რა ხდება სამეფო კლუბში?

ალბათ, თუ გავითვალისწინებთ „რეალის“ ბოლოდროინდელ შედეგებს, სულაც არ არის გასაკვირი, რომ „მანჩესტერ სიტი“ ესპანეთიდან გამარჯვებული დაბრუნდა სამშობლოში.


ზიდანის შეგირდებმა სეზონი უფერულად დაიწყეს, თუმცა მწვრთნელის სწორი მიდგომებითა და გადაწყვეტილებებით, „რეალმა“ ბურთაობა გამოასწორა და გუნდი წარმატების გზას დაადგა, მაგრამ ერთ-ერთ ყველაზე მნიშვნელოვან პერიოდში, მადრიდში კვლავ კრიზისმა იჩინა თავი და რა არის ამის მიზეზი?

ვფიქრობ, მიმდინარე საფეხბურთო წელს, „ბლანკოსის“ მთავარ პრობლემას წარმოადგენს - მწირი შეტევითი პოტენციალი.ჩვენ ვიცით, რა შესაძლებლობები ჰქონდა გუნდს განვლილ სეზონებში, თუმცა როგორია დღევანდელი რეალობა - „რეალი“ ევროპის ტოპ 5 ჩემპიონატის გუნდებს შორის, მხოლოდ მე-15 პოზიციას იკავებს შიდა ჩემპიონატში განხორციელებული შედეგიანი დარტყმებით (49!).ჩვენს წინ ისეთი კლუბები არიან, როგორებიცაა: „ლესტერი,“ „ატალანტა,“ „ლაციო“ და ა.შ. არადა, როგორც აღვნიშნეთ, იყო დრო, როდესაც თავად სამეფო კლუბი ედგა სათავეში აღნიშნულ რეიტინგს.

ის, რომ წინა ხაზში პრობლემებია, ეს ყველაზე კარგად ზიდანს მოეხსენება და ფრანგიც ცდილობს სწორი ტაქტიკა და მიდგომა დანერგოს თითოეულ შეხვედრაში, რათა გუნდი უკან საიმედო ასპარეზობით მოახერხოს ფონს გასვლა.შესაბამისად, თუ გატანილი გოლების სტატისტიკაში ჩამოვრჩებით 14 გუნდს, გაშვებული ბურთების მონაცემებით, პირველ ადგილს ვიკავებთ „ლივერპულთან“ ერთად (ორივეს 17!) ეს მაჩვენებელი ვისი დამსახურებაა, თუ არა მწვრთნელის, რომელიც არსებული რესურსის გათვალისწინებით მაქსიმუმს აკეთებს.

ვგონებ, აღნიშნულის ნათელი მაგალითია განვლილი მატჩი „მანჩესტერ სიტისთან.“ რომ არა მიუტევებელი შეცდომები, 75-ე წუთამდე ზიზუს კარნახით მიმდინარეობდა შეხვედრა.ის არ შემცდარა თამაშის დაგეგმვის პროცესში და აქცენტებიც ზუსტად განსაზღვრა, მაგრამ მოხდა ის, რაც მოხდა.

და რატომ ვცდილობთ ჯოხის გარდატეხვას თავდასხმაზე, ეს საკითხი უფრო კონკრეტულად განვიხილოთ.წლეულს, „რეალის“ წინა ხაზში ერთ-ერთი ნათელი წერტილი აზარი უნდა ყოფილიყო და მისმა გაუთავებელმა ტრავმებმა კიდევ უფრო ცუდ მდგომარეობაში ჩააყენა გუნდი.მისი არყოფნის დროს, ფაქტობრივად, მცველებისა და ნახევარმცველების შედეგიანობის იმედზე ვართ, ვინაიდან დანარჩენი შემტევები რიგ შემთხვევაში მხოლოდ სტატისტის როლს ასრულებენ შემადგენლობაში.

საინტერესოა, რომ ამ მომენტისათვის ევროპის ყველაზე პოპულარულ ფორვარდ ჰოლანდს, ამ სეზონში უფრო მეტჯერ ჰყავს დამწუხრებული მეტოქე, ვიდრე „რეალის“ 9 თავდამსხმელს ერთად, რაც ალბათ ღიმილის მომგვრელია და ამის ფონზე ზიდანისკენ თითის გაშვერა, არასამართლიანია.

იგივე „ქალაქელებთან“ დაპირისპირება რომ ავიღოთ, დამრიგებელმა 3 შემტევი დაუპირისპირა მეტოქეს - ვინისიუსი, ბენზემა და ისკო.აქედან, ბრაზილიელის დარტყმების მარგი ქმედების კოეფიციენტი ყველასთვის ნათელია, ხოლო ის, რომ ფრანგი 2020-ში მხოლოდ 2 გოლს მოითვლის, ესეც ყველას მოგვეხსენება და რაც შეეხება ესპანელს, მას უკანასკნელად 2018 წლის სექტემბერში ჰქონდა გოლი გატანილი ჩემპიონთა ლიგაზე.შეიძლება, ზინედინი შემადგენლობის ცუდად შერჩევაში დავადანაშაულოთ, მაგრამ სათადარიგო სკამზე მსხდომი შემტევები, ბეილი, იოვიჩი და ვასკესი, თანაგუნდელებზე ცუდი სტატისტიკით არიან წარმოდგენილნი.

ჩემი აზრით, ზიდანმა კარგად იცოდა, რომ იგივე კაზემიროსა და ნაჩოს წყალობით მოპოვებული გამარჯვებები დიდხანს არ გაგრძელდებოდა, თუმცა ის უძლურია სეზონის მსვლელობისას რამე შეცვალოს.ერთადერთი გამოსავალი არსებობს და ეს ზაფხულის სატრანსფერო ფანჯარაა, რა დროსაც დიდი რეორგანიზაცია უნდა გამოცხადდეს ოფიციალურ მადრიდში.

არსებული სიტუაციიდან გამომდინარე სერიოზული წარმატების დადება, სასწაულის ტოლფასი იქნება, თუმცა საფეხბურთო სამყაროში ვინ არის ზიდანზე დიდი სასწაულთმოქმედი?


პ.ს. ჩემი თხოვნა იქნება, რომ თითოეულმა თქვენგანმა დააფიქსირეთ აზრი და უკვე კომენტარებში უფრო ღრმად განვიხილოთ აღნიშნული თემა.
dle 10.1


1

27 თებერვალი 2020 12:31

  • ჯგუფი: ადმინი
  • |
  • სიახლეები: 9560
  • |
  • კომენტარები: 737
ციტატა: ZIZOU...
პლიუს აზარის გარეშე, მოკლედ კაცს შეტევა არ ყავს და კიდე კაის მიაღშია, გუშინაც მოგებული თამაში წყალში ჩაუყარეს ორმა ახვარმა. გამოსავალი რა ცენტრის იმედზე უნდა იყოს ეს სეზონი აა რა ქნას, მაგას ნებისმიერი სხვა გტანდის შეტევა მიეცი არ გამოვლენ რეალთან სათამაშოთ, ყველა გრანდის შეტევა ჯობია რეალისას.


ბოლოს როდის გვქონდა ასე ცოტა გატანილი გოლი? აი ზიდანი მართლა ჯადოქარი ხო არაა...არ გვყავს რეალურად შეტევა და რაც რესურსიც აქვს, კიდე კარგად ვთამაშობთ ამის ფონზე...
-----------------------
თუ აზრის დაფიქსირება ზრდიალობიანად არ შეგიძლიათ, თავი შეიკავეთ კომენტარის გაკეთებისგან, წინააღდეგ შემთხვევაში დაიბლოკებით ! :)

2

27 თებერვალი 2020 12:32

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ZIZOU...
პლიუს აზარის გარეშე, მოკლედ კაცს შეტევა არ ყავს და კიდე კაის მიაღშია, გუშინაც მოგებული თამაში წყალში ჩაუყარეს ორმა ახვარმა. გამოსავალი რა ცენტრის იმედზე უნდა იყოს ეს სეზონი აა რა ქნას, მაგას ნებისმიერი სხვა გტანდის შეტევა მიეცი არ გამოვლენ რეალთან სათამაშოთ, ყველა გრანდის შეტევა ჯობია რეალისას.

შენ არ ამბობდი ცინგლიანი სტერლინგი ჰყავთ და მაჰრეზიო? აკი ასეც ჩაუდებს ზიდანი გვარდიოლასო? დდდ ნაჩუქარს რას გულისხმობ ან სიტის გოლი არ იყო უფრო ნაჩუქარი? მითუმეტეს რო კარვახალმა ეო მოჩეხა მაქ სტერლინგი სახიფათოდ შედიოდა.

3

27 თებერვალი 2020 12:33

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
და ვისი ბრალია რომ სათადარიგო არა ფორმაში? ვინ იძახდა დეკემბერში ფორვარდი არ გვჭირდებაო?!

4

27 თებერვალი 2020 12:35

  • ჯგუფი: ადმინი
  • |
  • სიახლეები: 9560
  • |
  • კომენტარები: 737
ციტატა: LaDecima
და ვისი ბრალია რომ სათადარიგო არა ფორმაში? ვინ იძახდა დეკემბერში ფორვარდი არ გვჭირდებაო?!

ამ პრობლემებს რაც ახლა გუნდშია, დეკემბერში ნაყიდი ფორვარდი ვერ გადაჭრის...გუნდს ჭირდება სერიოზული ხალხი შეტევაში...რონალდუს მერე ჩამოიშალა თავდასხმა და ვის იმედზე დაგვტოვეს?
-----------------------
თუ აზრის დაფიქსირება ზრდიალობიანად არ შეგიძლიათ, თავი შეიკავეთ კომენტარის გაკეთებისგან, წინააღდეგ შემთხვევაში დაიბლოკებით ! :)

5

27 თებერვალი 2020 12:38

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ძველი მოგონებებმა იფეთქა დდდ თან საუკეთესო მწვრთნელს ჩაუდო და როგორ იქნება აბა, მიზეზები სულ იქნება დდდ არადს ყბელა აღიარებს.

6

27 თებერვალი 2020 12:47

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
შეტევაში იმპოტენციაა პირველი მიზეზი :)) იმენა ვერც გავკაწრეთ სერიოზულად სიტისკარი :))

7

27 თებერვალი 2020 12:48

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მხოლოდ ფეხბურთელებს ნუ დავაბრალებთ, ვის ყავს ჩვენზე უკეთესი შემადგენლობა ლევანტეს, სელტას, მალიორკას, ვალიადოლიდს, ბილბაოს თუ ბეტისს??

გამოჩნდა რა დონის მწვრთნელიცაა ზიდანი. იმ სამი ლიგის მოგებაში ზიდანის წვლილი მინიმალურია, მაშინ რონალდო გვყავდა + ძალიან გვიმართლებდა და მოდი ვაღიაროთ ვარი 4 წლის წინ რომ ყოფილიყო ახლა რამდენი ლიგა გვექნებოდა?

8

27 თებერვალი 2020 12:52

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
და ერთმა კაცმა მოგვიმთავრა მარტივად საქმე :)) კდბ :))

ციტატა: boixos_nois
saertod ar elodeboda zidani rom city dautmobda burts.:)))

გვარდიოლა ზიდანს კიარა საკუთარ შვილს არდაუთმობს ბურთს, მაგაშია მთელი მაგის ფილოსოფია და აზრი :)) ძალიან ფრთხილობდა გუშინ ორივე და ვისაც უკეთესი ინდივიდუალისტი აღმოაჩნდა იმან მოიგო :))

9

27 თებერვალი 2020 12:54

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ისე მართალია ეს ხალხი რომ ამბობენ რეალს რომ მოეგო მართლა დაიწყებდნენ ზიზუმ გვარდიოლას შეუსრულაო ზიზუ ბევრად დიდიაო და გამოჩნდაო და ა.შ
გეთანხმებით ასე იქნებოდა მეც ვიზიარებ თქვენს აზრს

10

27 თებერვალი 2020 12:54

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4882
ციტატა: Special__One
კდბ :))

ეგ კდბ ალბათ კარიმ დედამო.ლი ბენზენაა?!

გუნდს თავდასხმა არ ყავს, მაგრამ სიტის 75 წუთამდე მაინც ვიგებდით რამოსს და კარვახალს რომ არ ჩაეკუკა საქმეში.
შემდეგ წელს ჰალანდი და მბაპე გვჭირდება ჰაერივით ასევე ჰაკიმი, კარვახალი ძაან ჩასვრილია ყველა თამაშში

11

27 თებერვალი 2020 12:54

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1105
Ert erti rac gunds aklia aris lideri gamtani forvardi.benzenas imedze rom iqneba realis sheteva damokidebuli mashin aris cudad saqme.es sezoni kide damtavrda utitulod

12

27 თებერვალი 2020 12:57

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ვინც ფიქრობს რომ ეს თამაში ზიდანმა წააგო ან ფეხბურთის აზრზე არა ან ძაან არ ევასება და უბრალოდ საბაბს ეძებს.ორივე გოლი დაცვის შეცტომით იყო გამოწვეული.ტაქტიქის მხრივ არაფერი დაგვეწუნებოდა რომ არა ის უაზრო შეცდომები რომელიც ფეხბურთელებმა დაუშვეს.გამოხტებიან აქ ვითომ მცოდნეეები და ყველაფერს ზიდანს ტენიან.წინა რგოლი აშკარად არ გვყავს და რთულია ასე ითამაშო.ერთადერთი ნათელი წერტილი ვინიციუსი იყო,აი ბეილი კიდე მგონია რო საერთოდ არ უნდა ათამაშო.ძააან უსუსური იყო კარვახალი, რამოსმა უაზროდ წაიქცია თავი და წავაგეთ.და ბოლოს იმ ხალხს მინდა შევახსენო რომლებიც ამბობენ რომ გვარდიოლამ ზიდანს ჩაუდო, უბრალოდ სამარცხვინოა ამაზე საუბარი,რადგანაც ჩადებაზე თუ ვსაუბრობთ ჩადება იყო როცა 5-0 გადაკუზა თქვენი ნაქები გვარდიოლა.ეს ფეხბურთია და ყოველთვის სასურველ შედეგს ვერ მიაღწევ მითუმეტეს როცა ამდენი საკადრო პრობლემა გაქვს გუნდში.ასე რომ ჰალა მადრიდ! ჯერ არაფერი დამთავრებულა

13

27 თებერვალი 2020 12:58

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ისე სეზონის დაწყებიდან ვაკრიტიკებ რეალის იმპოტენტ შეტევას , მაგრამ ახლა რომ წავიკითხე ლაციოს , ლესტერს და ატალანტას უფრო მეტი აქვს გატანილი , შემთხვევით იმის ბრალი ხომ არაა რომ ზიდანმა არ იცის შეტევა ? არ მგონია ამ იმპოტენტებს ლესტერის , ატალანტას და ლაციოს შეტევის ხაზი ჯობდეს....

14

27 თებერვალი 2020 13:01

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: NikaDevso
ისე სეზონის დაწყებიდან ვაკრიტიკებ რეალის იმპოტენტ შეტევას , მაგრამ ახლა რომ წავიკითხე ლაციოს , ლესტერს და ატალანტას უფრო მეტი აქვს გატანილი , შემთხვევით იმის ბრალი ხომ არაა რომ ზიდანმა არ იცის შეტევა ? არ მგონია ამ იმპოტენტებს ლესტერის , ატალანტას და ლაციოს შეტევის ხაზი ჯობდეს....

კაისედო კორეა და იომობილე ყავს შეტევაში ლაციოს რეალის ნებისმიერი შემტევი ჯობია კაისედოსაც და კორეასა. ლეატერს ვინღა ყავს ერთი ვარდი ყავს წესიეირი სხვა ვინ. ატალანტაზე რო საეფრთოდ არაფერი ვთქვათ ზაპატები და მურიელები ყავს გუნდში

15

27 თებერვალი 2020 13:04

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Igebda da beili shemoiyvana.ai mand daushva shecdoma.wavamateb 1 golso ipiqra

16

27 თებერვალი 2020 13:05

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Clever liar
თუ 2 საუკეთესო თავდამსხმელი თქვი და 1 ბენზემა არ ახსენე, რაის ფეხბურთი იცი :)) თუ ლეგენდა ბეილის ნანო კონდიციებში ეჭვი შეიტანე რაის ფეხბურთი იცი, თუ ჟღვინტიციუსი ვინმეს შეადარე რაის ფეხბურთი იცი, თუ 3 ნახევარმცველი ახსენე და 3 ივე რეალის არა (ვალვერდე, კაზემირო, მოდრიჩი) რაის ფეხბურთი იცი, თუ დაცვის რგოლი ახსენე და ვარანი რამოსი არა რაის ფეხბურთი იცი... თუ მწვრთნელი ახსენე და ზიდანი არა რაის ფეხბურთი იცი და მაგერაა ყველა ლეგენდა ერთად და კრიზისი დამაბრალეთ მაშინ მე არაა პრობლემა :))))

მწარე სიმართლე

17

27 თებერვალი 2020 13:05

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: NikaDevso
ისე სეზონის დაწყებიდან ვაკრიტიკებ რეალის იმპოტენტ შეტევას , მაგრამ ახლა რომ წავიკითხე ლაციოს , ლესტერს და ატალანტას უფრო მეტი აქვს გატანილი , შემთხვევით იმის ბრალი ხომ არაა რომ ზიდანმა არ იცის შეტევა ? არ მგონია ამ იმპოტენტებს ლესტერის , ატალანტას და ლაციოს შეტევის ხაზი ჯობდეს....


ჩვენ შემტევ ხაზს შესრულების უნარი აქვთ დაქვეიტებული.მეკარესთან პირისპირ ან ვერ გააქვთ ან არ იციან რა გააკეთონ და რატო გიკვირს რო ცვენზე მეტი აქვთ გატანილი.იმობილეს 26 გოლი აქვს და ჩვენს ბიზონას ერთი თვეა გოლი არ გაუტანია.

18

27 თებერვალი 2020 13:07

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Clever liar
თუ 2 საუკეთესო თავდამსხმელი თქვი და 1 ბენზემა არ ახსენე, რაის ფეხბურთი იცი :)) თუ ლეგენდა ბეილის ნანო კონდიციებში ეჭვი შეიტანე რაის ფეხბურთი იცი, თუ ჟღვინტიციუსი ვინმეს შეადარე რაის ფეხბურთი იცი, თუ 3 ნახევარმცველი ახსენე და 3 ივე რეალის არა (ვალვერდე, კაზემირო, მოდრიჩი) რაის ფეხბურთი იცი, თუ დაცვის რგოლი ახსენე და ვარანი რამოსი არა რაის ფეხბურთი იცი... თუ მწვრთნელი ახსენე და ზიდანი არა რაის ფეხბურთი იცი და მაგერაა ყველა ლეგენდა ერთად და კრიზისი დამაბრალეთ მაშინ მე არაა პრობლემა :))))

ანი მოტყდა საერთოდ:დ:დ ეგეთი უმნიშველო თამაში იყო წუხელ რომ არ შემოვიდა თუნდაც მთელი დღეე:დ:დ მაგრამ გულის სიღმერში იცოდა გრძნობდა ეტყობა და აღარ გაეკარა ჩაიკეტა სახლში:დ:დდდ
დაიცა ეხლა კლაისკოს იმედიღა დარჩა რასაც ლაპარაკობს ყველაფერი ნააბაროტ აუხდა:დ:დდდ

19

27 თებერვალი 2020 13:10

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ერთადერთი მწვრთნელია ისტორიაში ვინც რეალს ბერნაბეუზე 6ჯერ მოუგო. კი არაფრის მწვრთნელი არაა ყველაზე სუსტია ისტორიაში მარა მაინც

20

27 თებერვალი 2020 13:11

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Clever liar
თუ 2 საუკეთესო თავდამსხმელი თქვი და 1 ბენზემა არ ახსენე, რაის ფეხბურთი იცი :)) თუ ლეგენდა ბეილის ნანო კონდიციებში ეჭვი შეიტანე რაის ფეხბურთი იცი, თუ ჟღვინტიციუსი ვინმეს შეადარე რაის ფეხბურთი იცი, თუ 3 ნახევარმცველი ახსენე და 3 ივე რეალის არა (ვალვერდე, კაზემირო, მოდრიჩი) რაის ფეხბურთი იცი, თუ დაცვის რგოლი ახსენე და ვარანი რამოსი არა რაის ფეხბურთი იცი... თუ მწვრთნელი ახსენე და ზიდანი არა რაის ფეხბურთი იცი და მაგერაა ყველა ლეგენდა ერთად და კრიზისი დამაბრალეთ მაშინ მე არაა პრობლემა :))))

😁😁😁პეპმა და შლანგებმა კი წაიღეს მოგება და რამოსი და ახლა აბრალეთ ქლევერს მეც თანახმა ვარ

21

27 თებერვალი 2020 13:13

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Clever liar
ციტატა: Wtf man
მწარე სიმართლე

რამოსმა 10 წუთში რო ჩაახტა პიკეს მთელი კარიერის ნაფაღარათებს ჩემი ბრალია :)))

შენი ბრალია აბა ზიდანი რა შუაშია მაგის ბრალი ხო არ იქნება

22

27 თებერვალი 2020 13:13

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 593
Zidanis bralia aba me ar vyofilvar bernabeuze,rato shecvala viniciusi tipma aaoxra flangidan ramdenjerac gaiqca da invalidi beili shemoiyvana romelic agharc gaqceva sheuzlia da agharc karebshi urtyavs kidia tips gundi da imito ar midis ro doxuia xelfasi aqvs,magis shemoyvanas jobda marselo gaeshva shemtevad.shemoyavs vaskesi da kacma ar icis ra poziciisaa,kacma ki ara tvitonac ar icis,magas jobda krosi shemoekvana da angarishis shenarchunevaze efiqra burtis kontroli mainc icis germanelma...karvaxalma kide rame ro ar iy...os ar sheuzlia,momaval cels moajens skamze hakimi tu daabrunes,inglisshi ramosi ar iqneba militaos imedze iqbeba siti da vnaxavt ramdens gaitanen,mokled sheteva da golis gamtani aravinaa,dacva ar iqneba normaluri da sitis tu gavcdit zidanis da benzemasi ki ara ghmertis icamet ghmertis :))

23

27 თებერვალი 2020 13:15

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: lasha-bacha
dacva ar iqneba normaluri da sitis tu gavcdit zidanis da benzemasi ki ara ghmertis icamet ghmertis :))

საღოლ ძმაო 😂😂😂😂😂

24

27 თებერვალი 2020 13:17

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Clever liar
ციტატა: CHEPE
ანი მოტყდა საერთოდ:დ:დ ეგეთი უმნიშველო თამაში იყო წუხელ რომ არ შემოვიდა თუნდაც მთელი დღეე:დ:

ხო იცოდა რო დაიკიდებდა ზიდანი მაგ თამშს და მაგ პონტში აღარ უყურა თვითონაც :))

ციტატა: 8-I N I E S T A
პეპმა და შლანგებმა კი წაიღეს მოგება და რამოსი და ახლა აბრალეთ ქლევერს მეც თანახმა ვარ

ნაპოლი რო გამოგვაგდებს ნოუკამპზე, მერე იცინე შენ :))

ისა და რაინტერესებდა მართლა ჩემო ქლევერ ზიდანმა რო ლა ლიგა დაძაბა ბევრი მოუვიდა თუ რატოა მეორე ადგილზე?:)))

25

27 თებერვალი 2020 13:20

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 965
რეალურად სიტი უკეთესი გუნდია ამ ეტაპზე შეტევაში უდიდესი უპირატესობა აქვს დაცვა რო უვარგოდეს შანსიც არ ექნებოდა რეალს რაიმეს გაკეთების იმდენად სუსტია შეტევაში ვერცერთ ტოპ კლუბს ვერ მოიგებენ შეტევუს ხარჯზე თუ ვინმეს ამარცხებენ ეგეც სტანდარტულებიდან გატანილი გოლებით ან პენალტებით და მეტოქის ნაჩუქარი ბურთებით

26

27 თებერვალი 2020 13:22

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ამ სეზონში რომ გუნდი კარგად წავიდა რაღაც პერიოდი გამოწვეული იყო დაცვის კარგი თამაშით რადგან შეტევა ყოვლად უნიათო ჰყავს გუნდს. მაგრამ ახლა დაცვა უშვებს აი უპატიებელ შეცდომებს ყველა ერთად წაუყ.ლევაა და ამის გამო ვეღარ იგებენ თამაშებს. ზიდანის გუშინდელი შეცდომა იყო არასწორი ცვლილელები თორე რომ თქვა გვარდიმ დაჯაბნაა დედა უტირა ასე ისე ეგ იმათ სჯერათ მარტო გვარდიოლა რომ იციან და სხვა მწვრთნელიც ფილოსოფიას რომ არ აღიარებენ. ინდივიდუალურობამ გადაწყვიტა ყველაფერიი. დაცვამ უნდა გამაოსწოროს ისევ თამაში და ნახევარდაცვამ თავისი მაქსიმუმი დადოს თორე შემტევების იმედი მე არ მაქვსს. იოვიჩი ასეთი რომ დარჩა პირადად ზიდანის ბრალიაა ! კრიშოს ახლა ბენზემაა და რა ჩიტიც დაიჭირა კი ვხედავ. ბეილიიი წიხლით არის გასაყრელიიი. და კიდევ პერესმა ზაფხულში მბაპე უნდა დადოს. მისცეს ხალიფას ყველა შემტევიი. და კიდევ ჰოო ბერნაბეუზეე გუნდს რატომ ემართება სრული იმპოტენცია არ ვიციი. გასვლაზე უკეთ თამაშობს გუნდიი ბევრად

27

27 თებერვალი 2020 13:23

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Ზიდანის ბრალი მხოლოდ იმაშია რომ ბენზემას ათამაშებს საერთოდ განაცხადში არ უნდა ყავდეს ამხელა გრანდს ასეთი საცოდავი ცხრიანი ფრთხილი თამაში იყო ცოტათი მაინც სიტიმ აჯობა თამაშით ისევ ბენზემა თუ იზამს რამეს თუ არა რეალი ინგლისში მომგები არაა ისე მაგრად ტეხავს სიტის რო ეთამაშები და ბენზემას იმედზე რო ხარ 😄

28

27 თებერვალი 2020 13:31

  • ჯგუფი: ადმინი
  • |
  • სიახლეები: 9560
  • |
  • კომენტარები: 737
სხვა გუნდის ქომაგებო, მესმის რომ ეხლა შესაფერისი მომენტი გაქვთ რეალზე იქილიკოთ, თუმცა ნებისმიერი თქვენი პროვოკაციული კომენტარი დაისჯება 1 კვირიანი ბანით!

აზრის გამოხატვა თავისუფალია, უბრალოდ სხვისი გაღიზიანება არ არის კარგი საქციელი!
-----------------------
თუ აზრის დაფიქსირება ზრდიალობიანად არ შეგიძლიათ, თავი შეიკავეთ კომენტარის გაკეთებისგან, წინააღდეგ შემთხვევაში დაიბლოკებით ! :)

29

27 თებერვალი 2020 13:32

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Clever liar
ციტატა: 8-I N I E S T A
ზიდანმა რო ლა ლიგა დაძაბა ბევრი მოუვიდა თუ რატოა მეორე ადგილზე?:))

დაიკიდა ალბათ :D ისე შენ იმდენი უძახე ჩაწოდება და თავბურთა ხარო, რაც გამოსდიოდა ისიც შეაძულე მემგონი კაცს :))) ჩემი კიარა შენი ბრალია :D

აბა ზიდანის კომბინაციები აქა იქა თუ მოიძიება თორე ისე სად ნახავ:))გუშინაც მასე იყო ჩაწოდება ჩაწოდება.კარვახალი რამოსი კაზემიროს ბრალიაო და ზიდანს რო სხვა ტაქტიკა არ აქ ამას მარტო მე ვხედავ?თურმე ზიდანსაც ჭირდება მაღალი ჯლასის ფეხბურთელები და არც ზიდანს არ აქ ის საოცარი გეგმა ბ როგორც აქ ხატავენ.მეორე ტაიმს მწვრთნელი იგებსო და კი დაუტრიალა თამაში 6 წუთში პეპმა ტლოპინას.

30

27 თებერვალი 2020 13:37

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: 8-I N I E S T A
ციტატა: Clever liar
ციტატა: 8-I N I E S T A
ზიდანმა რო ლა ლიგა დაძაბა ბევრი მოუვიდა თუ რატოა მეორე ადგილზე?:))

დაიკიდა ალბათ :D ისე შენ იმდენი უძახე ჩაწოდება და თავბურთა ხარო, რაც გამოსდიოდა ისიც შეაძულე მემგონი კაცს :))) ჩემი კიარა შენი ბრალია :D

აბა ზიდანის კომბინაციები აქა იქა თუ მოიძიება თორე ისე სად ნახავ:))გუშინაც მასე იყო ჩაწოდება ჩაწოდება.კარვახალი რამოსი კაზემიროს ბრალიაო და ზიდანს რო სხვა ტაქტიკა არ აქ ამას მარტო მე ვხედავ?თურმე ზიდანსაც ჭირდება მაღალი ჯლასის ფეხბურთელები და არც ზიდანს არ აქ ის საოცარი გეგმა ბ როგორც აქ ხატავენ.მეორე ტაიმს მწვრთნელი იგებსო და კი დაუტრიალა თამაში 6 წუთში პეპმა ტლოპინას.

გვარდიოლას დატრიალებული არ გაიშვას lol ეგ გინდათ რომ აი თქვათ აი გვარდიმ ჩაუდოო ზიდანს და ასე lol ნუ შენი არ ვიცი მაგრამ ზოგის ვიცი გულს გაუხარრდებაა ეს რადგან რეალის ჩავარდნა უფრო სიამოვნებთ ვიდრე ბარსას გამარჯვება და სულ არ იმჩნევენ რომ ბარსა როგრო ნეხვშიაა. ჰოდა რას ვამბბოდი ;დ ზიდანმა არასწორი ცვლიელებები გააკეთა და მანდ შეცდაა ;დ პეპს ახლა რამე საოცარი არაფერი არ უქნია ვერც იტყვიი რომ სიტიმ თავზე გადახია ბურთიი. ყველაფერი ინდივიდუალურობამ გადაწყვიტა. და ჰოო გეგმა ბ-ს რაც შეეხება მე ზიდანის დატრიალებული ბევრი თამაში მახსოვს ვიდრე გვარდიოლასიი. გვარდის რომ მართლა ჰქონდეს გეგმა ბ ბარსას გარდა სხვაგანაც მოიგებდა ლიგას.

პ.ს ზიდანზე ამბობენ აი ძლიერი ხალხი ჰყავდა და მაგიტომ მოიგოო ლიგა და არაფერი მწვრთნელი არააა. მაშინ მაინტერესებს გვარდიოლაზეც ასე ფიქრობთ ? მანაც ჰომ მხოლოდ ბარსაში მოიგოო ლიგაა და სხვაგან კი უბრალოდ გამოაპანღურეს ლამაზად ლიგიდან <3 .

31

27 თებერვალი 2020 13:45

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
9 იანი არმჭირდებაო იძახის ზიდანი , ჰაკიმი არდააბრუნა, კროოსი სკამზე ყავს, აზარი გარისკა და ლევანტესთან დააყენა წინ რა ორი თამაში აქვს , ბეილი განაცხადს მიღმა ყავს პრაქტიკა არააქვს სკამს. ვალვერდე და ვინი რიოგორ ათამაშდნენ ხომ ვერ მეტყვით რათქმაუნდა ბევრი სათამაშო დრო ქონდა ზიდანამდე .. ზიდანს კი იოვიჩი 5 წუთით შემოყავს.. მე ზიდანზე მეტი არვიცი მაგრამ რასაც ვუყურებ იმას ვამნონ და ვადრი.. ფეხბურთელს ჭირდება სათამაშო დრო ათამაშებისთვის

32

27 თებერვალი 2020 13:48

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ZIZOU...


გეთანხმებიიი. რავიცი საიდან მოაქვთ გვარდიმ გაგვამწარაოო ;დდ არაა ისე რეალს ლიონი ისვრიდა ლიგიდან გუნდი შენების პირას იყოო და მაშინ დაემთხვაა ბარსას ეპოქას და არიქაა უუუუუ რა მაგარიაა lol გვარდიმ რა უქნაა ესა ისაა გამწარებული მადრიდისტებიი ;დდ ნუ კაი ცუდი იყოოო მაგრამ ვგონებ როცა შენი გუნდი 3 ჯერ ზედიზედ ლიგას იგებს იქ უკვე .ზეე გკიდიაა ყველაფერი. მითუმეტეს ის პერიოდიც უკვე დიდად გკიდია და თან შენი კონკურენტ გუნდს ერთხელ რომ ექნება საუკეთესო პერიოდი და იმაშიც მოუსაქმებ დაა 21 საუკუნეში ყველაზე მაგარი მიღწევა გაქვს მერე უკვე სხვანაირად ხარ ;დდ თან ხედავ ფანობას იიი ზიდანს ლიგა შეტენეს მარაზმიიი პერესიი მსაჯებიი და ყველა კომენტარი ყველაფერზეე მიდის ამაზე ახსნით საუბარით იქქ ჰოო ხვდები უკვეე ვინაა გამწარებული ;დდ იიი ვარის ეპოქა და რეალს დაენძრააა და ბარსამ ჰომ იხეირაა რააა ;დდ რა დედიმისისა მოიგოო 2 ჯერ ზედიზედ მოიფრინეს ლიგიდან ;დდ ვისაც არ ეზარება ყველა უქამბექებს ;დდ ერთადერთი რითაც ბარსას უპირატესობა აქვს ეს არის მესიიი ! გამოაკელით ეგ კაცი და რაღა ბარსასთან გითამაშია და რაღა ვალენსიასთან. ახლაა გამოხტებიანნ იიიი მესის გარეშე 4-0 არ მოგიგეთ ასე ისეე ;დდ

ციტატა: Clever liar
ციტატა: Heisenberg
ზიდანზე ამბობენ აი ძლიერი ხალხი ჰყავდა და მაგიტომ მოიგოო ლიგა და არაფერი მწვრთნელი არააა.

ვინ ამბობს მაგას?

შენზე პირადად არ იყოო ზურაბ . გაფასებ პირადად მეე. აქაურებს დიდად არ ეხებაა იციან თვითონ ვისაც ეხება . აქ ჰომ კარგად ადევნებენ კომენტარებს .

33

27 თებერვალი 2020 13:49

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 817
რეალს მაინც ერთი შეტევის გაძლიერება სჭირდება და ბარსელონას მესის და შტეგენის გარდა ნაგვები ყავს, გრიზმანს ფლანგზე ათამაშებენ ეგ ცოდვილები. მბაპე რეალს , ვინიპუხაც უფრო მოიხოდება და ეგაა

34

27 თებერვალი 2020 13:49

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Clever liar
კაი ჩვენ ჩვენი გაგვჭირვებია, ამათ იმის გამო წააგეს თუ ამის, სიტი იყო ბოლობოლო და წააგეს, აი იმ ბოზანდარა იუვენტუსმა რატო წააგო სირსილიონთან, რაშია ლოგიკა ..

დაიკიდა რონალდომ ეგ თამაში

35

27 თებერვალი 2020 13:58

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: rivaldo10
ჰეიზენბერ კარგად მახსივ კენჭისყრამდე და კენჭრიყრის მერეც რას წერდი გვარდიოლაზე და სიტიზე.. თუ სხვაზე ამახვილებ ყურადღებას ზიდანიზე არაზსერიოზილად წერენო და სასაცილოდ არ გყოფნის და ამ დროს შენ გვარდიოლას დიმატეოს დონეზეც არ განიხილავ მაგას თუ უკვირდები.

კიი ვაღიარებ. ვწერდიი და არ ვუარყოფ რომ თავზე გადაახევდნენ ბურთს . რადგან იმ პერიოდში რეალს საოცარი ფორმა ჰქონდა და სიტის კი იცით მთელი სეზონია როგორ უჭირს. ისიც დამატებული გვარდიოლას დაღეჭილი ტაქტიკის შესახებ. და არ ვუარყოფფ . მეც იმ კატეგორიაში ვიყავი ვინც წერდა რომ სიტის ბურთს დაუმაალვდნენ მაგრამ ნუ ფეხბურთია და ასე რომ ჩა.ლევდებოდნენ ნაღდად არ მეგონაა. და გვარდიოლას რაც შეეხებაა და მასზე კომენტარს მე იმათ დონეზე გავეცი პასუხიი თორე საერთოდ არ ვფიქრობ რომ ჩავიმ ინიმ და მესიმ მოაგებინეს ლიგაა. ფაქტიაა მწვრთნელი თუ სათანადოდ არ ვარგა რაც არ უნდა კარგი ფეხბურთელი გყავდეს ვერაფერს მოიგებ. გალაქტიკო მშვენიერი მაგალითიაა.

36

27 თებერვალი 2020 14:00

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 817
მეც მიპასუხეთ ანტრებო

37

27 თებერვალი 2020 14:00

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Clever liar
ციტატა: Heisenberg
შენზე პირადად არ იყოო ზურაბ . გაფასებ პირადად მეე. აქაურებს დიდად არ ეხებაა იციან თვითონ ვისაც ეხება . აქ ჰომ კარგად ადევნებენ კომენტარებს

ჩემს თავზე არც მიმიღია შენი ნათქვამი:) უბრალოდ იმისთვის გკითხე, რომ შენ შეიძლება ეხლა 4-5 კაცი თქვა ვინც მასე იძახის, მაგრამ გაცილებით მეტი გყავს ზიდანზე უარყოფითის მთქმელი საკუთარ რიგებში, ხოლო გვარდიოლაზე რეალურად დადებითის თქმა მხოლოდ რამოდენიმეს შეუძლია. ამიტომ არ გამოგივა არანაირად ჯანსაღი პოლემიკა მაგ საკკთხში..

კი საკუთარ რიგებშიი ჰყავს მაგრამ არამგონია აქ ვინმე ამბობდეს რეალის ფანი რომ პერესმა ზიზუს შეტენა ტიტულები lol დალშე ვინც აქ აკრიტიკებს ზიდანს მესმის რადგან ბევრი უაზრო ახირება აქვს ზიზუს . თუნდაც ბენზემას დაკრიშვაა.

38

27 თებერვალი 2020 14:01

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
რეალს დარხეული აქვს კლასიკოში. სეტიენი ყოფილა გუშინ სტადიონზე და ძირეულად შეუსწავლია რეალი

39

27 თებერვალი 2020 14:07

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5255
მოაშორე ბენზემა ბეილი კარვახალი დროა ახალი გუნდი შეიკრას ლა ლიგა თუ ვერ დავდეთ ზიდან ნაცუი

40

27 თებერვალი 2020 14:08

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man
რეალს დარხეული აქვს კლასიკოში. სეტიენი ყოფილა გუშინ სტადიონზე და ძირეულად შეუსწავლია რეალი

კლასიკოში ბარსას მძღნერი ფეხბურთელიც კი ყვავდება და რანაირად ეგ არ ვიცი ;დ და ესენი მაგრად უ.ლლევებენ ;დდ იმედია არ წააგებენ პრინციპის ამბავია უბრალოდ .

41

27 თებერვალი 2020 14:08

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1434
ციტატა: Wtf man
რეალს დარხეული აქვს კლასიკოში. სეტიენი ყოფილა გუშინ სტადიონზე და ძირეულად შეუსწავლია რეალი

აუუფ რა მომხდარა თამაშის საყურებლად ყოფილა დაიქცა რეალი და ეგაა lol ბარსა თუ მოიგებს მოიგებს მომენთების რეალიზებით რადგამ მესი და გრიზმანი რა შესადარებელია ბენზემა ვინისთან რეალს შეტევა არ ყავს ფაქტიურად თორე დალშე როვნი ბრძოლა იქნება ჩემო ძმაო

42

27 თებერვალი 2020 14:10

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: Wtf man
რეალს დარხეული აქვს კლასიკოში. სეტიენი ყოფილა გუშინ სტადიონზე და ძირეულად შეუსწავლია რეალი

კლასიკოში ბარსას მძღნერი ფეხბურთელიც კი ყვავდება და რანაირად ეგ არ ვიცი ;დ და ესენი მაგრად უ.ლლევებენ ;დდ იმედია არ წააგებენ პრინციპის ამბავია უბრალოდ .

იმიტო ყვავდება რო ასმაგი მოტივაციით თამაშობენ მითუმეტეს ბერნაბეუზე

43

27 თებერვალი 2020 14:14

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: Wtf man
რეალს დარხეული აქვს კლასიკოში. სეტიენი ყოფილა გუშინ სტადიონზე და ძირეულად შეუსწავლია რეალი

კლასიკოში ბარსას მძღნერი ფეხბურთელიც კი ყვავდება და რანაირად ეგ არ ვიცი ;დ და ესენი მაგრად უ.ლლევებენ ;დდ იმედია არ წააგებენ პრინციპის ამბავია უბრალოდ .

იმიტო ყვავდება რო ასმაგი მოტივაციით თამაშობენ მითუმეტეს ბერნაბეუზე

ეს ბერნაბეუ ენფილდივით მაინც იყოსს მერე უძლეველები იქნებოდნენ მაგრამ ფაქტია ვაფშე ვერ თამაშობენ აქ და რატომ არ ვიციი. გასვლაზე უფრო მჯერა გუნდის ვიდრე აქ

44

27 თებერვალი 2020 14:15

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5255
ერთი დადებითი გუშინ სასვარკეთმა წააგო ჩვენ თუ ვერ ვთამაშობთ ის სლიფონაც ვერ მოიგებს ლიგას აწი . ასეთი გუნდი უნდა იყოს ლიგაზე და მილანი დაგაჯვი ბერლისკონი თავზე და მთლიან მილანის ხელმძღვანელობა

45

27 თებერვალი 2020 14:15

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1800
ბენზემას მარტო თქვენ არ აღიარებთ და ზიდანისთვის ბენზო უდიდესი ძალაა და იძახით შეტევა არ გვყვავსო,და მაინც ამბობდიტ სიტის გადაუვლისო,რეალმა ლიგაზე წელს მარტო გალას გადაუარა და როგორ ამბობდნენ სიტის გადავუვლითო.1 თვის წინ ვამბობდი მთავარია რეალმა არ წააგოს თქო და დამცინოდნენ wink მაინც წავედი სასტავთან თამაშის საყურებლად ვიცოდი რო ვერ მოიგებდა რეალი მაგრამ წაგება მაგრად გამიტყდა მერჩივნა რეალს მოეგო და მე შემცდარიყავი და ბევრი ჩემს სიტყვებს გაიხსენებდა თანახმა ვიყავი,იმაზე ილოცეთ მადრიდისტებო რომ ეტიჰარტზე სამარცხვინოთ არ წავაგოთ,და კლასიკოზე კიდე მთავარი არ წაგებაა ტუნდაც ამ ცუდ მდგომარეობაში მყოფ ბარსასთან
-----------------------
Decimotercero

46

27 თებერვალი 2020 14:15

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: Wtf man
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: Wtf man
რეალს დარხეული აქვს კლასიკოში. სეტიენი ყოფილა გუშინ სტადიონზე და ძირეულად შეუსწავლია რეალი

კლასიკოში ბარსას მძღნერი ფეხბურთელიც კი ყვავდება და რანაირად ეგ არ ვიცი ;დ და ესენი მაგრად უ.ლლევებენ ;დდ იმედია არ წააგებენ პრინციპის ამბავია უბრალოდ .

იმიტო ყვავდება რო ასმაგი მოტივაციით თამაშობენ მითუმეტეს ბერნაბეუზე

ეს ბერნაბეუ ენფილდივით მაინც იყოსს მერე უძლეველები იქნებოდნენ მაგრამ ფაქტია ვაფშე ვერ თამაშობენ აქ და რატომ არ ვიციი. გასვლაზე უფრო მჯერა გუნდის ვიდრე აქ

კი ეგრეა ჩვენ პირიქით ვართ კამპნოუზე ყველას ვხევთ გასვლაზე ლეგანესის დონე ვართ

47

27 თებერვალი 2020 14:16

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ilarioni
ერთი დადებითი გუშინ სასვარკეთმა წააგო ჩვენ თუ ვერ ვთამაშობთ ის სლიფონაც ვერ მოიგებს ლიგას აწი . ასეთი გუნდი უნდა იყოს ლიგაზე და მილანი დაგაჯვი ბერლისკონი თავზე და მთლიან მილანის ხელმძღვანელობა

სახლში ამოტენიან ლიონს გავლენ მარა აი მერე დარხეული აქვთ ვინც არ უნდა შეხვდეს ყველა გააგდებს შეილება ერთი ატალანტამ ვერ გააგდოს მაინც იტალიური გუნდია და იციან როგორ ეთამაშონ

48

27 თებერვალი 2020 14:17

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: rivaldo10
ციტატა: Wtf man
რეალს დარხეული აქვს კლასიკოში. სეტიენი ყოფილა გუშინ სტადიონზე და ძირეულად შეუსწავლია რეალი

ეგ არ მიხსენო ისევ იდივიდულაურად თუ ვაჯობეთ რეალს მაგის იმედი მაქ თორე სეტიენის მწვთნელობა და მეტოქის შესწავლა არ გაიშვას მართლა ბოსელში.

ინდივიდიუალურობა გადაწყვეტს ყველაფერს. ზიდანმა რაც არ უნდა მაგარი ტაქტიკა დახაზოს ჰომ ვიცი ბოლოს ვიღაცამ რაღაც მაგრად უნდა ჩაუყ.ევოს.

პ.ს კლასიკო გადაწყვეტს კლასიკოს გამარჯვებულს.

49

27 თებერვალი 2020 14:20

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: rivaldo10
ციტატა: Wtf man
რეალს დარხეული აქვს კლასიკოში. სეტიენი ყოფილა გუშინ სტადიონზე და ძირეულად შეუსწავლია რეალი

ეგ არ მიხსენო ისევ იდივიდულაურად თუ ვაჯობეთ რეალს მაგის იმედი მაქ თორე სეტიენის მწვთნელობა და მეტოქის შესწავლა არ გაიშვას მართლა ბოსელში.

ინდივიდიუალურობა გადაწყვეტს ყველაფერს. ზიდანმა რაც არ უნდა მაგარი ტაქტიკა დახაზოს ჰომ ვიცი ბოლოს ვიღაცამ რაღაც მაგრად უნდა ჩაუყ.ევოს.

პ.ს კლასიკო გადაწყვეტს კლასიკოს გამარჯვებულს.

მესის იმედი მაქ რა. რეალი ავტობუსს არ თამაშობს მოურინიოს მერე და მესის სივრცეები ექნება ბლომად აი მანდ უნდა იყიჩაღოს მერე

50

27 თებერვალი 2020 14:21

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1434
რაც შეეხება გუშინდელ თამაშშს ვინ არ ელოდა ასეთ დასასრულს დიდი ხანი ვამბობდი რო ჩაჯმულ სიტისთანაც კი ცოტა შანსი გვაქ მეთქი აქ კი ხალხს ეგონათ რო გადავუვლიდით მარა ობიექტურად სხვა მოცემულობა გვაქ ხო ვხედავთ არა .... fellow fellow ერთი ბენზემაა დონე და მეორე ეს რეალი რამის მომგები შეტევა არ გვყავს ხალხო რის მოგებაზეა საუბარი ლალიგაში რამდენნი ქულა დაიკარგა პაჭყაპუYყა გუნდებთან ეს ბევრზე მეტყველებს თუ ლალიგა მოვიგეტ ეს იქნება სასწაული თან იმის ფონზე რო ბარსა ანტირეკორდებს ამყარებს ლალიგაში უსაშIნლეს ფორმაშია ..................ორივე იგრას წავაგებთ სიტისთან არანაირი შანსი არააა უფრო დიდი ანგარიშით წავაგებთ ასე მგონია ბენზემას ზე კლასი ვერ გადაგვარშენს lol შეტევაში სანამ არ მოვა მბაპე და ბენზო არ გააჯვავს იქმდე ვერაფერს ეღირსება რეალი ის კი არა ზიზუც შეიძლება შეეწიროს ბენზემას დაკრიშვას ამ შეტევით ჩემ ლეს მოვიგებთ........ ამ გვარდიოლა კიდე ნუ გამოიყვანეთ ღმერთი აჯობა და ტაქტიკები და რამე რუმე მონაკო და ტოტე რო კუზავდა სად იყო მაშინ ???????????????????????????? უკეთე ფორმაში ყავს გუნდი ვიდრე რეალია და მორჩა არანაირი დაჩაგვრა არ იყო არცერთის მხრიდან და დამშვიდდით ზოგზოგიერთები ზიზუმ რასაც მიაღწია ჩვენი თაობა მასეთის მომსწრე არამგონია კიდე გახდეს

51

27 თებერვალი 2020 14:22

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: rivaldo10
ციტატა: Wtf man
რეალს დარხეული აქვს კლასიკოში. სეტიენი ყოფილა გუშინ სტადიონზე და ძირეულად შეუსწავლია რეალი

ეგ არ მიხსენო ისევ იდივიდულაურად თუ ვაჯობეთ რეალს მაგის იმედი მაქ თორე სეტიენის მწვთნელობა და მეტოქის შესწავლა არ გაიშვას მართლა ბოსელში.

ინდივიდიუალურობა გადაწყვეტს ყველაფერს. ზიდანმა რაც არ უნდა მაგარი ტაქტიკა დახაზოს ჰომ ვიცი ბოლოს ვიღაცამ რაღაც მაგრად უნდა ჩაუყ.ევოს.

პ.ს კლასიკო გადაწყვეტს კლასიკოს გამარჯვებულს.

მესის იმედი მაქ რა. რეალი ავტობუსს არ თამაშობს მოურინიოს მერე და მესის სივრცეები ექნება ბლომად აი მანდ უნდა იყიჩაღოს მერე

ნუ ჰოოო . ახლა ისე ვარ ფრეც კაი შედეგი იქნებაა. მაგრამ კლასიკო ფრეე 1-1 ან ნულოვანი მაგარი მზეობაა უხვგოლიანი ფრე მაინც იყოს ;დ

52

27 თებერვალი 2020 14:28

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1434
ციტატა: Sani_Real
ბენზემას მარტო თქვენ არ აღიარებთ და ზიდანისთვის ბენზო უდიდესი ძალაა და იძახით შეტევა არ გვყვავსო,და მაინც ამბობდიტ სიტის გადაუვლისო,რეალმა ლიგაზე წელს მარტო გალას გადაუარა და როგორ ამბობდნენ სიტის გადავუვლითო.1 თვის წინ ვამბობდი მთავარია რეალმა არ წააგოს თქო და დამცინოდნენ wink მაინც წავედი სასტავთან თამაშის საყურებლად ვიცოდი რო ვერ მოიგებდა რეალი მაგრამ წაგება მაგრად გამიტყდა მერჩივნა რეალს მოეგო და მე შემცდარიყავი და ბევრი ჩემს სიტყვებს გაიხსენებდა თანახმა ვიყავი,იმაზე ილოცეთ მადრიდისტებო რომ ეტიჰარტზე სამარცხვინოთ არ წავაგოთ,და კლასიკოზე კიდე მთავარი არ წაგებაა ტუნდაც ამ ცუდ მდგომარეობაში მყოფ ბარსასთან

შემოგევლე საფეხბურთო მხედველობაშI რახან ლესტერი ჯიმავდა სიტის ეპლში აქ ბევრს გაუჩნდა იმედი მარა შემადგენლობებს შეხედე 2 ტიტულზე პრეტენზიის მქონე კამანდა გამოვა სიტის სტაფიდან ხო დაცვაში კი აქვთ პრობლემები მარა ტრავმების ფონზე და ეგეც მოგვარებადია მეორეშ თამაშში უარესი იქნება ძაან კი სამწუხაროა მარა არანაირი შანსი ლიგაზე არ გვაქ ლალიგაშიც რო კიდე ვიბრძვით ბარსას უნდა ვუმადლოდეთ სანამ ძირეული ცვლილენები არ იქნება ლიგაზე რეალს შანსი არ ექნება ესაა ჩემი მოკრძალებული აზრი

53

27 თებერვალი 2020 14:35

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ატალანტას ლაციოს და ლესტერს ჩვენზე მეტი ბურთი როაქ გატანილი საერთოდ არაა გასკვირი , მარტო ტაქტიკური ბრძოლა არაა ფეხბურთი გუშინ ძალიან გამართული ტაქტიკა ქონდა ზიდანს და ამართლებდა ამ რესურსით რაც გუნდს აქ.. უბრალოდ მოტივაციაა პრობლემაა როცა თავდასხმაში გიყენია მოზვინული კაცი რომელიც ძლივს გაადაადგილდება ,თავდამსხმელი რომელიც აჩქარებას არ აკეთებს კარში ვერ ურტყავს და უკან პასი იცის მარტო თან ამას დამატებული ამ კაცს კონკურენტი როარ ყავს ძალიან ძნელია ამ შემადგენლობით ბევრი გოლის გატანა. სასწრაფოდ გასაშვებია ბენზემა სკამზეც არუნდა დასვა ჰალანდზე და მბაპეზე უნდა იჩალიჩოს პერესმა.. აუცილებლაად ჰალანდი პირველ რიგში მბაპე მაინც მოვა რეალში სხვა გზა არ აქ wink

54

27 თებერვალი 2020 14:37

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1434
და კიდე ნახევარში არ გვყავს შემქმნელი და სასიცოცხლოდ მნიშვნელოვანია მასეთი იგროკი რატო ითხოვდა ზიზუ პოგბას გიჟი კი არააა ხედავთ დებრუნი რა აკეთებს ????? კროსის მიმართ უდიდესი პატივისცემა მარა მარტო სტატისტიკური 150 პასი არაა ეფექტური მასეთ იგროკთან ერთად უნდა იყოს დებრუინის დონის და სტილის იგროგი რო ნახევარში მრავალფეროვნება სუფევდეს

დებრუინი უდავოდ ნომერო უნოა როცა ჯანზეაა ნეტა შანსი იყოს მაგის გადმოსვლის მარა ტყულა ვოცნებობ ვიცი wink

55

27 თებერვალი 2020 14:38

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
კლასიკოს მოგებას რაღატომ ელით ვერ გამიგია
ამაზე ნაგავი რეალი ამ სეზონში არ ყოფილა
რა სიტისთან დაქამბექებაზეა საუბარი ან რა ბარსასთან მოგებაზე სელტას ვერ ვუგებთ სახლში და ლევანტეს გასვლაზე
იმედია ბარსა ვერ გაგვანადგურებს
ამათ სიტიზე უკეთესი შემსრულებელი ყავთ
ერთადერთი შანსია ბურთი წავართვათ საერთოდ და შეილება ფრე გაგორდეს
ან იმედია წააგებენ და შეიცვლება გუნდი ძირეულად

56

27 თებერვალი 2020 14:40

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ZIDAN KING
კლასიკოს მოგებას რაღატომ ელით ვერ გამიგია
ამაზე ნაგავი რეალი ამ სეზონში არ ყოფილა
რა სიტისთან დაქამბექებაზეა საუბარი ან რა ბარსასთან მოგებაზე სელტას ვერ ვუგებთ სახლში და ლევანტეს გასვლაზე
იმედია ბარსა ვერ გაგვანადგურებს
ამათ სიტიზე უკეთესი შემსრულებელი ყავთ
ერთადერთი შანსია ბურთი წავართვათ საერთოდ და შეილება ფრე გაგორდეს
ან იმედია წააგებენ და შეიცვლება გუნდი ძირეულად

სულ რამოდენიმე დღის წინ არ იძახდი სიტის გავხევთ შუაზე როგორ ფორმაშიც არ უნდა ვიყოთ რეალია მაინცო რა შეიცვალა ამ ორ დღეში

57

27 თებერვალი 2020 14:46

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1434
ციტატა: alexandre7
alexandre7


გეთანხმები ძმაო ასი პროცენტით რა შემადგენლობაც გვაქ მაქსიმუმს წურავს ზიზუ და გუშინაც მწვრთნელების შეფასება რო მომთხოვონ ზიზუს ნაკლებს ნამდვილად არ დავუწერდი რადგან სიტის შემადგენლობა აშკარად უფრო ვარიაბელური ყავს შეტევის თვალსაზრისით ბენზემა და ვინიციუსი კიდე ლიგას რო ვერ დადებენ ,,დურაკუ იასნა'' ერთი პერსო ფანი თუ არაა ადამიანი ისიც ბრუციანი

ციტატა: ZIDAN KING
ZIDAN KING

რავი მარტო ბეილი მოუგებსო სიტისო მგონი შენ იყავი ბეილიოოო lol მაშინ მაგრა გამაცინე

58

27 თებერვალი 2020 14:52

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
nu ambobt rom sheteva ar gvyavs mices shansi marianos iovichs da rodrygos 1 taimi mac yovel shexvedrashi da naxavt tu ver gaitanen , ras miakvda am benzema daberda xo dedavs , mara aljirelia orive da magat gamo sxvas uspoben karieras , jovichze amboben ver tamashobso rodis edzleva shansi ? an tu edzlva 85 e wutze . 5 wutshi rogor unda daamtkicos rom dzirithadis girsia

59

27 თებერვალი 2020 14:55

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 249
აბსოლიტური სიმართლეა :) შემტევები შემტევვებს არ გვანან და ზიდანი ჩალიჩობს რაღაცას ეტყობა და სულ დაცვით ვერ გავალთ ფონს ეგეც იასნია :) და ვინც ვერ ხედავს როგორი ტაკტიკოსია ზიზუ მაშინ შეეშვას ფეხბურთს :)) 1 გარემარბი და 1 ცენტრფორვარდი რომელიც დაგეშილია გოლზე რო იყოს გუნდში ისევ მონსტრი იქნებოდა რეალი მარა როგორ რა იოვიჩი და ლუკას ვასკესი ან რაღადროს ბეილია? ვინიციუსი და როდრიგო 19 წლისები არიან და ჯერ ძალიან ბევრი აქვთ სასწავლი აი ძალიან და ამის ფონზე კიდე კარგად არის გუნდი :)

60

27 თებერვალი 2020 14:58

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
an eyida zafxulshi kide erti 9 iani vin daushala , magram mere sirzema amovardeboda sastavidan vinme uketesi ro mosuliyo. legendas magas rogor akadreben , gavkari eget legendebs

wels albat unda davkmayofildet espanetis super tasze , mets arafers velodebi la liga ukve chveni agaraa da arc chempionta liga

61

27 თებერვალი 2020 14:58

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 6
იმედი მაინც მაქვს რომ გავალთ შემდეგ ეტაპზე HALA MADRID love

62

27 თებერვალი 2020 15:00

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
რატო იძახით შეტევა არ ყავსო? სეზონის სტარტზე სანამ ასენსიო ტრავმას მიიღებდა რეალს რამდენი შემტები ყავდათ პროსტა დათვალეთ. ძირითადი აზარი ბენზემა ასენსიო უნდა ყოფილიყო სკამი ვინიციუსი იოვივი ბეილი როდრიგო ვასკესი ბრაჰიმი მარიანი ისკო ამდენი შემტევი გყავთ მარა მაინც უკმაყოფილოები ხართ აბა ჩვენ რა ვთქვათ 3 შემტევი გვყვავს სულ მაგ სამიდან ერთი 17 წლის ღლაპია და ეხლა დაიმატეს ბრაიტვეიტი რომელიც ლიგაზე ვერ ითამაშებს

63

27 თებერვალი 2020 15:17

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man
რატო იძახით შეტევა არ ყავსო? სეზონის სტარტზე სანამ ასენსიო ტრავმას მიიღებდა რეალს რამდენი შემტები ყავდათ პროსტა დათვალეთ. ძირითადი აზარი ბენზემა ასენსიო უნდა ყოფილიყო სკამი ვინიციუსი იოვივი ბეილი როდრიგო ვასკესი ბრაჰიმი მარიანი ისკო ამდენი შემტევი გყავთ მარა მაინც უკმაყოფილოები ხართ აბა ჩვენ რა ვთქვათ 3 შემტევი გვყვავს სულ მაგ სამიდან ერთი 17 წლის ღლაპია და ეხლა დაიმატეს ბრაიტვეიტი რომელიც ლიგაზე ვერ ითამაშებს

აბა რას იტყვიან ზოგიერთები გუშინ ვერ ჩაახტნენ გვარდიოლას და აქვე ზიდანი გამოირიცხა ეგ არასდროს ცდება.დარჩნენ ფეხბურთელები😁

64

27 თებერვალი 2020 15:18

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4882
ციტატა: Wtf man
ძირითადი აზარი ბენზემა ასენსიო უნდა ყოფილიყო სკამი ვინიციუსი იოვივი ბეილი როდრიგო ვასკესი ბრაჰიმი მარიანი ისკო ამდენი შემტევი გყავთ მარა მაინც უკმაყოფილოები ხართ

სულ ერთი და იგივეს წერ. შემტევები თუ გინდა 100 გყავდეს, შედეგი? გოლის გამტანი არცერთი არაა. ბენზემა რაცაა ვიცით, აზარი მთელი სეზონია დამტვრეულია, ასენსიოს სეზონი გაუცდა და როგორი დაბრუნდება ღმერთმა უწყის. მარიანო და ხამესი განაცხადშიც ვერ ხვდებიან, ბეილს რეალი სულ ქინძზე კიდია და წლებია ნორნალურად არ უთამაშია, ბრაჰიმზე უკომენტაროდ, ფართხალაა, როდრიგო და ვინი 18 წლის ღლაპები, გამოცდილების და კლასის გარეშე. ბარსაზე ამჟამინდელი ვითარებით საუბრობ 3 შემტევი ყავსო, რეალს რამდენი ყავს? ფორმალურად აზარი და ასენსიო ირიცხებიან გუნდში მარა თამაშობენ? მასე ბარსას სუარესი, მესი გრიზმანი დემბელე და ფატი ყავს და ბარსას ტრიო ბევრად მაგარია ვიდრე რეალის. ჯერ მარტო მესისნაირი გოლეადორი რეალის ყველა შემტევი ერთად არაა. რამდენსაც მესი იტანს იმდენს ნთელი გუნდი იტანს. როგორ შეგიძლია შეადარო ბარსას თავდასხმა რეალისას? ფურცელზე ბევრი შემტევი არაფერს ნიშნავს. სხვათაშორის აგერ უკვე 10 წელია ბარსას გაცილებით მაღალი კლასის შემტევი ტრიო ყავს ვიდრე რეალს. დაჟე რონალდუს ყოფნის დროს, მესი სუარესი ნეიმარი გყავდათ რონის კი გვერდით უნიჭო ბებზემა და ცხენი ბეილი. ნახევარი გუნდი იყო რონალდუ.
რეალი შეტევაში სრული იმპოტენტია, დაცვის სისუსტეს რა აზრი აქვს როცა მთავარი თავდასხმელი და გამტანი არის ტიპი რომელიც სიტისთან მატჩში ბურთს სულ 18 ჯერ შეეხო? და 2 თვეში 2 გოლი აქვს?

65

27 თებერვალი 2020 15:23

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 965
ციტატა: Wtf man
რატო იძახით შეტევა არ ყავსო? სეზონის სტარტზე სანამ ასენსიო ტრავმას მიიღებდა რეალს რამდენი შემტები ყავდათ პროსტა დათვალეთ. ძირითადი აზარი ბენზემა ასენსიო უნდა ყოფილიყო სკამი ვინიციუსი იოვივი ბეილი როდრიგო ვასკესი ბრაჰიმი მარიანი ისკო ამდენი შემტევი გყავთ მარა მაინც უკმაყოფილოები ხართ აბა ჩვენ რა ვთქვათ 3 შემტევი გვყვავს სულ მაგ სამიდან ერთი 17 წლის ღლაპია და ეხლა დაიმატეს ბრაიტვეიტი რომელიც ლიგაზე ვერ ითამაშებს

ზიდანი რო რესურსს ვერ იყენებს და იოვიჩი და მარიანო განაცხადში არ შეყავს , როდრიგოს რო კასტილიაში აქვეითებს ეგეც შემთხვევის ბრალია ალბათ, ნეტა ამდენი ფეხბურთელი ჩვენ გვყავდეს ზამენაზე ნაპოლისთან განმეორებით მატჩში ძირითადი გუნდიდან სულ 14 კაცი გვეყოლება და ამათ 4 შემტევი ყავთ ზამენაზე და კიდე წუწუნებენ არავინ გვყავსო

66

27 თებერვალი 2020 15:25

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4882
გვარდიოლას სკამზე სტერლინგი და აგუერო ეჯდა დავიდ სილვასთან ერთად, რეალს მასეთი ძირითადში არ ყავს. მოდრიჩი წარსულია, კაზეს და ვალვერდეს ცუდი თამაში მისი ბრალია რადგან ზონებს ვეღარ ფარავს და ესენიც პოზიციებს კარგავენ. დაცვაში რამოსი და კარვახალი ერთად გამოსლევდნენ, წინ ჩმორი ბენზემაა, აქეთ ვინი რომელსაც 2 კაცი ედგა და ნახევარდაცვაში კროოსი არ ყავდა. პროსტა გუნდს შეტევა არ ყავს და ზიდანი მამაზეციერი არაა უკლასო და გამო..სირებული ფეხბურთელებით შედეგი დადოს. მიეცი ზიზუს პსჟ-ს სასტავი და ყველას დაადუღებს პირველივე თამაშში. კარგი ფეხბურთელებით მეც მოვიგებ მწვრთბელი რა საჭუროაო ეგ ხომ ტრაგიკომედიაა საერთოდ. მაგის ნათელი მაგალითი არის გალაქტიკო და ბარსას მდგომარეობა 3 წელი. გუნდს მესი ყავს სუარესი დემბელე კოუტუნიო ყავდა და რომამ და ლივემ ამოტენეს იმიტომ რომ ჩმორი მწვრთნელი ყავდა. მაგ ლოგიკით გვარდიოლას ბარსაში მესი ჩავი და ინი ყავდა და გვარდიოლას წვლილი 0 ია, იმათმა კლასმა მოიგეს ტიტულები მაშინ :)))
დაცვის სისუსტეს იყენებენ შემტევები რომელიც რეალს არ ყავს :)) რაღადროს ბეილი ვასკესი ბენზემაა, აზარი და ასენსიო დაელეწა და შერჩა 18 წლის როდრიგო და ვინი და ბრაჰიმი, ჩამოუყალიბებელი ფეხბურთელები :)) და დაჟე დაცვის სი.ლევე რომ არა სიტის უგებდა 80 წუთამდე :)))
ზიდანს ვინც ტენის ამ წაგებას და მის ტაქტიკას ვერ ხედავთ, აშკარად სათვალეები გჭირდებათ ან ჩართეთ ეს დედა.ნული ტელევიზორი და ისე უყურეთ :))

67

27 თებერვალი 2020 15:27

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 965
ციტატა: LUCA MODRIC
ციტატა: Wtf man
ძირითადი აზარი ბენზემა ასენსიო უნდა ყოფილიყო სკამი ვინიციუსი იოვივი ბეილი როდრიგო ვასკესი ბრაჰიმი მარიანი ისკო ამდენი შემტევი გყავთ მარა მაინც უკმაყოფილოები ხართ

სულ ერთი და იგივეს წერ. შემტევები თუ გინდა 100 გყავდეს, შედეგი? გოლის გამტანი არცერთი არაა. ბენზემა რაცაა ვიცით, აზარი მთელი სეზონია დამტვრეულია, ასენსიოს სეზონი გაუცდა და როგორი დაბრუნდება ღმერთმა უწყის. მარიანო და ხამესი განაცხადშიც ვერ ხვდებიან, ბეილს რეალი სულ ქინძზე კიდია და წლებია ნორნალურად არ უთამაშია, ბრაჰიმზე უკომენტაროდ, ფართხალაა, როდრიგო და ვინი 18 წლის ღლაპები, გამოცდილების და კლასის გარეშე. ბარსაზე ამჟამინდელი ვითარებით საუბრობ 3 შემტევი ყავსო, რეალს რამდენი ყავს? ფორმალურად აზარი და ასენსიო ირიცხებიან გუნდში მარა თამაშობენ? მასე ბარსას სუარესი, მესი გრიზმანი დემბელე და ფატი ყავს და ბარსას ტრიო ბევრად მაგარია ვიდრე რეალის. ჯერ მარტო მესისნაირი გოლეადორი რეალის ყველა შემტევი ერთად არაა. რამდენსაც მესი იტანს იმდენს ნთელი გუნდი იტანს. როგორ შეგიძლია შეადარო ბარსას თავდასხმა რეალისას? ფურცელზე ბევრი შემტევი არაფერს ნიშნავს. სხვათაშორის აგერ უკვე 10 წელია ბარსას გაცილებით მაღალი კლასის შემტევი ტრიო ყავს ვიდრე რეალს. დაჟე რონალდუს ყოფნის დროს, მესი სუარესი ნეიმარი გყავდათ რონის კი გვერდით უნიჭო ბებზემა და ცხენი ბეილი. ნახევარი გუნდი იყო რონალდუ.
რეალი შეტევაში სრული იმპოტენტია, დაცვის სისუსტეს რა აზრი აქვს როცა მთავარი თავდასხმელი და გამტანი არის ტიპი რომელიც სიტისთან მატჩში ბურთს სულ 18 ჯერ შეეხო? და 2 თვეში 2 გოლი აქვს?

მერე მარიანო და ხამესი განაცხადში რო ვერ ხვდება ვისი ბრალია? სეზონში 5-10 თამაში მაინც არ ეკუთვნით რაც არ უნდა ცუდად ითამაშონ? ზიდანის ბრალია ზუსტად რო ვერ იყენებს რესურსს და აპარავეთ აცლა, ნეტა ბარსას ჰყავდეს ზამენაზე ხამესი და იოვიჩი

68

27 თებერვალი 2020 15:29

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4882
ციტატა: Andre1
იოვიჩი და მარიანო განაცხადში არ შეყავს , როდრიგოს რო კასტილიაში აქვეითებს ეგეც შემთხვევის ბრალია ალბათ, ნეტა ამდენი ფეხბურთელი ჩვენ გვყავდეს ზამენაზე ნაპოლისთან განმეორებით მატჩში ძირითადი გუნდიდან სულ 14 კაცი გვეყოლება და ამათ 4 შემტევი ყავთ ზამენაზე და კიდე წუწუნებენ არავინ გვყავსო

ღმერთმა გიმრავლოთ ბარსაში მაგ დონის ფეხბურთელები რაც ჩამოთვალე. როდრიგო იმიტო დააქვეითა და არ გააკარა განაცხადს რომ თავში აუვარდა და არ ვარჯიშობდა წესიერად და რეალი ნაპოლი არაა მაინც სასტარტოში ათამაშო მსგავსი იგროკი. იოვიჩი ვერ თამაშობს, არ მოძრაობს როცა არის მინდორზე მარა ბენზემაზე უარესი ვერ იქნება ნამდვილად. ბრაჰიმი უაზროდ კარგავს ბურთს და მარიანოს ორივე ჯობია ბებზემაც და იოვიჩიც და იმიტოკ ვერ თამაშობს.

69

27 თებერვალი 2020 15:36

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 965
ციტატა: LUCA MODRIC
ციტატა: Andre1
იოვიჩი და მარიანო განაცხადში არ შეყავს , როდრიგოს რო კასტილიაში აქვეითებს ეგეც შემთხვევის ბრალია ალბათ, ნეტა ამდენი ფეხბურთელი ჩვენ გვყავდეს ზამენაზე ნაპოლისთან განმეორებით მატჩში ძირითადი გუნდიდან სულ 14 კაცი გვეყოლება და ამათ 4 შემტევი ყავთ ზამენაზე და კიდე წუწუნებენ არავინ გვყავსო

ღმერთმა გიმრავლოთ ბარსაში მაგ დონის ფეხბურთელები რაც ჩამოთვალე. როდრიგო იმიტო დააქვეითა და არ გააკარა განაცხადს რომ თავში აუვარდა და არ ვარჯიშობდა წესიერად და რეალი ნაპოლი არაა მაინც სასტარტოში ათამაშო მსგავსი იგროკი. იოვიჩი ვერ თამაშობს, არ მოძრაობს როცა არის მინდორზე მარა ბენზემაზე უარესი ვერ იქნება ნამდვილად. ბრაჰიმი უაზროდ კარგავს ბურთს და მარიანოს ორივე ჯობია ბებზემაც და იოვიჩიც და იმიტოკ ვერ თამაშობს.

სასტარტოში არც მე მინდა მარა ზამენაზე უკეთესი ვინ დაჯდება ? ახლა მბაპეს ან მანეს არამგონია ბენზემას ზამენობა უნდოდეს

70

27 თებერვალი 2020 15:37

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man
რატო იძახით შეტევა არ ყავსო? სეზონის სტარტზე სანამ ასენსიო ტრავმას მიიღებდა რეალს რამდენი შემტები ყავდათ პროსტა დათვალეთ. ძირითადი აზარი ბენზემა ასენსიო უნდა ყოფილიყო სკამი ვინიციუსი იოვივი ბეილი როდრიგო ვასკესი ბრაჰიმი მარიანი ისკო ამდენი შემტევი გყავთ მარა მაინც უკმაყოფილოები ხართ აბა ჩვენ რა ვთქვათ 3 შემტევი გვყვავს სულ მაგ სამიდან ერთი 17 წლის ღლაპია და ეხლა დაიმატეს ბრაიტვეიტი რომელიც ლიგაზე ვერ ითამაშებს


სერიოზული ანალიზია :)) სუარესიც და დემბელეც ხოგყავს? :)

ვაბშე იგუაინის ჩათვლაც შეიძლებოდა ჩვენსკენ, კიწავიდა მარა დღემდე უყვარს რეალიო ამბობენ :))


ერთი კამაზი ხალხი გაგიშვით და რანაირად წააგეთო ეგეთი გამოგივიდა :))

71

27 თებერვალი 2020 16:00

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: LUCA MODRIC
ციტატა: Wtf man
ძირითადი აზარი ბენზემა ასენსიო უნდა ყოფილიყო სკამი ვინიციუსი იოვივი ბეილი როდრიგო ვასკესი ბრაჰიმი მარიანი ისკო ამდენი შემტევი გყავთ მარა მაინც უკმაყოფილოები ხართ

სულ ერთი და იგივეს წერ. შემტევები თუ გინდა 100 გყავდეს, შედეგი? გოლის გამტანი არცერთი არაა. ბენზემა რაცაა ვიცით, აზარი მთელი სეზონია დამტვრეულია, ასენსიოს სეზონი გაუცდა და როგორი დაბრუნდება ღმერთმა უწყის. მარიანო და ხამესი განაცხადშიც ვერ ხვდებიან, ბეილს რეალი სულ ქინძზე კიდია და წლებია ნორნალურად არ უთამაშია, ბრაჰიმზე უკომენტაროდ, ფართხალაა, როდრიგო და ვინი 18 წლის ღლაპები, გამოცდილების და კლასის გარეშე. ბარსაზე ამჟამინდელი ვითარებით საუბრობ 3 შემტევი ყავსო, რეალს რამდენი ყავს? ფორმალურად აზარი და ასენსიო ირიცხებიან გუნდში მარა თამაშობენ? მასე ბარსას სუარესი, მესი გრიზმანი დემბელე და ფატი ყავს და ბარსას ტრიო ბევრად მაგარია ვიდრე რეალის. ჯერ მარტო მესისნაირი გოლეადორი რეალის ყველა შემტევი ერთად არაა. რამდენსაც მესი იტანს იმდენს ნთელი გუნდი იტანს. როგორ შეგიძლია შეადარო ბარსას თავდასხმა რეალისას? ფურცელზე ბევრი შემტევი არაფერს ნიშნავს. სხვათაშორის აგერ უკვე 10 წელია ბარსას გაცილებით მაღალი კლასის შემტევი ტრიო ყავს ვიდრე რეალს. დაჟე რონალდუს ყოფნის დროს, მესი სუარესი ნეიმარი გყავდათ რონის კი გვერდით უნიჭო ბებზემა და ცხენი ბეილი. ნახევარი გუნდი იყო რონალდუ.
რეალი შეტევაში სრული იმპოტენტია, დაცვის სისუსტეს რა აზრი აქვს როცა მთავარი თავდასხმელი და გამტანი არის ტიპი რომელიც სიტისთან მატჩში ბურთს სულ 18 ჯერ შეეხო? და 2 თვეში 2 გოლი აქვს?

მაინცდამაინც ნეიმარი კეინი მბაპეს ტრიო უნდა გყავდეთ რო თქვათ კარგი შეტევააო. ვისი ბრალია ეგ რო ბენზემა გადაიწვა თორე სეზონის პირველი ნახევარი მშვენივრად ჩაატარა. ათამაშე იოვიჩი ან მარიანოს მიეცი შანსი სულ დარბის მაინც და არ ჩერდება თავზეც კაია მარა არ შვება მაგას. წინ რო ვერავინ იტანს დიდ წილად ზიდანის ბრალია

ციტატა: Special__One
ციტატა: Wtf man
რატო იძახით შეტევა არ ყავსო? სეზონის სტარტზე სანამ ასენსიო ტრავმას მიიღებდა რეალს რამდენი შემტები ყავდათ პროსტა დათვალეთ. ძირითადი აზარი ბენზემა ასენსიო უნდა ყოფილიყო სკამი ვინიციუსი იოვივი ბეილი როდრიგო ვასკესი ბრაჰიმი მარიანი ისკო ამდენი შემტევი გყავთ მარა მაინც უკმაყოფილოები ხართ აბა ჩვენ რა ვთქვათ 3 შემტევი გვყვავს სულ მაგ სამიდან ერთი 17 წლის ღლაპია და ეხლა დაიმატეს ბრაიტვეიტი რომელიც ლიგაზე ვერ ითამაშებს


სერიოზული ანალიზია :)) სუარესიც და დემბელეც ხოგყავს? :)

ვაბშე იგუაინის ჩათვლაც შეიძლებოდა ჩვენსკენ, კიწავიდა მარა დღემდე უყვარს რეალიო ამბობენ :))


ერთი კამაზი ხალხი გაგიშვით და რანაირად წააგეთო ეგეთი გამოგივიდა :))

კი გვყვავს მარა ნომებრის მერე დამტვრეულია ორივე. სკამი მაინც გყავთ თქვენ და ჩვენ ეგაც რო არ გვყვავს რა ვთქვათ მაშინ ჩვენ. ეგ დიდ წილად ზიდანის ბრალია გადაწვა ბენზემა 32 ისაა პატარა ხო აღარაა არც მესი რონალდოა რო სტაბილურად იტანოს

72

27 თებერვალი 2020 16:16

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
აი ამ საიტზე როგორც ვხედავ უმეტესობასთან არც კამათს და არც განხილვას აზრი არ აქვს,, გუშინ 99 პროცენტი სხვას იძახდა და ერთმა კაცმა სტატია დაწერა სადაც ზიდანი ამ ყველაფრისგან გაწმინდა და აყვა იმ 99 % იდან 90,,,, ზიდანია ყველაფრის თავი და ბოლო და გასაჯმევინებელია გუნდიდან,,, აუ იტოგში დავიღალე აზრი არააქვს თქვენთან განხილვარ მთვარეზე ხართ აქ უმეტესობა ,, და ზიდანს აღმერთებთ ამ სტატიის ავტორის თამადობით

73

27 თებერვალი 2020 16:17

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 34
პეპ გვარდიოლა „სანტია ბერნაბეუზე“ მეფობს. „მანჩესტერ სიტის“ მწვრთნელმა კარიერაში მეექვსე გამარჯვება მოიპოვა „რეალის“ საშინაო არენაზე და მსგავსი შედეგით ისტორიაში თავს ვერავინ იწონებს.

74

27 თებერვალი 2020 16:23

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5255
რამდენია ხანია ვამბობ შეტევაშია მოსაყვანი ხალხი პლიუს კაზემიროს შემცვლელი

75

27 თებერვალი 2020 16:26

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1800
ანიჩკა არ ჩანს რაღაც wink წინასწარ მეტყველი რო ამბობდა სელტას ვუგებთო მერე ლევანტეს მოვუგებთო და ბოლოს სიტისაც მოვუგებთო რას ნერვიულობთო სიტიაო რა winked
-----------------------
Decimotercero

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

რეკლამა

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 დოვბიკი 18
2 ბელინგემი 17
3 მაიორალი 15
4 ბუდიმირი 15

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 რეალი 6 6 0 0 18
2 ნაპოლი 6 3 1 2 10
3 ბრაგა 6 1 1 4 4
4 იუნიონ ბერლინი 6 0 2 4 2

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...

4-3-3
4-4-2
4-2-3-1



მთვლელები

საიტის არქივი:

აპრილი 2024 (294)
მარტი 2024 (335)
თებერვალი 2024 (456)
იანვარი 2024 (411)
დეკემბერი 2023 (372)
ნოემბერი 2023 (391)