ედენ აზარის უმძიმესი სამედიცინო დასკვნა

„რეალის“ ოფიციალურმა ვებ-გვერდმა უკვე დაადასტურა, რომ ედენ აზარს სერიოზული ტრავმა აქვს.


ბელგიელ წინახაზელს მარჯვენა ფეხის ტერფის მოტეხილობა აღენიშნება და მინიმუმ 2 თვე ვერ შეძლებს მოედანზე გასვლას. dle 10.1

  • Bernabeu
  • 23 თებერვალი 2020
  • 10553
  • 27

1

23 თებერვალი 2020 16:29

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
კაროჩე რაა. ბენზემა საზიზღარ ფორმაშია და ერთი ერთზე გოლი ვერ გააქ. ეს ძლივს მორჩა და ეხლა ისევ დაიმტვრა🤬🤬🤬🤬 რა ლა ლიგა რა უჩლ

2

23 თებერვალი 2020 16:29

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2094
სტეკლოტარელი ბიჭი შემოუტენია აბრამას(((

3

23 თებერვალი 2020 16:33

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: K.Benzema_9
კაროჩე რაა. ბენზემა საზიზღარ ფორმაშია და ერთი ერთზე გოლი ვერ გააქ. ეს ძლივს მორჩა და ეხლა ისევ დაიმტვრა🤬🤬🤬🤬 რა ლა ლიგა რა უჩლ

უშემტევებოთ ლიგას ვინ მოგვაგებინებს მზა? მარა ლალიგაში კიდე დაგვათრევდა მცველები და ნახევარმცველები მარა ისინიც ვეღარ იტანენ და კიც შეეტყო გუნდს.. კლასიკო თუ წავაგეთ ლალიგა ყველამ დაუვიწყეთ..

4

23 თებერვალი 2020 16:42

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5968
არადა ლალიგას ვიგებთ უეჭველი.
-----------------------
ჰალამადრიდ.

5

23 თებერვალი 2020 16:43

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1800
ციტატა: RONALDINHO
კოჭი ყველაზე აპასნი რამეა .ეგ და მუხლი რა.იტოკში არ უნდა მიეღო აზარს ამდენი დატვირთვა.არ უნდა გაერისკათ.ეტყობა ბოლომდე მოშუშებული არ ქონდა მყიფე იყო ძვალი და უარესი ტრამვა მიიღო.კაროჩე კარგად მოიშუშოს ჯობია და მერე გამოვიდეს მოედანზე.ეს სეზონი ჩავარდნილია უნდა შევეგუოთ და ეს ყველაფერი ზიდანის ბრალია ჯერ და შემდეგ უკვე ბევრი რამის.

ტრამვა ყველაზე ცუდია და ყველაზე ნაკლებადაა ფეხბურთელი დამნაშავე.აზარი გულით მეცოდება.ერთი სიტყვით შემდეგ სეზონისთვის მოიხოდოს წელს მაინც არაფერი შეეძლო ამ გუნდს

საღოლ კარგი ხარ. რესპექტ👍
-----------------------
Decimotercero

6

23 თებერვალი 2020 16:44

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
იტოგში ეგ სეზონი მორჩა,, არაფრის იმედი არ უნდა გვქონდეს გამორიცხულია რამე რომ მოვიგოთ,, პირდაპირ ზიდანის ბრალია ყველაფერი და უნდა აასმევინონ გუნდიდან სასწრაფოდ,,, ამდენი შემტევი ყავს გუნდში და მცველებით გადის ფონს,, ბარსელონა იმენა საზიზღარ ფორმაშია და ეგ რომ ლა ლიგას მოგიგებს ასასმელი გაქ გუნდიდა წავიდეს და ის 3 ლიგა გაიკეთოს უკან,, ბენზემაზე უკომენტაროდ ,, სანამ წავა ათამაშოს რაღა დარჩენია😂

7

23 თებერვალი 2020 16:44

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
დღევანდელი რეალის პრობლემა ვგონებ ერთი რამაა.. პერესს ერთ საკითხში არ ვეთანხმები, რონის წასვლის შემდეგ,აქცენტი უმეტესწილად ახალგაზრდა ბიჭებზე გაკეთდა. ეს რათქმაუნდა კარგია,თუმცაღა არის ერთი პრობლემა. ამ სპორტში მუდამ იზრდება კონკურენცია,თუ გსურს უმაღლეს მწვერვალზე ასვლა და იქ ადგილის შენარჩუნება, მოწოდების სიმაღლეზე უნდა იდგე სტაბილურად..)) არ ვამბობ,რომ რეალის დიდ ოჯახს ეს ეშლება ან არიცის, მხოლოდ იმას ვამბობ,რომ გადამეტებული ყურადღება მიექცა ახალგაზრდებს. რონის დანაკლისს ასე მარტივად ვერ ამოავსებდა რეალი,ეს კარგად უნდა ჰქონოდა გააზრებული ბაბუს. ))) დღეს ვისაც მეტი მაყუთი აქვს,ის უფორმებს მაღალ ანაზღაურებად კონტრაქტებს დიდ მოთამაშეებს,ამიტომ არავინ გაცდის შენმა აკადემიამ დაგიდოს შედეგი რა ))) ერთი შეხედვით რესურსი დიდი გვაქვს,მაგრამ როგორც ჩანს არაა რაღაც საკმარისი.! არ ვაკნინებ ბიჭებს,შესაძლოა ამ ახალგაზრდებიდან რომელიმე რეალის მომავალია,არვიცით ეს,ამას დრო აჩვენებს.. დღეის მდგომარეობით კი რასაც ვხედავ ვინიპუხებით ფონს ვერ გახვალ.. ბაბუს ეგონა აზარი მოუგვარებდა ყველაფერს,თუმცაღა ვერ თამაშობს და გეგმა ჩაეფუშა.ახლა ზიზუს უწევს ამ რესურსით რაღაც ისეთის შექმნა,რომ შედეგი დადოს...))) აცადეთ,დალშე თავად იციან ვის მოიყვანენ და ვის არა..! ზიზუიშეე აბა შენ იცი..))

8

23 თებერვალი 2020 16:47

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
აზარი მეცოდება რა უნდა თქვა რპგპრ უნდა დაადანაშაულო,, არასდროს არ ყოფილა ტრამვიანო ფეხბურთელი და იმ დედამოხნულმა აკიდა ისეთი ტრამვა მთელი სეზონი ჩააგდო,, მთელი გულით მადრიდისტაა და ოცნება აიხდინა გუნდში მოვიდა სათამაშოდ მაგრამ ეგ ტრამვა რა მაგის ბრალია,,, აი სეზონის სტარტზე რომ გასივდა ჭამისგან ეგ კია მაგრამ ასეთებიგან დაზღვეული არავინა,, ერთი ბენზემას ქონოდეს ისეთი ტრამვა რომ კარიერა დაესრულებინოს ჩემი და 90 % მადრიდისტას გამწარების გამო და მეტი არმინდა არაფერი. იმ ათმა აბა წარმატებები იყავით ბენზოზ იმედზე ძმებო❤❤

9

23 თებერვალი 2020 16:57

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5254
იმობილე წელს მაგრა ყომარობს რა

10

23 თებერვალი 2020 17:00

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1800
ბენზემას იმედზე ჩვენი მტრები იყვნენ. ტიპმა გუშინ ყველაზე დაბალი შეფასება მიიღო და მაინც სიტისთან ეს იქნება 90 წუთი. რეალის ეშინოდა ყველას მისი მძლავრი შეტევის კონტრ შეტევის გამო.ეხლა კიდე იმას ვუყურებთ თუ რამდენჯერ გამაწავს და არა იმას თუ რამდენს გაიტანს. ბოლო ბოლო რაული წავიდა და ადგილი სხვას დაუთმო ეს კიდე კონტრაქტის ამოწურვამდე ძირითალის იგროკი იქნება მამამისის დამსახურებით. ბრმა უნდა იყო რო ვერ მიხვდე რონის დროს სხვა 9ანი არიყო საჭირო დღეს ეს 9ანი ჰაერევით საჭიროა. ახალი ერა ვერ შეიქმნება სანამ ბენზემა იქნება ფორვარდათ. ერთი მბაპეთი დიდი არაფერი შეიცვლება არაა.
-----------------------
Decimotercero

11

23 თებერვალი 2020 17:21

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
კაროჩე,ალბათ ისევ ლიგაზე აქვს აქცენტი გაკეთებული ზიზუს,რო გადახედო ლიგაზე გუნდებს შანსი არ გვექნება თუ რა? ლივე იყო და კატლეტებმა გაასხმევინეს,იუვეა და საბურთალოს დონეა,ერთადერთი მთავარი ფავორიტი კატლეტებია რომლებსაც ალბათ მოვუგებთ ისევ,ჩემი აზრით ლიგაზე გაკეთდა ისევ აქცენტი,ალბათ ლიგას მიაწვება ბოლომდე,სიტის შევეშვათ და იმასაც რო გადაიღლებიან და ეგეთი ბაზარი არაა ფეხბურთში,უფრო მარტივი მეტოქეც რო გვყავდეს ლიგაზე და მერე ბარსასთან თამაში მაინც მაგრად გაჭირდებოდა,რადგან ეგ თამაში გვაქვს უეჭ მოსაგები თუ გვინდა რო ლა ლიგაზე ვიბრძოლოთ,ეხა რა მდგომარეობაა,მოსაგები გაქვს თამაში,არ გყავს 9 იანი არ გყავს ფლანგის შემტევები ვინის თუ არ ჩავთვლით,უნდა წახვიდე წინ მთელი ძალით რო როგორმე გოლი გაიტანო,ამაში უნდა ჩაერთოს ფლანგის მცველები ძაან აქტიურად,საპასუხოდ იქეთ არი მესი რომელსაც ერთი პასით შეუძლია გრიზმანი დატოვოს ერთი ერთზე ის კი არ გამაზავს,საპირისპიროდ არაფერი,იქვე გრიზმანი რომელსაც ასევე შეუძლია გადამწყვეტი როლი ითამაშოს და ნებისმეირი წერტილიდან შეგვისრულოს,მოკლედ რისი თქმა მინდა,ძაან რთულია როცა თამაში გაქვს მოსაგები და ეთამაშები ბარსას,დიდი ალბათობით ზიდანი ბურთს წაართმევს სენტ ეტიენს და პირველ ნომრად ითამაშებს,ვერ გავიტანთ და კონტრზე გაგვიტანენ და მორჩება ამით და გადავერთვებით მთლიანად ლიგაზე,იქ კი სხვა სიტუაციაა,სიტის ყველა იგროკი რო გადააბა მოდრიჩს კაზეს და კროოს მარტო აქვთ მათი შესაძლებლობები,აქვე იმასაც დავამატებ რო ჩემი მოსაზრება კლასიკოზე მხოლოდ ამითა არ შემოიფარგლება,რადგან ეს ბარსა ბოლო 10 წლის განმავლობაში ყველაზე სუსტია რაც კი გვინახავს და ისიც არ უნდა გაგვიკვირდეს რო უბრალოდ გავანადგუროთ,როგორც ვალენსიამ გაუკეთა ოღონდ უკეთესი შესრულებით რადგან ჩვენზე უარეს დღეშია თვითOნ ბარსა უბრალოდ ისინი უკეთეს სიტუაციაში არიან,მოკლედ ექსპერტობას ჯობია დაველოდეოთ და ვნახოთ რაზე გაკეთდება აქცენტი,ლიგაზე თუ ლა ლიგაზე თუ ორივეზე,მე პირადად ისევ ლიგა მირჩევნია რადგან ორი შეხვედრის ჯამში ბევრად უკეთესი შანსი გვაქვს ვიდრე ნებისმიერს იმის ფონზე რო არცერთი გრანდი მოწოდების სიმაღლეზე არაა

12

23 თებერვალი 2020 17:21

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ასენსიო მაინც გვყავდეს ამის დედა ვატირე . შემტევი არ გვყავს . ის სურზემა მაინც ფირვარდი არააა და იოვიჩი სირზემა და უკან 10ზე ისკო რო დააყენოს არიქნება ურიგო მგონი . მაღალ პასებზე იოვიჩი თავს მაინც მიუშვირებს

13

23 თებერვალი 2020 17:22

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1800
https://youtu.be/Eb9OF4PNn5U
გამოიწერეთ ზურაბი ჰქვია ქართველი ბლოგერია რეალის ფანია და ტიპი სულ ფაიწაღს ბაზრობს
-----------------------
Decimotercero

14

23 თებერვალი 2020 17:32

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
აზარს რაც შეეხება თავიდანვე არ მესმოდა ამის მოყვანის მიზანი და მიზეზი,რატო უნდა მოიყვანო გუნდში ის ფეხბურთელი რომელსაც მხოლოდ შექმნა შეუძლია და არა შერულება როცა გუნდში არ გყავს თავდამსხმელი,რონალდუ რო დაეტოვებინათ გავიგებდი აზარის მოყვანის მიზანს მაგრამ ამ მდგომარეობაში ჩემთვის ამოუცნობი იყო,ამიტო მინდოდა თავიდანვე მანე,აზარისთვის კი სეზონი დასრულდა ისე რო არც არაფერი გაუკეთებია,აზარს არაფერს ვერჩი რადგან არასწორ დროს არასწორ ადგილას მოხდა,არავის ჭირდებოდა ამ რეალში აზარისნაირი იგროკი,ვის უნდა შეუქმნას მომენტი რო? ჰოდა რაც ითამაშა ისიც არიყო დასამაახსოვრებელი რადგან არ გვჭირდებოდა ეგეთი სტილის იგროკი,ვინი დადგება ეგ არაფერი,პლიუს ამას მალე 30 ის გახდება აზარი და რაში უნდა გამოვიყენოთ არ მესმის,იგროკი რომლის პლიუსი მხოლოდ დრიბლინგია ტექნიკის და სისწრაფის ხარჯზე ასაკში რო შევა სად უნდა წაიყვანო? რონალდუსავით გოლების გამტანად რო გადაიქცეს გამოგადგება მაგრამ ყველა ვიცით რო ეგ არ მოხდება,ამიტო 1 2 წელი გაიფართხალებს და ვსო წავა მაგის დრო ისე რო არც მოსულა თითქოს,ტყუილად გადაყრილი 80 მილიონი,იოვიჩი როგორაა ნეტა? დავიჯერო მართლა ვირუსი ქონდა? იმედია ვარჯიშობს,ამ ორ თამაშში ეგ ბიჭი 1 2 გოლის გამტანი ნამდვილად არი და იმედია გამოიყენებს ზიზუ

ციტატა: Dani carvajal
ასენსიო მაინც გვყავდეს ამის დედა ვატირე . შემტევი არ გვყავს . ის სურზემა მაინც ფირვარდი არააა და იოვიჩი სირზემა და უკან 10ზე ისკო რო დააყენოს არიქნება ურიგო მგონი . მაღალ პასებზე იოვიჩი თავს მაინც მიუშვირებს

აზრი არ აქვს მაგას უბრალოდ,ბიზონი უნდა ამოვარდეს სასტავიდან რო კაც ნაკლულმა აღარ ვითამაშოთ,ამ მომენტში ბიზონს არაფერს ვერჩი,უბრალოდ დააკვირდი ვეღარც დარბის,4 კილომეტრი ირბინა გუშინ რაც მესამედია დანარჩენების,ეს ზიდანი ბრალია რადგან ყველა თამაში ათამაშა 90 წუტი და ვსო მოისპო უკვე თორე გაფუჭებულ მომენტებზე აღარაფერს ვიძახი,ეგ ახალია შენთვის რო 10 იდან 1 ს გაიტანს ისიც გავარდნით? ადრე დარბოდა მაინც და ეხა ვსო მაგასაც ვეღარ აკეთებს,იმედია ტრავმას მიიღებს გადაღლილობის ფონზე და დაასრულებს სეზონს,ესე იოვიჩი მაინც გაიხსნება და შეილება რამეს მაინც გამოვკრათ ხელი,ან ერთი 5 თამაში დაასვენოს და მერე გამოცადოს შენი ნათქვამი ტაქტიკა,წინ ეგ ორი და უკან ისკო შეილება მერე მაინც გაამართლოს მაგ ტაქტიკამ თორე ისე აზრი არ აქვს

15

23 თებერვალი 2020 17:40

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1941
კიდევ ერთი შუშის ფეხბურთელი და ჯობია ზაფხულშივე გაყიდონ და ვინმე ჯანმრთელი ფეხბურთელი მოიყვანოს ბაბუმ,თუნდაც ვან დე ბეკი.

16

23 თებერვალი 2020 17:53

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: mbape10
ციტატა: K.Benzema_9
კაროჩე რაა. ბენზემა საზიზღარ ფორმაშია და ერთი ერთზე გოლი ვერ გააქ. ეს ძლივს მორჩა და ეხლა ისევ დაიმტვრა🤬🤬🤬🤬 რა ლა ლიგა რა უჩლ

უშემტევებოთ ლიგას ვინ მოგვაგებინებს მზა? მარა ლალიგაში კიდე დაგვათრევდა მცველები და ნახევარმცველები მარა ისინიც ვეღარ იტანენ და კიც შეეტყო გუნდს.. კლასიკო თუ წავაგეთ ლალიგა ყველამ დაუვიწყეთ..

მართალი ხარ ძმა.... კლასიკო თუ ვერ მოვიგეთ რა ლა ლიგაზეა საუბარი..... ისე ბარსას არ ააქვს მთლად ადვილი კალენდარი და იმედია დაუცდება ფეხი რომელიმე თამაშში.... ბენზომ ზამენაზე უნდა გადაინაცვლოს და იოვიჩი ძირითადში. ძააან მოუკლო... ბაპპე გვინდა და ერთი მაგარი თავდამსხმელი ... ძაან იმედგაცრუებული ვარ :/

17

23 თებერვალი 2020 17:53

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ZIDAN KING
ციტატა: Dani carvajal
აზრი არ აქვს მაგას უბრალოდ,ბიზონი უნდა ამოვარდეს სასტავიდან რო კაც ნაკლულმა აღარ ვითამაშოთ,ამ მომენტში ბიზონს არაფერს ვერჩი,უბრალოდ დააკვირდი ვეღარც დარბის,4 კილომეტრი ირბინა გუშინ რაც მესამედია დანარჩენების,ეს ზიდანი ბრალია რადგან ყველა თამაში ათამაშა 90 წუტი და ვსო მოისპო უკვე თორე გაფუჭებულ მომენტებზე აღარაფერს ვიძახი,ეგ ახალია შენთვის რო 10 იდან 1 ს გაიტანს ისიც გავარდნით? ადრე დარბოდა მაინც და ეხა ვსო მაგასაც ვეღარ აკეთებს,იმედია ტრავმას მიიღებს გადაღლილობის ფონზე და დაასრულებს სეზონს,ესე იოვიჩი მაინც გაიხსნება და შეილება რამეს მაინც გამოვკრათ ხელი,ან ერთი 5 თამაში დაასვენოს და მერე გამოცადოს შენი ნათქვამი ტაქტიკა,წინ ეგ ორი და უკან ისკო შეილება მერე მაინც გაამართლოს მაგ ტაქტიკამ თორე ისე აზრი არ აქვს
ბენზემას იმიტო არ ვაგდებ ამ სემთხვევაში რო კომბინაციაში მაინც რაღაცას იზამს აბა ვასკესის იმედად ხოარ ვიყოთ. ბეილს ეზარება სირბილი და ვინიციუსი კიდე მოჯნა მაგრამ მთლად ვინიციუსი და იოვიჩი ერთდ ნტრისას . ანალიზს ვუყურე გუსინდელს და გაკოვბნზემდი. მეორეჯერ . ცენტრი და შეტევა მოწყვეტილი იყო რამდენიმე ეპოზოდში ერთმანეთს. რამდენჯერაც გრძელი პასი წინ უნდოდად გაეკეთებინათ არავინ აროყო საჯარიმოში. ბენზემა ან თამაშგარშეი ეგდო ან აზარს ესკორტით მოავილებდა უკან . მოკვდა კლუბებში იმ ბოზებთან სიარულით. 32 წლისაა მეტი მაქამდეც არ შეეხლო და ეხლა ვაფშე რას გავს მაგის ფეხბურთი ვისთანაა ვაფშე.

18

23 თებერვალი 2020 17:54

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: K.Benzema_9
ციტატა: mbape10
ციტატა: K.Benzema_9
კაროჩე რაა. ბენზემა საზიზღარ ფორმაშია და ერთი ერთზე გოლი ვერ გააქ. ეს ძლივს მორჩა და ეხლა ისევ დაიმტვრა🤬🤬🤬🤬 რა ლა ლიგა რა უჩლ

უშემტევებოთ ლიგას ვინ მოგვაგებინებს მზა? მარა ლალიგაში კიდე დაგვათრევდა მცველები და ნახევარმცველები მარა ისინიც ვეღარ იტანენ და კიც შეეტყო გუნდს.. კლასიკო თუ წავაგეთ ლალიგა ყველამ დაუვიწყეთ..

მართალი ხარ ძმა.... კლასიკო თუ ვერ მოვიგეთ რა ლა ლიგაზეა საუბარი..... ისე ბარსას არ ააქვს მთლად ადვილი კალენდარი და იმედია დაუცდება ფეხი რომელიმე თამაშში.... ბენზომ ზამენაზე უნდა გადაინაცვლოს და იოვიჩი ძირითადში. ძააან მოუკლო... ბაპპე გვინდა და ერთი მაგარი თავდამსხმელი ... ძაან იმედგაცრუებული ვარ :/

დაგვიცდება აბა რა იქნება. სევილია ვილიარეალი გასვლა გვაქ ატლეტიკო სახლში ყველას შანსი არაა ვერ მოიგებენ. რეალსაც დაუცდება. აი სელტასთან და ლევანტესთან ნაღდად არ მეგონა რო დაუცდებოდა ფეხი
უფრო ბეტისთან მეგონა. გასვლაზე გაქვთ სათამაშო

19

23 თებერვალი 2020 17:56

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1800
მირიან მირო შენ უკვე ატლეტიკო 1/4 ფინალში გაიყვანე? 🤔ლივერპული პირველივე ტაიმში მიხედავს.
-----------------------
Decimotercero

20

23 თებერვალი 2020 17:57

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მოკლედ სიტისთან ტამაშში გამოჩნდება რაშიც არის საქმე, თუ სიტის დამაჯერებლად მოვუგებთ ესეიგი ზიზუ ისევ ლიგას აწვება

21

23 თებერვალი 2020 17:59

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1800
ციტატა: nikomann
მოკლედ სიტისთან ტამაშში გამოჩნდება რაშიც არის საქმე, თუ სიტის დამაჯერებლად მოვუგებთ ესეიგი ზიზუ ისევ ლიგას აწვება

და თუ უშანსოდ წავაგებთ ესეგი ლალიგას ვაწვებით ხო ლოგიკით?
-----------------------
Decimotercero

22

23 თებერვალი 2020 18:00

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Sani_Real
ციტატა: nikomann
მოკლედ სიტისთან ტამაშში გამოჩნდება რაშიც არის საქმე, თუ სიტის დამაჯერებლად მოვუგებთ ესეიგი ზიზუ ისევ ლიგას აწვება

და თუ უშანსოდ წავაგებთ ესეგი ლალიგას ვაწვებით ხო ლოგიკით?

სიტისთანაც რო წააგოთ და ბარსასთანაც ზნაჩიტ არცერთ ტურნირს არ აწვება და სხვა გუნდებს აძლევს ზიდანი შანსს ცოდოები არიან სხვებმაც მოიგონო. ანიმ მასწავლა ესეთები

23

23 თებერვალი 2020 18:04

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1800
ციტატა: Wtf man
ციტატა: Sani_Real
ციტატა: nikomann
მოკლედ სიტისთან ტამაშში გამოჩნდება რაშიც არის საქმე, თუ სიტის დამაჯერებლად მოვუგებთ ესეიგი ზიზუ ისევ ლიგას აწვება

და თუ უშანსოდ წავაგებთ ესეგი ლალიგას ვაწვებით ხო ლოგიკით?

სიტისთანაც რო წააგოთ და ბარსასთანაც ზნაჩიტ არცერთ ტურნირს არ აწვება და სხვა გუნდებს აძლევს ზიდანი შანსს ცოდოები არიან სხვებმაც მოიგონო. ანიმ მასწავლა ესეთები

ანი ბებო მთავარი აღმოჩენაა ამ საიტის.
ისე ხო დამავიწყდა მეთქვა. ზოგს არ ეგონოს რო ვიმალები და აზალი აქაუნტი შევქმენი
Hazard hala madrid ეს ვარ.

ახალი ფუ ამ ტელეს
-----------------------
Decimotercero

24

23 თებერვალი 2020 18:06

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Sani_Real
ციტატა: Wtf man
ციტატა: Sani_Real
ციტატა: nikomann
მოკლედ სიტისთან ტამაშში გამოჩნდება რაშიც არის საქმე, თუ სიტის დამაჯერებლად მოვუგებთ ესეიგი ზიზუ ისევ ლიგას აწვება

და თუ უშანსოდ წავაგებთ ესეგი ლალიგას ვაწვებით ხო ლოგიკით?

სიტისთანაც რო წააგოთ და ბარსასთანაც ზნაჩიტ არცერთ ტურნირს არ აწვება და სხვა გუნდებს აძლევს ზიდანი შანსს ცოდოები არიან სხვებმაც მოიგონო. ანიმ მასწავლა ესეთები

ანი ბებო მთავარი აღმოჩენაა ამ საიტის.
ისე ხო დამავიწყდა მეთქვა. ზოგს არ ეგონოს რო ვიმალები და აზალი აქაუნტი შევქმენი
Hazard hala madrid ეს ვარ.

ახალი ფუ ამ ტელეს

მე მივხვდი რო შენ იყავი

25

23 თებერვალი 2020 18:32

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man
ციტატა: K.Benzema_9
ციტატა: mbape10
ციტატა: K.Benzema_9
კაროჩე რაა. ბენზემა საზიზღარ ფორმაშია და ერთი ერთზე გოლი ვერ გააქ. ეს ძლივს მორჩა და ეხლა ისევ დაიმტვრა🤬🤬🤬🤬 რა ლა ლიგა რა უჩლ

უშემტევებოთ ლიგას ვინ მოგვაგებინებს მზა? მარა ლალიგაში კიდე დაგვათრევდა მცველები და ნახევარმცველები მარა ისინიც ვეღარ იტანენ და კიც შეეტყო გუნდს.. კლასიკო თუ წავაგეთ ლალიგა ყველამ დაუვიწყეთ..

მართალი ხარ ძმა.... კლასიკო თუ ვერ მოვიგეთ რა ლა ლიგაზეა საუბარი..... ისე ბარსას არ ააქვს მთლად ადვილი კალენდარი და იმედია დაუცდება ფეხი რომელიმე თამაშში.... ბენზომ ზამენაზე უნდა გადაინაცვლოს და იოვიჩი ძირითადში. ძააან მოუკლო... ბაპპე გვინდა და ერთი მაგარი თავდამსხმელი ... ძაან იმედგაცრუებული ვარ :/

დაგვიცდება აბა რა იქნება. სევილია ვილიარეალი გასვლა გვაქ ატლეტიკო სახლში ყველას შანსი არაა ვერ მოიგებენ. რეალსაც დაუცდება. აი სელტასთან და ლევანტესთან ნაღდად არ მეგონა რო დაუცდებოდა ფეხი
უფრო ბეტისთან მეგონა. გასვლაზე გაქვთ სათამაშო

ხო არც მე არ მეგონა.... ზოგადად რა გუნდიც არ უნდა იყოს და როგორ ფორმაშიც არ უნდა იყოს, ყველა თამაშს ვერ მოიგებენ.. ეს ბარსასაც ეხება რეალსაც ლივერპულსაც და იუვესაც

26

23 თებერვალი 2020 19:30

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მოსაყვანია . ჰაკიმი მბაპე ოდეგარი სტერლინგი-სანჩოდან ერთ ერთი
გასაშვებია ვასკესი ბეილი მარსე ჩემი უდიდესი პატივისცემის მიუხედავად ნაჩო ხამესი იოვიჩი (იჯარით) ბრაჰიმი და მარიანო ( ესენიც იჯარით) დაროდრიგო იჯარაა და ვსო მხეცი კლუბი დადგება ნუ არის მარა უკეთესი გახდება მილიონა

27

23 თებერვალი 2020 19:30

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
წელს დავრჩით ისევ ყველაფრია გარეშე

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

რეკლამა

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 დოვბიკი 18
2 ბელინგემი 17
3 მაიორალი 15
4 ბუდიმირი 15

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 რეალი 6 6 0 0 18
2 ნაპოლი 6 3 1 2 10
3 ბრაგა 6 1 1 4 4
4 იუნიონ ბერლინი 6 0 2 4 2

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...

4-3-3
4-4-2
4-2-3-1



მთვლელები

საიტის არქივი:

აპრილი 2024 (312)
მარტი 2024 (335)
თებერვალი 2024 (456)
იანვარი 2024 (411)
დეკემბერი 2023 (372)
ნოემბერი 2023 (391)