„სარაგოსა“ 0-4 „რეალი“

მადრიდის რეალი სამეფო თასის მომდევნო ეტაპზე გავიდა. ზიზუს შეგირდებმა „სარაგოსა“ 0-4 გაანადგურეს...


სამეფო თასის 1/16 ფინალი

„სარაგოსა“ - „რეალი“ (23:55)

სტადიონი: La Romareda


გოლები: 0-1 ვარანი; 0-2 ვასკესი; 0-3 ვინიციუსი; 0-4 ბენზემა

მადრიდის „რეალის“ სასტარტო შემადგენლობა: არეოლა, კარვახალი, ვარანი, რამოსი მარსელო, ვალვერდე,კროოსი, ხამესი, ვინიციუსი, ვასკესი, იოვიჩი

სათადარიგო: კურტუა, ალტუბე, ნაჩო, მილიტაო, მოდრიჩი, ბრაჰიმი, როდრიგო, ბენზემა dle 10.1

  • Hala
  • 30 იანვარი 2020
  • 4964
  • 128

1

29 იანვარი 2020 12:06

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: putankalonia
დღეს ბენზემას იმედი მაქვს,მიდი სირზემ სივრცეები გახსენი,აი მერამდენე თამაშია გოლი არ გაუტანია ამ დედით ნათრევს,აქ კიდე ბომბარდირი გახდებაო wink wink wink

მერე რა მომავალ თამაშში 12გოლს გაიტანს და ყველაფერს დაასრულებს🤣🤣😂😂😂😂 როდის გვეღირსება ერთი ნორმალური ცხრიანი რომელიც გოლის გატანაზე იქნება ორიენტირებული და არა სივრცის გახსნაზე..

2

29 იანვარი 2020 12:11

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მეგობრებო ვინც ფეისბუქ ჯგუფში ხართ გაწევრიანებულები და მოდიხართ ჩვენთან ერთად რეალი-მანჩესტერ სიტის-ს თამაშის საყურებლად. თხოვნა იქნება ყველამ თავისი ნიკი დაწეროს რომელიც ამ საიტზე გაქვთ.შეკრება ხდება მხოლოდ ჩვენი საიტიდან ___halamadrid.ge დან
ყველა ვინც ნამდვილად ამ გუნდის გულშემატკივარია,ესეგი გვაქვს საერთო და გავუგებთ ერთმანეთს.

3

29 იანვარი 2020 12:31

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: putankalonia
დღეს ბენზემას იმედი მაქვს,მიდი სირზემ სივრცეები გახსენი,აი მერამდენე თამაშია გოლი არ გაუტანია ამ დედით ნათრევს,აქ კიდე ბომბარდირი გახდებაო wink wink wink

ki gaxsnis sivrces iasnad,ai vinc ambobs mdzorzema imitomaa kargi fexburteli ro sivrceebs xsniso mteli cxovreba am mdzoris tamashebs da omentebs unda ayurebino
zogadad gundshi iyos fexburteli mxolod imito ro sivrceebs xsnides eseti ram praqtikashi ararsebobs,zogadad sivrceebis gaxsna ari mogonili mdzordzemas fanebis mier tore erti igroki damisaxelet vinc igives araketebs,10 ve fexburteli ise gadaadgildeba ro sivrceebi ixsneba chveulebrivad,sxvanairad warmoudgenelia,magram gundshi gyavdes igroki romelic mxolod am sidebiletia dakavebuli ragac anomaliaa

am anomalias ki zidani qvia,zidani chemtvis yvela drois sauketesoa rogorc fexburteli da rogorc treneri da mas vafaseb rogorc safexburto movlenas,magram mas aqvs erti didi minusi ogond arasafexburto tvalsazrisit,ubralod misi disi minusi mdzordzemaa,sxva araferi,fexbuets racexeba yvelaferi icis am kacma

4

29 იანვარი 2020 12:37

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
დროებით ამბავია დაიწყებს გატანას სტაბილურად,ჩასაფერებულებს ესს საოცარ სიამოვნებას ანიჭებსს,,უნდა ვარიარო რაც ესპანელს მსახიობთან დაიწყო ზრომიალი გოლი ვეღარ გაქქქ,,,გამოსირების ეტაპი აქვს,თუმცა დროიბითია ყველაფერიი,ეხლააა აღნისნეთ გამხიარულდით სიხარულისგან მეცხრე ცაზე ხართ მაგრამ ჩემი დრო სეზონის ბოლოს დადგება როცა სათითაოდ გაგესაუბრებით აბა რა როგო იყო მეთქიი.სივრცის ხსნააა რომ გაქვთ პირზე მიკერებულიი მხოლოდ მაგიტომ არაა რეალში რომ უბურთო გადაადგილების შედეგადდდ ჭკვიანურად მოძრაობს,ზოგადად მაღალი აიქიუს მქონე ფეხბურთელიაა,ეხა ფორმაში არაა დაა სიამოვნების პიკზე ხართ,ბოლოს მე ვისიამოვნებ მირიანების დამანჭული სახით))))))))

5

29 იანვარი 2020 12:40

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1941
ციტატა: putankalonia
დღეს ბენზემას იმედი მაქვს,მიდი სირზემ სივრცეები გახსენი,აი მერამდენე თამაშია გოლი არ გაუტანია ამ დედით ნათრევს,აქ კიდე ბომბარდირი გახდებაო wink wink wink

მეგობარო მძორი ბენზემას იმედი მამამისს არ აქვს და მადრიდისტებმა როგორ დავამყაროთ მაგ ქინძზე იმედი???ბრაჰიმი და როდრიგო თუ რამეს იზავენ,თორემ გოლის გამტანი არავინაა.😠😠😠😠

6

29 იანვარი 2020 12:51

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
აქ არიან ტიპები დაპროგრამებულივით წერენ,რაღაცას რომ ტვინში ჩაიდებენ ვსიო იმ ჩვენებას აწვებიან,თან რასაც იდებენ ტვინშიიი ამისს მნიშვნელობაც არ იციანნ,ეხა მირიანებს რომ კითხო რა არის უბურთო გადაადგილებააა ფეხბურთში და რა მნიშვნელოვანი ასპეკტიაააა ვერ აგიხსნიი იმიტომ რომმმ არ იცის მაგრამ სამაგიეროდ ვინც იცის იმათ აქილიკებსს,,ესეთებს ფეხბურთი ჰგონიათ ეზოში რომ თამაშობენნნ ,ანუ ეზოს დონეზე განიხილავენ მირიანები.ზოგადად ყველაფერზე ესეთი შეხედულება აქვთ,,,რორდიგო ფორვარდზეოოო ნორმალური ჩახედუილი ტიპი ესეთ მზეობას არასოდეს დაწერს,ჯერერთი როდრიგოს არცერთი კომპონენტი არ აქვსს ფორვარდიი,,რაღაცას რომ აბრეხვებ ფეხბურთელის მონაცემებში ხომ უნდა გაერკვეეე,,იმნენა მზეობების ფეირვეკსსს ახეთქებს მირიანებიი,ყველააა ღადაობა ისაააა ვისაც ნორმალურად ესმის ფეხბურთი იმათზე ღადაობსსს,,ხოდა ჩავაფურთხეე ესეთ ტიპებს.

wink wink wink ჩემპიონთა ლიგის მოგება არ გაუხარდებათ ისეე როგორც ბენზემას ვერ გატანილი გოლი უხარიათ მირიანებსსს.ჯერერთი რა რაზნიცა აქვს ვის გაააქ გუნდი იგებს და შედეგები მოდის,მაგრამმ მირიანებიიის ამოცანაააა ლანძღვააა მეტი ფეხბურთის ცოდნასსს მაგათ ვერრრ დავდებ ბრალსს .

wink wink ვერ გიშველის უცხო ნიკიი გაშიფრული ხარრრრ,,,,ტიპი რა დონის დაავადებულიაააა დღეშიი 36799 პოსტს წერს და ყველგამნ ბენზემას ახსენებსს,,,ავადმყოფიააა.

7

29 იანვარი 2020 12:52

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: zizu2020
ციტატა: putankalonia
დღეს ბენზემას იმედი მაქვს,მიდი სირზემ სივრცეები გახსენი,აი მერამდენე თამაშია გოლი არ გაუტანია ამ დედით ნათრევს,აქ კიდე ბომბარდირი გახდებაო wink wink wink

მეგობარო მძორი ბენზემას იმედი მამამისს არ აქვს და მადრიდისტებმა როგორ დავამყაროთ მაგ ქინძზე იმედი???ბრაჰიმი და როდრიგო თუ რამეს იზავენ,თორემ გოლის გამტანი არავინაა.😠😠😠😠

ბენზემას იმედად როდის ვყოფილვართ რო?😃 ზან კაზე ხან ვარანი ხანაც რამოსი და ასე ნახევარმცველები და მცველები იტანენ და გვათრევენ მერამდენე მატჩია უკვე... 10დღე გაუცდა ტრამვის გამო და საზიზღარ ფორმაშია და ეს რომ იოვიჩივით სკამზე მოსვა ხო წარმომიდგენია როგორ იქნება ალბათ ფეხზეც ვერ გაივლის აიბლანდება და დაეცემა😃😃😃😃😃

8

29 იანვარი 2020 13:01

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: mbape10
ბენზემას იმედად როდის ვყოფილვართ რო?

wink wink wink 10 წლიან კარიერას კარგად გადახედე რამდენ მნნიშვნელოვან მატჩში ითამაშა მაგრადდ,შენ იასნია იტყვი არაფერი უქნიაოოოო ყველაზე დიდი უბედურებაა ისააა კაცს იოვიჩის ეიმედება და ბენზემასი არაააა wink

ციტატა: hazard Hala madrid
მეგობრებო ვინც ფეისბუქ ჯგუფში ხართ გაწევრიანებულები და მოდიხართ ჩვენთან ერთად რეალი-მანჩესტერ სიტის-ს თამაშის საყურებლად. თხოვნა იქნება ყველამ თავისი ნიკი დაწეროს რომელიც ამ საიტზე გაქვთ.შეკრება ხდება მხოლოდ ჩვენი საიტიდან ___halamadrid.ge დან
ყველა ვინც ნამდვილად ამ გუნდის გულშემატკივარია,ესეგი გვაქვს საერთო და გავუგებთ ერთმანეთს.

96 წლიდან რეალის ქომაგი ვარ დაა 10 წელზე მეტია ამ საიტის მომხმარებელი ვარ,არ გეწყინოს ჯიგარო პირადად შენზე არ ვსაუბრობ მაგრამ ნამდვილად არ მინდა მირიანებს მოუჯდე გვერდზე.

თუ მეცოდინება მირიანების ბოგინი არ იქნება მაგ შეკრებაზე სიამოვნებით წამოვალ.

9

29 იანვარი 2020 13:03

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Redondo86
ციტატა: mbape10
ბენზემას იმედად როდის ვყოფილვართ რო?

wink wink wink 10 წლიან კარიერას კარგად გადახედე რამდენ მნნიშვნელოვან მატჩში ითამაშა მაგრადდ,შენ იასნია იტყვი არაფერი უქნიაოოოო ყველაზე დიდი უბედურებაა ისააა კაცს იოვიჩის ეიმედება და ბენზემასი არაააა wink

ციტატა: hazard Hala madrid
მეგობრებო ვინც ფეისბუქ ჯგუფში ხართ გაწევრიანებულები და მოდიხართ ჩვენთან ერთად რეალი-მანჩესტერ სიტის-ს თამაშის საყურებლად. თხოვნა იქნება ყველამ თავისი ნიკი დაწეროს რომელიც ამ საიტზე გაქვთ.შეკრება ხდება მხოლოდ ჩვენი საიტიდან ___halamadrid.ge დან
ყველა ვინც ნამდვილად ამ გუნდის გულშემატკივარია,ესეგი გვაქვს საერთო და გავუგებთ ერთმანეთს.

96 წლიდან რეალის ქომაგი ვარ დაა 10 წელზე მეტია ამ საიტის მომხმარებელი ვარ,არ გეწყინოს ჯიგარო პირადად შენზე არ ვსაუბრობ მაგრამ ნამდვილად არ მინდა მირიანებს მოუჯდე გვერდზე.

იოვიჩზე პირადად მომწონს მისი აინტრახტში ნათამაშების ნახვის შემდგომ და რა მერე არშეიძლება? თუმცა ამ ბოლოს რაც მიიღო შანსი ვერ ითამაშა თავის დონეზე ფაქტია და ვამბობ კიდეც არათუ რაღაცით ვამართლებ.. ბენზემას ადრე უთამაშია მნიშვნელოვან თამაშებში კარგად რამდენიმეში თუმცა აქ მე ბოლო თამაშები ავღნიშნე და მასზე მქონდა ყურადღება გამახვილებული იმედია გაიგე ეხა..
ეს ბენზემა არმომწონს გასაგები მიზეზების გამო თან მარტო მე არვარ ვინც ასე ფიქრობს და შენ რატომ გწყიბს კიდე მასზე აუგი ეგ ცალკე თემაა :)

10

29 იანვარი 2020 13:53

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ZIDAN KING
ციტატა: putankalonia
დღეს ბენზემას იმედი მაქვს,მიდი სირზემ სივრცეები გახსენი,აი მერამდენე თამაშია გოლი არ გაუტანია ამ დედით ნათრევს,აქ კიდე ბომბარდირი გახდებაო wink wink wink

ki gaxsnis sivrces iasnad,ai vinc ambobs mdzorzema imitomaa kargi fexburteli ro sivrceebs xsniso mteli cxovreba am mdzoris tamashebs da omentebs unda ayurebino
zogadad gundshi iyos fexburteli mxolod imito ro sivrceebs xsnides eseti ram praqtikashi ararsebobs,zogadad sivrceebis gaxsna ari mogonili mdzordzemas fanebis mier tore erti igroki damisaxelet vinc igives araketebs,10 ve fexburteli ise gadaadgildeba ro sivrceebi ixsneba chveulebrivad,sxvanairad warmoudgenelia,magram gundshi gyavdes igroki romelic mxolod am sidebiletia dakavebuli ragac anomaliaa

am anomalias ki zidani qvia,zidani chemtvis yvela drois sauketesoa rogorc fexburteli da rogorc treneri da mas vafaseb rogorc safexburto movlenas,magram mas aqvs erti didi minusi ogond arasafexburto tvalsazrisit,ubralod misi disi minusi mdzordzemaa,sxva araferi,fexbuets racexeba yvelaferi icis am kacma

https://www.youtube.com/watch?v=OkTn_v9WTn4 აი ვიდეო სადაც ტაქტიკურად არის განხილული რას აკეთებს ბენზემა მოედანზე , თუ ცოტა ინგლისური იცი აუცილებლად გაიგებ , მაგრამ შენ ინგლისურიც იცი და ფეხბურთიც პელეგრინი , მოურინიო , ბენიტესი , ანჩელოტისა და ზიდანზე მეტად :)))

11

29 იანვარი 2020 14:26

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: NikaDevso
https://www.youtube.com/watch?v=OkTn_v9WTn4

ეს ყველაფერი კარგია და ეს ვიდეოც არაერთხელ მაქვს ნანახი,მაგრამ ადრე რონალდუ იყო და სივრცეებს მართლაც რომ უხსნიდა თორე ეს რო გოლზე ყოპილიყო მარტო ორიენტირებული ვაღიაროთ რომ რონი ამდენ გოლს რეალში ვერ გაიტანდა,რონი არაა უკვე რეალში და ეს სივრცეები ვის უნდა გაუხსნას?ეხლა თვითონ უნდა გაიტანოს ეს გოლები.და მოდი არ ვიკამათოთ ძალიან ბევრ საგოლე მომენტს აფუჭებს.ზიდანი კიდე იქამდე ათამაშებს ამას სანამ არ ნახავს რო კოჭლობს.

ამ ლინკზე მარტო ბენზემას პლიუსებია ნაჩვენები.მე გაჩვენებ მინუსებს უყურე ძმაო და თუ დატკბები.https://www.youtube.com/watch?v=JB8bbq6GZnQ

12

29 იანვარი 2020 14:29

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
https://youtu.be/58b3mqaAjtE



ეს მათ ვისაც გონია რომ რონალდო ბენზემას ხელს უშლიდა გოლის გატანაში😃😃 ტიპს ცარიელ კარებში ვერ გაქონდა და რაზეა ლაპარაკი საერთოდ? რაც მაზა იმის ნახევარი მაინც რომ გაეტანა ერთერთ საუკეთესო ცხრიანობაზე მაინც ექნებოდა პრეტენზია

13

29 იანვარი 2020 14:38

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2334
პარტნიორობა არ არის ცალმხრივი,არის ორმხრივი.როგორც რონალდოსთვის იყო პლიუსი ბენზემასთან თამაში ასევე იყო ბენზემასთვისაც.სივრცის გათავისუფლება გუნდში მხოლოდ ერთ ფეხბურთელს არ ევალება და რატომ აწერთ მხოლოდ ერთს ვერ ვხდები,ნებისმიერი უბურთოდ მყოფი პარტნიორი ცდილობს ბურთიან თანაგუნდელს სივრცე გაუხსნას.როდესაც გუნდის შეტევა ფორმაში იყო და რონალდოს გარდა სხვებიც იტანდნენ გოლებს მაგ სეზონებში ლა ლიგა მოგებული აქვს რეალს.გადახედეთ 2011-2012 წლებს და ნახავთ რომ რონალდოს გარდა სხვებიც საკმაოდ ბევრს იტანდნენ,როგორც 2016-2017 წლებში.როგორც თუნდაც წელს არის,ერთადერთი შემტევი ვინც იტანს გოლს ბენზემაა,სხვა დანარჩენები გამოქვაბულში არიან,ზუსტად ამ ვითარებაში იყო თავის დროზე რონალდოც და იმის გადაბრალება რომ რახან რონალდო იტანდა ბევრს ამის გამო ვერ იტანდნენ სხვები ნამდვილად არ შეესაბამება სიმართლეს.თუნდაც ლივერპულში მასე ძირითადად უფრო სალაჰზეა აწყობილი გუნდი მაგრამ ეს იმას არ ნიშნავს რომ სხვა შემტევი ამით ძაან იზღუდება,მანეც მშვენივრად იტანს ამის და მიუხედავად.

14

29 იანვარი 2020 14:39

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: mbape10
https://youtu.be/58b3mqaAjtE

ჩემი ლინკიც იგივეა wink wink 2-3 მეტრიდან რო ვერ გაიტან ცოტა უნდა შეგრცხვეს და პიჩიჩისთვის არ უნდა ოცნებობდე wink მახსოვს ჩემპიონობისთვის რო ვიბრძოდით ყველა თამაშს რო იგებდა გუნდი ვალენსიას ისეთი ბურთი გაუმაზა მეთკი ვსიო კიდე კაი მარსელომ გაიტანა მერე თუ გახსოვს

15

29 იანვარი 2020 14:47

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: hazard Hala madrid
ციტატა: mbape10
https://youtu.be/58b3mqaAjtE

ჩემი ლინკიც იგივეა wink wink 2-3 მეტრიდან რო ვერ გაიტან ცოტა უნდა შეგრცხვეს და პიჩიჩისთვის არ უნდა ოცნებობდე wink მახსოვს ჩემპიონობისთვის რო ვიბრძოდით ყველა თამაშს რო იგებდა გუნდი ვალენსიას ისეთი ბურთი გაუმაზა მეთკი ვსიო კიდე კაი მარსელომ გაიტანა მერე თუ გახსოვს

ვიცი ძმა ვიცი მაგ თამაშს პირადად ვუყურე.. ეგ და სხვა რამდენიაქ ნამაზი მასე 2-3მეტრიდან ვინიცის კიდე მაგის დათვლას კალკულატორი დაჭირდება.. კაი პერიოდიც ქონდა ბაზარი არაა მარა უფრო მეტი ნამაზი და ნაყ.ლეპრო.ეავებიაქ.. თუ გახსოვს ერთ მთლიან სეზონში 4გოლი ქონდა მგონი გატანილი ლალიგაში არადაც სულ სასტავის წევრი იყო..
დღეს ზიზუს ხელში თავი ქუდშიაქ რაა.. რაცარუნდა ამძღნერებული იყოს მაინც ბოლომდე ათამაშებს და შეცვლასაც არკადრებს

16

29 იანვარი 2020 14:47

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
აქ მარტო ბენზემასგან ითხოვთ გოლების გატანას მარა არაა ეგრე. აი ბარსელონაში. მესის 14 გოლი აქ გატანილი სუარესს 11 გრიზმანს 8. ჩვენთან სამივე შემტევი იტანს თქვენთან კიდე მარტო ბენზემა იტანს და ხან ნახევარმცველები ხან მცველები. სად არიან სხვა შემტევები?

17

29 იანვარი 2020 14:51

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Bordo
პარტნიორობა არ არის ცალმხრივი,არის ორმხრივი.როგორც რონალდოსთვის იყო პლიუსი ბენზემასთან თამაში ასევე იყო ბენზემასთვისაც.სივრცის გათავისუფლება გუნდში მხოლოდ ერთ ფეხბურთელს არ ევალება და რატომ აწერთ მხოლოდ ერთს ვერ ვხდები,ნებისმიერი უბურთოდ მყოფი პარტნიორი ცდილობს ბურთიან თანაგუნდელს სივრცე გაუხსნას.როდესაც გუნდის შეტევა ფორმაში იყო და რონალდოს გარდა სხვებიც იტანდნენ გოლებს მაგ სეზონებში ლა ლიგა მოგებული აქვს რეალს.გადახედეთ 2011-2012 წლებს და ნახავთ რომ რონალდოს გარდა სხვებიც საკმაოდ ბევრს იტანდნენ,როგორც 2016-2017 წლებში.როგორც თუნდაც წელს არის,ერთადერთი შემტევი ვინც იტანს გოლს ბენზემაა,სხვა დანარჩენები გამოქვაბულში არიან,ზუსტად ამ ვითარებაში იყო თავის დროზე რონალდოც და იმის გადაბრალება რომ რახან რონალდო იტანდა ბევრს ამის გამო ვერ იტანდნენ სხვები ნამდვილად არ შეესაბამება სიმართლეს.თუნდაც ლივერპულში მასე ძირითადად უფრო სალაჰზეა აწყობილი გუნდი მაგრამ ეს იმას არ ნიშნავს რომ სხვა შემტევი ამით ძაან იზღუდება,მანეც მშვენივრად იტანს ამის და მიუხედავად.

100%გეთანხმები ძმა.. რონალდოს რამდენი საგოლე პასიაქ გაკეთებული ბენზემასთვის მარა ხან ცარიელ კარში მაზა ხან მეკარესთან პირისპირ და ხანაც 2-3მეტრიდან შტანგებს ურახუნა

ციტატა: Wtf man
აქ მარტო ბენზემასგან ითხოვთ გოლების გატანას მარა არაა ეგრე. აი ბარსელონაში. მესის 14 გოლი აქ გატანილი სუარესს 11 გრიზმანს 8. ჩვენთან სამივე შემტევი იტანს თქვენთან კიდე მარტო ბენზემა იტანს და ხან ნახევარმცველები ხან მცველები. სად არიან სხვა შემტევები?

მარტო ბენზემა იტანს? მოიცა რამოსი კროოსი კაზემირო ვარანი როდრიგო არიტანს? ან რა მარტო ბენზემა იტანს როცა ნახევარმცველების და მცველების გოლებით იგებდა გუნდი..

18

29 იანვარი 2020 15:11

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: mbape10
ციტატა: hazard Hala madrid
ციტატა: mbape10
https://youtu.be/58b3mqaAjtE

ჩემი ლინკიც იგივეა wink wink 2-3 მეტრიდან რო ვერ გაიტან ცოტა უნდა შეგრცხვეს და პიჩიჩისთვის არ უნდა ოცნებობდე wink მახსოვს ჩემპიონობისთვის რო ვიბრძოდით ყველა თამაშს რო იგებდა გუნდი ვალენსიას ისეთი ბურთი გაუმაზა მეთკი ვსიო კიდე კაი მარსელომ გაიტანა მერე თუ გახსოვს

ვიცი ძმა ვიცი მაგ თამაშს პირადად ვუყურე.. ეგ და სხვა რამდენიაქ ნამაზი მასე 2-3მეტრიდან ვინიცის კიდე მაგის დათვლას კალკულატორი დაჭირდება.. კაი პერიოდიც ქონდა ბაზარი არაა მარა უფრო მეტი ნამაზი და ნაყ.ლეპრო.ეავებიაქ.. თუ გახსოვს ერთ მთლიან სეზონში 4გოლი ქონდა მგონი გატანილი ლალიგაში არადაც სულ სასტავის წევრი იყო..
დღეს ზიზუს ხელში თავი ქუდშიაქ რაა.. რაცარუნდა ამძღნერებული იყოს მაინც ბოლომდე ათამაშებს და შეცვლასაც არკადრებს

მახსოვს მაგრამ 4 არა ძმა 2017-2018 წლებში 32 თამაშში 5 გოლი გაიტანა 25 თამაში სასტარტოში იყო

რა შეცვლაზე ლაპარაკობ თუ ძმა ხარ,ზემლიაკია მერე კარიმი არ ეტყვის შეჩემბლერევ ზემლიაკობა არ იცი კაი პური გვაქ ნაჭამიო რატო არ მათამაშებდიო.შენგან რა მიდიოდაო.ზიზუს ძალიან ბევრი თამაში მაქვს ნანახი და ვაფასებ.მაგრამ ზიზუზე რო იყოს სუ ფრანგებს მოიყვანდა და ეს არასწორია,პოგბა რო აქვს აჩემებული,შეილება და მოილაპარაკეს დაათრევინეო ჩემი თავი პერესიტოს და მე პროცენთს მოგცემ ოღონდ გახსოვდეს მე ფრანგი ვარ როგორც შენ და მათამაშე 87 წუთამდე მინიმუმ ესეც wink

19

29 იანვარი 2020 15:19

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: hazard Hala madrid
ციტატა: mbape10
ციტატა: hazard Hala madrid
ციტატა: mbape10
https://youtu.be/58b3mqaAjtE

ჩემი ლინკიც იგივეა wink wink 2-3 მეტრიდან რო ვერ გაიტან ცოტა უნდა შეგრცხვეს და პიჩიჩისთვის არ უნდა ოცნებობდე wink მახსოვს ჩემპიონობისთვის რო ვიბრძოდით ყველა თამაშს რო იგებდა გუნდი ვალენსიას ისეთი ბურთი გაუმაზა მეთკი ვსიო კიდე კაი მარსელომ გაიტანა მერე თუ გახსოვს

ვიცი ძმა ვიცი მაგ თამაშს პირადად ვუყურე.. ეგ და სხვა რამდენიაქ ნამაზი მასე 2-3მეტრიდან ვინიცის კიდე მაგის დათვლას კალკულატორი დაჭირდება.. კაი პერიოდიც ქონდა ბაზარი არაა მარა უფრო მეტი ნამაზი და ნაყ.ლეპრო.ეავებიაქ.. თუ გახსოვს ერთ მთლიან სეზონში 4გოლი ქონდა მგონი გატანილი ლალიგაში არადაც სულ სასტავის წევრი იყო..
დღეს ზიზუს ხელში თავი ქუდშიაქ რაა.. რაცარუნდა ამძღნერებული იყოს მაინც ბოლომდე ათამაშებს და შეცვლასაც არკადრებს

მახსოვს მაგრამ 4 არა ძმა 2017-2018 წლებში 32 თამაშში 5 გოლი გაიტანა 25 თამაში სასტარტოში იყო

რა შეცვლაზე ლაპარაკობ თუ ძმა ხარ,ზემლიაკია მერე კარიმი არ ეტყვის შეჩემბლერევ ზემლიაკობა არ იცი კაი პური გვაქ ნაჭამიო რატო არ მათამაშებდიო.შენგან რა მიდიოდაო.ზიზუს ძალიან ბევრი თამაში მაქვს ნანახი და ვაფასებ.მაგრამ ზიზუზე რო იყოს სუ ფრანგებს მოიყვანდა და ეს არასწორია,პოგბა რო აქვს აჩემებული,შეილება და მოილაპარაკეს დაათრევინეო ჩემი თავი პერესიტოს და მე პროცენთს მოგცემ ოღონდ გახსოვდეს მე ფრანგი ვარ როგორც შენ და მათამაშე 87 წუთამდე მინიმუმ ესეც wink

😃😃 პოგბას დათრევას ერიკსენის დათრევა ჯობდა თან 20მილიონად.. პოგბა ძაან ტრამვიანია.. ბენზემას რაც შეეხება 25თამაშში რომ ხუთ გოლს გაიტან მასეთი ფორვარდობა მოვხან მე😃😃

20

29 იანვარი 2020 15:20

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: mbape10
მარტო ბენზემა იტანს? მოიცა რამოსი კროოსი კაზემირო ვარანი როდრიგო არიტანს? ან რა მარტო ბენზემა იტანს როცა ნახევარმცველების და მცველების გოლებით იგებდა გუნდი..

ხოდა მეც მაგას ვამბობ შემტევებიდან მარტო ბენზემა იტანს და არ უნდა იყოს ეგრე. როდრიგოს სუ 2 გოლი აქ გატანილი რაც შემტევითვის ძაან ცოტაა.

21

29 იანვარი 2020 15:20

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ბემზემა ვარანი მენდი პოგბა კანტე მბაპე
ბოლო სამზე ოცნებობს.ჩნდება კითხვა 6 ფრანგი სად უნდა ათამაშოს? ესპანეთის ჩემპიონატია და არა ლიგა 1.

22

29 იანვარი 2020 15:22

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 65
ციტატა: hazard Hala madrid
ციტატა: mbape10
ციტატა: hazard Hala madrid
ციტატა: mbape10
https://youtu.be/58b3mqaAjtE

ჩემი ლინკიც იგივეა wink wink 2-3 მეტრიდან რო ვერ გაიტან ცოტა უნდა შეგრცხვეს და პიჩიჩისთვის არ უნდა ოცნებობდე wink მახსოვს ჩემპიონობისთვის რო ვიბრძოდით ყველა თამაშს რო იგებდა გუნდი ვალენსიას ისეთი ბურთი გაუმაზა მეთკი ვსიო კიდე კაი მარსელომ გაიტანა მერე თუ გახსოვს

ვიცი ძმა ვიცი მაგ თამაშს პირადად ვუყურე.. ეგ და სხვა რამდენიაქ ნამაზი მასე 2-3მეტრიდან ვინიცის კიდე მაგის დათვლას კალკულატორი დაჭირდება.. კაი პერიოდიც ქონდა ბაზარი არაა მარა უფრო მეტი ნამაზი და ნაყ.ლეპრო.ეავებიაქ.. თუ გახსოვს ერთ მთლიან სეზონში 4გოლი ქონდა მგონი გატანილი ლალიგაში არადაც სულ სასტავის წევრი იყო..
დღეს ზიზუს ხელში თავი ქუდშიაქ რაა.. რაცარუნდა ამძღნერებული იყოს მაინც ბოლომდე ათამაშებს და შეცვლასაც არკადრებს

მახსოვს მაგრამ 4 არა ძმა 2017-2018 წლებში 32 თამაშში 5 გოლი გაიტანა 25 თამაში სასტარტოში იყო

რა შეცვლაზე ლაპარაკობ თუ ძმა ხარ,ზემლიაკია მერე კარიმი არ ეტყვის შეჩემბლერევ ზემლიაკობა არ იცი კაი პური გვაქ ნაჭამიო რატო არ მათამაშებდიო.შენგან რა მიდიოდაო.ზიზუს ძალიან ბევრი თამაში მაქვს ნანახი და ვაფასებ.მაგრამ ზიზუზე რო იყოს სუ ფრანგებს მოიყვანდა და ეს არასწორია,პოგბა რო აქვს აჩემებული,შეილება და მოილაპარაკეს დაათრევინეო ჩემი თავი პერესიტოს და მე პროცენთს მოგცემ ოღონდ გახსოვდეს მე ფრანგი ვარ როგორც შენ და მათამაშე 87 წუთამდე მინიმუმ ესეც wink

აი ეხლა ნერვები მეწეწება უკვეე :დდდდ.სხვა ფეხბურთელებს არ აქვთ 2 და 3 მეტრიდან განამაზი? რატო ხართ ესეთი სუბიექტურები ბიჯო.სალაჰი რო ერთ-ერთი ყველაზე მაზილა ფეხბურთელია მაგაზე ხმას რატო არ იღებთ,ან უგუერო იგივე.კეინის გაფიჭებულ მომენტებზე ხმას არ იღებთ.თქვენ რო გკითხოთ კაცმა ანჩელოტიზე,მაურინიოზე,ზიდანზე,სოლარიზე უკეთ იცით ფეხბურთი.მგონი ეს მწვრთნელბი ბენზემას ძირითადში ათამაშებდნენ ჰო? მაგარი მკიდია ვის გააკრიტიკებთ მარა ასე დაუმსახურებლად და მუდმივად სუ ბენზემას ლანძღვა მგონი უკვე ინტელექტის ნაკლებობაზე მეტყველებს.სხვა სალაპარაკო რო აღარ აქვთ ბევრს ამ საიტზე. ვიკამათოთ,ვიმსჯელოთ მარა ერთიდაიგივე აღარ ამოგივიდათ ყელში?მე პირადად მაგარი შევწუხდი უკვე.აი მართლა ტვინი მოიხნა ამდენი ბენზემა ბენზემას ძახილით

ბენზემას დედაც ვატირე 10 კაცი ვერ შევკრებილვართ სიტისთან თამაშზე :დდდდდ
-----------------------
https://www.givemesport.com/1580214-real-madrid-fans-thread-of-var-decisions-that-have-gone-against-the-club-this-season

23

29 იანვარი 2020 15:23

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
როდრიგო 2 გოლი, ბეილი 2 გოლი, ვინიციუსი 1გოლი, აზარი 1 გოლი, ვასკესი 1 გოლი, ბრაჰიმი 0 გოლი. 7 გოლი აქვთ ჯამში გატანილი რეალის 6 შემტევს და მარტო ბენზემას 12 გოლი და მაინც ბენზემას ასხავთ ცოტა არ იყოს ტეხავს. ეს სტატისტიკა ლა ლიგაზეა მარტო

24

29 იანვარი 2020 15:32

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Recoba
ციტატა: hazard Hala madrid
ციტატა: mbape10
ციტატა: hazard Hala madrid
ციტატა: mbape10
https://youtu.be/58b3mqaAjtE

ჩემი ლინკიც იგივეა wink wink 2-3 მეტრიდან რო ვერ გაიტან ცოტა უნდა შეგრცხვეს და პიჩიჩისთვის არ უნდა ოცნებობდე wink მახსოვს ჩემპიონობისთვის რო ვიბრძოდით ყველა თამაშს რო იგებდა გუნდი ვალენსიას ისეთი ბურთი გაუმაზა მეთკი ვსიო კიდე კაი მარსელომ გაიტანა მერე თუ გახსოვს

ვიცი ძმა ვიცი მაგ თამაშს პირადად ვუყურე.. ეგ და სხვა რამდენიაქ ნამაზი მასე 2-3მეტრიდან ვინიცის კიდე მაგის დათვლას კალკულატორი დაჭირდება.. კაი პერიოდიც ქონდა ბაზარი არაა მარა უფრო მეტი ნამაზი და ნაყ.ლეპრო.ეავებიაქ.. თუ გახსოვს ერთ მთლიან სეზონში 4გოლი ქონდა მგონი გატანილი ლალიგაში არადაც სულ სასტავის წევრი იყო..
დღეს ზიზუს ხელში თავი ქუდშიაქ რაა.. რაცარუნდა ამძღნერებული იყოს მაინც ბოლომდე ათამაშებს და შეცვლასაც არკადრებს

მახსოვს მაგრამ 4 არა ძმა 2017-2018 წლებში 32 თამაშში 5 გოლი გაიტანა 25 თამაში სასტარტოში იყო

რა შეცვლაზე ლაპარაკობ თუ ძმა ხარ,ზემლიაკია მერე კარიმი არ ეტყვის შეჩემბლერევ ზემლიაკობა არ იცი კაი პური გვაქ ნაჭამიო რატო არ მათამაშებდიო.შენგან რა მიდიოდაო.ზიზუს ძალიან ბევრი თამაში მაქვს ნანახი და ვაფასებ.მაგრამ ზიზუზე რო იყოს სუ ფრანგებს მოიყვანდა და ეს არასწორია,პოგბა რო აქვს აჩემებული,შეილება და მოილაპარაკეს დაათრევინეო ჩემი თავი პერესიტოს და მე პროცენთს მოგცემ ოღონდ გახსოვდეს მე ფრანგი ვარ როგორც შენ და მათამაშე 87 წუთამდე მინიმუმ ესეც wink

აი ეხლა ნერვები მეწეწება უკვეე :დდდდ.სხვა ფეხბურთელებს არ აქვთ 2 და 3 მეტრიდან განამაზი? რატო ხართ ესეთი სუბიექტურები ბიჯო.სალაჰი რო ერთ-ერთი ყველაზე მაზილა ფეხბურთელია მაგაზე ხმას რატო არ იღებთ,ან უგუერო იგივე.კეინის გაფიჭებულ მომენტებზე ხმას არ იღებთ.თქვენ რო გკითხოთ კაცმა ანჩელოტიზე,მაურინიოზე,ზიდანზე,სოლარიზე უკეთ იცით ფეხბურთი.მგონი ეს მწვრთნელბი ბენზემას ძირითადში ათამაშებდნენ ჰო? მაგარი მკიდია ვის გააკრიტიკებთ მარა ასე დაუმსახურებლად და მუდმივად სუ ბენზემას ლანძღვა მგონი უკვე ინტელექტის ნაკლებობაზე მეტყველებს.სხვა სალაპარაკო რო აღარ აქვთ ბევრს ამ საიტზე. ვიკამათოთ,ვიმსჯელოთ მარა ერთიდაიგივე აღარ ამოგივიდათ ყელში?მე პირადად მაგარი შევწუხდი უკვე.აი მართლა ტვინი მოიხნა ამდენი ბენზემა ბენზემას ძახილით

ბენზემას დედაც ვატირე 10 კაცი ვერ შევკრებილვართ სიტისთან თამაშზე :დდდდდ

შენ ნუ ნერვიულობ,ამდენი კრიტიკის მერე იქნებ და გაბრაზდეს თავის თავში მძინარა მხეცი გააღვიძოს და გაიტანს ბევრ გოლებ წელს თუ არა მომავალ წელს ბომბარდირი იქნება ლალიგის.
რაც შეეხება შეკრებას 11-12 კაცი ვართ 3 კაცი და გავედით wink

25

29 იანვარი 2020 16:21

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 817
ათამაშე ვინისიუსი რა, რაღა შეიყე მაგ როდრიგოთი, ტიპს პასის მეტი არაფერი აქვს და მაინც მაგას ათამაშებს, ხო დარტყმასაც არაუშავს მარა სუსტი აქ ეგეც, ვინისიუსი კიდე ბარეულს ათრევს რა დრიბლინგი რასისწრაფე , პასიც ნორმალური აქ, ერთადერთი დარტყმა არ უვარგა და არენდით გერმანიაში ან ინგლისში და მაგასაც ასწავლია , დაბრუნდება მგელი მერე და აზარს ნელნელა ამოაგდებს , 30 იქნება აზარი მაგდროს თან , როდრიგომ ფიზიკაში თუ არ მოიმატა ვასკესიც დონეც ვერ იქნება .

26

29 იანვარი 2020 16:57

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 34
Gaudes nadals

27

29 იანვარი 2020 17:14

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: PAQSO
ათამაშე ვინისიუსი რა, რაღა შეიყე მაგ როდრიგოთი, ტიპს პასის მეტი არაფერი აქვს და მაინც მაგას ათამაშებს, ხო დარტყმასაც არაუშავს მარა სუსტი აქ ეგეც, ვინისიუსი კიდე ბარეულს ათრევს რა დრიბლინგი რასისწრაფე , პასიც ნორმალური აქ, ერთადერთი დარტყმა არ უვარგა და არენდით გერმანიაში ან ინგლისში და მაგასაც ასწავლია , დაბრუნდება მგელი მერე და აზარს ნელნელა ამოაგდებს , 30 იქნება აზარი მაგდროს თან , როდრიგომ ფიზიკაში თუ არ მოიმატა ვასკესიც დონეც ვერ იქნება .

100% ხარ,როდრიგოს არააქვს არცერთი ის თვისება რაც გარემარბს ჭირდება,როდრიგოს თამაშები ვისაც აქვს ნანახი იმან იცის რო ეგ ბიჭი იყო სუფთა სისხლის 9 იანი,თუ დაუკვირდები თამაშის სტილზე მიხვდები რო საშემსრულებლო ნიჭი აქვს,თუ საჯარიმოში მოხვდება შეტევების დროს ზუსტად იმ ადგილს ირჩევს საიდანაც ხიფათის შექმნა შეილება,გალასთან რო მიაჰეთრიკა მაგის გამოვლენა იყო,ეს ბიჭი არი 9 იანი მარა ზიზუ იმას როგორ იკადრებს რო მდზორზემას კიდე ერთი კონკურენტი გამოუჩნდეს,ამიტო გადაწია ფლანგზე და მისგან ვასკესი ორის გამოყვანა უნდა უფრო განვითარებული ვარიანტით,არადა ეს ბიჭი არ არი ფლლანგის მოთამაშე,ტყუილად ვტანჯავთ,ეს აწიე ცრუ 9 იანის პოზიციაზე ან 9 იანზე და იმ მძორზემაზე 2 ჯერ მეტს თუ არ გაიტანს ნახავთ,აი ვინიპუხა კი ყველაზე სახიფათო შემტევია ბოლო ათი წლის განმავლობაში რეალის მხრიდან,რონალდუსა და დიმკას შემდეგ,აი ნეიმარი ვიცი ეგეთი ეხა რო წავა ბოლომდე ნებისმიერ მცველს გადაირტყავს და გაიტანს კიდეც,ვინიპუხაც ზუსტად ეგეთია ოღონდ დარტმა რო მოაცილო,ანუ საშემსრულებლო უნდა დახვეწოს და გავარტყი როდრიგოსაც ჰალანდსაც სანჩოსაც და ყველას,ტიპი საოცარი დრიბლიორია,პირველი კლასიკო ჩაატარა და სემედუ პიკე ბუსეცი გადააბა ერთმანეთზე და ათრია,ძირითადის იგროკი უნდა იყოს ვინიპუხა სანამ აზარი დაბრუნდება

28

29 იანვარი 2020 18:25

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Redondo86
ციტატა: mbape10
ბენზემას იმედად როდის ვყოფილვართ რო?

wink wink wink 10 წლიან კარიერას კარგად გადახედე რამდენ მნნიშვნელოვან მატჩში ითამაშა მაგრადდ,შენ იასნია იტყვი არაფერი უქნიაოოოო ყველაზე დიდი უბედურებაა ისააა კაცს იოვიჩის ეიმედება და ბენზემასი არაააა wink

ციტატა: hazard Hala madrid
მეგობრებო ვინც ფეისბუქ ჯგუფში ხართ გაწევრიანებულები და მოდიხართ ჩვენთან ერთად რეალი-მანჩესტერ სიტის-ს თამაშის საყურებლად. თხოვნა იქნება ყველამ თავისი ნიკი დაწეროს რომელიც ამ საიტზე გაქვთ.შეკრება ხდება მხოლოდ ჩვენი საიტიდან ___halamadrid.ge დან
ყველა ვინც ნამდვილად ამ გუნდის გულშემატკივარია,ესეგი გვაქვს საერთო და გავუგებთ ერთმანეთს.

96 წლიდან რეალის ქომაგი ვარ დაა 10 წელზე მეტია ამ საიტის მომხმარებელი ვარ,არ გეწყინოს ჯიგარო პირადად შენზე არ ვსაუბრობ მაგრამ ნამდვილად არ მინდა მირიანებს მოუჯდე გვერდზე.

თუ მეცოდინება მირიანების ბოგინი არ იქნება მაგ შეკრებაზე სიამოვნებით წამოვალ.

ბაზარი არაა მეც სიამოვნებით წამოვალ თუ არ მოვისმენ მთელი ეგ დრო ბენზემას ლანძღვას. ტეხავს ფეხბურთელს რომელსაც ამდენი აქ გაკეთებული გუნდისთვის თან 47 მწრთველის ხელში, ასე ლანძღო და არ დაუფასო ის რასაც აკეთებს. დავასაც აზრი არააქ თუ არ იცი ფეხბურთი და არ გითამაშია ვერ გააგებინებ ვერავის თუ რატო არი ბენზემა ტოპ კლასის ფეხბურთელი

29

29 იანვარი 2020 18:40

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ყველაზე მეტად აზარი აკლია რეალს. ერთადერთია ამ რეალში, რომელსაც ლიდერის თვისებები აქვს და შეუძლია მეტოქე გუნდის "აწიოკება". იმედია მალე დაბრუნდება და თან ისეთი, როგორსაც იცნობს ხალხი. ჯერ ყველაფერი წინ აქვს და ვიმედოვნებ კარიერის საუკეთესო წლები ჯერ არ ჰქონია.

30

29 იანვარი 2020 19:14

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 45
მილიტაო განაცხადშიც არაა და სავარაუდო სასტარტოში როგორ მოხვდა ?

31

29 იანვარი 2020 19:19

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Fenomeno
ციტატა: Redondo86
ციტატა: mbape10
ბენზემას იმედად როდის ვყოფილვართ რო?

wink wink wink 10 წლიან კარიერას კარგად გადახედე რამდენ მნნიშვნელოვან მატჩში ითამაშა მაგრადდ,შენ იასნია იტყვი არაფერი უქნიაოოოო ყველაზე დიდი უბედურებაა ისააა კაცს იოვიჩის ეიმედება და ბენზემასი არაააა wink

ციტატა: hazard Hala madrid
მეგობრებო ვინც ფეისბუქ ჯგუფში ხართ გაწევრიანებულები და მოდიხართ ჩვენთან ერთად რეალი-მანჩესტერ სიტის-ს თამაშის საყურებლად. თხოვნა იქნება ყველამ თავისი ნიკი დაწეროს რომელიც ამ საიტზე გაქვთ.შეკრება ხდება მხოლოდ ჩვენი საიტიდან ___halamadrid.ge დან
ყველა ვინც ნამდვილად ამ გუნდის გულშემატკივარია,ესეგი გვაქვს საერთო და გავუგებთ ერთმანეთს.

96 წლიდან რეალის ქომაგი ვარ დაა 10 წელზე მეტია ამ საიტის მომხმარებელი ვარ,არ გეწყინოს ჯიგარო პირადად შენზე არ ვსაუბრობ მაგრამ ნამდვილად არ მინდა მირიანებს მოუჯდე გვერდზე.

თუ მეცოდინება მირიანების ბოგინი არ იქნება მაგ შეკრებაზე სიამოვნებით წამოვალ.

ბაზარი არაა მეც სიამოვნებით წამოვალ თუ არ მოვისმენ მთელი ეგ დრო ბენზემას ლანძღვას. ტეხავს ფეხბურთელს რომელსაც ამდენი აქ გაკეთებული გუნდისთვის თან 47 მწრთველის ხელში, ასე ლანძღო და არ დაუფასო ის რასაც აკეთებს. დავასაც აზრი არააქ თუ არ იცი ფეხბურთი და არ გითამაშია ვერ გააგებინებ ვერავის თუ რატო არი ბენზემა ტოპ კლასის ფეხბურთელი

ადამიანი რომ კვდება მერე აფასებენ:დდ აი ბიგბენზი რომ წავა მერე მოენატრება სასტავს❤️😂

32

29 იანვარი 2020 19:42

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ბენზოპილა რო წავა. ტოპ ფორვარდი გვეყოლება და ვის მოენატრება ან გაიხსენებს. აი რო მოკვდეს მაგრა დავიგრუზები.

33

29 იანვარი 2020 19:50

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
შემზარავი პარალელი - კობი ბრაიანტის ჩამოვარდნა ანიმაციაში 2016 წელს აჩვენეს. თავის დროზე, ამ ანიმაციაზე ხალხი იცინოდა. დღეს მისი ნახვა შემზარავ განცდებს იწვევს. ლეგენდარული კალათბურთელის, კობი ბრაიანტის (†41) ტრაგიკულად დაღუპვამ მთელი მსოფლიო შოკში ჩააგდო. ქვემოთ ნახავთ მონაკვეთს ანიმაციური სერიალიდან Legends of Chamberlain Heights (Comedy Central), რომელიც 2016 წელს უჩვენეს და რომელშიც ბრაიანტის შვეულმფრენით ჩამოვარდნაა ასახული. ეს გახლდათ სერია “End of Days” (ეპიზოდი 8, ნაწილი 1), რომელშიც კობის ლეიკერსის ფერებში გადაწყვეტილი შვეულმფრენი ვარდება და ფეთქდება. აღსანიშნავია, რომ კობი ძალიან ხშირად იყენებდა გადაადგილებისთვის შვეულმფრენს და ნიუპორტ ბიჩიდან სტეიპლს ცენტრში მუდმივად Sikorsky S-76-ით დაფრინავდა. NBA-ს ექსპერტმა სტეფ ეი სმიტმა კვირას ESPN-ს უთხრა: “კობი ათწლეულების მანძილზე იყენებდა შვეულმფრენს და არასდროს ნერვიულობდა იმაზე, რომ შეიძლებოდა, რამე ცუდი მომხდარიყო.” https://youtu.be/z1gzXkZQo_0

34

29 იანვარი 2020 20:40

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2588
უყუროს ბენზემას საცოდაობას სეტიენმა და მაგან იჯავროს თუ წააგებს რეალი ლა ლიგისთვის დავზოგავთ ძალებს.... მე ამათ არ ვუყურო wink

35

29 იანვარი 2020 21:24

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5968
ციტატა: lekino
უყუროს ბენზემას საცოდაობას სეტიენმა და მაგან იჯავროს თუ წააგებს რეალი ლა ლიგისთვის დავზოგავთ ძალებს.... მე ამათ არ ვუყურო

უნდა მოვიგოთ წელს ეგ კოპა ძმა,ზიზუს ეგ ტიტულიც ჭირდება, არა აქ მოგებული. პოკერი გვინდა წელს,ერთი ტიტული უკვე მოვიგეთ, ლა ლიგაც თუ დავდეთ ტლეპლი იქნება. ლიგის მოგების ნაკლებად მჯერა

მაგრამ თუ მოვიგეთ ლიგაც პოკერი გამოგვივა.მაგარი ოცნებაა ხომ.
-----------------------
ჰალამადრიდ.

36

29 იანვარი 2020 21:27

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: oto.reali
ციტატა: lekino
უყუროს ბენზემას საცოდაობას სეტიენმა და მაგან იჯავროს თუ წააგებს რეალი ლა ლიგისთვის დავზოგავთ ძალებს.... მე ამათ არ ვუყურო

უნდა მოვიგოთ წელს ეგ კოპა ძმა,ზიზუს ეგ ტიტულიც ჭირდება, არა აქ მოგებული. პოკერი გვინდა წელს,ერთი ტიტული უკვე მოვიგეთ, ლა ლიგაც თუ დავდეთ ტლეპლი იქნება. ლიგის მოგების ნაკლებად მჯერა

მაგრამ თუ მოვიგეთ ლიგაც პოკერი გამოგვივა.მაგარი ოცნებაა ხომ.

უჩლ ლა ლიგა და კოპა ამას ქვია ტრიპლეტი. ეგ თასი არ შედის ტრიპლეტში

37

29 იანვარი 2020 21:31

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: lekino
უყუროს ბენზემას საცოდაობას სეტიენმა და მაგან იჯავროს თუ წააგებს რეალი ლა ლიგისთვის დავზოგავთ ძალებს.... მე ამათ არ ვუყურო wink

ko bizoni tu iqneba asnavnoishi martla namdvil shous vixilavt

eshmakunebma brunito gaiformes,dzaan gamexarda,imito kiara ro gadzlierdebian aramed imito gamexarsa ro eseigi pogbito chventan modis,zafxulshi poli uechveli gatetrdeba,aeeee dzaan gamisworda

38

29 იანვარი 2020 21:41

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5968
ციტატა: Wtf man
უჩლ ლა ლიგა და კოპა ამას ქვია ტრიპლეტი. ეგ თასი არ შედის ტრიპლეტში

მე შევიყვანე,პრობლემაა რამე?მაშინ კიდევ უკეთესი პოკერი უკეთესია.

ლივერპულმა თუ დღეს მოიგო თასი უნდა გადასცეს პირდაპირ, მემგონი 20 ქულა იქნება სხვაობა სიტისთან.
-----------------------
ჰალამადრიდ.

39

29 იანვარი 2020 21:47

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ფერნანდეში გაიფორმა იუნაიტედმა, აი უზომოდ მევასება ეგფეხბურთრლი :) წარმატებები და რაიცი გაისად შეიძლება სამეფო გვირგვინის ღირსიც გახდეს :))

ციტატა: oto.reali
ლივერპულმა თუ დღეს მოიგო თასი უნდა გადასცეს პირდაპირ, მემგონი 20 ქულა იქნება სხვაობა სიტისთან.

19 ხდება, დღესკიარა დეკემბერშიც უნდა გადაეცათ უკვე :)) ფორმალობაა ეგჩემპიონატი აწი :))

40

29 იანვარი 2020 21:47

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ბენზემას გინება მოდაშია?

41

29 იანვარი 2020 21:50

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Special__One
ფერნანდეში გაიფორმა იუნაიტედმა, აი უზომოდ მევასება ეგფეხბურთრლი :) წარმატებები და რაიცი გაისად შეიძლება სამეფო გვირგვინის ღირსიც გახდეს :))

ციტატა: oto.reali
ლივერპულმა თუ დღეს მოიგო თასი უნდა გადასცეს პირდაპირ, მემგონი 20 ქულა იქნება სხვაობა სიტისთან.

19 ხდება, დღესკიარა დეკემბერშიც უნდა გადაეცათ უკვე :)) ფორმალობაა ეგჩემპიონატი აწი :))

ანუ როგორც პოგბა გააფუჭეს ეხა მაგას გააფუჭებენ ფეხბურთელი კიარა ნორმალური მწვრთნელი უნდა მაგ გუნდს სულშერმა რაუნდა გასწავლოს რა ტაქტიკა და რა მოტივაცია უნდა მოგცეს მწვრთნელი უნდათ პირველი მაგათ აი ანჩელოტიზე უნდა ეჩალიჩათ თავის დროზე სანამ ევერტონი წაიყვანდა აბა რა სულშერი მაგის მწვრთნელობა არ გაიშვას პოჩე თუ მივიდაა იქნბ მოხოდოს ეგ გუნდი თორე ტეხავს მაგრად ბოლობოლო იუნაიტედია რადღეშია გუნდი

42

29 იანვარი 2020 21:53

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: oto.reali
მე შევიყვანე,პრობლემაა რამე?მაშინ კიდევ უკეთესი პოკერი უკეთესია.

რატო მეჩხუბები ოთოჯან . ტრიპლეტი კი არა თუ გინდა პენტატრიკი დაარქვი

43

29 იანვარი 2020 22:01

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: always wight
ანუ როგორც პოგბა გააფუჭეს ეხა მაგას გააფუჭებენ ფეხბურთელი კიარა ნორმალური მწვრთნელი უნდა მაგ გუნდს სულშერმა რაუნდა გასწავლოს რა ტაქტიკა და რა მოტივაცია უნდა მოგცეს მწვრთნელი უნდათ პირველი მაგათ აი ანჩელოტიზე უნდა ეჩალიჩათ თავის დროზე სანამ ევერტონი წაიყვანდა აბა რა სულშერი მაგის მწვრთნელობა არ გაიშვას პოჩე თუ მივიდაა იქნბ მოხოდოს ეგ გუნდი თორე ტეხავს მაგრად ბოლობოლო იუნაიტედია რადღეშია გუნდი

ნახევარდაცვის ხაზი ყველაზე სუსტი წერტილია იუნაიტედში, ბრუნოს დამატებით უკეთესობისკენ შეიცვლება სიტუაცია. ანჩელოტი როგორგგონია ამშემადგენლობით უკეთესს შედეგს დადებდა? მე არამგონია რაღაც :)) კარლოს ჭირდება გუნდი სადაც უმაღლესი დონის იგროკები ეყოლება, ევერტონში მაგისმისვლაც უკანგადადგმული ნაბიჯი მგონია :)

სულშერსაც რამდენიმე მაღალი დონის ფეხბურთელი ჭირდება და შედეგიც მოვა :)

44

29 იანვარი 2020 22:04

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Benzema am saitze Marto me mevaseba???

45

29 იანვარი 2020 22:06

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
დღეს სხვადროა, შედეგი სწრაფად უნდა მოვიდეს თორე ზედმეტს არავინ გაცლის. ფერგიუსონი მოსვლიდან მეექვსვე წელს გახდა ქვეყნის ჩემპიონი, ცუდი პარალელია მაგრამ იყოს :)

46

29 იანვარი 2020 22:06

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Special__One
ციტატა: always wight
ანუ როგორც პოგბა გააფუჭეს ეხა მაგას გააფუჭებენ ფეხბურთელი კიარა ნორმალური მწვრთნელი უნდა მაგ გუნდს სულშერმა რაუნდა გასწავლოს რა ტაქტიკა და რა მოტივაცია უნდა მოგცეს მწვრთნელი უნდათ პირველი მაგათ აი ანჩელოტიზე უნდა ეჩალიჩათ თავის დროზე სანამ ევერტონი წაიყვანდა აბა რა სულშერი მაგის მწვრთნელობა არ გაიშვას პოჩე თუ მივიდაა იქნბ მოხოდოს ეგ გუნდი თორე ტეხავს მაგრად ბოლობოლო იუნაიტედია რადღეშია გუნდი

ნახევარდაცვის ხაზი ყველაზე სუსტი წერტილია იუნაიტედში, ბრუნოს დამატებით უკეთესობისკენ შეიცვლება სიტუაცია. ანჩელოტი როგორგგონია ამშემადგენლობით უკეთესს შედეგს დადებდა? მე არამგონია რაღაც :)) კარლოს ჭირდება გუნდი სადაც უმაღლესი დონის იგროკები ეყოლება, ევერტონში მაგისმისვლაც უკანგადადგმული ნაბიჯი მგონია :)

სულშერსაც რამდენიმე მაღალი დონის ფეხბურთელი ჭირდება და შედეგიც მოვა :)

პოგბა მატივი ბრუნო ეს ნახევარდაცვა უნდა ათამაშოს მშვენივრად ითამაშებენ მერე ზაფხულში კიდე მარჯვენა ვინგერი იყიდონ წესიერი ერთი ჩამშლელი წესიერი და ერთიც ცენტრალური მცველი და ასეთუისე ჩამოყალიბდება გუნდი და რაც ნაგავი ფეხბურთელები ყავთ უნდა გაუშვან

47

29 იანვარი 2020 22:19

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2334
ციტატა: Special__One
დღეს სხვადროა, შედეგი სწრაფად უნდა მოვიდეს თორე ზედმეტს არავინ გაცლის. ფერგიუსონი მოსვლიდან მეექვსვე წელს გახდა ქვეყნის ჩემპიონი, ცუდი პარალელია მაგრამ იყოს :)

ნამდვილად სხვა დროა დღეს.ბევრს არავინ გაცდის და არც ათი წელი დაგელოდებიან გუნდს როდის ააშენებ,მაგრამ ფერგიმდე მანჩესტერი ასე რომ ვთქვათ მანჩესტერი არ იყო და არც დიდად ვინმე მოიაზრებდა ჩემპიონობისთვის მებრძოლ გუნდათ.ახლა კი ბრენდია და სწრაფი ნაბიჯების გადადგმა სჭირდებათ.იმის და მიუხედავად რომ ამდენი წელია არასტაბილურად გამოიყურებიან და საშინელი შედეგები აქვთ მაინც უდიდესი შემოსავლების მქონე გუნდია და სამეულში თავისუფლად შედიან.უბრალოდ ისაა რომ ამ ფინანსებს არასწორად იყენებდნენ და ამას დამატებული შეუფერებელი მწვრთნელები მიყავდათ.რაც შეეხება ანჩელოტის,ვფიქრობ მისი დრო წავიდა,ბაიერნშიც ვერაფერი ქნა და გამოაგდეს,ნაპოლიმაც მიაყოლა და ახლა ევერტონში რაღაცას იხლაფორთებს და ეგ იქნება.

48

29 იანვარი 2020 22:24

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man
ციტატა: Special__One
ციტატა: always wight
ანუ როგორც პოგბა გააფუჭეს ეხა მაგას გააფუჭებენ ფეხბურთელი კიარა ნორმალური მწვრთნელი უნდა მაგ გუნდს სულშერმა რაუნდა გასწავლოს რა ტაქტიკა და რა მოტივაცია უნდა მოგცეს მწვრთნელი უნდათ პირველი მაგათ აი ანჩელოტიზე უნდა ეჩალიჩათ თავის დროზე სანამ ევერტონი წაიყვანდა აბა რა სულშერი მაგის მწვრთნელობა არ გაიშვას პოჩე თუ მივიდაა იქნბ მოხოდოს ეგ გუნდი თორე ტეხავს მაგრად ბოლობოლო იუნაიტედია რადღეშია გუნდი

ნახევარდაცვის ხაზი ყველაზე სუსტი წერტილია იუნაიტედში, ბრუნოს დამატებით უკეთესობისკენ შეიცვლება სიტუაცია. ანჩელოტი როგორგგონია ამშემადგენლობით უკეთესს შედეგს დადებდა? მე არამგონია რაღაც :)) კარლოს ჭირდება გუნდი სადაც უმაღლესი დონის იგროკები ეყოლება, ევერტონში მაგისმისვლაც უკანგადადგმული ნაბიჯი მგონია :)

სულშერსაც რამდენიმე მაღალი დონის ფეხბურთელი ჭირდება და შედეგიც მოვა :)

პოგბა მატივი ბრუნო ეს ნახევარდაცვა უნდა ათამაშოს მშვენივრად ითამაშებენ მერე ზაფხულში კიდე მარჯვენა ვინგერი იყიდონ წესიერი ერთი ჩამშლელი წესიერი და ერთიც ცენტრალური მცველი და ასეთუისე ჩამოყალიბდება გუნდი და რაც ნაგავი ფეხბურთელები ყავთ უნდა გაუშვან

პოგბას სიტუაციას ვერჩავწვდი ბოლომდე, სავარაუდოდ კონფლიქტის ამბავია, მაგრამ გუნდსაც რომ არტოვებს, ან არუშვებენ არვიცი. მატიჩი პოგბა ბრუნო მშვენიერი ნახევარდაცვის ხაზია, ერთი კარგი ცენტრმცველიც უნდათ მაგუაერს როშეუწყვილდეს და წინ ფლანგის შემტევი. აი მერეც თუვერაფერი და გაუშვან სულშერი :))

49

29 იანვარი 2020 22:25

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ადმინს ნაჩო ისე ევასება სასტარტოშიც ყავს და სათადარიგოზეც 😁

50

29 იანვარი 2020 22:41

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Special__One
ციტატა: Wtf man
ციტატა: Special__One
ციტატა: always wight
ანუ როგორც პოგბა გააფუჭეს ეხა მაგას გააფუჭებენ ფეხბურთელი კიარა ნორმალური მწვრთნელი უნდა მაგ გუნდს სულშერმა რაუნდა გასწავლოს რა ტაქტიკა და რა მოტივაცია უნდა მოგცეს მწვრთნელი უნდათ პირველი მაგათ აი ანჩელოტიზე უნდა ეჩალიჩათ თავის დროზე სანამ ევერტონი წაიყვანდა აბა რა სულშერი მაგის მწვრთნელობა არ გაიშვას პოჩე თუ მივიდაა იქნბ მოხოდოს ეგ გუნდი თორე ტეხავს მაგრად ბოლობოლო იუნაიტედია რადღეშია გუნდი

ნახევარდაცვის ხაზი ყველაზე სუსტი წერტილია იუნაიტედში, ბრუნოს დამატებით უკეთესობისკენ შეიცვლება სიტუაცია. ანჩელოტი როგორგგონია ამშემადგენლობით უკეთესს შედეგს დადებდა? მე არამგონია რაღაც :)) კარლოს ჭირდება გუნდი სადაც უმაღლესი დონის იგროკები ეყოლება, ევერტონში მაგისმისვლაც უკანგადადგმული ნაბიჯი მგონია :)

სულშერსაც რამდენიმე მაღალი დონის ფეხბურთელი ჭირდება და შედეგიც მოვა :)

პოგბა მატივი ბრუნო ეს ნახევარდაცვა უნდა ათამაშოს მშვენივრად ითამაშებენ მერე ზაფხულში კიდე მარჯვენა ვინგერი იყიდონ წესიერი ერთი ჩამშლელი წესიერი და ერთიც ცენტრალური მცველი და ასეთუისე ჩამოყალიბდება გუნდი და რაც ნაგავი ფეხბურთელები ყავთ უნდა გაუშვან

პოგბას სიტუაციას ვერჩავწვდი ბოლომდე, სავარაუდოდ კონფლიქტის ამბავია, მაგრამ გუნდსაც რომ არტოვებს, ან არუშვებენ არვიცი. მატიჩი პოგბა ბრუნო მშვენიერი ნახევარდაცვის ხაზია, ერთი კარგი ცენტრმცველიც უნდათ მაგუაერს როშეუწყვილდეს და წინ ფლანგის შემტევი. აი მერეც თუვერაფერი და გაუშვან სულშერი :))

ხო უკვე კაი სასტავი იკვრება. აი სანჩო რო ითრიონ მაგარი შეტევა ეყოლებათ. მარსიალი რაშფორდი სანჩო. სკამზე გრინვუდი ჯეიმსი. ნახ დაცვა პოგბა კანტე ბრუნო დაცვა ლუკ შოუ მაგუაერი კულიბალი ბისაკა

51

29 იანვარი 2020 23:02

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: hazard Hala madrid
ბენზოპილა რო წავა. ტოპ ფორვარდი გვეყოლება და ვის მოენატრება ან გაიხსენებს. აი რო მოკვდეს მაგრა დავიგრუზები.

მაგაში გეთანხმები მეგობარო , რომ დღეს აღარავინაა ისეთი ვისაც უნდა გაუხსნას სივრცე , შესაბამისად ბენზემას საჭიროებაც ნაკლებია გუნდში , აი თუ ორივე მხარეს ფლანგზე მაგარ ვინგერებს მოიყვანენ მაგათთან ერთად ბენზემას გარდა არცერთ 9იანს არ ვისურვებდი ზემოთ ნახსენები თვისების გამო :))

52

29 იანვარი 2020 23:04

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
კარგი სასტარტოა თქო ვიტყოდი მაგრამ ვასკესი რას ჩამიკვეხა,ან ჯეიმსი,ნუ მოკლედ იოვიჩის და ვინიპუხას გამო ვუყურებ თამაშს,კაი კიდე რო ასნავნოიშია სერბი ტანკი

53

29 იანვარი 2020 23:09

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5968
ციტატა: Wtf man
რატო მეჩხუბები ოთოჯან . ტრიპლეტი კი არა თუ გინდა პენტატრიკი დაარქვი

არ ვეჩხუბები ვიხუმრე ბრატ.

ციტატა: Special__One
19 ხდება, დღესკიარა დეკემბერშიც უნდა გადაეცათ უკვე :)) ფორმალობაა ეგჩემპიონატი აწი :)

ხო ეგრეა აბა რა ძმა.
-----------------------
ჰალამადრიდ.

54

29 იანვარი 2020 23:10

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1384
კაი სასტავი დააყენა მარა ვასკესის მაგივრად ბრაჰიმი რო ჩაესვა მთლად მაგარი იქნებოდა :))) იმედია მეორე ტაიმში მაინც შემოიყვანს

55

29 იანვარი 2020 23:14

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: oto.reali
არ ვეჩხუბები ვიხუმრე ბრატ.

კაი ძმა მე ვიფიქრე დამიძაბა თქო😂😂

ციტატა: oto.reali
ციტატა: Wtf man
რატო მეჩხუბები ოთოჯან . ტრიპლეტი კი არა თუ გინდა პენტატრიკი დაარქვი

არ ვეჩხუბები ვიხუმრე ბრატ.

ციტატა: Special__One
19 ხდება, დღესკიარა დეკემბერშიც უნდა გადაეცათ უკვე :)) ფორმალობაა ეგჩემპიონატი აწი :)

ხო ეგრეა აბა რა ძმა.

ეგ თქვენთვისაც ცუდია რო უკვე მოგებული აქვს პრემიერ ლიგა. გვარდისაც აქვს ნათქვამი წელს ლიგისთვის ყველაფერს გავაკეთებთო. პრემიერ ლიგა ჩვენთვის დამთავრდაო. თან სანეც და ლაპორტიც დაბრუნდნენ. ტრავმირებული არ ყავს არავინ. იქამდე შევა ფორმაში სანე. ძირითადში შეილება არ დაიწყოს მარა სკამიდან რო სანეს შემოიყვან დიდი პლიუსია ეგ

56

29 იანვარი 2020 23:19

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5968
ციტატა: Wtf man
ძირითადში შეილება არ დაიწყოს მარა სკამიდან რო სანეს შემოიყვან დიდი პლიუსია ეგ

სიტის თუ გავვდით მერე უკვე ლიგაზეც ვიფიქრებთ, მაგრამ გაგვიჭირდება ძალიან, იმედია გავცდებით.
-----------------------
ჰალამადრიდ.

57

29 იანვარი 2020 23:21

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
დასაფასებელია ზიდანის საქციელი, იოვიჩმა უნდა მიიღოს ასეთ თამაშებში შანსი. მისგან კი ველით კარგ თამაშს და აქტიურობას, შეიძლება გოლი ვერ გაიტანო მაგრამ იაქტიურო და შთაბეჭდილება მოახდინო ხალხზე.

58

29 იანვარი 2020 23:24

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: oto.reali
ციტატა: Wtf man
ძირითადში შეილება არ დაიწყოს მარა სკამიდან რო სანეს შემოიყვან დიდი პლიუსია ეგ

სიტის თუ გავვდით მერე უკვე ლიგაზეც ვიფიქრებთ, მაგრამ გაგვიჭირდება ძალიან, იმედია გავცდებით.

ხო რატომაც არა სიტი თუ გააგდეთ ლივერთან ერთად მთავარი ფავორიტები იქნებით. მე წელს არაფრის იმედი არ მაქვს. 4 შემტევი გვყვავს აქედან ერთი ინვალიდი დემბელე და მეორე ლაწირაკი ფატი რომლის იმედი უნდა გქონდეს კაცს? პლიუს 33 წლის მესი. მთელუ სეზონი ძირითადში მოუწევს თამაში ბარსა ბშიც კი არ ტოვებენ შემტევს რო რამე ძირითადში რო ათამაშონ. აბელ რუისსაც და კარლეს პერესსაც უშვებენ ეხლა.

59

29 იანვარი 2020 23:34

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 275
ციტატა: hazard Hala madrid
მეგობრებო ვინც ფეისბუქ ჯგუფში ხართ გაწევრიანებულები და მოდიხართ ჩვენთან ერთად რეალი-მანჩესტერ სიტის-ს თამაშის საყურებლად. თხოვნა იქნება ყველამ თავისი ნიკი დაწეროს რომელიც ამ საიტზე გაქვთ.შეკრება ხდება მხოლოდ ჩვენი საიტიდან ___halamadrid.ge დან
ყველა ვინც ნამდვილად ამ გუნდის გულშემატკივარია,ესეგი გვაქვს საერთო და გავუგებთ ერთმანეთს.

სადაა ასე ერთად ყურების პონტი?

60

29 იანვარი 2020 23:42

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ბრატცი აჭარასპორტზე იქნება რეალის თამაში? თუ არა წინასწარ მოვძებნი რომელიმე საიტს

61

29 იანვარი 2020 23:42

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
რა ვასკესიი კაიი რა როგორ მეზიზღება ეს ყოვლად უკლასო და უნიჭო ფეხბურთელი დააყენე ბრაჰიმი რა ახალგაზრდაა შანსი მიეციი რა შეეეცი ამ ვასკესს ზიზუ ხო ხედავ უნიჭოა და უნდა აუდოს წლის ბოლოს რეალიდან angry angry თან როგორ ჯობია ბრაჰიმი ტიპს არც შევადარებ ისეთი არაფრის მომცემი ფეხბურთელია კაცს ეს ვერ ატყუებს ბურთსაც ვერ აჩერებს ტიპიი რა უკლასოა რეალში რა უნდა მაგას საერთოდ სირცხვილია ეგეთი ფეხბურთელები რეალში არ გვჭირდება მითუმეტეს ძირითადში ვისაც არ უნდა ვეთამაშებოდეთ

62

29 იანვარი 2020 23:46

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5968
ციტატა: Wtf man
ხო რატომაც არა სიტი თუ გააგდეთ ლივერთან ერთად

ჯერ ლივერი გაცდეს ნაჯახებს,ვნახოთ ისე მაგარ ფორმაში კი არიან ვინ გააჩერებს მაგათ.
-----------------------
ჰალამადრიდ.

63

29 იანვარი 2020 23:46

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1384
ბენზემა ვერასდროს ვერ გაქაჩავს რეალის მთავარი დამრტყმელი ძალის როლს, რონალდოსთან დუეტში კარგი იყო მარა როგორც გუნდის ერთადერთი გოლეადორი სუსტია, მიუხედავად იმისა რომ ასე თუ ისე გოლებსაც იტანს და ასისტებსაც არიგებს, მარა არ კმარა რეალის დონის გუნდში ეგ ყველაფერი განსაკუთრებით მაშინ როცა სხვა გამტანი გუნდში არ გვყავს, სწორედ მაგიტომაა რომ აზარის ტრავმის მერე თითქმის ყველა მატჩი ძლივს ვაი ვაგლახით მოვიგეთ და ისიც ცენტრის, კურტუას და მცველების ხარჯზე. მოკლედ ბენზემა მიუხედავად იმისა რომ წელს სეზონის პირველი ნახევარი ძალიან კარგი იყო ზაფხულში მაინც უნდა წავიდეს, რადგანაც გუნდს გამტანი და ჟილკიანი ლიდერი ჭირდება, რომელსაც ერთადერთი რაც აღელვებს გოლებია (რონალდოს სტილის იგროკი).

64

29 იანვარი 2020 23:49

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: RONALDINHO
ციტატა: hazard Hala madrid
ბრატცი აჭარასპორტზე იქნება რეალის თამაში? თუ არა წინასწარ მოვძებნი რომელიმე საიტს

კი,ძმაო, იქნება.

მადლობა

65

29 იანვარი 2020 23:55

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ლივერპულმა უნდა წააგოს 1 თამაში მაინც. ჯერ ერთი იმიტო რო სულ ასე თამაში ძნელია. პრემიერ ლიგა უფრო დამღლელი ჩემპიონატია ვიდრე სხვა ჩემპიონატები. მეორე კიდე სულ ზეწოლისქვეშ არიან. სიტიმ 100 ქულა აიღო ჩემპიონათში 38 დან 32 მოგება და რა მოხდა. ლიგაზე ლივერპულმა რაც უქნა გვახსოვს.

66

29 იანვარი 2020 23:58

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
თამაში ლინკი ჩამიგდეთ თუ შეგიძლიათ

67

29 იანვარი 2020 23:58

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1384
ციტატა: RONALDINHO
ციტატა: ronaldo legend
ბენზემა ვერასდროს ვერ გაქაჩავს რეალის მთავარი დამრტყმელი ძალის როლს, რონალდოსთან დუეტში კარგი იყო მარა როგორც გუნდის ერთადერთი გოლეადორი სუსტია, მიუხედავად იმისა რომ ასე თუ ისე გოლებსაც იტანს და ასისტებსაც არიგებს, მარა არ კმარა რეალის დონის გუნდში ეგ ყველაფერი განსაკუთრებით მაშინ როცა სხვა გამტანი გუნდში არ გვყავს, სწორედ მაგიტომაა რომ აზარის ტრავმის მერე თითქმის ყველა მატჩი ძლივს ვაი ვაგლახით მოვიგეთ და ისიც ცენტრის, კურტუას და მცველების ხარჯზე. მოკლედ ბენზემა მიუხედავად იმისა რომ წელს სეზონის პირველი ნახევარი ძალიან კარგი იყო ზაფხულში მაინც უნდა წავიდეს, რადგანაც გუნდს გამტანი და ჟილკიანი ლიდერი ჭირდება, რომელსაც ერთადერთი რაც აღელვებს გოლებია (რონალდოს სტილის იგროკი).

ზედიზედ 6 თამაშია გოლი არ გაუტანია,გოლი კი არა,არამედ ღირებული არ გაუკეთებია არაფერი.ეტყობა შერცხვა ზიდანს და დააყენა იოვიჩი.მარა დიდი რაზნიცა არ იქნება ჩემი აზრით.სულ ბენზემა ეყოლება ყველა თამაშში ძირითადში თითქმის დარწმუნებული ვარ ამის შემდეგ.ლალიგის ყველა ტურში,ლიგასა და ლალიგაზეც დარწმუნებული ვარ მაქსიმუმ 3 თამაში დაიწყოს იოვიჩმა ძირითადში.ისიც შეილება ბენზემასთან ერთად გამოიყვანოს ძირითადში.აზარი არააა და კი ჩანს რაც შეუძლია ბენზემას,აქრობენ მცველები მოედნიდან ,უმარტივესად კეტავენ ტიპს,ფეხს არ ანძრევინებენ.

ნუ ეგ კი სანამ ბენზემა გუნდშია იოვიჩმა სულ რომ პენტატრიკები ყაროს მაინც არაფერი შეიცვლება. თან ყველაზე ღადაობა ის არის რომ 32 წლის ბენზემას კიდე კონტრაქტს უხანგრძლივებენ და ხელფასს უმატებენ მაშინ როცა მაგ ასაკში მყოფ რონალდოს 5 მილიონი დაუჟმოტა პერესმა და გაყიდა :))) პეპე კი საერთოდ მოისროლეს ისე რომ 1 წლიანი კონტრაქტიც კი არ გაუფორმეს(მეტს არც ითხოვდა). მოკლედ პარადოქსია რითი შეაყვარა ბენზემამ ასე საკუთარი თავი ბენზემამ პერესს და ზიდანს :)))

68

30 იანვარი 2020 00:00

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1870
linki ra. dzmurad

69

30 იანვარი 2020 00:01

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: oto.reali
ციტატა: Wtf man
ხო რატომაც არა სიტი თუ გააგდეთ ლივერთან ერთად

ჯერ ლივერი გაცდეს ნაჯახებს,ვნახოთ ისე მაგარ ფორმაში კი არიან ვინ გააჩერებს მაგათ.

გაცდება თან ადვილად. აი ნახავ თუ ეგრე არ იყოს. ის უფრო მჯერა რო ნაპოლიმ ჩვენ გამოგვაგდოს ვიდრე ატლეტიკომ ლივერი

70

30 იანვარი 2020 00:05

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5968
ციტატა: Wtf man
გაცდება თან ადვილად. აი ნახავ თუ ეგრე არ იყოს. ის უფრო მჯერა რო ნაპოლიმ ჩვენ გამოგვაგდოს ვიდრე ატლეტიკომ ლივერი

ვნახოთ რა იქნება. მაგრამ ნაპოლის ბარსაც ადვილად გაცდება მემგონი.
-----------------------
ჰალამადრიდ.

71

30 იანვარი 2020 00:11

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1870
linki dadet ragchirt. xalxno

72

30 იანვარი 2020 00:13

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
adjarasportzea bicho

vinipuxa ari uklasnesi

gamajexet tqveni rodrigo da vaskesi,imena sastavis kacia

73

30 იანვარი 2020 00:17

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1870
ციტატა: ZIDAN KING
adjarasportzea bicho

vinipuxa ari uklasnesi

gamajexet tqveni rodrigo da vaskesi,imena sastavis kacia
vnaxe madlobaaa brat

74

30 იანვარი 2020 00:17

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: oto.reali
ციტატა: Wtf man
გაცდება თან ადვილად. აი ნახავ თუ ეგრე არ იყოს. ის უფრო მჯერა რო ნაპოლიმ ჩვენ გამოგვაგდოს ვიდრე ატლეტიკომ ლივერი

ვნახოთ რა იქნება. მაგრამ ნაპოლის ბარსაც ადვილად გაცდება მემგონი.

მეეჭვება ამ შეტევით რამე ვქნათ. ფაქტიურად შტევის დროს 2 კაცით ნაკლები ვართ და ამ მესიმ რამდენი უნდა მოატყუოს 33 წლის კაცმა. აბა იმ ახალ გაჩენილმა ფატიმ რა უნდა ქნას. დემბელეს იმედი მაინც არ მაქვს ნაპილიმდე ერთი ორ ტრავმას კიდე მიიღებს. დაგვღუპა სუარესის ტრავმა

75

30 იანვარი 2020 00:18

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: bururjika madrid
ციტატა: ZIDAN KING
adjarasportzea bicho

vinipuxa ari uklasnesi

gamajexet tqveni rodrigo da vaskesi,imena sastavis kacia
vnaxe madlobaaa brat

nzsht
vinipuxa reebs aketebs ai saswaulia,es sheteva dzaan momwons,iqet rodrigo an brahimi ro iyos gaasworebda ufro,jeimss da vaskess gaasxmevinet

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

რეკლამა

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 დოვბიკი 18
2 ბელინგემი 17
3 მაიორალი 15
4 ბუდიმირი 15

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 რეალი 6 6 0 0 18
2 ნაპოლი 6 3 1 2 10
3 ბრაგა 6 1 1 4 4
4 იუნიონ ბერლინი 6 0 2 4 2

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...

4-3-3
4-4-2
4-2-3-1



მთვლელები

საიტის არქივი:

აპრილი 2024 (314)
მარტი 2024 (335)
თებერვალი 2024 (456)
იანვარი 2024 (411)
დეკემბერი 2023 (372)
ნოემბერი 2023 (391)