ესპანეთის სუპერთასმა „რეალის“ მუზეუმში დაიდო ბინა

მაშ ასე, ესპანეთის სუპერთასი მადრიდშია...


სულ რამდენიმე დღის წინ მოპოვებულმა ტიტულმა ბინა მადრიდის „რეალის“ მუზეუმში დაიდო. დღეიდან კლუბის ქომაგებს შესაძლებლობა ექნებათ „მერენგების“ მუზეუმში მივიდნენ და აღნიშნული თასი ნახონ. dle 10.1

  • Ramos
  • 14 იანვარი 2020
  • 2473
  • 42

1

14 იანვარი 2020 17:52

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 305
ფედე ვალვერდეს სტილი თუ დააკვირდებით რომელი ფეხბურთელის სტილს გავს აბა?😍 ჯერარდის ✨✨✨ ძალიან დიდი მგზავსებააა სტილში, მოძრაობები , პასი, დარტყმაააა ძალიან გავს

2

14 იანვარი 2020 18:11

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: spanish777
ფედე ვალვერდეს სტილი თუ დააკვირდებით რომელი ფეხბურთელის სტილს გავს აბა?😍 ჯერარდის ✨✨✨ ძალიან დიდი მგზავსებააა სტილში, მოძრაობები , პასი, დარტყმაააა ძალიან გავს

მაგრად გავს ჯერარდის სტილს, ბევრად სხარტია ჩემი აზრით, იმედია პროგრესს გააგრძელებს, რისიც მაგრად მჯერა, მთავარია ტრავმებმა არ შეაწუხოს...

3

14 იანვარი 2020 18:40

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2588
ნეტავი ბენზემას სტილი რომელ ახალგაზრდას აქვს რომ დავიმატოთ .... მომავალი ბენზემააო რომელიმე ამომავალ ვარსკვლავზე ამბობენ თუ ამ საუკუნეში მარტო ეგ იქნება განუმეორებელი და ერთადეთი

4

14 იანვარი 2020 19:28

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: lekino
ნეტავი ბენზემას სტილი რომელ ახალგაზრდას აქვს რომ დავიმატოთ .... მომავალი ბენზემააო რომელიმე ამომავალ ვარსკვლავზე ამბობენ თუ ამ საუკუნეში მარტო ეგ იქნება განუმეორებელი და ერთადეთი
ბენზემა უსტილოა :დდ და ანალოგიც არააქვს ;დდ

5

14 იანვარი 2020 20:30

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Dani carvajal
ციტატა: lekino
ნეტავი ბენზემას სტილი რომელ ახალგაზრდას აქვს რომ დავიმატოთ .... მომავალი ბენზემააო რომელიმე ამომავალ ვარსკვლავზე ამბობენ თუ ამ საუკუნეში მარტო ეგ იქნება განუმეორებელი და ერთადეთი
ბენზემა უსტილოა :დდ და ანალოგიც არააქვს ;დდ

მოიცა რა თუ ძმა ხარ რაის მომავალი ბენზემა გინდა ჩვენი ბედი რომ ვიცით მასაც რეალში მოათრევენ 10წლით😃😃 იმედია არდაიბადება მომავალი ბენზემა😃 იყოს ერთი და განუმეორებელი😃 მისი სტილი კი სივრცეების გახსნაა 😃

6

14 იანვარი 2020 20:53

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: mbape10
ციტატა: Dani carvajal
ციტატა: lekino
ნეტავი ბენზემას სტილი რომელ ახალგაზრდას აქვს რომ დავიმატოთ .... მომავალი ბენზემააო რომელიმე ამომავალ ვარსკვლავზე ამბობენ თუ ამ საუკუნეში მარტო ეგ იქნება განუმეორებელი და ერთადეთი
ბენზემა უსტილოა :დდ და ანალოგიც არააქვს ;დდ

მოიცა რა თუ ძმა ხარ რაის მომავალი ბენზემა გინდა ჩვენი ბედი რომ ვიცით მასაც რეალში მოათრევენ 10წლით😃😃 იმედია არდაიბადება მომავალი ბენზემა😃 იყოს ერთი და განუმეორებელი😃 მისი სტილი კი სივრცეების გახსნაა 😃

კიდევკაი შენ არხარ რეალის სტაფში თორე ხო დაძირავდი გუნდს😂😂😂 ისე ჰალასსასტავი რანიჭიერება ხართ ტოო ზიდანზე მეტი გესმით?:დ იოვიჩი ხომ ბრდღვნის დედაუტირა ჯერ ვალენსიას მერე ატლეს😂😂😂

7

14 იანვარი 2020 21:06

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2588
ბარსას მწვრთნელი ნახეთ ? ვალვერდე ძლივს გააგდეს და ეხლა ვალოდია ჯინჭარაძე მოიყვანეს... wink

8

14 იანვარი 2020 21:14

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2588
ციტატა: Shakespeare1
ციტატა: lekino
ეხლა ვალოდია ჯინჭარაძე მოიყვანეს...

ვალვერდეს კლასელი იყო,რადიატორთან იჯდა,კუთხეში :)

აბაა სად ნახეს... სად მიაგნეს... უმუშევრობის პრობლემას ებრძვიან თუ რატომ მოიყვანეს ვერ ვხვდები.... შექსპირ შე ოხერო შენ მომენატრე ისე..... wink

9

14 იანვარი 2020 21:21

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: always wight
ციტატა: mbape10
ციტატა: Dani carvajal
ციტატა: lekino
ნეტავი ბენზემას სტილი რომელ ახალგაზრდას აქვს რომ დავიმატოთ .... მომავალი ბენზემააო რომელიმე ამომავალ ვარსკვლავზე ამბობენ თუ ამ საუკუნეში მარტო ეგ იქნება განუმეორებელი და ერთადეთი
ბენზემა უსტილოა :დდ და ანალოგიც არააქვს ;დდ

მოიცა რა თუ ძმა ხარ რაის მომავალი ბენზემა გინდა ჩვენი ბედი რომ ვიცით მასაც რეალში მოათრევენ 10წლით😃😃 იმედია არდაიბადება მომავალი ბენზემა😃 იყოს ერთი და განუმეორებელი😃 მისი სტილი კი სივრცეების გახსნაა 😃

კიდევკაი შენ არხარ რეალის სტაფში თორე ხო დაძირავდი გუნდს😂😂😂 ისე ჰალასსასტავი რანიჭიერება ხართ ტოო ზიდანზე მეტი გესმით?:დ იოვიჩი ხომ ბრდღვნის დედაუტირა ჯერ ვალენსიას მერე ატლეს😂😂😂

მოკლედ აქ ვერ გაიღადავებ რაა..რაიყოთ ხალხო ვხუმრობ რაგჭირთ? რაშუაშია იოვიჩი ერთი მაგის კარგიც ზედ ბენზემასი და ზედ ზიდანისიც ვერ გაგიხუმრია კაცს ფეხბურთელზე რაა😃

მაშინვე ბენზემას ფანები გესევიან როგორც კი მასზე იღადავებ

10

14 იანვარი 2020 21:45

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: always wight
ციტატა: mbape10
ციტატა: Dani carvajal
ციტატა: lekino
ნეტავი ბენზემას სტილი რომელ ახალგაზრდას აქვს რომ დავიმატოთ .... მომავალი ბენზემააო რომელიმე ამომავალ ვარსკვლავზე ამბობენ თუ ამ საუკუნეში მარტო ეგ იქნება განუმეორებელი და ერთადეთი
ბენზემა უსტილოა :დდ და ანალოგიც არააქვს ;დდ

მოიცა რა თუ ძმა ხარ რაის მომავალი ბენზემა გინდა ჩვენი ბედი რომ ვიცით მასაც რეალში მოათრევენ 10წლით😃😃 იმედია არდაიბადება მომავალი ბენზემა😃 იყოს ერთი და განუმეორებელი😃 მისი სტილი კი სივრცეების გახსნაა 😃

კიდევკაი შენ არხარ რეალის სტაფში თორე ხო დაძირავდი გუნდს😂😂😂 ისე ჰალასსასტავი რანიჭიერება ხართ ტოო ზიდანზე მეტი გესმით?:დ იოვიჩი ხომ ბრდღვნის დედაუტირა ჯერ ვალენსიას მერე ატლეს😂😂😂

აბსოლიტურად გეთანხმები.და დავამატებ ბენზემას რეალისთვის ბევრია აქვს გაკეთებული მაგრამ საკმარისად დაუფასებელია

11

14 იანვარი 2020 22:04

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: lekino
ბარსას მწვრთნელი ნახეთ ? ვალვერდე ძლივს გააგდეს და ეხლა ვალოდია ჯინჭარაძე მოიყვანეს... wink

ლიგა თუ დადო ალბათ დატოვებენ წინააღმდეგ შემთხვევაში წავა ზაფხულში. სუ რო ლა ლიგა და კოპა მოიგოს მაინც გაუშვებენ და ხავის მიიყვანენ. მე მაგალითად ვალოდიას ბევრად მირჩევნია თან ძაან ბევრად მშვენივარ ათამაშებდა ბეტის თან ვინებს კანალესებს და ხოაკინებს ბოლოში ვეღარ დადო შედეგი მარა იქამდე კარაგად ათამაშებდა გუნდს. რეალს ბერნაბეუზე ორივე შეხვედრა მოუგო მშრალი ანგარიშით ბეტისით

ხო და კიდე ეს ბეტისი იყო 4-3 რო მოგვიგო ნოკამპზე თან ისე მოგვიგეს რო ბურთი თავზე დაგვამხეს

12

14 იანვარი 2020 22:09

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Dani carvajal
ციტატა: lekino
ნეტავი ბენზემას სტილი რომელ ახალგაზრდას აქვს რომ დავიმატოთ .... მომავალი ბენზემააო რომელიმე ამომავალ ვარსკვლავზე ამბობენ თუ ამ საუკუნეში მარტო ეგ იქნება განუმეორებელი და ერთადეთი
ბენზემა უსტილოა :დდ და ანალოგიც არააქვს ;დდ

ბენზემა როცა რეალმა იყიდა 21 წლის იყო და უკვე უამრავი გოლი ქონდა გატანილი ბევრი ფეხბურთელი არაა ვისაც 21 წლამდე ესეთი შედეგიანი იყო, ძალიან მაგარი და ნიჭიერი ახალგაზრდა იყო, ბენზემას ამ სტილის ფეხბურთელად ჩამოყალიბებას თავისი მიზეზები ქონდა აგუერო ან სხვა ვინმე რო გვეყიდა შეიძლება ეგ ყოფილიყო ამ სტილის დღეს, მიუხედავად ამისა 31 წლის ასაკში ისევ სხვა ფეხბურთელად გადაეწყო და ფაქტია რაც რონალდო წავიდა 46 გოლი აქ გატანილი ბევრი ფეხბურთელია ვინც ამაზე მეტი გაიტანა? რეალში გოლების გატანა ძნელია და ეს იოვიჩსაც ეტყობა 17 წლის როდრიგო რო უკეთესად იყენებს მომენტებს ვიდრე იოვიჩი ))

13

14 იანვარი 2020 23:14

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
უფრო გავლენიანი და ცნობილი მწვრთნელი ბევრია თანამედროვე ფეხბურთში მაგრამ ცოტა თუ ეგრება ბარსელონას სტილს,თუ არ ჩავთვლით გვარდიოლას და კლოპს ძირათადად უმრავლესობა პრაგმატული მწვრთნელიაა .ამიტომ სელექციის დროს მნიშვნელობა ენიჭება ესა თუ ის ინდივიდი რამდენად ერგებაა იმ სათამაშო ფილოსოფიას რაც ბარსელონას აქვსს,ახალი ამერიკის მოგონებააა უტოპიააა დააა ამ კლუბისს ხელწერის შეცვლაა რის გამოც ყავთ ამდენი ქომაგებიი,ამიტომ არ იწვევენ პოჩეტინიოებს მაურინიოებს სიმეონეებს და ურჩევნიათ სეტიენი.რომელიც ბოლ კონთროლს უდიდეს ყურადღებას აქცევსს დააა ძალიან ახლოს არის ბარსელონას სტილთან,ამ მოცემულობაში ოპტიმალური გადაწყვეტილებააა.

ციტატა: mbape10
მაშინვე ბენზემას ფანები გესევიან როგორც კი მასზე იღადავებ

ყველა რეალის ჭეშმარიტი ქომაგი უნდა იყოს ბენზემას ქომაგიი იმდენი აქ ამ კლუბისთვის გაკეთებულიი სულ მინიმუმ პატივისცემას იმსახურებსს,როგორც ცხოვრებაშიი ასევე სპორტშიც ადამიანი ფასდება ნაკეთები საქმით,შენ 2 დღოს მოთრეულს უფრო მეტ პატივს სცემ ვიდრეე ფეხბურთელს რომელმაც 11 წელიი რეალშიი უდიდესი შრომა და ჯაფა ჩადოო,,ბევრ ფორვარდს აქვსს რეალში გატანილი 250 გოლზე მეტი და 150 ასისტზე მეტიი,,??შეიძლება აბუჩად აიგდო 2 დღის მოსული რომელსაც არაფერი დაუმტკიცებიააა მაგრამ რეალის ლეგენდას აბუჩად აგდებააა ძაან მაგარი ტეხავსსს.მარტო ბენზემას კი არ აღადავებ არამედდ სივრცის მხსნელიო ისე ცინიკურად წერ გეგონებააა შენ წკუაში არ ჯდება რას ნიშნავს უბურთო გადაიდგილების შედეგად მოგებული პოზიციააა და ამით სხვებსაც ამასხარავებბბ ,ცოტა ცინიზმს მოეშვიიი რააა თუ არ გესმის ეს სივრცის ხსნაა სხვას მაინც კითხე და მოუსმინეეეე.

14

14 იანვარი 2020 23:22

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ვინც ვხედავთ მასშიი მაღალ აიქიუსს რაღაცნაირად ამ ხალხზე პირდაპირ არა მაგრამ ირიბადდდ ცინიკური კონტექსტი მიდის,,აქ მე რაც არ უნდა ვწეროო გუნდისთვის რა სარგებლობა მოაქვს წლებია ბენზემასს მაინცც იგივე პრიმიტიულობას გაიმეორებენ სივრცის მხსნელი,გასაგებია არ მოგწონს მაგრამ სხვისი აზრის პატივისცემაც ისწავლეთ .

ციტატა: I N I E S T A 8
6 თვით ვინ მოგივა ავტორიტეტი მწვრთნელი?როგორც ჩანს ხავის მოყვანა ან კუმანის მოყვანა აქვთ გადაწყვეტილი და მიტო დანიშნეს სეტიენი რომილიც მართლა ბოლ კონტროლზე ყავდა კლუბენი სადაც უმუშავია.სწორედ მიმაჩნია სეტიენის დანიშვნა.გაამართლებს მოუყვანენ ხავის დამხმარეთ 1 წელი არა და გაუსვებენ.მთავარია ის დააბრუნის რაც აქამდე იყო ბატონობა ნახ დაცვაში

ზაფხულიც რომ იყოს პოჩეტინიოს ანნ სიმეონეეების მოყვანას მსგავსი პრაგმატული სტილის მწვრთნელებს ისევ სეტიენი ჯობიაა მერწმუნეეე ბარსელონას სტილიდან გამომდინარე და ბარსელონასთვისს საერთოდდ ბაზარზეე ესეთი სტილის მწვრთნელის მოძებნა ძალიან რთული ამბავიაა.

15

14 იანვარი 2020 23:25

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Redondo86
უფრო გავლენიანი და ცნობილი მწვრთნელი ბევრია თანამედროვე ფეხბურთში მაგრამ ცოტა თუ ეგრება ბარსელონას სტილს,თუ არ ჩავთვლით გვარდიოლას და კლოპს ძირათადად უმრავლესობა პრაგმატული მწვრთნელიაა .ამიტომ სელექციის დროს მნიშვნელობა ენიჭება ესა თუ ის ინდივიდი რამდენად ერგებაა იმ სათამაშო ფილოსოფიას რაც ბარსელონას აქვსს,ახალი ამერიკის მოგონებააა უტოპიააა დააა ამ კლუბისს ხელწერის შეცვლაა რის გამოც ყავთ ამდენი ქომაგებიი,ამიტომ არ იწვევენ პოჩეტინიოებს მაურინიოებს სიმეონეებს და ურჩევნიათ სეტიენი.რომელიც ბოლ კონთროლს უდიდეს ყურადღებას აქცევსს დააა ძალიან ახლოს არის ბარსელონას სტილთან,ამ მოცემულობაში ოპტიმალური გადაწყვეტილებააა.

ციტატა: mbape10
მაშინვე ბენზემას ფანები გესევიან როგორც კი მასზე იღადავებ

ყველა რეალის ჭეშმარიტი ქომაგი უნდა იყოს ბენზემას ქომაგიი იმდენი აქ ამ კლუბისთვის გაკეთებულიი სულ მინიმუმ პატივისცემას იმსახურებსს,როგორც ცხოვრებაშიი ასევე სპორტშიც ადამიანი ფასდება ნაკეთები საქმით,შენ 2 დღოს მოთრეულს უფრო მეტ პატივს სცემ ვიდრეე ფეხბურთელს რომელმაც 11 წელიი რეალშიი უდიდესი შრომა და ჯაფა ჩადოო,,ბევრ ფორვარდს აქვსს რეალში გატანილი 250 გოლზე მეტი და 150 ასისტზე მეტიი,,??შეიძლება აბუჩად აიგდო 2 დღის მოსული რომელსაც არაფერი დაუმტკიცებიააა მაგრამ რეალის ლეგენდას აბუჩად აგდებააა ძაან მაგარი ტეხავსსს.მარტო ბენზემას კი არ აღადავებ არამედდ სივრცის მხსნელიო ისე ცინიკურად წერ გეგონებააა შენ წკუაში არ ჯდება რას ნიშნავს უბურთო გადაიდგილების შედეგად მოგებული პოზიციააა და ამით სხვებსაც ამასხარავებბბ ,ცოტა ცინიზმს მოეშვიიი რააა თუ არ გესმის ეს სივრცის ხსნაა სხვას მაინც კითხე და მოუსმინეეეე.

გეთანხმები რედონდო სრულიად. ჯდება სეტიენი ასეთუისე ჩვენს ფილოსოფიაში სანამ ხავი მოიხოდება ეგ იქნება რა ვალვერდეზე უარესს ნამდვილად ვერ გაუკეთებს გუნდს. ბენზემას რაც შეეხება იმდღეს ვუყურებდი ვიდეოს თურქი მზარეული რო არის ცნობილი სახელი არ მახსოვს ყველა მაგასთან რო დადის ბენზოც იყო მაგასთან და ეტყობა რო მაგარი ჯიგარი მასტია და არ აქვს თავში ავარდნილი ფული და ცხოვრება. რაც ფეხბურთელია იმაზე ბევრად უკეთესი ადამიანია რაც ჩემთვის პირველია და ძაან ვაფასებ მაგ კაცს და მართლა არ შეიძლება როგორც იხსენიებთ მაგ კაცს იმის ფონზე რაც რონალდო წავიდა ძაან მაგარი შედეგები რონალდოს რაც იუვეში აქვს გატანილი მაგაზე მეტი ამ კაცს აქვს გატანილი. ერთადერთი გამტანია რეალში და მაინც მაგას ლანძღავთ. ბეილი სადაა ღმერთმა იცის აზარი სულ ტრავმიანია ასენსიოზე არც ვიძახი ეგ არასდროს ყოფილა გამტანი და ვინიციუსი-როდრიგოს რა უნდა მოთხოვო.

16

14 იანვარი 2020 23:36

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Redondo86
უფრო გავლენიანი და ცნობილი მწვრთნელი ბევრია თანამედროვე ფეხბურთში მაგრამ ცოტა თუ ეგრება ბარსელონას სტილს,თუ არ ჩავთვლით გვარდიოლას და კლოპს ძირათადად უმრავლესობა პრაგმატული მწვრთნელიაა .ამიტომ სელექციის დროს მნიშვნელობა ენიჭება ესა თუ ის ინდივიდი რამდენად ერგებაა იმ სათამაშო ფილოსოფიას რაც ბარსელონას აქვსს,ახალი ამერიკის მოგონებააა უტოპიააა დააა ამ კლუბისს ხელწერის შეცვლაა რის გამოც ყავთ ამდენი ქომაგებიი,ამიტომ არ იწვევენ პოჩეტინიოებს მაურინიოებს სიმეონეებს და ურჩევნიათ სეტიენი.რომელიც ბოლ კონთროლს უდიდეს ყურადღებას აქცევსს დააა ძალიან ახლოს არის ბარსელონას სტილთან,ამ მოცემულობაში ოპტიმალური გადაწყვეტილებააა.

ციტატა: mbape10
მაშინვე ბენზემას ფანები გესევიან როგორც კი მასზე იღადავებ

ყველა რეალის ჭეშმარიტი ქომაგი უნდა იყოს ბენზემას ქომაგიი იმდენი აქ ამ კლუბისთვის გაკეთებულიი სულ მინიმუმ პატივისცემას იმსახურებსს,როგორც ცხოვრებაშიი ასევე სპორტშიც ადამიანი ფასდება ნაკეთები საქმით,შენ 2 დღოს მოთრეულს უფრო მეტ პატივს სცემ ვიდრეე ფეხბურთელს რომელმაც 11 წელიი რეალშიი უდიდესი შრომა და ჯაფა ჩადოო,,ბევრ ფორვარდს აქვსს რეალში გატანილი 250 გოლზე მეტი და 150 ასისტზე მეტიი,,??შეიძლება აბუჩად აიგდო 2 დღის მოსული რომელსაც არაფერი დაუმტკიცებიააა მაგრამ რეალის ლეგენდას აბუჩად აგდებააა ძაან მაგარი ტეხავსსს.მარტო ბენზემას კი არ აღადავებ არამედდ სივრცის მხსნელიო ისე ცინიკურად წერ გეგონებააა შენ წკუაში არ ჯდება რას ნიშნავს უბურთო გადაიდგილების შედეგად მოგებული პოზიციააა და ამით სხვებსაც ამასხარავებბბ ,ცოტა ცინიზმს მოეშვიიი რააა თუ არ გესმის ეს სივრცის ხსნაა სხვას მაინც კითხე და მოუსმინეეეე.

ჩემს ჭკუაში რაც ჯდება ეგ მხოლოდ ჩემი საქმეა ისიც ჩემი საქმეა ვის დავაფასებ და ვის არა ისიც ჩემი საქმეა ვინ მომეწონება და ვინ არაა.. მოკლედ ბენზემაზე თუ ვთქვი რამე ეგრევე იოვიჩზე ჩამირტყამ ვითომ მეწყინება ეხა იოვიჩს დაასხამ თუ აგინებ.. მაგარი მკიდია მაგის გამო ნამდვილად არმეშლება ნერვები მაინც :) ხო კიდე ცინიზმი სადნახე ჩემს კომენტარში ეგ კიდე ცალკე თემაა რავიცი ბო.იშვილივიყო ვინმეს დასაცინად თუ დამეწერა სივრცის მხსნელიათქო და რაგინდა ვერგავიგე ? მე ბენზემას აღვიქვამ როგორც სივრცის მხსნელი ცენტრფორვარდი და რამე პრობლემაა? ან ცინიზმია ეს? რავიცი რავიცი მოკლედ აქ რახდება ვერ გაიგებს კაცი.. კიდევ ერთხელ ვიმეორებ რომ არავის დასაცინად არდამიწერია ეს ფრაზა და ნუ მიიღებთ საკუთარ თავზე.. ბენზემას რაც შეეხება რა ცუდი რომ ვთქვა მასზე არშეიძლება ხო? :) მოკლედ ყველას თავისი შეხედულებააქ ამა თუ იმ მოთამაშეზე და ნუ ჩავერევით ზედმეტად არც ახსნაა საჭირო რა გაუკეთებია და არა

17

14 იანვარი 2020 23:50

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: I N I E S T A 8
ციტატა: Wtf man
გეთანხმები რედონდო სრულიად. ჯდება სეტიენი ასეთუისე ჩვენს ფილოსოფიაში სანამ ხავი მოიხოდება ეგ იქნება რა ვალვერდეზე უარესს ნამდვილად ვერ გაუკეთებს გუნდს. ბენზემას რაც შეეხება იმდღეს ვუყურებდი ვიდეოს თურქი მზარეული რო არის ცნობილი სახელი არ მახსოვს ყველა მაგასთან რო დადის ბენზოც იყო მაგასთან და ეტყობა რო მაგარი ჯიგარი მასტია და არ აქვს თავში ავარდნილი ფული და ცხოვრება. რაც ფეხბურთელია იმაზე ბევრად უკეთესი ადამიანია რაც ჩემთვის პირველია და ძაან ვაფასებ მაგ კაცს და მართლა არ შეიძლება როგორც იხსენიებთ მაგ კაცს იმის ფონზე რაც რონალდო წავიდა ძაან მაგარი შედეგები რონალდოს რაც იუვეში აქვს გატანილი მაგაზე მეტი ამ კაცს აქვს გატანილი. ერთადერთი გამტანია რეალში და მაინც მაგას ლანძღავთ. ბეილი სადაა ღმერთმა იცის აზარი სულ ტრავმიანია ასენსიოზე არც ვიძახი ეგ არასდროს ყოფილა გამტანი და ვინიციუსი-როდრიგოს რა უნდა მოთხოვო.

ბენზემას რო მესისთან ერთად ეთამაშა დარწმუნებული ვარ ლიგაზეც და ყველგან მესმე იქნებოდა გოლებში თუ ასისტებში.საკმაოდ ჭკვიანია ბიზვინა.ბიზვინას უნდა თავის ნაირები რო არ ანიჭებენ უპირატესიბას ვინ გაიტანს და ვის გაატანინებენ.რონალდოს შენოუკრეს გალავანი და არ მოაკლოთ თივაო და არ აკლებდა თივას ესეც და იყო მის მონობაში.

ხო ეგრეა რონალდო როცა ყავდა 1-1ზე რი გასულიყო ხელებს უპარჭყავდა პასი მომეციო ესეც აძლევდა და ატანინებდა იმას

იუვეში კიდე ბენზემა აღარ ყავს და იგუაინი ყავს რომელსაც რონალდოს გოლები სულ ფეხებზე კიდია. იტანს იქაც მარა როგორც რეალში იტანდა ისე ვერცერთ გუნდში ვერ გაიტანს

18

14 იანვარი 2020 23:57

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მემგონი კულეებზე უფრო მეტად მე მჯერა კიკესი 😀. ბეტის რა ლამაზად ათამაშებდა და ახლა ბარსაში წარმოიდგინეთ ამდენი ვარსკვლავი და ასეთი მაშტაბის იგროკებში რა კარგად ითამაშებს ბარსა .

19

15 იანვარი 2020 00:01

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Dani carvajal
მემგონი კულეებზე უფრო მეტად მე მჯერა კიკესი 😀. ბეტის რა ლამაზად ათამაშებდა და ახლა ბარსაში წარმოიდგინეთ ამდენი ვარსკვლავი და ასეთი მაშტაბის იგროკებში რა კარგად ითამაშებს ბარსა .

სხვისი არ ვიცი მარა მე ძაან მჯერა მაგ კაცის. იმ მახინიი ფეხბურთელებით რა მაგრად ათამაშებდა ბეტისს და მაგას რო ვარაკვლავები მისცე რეებს იზავს. თან უკვე მომეწონა მაგის შემართება დასვენება ქონდათ ფეხბურთელებს გამოცხადებული ხვალე და თან უნდა ექეიფათ მარა ამან ში.გ ხო არ გაქვთ.ო რადროს ქეიფიაო და ვარჯიში დანიშნა. ისე ისვენებენ გეგონება თასი მოიგეს და გადაღლილები არიან

მთავარი რაც იყო ის სახადი მოვიშორეთ

20

15 იანვარი 2020 00:02

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Dani carvajal
მემგონი კულეებზე უფრო მეტად მე მჯერა კიკესი 😀. ბეტის რა ლამაზად ათამაშებდა და ახლა ბარსაში წარმოიდგინეთ ამდენი ვარსკვლავი და ასეთი მაშტაბის იგროკებში რა კარგად ითამაშებს ბარსა .

ხო ისე წინასწარ რომ ითხრიან სამარეს დააცადონ ტიპს ჯერ არც წარუდგენიან და უკვე გათავისუფლებაზე ბაზრობენ😃 იქნებ გამოდგეს შეკაცო😃
სუარესი გამოაკლდათ ეხა 4თვითო ასე დაიწერა და დიდი დანაკლისია მაგათთვის.. ცოდა ჯეკა მაგრად შემეცოდა ძლივს ფორმას იკრებდა და ეხა მიიღო ტრამვა..

21

15 იანვარი 2020 00:03

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Dani carvajal
მემგონი კულეებზე უფრო მეტად მე მჯერა კიკესი 😀. ბეტის რა ლამაზად ათამაშებდა და ახლა ბარსაში წარმოიდგინეთ ამდენი ვარსკვლავი და ასეთი მაშტაბის იგროკებში რა კარგად ითამაშებს ბარსა .

ხო კი ეგ ბეტისი იყო ბარსა რომ გაგუდა კამპნოუზე😯😃😃 ვიდეოს ვუყურებდი დეტალურად იყო განხილული მაგ თამაში იმენა თითო კაცს თითო ბლაუგრანელი აყავდა ისე რომ ხელიდან დასხლტომა ჭირდა ძაან ამიტომ ვერ მოახვია ბარსამ ბეტის თავის თამაში მერე მესის ოსტატობის ხარჯზე 3 გოლი გავიდა მაგრამ მაინც წააგო დაიჯაბნა ძაან ბარსა... ხოდა იმის თქმა მინდა რომ ხუაკინებს და ლოსელსოებს ათამაშებდა რა ფეხბურთს არაჩერებდა ვალვერდესავით ანგარიშის შენარჩუნებაზე

22

15 იანვარი 2020 00:05

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: CHEPE
ციტატა: Dani carvajal
მემგონი კულეებზე უფრო მეტად მე მჯერა კიკესი 😀. ბეტის რა ლამაზად ათამაშებდა და ახლა ბარსაში წარმოიდგინეთ ამდენი ვარსკვლავი და ასეთი მაშტაბის იგროკებში რა კარგად ითამაშებს ბარსა .

ხო კი ეგ ბეტისი იყო ბარსა რომ გაგუდა კამპნოუზე😯😃😃 ვიდეოს ვუყურებდი დეტალურად იყო განხილული მაგ თამაში იმენა თითო კაცს თითო ბლაუგრანელი აყავდა ისე რომ ხელიდან დასხლტომა ჭირდა ძაან ამიტომ ვერ მოახვია ბარსამ ბეტის თავის თამაში მერე მესის ოსტატობის ხარჯზე 3 გოლი გავიდა მაგრამ მაინც წააგო დაიჯაბნა ძაან ბარსა... ხოდა იმის თქმა მინდა რომ ხუაკინებს და ლოსელსოებს ათამაშებდა რა ფეხბურთს არაჩერებდა ვალვერდესავით ანგარიშის შენარჩუნებაზე

ეგ მომწონს ძაან მაგ კაცში რო 1 და 2 გოლს რო იტანდა უკან არ აყენებდა გუნდს და მაინც ატევინებდა

23

15 იანვარი 2020 00:06

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man
ციტატა: Dani carvajal
სხვისი არ ვიცი მარა მე ძაან მჯერა მაგ კაცის. იმ მახინიი ფეხბურთელებით რა მაგრად ათამაშებდა ბეტისს და მაგას რო ვარაკვლავები მისცე რეებს იზავს. თან უკვე მომეწონა მაგის შემართება დასვენება ქონდათ ფეხბურთელებს გამოცხადებული ხვალე და თან უნდა ექეიფათ მარა ამან ში.გ ხო არ გაქვთ.ო რადროს ქეიფიაო და ვარჯიში დანიშნა. ისე ისვენებენ გეგონება თასი მოიგეს და გადაღლილები არიან
კანეშნა დაუნისნავდა რაც ნეტი დრო ექნება ფეხბურთელების გასაცნობად ეს მის სამუშაოსთვისაა კარგი ამიტომაც გააკეთა და სწორიცაა. მისი ბეტისი ძაან ლამაზი იყო და ბარსაში მესი რო გყავს კაცს ვაფშე რამხელა პლიუსია . ვფიქრობ გაწურავს ყველას. კაი არჩევანია . ჩატრაწულ სახიანს რო ვერ ვნახავ რა ვქნა აწი ვის როჟაზე ვიკაიფო🤣🤣

24

15 იანვარი 2020 00:08

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man
ციტატა: CHEPE
ციტატა: Dani carvajal
მემგონი კულეებზე უფრო მეტად მე მჯერა კიკესი 😀. ბეტის რა ლამაზად ათამაშებდა და ახლა ბარსაში წარმოიდგინეთ ამდენი ვარსკვლავი და ასეთი მაშტაბის იგროკებში რა კარგად ითამაშებს ბარსა .

ხო კი ეგ ბეტისი იყო ბარსა რომ გაგუდა კამპნოუზე😯😃😃 ვიდეოს ვუყურებდი დეტალურად იყო განხილული მაგ თამაში იმენა თითო კაცს თითო ბლაუგრანელი აყავდა ისე რომ ხელიდან დასხლტომა ჭირდა ძაან ამიტომ ვერ მოახვია ბარსამ ბეტის თავის თამაში მერე მესის ოსტატობის ხარჯზე 3 გოლი გავიდა მაგრამ მაინც წააგო დაიჯაბნა ძაან ბარსა... ხოდა იმის თქმა მინდა რომ ხუაკინებს და ლოსელსოებს ათამაშებდა რა ფეხბურთს არაჩერებდა ვალვერდესავით ანგარიშის შენარჩუნებაზე

ეგ მომწონს ძაან მაგ კაცში რო 1 და 2 გოლს რო იტანდა უკან არ აყენებდა გუნდს და მაინც ატევინებდა

კი ძმა ეგრეა არ უყვარს მაგ კაცს შენელება და უკან დახევა გოლის მერე..
იმიტომაც ამოგვიტენა ბარსა დაჟე 2 გოლი გადაარჩინა შტეგენმა გაშვებას კიდე თორე კაი 6:3 ამოიტენებოდა სასირცხვილოდ ბეტისთან სახლში)))))

25

15 იანვარი 2020 00:12

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Dani carvajal
ციტატა: Wtf man
ციტატა: Dani carvajal
სხვისი არ ვიცი მარა მე ძაან მჯერა მაგ კაცის. იმ მახინიი ფეხბურთელებით რა მაგრად ათამაშებდა ბეტისს და მაგას რო ვარაკვლავები მისცე რეებს იზავს. თან უკვე მომეწონა მაგის შემართება დასვენება ქონდათ ფეხბურთელებს გამოცხადებული ხვალე და თან უნდა ექეიფათ მარა ამან ში.გ ხო არ გაქვთ.ო რადროს ქეიფიაო და ვარჯიში დანიშნა. ისე ისვენებენ გეგონება თასი მოიგეს და გადაღლილები არიან
კანეშნა დაუნისნავდა რაც ნეტი დრო ექნება ფეხბურთელების გასაცნობად ეს მის სამუშაოსთვისაა კარგი ამიტომაც გააკეთა და სწორიცაა. მისი ბეტისი ძაან ლამაზი იყო და ბარსაში მესი რო გყავს კაცს ვაფშე რამხელა პლიუსია . ვფიქრობ გაწურავს ყველას. კაი არჩევანია . ჩატრაწულ სახიანს რო ვერ ვნახავ რა ვქნა აწი ვის როჟაზე ვიკაიფო🤣🤣

მთავარი იყო ჭირის მოშორება და არ დავეძებდი ვინ მოვიდოდა მთავარია ალეგრი არ მოეყვანათ დალშე ვინც გინდა ის მოეყვანათ. პრესინგს ვნახოთ როგორ ათამაშებს გუნდს. გაუჭირდება ძაან ბარსას პრესინგის თამაში როცა ძირითადში მესი სუარესი და ბუსკეცი იქნებიან ეგ სამი არ დარბის საერთოდ. ბუსკეცს არ შეუძლია სირბილი მარა მესის და სუარესი არასდროს აპრესინგებენ მცველებს და მაგიტომ ხდება რო სივრცეები ჩნდება უკან რადგან ნახევარდაცვა ძაან იწევს ზევით და უკან დიდი შავი ხვრელები ჩნდება. სუარესის არ ყოფნაში გირზმანი ირბენს სულ და მაგიტომ მინდა მაგის ხილვა 9ხირანზე ვნახოთ რას იზავს

26

15 იანვარი 2020 00:12

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ბარსას ფანები უფრო ობიექტურები არიან და უკეთ ესმით რა დონის ფეხბურთელიცაა ბენზი რაც კომებს გადავხედე და დასაფასებელია, მიუხედავად იმისა რო რონალდოსთან ერთად იყო წლები მაინც ბევტი გოლი აქვს გატანილი და ინდივიდუალურად ნიჭიერი ფეხბურთელი როა ეს ჯერ კიდევ ლიონში ეტყობოდა და რონალდუს წასვლის მერეც კარგად ჩანს, ამ სეზონში 100მილიონად ნაყიდ ბეილს და აზარსაც ჯობია მარა მაინც იოვიჩი უფრო უყვართ ჰალაზე:დდ

27

15 იანვარი 2020 00:21

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: RONALDO DE LIMA
ბარსას ფანები უფრო ობიექტურები არიან და უკეთ ესმით რა დონის ფეხბურთელიცაა ბენზი რაც კომებს გადავხედე და დასაფასებელია, მიუხედავად იმისა რო რონალდოსთან ერთად იყო წლები მაინც ბევტი გოლი აქვს გატანილი და ინდივიდუალურად ნიჭიერი ფეხბურთელი როა ეს ჯერ კიდევ ლიონში ეტყობოდა და რონალდუს წასვლის მერეც კარგად ჩანს, ამ სეზონში 100მილიონად ნაყიდ ბეილს და აზარსაც ჯობია მარა მაინც იოვიჩი უფრო უყვართ ჰალაზე:დდ

ზოგჯერ დასვენებაც ესაჭიროება თორს ღლაპი კიარარის ლალიგის 38 მატჩი კოპას თამაშები ფლეიოფებში და ლიგაზე გამუდმებით ათამაშონ... შერჩევა უნდა სად როდის უნდა ითამაშოს როტაციას ვამბობ... თორე აჰაა გადაიწვა უკვე პირველივე წრეში ისე კი ბენზემა უნიკალურია რაც რეალშია მუშა ფუტკარივით არის თან ყველაზე კარგი იცი რა არის!! ყველა ვინც არუნდა მოუყვანო შეტევაში მის გვერდით ყველას რითს რომ ერგება და სტილს.. რონალდო სხვა დონე იყო აზარი სხვა დონეა ბეილი და ასე შემდეგ და არცერთთან არ აქვს გართულება როგორც ეხლა გრიზმანია ბარსაში თავის შესაძლებლობებს ვერ ავლენს რადგან ვერ შეეჩვია წესიერად წინა ხაზს და ნახევარდაცვას

28

15 იანვარი 2020 00:23

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man
ციტატა: Dani carvajal
ციტატა: Wtf man
ციტატა: Dani carvajal
მთავარი იყო ჭირის მოშორება და არ დავეძებდი ვინ მოვიდოდა მთავარია ალეგრი არ მოეყვანათ დალშე ვინც გინდა ის მოეყვანათ. პრესინგს ვნახოთ როგორ ათამაშებს გუნდს. გაუჭირდება ძაან ბარსას პრესინგის თამაში როცა ძირითადში მესი სუარესი და ბუსკეცი იქნებიან ეგ სამი არ დარბის საერთოდ. ბუსკეცს არ შეუძლია სირბილი მარა მესის და სუარესი არასდროს აპრესინგებენ მცველებს და მაგიტომ ხდება რო სივრცეები ჩნდება უკან რადგან ნახევარდაცვა ძაან იწევს ზევით და უკან დიდი შავი ხვრელები ჩნდება. სუარესის არ ყოფნაში გირზმანი ირბენს სულ და მაგიტომ მინდა მაგის ხილვა 9ხირანზე ვნახოთ რას იზავს
ახალგაზრდები ვინცაა იმათმა ალრესინგონ. ვერც მოთხოვ მესი სუარეს 90 წუთი აპრესინგონ და თან შეტევებიც მაგათ პრესინგიც მაგათ რთული. დე იონგი არტური რო იქნებიან აი მერე მოჟნა . არტური ძაან მაგარია ,სხვისი არვიცი მაგრამ დე იონგს არტური მირჩევნია ნუ დეიონგი ჯობია იმით რო ტრამვიანი არაა და თან ევროპაში გამოცდილება აქ ვიდრე არტურს ფიზიკურადაც ძლიერია. მაგრამ არტური ძალიან გავს ხავი

29

15 იანვარი 2020 00:25

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Dani carvajal
ციტატა: Wtf man
ციტატა: Dani carvajal
ციტატა: Wtf man
ციტატა: Dani carvajal
მთავარი იყო ჭირის მოშორება და არ დავეძებდი ვინ მოვიდოდა მთავარია ალეგრი არ მოეყვანათ დალშე ვინც გინდა ის მოეყვანათ. პრესინგს ვნახოთ როგორ ათამაშებს გუნდს. გაუჭირდება ძაან ბარსას პრესინგის თამაში როცა ძირითადში მესი სუარესი და ბუსკეცი იქნებიან ეგ სამი არ დარბის საერთოდ. ბუსკეცს არ შეუძლია სირბილი მარა მესის და სუარესი არასდროს აპრესინგებენ მცველებს და მაგიტომ ხდება რო სივრცეები ჩნდება უკან რადგან ნახევარდაცვა ძაან იწევს ზევით და უკან დიდი შავი ხვრელები ჩნდება. სუარესის არ ყოფნაში გირზმანი ირბენს სულ და მაგიტომ მინდა მაგის ხილვა 9ხირანზე ვნახოთ რას იზავს
ახალგაზრდები ვინცაა იმათმა ალრესინგონ. ვერც მოთხოვ მესი სუარეს 90 წუთი აპრესინგონ და თან შეტევებიც მაგათ პრესინგიც მაგათ რთული. დე იონგი არტური რო იქნებიან აი მერე მოჟნა . არტური ძაან მაგარია ,სხვისი არვიცი მაგრამ დე იონგს არტური მირჩევნია ნუ დეიონგი ჯობია იმით რო ტრამვიანი არაა და თან ევროპაში გამოცდილება აქ ვიდრე არტურს ფიზიკურადაც ძლიერია. მაგრამ არტური ძალიან გავს ხავი

გუნდში 1 კაციც რო ვერ აპრესინგებს უკვე ირღვება სტრუქტურა და ჩვენთან 3 კაცი ვერ აპრესინგებს დაჟე ოთხი მკვდარი რობერტოც სულ ძირითადში იყო ხოლმე იმედია ეს სემდის ათამაშებს ხოლმე სწრაფი მაინც არის. ძაან მაინტერესებს არტური-დეიონგი-პუჩის ტრიო რას იზვს იმედია ცდის რომელიმე სუსტ გუნდთან .თუ გაამართლებს მოსვავს ბუსკეცი სკამზე არაფერი მოუვა

30

15 იანვარი 2020 00:32

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man
ციტატა: Dani carvajal
ციტატა: Wtf man
ციტატა: Dani carvajal
ციტატა: Wtf man
ციტატა: Dani carvajal

გუნდში 1 კაციც რო ვერ აპრესინგებს უკვე ირღვება სტრუქტურა და ჩვენთან 3 კაცი ვერ აპრესინგებს დაჟე ოთხი მკვდარი რობერტოც სულ ძირითადში იყო ხოლმე იმედია ეს სემდის ათამაშებს ხოლმე სწრაფი მაინც არის. ძაან მაინტერესებს არტური-დეიონგი-პუჩის ტრიო რას იზვს იმედია ცდის რომელიმე სუსტ გუნდთან .თუ გაამართლებს მოსვავს ბუსკეცი სკამზე არაფერი მოუვა
პუჩი არ მაქ ნანახი და ვერ ვიტყვი მაგაზე ვერაფერს . მაგრამ ბუსკეცი რო ვერ ქაჩავს ეტყობა. ძაან მოირყა მისი ბალანსი საყრდენზე. ვერ აზღვევს მცველებს .,ალბა მარსელოსავითაა 😆 წინ რო წავა უკან ვერ ასწრებს ჩამორბენას . სემედუ ჯობია კანეშნა რობერტოს.

ციტატა: I N I E S T A 8
ციტატა: Dani carvajal
მაგრამ არტური ძალიან გავს ხავი

მართლაც მაგარია არტური.ბურთს ვერ წაართმევ თითქოს მესიზე მაგრად აქ მიწებებული ბურთიო.ეს რტამვები თორე ქხლა უკვე ყველას შეაყვარებდა თავს
რაციონი უნდა კვების სპეციალური არტურს . როდრიგოც რო წამოიყვანა რეალმა ბრაზილიიდან იმის მერე სხვანაირ კვებაზე ყავთ .
არტური ფიზიკურადაც ვერ ქაჩავს 70 წუთის მერე არაა ძლიერი ფიზიკაში როგორც დე იონგი იღლება .

31

15 იანვარი 2020 01:17

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1099
Au barcamanuaze prikolebia.magari mcvrtneliao barsas didebas daubrunebso aseti jirdebao barsa so.triplets igebeb sastavi arada erti caagisda egreve gasagdebia vin moikvaneso itkvian

32

15 იანვარი 2020 01:22

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: CHEPE
ციტატა: RONALDO DE LIMA
ბარსას ფანები უფრო ობიექტურები არიან და უკეთ ესმით რა დონის ფეხბურთელიცაა ბენზი რაც კომებს გადავხედე და დასაფასებელია, მიუხედავად იმისა რო რონალდოსთან ერთად იყო წლები მაინც ბევტი გოლი აქვს გატანილი და ინდივიდუალურად ნიჭიერი ფეხბურთელი როა ეს ჯერ კიდევ ლიონში ეტყობოდა და რონალდუს წასვლის მერეც კარგად ჩანს, ამ სეზონში 100მილიონად ნაყიდ ბეილს და აზარსაც ჯობია მარა მაინც იოვიჩი უფრო უყვართ ჰალაზე:დდ

ზოგჯერ დასვენებაც ესაჭიროება თორს ღლაპი კიარარის ლალიგის 38 მატჩი კოპას თამაშები ფლეიოფებში და ლიგაზე გამუდმებით ათამაშონ... შერჩევა უნდა სად როდის უნდა ითამაშოს როტაციას ვამბობ... თორე აჰაა გადაიწვა უკვე პირველივე წრეში ისე კი ბენზემა უნიკალურია რაც რეალშია მუშა ფუტკარივით არის თან ყველაზე კარგი იცი რა არის!! ყველა ვინც არუნდა მოუყვანო შეტევაში მის გვერდით ყველას რითს რომ ერგება და სტილს.. რონალდო სხვა დონე იყო აზარი სხვა დონეა ბეილი და ასე შემდეგ და არცერთთან არ აქვს გართულება როგორც ეხლა გრიზმანია ბარსაში თავის შესაძლებლობებს ვერ ავლენს რადგან ვერ შეეჩვია წესიერად წინა ხაზს და ნახევარდაცვას

გეთანხმები დასვენება უნდა მარა ზიდანისაც მესმის, ყველა ქულა მნიშვნელოვანია ლა ლიგაში და ძაან უჭირს გარისკვა, მაგალითად ვალვერდე და მოდრიჩი კარგად ანაცვლებენ ერთმანეთს, იოვიჩი ვერ ქაჩავს საერთოდ ჩანაცვლებაზე ლაპარაკიც ზედმეტია, მაგალითად მორატა რო გვყავდა ლალიგაში დაახლოებით იმდენს ათამაშებდა ზიზუ რამდენსაც ბენზის, იმიტო რო კარგ ფორმაში იყო, იოვიჩი ჯერ ჯერობით კატასტროფაა სრული ამ სიტყვის მნიშვნელობით, ჩიჩარიტორო გვყავდა არენდით ეგეც ძაან კარგად თამაშობდა როგორი მონდომებული იყო და იოვიჩისგან არაფერი ჩანს ეგეთი, ერთი მომენტი იყო იოვიჩს სამი კაცი რო მისდევდა ატლეტიკოსთან სისწრაფე რო აკრიფაკარგად და რთულად რო წაართვეს ბურთიჰალაზე კომენტარებში აქებდნენ და ადიდებდნენ მაგიტო და ბენზი მთავარი გამტანი როა და სეზონის შუაში მესისთან ასე ახლოსაა გოლებში ლალიგაში მითუმეტეს პენლების გგარეშე და მაინც რო დაცინიან ან საიტზე ესაა დასანანი სირცხვილია უბრალოდ უცოდინარობა

33

15 იანვარი 2020 01:26

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ეეე არადა რა საინტერესოდ ვკითხულობდი კომენტარებს და ბოლოში 12 წლის გურამიკოს კომწბი გამეჩითა :///////

პ.ს. ბენზემაზე მწც მინდა ჩემი აზრი დავაფიქსირო ვერ აფასებთ მაგ იგროკს უმრავლესობა მაგას რო თავისი წლები რონალდოს მონობაში არ გაეფლანგა ნომერ პირველი ცენტრ ფორვარდი იქნებოდა ტიპს რონალდოს გამობრეალიზაციის უნარი დაუჩლუნგდა არადა მაგას რო მესის გვერდით ეთამაშა ზე დონეზე ავიდოდა ერთი შეხებით იდელურად თამაშობს ცარიელ სივრცეს და ზონას მარტივად ითვისებს ხაეფს შორის მშვენივრად მოძრაობს და რაც მთავარია ტვინით თამაშობს უბრალოდ ერთი პრობლემა აქვს რეალიზაცია გოლის ალღო აქვს დაჩლუნგებული დალშე იდეალური იგროკია

34

15 იანვარი 2020 01:43

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
2012-13 წლების სეზონში ბენზემამ 51 გოლში მიიღო მონაწილეობა 32 გაიტანა და 19 ასისტი გააკეთა, ესეთი შედეგი ბევრ ფეხბურთელს არ წონია 21-ე საუკუნეში, რეალში რონალდუს გარდა ამდენ გოლში მონაწილეობა ერთ სეზონში არავის მიუღია 21-ე საუკუნეში ეს დაზუსტებით შემიძლია ვთქვა, მითუმეტეს რო პენლები არ დაურტყავს მაგ სეზონშიც, იმიტო რო მაგ სეზონში რონალდო ხშირადიყო გარემარბად და ბენზემა 9 იანად, დასკვნები თქვენ თვითონ გამოიტანეთ

ციტატა: obieqturi
ეეე არადა რა საინტერესოდ ვკითხულობდი კომენტარებს და ბოლოში 12 წლის გურამიკოს კომწბი გამეჩითა :///////

პ.ს. ბენზემაზე მწც მინდა ჩემი აზრი დავაფიქსირო ვერ აფასებთ მაგ იგროკს უმრავლესობა მაგას რო თავისი წლები რონალდოს მონობაში არ გაეფლანგა ნომერ პირველი ცენტრ ფორვარდი იქნებოდა ტიპს რონალდოს გამობრეალიზაციის უნარი დაუჩლუნგდა არადა მაგას რო მესის გვერდით ეთამაშა ზე დონეზე ავიდოდა ერთი შეხებით იდელურად თამაშობს ცარიელ სივრცეს და ზონას მარტივად ითვისებს ხაეფს შორის მშვენივრად მოძრაობს და რაც მთავარია ტვინით თამაშობს უბრალოდ ერთი პრობლემა აქვს რეალიზაცია გოლის ალღო აქვს დაჩლუნგებული დალშე იდეალური იგროკია

არც გოლის ალღო დაეწუნებოდა ადრე, ლიონში ბევრ გოლს იტანდა, რეალშიც მოურინიოს დროს საკაიფოდ გაქონდა, ამის მერე რონალდოს ქონდა რეგრესი დრიბლინგის კუთხით, ამიტო გუნდის მთავარი ფინიშერი რონალდო გახდა, და ბენზემა დასაფასებელი იმიტომაცაა რო გუნდური ინტერესებოს გამო ამ როლს დათანხმდა, იგუაინისგან განსხვავებით, თამაში რო შენზე არ მიდის ფორვარდის ინსტიქტს კარგავ როცა სმ დონეზეა ლაპარაკი და არა უბანში ბურთის გაგორებაზე

მოურინიოს დროს პირველად რო მერვედფინალს გავცდით ლიონთან გასვლაზეც და სახშიც ბენზემამ გაიტანა გადამწყვეტი გოლები, ზიზუს დროს მესამე ლიგა რო მოვიგეთ იუვენტუსთან რონალდოს კარგი თამაშის მერე რონალდუმ ყველა თამაში ჩააგდო ნახევარფინალში ბენზემას გოლის წყალობით გავედით დაფინალიც რონალდუზე კარგად ბენზიმ ითამაშა ლივერპულთან, 2017 ში ატლეტიკოსთანაც გადამწყვეტი როლი ბენზემამ ითამაშა მეორე მატჩში, ბექემს რო თვლიან რეალის ლეგენდად ბენზემას ნახევარიც არ გაუკეთებია რეალისთვის და პლიუს ამას ბენზემასავით ყოველთვის ძირითადისიგროკად არ ითვლებოდა კაპელო სკამზე ალპობდა მთელი სეზონი

35

15 იანვარი 2020 08:42

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
სასაცილოა ბენზემა სუპერფორვარდი რომ არ არი რონალდოს რომ აბრალებთ...ცარიელ კარებში რომ ვერ იტანდა იტანდა ეს მაზილა რონალუს ბრალია...მაგიტო უპარჭყავდა ზუსტად ხელებს...მესის ფანები ძალიან ცდილობთ ჯუჯა ეხლა მაინ გააბლატაოთ აქ მარა დაეხიოს რონალდოს ერთ ადგილზე მაგ უტრაკო ჯუჯა...და ბენზოც დამატებით...

36

15 იანვარი 2020 09:47

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: tiger75
სასაცილოა ბენზემა სუპერფორვარდი რომ არ არი რონალდოს რომ აბრალებთ...ცარიელ კარებში რომ ვერ იტანდა იტანდა ეს მაზილა რონალუს ბრალია...მაგიტო უპარჭყავდა ზუსტად ხელებს...მესის ფანები ძალიან ცდილობთ ჯუჯა ეხლა მაინ გააბლატაოთ აქ მარა დაეხიოს რონალდოს ერთ ადგილზე მაგ უტრაკო ჯუჯა...და ბენზოც დამატებით...

ერთი პერიოდი აქ ისიც ისმოდა რომ ბენზემა შიდა ჩემპიონატში თურმე რონალდოზე მეტსაც გაიტანდა ამ დროს რონალდოს 7გოლი ქონდა ბენზემას 11 დღეს რა რეალობა გვაქ? რონალდოს 14ბენზემას 12მგონი😃 მე არც ვადარებ ამათ ან როგორ უნდა შეადარო იმენა ძაან ტეხავს გინდ მესის როგორ უნდა შეადარო...
თან რონალდოს რომ ადანაშაულებენ ყველაფერში ეგეც კიდე ცალკე თემაა :) რონალდო ბენზემას კიარა ყველას უპარჭყავდა ხელებს და ყველა პარიატკაში ყავდა..დღესაა აბა უკეთესად საქმე? ყველა თავის ჭკუაზე რომაა? რაც რონალდოს ყოფნის დროს ბენზემამ მაზა იმის ნახევარი რომ გაეტანა ბევრად უფრო დიდი იქნებოდა..

37

15 იანვარი 2020 10:28

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: tiger75
სასაცილოა ბენზემა სუპერფორვარდი რომ არ არი რონალდოს რომ აბრალებთ...ცარიელ კარებში რომ ვერ იტანდა იტანდა ეს მაზილა რონალუს ბრალია...მაგიტო უპარჭყავდა ზუსტად ხელებს...მესის ფანები ძალიან ცდილობთ ჯუჯა ეხლა მაინ გააბლატაოთ აქ მარა დაეხიოს რონალდოს ერთ ადგილზე მაგ უტრაკო ჯუჯა...და ბენზოც დამატებით...

"დაიცავით ცენზურა!" რონალდოს სადაც მესია და უტრაკო ვინაა ბევრჯერ დაანახა მესიმ ურთიერთ შეხვედრებში

38

15 იანვარი 2020 12:45

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: obieqturi
ციტატა: tiger75
სასაცილოა ბენზემა სუპერფორვარდი რომ არ არი რონალდოს რომ აბრალებთ...ცარიელ კარებში რომ ვერ იტანდა იტანდა ეს მაზილა რონალუს ბრალია...მაგიტო უპარჭყავდა ზუსტად ხელებს...მესის ფანები ძალიან ცდილობთ ჯუჯა ეხლა მაინ გააბლატაოთ აქ მარა დაეხიოს რონალდოს ერთ ადგილზე მაგ უტრაკო ჯუჯა...და ბენზოც დამატებით...

"დაიცავით ცენზურა!" რონალდოს სადაც მესია და უტრაკო ვინაა ბევრჯერ დაანახა მესიმ ურთიერთ შეხვედრებში


კი ბრატ დაანახა მდოფლიოს რა ჩაჯმულიცაა ლივესთან...რომასთან...ატლეტიკოსთან კიდე ითამაშა....თუ აგებენ ვსიო ჩაიქნევს ხელს და დადის ჩაჯმული ბავშვივით...ნუ ნაკრებზე არ მაქვს საუბარი...ნოლია რა....კაპიტნობა რაზე მისცეს მიკვირს კიდე....უტრაკოა სრული ამ სიტყვის მნიშნელობით...ბენზემას კიდე მაგას და რონალდოსთან 100 კმ არ დავსყენენ...ერთი ჩვეულებრივი ფეხბურთელია...სივრცეები გაიკეთოს ერთ ადგილზე თუ ბინმემ სრ გამოიყენა ...მკვლელი რო ოყო რეალში მაგიტო ვიყავით მაგრები...ეხლა არავინაა გამტანი და რა...პაჩიჩს არა სამში გრძელს მოიგებს ბენზო...😁😁😱

ციტატა: mbape10
ციტატა: tiger75
სასაცილოა ბენზემა სუპერფორვარდი რომ არ არი რონალდოს რომ აბრალებთ...ცარიელ კარებში რომ ვერ იტანდა იტანდა ეს მაზილა რონალუს ბრალია...მაგიტო უპარჭყავდა ზუსტად ხელებს...მესის ფანები ძალიან ცდილობთ ჯუჯა ეხლა მაინ გააბლატაოთ აქ მარა დაეხიოს რონალდოს ერთ ადგილზე მაგ უტრაკო ჯუჯა...და ბენზოც დამატებით...

ერთი პერიოდი აქ ისიც ისმოდა რომ ბენზემა შიდა ჩემპიონატში თურმე რონალდოზე მეტსაც გაიტანდა ამ დროს რონალდოს 7გოლი ქონდა ბენზემას 11 დღეს რა რეალობა გვაქ? რონალდოს 14ბენზემას 12მგონი😃 მე არც ვადარებ ამათ ან როგორ უნდა შეადარო იმენა ძაან ტეხავს გინდ მესის როგორ უნდა შეადარო...
თან რონალდოს რომ ადანაშაულებენ ყველაფერში ეგეც კიდე ცალკე თემაა :) რონალდო ბენზემას კიარა ყველას უპარჭყავდა ხელებს და ყველა პარიატკაში ყავდა..დღესაა აბა უკეთესად საქმე? ყველა თავის ჭკუაზე რომაა? რაც რონალდოს ყოფნის დროს ბენზემამ მაზა იმის ნახევარი რომ გაეტანა ბევრად უფრო დიდი იქნებოდა..



😁😁😁😁100% ძმაო

39

15 იანვარი 2020 12:54

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Shakespeare1
ციტატა: lekino
ეხლა ვალოდია ჯინჭარაძე მოიყვანეს...

ვალვერდეს კლასელი იყო,რადიატორთან იჯდა,კუთხეში :)

რა დაწერა ნახეთ? გუშინ ძროხებთან ერთად დავდიოდი დღეს ბარსას მწვრთნელი ვარო wink სად ნახეს თურმე ხელფასს ვერ მოგცემთო ვარჯიშის მერე კამპ ნოუზე ძროხებს აბალახებ მერე თამაშებზე ყველს და სულგუნს გაყიდიო wink

40

15 იანვარი 2020 13:41

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: tiger75
სასაცილოა ბენზემა სუპერფორვარდი რომ არ არი რონალდოს რომ აბრალებთ...ცარიელ კარებში რომ ვერ იტანდა იტანდა ეს მაზილა რონალუს ბრალია...მაგიტო უპარჭყავდა ზუსტად ხელებს...მესის ფანები ძალიან ცდილობთ ჯუჯა ეხლა მაინ გააბლატაოთ აქ მარა დაეხიოს რონალდოს ერთ ადგილზე მაგ უტრაკო ჯუჯა...და ბენზოც დამატებით...

😄😄😄😄😄😄

41

16 იანვარი 2020 20:42

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: RONALDO DE LIMA
ბარსას ფანები უფრო ობიექტურები არიან და უკეთ ესმით რა დონის ფეხბურთელიცაა ბენზი რაც კომებს გადავხედე და დასაფასებელია, მიუხედავად იმისა რო რონალდოსთან ერთად იყო წლები მაინც ბევტი გოლი აქვს გატანილი და ინდივიდუალურად ნიჭიერი ფეხბურთელი როა ეს ჯერ კიდევ ლიონში ეტყობოდა და რონალდუს წასვლის მერეც კარგად ჩანს, ამ სეზონში 100მილიონად ნაყიდ ბეილს და აზარსაც ჯობია მარა მაინც იოვიჩი უფრო უყვართ ჰალაზე:დდ

გეთანხმები ზუსტად ის თქვი რასაც მე ვფიქრობ

42

23 იანვარი 2020 15:31

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
კაია

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

რეკლამა

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 ბელინგემი 16
2 დოვბიკი 16
3 მაიორალი 15
4 ბუდიმირი 15

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 რეალი 6 6 0 0 18
2 ნაპოლი 6 3 1 2 10
3 ბრაგა 6 1 1 4 4
4 იუნიონ ბერლინი 6 0 2 4 2

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...

4-3-3
4-4-2
4-2-3-1



მთვლელები

საიტის არქივი:

აპრილი 2024 (236)
მარტი 2024 (335)
თებერვალი 2024 (456)
იანვარი 2024 (411)
დეკემბერი 2023 (372)
ნოემბერი 2023 (391)