„ბარსელონაში“ სამეფო კლუბს საოცარი სტატისტიკა ჰქონდა

მადრიდის „რეალს“ „ბარსელონაში“ საოცარი სტატისტიკა ჰქონდა...


ზიდანის გუნდმა „ბარსელონას“ კარის აღება 17-ჯერ სცადა, იმ ფონზე, რომ კატალონიელების მაჩვენებელი მხოლოდ 9 არის.

„მერენგებმა“ კარში ზუსტად 4-ჯერ დაარტყეს, დანარჩენ შემთხვევაში კი ააცილეს. აღსანიშნავია, რომ ვალვერდეს გუნდმა კურტუას კარის ჩარჩოსკენ ბურთი მხოლოდ 2-ჯერ გაუშვა.

რაც შეეხება შეტევებს, სამეფო კლუბმა 134-ჯერ დაიწყო შეტევა, საიდანაც 76 შემთხვევში იერიშმა მწვავე ხასიათი მიიღო. ადგილობრივებმა ამ მხრივ 93 შეტევით დაგვამახსოვრეს თავი, რომელთაგანაც სახიფათო მხოლოდ 42 გახდა.

ერთადერთი კომპონენტი, რომელშიც „ბლაუგრანამ“ „ბლანკოსს“ აჯობა პასები იყო. ვალვერდეს გუნდმა 587 გადაცემა გააკეთა, „რეალმა“ კი 516, თუმცა ისიც უნდა აღინიშნოს, რომ კატალონიელების გადაცემების უმეტესობა საკუთარ ნახევარზე ხდებოდა, „რეალის“ კი შეტევით ფაზაში. dle 10.1

  • Datuna
  • 19 დეკემბერი 2019
  • 5761
  • 61

1

19 დეკემბერი 2019 14:10

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ვიცით ადმინ რო ავკენწლეთ wink
მსაჯს რაც შეეხება, შეეშვით ამ მსაჯებს,პირველად წაურთვიათ ქულები თუ უკანასკნელად? რადგან საუბრობთ მაგ პენალტებზე მეც ვიტყვი ჩემს აზრს,აქ ბევრი წავიკითხე რო ლანგლეს მომენტი ვარანზე არ იყო საკამათო და რაკეტას მომენტი უფრო საკამათო იყოვო,არადა პირიქით,ლანგლემ როგორც ითამაშა 100 მსაჯიდან 99 პენალტს დადებდა და ის 1 გუშინ იყო,ის იყო 100 პროცენტიანი პენალტი,რაკეტას მომენტზე კიდე კამათი შეილება მაგრამ რო არ მოგვაგებინეს ამას რად უნდა ბევრი ბაზარი,ჯერ რანაირი კადრი გვანახეს როცა გოლი გავიტანეთ? ის თამაშგარე არ ყოფილა,მასეთი გოლები ამ სეზონში თითქმის ყველა ჯერზე ჩაითვალა,მაგრამ კადრიც კი არ გვანახეს ნორმალური,კაი ეს პრიჩომ,თამაშს რაც შეეხება ეს იყო რაღაც შედევრი,ესეთი პრესინგი ითამაშO და კონტრები არ გამოგეპაროს რაღაც წარმოუდგენელია,მოკლედ წელს ყველა ტიტული ჩვენთან მოდის,ვისაც უნდა დავენაძლევები,გუშIნ რო სქელტრაკა გვყოლოდა მინიმუმ ჰანდიკაპით მოვიგებდით
და ბოლოს ზიზუს მოძულეები სად ხართ?
ერთი კითხვა მაქვს თქვენთან,ზიზუზე დიდი მოვლენა ფეხბურთს ყოლია თქვენი აზრით?
ჩემი აზრით არა

2

19 დეკემბერი 2019 14:13

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4883
მესიანმა ბარსელონამ კარში საკუთარ მოედანზე მხოლოდ 2 ჯერ დაარტყა :)))
მესის გარეშე 2 წელში ვნახოთ:)))
ჩვენ გადავიტანეთ ურონალდოობა ასე თუ ისე და გუნდს დავემსგავსეთ, მაგრამ აი ბარსა რომ მესის ფატით ან დემბელეთი ჩაანაცვლებს, ეს კომედიაც არაა, ტრაგიკომედიაა :))))

ციტატა: ZIDAN KING
და ბოლოს ზიზუს მოძულეები სად ხართ?
ერთი კითხვა მაქვს თქვენთან,ზიზუზე დიდი მოვლენა ფეხბურთს ყოლია თქვენი აზრით?

კაცი მოვლენა, ლეგენდა და ფენომენია როგორც ფეხბურთელი და როგორც მწვრთნელი. ისტორიული პიროვნება :)) ბენიტესის ჩამოქცეული გუნდით კაცმა 3 ლიგა დაადებინა გუნდს, რონალდუს გარეშე ბარსას თასზე 5-1 ამოსდო, 4 წელია კამპ ნოუზე არ აგებს :))) რონალდუ წავიდა და ჯერ პსჟ ამოისვა ტრა.კში ნეიმარ-მბაპეიანად და მერე ბარსელონას ჩაუდო კატალონიურ ხახებში :)))))
რა ქნას მეტი, აზარი და მარსელო როგორ არ იყვნენ, ძალიან დასანანი ფრე იყო :))

3

19 დეკემბერი 2019 14:23

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 965
ჩემს აზრს დავწერ, პირველ რიგში მაგარი კლე თამაში იყო რაშიც უდიდესი წვლილი ბარსას მიუძღვის და რეალის იმპოტენციას დამასრულებელი ფაზაში.რეალმა შეჭამა ცენტრი რასაც ქვია 4 ცხოველი ნახევარმცველი რო აჯობებდა მკვდარ რობერტოს და რაკიტიჩს ცხადი იყო და ასე მოხდა კიდეც,ბუსი და არტურა რო ყოფილიყვნენ სხვა თამაში წავიდოდა ბარსა მეტს შეუტევდა და უფრო სანახაობრივი თამაში გამოვიდოდა მარა ეს მაინც არ ამართლებს ვალვერდეს ჩასვრილ ტაქტიკას შეტევა ვაბშე მოწყვეტილი იყო თამაშს.რაც შეეხება რეალს ცუდად არავის უთამაშია მარა არც კარგად.ჩვეულებრივი 0-0 სვარკა იყო რამდენიმე სახიფათო მომეტით რომლებიც ნებისმიერ თამაშში იქმნება.მაგრად გამიტყდა ამდენი ხანი რომ ველოდი და ასეთი "დაიცავით ცენზურა!" თამაში გამოვიდა

4

19 დეკემბერი 2019 14:58

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
vax es mogebuli tamashi ise amogvacala msajma jibidan rogorc ronkas amoacales oqros burti 2018-shi))))yvela jarimaze realistvis afrialebuli qonda yviteli barati,witelze chalichobda mara ver moaswro))) samwuxarod shetevashi kaci gvaklda,beili ufro mets karvajals exmareboda vidre benzemas,mendi kaia mara is kreativi ar aqvs jerjerobit rac marses,dacva mobilizebuli,naxdacva superi,isko kai mara neli,benzo marto)))es iyo gushindeli klasiko)))nu imatze ra vtqva,maxinjebi,simuliantebi da banzebi)))))

5

19 დეკემბერი 2019 15:02

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Andre1
ჩემს აზრს დავწერ, პირველ რიგში მაგარი კლე თამაში იყო რაშიც უდიდესი წვლილი ბარსას მიუძღვის და რეალის იმპოტენციას დამასრულებელი ფაზაში.რეალმა შეჭამა ცენტრი რასაც ქვია 4 ცხოველი ნახევარმცველი რო აჯობებდა მკვდარ რობერტოს და რაკიტიჩს ცხადი იყო და ასე მოხდა კიდეც,ბუსი და არტურა რო ყოფილიყვნენ სხვა თამაში წავიდოდა ბარსა მეტს შეუტევდა და უფრო სანახაობრივი თამაში გამოვიდოდა მარა ეს მაინც არ ამართლებს ვალვერდეს ჩასვრილ ტაქტიკას შეტევა ვაბშე მოწყვეტილი იყო თამაშს.რაც შეეხება რეალს ცუდად არავის უთამაშია მარა არც კარგად.ჩვეულებრივი 0-0 სვარკა იყო რამდენიმე სახიფათო მომეტით რომლებიც ნებისმიერ თამაშში იქმნება.მაგრად გამიტყდა ამდენი ხანი რომ ველოდი და ასეთი "დაიცავით ცენზურა!" თამაში გამოვიდა

სწორედ რომ ამდენი ხანია მაგას ვწერ ჩემო ძმაო რაც შენ დაწერე ეხლა ეგ)))
რათუნდა ლაპარაკი ფაქტი სახეზეა რომ დაგეგმილი ფრეზე მიდიოდა თამაში..
ეხლა არ მითხრას ვინმეს ბეილს რომ გაეტანა სუფთა გოლიო ეგეც მაგ ეგ იქნებოდაო...
მოგება რომ ნდომოდა ან 1 ან მეორეს ბრძოლა იქნებოდა მაშინ სასწაული მაგრამ არა ეს იყო 1 ჩვეულებრივი თამაში ორი დიდი გუნდის

6

19 დეკემბერი 2019 15:03

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
რეალმა ისე ითამაშა ბევრ მოგებულ თამაშს მირჩევნოდა:)))) გუშინდელ თამაშს ყველაზე ძალიან 4ონი აკლდა

7

19 დეკემბერი 2019 15:08

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ra chveulebrivi tamashi xalxo gadaobt,iseti dazabuli tamashi iyo yvela pass da yvela wams udidesi fasi qonda,rais freze tamashi,gadaurcha barsa wagebas ,,ragaca manqanebit,,))))

kaia aqet zizu daiqoqa iqit ronka gamibrazda,gaisat mshvides chavideb jibeshio(meeqvse xo lukas achuqa).. mtavaria ligaze ertmanets ar shexvdnen,zizum primera dados da ronkam liga,umshvenieresi ram iqneba))))

8

19 დეკემბერი 2019 15:08

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
თამაშამდე ბარსამანიაზე წერდა ერთი იმედია ჟიჟუ არ მოუჭერს ტაკუნებსო და გახსნილი თამაში იქნებაო შეუდებენო, და დღეს ეს ტიპი წერდა აი ხო ვთქვი ზიზუ დაკეტავს თამაშსო რამდენი ვიცინე ჩემი წუხელ უცებ მეგონა ატლეტიკოს ვეთამაშებოდით პირველ ტაიმში wink

9

19 დეკემბერი 2019 15:10

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: CHEPE
ციტატა: Andre1
ჩემს აზრს დავწერ, პირველ რიგში მაგარი კლე თამაში იყო რაშიც უდიდესი წვლილი ბარსას მიუძღვის და რეალის იმპოტენციას დამასრულებელი ფაზაში.რეალმა შეჭამა ცენტრი რასაც ქვია 4 ცხოველი ნახევარმცველი რო აჯობებდა მკვდარ რობერტოს და რაკიტიჩს ცხადი იყო და ასე მოხდა კიდეც,ბუსი და არტურა რო ყოფილიყვნენ სხვა თამაში წავიდოდა ბარსა მეტს შეუტევდა და უფრო სანახაობრივი თამაში გამოვიდოდა მარა ეს მაინც არ ამართლებს ვალვერდეს ჩასვრილ ტაქტიკას შეტევა ვაბშე მოწყვეტილი იყო თამაშს.რაც შეეხება რეალს ცუდად არავის უთამაშია მარა არც კარგად.ჩვეულებრივი 0-0 სვარკა იყო რამდენიმე სახიფათო მომეტით რომლებიც ნებისმიერ თამაშში იქმნება.მაგრად გამიტყდა ამდენი ხანი რომ ველოდი და ასეთი "დაიცავით ცენზურა!" თამაში გამოვიდა

სწორედ რომ ამდენი ხანია მაგას ვწერ ჩემო ძმაო რაც შენ დაწერე ეხლა ეგ)))
რათუნდა ლაპარაკი ფაქტი სახეზეა რომ დაგეგმილი ფრეზე მიდიოდა თამაში..
ეხლა არ მითხრას ვინმეს ბეილს რომ გაეტანა სუფთა გოლიო ეგეც მაგ ეგ იქნებოდაო...
მოგება რომ ნდომოდა ან 1 ან მეორეს ბრძოლა იქნებოდა მაშინ სასწაული მაგრამ არა ეს იყო 1 ჩვეულებრივი თამაში ორი დიდი გუნდის

ხო აბა პერესი და ბართომეუ დაჯდებოდნენ და მოდი ფრე ვითამაშოთო,რა დაგეგმოლი კარგით რა.

10

19 დეკემბერი 2019 15:11

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
dagaxia burti tavze realma chaudo da gamwara barsa.

11

19 დეკემბერი 2019 16:08

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
თამაშის დაწყებამდე რომ ვიძახდი არ ჯეროდა ჩემი არავის :))

12

19 დეკემბერი 2019 16:21

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1943
ციტატა: zizu2020
ციტატა: zizu2020
მეც ფრეს ვვარაუდობდი,თუმცა 2:2 და არა უშედეგო ფრეს.დარწმუნებული ვარ,თუ რეალი მბაპეს იყიდის და ტრავირებული
ფეხბურთელებიც შეოგვემატებიან,ბარსელონას ასი მესიც რომ ყავდეს,მაინც ყველგან გააფარჩაკებს რეალი,სახლშიც და გასვლაზეც ნოუ კამპზე.საღოლ ზიზუ,მართლა ლეგენდა კაცი ხარ.🖒🖒🖒🖒hala madrid.....💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽

13

19 დეკემბერი 2019 16:25

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
არადა მთლად ისეთი გადავლაც არ იყო როგორც არ წერთ. მომენტები ჩვენც გვქონდა და თქვენც. ორი 100%იანი მომენტი ჩვენც გვქონდა ერთი ალბასი და ერთი მესის რამოსმა რო ცარიელი კარიდან გამოიტანა

14

19 დეკემბერი 2019 16:33

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: nikomann
თამაშამდე ბარსამანიაზე წერდა ერთი იმედია ჟიჟუ არ მოუჭერს ტაკუნებსო და გახსნილი თამაში იქნებაო შეუდებენო, და დღეს ეს ტიპი წერდა აი ხო ვთქვი ზიზუ დაკეტავს თამაშსო რამდენი ვიცინე ჩემი წუხელ უცებ მეგონა ატლეტიკოს ვეთამაშებოდით პირველ ტაიმში wink

სხვა თამაშს აყურებინეს ალბათ და არ ეუბნებიან :))))

15

19 დეკემბერი 2019 16:36

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ვისრათუნდა ეს სტატისტიკა, დღეს და ხვალ შეიძლება, ზეგ უკვე არავის ემახსოვრება ეს კლასიკო :)) თუვაჯობეთ უნდა მოგვეგო, ბარსელონა როცა გვჯობდა გვანადგურებდა, დაჟე ზოგჯერ ვერც გვჯობდა მაგრამ მაინც გვანადგურებდა, ჩვენ კიდე ვაჯობეთ მარა 0-0 ვითამაშეთ :))

იტოგში ცუდად არგვითამაშია მუმია ვალვერდეს გაწვრთნილი გუნდის წინააღმდეგ, ესიყო და ეს :))

16

19 დეკემბერი 2019 16:38

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1434
ციტატა: ZIDAN KING
ZIDAN KING


100 % ანი ხარ ბრატ მეც მაგას ვიძახი კვაზიმოტო ლენგლეს მომენტი 1000000% პენალია ყველა დადებდა თუ პირადი განზრახვები არ ექნებოდა... ასევე თამაშგარეც არ გვაჩვენეს მაგ უნამუსოებმა აშკარა რო ყოპილიყო გვაჩვენებდნენ ....ასევე გეთანხმები რო რაკეტა ვარანის მომენტში 60-40% ზე იყო დასადები ჩემი გადმოსახედიდან მარა ეს მომენტი ლენგლეს მომენტის მერე იყო და იქ რო დაედო პენალი სხვა განვითარება მოყვებოდა ...... ასევე აღსანიშნავია ზუკნა ალბას და ვარანის მომეტი პროვოკაცია ..... ასევე ბურთების შემოყრა 1 თამაშში წარმოაჩინეს მთელი თავისი სექტანტური პროვინციალიზმი მაგათ სულში ჩავუჟვი ფუუუ და სირცხვილი ის არის კიდე რო ლაპარაკობენ არაფერი იყოო აი ეს არის სამარცხვინო მეტი კი არაფერი

17

19 დეკემბერი 2019 16:41

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man
არადა მთლად ისეთი გადავლაც არ იყო როგორც არ წერთ. მომენტები ჩვენც გვქონდა და თქვენც. ორი 100%იანი მომენტი ჩვენც გვქონდა ერთი ალბასი და ერთი მესის რამოსმა რო ცარიელი კარიდან გამოიტანა

ალბასავით რომელი დარჩა თუ ძმა ხარ 100% საგოლე ეპიზოდში😃😃😃
ბეილისიც არიყო 100% იანი გვერდიდან რომ დაარტყა ალბამ იმენა იქაჯა იჩქარა და გადაარჩინა კურტუა გაშვებულს გოლს მერე მესის ეპიზოდები იქით ვიდალმა არ დაარტყა და ბარსას მომენტი არ ქონიაო..
ხო იმ ეპიზოდს ვერ დაუკარგავ რეალს როცა პიკემ გამოაგდო ბურთი მაგრამ ეგეთი რამოსმაც იგმირა გაიხსენონ კარგად მაგ ეპიზოდიც

18

19 დეკემბერი 2019 16:41

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1434
რაკეტას მომენთი არაფერია ლენგლეს მომენტტან არაფერი მეც წავიკითხე საფირისპირო და სიმართლე გითხრა გამიკვირდა ცოტა მაინც ტუ ერკვევი ადვილად დასანახია მითუმეტეს თუ უთამაშია ადამიანს რაღაცა დონეზე მიხვდება რა არის მასეთი ნაკლადკა ლაბავოი თან ბარძაყის წინა ზედაპირზე

19

19 დეკემბერი 2019 16:45

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
წელს ლა ლიგა რომ რეალისაა ამაში დარწმუნებული ვარ, ლიგა მინდა 14

20

19 დეკემბერი 2019 16:45

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
თამაშგარეზე აპელირებენ...🤔😏
იცით ლივერპულის თამაშე როგორ გოლი გაუუქმა მანეს ვათფორდთან??
2 მილიმეტრით იქნებოდა წინ მეტი კიარა და თამაშგარეში აღმოჩნდა მაგ 2 მილიმეტრით

21

19 დეკემბერი 2019 16:52

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1434
ციტატა: Special__One
ვისრათუნდა ეს სტატისტიკა, დღეს და ხვალ შეიძლება, ზეგ უკვე არავის ემახსოვრება ეს კლასიკო :)) თუვაჯობეთ უნდა მოგვეგო, ბარსელონა როცა გვჯობდა გვანადგურებდა, დაჟე ზოგჯერ ვერც გვჯობდა მაგრამ მაინც გვანადგურებდა, ჩვენ კიდე ვაჯობეთ მარა 0-0 ვითამაშეთ :))

იტოგში ცუდად არგვითამაშია მუმია ვალვერდეს გაწვრთნილი გუნდის წინააღმდეგ, ესიყო და ეს :))

გამტანის პრობლემაა ძმა აბა რონი ყოფილიყო და რაც მოხდებოდა დავინახავდით .... შემსრულებელი არ გვყავს გუნდში .... აზარიც არაა გამტანი სამწუხაროდ როდრიგოს რო ექნება ყველაზე კაი დარტყმა შეტევაში რაზე უნდა ვილაპარაკოთ ბენზემა კიდე საჯარიმოს გარდა ყველგან კარგია მარა საჯარიმოში ჭიჭეიშვილი ხდება და რა გასაკვირია

ციტატა: CHEPE
თამაშგარეზე აპელირებენ...🤔😏
იცით ლივერპულის თამაშე როგორ გოლი გაუუქმა მანეს ვათფორდთან??
2 მილიმეტრით იქნებოდა წინ მეტი კიარა და თამაშგარეში აღმოჩნდა მაგ 2 მილიმეტრით

გასაგებია ძმა მეც არ ჩავთვლიდი მაგ გოლს უფრო თამაშგარა მომეჩვენა მაგრამ კარგი რაკუსით უნდა ანახონ მაყურებლებს არ შეიძლება ასე ვარანის მომენთიც არ გაამეორეს ასე არ შეიძლება ....მითუმეტეს კლასიკოზე ათჯერ მეტი ვიდეო კამერა დრონები ვერტმფრენები და ლამის სატელიტებიდანაც აკვირდებიან .,.... მარტო ბერნაბეუს და კამპნოუს აქ 360 გრადუსიანი კამერები და სხვა ზე შესაზლებლობის ინოვაციური ტექნოლოგიები მარა გუშინ ტაკოში კაიკეტეს კატალონიელმა ნაბოზვრებმა

22

19 დეკემბერი 2019 16:54

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: REAL MAN
გამტანის პრობლემაა ძმა აბა რონი ყოფილიყო და რაც მოხდებოდა დავინახავდით ....

წავიდა ისკაცი და რავუყოთ, ეგერ სადაცაა რაქნა გუშინ :))

23

19 დეკემბერი 2019 17:12

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
რას არ გაიგებ კაცი. თურმე არც თამაშგარე ყოფილა. არ გაამეორესო არადა მაგ მომენტიდან რამდენიმე 2 წუთში გაავლეს ხაზი და ძაან კარგად ჩანდა რო წინ იყო. ლურჯი და წითელუ ხაზი რო გაავლეს. მარა თუ დანახვა არ გინდათ ეგ სხვა საქმეა მაშინ მივაწვეთ იმას რო ას პროცენტიანი გოლი არ ჩაუთვალეს რეალს

24

19 დეკემბერი 2019 17:30

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 965
ჩემი აზრით არ იყო პენალტი დასანიშნი ლენგლეს ეპიზოდზე რადგან ჯერ თავით ითამაშა ბურთზე და მერე მიეჯახა ანუ დაჯახებას არაფერი სარგებელი არ მოუტანია.რაკიტიჩის მომენტზე კი განსახილველიც არაფერია ასეთი ჭიდაობა ყველა კუთხურის დროს ხდება

25

19 დეკემბერი 2019 17:34

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man
სისიედადთან ზუსტად მსგავსი მომენტი იყო მარა იქ პიკე უფრო ითამაშებდა ბურთზე ვიდრე აქ ვარანი მარა არ დაგვიდო პენალი და მაშინ იძახდნენ აქ არაა ეგ პენალიო და ეხლა გახდა პენალი რახან რეალია თუ რა მაფიაა

შენ როგორფიქრობ ისმითხარი, იყო პიკეზე პენალი დასადები სოსიედადთან? :)

26

19 დეკემბერი 2019 17:36

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1006
ვაჯობეთ ვაჯობეთ თამაშით ბაზარი არაა, მაგრამ რა მერე? გავა 10 წელი და რო შეხედავენ ანგარიშს თამაში არ გაახსენდება არავის! ასე უპირატესობით წაყვანილი თამაშები უნდა მოვიგოთ! თუნდაც ის კლასიკო 3-0 რომ წავაგეთ წინა სეზონში, არც მახსოვს რამდენი მომენტი გვქონდა, დააკუკეს რასაც ქვია თავზე და რა? 3 ჯერ დაგვირტყეს 3 გოლი გაგვთხარეს. გავა 5 წელი ნახავენ ბარსას 3-0 მოუგიაო და უხსენი მერე როგორ ვაჯექით თავზე! არა ბევრი კლასიკო რო მსაჯის კისერზეა ბაზარი არაა მაგრამ იყოს კლასიკოები სადაც საფეხბურთო იღბალმაც გვაქცია ზურგი, ასე რო ყველა აღმართს დაღმართი მოსდევს და იმედია მივადგებით ჩვენც მალე!

27

19 დეკემბერი 2019 17:43

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Special__One
ციტატა: Wtf man
სისიედადთან ზუსტად მსგავსი მომენტი იყო მარა იქ პიკე უფრო ითამაშებდა ბურთზე ვიდრე აქ ვარანი მარა არ დაგვიდო პენალი და მაშინ იძახდნენ აქ არაა ეგ პენალიო და ეხლა გახდა პენალი რახან რეალია თუ რა მაფიაა

შენ როგორფიქრობ ისმითხარი, იყო პიკეზე პენალი დასადები სოსიედადთან? :)

ეგ უკვე მსაჯზეა დამოკიდებული მარა საჯირომოში ხელის დაჭერები და ჭიდაობები ყოველთვის არის. უფრო იმას აქცევენ ყურადღებას ბურთზე გადიოდა თუ არა ფეხბურთელი და ვარანი ვერანაირად ვერ გადიოდა ბურთზე. პიკეს უფრო დიდი შანსი ქონდა ბურთზე თამაშის ვიდრე ვარანს. მსაჯი არ ვარ მე და არც ექსპერტი რო ზუსტად ვთქვა იყო თუ არა პენალი

28

19 დეკემბერი 2019 17:55

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man
ციტატა: Special__One
ციტატა: Wtf man
სისიედადთან ზუსტად მსგავსი მომენტი იყო მარა იქ პიკე უფრო ითამაშებდა ბურთზე ვიდრე აქ ვარანი მარა არ დაგვიდო პენალი და მაშინ იძახდნენ აქ არაა ეგ პენალიო და ეხლა გახდა პენალი რახან რეალია თუ რა მაფიაა

შენ როგორფიქრობ ისმითხარი, იყო პიკეზე პენალი დასადები სოსიედადთან? :)

ეგ უკვე მსაჯზეა დამოკიდებული მარა საჯირომოში ხელის დაჭერები და ჭიდაობები ყოველთვის არის. უფრო იმას აქცევენ ყურადღებას ბურთზე გადიოდა თუ არა ფეხბურთელი და ვარანი ვერანაირად ვერ გადიოდა ბურთზე. პიკეს უფრო დიდი შანსი ქონდა ბურთზე თამაშის ვიდრე ვარანს. მსაჯი არ ვარ მე და არც ექსპერტი რო ზუსტად ვთქვა იყო თუ არა პენალი

მსაჯი და ექსპერტი არცერთი არვართ აქ, ჩვენჩვენს აზრს ვაფიქსირებ, მაგიტო გკითხე შენი აზრი :)

29

19 დეკემბერი 2019 18:01

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Special__One
ციტატა: Wtf man
ციტატა: Special__One
ციტატა: Wtf man
სისიედადთან ზუსტად მსგავსი მომენტი იყო მარა იქ პიკე უფრო ითამაშებდა ბურთზე ვიდრე აქ ვარანი მარა არ დაგვიდო პენალი და მაშინ იძახდნენ აქ არაა ეგ პენალიო და ეხლა გახდა პენალი რახან რეალია თუ რა მაფიაა

შენ როგორფიქრობ ისმითხარი, იყო პიკეზე პენალი დასადები სოსიედადთან? :)

ეგ უკვე მსაჯზეა დამოკიდებული მარა საჯირომოში ხელის დაჭერები და ჭიდაობები ყოველთვის არის. უფრო იმას აქცევენ ყურადღებას ბურთზე გადიოდა თუ არა ფეხბურთელი და ვარანი ვერანაირად ვერ გადიოდა ბურთზე. პიკეს უფრო დიდი შანსი ქონდა ბურთზე თამაშის ვიდრე ვარანს. მსაჯი არ ვარ მე და არც ექსპერტი რო ზუსტად ვთქვა იყო თუ არა პენალი

მსაჯი და ექსპერტი არცერთი არვართ აქ, ჩვენჩვენს აზრს ვაფიქსირებ, მაგიტო გკითხე შენი აზრი :)

ანალოგიურ სიტუაციაში სოსიედადს დაუდო პენალი და ჩვენ არ დაგვიდო. არ ვიცი ყველა მსაჯი თავისებურად იღებს გადაწყვეტილებას ალბათ ჩათვალა რომ პიკე ვერ ითამაშებდა ბურთზე და მაგიტომ არ დაგვიდო

30

19 დეკემბერი 2019 18:29

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მსაჯელონა ამოქმედდა, მაგრამ არაუშავს, საერთო ჯამში მაინც მივართმევთ

რეალს რაც შეეხება, შეჭამეს გუშინ ბარსა. მაგრამ 17 დარტყმა და 0 გოლი. აშკარად ფინიშის და გამტანის პრობლემაა და ამას ბენზემას ქება-დიდება არ უშველის. ბენზემას თავისი პლიუსები აქვს, მაგრამ არ არის მტაცებელი და გამტანი-შემსრულებელი. ჯერ მარტო რამდენი გოლი მოდის რეალის მცველებზე. აშკარად გატანის პრობლემაა და ეს უნდა მოგვარდეს. თორე კოკა ყოველთვის წყალს არ მოიტანს. ვერ გაიტან და გაგიტანენ

31

19 დეკემბერი 2019 18:36

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 965
რეალმა გამოაქვეყნა პოსტი სადაც მსაჯებზე წუწუნებს :D ასეთ ყ*ლეობა არსად მინახია.საინტერესოა მაშინ. რატო არ გამოაქვეყნა პოსტი რამოსმა ატლეტიკოს თამაშგაედან რო გაუტანა ლიგის ფინალში.ბავარიას ორი თამაშგარე გოლი გაუტანეს და მაგათ არ უკადრიათ ეგ და ესენი საკამათო პენალტზე წუწუნებენ ამათი

32

19 დეკემბერი 2019 18:48

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 65
ვარსელონას ის ფანები დამენახეთ,რო იქადნებოდით გავხევთ რეალს შუაზეო.რა იყოთ ხო არ შეულაღლა ზიზუმ თქვენ უძლიერეს გუნდს,ტრიპლეტის დამდებ გუნდს 😁😁😁😁
-----------------------
https://www.givemesport.com/1580214-real-madrid-fans-thread-of-var-decisions-that-have-gone-against-the-club-this-season

33

19 დეკემბერი 2019 19:03

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5254
მოუდგან მსაჯი ტრაკში გაირჭონ ეს ვარი ტყუილად არის მაინც ფუ შენი დედაც გუნდის თამაში მთლიან ჯამში მაინც მომეწონა

34

19 დეკემბერი 2019 19:03

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
შტეგენმა უფრო მეტი პასი გააკეთა ვიდრე სუარესმა და გრიზმანმა ბურთსაც ის უფრო მეტჯერ შეეხო.ადმინ ეგეც დაგეწერა ან არ ეზარება იმას ვინც შეტევების რაოდეობას იტვლის დარტყმები კიდე ჰო

35

19 დეკემბერი 2019 19:44

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5968
შევეშვათ რა მსაჯების თემას ბიჭებო.იტოგში ლოგიკური შედეგია ფრე გაენძრიათ წესიერად ერთი ადგილი და გაეტანათ თამაშიდან რომელიმე გუნდს და ეგ იქნებოდა სამართალი.
-----------------------
ჰალამადრიდ.

36

19 დეკემბერი 2019 20:22

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მსაჯი კი არა ნტვ მატჩზე ვინმემ თუ უყურა გუშინ მატჩს საერთოდ? სანამ თამაში დაიწყებოდა 1 საათით ადრე ანახებდნენ რა ხდებოდა ბარსელონაში, აი მანდ მივხვდი რომ მიქარებდა მსაჯი კი არა ყველა, ისეთი აურზაური იყოო მეგონა ომი დაიწყოთქო, პოლიციის მანქანები დაწვეს, ნაგვის ურნაში ცეცხლი დაანდეს და დააგორეს დაღმართზე, აი რაღაც საშინელება ხდებოდა, გზებს კეტავდნენ და ერთი ამბავი, რათქმაუნდა ქართველი სირები ასეთ რამეს არანახებენ, აი რატომ მევასება რუსული არხები, გამოგლევდნენ ტიპები ნუთუ მართლა აქ ტარდება მატჩიო, მერე ცალკე ანახებდნენ იმ ადგილს სადაც გამოგლევებული აქტივისტები იყვნენ და ყვიროდნენ და მგეროდნენ კატალონიის ჰიმნს, მოკლედ კაი სამში გრძელი არ აცდება როგორც ვატყობ ამ ბარსელონას მაგათი უვიცი მოსახლეობის გამო ;) როგორც გრიშა ონიანი იყყოდა ერთხელ და ორჯერ ხომ გიქენი და ხომ არ გიზამთ ბოლო ბოლოო :)) არ გამიკვირდება ახლო მომავალში ბარსელონას კლუბი რომ გააუქმონ ამ უაზრობების გამო, რადგან თამაშის საყურებლად კი არ მიდიან ტიპები არამედ პოლიტიკური მოტივი რომ გამოხატონ საჯაროდ ;) გასაგებიცაა ეს შედეგიც თორემ ვინ დაიჯერებს რომ ვიდეო რეფერმა არ ანიშნა რომ პენალი იყო და რამე? უბრალოდ ეს იყო რომ რეალს არ მოეგო გუშინ თორემ უარესზე უარესი რამ მოხდებოდა

37

19 დეკემბერი 2019 20:44

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5968
ციტატა: totti10
რეალს არ მოეგო გუშინ თორემ უარესზე უარესი რამ მოხდებოდა

ვინ გააუქმებს ძმა ბარსას ეგეთ გუნდს?არ მოხდება ეგეთი რაღაც მაინც საშიშია მანდ თამაში,სანქციები კი შესაძლებელია. მაგრამ ეგეც არამგონია. უფრო გამოეყოფა მგონია კატალონია და თავისი ჩემპიონატი ექნებათ მაგრამ ამას ესპანეთი არ დაუშვებს.
-----------------------
ჰალამადრიდ.

38

19 დეკემბერი 2019 20:55

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: oto.reali
ციტატა: totti10
რეალს არ მოეგო გუშინ თორემ უარესზე უარესი რამ მოხდებოდა

ვინ გააუქმებს ძმა ბარსას ეგეთ გუნდს?არ მოხდება ეგეთი რაღაც მაინც საშიშია მანდ თამაში,სანქციები კი შესაძლებელია. მაგრამ ეგეც არამგონია. უფრო გამოეყოფა მგონია კატალონია და თავისი ჩემპიონატი ექნებათ მაგრამ ამას ესპანეთი არ დაუშვებს.


რა გამოეყოფა, ხომ არ ღადაობ, მთელი მსოფლიოს პოლიტიკოსებმა გააფრთხილეს რომ არ ქნათ ეგეთი რამეო, ესპანეთი კი არა არავინ დაუშვებს, ეგ რომ მოხდეს მერე გამოხტებიან ბასკები, მერე ანდალუსიელები, მერე გამოვა პატარ პატარ ქვეყნები ჩვენც გვინდა დამოუკიდებლობაო, ეგ რომ მოხდეს სამუდამოდ დავკარგავთ ოსეთს და აფხასეთს, ადრეც წავიკითხე 15 მილიონი ევროთი დააჯარიმეს ბარსელონა კატალონიური დროშების გამოფენვის გამო და ახლაც კარგ ჯარიმას აარტყავენ, რადგან პოლიტიკური ამბები იკრძალება სტადიონზე, მაგის გამო ლაციო მოკვეთეს უეფადან და ვინ ჩემი გლეა ბარსლონა რომ არ შეეხოს, ასე რომ დაიმახსოვრე კდევ ერთხელ რომ რამე ეგეთი რამე გააკეთონ ახლო მომავალში მართლა გააუქმებენ მაგათ დაიმახსოვრე ;)

39

19 დეკემბერი 2019 21:12

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5968
ციტატა: totti10
რომ რამე ეგეთი რამე გააკეთონ ახლო მომავალში მართლა გააუქმებენ მაგათ დაიმახსოვრ

ხო მაგას ვამბობ რომ არ დაუშვებს გამოყოფას მსოფლიო შანსი არაა,მაგრამ ყველაზე კარგი ვარიანტია ბარსელოში რომ აიკრძალოს თამაში მადრიდული გუნდების.
-----------------------
ჰალამადრიდ.

40

19 დეკემბერი 2019 21:33

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ტოტი ეგ რაც დაწერე მაგას არცერთი კულე არ დაგეთანხმება რადგან არ აწყობთ lol აბა დაგეწერა პერესი მანდ ყველაფერია ის განაგებს როგორც უნდა მაგაში ყველა დაგეთანხმებოდაა lol
პ.ს ბარსამანიაზე დაიდო სტატია რეალი წუწუნებს მსაჯობაზეოო და იქ კომენტარები ჰო აი ძააან ღადაობა lol რაც არ აწყობთ იმას იკიდებენთქო ვამბობდი რააა. მთელი 5 წელია მსაჯობაზე წუწუნებენ და ახლა გაატარეს lol ნამუსის დედას. შევედიით ქართველებმა lol lol

41

19 დეკემბერი 2019 21:36

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Heisenberg
ტოტი ეგ რაც დაწერე მაგას არცერთი კულე არ დაგეთანხმება რადგან არ აწყობთ lol აბა დაგეწერა პერესი მანდ ყველაფერია ის განაგებს როგორც უნდა მაგაში ყველა დაგეთანხმებოდაა lol
პ.ს ბარსამანიაზე დაიდო სტატია რეალი წუწუნებს მსაჯობაზეოო და იქ კომენტარები ჰო აი ძააან ღადაობა lol რაც არ აწყობთ იმას იკიდებენთქო ვამბობდი რააა. მთელი 5 წელია მსაჯობაზე წუწუნებენ და ახლა გაატარეს lol ნამუსის დედას. შევედიით ქართველებმა lol lol


პერესმა დააფინანსა გუშIნდელი აქცია არ იცოდი, რომ ჩაეშალა მატჩი :დ :დ :დ

42

19 დეკემბერი 2019 21:43

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: totti10
პასუხი

საერთოდ ჰომ უნდა სცე ყველას აზრს პატივი ასე ისე მესმის ყველას თავისი აზრი აქვს მაგრამ მსგავსი ყ.ლეობა როგორ აღვიქვა აი არ ვიცი რაა lol ერთი ის ვიცი ყველაფერი სუფთად არ ხდება მაგრამ ხალხი რა ილუზიებშია ჩემი lol ისე ახლა შენ რაც დაწერე ნაწილობრივ გეთანხმები თავს ვერ დავდებ რომ ზუსტად ასე მოხდაა მაგრამ ძააან მაინტერესებს ის ტვინის .ტ..ა სასტავი რას ფიქრობს ამაზე lol ნუ როცა ბარსას საწინააღმდეგოდ ხდება რა თქმა უნდა როგორც ყოველთვის პირი დუმს და თვალებში ბნელდება lol

43

19 დეკემბერი 2019 21:51

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: I N I E S T A 8
პასუხი

სიმართლე გითხრა არ მაწყობს ბარსა რომ გააუქმონ . ძააან უინტერესო გახდება ლა ლიგაც და ფეხბურთიც მაგრამ სამართალი ყველასთვის ერთი უნდა იყოს ჩემი აზრით. ნუ იმედია რამე გაუქმებაზე არ წავა საქმეე მაგრამ პოლიტიკა და სპორტი ერთმანეთს არ უნდა ეხებოდეს. მე მაგალითად ვაფშე დავსჯიდი ეგეთ სასტავს და თაამაშზე არ შევუშვებდი სანამ ჭკუას არ ისწავლიდნენ. ტვინი. მოტ,ნეს თავისი დამოუკიდებლობით

44

19 დეკემბერი 2019 22:17

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: I N I E S T A 8

პასუხი

ნუ ბარსა არ მევასება მაგრამ კატეგორიული წინააღმდეგი ვარ გაუქმების თუ რაც არის. არ შეიძებაა ეს უბრალო კლუბი არააა. მიუხედავად ჩემი ანტიპატიისაა. ფანები დასასჯელიაა აუცილებლად ულაპარაკოდ. რა შუაში არიან ფეხბურთელები აი ვერ ვხვდებიი.

45

19 დეკემბერი 2019 22:21

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: I N I E S T A 8
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: I N I E S T A 8
პასუხი

სიმართლე გითხრა არ მაწყობს ბარსა რომ გააუქმონ . ძააან უინტერესო გახდება ლა ლიგაც და ფეხბურთიც მაგრამ სამართალი ყველასთვის ერთი უნდა იყოს ჩემი აზრით. ნუ იმედია რამე გაუქმებაზე არ წავა საქმეე მაგრამ პოლიტიკა და სპორტი ერთმანეთს არ უნდა ეხებოდეს. მე მაგალითად ვაფშე დავსჯიდი ეგეთ სასტავს და თაამაშზე არ შევუშვებდი სანამ ჭკუას არ ისწავლიდნენ. ტვინი. მოტ,ნეს თავისი დამოუკიდებლობით

+1არ დაუშვებენ ბარსა ან სხვაგან გადავიდეს ან გააუქმონ. კლუბი რა შუაშია? დასასჯელია ყველა ვინც იქ იმ მომენტში უშვალოდ იღებდა მონაწილეობას. ან ამხელა გრანდს ვინ გააუქმებს?ნაპოლი სხვაა და ბარსა სხვა. წესი წესი რო იყოს რეალისთვის არუნდა გაეუქმებინათ სატრანსფერო ბანი.ამთ რეალს არ ვეხები ხაზს ვუსვამ იმას რო ხდება ისე რო არ დაზარალდეს მეტნაკლებად კლუბი ზემოთ როგორ აწყობთ ისაა მთავარი.

ლაზიო უნდა დამეწერა



რახან ლაციოა მერე რაა? მოიცა ანუ ბარსელონას სანქცია არ უნდა დაუწესონ არაფერი და სულ უნდა გაატარონ ყველაფერი? ეგ ალოგიკურია და ძალიან დამცირებაა სხვა გუნდების, ყველამ კანონის წინაშე უნდა აგოს პასუხი, მიკერძოება არ უნდა იყოს, აგერ მე და აგერ შენ დაიმახსოვრე ძალიან მალე მოუდგნავენ ბარსას დედას ამ "დაიცავით ცენზურა!" სეპარატისტების გამო და მიაყოლებენ ჟირონასაც და ესპანილსაც თუ მოუნდებათ, პოლიტიკა და სპორტი არ უნდა გარიო ერთმანეთში, მიდიხარ სტადიონზე შე კაი დედმამიშვილო მსოფლიო მატჩს ესწრები რა გეპოლიტიკება ან რა დამოუკიდებლობაზე იწევ, დაჯექი და უყურე რა მატჩს არაა ხოდა ამოასხავთ ერთხელაც და დედმამას უზამენ იმ აჩკარიკას თამადობით ;)

46

19 დეკემბერი 2019 23:14

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 221
გუშინ რომ გაემარჯვა რეალს ბარსელონაში საგიჟეთი იქნებოდა, გადაწვავდნენ ყველაფერს, რაც მოხდა იმასთან შედარებით ჟურნალი იქნებოდა. მაგიტომაც ვფიქრობდი რომ ფრეს არ გაცდებოდა. ათი რომ გაეტანა რეალს ბარსას ათს გაატანინებდნენ.

47

19 დეკემბერი 2019 23:26

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 965
ციტატა: totti10
მსაჯი კი არა ნტვ მატჩზე ვინმემ თუ უყურა გუშინ მატჩს საერთოდ? სანამ თამაში დაიწყებოდა 1 საათით ადრე ანახებდნენ რა ხდებოდა ბარსელონაში, აი მანდ მივხვდი რომ მიქარებდა მსაჯი კი არა ყველა, ისეთი აურზაური იყოო მეგონა ომი დაიწყოთქო, პოლიციის მანქანები დაწვეს, ნაგვის ურნაში ცეცხლი დაანდეს და დააგორეს დაღმართზე, აი რაღაც საშინელება ხდებოდა, გზებს კეტავდნენ და ერთი ამბავი, რათქმაუნდა ქართველი სირები ასეთ რამეს არანახებენ, აი რატომ მევასება რუსული არხები, გამოგლევდნენ ტიპები ნუთუ მართლა აქ ტარდება მატჩიო, მერე ცალკე ანახებდნენ იმ ადგილს სადაც გამოგლევებული აქტივისტები იყვნენ და ყვიროდნენ და მგეროდნენ კატალონიის ჰიმნს, მოკლედ კაი სამში გრძელი არ აცდება როგორც ვატყობ ამ ბარსელონას მაგათი უვიცი მოსახლეობის გამო ;) როგორც გრიშა ონიანი იყყოდა ერთხელ და ორჯერ ხომ გიქენი და ხომ არ გიზამთ ბოლო ბოლოო :)) არ გამიკვირდება ახლო მომავალში ბარსელონას კლუბი რომ გააუქმონ ამ უაზრობების გამო, რადგან თამაშის საყურებლად კი არ მიდიან ტიპები არამედ პოლიტიკური მოტივი რომ გამოხატონ საჯაროდ ;) გასაგებიცაა ეს შედეგიც თორემ ვინ დაიჯერებს რომ ვიდეო რეფერმა არ ანიშნა რომ პენალი იყო და რამე? უბრალოდ ეს იყო რომ რეალს არ მოეგო გუშინ თორემ უარესზე უარესი რამ მოხდებოდა

სერიოზულად ფიქრობ მაგას რო კლუბს გააქმებენ პროტესტის გამო? ჯერ ერთი რა შუაშია და მეორე ამხელა კლუბს ვერავინ გააუქმებს იმხელა ზარალს მიიღებს ესპანეთის ჩემპიონატი და ზოგადად ფეხბურთი რომ არ დაუშვებს ამას საერთაშორისო საზოგადოება აქ მარტო ესპანეთის გადასაწყვეტი არაა რა მოხდება.ან სად გინახია პროტესტის გამო გაუქმებული გუნდი მითხარი ძაან მაინტერესებს

48

19 დეკემბერი 2019 23:35

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Andre1
ციტატა: totti10
მსაჯი კი არა ნტვ მატჩზე ვინმემ თუ უყურა გუშინ მატჩს საერთოდ? სანამ თამაში დაიწყებოდა 1 საათით ადრე ანახებდნენ რა ხდებოდა ბარსელონაში, აი მანდ მივხვდი რომ მიქარებდა მსაჯი კი არა ყველა, ისეთი აურზაური იყოო მეგონა ომი დაიწყოთქო, პოლიციის მანქანები დაწვეს, ნაგვის ურნაში ცეცხლი დაანდეს და დააგორეს დაღმართზე, აი რაღაც საშინელება ხდებოდა, გზებს კეტავდნენ და ერთი ამბავი, რათქმაუნდა ქართველი სირები ასეთ რამეს არანახებენ, აი რატომ მევასება რუსული არხები, გამოგლევდნენ ტიპები ნუთუ მართლა აქ ტარდება მატჩიო, მერე ცალკე ანახებდნენ იმ ადგილს სადაც გამოგლევებული აქტივისტები იყვნენ და ყვიროდნენ და მგეროდნენ კატალონიის ჰიმნს, მოკლედ კაი სამში გრძელი არ აცდება როგორც ვატყობ ამ ბარსელონას მაგათი უვიცი მოსახლეობის გამო ;) როგორც გრიშა ონიანი იყყოდა ერთხელ და ორჯერ ხომ გიქენი და ხომ არ გიზამთ ბოლო ბოლოო :)) არ გამიკვირდება ახლო მომავალში ბარსელონას კლუბი რომ გააუქმონ ამ უაზრობების გამო, რადგან თამაშის საყურებლად კი არ მიდიან ტიპები არამედ პოლიტიკური მოტივი რომ გამოხატონ საჯაროდ ;) გასაგებიცაა ეს შედეგიც თორემ ვინ დაიჯერებს რომ ვიდეო რეფერმა არ ანიშნა რომ პენალი იყო და რამე? უბრალოდ ეს იყო რომ რეალს არ მოეგო გუშინ თორემ უარესზე უარესი რამ მოხდებოდა

სერიოზულად ფიქრობ მაგას რო კლუბს გააქმებენ პროტესტის გამო? ჯერ ერთი რა შუაშია და მეორე ამხელა კლუბს ვერავინ გააუქმებს იმხელა ზარალს მიიღებს ესპანეთის ჩემპიონატი და ზოგადად ფეხბურთი რომ არ დაუშვებს ამას საერთაშორისო საზოგადოება აქ მარტო ესპანეთის გადასაწყვეტი არაა რა მოხდება.ან სად გინახია პროტესტის გამო გაუქმებული გუნდი მითხარი ძაან მაინტერესებს


კლუბს გააუქმებენ ვიგულისხმე პოლიტიკა გააუქმებსთქო და სულ ქინძზე კიდია ზარალს ნახავენ თუ რას, არშეიძლება პოლიტიკური რააცეების აღნიშნვა სტადიონზე 3 ჯერ გააფრთხილეს და 2 ჯერ 15 მილიონი გადაახდევინეს, მაგრამ არ ჩერდებიან, ფანების გამო ზარალდება კლუბი ახლა გაიგე, თორემ რა შუაშია კლუბი, ლაციოს უაზრო ფანმა ფაშისტური ბანერები გამოფინეს და უეფადან მოხსნეს წინა წელს, ავტომატურად ჩაუთვალეს წაგება და გამოვარდნენ, ბარსელონაც უმკაცრესად უნდა დაიშალოს რომ მიხვდნენ ასეთი რამე არ ეპატიება არავის, რომ მოხსნიან ლიგიდან 2-3 წელი და აუკრძალავენ ფანების დასწრებას სტადიონზე აი მერე მიხვდებიან რა დოდო გლეებიც არიან ;)

49

20 დეკემბერი 2019 00:44

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 965
ციტატა: totti10
ციტატა: Andre1
ციტატა: totti10
მსაჯი კი არა ნტვ მატჩზე ვინმემ თუ უყურა გუშინ მატჩს საერთოდ? სანამ თამაში დაიწყებოდა 1 საათით ადრე ანახებდნენ რა ხდებოდა ბარსელონაში, აი მანდ მივხვდი რომ მიქარებდა მსაჯი კი არა ყველა, ისეთი აურზაური იყოო მეგონა ომი დაიწყოთქო, პოლიციის მანქანები დაწვეს, ნაგვის ურნაში ცეცხლი დაანდეს და დააგორეს დაღმართზე, აი რაღაც საშინელება ხდებოდა, გზებს კეტავდნენ და ერთი ამბავი, რათქმაუნდა ქართველი სირები ასეთ რამეს არანახებენ, აი რატომ მევასება რუსული არხები, გამოგლევდნენ ტიპები ნუთუ მართლა აქ ტარდება მატჩიო, მერე ცალკე ანახებდნენ იმ ადგილს სადაც გამოგლევებული აქტივისტები იყვნენ და ყვიროდნენ და მგეროდნენ კატალონიის ჰიმნს, მოკლედ კაი სამში გრძელი არ აცდება როგორც ვატყობ ამ ბარსელონას მაგათი უვიცი მოსახლეობის გამო ;) როგორც გრიშა ონიანი იყყოდა ერთხელ და ორჯერ ხომ გიქენი და ხომ არ გიზამთ ბოლო ბოლოო :)) არ გამიკვირდება ახლო მომავალში ბარსელონას კლუბი რომ გააუქმონ ამ უაზრობების გამო, რადგან თამაშის საყურებლად კი არ მიდიან ტიპები არამედ პოლიტიკური მოტივი რომ გამოხატონ საჯაროდ ;) გასაგებიცაა ეს შედეგიც თორემ ვინ დაიჯერებს რომ ვიდეო რეფერმა არ ანიშნა რომ პენალი იყო და რამე? უბრალოდ ეს იყო რომ რეალს არ მოეგო გუშინ თორემ უარესზე უარესი რამ მოხდებოდა

სერიოზულად ფიქრობ მაგას რო კლუბს გააქმებენ პროტესტის გამო? ჯერ ერთი რა შუაშია და მეორე ამხელა კლუბს ვერავინ გააუქმებს იმხელა ზარალს მიიღებს ესპანეთის ჩემპიონატი და ზოგადად ფეხბურთი რომ არ დაუშვებს ამას საერთაშორისო საზოგადოება აქ მარტო ესპანეთის გადასაწყვეტი არაა რა მოხდება.ან სად გინახია პროტესტის გამო გაუქმებული გუნდი მითხარი ძაან მაინტერესებს


კლუბს გააუქმებენ ვიგულისხმე პოლიტიკა გააუქმებსთქო და სულ ქინძზე კიდია ზარალს ნახავენ თუ რას, არშეიძლება პოლიტიკური რააცეების აღნიშნვა სტადიონზე 3 ჯერ გააფრთხილეს და 2 ჯერ 15 მილიონი გადაახდევინეს, მაგრამ არ ჩერდებიან, ფანების გამო ზარალდება კლუბი ახლა გაიგე, თორემ რა შუაშია კლუბი, ლაციოს უაზრო ფანმა ფაშისტური ბანერები გამოფინეს და უეფადან მოხსნეს წინა წელს, ავტომატურად ჩაუთვალეს წაგება და გამოვარდნენ, ბარსელონაც უმკაცრესად უნდა დაიშალოს რომ მიხვდნენ ასეთი რამე არ ეპატიება არავის, რომ მოხსნიან ლიგიდან 2-3 წელი და აუკრძალავენ ფანების დასწრებას სტადიონზე აი მერე მიხვდებიან რა დოდო გლეებიც არიან ;)

მაგათ არც სანქციები ადარდებთ არც ბარსელონას მომავალი,კლუბს იყენებენ როგორც ძლიერ და გავლენიან ინსტიტუტს მთელი მსოფლიოს მასშტაბით მილიონობით ადამიანის მხარდაჭერის მქონე ძალას თორე ფეხბურთი რო ადარდებეთ ვალვერდეს და ბართომეუს გააჯმევინებდნენ პირველ როგში.რაც მეტად დასჯიან მით მეტი საბაბი ექნებათ პროტესტის და ეს მანამდე გაგრძელდება სანამ პოლიტიკურ ლიდერებს არ მოიშორებენ და აზროვნებას არ შეიცვლიან რაც ბარსელონასთან როგორც კლუბთან არავითარ კავშირშია

50

20 დეკემბერი 2019 01:32

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Getanxmebi. Barsam tu miigo damoukidebloba mashin laligashi agar iqneba. An daishleba gundi an da sxva chempionatshi itamasheben. Da amit espanetis pexburts deda moet... Neba.

51

20 დეკემბერი 2019 02:33

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: hazard Hala madrid
Getanxmebi. Barsam tu miigo damoukidebloba mashin laligashi agar iqneba. An daishleba gundi an da sxva chempionatshi itamasheben. Da amit espanetis pexburts deda moet... Neba.

Sheni azrit espanuri fexburti ifro dazaraldeba magit tu barsa? Barsa tu sxva chempionatshi atamashes mouwevs yvelaze dabali ligidan dawyeba

52

20 დეკემბერი 2019 02:54

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5
ციტატა: ZIDAN KING
ვიცით ადმინ რო ავკენწლეთ wink
მსაჯს რაც შეეხება, შეეშვით ამ მსაჯებს,პირველად წაურთვიათ ქულები თუ უკანასკნელად? რადგან საუბრობთ მაგ პენალტებზე მეც ვიტყვი ჩემს აზრს,აქ ბევრი წავიკითხე რო ლანგლეს მომენტი ვარანზე არ იყო საკამათო და რაკეტას მომენტი უფრო საკამათო იყოვო,არადა პირიქით,ლანგლემ როგორც ითამაშა 100 მსაჯიდან 99 პენალტს დადებდა და ის 1 გუშინ იყო,ის იყო 100 პროცენტიანი პენალტი,რაკეტას მომენტზე კიდე კამათი შეილება მაგრამ რო არ მოგვაგებინეს ამას რად უნდა ბევრი ბაზარი,ჯერ რანაირი კადრი გვანახეს როცა გოლი გავიტანეთ? ის თამაშგარე არ ყოფილა,მასეთი გოლები ამ სეზონში თითქმის ყველა ჯერზე ჩაითვალა,მაგრამ კადრიც კი არ გვანახეს ნორმალური,კაი ეს პრიჩომ,თამაშს რაც შეეხება ეს იყო რაღაც შედევრი,ესეთი პრესინგი ითამაშO და კონტრები არ გამოგეპაროს რაღაც წარმოუდგენელია,მოკლედ წელს ყველა ტიტული ჩვენთან მოდის,ვისაც უნდა დავენაძლევები,გუშIნ რო სქელტრაკა გვყოლოდა მინიმუმ ჰანდიკაპით მოვიგებდით
და ბოლოს ზიზუს მოძულეები სად ხართ?
ერთი კითხვა მაქვს თქვენთან,ზიზუზე დიდი მოვლენა ფეხბურთს ყოლია თქვენი აზრით?
ჩემი აზრით არა

არ მოგვაგებინესო წერ რაშიც გეთანხმები აქ პოლიტიკური ამბებია ისედაც დაძაბულ ფონზე კიდე ეგ უნდოდათ სეპარატისტებს. ხოდა თუ არ მოგვაგებინეს ჰანდიკაპით როგორ მოვიგებდით?

53

20 დეკემბერი 2019 08:39

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: rivaldo10
ტოტის ბარსელონასადმი სიძულვილი და ზიზღი ალაპარაკებს ამას მაგრამ მართალია სდღაც, ყეველა სეპარატისიტი სასტავი რომ არის მანდ დედის კლიმანჯაროობეი უნდა მოეხნას ფეხბურთს აზარალებნ და არა მარტო ფეხბურთს.

და ჰეიზემბერგ სხვაზე ლაპარაკობ მსაჯებიო ესო ისო და შენც არა ნაკლებ ლაპარაკობ მაგ თემაზე უკვე პარანოიად გაქ ქცეული თუ აკვირდები მაგას დდ

ტიპებს როგორ ძულთ და ეზიზღებათ ბარსელონა არ მესმის მართლა ესეთი დამოკიდებულება, რეალიზე არ ამომდის მზე და მთვარე მარამ როგორც კონკურენტი გუნდს ამ ჭრილში განვიხილავ მხოლოდ ამ საკითხს მაგრამ ზიზღი? გავარტყო იმ ფეხბურთს სადაც მადრიდის რეალი არ იქნება.

ერთი სული აქვთ ზოგს ბარსელონა როგორც კლუბი გააუქმონ და მერე ფეხბურთის სიყვარულზე დაგიწყებენ ქადაგებას.

მე ვღადაობ და იმათ დავცინიი 😂 იმ 2 პენალტს არ გამოვეკიდებიი და 3 წელი ტვინს არ მოვ..ავ აი განსხვავება რაშიაა . არც იმას ვიტყვიი კორუფციაა ბარსას ძალით მოაგებინეს და მსგავს ყ.ლეობას.

54

20 დეკემბერი 2019 10:06

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: rivaldo10
ტოტის ბარსელონასადმი სიძულვილი და ზიზღი ალაპარაკებს ამას მაგრამ მართალია სდღაც, ყეველა სეპარატისიტი სასტავი რომ არის მანდ დედის კლიმანჯაროობეი უნდა მოეხნას ფეხბურთს აზარალებნ და არა მარტო ფეხბურთს.

და ჰეიზემბერგ სხვაზე ლაპარაკობ მსაჯებიო ესო ისო და შენც არა ნაკლებ ლაპარაკობ მაგ თემაზე უკვე პარანოიად გაქ ქცეული თუ აკვირდები მაგას დდ

ტიპებს როგორ ძულთ და ეზიზღებათ ბარსელონა არ მესმის მართლა ესეთი დამოკიდებულება, რეალიზე არ ამომდის მზე და მთვარე მარამ როგორც კონკურენტი გუნდს ამ ჭრილში განვიხილავ მხოლოდ ამ საკითხს მაგრამ ზიზღი? გავარტყო იმ ფეხბურთს სადაც მადრიდის რეალი არ იქნება.

ერთი სული აქვთ ზოგს ბარსელონა როგორც კლუბი გააუქმონ და მერე ფეხბურთის სიყვარულზე დაგიწყებენ ქადაგებას.


ბარსელონა კი არ მძულს ფეხბურთის ყურება მინდა და არა ვუყურე როგორ ისმის მთელი თამაშის განმავლობაში ჩვენ არ ვართ ესპანელები ჩვენ კატალონიელები ვართ გვძულს ესპანეთი და უაზრო აქციები მატჩის ჩაშლის მცდელობა, ვერავინ ვერ დამაჯერებს რომ კატალონიას შოტლანდიაზე ძალიან უნდა დამოუკიდებლობა, მაგრამ გინახავთ როცა შოტლანდია ინგლისი ხვდება ხოლმე, ნუ ძირითადად რაგბში ხვდებიან, ვინმეს პლაკატები გამოეფინა ან ეჩხუბა 1000 სისულელე ეკეთებინა სტადიონზე?? რა შუაშია აქ პოლიტიკა აი მაგის გამო ვამობბ რომ ისეთ სანქციას დააკისრებენ რომ მერე ღირსებიც იქნებიან, 1-2 წელი რომ მოხსნიან ევრო თასიდან როგორც ბევრჯერ გააკეთა უეფამ მერე ნახონ. ეს მესი რომ არის ვითომ სასწაული და გუნდის ლიდერი, ვერ გამოვა და ვერ იტყვის რომ ნუ აკეთებთ ასეთ რამეს ზარალდება კლუბი? ხოდა ყვლა თავისთვისაა მიჩუმებული მერე რომ შეუდებენ ყველა შეშფოთდება ;)

55

20 დეკემბერი 2019 15:07

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: rivaldo10
ტოტის ბარსელონასადმი სიძულვილი და ზიზღი ალაპარაკებს ამას მაგრამ მართალია სდღაც, ყეველა სეპარატისიტი სასტავი რომ არის მანდ დედის კლიმანჯაროობეი უნდა მოეხნას ფეხბურთს აზარალებნ და არა მარტო ფეხბურთს.

და ჰეიზემბერგ სხვაზე ლაპარაკობ მსაჯებიო ესო ისო და შენც არა ნაკლებ ლაპარაკობ მაგ თემაზე უკვე პარანოიად გაქ ქცეული თუ აკვირდები მაგას დდ

ტიპებს როგორ ძულთ და ეზიზღებათ ბარსელონა არ მესმის მართლა ესეთი დამოკიდებულება, რეალიზე არ ამომდის მზე და მთვარე მარამ როგორც კონკურენტი გუნდს ამ ჭრილში განვიხილავ მხოლოდ ამ საკითხს მაგრამ ზიზღი? გავარტყო იმ ფეხბურთს სადაც მადრიდის რეალი არ იქნება.

ერთი სული აქვთ ზოგს ბარსელონა როგორც კლუბი გააუქმონ და მერე ფეხბურთის სიყვარულზე დაგიწყებენ ქადაგებას.

სრულიად მართალი ხარ რივალდო. ტოტი ისეთებს წერს მაგრად მიკვირს. გააუქმონო ლიგიდან მოხსნანო კარგი რა თუ ძმა ხარ რა უნდა გააუქმონ ან ვინ გააუქმებს ამხელა კალიბრის გუნდს. კი ძაან უნდათ ბევრს რო გაუქმდეს მარა ვერ მოესწრებიან მაგას

ვიცი კიდეც რატომაც უნდათ ბარსელონას გაუქმება. ერთადერთი გუნდია ვინც რეალს ხშირად დიდი ანგარიშებით ამარცხებს და ბარსელონა რო აღარ იყოს იბატონებენ მარტო და მაგიტომ უნდათ😁

56

20 დეკემბერი 2019 15:41

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man
ციტატა: rivaldo10
ტოტის ბარსელონასადმი სიძულვილი და ზიზღი ალაპარაკებს ამას მაგრამ მართალია სდღაც, ყეველა სეპარატისიტი სასტავი რომ არის მანდ დედის კლიმანჯაროობეი უნდა მოეხნას ფეხბურთს აზარალებნ და არა მარტო ფეხბურთს.

და ჰეიზემბერგ სხვაზე ლაპარაკობ მსაჯებიო ესო ისო და შენც არა ნაკლებ ლაპარაკობ მაგ თემაზე უკვე პარანოიად გაქ ქცეული თუ აკვირდები მაგას დდ

ტიპებს როგორ ძულთ და ეზიზღებათ ბარსელონა არ მესმის მართლა ესეთი დამოკიდებულება, რეალიზე არ ამომდის მზე და მთვარე მარამ როგორც კონკურენტი გუნდს ამ ჭრილში განვიხილავ მხოლოდ ამ საკითხს მაგრამ ზიზღი? გავარტყო იმ ფეხბურთს სადაც მადრიდის რეალი არ იქნება.

ერთი სული აქვთ ზოგს ბარსელონა როგორც კლუბი გააუქმონ და მერე ფეხბურთის სიყვარულზე დაგიწყებენ ქადაგებას.

სრულიად მართალი ხარ რივალდო. ტოტი ისეთებს წერს მაგრად მიკვირს. გააუქმონო ლიგიდან მოხსნანო კარგი რა თუ ძმა ხარ რა უნდა გააუქმონ ან ვინ გააუქმებს ამხელა კალიბრის გუნდს. კი ძაან უნდათ ბევრს რო გაუქმდეს მარა ვერ მოესწრებიან მაგას

ვიცი კიდეც რატომაც უნდათ ბარსელონას გაუქმება. ერთადერთი გუნდია ვინც რეალს ხშირად დიდი ანგარიშებით ამარცხებს და ბარსელონა რო აღარ იყოს იბატონებენ მარტო და მაგიტომ უნდათ😁



რა არს უცნაური? როცა რეალს ხვდებიან სულ ხან აქცია იმართება და ხან ავტობუსებს ესხმიან, მეორეც ერთი სტადიოზნე თამაშის მაგივრად ყვირიან პოლიტიკურ რაღაცეებს, ვერ გავიგე როცა ბარსელონას ეხება ესეიგი არაუშავს და როცა სხვა გუნდს ეხება დედა უნდა მოუდგნან? რამდენად უყურებ პრემიერ ლიგას არ ვიცი მაგრამ მატიჩმა და ვიდიჩმა არ გაიკეთა გვირგვინი მაისურზე და სამკლაური რომელიც იუგოსლავიაში დაღუპულ ინგლისელ ჯარისკაცებს პატივსაცემოდ იყო მიმართული, მაგის გამო ზუსტად 2 თვე მიცეს დისკვალიპიკაცია, იმის გამო რომ ტიპები არ ჩაერთვნენ ასეთ კამპანიაში, და როცა ბარსელონას ეხება რა სისულელეა რა შუაშია გუნდი როცა ფანობა უაზრო ყავს, რა შუაში იყო ლაციო როცა ვიგაც უაზრო ფანებმა ფაშისტური ჟესტები გამოიყენეს და მოკვეთეს უეფადან, რა შუაში იყო დინამო თბვილისი რომდ ააჯარიმეს ვიღაც ბალეშიკების გამო? ესეიგი რახან ბარსელონაა უნდა ეპატიოს ასეთი რამ? 3 ჯერ გააფრთხილეს რომ აეკრძალათ მასეთი გამოხტომები მაგრამ მაინც არ ჩერდებიან, თქვენ არ იცით რა არის პოლიტიკური მაფია, ისე გააქრობენ რომ მოუნდეთ მაგ მესებს და ყველას აზრზეც ვერ მოვლენ ის გლე სეპარატისტები, შენ მოგეწონება თამაშს ესწრები და ვიღაც 50 000 კაცი ყვირის კატალონია არაა ესპანეთი ჩვენ სხვა ვართ და მღეროდნენ კატალონიის ჰიმნს და ლანძღავდნენ პოლიტიკოსებს გაქანებულ მატჩზე???

57

20 დეკემბერი 2019 16:22

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: totti10
ციტატა: Wtf man
ციტატა: rivaldo10
ტოტის ბარსელონასადმი სიძულვილი და ზიზღი ალაპარაკებს ამას მაგრამ მართალია სდღაც, ყეველა სეპარატისიტი სასტავი რომ არის მანდ დედის კლიმანჯაროობეი უნდა მოეხნას ფეხბურთს აზარალებნ და არა მარტო ფეხბურთს.

და ჰეიზემბერგ სხვაზე ლაპარაკობ მსაჯებიო ესო ისო და შენც არა ნაკლებ ლაპარაკობ მაგ თემაზე უკვე პარანოიად გაქ ქცეული თუ აკვირდები მაგას დდ

ტიპებს როგორ ძულთ და ეზიზღებათ ბარსელონა არ მესმის მართლა ესეთი დამოკიდებულება, რეალიზე არ ამომდის მზე და მთვარე მარამ როგორც კონკურენტი გუნდს ამ ჭრილში განვიხილავ მხოლოდ ამ საკითხს მაგრამ ზიზღი? გავარტყო იმ ფეხბურთს სადაც მადრიდის რეალი არ იქნება.

ერთი სული აქვთ ზოგს ბარსელონა როგორც კლუბი გააუქმონ და მერე ფეხბურთის სიყვარულზე დაგიწყებენ ქადაგებას.

სრულიად მართალი ხარ რივალდო. ტოტი ისეთებს წერს მაგრად მიკვირს. გააუქმონო ლიგიდან მოხსნანო კარგი რა თუ ძმა ხარ რა უნდა გააუქმონ ან ვინ გააუქმებს ამხელა კალიბრის გუნდს. კი ძაან უნდათ ბევრს რო გაუქმდეს მარა ვერ მოესწრებიან მაგას

ვიცი კიდეც რატომაც უნდათ ბარსელონას გაუქმება. ერთადერთი გუნდია ვინც რეალს ხშირად დიდი ანგარიშებით ამარცხებს და ბარსელონა რო აღარ იყოს იბატონებენ მარტო და მაგიტომ უნდათ😁



რა არს უცნაური? როცა რეალს ხვდებიან სულ ხან აქცია იმართება და ხან ავტობუსებს ესხმიან, მეორეც ერთი სტადიოზნე თამაშის მაგივრად ყვირიან პოლიტიკურ რაღაცეებს, ვერ გავიგე როცა ბარსელონას ეხება ესეიგი არაუშავს და როცა სხვა გუნდს ეხება დედა უნდა მოუდგნან? რამდენად უყურებ პრემიერ ლიგას არ ვიცი მაგრამ მატიჩმა და ვიდიჩმა არ გაიკეთა გვირგვინი მაისურზე და სამკლაური რომელიც იუგოსლავიაში დაღუპულ ინგლისელ ჯარისკაცებს პატივსაცემოდ იყო მიმართული, მაგის გამო ზუსტად 2 თვე მიცეს დისკვალიპიკაცია, იმის გამო რომ ტიპები არ ჩაერთვნენ ასეთ კამპანიაში, და როცა ბარსელონას ეხება რა სისულელეა რა შუაშია გუნდი როცა ფანობა უაზრო ყავს, რა შუაში იყო ლაციო როცა ვიგაც უაზრო ფანებმა ფაშისტური ჟესტები გამოიყენეს და მოკვეთეს უეფადან, რა შუაში იყო დინამო თბვილისი რომდ ააჯარიმეს ვიღაც ბალეშიკების გამო? ესეიგი რახან ბარსელონაა უნდა ეპატიოს ასეთი რამ? 3 ჯერ გააფრთხილეს რომ აეკრძალათ მასეთი გამოხტომები მაგრამ მაინც არ ჩერდებიან, თქვენ არ იცით რა არის პოლიტიკური მაფია, ისე გააქრობენ რომ მოუნდეთ მაგ მესებს და ყველას აზრზეც ვერ მოვლენ ის გლე სეპარატისტები, შენ მოგეწონება თამაშს ესწრები და ვიღაც 50 000 კაცი ყვირის კატალონია არაა ესპანეთი ჩვენ სხვა ვართ და მღეროდნენ კატალონიის ჰიმნს და ლანძღავდნენ პოლიტიკოსებს გაქანებულ მატჩზე???

ჯარიმას დაადებენ მაგის გამო მარა როგორც შენ იძახი ლიგიდან უნდა მოკვეთონ უნდა გააქრონ გაანადგურონ გააუქმონ ეგრე სადაა რაღა რეალის გულშემატკივარს შეგტკივა გული მაგ თემებზე. არ გკიდია ფანები რას იტყვიან ან რას გააკეთებენ მე პირადად მაგრად მკიდია კატალონიელი ფანები რას იყვირებენ და იმღერებენ. ეგ არეულობები და უბედურობები ყველა ქვეყანაშია. ისე გაკივირდა შენ პოლიციის მანქანებიბდაწვესო გეგონება ჩვენ ქვეყანაში არ მომხდარიყო ეგ ცოტა ხნის წინ. ყველგანაა ვაფშე ეგ

58

20 დეკემბერი 2019 16:43

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man
ციტატა: totti10
ციტატა: Wtf man
ციტატა: rivaldo10
ტოტის ბარსელონასადმი სიძულვილი და ზიზღი ალაპარაკებს ამას მაგრამ მართალია სდღაც, ყეველა სეპარატისიტი სასტავი რომ არის მანდ დედის კლიმანჯაროობეი უნდა მოეხნას ფეხბურთს აზარალებნ და არა მარტო ფეხბურთს.

და ჰეიზემბერგ სხვაზე ლაპარაკობ მსაჯებიო ესო ისო და შენც არა ნაკლებ ლაპარაკობ მაგ თემაზე უკვე პარანოიად გაქ ქცეული თუ აკვირდები მაგას დდ

ტიპებს როგორ ძულთ და ეზიზღებათ ბარსელონა არ მესმის მართლა ესეთი დამოკიდებულება, რეალიზე არ ამომდის მზე და მთვარე მარამ როგორც კონკურენტი გუნდს ამ ჭრილში განვიხილავ მხოლოდ ამ საკითხს მაგრამ ზიზღი? გავარტყო იმ ფეხბურთს სადაც მადრიდის რეალი არ იქნება.

ერთი სული აქვთ ზოგს ბარსელონა როგორც კლუბი გააუქმონ და მერე ფეხბურთის სიყვარულზე დაგიწყებენ ქადაგებას.

სრულიად მართალი ხარ რივალდო. ტოტი ისეთებს წერს მაგრად მიკვირს. გააუქმონო ლიგიდან მოხსნანო კარგი რა თუ ძმა ხარ რა უნდა გააუქმონ ან ვინ გააუქმებს ამხელა კალიბრის გუნდს. კი ძაან უნდათ ბევრს რო გაუქმდეს მარა ვერ მოესწრებიან მაგას

ვიცი კიდეც რატომაც უნდათ ბარსელონას გაუქმება. ერთადერთი გუნდია ვინც რეალს ხშირად დიდი ანგარიშებით ამარცხებს და ბარსელონა რო აღარ იყოს იბატონებენ მარტო და მაგიტომ უნდათ😁



რა არს უცნაური? როცა რეალს ხვდებიან სულ ხან აქცია იმართება და ხან ავტობუსებს ესხმიან, მეორეც ერთი სტადიოზნე თამაშის მაგივრად ყვირიან პოლიტიკურ რაღაცეებს, ვერ გავიგე როცა ბარსელონას ეხება ესეიგი არაუშავს და როცა სხვა გუნდს ეხება დედა უნდა მოუდგნან? რამდენად უყურებ პრემიერ ლიგას არ ვიცი მაგრამ მატიჩმა და ვიდიჩმა არ გაიკეთა გვირგვინი მაისურზე და სამკლაური რომელიც იუგოსლავიაში დაღუპულ ინგლისელ ჯარისკაცებს პატივსაცემოდ იყო მიმართული, მაგის გამო ზუსტად 2 თვე მიცეს დისკვალიპიკაცია, იმის გამო რომ ტიპები არ ჩაერთვნენ ასეთ კამპანიაში, და როცა ბარსელონას ეხება რა სისულელეა რა შუაშია გუნდი როცა ფანობა უაზრო ყავს, რა შუაში იყო ლაციო როცა ვიგაც უაზრო ფანებმა ფაშისტური ჟესტები გამოიყენეს და მოკვეთეს უეფადან, რა შუაში იყო დინამო თბვილისი რომდ ააჯარიმეს ვიღაც ბალეშიკების გამო? ესეიგი რახან ბარსელონაა უნდა ეპატიოს ასეთი რამ? 3 ჯერ გააფრთხილეს რომ აეკრძალათ მასეთი გამოხტომები მაგრამ მაინც არ ჩერდებიან, თქვენ არ იცით რა არის პოლიტიკური მაფია, ისე გააქრობენ რომ მოუნდეთ მაგ მესებს და ყველას აზრზეც ვერ მოვლენ ის გლე სეპარატისტები, შენ მოგეწონება თამაშს ესწრები და ვიღაც 50 000 კაცი ყვირის კატალონია არაა ესპანეთი ჩვენ სხვა ვართ და მღეროდნენ კატალონიის ჰიმნს და ლანძღავდნენ პოლიტიკოსებს გაქანებულ მატჩზე???

ჯარიმას დაადებენ მაგის გამო მარა როგორც შენ იძახი ლიგიდან უნდა მოკვეთონ უნდა გააქრონ გაანადგურონ გააუქმონ ეგრე სადაა რაღა რეალის გულშემატკივარს შეგტკივა გული მაგ თემებზე. არ გკიდია ფანები რას იტყვიან ან რას გააკეთებენ მე პირადად მაგრად მკიდია კატალონიელი ფანები რას იყვირებენ და იმღერებენ. ეგ არეულობები და უბედურობები ყველა ქვეყანაშია. ისე გაკივირდა შენ პოლიციის მანქანებიბდაწვესო გეგონება ჩვენ ქვეყანაში არ მომხდარიყო ეგ ცოტა ხნის წინ. ყველგანაა ვაფშე ეგ


რეალის ბალეშიკობა რა შუაშია? არც რეალის ვარ და არც ბარსელონასი, არავის ვბალეშიკობ, უბრალოდ მევასება წესიერი თამაშის ყურება და ის არ მომწონს როცა სტადიონზე თამაშის მაგივრად მესმის უაზრო გამოხტომები, და 1000 რაღაც, წაიკითხე ბიბისი რას წერს მაგ თამაშზე, ასეთი რამ ინგლისში რომ მომხდარიყო უმკაცრესად დასჯებოდა მასპინძელი გუნდიო და შენ ამბობ რომ ბარსელონას რატომ უნდა მოეკითხოს ფანების ამბავიო, შენ რაც ნახე მოგეწონა ეს? თამაშის ყურების ამგივრად რომ ისმის გამაყრუებელი შტვენა იმის გამო რომ კატალონიას არაღიარებენდ ამოუკიდებლად? თამაშის დროს არ უნდა იყოს ეგ, მანდამაიცნ მაშინ რატომ ედგნებათ დედა როცა რეალს ხვდებიან? ატლეტიკოსთან მატჩის დროს რაზე არ ხდება? ეგეც ხომ მადრიდია? ბასკებიც ვერ იტანენ ესპანელებს ამგრამ სადმე გინახავთ მატჩი ჩაშლა სდომოდათ? პირველ ყოფილებივით რომ იქცევიან, აი ეგაა რომ გკიდია რას იზამენ ისებნი, შენ გკიდია , მაგრამ კლუბს არ კიდია და ზოგადად ისეთ სამყაროს ვინც ამაზეა პასუხისმგებელი

59

20 დეკემბერი 2019 17:18

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: totti10
ციტატა: Wtf man
ციტატა: totti10
ციტატა: Wtf man
ციტატა: rivaldo10
ტოტის ბარსელონასადმი სიძულვილი და ზიზღი ალაპარაკებს ამას მაგრამ მართალია სდღაც, ყეველა სეპარატისიტი სასტავი რომ არის მანდ დედის კლიმანჯაროობეი უნდა მოეხნას ფეხბურთს აზარალებნ და არა მარტო ფეხბურთს.

და ჰეიზემბერგ სხვაზე ლაპარაკობ მსაჯებიო ესო ისო და შენც არა ნაკლებ ლაპარაკობ მაგ თემაზე უკვე პარანოიად გაქ ქცეული თუ აკვირდები მაგას დდ

ტიპებს როგორ ძულთ და ეზიზღებათ ბარსელონა არ მესმის მართლა ესეთი დამოკიდებულება, რეალიზე არ ამომდის მზე და მთვარე მარამ როგორც კონკურენტი გუნდს ამ ჭრილში განვიხილავ მხოლოდ ამ საკითხს მაგრამ ზიზღი? გავარტყო იმ ფეხბურთს სადაც მადრიდის რეალი არ იქნება.

ერთი სული აქვთ ზოგს ბარსელონა როგორც კლუბი გააუქმონ და მერე ფეხბურთის სიყვარულზე დაგიწყებენ ქადაგებას.

სრულიად მართალი ხარ რივალდო. ტოტი ისეთებს წერს მაგრად მიკვირს. გააუქმონო ლიგიდან მოხსნანო კარგი რა თუ ძმა ხარ რა უნდა გააუქმონ ან ვინ გააუქმებს ამხელა კალიბრის გუნდს. კი ძაან უნდათ ბევრს რო გაუქმდეს მარა ვერ მოესწრებიან მაგას

ვიცი კიდეც რატომაც უნდათ ბარსელონას გაუქმება. ერთადერთი გუნდია ვინც რეალს ხშირად დიდი ანგარიშებით ამარცხებს და ბარსელონა რო აღარ იყოს იბატონებენ მარტო და მაგიტომ უნდათ😁



რა არს უცნაური? როცა რეალს ხვდებიან სულ ხან აქცია იმართება და ხან ავტობუსებს ესხმიან, მეორეც ერთი სტადიოზნე თამაშის მაგივრად ყვირიან პოლიტიკურ რაღაცეებს, ვერ გავიგე როცა ბარსელონას ეხება ესეიგი არაუშავს და როცა სხვა გუნდს ეხება დედა უნდა მოუდგნან? რამდენად უყურებ პრემიერ ლიგას არ ვიცი მაგრამ მატიჩმა და ვიდიჩმა არ გაიკეთა გვირგვინი მაისურზე და სამკლაური რომელიც იუგოსლავიაში დაღუპულ ინგლისელ ჯარისკაცებს პატივსაცემოდ იყო მიმართული, მაგის გამო ზუსტად 2 თვე მიცეს დისკვალიპიკაცია, იმის გამო რომ ტიპები არ ჩაერთვნენ ასეთ კამპანიაში, და როცა ბარსელონას ეხება რა სისულელეა რა შუაშია გუნდი როცა ფანობა უაზრო ყავს, რა შუაში იყო ლაციო როცა ვიგაც უაზრო ფანებმა ფაშისტური ჟესტები გამოიყენეს და მოკვეთეს უეფადან, რა შუაში იყო დინამო თბვილისი რომდ ააჯარიმეს ვიღაც ბალეშიკების გამო? ესეიგი რახან ბარსელონაა უნდა ეპატიოს ასეთი რამ? 3 ჯერ გააფრთხილეს რომ აეკრძალათ მასეთი გამოხტომები მაგრამ მაინც არ ჩერდებიან, თქვენ არ იცით რა არის პოლიტიკური მაფია, ისე გააქრობენ რომ მოუნდეთ მაგ მესებს და ყველას აზრზეც ვერ მოვლენ ის გლე სეპარატისტები, შენ მოგეწონება თამაშს ესწრები და ვიღაც 50 000 კაცი ყვირის კატალონია არაა ესპანეთი ჩვენ სხვა ვართ და მღეროდნენ კატალონიის ჰიმნს და ლანძღავდნენ პოლიტიკოსებს გაქანებულ მატჩზე???

ჯარიმას დაადებენ მაგის გამო მარა როგორც შენ იძახი ლიგიდან უნდა მოკვეთონ უნდა გააქრონ გაანადგურონ გააუქმონ ეგრე სადაა რაღა რეალის გულშემატკივარს შეგტკივა გული მაგ თემებზე. არ გკიდია ფანები რას იტყვიან ან რას გააკეთებენ მე პირადად მაგრად მკიდია კატალონიელი ფანები რას იყვირებენ და იმღერებენ. ეგ არეულობები და უბედურობები ყველა ქვეყანაშია. ისე გაკივირდა შენ პოლიციის მანქანებიბდაწვესო გეგონება ჩვენ ქვეყანაში არ მომხდარიყო ეგ ცოტა ხნის წინ. ყველგანაა ვაფშე ეგ


რეალის ბალეშიკობა რა შუაშია? არც რეალის ვარ და არც ბარსელონასი, არავის ვბალეშიკობ, უბრალოდ მევასება წესიერი თამაშის ყურება და ის არ მომწონს როცა სტადიონზე თამაშის მაგივრად მესმის უაზრო გამოხტომები, და 1000 რაღაც, წაიკითხე ბიბისი რას წერს მაგ თამაშზე, ასეთი რამ ინგლისში რომ მომხდარიყო უმკაცრესად დასჯებოდა მასპინძელი გუნდიო და შენ ამბობ რომ ბარსელონას რატომ უნდა მოეკითხოს ფანების ამბავიო, შენ რაც ნახე მოგეწონა ეს? თამაშის ყურების ამგივრად რომ ისმის გამაყრუებელი შტვენა იმის გამო რომ კატალონიას არაღიარებენდ ამოუკიდებლად? თამაშის დროს არ უნდა იყოს ეგ, მანდამაიცნ მაშინ რატომ ედგნებათ დედა როცა რეალს ხვდებიან? ატლეტიკოსთან მატჩის დროს რაზე არ ხდება? ეგეც ხომ მადრიდია? ბასკებიც ვერ იტანენ ესპანელებს ამგრამ სადმე გინახავთ მატჩი ჩაშლა სდომოდათ? პირველ ყოფილებივით რომ იქცევიან, აი ეგაა რომ გკიდია რას იზამენ ისებნი, შენ გკიდია , მაგრამ კლუბს არ კიდია და ზოგადად ისეთ სამყაროს ვინც ამაზეა პასუხისმგებელი

არაა ლამაზი ეგ მიტინგები ვის მოეწონება მარა არც ეგრეა როგორც შენ წერდი ისეთი გასაგიჟებელი არ უქნიათ სტადიონზე რო მოკვეთონ მაგის გამო ლიგიდან. დააცადე ატლეტიკოც ჩამოვდეს ამ სტადიონზე იქნება უარესს უშვებიან მაგაყ

60

20 დეკემბერი 2019 18:31

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man
ციტატა: totti10
ციტატა: Wtf man
ციტატა: totti10
ციტატა: Wtf man
ციტატა: rivaldo10
ტოტის ბარსელონასადმი სიძულვილი და ზიზღი ალაპარაკებს ამას მაგრამ მართალია სდღაც, ყეველა სეპარატისიტი სასტავი რომ არის მანდ დედის კლიმანჯაროობეი უნდა მოეხნას ფეხბურთს აზარალებნ და არა მარტო ფეხბურთს.

და ჰეიზემბერგ სხვაზე ლაპარაკობ მსაჯებიო ესო ისო და შენც არა ნაკლებ ლაპარაკობ მაგ თემაზე უკვე პარანოიად გაქ ქცეული თუ აკვირდები მაგას დდ

ტიპებს როგორ ძულთ და ეზიზღებათ ბარსელონა არ მესმის მართლა ესეთი დამოკიდებულება, რეალიზე არ ამომდის მზე და მთვარე მარამ როგორც კონკურენტი გუნდს ამ ჭრილში განვიხილავ მხოლოდ ამ საკითხს მაგრამ ზიზღი? გავარტყო იმ ფეხბურთს სადაც მადრიდის რეალი არ იქნება.

ერთი სული აქვთ ზოგს ბარსელონა როგორც კლუბი გააუქმონ და მერე ფეხბურთის სიყვარულზე დაგიწყებენ ქადაგებას.

სრულიად მართალი ხარ რივალდო. ტოტი ისეთებს წერს მაგრად მიკვირს. გააუქმონო ლიგიდან მოხსნანო კარგი რა თუ ძმა ხარ რა უნდა გააუქმონ ან ვინ გააუქმებს ამხელა კალიბრის გუნდს. კი ძაან უნდათ ბევრს რო გაუქმდეს მარა ვერ მოესწრებიან მაგას

ვიცი კიდეც რატომაც უნდათ ბარსელონას გაუქმება. ერთადერთი გუნდია ვინც რეალს ხშირად დიდი ანგარიშებით ამარცხებს და ბარსელონა რო აღარ იყოს იბატონებენ მარტო და მაგიტომ უნდათ😁



რა არს უცნაური? როცა რეალს ხვდებიან სულ ხან აქცია იმართება და ხან ავტობუსებს ესხმიან, მეორეც ერთი სტადიოზნე თამაშის მაგივრად ყვირიან პოლიტიკურ რაღაცეებს, ვერ გავიგე როცა ბარსელონას ეხება ესეიგი არაუშავს და როცა სხვა გუნდს ეხება დედა უნდა მოუდგნან? რამდენად უყურებ პრემიერ ლიგას არ ვიცი მაგრამ მატიჩმა და ვიდიჩმა არ გაიკეთა გვირგვინი მაისურზე და სამკლაური რომელიც იუგოსლავიაში დაღუპულ ინგლისელ ჯარისკაცებს პატივსაცემოდ იყო მიმართული, მაგის გამო ზუსტად 2 თვე მიცეს დისკვალიპიკაცია, იმის გამო რომ ტიპები არ ჩაერთვნენ ასეთ კამპანიაში, და როცა ბარსელონას ეხება რა სისულელეა რა შუაშია გუნდი როცა ფანობა უაზრო ყავს, რა შუაში იყო ლაციო როცა ვიგაც უაზრო ფანებმა ფაშისტური ჟესტები გამოიყენეს და მოკვეთეს უეფადან, რა შუაში იყო დინამო თბვილისი რომდ ააჯარიმეს ვიღაც ბალეშიკების გამო? ესეიგი რახან ბარსელონაა უნდა ეპატიოს ასეთი რამ? 3 ჯერ გააფრთხილეს რომ აეკრძალათ მასეთი გამოხტომები მაგრამ მაინც არ ჩერდებიან, თქვენ არ იცით რა არის პოლიტიკური მაფია, ისე გააქრობენ რომ მოუნდეთ მაგ მესებს და ყველას აზრზეც ვერ მოვლენ ის გლე სეპარატისტები, შენ მოგეწონება თამაშს ესწრები და ვიღაც 50 000 კაცი ყვირის კატალონია არაა ესპანეთი ჩვენ სხვა ვართ და მღეროდნენ კატალონიის ჰიმნს და ლანძღავდნენ პოლიტიკოსებს გაქანებულ მატჩზე???

ჯარიმას დაადებენ მაგის გამო მარა როგორც შენ იძახი ლიგიდან უნდა მოკვეთონ უნდა გააქრონ გაანადგურონ გააუქმონ ეგრე სადაა რაღა რეალის გულშემატკივარს შეგტკივა გული მაგ თემებზე. არ გკიდია ფანები რას იტყვიან ან რას გააკეთებენ მე პირადად მაგრად მკიდია კატალონიელი ფანები რას იყვირებენ და იმღერებენ. ეგ არეულობები და უბედურობები ყველა ქვეყანაშია. ისე გაკივირდა შენ პოლიციის მანქანებიბდაწვესო გეგონება ჩვენ ქვეყანაში არ მომხდარიყო ეგ ცოტა ხნის წინ. ყველგანაა ვაფშე ეგ


რეალის ბალეშიკობა რა შუაშია? არც რეალის ვარ და არც ბარსელონასი, არავის ვბალეშიკობ, უბრალოდ მევასება წესიერი თამაშის ყურება და ის არ მომწონს როცა სტადიონზე თამაშის მაგივრად მესმის უაზრო გამოხტომები, და 1000 რაღაც, წაიკითხე ბიბისი რას წერს მაგ თამაშზე, ასეთი რამ ინგლისში რომ მომხდარიყო უმკაცრესად დასჯებოდა მასპინძელი გუნდიო და შენ ამბობ რომ ბარსელონას რატომ უნდა მოეკითხოს ფანების ამბავიო, შენ რაც ნახე მოგეწონა ეს? თამაშის ყურების ამგივრად რომ ისმის გამაყრუებელი შტვენა იმის გამო რომ კატალონიას არაღიარებენდ ამოუკიდებლად? თამაშის დროს არ უნდა იყოს ეგ, მანდამაიცნ მაშინ რატომ ედგნებათ დედა როცა რეალს ხვდებიან? ატლეტიკოსთან მატჩის დროს რაზე არ ხდება? ეგეც ხომ მადრიდია? ბასკებიც ვერ იტანენ ესპანელებს ამგრამ სადმე გინახავთ მატჩი ჩაშლა სდომოდათ? პირველ ყოფილებივით რომ იქცევიან, აი ეგაა რომ გკიდია რას იზამენ ისებნი, შენ გკიდია , მაგრამ კლუბს არ კიდია და ზოგადად ისეთ სამყაროს ვინც ამაზეა პასუხისმგებელი

არაა ლამაზი ეგ მიტინგები ვის მოეწონება მარა არც ეგრეა როგორც შენ წერდი ისეთი გასაგიჟებელი არ უქნიათ სტადიონზე რო მოკვეთონ მაგის გამო ლიგიდან. დააცადე ატლეტიკოც ჩამოვდეს ამ სტადიონზე იქნება უარესს უშვებიან მაგაყ



პირველი შემთხვევა არაა ეს უკვე მერამდენედ ხდება, წინა წელსაც გამოხტნენ ეგ დედამიჯმულები, რეალი როცა ყომარობდა, 2017 წელს დააზიანეს რეალის ავტობუსი სუპერ თასზე რომ იყო, ატლეტიკოსთან არასდროს მინახავს და რეალთან უკვე მე4 მოხდა ასეთი რამ, რავიცი ძმაო რაღაც უაზრო ფაშიტური ქმედების გამო მოკვეთეს არავიზე ნაკლები გუნდი ლაციო, ლიბერტატორესიდან მოკვეთეს ერთხელ კორინთიასი ფანებმა დასცხეს ერთმანეთ და 2 ადამიანი დაიღუპა, პარმა სერია ბ ში გააგდეს იმის გამო რომ პრეზიდენტმა რაღაც უაზრობა ქნა აღარ მახსოვს, მოკლედ ყველას აჯარიმებენ და დედას უდგნავენ და რატომ აპრავებენ ამ ბარსელონას ამბავს ვერ გავიგე, მაგის გამო შეიძLება უფრო დაერხეს ბარსეონას რომ მერე ყველა გნდმა დაიწყოს გატრაკება მაგაზე, ერთხელ არის ბარსელონა დაჯარიმებული 15 მილიონი გადაახდევინეს კაალონიის დროშების გამოფენვის გამო, კლუბი რა შუაშია ბაზარი არაა, მაგამ უნდა იცოდეს რომ პოლიტიკური სირობები არ უნდა გამოფინონ, დავიჯერო არ იჩხრიკება ხალხი სტადიონზე სანამ შევა? და იმხელა ბანერს შეტანა ხომ უნდა?

61

21 დეკემბერი 2019 12:33

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
გადაახია იმენა ბურთი თავზე

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

რეკლამა

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 დოვბიკი 18
2 ბელინგემი 17
3 მაიორალი 15
4 ბუდიმირი 15

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 რეალი 6 6 0 0 18
2 ნაპოლი 6 3 1 2 10
3 ბრაგა 6 1 1 4 4
4 იუნიონ ბერლინი 6 0 2 4 2

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...

4-3-3
4-4-2
4-2-3-1



მთვლელები

საიტის არქივი:

აპრილი 2024 (326)
მარტი 2024 (335)
თებერვალი 2024 (456)
იანვარი 2024 (411)
დეკემბერი 2023 (372)
ნოემბერი 2023 (391)