რამოსი:„გუარდიოლა „რეალს“ კარგად იცნობს“

სერხიო რამოსმა ჩემპიონთა ლიგის წილისყრა შეაფასა...


„გადავედით ეტაპზე, რომელზეც მარტივი მეტოქე არ არსებობს, თუმცა ისიც უნდა ითქვას, რომ „სიტის“ სახით ერთ-ერთი ყველაზე მძიმე მოწინააღმდეგე გვეყოლება.“

„გუარდიოლამ კარგად იცის, რომ „რეალთან“ თამაში მძიმეა, ვინაიდან ჩვენ გაცილებით დიდ გამოცდილებას ვფლობთ ვიდრე, მისი კლუბი, მაგრამ არაერთი ფეხბურთელის ჩამოთვლა შემიძლია, რომელიც ინგლისურ კლუბში თამაშობს და ნებისმიერ წამს შეუძლია მოედანზე საოცრების მოხდენა, თუნდაც დე ბრუინს, სილვას და აგუეროს.“ dle 10.1

  • Ramos
  • 16 დეკემბერი 2019
  • 6529
  • 46

1

16 დეკემბერი 2019 19:07

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5967
მადრიდულ გუნდებს ერგო ყველაზე ძლიერი მეტოქეები, ჩელსი ბაიერნიც ძლიერი წყვილია.
-----------------------
ჰალამადრიდ.

2

16 დეკემბერი 2019 19:09

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
აი მეც მეცინება აზარის და გრიზმანის შედარებისას. სად გრიზმანი და სად აზარი...აზარს პრემიერ ლიგის გარდა არსად არაფერი დაუმტკიცებია. მოდი დავიწყოთ ნაკრებით. ნაკრებია და გრიზმანს რო უფრო დიდი სანაკრებო კარიერა აქვს ვიდრე აზარს მაგას საუბარი რათ უნდა. კაცმა მსოფლიო ჩემპიონატი მოიგო და ევროპის ჩემპიონატის ფინალი ითამაშა და იქაც ცოტა დააკლდა რო მოეგო და აზარმა ფაქტია ჯერ ვერაფერი გააკეთა დასამახსოვრებელი ნაკრებში. ეხლა ჩემპიონთა ლიგით დავიწყოთ. ჩემპიონთა ლიგაა და აზარი კი ძაან მაგარი ფეხბურთელია მაგრამ ჩემპიონთა ლიგაზე ერთი ჩვეულებრივი იგროკია. მხოლოდ 8 გოლი აქვს აზარს თავის კარიერაში ჩემპიონთა ლიგაზე გატანილი და ამ რვა გოლიდანაც სამი გოლი პენალტით გაიტანა. პრემიერ ლიგაში კი მაგრამ აი ჩემპიონთა ლიგაზე არ მახსენდება აზარის დასამახსოვრებელი მატჩი, სადაც შეხვედრის ბედი გადაეწყვიტოს. წარმოიდგინეთ აზარის დონის ფეხბურთელს მხოლოდ რვა გოლი აქ კარიერაში ჩემპიონთა ლიგაზე გატანილი და ამ რვიდანაც სამი პენალტით. კი ვაღიარებ პრემიერ ლიგაში აზარი რაღაც სასწაული იყო, თამაშებსაც მარტო ეგ იგებდა, ჩელსის და პრემიერ ლიგის ისტორიაშიც ერთ-ერთი გამორჩეული ფეხბურთელი გახდა, ბევრი კარგი მომენტი აჩუქა ჩელსის და პრემიერ ლიგას, მაგრამ აი ჩემპიონთა ლიგაზე დასამახსოვრებელი არაფერი გაუკეთებია. სტატისტიკაც გვეუბნება მხოლოდ რვა გოლი ჩემპიონთა ლიგაზე კარიერაში, აი გრიზმანმა ჩემპიონთა ლიგა ვერ მოიგო მაგრამ ორი ჩემპიონთა ლიგის ფინალი ითამაშა ატლეტიკოთი, თან როგორი ატლეტიკოთი. ხოლო 2016 წელს იმენა მარტო გრიზმანმა და საულმა გაიყვანეს ატლეტიკო ლიგის ფინალში დამეთანხმებით ალბათ. ბაიერნი და ბარსა გამოაგდეს. ბარსას კი ატლეტიკო თითმის სულ აგდებდა ჩემპიონთა ლიგიდან და გრიზმანი მთავარი შემოქმედი იყო. სწორედ გრიზმანის გოლით გამოგვთიშა ატლეტიკომ ჩემპიონთა ლიგას. 2016 წელს წელს საერთოდ მარტომ გაიყვანა გრიზმანმა ატლეტიკო ჩემპიონთა ლიგის ფინალში, თან ყველამ კარგად იცით ატლეტიკოს საშინელი სათამაშო სტილი. შეიძლება ჩემპიონთა ლიგაზე მესის რონალდოს და თუნდაც რამოსის ნახევარიც არ აქვს გაკეთებული გრიზმანს, მაგრამ აზარზე ბევრად მეტი რამ აქვს გაკეთებული ჩემპიონთა ლიგაზე გრიზმანს და აზარზე ბევრად მეტი დასამახსოვრებელი მატჩის აქვს ჩატარებული ჩემპიონთა ლიგაზე გრიზმანს. ერთადერთი რაშიც შეიძლება აზარი გრიზმანზე წინ დააყენო შიდა ჩემპიონატებია, მაგრამ იქაც ატლეტიკოს კი ბარსა რეალი ყავდა ლა ლიგაში მაგრამ მაინც მეორეზე გადიოდა, აი ჩელსიმ კი მოიგო აზართან ერთად რამდენჯერმე პრემიერ ლიგა მაგრამ, იმ პერიოდში პრემიერ ლიგის არცერთი ტოპ გუნდი ფორმაში არ იყო. მანჩესტერი რაც ფერგი წავიდა აღარ იყო სააქაოს, არსენალი კი დიდი გუნდია მაგრამ ეგეც წლებია უკვე საჩემპიონო გუნდად აღარ განიხილება. ტოტენჰემი და ლივერპული კი მაგარი გუნდები არიან მაგრამ მაშინ ჯერ კიდევ არ იყვნენ კრიზისიდან ბოლომდე გამოსულები და არც ესე კარგი გუნდები იყვნენ. ერთადერთი სიტი ყავდათ რეალური კონკურენტი. ატლეტიკოს კი ბარსა რეალი ყავდა ლა ლიგაში მაგრამ მაინც მეორეზე გადიოდა, თან ბარსას მსნ ტრიო ყავდა იმ პერიოდში. მოკლედ ვაღიარებ აზარი კი ტოპ კლასის მოთამაშეა, მაგრამ გრიზმანს უფრო მეტი რამ აქვს გაკეთებული და დამტკიცებული კარიერაში ვიდრე აზარს, მითუმეტეს საერთაშორისო ასპარეზზე და მოდი ისიც ვაღიაროთ რომ აზარს პრემიერ ლიგის გარდა არსად არაფერი დაუმტკიცებია.

3

16 დეკემბერი 2019 19:23

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5967
ისე გაგვიჭირდება სიტისთან რაღა ამათ შევხვდით ამ ეტაპზე..
-----------------------
ჰალამადრიდ.

4

16 დეკემბერი 2019 19:23

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2622
გინდა სანაკრებო მიღწევები შეადარეთ და გინდა საკლუბო, ინდივიდუალურად აზარს და გრიზმანს რომ ადარებ როგორც ფეხბურთელს, აზარი უკეთესია. რა გრიზმანი კარგიით რა მართლაა. საფრანგეთის ნაკრებში მთავარი ფიგურაა გრიზმანი თუუ?? აზარს არც კლუბში გაუმართლა და ბელგიის ნაკრები კი არის ძლიერი მაგრამ სად საფრანგეთი სად ბელგია.

აზარი უფრო ძლიერი ფეხბურთელია ვიდრე გრიზმანი.

5

16 დეკემბერი 2019 19:23

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 965
ციტატა: სელესაო
აი მეც მეცინება აზარის და გრიზმანის შედარებისას. სად გრიზმანი და სად აზარი...აზარს პრემიერ ლიგის გარდა არსად არაფერი დაუმტკიცებია. მოდი დავიწყოთ ნაკრებით. ნაკრებია და გრიზმანს რო უფრო დიდი სანაკრებო კარიერა აქვს ვიდრე აზარს მაგას საუბარი რათ უნდა. კაცმა მსოფლიო ჩემპიონატი მოიგო და ევროპის ჩემპიონატის ფინალი ითამაშა და იქაც ცოტა დააკლდა რო მოეგო და აზარმა ფაქტია ჯერ ვერაფერი გააკეთა დასამახსოვრებელი ნაკრებში. ეხლა ჩემპიონთა ლიგით დავიწყოთ. ჩემპიონთა ლიგაა და აზარი კი ძაან მაგარი ფეხბურთელია მაგრამ ჩემპიონთა ლიგაზე ერთი ჩვეულებრივი იგროკია. მხოლოდ 8 გოლი აქვს აზარს თავის კარიერაში ჩემპიონთა ლიგაზე გატანილი და ამ რვა გოლიდანაც სამი გოლი პენალტით გაიტანა. პრემიერ ლიგაში კი მაგრამ აი ჩემპიონთა ლიგაზე არ მახსენდება აზარის დასამახსოვრებელი მატჩი, სადაც შეხვედრის ბედი გადაეწყვიტოს. წარმოიდგინეთ აზარის დონის ფეხბურთელს მხოლოდ რვა გოლი აქ კარიერაში ჩემპიონთა ლიგაზე გატანილი და ამ რვიდანაც სამი პენალტით. კი ვაღიარებ პრემიერ ლიგაში აზარი რაღაც სასწაული იყო, თამაშებსაც მარტო ეგ იგებდა, ჩელსის და პრემიერ ლიგის ისტორიაშიც ერთ-ერთი გამორჩეული ფეხბურთელი გახდა, ბევრი კარგი მომენტი აჩუქა ჩელსის და პრემიერ ლიგას, მაგრამ აი ჩემპიონთა ლიგაზე დასამახსოვრებელი არაფერი გაუკეთებია. სტატისტიკაც გვეუბნება მხოლოდ რვა გოლი ჩემპიონთა ლიგაზე კარიერაში, აი გრიზმანმა ჩემპიონთა ლიგა ვერ მოიგო მაგრამ ორი ჩემპიონთა ლიგის ფინალი ითამაშა ატლეტიკოთი, თან როგორი ატლეტიკოთი. ხოლო 2016 წელს იმენა მარტო გრიზმანმა და საულმა გაიყვანეს ატლეტიკო ლიგის ფინალში დამეთანხმებით ალბათ. ბაიერნი და ბარსა გამოაგდეს. ბარსას კი ატლეტიკო თითმის სულ აგდებდა ჩემპიონთა ლიგიდან და გრიზმანი მთავარი შემოქმედი იყო. სწორედ გრიზმანის გოლით გამოგვთიშა ატლეტიკომ ჩემპიონთა ლიგას. 2016 წელს წელს საერთოდ მარტომ გაიყვანა გრიზმანმა ატლეტიკო ჩემპიონთა ლიგის ფინალში, თან ყველამ კარგად იცით ატლეტიკოს საშინელი სათამაშო სტილი. შეიძლება ჩემპიონთა ლიგაზე მესის რონალდოს და თუნდაც რამოსის ნახევარიც არ აქვს გაკეთებული გრიზმანს, მაგრამ აზარზე ბევრად მეტი რამ აქვს გაკეთებული ჩემპიონთა ლიგაზე გრიზმანს და აზარზე ბევრად მეტი დასამახსოვრებელი მატჩის აქვს ჩატარებული ჩემპიონთა ლიგაზე გრიზმანს. ერთადერთი რაშიც შეიძლება აზარი გრიზმანზე წინ დააყენო შიდა ჩემპიონატებია, მაგრამ იქაც ატლეტიკოს კი ბარსა რეალი ყავდა ლა ლიგაში მაგრამ მაინც მეორეზე გადიოდა, აი ჩელსიმ კი მოიგო აზართან ერთად რამდენჯერმე პრემიერ ლიგა მაგრამ, იმ პერიოდში პრემიერ ლიგის არცერთი ტოპ გუნდი ფორმაში არ იყო. მანჩესტერი რაც ფერგი წავიდა აღარ იყო სააქაოს, არსენალი კი დიდი გუნდია მაგრამ ეგეც წლებია უკვე საჩემპიონო გუნდად აღარ განიხილება. ტოტენჰემი და ლივერპული კი მაგარი გუნდები არიან მაგრამ მაშინ ჯერ კიდევ არ იყვნენ კრიზისიდან ბოლომდე გამოსულები და არც ესე კარგი გუნდები იყვნენ. ერთადერთი სიტი ყავდათ რეალური კონკურენტი. ატლეტიკოს კი ბარსა რეალი ყავდა ლა ლიგაში მაგრამ მაინც მეორეზე გადიოდა, თან ბარსას მსნ ტრიო ყავდა იმ პერიოდში. მოკლედ ვაღიარებ აზარი კი ტოპ კლასის მოთამაშეა, მაგრამ გრიზმანს უფრო მეტი რამ აქვს გაკეთებული და დამტკიცებული კარიერაში ვიდრე აზარს, მითუმეტეს საერთაშორისო ასპარეზზე და მოდი ისიც ვაღიაროთ რომ აზარს პრემიერ ლიგის გარდა არსად არაფერი დაუმტკიცებია.

ამ კომენტარის კოპირებით არ დაიღალე? გავიგეთ საზეპიროდ ხოარ გვაქვს?

6

16 დეკემბერი 2019 19:25

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2622
უბრალოდ არ ვიცი გრიზმანი რატომ არის აზარზე კარგი ფეხბურთელი, ვერავინ ამიხსნის ამას ამომწურავად, თუ ვინმეს შეუძლია ვუსმენ.

7

16 დეკემბერი 2019 19:33

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Axl
უბრალოდ არ ვიცი გრიზმანი რატომ არის აზარზე კარგი ფეხბურთელი, ვერავინ ამიხსნის ამას ამომწურავად, თუ ვინმეს შეუძლია ვუსმენ.

ორჯერ იყო გრიზმანი ოქროს ბურთის სამეულში აზარი არცერთხელ

8

16 დეკემბერი 2019 19:46

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2622
ციტატა: dinamo tbilisi
ორჯერ იყო გრიზმანი ოქროს ბურთის სამეულში აზარი არცერთხელ

მოდრიჩმა მოიგო გაურკვეველ სიტუაციაში ოქროს ბურთი და მომდევნო წელს საერთოდ ვერც მოხვდა, ოქროს ბურთის სამეულში მოხვედრა ბევრს არ ნიშნავს, როცა ორ ფეხბურთელს ადარებ ერთმანეთს, სადაც ასევე გასათვალისწინებელია ვინ სად თამაშობდა. ორჯერ გავიდა ეგრე გრიზმანი ფინალში და ორჯერვე რეალმა გაუმწარა ცხოვრება. გაეკეთებინა იქ რამე განსაკუთრებული, ელიდეტა გუნდისთვის.

მოკლედ სტატისტიკები არ წყვეტს ბევრს, აზარი ბევრად დიდი ფეხბურთელია ვიდრე გრიზმანი.

9

16 დეკემბერი 2019 19:47

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3126
აზარი ჯობია რად უნდა ლაპარაკი

10

16 დეკემბერი 2019 19:48

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: სელესაო
აი მეც მეცინება აზარის და გრიზმანის შედარებისას. სად გრიზმანი და სად აზარი...აზარს პრემიერ ლიგის გარდა არსად არაფერი დაუმტკიცებია. მოდი დავიწყოთ ნაკრებით. ნაკრებია და გრიზმანს რო უფრო დიდი სანაკრებო კარიერა აქვს ვიდრე აზარს მაგას საუბარი რათ უნდა. კაცმა მსოფლიო ჩემპიონატი მოიგო და ევროპის ჩემპიონატის ფინალი ითამაშა და იქაც ცოტა დააკლდა რო მოეგო და აზარმა ფაქტია ჯერ ვერაფერი გააკეთა დასამახსოვრებელი ნაკრებში. ეხლა ჩემპიონთა ლიგით დავიწყოთ. ჩემპიონთა ლიგაა და აზარი კი ძაან მაგარი ფეხბურთელია მაგრამ ჩემპიონთა ლიგაზე ერთი ჩვეულებრივი იგროკია. მხოლოდ 8 გოლი აქვს აზარს თავის კარიერაში ჩემპიონთა ლიგაზე გატანილი და ამ რვა გოლიდანაც სამი გოლი პენალტით გაიტანა. პრემიერ ლიგაში კი მაგრამ აი ჩემპიონთა ლიგაზე არ მახსენდება აზარის დასამახსოვრებელი მატჩი, სადაც შეხვედრის ბედი გადაეწყვიტოს. წარმოიდგინეთ აზარის დონის ფეხბურთელს მხოლოდ რვა გოლი აქ კარიერაში ჩემპიონთა ლიგაზე გატანილი და ამ რვიდანაც სამი პენალტით. კი ვაღიარებ პრემიერ ლიგაში აზარი რაღაც სასწაული იყო, თამაშებსაც მარტო ეგ იგებდა, ჩელსის და პრემიერ ლიგის ისტორიაშიც ერთ-ერთი გამორჩეული ფეხბურთელი გახდა, ბევრი კარგი მომენტი აჩუქა ჩელსის და პრემიერ ლიგას, მაგრამ აი ჩემპიონთა ლიგაზე დასამახსოვრებელი არაფერი გაუკეთებია. სტატისტიკაც გვეუბნება მხოლოდ რვა გოლი ჩემპიონთა ლიგაზე კარიერაში, აი გრიზმანმა ჩემპიონთა ლიგა ვერ მოიგო მაგრამ ორი ჩემპიონთა ლიგის ფინალი ითამაშა ატლეტიკოთი, თან როგორი ატლეტიკოთი. ხოლო 2016 წელს იმენა მარტო გრიზმანმა და საულმა გაიყვანეს ატლეტიკო ლიგის ფინალში დამეთანხმებით ალბათ. ბაიერნი და ბარსა გამოაგდეს. ბარსას კი ატლეტიკო თითმის სულ აგდებდა ჩემპიონთა ლიგიდან და გრიზმანი მთავარი შემოქმედი იყო. სწორედ გრიზმანის გოლით გამოგვთიშა ატლეტიკომ ჩემპიონთა ლიგას. 2016 წელს წელს საერთოდ მარტომ გაიყვანა გრიზმანმა ატლეტიკო ჩემპიონთა ლიგის ფინალში, თან ყველამ კარგად იცით ატლეტიკოს საშინელი სათამაშო სტილი. შეიძლება ჩემპიონთა ლიგაზე მესის რონალდოს და თუნდაც რამოსის ნახევარიც არ აქვს გაკეთებული გრიზმანს, მაგრამ აზარზე ბევრად მეტი რამ აქვს გაკეთებული ჩემპიონთა ლიგაზე გრიზმანს და აზარზე ბევრად მეტი დასამახსოვრებელი მატჩის აქვს ჩატარებული ჩემპიონთა ლიგაზე გრიზმანს. ერთადერთი რაშიც შეიძლება აზარი გრიზმანზე წინ დააყენო შიდა ჩემპიონატებია, მაგრამ იქაც ატლეტიკოს კი ბარსა რეალი ყავდა ლა ლიგაში მაგრამ მაინც მეორეზე გადიოდა, აი ჩელსიმ კი მოიგო აზართან ერთად რამდენჯერმე პრემიერ ლიგა მაგრამ, იმ პერიოდში პრემიერ ლიგის არცერთი ტოპ გუნდი ფორმაში არ იყო. მანჩესტერი რაც ფერგი წავიდა აღარ იყო სააქაოს, არსენალი კი დიდი გუნდია მაგრამ ეგეც წლებია უკვე საჩემპიონო გუნდად აღარ განიხილება. ტოტენჰემი და ლივერპული კი მაგარი გუნდები არიან მაგრამ მაშინ ჯერ კიდევ არ იყვნენ კრიზისიდან ბოლომდე გამოსულები და არც ესე კარგი გუნდები იყვნენ. ერთადერთი სიტი ყავდათ რეალური კონკურენტი. ატლეტიკოს კი ბარსა რეალი ყავდა ლა ლიგაში მაგრამ მაინც მეორეზე გადიოდა, თან ბარსას მსნ ტრიო ყავდა იმ პერიოდში. მოკლედ ვაღიარებ აზარი კი ტოპ კლასის მოთამაშეა, მაგრამ გრიზმანს უფრო მეტი რამ აქვს გაკეთებული და დამტკიცებული კარიერაში ვიდრე აზარს, მითუმეტეს საერთაშორისო ასპარეზზე და მოდი ისიც ვაღიაროთ რომ აზარს პრემიერ ლიგის გარდა არსად არაფერი დაუმტკიცებია.

გეთანხმები გრიზმანს უფრო მეტი აქვს გაკეთებული და საერთოდ გრიზმანი მირჩევნია აზარს

11

16 დეკემბერი 2019 19:48

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1866
ციტატა: Andre1
ციტატა: სელესაო
აი მეც მეცინება აზარის და გრიზმანის შედარებისას. სად გრიზმანი და სად აზარი...აზარს პრემიერ ლიგის გარდა არსად არაფერი დაუმტკიცებია. მოდი დავიწყოთ ნაკრებით. ნაკრებია და გრიზმანს რო უფრო დიდი სანაკრებო კარიერა აქვს ვიდრე აზარს მაგას საუბარი რათ უნდა. კაცმა მსოფლიო ჩემპიონატი მოიგო და ევროპის ჩემპიონატის ფინალი ითამაშა და იქაც ცოტა დააკლდა რო მოეგო და აზარმა ფაქტია ჯერ ვერაფერი გააკეთა დასამახსოვრებელი ნაკრებში. ეხლა ჩემპიონთა ლიგით დავიწყოთ. ჩემპიონთა ლიგაა და აზარი კი ძაან მაგარი ფეხბურთელია მაგრამ ჩემპიონთა ლიგაზე ერთი ჩვეულებრივი იგროკია. მხოლოდ 8 გოლი აქვს აზარს თავის კარიერაში ჩემპიონთა ლიგაზე გატანილი და ამ რვა გოლიდანაც სამი გოლი პენალტით გაიტანა. პრემიერ ლიგაში კი მაგრამ აი ჩემპიონთა ლიგაზე არ მახსენდება აზარის დასამახსოვრებელი მატჩი, სადაც შეხვედრის ბედი გადაეწყვიტოს. წარმოიდგინეთ აზარის დონის ფეხბურთელს მხოლოდ რვა გოლი აქ კარიერაში ჩემპიონთა ლიგაზე გატანილი და ამ რვიდანაც სამი პენალტით. კი ვაღიარებ პრემიერ ლიგაში აზარი რაღაც სასწაული იყო, თამაშებსაც მარტო ეგ იგებდა, ჩელსის და პრემიერ ლიგის ისტორიაშიც ერთ-ერთი გამორჩეული ფეხბურთელი გახდა, ბევრი კარგი მომენტი აჩუქა ჩელსის და პრემიერ ლიგას, მაგრამ აი ჩემპიონთა ლიგაზე დასამახსოვრებელი არაფერი გაუკეთებია. სტატისტიკაც გვეუბნება მხოლოდ რვა გოლი ჩემპიონთა ლიგაზე კარიერაში, აი გრიზმანმა ჩემპიონთა ლიგა ვერ მოიგო მაგრამ ორი ჩემპიონთა ლიგის ფინალი ითამაშა ატლეტიკოთი, თან როგორი ატლეტიკოთი. ხოლო 2016 წელს იმენა მარტო გრიზმანმა და საულმა გაიყვანეს ატლეტიკო ლიგის ფინალში დამეთანხმებით ალბათ. ბაიერნი და ბარსა გამოაგდეს. ბარსას კი ატლეტიკო თითმის სულ აგდებდა ჩემპიონთა ლიგიდან და გრიზმანი მთავარი შემოქმედი იყო. სწორედ გრიზმანის გოლით გამოგვთიშა ატლეტიკომ ჩემპიონთა ლიგას. 2016 წელს წელს საერთოდ მარტომ გაიყვანა გრიზმანმა ატლეტიკო ჩემპიონთა ლიგის ფინალში, თან ყველამ კარგად იცით ატლეტიკოს საშინელი სათამაშო სტილი. შეიძლება ჩემპიონთა ლიგაზე მესის რონალდოს და თუნდაც რამოსის ნახევარიც არ აქვს გაკეთებული გრიზმანს, მაგრამ აზარზე ბევრად მეტი რამ აქვს გაკეთებული ჩემპიონთა ლიგაზე გრიზმანს და აზარზე ბევრად მეტი დასამახსოვრებელი მატჩის აქვს ჩატარებული ჩემპიონთა ლიგაზე გრიზმანს. ერთადერთი რაშიც შეიძლება აზარი გრიზმანზე წინ დააყენო შიდა ჩემპიონატებია, მაგრამ იქაც ატლეტიკოს კი ბარსა რეალი ყავდა ლა ლიგაში მაგრამ მაინც მეორეზე გადიოდა, აი ჩელსიმ კი მოიგო აზართან ერთად რამდენჯერმე პრემიერ ლიგა მაგრამ, იმ პერიოდში პრემიერ ლიგის არცერთი ტოპ გუნდი ფორმაში არ იყო. მანჩესტერი რაც ფერგი წავიდა აღარ იყო სააქაოს, არსენალი კი დიდი გუნდია მაგრამ ეგეც წლებია უკვე საჩემპიონო გუნდად აღარ განიხილება. ტოტენჰემი და ლივერპული კი მაგარი გუნდები არიან მაგრამ მაშინ ჯერ კიდევ არ იყვნენ კრიზისიდან ბოლომდე გამოსულები და არც ესე კარგი გუნდები იყვნენ. ერთადერთი სიტი ყავდათ რეალური კონკურენტი. ატლეტიკოს კი ბარსა რეალი ყავდა ლა ლიგაში მაგრამ მაინც მეორეზე გადიოდა, თან ბარსას მსნ ტრიო ყავდა იმ პერიოდში. მოკლედ ვაღიარებ აზარი კი ტოპ კლასის მოთამაშეა, მაგრამ გრიზმანს უფრო მეტი რამ აქვს გაკეთებული და დამტკიცებული კარიერაში ვიდრე აზარს, მითუმეტეს საერთაშორისო ასპარეზზე და მოდი ისიც ვაღიაროთ რომ აზარს პრემიერ ლიგის გარდა არსად არაფერი დაუმტკიცებია.

ამ კომენტარის კოპირებით არ დაიღალე? გავიგეთ საზეპიროდ ხოარ გვაქვს?
egre arbelias yvelaferi aq mogebuli 😂😂😂 grizmans. dzmao. cali fexit motamashe azari sjobia rasambob tu dzma xar

12

16 დეკემბერი 2019 19:52

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2622
ციტატა: Clever liar
დიდი სიბრმავე და უვიციზმია გრიზმანის ლომის წილის იგნორირება გინდ ატლეში გინდ ნაკრებში, მარა მე მაინც აზარის სტილის ფეხბურთელი მირჩევნია. + კლუბიც და ნაკრებიც გრიზმანისაზე ცოტა სუსტი ყავდა ამ ბოლოს..

გრიზმანი რომ ბელგიის ნაკრებში ჩასვა რა მოიგებდა ბელგიასთან ერთად რამეს? მართალი ხარ ზუსტად დაწერე, აზარს ნაკრებიც შედარებით სუსტი ყავს და კლუბი ხო უფრო მეტად სუსტი ყავდა. აზარი უფრო სასიამოვნო სანახავის თამაშისას.

ეს ისეთი ვარიანტია, რონალდუ რომ ტოლს არ უდებს მესის ან არ უდებდა მიღწევებით, მაგრამ მაინც მესი გირჩევნია, რადგან მისი ყურება სულ სხვა სიამოვნებაა და ტკბობა.

13

16 დეკემბერი 2019 19:52

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Axl
გინდა სანაკრებო მიღწევები შეადარეთ და გინდა საკლუბო, ინდივიდუალურად აზარს და გრიზმანს რომ ადარებ როგორც ფეხბურთელს, აზარი უკეთესია. რა გრიზმანი კარგიით რა მართლაა. საფრანგეთის ნაკრებში მთავარი ფიგურაა გრიზმანი თუუ?? აზარს არც კლუბში გაუმართლა და ბელგიის ნაკრები კი არის ძლიერი მაგრამ სად საფრანგეთი სად ბელგია.

აზარი უფრო ძლიერი ფეხბურთელია ვიდრე გრიზმანი.

მეც გეტყვი რო აზარზე ბევრად დიდი ფეხბურთელია გრიზმანი ეს ცარიელი სიტყვებია რასაც ამბობ, აზარს არაფერი დაუმტკიცებია გრიზმანზე მეტი, ლიგაზე ჩასვრილია მთელი მაგის კარიერა და პრემიწრლიგაშიც ბევრი ცუდი წელი ქონდა

14

16 დეკემბერი 2019 20:01

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Axl
გინდა სანაკრებო მიღწევები შეადარეთ და გინდა საკლუბო, ინდივიდუალურად აზარს და გრიზმანს რომ ადარებ როგორც ფეხბურთელს, აზარი უკეთესია. რა გრიზმანი კარგიით რა მართლაა. საფრანგეთის ნაკრებში მთავარი ფიგურაა გრიზმანი თუუ?? აზარს არც კლუბში გაუმართლა და ბელგიის ნაკრები კი არის ძლიერი მაგრამ სად საფრანგეთი სად ბელგია.

აზარი უფრო ძლიერი ფეხბურთელია ვიდრე გრიზმანი.

ამით დავიწყებ,პროვოკატორი ბარსელონას გულშემატკივარი არ ვარ. აზარში რამხელა თანხა გადაიხადა რეალმა?და რეალში გადმოავლის მერე რა გააკეთა აზარმა რეალში?ჩელსიში უკეთ კი არა უმაგრესად გამოდიოდა და თითქმის ყოველ მატჩში იჩენდა თავს გოლითა თუ ასისტით თავს.გრიზმანშიც დიდი მაყუთი გადაიხადეს და ყველაფერს რომ თავი გავანებოთ უკეთ გამოიყურება ვიდრე თქვენთან გადმოსული აზარი.აზარი ჩელსიში რომ იყო ისეთი ძლიერი გრიზი არ ყოფილა ატლეში მაგრამ ეხლა პიროქით არის და ეგრეც რომ არ იყოს იმ მსოფლიო ჩემპიონობით მაინც აღემატება გაღმერთებულ აზარს რომელოც რაც იყო იმის მესამედი არ არის რეალში,ეს მწარე რეალობაა და სიმართლეს თვალი უნდა გავუსწოროთ :)

15

16 დეკემბერი 2019 20:02

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Axl
ეს ისეთი ვარიანტია, რონალდუ რომ ტოლს არ უდებს მესის ან არ უდებდა მიღწევებით, მაგრამ მაინც მესი გირჩევნია, რადგან მისი ყურება სულ სხვა სიამოვნებაა და ტკბობა.

აი ზუსტად შეაფასე. ეგ თემაა

16

16 დეკემბერი 2019 20:03

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3126
აზარი სიამოვნებაა, იგივე გრძნობას ტოვებს რასაც დე ბრუინი, მესი

17

16 დეკემბერი 2019 20:03

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ისე გრიზმანს ერთი გოლი აშორებს ნაკრებში რო ზიდანს გაუთანაბრდეს გატანილი გოლებით კი უადგილო შედარებაა მარა ლუზერი გრიზმანისთვის მაინც კარგი შედეგია.

18

16 დეკემბერი 2019 20:14

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
იუვე მინდოდა მაგრად საიკიფოა იგრა წავიდოდა feel

19

16 დეკემბერი 2019 20:15

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
აი მეც მეცინება აზარის და გრიზმანის შედარებისას. სად გრიზმანი და სად აზარი...აზარს პრემიერ ლიგის გარდა არსად არაფერი დაუმტკიცებია. მოდი დავიწყოთ ნაკრებით. ნაკრებია და გრიზმანს რო უფრო დიდი სანაკრებო კარიერა აქვს ვიდრე აზარს მაგას საუბარი რათ უნდა. კაცმა მსოფლიო ჩემპიონატი მოიგო და ევროპის ჩემპიონატის ფინალი ითამაშა და იქაც ცოტა დააკლდა რო მოეგო და აზარმა ფაქტია ჯერ ვერაფერი გააკეთა დასამახსოვრებელი ნაკრებში. ეხლა ჩემპიონთა ლიგით დავიწყოთ. ჩემპიონთა ლიგაა და აზარი კი ძაან მაგარი ფეხბურთელია მაგრამ ჩემპიონთა ლიგაზე ერთი ჩვეულებრივი იგროკია. მხოლოდ 8 გოლი აქვს აზარს თავის კარიერაში ჩემპიონთა ლიგაზე გატანილი და ამ რვა გოლიდანაც სამი გოლი პენალტით გაიტანა. პრემიერ ლიგაში კი მაგრამ აი ჩემპიონთა ლიგაზე არ მახსენდება აზარის დასამახსოვრებელი მატჩი, სადაც შეხვედრის ბედი გადაეწყვიტოს. წარმოიდგინეთ აზარის დონის ფეხბურთელს მხოლოდ რვა გოლი აქ კარიერაში ჩემპიონთა ლიგაზე გატანილი და ამ რვიდანაც სამი პენალტით. კი ვაღიარებ პრემიერ ლიგაში აზარი რაღაც სასწაული იყო, თამაშებსაც მარტო ეგ იგებდა, ჩელსის და პრემიერ ლიგის ისტორიაშიც ერთ-ერთი გამორჩეული ფეხბურთელი გახდა, ბევრი კარგი მომენტი აჩუქა ჩელსის და პრემიერ ლიგას, მაგრამ აი ჩემპიონთა ლიგაზე დასამახსოვრებელი არაფერი გაუკეთებია. სტატისტიკაც გვეუბნება მხოლოდ რვა გოლი ჩემპიონთა ლიგაზე კარიერაში, აი გრიზმანმა ჩემპიონთა ლიგა ვერ მოიგო მაგრამ ორი ჩემპიონთა ლიგის ფინალი ითამაშა ატლეტიკოთი, თან როგორი ატლეტიკოთი. ხოლო 2016 წელს იმენა მარტო გრიზმანმა და საულმა გაიყვანეს ატლეტიკო ლიგის ფინალში დამეთანხმებით ალბათ. ბაიერნი და ბარსა გამოაგდეს. ბარსას კი ატლეტიკო თითმის სულ აგდებდა ჩემპიონთა ლიგიდან და გრიზმანი მთავარი შემოქმედი იყო. სწორედ გრიზმანის გოლით გამოგვთიშა ატლეტიკომ ჩემპიონთა ლიგას. 2016 წელს წელს საერთოდ მარტომ გაიყვანა გრიზმანმა ატლეტიკო ჩემპიონთა ლიგის ფინალში, თან ყველამ კარგად იცით ატლეტიკოს საშინელი სათამაშო სტილი. შეიძლება ჩემპიონთა ლიგაზე მესის რონალდოს და თუნდაც რამოსის ნახევარიც არ აქვს გაკეთებული გრიზმანს, მაგრამ აზარზე ბევრად მეტი რამ აქვს გაკეთებული ჩემპიონთა ლიგაზე გრიზმანს და აზარზე ბევრად მეტი დასამახსოვრებელი მატჩის აქვს ჩატარებული ჩემპიონთა ლიგაზე გრიზმანს. ერთადერთი რაშიც შეიძლება აზარი გრიზმანზე წინ დააყენო შიდა ჩემპიონატებია, მაგრამ იქაც ატლეტიკოს კი ბარსა რეალი ყავდა ლა ლიგაში მაგრამ მაინც მეორეზე გადიოდა, აი ჩელსიმ კი მოიგო აზართან ერთად რამდენჯერმე პრემიერ ლიგა მაგრამ, იმ პერიოდში პრემიერ ლიგის არცერთი ტოპ გუნდი ფორმაში არ იყო. მანჩესტერი რაც ფერგი წავიდა აღარ იყო სააქაოს, არსენალი კი დიდი გუნდია მაგრამ ეგეც წლებია უკვე საჩემპიონო გუნდად აღარ განიხილება. ტოტენჰემი და ლივერპული კი მაგარი გუნდები არიან მაგრამ მაშინ ჯერ კიდევ არ იყვნენ კრიზისიდან ბოლომდე გამოსულები და არც ესე კარგი გუნდები იყვნენ. ერთადერთი სიტი ყავდათ რეალური კონკურენტი. ატლეტიკოს კი ბარსა რეალი ყავდა ლა ლიგაში მაგრამ მაინც მეორეზე გადიოდა, თან ბარსას მსნ ტრიო ყავდა იმ პერიოდში. მოკლედ ვაღიარებ აზარი კი ტოპ კლასის მოთამაშეა, მაგრამ გრიზმანს უფრო მეტი რამ აქვს გაკეთებული და დამტკიცებული კარიერაში ვიდრე აზარს, მითუმეტეს საერთაშორისო ასპარეზზე და მოდი ისიც ვაღიაროთ რომ აზარს პრემიერ ლიგის გარდა არსად არაფერი დაუმტკიცებია.

20

16 დეკემბერი 2019 20:18

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5967
მე პირადად აზარი მირჩევნის გლიზმანი,ისევე როგორც მესი რონალდუს. თქვენ წარმოიდგინეთ მესის რომ რეალში ეთამაშა, საერთოდ რამე ექნებოდა ბარსას მოგებული?რეალი ალბათ 20ლიგამდე ავიდოდა. ბოლო 2 წელი მაინც ითამაშოს რეალში არ შეიძლება.
-----------------------
ჰალამადრიდ.

21

16 დეკემბერი 2019 20:22

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Ramos suares tu fexi ar motexo Shen iyo bartomeu an pike tundac shleingo

22

16 დეკემბერი 2019 20:27

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5967
მე რონალდუს მადლობელი ვარ რაც რეალისთვის გააკეთა მაგრამ მიუხედავად რო. მადრიდისტა ვარ როგორც ფეხბურთელი მესი მირჩევნია. აზარი როგორ დაგვიტრამვა მაგის ვითომ თანამემამულე დედაც მე.
-----------------------
ჰალამადრიდ.

23

16 დეკემბერი 2019 20:32

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3126
ციტატა: Benzema9
Ramos suares tu fexi ar motexo Shen iyo bartomeu an pike tundac shleingo

%ლე არ წაიღოს სუარესის

24

16 დეკემბერი 2019 20:33

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: oto.reali
მე პირადად აზარი მირჩევნის გლიზმანი,ისევე როგორც მესი რონალდუს. თქვენ წარმოიდგინეთ მესის რომ რეალში ეთამაშა, საერთოდ რამე ექნებოდა ბარსას მოგებული?რეალი ალბათ 20ლიგამდე ავიდოდა. ბოლო 2 წელი მაინც ითამაშოს რეალში არ შეიძლება.

სრულიად გეთანხმები. აი მესის და რონალდოს რო თქვენთან ეთამაშათ ან ჩვენთან 2009 წლის მერე ყოველ წელს რეალი ან ბარსა მოიგებდა ლიგას. ყოველ წელს. მოხსნიდა ყველანაირ რეკორდს. ბარსელონას ბოთე ხეომძღვანელობას რა ვუთხარი ეყიდათ რონალდო რა იქნებოდა. მიეცათ მანჩესტერისთვის რამდენიც საჭირო იყო. არამგონია რონალდოს უარი ეთქვა ბარსელონაში თამაშზე

25

16 დეკემბერი 2019 20:37

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: KingLeo10m
ციტატა: Benzema9
Ramos suares tu fexi ar motexo Shen iyo bartomeu an pike tundac shleingo

%ლე არ წაიღოს სუარესის

Uzdelobis gareshe Roca adamians ar icnob imastan saubarshi uzdeli sityva ar unda ixmaro brat elementarulia 2*2=4

26

16 დეკემბერი 2019 20:46

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3126
ციტატა: Benzema9
ციტატა: KingLeo10m
ციტატა: Benzema9
Ramos suares tu fexi ar motexo Shen iyo bartomeu an pike tundac shleingo

%ლე არ წაიღოს სუარესის

Uzdelobis gareshe Roca adamians ar icnob imastan saubarshi uzdeli sityva ar unda ixmaro brat elementarulia 2*2=4

მგონი შეურაცხმყოფელი არაფერი ყოფილა ჩემს სიტყვებში

შენ მიმართ თორემ რამოსს არ გავარტყი?

27

16 დეკემბერი 2019 20:46

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Chems mimartebashi Ara da chemtan saubarshi ki .....

28

16 დეკემბერი 2019 20:50

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3126
ციტატა: Benzema9
Chems mimartebashi Ara da chemtan saubarshi ki .....

ნუ კულტურული არაა გეთანხმები მაგრამ არც არაფერი შავდება მგონი მიჩვეული ვარ სამწუხაროდ..

29

16 დეკემბერი 2019 21:00

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Jigari xar xo araa sasiamovno damijere zma gushin aq dedebi agines ertmanets araferi dautoves prosta ra pontia ver vxvdebi vigac zangis gamo to aginebs qartvelia qartvels prosta shinaats ver vxvdebi .... Vigacas sheizleba kacobashi da chestshi sheeshalos da agino unda kiaraa gadaxsna shuaze Mara fexburtis gamo gineba chemamde ar dadis... Ravi Ras gaigeb jrelia xalxi😁😁😁

Da kide telefonshi gineba ar ixsneba sadac ar unda iyo mag saqcielit gagamtyuneben yoveltvis vinc quchis cota azrzea is gaigebs.... Zdiloba upirveles yovlisa

Zeg imedi maq Karim Mustafa benzema 1987 wlis 19 dekembers dabadebuli 185 sm gautans kuteebs

30

16 დეკემბერი 2019 21:04

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Benzema9
Jigari xar xo araa sasiamovno damijere zma gushin aq dedebi agines ertmanets araferi dautoves prosta ra pontia ver vxvdebi vigac zangis gamo to aginebs qartvelia qartvels prosta shinaats ver vxvdebi .... Vigacas sheizleba kacobashi da chestshi sheeshalos da agino unda kiaraa gadaxsna shuaze Mara fexburtis gamo gineba chemamde ar dadis... Ravi Ras gaigeb jrelia xalxi😁😁😁

Da kide telefonshi gineba ar ixsneba sadac ar unda iyo mag saqcielit gagamtyuneben yoveltvis vinc quchis cota azrzea is gaigebs.... Zdiloba upirveles yovlisa

Zeg imedi maq Karim Mustafa benzema 1987 wlis 19 dekembers dabadebuli 185 sm gautans kuteebs

ai kacobaze da gagebaze kargad ki isaubre magram is bolo epizodi washale,magis dabadebas meore andre gomeshi dabadebuliyo jobda

31

16 დეკემბერი 2019 21:06

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Eg adamiani da gemovnebaa yvelas ro erti vigac gvevasebodes yvelaferi ertferovani iqneba da cxovrebas azri daekargeba 👍

32

16 დეკემბერი 2019 21:24

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მესის ფანებზე ვღადაობ რაა 😂 რონალდოს რა მარტივი გუნდი შეახვედრესოო 😂😂 წინა წელს ლიონი ბის შეხვდა ?? წელს კი ნაპოლი ? მამაჩემის პაპას ???

33

16 დეკემბერი 2019 21:36

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5245
ციტატა: Heisenberg
მესის ფანებზე ვღადაობ რაა 😂 რონალდოს რა მარტივი გუნდი შეახვედრესოო 😂😂 წინა წელს ლიონი ბის შეხვდა ?? წელს კი ნაპოლი ? მამაჩემის პაპას ???

ორივეს გაუმართლა პიტალდოსა და ჯუჯელანს ჩვენ ვიკითხოთ თორე

34

16 დეკემბერი 2019 21:42

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1329
მძიმე მატჩი გველის . შეიძლება ეს დაპირსპირება . 120 . წუთი გაგძელდეს . ან . 11 . მეტრიანებმადეც მივიდეს საქმე

35

16 დეკემბერი 2019 21:49

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2588
ციტატა: kartofili-rauli
შეიძლება ეს დაპირსპირება . 120 . წუთი გაგძელდეს

180 მინიმუმ გაგრძელდება..... მაქსიმუმ 210 წუთი.....
ციტატა: kartofili-rauli
11 . მეტრიანებმადეც მივიდეს საქმე

დაგვაწყდება ნერვები ეგრე თუ მოხდა... no

ციტატა: ilarioni

ორივეს გაუმართლა პიტალდოსა და ჯუჯელანს ჩვენ ვიკითხოთ თორე

არადა ბარსა-იუვე გაასწორებდა love

36

16 დეკემბერი 2019 21:57

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
გრიზმანი არა შაბანა. ჰაზარდი უფრო დიდი კალიბრის ფეხბურთელია და ამას ვეფხისტყაოსანის წერა არ ჭირდება. ჰაზარდი რო ლილის ათრევდა ეგ ბევრს ალბათ არ ემახსოვრება, რადგან ჯერ კიდევ ბავშვები იქნებოდნენ. ან გრიზმანი სად იყო მაშინ. ჰაზარდის სახელი რო მსოფლიომ იცოდა უკვე, გრიზმანი ალბათ ისევ პამპერსებით დარბოდა, მაშინ ვინ იცოდა ვინ იყო გრიზმანი. ჰაზარდი რეალშიც მალე იტყვის თავის სიტყვას. გრიზმანი არა დემბელე კიდე

37

16 დეკემბერი 2019 22:04

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ბიჭო ბევრჯერ წავაწყდი აქ როგორ რამეს იცით??? ვინმეს სხვისი აზრი არ მოეწონება და აგინებს იმას, იმიტომ რომ არ მოეწონა მისი აზრი. ყველას მისი შეხედულება ააქ, ზოგს რონალდუ უფრო მოსწონს ზოგს მესი ზოგს იონანიძე და ზოგს კიდე ვალვერდე. და ამის გამო აგინებს ერთი მეორეს შენ რას ქვია ეგ სიRობა დაწერეო შენი ასე და ისეო. მასეთებს მოGI ty ანთ სუ ყველას სუყველაფერი თქვენ ნაBozვრებო. ყველას განსხვავებული აზრი გააჩნია

შეიძლება რაღაც უთხრა და შეუსწორო და შენც შენი აზრი დაუფიქსირო, და არ აგინო იმის გამო რომ იმას მესი ურჩევნია რონალდუს ან პირიქით

38

16 დეკემბერი 2019 22:12

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: სელესაო
აი მეც მეცინება აზარის და გრიზმანის შედარებისას. სად გრიზმანი და სად აზარი

მშვიდობა გაქვს ძმა? smile ჩამოეკიდოს ორივე ბენზოს 4 ლიგას,მთავარია ჩვენ ვიყოთ კარგად wink

39

16 დეკემბერი 2019 22:23

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1918
აზარის და გრიზმანის შედარება???მადრისისტებს მაინც აზარი მოგვწონს და წარაკუა გრიზმანს მართლაც ჯობია ბელგიელი.😆😆😆

40

16 დეკემბერი 2019 22:29

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2622
ციტატა: RAUL REAL
გრიზმანი არა შაბანა. ჰაზარდი უფრო დიდი კალიბრის ფეხბურთელია და ამას ვეფხისტყაოსანის წერა არ ჭირდება. ჰაზარდი რო ლილის ათრევდა ეგ ბევრს ალბათ არ ემახსოვრება, რადგან ჯერ კიდევ ბავშვები იქნებოდნენ. ან გრიზმანი სად იყო მაშინ. ჰაზარდის სახელი რო მსოფლიომ იცოდა უკვე, გრიზმანი ალბათ ისევ პამპერსებით დარბოდა, მაშინ ვინ იცოდა ვინ იყო გრიზმანი. ჰაზარდი რეალშიც მალე იტყვის თავის სიტყვას. გრიზმანი არა დემბელე კიდე

აი უბრალოდ მართლა სად აზარი სად გრიზმანი. სანამ შედარებას დაიწყებ აზარს უფრო აქვს სახელი ვიდრე გრიზმანს, დიდი კალიბრის ფეხბურთელია უფრო და გრიზმანი კიდე საფრანგეთის ნაკრების გამო არის ვინც არის და რასაც წარმოადგენს, იქ დამსახურებაზე თუ წავა საუბარი კიდე იმდენს ჩამოვთვლი საფრანგეთიდან ცოტა უხერხულია გრიზმანს მიაწერო ნაკრების წარმატება.

რონალდუმ ევროპის ჩემპიონატიც მოიგო და ნაკრებში უკვე წარმატებულად ითვლება, მესიმ ვერ ქნა ვერც მსოფლიო და ვერც კონტინენტის ტიტული მაგრამ მაინც მესი აკერია ხალხს პირზე და მართალიცაა, მეც მესის უფრო დიდ ფეხბურთელად მივიჩნევ. სწორი შედარებაა რაც დავწერე ზემოთაც, მესი რონალდუს ვარიანტია აზარი გრიზმანი, დაჟე მესი რონალდუ კიდე შეიძლება იკამათო.

რა გრიზმანი ხოარ ღადაოობთ. რეალში არაფერი გაუკეთებიაო და გადაუსვეს ხაზი უკვე, მოიცადეთ მოიცადეთ ცოტახანს.

41

16 დეკემბერი 2019 22:50

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Axl
სწორი შედარებაა რაც დავწერე ზემოთაც, მესი რონალდუს ვარიანტია აზარი გრიზმანი, დაჟე მესი რონალდუ კიდე შეიძლება იკამათო.

ვერ დაამტკიცებ ეგრე,ზოგი გეტყვის აზრი ჯობიაო ზოგი იტყვის გრიზმანი,ორივეს თავისი არგუმენტები ექნება,მოკლედ სასპორი თემაა და სასპორო რაცაა იქ რამეს გადაჭრით ვერ იტყვი,მესი რონალდოს თემა კიდე უფრო სასპოროა,ერთადერთი სხვაობა რაც აშკარად ჩანს მესის ბუნებრივი ტალანტია რონალდოსთან შედარებით,ეგ ისეთი რაღაცაა მაგას ვარჯიშით ვერ გამოიმუშავებ მარა რონალდოს ფენომენიც მაგაშია რომ ეს სხვაობა მესისთან სხვა პლიუსებით გადაფარა და კომპონენტებია რაშიც აჯობა,ტიპი ბუნებით მაქსიმალისტია,რონალდოს ფენომენი თავის ხასიათშია,წარმოუდგენელი ფსიქოლოგია smile

42

16 დეკემბერი 2019 22:52

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Axl
ციტატა: RAUL REAL
გრიზმანი არა შაბანა. ჰაზარდი უფრო დიდი კალიბრის ფეხბურთელია და ამას ვეფხისტყაოსანის წერა არ ჭირდება. ჰაზარდი რო ლილის ათრევდა ეგ ბევრს ალბათ არ ემახსოვრება, რადგან ჯერ კიდევ ბავშვები იქნებოდნენ. ან გრიზმანი სად იყო მაშინ. ჰაზარდის სახელი რო მსოფლიომ იცოდა უკვე, გრიზმანი ალბათ ისევ პამპერსებით დარბოდა, მაშინ ვინ იცოდა ვინ იყო გრიზმანი. ჰაზარდი რეალშიც მალე იტყვის თავის სიტყვას. გრიზმანი არა დემბელე კიდე

აი უბრალოდ მართლა სად აზარი სად გრიზმანი. სანამ შედარებას დაიწყებ აზარს უფრო აქვს სახელი ვიდრე გრიზმანს, დიდი კალიბრის ფეხბურთელია უფრო და გრიზმანი კიდე საფრანგეთის ნაკრების გამო არის ვინც არის და რასაც წარმოადგენს, იქ დამსახურებაზე თუ წავა საუბარი კიდე იმდენს ჩამოვთვლი საფრანგეთიდან ცოტა უხერხულია გრიზმანს მიაწერო ნაკრების წარმატება.

რონალდუმ ევროპის ჩემპიონატიც მოიგო და ნაკრებში უკვე წარმატებულად ითვლება, მესიმ ვერ ქნა ვერც მსოფლიო და ვერც კონტინენტის ტიტული მაგრამ მაინც მესი აკერია ხალხს პირზე და მართალიცაა, მეც მესის უფრო დიდ ფეხბურთელად მივიჩნევ. სწორი შედარებაა რაც დავწერე ზემოთაც, მესი რონალდუს ვარიანტია აზარი გრიზმანი, დაჟე მესი რონალდუ კიდე შეიძლება იკამათო.

რა გრიზმანი ხოარ ღადაოობთ. რეალში არაფერი გაუკეთებიაო და გადაუსვეს ხაზი უკვე, მოიცადეთ მოიცადეთ ცოტახანს.


ეგრეა. ეგეც თუ საკამათო გახდებოდა ნაღდად არ მეგონა. რონალდო და მესი საკამათოა, მე პირადად რონალდო მირჩევნია. მაგრამ რა გრიზმანი. ჰაზარდი უნდა შეადარო ნეიმარს, ბეილს. (ახლანდელ ბეილს არ ვგულისხმობ)რადგან რონალდოს და მესის მერე ესენი არიან.

43

16 დეკემბერი 2019 23:07

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3126
ციტატა: Benzema9
Jigari xar xo araa sasiamovno damijere zma gushin aq dedebi agines ertmanets araferi dautoves prosta ra pontia ver vxvdebi vigac zangis gamo to aginebs qartvelia qartvels prosta shinaats ver vxvdebi .... Vigacas sheizleba kacobashi da chestshi sheeshalos da agino unda kiaraa gadaxsna shuaze Mara fexburtis gamo gineba chemamde ar dadis... Ravi Ras gaigeb jrelia xalxi😁😁😁

Da kide telefonshi gineba ar ixsneba sadac ar unda iyo mag saqcielit gagamtyuneben yoveltvis vinc quchis cota azrzea is gaigebs.... Zdiloba upirveles yovlisa

Zeg imedi maq Karim Mustafa benzema 1987 wlis 19 dekembers dabadebuli 185 sm gautans kuteebs

გაიხარე სწორს.ამბობ

44

16 დეკემბერი 2019 23:28

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
აი მეც მეცინება აზარის და გრიზმანის შედარებისას. სად გრიზმანი და სად აზარი...აზარს პრემიერ ლიგის გარდა არსად არაფერი დაუმტკიცებია. მოდი დავიწყოთ ნაკრებით. ნაკრებია და გრიზმანს რო უფრო დიდი სანაკრებო კარიერა აქვს ვიდრე აზარს მაგას საუბარი რათ უნდა. კაცმა მსოფლიო ჩემპიონატი მოიგო და ევროპის ჩემპიონატის ფინალი ითამაშა და იქაც ცოტა დააკლდა რო მოეგო და აზარმა ფაქტია ჯერ ვერაფერი გააკეთა დასამახსოვრებელი ნაკრებში. ეხლა ჩემპიონთა ლიგით დავიწყოთ. ჩემპიონთა ლიგაა და აზარი კი ძაან მაგარი ფეხბურთელია მაგრამ ჩემპიონთა ლიგაზე ერთი ჩვეულებრივი იგროკია. მხოლოდ 8 გოლი აქვს აზარს თავის კარიერაში ჩემპიონთა ლიგაზე გატანილი და ამ რვა გოლიდანაც სამი გოლი პენალტით გაიტანა. პრემიერ ლიგაში კი მაგრამ აი ჩემპიონთა ლიგაზე არ მახსენდება აზარის დასამახსოვრებელი მატჩი, სადაც შეხვედრის ბედი გადაეწყვიტოს. წარმოიდგინეთ აზარის დონის ფეხბურთელს მხოლოდ რვა გოლი აქ კარიერაში ჩემპიონთა ლიგაზე გატანილი და ამ რვიდანაც სამი პენალტით. კი ვაღიარებ პრემიერ ლიგაში აზარი რაღაც სასწაული იყო, თამაშებსაც მარტო ეგ იგებდა, ჩელსის და პრემიერ ლიგის ისტორიაშიც ერთ-ერთი გამორჩეული ფეხბურთელი გახდა, ბევრი კარგი მომენტი აჩუქა ჩელსის და პრემიერ ლიგას, მაგრამ აი ჩემპიონთა ლიგაზე დასამახსოვრებელი არაფერი გაუკეთებია. სტატისტიკაც გვეუბნება მხოლოდ რვა გოლი ჩემპიონთა ლიგაზე კარიერაში, აი გრიზმანმა ჩემპიონთა ლიგა ვერ მოიგო მაგრამ ორი ჩემპიონთა ლიგის ფინალი ითამაშა ატლეტიკოთი, თან როგორი ატლეტიკოთი. ხოლო 2016 წელს იმენა მარტო გრიზმანმა და საულმა გაიყვანეს ატლეტიკო ლიგის ფინალში დამეთანხმებით ალბათ. ბაიერნი და ბარსა გამოაგდეს. ბარსას კი ატლეტიკო თითმის სულ აგდებდა ჩემპიონთა ლიგიდან და გრიზმანი მთავარი შემოქმედი იყო. სწორედ გრიზმანის გოლით გამოგვთიშა ატლეტიკომ ჩემპიონთა ლიგას. 2016 წელს წელს საერთოდ მარტომ გაიყვანა გრიზმანმა ატლეტიკო ჩემპიონთა ლიგის ფინალში, თან ყველამ კარგად იცით ატლეტიკოს საშინელი სათამაშო სტილი. შეიძლება ჩემპიონთა ლიგაზე მესის რონალდოს და თუნდაც რამოსის ნახევარიც არ აქვს გაკეთებული გრიზმანს, მაგრამ აზარზე ბევრად მეტი რამ აქვს გაკეთებული ჩემპიონთა ლიგაზე გრიზმანს და აზარზე ბევრად მეტი დასამახსოვრებელი მატჩის აქვს ჩატარებული ჩემპიონთა ლიგაზე გრიზმანს. ერთადერთი რაშიც შეიძლება აზარი გრიზმანზე წინ დააყენო შიდა ჩემპიონატებია, მაგრამ იქაც ატლეტიკოს კი ბარსა რეალი ყავდა ლა ლიგაში მაგრამ მაინც მეორეზე გადიოდა, აი ჩელსიმ კი მოიგო აზართან ერთად რამდენჯერმე პრემიერ ლიგა მაგრამ, იმ პერიოდში პრემიერ ლიგის არცერთი ტოპ გუნდი ფორმაში არ იყო. მანჩესტერი რაც ფერგი წავიდა აღარ იყო სააქაოს, არსენალი კი დიდი გუნდია მაგრამ ეგეც წლებია უკვე საჩემპიონო გუნდად აღარ განიხილება. ტოტენჰემი და ლივერპული კი მაგარი გუნდები არიან მაგრამ მაშინ ჯერ კიდევ არ იყვნენ კრიზისიდან ბოლომდე გამოსულები და არც ესე კარგი გუნდები იყვნენ. ერთადერთი სიტი ყავდათ რეალური კონკურენტი. ატლეტიკოს კი ბარსა რეალი ყავდა ლა ლიგაში მაგრამ მაინც მეორეზე გადიოდა, თან ბარსას მსნ ტრიო ყავდა იმ პერიოდში. მოკლედ ვაღიარებ აზარი კი ტოპ კლასის მოთამაშეა, მაგრამ გრიზმანს უფრო მეტი რამ აქვს გაკეთებული და დამტკიცებული კარიერაში ვიდრე აზარს, მითუმეტეს საერთაშორისო ასპარეზზე და მოდი ისიც ვაღიაროთ რომ აზარს პრემიერ ლიგის გარდა არსად არაფერი დაუმტკიცებია.

45

16 დეკემბერი 2019 23:34

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1378
აი მეც მეცინება აზარის და გრიზმანის შედარებისას. სად გრიზმანი და სად აზარი...აზარს პრემიერ ლიგის გარდა არსად არაფერი დაუმტკიცებია. მოდი დავიწყოთ ნაკრებით. ნაკრებია და გრიზმანს რო უფრო დიდი სანაკრებო კარიერა აქვს ვიდრე აზარს მაგას საუბარი რათ უნდა. კაცმა მსოფლიო ჩემპიონატი მოიგო და ევროპის ჩემპიონატის ფინალი ითამაშა და იქაც ცოტა დააკლდა რო მოეგო და აზარმა ფაქტია ჯერ ვერაფერი გააკეთა დასამახსოვრებელი ნაკრებში. ეხლა ჩემპიონთა ლიგით დავიწყოთ. ჩემპიონთა ლიგაა და აზარი კი ძაან მაგარი ფეხბურთელია მაგრამ ჩემპიონთა ლიგაზე ერთი ჩვეულებრივი იგროკია. მხოლოდ 8 გოლი აქვს აზარს თავის კარიერაში ჩემპიონთა ლიგაზე გატანილი და ამ რვა გოლიდანაც სამი გოლი პენალტით გაიტანა. პრემიერ ლიგაში კი მაგრამ აი ჩემპიონთა ლიგაზე არ მახსენდება აზარის დასამახსოვრებელი მატჩი, სადაც შეხვედრის ბედი გადაეწყვიტოს. წარმოიდგინეთ აზარის დონის ფეხბურთელს მხოლოდ რვა გოლი აქ კარიერაში ჩემპიონთა ლიგაზე გატანილი და ამ რვიდანაც სამი პენალტით. კი ვაღიარებ პრემიერ ლიგაში აზარი რაღაც სასწაული იყო, თამაშებსაც მარტო ეგ იგებდა, ჩელსის და პრემიერ ლიგის ისტორიაშიც ერთ-ერთი გამორჩეული ფეხბურთელი გახდა, ბევრი კარგი მომენტი აჩუქა ჩელსის და პრემიერ ლიგას, მაგრამ აი ჩემპიონთა ლიგაზე დასამახსოვრებელი არაფერი გაუკეთებია. სტატისტიკაც გვეუბნება მხოლოდ რვა გოლი ჩემპიონთა ლიგაზე კარიერაში, აი გრიზმანმა ჩემპიონთა ლიგა ვერ მოიგო მაგრამ ორი ჩემპიონთა ლიგის ფინალი ითამაშა ატლეტიკოთი, თან როგორი ატლეტიკოთი. ხოლო 2016 წელს იმენა მარტო გრიზმანმა და საულმა გაიყვანეს ატლეტიკო ლიგის ფინალში დამეთანხმებით ალბათ. ბაიერნი და ბარსა გამოაგდეს. ბარსას კი ატლეტიკო თითმის სულ აგდებდა ჩემპიონთა ლიგიდან და გრიზმანი მთავარი შემოქმედი იყო. სწორედ გრიზმანის გოლით გამოგვთიშა ატლეტიკომ ჩემპიონთა ლიგას. 2016 წელს წელს საერთოდ მარტომ გაიყვანა გრიზმანმა ატლეტიკო ჩემპიონთა ლიგის ფინალში, თან ყველამ კარგად იცით ატლეტიკოს საშინელი სათამაშო სტილი. შეიძლება ჩემპიონთა ლიგაზე მესის რონალდოს და თუნდაც რამოსის ნახევარიც არ აქვს გაკეთებული გრიზმანს, მაგრამ აზარზე ბევრად მეტი რამ აქვს გაკეთებული ჩემპიონთა ლიგაზე გრიზმანს და აზარზე ბევრად მეტი დასამახსოვრებელი მატჩის აქვს ჩატარებული ჩემპიონთა ლიგაზე გრიზმანს. ერთადერთი რაშიც შეიძლება აზარი გრიზმანზე წინ დააყენო შიდა ჩემპიონატებია, მაგრამ იქაც ატლეტიკოს კი ბარსა რეალი ყავდა ლა ლიგაში მაგრამ მაინც მეორეზე გადიოდა, აი ჩელსიმ კი მოიგო აზართან ერთად რამდენჯერმე პრემიერ ლიგა მაგრამ, იმ პერიოდში პრემიერ ლიგის არცერთი ტოპ გუნდი ფორმაში არ იყო. მანჩესტერი რაც ფერგი წავიდა აღარ იყო სააქაოს, არსენალი კი დიდი გუნდია მაგრამ ეგეც წლებია უკვე საჩემპიონო გუნდად აღარ განიხილება. ტოტენჰემი და ლივერპული კი მაგარი გუნდები არიან მაგრამ მაშინ ჯერ კიდევ არ იყვნენ კრიზისიდან ბოლომდე გამოსულები და არც ესე კარგი გუნდები იყვნენ. ერთადერთი სიტი ყავდათ რეალური კონკურენტი. ატლეტიკოს კი ბარსა რეალი ყავდა ლა ლიგაში მაგრამ მაინც მეორეზე გადიოდა, თან ბარსას მსნ ტრიო ყავდა იმ პერიოდში. მოკლედ ვაღიარებ აზარი კი ტოპ კლასის მოთამაშეა, მაგრამ გრიზმანს უფრო მეტი რამ აქვს გაკეთებული და დამტკიცებული კარიერაში ვიდრე აზარს, მითუმეტეს საერთაშორისო ასპარეზზე და მოდი ისიც ვაღიაროთ რომ აზარს პრემიერ ლიგის გარდა არსად არაფერი დაუმტკიცებია.

კიდე დავაკოპიროთ , ახალ სტატიებზეც აუცილებლად გადააკოპირეთ დავეხმაროთ კაცს , ეს ყველამ უნდა გაიგოს!!!!

46

17 დეკემბერი 2019 00:11

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
გრიზმანი სტატისტიკით კი ჯობნის ყველაფერში მარა მარტი სტატისტიკა ხო არაა. ვერც იმას იტყვით აზარი ჯობიაო. მარა მე პირადად აზარი მირჩევნია. რო ეთქვათ რომელს აირჩევდიო აზარს თუ გრიზმანსო ამ ზაფხულს. ულაპარაკოდ აზარს ავირჩევდი. მარა იმას არ ნიშნავს რო ყველაფერში ჯობია. გრიზმანი ძაან მუშა ფეხბურთელია და გოლებსაც იტანს ბლომად. ამ სეზონში 8 თამაშში 1 გოლი და 1 ასისტი აქ აზარს ლა ლიგაში. გრიზმანს 15 თამაშში 6 გოლი და 4 საგოლე პასი

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

რეკლამა

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 ბელინგემი 16
2 დოვბიკი 16
3 მაიორალი 15
4 ბუდიმირი 15

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 რეალი 6 6 0 0 18
2 ნაპოლი 6 3 1 2 10
3 ბრაგა 6 1 1 4 4
4 იუნიონ ბერლინი 6 0 2 4 2

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...

4-3-3
4-4-2
4-2-3-1



მთვლელები

საიტის არქივი:

აპრილი 2024 (236)
მარტი 2024 (335)
თებერვალი 2024 (456)
იანვარი 2024 (411)
დეკემბერი 2023 (372)
ნოემბერი 2023 (391)