რამოსი:„„ლივერპული“ ურთულესი მეტოქე იქნება“

სერხიო რამოსს ჩემპიონთა ლიგის 1/8 ფინალის შესახებ ჰკითხეს...


„იოლი მეტოქე არ არსებობს, მაგრამ ყველაზე ძლიერ ბარიერად „ლივერპულს“ მივიჩნევ.“

„თუ კლოპის გუნდს შევხვდებით, სალაჰს აუცილებლად შევახსენებ, რომ ჩვენი ცნობილი მომენტი შემთხვევითობა იყო.“ dle 10.1

  • Bernabeu
  • 12 დეკემბერი 2019
  • 5639
  • 45

1

13 დეკემბერი 2019 00:06

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ყველაზე მეტად ლივერპულს ვისურვებდი , მათი ტრაბახის ფონზე რომ მოვაცუროთ.. და საერთოდაც დაიმახსოვრეთ ლიგაზე რეალი ერთადერთი გუნდია ვისთანაც შეხვედრა ყველას ნაკლებად სურს , ეს ისტორიამ აჩვენა უკვე 😉🖤
აქეთ ინერვიულონ რომ ვინმეს არ გადავეყაროთ,
აბა სხვებს კითხეთ თავიანთი გადმოსახედიდან რეალი რისი გამკეთებელია , შორიდან საუბრით ყველას უმაგრდება კვერცხები და საქმე საქმეზე რო მიდგება გულის სიღრმეში ყველამ იცის რომ რეალი ფავორიტია 😉❤️

2

13 დეკემბერი 2019 00:15

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9014
Ravici isev mirchevnia atalantan gamogvagdos vidre liveris fanebs mivcet salaparako

3

13 დეკემბერი 2019 00:24

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: kontaqti
Ravici isev mirchevnia atalantan gamogvagdos vidre liveris fanebs mivcet salaparako

+liverpuli enfildze ushansod datovebs reals. Totalizators vinc tamashobs - 1.5 handikapis dawera sheulia gadagvivlian mere bevri gachumdeba aq. Zidanis taktika esao isao. Klops kide chaedzineba. Jer vnaxot valensiastan da batsastan ras vizavt. Aravin tqvas ro azaris garrshe viqnebit. Mere raa? Chatvalet ro saertod ar uyidiat azari. Realia mainc. Barsam intershi meore gundit mougo motivirebul intets.

Bevri wers travmirebulebi dabrundeso azari mwyobrshi iyoso. Da ro ar iyos ra? Esegi vsio darxeulia? Unda gamoiyeno is vinc gyavs. Barsastan lives vinebi ar yavda gaixsenet. Da 4-0 dades tipebma. Visac kvercxebi aqvs daamarcxon enfildze liverpuli. Da yvelam icis ro bernabeuze daumarcxebeli reali araa

4

13 დეკემბერი 2019 00:31

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ZIZOU...
ციტატა: hazard Hala madrid
ციტატა: kontaqti
Ravici isev mirchevnia atalantan gamogvagdos vidre liveris fanebs mivcet salaparako

+liverpuli enfildze ushansod datovebs reals. Totalizators vinc tamashobs - 1.5 handikapis dawera sheulia gadagvivlian mere bevri gachumdeba aq. Zidanis taktika esao isao. Klops kide chaedzineba. Jer vnaxot valensiastan da batsastan ras vizavt. Aravin tqvas ro azaris garrshe viqnebit. Mere raa? Chatvalet ro saertod ar uyidiat azari. Realia mainc. Barsam intershi meore gundit mougo motivirebul intets.

რას არ გაიგებ, უშანსოდ არა ის. უდიდეს გამოცდილებას ფლობს რეალი ასეთ თამაშებში.

Sharshan 1-4 ra iyo? Sad wavida gamocdileba? Bernabeuze tan. Patara bichebma daamcirec daachoqes. Zogs martla hkidia damijere espanetshic ekidat. Iq stadionze 90% turistebi arian. Tu ar icit getyvit. Da mere shexedet enfildze ra xdeba)) tavmoyvare gundma ar unda waagos saxlshi 1-4 ubralod magari sircxvilia. Gameebi ar medzina. Fani var davar mkidia da kritikac es normaluria. Zidani an peresi ki ar unda giyvardet aramed tviton klubi.

5

13 დეკემბერი 2019 00:40

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5254
ციტატა: hazard Hala madrid
ციტატა: ZIZOU...
ციტატა: hazard Hala madrid
ციტატა: kontaqti
Ravici isev mirchevnia atalantan gamogvagdos vidre liveris fanebs mivcet salaparako

+liverpuli enfildze ushansod datovebs reals. Totalizators vinc tamashobs - 1.5 handikapis dawera sheulia gadagvivlian mere bevri gachumdeba aq. Zidanis taktika esao isao. Klops kide chaedzineba. Jer vnaxot valensiastan da batsastan ras vizavt. Aravin tqvas ro azaris garrshe viqnebit. Mere raa? Chatvalet ro saertod ar uyidiat azari. Realia mainc. Barsam intershi meore gundit mougo motivirebul intets.

რას არ გაიგებ, უშანსოდ არა ის. უდიდეს გამოცდილებას ფლობს რეალი ასეთ თამაშებში.

Sharshan 1-4 ra iyo? Sad wavida gamocdileba? Bernabeuze tan. Patara bichebma daamcirec daachoqes. Zogs martla hkidia damijere espanetshic ekidat. Iq stadionze 90% turistebi arian. Tu ar icit getyvit. Da mere shexedet enfildze ra xdeba)) tavmoyvare gundma ar unda waagos saxlshi 1-4 ubralod magari sircxvilia. Gameebi ar medzina. Fani var davar mkidia da kritikac es normaluria. Zidani an peresi ki ar unda giyvardet aramed tviton klubi.

გეთანხმები ლივერპული ყველაზე ნაკლებად მინდა მერე სიტი ბავარია იუვე და ლეიფციგს რომ გავპუტავთ მეც ვიცი

6

13 დეკემბერი 2019 01:23

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4883
სასურველი გუნდებია : ჯერ ბაიერნი, მერე სიტი, იუვე, ლივერპული, ლაიფციგი და ბანძები არ მინდა

7

13 დეკემბერი 2019 01:58

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1336
ციტატა: LUCA MODRIC
სასურველი გუნდებია : ჯერ ბაიერნი, მერე სიტი, იუვე, ლივერპული, ლაიფციგი და ბანძები არ მინდა

სასურველი ლაიციბგი

8

13 დეკემბერი 2019 08:13

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1941
არ დაიჯეროთ რეალის სიძლიერის.😣სამწუხაროდ ჯერაც შეუთამაშებელი და უფრო აჭრილი გუნდია,ვიდრე დამდგარი და შეთამაშებული.ასე,რომ თუ მერვედფინალიდან გავარდით,არ უნდა გაგვიკვირდეს.კარში გოლის გამტანი არავინ გვყავს და მხოლოდ მცუანა ბენზემას იმედზე დედამისი იყოს.😆😆😆😆😆კილიან მბაპე გვჭირდება ზაფხულში და მერე მართლა მრისხანე გუნდი გავხდებით ისევ.hala madrid.....

9

13 დეკემბერი 2019 08:53

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
აქ წერთ რომ რეალის ყველას ეშინია და ეს უკვე დაამტკიცა წინა წლებშიო მოდი ამაზე მე გიპასუხებთ.. მაშინ იყო რონალდო და მისი უფრო ეშინოდა გუნდებს..ყოველ სეზონში 15გოლს იტანდა მგონი ლიგაზე..სულ ბომბარდირი ხდებოდა.. ვინც არუნდა შეხვედრილიყო გინდ პლეიოფში და გინდ ჯგუფში ჰეტრიკებ უტანდა..გავიხსენოთ იუვე ბავარია პარიზი ყველას შეუყარა რონალდომ გოლები..ასეთი გამტანი დღეს გუნდში არგვყავს ვინც 2-3გოლს გაიტანს თამაშში და გუნდს მოაგებინებს..ახლა არდაიწყოთ ბენზემაო და მისი კაი ფორმაო..ბენზემა გაიტანს ერთ გოლს თამაშის მიწურულს და იტყვით მერე თავის საქმე გააკეთაო.აქ ბევრს ბენზემას გოლი უფრო უხარიათ ვიდრე რეალის წარმატება.. ლიგას ბენზემა ვერ მოგვაგებინებს და ეჭვი მეპარება ვერც ლალიგას.. სანამ არდადგება ის დრო რომ გუნდში არგვეყოლება გოლების გამტანი იგროკი რომელსაც დუბლის ჰეტრიკის პოკერის გაფორმება შეუძლია ისე ვერ მოვუგებთ ლივერპულის დონის გუნდს.. არვუკარგავ ზიდანს მის წვლილს ლიგის მოგებებში მარა რომარა რონალდოს გოლები ეჭვი მეპარება ამ წარმატებისთვის მიგვეზწია ამას მოწმობს წინა სეზონიც.. წავიდა რონალდო და აიაქსმა გამოგვაპანღურა სახლში გადაგვიარეს.. ზიდანიც რომ ყოფილიყო დარწმუნებულივარ არაფერი შეიცვლებოდა.. ვინიციუსი-ბენზემა-ვასკესი/ბეილის ტრიო ლიგას ვერ მოიგებდა.. წელს აზარი დაგვემატა კი მარა სულ ლაზარეთშია და ისმის კითხვა ვითინ გინდა ლივერპულს მოუგო ბენზემათინ? ვანდეიკი ბენზემას მოედანზე გამოაჩენს საერთოდ? ან როდრიგოს ამატავებინებს თავს? აზარს შეუძლია ერთი და ეგეც თუ ამოკეტა კლოპმა მეყოლე კარგად მერე

ისე ამბობთ ლივერპულიო ვითომ ნიუკასლი იყოს :)) თვითონ ფეხბურთელებს არუნდათ ლივერთან თამაში იმის ფონზე რომ თავის ძალების შესახებ ჩვენზე უკეთ იციან და თქვენ როგორ გინდათ? მაინცდამაინც რეალის გარეშე უნდა ვუყუროთ ლიგის თამაშებს? მე პირადად ლაიფციგი მინდა თუმცა არვფიქრობ რომ ესენიც პრობლემებს არშეგვიქმნიან.. მოკლედ ედენზე ბევრი რამ იქნება დამოკიდებული

10

13 დეკემბერი 2019 09:39

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
დახატენ ლივერპული საუკუნის გუნდი, უეჭველი გამოგვაგდებს არა ტოროლა, ბოლოსდაბოლოს ლივერპულის წონა *ვერებიდან ოფლი აქვთ ნადენი რეალის ფეხბურთელებს მხოლოდ მოგებული ლიგის ფინალები რომ ავიღოთ.

11

13 დეკემბერი 2019 10:48

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: mbape10
აქ წერთ რომ რეალის ყველას ეშინია და ეს უკვე დაამტკიცა წინა წლებშიო მოდი ამაზე მე გიპასუხებთ.. მაშინ იყო რონალდო და მისი უფრო ეშინოდა გუნდებს..ყოველ სეზონში 15გოლს იტანდა მგონი ლიგაზე..სულ ბომბარდირი ხდებოდა.. ვინც არუნდა შეხვედრილიყო გინდ პლეიოფში და გინდ ჯგუფში ჰეტრიკებ უტანდა..გავიხსენოთ იუვე ბავარია პარიზი ყველას შეუყარა რონალდომ გოლები..ასეთი გამტანი დღეს გუნდში არგვყავს ვინც 2-3გოლს გაიტანს თამაშში და გუნდს მოაგებინებს..ახლა არდაიწყოთ ბენზემაო და მისი კაი ფორმაო..ბენზემა გაიტანს ერთ გოლს თამაშის მიწურულს და იტყვით მერე თავის საქმე გააკეთაო.აქ ბევრს ბენზემას გოლი უფრო უხარიათ ვიდრე რეალის წარმატება.. ლიგას ბენზემა ვერ მოგვაგებინებს და ეჭვი მეპარება ვერც ლალიგას.. სანამ არდადგება ის დრო რომ გუნდში არგვეყოლება გოლების გამტანი იგროკი რომელსაც დუბლის ჰეტრიკის პოკერის გაფორმება შეუძლია ისე ვერ მოვუგებთ ლივერპულის დონის გუნდს.. არვუკარგავ ზიდანს მის წვლილს ლიგის მოგებებში მარა რომარა რონალდოს გოლები ეჭვი მეპარება ამ წარმატებისთვის მიგვეზწია ამას მოწმობს წინა სეზონიც.. წავიდა რონალდო და აიაქსმა გამოგვაპანღურა სახლში გადაგვიარეს.. ზიდანიც რომ ყოფილიყო დარწმუნებულივარ არაფერი შეიცვლებოდა.. ვინიციუსი-ბენზემა-ვასკესი/ბეილის ტრიო ლიგას ვერ მოიგებდა.. წელს აზარი დაგვემატა კი მარა სულ ლაზარეთშია და ისმის კითხვა ვითინ გინდა ლივერპულს მოუგო ბენზემათინ? ვანდეიკი ბენზემას მოედანზე გამოაჩენს საერთოდ? ან როდრიგოს ამატავებინებს თავს? აზარს შეუძლია ერთი და ეგეც თუ ამოკეტა კლოპმა მეყოლე კარგად მერე

ისე ამბობთ ლივერპულიო ვითომ ნიუკასლი იყოს :)) თვითონ ფეხბურთელებს არუნდათ ლივერთან თამაში იმის ფონზე რომ თავის ძალების შესახებ ჩვენზე უკეთ იციან და თქვენ როგორ გინდათ? მაინცდამაინც რეალის გარეშე უნდა ვუყუროთ ლიგის თამაშებს? მე პირადად ლაიფციგი მინდა თუმცა არვფიქრობ რომ ესენიც პრობლემებს არშეგვიქმნიან.. მოკლედ ედენზე ბევრი რამ იქნება დამოკიდებული

Mokled megobaro shen rom mogsiminos kacma reali tu liverpuls dauwyvilda tamashis yirrbas azric ki ar aqvs😂😂😂riti agemtaeba liverpuli reals?mekarit? Sakitxavia, Dacvit?ara, naxevrdacva realis bevrad uketesia, sheteva liverpulis jobia, mwvrtneli klops.didi pativsvcem,magram chven zidani gvyavs,ase rom is azri ro reals loberpultan shansi ar aqvs ,chemi azrit ubralod
Nonsensia,imedia.shexvdebian da davinaxavt vis risi tavi aqvs.

12

13 დეკემბერი 2019 11:41

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ზოგიერთს ავიწყდება საფეხბურთო ელემენტარული ანბანიიი რომ ფეხბურთი გუნდური სპორტიაა,,იგებს გუნდი აგებს გუნდი,ყველაფერი წარუმატებლობის მიზეზი ერთ კაცში ეძიო ეს არის პირადი სიძულვილი და აბსოლიტურად ამოვარდნილია რეალობიდან.შეიძლება გარკვეულ რგოლებზე გააკეთო აქცენტები მაგრამ ჩვენ ვხედავთ რომ სხვა რგოლების შეცდომებზე ნაკლები აპელირება ხდება,აიაქსთან 4 გოლს რომ გაუშვებ და ფორვარდს მოთხოვ რატო 5 ვერ გაიტანეო და დაადანაშაულებ ეს იცი როგორ რაღაცას გავსსს თათია ჯაველიძეს მოთხოვოო მარსზე დაადგინოს არის თუ არა სიცოცხლე იმდენად ირაციონალური ბოდვაააა ,მე კიდევ ერთხელ გავიმეორებ ადამიანები ვერ საზღრავენ მაშტაბებსს შეუძლებელია დღევანდელ ფეხბურთში მსგავსიიი ჰანდიკაპის დაქაჩვააა ,ეზოში რომ თამაშობ ფეხბურთს ის სხვა არის,არავითარი ტაქტიკა მონახაზი სქემები,პროფესიონალური ფეხბურთი დაა ფლეიოფის სტადია აბსოლიტურად სხვაა.ეზოში ამ მისიის შესრულება შესაძლოა ადვილია მაგრამ პროფესიონალურ ფეხბურთშიიი ურთულესიი,,მით უმეტეს დღევანდელ პირობებში სადაც კლუბები ტაქტიკურად ძლიერად არიანნ მომზადებულნი და გაცილებით მაღლა აქვთ აწეული თავდაცვის პრინციპები ვიდრე ეს იყო თუნდაც 15 წლის უკანნ,განვითარდა ფეხბურთი და განვითარებასთან ერთად რთულიც გახდააა .ამიტომ წარმატების ყველაზეე სწორი და მიღებული მოდელიააა როცაა გუნდურად სწორად დაა ხარისხიანად მოქმედებს ესა თუ ის ინდივიდი.გარკვეული პოზიციების ჩავარდნა იწვევსს სქემის არევასს,როდესაც პირველ 20 წუთში აგებ 2-0 ს ფორვარდს კი არა დაცვას უნდა მოსთხოვო რატომ აგებ პუირველ 20 წუთში თამაშშ 2-0 ს .კითხვა მიჩნდება ამ დროს კარგი ფორვარსდი არ გვივარგაა ,რონალდუსთან ერთადდდ მითხარით მატჩი სადაც მინიმუმ 3 ბურთიანიი მეტოქის უპირატესობა დაგვიქაჩიაა?რონალდუ კი არა დიდი ეჭვი მაქ ამ მისიის შესრულება მარადონასთან ერთადაც შეუძლებელი იქნებოდააა მით უმეტეს კლუბთან რომელიც ბევრად არ ჩამოგრჩებაა .გვყავდა რონალდუ მაგრამ 5-0 ებს კი ვაგეებდით ,ესეც არააა არგუმენტი რადგან რონალდო არ გვყავსსს არაფერი შეგვიძლია,გააჩნია მატჩის ხასიათს და დეტალები წყვერტს მაღალი დონის მატჩებსსს,,ესეთ მატჩებში გუნდური ასპეკტია მნიშვნელოვანი და სწორედ ეს აკლდა წინა სეზონში რეალს.

მე ვერავის პესიმიზმს ვერ გავიზიარებ რადგან ამის საფუძველი არარსებობსს,მე არ დავიწყებ მტკიცებას უეჭველად გამოვაგდებთ ვინც არ უნდა შეგვხვდესს ამის მტკიცებით ფორმაში საუბარი სრულიი ბოდვააა რადგან შეუძლებელია წინასწარ განსაზღვრო მოვლენები მაგრამ ერთი კი ვიცი თუ გუნდურად სწორადდ დაა სწრაფად ვიმოქმედებთ შანსები მეტი იქნება ვინც არ უნდა იყოს მეტოქე,,სწორად შერჩეული ტაქტიკა,მეტი კორდინაცია და კომუნიკაციაა პოზიციებს შორისს ,ნაკლები შეცდომები და მეტი მომენტების რეალიზება,თუ ესს ყველაფერი თანხვედრაში იქნებააა მარტო მწვრთნელი ვერაფერს იზავს მოედანზეც გადაიტანენ ფეხბურთელებიიი შანსი არის გაცილებით მეტი.პლიუს დავამატებ მოტივაციასს რომელიც ეჭვი არ მეპარება ფეხბურთელებს ექნებააა ,ამიტომ ნუუ ვმარჩიელობთ რა როგორ იქნება,ვინც მოემზადება უკეთ ის კლუბიო გავა შემდეგ ეტაპზეე,,ზოგიერთ ინდივის ქვეცნობიერშიი იმას კი არ ვკითხულობ რომ ფეხბურთელების შესაძლებლობების არ სჯერა არამედდ დაამტკიცოს ის თეორიაა რასაც მიყვებიანნნ ,რესურსი და სესაძლებლობებიი ალტერნატივებიი გვაქვსს ,უბრალოდ ამ ხალხის მოტივაციაა ისაა რეალი რომ გამოვარდეს ხედავ ხალხნო მართალი ვიყავიო და ზოგიერთ ინდივიდსს მოცხონ ჩირქიი თავი გაიპრავონ.ესე ხდებოდა მუდამმმ წინა სეზონში ესს ქვეცნობიერი რონალდოს ფანებში სჭარბობდაა ,დღეს სხვაა აზროვნების ხალხისსს პერფორმანსიააა მაგალითად ვისაც ბენზემა და ზიდანი არ ევასებააა უფრო ჭარბობენ.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

13

13 დეკემბერი 2019 11:55

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Blia ra sasacilo ragaceebs wert xalxno reali is dzala araa rac adre.ronaldos mere gundisgan arc laligas unda elodo arc ligas mitumetes. Sanam ar gadzlierdeba axali igrokebit. Exlac tu moigo ligebi ragat gvinda mbape mashin isedac debs shedegebs gundi😂. Aq bevri rogoraa icii. Psjstan waagebs reali ise ro karshi ver daartyavs da mere saxlshi leganess gadauvlis ityvit aha vsio movidneno azrzeo. Am sust gundebs isedac unda mougos realma. Rpgorebicaa espanioli maliorka betisi valiadolidi viliareali.

14

13 დეკემბერი 2019 11:55

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ფეხბურთია ხან მოიგებ ხან წააგებ მით უმეტეს კონკრენციის პირობებში,არარსებობს მუდმივი წარმატების ფორმულაა,ეს რეცეპტი თუ ვინმემ იცის იქნებ მითხრას და გვასწავლოს.უბრალოდ არ მიყვარს ტიპები ჩასაფრებულის პოზიციიდან რომ საუბრობენნნ ,სთაბეჭდილება მექნება ტიპები იმას უფრო ბალეშიკობენ რეალი როგორღაც ვინმემ გააგდოოსსს,,რომ მერე სეზონის ბოლომდე სალაპარაკო ჰქონდეთ,ამ მირიანებს ხო ჯერ ვერაფრით ასიამოვნებბბ ლაპარაკობენნ და ლაპარაკობენ ეხა ფლეიფობიდანაც რომ გავარდეთ ამათ რა გააჩერრებსს,,ტიპებბს იმიტომ უნდა რეალის გავარდნა ბენზემა და ზიდანი არ ევასებათ,მე ესეთი ფენომენიიი 20 წელზე მეტია ფეხბურთან მაქ შეხება არ მსმენია:დდდ
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

15

13 დეკემბერი 2019 12:13

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: hazard Hala madrid
Blia ra sasacilo ragaceebs wert xalxno reali is dzala araa rac adre.ronaldos mere gundisgan arc laligas unda elodo arc ligas mitumetes

შენ საუბარში რა გამოჩნდა,ყველაფერი რონალდუ იყოოო ,რაც არის მტკნარი სიცრუეეე,,ბევრ ფინალში სხვებს გაუტანიათ გოლები.მარტო რამოს და ბეილს 2 ფინალში აქვს გოლი გატანილი,ბეილს საერრთოდ 3 შიი,,,ეს ის ფეხბურთელები იყვნენ სხვებთან ერთად სწორედ მაგ ტიტულების შემოქმედნი იყვნენ და არა მხოლოდ რონალდოო,რააა არგუმენტების საფუძველზე იძახი რომმ ამ რესურს არ სეუძლია წარმატების მიღწევაა??ესე მტკიცებით ფორმაში თან??

რა აქ სალაჰს ნაკეთები ბეილზე მეტი?? ფირმინოს ბენზემაზე მეტი??ანდერსონსს კროოსზე მეტი??ვანდეიკს რამოსზე მეტი??არნოლდს კარვახალზე მეტი?? ვეინალდუმს კაზემიროზე მეტი??? ნებისმიერი ლივერპულის ფეხბურთელი ავიროთ რომელს აქვს რეალის რომელიმე ფეხბურთელზე მეტი ნაკეთები რომ იძახით არავითარი შანსი არ გვაქოოო??დიახ ამაზეე იმიტომ ვაკეთებ აპელირებას ამ რესუურს საქმით ნაკეთები საქმით აქვთ დამტკიცებულიი,თქვენ კი იძახით კროოსზე მეტია ანდერსონი,რამოსზე მეტია ვანდეიკი,კარვახალზე მეტია არნოლდი და ბოლო ბოლო კლოპს რა აქ დამტკიცებული ზიდანზე მეტი რომ ზიდანზე მეტად თვლით??დიახ წარსულის ცოდნა აუცილებელიააა რომ იცოდეთ ვისთან გვაქ საქმეეე ამ ძირითად ბირთვს საქმით აქვთ დამტკიცებული რეალის ისტორია აქვთ დაწერილი დაა თქვენ იძახით ამ ხალხს არაფერი შეუძლიაა,სულ მინიმუმ შეურაცყოფააა ეს ყველაფერი.არავინ არავისზე მაღლა არ დგას არც ლივერპულიი არც სიტი არცერთი რეალზე,,რომ არ ვიცოდეთ ჩვენი ფეხბურთელების შესაძლებლობები თუ რა შეუძლიათ შეიძლებაა გაგიგოთ მაგრამმმ ყველასთან ვისაც არ უნდა შევხდვეთ შანსები აბსოლიტურად თანაბარიაა.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

16

13 დეკემბერი 2019 12:21

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: mbape10
აქ წერთ რომ რეალის ყველას ეშინია და ეს უკვე დაამტკიცა წინა წლებშიო მოდი ამაზე მე გიპასუხებთ.. მაშინ იყო რონალდო და მისი უფრო ეშინოდა გუნდებს..ყოველ სეზონში 15გოლს იტანდა მგონი ლიგაზე..სულ ბომბარდირი ხდებოდა.. ვინც არუნდა შეხვედრილიყო გინდ პლეიოფში და გინდ ჯგუფში ჰეტრიკებ უტანდა..გავიხსენოთ იუვე ბავარია პარიზი ყველას შეუყარა რონალდომ გოლები..ასეთი გამტანი დღეს გუნდში არგვყავს ვინც 2-3გოლს გაიტანს თამაშში და გუნდს მოაგებინებს..ახლა არდაიწყოთ ბენზემაო და მისი კაი ფორმაო..ბენზემა გაიტანს ერთ გოლს თამაშის მიწურულს და იტყვით მერე თავის საქმე გააკეთაო.აქ ბევრს ბენზემას გოლი უფრო უხარიათ ვიდრე რეალის წარმატება.. ლიგას ბენზემა ვერ მოგვაგებინებს და ეჭვი მეპარება ვერც ლალიგას.. სანამ არდადგება ის დრო რომ გუნდში არგვეყოლება გოლების გამტანი იგროკი რომელსაც დუბლის ჰეტრიკის პოკერის გაფორმება შეუძლია ისე ვერ მოვუგებთ ლივერპულის დონის გუნდს.. არვუკარგავ ზიდანს მის წვლილს ლიგის მოგებებში მარა რომარა რონალდოს გოლები ეჭვი მეპარება ამ წარმატებისთვის მიგვეზწია ამას მოწმობს წინა სეზონიც.. წავიდა რონალდო და აიაქსმა გამოგვაპანღურა სახლში გადაგვიარეს.. ზიდანიც რომ ყოფილიყო დარწმუნებულივარ არაფერი შეიცვლებოდა.. ვინიციუსი-ბენზემა-ვასკესი/ბეილის ტრიო ლიგას ვერ მოიგებდა.. წელს აზარი დაგვემატა კი მარა სულ ლაზარეთშია და ისმის კითხვა ვითინ გინდა ლივერპულს მოუგო ბენზემათინ? ვანდეიკი ბენზემას მოედანზე გამოაჩენს საერთოდ? ან როდრიგოს ამატავებინებს თავს? აზარს შეუძლია ერთი და ეგეც თუ ამოკეტა კლოპმა მეყოლე კარგად მერე

ისე ამბობთ ლივერპულიო ვითომ ნიუკასლი იყოს :)) თვითონ ფეხბურთელებს არუნდათ ლივერთან თამაში იმის ფონზე რომ თავის ძალების შესახებ ჩვენზე უკეთ იციან და თქვენ როგორ გინდათ? მაინცდამაინც რეალის გარეშე უნდა ვუყუროთ ლიგის თამაშებს? მე პირადად ლაიფციგი მინდა თუმცა არვფიქრობ რომ ესენიც პრობლემებს არშეგვიქმნიან.. მოკლედ ედენზე ბევრი რამ იქნება დამოკიდებული

ერთადერთი ხარ ვისზეც პასუხის გაცემა მინდება იმიტო რო ბიზონს ასხავ wink კაროჩე შენ გგონია რო რონალდუს გარეშე წარმატების ფორმულა არარსებოს,იმაში გეთანხმები რო გამტანი კიარა ფორვარდი არ გვყავს ვაფშე,აზარიც რო დაბრუნდეს ეგ პრობლემა მაინც ვერ მოგვარდება,გოლების გამტანი არ გვყავს,მე ნუ მასწავლით რა მახინჯიცაა ბიზონი,მაგას შეეშვით თითქოს არც გვყოლია,კაროჩე ერთ თამაშს გაგახსენებ,ჰაინკესის ბავარიას რო მოვუგეთ ალიანც არენაზე აი მაგ თამაშს,მანდ რონალდუს ფაქტორი ძაან დიდი იყო მაგრამ იმ თამაშში ფეხიც არ გაუნძრევია,კაროჩე მთავარი რომელიმე ვარსკვლავის ყოფნა არაა რა,მთავარია როგორ ითამაშებ,როგორ ხედავს ტრენერი ამა თუ იმ გუნდთან სათამაშო სტილს,ბავარიას თამაში იმიტო გავიხსენე რო ზიდანის რეალს მაგაზე ძლიერი მეტოქე არ შეხვედრია,და რა მოხდა ბავარიასთან თამაშში,პირველი თხუთმეტი 15 ვაფშე აზრზე ვერ მოდიოდა ბავარია,მერე გაგვიტანეს გოლი მცველების შეცდომით,მაგრამ ამის მერე რეალმა ბავარია უბრალოდ გააქრო,მეორე ტაიმში ვაფშე მოვკალით,ეს ყველაფერი ზიზუს დამსახურებაა,ამით რისი თქმა მინდა,ლივერპულს ენფილდზე ისეთ ფეხბურთს დაუპირისპირებს ზიზუ რო კლოპი დარჩება სახტად,ლივერპულს ბურთი უნდა აართვა და დატოვო უბურთოდ,ლივერის ნახევარდაცვა რო რეალისას შეადარო მაგათზე კარგები ზამენაზე გვიზის,უკეთესი გუნდი გვყავს უკეთესი მწვრთნელით,კონტრებს რაც შეეხება ვარანი არამგონია ვინმემ დაჩაგროს ლივერიდან და რამოსი როგორი დამზღვევიცაა კარგად იცით,აი ნაპოლი თამაში აიღეთ,პაპა კარლომ უბრალოდ მოკლა კლოპი იქაც და აქაც,შეილება თქვა უბრალოდ გაუვარდაო მაგრამ წინა წლები რო გაიხსენო იგივეს უკეთებდა,თუ სწორი ტაქტიკით მიუდგები ვსო მორჩება ყველაფერი,ენფილდი არა ის კიდე,ეგრე იმუქრებოდა პარიზიც მაგრამ დავაშალეთ მთელი საფრანგეთი სახლშიც და გასვლაზეც,ბიზონი დაივიწყე ეგ გინდ გვყოლია გინდ არა,მთავარია გუნდურობა და ყველაფერი გამოვა

17

13 დეკემბერი 2019 12:25

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: owena
რედონდო შენ თვლი რომ ამ რეალს ამ შემადგენლობით დალაგებულ,ნორმალურ გუნდთან შანსი აქვს?

ციტატა: chegevara
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ვანდეიკს რამოსზე მეტი??

yvelaferi. plius adamianiba. da bosha nabotlari araa

პიკეს,ბუსკეცს და სუარესს მიხედე შენ :დდდდდდ

Amat ro hkitxo es is dzveli realia. Warsulit rato cxovrobt ver vxvdebi. Zidanis migwevebit agprtovanebulebi xart. Zidanma marto realshi moigo roca gundi motivirebuli iyo bolos da bolosbchempionta ligis mepe tamashobda aq. Klopmis istoria naxet ra gauketebia maincistvis dortmundistvis da liveristvis

18

13 დეკემბერი 2019 12:26

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
სწორედ რომ რონალდოს უკავშირდება ლიგის სახელი და სწორედ რომ რონალდო იყო ის რაციყო.. რონალდოს რეალში ყოფნის დროს რამდენჯერ გახდა სხვა მოთამაშე ლიგის ბომბარდირი? რამდენი გოლიაქ ლიგაზე გატანილი რონალდოს (რაც რეალში გადმოვიდა) რამდენ გოლს იტანს რეალი რონალდოს გარეშე და რამდენს იტანდა რონალდოსთან ერთად? რათქმაუნდა აქ მარტო რონალდოს წვლილი არაა მას მოდრიჩი კროოსი კაზემირო უმაგრებდა ზურგს მარა დღეს რახდება? მოდრიცი კროოსი და კაზე ისევ აქაა რონალდო კი წავიდა შედეგი? რატომ ვერიტანს რეალის თავდასხმა 5-6გოლს? მათ ხომ ისევ ის მკვლელი ნახევარდაცვა ყავს უკან? ფაქტია რომ რონალდო და რეალი ერთმანეთს ავდებდნენ და ცალცალკე არცერთი ვარგია.. პროსტა აი ელემენტარული სტატისტიკა ნახეთ რამდენი გოლი გაიტანა რეალმა რონალდოს გარეშე და რამდენი რონალდოსთან ერთად მარტივია ხომ შედარება? რასაც რონალდო აკეთებდა რეალისთვის ვის შეუძლია იმის გაკეთება დღეს გუნდისთვის? რეალი ყოველთვის ბევრ გოლს უშვებდა გადახედეთ წინა წლების სტატისტიკას მარა სამაგიეროდ უფრო მეტს იტანდა.. სანამ მეტოქე 4გოლს გაგიტანს იქ შენმა შემტევმა უნდა დაასწროს და იქეთ გაუტანოს გოლი.. აიაქსმა პირდაპირ ოთხგოლიანი გაგვიტანა? სანამ მეტოქე ოთხ გოლს გაგიტანს შენი შემტევები რასაკეთებენ? როცა მათ უკან მოდრიჩი კროოსი და კაზემიროა.. ფაქტია რომ რონალდოს წასვლის შემდეგ მთელმა გუნდმა ყურები ჩამოყარა

19

13 დეკემბერი 2019 12:44

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: mbape10
სწორედ რომ რონალდოს უკავშირდება ლიგის სახელი და სწორედ რომ რონალდო იყო ის რაციყო.. რონალდოს რეალში ყოფნის დროს რამდენჯერ გახდა სხვა მოთამაშე ლიგის ბომბარდირი? რამდენი გოლიაქ ლიგაზე გატანილი რონალდოს (რაც რეალში გადმოვიდა) რამდენ გოლს იტანს რეალი რონალდოს გარეშე და რამდენს იტანდა რონალდოსთან ერთად? რათქმაუნდა აქ მარტო რონალდოს წვლილი არაა მას მოდრიჩი კროოსი კაზემირო უმაგრებდა ზურგს მარა დღეს რახდება? მოდრიცი კროოსი და კაზე ისევ აქაა რონალდო კი წავიდა შედეგი? რატომ ვერიტანს რეალის თავდასხმა 5-6გოლს? მათ ხომ ისევ ის მკვლელი ნახევარდაცვა ყავს უკან? ფაქტია რომ რონალდო და რეალი ერთმანეთს ავდებდნენ და ცალცალკე არცერთი ვარგია.. პროსტა აი ელემენტარული სტატისტიკა ნახეთ რამდენი გოლი გაიტანა რეალმა რონალდოს გარეშე და რამდენი რონალდოსთან ერთად მარტივია ხომ შედარება? რასაც რონალდო აკეთებდა რეალისთვის ვის შეუძლია იმის გაკეთება დღეს გუნდისთვის? რეალი ყოველთვის ბევრ გოლს უშვებდა გადახედეთ წინა წლების სტატისტიკას მარა სამაგიეროდ უფრო მეტს იტანდა.. სანამ მეტოქე 4გოლს გაგიტანს იქ შენმა შემტევმა უნდა დაასწროს და იქეთ გაუტანოს გოლი.. აიაქსმა პირდაპირ ოთხგოლიანი გაგვიტანა? სანამ მეტოქე ოთხ გოლს გაგიტანს შენი შემტევები რასაკეთებენ? როცა მათ უკან მოდრიჩი კროოსი და კაზემიროა.. ფაქტია რომ რონალდოს წასვლის შემდეგ მთელმა გუნდმა ყურები ჩამოყარა

Shen shemogevle gulshi. Amass bevri ver xedavs. Warsulit cxovroben da 3 ligas zidans abraleben. Anchelotize aravin laparakobs. Arada ladesima monatrebuli magan dado daugecha yvelaperi zidans da chaabara gundi. Zidani klopze metiao. Magari mwvrtneli isaa vinc sxvadasxva gundshi dadebs shedegs.

ბეილმა და რამოსმა გაიტანესო ფინალებშიო ბაზარი არაა,ფინალამდე მისვლა არაა საჭირო? თუ რეალი ის გუნდია რომელიც ეგრევე ფინალს თამაშობს?იუვეს ბავარიას ატლეტიკოს რონი რას უშვებოდა,100 ზე მეტი გოლი აქვს გატანილი ამ ტურნირზე რეალის მაისურით,რით ჯობიაო დღევანდელი ლივერპული რეალსო? მარტო ტიტულებით? თუ სასტავით მაინც იგივე გუნდი ვართ მაშინ გაძლიერება რაში სჭირდება გუნდს,დებილია ეს პერესი რატო უნდა დახარჯოს მილიონები სხვებში თუ ისედაც შეუძლია გუნდს ტიტულების დადება

წარსულს იხსენებს უმეტესობა წარსული რათ გინდა ადრე მასე რეალის თამაშს თეთრ ბალეთს ეძახდნენ,ნუთუ ვინმეს მოსწონს დღევანდელი რეალის თამაში?სულ უაზრო ჩაკიდებები საჯარიმოში,ადრე რონი იყო ლომი დასწრებაზე თამაშობდა და იტანდა სწრაფიც იყო,ეხლა ვინაა ასეთი?

20

13 დეკემბერი 2019 13:04

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: hazard Hala madrid
ციტატა: mbape10
სწორედ რომ რონალდოს უკავშირდება ლიგის სახელი და სწორედ რომ რონალდო იყო ის რაციყო.. რონალდოს რეალში ყოფნის დროს რამდენჯერ გახდა სხვა მოთამაშე ლიგის ბომბარდირი? რამდენი გოლიაქ ლიგაზე გატანილი რონალდოს (რაც რეალში გადმოვიდა) რამდენ გოლს იტანს რეალი რონალდოს გარეშე და რამდენს იტანდა რონალდოსთან ერთად? რათქმაუნდა აქ მარტო რონალდოს წვლილი არაა მას მოდრიჩი კროოსი კაზემირო უმაგრებდა ზურგს მარა დღეს რახდება? მოდრიცი კროოსი და კაზე ისევ აქაა რონალდო კი წავიდა შედეგი? რატომ ვერიტანს რეალის თავდასხმა 5-6გოლს? მათ ხომ ისევ ის მკვლელი ნახევარდაცვა ყავს უკან? ფაქტია რომ რონალდო და რეალი ერთმანეთს ავდებდნენ და ცალცალკე არცერთი ვარგია.. პროსტა აი ელემენტარული სტატისტიკა ნახეთ რამდენი გოლი გაიტანა რეალმა რონალდოს გარეშე და რამდენი რონალდოსთან ერთად მარტივია ხომ შედარება? რასაც რონალდო აკეთებდა რეალისთვის ვის შეუძლია იმის გაკეთება დღეს გუნდისთვის? რეალი ყოველთვის ბევრ გოლს უშვებდა გადახედეთ წინა წლების სტატისტიკას მარა სამაგიეროდ უფრო მეტს იტანდა.. სანამ მეტოქე 4გოლს გაგიტანს იქ შენმა შემტევმა უნდა დაასწროს და იქეთ გაუტანოს გოლი.. აიაქსმა პირდაპირ ოთხგოლიანი გაგვიტანა? სანამ მეტოქე ოთხ გოლს გაგიტანს შენი შემტევები რასაკეთებენ? როცა მათ უკან მოდრიჩი კროოსი და კაზემიროა.. ფაქტია რომ რონალდოს წასვლის შემდეგ მთელმა გუნდმა ყურები ჩამოყარა

Shen shemogevle gulshi. Amass bevri ver xedavs. Warsulit cxovroben da 3 ligas zidans abraleben. Anchelotize aravin laparakobs. Arada ladesima monatrebuli magan dado daugecha yvelaperi zidans da chaabara gundi. Zidani klopze metiao. Magari mwvrtneli isaa vinc sxvadasxva gundshi dadebs shedegs.

ბეილმა და რამოსმა გაიტანესო ფინალებშიო ბაზარი არაა,ფინალამდე მისვლა არაა საჭირო? თუ რეალი ის გუნდია რომელიც ეგრევე ფინალს თამაშობს?იუვეს ბავარიას ატლეტიკოს რონი რას უშვებოდა,100 ზე მეტი გოლი აქვს გატანილი ამ ტურნირზე რეალის მაისურით,რით ჯობიაო დღევანდელი ლივერპული რეალსო? მარტო ტიტულებით? თუ სასტავით მაინც იგივე გუნდი ვართ მაშინ გაძლიერება რაში სჭირდება გუნდს,დებილია ეს პერესი რატო უნდა დახარჯოს მილიონები სხვებში თუ ისედაც შეუძლია გუნდს ტიტულების დადება

წარსულს იხსენებს უმეტესობა წარსული რათ გინდა ადრე მასე რეალის თამაშს თეთრ ბალეთს ეძახდნენ,ნუთუ ვინმეს მოსწონს დღევანდელი რეალის თამაში?სულ უაზრო ჩაკიდებები საჯარიმოში,ადრე რონი იყო ლომი დასწრებაზე თამაშობდა და იტანდა სწრაფიც იყო,ეხლა ვინაა ასეთი?

გაიხარე ძმაო :) უბრალოდ ერთი რამ არმესმის რატომ უნდათ მაინცდამაინც ლივერთან ამ რეალის შეხვედრა.. თან დარწმუნებით რომ ამბობენ მობუგებთო დავტენითო გავანადგურებთო ხალხო რეალბოაში ვიცხოვროთ.. ნახევარი სეზონი გავიდა უკვე და ორი სამი გუნდის გარდა დამისახელებთ გუნდს რომელსაც რეალმა გადაუარა დატენა და ამოქოლა? რამდენ გუნდს გაუტანა რეალმა 5-6გოლი რამდენს? გაშვებით რომ ვუშვებთ ეგ არაა ახალი მარა ადრე გვყავდა შვიდიანი რომელიც იმაზე მეტს იტანდა ვიდრე ვუშვებდით.. გუნდის დახმარებით რათქმაუნდა მარა გუნდის ისევ აქაა იგივე მოთამაშეებით თუმცა წავიდა ის ვინც იტანდა და გუნდი თავზე დაგვექცა.. აზარი მოვიდა და ძალიან გამახარა ამან თუმცა ეს მოთამაშე გაამტანი არაა ეს შემქნელია შექმნის მომენტს რომელსაც დასრულება უნდა.. ასევე 2-3კაცს სულ ახოხიალებს და სივრცეებს გამოაჩენს მარა ეს ლიგის დასადებად არამგონია საკმარისი იყოს

21

13 დეკემბერი 2019 13:12

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
არც ბავარია იქნება რეალისთვის ადვილი მეტოქე. ძაან ძლიერი შეტევა ყავთ. კომანი გნაბრი ლევანდოვსკი კოუტინიო მიულერი პერიშიჩი რამხელა არჩევანი აქვთ მარა ყველაზე მეტად ლივერპულთან და სიტისთან გაუჭირდება რეალს ჩემი აზრით. ისე წელს ყველა ძლიერი გუნდი გავიდა შემდეგ ეტაპზე რო გადახედო მეორე ადგილოსნებს ყველას აქვს შანსი ასეთუისე. ლიონი ჩელსი ტოტენჰემი ატალანტა ნაპოლი დორტმუნდი არცერთი არაა ჩამოსაწერი გუნდი. მაგარი მერვედ ფინალები გველის. სუპერ წყვილებიც იქნება. ატლეტიკოს და რეალს შევდებათ დიდი ალბათობით ძლიერი გუნდი

ჩვენ ჩელსი შეგვხვდება ჩემი აზრით

22

13 დეკემბერი 2019 13:15

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2334
ფებხურთში შეუძლებელია მწვრთნელის გარეშე მიაღწიო წარმატებას,დადო შედეგი და გახდე ჩემპიონი.საწმუხაროდ,ზიდანის ღვაწლს არ აფასებენ და არ ვიცი რატომ.თავისთავად მოედანზე ფეხბურთელები გადიან,ისინი თამაშობენ და ისინი ქმნიან შედეგს,მაგრამ სანამ გუნდი მოედანზე გავა მაქამდე უამრავი პროცესია რომელიც სრულიად მწვრთნელის ხელშია,ამიტომ იმის თქმა რომ მხოლოდ რომელიმე კონკრეტულმა ფეხბურთელმა მოაგებინა რეალს ტიტულია,არამგონია სწორი იყოს.როდესაც ეთამაშები ატლეტიკოს,იუვეს,ბაიერნსა და მსგავს გუნდებს აქ მხოლოდ მოტივაცია არ უშველის გუნდს,შეიძლება შენ იყო მოტივირებული,მაგრამ სხვას უკეთესად შემუშავებული ტაქტიკა ჰქონდეს,ამიტომ თუ ტაქტიკა არ არსებობს მაშინ მოგების ალბათობაც არ იარსებებს.ზიდანის წვლილი ძალიან დიდია,მაგრამ როდესაც ადამიანები იძახიან რომ ბენიტესის ჩამონგრეული და დაშლილი გუნდი ჩაიბარაო,ძალიან,ძალიან არასწორი შეფასებაა.პირველ რიგში გუნდს,რომელსაც რამოდენიმე თვის განმავლობაში წვრთნი მას ვერ ჩამოშლი და დაანგრევ,უბრალოდ შეიძლება მათ მწვრთნელისადმი დიდი ნდობა არ ჰქონდეთ,რაც თავისთავად იხატება მოტივაციაზე,შეუძლებელია დაშლილი გუნდი სამ-ოთხ თვეში ააწყო და ჩემპიონთა ლიგის გამარჯვებული გახადო.არ ვიცი ხალხი რას უწოდებს ჩამოშლილ და დანგრეულ გუნდს,მაგრამ ასეთი ნამდვილად არ ყოფილა რეალი,მითუმეტეს გუნდი რომელიც ლა ლიგაში 10-2ის იგებს იმ გუნდს არაფერი ეტყობა ჩამოშლილის,უბრალოდ ბენიტეს დიდ თამაშებში გუნდი ისეთი მოტივირებული ვერ გაყავდა როგორიც საჭირო იყო,რადგან ამ ფეხბურთელებისთვის ბენიტესი არაფერს წარმოადგენდა ზიდანისგან განსხვავებით.ჩემპიონთა ლიგის ჯგუფურ ეტაპზეც მშვენივრად ვთამაშობდით და პირველ ადგილზეც გავიდა გუნდი 19 გატანილი გოლით.ამიტომ ასეთ გუნდს ვერ ვუწოდებ დანგრეულსა და გაპარტახებულს.რაც შეეხება დღევანდელ ვითარებას,დღეს ნამდვილად არ არიან ბიჭები ცუდ ფორმაში და ეს ბოლო მატჩებია კარგ ფეხბურთსაც თამაშობენ,მე ვერ ვხედავ შიშის საფუძველს რომ რომელიმე გუნდის უნდა ეშინოდეს რეალს,მაგრამ რა თქმა უნდა,ვერ ვიტყვით რომ გინდ ლივერპულთან რეალი ფავორიტი იქნება.არ ვიცი სადამდე მივალთ,ეს სეზონი როგორ ჩაივლის,მაგრამ იმის შიშით ნამდვილად არ ვარ მერვედ ფინალში ბაიერნი ან მსგავსი გუნდი არ შეგვხვდესთქო.

23

13 დეკემბერი 2019 13:16

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ატლეტიკოს სავარაუდო მეტოქეები. სიტი ლივერპული ბავარია ლაიფციგი პსჟ

24

13 დეკემბერი 2019 13:20

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: mbape10
ციტატა: hazard Hala madrid
ციტატა: mbape10
სწორედ რომ რონალდოს უკავშირდება ლიგის სახელი და სწორედ რომ რონალდო იყო ის რაციყო.. რონალდოს რეალში ყოფნის დროს რამდენჯერ გახდა სხვა მოთამაშე ლიგის ბომბარდირი? რამდენი გოლიაქ ლიგაზე გატანილი რონალდოს (რაც რეალში გადმოვიდა) რამდენ გოლს იტანს რეალი რონალდოს გარეშე და რამდენს იტანდა რონალდოსთან ერთად? რათქმაუნდა აქ მარტო რონალდოს წვლილი არაა მას მოდრიჩი კროოსი კაზემირო უმაგრებდა ზურგს მარა დღეს რახდება? მოდრიცი კროოსი და კაზე ისევ აქაა რონალდო კი წავიდა შედეგი? რატომ ვერიტანს რეალის თავდასხმა 5-6გოლს? მათ ხომ ისევ ის მკვლელი ნახევარდაცვა ყავს უკან? ფაქტია რომ რონალდო და რეალი ერთმანეთს ავდებდნენ და ცალცალკე არცერთი ვარგია.. პროსტა აი ელემენტარული სტატისტიკა ნახეთ რამდენი გოლი გაიტანა რეალმა რონალდოს გარეშე და რამდენი რონალდოსთან ერთად მარტივია ხომ შედარება? რასაც რონალდო აკეთებდა რეალისთვის ვის შეუძლია იმის გაკეთება დღეს გუნდისთვის? რეალი ყოველთვის ბევრ გოლს უშვებდა გადახედეთ წინა წლების სტატისტიკას მარა სამაგიეროდ უფრო მეტს იტანდა.. სანამ მეტოქე 4გოლს გაგიტანს იქ შენმა შემტევმა უნდა დაასწროს და იქეთ გაუტანოს გოლი.. აიაქსმა პირდაპირ ოთხგოლიანი გაგვიტანა? სანამ მეტოქე ოთხ გოლს გაგიტანს შენი შემტევები რასაკეთებენ? როცა მათ უკან მოდრიჩი კროოსი და კაზემიროა.. ფაქტია რომ რონალდოს წასვლის შემდეგ მთელმა გუნდმა ყურები ჩამოყარა

Shen shemogevle gulshi. Amass bevri ver xedavs. Warsulit cxovroben da 3 ligas zidans abraleben. Anchelotize aravin laparakobs. Arada ladesima monatrebuli magan dado daugecha yvelaperi zidans da chaabara gundi. Zidani klopze metiao. Magari mwvrtneli isaa vinc sxvadasxva gundshi dadebs shedegs.

ბეილმა და რამოსმა გაიტანესო ფინალებშიო ბაზარი არაა,ფინალამდე მისვლა არაა საჭირო? თუ რეალი ის გუნდია რომელიც ეგრევე ფინალს თამაშობს?იუვეს ბავარიას ატლეტიკოს რონი რას უშვებოდა,100 ზე მეტი გოლი აქვს გატანილი ამ ტურნირზე რეალის მაისურით,რით ჯობიაო დღევანდელი ლივერპული რეალსო? მარტო ტიტულებით? თუ სასტავით მაინც იგივე გუნდი ვართ მაშინ გაძლიერება რაში სჭირდება გუნდს,დებილია ეს პერესი რატო უნდა დახარჯოს მილიონები სხვებში თუ ისედაც შეუძლია გუნდს ტიტულების დადება

წარსულს იხსენებს უმეტესობა წარსული რათ გინდა ადრე მასე რეალის თამაშს თეთრ ბალეთს ეძახდნენ,ნუთუ ვინმეს მოსწონს დღევანდელი რეალის თამაში?სულ უაზრო ჩაკიდებები საჯარიმოში,ადრე რონი იყო ლომი დასწრებაზე თამაშობდა და იტანდა სწრაფიც იყო,ეხლა ვინაა ასეთი?

გაიხარე ძმაო :) უბრალოდ ერთი რამ არმესმის რატომ უნდათ მაინცდამაინც ლივერთან ამ რეალის შეხვედრა.. თან დარწმუნებით რომ ამბობენ მობუგებთო დავტენითო გავანადგურებთო ხალხო რეალბოაში ვიცხოვროთ.. ნახევარი სეზონი გავიდა უკვე და ორი სამი გუნდის გარდა დამისახელებთ გუნდს რომელსაც რეალმა გადაუარა დატენა და ამოქოლა? რამდენ გუნდს გაუტანა რეალმა 5-6გოლი რამდენს? გაშვებით რომ ვუშვებთ ეგ არაა ახალი მარა ადრე გვყავდა შვიდიანი რომელიც იმაზე მეტს იტანდა ვიდრე ვუშვებდით.. გუნდის დახმარებით რათქმაუნდა მარა გუნდის ისევ აქაა იგივე მოთამაშეებით თუმცა წავიდა ის ვინც იტანდა და გუნდი თავზე დაგვექცა.. აზარი მოვიდა და ძალიან გამახარა ამან თუმცა ეს მოთამაშე გაამტანი არაა ეს შემქნელია შექმნის მომენტს რომელსაც დასრულება უნდა.. ასევე 2-3კაცს სულ ახოხიალებს და სივრცეებს გამოაჩენს მარა ეს ლიგის დასადებად არამგონია საკმარისი იყოს

რათქმაუნდა არაა საკმარისი.ვისაც უბრალოდ ფეხბურთის ყურება სურს კაია ეს წყვილი ლივერპული-რეალი მაგრამ მადრიდისტებს როგორ უნდა უნდოდეთ თან დარწმუნებით რო გადაუვლიან ზიზუ აწოვებს კლოპს რა ლაპარაკია ამაზრზენია ეს,შემტევი არ გვყვავს ელემენტარული და ასე ლივერპულის მოგება თუ გვინდა საღოლ ამათ,ვაღიაროთ რო პრემიერ ლიგა უფრო მაღალი ჩემპიონატია ვიდრე ლალიგა,დღევანდელი ლივერპული ნახონ როგორ თამაშობს და რამდენი ქულითაა წინ და ჩვენ რამდენი ქულა და მოგება გვაქვს.რამდენი თამაშია უკვე მცველები იტანენ გოლს ეს ჩვენი შეტევის სიძლიერეზე მეტყველებს)))რამოსი ჯობიაო ის ჯობიაო კიი ლეგენდაა კაცი მაგრამ რამოსი ის რამოსი არაა რაც ადრე.კაროჩე რა არ წავაგოთ ჯერ კლასიკო მერე დალშე ვილაპარაკებთ,მთავარი ეხლა ეგაა და არა 1/8 ფინალი

25

13 დეკემბერი 2019 13:20

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Bordo
ფებხურთში შეუძლებელია მწვრთნელის გარეშე მიაღწიო წარმატებას,დადო შედეგი და გახდე ჩემპიონი.საწმუხაროდ,ზიდანის ღვაწლს არ აფასებენ და არ ვიცი რატომ.თავისთავად მოედანზე ფეხბურთელები გადიან,ისინი თამაშობენ და ისინი ქმნიან შედეგს,მაგრამ სანამ გუნდი მოედანზე გავა მაქამდე უამრავი პროცესია რომელიც სრულიად მწვრთნელის ხელშია,ამიტომ იმის თქმა რომ მხოლოდ რომელიმე კონკრეტულმა ფეხბურთელმა მოაგებინა რეალს ტიტულია,არამგონია სწორი იყოს.როდესაც ეთამაშები ატლეტიკოს,იუვეს,ბაიერნსა და მსგავს გუნდებს აქ მხოლოდ მოტივაცია არ უშველის გუნდს,შეიძლება შენ იყო მოტივირებული,მაგრამ სხვას უკეთესად შემუშავებული ტაქტიკა ჰქონდეს,ამიტომ თუ ტაქტიკა არ არსებობს მაშინ მოგების ალბათობაც არ იარსებებს.ზიდანის წვლილი ძალიან დიდია,მაგრამ როდესაც ადამიანები იძახიან რომ ბენიტესის ჩამონგრეული და დაშლილი გუნდი ჩაიბარაო,ძალიან,ძალიან არასწორი შეფასებაა.პირველ რიგში გუნდს,რომელსაც რამოდენიმე თვის განმავლობაში წვრთნი მას ვერ ჩამოშლი და დაანგრევ,უბრალოდ შეიძლება მათ მწვრთნელისადმი დიდი ნდობა არ ჰქონდეთ,რაც თავისთავად იხატება მოტივაციაზე,შეუძლებელია დაშლილი გუნდი სამ-ოთხ თვეში ააწყო და ჩემპიონთა ლიგის გამარჯვებული გახადო.არ ვიცი ხალხი რას უწოდებს ჩამოშლილ და დანგრეულ გუნდს,მაგრამ ასეთი ნამდვილად არ ყოფილა რეალი,მითუმეტეს გუნდი რომელიც ლა ლიგაში 10-2ის იგებს იმ გუნდს არაფერი ეტყობა ჩამოშლილის,უბრალოდ ბენიტეს დიდ თამაშებში გუნდი ისეთი მოტივირებული ვერ გაყავდა როგორიც საჭირო იყო,რადგან ამ ფეხბურთელებისთვის ბენიტესი არაფერს წარმოადგენდა ზიდანისგან განსხვავებით.ჩემპიონთა ლიგის ჯგუფურ ეტაპზეც მშვენივრად ვთამაშობდით და პირველ ადგილზეც გავიდა გუნდი 19 გატანილი გოლით.ამიტომ ასეთ გუნდს ვერ ვუწოდებ დანგრეულსა და გაპარტახებულს.რაც შეეხება დღევანდელ ვითარებას,დღეს ნამდვილად არ არიან ბიჭები ცუდ ფორმაში და ეს ბოლო მატჩებია კარგ ფეხბურთსაც თამაშობენ,მე ვერ ვხედავ შიშის საფუძველს რომ რომელიმე გუნდის უნდა ეშინოდეს რეალს,მაგრამ რა თქმა უნდა,ვერ ვიტყვით რომ გინდ ლივერპულთან რეალი ფავორიტი იქნება.არ ვიცი სადამდე მივალთ,ეს სეზონი როგორ ჩაივლის,მაგრამ იმის შიშით ნამდვილად არ ვარ მერვედ ფინალში ბაიერნი ან მსგავსი გუნდი არ შეგვხვდესთქო.

1000%იანი ხარ. ზედიზედ 3 ლიგას რო დადებ არ მიმაჩნია მართებულად მაგ მწვრთნელზე თქვა ტაქტიკა არ აქვსო. პირველივე სეზონში ლა ლიგაში რამხელა ჩამორჩენა ქონდა რეალს ბარსასთან მარა დაქაჩა და დაეწია 1 ქულით გაჯობეთ თუ სწორედ მახსოვს. ზიდანი ავტორიტეტი იყო გუნდში ბენიტესი ყველას ეკიდა. ზიდანს შეეძლო რო რონალდოც მოესვა სკამზე ბენიტესს კიდე არა .

26

13 დეკემბერი 2019 13:36

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man
ციტატა: Bordo
ფებხურთში შეუძლებელია მწვრთნელის გარეშე მიაღწიო წარმატებას,დადო შედეგი და გახდე ჩემპიონი.საწმუხაროდ,ზიდანის ღვაწლს არ აფასებენ და არ ვიცი რატომ.თავისთავად მოედანზე ფეხბურთელები გადიან,ისინი თამაშობენ და ისინი ქმნიან შედეგს,მაგრამ სანამ გუნდი მოედანზე გავა მაქამდე უამრავი პროცესია რომელიც სრულიად მწვრთნელის ხელშია,ამიტომ იმის თქმა რომ მხოლოდ რომელიმე კონკრეტულმა ფეხბურთელმა მოაგებინა რეალს ტიტულია,არამგონია სწორი იყოს.როდესაც ეთამაშები ატლეტიკოს,იუვეს,ბაიერნსა და მსგავს გუნდებს აქ მხოლოდ მოტივაცია არ უშველის გუნდს,შეიძლება შენ იყო მოტივირებული,მაგრამ სხვას უკეთესად შემუშავებული ტაქტიკა ჰქონდეს,ამიტომ თუ ტაქტიკა არ არსებობს მაშინ მოგების ალბათობაც არ იარსებებს.ზიდანის წვლილი ძალიან დიდია,მაგრამ როდესაც ადამიანები იძახიან რომ ბენიტესის ჩამონგრეული და დაშლილი გუნდი ჩაიბარაო,ძალიან,ძალიან არასწორი შეფასებაა.პირველ რიგში გუნდს,რომელსაც რამოდენიმე თვის განმავლობაში წვრთნი მას ვერ ჩამოშლი და დაანგრევ,უბრალოდ შეიძლება მათ მწვრთნელისადმი დიდი ნდობა არ ჰქონდეთ,რაც თავისთავად იხატება მოტივაციაზე,შეუძლებელია დაშლილი გუნდი სამ-ოთხ თვეში ააწყო და ჩემპიონთა ლიგის გამარჯვებული გახადო.არ ვიცი ხალხი რას უწოდებს ჩამოშლილ და დანგრეულ გუნდს,მაგრამ ასეთი ნამდვილად არ ყოფილა რეალი,მითუმეტეს გუნდი რომელიც ლა ლიგაში 10-2ის იგებს იმ გუნდს არაფერი ეტყობა ჩამოშლილის,უბრალოდ ბენიტეს დიდ თამაშებში გუნდი ისეთი მოტივირებული ვერ გაყავდა როგორიც საჭირო იყო,რადგან ამ ფეხბურთელებისთვის ბენიტესი არაფერს წარმოადგენდა ზიდანისგან განსხვავებით.ჩემპიონთა ლიგის ჯგუფურ ეტაპზეც მშვენივრად ვთამაშობდით და პირველ ადგილზეც გავიდა გუნდი 19 გატანილი გოლით.ამიტომ ასეთ გუნდს ვერ ვუწოდებ დანგრეულსა და გაპარტახებულს.რაც შეეხება დღევანდელ ვითარებას,დღეს ნამდვილად არ არიან ბიჭები ცუდ ფორმაში და ეს ბოლო მატჩებია კარგ ფეხბურთსაც თამაშობენ,მე ვერ ვხედავ შიშის საფუძველს რომ რომელიმე გუნდის უნდა ეშინოდეს რეალს,მაგრამ რა თქმა უნდა,ვერ ვიტყვით რომ გინდ ლივერპულთან რეალი ფავორიტი იქნება.არ ვიცი სადამდე მივალთ,ეს სეზონი როგორ ჩაივლის,მაგრამ იმის შიშით ნამდვილად არ ვარ მერვედ ფინალში ბაიერნი ან მსგავსი გუნდი არ შეგვხვდესთქო.

1000%იანი ხარ. ზედიზედ 3 ლიგას რო დადებ არ მიმაჩნია მართებულად მაგ მწვრთნელზე თქვა ტაქტიკა არ აქვსო. პირველივე სეზონში ლა ლიგაში რამხელა ჩამორჩენა ქონდა რეალს ბარსასთან მარა დაქაჩა და დაეწია 1 ქულით გაჯობეთ თუ სწორედ მახსოვს. ზიდანი ავტორიტეტი იყო გუნდში ბენიტესი ყველას ეკიდა. ზიდანს შეეძლო რო რონალდოც მოესვა სკამზე ბენიტესს კიდე არა .

ზიდანს შეეძლო მოესვა რომალდო სკამზე? რონალდო კიარა ბენზემა ვერ მოუსვია ერთი თამაში სკამზე და რონადოს მოსვამდა? არვამბობ რომ ერთიანდად უნდა მოსვას ბენზემა მარა რიგ თამაშებში ხომაინც უნდა ქნას ეს? ახლა ბრიუგესთან ხომ მოსვაო არმითხრა.. არაფრის მომცემ თამაშში.. მოსმას ვინ დაეძებს შეცვლასაც ვერ უბედავს.. თან თუ საქმე მაგაზე მიდგა სარისაც შეძლებია რონალდოს მოსმა სკამზე მარა რაა საუკეთესო ტრენერია? (ამათ არვადარებ და არგამოხტეს ზოგი) უბრალოდ მაგალითად ავიღე.. ზიდანის ღვაწლს ვაფასებ მარა მარტო ზიდანის დამსახურება არიყო.. გვყავდა გოლის გამტანი შვიდიანი რომელიც ლიგაზე იყო დაპროგრამებული.. მესი ხომ უკეთესია ცოტა მარა ისიც კი ვერუწევდა მას კონკურენციას ლიგაზე და ამით იმისთქმა მინდა რომ მარტო ზიდანს მიაწერო ეს ლიგები არაა მასე.. რონალდოს გავლენა უფრო დიდი იყო.. აქ კიდე კარლოს არავინ აფასებს და მარტო ზიდანს გაიძახიან არადაც ზიზუ კარლოს ასისტენტი რომიყო და მაგისგან სწავლობა ეგ არაფერია? კი ზიზუ არაა ვიღაც ჭიჭვეიშვილი მარა ერთი მთავარი რამ რაც არის ის არმომწონს რომ ზოგზოგიერთებს თავის კალთას აფარებს და ზოგს კი იმის დროსაც არაძლევს ცოტა მაინც განვითარდეს

27

13 დეკემბერი 2019 14:11

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2334
ციტატა: Wtf man
1000%იანი ხარ. ზედიზედ 3 ლიგას რო დადებ არ მიმაჩნია მართებულად მაგ მწვრთნელზე თქვა ტაქტიკა არ აქვსო. პირველივე სეზონში ლა ლიგაში რამხელა ჩამორჩენა ქონდა რეალს ბარსასთან მარა დაქაჩა და დაეწია 1 ქულით გაჯობეთ თუ სწორედ მახსოვს. ზიდანი ავტორიტეტი იყო გუნდში ბენიტესი ყველას ეკიდა. ზიდანს შეეძლო რო რონალდოც მოესვა სკამზე ბენიტესს კიდე არა .

კი ნამდვილად მასეა,მხოლოდ ერთი ქულით გაასწრო ბარსამ რეალს.თან კამპნოუზეც მშვენიერი თამაში აჩვენეს იმის შემდეგ რაც სახლში განადგურდნენ.უბრალოდ ბენიტესი ამ ფეხბურთელებისთვის არ იყო ავტორიტეტი,საერთოდ არ უნდა მოეყვანა პერეს ეგ კაცი,ძაან მაგრად შეცდა.

ციტატა: mbape10
ზიდანს შეეძლო მოესვა რომალდო სკამზე?

კი იყო საკმაოდ ბევრი თამაში სადაც რონალდო სკამზე მოსვა და ადრეც გაჰყავდა ხოლმე,როდესაც ტამაში არ მისდიოდა,მაგრამ ზიდანმა ზოგადად ძალიან კარგად ააგო რონალდოზე გუნდი,რომელმაც შემდეგ ჩემპიონთა ლიგაზე კარგი შედეგიც მოიტანა.იმაში კი გეთანხმები რომ ბენზემას საკმაოდ დიდ დროს აძლევს,იმის და მიუხედავად რომ საკმაოდ კარგ ფორმაშია შეუძლია მარტივ და უკვე მოგებულ თამაშებში უფრო მეტი დრო მისცეს სხვა თავდამსხმელებს.ეს ადრეც ხდებოდა და ახლაც ასეა,მარიანო საერთოდ სად არის და სად გააქრეს არც კი ვიცი.ასეთი მიდგომა არაა მთლად კარგი,მაგრამ ყველა მწვრთნელს აქვს თავისი მინუსი და არც ზიდანია გამონაკლისი ამ მხრივ.

28

13 დეკემბერი 2019 14:22

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Bordo
ციტატა: Wtf man
1000%იანი ხარ. ზედიზედ 3 ლიგას რო დადებ არ მიმაჩნია მართებულად მაგ მწვრთნელზე თქვა ტაქტიკა არ აქვსო. პირველივე სეზონში ლა ლიგაში რამხელა ჩამორჩენა ქონდა რეალს ბარსასთან მარა დაქაჩა და დაეწია 1 ქულით გაჯობეთ თუ სწორედ მახსოვს. ზიდანი ავტორიტეტი იყო გუნდში ბენიტესი ყველას ეკიდა. ზიდანს შეეძლო რო რონალდოც მოესვა სკამზე ბენიტესს კიდე არა .

კი ნამდვილად მასეა,მხოლოდ ერთი ქულით გაასწრო ბარსამ რეალს.თან კამპნოუზეც მშვენიერი თამაში აჩვენეს იმის შემდეგ რაც სახლში განადგურდნენ.უბრალოდ ბენიტესი ამ ფეხბურთელებისთვის არ იყო ავტორიტეტი,საერთოდ არ უნდა მოეყვანა პერეს ეგ კაცი,ძაან მაგრად შეცდა.

ციტატა: mbape10
ზიდანს შეეძლო მოესვა რომალდო სკამზე?

კი იყო საკმაოდ ბევრი თამაში სადაც რონალდო სკამზე მოსვა და ადრეც გაჰყავდა ხოლმე,როდესაც ტამაში არ მისდიოდა,მაგრამ ზიდანმა ზოგადად ძალიან კარგად ააგო რონალდოზე გუნდი,რომელმაც შემდეგ ჩემპიონთა ლიგაზე კარგი შედეგიც მოიტანა.იმაში კი გეთანხმები რომ ბენზემას საკმაოდ დიდ დროს აძლევს,იმის და მიუხედავად რომ საკმაოდ კარგ ფორმაშია შეუძლია მარტივ და უკვე მოგებულ თამაშებში უფრო მეტი დრო მისცეს სხვა თავდამსხმელებს.ეს ადრეც ხდებოდა და ახლაც ასეა,მარიანო საერთოდ სად არის და სად გააქრეს არც კი ვიცი.ასეთი მიდგომა არაა მთლად კარგი,მაგრამ ყველა მწვრთნელს აქვს თავისი მინუსი და არც ზიდანია გამონაკლისი ამ მხრივ.

მერე ზუსტად მაგას ვიძახი მე რამდენი ხანია აქ😃 ზიდანს ბენზემას სკამზე მოსმა (ზგჯერ) კიარა შეცვლაც კიარ შეუძლია 70წუთზე

29

13 დეკემბერი 2019 15:18

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: mbape10
ციტატა: Wtf man
ციტატა: Bordo
ფებხურთში შეუძლებელია მწვრთნელის გარეშე მიაღწიო წარმატებას,დადო შედეგი და გახდე ჩემპიონი.საწმუხაროდ,ზიდანის ღვაწლს არ აფასებენ და არ ვიცი რატომ.თავისთავად მოედანზე ფეხბურთელები გადიან,ისინი თამაშობენ და ისინი ქმნიან შედეგს,მაგრამ სანამ გუნდი მოედანზე გავა მაქამდე უამრავი პროცესია რომელიც სრულიად მწვრთნელის ხელშია,ამიტომ იმის თქმა რომ მხოლოდ რომელიმე კონკრეტულმა ფეხბურთელმა მოაგებინა რეალს ტიტულია,არამგონია სწორი იყოს.როდესაც ეთამაშები ატლეტიკოს,იუვეს,ბაიერნსა და მსგავს გუნდებს აქ მხოლოდ მოტივაცია არ უშველის გუნდს,შეიძლება შენ იყო მოტივირებული,მაგრამ სხვას უკეთესად შემუშავებული ტაქტიკა ჰქონდეს,ამიტომ თუ ტაქტიკა არ არსებობს მაშინ მოგების ალბათობაც არ იარსებებს.ზიდანის წვლილი ძალიან დიდია,მაგრამ როდესაც ადამიანები იძახიან რომ ბენიტესის ჩამონგრეული და დაშლილი გუნდი ჩაიბარაო,ძალიან,ძალიან არასწორი შეფასებაა.პირველ რიგში გუნდს,რომელსაც რამოდენიმე თვის განმავლობაში წვრთნი მას ვერ ჩამოშლი და დაანგრევ,უბრალოდ შეიძლება მათ მწვრთნელისადმი დიდი ნდობა არ ჰქონდეთ,რაც თავისთავად იხატება მოტივაციაზე,შეუძლებელია დაშლილი გუნდი სამ-ოთხ თვეში ააწყო და ჩემპიონთა ლიგის გამარჯვებული გახადო.არ ვიცი ხალხი რას უწოდებს ჩამოშლილ და დანგრეულ გუნდს,მაგრამ ასეთი ნამდვილად არ ყოფილა რეალი,მითუმეტეს გუნდი რომელიც ლა ლიგაში 10-2ის იგებს იმ გუნდს არაფერი ეტყობა ჩამოშლილის,უბრალოდ ბენიტეს დიდ თამაშებში გუნდი ისეთი მოტივირებული ვერ გაყავდა როგორიც საჭირო იყო,რადგან ამ ფეხბურთელებისთვის ბენიტესი არაფერს წარმოადგენდა ზიდანისგან განსხვავებით.ჩემპიონთა ლიგის ჯგუფურ ეტაპზეც მშვენივრად ვთამაშობდით და პირველ ადგილზეც გავიდა გუნდი 19 გატანილი გოლით.ამიტომ ასეთ გუნდს ვერ ვუწოდებ დანგრეულსა და გაპარტახებულს.რაც შეეხება დღევანდელ ვითარებას,დღეს ნამდვილად არ არიან ბიჭები ცუდ ფორმაში და ეს ბოლო მატჩებია კარგ ფეხბურთსაც თამაშობენ,მე ვერ ვხედავ შიშის საფუძველს რომ რომელიმე გუნდის უნდა ეშინოდეს რეალს,მაგრამ რა თქმა უნდა,ვერ ვიტყვით რომ გინდ ლივერპულთან რეალი ფავორიტი იქნება.არ ვიცი სადამდე მივალთ,ეს სეზონი როგორ ჩაივლის,მაგრამ იმის შიშით ნამდვილად არ ვარ მერვედ ფინალში ბაიერნი ან მსგავსი გუნდი არ შეგვხვდესთქო.

1000%იანი ხარ. ზედიზედ 3 ლიგას რო დადებ არ მიმაჩნია მართებულად მაგ მწვრთნელზე თქვა ტაქტიკა არ აქვსო. პირველივე სეზონში ლა ლიგაში რამხელა ჩამორჩენა ქონდა რეალს ბარსასთან მარა დაქაჩა და დაეწია 1 ქულით გაჯობეთ თუ სწორედ მახსოვს. ზიდანი ავტორიტეტი იყო გუნდში ბენიტესი ყველას ეკიდა. ზიდანს შეეძლო რო რონალდოც მოესვა სკამზე ბენიტესს კიდე არა .

ზიდანს შეეძლო მოესვა რომალდო სკამზე? რონალდო კიარა ბენზემა ვერ მოუსვია ერთი თამაში სკამზე და რონადოს მოსვამდა? არვამბობ რომ ერთიანდად უნდა მოსვას ბენზემა მარა რიგ თამაშებში ხომაინც უნდა ქნას ეს? ახლა ბრიუგესთან ხომ მოსვაო არმითხრა.. არაფრის მომცემ თამაშში.. მოსმას ვინ დაეძებს შეცვლასაც ვერ უბედავს.. თან თუ საქმე მაგაზე მიდგა სარისაც შეძლებია რონალდოს მოსმა სკამზე მარა რაა საუკეთესო ტრენერია? (ამათ არვადარებ და არგამოხტეს ზოგი) უბრალოდ მაგალითად ავიღე.. ზიდანის ღვაწლს ვაფასებ მარა მარტო ზიდანის დამსახურება არიყო.. გვყავდა გოლის გამტანი შვიდიანი რომელიც ლიგაზე იყო დაპროგრამებული.. მესი ხომ უკეთესია ცოტა მარა ისიც კი ვერუწევდა მას კონკურენციას ლიგაზე და ამით იმისთქმა მინდა რომ მარტო ზიდანს მიაწერო ეს ლიგები არაა მასე.. რონალდოს გავლენა უფრო დიდი იყო.. აქ კიდე კარლოს არავინ აფასებს და მარტო ზიდანს გაიძახიან არადაც ზიზუ კარლოს ასისტენტი რომიყო და მაგისგან სწავლობა ეგ არაფერია? კი ზიზუ არაა ვიღაც ჭიჭვეიშვილი მარა ერთი მთავარი რამ რაც არის ის არმომწონს რომ ზოგზოგიერთებს თავის კალთას აფარებს და ზოგს კი იმის დროსაც არაძლევს ცოტა მაინც განვითარდეს

იმაში გეთანხმები რო ზიდანი იოვიჩს ჩაგრავს და არ აძლევს სათამაში დროს. მაგაში 1000%იანი ხარ მარა ის დაიმახსოვრეთ რო ამ იოვიჩისგან არაფერი გამოვა საერთოდ. მარიანო მაგას ბევრად ჯობია. ბენზემაზე ვერ დაგეთნახმები რას წერ მეგობარო. მე მევასება ბენზემა და ეგ რო ბარსაში იყოს ეგ და მესი ისტორიაში საუკეთესო დუეტს შექმნიდნენ

ციტატა: mbape10
მერე ზუსტად მაგას ვიძახი მე რამდენი ხანია აქ😃 ზიდანს ბენზემას სკამზე მოსმა (ზგჯერ) კიარა შეცვლაც კიარ შეუძლია 70წუთზე

თავისუფლად შეუძლია განაცცადშიც არ შეიყვანოს ზიდანს ბენზემა მარა სიმპათიები აქვს მაგის მიმართ დიდი და თან იმასაც ვერ ვიტყვით რო ვერ თამაშობსო ბენზემა. თორე დარწმუნებული ვარ ზიდანს იმხელა ავტორიტეტი აქვს ნებისმიერ ფეხბურთელს მოაჯენს სკამზე და ხმას ვერავინ ვერ გასცემს. აგერ ბეილუ აიღეთ პერეს როგორ ევასებოდა ბეილი ანჩელოტის მაგასთან ქონდა პრობლემა და კი მიაბრძანეს გუნდიდან ზიდანი კიდე ახმობს სკამზე მარა არავინ არაფერს ეუბნება.

30

13 დეკემბერი 2019 16:27

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man
ციტატა: mbape10
ციტატა: Wtf man
ციტატა: Bordo
ფებხურთში შეუძლებელია მწვრთნელის გარეშე მიაღწიო წარმატებას,დადო შედეგი და გახდე ჩემპიონი.საწმუხაროდ,ზიდანის ღვაწლს არ აფასებენ და არ ვიცი რატომ.თავისთავად მოედანზე ფეხბურთელები გადიან,ისინი თამაშობენ და ისინი ქმნიან შედეგს,მაგრამ სანამ გუნდი მოედანზე გავა მაქამდე უამრავი პროცესია რომელიც სრულიად მწვრთნელის ხელშია,ამიტომ იმის თქმა რომ მხოლოდ რომელიმე კონკრეტულმა ფეხბურთელმა მოაგებინა რეალს ტიტულია,არამგონია სწორი იყოს.როდესაც ეთამაშები ატლეტიკოს,იუვეს,ბაიერნსა და მსგავს გუნდებს აქ მხოლოდ მოტივაცია არ უშველის გუნდს,შეიძლება შენ იყო მოტივირებული,მაგრამ სხვას უკეთესად შემუშავებული ტაქტიკა ჰქონდეს,ამიტომ თუ ტაქტიკა არ არსებობს მაშინ მოგების ალბათობაც არ იარსებებს.ზიდანის წვლილი ძალიან დიდია,მაგრამ როდესაც ადამიანები იძახიან რომ ბენიტესის ჩამონგრეული და დაშლილი გუნდი ჩაიბარაო,ძალიან,ძალიან არასწორი შეფასებაა.პირველ რიგში გუნდს,რომელსაც რამოდენიმე თვის განმავლობაში წვრთნი მას ვერ ჩამოშლი და დაანგრევ,უბრალოდ შეიძლება მათ მწვრთნელისადმი დიდი ნდობა არ ჰქონდეთ,რაც თავისთავად იხატება მოტივაციაზე,შეუძლებელია დაშლილი გუნდი სამ-ოთხ თვეში ააწყო და ჩემპიონთა ლიგის გამარჯვებული გახადო.არ ვიცი ხალხი რას უწოდებს ჩამოშლილ და დანგრეულ გუნდს,მაგრამ ასეთი ნამდვილად არ ყოფილა რეალი,მითუმეტეს გუნდი რომელიც ლა ლიგაში 10-2ის იგებს იმ გუნდს არაფერი ეტყობა ჩამოშლილის,უბრალოდ ბენიტეს დიდ თამაშებში გუნდი ისეთი მოტივირებული ვერ გაყავდა როგორიც საჭირო იყო,რადგან ამ ფეხბურთელებისთვის ბენიტესი არაფერს წარმოადგენდა ზიდანისგან განსხვავებით.ჩემპიონთა ლიგის ჯგუფურ ეტაპზეც მშვენივრად ვთამაშობდით და პირველ ადგილზეც გავიდა გუნდი 19 გატანილი გოლით.ამიტომ ასეთ გუნდს ვერ ვუწოდებ დანგრეულსა და გაპარტახებულს.რაც შეეხება დღევანდელ ვითარებას,დღეს ნამდვილად არ არიან ბიჭები ცუდ ფორმაში და ეს ბოლო მატჩებია კარგ ფეხბურთსაც თამაშობენ,მე ვერ ვხედავ შიშის საფუძველს რომ რომელიმე გუნდის უნდა ეშინოდეს რეალს,მაგრამ რა თქმა უნდა,ვერ ვიტყვით რომ გინდ ლივერპულთან რეალი ფავორიტი იქნება.არ ვიცი სადამდე მივალთ,ეს სეზონი როგორ ჩაივლის,მაგრამ იმის შიშით ნამდვილად არ ვარ მერვედ ფინალში ბაიერნი ან მსგავსი გუნდი არ შეგვხვდესთქო.

1000%იანი ხარ. ზედიზედ 3 ლიგას რო დადებ არ მიმაჩნია მართებულად მაგ მწვრთნელზე თქვა ტაქტიკა არ აქვსო. პირველივე სეზონში ლა ლიგაში რამხელა ჩამორჩენა ქონდა რეალს ბარსასთან მარა დაქაჩა და დაეწია 1 ქულით გაჯობეთ თუ სწორედ მახსოვს. ზიდანი ავტორიტეტი იყო გუნდში ბენიტესი ყველას ეკიდა. ზიდანს შეეძლო რო რონალდოც მოესვა სკამზე ბენიტესს კიდე არა .

ზიდანს შეეძლო მოესვა რომალდო სკამზე? რონალდო კიარა ბენზემა ვერ მოუსვია ერთი თამაში სკამზე და რონადოს მოსვამდა? არვამბობ რომ ერთიანდად უნდა მოსვას ბენზემა მარა რიგ თამაშებში ხომაინც უნდა ქნას ეს? ახლა ბრიუგესთან ხომ მოსვაო არმითხრა.. არაფრის მომცემ თამაშში.. მოსმას ვინ დაეძებს შეცვლასაც ვერ უბედავს.. თან თუ საქმე მაგაზე მიდგა სარისაც შეძლებია რონალდოს მოსმა სკამზე მარა რაა საუკეთესო ტრენერია? (ამათ არვადარებ და არგამოხტეს ზოგი) უბრალოდ მაგალითად ავიღე.. ზიდანის ღვაწლს ვაფასებ მარა მარტო ზიდანის დამსახურება არიყო.. გვყავდა გოლის გამტანი შვიდიანი რომელიც ლიგაზე იყო დაპროგრამებული.. მესი ხომ უკეთესია ცოტა მარა ისიც კი ვერუწევდა მას კონკურენციას ლიგაზე და ამით იმისთქმა მინდა რომ მარტო ზიდანს მიაწერო ეს ლიგები არაა მასე.. რონალდოს გავლენა უფრო დიდი იყო.. აქ კიდე კარლოს არავინ აფასებს და მარტო ზიდანს გაიძახიან არადაც ზიზუ კარლოს ასისტენტი რომიყო და მაგისგან სწავლობა ეგ არაფერია? კი ზიზუ არაა ვიღაც ჭიჭვეიშვილი მარა ერთი მთავარი რამ რაც არის ის არმომწონს რომ ზოგზოგიერთებს თავის კალთას აფარებს და ზოგს კი იმის დროსაც არაძლევს ცოტა მაინც განვითარდეს

იმაში გეთანხმები რო ზიდანი იოვიჩს ჩაგრავს და არ აძლევს სათამაში დროს. მაგაში 1000%იანი ხარ მარა ის დაიმახსოვრეთ რო ამ იოვიჩისგან არაფერი გამოვა საერთოდ. მარიანო მაგას ბევრად ჯობია. ბენზემაზე ვერ დაგეთნახმები რას წერ მეგობარო. მე მევასება ბენზემა და ეგ რო ბარსაში იყოს ეგ და მესი ისტორიაში საუკეთესო დუეტს შექმნიდნენ

ციტატა: mbape10
მერე ზუსტად მაგას ვიძახი მე რამდენი ხანია აქ😃 ზიდანს ბენზემას სკამზე მოსმა (ზგჯერ) კიარა შეცვლაც კიარ შეუძლია 70წუთზე

თავისუფლად შეუძლია განაცცადშიც არ შეიყვანოს ზიდანს ბენზემა მარა სიმპათიები აქვს მაგის მიმართ დიდი და თან იმასაც ვერ ვიტყვით რო ვერ თამაშობსო ბენზემა. თორე დარწმუნებული ვარ ზიდანს იმხელა ავტორიტეტი აქვს ნებისმიერ ფეხბურთელს მოაჯენს სკამზე და ხმას ვერავინ ვერ გასცემს. აგერ ბეილუ აიღეთ პერეს როგორ ევასებოდა ბეილი ანჩელოტის მაგასთან ქონდა პრობლემა და კი მიაბრძანეს გუნდიდან ზიდანი კიდე ახმობს სკამზე მარა არავინ არაფერს ეუბნება.

ნეტავ ბენზემას ბარსა აერჩია და სუარესს რეალი.. იოვიჩზე კიდე როგორ ამბობ მაგას არმესმის.. არგაქ ძმაო მისი თამაში ნაყურები აინტრახტში? 21წლისაა თან სულ.. რეალში შანსი არმიცემია და რაქნას? ორი თამაში გადამბულად არც კი მიუღია მონაწილეობა.. რასაცქვია ჩაგრავს იოვიჩს კიარადა კარიერას უნგრევს.. თუ ბოლომდე ბენზემას იმედი ქონდა და იოვიჩი არჭირდებოდა რატომ იყიდა კიმარა?

31

13 დეკემბერი 2019 17:05

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: mbape10
ციტატა: Wtf man
ციტატა: mbape10
ციტატა: Wtf man
ციტატა: Bordo
ფებხურთში შეუძლებელია მწვრთნელის გარეშე მიაღწიო წარმატებას,დადო შედეგი და გახდე ჩემპიონი.საწმუხაროდ,ზიდანის ღვაწლს არ აფასებენ და არ ვიცი რატომ.თავისთავად მოედანზე ფეხბურთელები გადიან,ისინი თამაშობენ და ისინი ქმნიან შედეგს,მაგრამ სანამ გუნდი მოედანზე გავა მაქამდე უამრავი პროცესია რომელიც სრულიად მწვრთნელის ხელშია,ამიტომ იმის თქმა რომ მხოლოდ რომელიმე კონკრეტულმა ფეხბურთელმა მოაგებინა რეალს ტიტულია,არამგონია სწორი იყოს.როდესაც ეთამაშები ატლეტიკოს,იუვეს,ბაიერნსა და მსგავს გუნდებს აქ მხოლოდ მოტივაცია არ უშველის გუნდს,შეიძლება შენ იყო მოტივირებული,მაგრამ სხვას უკეთესად შემუშავებული ტაქტიკა ჰქონდეს,ამიტომ თუ ტაქტიკა არ არსებობს მაშინ მოგების ალბათობაც არ იარსებებს.ზიდანის წვლილი ძალიან დიდია,მაგრამ როდესაც ადამიანები იძახიან რომ ბენიტესის ჩამონგრეული და დაშლილი გუნდი ჩაიბარაო,ძალიან,ძალიან არასწორი შეფასებაა.პირველ რიგში გუნდს,რომელსაც რამოდენიმე თვის განმავლობაში წვრთნი მას ვერ ჩამოშლი და დაანგრევ,უბრალოდ შეიძლება მათ მწვრთნელისადმი დიდი ნდობა არ ჰქონდეთ,რაც თავისთავად იხატება მოტივაციაზე,შეუძლებელია დაშლილი გუნდი სამ-ოთხ თვეში ააწყო და ჩემპიონთა ლიგის გამარჯვებული გახადო.არ ვიცი ხალხი რას უწოდებს ჩამოშლილ და დანგრეულ გუნდს,მაგრამ ასეთი ნამდვილად არ ყოფილა რეალი,მითუმეტეს გუნდი რომელიც ლა ლიგაში 10-2ის იგებს იმ გუნდს არაფერი ეტყობა ჩამოშლილის,უბრალოდ ბენიტეს დიდ თამაშებში გუნდი ისეთი მოტივირებული ვერ გაყავდა როგორიც საჭირო იყო,რადგან ამ ფეხბურთელებისთვის ბენიტესი არაფერს წარმოადგენდა ზიდანისგან განსხვავებით.ჩემპიონთა ლიგის ჯგუფურ ეტაპზეც მშვენივრად ვთამაშობდით და პირველ ადგილზეც გავიდა გუნდი 19 გატანილი გოლით.ამიტომ ასეთ გუნდს ვერ ვუწოდებ დანგრეულსა და გაპარტახებულს.რაც შეეხება დღევანდელ ვითარებას,დღეს ნამდვილად არ არიან ბიჭები ცუდ ფორმაში და ეს ბოლო მატჩებია კარგ ფეხბურთსაც თამაშობენ,მე ვერ ვხედავ შიშის საფუძველს რომ რომელიმე გუნდის უნდა ეშინოდეს რეალს,მაგრამ რა თქმა უნდა,ვერ ვიტყვით რომ გინდ ლივერპულთან რეალი ფავორიტი იქნება.არ ვიცი სადამდე მივალთ,ეს სეზონი როგორ ჩაივლის,მაგრამ იმის შიშით ნამდვილად არ ვარ მერვედ ფინალში ბაიერნი ან მსგავსი გუნდი არ შეგვხვდესთქო.

1000%იანი ხარ. ზედიზედ 3 ლიგას რო დადებ არ მიმაჩნია მართებულად მაგ მწვრთნელზე თქვა ტაქტიკა არ აქვსო. პირველივე სეზონში ლა ლიგაში რამხელა ჩამორჩენა ქონდა რეალს ბარსასთან მარა დაქაჩა და დაეწია 1 ქულით გაჯობეთ თუ სწორედ მახსოვს. ზიდანი ავტორიტეტი იყო გუნდში ბენიტესი ყველას ეკიდა. ზიდანს შეეძლო რო რონალდოც მოესვა სკამზე ბენიტესს კიდე არა .

ზიდანს შეეძლო მოესვა რომალდო სკამზე? რონალდო კიარა ბენზემა ვერ მოუსვია ერთი თამაში სკამზე და რონადოს მოსვამდა? არვამბობ რომ ერთიანდად უნდა მოსვას ბენზემა მარა რიგ თამაშებში ხომაინც უნდა ქნას ეს? ახლა ბრიუგესთან ხომ მოსვაო არმითხრა.. არაფრის მომცემ თამაშში.. მოსმას ვინ დაეძებს შეცვლასაც ვერ უბედავს.. თან თუ საქმე მაგაზე მიდგა სარისაც შეძლებია რონალდოს მოსმა სკამზე მარა რაა საუკეთესო ტრენერია? (ამათ არვადარებ და არგამოხტეს ზოგი) უბრალოდ მაგალითად ავიღე.. ზიდანის ღვაწლს ვაფასებ მარა მარტო ზიდანის დამსახურება არიყო.. გვყავდა გოლის გამტანი შვიდიანი რომელიც ლიგაზე იყო დაპროგრამებული.. მესი ხომ უკეთესია ცოტა მარა ისიც კი ვერუწევდა მას კონკურენციას ლიგაზე და ამით იმისთქმა მინდა რომ მარტო ზიდანს მიაწერო ეს ლიგები არაა მასე.. რონალდოს გავლენა უფრო დიდი იყო.. აქ კიდე კარლოს არავინ აფასებს და მარტო ზიდანს გაიძახიან არადაც ზიზუ კარლოს ასისტენტი რომიყო და მაგისგან სწავლობა ეგ არაფერია? კი ზიზუ არაა ვიღაც ჭიჭვეიშვილი მარა ერთი მთავარი რამ რაც არის ის არმომწონს რომ ზოგზოგიერთებს თავის კალთას აფარებს და ზოგს კი იმის დროსაც არაძლევს ცოტა მაინც განვითარდეს

იმაში გეთანხმები რო ზიდანი იოვიჩს ჩაგრავს და არ აძლევს სათამაში დროს. მაგაში 1000%იანი ხარ მარა ის დაიმახსოვრეთ რო ამ იოვიჩისგან არაფერი გამოვა საერთოდ. მარიანო მაგას ბევრად ჯობია. ბენზემაზე ვერ დაგეთნახმები რას წერ მეგობარო. მე მევასება ბენზემა და ეგ რო ბარსაში იყოს ეგ და მესი ისტორიაში საუკეთესო დუეტს შექმნიდნენ

ციტატა: mbape10
მერე ზუსტად მაგას ვიძახი მე რამდენი ხანია აქ😃 ზიდანს ბენზემას სკამზე მოსმა (ზგჯერ) კიარა შეცვლაც კიარ შეუძლია 70წუთზე

თავისუფლად შეუძლია განაცცადშიც არ შეიყვანოს ზიდანს ბენზემა მარა სიმპათიები აქვს მაგის მიმართ დიდი და თან იმასაც ვერ ვიტყვით რო ვერ თამაშობსო ბენზემა. თორე დარწმუნებული ვარ ზიდანს იმხელა ავტორიტეტი აქვს ნებისმიერ ფეხბურთელს მოაჯენს სკამზე და ხმას ვერავინ ვერ გასცემს. აგერ ბეილუ აიღეთ პერეს როგორ ევასებოდა ბეილი ანჩელოტის მაგასთან ქონდა პრობლემა და კი მიაბრძანეს გუნდიდან ზიდანი კიდე ახმობს სკამზე მარა არავინ არაფერს ეუბნება.

ნეტავ ბენზემას ბარსა აერჩია და სუარესს რეალი.. იოვიჩზე კიდე როგორ ამბობ მაგას არმესმის.. არგაქ ძმაო მისი თამაში ნაყურები აინტრახტში? 21წლისაა თან სულ.. რეალში შანსი არმიცემია და რაქნას? ორი თამაში გადამბულად არც კი მიუღია მონაწილეობა.. რასაცქვია ჩაგრავს იოვიჩს კიარადა კარიერას უნგრევს.. თუ ბოლომდე ბენზემას იმედი ქონდა და იოვიჩი არჭირდებოდა რატომ იყიდა კიმარა?

როგორ არ მაქვს. კარგი ფეხბურთელი იყო ნამდვილად მარა ბუდნესლიგაში დემბელე როგორი ფეხბურთელუ იყო თუ გახსოვს მარა ჩაისვარა მწარედ. პაკო აიღე ბარსაში მუდო დორტმუნდში დაფრინავს ძაან დაბალი დონის ჩემპიონატია ბუნდესლიგა დაცვა არ იციან მანდ საერთოდ და მაგის ფონზე ჩანდნენ მაგრები იოვიჩიც დემბელეც და სხვებიც

32

13 დეკემბერი 2019 18:15

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: Wtf man
თავისუფლად შეუძლია განაცცადშიც არ შეიყვანოს ზიდანს ბენზემა მარა სიმპათიები აქვს

შენგან ესეთ შეფასებას არ მოველოდი,სამწუხაროაა,თუ ეს ბენზემა სკამზე დასაჯენიაა ფეხბურთის დედა ვატირე მაშინ.

ციტატა: owena
რედონდო შენ თვლი რომ ამ რეალს ამ შემადგენლობით დალაგებულ,ნორმალურ გუნდთან შანსი აქვს?

შემადგენლობა რომ ავიღოთ ნებისმიერ პოზიციაზეეე არავის ჩამოვრჩებით,მეტიც ზოგიერთ პოზიციებზე მეტი შესაძლებლობებიც კი გვაქ,ნეგატიური ნარატივი ჯერ კიდევ რონალდოს ფანების აგორებულია და Dრეს ამას განავვრცობს ენერგიულად ბენზემას და ზიდანის მოძულეები,რეალი რომ გამოვარდეს ამას სავსებით არ გამოვრიცზხავ ბოლო ბოლო ფეხბურთიაა ,რომ გამოვარდეს რეალური შეფასება კი არ მოხდებააა მოვლენების,ჩაირთვება ორი მიმართულება,პირველიი რონალდოს ფანებიი დაიწყებენ აპელირებასს და მეორე ბენზემას და ზიდანის მოძუილეებიი საოცარ კონტრასტს შეჰქმნიან და მთელი უბედურება ისაა ამ ნაზავს შეუძლია უმრავლესობა შექმნასს,რეალურიი კონტექსტები კი არ იქნება პირველ პლანზეე არამედ ისს რა მიდგომაც აქვთ წარუმატებლობის შემთხვევაში,.და თუ მოხდა ისეე დაუშვათ ლივერპული გამოვაგდეთ და ამასაც სულაც არ გამოვრიცხავვ ინდაურის სკლინტივით გაქრება ეს ხალხი და დაელოდება რეალს ფეხი როგორ დაუცდებაა.ესაა ის მოცემულობა რაზეც პირდაპირ ვსაუბრობ,არავითარი გუნდის შიდა სამზარეულოდან არ საუბრობენ.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

33

13 დეკემბერი 2019 18:26

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5254
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: Wtf man
თავისუფლად შეუძლია განაცცადშიც არ შეიყვანოს ზიდანს ბენზემა მარა სიმპათიები აქვს

შენგან ესეთ შეფასებას არ მოველოდი,სამწუხაროაა,თუ ეს ბენზემა სკამზე დასაჯენიაა ფეხბურთის დედა ვატირე მაშინ.

ციტატა: owena
რედონდო შენ თვლი რომ ამ რეალს ამ შემადგენლობით დალაგებულ,ნორმალურ გუნდთან შანსი აქვს?

შემადგენლობა რომ ავიღოთ ნებისმიერ პოზიციაზეეე არავის ჩამოვრჩებით,მეტიც ზოგიერთ პოზიციებზე მეტი შესაძლებლობებიც კი გვაქ,ნეგატიური ნარატივი ჯერ კიდევ რონალდოს ფანების აგორებულია და Dრეს ამას განავვრცობს ენერგიულად ბენზემას და ზიდანის მოძულეები,რეალი რომ გამოვარდეს ამას სავსებით არ გამოვრიცზხავ ბოლო ბოლო ფეხბურთიაა ,რომ გამოვარდეს რეალური შეფასება კი არ მოხდებააა მოვლენების,ჩაირთვება ორი მიმართულება,პირველიი რონალდოს ფანებიი დაიწყებენ აპელირებასს და მეორე ბენზემას და ზიდანის მოძუილეებიი საოცარ კონტრასტს შეჰქმნიან და მთელი უბედურება ისაა ამ ნაზავს შეუძლია უმრავლესობა შექმნასს,რეალურიი კონტექსტები კი არ იქნება პირველ პლანზეე არამედ ისს რა მიდგომაც აქვთ წარუმატებლობის შემთხვევაში,.და თუ მოხდა ისეე დაუშვათ ლივერპული გამოვაგდეთ და ამასაც სულაც არ გამოვრიცხავვ ინდაურის სკლინტივით გაქრება ეს ხალხი და დაელოდება რეალს ფეხი როგორ დაუცდებაა.ესაა ის მოცემულობა რაზეც პირდაპირ ვსაუბრობ,არავითარი გუნდის შიდა სამზარეულოდან არ საუბრობენ.

რონალდოს რა აქვს სალაპარაკო ვაფშე ავტობუსა იუვეს რეალში რომ გაცვლი იმის მერე ხარ დებილი ბენზემას უფრო მეტი გოლი აქვს გატანილი ვიდრე პიტალდოს ყველაზე მეტად ესაა რომ აბრაზებთ ვითომ ,,რეალის ფანებს" ბენზემა სადაც გასაკრიტიკებრლია მეც ვაკრიტიკებ მაგრამ წელს არ ეკუთვნის კრიტიკა იმენა მესსის ბალეშიკობენ ბომბარდირობაში შეიძლება გახდეს კიდეც (სამწუხაროდ გახდება მგონია) იმიტომ ლა ლიგა მისი ტურნირია სამწუხაროდ ეს მე ნაკლებად მანაღვლებს ლა ლიგა უნდა დავდოთ ესაა რეალის მიზანი და არა ბიზვინას ბომბარდირობა ორშაბათს იმედია იუვეს შევხვდებით და ბენზემა დატენის ზუსტად მაგათ და ყველა გაჩუმდება ისედაც გააჩუმებს ბენზო ბევრს წელს

34

13 დეკემბერი 2019 18:31

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: mbape10
.. სანამ მეტოქე 4გოლს გაგიტანს იქ შენმა შემტევმა უნდა დაასწროს და იქეთ გაუტანოს გოლი.. აიაქსმა პირდაპირ ოთხგოლიანი გაგვიტანა? სანამ მეტოქე ოთხ გოლს გაგიტანს შენი შემტევები რასაკეთებენ? როცა მათ უკან მოდრიჩი კროოსი და კაზემიროა.. ფაქტია რომ რონალდოს წასვლის შემდეგ მთელმა გუნდმა ყურები ჩამოყარა

დაასწრო რას ქვიააა მძლეოსნობაა ?? თუ ფორვარდს ბურთი არ მიაწოდეეე ფორვარდი საკუთარი კარიდან წამოიღებსს??იქეთ რომ გაუტანო პასი არ უნდა მიაწოდოო? გადაგვახიეს ბურთი ნახევარდაცვაშიი,არ გამოგივა ჯიგარო ყველაფრის ბენზემაზე დაბრალება ტრუხას ბაზრობ ეხაააა დაასწრო რა ნინიას ბაღიაა ნახევარმცველს თუ ბურთი არ აქვსს თავადაც რომ მოგაწოდოსსს საკუთარი კარიდან წამოიღებ???/თქვენი პრობლემაა ისაა რომ მუდამ ამტკიცებთ ერთი კაცის ბრალია ყველაფერი,მე კი საპირისპიროსსს რომ მთლიანად გუნდმა ჩააგდო თამაშიი.რონალდო კი არა ისეთი სცენარი იყო მარადონაც ვერ გვიშველიდა ისეთ დონეზე გადაგვიარეს.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

35

13 დეკემბერი 2019 18:31

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: mrbundesteam
ყველაზე მეტად ლივერპულს ვისურვებდი , მათი ტრაბახის ფონზე რომ მოვაცუროთ.. და საერთოდაც დაიმახსოვრეთ ლიგაზე რეალი ერთადერთი გუნდია ვისთანაც შეხვედრა ყველას ნაკლებად სურს , ეს ისტორიამ აჩვენა უკვე 😉🖤
აქეთ ინერვიულონ რომ ვინმეს არ გადავეყაროთ,
აბა სხვებს კითხეთ თავიანთი გადმოსახედიდან რეალი რისი გამკეთებელია , შორიდან საუბრით ყველას უმაგრდება კვერცხები და საქმე საქმეზე რო მიდგება გულის სიღრმეში ყველამ იცის რომ რეალი ფავორიტია 😉❤️

agiareba ar undat toree ralis xsbwzee mteli msoplio znzarebs

36

13 დეკემბერი 2019 18:33

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5254
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: mbape10
.. სანამ მეტოქე 4გოლს გაგიტანს იქ შენმა შემტევმა უნდა დაასწროს და იქეთ გაუტანოს გოლი.. აიაქსმა პირდაპირ ოთხგოლიანი გაგვიტანა? სანამ მეტოქე ოთხ გოლს გაგიტანს შენი შემტევები რასაკეთებენ? როცა მათ უკან მოდრიჩი კროოსი და კაზემიროა.. ფაქტია რომ რონალდოს წასვლის შემდეგ მთელმა გუნდმა ყურები ჩამოყარა

დაასწრო რას ქვიააა მძლეოსნობაა ?? თუ ფორვარდს ბურთი არ მიაწოდეეე ფორვარდი საკუთარი კარიდან წამოიღებსს??იქეთ რომ გაუტანო პასი არ უნდა მიაწოდოო? გადაგვახიეს ბურთი ნახევარდაცვაშიი,არ გამოგივა ჯიგარო ყველაფრის ბენზემაზე დაბრალება ტრუხას ბაზრობ ეხაააა დაასწრო რა ნინიას ბაღიაა ნახევარმცველს თუ ბურთი არ აქვსს თავადაც რომ მოგაწოდოსსს საკუთარი კარიდან წამოიღებ???/თქვენი პრობლემაა ისაა რომ მუდამ ამტკიცებთ ერთი კაცის ბრალია ყველაფერი,მე კი საპირისპიროსსს რომ მთლიანად გუნდმა ჩააგდო თამაშიი.რონალდო კი არა ისეთი სცენარი იყო მარადონაც ვერ გვიშველიდა ისეთ დონეზე გადაგვიარეს.

100% რონალდოს რა აქვს სალაპარაკო ვაფშე ავტობუსა იუვეს რეალში რომ გაცვლი იმის მერე ხარ დებილი ბენზემას უფრო მეტი გოლი აქვს გატანილი ვიდრე პიტალდოს ყველაზე მეტად ესაა რომ აბრაზებთ ვითომ ,,რეალის ფანებს" ბენზემა სადაც გასაკრიტიკებრლია მეც ვაკრიტიკებ მაგრამ წელს არ ეკუთვნის კრიტიკა იმენა მესსის ბალეშიკობენ ბომბარდირობაში შეიძლება გახდეს კიდეც (სამწუხაროდ გახდება მგონია) იმიტომ ლა ლიგა მისი ტურნირია სამწუხაროდ ეს მე ნაკლებად მანაღვლებს ლა ლიგა უნდა დავდოთ ესაა რეალის მიზანი და არა ბიზვინას ბომბარდირობა ორშაბათს იმედია იუვეს შევხვდებით და ბენზემა დატენის ზუსტად მაგათ და ყველა გაჩუმდება ისედაც გააჩუმებს ბენზო ბევრს წელს👍👍🤘🤘

37

13 დეკემბერი 2019 18:48

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516

5-6 გოლს რომელ ფლეიოფების მატჩებში ვიტანდით ძაან მაინტერესებს ბოლოს 6 გოლი ფლეიოფში ვის გავუტანეთ??ვის მოვუგეთ ესე დამაჯერებლად,მაქსიმუმ სულ რაც მახსენდება 3 გოლიი ესეც გვკმარობდაა,,ერთ მატჩში 5-6 გოლი ვის გავუტანეთ ფლეიოფშიი??ტოპ გუნდებსს? მბაპეს ეხა მოუნდა 6 გოლის გატანა იუვეს კარში,ბაიერნის კარშიი,,და ესე შემდეგგ,,სრულიად უსუსური არგუმენტებიაა მოკლედდ ,მე რაც მახსოვს 3 ბურთზე მეტს თითო მატცში არ ვიტანდით ,რონალდოს გოლები რა თქმა უნდა მოგვაკლდა მაგრამმ ფლეიოფის სტადიაზეეე 5-6 გოლი ნამდვილად არ გაქონდაა თითო მატჩშიიი ,მე თუ მEსლება შემისწორეთ რომელ გუნდს გაუტანააა 5 გოლიიი ფლეიოფში??რა თქმა უნდა მაშინდელი რეალიი უფროო იყო მეტად შედეგიანი,მაშინ სამ კაცს შეეძლო გატანა დღეს ერთს,,სამი კი არ უდრის ერთს,,ვინც ამის მტკიცებას დაიწყებსსს სრული ანომალიააა.ერთმა კაცმა გაიტანოს იმდენი რამდენსაც 3 იტანდა.პ.ს რონალდუს წარსული პერფორმანსი გასაგებია მაგრამ რონალდუს წასვლიას შემდეგ მთელი 10 ბურთით მეტია აქ ბერნზემას გატანილი მასზეეე .ეს ისე ცნობისთვის.


ციტატა: ilarioni
100% რონალდოს რა აქვს სალაპარაკო ვაფშე ავტობუსა იუვეს რეალში რომ გაცვლი იმის მერე ხარ დებილი ბენზემას უფრო მეტი გოლი აქვს გატანილი ვიდრე პიტალდოს ყველაზე მეტად ესაა რომ აბრაზებთ ვითომ ,,რეალის ფანებს" ბენზემა სადაც გასაკრიტიკებრლია მეც ვაკრიტიკებ მაგრამ წელს არ ეკუთვნის კრიტიკა იმენა მესსის ბალეშიკობენ ბომბარდირობაში შეიძლება გახდეს კიდეც (სამწუხაროდ გახდება მგონია) იმიტომ ლა ლიგა მისი ტურნირია სამწუხაროდ ეს მე ნაკლებად მანაღვლებს ლა ლიგა უნდა დავდოთ ესაა რეალის მიზანი და არა ბიზვინას ბომბარდირობა ორშაბათს იმედია იუვეს შევხვდებით და ბენზემა დატენის ზუსტად მაგათ და ყველა გაჩუმდება ისედაც გააჩუმებს ბენზო ბევრს წელს👍👍🤘🤘

რაც რეალიდან წავიდა 10 ბურთით მეტი აქ შეგდებულიი და ასისტებითაც სჯობს,ტიპმა არასრულ 2 სეზონში უკვე 45 გოლი გაიტანა დაა 18 ასისტი გააკეთააა და იძახიან რეალის მთავარი პრობლემა ბენზემაა,არაა ესეეეე ,პრობლემაა ერთიააა სხვა გამტანები აღარ გვყავს ფაქტიურად,აი ვინ უნდა გაიტანოს დღეს ბენზემას გარდა გოლებიი??იმ დროს კი რონალდოს გარდაა ბეილიც იტანდა ბენზემაცც და შედეგიც გაცილებით შთამბეჭდავი იყო,ერთი კი არ უდრის სამს.ბეილმაც უნდა დაიწყოს გოლაობა,აზარმაცც ,მარტო ბენზემა ვერაფერს იზავს.

არც რონალდო ბრწყინავდა ზოფ ფლეიოფის მატჩში მაგრამმ იქ ხან ბეილი გაიტანდა ხან ბენზემა,იყო ეს სიღმე და კონტრასტი,დღეს კიდევ შთაბეჭდილება მექმნება თუ ბენზემამ ვერ გაიტანა კაციშვილი არაა გამტანიიი,,არადა ისეთ სქემით ვთამაშობთ სხვებმაც უნდა იტანონ.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

38

13 დეკემბერი 2019 18:49

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5254
ციტატა: FERNANDO_REDONDO

5-6 გოლს რომელ ფლეიოფების მატჩებში ვიტანდით ძაან მაინტერესებს ბოლოს 6 გოლი ფლეიოფში ვის გავუტანეთ??ვის მოვუგეთ ესე დამაჯერებლად,მაქსიმუმ სულ რაც მახსენდება 3 გოლიი ესეც გვკმარობდაა,,ერთ მატჩში 5-6 გოლი ვის გავუტანეთ ფლეიოფშიი??ტოპ გუნდებსს? მბაპეს ეხა მოუნდა 6 გოლის გატანა იუვეს კარში,ბაიერნის კარშიი,,და ესე შემდეგგ,,სრულიად უსუსური არგუმენტებიაა მოკლედდ ,მე რაც მახსოვს 3 ბურთზე მეტს თითო მატცში არ ვიტანდით ,რონალდოს გოლები რა თქმა უნდა მოგვაკლდა მაგრამმ ფლეიოფის სტადიაზეეე 5-6 გოლი ნამდვილად არ გაქონდაა თითო მატჩშიიი ,მე თუ მEსლება შემისწორეთ რომელ გუნდს გაუტანააა 5 გოლიიი ფლეიოფში??რა თქმა უნდა მაშინდელი რეალიი უფროო იყო მეტად შედეგიანი,მაშინ სამ კაცს შეეძლო გატანა დღეს ერთს,,სამი კი არ უდრის ერთს,,ვინც ამის მტკიცებას დაიწყებსსს სრული ანომალიააა.ერთმა კაცმა გაიტანოს იმდენი რამდენსაც 3 იტანდა.პ.ს რონალდუს წარსული პერფორმანსი გასაგებია მაგრამ რონალდუს წასვლიას შემდეგ მთელი 10 ბურთით მეტია აქ ბერნზემას გატანილი მასზეეე .ეს ისე ცნობისთვის.


ციტატა: ilarioni
100% რონალდოს რა აქვს სალაპარაკო ვაფშე ავტობუსა იუვეს რეალში რომ გაცვლი იმის მერე ხარ დებილი ბენზემას უფრო მეტი გოლი აქვს გატანილი ვიდრე პიტალდოს ყველაზე მეტად ესაა რომ აბრაზებთ ვითომ ,,რეალის ფანებს" ბენზემა სადაც გასაკრიტიკებრლია მეც ვაკრიტიკებ მაგრამ წელს არ ეკუთვნის კრიტიკა იმენა მესსის ბალეშიკობენ ბომბარდირობაში შეიძლება გახდეს კიდეც (სამწუხაროდ გახდება მგონია) იმიტომ ლა ლიგა მისი ტურნირია სამწუხაროდ ეს მე ნაკლებად მანაღვლებს ლა ლიგა უნდა დავდოთ ესაა რეალის მიზანი და არა ბიზვინას ბომბარდირობა ორშაბათს იმედია იუვეს შევხვდებით და ბენზემა დატენის ზუსტად მაგათ და ყველა გაჩუმდება ისედაც გააჩუმებს ბენზო ბევრს წელს👍👍🤘🤘

რაც რეალიდან წავიდა 10 ბურთით მეტი აქ შეგდებულიი და ასისტებითაც სჯობს,ტიპმა არასრულ 2 სეზონში უკვე 45 გოლი გაიტანა დაა 18 ასისტი გააკეთააა და იძახიან რეალის მთავარი პრობლემა ბენზემაა,არაა ესეეეე ,პრობლემაა ერთიააა სხვა გამტანები აღარ გვყავს ფაქტიურად,აი ვინ უნდა გაიტანოს დღეს ბენზემას გარდა გოლებიი??იმ დროს კი რონალდოს გარდაა ბეილიც იტანდა ბენზემაცც და შედეგიც გაცილებით შთამბეჭდავი იყო,ერთი კი არ უდრის სამს.ბეილმაც უნდა დაიწყოს გოლაობა,აზარმაცც ,მარტო ბენზემა ვერაფერს იზავს.

გუნდმა სტაბილურად ითამაშოს და გოლს ვინ გაიტაბს მნიშვნელობა არა აქვს პირადად ჩემთვის ბენზემას ფასს პიტალდუც ხვდება მგონი აქ მახსოვს იგუაინს და ბენზემას შორის მიდიოდა დავა კი ვხედავ ვინაა უკეთესი ფორვარდი ბენზემა რო უჩითავდა რონალდოს გოლებს ისე არ შეუძლია პიპიტას და არც შეეძლება კიდე

39

13 დეკემბერი 2019 18:51

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: ilarioni
ციტატა: FERNANDO_REDONDO

5-6 გოლს რომელ ფლეიოფების მატჩებში ვიტანდით ძაან მაინტერესებს ბოლოს 6 გოლი ფლეიოფში ვის გავუტანეთ??ვის მოვუგეთ ესე დამაჯერებლად,მაქსიმუმ სულ რაც მახსენდება 3 გოლიი ესეც გვკმარობდაა,,ერთ მატჩში 5-6 გოლი ვის გავუტანეთ ფლეიოფშიი??ტოპ გუნდებსს? მბაპეს ეხა მოუნდა 6 გოლის გატანა იუვეს კარში,ბაიერნის კარშიი,,და ესე შემდეგგ,,სრულიად უსუსური არგუმენტებიაა მოკლედდ ,მე რაც მახსოვს 3 ბურთზე მეტს თითო მატცში არ ვიტანდით ,რონალდოს გოლები რა თქმა უნდა მოგვაკლდა მაგრამმ ფლეიოფის სტადიაზეეე 5-6 გოლი ნამდვილად არ გაქონდაა თითო მატჩშიიი ,მე თუ მEსლება შემისწორეთ რომელ გუნდს გაუტანააა 5 გოლიიი ფლეიოფში??რა თქმა უნდა მაშინდელი რეალიი უფროო იყო მეტად შედეგიანი,მაშინ სამ კაცს შეეძლო გატანა დღეს ერთს,,სამი კი არ უდრის ერთს,,ვინც ამის მტკიცებას დაიწყებსსს სრული ანომალიააა.ერთმა კაცმა გაიტანოს იმდენი რამდენსაც 3 იტანდა.პ.ს რონალდუს წარსული პერფორმანსი გასაგებია მაგრამ რონალდუს წასვლიას შემდეგ მთელი 10 ბურთით მეტია აქ ბერნზემას გატანილი მასზეეე .ეს ისე ცნობისთვის.


ციტატა: ilarioni
100% რონალდოს რა აქვს სალაპარაკო ვაფშე ავტობუსა იუვეს რეალში რომ გაცვლი იმის მერე ხარ დებილი ბენზემას უფრო მეტი გოლი აქვს გატანილი ვიდრე პიტალდოს ყველაზე მეტად ესაა რომ აბრაზებთ ვითომ ,,რეალის ფანებს" ბენზემა სადაც გასაკრიტიკებრლია მეც ვაკრიტიკებ მაგრამ წელს არ ეკუთვნის კრიტიკა იმენა მესსის ბალეშიკობენ ბომბარდირობაში შეიძლება გახდეს კიდეც (სამწუხაროდ გახდება მგონია) იმიტომ ლა ლიგა მისი ტურნირია სამწუხაროდ ეს მე ნაკლებად მანაღვლებს ლა ლიგა უნდა დავდოთ ესაა რეალის მიზანი და არა ბიზვინას ბომბარდირობა ორშაბათს იმედია იუვეს შევხვდებით და ბენზემა დატენის ზუსტად მაგათ და ყველა გაჩუმდება ისედაც გააჩუმებს ბენზო ბევრს წელს👍👍🤘🤘

რაც რეალიდან წავიდა 10 ბურთით მეტი აქ შეგდებულიი და ასისტებითაც სჯობს,ტიპმა არასრულ 2 სეზონში უკვე 45 გოლი გაიტანა დაა 18 ასისტი გააკეთააა და იძახიან რეალის მთავარი პრობლემა ბენზემაა,არაა ესეეეე ,პრობლემაა ერთიააა სხვა გამტანები აღარ გვყავს ფაქტიურად,აი ვინ უნდა გაიტანოს დღეს ბენზემას გარდა გოლებიი??იმ დროს კი რონალდოს გარდაა ბეილიც იტანდა ბენზემაცც და შედეგიც გაცილებით შთამბეჭდავი იყო,ერთი კი არ უდრის სამს.ბეილმაც უნდა დაიწყოს გოლაობა,აზარმაცც ,მარტო ბენზემა ვერაფერს იზავს.

გუნდმა სტაბილურად ითამაშოს და გოლს ვინ გაიტაბს მნიშვნელობა არა აქვს პირადად ჩემთვის ბენზემას ფასს პიტალდუც ხვდება მგონი აქ მახსოვს იგუაინს და ბენზემას შორის მიდიოდა დავა კი ვხედავ ვინაა უკეთესი ფორვარდი ბენზემა რო უჩითავდა რონალდოს გოლებს ისე არ შეუძლია პიპიტას და არც შეეძლება კიდე

გუშინაც გამოჩნდა ეგ ადგა და დაურახუნა პიპიტამ პასი არ მიცაააა ,,ბენზემა კი ემსახურებოდა ეგეთი როლი ქონდა გუნდში დღეს კი აბსოლიტურად გარდაიქმნა მემგონი ბრმა უნდა იყოს ადამიანი ეს ვერ დაინახოს.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

40

13 დეკემბერი 2019 19:04

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5254
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: ilarioni
ციტატა: FERNANDO_REDONDO

5-6 გოლს რომელ ფლეიოფების მატჩებში ვიტანდით ძაან მაინტერესებს ბოლოს 6 გოლი ფლეიოფში ვის გავუტანეთ??ვის მოვუგეთ ესე დამაჯერებლად,მაქსიმუმ სულ რაც მახსენდება 3 გოლიი ესეც გვკმარობდაა,,ერთ მატჩში 5-6 გოლი ვის გავუტანეთ ფლეიოფშიი??ტოპ გუნდებსს? მბაპეს ეხა მოუნდა 6 გოლის გატანა იუვეს კარში,ბაიერნის კარშიი,,და ესე შემდეგგ,,სრულიად უსუსური არგუმენტებიაა მოკლედდ ,მე რაც მახსოვს 3 ბურთზე მეტს თითო მატცში არ ვიტანდით ,რონალდოს გოლები რა თქმა უნდა მოგვაკლდა მაგრამმ ფლეიოფის სტადიაზეეე 5-6 გოლი ნამდვილად არ გაქონდაა თითო მატჩშიიი ,მე თუ მEსლება შემისწორეთ რომელ გუნდს გაუტანააა 5 გოლიიი ფლეიოფში??რა თქმა უნდა მაშინდელი რეალიი უფროო იყო მეტად შედეგიანი,მაშინ სამ კაცს შეეძლო გატანა დღეს ერთს,,სამი კი არ უდრის ერთს,,ვინც ამის მტკიცებას დაიწყებსსს სრული ანომალიააა.ერთმა კაცმა გაიტანოს იმდენი რამდენსაც 3 იტანდა.პ.ს რონალდუს წარსული პერფორმანსი გასაგებია მაგრამ რონალდუს წასვლიას შემდეგ მთელი 10 ბურთით მეტია აქ ბერნზემას გატანილი მასზეეე .ეს ისე ცნობისთვის.


ციტატა: ilarioni
100% რონალდოს რა აქვს სალაპარაკო ვაფშე ავტობუსა იუვეს რეალში რომ გაცვლი იმის მერე ხარ დებილი ბენზემას უფრო მეტი გოლი აქვს გატანილი ვიდრე პიტალდოს ყველაზე მეტად ესაა რომ აბრაზებთ ვითომ ,,რეალის ფანებს" ბენზემა სადაც გასაკრიტიკებრლია მეც ვაკრიტიკებ მაგრამ წელს არ ეკუთვნის კრიტიკა იმენა მესსის ბალეშიკობენ ბომბარდირობაში შეიძლება გახდეს კიდეც (სამწუხაროდ გახდება მგონია) იმიტომ ლა ლიგა მისი ტურნირია სამწუხაროდ ეს მე ნაკლებად მანაღვლებს ლა ლიგა უნდა დავდოთ ესაა რეალის მიზანი და არა ბიზვინას ბომბარდირობა ორშაბათს იმედია იუვეს შევხვდებით და ბენზემა დატენის ზუსტად მაგათ და ყველა გაჩუმდება ისედაც გააჩუმებს ბენზო ბევრს წელს👍👍🤘🤘

რაც რეალიდან წავიდა 10 ბურთით მეტი აქ შეგდებულიი და ასისტებითაც სჯობს,ტიპმა არასრულ 2 სეზონში უკვე 45 გოლი გაიტანა დაა 18 ასისტი გააკეთააა და იძახიან რეალის მთავარი პრობლემა ბენზემაა,არაა ესეეეე ,პრობლემაა ერთიააა სხვა გამტანები აღარ გვყავს ფაქტიურად,აი ვინ უნდა გაიტანოს დღეს ბენზემას გარდა გოლებიი??იმ დროს კი რონალდოს გარდაა ბეილიც იტანდა ბენზემაცც და შედეგიც გაცილებით შთამბეჭდავი იყო,ერთი კი არ უდრის სამს.ბეილმაც უნდა დაიწყოს გოლაობა,აზარმაცც ,მარტო ბენზემა ვერაფერს იზავს.

გუნდმა სტაბილურად ითამაშოს და გოლს ვინ გაიტაბს მნიშვნელობა არა აქვს პირადად ჩემთვის ბენზემას ფასს პიტალდუც ხვდება მგონი აქ მახსოვს იგუაინს და ბენზემას შორის მიდიოდა დავა კი ვხედავ ვინაა უკეთესი ფორვარდი ბენზემა რო უჩითავდა რონალდოს გოლებს ისე არ შეუძლია პიპიტას და არც შეეძლება კიდე

გუშინაც გამოჩნდა ეგ ადგა და დაურახუნა პიპიტამ პასი არ მიცაააა ,,ბენზემა კი ემსახურებოდა ეგეთი როლი ქონდა გუნდში დღეს კი აბსოლიტურად გარდაიქმნა მემგონი ბრმა უნდა იყოს ადამიანი ეს ვერ დაინახოს.

ემსახურებოდა კიდე რბილად ნათქვამია მისი პირადი ასისტენტი თუ უხეშად ვიტყვით მონა იყო ამის ცალსახა მაგალითია ბევრი მატჩია მაგრამ ერთს გამოვარჩევ იუვესთან 0-3 1 გოლი რომ გაიტანა რონალდომ ბენზემამ 2 კაცი დაცვაში წააქცია და რონალდო დასარტყმელად მარტო დატოვება მარტო ამის მერე უნდა დააფასო ბენზემა .პს კიდე რონალდო აგერ ნახავთ ინტერვიუში იტყვის ჩემი რეალის დატოვება და იუვეში გადასვლა შეცდომა იყო მაგრამ ეს უკვე გვიან იქნება

41

13 დეკემბერი 2019 19:12

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO

5-6 გოლს რომელ ფლეიოფების მატჩებში ვიტანდით ძაან მაინტერესებს ბოლოს 6 გოლი ფლეიოფში ვის გავუტანეთ??ვის მოვუგეთ ესე დამაჯერებლად,მაქსიმუმ სულ რაც მახსენდება 3 გოლიი ესეც გვკმარობდაა,,ერთ მატჩში 5-6 გოლი ვის გავუტანეთ ფლეიოფშიი??ტოპ გუნდებსს? მბაპეს ეხა მოუნდა 6 გოლის გატანა იუვეს კარში,ბაიერნის კარშიი,,და ესე შემდეგგ,,სრულიად უსუსური არგუმენტებიაა მოკლედდ ,მე რაც მახსოვს 3 ბურთზე მეტს თითო მატცში არ ვიტანდით ,რონალდოს გოლები რა თქმა უნდა მოგვაკლდა მაგრამმ ფლეიოფის სტადიაზეეე 5-6 გოლი ნამდვილად არ გაქონდაა თითო მატჩშიიი ,მე თუ მEსლება შემისწორეთ რომელ გუნდს გაუტანააა 5 გოლიიი ფლეიოფში??რა თქმა უნდა მაშინდელი რეალიი უფროო იყო მეტად შედეგიანი,მაშინ სამ კაცს შეეძლო გატანა დღეს ერთს,,სამი კი არ უდრის ერთს,,ვინც ამის მტკიცებას დაიწყებსსს სრული ანომალიააა.ერთმა კაცმა გაიტანოს იმდენი რამდენსაც 3 იტანდა.პ.ს რონალდუს წარსული პერფორმანსი გასაგებია მაგრამ რონალდუს წასვლიას შემდეგ მთელი 10 ბურთით მეტია აქ ბერნზემას გატანილი მასზეეე .ეს ისე ცნობისთვის.


ციტატა: ilarioni
100% რონალდოს რა აქვს სალაპარაკო ვაფშე ავტობუსა იუვეს რეალში რომ გაცვლი იმის მერე ხარ დებილი ბენზემას უფრო მეტი გოლი აქვს გატანილი ვიდრე პიტალდოს ყველაზე მეტად ესაა რომ აბრაზებთ ვითომ ,,რეალის ფანებს" ბენზემა სადაც გასაკრიტიკებრლია მეც ვაკრიტიკებ მაგრამ წელს არ ეკუთვნის კრიტიკა იმენა მესსის ბალეშიკობენ ბომბარდირობაში შეიძლება გახდეს კიდეც (სამწუხაროდ გახდება მგონია) იმიტომ ლა ლიგა მისი ტურნირია სამწუხაროდ ეს მე ნაკლებად მანაღვლებს ლა ლიგა უნდა დავდოთ ესაა რეალის მიზანი და არა ბიზვინას ბომბარდირობა ორშაბათს იმედია იუვეს შევხვდებით და ბენზემა დატენის ზუსტად მაგათ და ყველა გაჩუმდება ისედაც გააჩუმებს ბენზო ბევრს წელს👍👍🤘🤘

რაც რეალიდან წავიდა 10 ბურთით მეტი აქ შეგდებულიი და ასისტებითაც სჯობს,ტიპმა არასრულ 2 სეზონში უკვე 45 გოლი გაიტანა დაა 18 ასისტი გააკეთააა და იძახიან რეალის მთავარი პრობლემა ბენზემაა,არაა ესეეეე ,პრობლემაა ერთიააა სხვა გამტანები აღარ გვყავს ფაქტიურად,აი ვინ უნდა გაიტანოს დღეს ბენზემას გარდა გოლებიი??იმ დროს კი რონალდოს გარდაა ბეილიც იტანდა ბენზემაცც და შედეგიც გაცილებით შთამბეჭდავი იყო,ერთი კი არ უდრის სამს.ბეილმაც უნდა დაიწყოს გოლაობა,აზარმაცც ,მარტო ბენზემა ვერაფერს იზავს.

არც რონალდო ბრწყინავდა ზოფ ფლეიოფის მატჩში მაგრამმ იქ ხან ბეილი გაიტანდა ხან ბენზემა,იყო ეს სიღმე და კონტრასტი,დღეს კიდევ შთაბეჭდილება მექმნება თუ ბენზემამ ვერ გაიტანა კაციშვილი არაა გამტანიიი,,არადა ისეთ სქემით ვთამაშობთ სხვებმაც უნდა იტანონ.

სადმე ვთქვი რომ ფლეიოპში ვიტანდითქო? მოდი ჯერ კარგად წაიკითხე რა დავწერე.. ლალიგაში ეტყობა არგახსოვს 6-3 5-1 5-0 7-2 6-2მოგებები? 5გოლს მარტო რონალდო იტანდა ზოგჯერ.. წელს რამდენჯერ გავიტანეთ 5 გოლი?

42

13 დეკემბერი 2019 19:21

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: mbape10
სადმე ვთქვი რომ ფლეიოპში ვიტანდითქო? მოდი ჯერ კარგად წაიკითხე რა დავწერე.. ლალიგაში ეტყობა არგახსოვს 6-3 5-1 5-0 7-2 6-2მოგებები? 5გოლს მარტო რონალდო იტანდა ზოგჯერ.. წელს რამდენჯერ გავიტანეთ 5 გოლი?

))))) ვახ რა უცნაური კაცი ხარ,თემა მქონდა აიაქსი ვახსენე და ჩემ ამონოლოგს მოაყოლეე ეგგ სანამ 4 გოლს გაგვიტანენ თავად უნდა დაასწროოო))) და ეხა ამბობ არა აიაქსზე ლევანტეზე საუბრობდი)))

ციტატა: ilarioni
.პს კიდე რონალდო აგერ ნახავთ ინტერვიუში იტყვის ჩემი რეალის დატოვება და იუვეში გადასვლა შეცდომა იყო მაგრამ ეს უკვე გვიან იქნება

არავის სახვეწარი რეალს არ აქქ,უნდოდა წასვლა და წავიდაა,,,აწი რას იზავს არ გვეხებაა.

ციტატა: mbape10
სწორედ რომ რონალდოს უკავშირდება ლიგის სახელი და სწორედ რომ რონალდო იყო ის რაციყო.. რონალდოს რეალში ყოფნის დროს რამდენჯერ გახდა სხვა მოთამაშე ლიგის ბომბარდირი? რამდენი გოლიაქ ლიგაზე გატანილი რონალდოს (რაც რეალში გადმოვიდა) რამდენ გოლს იტანს რეალი რონალდოს გარეშე და რამდენს იტანდა რონალდოსთან ერთად? რათქმაუნდა აქ მარტო რონალდოს წვლილი არაა მას მოდრიჩი კროოსი კაზემირო უმაგრებდა ზურგს მარა დღეს რახდება? მოდრიცი კროოსი და კაზე ისევ აქაა რონალდო კი წავიდა შედეგი? რატომ ვერიტანს რეალის თავდასხმა 5-6გოლს?

ააა ძმაო შენი კომენტარიი,მააშინ დააკონკრეტე ლევანტეებზე ვამბობდიო,ისე დაიწყეე ვიფიქრე ლიგისსს მატჩებზე გააკეთე აქცენტები))))
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

43

13 დეკემბერი 2019 19:23

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: mbape10
სადმე ვთქვი რომ ფლეიოპში ვიტანდითქო? მოდი ჯერ კარგად წაიკითხე რა დავწერე.. ლალიგაში ეტყობა არგახსოვს 6-3 5-1 5-0 7-2 6-2მოგებები? 5გოლს მარტო რონალდო იტანდა ზოგჯერ.. წელს რამდენჯერ გავიტანეთ 5 გოლი?

))))) ვახ რა უცნაური კაცი ხარ,თემა მქონდა აიაქსი ვახსენე და ჩემ ამონოლოგს მოაყოლეე ეგგ სანამ 4 გოლს გაგვიტანენ თავად უნდა დაასწროოო))) და ეხა ამბობ არა აიაქსზე ლევანტეზე საუბრობდი)))

ციტატა: ilarioni
.პს კიდე რონალდო აგერ ნახავთ ინტერვიუში იტყვის ჩემი რეალის დატოვება და იუვეში გადასვლა შეცდომა იყო მაგრამ ეს უკვე გვიან იქნება

არავის სახვეწარი რეალს არ აქქ,უნდოდა წასვლა და წავიდაა,,,აწი რას იზავს არ გვეხებაა.

ციტატა: mbape10
სწორედ რომ რონალდოს უკავშირდება ლიგის სახელი და სწორედ რომ რონალდო იყო ის რაციყო.. რონალდოს რეალში ყოფნის დროს რამდენჯერ გახდა სხვა მოთამაშე ლიგის ბომბარდირი? რამდენი გოლიაქ ლიგაზე გატანილი რონალდოს (რაც რეალში გადმოვიდა) რამდენ გოლს იტანს რეალი რონალდოს გარეშე და რამდენს იტანდა რონალდოსთან ერთად? რათქმაუნდა აქ მარტო რონალდოს წვლილი არაა მას მოდრიჩი კროოსი კაზემირო უმაგრებდა ზურგს მარა დღეს რახდება? მოდრიცი კროოსი და კაზე ისევ აქაა რონალდო კი წავიდა შედეგი? რატომ ვერიტანს რეალის თავდასხმა 5-6გოლს?

ააა ძმაო შენი კომენტარიი,მააშინ დააკონკრეტე ლევანტეებზე ვამბობდიო,ისე დაიწყეე ვიფიქრე ლიგისსს მატჩებზე გააკეთე აქცენტები))))

ეგ სხვადასხვა კონტექსტში ვთქვი და მგონი არიყო ძნელი მისახვედრი :) აიაქსთან რაც ნახევარდაცვა გვყავდა იგივე გვყავდა წინა წლებშიც მარა კი ვიტანდით გოლებს..

44

13 დეკემბერი 2019 19:33

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: mbape10
ეგ სხვადასხვა კონტექსტში ვთქვი და მგონი არიყო ძნელი მისახვედრი :) აიაქსთან რაც ნახევარდაცვა გვყავდა იგივე გვყავდა წინა წლებშიც მარა კი ვიტანდით გოლებს..

წინა წლებში გვყავდა ზიზუ და აიაქსთან გვყავდააა სოლარი განსხვავებას ვერ ხედავ??წინა წლებში იმიტომ ვიტანდით მეტი მარაგი იყოოო ესაა რეალობაა,როცა რონალდოს არ მისდიოდა თამაში სხვები იტანდნენ,დღეს კიდევ ერთი როდრიგო თუ შეეცილებააა შორიდან გოლებში კარიმს,აი განსხვავებაა ესააა,,ერთი არ უდრის სამს.

smile აი 20 გოლამდე რომელი მივა დღესს რეალში ბენზემას გარდააა,,,დარწმუნებული ვარ არცერთი,,აი რონალდო როცა იყოო რონალდოსაც ბევრი გაქონდა დაა მიუხედავად იმისა ბენზემა მისი პირადი შნირი იყოო უმრავლეს სეზონებში 20 გოლზე ნაკლებს არ იტანდა ჯამურადდ,იქით ბეილიც იტანდაა ფლეიოფებში გადამწყვეტ თამაშებში,დღეს ბენზემამ რომ ვერ გაიტანოს კაციშვილის იმედი არ გექნება რომ სხვამ გაიტანოს,აი ეს მარაგი არ გვაქქქ დღესსს თორემ ტიპიურად ბენზემაში არააა პრობლემაა .სხვების გოლებიც გვინდა,განსაკუთრებით აზარი და ბეილის,ესენი უნდა მოიხოდნონ ფლეიოფებში.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

45

13 დეკემბერი 2019 20:14

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
შენგან ესეთ შეფასებას არ მოველოდი,სამწუხაროაა,თუ ეს ბენზემა სკამზე დასაჯენიაა ფეხბურთის დედა ვატირე მაშინ.

ვერ გამიგე რედონდო. განა ის ვთქვი ბენზემა სკამზე დასაჯდომია თქო. უბრალოდ ზიდანს ავტორიტეტი აქვს გუნდში და ნებისმიერის დასმა შეუძლია სკამზე თქო. თორე ბენზემასადმი ჩემი სიმპათიები გეცოდინება შენ

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

რეკლამა

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 დოვბიკი 18
2 ბელინგემი 17
3 მაიორალი 15
4 ბუდიმირი 15

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 რეალი 6 6 0 0 18
2 ნაპოლი 6 3 1 2 10
3 ბრაგა 6 1 1 4 4
4 იუნიონ ბერლინი 6 0 2 4 2

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...

4-3-3
4-4-2
4-2-3-1



მთვლელები

საიტის არქივი:

აპრილი 2024 (312)
მარტი 2024 (335)
თებერვალი 2024 (456)
იანვარი 2024 (411)
დეკემბერი 2023 (372)
ნოემბერი 2023 (391)