ბენზემა:„ასეთი მძიმე მატჩების მოგება საბოლოო ჯამში ჩემპიონობას იძლევა“

კარიმ ბენზემამ „ალავესთან“ მატჩის შემდეგ კომენტარი გააკეთა...


„3 ქულა მოვიპოვეთ და გვაქვს შანსი, რომ პირველ ადგილზე დავრჩეთ.“

„ასეთი მძიმე მატჩების მოგება საბოლოო ჯამში ჩემპიონობას იძლევა. მოხარული ვარ, რომ სამეფო კლუბმა საკუთარი ძალა კიდევ ერთხელ დაამტკიცა.“

„ვულოცავ კროოსს, მან 250-ე მატჩი ჩაატარა მსოფლიოს საუკეთესო კლუბის მაისურით.“ dle 10.1

  • Datuna
  • 1 დეკემბერი 2019
  • 1962
  • 50

1

1 დეკემბერი 2019 13:41

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 660
გუშინ ვერ ითამაშა მარა წელს საუკეთესოა ბენზემა. ჰო კიდე, რეალს 2 ქულით მეტი უნდა ქონდეს თუ სამართლიანობაა, ბეტისთან რო არ დადო პენალტი, ზუსტად კოპიო ანალოგიური დაუდო ბავარიას ლიგაზე ზვეზდასთსნ
-----------------------
მესი-კარიერაში მაისური ერთადერთ ფეხბურთელს ვთხოვე, და ეს ზიდანი იყო. რონალდიონიო-ზიდანი ერთადერთი იყო ვინც ბრაზილია და ბრაზილიელები არაფრად ჩაგვთვალა

2

1 დეკემბერი 2019 13:55

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2277
ციტატა: ZIZOU...
გუშინ ვერ ითამაშა მარა წელს საუკეთესოა ბენზემა. ჰო კიდე, რეალს 2 ქულით მეტი უნდა ქონდეს თუ სამართლიანობაა, ბეტისთან რო არ დადო პენალტი, ზუსტად კოპიო ანალოგიური დაუდო ბავარიას ლიგაზე ზვეზდასთსნ

ასე ვთქვათ გუნდია კარგი და არა ბენზემა.თორე ინდივიდუალურად სულ 2გოლი შექმნა წელს.დალშე ან ცარიელ კარებში მიცეს ბურთი ან 3-4 მეტრიდან 100%ანი გასატანი შეუქმნეს.ისეთი ბენზემას არაფერი არ გაუკეთებია ნორმალური ფორვარდი რომ ვერ გააკეთებდა ,ჯერ-ჯერობით ყოველ შემთხვევაში.

3

1 დეკემბერი 2019 14:02

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 660
ციტატა: RONALDINHO
ციტატა: ZIZOU...
გუშინ ვერ ითამაშა მარა წელს საუკეთესოა ბენზემა. ჰო კიდე, რეალს 2 ქულით მეტი უნდა ქონდეს თუ სამართლიანობაა, ბეტისთან რო არ დადო პენალტი, ზუსტად კოპიო ანალოგიური დაუდო ბავარიას ლიგაზე ზვეზდასთსნ

ასე ვთქვათ გუნდია კარგი და არა ბენზემა.თორე ინდივიდუალურად სულ 2გოლი შექმნა წელს.დალშე ან ცარიელ კარებში მიცეს ბურთი ან 3-4 მეტრიდან 100%ანი გასატანი შეუქმნეს.ისეთი ბენზემას არაფერი არ გაუკეთებია ნორმალური ფორვარდი რომ ვერ გააკეთებდა ,ჯერ-ჯერობით ყოველ შემთხვევაში.

არა გუნდიც კარგად მოხოდა ზიზუმ მარა გოლებიც შეყარა ბრატ, წელს საუკეთესო სეზონს ატარებს, აშკარად რონალდოს ემსახურა მთელი კარიერა ეს ხო გამოჩნდა. რონალდო რო წავიდა მასზე მეტი გოლი შეაგდო რავი რა უნდა თქვა. იოვიჩიც მევასება მარა მაგ ფეხბურთელს ის ჟილკა და ჟინი ა აქვს რაც რეალში გინდა, ისეც იცის რო მომავალში ჩადგება ასნავნოიში, ნუ თუ ტრაკს გააქანებს ცოტა ისე. ხო კიდე ისე მაგარი ნაშა ააგდო იმის დედა ვატირე რა უნდა ითამაშოს სასწაულად თსლ გოგო ააგდო დდდ იოვიჩმა
-----------------------
მესი-კარიერაში მაისური ერთადერთ ფეხბურთელს ვთხოვე, და ეს ზიდანი იყო. რონალდიონიო-ზიდანი ერთადერთი იყო ვინც ბრაზილია და ბრაზილიელები არაფრად ჩაგვთვალა

4

1 დეკემბერი 2019 14:26

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 488
ციტატა: RONALDINHO
ციტატა: ZIZOU...
გუშინ ვერ ითამაშა მარა წელს საუკეთესოა ბენზემა. ჰო კიდე, რეალს 2 ქულით მეტი უნდა ქონდეს თუ სამართლიანობაა, ბეტისთან რო არ დადო პენალტი, ზუსტად კოპიო ანალოგიური დაუდო ბავარიას ლიგაზე ზვეზდასთსნ

ასე ვთქვათ გუნდია კარგი და არა ბენზემა.თორე ინდივიდუალურად სულ 2გოლი შექმნა წელს.დალშე ან ცარიელ კარებში მიცეს ბურთი ან 3-4 მეტრიდან 100%ანი გასატანი შეუქმნეს.ისეთი ბენზემას არაფერი არ გაუკეთებია ნორმალური ფორვარდი რომ ვერ გააკეთებდა ,ჯერ-ჯერობით ყოველ შემთხვევაში.

😄😄😄😄😄😄😄 ამის მერეროგორ უნდა თქვა ობიექტური ვარო?

რადაწერაგადაოობ???😄😄😄😄😄 ჰაჰაჰა, გამეცინა

მოკლედ მგონია რო ბომბარდირობის შანსი აქვს ბენზემას ასე თუ გააგრძელა, ცარიელ კარებებში გოლის გატანა, ასევე 100% იანი მომენტები თუ შეუქმნეს, თორე ბენზემას იოვიჩი ჯობია ეხლა :დ

5

1 დეკემბერი 2019 14:53

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1311
ბენზემა მხოლოდ მარტოვ გოლებს არ იტანს, უკან იწევს, 10 იანის პოზიციაზე ჩამოდის და კომბინაციებს ათამაშებს, ბოლო პასებს აკეთებს არაჩვეულებრივად, თამაშს კითხულობს იდეალურად. ამიტომ ათამაშებს ყველა მწვრთბრლი სასტარტოში მოუთი დაეყებული ზიდანით დამთავრებული. კლასიკური ფინიშერი 9 არის იოვიჩი, სუარესი, ლევანდოვსკი, მაგრამ ბენზემა ბევრად მრავალფეროვანი და მრავალფუნქციური იგროკია და რეალს იდეალურად ერგება. რაც რონი წავიდა კომენტების რეალიზაციაც აღარ უჭირს, იშვიათად აფუჭებს. ამ სეზონში მაგრად თამაშობს და ჩემი აზრით გუნდში საუკეთესოა.

6

1 დეკემბერი 2019 15:15

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 904
ვნახოდ შემდეგ თამაშში როგორ ითამაშებს.. მე მაინც მგონია ამას აზარი ათამაშებს.. როცა აზარია მოედანზე მას დაზდევს ყველა და რჩება ცარიელში.. გუშინ არიყო აზარი და მგონი არც ბენზემა იყო მოედანზე.. ვნახოდ შემდეგი იგრა აბა იქაც თუ იგივე განმეორდა რაღაც კითხვისნიშნები იჩენს თავს

7

1 დეკემბერი 2019 15:31

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1490
ვაიმე რო წერენ ბიზონი მრავალფეროვანია და დღევანდელი რეალის საუკეთესო იგროკიაო,დღევანდელი რეალის საუკეთესო იგროკი ტანკზემიროა მერე "დაიცავით ცენზურა!"ოჯა მერე კროოსი კარვახალი ვარანი და ასე სჰემდეგ,რა ბიზონი ნუ გამაგიჯეთ,ან რა მოურინიო ათამაშებდა,გადამწყვეტ თამაშებში ლიგაზე აჯენდა და პიპიტა გამოყავდა ყოველთვის სასტარტოში,ყველა მაგაზე ღადაობს რო ზიზუს რატო ევასება ესე თავისი მემამულე რო სუ ათამაშებსო და ჰალას ნაღები კამანდა რაღაცეებს რო იგონებს wink უკან ჩამოდის და პასს აკეთებსო wink რა უცოდინარი კამანდაა wink სადაც მოდრიჩი კროოსი და კაზემიროა თურმე ბიზონი უკან ჩამოდის და პასებს სკეთებსო wink და ეგეთი იგროკი ჭირდება რეალს? wink დიდ თამაშებში გამოჩნდება რა მახინჯიცაა თქო დავწერდი მაგრამ 2 დღის წინ ისე ითამაშა როგორც ჩვევია და დიდი გუნდებიც არაა საჭირო wink რეალს ჭირდება სუფთა 9 იანი მაგრამ სკამზე ზის სულ ეგეთი და ზიზუ არ ათამაშებს და რა გინდა რო ქნათ,ძაან ბევრი დაიწერა ობას რეალში მოსვლაზე და ზამთარში თუ გაიჩითა ოცნება ახდება და ეს სიმახინჯე გაასხავს სამუდამოდ
-----------------------
ronaldinio:zizu ertadertia romelmac,brazilielebi arafrad chagvagdo
visente del boske: roca realis mwvrTneli viyavi barsa mxolod tavis dabadebis dges agnishnavda
"bolo atwleulis sauketeso gundebi barcelona, bayerni da iuventusia " pep gvardiola 😂😂😂

8

1 დეკემბერი 2019 15:53

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2497
ეხლა ესპანიოლი მერე ბრიუგე აიი იმის მერე მომდევნო 2 თამაში მაგარი რთული გვაქ ვალენსია გასვლა და პუტა გასვლა ვოფშემ ბრიუგესთან ყველამ უნდა დაისვენოს

9

1 დეკემბერი 2019 16:28

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4006
ციტატა: mbape10
ვნახოდ შემდეგ თამაშში როგორ ითამაშებს.. მე მაინც მგონია ამას აზარი ათამაშებს.. როცა აზარია მოედანზე მას დაზდევს ყველა და რჩება ცარიელში.. გუშინ არიყო აზარი და მგონი არც ბენზემა იყო მოედანზე.. ვნახოდ შემდეგი იგრა აბა იქაც თუ იგივე განმეორდა რაღაც კითხვისნიშნები იჩენს თავს

აზარს ტრამვები ქონდა მაგრამ კი გაქონდაა,ძაან აფსურდული ლაპარაკიაა აზარი ათამაშებსო,30 გოლი წინა სეზონში რომ გაიტანაა აზარის სულიერი მამაა იყო ბერნაბეუს მინდორზე??ცარიელში იმიტომ რჩება რომ უბურთო გადაადგილების შედეგად პოზიციას იგებს რასაც უნდაა ფორვარდის ინსტიქწტი და ინტელერქტი რაც ესე რთულია აგიხსნა შენ შემთხვევაშიი.ფაქტი და რეალობას ვერ გავექცევით რაც რონალდო წავიდააა ბენზემას ტრანსფორმაცია მოხდააა,გაიტანაა 44 გოლი,

ციტატა: LUCA MODRIC
ბენზემა მხოლოდ მარტოვ გოლებს არ იტანს, უკან იწევს, 10 იანის პოზიციაზე ჩამოდის და კომბინაციებს ათამაშებს, ბოლო პასებს აკეთებს არაჩვეულებრივად, თამაშს კითხულობს იდეალურად. ამიტომ ათამაშებს ყველა მწვრთბრლი სასტარტოში მოუთი დაეყებული ზიდანით დამთავრებული. კლასიკური ფინიშერი 9 არის იოვიჩი, სუარესი, ლევანდოვსკი, მაგრამ ბენზემა ბევრად მრავალფეროვანი და მრავალფუნქციური იგროკია და რეალს იდეალურად ერგება. რაც რონი წავიდა კომენტების რეალიზაციაც აღარ უჭირს, იშვიათად აფუჭებს. ამ სეზონში მაგრად თამაშობს და ჩემი აზრით გუნდში საუკეთესოა.

აბსოლიტურად გეთანხმები.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

10

1 დეკემბერი 2019 16:30

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2497
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: mbape10
ვნახოდ შემდეგ თამაშში როგორ ითამაშებს.. მე მაინც მგონია ამას აზარი ათამაშებს.. როცა აზარია მოედანზე მას დაზდევს ყველა და რჩება ცარიელში.. გუშინ არიყო აზარი და მგონი არც ბენზემა იყო მოედანზე.. ვნახოდ შემდეგი იგრა აბა იქაც თუ იგივე განმეორდა რაღაც კითხვისნიშნები იჩენს თავს

აზარს ტრამვები ქონდა მაგრამ კი გაქონდაა,ძაან აფსურდული ლაპარაკიაა აზარი ათამაშებსო,30 გოლი წინა სეზონში რომ გაიტანაა აზარის სულიერი მამაა იყო ბერნაბეუს მინდორზე??ცარიელში იმიტომ რჩება რომ უბურთო გადაადგილების შედეგად პოზიციას იგებს რასაც უნდაა ფორვარდის ინსტიქწტი და ინტელერქტი რაც ესე რთულია აგიხსნა შენ შემთხვევაშიი.ფაქტი და რეალობას ვერ გავექცევით რაც რონალდო წავიდააა ბენზემას ტრანსფორმაცია მოხდააა,გაიტანაა 44 გოლი,

ციტატა: LUCA MODRIC
ბენზემა მხოლოდ მარტოვ გოლებს არ იტანს, უკან იწევს, 10 იანის პოზიციაზე ჩამოდის და კომბინაციებს ათამაშებს, ბოლო პასებს აკეთებს არაჩვეულებრივად, თამაშს კითხულობს იდეალურად. ამიტომ ათამაშებს ყველა მწვრთბრლი სასტარტოში მოუთი დაეყებული ზიდანით დამთავრებული. კლასიკური ფინიშერი 9 არის იოვიჩი, სუარესი, ლევანდოვსკი, მაგრამ ბენზემა ბევრად მრავალფეროვანი და მრავალფუნქციური იგროკია და რეალს იდეალურად ერგება. რაც რონი წავიდა კომენტების რეალიზაციაც აღარ უჭირს, იშვიათად აფუჭებს. ამ სეზონში მაგრად თამაშობს და ჩემი აზრით გუნდში საუკეთესოა.

აბსოლიტურად გეთანხმები.

და რონზლდომ პირიქით ჩაიჯვა 😁😁😁🤣🤣🤣🤣🤣👍👍👍👍

11

1 დეკემბერი 2019 16:34

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4006
რაც შეეხება უშუალოდ გუშინდელ მატჩსსს მძიმე იყოო და ამას თავისებური ახსნა აქვსს,თავდაცვის დროს ალავესიი 6 მცველით თამაშობდა სპეციალურად დავაკვირდი გარემარბებიცც უკან ჩამოდიოდნენ და ავსებდნენ ფლანგებსს,საკმაოდ მძიმეე და უხეში გუნდიააა ფიზიკურად ძლიერიიი ამიტომმ ძალიან რთული მატჩი გამოდგა და როგორც გუნდი ვერ იყო მოწოდების სიმაღლეზე და არა კონკრეტული ინდივიდიი,,ალბად პესეჟესთან მატჩმაც გამოიწვია გარკვეულიი ემოციური გადაღლილობაც იყოო,მატჩს გააჩნიააა ალავესთან იმ მოტივაციიოთ ვერ გახვალ როგორც ბარსელონასთაN,საერთოდ ესეთ თამაშებს რეალი ხშირად კლასის ხარჯზე იგებსს.იყო შეგრძნება გრაფიკს მიყვებოდნენ და ბოლომდე არ იხარჯებოდნენ,გადატვირტული კალენდარი გვაქქქ და შესაბამისად რამდენიც დაჭირდა გუნდს იმდენიი გააკეთა,მთავარია 3 ქულა ავიღეთ,აქვე იმასაც დავძენ ბეილი ბენზემა და კლასიკური ფლეიმეიკერი ისკო ამ ტაქტიკამ ვერ გაამართლა კონკრეტულ ამ მატჩშიი.აზარი უფრო ძლიერია მოკლე მონაკვეთებში და რეაქტიული,ბეილს სივრცეე უნდააა დაა ფლანგიდან უფრო პროდუკტიულიააა .
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

12

1 დეკემბერი 2019 16:35

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 439
აი ვუყურებ და ვფიქრობ რატოა ეს "დაიცავით ცენზურა!"უვენტუსი ასეთი ჩმორი და ნეხვი გუნდი , ვაბშე რატო მოსწონთ ეს გუნდი , სრული სიმახინჯე, დაწყებული სტილით დამთავრებული ფორმით რაც აცვიათ, რა სასთავი ყავთ ბლიად, და სასუოლოებს ვერ უგებენ , თუ იგებენ ისიეს საზიზღრად, ლუზერების დამარცხებულების გუნდი , იუდას გაასწრეს ვერცხლებით, ფუ ბლიად

13

1 დეკემბერი 2019 16:38

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2497
ციტატა: Giorasmus
აი ვუყურებ და ვფიქრობ რატოა ეს "დაიცავით ცენზურა!"უვენტუსი ასეთი ჩმორი და ნეხვი გუნდი , ვაბშე რატო მოსწონთ ეს გუნდი , სრული სიმახინჯე, დაწყებული სტილით დამთავრებული ფორმით რაც აცვიათ, რა სასთავი ყავთ ბლიად, და სასუოლოებს ვერ უგებენ , თუ იგებენ ისიეს საზიზღრად, ლუზერების დამარცხებულების გუნდი , იუდას გაასწრეს ვერცხლებით, ფუ ბლიად

🤣🤣🤣👍👍👍👍👍😋😋😋 მისტერ ფულის მონა რას შვები მაგრა უხარია რეალი რომ მიატოვა

14

1 დეკემბერი 2019 16:40

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 439
ციტატა: ilarioni
ციტატა: Giorasmus
აი ვუყურებ და ვფიქრობ რატოა ეს "დაიცავით ცენზურა!"უვენტუსი ასეთი ჩმორი და ნეხვი გუნდი , ვაბშე რატო მოსწონთ ეს გუნდი , სრული სიმახინჯე, დაწყებული სტილით დამთავრებული ფორმით რაც აცვიათ, რა სასთავი ყავთ ბლიად, და სასუოლოებს ვერ უგებენ , თუ იგებენ ისიეს საზიზღრად, ლუზერების დამარცხებულების გუნდი , იუდას გაასწრეს ვერცხლებით, ფუ ბლიად

🤣🤣🤣👍👍👍👍👍😋😋😋 მისტერ ფულის მონა რას შვები მაგრა უხარია რეალი რომ მიატოვა

კაცი რო რეალს გაცვლი ბებერ კუანა გუნდში (რაც ქვია კიდეც ოფიციალურად) მეტის ღირსია

15

1 დეკემბერი 2019 16:41

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 37
ციტატა: Giorasmus
აი ვუყურებ და ვფიქრობ რატოა ეს "დაიცავით ცენზურა!"უვენტუსი ასეთი ჩმორი და ნეხვი გუნდი , ვაბშე რატო მოსწონთ ეს გუნდი , სრული სიმახინჯე, დაწყებული სტილით დამთავრებული ფორმით რაც აცვიათ, რა სასთავი ყავთ ბლიად, და სასუოლოებს ვერ უგებენ , თუ იგებენ ისიეს საზიზღრად, ლუზერების დამარცხებულების გუნდი , იუდას გაასწრეს ვერცხლებით, ფუ ბლიად

ნაგავი გუნდია მანდ რატო უნდა გადახვიდე დე ლიხტი სუფთა სლეა ლივერპული ეპატიჟებოდა და მაგ სასვარკეთში გადავიდა

16

1 დეკემბერი 2019 16:42

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4006
საერთოდ ვერ ვიგებ ამ ფენომენს ცარიელ კარში შეგორებულ ბურთს,აშკარად უჭირს ზოგიერთებს ანალიზის გაკეთება,,იმ ფონზე რომ დღევანდელი ფეხბურთი არის დრო და მანძილიიი ცარიელ კარამდე ვერ მიხვალ თუ უბურთოდ გადაადგილების შედეგადდ პოზიციას არ მოიგებბ,,ბენზემა იშვიათად შედის ორთაბრძოლებშიი მაგრამ სასურველ პოზიციაზეეე ხშირად გადისსს ,ჩვენ თუ ვაკვირდებით პასსს იმასაც უნდა დავაკვირდეთY უბურთოდ გადაადგილების შედეგად როგორ მივიდა ცარიოელ კარებამდე ფეხბურთელი.სრული დემაგოგია და პრიმიტიულობა,საწყენია საიტი ივსება მირიანებით დაა ჯანსაღი ანალიზი არ ხდება სათამაშო სიტუაციების)) გალათასარაისთან შეგდებული მეორე გოლიი იყო კლასიკური მაგალითი მოკლე მონაკვეთში როგორ უნდაა გაექცე მცველსსს და მოიგო პოზიცია,,მცველის ზურგს უკნიდან მოიგო პოზიციააა,,ფორვარდის ინსტიქტი სხვა არაფერია თუ არა ესსს.არარსებობს ფეხბურთში ცარიელ კარში შეგორებული ბურთი ამაზე დიდი სიბეცე არ მომისმენიაააა.ამიტომ ვიძახიი ზოგიერთებსს საფეხბურთო განათლება აკლიათ და იმდენადდდ ამპარტავნები არიან არც უნდათ ისწავლონ და უარეს უარესზე ამატებენ.მოისმინე შე კაი ადამიანო სიბეცეს რომ ამტკიცებ.7 წლის ტეკლას დემაგოგიები ხდებააა ხშირად,ეხა ამ მირიანს სერიოზულად ნაღდად არ აღვიქვავ იმდენადდ შორსააა ფეხბურთისგან როდრიგო ფორვარდზეოოო))) ელემენტარულ;ი როდრიგოს მონაცემები არ იცის ტიპმააა რაზე უნდაიდავო რომმმ როდრიგო ფორვარდზე ეგ იგივეაა როგორცცც მეე ბალეტშიი მეორე უფრო რეალურია.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

17

1 დეკემბერი 2019 16:44

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2497
ციტატა: Giorasmus
ციტატა: ilarioni
ციტატა: Giorasmus
აი ვუყურებ და ვფიქრობ რატოა ეს "დაიცავით ცენზურა!"უვენტუსი ასეთი ჩმორი და ნეხვი გუნდი , ვაბშე რატო მოსწონთ ეს გუნდი , სრული სიმახინჯე, დაწყებული სტილით დამთავრებული ფორმით რაც აცვიათ, რა სასთავი ყავთ ბლიად, და სასუოლოებს ვერ უგებენ , თუ იგებენ ისიეს საზიზღრად, ლუზერების დამარცხებულების გუნდი , იუდას გაასწრეს ვერცხლებით, ფუ ბლიად

🤣🤣🤣👍👍👍👍👍😋😋😋 მისტერ ფულის მონა რას შვები მაგრა უხარია რეალი რომ მიატოვა

კაცი რო რეალს გაცვლი ბებერ კუანა გუნდში (რაც ქვია კიდეც ოფიციალურად) მეტის ღირსია

100% მაგას თავი უნდა და ტვინი რაც მისტერ შტერს არ გააჩნია

18

1 დეკემბერი 2019 16:46

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4006
ციტატა: ilarioni
და რონზლდომ პირიქით ჩაიჯვა 😁😁😁🤣🤣🤣🤣🤣👍👍👍👍

რონალდოს რეგრესიი არა მხოლოდ ასაკთანაა დაკავშირებული არამედ იგუანი არაა ბენზემააა,,ის ფუნქცია რაც იდეაში რეალში ბენზემა რონალდუს უკეთებდააა ამას იგუანი ვერ აკეთებს ან არ აკეთებს და საერთოდაც არ ვთვლი სარის იუვენტუსიიი რონალდოზეა აგებული,დარწმუნებულიც ვარრ სარი არ აძლევს დავალებებს იგუანს უბურთოდდდ გადაადგილდი რონალდოს ზონები და დერეფნები გაუკეთეე,,რეალში ეს ამართლებდა კარგად იყო რონალდო ბენზემააა შესისხორცებული მაგრამ იგუანი აბსოლიტურად სხვა ტიპის იგროკიაა,ვერც მოთხოვვვ მაგდენსსს ცოტა მაშტაბური აზროვნება უნდაა და გუნდურობაა.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

19

1 დეკემბერი 2019 16:48

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2497
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: ilarioni
და რონზლდომ პირიქით ჩაიჯვა 😁😁😁🤣🤣🤣🤣🤣👍👍👍👍

რონალდოს რეგრესიი არა მხოლოდ ასაკთანაა დაკავშირებული არამედ იგუანი არაა ბენზემააა,,ის ფუნქცია რაც იდეაში რეალში ბენზემა რონალდუს უკეთებდააა ამას იგუანი ვერ აკეთებს ან არ აკეთებს და საერთოდაც არ ვთვლი სარის იუვენტუსიიი რონალდოზეა აგებული,დარწმუნებულიც ვარრ სარი არ აძლევს დავალებებს იგუანს უბურთოდდდ გადაადგილდი რონალდოს ზონები და დერეფნები გაუკეთეე,,რეალში ეს ამართლებდა კარგად იყო რონალდო ბენზემააა შესისხორცებული მაგრამ იგუანი აბსოლიტურად სხვა ტიპის იგროკიაა,ვერც მოთხოვვვ მაგდენსსს ცოტა მაშტაბური აზროვნება უნდაა და გუნდურობაა.

100%

20

1 დეკემბერი 2019 16:48

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 439
სუფთა ნეხვენტუსი რააა

21

1 დეკემბერი 2019 16:48

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 904
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: mbape10
ვნახოდ შემდეგ თამაშში როგორ ითამაშებს.. მე მაინც მგონია ამას აზარი ათამაშებს.. როცა აზარია მოედანზე მას დაზდევს ყველა და რჩება ცარიელში.. გუშინ არიყო აზარი და მგონი არც ბენზემა იყო მოედანზე.. ვნახოდ შემდეგი იგრა აბა იქაც თუ იგივე განმეორდა რაღაც კითხვისნიშნები იჩენს თავს

აზარს ტრამვები ქონდა მაგრამ კი გაქონდაა,ძაან აფსურდული ლაპარაკიაა აზარი ათამაშებსო,30 გოლი წინა სეზონში რომ გაიტანაა აზარის სულიერი მამაა იყო ბერნაბეუს მინდორზე??ცარიელში იმიტომ რჩება რომ უბურთო გადაადგილების შედეგად პოზიციას იგებს რასაც უნდაა ფორვარდის ინსტიქწტი და ინტელერქტი რაც ესე რთულია აგიხსნა შენ შემთხვევაშიი.ფაქტი და რეალობას ვერ გავექცევით რაც რონალდო წავიდააა ბენზემას ტრანსფორმაცია მოხდააა,გაიტანაა 44 გოლი,

ციტატა: LUCA MODRIC
ბენზემა მხოლოდ მარტოვ გოლებს არ იტანს, უკან იწევს, 10 იანის პოზიციაზე ჩამოდის და კომბინაციებს ათამაშებს, ბოლო პასებს აკეთებს არაჩვეულებრივად, თამაშს კითხულობს იდეალურად. ამიტომ ათამაშებს ყველა მწვრთბრლი სასტარტოში მოუთი დაეყებული ზიდანით დამთავრებული. კლასიკური ფინიშერი 9 არის იოვიჩი, სუარესი, ლევანდოვსკი, მაგრამ ბენზემა ბევრად მრავალფეროვანი და მრავალფუნქციური იგროკია და რეალს იდეალურად ერგება. რაც რონი წავიდა კომენტების რეალიზაციაც აღარ უჭირს, იშვიათად აფუჭებს. ამ სეზონში მაგრად თამაშობს და ჩემი აზრით გუნდში საუკეთესოა.

აბსოლიტურად გეთანხმები.

მერე გეუბნები ვნახოდ შემდეგ თამაშებში როგორი იქნწბა მარა კიდე თუ ჩაისვარა მერე რასიტყვი ვნახოთ.. შარშან ბევრ მნიშვნელოვან თამაშებში დაკარგული იყო ვაბშე.. წელს კარგი სეზონიაქ კი.. ეხა არეყოლება აზარი და თუ ითამაშებს კარგად კიბატონო.. ის მაგარი თქვი გუნდი იყო ცუდი და შესაბამისად ბენზემაც ცუდიიო😃მოიცა აბა გუნდი როცაა კარგი და ბენზეამაც კარგი იმას რატომ არაღნიშანვ გუნდიც რომ კარგი იყო და მარტო ბენზემას ხოტბაში რომხარ.. გუნდი როცაა ცუდი მაშინ უნდა იყო შენ კარგი გუნდის ლიდერი თუხარ.. გავიხსენოთ ბარსა ინტერი.. ბარსა საშინლად თამაშობდა მარა მოიგო სუარესმა თამაში.. პირველი გოლი სულ არაფრისგან შექმნა და გატეხა ინტერი როცა ზედ ასხამდა მთელ ბარსას.. მერე მეორეც გაუტანა და თამაში მოუგო..

22

1 დეკემბერი 2019 16:57

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4006
ციტატა: mbape10
მერე გეუბნები ვნახოდ შემდეგ თამაშებში როგორი იქნწბა მარა კიდე თუ ჩაისვარა მერე რასიტყვი ვნახოთ.. შარშან ბევრ მნიშვნელოვან თამაშებში დაკარგული იყო ვაბშე.. წელს კარგი სეზონიაქ კი.. ეხა არეყოლება აზარი და თუ ითამაშებს კარგად კიბატონო.. ის მაგარი თქვი გუნდი იყო ცუდი და შესაბამისად ბენზემაც ცუდიიო😃მოიცა აბა გუნდი როცაა კარგი და ბენზეამაც კარგი იმას რატომ არაღნიშანვ გუნდიც რომ კარგი იყო და მარტო ბენზემას ხოტბაში რომხარ.. გუნდი როცაა ცუდი მაშინ უნდა იყო შენ კარგი გუნდის ლიდერი თუხარ.. გავიხსენოთ ბარსა ინტერი.. ბარსა საშინლად თამაშობდა მარა მოიგო სუარესმა თამაში.. პირველი გოლი სულ არაფრისგან შექმნა და გატეხა ინტერი როცა ზედ ასხამდა მთელ ბარსას.. მერე მეორეც გაუტანა და თამაში მოუგო..

შენ თუ ესე ითვალე მატჩებიი ყველა მატჩს ერთ დონეზე ვერც ლიონელ მესი ატარებსსს ეს მარტივი გასაგებიაა რადგან არარსებობს ფორმულა ყველა მატჩშიი იყო მოწოდების სიმაღლზეე,შენი ლოგიკააა მხოლოდ ერთ რამეს ემსახურება მოგეცეს საბაბიი რაღაცნაირად შენიიი შეხედულებები გააპრავოო მაგრამ სეზონუის ბოლო გოლებს რომ დაგითვლი მერე ვილაპარაკოთ,ესე კონკრეტულ მასტჩს ვერ გამოვეკიდები ეხაა მირიანს ნაღდად არ დავემგვანები.

ციტატა: mbape10
ის მაგარი თქვი გუნდი იყო ცუდი და შესაბამისად ბენზემაც ცუდიიო😃მოიცა აბა გუნდი როცაა კარგი და ბენზეამაც კარგი იმას რატომ არაღნიშანვ გუნდიც რომ კარგი იყო და მარტო ბენზემას ხოტბაში რომხარ

ფეხბურთი გუნდური სპორტია ანბანის ახსნა მიწევს,ყველა ფეხბურთელი პოზიცია ერთმანეთზეა დამოკიდებულიი,ინდივიდუალისტები იგებენ კონკრეტულ მატჩებს მაგრამ სეზონს გუნდურობაა,,როცა არის სათამაშო დისციპლინა ინტენსიურობაა დაა ყველა რგოლის ურთიერთგაგებააა უფრო მეტია შანსიი შენ როგორც ინდივიდმაა უკეთესი მატჩი ჩაატარო,ეს არაა რინგი ერთი ერთზე ვინმე დააგდო.

ციტატა: mbape10
შარშან ბევრ მნიშვნელოვან თამაშებში დაკარგული იყო ვაბშე.

შარშან მნიშვნელოვან მატჩებში გუნდიც იყო დაკარგული,როცაა შენი გუნდის დაცვა 4 გოლს უშვებსსს მათემატიკური თეორიულიი ალბათობაც არ უნდა დაუშვა რომ გაუტან 5 გოლს რადგან ამ შემთხვევაშიი ნორმალური ადამიანი იფიქრებსს რომ პელეს დროინდელ ფეხბურთში ხარჩარჩენილი,4 გოლს რომ გუნდი უშვებსსს არ უნდა აბრალებდე ფორვარდსს ,4 გოლს რომ გუნდი უშვებს არ უნდა ეუბნებოდე ფორვარდს რატო 5 ვერ გაიტანეოოო რაც აფსურდი და არარეალურიაა,რეალობა ისაა გადამწყვეტ მატჩებშიი ჯოხი იმაზე ტყდებაა ვინც გულზე არ გეხატებათ.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

23

1 დეკემბერი 2019 17:00

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 316
ციტატა: RONALDO DE LIMA
ციტატა: RONALDINHO
ციტატა: ZIZOU...
გუშინ ვერ ითამაშა მარა წელს საუკეთესოა ბენზემა. ჰო კიდე, რეალს 2 ქულით მეტი უნდა ქონდეს თუ სამართლიანობაა, ბეტისთან რო არ დადო პენალტი, ზუსტად კოპიო ანალოგიური დაუდო ბავარიას ლიგაზე ზვეზდასთსნ

ასე ვთქვათ გუნდია კარგი და არა ბენზემა.თორე ინდივიდუალურად სულ 2გოლი შექმნა წელს.დალშე ან ცარიელ კარებში მიცეს ბურთი ან 3-4 მეტრიდან 100%ანი გასატანი შეუქმნეს.ისეთი ბენზემას არაფერი არ გაუკეთებია ნორმალური ფორვარდი რომ ვერ გააკეთებდა ,ჯერ-ჯერობით ყოველ შემთხვევაში.

😄😄😄😄😄😄😄 ამის მერეროგორ უნდა თქვა ობიექტური ვარო?

რადაწერაგადაოობ???😄😄😄😄😄 ჰაჰაჰა, გამეცინა

მოკლედ მგონია რო ბომბარდირობის შანსი აქვს ბენზემას ასე თუ გააგრძელა, ცარიელ კარებებში გოლის გატანა, ასევე 100% იანი მომენტები თუ შეუქმნეს, თორე ბენზემას იოვიჩი ჯობია ეხლა :დ

ძმებს ვენაცვალე ასისტებს ნუ დავუკარგავთ ლალიგაში 10 გოლო და 4 საგოლე გადაცემა ,უეფაზე 4 გოლი და 2 საგოლე გადაცემა ჯამში 14გოლი 6 ასისტი ცუდი არაა ბენზოსთვის თანაც ცარიელ კარშიც ვერ იტანდა ადრე გაითვალისწინეთ ესეც

24

1 დეკემბერი 2019 17:03

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4006
როცა გუნდი ვერ თამაშობს ჰალკი არ ხარრრ 11 კაცის საკეთებელი აკეთოო,,თუმცა ვინც ესე ფიქრობს ვფიქრობ რომ ძალიან უყვარს კინოს ეს ჟანრიი.ნიწიერ ცხოვრებას დავუბრუუნდეთ და რეალობისს შეფასება მოვახდინოთ,არცერთი არ ხართ აინშტაინიი ევოლუცია მოახდინოთ,ამიტოპმ მარტივი რაც გევალებათ ა დან ბე პუნკტამდე აზროვნება ჯერ ამით დავიწყოთ.ამ ხალხს ვერ გაურჩევია მარტივი რამ რომ 11 კაცის საკეთებს დღევანდელ ფეხბურთში ერთი კაცი ვერ გააკეთებსს.ეს იგივეა ამტკიცო 11 ტოლია 1 ის.აი ამ უტოპიამდე მიდის საუბარი.მირიანიოსგან მიჩვეული ვარ ხშირად მახალისებსს ფრთოვანი აზრებით მაგრამ ცუდი ტენდენციაა ისაა რომ მირიანებს როცა ემგვანები კი არ პროგრესირებ დეგრადირებ.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

25

1 დეკემბერი 2019 17:43

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 31
აეეეე დინამო თბილისი ჩემპიოონ

სასუოლომ გააფარჩაკა რონალდა :დ

26

1 დეკემბერი 2019 17:45

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 670
Anu tqveni gagebit mesis roca tamashi ar misdis an ronaldos mwvrnelma isini unda shecvalos :)))) benzemas arcerts ar vadarebagram realshi axla benzemaa lideri da vigac iovichit ar unda icvlenodes :)))) egec ar myavdes axalgazrda rauli :))))
-----------------------
13!!!

27

1 დეკემბერი 2019 18:02

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 660
ახარ ნბჭვრ ვიდალს არ დასჯიან? დდშ

ციტატა: dinamo tbilisi
აეეეე დინამო თბილისი ჩემპიოონ

სასუოლომ გააფარჩაკა რონალდა :დ

ასეთ სამარცხვინო ჩემპიონობა ტეხავს, რამდენი გადაუხადეს კიკაჩეიშვილს? იმიტომ სამარცხვინოდ აფარჩაკებენ საკვალიფიკაციოზე, სანამ დინამოთბილისს ეზასავება და ევაზელინება მთელი ფედერაცია იქამდე არაფერი ეშველება ქართულ გუნდებს, ჩიხურასთან როგორ გაწირა ბათუმი კიკაჩეიშვილის დედას თხარ მთელმა ბათუმმა
-----------------------
მესი-კარიერაში მაისური ერთადერთ ფეხბურთელს ვთხოვე, და ეს ზიდანი იყო. რონალდიონიო-ზიდანი ერთადერთი იყო ვინც ბრაზილია და ბრაზილიელები არაფრად ჩაგვთვალა

28

1 დეკემბერი 2019 18:03

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1490
ahahahahaha😂😂😂 bizoni realis lideria da magis shecvla ar gamovao 😂😂😂😂😂 cudad var sgl magari magadave 😂😂😂 da kide iman magari gaadzro iguaini ver ari bizonis donis igrokio 😂😂😂😂😂😂 bizoni ro msuqan mouxeshav da zant pipitasac ki ro ver jobia iqedan mtkicdeba iuvem romelmac didi mayutis daxarjva aricis 90 milioni gadaixada 31 wlis pipitashi da is sezoni qonda saocreba,tote tviton gaagdo seria ashi kide 30 plius goli gaitana tu ar vcdebi da vafshe napolshi reebs aketebda da ra shedegianic iyo amaze agar visaubreb,rac sheexeba amoucnob arsebas romelic realshi tamashsobs arasdros ar sheutavazebia sxva gunds aravis ertaderti vengeri iyo 30 milions ixdida isic imito ro frangia 😂😂😂 da iman iguaini ver ari mashtaburi igrokio da bizoni kio 😂😂😂😂😂 sgl magari gadaobebi ichiteba 😂😂😂 rac ronaldu wavida moixodao 😂😂😂 vici sharshan barsas atletikos da eset gundebs amwarebda 😂😂😂 zidanis xelshi vaskesic sauketesoa da amatma bizons daabrales kargi shedegebi 😂😂😂 eset komebze saiti specialurad unda blokavdes kamandas 😂
-----------------------
ronaldinio:zizu ertadertia romelmac,brazilielebi arafrad chagvagdo
visente del boske: roca realis mwvrTneli viyavi barsa mxolod tavis dabadebis dges agnishnavda
"bolo atwleulis sauketeso gundebi barcelona, bayerni da iuventusia " pep gvardiola 😂😂😂

29

1 დეკემბერი 2019 18:08

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 660
ისე იუვემ იცის რო მაინც მათია სერია ა ბოლოს, მაგათ კონკურენტი არ ყავთ 1O წელია არავინ, ახლა რომ 15 ქ დააკლო მაინც გახდება ბოლოს, ინტერის არ მჯერა, არც მათ ჯერავთ დდ
-----------------------
მესი-კარიერაში მაისური ერთადერთ ფეხბურთელს ვთხოვე, და ეს ზიდანი იყო. რონალდიონიო-ზიდანი ერთადერთი იყო ვინც ბრაზილია და ბრაზილიელები არაფრად ჩაგვთვალა

30

1 დეკემბერი 2019 18:19

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4006
იგუანი რო ბენზემას აჯობებს იმ ფეხბურთის დედა ვატირეე ..სულით დებილი ავადმყოფიი

თფუ ისეთი ნაწყლიაა მიფსმაც კი მენანება.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

31

1 დეკემბერი 2019 18:21

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 660
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
იგუანი რო ბენზემას აჯობებს იმ ფეხბურთის დედა ვატირეე ..სულით დებილი ავადმყოფიი

ნერვებზე თამაშობს ლიჩნად შენს ნერვებზე ხო იცი? არ მიაქციო ყურადღება რამდენაც გაიტანს ბემზემა უფრო მწარდება. აი იოვიჩი ძალიან ჩლუნგი ყოფილა რა, ადებაიორიც ჯობდა რეალში, ასე ტრაკის ქავილით რეალის ბურთის მომტანად არ დააყენებენ
-----------------------
მესი-კარიერაში მაისური ერთადერთ ფეხბურთელს ვთხოვე, და ეს ზიდანი იყო. რონალდიონიო-ზიდანი ერთადერთი იყო ვინც ბრაზილია და ბრაზილიელები არაფრად ჩაგვთვალა

32

1 დეკემბერი 2019 18:33

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 904
ციტატა: ZIZOU...
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
იგუანი რო ბენზემას აჯობებს იმ ფეხბურთის დედა ვატირეე ..სულით დებილი ავადმყოფიი

ნერვებზე თამაშობს ლიჩნად შენს ნერვებზე ხო იცი? არ მიაქციო ყურადღება რამდენაც გაიტანს ბემზემა უფრო მწარდება. აი იოვიჩი ძალიან ჩლუნგი ყოფილა რა, ადებაიორიც ჯობდა რეალში, ასე ტრაკის ქავილით რეალის ბურთის მომტანად არ დააყენებენ

იოვიჩი ჩლუნგიო?😃 სად დაინახე მისი აიჩლუნგე?

მოკლედ ამ საიტზე რასარ გაიგებ.. იქით იგუაინი ბენზემას ჯობიაო აქეთ იოვიჩი ჩლუნგიაოო მოკლედ რავიცი სამარგალიტო საიტადაა ქცეული

33

1 დეკემბერი 2019 18:40

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2497
იმობილე ვინ ჩემი ფეხებია რას ბლატაობს ნახეთ

34

1 დეკემბერი 2019 18:55

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 37
ახლა იუვენტუსის თამაშის მიმოხილვას ვუყურე(აბა მთელ თამაშს რა მაყურებინებს) და ჯერ დე ლიხტმა რა ქნა და მერე ბუფონმა მიგორებული ბურთი გაუშვა.მოკლედ დაბერდა და იქამდე არ წავა სანამ თავს არ შეაზიზღებს ფანებს როდემდე უნდა ათამაშონ ხათრის გამო

35

1 დეკემბერი 2019 18:56

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 7584
საერთოდ არ ვწერ ხოლმე იუვეს ბილეთში. მეზიზღება ეგ გუნდი და ყველა ავტობუსა გუნდი და მაინცდამაინც დღეს დავწერე და წააგეს მაგ მახინჯებმა

36

1 დეკემბერი 2019 18:56

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2497
ციტატა: Andre1
ახლა იუვენტუსის თამაშის მიმოხილვას ვუყურე(აბა მთელ თამაშს რა მაყურებინებს) და ჯერ დე ლიხტმა რა ქნა და მერე ბუფონმა მიგორებული ბურთი გაუშვა.მოკლედ დაბერდა და იქამდე არ წავა სანამ თავს არ შეაზიზღებს ფანებს როდემდე უნდა ათამაშონ ხათრის გამო

იუვეს ატლეს მთელი თამაშის ყურებას სვარკას უყურო ჯობია

37

1 დეკემბერი 2019 19:09

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 660
ციტატა: mbape10
ციტატა: ZIZOU...
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
იგუანი რო ბენზემას აჯობებს იმ ფეხბურთის დედა ვატირეე ..სულით დებილი ავადმყოფიი

ნერვებზე თამაშობს ლიჩნად შენს ნერვებზე ხო იცი? არ მიაქციო ყურადღება რამდენაც გაიტანს ბემზემა უფრო მწარდება. აი იოვიჩი ძალიან ჩლუნგი ყოფილა რა, ადებაიორიც ჯობდა რეალში, ასე ტრაკის ქავილით რეალის ბურთის მომტანად არ დააყენებენ

იოვიჩი ჩლუნგიო?😃 სად დაინახე მისი აიჩლუნგე?

მოკლედ ამ საიტზე რასარ გაიგებ.. იქით იგუაინი ბენზემას ჯობიაო აქეთ იოვიჩი ჩლუნგიაოო მოკლედ რავიცი სამარგალიტო საიტადაა ქცეული

სად დავინახე? რეალში რამდენიც ითამაშა იქ. დგას მძორი ტომარა.

არ მეთანხმები ნუ მეთანხმები ფაქტია ხო რასაც ვამბობ, და არგინდა არგალიტი და ბრილიანტი ჯიგარო
-----------------------
მესი-კარიერაში მაისური ერთადერთ ფეხბურთელს ვთხოვე, და ეს ზიდანი იყო. რონალდიონიო-ზიდანი ერთადერთი იყო ვინც ბრაზილია და ბრაზილიელები არაფრად ჩაგვთვალა

38

1 დეკემბერი 2019 19:10

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 904
ციტატა: ZIZOU...
ციტატა: mbape10
ციტატა: ZIZOU...
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
იგუანი რო ბენზემას აჯობებს იმ ფეხბურთის დედა ვატირეე ..სულით დებილი ავადმყოფიი

ნერვებზე თამაშობს ლიჩნად შენს ნერვებზე ხო იცი? არ მიაქციო ყურადღება რამდენაც გაიტანს ბემზემა უფრო მწარდება. აი იოვიჩი ძალიან ჩლუნგი ყოფილა რა, ადებაიორიც ჯობდა რეალში, ასე ტრაკის ქავილით რეალის ბურთის მომტანად არ დააყენებენ

იოვიჩი ჩლუნგიო?😃 სად დაინახე მისი აიჩლუნგე?

მოკლედ ამ საიტზე რასარ გაიგებ.. იქით იგუაინი ბენზემას ჯობიაო აქეთ იოვიჩი ჩლუნგიაოო მოკლედ რავიცი სამარგალიტო საიტადაა ქცეული

სად დავინახე? რეალში რამდენიც ითამაშა იქ. დგას მძორი ტომარა.

რამდენჯერ ითამაშა რეალში? 5წუთი 7წუთი 3წუთი თამაშია? მოდი ბენზემა დავსვათ სკამზე და ბოლო 5წუთი ვათამაშოთ თუ გააკეთებს იოვიჩზე მეტს... 5-7წუთი არაა თამაში მეგობარო ამ დროში ვერ წარმოაჩენ შენს შესაძლებლობებს და ვერც მაშინ კიდე 10თამაში სკამზე რომ იჯდები და მერე როიცხა სასტავში დაგაყენებენ და იგიც 50წუთზე შეგცვლიან ანაც 12წუთზე.. ფეხბურთელის ყველაზე დიდი მტერი უთამაშებლობაა.. მესიც კი ვერ იყო ეფექტური ტრამვის მერე რომ დაბრუნდა 1-2თამაში.. თუ აინტრახტის თამაში არგინახავს მაშინ არსებობს იუთუბი და ნახე რა შესაძლებლობააქ იოვიჩს..
იოვიჩი მძორი და ბენზემა ნ1 ფორვარდი რაღაც ვერ ჯდება ხოიცი?🤣🤣 ნუ შეიძლება შენი აზრია ეგ და პატივს გცემ მე არგედავები მეტს არაფერს

39

1 დეკემბერი 2019 19:33

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4006
ციტატა: mbape10
მოდი ბენზემა დავსვათ სკამზე და ბოლო 5წუთი ვათამაშოთ თუ გააკეთებს იოვიჩზე მეტს.

ჯერ ბენზემას დასმაზე რომ საუბრობ სულ მინიმუმ ბენზემას დონის ფეხბურთელი უნდა იყოს იოვიჩიიი,,,შენ აქ ხატავ იოვიჩუისგან მარადონასსს დაა ფეხბურთელის 10 წლიან ნაშრომს კლუბისადმი არ აფასებ,შენ გინდა იოვიჩის გამოგჯგიმვა ერთია და მეორეეე რეალობაა,ბენზემას დონის ფეხბურთელი არაა ჯერრრ და ამიტომ თამაშობს ის ვინც უფრო მაღალი კლასის ფეხბურთელიააა,,ეს შენ გგონიაა იოვიჩიიი ბენზემაზე მაგარიიიი ოღონდ არვიცი რატომ ნუთუ აინტრახტის ერთი სეზონი წონავს ბენზემას 10 წლიან შრომას რეალისადმი?ეს იგივეა თქვააა თბილისის ანძა სჯობია ეიფელსო ჟანეტ.

ციტატა: ZIZOU...
სად დავინახე? რეალში რამდენიც ითამაშა იქ. დგას მძორი ტომარა.

ეგრე შემოყავდა ადრეეე როდრიგოც ცოტა დროს აძლევდა მაგრამ დაგლიჯააა ,მინიმუმ სირბილი მაინც უნდა დაგეტყოს რომ ხარ მომდომებულიი,,ის 15 წუთი შენი ცხოვრებისს მწვერვალი უნდა იყოს მაქსიმუმი უნდა გაიღოოო,,რომ შემდეგ მეთოდურად უფროპ მეტი მიიღო,ამათ იცი რა უნდათ ბენზემას ჩაუვარდეს თამაშები და არიქა იოვიჩზე ავაწყოთ გეგმები რაც სრული ბოდვა და აფსურდია ამ მოცემულობაში.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

40

1 დეკემბერი 2019 19:35

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 904
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: mbape10
მოდი ბენზემა დავსვათ სკამზე და ბოლო 5წუთი ვათამაშოთ თუ გააკეთებს იოვიჩზე მეტს.

ჯერ ბენზემას დასმაზე რომ საუბრობ სულ მინიმუმ ბენზემას დონის ფეხბურთელი უნდა იყოს იოვიჩიიი,,,შენ აქ ხატავ იოვიჩუისგან მარადონასსს დაა ფეხბურთელის 10 წლიან ნაშრომს კლუბისადმი არ აფასებ,შენ გინდა იოვიჩის გამოგჯგიმვა ერთია და მეორეეე რეალობაა,ბენზემას დონის ფეხბურთელი არაა ჯერრრ და ამიტომ თამაშობს ის ვინც უფრო მაღალი კლასის ფეხბურთელიააა,,ეს შენ გგონიაა იოვიჩიიი ბენზემაზე მაგარიიიი ოღონდ არვიცი რატომ ნუთუ აინტრახტის ერთი სეზონი წონავს ბენზემას 10 წლიან შრომას რეალისადმი?ეს იგივეა თქვააა თბილისის ანძა სჯობია ეიფელსო ჟანეტ.

რატომღაც ვერიგე თუ არიგებ არვიცი რასაც ვამბობ:) მე მოვიყვანე შედარება იოვიჩზე რომ ამბობთ მძორიაო და ვერაფერს შვებაო მაგ პონტში მოვიყვანე შედარევა რომ ბენზემა სკამზე რომ დასვა და ბოლო 5წუთი ითამაშოს ისიც ვერიზამს ვერაფერსთქო ნუთუ ესეთი ძნელი გასაგებია და ყოველი სიტყვა დაკონკრეტევას საეიროებს? მეც ვიცი რომ ბენზემას ვერავინ დასვამს სამუდამოდ სკამზე და ისიც ვიცი სანამ რეალში იქნება ეგ არცერთ ფორვარდს შანსი არააქ.. მარა არშეიძლება როცა ჩასვრილია 70წუთზე შეცვალო? დანაშაულია?

41

1 დეკემბერი 2019 19:45

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4006
ჯერ იმ ფეხბურთის დედა ვატირე სადაც იოვიჩი 85 წუთს მიცემენ ბენზემას 5 წუთს,მაგას არცერთი ნორმალური მწვრთნელი არ იზავსსს,,ნუ ეხა მე მწვრთნელებზე მაქ საუბარი,შენ კი იზავდი მაგრამ არ მგონია კოლექტივობის პირველობის იქით ჩაგაბარონ რომელიმე გუნდის გაწვრთნა თან ეს მაქსიმუმ,უბედურება ისაა პირადი სიმპატიაზე კი არაა თემაა სხვა მაშტაბის ფეხბურთელია ბენზემა ვიდრე იოვიჩიი,ამ ეტაპზე ესეაა,ამიტომმმ როცა გაქ ის 15 წუუთი ადექი და ერთი ადდგილიი გაამოძრავე.

ციტატა: mbape10
რატომღაც ვერიგე თუ არიგებ არვიცი რასაც ვამბობ:) მე მოვიყვანე შედარება იოვიჩზე რომ ამბობთ მძორიაო და ვერაფერს შვებაო მაგ პონტში მოვიყვანე შედარევა რომ ბენზემა სკამზე რომ დასვა და ბოლო 5წუთი ითამაშოს ისიც ვერიზამს ვერაფერსთქო ნუთუ ესეთი ძნელი გასაგებია და ყოველი სიტყვა დაკონკრეტევას საეიროებს? მეც ვიცი რომ ბენზემას ვერავინ დასვამს სამუდამოდ სკამზე და ისიც ვიცი სანამ რეალში იქნება ეგ არცერთ ფორვარდს შანსი არააქ.. მარა არშეიძლება როცა ჩასვრილია 70წუთზე შეცვალო? დანაშაულია?

შედარების მოყვანა და დიაგნოზის დასმა თავიდანვე არასწორია,ინტერპრეტაციააა თავშივე შეცდომააა,,,იოვიჩი რომ იყოს ლევანდოვსკი გიპასუხებდი მაგრამ იმდენად არაპროპრციულია შენი საუბარი ამ ფანტასტიკაზე ვერ გიპასუხებ,თუმცა ერთს დავძენ მაღალი კლასის ფეხბურთელს აქ ერთი უნიკალური თვისებააა კონკრეტულ მომენტში ვითარება შეცვალოსს,დარწმუნებული ვარრრ იოვიჩზე მეტს გააკეთებდა იმ 5 წუთშიი,არის ნიანსები რასაც ვერ აგიხსნიიი შენ მხოლოდ გოლით საზღვრავ 5 წუთს.

smile იცი რა არის უმადურობააა კარგად ავხსნი,კარგად მახსოვსს ვილიარეალთან იოვიჩმა ქუსლით პასი რომ გააკეთააა რა ოვაციები იყო ეს რა მაგარი ბიჭიაოოო და ფეხბურთელს რომელსაცც 44 გოლი აქ გატანილი მას შემდეგგ რაც რონალდუ წავიდა და 20 ასისტი აქედან ამ სეზონში 14 გოლი 6 ასისტი უსირცხვილოდ ლანძღავთ,ამიტომ გეძახით მუდამ ერთ მარტივ ჭეშმარიტებას,თქვენ ფეხბნურთან არ გაქვთ შეხებააა,ესაა პირადული სიძულვილი.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

42

1 დეკემბერი 2019 19:46

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 745
დღეს ბარსა ჩახდის ნაჯახებს და მგონია რომ ვაბშე ჰანდიკაპითაც შეუდებენ

43

1 დეკემბერი 2019 19:47

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4006
ციტატა: REZY

ჯგუფი: წევრი | სიახლეები: 0 | კომენტარები: 733
დღეს ბარსა ჩახდის ნაჯახებს და მგონია რომ ვაბშე ჰანდიკაპითაც შეუდებენ

მე კი პირიქით მგონია ატლეტიკო მოიგებს
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

44

1 დეკემბერი 2019 19:59

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 745
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: REZY

ჯგუფი: წევრი | სიახლეები: 0 | კომენტარები: 733
დღეს ბარსა ჩახდის ნაჯახებს და მგონია რომ ვაბშე ჰანდიკაპითაც შეუდებენ

მე კი პირიქით მგონია ატლეტიკო მოიგებს

რას ამბობ აშენებას ვაპირებ მაგ თამაშზე)))

სუ რო კვდებოდეს ბარსა ჩვენთან და ატლესთან მკვდრეთით აღსდგებიან ხოლმე))

45

1 დეკემბერი 2019 20:02

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2497
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: REZY

ჯგუფი: წევრი | სიახლეები: 0 | კომენტარები: 733
დღეს ბარსა ჩახდის ნაჯახებს და მგონია რომ ვაბშე ჰანდიკაპითაც შეუდებენ

მე კი პირიქით მგონია ატლეტიკო მოიგებს

იმედია ჩვენი მთავარი კონკურენტიი მაინც პუტაა და არა ნაჯახები

46

1 დეკემბერი 2019 20:07

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 745
ბარსაა რა თქმა უნდა, მე ნაჯახებს ჩემპიონებად არც კი განვიხილავ

47

1 დეკემბერი 2019 20:10

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 904
ციტატა: chegevara
ra gaxda es kuana benzema amnairi kvirashi 24-7 magazer om midis saubari er chveulebrivi igrikia arasdros ar iqenba didi fexburtelebis gverdit faqtia da magasac aq tavaisi mizezi exla aq racarunda magal fardovnat werot da adidot mazila benzema amit im faqt ver shecvlit rom benzema top 40 tavdamsxmelshic ver sheva verasdros essa simartleda cheshmariteba

10 wlis bavshvsac sheuzlia 40 meti cxrianis chamotvla romelicc benzemaze winaa istoriashi amit yvelageri nnatwpqvamia

აქ ბრატ ბენზემაზე ცუდი თუ თქვი ვსიო აზრზე არხარ ფეხბურთის😃 რამდენი რამ დავწერე მაინც სულ სხვას მებაზრება.. რამდენი 5 წუთი ქონდა წინა თამაშში მარა ვერაფერი ქნა ხო? შეცვალე არშეიძლება? მოკლედ ბენზემას შეცვლა ბოლო 20წუთი სასიკვდილოა..😂

მარა რაღა მიკვირს სადაც სუარესს ჯობია ბენზემა კარიერით...😃 ასეთი რამ მარტო ჰალაზე ხდება კიდე კაი და სხვაგან არა

48

1 დეკემბერი 2019 20:16

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 488
ციტატა: Nixondixon
ციტატა: RONALDO DE LIMA
ციტატა: RONALDINHO
ციტატა: ZIZOU...
გუშინ ვერ ითამაშა მარა წელს საუკეთესოა ბენზემა. ჰო კიდე, რეალს 2 ქულით მეტი უნდა ქონდეს თუ სამართლიანობაა, ბეტისთან რო არ დადო პენალტი, ზუსტად კოპიო ანალოგიური დაუდო ბავარიას ლიგაზე ზვეზდასთსნ

ასე ვთქვათ გუნდია კარგი და არა ბენზემა.თორე ინდივიდუალურად სულ 2გოლი შექმნა წელს.დალშე ან ცარიელ კარებში მიცეს ბურთი ან 3-4 მეტრიდან 100%ანი გასატანი შეუქმნეს.ისეთი ბენზემას არაფერი არ გაუკეთებია ნორმალური ფორვარდი რომ ვერ გააკეთებდა ,ჯერ-ჯერობით ყოველ შემთხვევაში.

😄😄😄😄😄😄😄 ამის მერეროგორ უნდა თქვა ობიექტური ვარო?

რადაწერაგადაოობ???😄😄😄😄😄 ჰაჰაჰა, გამეცინა

მოკლედ მგონია რო ბომბარდირობის შანსი აქვს ბენზემას ასე თუ გააგრძელა, ცარიელ კარებებში გოლის გატანა, ასევე 100% იანი მომენტები თუ შეუქმნეს, თორე ბენზემას იოვიჩი ჯობია ეხლა :დ

ძმებს ვენაცვალე ასისტებს ნუ დავუკარგავთ ლალიგაში 10 გოლო და 4 საგოლე გადაცემა ,უეფაზე 4 გოლი და 2 საგოლე გადაცემა ჯამში 14გოლი 6 ასისტი ცუდი არაა ბენზოსთვის თანაც ცარიელ კარშიც ვერ იტანდა ადრე გაითვალისწინეთ ესეც

ვღადობდი ძმა, ღმერთმა დამიფაროს იოვიჩი ბენზემაზე უკეთესად მიმაჩნდეს, რაც შეეხება გოლებს არც იმას ვფიქრობ რო მარტო ცარიელ კარში გააქვს, ვინც მაგას ამბობს ნაყურები არ აქვს ბენზემას თამაშისთვის, ბევრი კარგი გოლი გაიტანა, და რც გაიტნა კლასის ხარჯზე გაიტანაა

49

1 დეკემბერი 2019 22:40

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 72
ვინც რა უნდა თქვას,ენას ძვალი არ აქვსო ნათქვამია.
რაც შეეხება ბენზემას და მერე რონალდუს.
ბენზემა საშუალო დონის ფეხბურთელია
და რეალში რომ ითამაშა და თამაშობს,ამას ზიდანს უნდა უმადლოდეს.ტიპს დრიბლინგი 0% აქვს,ასევე მოედნის ხედვაც 0%-ია,პასს ვერ აწვდის ნორმალურს,მეტოქეს ვერ ატყუებს და კარში ნორმალურად ვერ არტყავს.
რაც შეეხება რონალდუს: კრიშტიანუ იყო,არის და იქნება მსოფლიოს და რეალის ყველა დროის ყველაზე საუკეთესო ფეხბურთელი,რომელმაც უამრავი რეკორდი დაამყარა რეალში და მისნაირი ფეხბურთელი კიდევ დიდი ხანი არ გამოჩნდება გუნდში.იგი მხოლოდ მესის ჩამორჩება ოდნავ ზოგ რამეში და ზოგშიც ბევრად ჯობია მას.პერესმა აიძულა რომ წასულიყო გუნდიდან,რადგან დაფასება ვერ დაინახა მისგან.არა და კრიშტიანუს დამსახურებაა რომ რეალმა სამჯერ ზედიზედ მოიგო ჩემპიონთა ლიგა.

ციტატა: zizu2020
ვინც რა უნდა თქვას,ენას ძვალი არ აქვსო ნათქვამია.
რაც შეეხება ბენზემას და მერე რონალდუს.
ბენზემა საშუალო დონის ფეხბურთელია
და რეალში რომ ითამაშა და თამაშობს,ამას ზიდანს უნდა უმადლოდეს.ტიპს დრიბლინგი 0% აქვს,ასევე მოედნის ხედვაც 0%-ია,პასს ვერ აწვდის ნორმალურს,მეტოქეს ვერ ატყუებს და კარში ნორმალურად ვერ არტყავს.
რაც შეეხება რონალდუს: კრიშტიანუ იყო,არის და იქნება მსოფლიოს და რეალის ყველა დროის ყველაზე საუკეთესო ფეხბურთელი,რომელმაც უამრავი რეკორდი დაამყარა რეალში და მისნაირი ფეხბურთელი კიდევ დიდი ხანი არ გამოჩნდება გუნდში.იგი მხოლოდ მესის ჩამორჩება ოდნავ ზოგ რამეში და ზოგშიც ბევრად ჯობია მას.პერესმა აიძულა რომ წასულიყო გუნდიდან,რადგან დაფასება ვერ დაინახა მისგან.არა და კრიშტიანუს დამსახურებაა რომ რეალმა სამჯერ ზედიზედ მოიგო ჩემპიონთა ლიგა.

50

1 დეკემბერი 2019 23:07

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 181
ბენზემა კარგია, მაგრამ ის რასაც აქ წერენ და რამის მსოფლიოში საუკეთესო ფორვარდად გამოყავთ ეგრე ნაღდად არაა. ვის როგორ არ ვიცი მაგრამ მე პირადად მტაცებელი და გამტანი ფორვარდი მინდა და არა სივრცეების გამხსნელი და სხვა ფუნქციების შემსრულებელი. ამისთვის სხვა ფეხბურთელები არსებობენ და ყველას თავისი ფუნქცია აქვს, ფორვარდის კი პირველ რიგში გოლის გატანაა და მერე სხვა დანარჩენი. მრავალფუნქციურობა კაია, მაგრამ ამის გამო მთავარი ფუნქცია, ანუ გოლის გატანა არ უნდა დაზარალდეს. შარშანდელ გოლებს რაც შეეხება, ბევრი სეზონის ბოლოს გაიტანა, ისეთ თამაშებში რომლებიც უკვე არაფრის მომცემი იყო, ტიტულები კი დაკარგული. წელს კარგად მიდის და იმედია ასე გააგრძელებს სტაბილურად. მაგრამ იოვიჩს უფრო მეტი დრო უნდა მიეცეს. რასაც ზიდანი აკეთებს არასწორი და გამაღიზიანებელია. იოვიჩს ფაქტიურად სკამზე ალპობს
-----------------------
TUPAC SHAKUR

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

სარეკლამო ადგილი

სარეკლამო ადგილი

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 მესი 12
2 ბენზემა 11
3 სუარესი 8
4 ლორენი 8

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 პსჟ 5 4 1 0 13
2 რეალი 5 2 2 1 8
3 ბრიუგე 5 0 3 2 3
4 გალათასარაი 5 0 2 3 2

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

დღევანდელი „რეალის“ საუკეთესო ფეხბურთელია ...

რამოსი
მარსელო
ბენზემა
კროოსი
მოდრიჩი
აზარი
ბეილი
კაზემირო



მთვლელები

საიტის არქივი:

დეკემბერი 2019 (145)
ნოემბერი 2019 (406)
ოქტომბერი 2019 (366)
სექტემბერი 2019 (378)
აგვისტო 2019 (421)
ივლისი 2019 (555)