ინიესტა:,,ბარსამ ,,რეალს" აუცილებლად უნდა მოუგოს"

ანდრეს ინიესტას განცხადებით, „ბარსელონამ“ „ნოუ კამპზე“ უნდა გაიმარჯვოს...


„თუ „ბარსელონა“ „ელ კლასიკოს“ ვერ მოიგებს, „რეალს“ სოლიდური სხვაობით გასწრების უფლებას მისცემს და ამასთანავე ბოლო წლების ყველაზე ცუდი სტარტი ექნება. ლა ლიგის გასულ 8 ტურში გუნდმა 2-ჯერ წააგო, რაც თავისთავად ძალიან ცუდი შედეგია“-განაცხადა ანდრესმა. dle 10.1

  • Datuna
  • 17 ოქტომბერი 2019
  • 4913
  • 73

1

17 ოქტომბერი 2019 17:31

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მოგებაზე ვინ ჩივის არ წავაგებდეთ ნეტა 😊😊

2

17 ოქტომბერი 2019 17:48

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ქვემოთ სუარესზე და ბენზემაზე რომ იყო დავა ვინ უკეთესიაო ერთი ის მაინტერესებს ბენზემას რაიმე ინდივიდუალური ჯილდო აქ? მაქსიმუმ რეალის თვის საუკეთესო წოდება😃 შეიძლება აქ მარა არვიცი და მითხარით.. ოდესმე ოქროს ბუცზე პრეტენზია ქონია? არმახსენდება.. და სუარესი რომ უფრო შემსრულებელია და მეგოლეა ამას მარტო მე ვხედავ?

3

17 ოქტომბერი 2019 17:53

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მდააა....ძალიან საინტერესო და დაძაბული თამაში იქნება,როგორც ყველა კლასიკო.თუმცა,ეს კლასიკო იმით იქნება გამორჩეული,რომ ახალი რეალი ჩადის ნოუ კამპზე სათამაშოდ(თუ ნოუ კამპზე ჩატარდება) თანაც ეს აზარის,მენდის,მილიტაოს,იოვიჩის პირველი კლასიკოა და უდაძაბულესი იქნება.თანაც,არ მგონია ამ კლასიკომაც წითელი ბარათის გარეშე ჩაიაროს.

4

17 ოქტომბერი 2019 18:53

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
წინასწარ ვიცი რაც იქნება პატარა ოდნავ ჯარიმაზეც კი როარ დადოს მსაჯმა ბარსას უწოვენ უკვე:დ:დ:დ თუ რეალმა მოიგო სუფთად იქნება არანაირი ნიშნები ანუ:დ:დდ როდის მოვა 26 თუ არ გადადეს მოუთმენლად ველი

5

17 ოქტომბერი 2019 19:06

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4878
ციტატა: narimana
ეს აზარის,მენდის,მილიტაოს,იოვიჩის პირველი კლასიკოა და უდაძაბულესი იქნება

აზარის გარდა მაქედან მოედანზე ვერცერთი ვერ შევა

6

17 ოქტომბერი 2019 19:09

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: CHEPE
წინასწარ ვიცი რაც იქნება პატარა ოდნავ ჯარიმაზეც კი როარ დადოს მსაჯმა ბარსას უწოვენ უკვე:დ:დ:დ თუ რეალმა მოიგო სუფთად იქნება არანაირი ნიშნები ანუ:დ:დდ როდის მოვა 26 თუ არ გადადეს მოუთმენლად ველი

ai sheni bogma komentarebit nu shegvikitine ra,ar daigale ambavshvuri saubrebit

ციტატა: mbape10
ქვემოთ სუარესზე და ბენზემაზე რომ იყო დავა ვინ უკეთესიაო ერთი ის მაინტერესებს ბენზემას რაიმე ინდივიდუალური ჯილდო აქ? მაქსიმუმ რეალის თვის საუკეთესო წოდება😃 შეიძლება აქ მარა არვიცი და მითხარით.. ოდესმე ოქროს ბუცზე პრეტენზია ქონია? არმახსენდება.. და სუარესი რომ უფრო შემსრულებელია და მეგოლეა ამას მარტო მე ვხედავ?

kai ra mag sakitxzeranairad unda idao saertod,xenzema rac arsebobs realshi ertxelac ar yofila wlis kamandashi razea saubari vafshe,xenzemas individualuri jildo ari kviris sauketeso igrokoba isic ronaldu ro wavida mere 😂 ra oqros buci tu dzma xar 😂 sezonshi or gols ro gaitan da imasac granadas da valiadolids razea saubari vafshe,jeka ki tanamedroveobis ert erti sauketeso 9 iania

7

17 ოქტომბერი 2019 19:16

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1147
ციტატა: CHEPE
წინასწარ ვიცი რაც იქნება პატარა ოდნავ ჯარიმაზეც კი როარ დადოს მსაჯმა ბარსას უწოვენ უკვე:დ:დ:დ თუ რეალმა მოიგო სუფთად იქნება არანაირი ნიშნები ანუ:დ:დდ როდის მოვა 26 თუ არ გადადეს მოუთმენლად ველი

დაელოდები კანეშნა მსაჯელონას დდდდ

სუარეზი რაც ბარსელონაში გდია, ბენზემა 4 ლიგა სუარეზი 1 დდდდდ
-----------------------
რონალდინიო: "ზიდანი იყო ერთადერთი ფეხბურთელი, რომელმაც ბრაზილიელები არაფრად ჩაგვთვალა." მესი-კარიერაში მხოლოდ ერთ ფეხბურთელს ვთხოვე მაისური, ზიდანს!

8

17 ოქტომბერი 2019 19:19

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: I N I E S T A 8
ციტატა: LUCA MODRIC
ციტატა: narimana
ეს აზარის,მენდის,მილიტაოს,იოვიჩის პირველი კლასიკოა და უდაძაბულესი იქნება

აზარის გარდა მაქედან მოედანზე ვერცერთი ვერ შევა

შევა და 5-1 სანატრელი იქნება😁
ციტატა: mbape10
ქვემოთ სუარესზე და ბენზემაზე რომ იყო დავა ვინ უკეთესიაო ერთი ის მაინტერესებს ბენზემას რაიმე ინდივიდუალური ჯილდო აქ? მაქსიმუმ რეალის თვის საუკეთესო წოდება😃 შეიძლება აქ მარა არვიცი და მითხარით.. ოდესმე ოქროს ბუცზე პრეტენზია ქონია? არმახსენდება.. და სუარესი რომ უფრო შემსრულებელია და მეგოლეა ამას მარტო მე ვხედავ?

იმანნრა სტატისტიკა დადო გავოცდი😁ნახევარი სტატისტიკა დადო სუარესის😂არანდა რწც ბარსაშიაბსუარესი მგონი 90 გოკით მეტი აქ გატანილი😂

რონალდო—700
მესი——672
იბრა—-535
სუარესი—461
მეოთხეზეა სუარესი ბენზემა კი ათეულშიც არაა.. რა სტატისტიკა რის სტატისტიკა ნახეთ რაცგინდათ ეგრეა როგორც დავწერე..

9

17 ოქტომბერი 2019 19:26

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1147
არც ბენზემას ფანი ვარ როცა საჭიროა დამისხმია ბოლო დონეზე მარა იმას რასაც აკეთებს მოედანზე სუარეზს დაესიზმრება, ჯერ ლიგაზრ პლეიოფებში ტიპს 3 სეზონი გოლი არ აქ გატანილი, ჯგუფში კი იტანს მაკრატელებს, კომბინაციურ თამაშში ბენზემას ვერ შეედრება.
-----------------------
რონალდინიო: "ზიდანი იყო ერთადერთი ფეხბურთელი, რომელმაც ბრაზილიელები არაფრად ჩაგვთვალა." მესი-კარიერაში მხოლოდ ერთ ფეხბურთელს ვთხოვე მაისური, ზიდანს!

10

17 ოქტომბერი 2019 19:44

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
xenzemas gaketebul kombinaciebshi isriala shavma maimunma

11

17 ოქტომბერი 2019 19:47

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3126
ციტატა: RAUL BLANCO
არც ბენზემას ფანი ვარ როცა საჭიროა დამისხმია ბოლო დონეზე მარა იმას რასაც აკეთებს მოედანზე სუარეზს დაესიზმრება, ჯერ ლიგაზრ პლეიოფებში ტიპს 3 სეზონი გოლი არ აქ გატანილი, ჯგუფში კი იტანს მაკრატელებს, კომბინაციურ თამაშში ბენზემას ვერ შეედრება.

2017 წელს პსჟს გაუტანა. 18 რომას 19 ლივერპულს, ფბ ზე დაწერილ კომენტარებს ნუ ენდობი ხოლმე

სასაცილოა ისაა რომ 2019 წლამდე არავის აზრად არ მოდიოდა ბენზემას შედარება სუარესთან, აი არსად არ შემხვედრია, წელს შეაგდო ტიპმა 10 ზე მეტი გოლი მგონი და ახლა დაიწყო გინდა თუ არა სუპერია ბენზემა სუარესი ვინ ჩემი $ლეაო ხალხმა. არადა მეც მომწონს ბენზემა ინტელექტის გამო მაგრამ სუარესი სხვაგან დგას

12

17 ოქტომბერი 2019 19:53

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1147
ციტატა: KingLeo10m
ციტატა: RAUL BLANCO
არც ბენზემას ფანი ვარ როცა საჭიროა დამისხმია ბოლო დონეზე მარა იმას რასაც აკეთებს მოედანზე სუარეზს დაესიზმრება, ჯერ ლიგაზრ პლეიოფებში ტიპს 3 სეზონი გოლი არ აქ გატანილი, ჯგუფში კი იტანს მაკრატელებს, კომბინაციურ თამაშში ბენზემას ვერ შეედრება.

2017 წელს პსჟს გაუტანა. 18 რომას 19 ლივერპულს, ფბ ზე დაწერილ კომენტარებს ნუ ენდობი ხოლმე

სასაცილოა ისაა რომ 2019 წლამდე არავის აზრად არ მოდიოდა ბენზემას შედარება სუარესთან, აი არსად არ შემხვედრია, წელს შეაგდო ტიპმა 10 ზე მეტი გოლი მგონი და ახლა დაიწყო გინდა თუ არა სუპერია ბენზემა სუარესი ვინ ჩემი $ლეაო ხალხმა. არადა მეც მომწონს ბენზემა ინტელექტის გამო მაგრამ სუარესი სხვაგან დგას

რონალდოს მერე გამოჩნდა რაც შეუძლია, კაი რა სხვაგან დგას არა ის
-----------------------
რონალდინიო: "ზიდანი იყო ერთადერთი ფეხბურთელი, რომელმაც ბრაზილიელები არაფრად ჩაგვთვალა." მესი-კარიერაში მხოლოდ ერთ ფეხბურთელს ვთხოვე მაისური, ზიდანს!

13

17 ოქტომბერი 2019 19:56

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1147
ციტატა: KingLeo10m
18 რომას 19 ლივერპულს

რაა? დდდდდ

3-O რომა 4-O ლივე, რა გაუტანა 3 წელია ჩაჯმულია ფლეიოფებში
-----------------------
რონალდინიო: "ზიდანი იყო ერთადერთი ფეხბურთელი, რომელმაც ბრაზილიელები არაფრად ჩაგვთვალა." მესი-კარიერაში მხოლოდ ერთ ფეხბურთელს ვთხოვე მაისური, ზიდანს!

14

17 ოქტომბერი 2019 20:27

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ინიესტა მამენტ მართალია კლასიკო ბარსამ თუ წააგო მერე რეალს იმხელა მუხტი ექნება წავლენ პოლნი ხოდით ბოლომდე. იმ ფონზე რო თებერვალში გუნდი კიდე უფრო იმატებს და მერე ვაფშე არ ჩერდებიან. ფრეც კაია რეალისთვის გასვლაზე კლასიკოში. ამ პოლიტიკურ არეულობას როგორ გადალახავენ ფსიქოლოგიურად ფეხბურთელები ეგაა მთავარი დეტალი :)

15

17 ოქტომბერი 2019 20:58

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3126
ციტატა: RAUL BLANCO
ციტატა: KingLeo10m
18 რომას 19 ლივერპულს

რაა? დდდდდ

3-O რომა 4-O ლივე, რა გაუტანა 3 წელია ჩაჯმულია ფლეიოფებში

პირველი შეხვედრა ფლეი ოფად არ ითვლება?

16

17 ოქტომბერი 2019 21:01

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5967
ოქროს ბურთი ერთი მაინც ეკუთვნოდა ამ კაცს,მაშინ მოდრიჩისთვისაც არ უნდა მიეცათ და რონალდუს უნდა აეღო., მესის ერთით მაკლები ექნებოდა ახლა
და ინის კიდევ ერთი ეკუთვნოდა კარიერაში. მოდრიჩს თუ მისცეს მაშინ ინიმ რაღა დააშავა?უსამართლოდ მოექცნენ პროსტო მაგარი ადამიანია.
-----------------------
ჰალამადრიდ.

17

17 ოქტომბერი 2019 21:04

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9000
ციტატა: Dani carvajal
ინიესტა მამენტ მართალია კლასიკო ბარსამ თუ წააგო მერე რეალს იმხელა მუხტი ექნება წავლენ პოლნი ხოდით ბოლომდე. იმ ფონზე რო თებერვალში გუნდი კიდე უფრო იმატებს და მერე ვაფშე არ ჩერდებიან. ფრეც კაია რეალისთვის გასვლაზე კლასიკოში. ამ პოლიტიკურ არეულობას როგორ გადალახავენ ფსიქოლოგიურად ფეხბურთელები ეგაა მთავარი დეტალი :)

სარშან წინ უარესი ამბავი იყო და კი ამოსდეს რეალს 3-0 თუ შარშან

18

17 ოქტომბერი 2019 21:05

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5967
მოდრიჩმა ფინალი ითამაშა მსოფლიოს,ინიმ კიდევ მსოფლიო მოიგო მისი გოლით.
-----------------------
ჰალამადრიდ.

19

17 ოქტომბერი 2019 21:14

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: kontaqti
ციტატა: Dani carvajal
სარშან წინ უარესი ამბავი იყო და კი ამოსდეს რეალს 3-0 თუ შარშან
ხოდა ეგაა ბარსა მაგ დროს უფრო გიჟდება და რეალს ნერვები არ ყოფნის :) ფსიქოლოგები ეირდებათ ამ ჩემისებს ბარსამდე რო მიდის საქმე ფეხბურთი ავიწტდებათ. ფეხბურთი გოლია თორე თამაშის ხარისხით შარშან გავაპარტახეთ ბარსა პროსტა ვინიციუსმა ვერცერთი გაიტანა და ბარსამ ორი შეუტია და სუარესმა ამოგვდო 🤣 და მერე სუარეს რო ადარებენ ბენზემას ნერვები მაწყდება . ბენზემა სუარეს როგორ უნდა შეადარო ლალიგაში კონკრეტულად .

20

17 ოქტომბერი 2019 21:19

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9000
ციტატა: Dani carvajal
ხოდა ეგაა ბარსა მაგ დროს უფრო გიჟდება და რეალს ნერვები არ ყოფნის :) ფსიქოლოგები ეირდებათ ამ ჩემისებს ბარსამდე რო მიდის საქმე ფეხბურთი ავიწტდებათ. ფეხბურთი გოლია თორე თამაშის ხარისხით შარშან გავაპარტახეთ ბარსა პროსტა ვინიციუსმა ვერცერთი გაიტანა და ბარსამ ორი შეუტია და სუარესმა ამოგვდო 🤣 და მერე სუარეს რო ადარებენ ბენზემას ნერვები მაწყდება . ბენზემა სუარეს როგორ უნდა შეადარო ლალიგაში კონკრეტულად .

აი თუნდაც 2014 წელს მაგათზე 35 ჯერ მაგარ ხოდზე იყო რეალს 3-4 რო წავაგეთ..იგივე 2 წლის წინ 0-3რო წავაგეთ პირველ ტაიმში ბურთის ფერი არივოდა ბარსამ, ერთი კოვაჩიჩმა ჩაისვარავდა შეგვიგდეს ზედიზედ 3 მერე

21

17 ოქტომბერი 2019 21:23

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3126
ციტატა: kontaqti
ციტატა: Dani carvajal
ხოდა ეგაა ბარსა მაგ დროს უფრო გიჟდება და რეალს ნერვები არ ყოფნის :) ფსიქოლოგები ეირდებათ ამ ჩემისებს ბარსამდე რო მიდის საქმე ფეხბურთი ავიწტდებათ. ფეხბურთი გოლია თორე თამაშის ხარისხით შარშან გავაპარტახეთ ბარსა პროსტა ვინიციუსმა ვერცერთი გაიტანა და ბარსამ ორი შეუტია და სუარესმა ამოგვდო 🤣 და მერე სუარეს რო ადარებენ ბენზემას ნერვები მაწყდება . ბენზემა სუარეს როგორ უნდა შეადარო ლალიგაში კონკრეტულად .

აი თუნდაც 2014 წელს მაგათზე 35 ჯერ მაგარ ხოდზე იყო რეალს 3-4 რო წავაგეთ..იგივე 2 წლის წინ 0-3რო წავაგეთ პირველ ტაიმში ბურთის ფერი არივოდა ბარსამ, ერთი კოვაჩიჩმა ჩაისვარავდა შეგვიგდეს ზედიზედ 3 მერე

აუ ეგ რა გიჟი თამაში იყო არავითარი იმედი არ მქონდა პირველი ტაიმის მერე და უცებ სამი გოლი

22

17 ოქტომბერი 2019 21:30

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1147
ციტატა: KingLeo10m
ციტატა: RAUL BLANCO
ციტატა: KingLeo10m
18 რომას 19 ლივერპულს

რაა? დდდდდ

3-O რომა 4-O ლივე, რა გაუტანა 3 წელია ჩაჯმულია ფლეიოფებში

პირველი შეხვედრა ფლეი ოფად არ ითვლება?

გასვლას ვგულისხმობ, და ხომიცი გასვლაზე სუარეზი რა დღეშია ბოლო წლებში ლიგის ფლეიოფებში?
-----------------------
რონალდინიო: "ზიდანი იყო ერთადერთი ფეხბურთელი, რომელმაც ბრაზილიელები არაფრად ჩაგვთვალა." მესი-კარიერაში მხოლოდ ერთ ფეხბურთელს ვთხოვე მაისური, ზიდანს!

23

17 ოქტომბერი 2019 21:34

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1147
ციტატა: oto.reali
ოქროს ბურთი ერთი მაინც ეკუთვნოდა ამ კაცს,მაშინ მოდრიჩისთვისაც არ უნდა მიეცათ და რონალდუს უნდა აეღო., მესის ერთით მაკლები ექნებოდა ახლა
და ინის კიდევ ერთი ეკუთვნოდა კარიერაში. მოდრიჩს თუ მისცეს მაშინ ინიმ რაღა დააშავა?უსამართლოდ მოექცნენ პროსტო მაგარი ადამიანია.

მოეგო მერე ვინ უშლიდა, მაგარი ადამიანია რაულიც და იკერიც მარა არ აქვთ
-----------------------
რონალდინიო: "ზიდანი იყო ერთადერთი ფეხბურთელი, რომელმაც ბრაზილიელები არაფრად ჩაგვთვალა." მესი-კარიერაში მხოლოდ ერთ ფეხბურთელს ვთხოვე მაისური, ზიდანს!

24

17 ოქტომბერი 2019 21:42

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
აუ არ უნდა რა თვალის დაბრმავება და ასეეე. როცა აგერ ერთი მომხარებელი რაულ ბლანკო ახსენეებს მსაჯებს. ეგრევე რომ წერთ 5-0 3-0 და ასეე კი ბატონო ეგენი დამსახურებულად წაააგო რეალმა მსაჯს ვერაფერს ვერ დაააბრალებ მაგრამ ბევრი კლასიკოს მოყვანა შემიძლია სადაც რეალი აშკარად დაიჩაგრააა. ამის დანახვა პროსტა არ გინდათ.

პ.ს იმედია კლასიკოს მოიგებს რეალი და რაც წინა წელს ქნეს იმას ამოიღებენ. თორე კომენტარები რომ ვნახე სოც. ქსელში ბევრი ძაააან დიდ გულზეააა. ერთი იმედია ჰანდიკაპით მაინც მოიგონ რომ ცოტახნიით დააწყნარდეს ზოგ ზოგიერთი. ისე მახსოვს ერთხელ სუპერთასზე შეეძლო რეალს ჰანდიკაპით მოგება მაგრამ იქ მსაჯმა ბარსას ისეთი პეანლტი დაუდო იქ მერე რონალდუს გააძევააა. თორე მოშნად კაი 4-0ს კი მიადუდღნიდნენ მაგ ბარსას.

ჰო კიდევ არ გვინდა ეს დალშე მსაჯები და რამე კიდევ უაზრო საუბარი ამას უზამს იმას უზამს. დაელოდეთ თამაშებს . ბევრს რომ უსმინოო ტრიპლეტს დებს და ბოლოს გუნდი რომ ჩაუჯვ.ამს მაფიას აბრალებს. ისევ ყველასთვის სჯობს ლოდინი ვიდრე მერე თავი დასაცინად აიგდოთ

25

17 ოქტომბერი 2019 22:01

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1147
სადიო მანე🗣️
,რაში მჭირდება 10 ფერარი, 20 ბრილიანტის საათი და 2 თვითმფრინავი? რას მისცემს ეს მსოფლიოს? მე მშიერი ვიყავი, მინდორში ვმუშაობდი, რთული დრო გამოვიარე, ფეხბურთს შიშველი ფეხებით ვთამაშობდი და სკოლაში არ დავდიოდი.
დღეს კი შემიძლია საკუთარ ხალხს დავეხმარო. ავაშენე სკოლები, სტადიონი, ადამიანებს, რომლებსაც უჭირთ, ტანსაცმელს, ფეხსაცმელსა და საკვებს ვურიგებთ. გარდა ამისა, სენეგალის ძალიან ღარიბ სოფელში ხალხს ყოველ თვე 70 ევროს ვაძლევ, რათა მათ ოჯახები არჩინონ.
მდიდრული მანქანები და სახლები არ მჭირდება, არც მოგზაურობები და თვითმფრინავები, მირჩევნია, ადამიანებს დავეხმარო.'' ❤️
#Respect კაცი ხარ

ციტატა: RAUL BLANCO
აუ არ უნდა რა თვალის დაბრმავება და ასეეე. როცა აგერ ერთი მომხარებელი რაულ ბლანკო ახსენეებს მსაჯებს. ეგრევე რომ წერთ 5-0 3-0 და ასეე კი ბატონო ეგენი დამსახურებულად წაააგო რეალმა მსაჯს ვერაფერს ვერ დაააბრალებ მაგრამ ბევრი კლასიკოს მოყვანა შემიძლია სადაც რეალი აშკარად დაიჩაგრააა. ამის დანახვა პროსტა არ გინდათ.

ამატ გონია ვღადაობ და ვიბოღმები, აი დიდ ანგარიშს რო მიახტებიან მართლა ბაზარი არაა მოიგო ჩესნად მარა არის ბევრი იგრა სადაც იმენა შეტენეს ბარსელონას 3 ქულა და ერთიც ბევრში. ძაან ტეხავს ამხელა თამაშში რო შენს გუნდს მსაჯი გიჩაგრავს ტეხავს

ციტატა: Heisenberg
ევრს რომ უსმინოო ტრიპლეტს დებს და ბოლოს გუნდი რომ ჩაუჯვ.ამს მაფიას აბრალებს. ისევ ყველასთვის სჯობს ლოდინი ვიდრე მერე თავი დასაცინად აიგდოთ

+++++++1
-----------------------
რონალდინიო: "ზიდანი იყო ერთადერთი ფეხბურთელი, რომელმაც ბრაზილიელები არაფრად ჩაგვთვალა." მესი-კარიერაში მხოლოდ ერთ ფეხბურთელს ვთხოვე მაისური, ზიდანს!

26

17 ოქტომბერი 2019 22:05

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: mirianiii
ციტატა: CHEPE
წინასწარ ვიცი რაც იქნება პატარა ოდნავ ჯარიმაზეც კი როარ დადოს მსაჯმა ბარსას უწოვენ უკვე:დ:დ:დ თუ რეალმა მოიგო სუფთად იქნება არანაირი ნიშნები ანუ:დ:დდ როდის მოვა 26 თუ არ გადადეს მოუთმენლად ველი

ai sheni bogma komentarebit nu shegvikitine ra,ar daigale ambavshvuri saubrebit

ჯერ შვილო ბოღმა გაიგე რა ხილია და მერე მელაპარაკე ხარაშო:დ:დ:დ
ტიპები ისე ისვრიან სიტყვებს ბოღმაო გეგონება რეალი მისი აშენებული გუნდი იყოს და ბარსა ჩემი რომ დავიბოღმო:დ:დ
და მერე მეორედ შენ არავი გეკითხება ვინ რას დაწერს ათასჯერ გაქვს მონასმენი ეს ფრაზები თუ არ გსიამოვნებს ნურც წაიკითხავ და შეხედავ და ყველას აზრით ნუ ამბობ აქ მე კიარა შენ უფრო არავის ეხატები გულზე გულწრფელად თუ გინდა გაიგო ბევრმა გაგიტარა და ბევრმა პირში გითხრა ეგ უკვე

27

17 ოქტომბერი 2019 22:37

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
იმას რომ ამბობთ სუარესს 1ლიგა და ბენზემას 4იო რანაირად ამბობთ? ანუ მაგით ჯობია? მაშინ მესი ვინ ჩემი ფეხებია ვასკესთან? ვასკესი 3ლიგა (თან ზედიზედ) მესი ერთი ამ ბოლო წლებში 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

სუარესი რომ ბენზემას ჯობია ეგ იგივეა რომ მესი ბეილს ჯობია

28

17 ოქტომბერი 2019 22:40

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: CHEPE
ციტატა: mirianiii
ციტატა: CHEPE
წინასწარ ვიცი რაც იქნება პატარა ოდნავ ჯარიმაზეც კი როარ დადოს მსაჯმა ბარსას უწოვენ უკვე:დ:დ:დ თუ რეალმა მოიგო სუფთად იქნება არანაირი ნიშნები ანუ:დ:დდ როდის მოვა 26 თუ არ გადადეს მოუთმენლად ველი

ai sheni bogma komentarebit nu shegvikitine ra,ar daigale ambavshvuri saubrebit

ჯერ შვილო ბოღმა გაიგე რა ხილია და მერე მელაპარაკე ხარაშო:დ:დ:დ
ტიპები ისე ისვრიან სიტყვებს ბოღმაო გეგონება რეალი მისი აშენებული გუნდი იყოს და ბარსა ჩემი რომ დავიბოღმო:დ:დ
და მერე მეორედ შენ არავი გეკითხება ვინ რას დაწერს ათასჯერ გაქვს მონასმენი ეს ფრაზები თუ არ გსიამოვნებს ნურც წაიკითხავ და შეხედავ და ყველას აზრით ნუ ამბობ აქ მე კიარა შენ უფრო არავის ეხატები გულზე გულწრფელად თუ გინდა გაიგო ბევრმა გაგიტარა და ბევრმა პირში გითხრა ეგ უკვე

ert adgilze mkidia a egeti azrebi kvatav,es realis saitia da gaitvaliswine ras wer,nu iwvev sastavs da nu provokatorob,me ar vici shen putas rogor afaseb da gevaseba magram me reali magrad mevaseba da sheni azrebi shentvis sheinaxe

29

17 ოქტომბერი 2019 22:41

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
vaime ra tamashi gaedzro,pirvel marcxtan axlosaa reali,sgl kevichuss mevadeba es kaci

30

17 ოქტომბერი 2019 22:43

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Clever liar
ციტატა: Dani carvajal
სამაგიეროდ ბენზემა ნაკრებშია წარმატებული ნამეტნავად :D
თითქმის ყველა ვიდეოს ვუყურე გუშინ და სპეცრაზმი მუხლსზემოთ არ წევს ხელკეტს არავისზე და ჩვენთან თვალი თუარ ამოთხარე და დატოვე ინვალდი რტყმევაში ისე რაის პოლიციელი ხარ და რის მაქნისი კაცი
ბენზემას წარმატებულ დედას ტენა სუარესის ბაბუამ 😆😀 ეს ესპანელებზე იძახი. ?
აქაც აქციებია მეხანძრეები და სპეცრაზმის ჯახი იყო ფეხებში აქვთ აქაც ნასროლი ტყვიები და პრეტენზიები აქვთ ფრანგებს რო ტყვიას გვესვრიანო :დდ გამწარებულინურტყამენ ერთმანესტს აქ პრივე მხარე :დ ქართველებმა რათქვან თვალში დამიზნებით რო ისტოდნენ .

31

17 ოქტომბერი 2019 22:52

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: kontaqti
ციტატა: Dani carvajal
აი თუნდაც 2014 წელს მაგათზე 35 ჯერ მაგარ ხოდზე იყო რეალს 3-4 რო წავაგეთ..იგივე 2 წლის წინ 0-3რო წავაგეთ პირველ ტაიმში ბურთის ფერი არივოდა ბარსამ, ერთი კოვაჩიჩმა ჩაისვარავდა შეგვიგდეს ზედიზედ 3 მერე
მაგაზე მეშლება ნერვები. გადავამყნობთ და ვერ გავიტანთ ორჯერ ზსეგვიტევენ და გოლად აქცევენ . მიდი და არ მოგეშალოს ნერვები. მაგრამ ბრძოლაში წაგება სახელია მაინც :დ

32

17 ოქტომბერი 2019 22:54

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9000
ციტატა: Heisenberg
ისე მახსოვს ერთხელ სუპერთასზე შეეძლო რეალს ჰანდიკაპით მოგება მაგრამ იქ მსაჯმა ბარსას ისეთი პეანლტი დაუდო იქ მერე რონალდუს გააძევააა. თორე მოშნად კაი 4-0ს კი მიადუდღნიდნენ მაგ ბარსას.

მანდ კი სერიოზულად მიუდგნენ ბარსას მსაჯები მაგრამ დიდად ვერ ჯობნიდა რეალი თამაშით მაგ დროს..განმეორებითში კიბატონო გადააგლიჯეს ბურთი ტავზე და გაჩერდა რეალი 2-0 ზე. მაგას ბარსელონა რეალთან არასოდეს გააკეთებდა არა და შეეძლო რეალს ჩვეულებრივად 2-3 შეეგდო კიდევ

33

17 ოქტომბერი 2019 22:57

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9000
ციტატა: Dani carvajal
მაგაზე მეშლება ნერვები. გადავამყნობთ და ვერ გავიტანთ ორჯერ ზსეგვიტევენ და გოლად აქცევენ . მიდი და არ მოგეშალოს ნერვები. მაგრამ ბრძოლაში წაგება სახელია მაინც :დ

2012 წელს აქ დაიდო სტატია ფრე რომელიც მოგებას უდრისო. ზუსტად მასე იყო მთელი პირველინდაიმი დაღუნა რეალმა.ბარსა და ბოლო 5 წუთსი პედრომ და ალვეშმა გაგბიტანეს. მეორე ტაიმშიც იგივე გავამეორეთ და 2-2 გავუხადეთ ანგარიში და ვერა და ვეღარ გავიტანეთ მესამე ყველა დირკიდან გამოიძრეს

ციტატა: Clever liar
ისე რეალის გარდა გუნდი არ მახსენდება, რო თამაშით ეჯობნოს და ამათ მოეგოთ ნააბაროტ :)) ერთი იყო სიტი ენრიკეს დროს და იმათ კაცი რო გაუგდეს მაგან მოშალა..

ნუ მართალია არ მოუგიათ მარა გასცდნენ ფაქტია ჩელსის სტემფორდ ბრიჯზე გადააგლიჯეს ბარსას ბურთი თავზე და საბოლოოდ 1-1 მორჩა ბარსა გაბიდა მოიგონ ლიგაც 😁

34

17 ოქტომბერი 2019 23:01

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Clever liar

My Webpage

ციტატა: Dani carvajal

ხო როჟები იმენა უფხანენ ტრაკებს დემონსტრანტებს და ჩვენთან თუარ გადაგიარა გრეიდერით სპეცრაზმმა და გაგაყრევია წელები ისე რა დააძინებთ
ბევრს შეიძლება არ მოეწონოს რასაც ვიტყვი მაგრამ ქართველები მაგარი ღორი ნაროდი ვართ. შენ სეიძლება უფროსობამ გიბრძანოს თავში ესროლეო მაგრამ იმის ტრაკი უნდა გქონდეს რო შენი დები ძმები შენი სისხლი დგას იქ და რო გამეტებით არ ესროლო. პროსტა ვიღაცასე მაღლა რო იჩითებიან ძალაუფლებას ამეტებენ და მაგარი ტიპი გონიათ თავი . კაციჭამიები არიან ქართველი ძალოვანი უწყებები . ორი კინკილა ხალხი დარჩა და ასე რო ინეტებენ ეს უკვე ქართველი ხალხის უჯიშოოობას უსვამს ხაზს . მონღოლებივით არიან .

ციტატა: Clever liar
ციტატა: Dani carvajal
ისე რეალის გარდა გუნდი არ მახსენდება, რო თამაშით ეჯობნოს და ამათ მოეგოთ ნააბაროტ :)) ერთი იყო სიტი ენრიკეს დროს და იმათ კაცი რო გაუგდეს მაგან მოშალა..
ამ ბოლო დროს ბევრი კლასიკოა სადაც ბარსას ვინიციუსებიც ვაჯექით სახეზე და გოლი ვერ გავიტანეთ და აქეთ სუარესმა მარტო მოგვიგო :დდ.
კონტაკტმა რო თქვა წეღან კოვაჩიჩის ჩაჯმა როა რა იმ კლასიკოზეც გავანადგირეთ თამაშით ბარსა და კოვაჩიჩმა რაკიტიჩს და მესის კორიდორი რო გაუკეთა და რო გავნადგყრდით 15 წუთში :დდ

35

17 ოქტომბერი 2019 23:05

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ორივე უმაღლესი კლასის ცენტრფორვარდია, ბენზემას შედეგიანობაზე რონალდუმ დიდი გავლენა მოახდინ. ჩემპიონთა ლიგაზე მეგოლეთა შორის მეოთხე ადგილზეა, მაგრამ რაც მაგას გამაზული აქვს იმის ნახევარი რომ გაეტანა ეხლა ბევრად წინ იქნებოდა, მაგრამ იმიტომაა ამდენი წელში რეალში რომ რაც მას აქვს სხვას არ აქვს. ის რომ სუარესი არაფრიდან გოლს გამოაცხობს მისი უდიდესი ნიჭის შედეგია, მაგრამ ბენზემას შეტევის წარმართვის ძალიან მაგარი უნდარი აქვს, შეიძლება ბოლო პასი მან არ გააკეთოს, მაგრამ მანამდე მისმა თამაშმა განსაზღვროს ის ბოლო მოქმედება, რომელსაც გოლი მოჰყვება. სუარესი უფრო მომეცი გავიტან ტიპია, ბენზემა უფრო დახვეწილი და ესთეტიური ფეხბურთელია, მის გვერდით ყველა კომფორტულად გრძნობს თავს. მაგის სიმულაცია ვინმეს ახსოვს მოედანზე? ან პრეტენზია ან კამათი, ან უხეშობა, სხვა კაცია. სუარესი სხვა ჟანრია უფრო რა, ორივე დიდი ფეხბურთელია თავიანთი პლიუს მინუსებით. რომ არა რონალდუს ფაქტორი და მუდმივათ მისი ასისტენტის როლში ყოფნა მენზემა ბევრად ეფექტური იქნებოდა, პლუს ნაკრებიდან მოკვეთა, სხვა მის ადგილზე კარიერას საერთოდ ვერ გააგრძელებდა არა თუ რეალის ძირითადი 9 ყოფილიყო. მოკლედ ჩემთვის ბენზემა უკეთესია ვიდრე სუარესი, მაგრამ სუარესიც რომ უდიდესი ფეხბურთელია რად უნდა ამას კამათი

36

17 ოქტომბერი 2019 23:07

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9000
ციტატა: Clever liar
უი ეგ რამ დამავიწყა :D მანდ დროგბამ გაღუნა ბარსა პირადად, მარა ეგ თამაში არც მოუგიათ

ჰო ანუ მეც ეგ ვთქვი არ მოუგიათ მარა შემდეგ ეტაპზე კი გავიდნენ

ციტატა: zizu2016
სუარესი უფრო მომეცი გავიტან ტიპია,

ეგ არის ლევანდოვსკი..სუარესი საჯარიმოში ძალიან ძლიერია ისეთ მომენტებში ისეთ მაგარ ბლოკიროვკებს აკეთებს, ასევე ბურთის გატარებები ძალიან ძლოერია მაგ საკითხში

37

17 ოქტომბერი 2019 23:09

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: zizu2016
ხო მაგრამ ამ რეალს ახლა რაც რონალდო არაა ცივსისხლიანი 9 უნდა. იმიტო რო აზარი და ბეილი არარის ის ვინც სეზონში 30 -40 გოლს გაიტანენ. და მარტო ბენზემას დახვრწილობა არ გამოგვადგება .

38

17 ოქტომბერი 2019 23:15

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Clever liar
ციტატა: Dani carvajal
.
+1. ქართველები ერთმანეთის გამტანი ხახლი ვართო, პირდაპირი მნიშვნელობით არი ზუსტად ნათქვამი.. შანსი თუ მიეცა გაგიტანს კიარა ისე გადაგთელავს ფეფრლს აღარ დატოვებს შენგან და მარტო ძალოვანი სტრუქტურების გადამეტების პრობლემაში არ არის ეგ..
რუსებივიტ არიან ,,მიმიშვი მოვდივარ “ . სისხლი რო აიმღვრა ხან თურქ სელჩუკები ხან ირანი ვინ და ვინ არა ეტყობა სადღაც იჩინა თავი ამ არეულობამ. სტუმარს ხალიჩას დაუგრბენ და ერთმანეთს დედას უ..ნ . არ მინდა სტუმარს გადაყვნენ ჯობია ერთმანეთს გაუფრთხილდნენ. ადამიანობა რო დაკარგა ერმა ეს მემგონი საბჭოეთის გადმონაშთია ალბათ რავი სხვა ვერ ვხსნი ვერაფრით. 1 წელია საფრანგეთში აქციებია პერმანენტულად შაბათ კვირას და მე თვალ ამოთხრილი არავინ მინახავს. ხელკეტითაც ცემეს მაგრამ ტყვიით თვალი არავის არაააქ ამოთხრილი.

39

17 ოქტომბერი 2019 23:36

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Clever liar
ციტატა: Dani carvajal
ხოდა 26_ში კარისკენ დარტყმა დაწერე ყველა და ჩარჩოში მოხვედრა 2 wink
მაგას ბარსახე თუ დავწერ თორე რეალის არაფერი მეჯერება მე როცა ბარსასთან მოდის თააში საქართველოს ნაკრებივით არიან :დდ კარში არ ურტყამენ არასდროს :დდ

40

17 ოქტომბერი 2019 23:38

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5514
კულეე რა თქმა უნდა 10 დან 9 იტყვის 2 თავით დგას მაღლა სუარესიო,მაგრამ აი რეალის ქომაგებისგან მსგავსი საუბარიიი უფრო საშინელებააა,თან არაობიექტურობის პიკიაა,,ბენზემას მოძულე რეალის ქომაგებიიი ყოველთვის ეცდებიან მის დაკნინებას,,,ლუკაკუს დონის ერთუჯრედიანი იგროკებიც კიი მასზე მაღლა დააყენებენ იმიტომ რომ ბენზემა სძულთ,,,ეხლა რაც შეეხება ბენზემა სუარესს,ეს არის გემოვნების საკითხი,ვინც იძახის ორი თავით მაღლა დგას ესა არაა სპორტული კომპეტენცია არამედ არისს პირადი სიძულვილიიი და არაფერ კავშირშია სპორტულ მხარესთან.კარგად გიყვართ სტატისტიკები და მაშინ ერთ კითხვას დაგისვავთ,,რამდენი პენალტი აქ დარტყმული კარიერაში სუარეს და რამდენი კარიმ ბენზემასსს?აი ეგ პენლები გამოაკელით და მერე ვიდავოთ თუ საქმე საქმეზე მიდგებააა,,,მაგრამ მთავარი იცი რა არისს რა როლი ქონდაა რონალდუსთან კარიმსსს და რა როლი აქ ეხლა,,დიდი სათვალე უნდა გიყიდოთ განსხვავება ნახოთ,,,კარიმმმაა მთელი 8 წელიი მიუძღვნა რონალდუს კარიერასს!!!
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

41

17 ოქტომბერი 2019 23:39

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: rivaldo10
ციტატა: Clever liar

ამ ვიდეო ვიყურე ეხლა და კვალდაკვალ ნაბიჯ ნაბიჯ მიყვება იმ მთავრობის კვალს ეს მთვავრობაც არაფერი იცვლება smile
ერთმა ბრძენმა თქვა როგორიც ხალხია მთავრობაც ისეთი ყავთო ))) არ გეწყინოს მაგრამ წართველები არიან მძღნერი ნაროდი )). უცხოსთან ვიქებ მაგრამ ხოვიცი რა ქვეშაჯვია ჯიში გვაქ)) ხალხიის გონიერებაზეა აქ მთავრობის ბრძანება არაფერ შუაშია ძმაო. სპეცრაზმელს ტრაკი უნდა ქონდეს რო ის მომაკვდინებელი რამ არ ჩაიდინოს რასაც ავალებენ. თვალის და სახის გარდა სქელი ტრაკი გვაქ ადამიანებს შეეძლოთ იქ მოეცხოთ )) მაგრამ ღორები ვართ რუსებივით მიიდი მიმიშვი სიამოვნებას იღებენ რაც მეტს დაასახიჩრებენ უსწორდებათ ))

42

17 ოქტომბერი 2019 23:41

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5514
ციტატა: zizu2016
ორივე უმაღლესი კლასის ცენტრფორვარდია, ბენზემას შედეგიანობაზე რონალდუმ დიდი გავლენა მოახდინ. ჩემპიონთა ლიგაზე მეგოლეთა შორის მეოთხე ადგილზეა, მაგრამ რაც მაგას გამაზული აქვს იმის ნახევარი რომ გაეტანა ეხლა ბევრად წინ იქნებოდა, მაგრამ იმიტომაა ამდენი წელში რეალში რომ რაც მას აქვს სხვას არ აქვს. ის რომ სუარესი არაფრიდან გოლს გამოაცხობს მისი უდიდესი ნიჭის შედეგია, მაგრამ ბენზემას შეტევის წარმართვის ძალიან მაგარი უნდარი აქვს, შეიძლება ბოლო პასი მან არ გააკეთოს, მაგრამ მანამდე მისმა თამაშმა განსაზღვროს ის ბოლო მოქმედება, რომელსაც გოლი მოჰყვება. სუარესი უფრო მომეცი გავიტან ტიპია, ბენზემა უფრო დახვეწილი და ესთეტიური ფეხბურთელია, მის გვერდით ყველა კომფორტულად გრძნობს თავს. მაგის სიმულაცია ვინმეს ახსოვს მოედანზე? ან პრეტენზია ან კამათი, ან უხეშობა, სხვა კაცია. სუარესი სხვა ჟანრია უფრო რა, ორივე დიდი ფეხბურთელია თავიანთი პლიუს მინუსებით. რომ არა რონალდუს ფაქტორი და მუდმივათ მისი ასისტენტის როლში ყოფნა მენზემა ბევრად ეფექტური იქნებოდა, პლუს ნაკრებიდან მოკვეთა, სხვა მის ადგილზე კარიერას საერთოდ ვერ გააგრძელებდა არა თუ რეალის ძირითადი 9 ყოფილიყო. მოკლედ ჩემთვის ბენზემა უკეთესია ვიდრე სუარესი, მაგრამ სუარესიც რომ უდიდესი ფეხბურთელია რად უნდა ამას კამათი

ყველაზე კომპეტენტურიი კომენტარი,,დიდი რესპექტი ჩემგან.ეს იშვიათად ხდება.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

43

17 ოქტომბერი 2019 23:43

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: I N I E S T A 8
ციტატა: Dani carvajal
ციტატა: Clever liar
ციტატა: Dani carvajal
ხოდა 26_ში კარისკენ დარტყმა დაწერე ყველა და ჩარჩოში მოხვედრა 2 wink
მაგას ბარსახე თუ დავწერ თორე რეალის არაფერი მეჯერება მე როცა ბარსასთან მოდის თააში საქართველოს ნაკრებივით არიან :დდ კარში არ ურტყამენ არასდროს :დდ

აბა უყურე😀პელემ რო ქორები ყარა რა მალე დაგვიწყებია შე კაცო😀კაფუ რო ათრია ეგ კარგად დაგიმახსოვრებია

პელე რომელია და კაფუ რომელი ის გამარკვიე შენ :დდ პელე ვინიციუსი და კაფუ პიკე ხო ?? :დდ. ახოხიალა მაგრამ კარში რო არ წასულა ბურთი ეგ ბარსას ბრალია ეტყობა 😆 ყოფილიყო წელვადი და ელასტიური ის კარები ხო გაიტანდნენ 1 ს მაინც 😂😂😂😂

44

17 ოქტომბერი 2019 23:50

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მგონი გადაიდო კლასიკო და ეგაა. მაგათი დედა ვატირე როგორ ველოდებოდი მოგვიწევს 18 დეკემბრამდე ლოდინი

45

17 ოქტომბერი 2019 23:54

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1147
ოფიციალურად კლასიკო 18 დეკემბერს. კაია მორჩებიან ბიჭები. თან რთული კალენდარი გაუმარტივდა რეალს, მალიორკა, გალათასარაი, და კლასიკო გასვლები სამივე ქონდა
-----------------------
რონალდინიო: "ზიდანი იყო ერთადერთი ფეხბურთელი, რომელმაც ბრაზილიელები არაფრად ჩაგვთვალა." მესი-კარიერაში მხოლოდ ერთ ფეხბურთელს ვთხოვე მაისური, ზიდანს!

46

18 ოქტომბერი 2019 00:01

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
რამდენი პენალტი აქ დარტყმული კარიერაში სუარეს და რამდენი კარიმ ბენზემასსს?აი ეგ პენლები გამოაკელით და მერე ვიდავოთ თუ საქმე საქმეზე მიდგებააა

შეტევის ლიდერობაზე რომ გაქ პრეტენზია და პენლებს შუა მცველს არტყმევინებ ეგეც სუარეს დააბრალე ახლა,არააქ ის ჟილკა და ლიდერის თვისებები და შეე-ცი თუ გინდა საიდანაც არ უნდა მიუდგე ეგრე გამოდის,ვერცერთი თავმოყვარე გრანდის შეტევის ლიდერი ბენზემა ვერ იქნება,ხან გამოხვალ და ამბობ არაა ცხრიანი და რა 40 გოლს სთხოვთო,აბა სუარსეს რაღას მიდარებ,ტიპი არსაიდან ქმნიდა გოლებს,ბოლო წლების საუკეთესო ცხრიანი ჩემთვის,გინდა იმის ფანი იყავი გინდა ამის,რაც ფაქტია ფაქტია

47

18 ოქტომბერი 2019 00:03

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1147
Official: The Spanish Committee has decided to postpone the Camp Nou El Clasico until 18th December!

ციტატა: toni
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
რამდენი პენალტი აქ დარტყმული კარიერაში სუარეს და რამდენი კარიმ ბენზემასსს?აი ეგ პენლები გამოაკელით და მერე ვიდავოთ თუ საქმე საქმეზე მიდგებააა

შეტევის ლიდერობაზე რომ გაქ პრეტენზია და პენლებს შუა მცველს არტყმევინებ ეგეც სუარეს დააბრალე ახლა,არააქ ის ჟილკა და ლიდერის თვისებები და შეე-ცი თუ გინდა საიდანაც არ უნდა მიუდგე ეგრე გამოდის,ვერცერთი თავმოყვარე გრანდის შეტევის ლიდერი ბენზემა ვერ იქნება,ხან გამოხვალ და ამბობ არაა ცხრიანი და რა 40 გოლს სთხოვთო,აბა სუარსეს რაღას მიდარებ,ტიპი არსაიდან ქმნიდა გოლებს,ბოლო წლების საუკეთესო ცხრიანი ჩემთვის,გინდა იმის ფანი იყავი გინდა ამის,რაც ფაქტია ფაქტია

ლევანაზე გიჟი და მკვლელი ფორვარდი არ მინახავს კაი ხანია, უდაოდ საუკეთესოა, ეს რო რეალს დროზე ეყიდა, იყო მაგაზე საუბარი სერიოზული, აი ლიგა ხო დაყარეს ლალიგასაც ა გააკარებდენ ბარსელონას
-----------------------
რონალდინიო: "ზიდანი იყო ერთადერთი ფეხბურთელი, რომელმაც ბრაზილიელები არაფრად ჩაგვთვალა." მესი-კარიერაში მხოლოდ ერთ ფეხბურთელს ვთხოვე მაისური, ზიდანს!

48

18 ოქტომბერი 2019 00:09

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: I N I E S T A 8
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: Dani carvajal
პელე სწორია კაფუ სემედუ😀მერე 200 რო დაარტყა მაგას ვამბობ დანახვა უნდა რო ამბობ არ არტყავენო😀ბედი დანი ბედიიიიი
ბედი კიარა შლანგები იყვნენ :დდ თორე სუარესი და მესისნაირი შემსრულებლები რო ყოფილიყვნენ გადაჯეჯგავდნენ შტეგენის კარებს . ძალიან მარტივი ფილოსოფიააა ; არ გაიტან გაგიტანენ . ყოველთვის ამართლებს ეს გამონათქვამი .

49

18 ოქტომბერი 2019 00:13

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: RAUL BLANCO
ლევანაზე გიჟი და მკვლელი ფორვარდი არ მინახავს კაი ხანია, უდაოდ საუკეთესოა, ეს რო რეალს დროზე ეყიდა, იყო მაგაზე საუბარი სერიოზული, აი ლიგა ხო დაყარეს ლალიგასაც ა გააკარებდენ ბარსელონას

საუკეთესოობაზე რომ გაქვს პრეტენზია რაღაცა ხომ უნდა გქონდეს მოგებული,ბუნდესლიგის საინი და ბომბარდირობა არ იძლევა მაგის თქმის საბაბს,სუარესს 2 ჯერ აქვს ოქროს ბუცი,ლიგის ტიტული,პლიუს ფინალში გატანილი გამარჯვების გოლი და დახუია ლა ლიგა,პლუს მესი ყავდა გუნდში რომელიც იტანდა სამიათას გოლს smile

50

18 ოქტომბერი 2019 00:30

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: I N I E S T A 8
ასევე ჩემლიონატში რონალდოც ყავდა და 2 ჯერ მოუგო მათ ოქროს ბუცი.ინგლისის ესოანეთის და ჰოლანდიის ბომბარდირია ტიპი და რავი რაღა უნდა ქნას მეტი?

მეტი რაღა უნდა ქნას დამტკიცებულიაქ უკვე ყველაფერი საუკეთესო ცხრიანია,მესი-რონალდოს ეპოქაში 2 ოქროს ბუცს რომ აიღებ უკვე ყველაფერზე მეტყველებს,კლასიკოშიც თუ არ ვცდები ბენზემაზე მეტი აქვს გატანილი მიუხედავად იმისა რომ თამაშები ალბათ ბიზონს 2-ჯერ მეტი ექნება,იკბინება თუ იღრინება თავის საქმეში მაგარია და შეეც-ი თუ გინდა wink

51

18 ოქტომბერი 2019 00:44

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
სუარესი მაგარია ეგ ჩათლახი, აიაქსიდან მინდოდა მაგის გადმოსვლა. ლევანა მაგარია, მაგრამ სუარესი სხვა დონეა.

ფენომენი რა თქმა უნდა საუკეთესო ფორვარდია, თუმცა ნისტელროიც უძლიერესი იყო. კლასიკოებშიც თქვა მაგან თავისი სიტყვა.

52

18 ოქტომბერი 2019 00:50

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: RAUL BLANCO
Official: The Spanish Committee has decided to postpone the Camp Nou El Clasico until 18th December!

ციტატა: toni
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
რამდენი პენალტი აქ დარტყმული კარიერაში სუარეს და რამდენი კარიმ ბენზემასსს?აი ეგ პენლები გამოაკელით და მერე ვიდავოთ თუ საქმე საქმეზე მიდგებააა

შეტევის ლიდერობაზე რომ გაქ პრეტენზია და პენლებს შუა მცველს არტყმევინებ ეგეც სუარეს დააბრალე ახლა,არააქ ის ჟილკა და ლიდერის თვისებები და შეე-ცი თუ გინდა საიდანაც არ უნდა მიუდგე ეგრე გამოდის,ვერცერთი თავმოყვარე გრანდის შეტევის ლიდერი ბენზემა ვერ იქნება,ხან გამოხვალ და ამბობ არაა ცხრიანი და რა 40 გოლს სთხოვთო,აბა სუარსეს რაღას მიდარებ,ტიპი არსაიდან ქმნიდა გოლებს,ბოლო წლების საუკეთესო ცხრიანი ჩემთვის,გინდა იმის ფანი იყავი გინდა ამის,რაც ფაქტია ფაქტია

ლევანაზე გიჟი და მკვლელი ფორვარდი არ მინახავს კაი ხანია, უდაოდ საუკეთესოა, ეს რო რეალს დროზე ეყიდა, იყო მაგაზე საუბარი სერიოზული, აი ლიგა ხო დაყარეს ლალიგასაც ა გააკარებდენ ბარსელონას

ლევანა რომ რეალს ეყიდა რა შეიცვლებოდა? როგორც იოვიჩია დღეს ისე იქნებოდა მაშინ ლევანა.. არა ბიჭო ეხა ზიდანი ბენზემას დასვამდა სკამზე😂😂😂

ციტატა: toni
ციტატა: I N I E S T A 8
ასევე ჩემლიონატში რონალდოც ყავდა და 2 ჯერ მოუგო მათ ოქროს ბუცი.ინგლისის ესოანეთის და ჰოლანდიის ბომბარდირია ტიპი და რავი რაღა უნდა ქნას მეტი?

მეტი რაღა უნდა ქნას დამტკიცებულიაქ უკვე ყველაფერი საუკეთესო ცხრიანია,მესი-რონალდოს ეპოქაში 2 ოქროს ბუცს რომ აიღებ უკვე ყველაფერზე მეტყველებს,კლასიკოშიც თუ არ ვცდები ბენზემაზე მეტი აქვს გატანილი მიუხედავად იმისა რომ თამაშები ალბათ ბიზონს 2-ჯერ მეტი ექნება,იკბინება თუ იღრინება თავის საქმეში მაგარია და შეეც-ი თუ გინდა wink


ბაზარი არაა გეთანხმები 100%ით.. სუარესი პიროვნულად მეზიზღება რასაცქვია მისი ქცევებით და სიმულიანტობით მარა თავის საქმეში რომ ერთერთი ყველაზე მაგარია ამის დანახვა შეუიარაღებელი თვალითაა შესაძლებელი😂 ბენზემამ რაცხა ამ სეზონში გაიფართხალა სუარესს როგორ ჯობია? ბენზემას რეალის თვის საუკეთესო ფეხბურთელობის მეტი რამე აქ მოგებული ინდივიდუალური? ოქროს ბუცზე ოდესმე პრეტენზია ქონია? ლიდერობა შეუძლია გუნდის? ამდენხანს რონალდო იყო კაი მარა წინა წელს რა მოაგებინა რეალს ბენზემამ? წელს ვნახოთ კარგად დაიწყო და იმედია ასეც გააგრძელებს მარა 5კარგი თამაშის გამო სუარესს როგორ ამჯობინებენ ჩემამდე არდადის

53

18 ოქტომბერი 2019 00:51

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
სუარესი არის სუპერ ცივსისხლიანი ფორვარდი. საიდან გამოგიღებს მცველს და სად შეუთხრის მეკარეს ეგაა დონეე . ჯეკაა და პიტბულია მაგრამ თავისი საქმის პროფესიონალია როგორც ფორვარდი დონეაა ვიში კლასის . ბენზემა პიროვნულად ჯობია ჯიგარი და ხოშიანი კაცია ბიზვინი. მაგრამ სუარესი მკვლელიაა და მიდი და შეეცი მართლა თუ გინდა.

54

18 ოქტომბერი 2019 00:53

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Dani carvajal
სუარესი არის სუპერ ცივსისხლიანი ფორვარდი. საიდან გამოგიღებს მცველს და სად შეუთხრის მეკარეს ეგაა დონეე . ჯეკაა და პიტბულია მაგრამ თავისი საქმის პროფესიონალია როგორც ფორვარდი დონეაა ვიში კლასის . ბენზემა პიროვნულად ჯობია ჯიგარი და ხოშიანი კაცია ბიზვინი. მაგრამ სუარესი მკვლელიაა და მიდი და შეეცი მართლა თუ გინდა.

ბენზემა არიყო ის რომ ვალბუენას პორნო ვიდეოებით რომ აშანტაჟებდა? კაი კაცობაა ეგ? მიტოა როარ იძახებენ ნაკრებში მერე მაგ ქინძს მაგას😃😃

55

18 ოქტომბერი 2019 00:53

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Dani carvajal
სუარესი არის სუპერ ცივსისხლიანი ფორვარდი. საიდან გამოგიღებს მცველს და სად შეუთხრის მეკარეს ეგაა დონეე . ჯეკაა და პიტბულია მაგრამ თავისი საქმის პროფესიონალია როგორც ფორვარდი დონეაა ვიში კლასის . ბენზემა პიროვნულად ჯობია ჯიგარი და ხოშიანი კაცია ბიზვინი. მაგრამ სუარესი მკვლელიაა და მიდი და შეეცი მართლა თუ გინდა.

+++
სუარესის ტრანსფერი როცა დაიწყო, მახსოვს რეალში გადასვლაზე იწერებოდა. ბარაელონა ბოლოს გამოჩნდა. რომ გადმოსულიყო ორჯერ ძლიერი იქნებოდა ჩვენი წინა ხაზი.

56

18 ოქტომბერი 2019 00:59

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: I N I E S T A 8
ციტატა: Dani carvajal
ყველანაირ სიბინძურეს ჩადის მოედანზე.აი დიეგო სიმეონე რო მონაგონია მაგრამ მხოლოდ მოედანზე აკეთებს არაა პიროვნულად რაც ჩანს ვირი საუკეთესოა და მართლა სთხარე თუ გინდა.ყველა მცველს აჯობებს ორთაბრძოლაში დარწმუნები ვარ.აი არასდროს არ თმობს არაფერს დაბეგ მევასება ჯეკასი😁
კეინს აქებდნენ როგორ აკეთებს დაფარებაას და კედელსო და თემები და კეინზე სად მიდიან სუარესი ისე ნაგრა ფარავს ბურთს და დასწრებაზე ისეთია რაის კეინი და ხის მორი :დ :დ ელასწიურია ჯეკა აკრობატია ეგ ჩემისა :დდ ფორვარდებში ამჟამად პირველზე დგას და 10 წლის მერე ვინ იქნება ახალი ვინმე ვნახოთ :დდ

57

18 ოქტომბერი 2019 01:01

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Dani carvajal
ციტატა: I N I E S T A 8
ციტატა: Dani carvajal
ყველანაირ სიბინძურეს ჩადის მოედანზე.აი დიეგო სიმეონე რო მონაგონია მაგრამ მხოლოდ მოედანზე აკეთებს არაა პიროვნულად რაც ჩანს ვირი საუკეთესოა და მართლა სთხარე თუ გინდა.ყველა მცველს აჯობებს ორთაბრძოლაში დარწმუნები ვარ.აი არასდროს არ თმობს არაფერს დაბეგ მევასება ჯეკასი😁
კეინს აქებდნენ როგორ აკეთებს დაფარებაას და კედელსო და თემები და კეინზე სად მიდიან სუარესი ისე ნაგრა ფარავს ბურთს და დასწრებაზე ისეთია რაის კეინი და ხის მორი :დ :დ ელასწიურია ჯეკა აკრობატია ეგ ჩემისა :დდ ფორვარდებში ამჟამად პირველზე დგას და 10 წლის მერე ვინ იქნება ახალი ვინმე ვნახოთ :დდ

კეინიც მაგარია ორი აზრი არაა.. სუარესს ვერ ჯობს მარა ბენზემაზე კარგი შესრულება კეინსაც აქ.. და არა მარტო ბენზემაზე ბევრს ჯობს ჰარი დღეს

58

18 ოქტომბერი 2019 01:03

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2334
ციტატა: I N I E S T A 8
ციტატა: toni
ციტატა: I N I E S T A 8
ასევე ჩემლიონატში რონალდოც ყავდა და 2 ჯერ მოუგო მათ ოქროს ბუცი.ინგლისის ესოანეთის და ჰოლანდიის ბომბარდირია ტიპი და რავი რაღა უნდა ქნას მეტი?

მეტი რაღა უნდა ქნას დამტკიცებულიაქ უკვე ყველაფერი საუკეთესო ცხრიანია,მესი-რონალდოს ეპოქაში 2 ოქროს ბუცს რომ აიღებ უკვე ყველაფერზე მეტყველებს,კლასიკოშიც თუ არ ვცდები ბენზემაზე მეტი აქვს გატანილი მიუხედავად იმისა რომ თამაშები ალბათ ბიზონს 2-ჯერ მეტი ექნება,იკბინება თუ იღრინება თავის საქმეში მაგარია და შეეც-ი თუ გინდა wink

ასისტებიც ბენზემაზე მეტი აქ.ვერავინ შეძლო რონალდო მესის ეპოქაში მათზე მეტის გატანა და ეს 2 ჯერ შეძლო როცა ბენზემა ახლოსაც ვერ გაკარებია.დანარჩენებზე რომ არაფერი ბთქვათ.ალბათ ბემზემა სხვანაირწდ ხსნის სიცმვრცეს.სუარეს ინტელექტი არ აქ და მომე გავიტანიმ ვაფშე დაგკიჯა😁სუა თუ მომე გავიტანოა რავიცი.ატლეტიკოს რაც მაგან გაუკეთა მარტო მანდ ჩანს რამხელა ინტელექტი და კლასი აქ

კიდევ კარგი სუარესს 2009 წლიდან მოყოლებული არ უთამაშია ბარსაში :დ
თუნდაც 2016 წელს,როდესაც მის გვერდზე ნეიმარი და მესი თამაშობდნენ და ამასთანავე ერთს 31 გოლი ჰქონდა გატანილი და მეორეს 41,სუარესისთვის ეს სულაც არ აღმოჩნდა ხელის შემშელი რომ 59 გოლი გაეტანა. ამიტომ მთლად რონალდოზე დაბრალება იმის რომ სათანადოდ გოლს ვერ იტანდა მთლად მართებული ვერ იქნება.:დ

59

18 ოქტომბერი 2019 01:04

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: mbape10
ციტატა: Dani carvajal
ციტატა: I N I E S T A 8
ციტატა: Dani carvajal

კეინიც მაგარია ორი აზრი არაა.. სუარესს ვერ ჯობს მარა ბენზემაზე კარგი შესრულება კეინსაც აქ.. და არა მარტო ბენზემაზე ბევრს ჯობს ჰარი დღეს
კი მაგრამ ჯეკაას ვერ ჯობია . ეხხ თავის დროზე ფალკაო რო გვეყიდა რა კაი იქნებოდა . მაგრამ ვერ დავითანხმებ იმის დედაც .მაგრა მევასებოდა ფალკაო ახალგაზრდობაში::დდ

60

18 ოქტომბერი 2019 01:05

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: I N I E S T A 8
ასისტებიც ბენზემაზე მეტი აქ.ვერავინ შეძლო რონალდო მესის ეპოქაში მათზე მეტის გატანა და ეს 2 ჯერ შეძლო როცა ბენზემა ახლოსაც ვერ გაკარებია.დანარჩენებზე რომ არაფერი ბთქვათ.ალბათ ბემზემა სხვანაირწდ ხსნის სიცმვრცეს.სუარეს ინტელექტი არ აქ და მომე გავიტანიმ ვაფშე დაგკიჯა😁სუა თუ მომე გავიტანოა რავიცი.ატლეტიკოს რაც მაგან გაუკეთა მარტო მანდ ჩანს რამხელა ინტელექტი და კლასი აქ

My Webpageრამდენი გოლი ჰქონია ამჩემისას გატანილი,მარტო პირველი გოლი ნახე,გახსნა ჩამოღება დარტყმა,ერთი რაღაცა ზედმეტი მოძრაობა და გოლი არ გავიდოდა,აი ესაა უმაღლესი ფორვარდის კლასი,არაფრიდან გოლის მოფიქრება

61

18 ოქტომბერი 2019 01:10

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Dani carvajal
ციტატა: mbape10
ციტატა: Dani carvajal
ციტატა: I N I E S T A 8
ციტატა: Dani carvajal

კეინიც მაგარია ორი აზრი არაა.. სუარესს ვერ ჯობს მარა ბენზემაზე კარგი შესრულება კეინსაც აქ.. და არა მარტო ბენზემაზე ბევრს ჯობს ჰარი დღეს
კი მაგრამ ჯეკაას ვერ ჯობია . ეხხ თავის დროზე ფალკაო რო გვეყიდა რა კაი იქნებოდა . მაგრამ ვერ დავითანხმებ იმის დედაც .მაგრა მევასებოდა ფალკაო ახალგაზრდობაში::დდ

სუარესს ვერ ჯობია კანეშნა.. ამჟამინდელი ცხრიანებიდან ლევანდოვსკის თუ შეადარებ სუარესს თორე ბენზემები იგუაინები და ლუკაკუები ახლოსაც ვერ მივლენ.. კეინი რამდენი წლისაა? თუ ახალგაზრდაა ექნება შანსი ტოპ ცხრიანი გახდეს თუ რათქმაუნდა ქათმებს დატოვებს და ნორმალურ კლუბში გადავა.. ყველაფერი აქ კეინს იმისთვის რომ ერთერთ საუკეთესო ცხრიანად ჩამოყალიბდეს..
ფალკაო მეც მაგარი მევასებოდა.. რა ახლოს ვიყავით მაგის ყიდვასთან მარა ვერ დავიყოლიეთ.. მერე ტრამვა მიიღო მაგარი და მისმერე მოუკლო კიდეც მაგრად..

62

18 ოქტომბერი 2019 01:13

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Dani carvajal
ეხხ თავის დროზე ფალკაო რო გვეყიდა რა კაი იქნებოდა . მაგრამ ვერ დავითანხმებ იმის დედაც .მაგრა მევასებოდა ფალკაო ახალგაზრდობაში

რაც ითამაშა ის 3 წელი ჩემთვის ყველაზე მაგარი ფორვარდი იყო,განდო-ნი ატლეტიკო როგორ არ მოგვყიდა,გაყიდეს მონაკოში პირველივე წელს გაუწყდა მყესები და დაამთავრა დიდი ფეხბურთი fellow

ციტატა: Bordo
ამიტომ მთლად რონალდოზე დაბრალება იმის რომ სათანადოდ გოლს ვერ იტანდა მთლად მართებული ვერ იქნება.:

სეზონში ძირითადი ფორვარდი ლა ლიგაში 5 გოლს რომ გაიტანს ვის უნდა დააბრალო wink wink

63

18 ოქტომბერი 2019 01:17

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
rac komebi daiwera xenzemas da jekas shedarebazr am statiashi iqedan sauketesoebs davwer, xenzemas suaresze naklebi penalti aqvs dartymulio 😂 wlis fraza 😂 penaltsac ro ardagartymevineben warmoidgine ra aso xar 😂 da neta visi bralia penalts ro arartymevineben 😂 jeka livershi lideri iyo da urtyavda penaltebs,putashi mesia lideri da is urtyavs,realshi ronaldu iyo da is urtyavda wavida da es auxsneli arseba mainc ver urtyavs 😂 mcvels ro gamjobineben 😂 kide erti sauketeso fraza.xenzemam ragac 5 kargi tamashi chaatara am wels da jekas rogor adarebto,mbape ro uweria magan dawera mgoni,ai kacurad romeli 5 tamashi chaatara kargad 😂 mxolod golis gatanad cariel karebshi mandzukichsac da mario gomezsac sheedzlot mtavaria imis garda rasaketeb,imis garda ki es 1000 moments aniavebs,kide erti fraza,xenzema kacobit jobia jekaso,tipi milioneria da dzmakacs ashantajebda da fuls dzalavda da jekaze kai ritia,egeti ugirsi saqcieli imas arasdros chaudenia da bolos jekas didi pativiscemis miuxedavad levana su sxva donea,vishi klasia,keinic aranaklebia

64

18 ოქტომბერი 2019 01:24

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2334
ციტატა: toni
ციტატა: Dani carvajal
ეხხ თავის დროზე ფალკაო რო გვეყიდა რა კაი იქნებოდა . მაგრამ ვერ დავითანხმებ იმის დედაც .მაგრა მევასებოდა ფალკაო ახალგაზრდობაში

რაც ითამაშა ის 3 წელი ჩემთვის ყველაზე მაგარი ფორვარდი იყო,განდო-ნი ატლეტიკო როგორ არ მოგვყიდა,გაყიდეს მონაკოში პირველივე წელს გაუწყდა მყესები და დაამთავრა დიდი ფეხბურთი fellow

ციტატა: Bordo
ამიტომ მთლად რონალდოზე დაბრალება იმის რომ სათანადოდ გოლს ვერ იტანდა მთლად მართებული ვერ იქნება.:

სეზონში ძირითადი ფორვარდი ლა ლიგაში 5 გოლს რომ გაიტანს ვის უნდა დააბრალო wink wink

რთული სათქმელია,მაგრამ ხომ იცი გასასამართლებელი საბუთი ყოველთვის მოიძებნება :დ

65

18 ოქტომბერი 2019 01:28

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1378
ციტატა: toni
სეზონში ძირითადი ფორვარდი ლა ლიგაში 5 გოლს რომ გაიტანს ვის უნდა დააბრალო

და მაქედან 2 პენალტი რო იქნება )))

66

18 ოქტომბერი 2019 01:29

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: toni
ციტატა: Dani carvajal
ეხხ თავის დროზე ფალკაო რო გვეყიდა რა კაი იქნებოდა . მაგრამ ვერ დავითანხმებ იმის დედაც .მაგრა მევასებოდა ფალკაო ახალგაზრდობაში

[b]რაც ითამაშა ის 3 წელი ჩემთვის ყველაზე მაგარი ფორვარდი იყო,განდო-ნი ატლეტიკო როგორ არ მოგვყიდა,გაყიდეს მონაკოში პირველივე წელს გაუწყდა მყესები და დაამთავრა დიდი ფეხბურთი[/b]
ციტატა: Bordo
[b]b]
როგორ უნდოდა არადა რადამელს რეალში გადმოსვლა და ატლეტიკომ დაიპუტა დედიმისის. როგორ მევასებოდა მაგარი გიჟი იყოოო . იოვიჩის კუმირი ყოფილა ფალკაო კიდე კაი ბენზემაო არ თქვა 😂 მაგრამ ჯობდა ეთქვა და ძირიტადშიც ხშირად დააყენებდნენ 😆😆😆

67

18 ოქტომბერი 2019 02:05

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5514
ციტატა: toni
სეზონში ძირითადი ფორვარდი ლა ლიგაში 5 გოლს რომ გაიტანს ვის უნდა დააბრალო

5 გოლი სეზონში ესე რაულმაც გაიტანააა))) მაგით კლას ვერ დააკნინებბ,,შენი საუბარი არასერიოზულიიიაა დაა სიძულვილზე აგებული.

ციტატა: toni
ვერცერთი თავმოყვარე გრანდის შეტევის ლიდერი ბენზემა ვერ იქნება,ხან გამოხვალ და ამბობ არაა ცხრიანი და რა 40 გოლს სთხოვთო,აბა სუარსეს რაღას მიდარებ,ტიპი არსაიდან ქმნიდა გოლებს,ბოლო წლების საუკეთესო ცხრიანი ჩემთვის,გინდა იმის ფანი იყავი გინდა ამის,რაც ფაქტია ფაქტია

9 ანი არ იყოო რონალდუსთან ერთად რომ თამაშობდა,ეხდა გახდა რაც როპნალდო წავიდა,კარგ მთქმელს კარგი გამგონე უნდაო მაგრამ შენ ხო აქ უნდა იტროლაო დაა დამახინჯებული ინრტერპრეტაციიით წარმოადგინო თეორიააააა ..რაც შეეხება სუარესის ბოლო წლების საუკეთესო ცხრიანობაზეეე ამას იმიტომ წერ რომ ბენზემა გძულსს,ესა თქვენი მორალი და შეგნება აქ,საერთოდ არაფერ კავშირშიაა სპორტული თვალსაზრისი ამ შემთხვევაში,ამიტომ რამდენიც არ უნდა იჯღავლოთ მაინც რეალისს ძირითადი ფორვარდი იქნება კარიმი 2023 წლამდე!!!
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

68

18 ოქტომბერი 2019 02:14

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2588
ციტატა: Madrid 4 ever
სუარესის ტრანსფერი როცა დაიწყო, მახსოვს რეალში გადასვლაზე იწერებოდა. ბარაელონა ბოლოს გამოჩნდა

ეჰჰ მეც მახსოვს როგორ მინდოდა გადმოსულიყო ... ლივერპულის თამაშებს ვუყურებდი და მსიამოვნებდა ისე თამაშობდა.. ბოლო სეზონი ხო საერთოდ მარტო ათრევდა კლუბს ყველაფერი თვითონ იყო... იწყებდა შეტევას და ასრულებდა love მაგრამ შეგვრჩა ისევ მძორი wink

69

18 ოქტომბერი 2019 08:03

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
kai mivxvdi ro isini seqtantebi arian da suaresi urchevniat magram realis fani xar da benzemaze rato unda tqva egetebi yvela mwvrtnelis dros kaci sastavs tamashobs kaka ronaldu da benzema ertad iyides da benzema darcha marto jer tipiurad isetia ar chxubobs ar simulaciobs tips witeli barati araaq karierashi migebuli realis fani magas maic arunda izaxde imito roo 10 welia sheni sayvareli gundis 9iania da sanam ar wava gundidan egre iqneba

70

18 ოქტომბერი 2019 08:48

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: mirianiii
ციტატა: CHEPE
ციტატა: mirianiii
ციტატა: CHEPE
წინასწარ ვიცი რაც იქნება პატარა ოდნავ ჯარიმაზეც კი როარ დადოს მსაჯმა ბარსას უწოვენ უკვე:დ:დ:დ თუ რეალმა მოიგო სუფთად იქნება არანაირი ნიშნები ანუ:დ:დდ როდის მოვა 26 თუ არ გადადეს მოუთმენლად ველი

ai sheni bogma komentarebit nu shegvikitine ra,ar daigale ambavshvuri saubrebit

ჯერ შვილო ბოღმა გაიგე რა ხილია და მერე მელაპარაკე ხარაშო:დ:დ:დ
ტიპები ისე ისვრიან სიტყვებს ბოღმაო გეგონება რეალი მისი აშენებული გუნდი იყოს და ბარსა ჩემი რომ დავიბოღმო:დ:დ
და მერე მეორედ შენ არავი გეკითხება ვინ რას დაწერს ათასჯერ გაქვს მონასმენი ეს ფრაზები თუ არ გსიამოვნებს ნურც წაიკითხავ და შეხედავ და ყველას აზრით ნუ ამბობ აქ მე კიარა შენ უფრო არავის ეხატები გულზე გულწრფელად თუ გინდა გაიგო ბევრმა გაგიტარა და ბევრმა პირში გითხრა ეგ უკვე

ert adgilze mkidia a egeti azrebi kvatav,es realis saitia da gaitvaliswine ras wer,nu iwvev sastavs da nu provokatorob,me ar vici shen putas rogor afaseb da gevaseba magram me reali magrad mevaseba da sheni azrebi shentvis sheinaxe

დამიწყნარდი ჯიგარო ბარსამანიაზეც კარგად დაძვრები და პროვოკაციას თავად შენ ქმნი ყველგან... აქ არავის უთქვამს ჩემთვის პროვოკატორი ხარო და სანამ დაუკრეფავში გადახვალ შენ თავს მიხედე ხარაშო?? მეორედ შენგან დაციტირებული არ დავინახო სხვა თუ გიტარებს მე არ გაგიტარებ უაზრობებს

ციტატა: RAUL BLANCO
ოფიციალურად კლასიკო 18 დეკემბერს. კაია მორჩებიან ბიჭები. თან რთული კალენდარი გაუმარტივდა რეალს, მალიორკა, გალათასარაი, და კლასიკო გასვლები სამივე ქონდა

დაიცა მერე ეგ როგორ არის მაგ ტურის თამაში გადაიდო თუ შეცვალეს და რომელ ტურშიც გადაიტანეს ის გადმოვა ეხლა 26 ში თუ რა მაფიაა)))

71

18 ოქტომბერი 2019 10:49

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1006
არ ვიცი ვის როგორ ურჩევნია და როგორი გემოვნება აქვს მაგრამ იმ რეალის ფანების არ მესმის ბენზემა სუარესთან ახლოსაც ვერ მივაო რომ იძახიან, ჯერ ერთი იქედან დავიწყოთ როცა ბენზემა გამოცნდა ლიონში და სუარესი აიაქსი პროჭაობდა ვენლოებთან და ექსელსიორებთან, მასინ ბენზემა ლიგა 1 ბომბარდირი გახდა , ლიგაზე მანჩესტერი და ბარეორი ძლიერი გუნდი წამოიონცო ჟუნინიოსთან ერთად და მაშინ როგორი გოლის ალროც ქონდა ყველას გვახსოვს, მერე მეორე, რაც რეალში გადმოვიდა რა როლის მოარგეს თუ ბრმა და მთლად შტერი და უცოდინარი არ ხარ ფეხბურთში მაგასაც მიხვდები რატო აქ სტატისტიკურად ამდენიო გოლი, მაზვით მაზა ბაზარი არაა მაგრამ გარდაისახა რეალში უფრო დამხმარეთ და შემქმნელად ვიდრე გოლეაქდორად როგორიც მოვიდა თავის დროზე,(პ.ს მაზვას რაც შეეხება სუარესი რო მაგარი მაზილა არ იყოს 600 გოლამდე მართლა ექნებოდა დღეს კარიერაში) მეორე სეზონს ატარებს რონალდოს გარეშე რეალში და რომელი ფორვარდი იტყვის ეგეთ სტატზე რაც დადო შარშან და რაც წელს აქ აბა თქვით, მერე კიდე ვისაც უნდა იმას ეწყინოს სად სუარესს რო მეპასეები ყავდა მესის თამადობით და სად ბენზემას, კიდე ცალკე თემაა მოედანზე როგორ აზროვნებ და რა ჭკუით მოძრაობ, ბარეორი უცოდინარი გამოდის ამბობს რად მინდა ბენზემას სივრცეების გახსნა, მცველის გადაყვანა და შეტევების ორგანიზება მოდრიჩი და კროოსი აბა რისთვის გვყავსო ეგაა უცოდინარობის პიკი, პესი და ფიფა არაა ძმებო რეალური ფეხბურთ ჩათვალეთ ბურთიანი შახმატია და ვისაც ოდნავ მაინც ჩაუხედავს ტაქტიკაში მიხვდება ის! ბენზემას რო ის როლი ვერ მოერგო რაც რეალში ქონდა ამდენი წლების განმავლობაში იუგაინი მოუვიდოდა, სუარეესს კიდე არავინ თხოვდა მესის დაეხმარე სივრცეების პოვნაში და მცველები მოაშორეო, პირიქით უფრო ხდებოდა ეგ! და ნუ გონია აქ სასტავს კიდე სუარესი 10 დან 9 მომნეტს იყენებდა, გადახედეთ მაინც მაგის მაზილაობებს! და დონე კიდე სადაც მართლა ჩანს ფეხბურთელის ეგ ჩემი აზრით არი ჩემპიონთა ლიგა! ვიღაცამ ზემოთ სტატისტიკა მოიყვანა კარიერული გოლების და სუარესს თითქმის 500 მდე აქ და ბენზემა ათეულშიც არააო, დადეთ აბა ლიგის სტატი და რომელი რომელზეა ნახავთ, თუნდაც ჩატარებული თამაშების მიხედვით ამოიღეთ სტატი! მოკლედ საბოლოოდ მაინც გემოვნების საკითხია ამ ორი ფორვარდი შედარება და ჩემი პოზიცია კი დავაფიქსირე უკვე

72

18 ოქტომბერი 2019 14:01

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 6
Patara barsas saitia imena halaze raa gadit bidzia weret rac gindat mania tu kvatiaaa

73

18 ოქტომბერი 2019 15:03

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: mbape10
ქვემოთ სუარესზე და ბენზემაზე რომ იყო დავა ვინ უკეთესიაო ერთი ის მაინტერესებს ბენზემას რაიმე ინდივიდუალური ჯილდო აქ? მაქსიმუმ რეალის თვის საუკეთესო წოდება😃 შეიძლება აქ მარა არვიცი და მითხარით.. ოდესმე ოქროს ბუცზე პრეტენზია ქონია? არმახსენდება.. და სუარესი რომ უფრო შემსრულებელია და მეგოლეა ამას მარტო მე ვხედავ?

რამდენიც გინდა იმდენი აქ.მარკას საუკეთესო ფეხბურთელი,წინა სეზონის ყველაზე მაგარი ფრანგი ფეხბურთელი რომელიც არაა საფრანგეტის ლიგაში

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

რეკლამა

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 დოვბიკი 17
2 ბელინგემი 16
3 მაიორალი 15
4 ბუდიმირი 15

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 რეალი 6 6 0 0 18
2 ნაპოლი 6 3 1 2 10
3 ბრაგა 6 1 1 4 4
4 იუნიონ ბერლინი 6 0 2 4 2

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...

4-3-3
4-4-2
4-2-3-1



მთვლელები

საიტის არქივი:

აპრილი 2024 (256)
მარტი 2024 (335)
თებერვალი 2024 (456)
იანვარი 2024 (411)
დეკემბერი 2023 (372)
ნოემბერი 2023 (391)