ახალი კონტრაქტი და გაზრდილი ხელფასი კარიმ ბენზემას

ესპანურ გამოცემებზე დაყრდნობით, მადრიდის „რეალი“ და კარიმ ბენზემა ახალ კონტრაქტს მოაწერენ ხელს...


ხელშეკრულება 2022 წლის 30 ივნისამდე გაგრძელდება.

რაც შეეხება ხელფასს, კარიმი წლიურად 11 მილიონს მიიღებს და „ბლანკოსის“ ერთ-ერთი ყველაზე მაღალანაზღაურებადი ფეხბურთელი გახდება. dle 10.1

  • Hala
  • 8 ოქტომბერი 2019
  • 4851
  • 62

1

8 ოქტომბერი 2019 14:38

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2623
ყველაზე დაფასებული ფეხბურთელი რეალში 😂😂😂😂👏🏻👏🏻

2

8 ოქტომბერი 2019 15:04

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4
ras ushvebaaa asetsss aam oeres rooamiis gardaa yvelaaa gayidaaa da kidev kontrakti gauforna xelfasiiic daumataa

3

8 ოქტომბერი 2019 15:10

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1006
საღოლ ბიზონ!

4

8 ოქტომბერი 2019 15:24

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3126
💕💕

5

8 ოქტომბერი 2019 15:32

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Martlac imsaxurebs benzo, ise ki amis garda yvela pantapuntit gayares da neta risi bralia?😂😂😂😂😂😂

6

8 ოქტომბერი 2019 16:12

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1147
სირთომეუ ხალხს აბოლებს ყველაზე შემოსავლიანი კლუბი ვართო და თურმე ირკევვა როცა ფინანსური ანგარიში წარმოადგინეს სხვა კლუბების მიმართ ბარსელონას 26O მილიონი ვალი ქონია დდდდდდდდდდდ ჯერ როდესაც რეალი არსებობს რანაირად იქნება ვინმე სხვა უფრო შემოსავლიანი

ბარსელონას კოუტინიოს ტრანსფერისთვის განკუთვნილი თანხიდან 100 მილიონ ევრომდე კვლავ გადასახდელი აქვს.

კონტრაქტის თანახმად, მიმდინარე სეზონის ბოლოს 28 მილიონ ევროს გადაიხდიან, დანარჩენი თანხის გადახდის თარიღი კი ჯერჯერობით უცნობია. და იმ ღლემ ყველაზე შემოსავლიანი ვართო დდ
-----------------------
რონალდინიო: "ზიდანი იყო ერთადერთი ფეხბურთელი, რომელმაც ბრაზილიელები არაფრად ჩაგვთვალა." მესი-კარიერაში მხოლოდ ერთ ფეხბურთელს ვთხოვე მაისური, ზიდანს!

7

8 ოქტომბერი 2019 16:12

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ეს თან 2022წლამდე სულ სასტარტოში იქნება ეჭვიც არ შეგეპაროთ თუ რათქმაუნდა ზიზუ იქნება რეალის მწვრთნელი მაქამდე..მერე კიდე გაუხანგრძლივებენ და ბოლოს ბერნაბეუს შესასვლელში დამარხავენ

8

8 ოქტომბერი 2019 17:09

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1147
სებალიოსი:

" არსენალში გადასვლა ჩემი კარიერის უმნიშვნელოვანესი ნაბიჯი იყო.არ ვწუხვარ, რომ მადრიდში არ ვარ.ახლა იქ ვარ, სადაც მინდა რომ ვიყო.ვთამაშობ და სიამოვნებას ვიღებ ფეხბურთისგან.გასულ 2 სეზონში ეს ყველაფერი არ ყოფილა."

მოუხაზა თავს მადრიდული მომავალი, ასეთ სლეობებს არ ატარებს რეალი. ნბჭვრ
-----------------------
რონალდინიო: "ზიდანი იყო ერთადერთი ფეხბურთელი, რომელმაც ბრაზილიელები არაფრად ჩაგვთვალა." მესი-კარიერაში მხოლოდ ერთ ფეხბურთელს ვთხოვე მაისური, ზიდანს!

9

8 ოქტომბერი 2019 17:33

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მერე იტყვიან რეალში არაფასებენ ფეხბურთელებსო 😂😂😂

ციტატა: RAUL BLANCO
:
" არსენალში გადასვლა ჩემი კარიერის უმნიშვნელოვანესი ნაბიჯი იყო.არ ვწუხვარ, რომ მადრიდში არ ვარ.ახლა იქ ვარ, სადაც მინდა რომ ვიყო.ვთამაშობ და სიამოვნებას ვიღებ ფეხბურთისგან.გასულ 2 სეზონში ეს ყველაფერი არ ყოფილა."
არაფერი არ უთქვამს ცუდი. არ წუხს იმიტო რო სკამზე მოუწევდა ჯდომა იქ კიდე სულ ძირითადშია .

10

8 ოქტომბერი 2019 17:43

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1147
ციტატა: Dani carvajal
მერე იტყვიან რეალში არაფასებენ ფეხბურთელებსო 😂😂😂

ციტატა: RAUL BLANCO
:
" არსენალში გადასვლა ჩემი კარიერის უმნიშვნელოვანესი ნაბიჯი იყო.არ ვწუხვარ, რომ მადრიდში არ ვარ.ახლა იქ ვარ, სადაც მინდა რომ ვიყო.ვთამაშობ და სიამოვნებას ვიღებ ფეხბურთისგან.გასულ 2 სეზონში ეს ყველაფერი არ ყოფილა."
არაფერი არ უთქვამს ცუდი. არ წუხს იმიტო რო სკამზე მოუწევდა ჯდომა იქ კიდე სულ ძირითადშია .

არა? რეალს დააჯვა იმენა ლონდონიდან ამ მძორმა რა არ უთქვამს, კოვაჩიჩს მოუხაზა, ზატად იქ გდია სადაც უნდა იყოს, არაა რეალის დონე და არც ღირსი

ასეთ ტრაკის მოთამაშეებს ვერ ვიტან
-----------------------
რონალდინიო: "ზიდანი იყო ერთადერთი ფეხბურთელი, რომელმაც ბრაზილიელები არაფრად ჩაგვთვალა." მესი-კარიერაში მხოლოდ ერთ ფეხბურთელს ვთხოვე მაისური, ზიდანს!

11

8 ოქტომბერი 2019 17:47

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: RAUL BLANCO
ციტატა: Dani carvajal
ციტატა: RAUL BLANCO
არა? რეალს დააჯვა იმენა ლონდონიდან ამ მძორმა რა არ უთქვამს, კოვაჩიჩს მოუხაზა, ზატად იქ გდია სადაც უნდა იყოს, არაა რეალის დონე და არც ღირსი

ასეთ ტრაკის მოთამაშეებს ვერ ვიტან
მე არ ვთვლი ცუდად რამე რო ეთქვას. კოვაჩიჩმა ვაფშე სხვა რამე იბაზრა. ჩელსიში იჯარით იყო და რეალზე ყველაფერი წაშალა. და პერესმა კი გააბუნხულა კიდეც.

12

8 ოქტომბერი 2019 17:49

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Ioska
Martlac imsaxurebs benzo, ise ki amis garda yvela pantapuntit gayares da neta risi bralia?😂😂😂😂😂😂

Risi bralia da sul itans golebs

13

8 ოქტომბერი 2019 17:58

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2623
ციტატა: RAUL BLANCO
" არსენალში გადასვლა ჩემი კარიერის უმნიშვნელოვანესი ნაბიჯი იყო.არ ვწუხვარ, რომ მადრიდში არ ვარ.ახლა იქ ვარ, სადაც მინდა რომ ვიყო.ვთამაშობ და სიამოვნებას ვიღებ ფეხბურთისგან.გასულ 2 სეზონში ეს ყველაფერი არ ყოფილა."

და რა თქვა ცუდი? ის რომ ფაქტი აღნიშნა? რეალს აბრალებს რამეს თუ? ზუსტად იქ არის სადაც ინდა იყოს ამ ეტაპზე და სწორად აღნიშნა. ის რომ არსენალში გადავიდა რეალის ინტერესებშიც შედის და იქიდან როცა დრო დადგება მისი რეალში თამაშის სიამოვნებით გამოიქცევა. მითუმეტეს ესპანელია და ცუდად რატომ უნდა ეთქვა რამე კოვაჩიჩი კიდე მესმის.

14

8 ოქტომბერი 2019 18:11

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1006
მაინც არ მჯერა ამ შლანგი სებალოსის და მომკალით რა, ბევრად დახვეწილი თამაშის მანერა აქვს ოდეგაარს, არც პასი აქვს ნაკლები და არც დრიბლინგი და დიდად განსხვავებულ პოზიციებზეც არ თამაშობენ, აგერ ბულდოგი ვალვერდე იკიდებს ფეხს კიდე, ახალგაზრდაა სწრაფი ფიზიკურად ვირივითაა, განმეორდება კაზემირო 2! ბევრს კიდე მათ შორის მეც ეჭვი მეპარებოდა ზიდანის გადაწყვეტილებაში როცა ლორენტე გაუსვა ატლეტიკოში და ვალვერდე დატოვა მაგრამ როგორც ვხედავთ ჯერჯერობიტ ვცდებოდით, იმედია სეზონის ბოლოსაც იგივეს ვიტყვი

15

8 ოქტომბერი 2019 18:12

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1378
32 წლის რონალდოს არ უხანგრძლივებდა პერესი კონტრაქტს ამას კიდევ უხანგრძლივებენ , მერე კიდე იტყვიან არ იკრიშება ბენზემაო :))) ეხლა არ მითხრათ კარგად რომ ათამაშდა მაგიტოო , სულ რო 5 გოლი შეეგდო შარშან მაინც გაუხანგრძლივებდა პერესი , კარგად თამაშის გამო რო ახანგრძლივებდეს პერესი კონტრაქტებს რონალდო ეხლაც აქ იქნებოდა .

16

8 ოქტომბერი 2019 18:44

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2623
ციტატა: ronaldo legend
32 წლის რონალდოს არ უხანგრძლივებდა პერესი კონტრაქტს ამას კიდევ უხანგრძლივებენ , მერე კიდე იტყვიან არ იკრიშება ბენზემაო :))) ეხლა არ მითხრათ კარგად რომ ათამაშდა მაგიტოო , სულ რო 5 გოლი შეეგდო შარშან მაინც გაუხანგრძლივებდა პერესი , კარგად თამაშის გამო რო ახანგრძლივებდეს პერესი კონტრაქტებს რონალდო ეხლაც აქ იქნებოდა .

თითქმის მართალი ხარ, რონალდუსთვის უნდა გაეხანგრძლივენინათ ნებისმიერ შემთხვევაში, თუმცა რონალდუს ბენზემაზე იმდენად დიდი ხელფასი ჰქონდა და იმდენად დიდს ითხოვდა შედარება ცოტა უხერხულია. ბენზემამ რომ მოითხოვოს ეხლა 11 არა 15 მინდაო, მოუმატებენ? ანუ ეს მათ შესთავაზეს კიდე თორე თვითონ არც მოითხოვდა 11 მილიონი მინდაო. ეს დავწერე იმიტომ რომ პარალელი გაავლე რონალდუს არ გაუხსნგრძლივეს და ამას კიო. მაგრამ მართალი ხარ ცალკე რონალდუს საკითხში, ტრაკკიც უნდს მიეცა პერესს და არ გაეშვა.

17

8 ოქტომბერი 2019 18:46

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ronaldo legend
32 წლის რონალდოს არ უხანგრძლივებდა პერესი კონტრაქტს ამას კიდევ უხანგრძლივებენ , მერე კიდე იტყვიან არ იკრიშება ბენზემაო :))) ეხლა არ მითხრათ კარგად რომ ათამაშდა მაგიტოო , სულ რო 5 გოლი შეეგდო შარშან მაინც გაუხანგრძლივებდა პერესი , კარგად თამაშის გამო რო ახანგრძლივებდეს პერესი კონტრაქტებს რონალდო ეხლაც აქ იქნებოდა .

სანამ ზიზუ იქნება მანამ ბენზოც იქნება თან სასტავში ამას უკვე შევეგუე..

18

8 ოქტომბერი 2019 18:48

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5514
ციტატა: Axl
თითქმის მართალი ხარ, რონალდუსთვის უნდა გაეხანგრძლივენინათ ნებისმიერ შემთხვევაში, თუმცა რონალდუს ბენზემაზე იმდენად დიდი ხელფასი ჰქონდა და იმდენად დიდს ითხოვდა შედარება ცოტა უხერხულია. ბენზემამ რომ მოითხოვოს ეხლა 11 არა 15 მინდაო, მოუმატებენ? ანუ ეს მათ შესთავაზეს კიდე თორე თვითონ არც მოითხოვდა 11 მილიონი მინდაო. ეს დავწერე იმიტომ რომ პარალელი გაავლე რონალდუს არ გაუხსნგრძლივეს და ამას კიო. მაგრამ მართალი ხარ ცალკე რონალდუს საკითხში, ტრაკკიც უნდს მიეცა პერესს და არ გაეშვა.

ბენზემას ხელფასზე არასოდეს უწუწუნია მსგავსი ფაქტი არარსებობს რადგან მუჟიკიააა...მისთვის გაცილებით მეტს ნიშნავს რეალ მადრიდი ვიდრე პირადი ხელფასიი,.ამ გუნდისსს პატრიოტიაა ეს კაცი .რაც შეეხება რონალდუს თემაააა აზრი სხვადასხვაგვარია ამ თემაზეე,მაგრამ მე ვფიქრობ მას ახალი გამოწვევების მიღება სურდაა ეს ჩემი მოსაზრებააა.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

19

8 ოქტომბერი 2019 18:49

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Axl
ციტატა: ronaldo legend
32 წლის რონალდოს არ უხანგრძლივებდა პერესი კონტრაქტს ამას კიდევ უხანგრძლივებენ , მერე კიდე იტყვიან არ იკრიშება ბენზემაო :))) ეხლა არ მითხრათ კარგად რომ ათამაშდა მაგიტოო , სულ რო 5 გოლი შეეგდო შარშან მაინც გაუხანგრძლივებდა პერესი , კარგად თამაშის გამო რო ახანგრძლივებდეს პერესი კონტრაქტებს რონალდო ეხლაც აქ იქნებოდა .

თითქმის მართალი ხარ, რონალდუსთვის უნდა გაეხანგრძლივენინათ ნებისმიერ შემთხვევაში, თუმცა რონალდუს ბენზემაზე იმდენად დიდი ხელფასი ჰქონდა და იმდენად დიდს ითხოვდა შედარება ცოტა უხერხულია. ბენზემამ რომ მოითხოვოს ეხლა 11 არა 15 მინდაო, მოუმატებენ? ანუ ეს მათ შესთავაზეს კიდე თორე თვითონ არც მოითხოვდა 11 მილიონი მინდაო. ეს დავწერე იმიტომ რომ პარალელი გაავლე რონალდუს არ გაუხსნგრძლივეს და ამას კიო. მაგრამ მართალი ხარ ცალკე რონალდუს საკითხში, ტრაკკიც უნდს მიეცა პერესს და არ გაეშვა.

რონალდოს მგონი თვითონაც უნდოდა წასვლა რადგან მას ყოველთვის პირველობა სურს.. იფიქრა ეხა იუვეშიც დავდებ ლიგასო და სამ სხვადასხვა გუნდში მექნება მოგებულიო ასევე თავის მონაგარს სკუდეტო და იტალიის თასებიც შემატა.. რომალდო იყო და იქნება რეალის ნ1 ფეხბურთელი უდავოდ

20

8 ოქტომბერი 2019 18:50

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5514
ციტატა: mbape10
სანამ ზიზუ იქნება მანამ ბენზოც იქნება თან სასტავში ამას უკვე შევეგუე..

კაცი რომ ვერ თამაშობდესს ვერ გაქონდეს გოლები გასაგებიაა შეიძლება ვინმემ გაიძულოთ რაღაც მაგრამ ამ მოცვემულობაში როცააა უკვეეე გოლს გოლზე იტანსს შევეგუეე ნამეტანიიი უსამართლო ლაპარაკიაა,,გადეთ პირადი ანტიპატიაა დაა სიმართლის მხარეს იდექით!!!
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

21

8 ოქტომბერი 2019 18:54

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Mokled ra benzemas cotaxanshi raulze , di Stefano Ronaldosa da sxva legendebze win daayeneben. Zizu da benzo mogityant samshoblo, es sirzema unda iyos dziritadshi da jovic 5 wutit unda tamashobs , eseti reali verafers ver moigebs , Barcelonac wels xo farchakia magram isinic mogvigeben

22

8 ოქტომბერი 2019 18:54

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: mbape10
სანამ ზიზუ იქნება მანამ ბენზოც იქნება თან სასტავში ამას უკვე შევეგუე..

კაცი რომ ვერ თამაშობდესს ვერ გაქონდეს გოლები გასაგებიაა შეიძლება ვინმემ გაიძულოთ რაღაც მაგრამ ამ მოცვემულობაში როცააა უკვეეე გოლს გოლზე იტანსს შევეგუეე ნამეტანიიი უსამართლო ლაპარაკიაა,,გადეთ პირადი ანტიპატიაა დაა სიმართლის მხარეს იდექით!!!

ბევრსაც მაზავს მარა ამ ბოლოს ერთ მომენტს მაინც იყენებს და კიც ავღნიშნე მოუმატათქო.. მე სულ სხვა რამ ვთქვი ეხა და არამგონია მცდარი იყოს სანამ ზიზუ იქნება რეალში მანამ ბენზოც სასტავში იქნებათქო გინდ კარგად თამაშობდეს გინდ ცუდად.. წინა წლებში სეზონში რომ 4გოლი ქონდა გატანილი მაინნც სასტავში არიყო? ფაქტია რომ ბენზემა ერთერთია მათგანში ვისაც გარანტირებული სასტარტო აქ არაფერ შუაშია აქ ანტიბენზემისაცია

23

8 ოქტომბერი 2019 18:57

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1147
რა თქვა ცუდიო გასაკვირია, იქ ვარ სადაც უნდა ვიყოო მაგ მძორმა გააჯვას რეალისკენ არც გაიხედოს, ვისაც უნდა გაგიმაზავთ მაგას რეალი აღარ მიიღებს და მაგის მაქსიმუმი იქნება არსენალი იმიტომ რომ ძალიან შლანგია. კოვაჩიჩზე სლე გამოდგა
-----------------------
რონალდინიო: "ზიდანი იყო ერთადერთი ფეხბურთელი, რომელმაც ბრაზილიელები არაფრად ჩაგვთვალა." მესი-კარიერაში მხოლოდ ერთ ფეხბურთელს ვთხოვე მაისური, ზიდანს!

24

8 ოქტომბერი 2019 18:59

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: RAUL BLANCO
რა თქვა ცუდიო გასაკვირია, იქ ვარ სადაც უნდა ვიყოო მაგ მძორმა გააჯვას რეალისკენ არც გაიხედოს, ვისაც უნდა გაგიმაზავთ მაგას რეალი აღარ მიიღებს და მაგის მაქსიმუმი იქნება არსენალი იმიტომ რომ ძალიან შლანგია. კოვაჩიჩზე სლე გამოდგა

კოვაჩიჩი სლე კიარა ძალიან მაგარი იგროკი იყო პროსტა რეალში ვერ დაფასდა საჭიროებისამებრ

25

8 ოქტომბერი 2019 19:00

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5514
ციტატა: ronaldo legend
32 წლის რონალდოს არ უხანგრძლივებდა პერესი კონტრაქტს ამას კიდევ უხანგრძლივებენ , მერე კიდე იტყვიან არ იკრიშება ბენზემაო :))) ეხლა არ მითხრათ კარგად რომ ათამაშდა მაგიტოო , სულ რო 5 გოლი შეეგდო შარშან მაინც გაუხანგრძლივებდა პერესი , კარგად თამაშის გამო რო ახანგრძლივებდეს პერესი კონტრაქტებს რონალდო ეხლაც აქ იქნებოდა .

რონალდოს წასვლის მოტივი ყველასთვის ბუნდოვანია,უფრო სწორად მკაფიო მოსაზრება არარსებობსსს შესაბამისადდ პერესმა არ გაუხანგრძლივა კონტრაკტი უადგილო მტკიცებაა როცაა არ გაგაჩნიააა მტკიცებულებაა,,მესმის შენი მოსაზრება გქონდეს ამ თემასთან და ყველას ჩვენი მოსაზრება აქ მაგრამ პირადი მოსაზრება არ ნიშნავს ჭეშმარიტებას.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

26

8 ოქტომბერი 2019 19:00

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Zizu shig xom ara gakvs? Rodrigom ,balem an viniciusma hethttiki ro sheyarom mainc imas ityvģ

27

8 ოქტომბერი 2019 19:03

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2334
ციტატა: papacha
მაინც არ მჯერა ამ შლანგი სებალოსის და მომკალით რა, ბევრად დახვეწილი თამაშის მანერა აქვს ოდეგაარს, არც პასი აქვს ნაკლები და არც დრიბლინგი და დიდად განსხვავებულ პოზიციებზეც არ თამაშობენ, აგერ ბულდოგი ვალვერდე იკიდებს ფეხს კიდე, ახალგაზრდაა სწრაფი ფიზიკურად ვირივითაა, განმეორდება კაზემირო 2! ბევრს კიდე მათ შორის მეც ეჭვი მეპარებოდა ზიდანის გადაწყვეტილებაში როცა ლორენტე გაუსვა ატლეტიკოში და ვალვერდე დატოვა მაგრამ როგორც ვხედავთ ჯერჯერობიტ ვცდებოდით, იმედია სეზონის ბოლოსაც იგივეს ვიტყვი

კი მაგრამ ლორენტე პირდაპირი შემცვლელი იყო კაზემიროსი,ჩამშლელი ნახევარმცველია ლორენტე და ვალვრდე კი ცენტრალური ნახევარმცვლია,ნუ მარჯვენა ნახევარმცველადაც შეუძლია თამაში,ამიტომ დღეს რეალში კაზემიროს პირდაპირი შემცვლელი არ არსებობს.

28

8 ოქტომბერი 2019 19:03

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ისე როდრიგოს რატომარ აძლევს შანსს ეგეც მიკვირს
როცა მიცა რამდენიმე წუთი თავი შესანიშნავად წარმოაჩინა ხოდა მიეცი შე დალოცვილო ყოველ მესამე თამაშში მაინც 15-20წუთი რამოხდება

29

8 ოქტომბერი 2019 19:05

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2623
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ბენზემას ხელფასზე არასოდეს უწუწუნია მსგავსი ფაქტი არარსებობს რადგან მუჟიკიააა...მისთვის გაცილებით მეტს ნიშნავს რეალ მადრიდი ვიდრე პირადი ხელფასიი,.ამ გუნდისსს პატრიოტიაა ეს კაცი .რაც შეეხება რონალდუს თემაააა აზრი სხვადასხვაგვარია ამ თემაზეე,მაგრამ მე ვფიქრობ მას ახალი გამოწვევების მიღება სურდაა ეს ჩემი მოსაზრებააა.

რატო არავინ ყიდულობსო, ესეიგი არ არის მაღალი დონის ფეხბურთელი თურმე და არავის სჭირდება, მაგრამ ფაქტია არაა აუცილებელი გიყვარდეს ბენზემა, ჩვეულებრივი ნეიტრალური ადამიანისთცისაც თვალსაჩინოა რომ მას კლიბი უყვარს და ის ხელფასი რაც აქვს სრულიად აკმაყოფილებს. სამაგიეროდ თამაშობს რეალში და შევიდა ისტორიაში, ლეგენდაა უკვე ფაქტია. რომელი ჩინური კლუბი იტყოდა ამ ფეხბურთელზე უარს, რომელი ამერიკული კლუბი იტყოდა უარს, ევროპული კლუბები რომ გამოვრიცხოთ ფულის ამბავში ვგულისხმობ. მაგრამ რაუნდა იქ. შეიძლება წავიდეს, იქაც ითამაშოს და ფულის შოვნაც მოუნდეს მაგრამ მე მინდა რომ დარჩეს დიდხანს რეალში და აქ თუ დაამთავრებს კარიერას ხო საერთოდ მაგარი იქნება.

და რონალდუზე მეც ვფიქრობ ახალი გამოწვევები სჭირდებოდა, თუმცა ის ხელფასი რაც უნდოდა რომ მიეცათ ალბათ დარჩებოდა. არმგონია 10 მილიონზე თუნდაც უარი ეთქვა ზედმეტად იმის გამო რომ იუვეში გადასვლა სურდა.

30

8 ოქტომბერი 2019 19:05

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5514
ციტატა: mbape10
ბევრსაც მაზავს მარა ამ ბოლოს ერთ მომენტს მაინც იყენებს და კიც ავღნიშნე მოუმატათქო.. მე სულ სხვა რამ ვთქვი ეხა და არამგონია მცდარი იყოს სანამ ზიზუ იქნება რეალში მანამ ბენზოც სასტავში იქნებათქო გინდ კარგად თამაშობდეს გინდ ცუდად.. წინა წლებში სეზონში რომ 4გოლი ქონდა გატანილი მაინნც სასტავში არიყო? ფაქტია რომ ბენზემა ერთერთია მათგანში ვისაც გარანტირებული სასტარტო აქ არაფერ შუაშია აქ ანტიბენზემისაცია

წინა წლებში მას არ ქონდაა სრულფასოვანი ძალაუფლება მოედანზეეე ,,და როლები გადანაწილებული იყო,მეტიც უფრო მეტად პირველ პლანზე რონალდუ იყოოო,,მაგრამ როგორც კი კლუბში მთავარ მეგოლედ ჩამოყალიბდა თქვენ სტატისტიკებნი ოდითგანვე გიყვარდათ და ამ ფეხბურთელს მუდამ სტატისტიკით აკრიტიკებდით ხოდა ბატონო გადახედეთ წიონა სეზონის და ამ სეზონის სტატისტიკას რამდენს ნიშნავსსს მთელი ძალაუფლება და ფრონტიბ რომ გაქვსს მოედანზე)))) ამიტომ როცა რამე ვაფასებთ წარსულს და აწმყოს უნდაა გავითვალისწწიოთ გარემოებებიი დააა მოცემულობები.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

31

8 ოქტომბერი 2019 19:06

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1147
ციტატა: mbape10
ციტატა: RAUL BLANCO
რა თქვა ცუდიო გასაკვირია, იქ ვარ სადაც უნდა ვიყოო მაგ მძორმა გააჯვას რეალისკენ არც გაიხედოს, ვისაც უნდა გაგიმაზავთ მაგას რეალი აღარ მიიღებს და მაგის მაქსიმუმი იქნება არსენალი იმიტომ რომ ძალიან შლანგია. კოვაჩიჩზე სლე გამოდგა

კოვაჩიჩი სლე კიარა ძალიან მაგარი იგროკი იყო პროსტა რეალში ვერ დაფასდა საჭიროებისამებრ

არიყო რეალის დონე. რომ გადაადნო მაგი და სლებალიოსი კაი შლანგი გამოვა
-----------------------
რონალდინიო: "ზიდანი იყო ერთადერთი ფეხბურთელი, რომელმაც ბრაზილიელები არაფრად ჩაგვთვალა." მესი-კარიერაში მხოლოდ ერთ ფეხბურთელს ვთხოვე მაისური, ზიდანს!

32

8 ოქტომბერი 2019 19:09

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: mbape10
ბევრსაც მაზავს მარა ამ ბოლოს ერთ მომენტს მაინც იყენებს და კიც ავღნიშნე მოუმატათქო.. მე სულ სხვა რამ ვთქვი ეხა და არამგონია მცდარი იყოს სანამ ზიზუ იქნება რეალში მანამ ბენზოც სასტავში იქნებათქო გინდ კარგად თამაშობდეს გინდ ცუდად.. წინა წლებში სეზონში რომ 4გოლი ქონდა გატანილი მაინნც სასტავში არიყო? ფაქტია რომ ბენზემა ერთერთია მათგანში ვისაც გარანტირებული სასტარტო აქ არაფერ შუაშია აქ ანტიბენზემისაცია

წინა წლებში მას არ ქონდაა სრულფასოვანი ძალაუფლება მოედანზეეე ,,და როლები გადანაწილებული იყო,მეტიც უფრო მეტად პირველ პლანზე რონალდუ იყოოო,,მაგრამ როგორც კი კლუბში მთავარ მეგოლედ ჩამოყალიბდა თქვენ სტატისტიკებნი ოდითგანვე გიყვარდათ და ამ ფეხბურთელს მუდამ სტატისტიკით აკრიტიკებდით ხოდა ბატონო გადახედეთ წიონა სეზონის და ამ სეზონის სტატისტიკას რამდენს ნიშნავსსს მთელი ძალაუფლება და ფრონტიბ რომ გაქვსს მოედანზე)))) ამიტომ როცა რამე ვაფასებთ წარსულს და აწმყოს უნდაა გავითვალისწწიოთ გარემოებებიი დააა მოცემულობები.

წინა წლებში კი იყო რონალდო მთავარი მარა ბენზემას გოლების გატანას უშლიდა? თუ მომენტები არექმნებოდა? რამდენს მაზილაობდა არგახსოვს? წინა სეზონშიც ბოლოსკენ შევიდა ფორმაში თორე მანამდე რომ გოლები ეყარა იანვარში არდაიკარგებოდა ლალიგა.. ბენზემა არაა ის ფეხბურთელი რომელსაც რეალის ლიდერობა შეუძლია ნუ ეს ჩემი მოსაზრებაა..

33

8 ოქტომბერი 2019 19:11

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2623
ბენზემას სიყვარული რეალისადმი თუნდაც იქიდან ჩანს რომ ლამის მთელი კარიერა ფორვარდმა მიუძღვნა რონალდუს, რომელსაც ძალიან დიდი დახმარება გაუწია წარმატებაში. ეს ნიშნავს რომ მთავარი ბენზემასთვის რეალის წარმატება იყო და არა მისი სტატისტიკა, ამას უბრსლოდ გააზრება სჭირდება რადგან სტატისტიკაში მისი გოლების რაოდენობა ჩატარებული თამაშების რაოდენობას არ უსწრებს ან არ უტოლდება ეს არ ნიშნავს რომ ცოტა აქვს გაკეთებული გუნდისთვის.

34

8 ოქტომბერი 2019 19:11

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9001
ციტატა: RAUL BLANCO
არიყო რეალის დონე. რომ გადაადნო მაგი და სლებალიოსი კაი შლანგი გამოვა

მახსოვს როამბობდნენ კაზეს ჯობია კოვაჩიჩიო

35

8 ოქტომბერი 2019 19:12

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5514
ციტატა: Axl
რატო არავინ ყიდულობსო, ესეიგი არ არის მაღალი დონის ფეხბურთელი თურმე და არავის სჭირდება, მაგრამ ფაქტია არაა აუცილებელი გიყვარდეს ბენზემა, ჩვეულებრივი ნეიტრალური ადამიანისთცისაც თვალსაჩინოა რომ მას კლიბი უყვარს და ის ხელფასი რაც აქვს სრულიად აკმაყოფილებს. სამაგიეროდ თამაშობს რეალში და შევიდა ისტორიაში, ლეგენდაა უკვე ფაქტია. რომელი ჩინური კლუბი იტყოდა ამ ფეხბურთელზე უარს, რომელი ამერიკული კლუბი იტყოდა უარს, ევროპული კლუბები რომ გამოვრიცხოთ ფულის ამბავში ვგულისხმობ. მაგრამ რაუნდა იქ. შეიძლება წავიდეს, იქაც ითამაშოს და ფულის შოვნაც მოუნდეს მაგრამ მე მინდა რომ დარჩეს დიდხანს რეალში და აქ თუ დაამთავრებს კარიერას ხო საერთოდ მაგარი იქნება.

და რონალდუზე მეც ვფიქრობ ახალი გამოწვევები სჭირდებოდა, თუმცა ის ხელფასი რაც უნდოდა რომ მიეცათ ალბათ დარჩებოდა. არმგონია 10 მილიონზე თუნდაც უარი ეთქვა ზედმეტად იმის გამო რომ იუვეში გადასვლა სურდა.

რატომ არავინ ყიდულობს ეს არის სრული დემაგოგიააა და აფსურდიი,,ფეხბურთელი დონე და კლასი ფასდებააა მაღალი დონის კლუბში ჩატარებული აურაცხავი რაოდენობის მაღალ დონის მატჩებით,,კარიერაშიი ბევრ საშუალო დონის ფეხბურთელს ფიზიკურად წარმოუდგენელია ჰქონდესს მსგავსი მატჩების რაოდენობააა როგორც ევროსარბიელზე ასევეე შიდა ჩემპიონატში,შესაბამისად მიისი როგორც მაღალი დონის ფეხბურთელის შეფასებაშიიი ეჭვის შეტანაა ეს არის პიროვნული ანტიპატია და საერთოდ არ გვაქ საქმე სპორტთან....
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

36

8 ოქტომბერი 2019 19:12

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: RAUL BLANCO
ციტატა: mbape10
ციტატა: RAUL BLANCO
რა თქვა ცუდიო გასაკვირია, იქ ვარ სადაც უნდა ვიყოო მაგ მძორმა გააჯვას რეალისკენ არც გაიხედოს, ვისაც უნდა გაგიმაზავთ მაგას რეალი აღარ მიიღებს და მაგის მაქსიმუმი იქნება არსენალი იმიტომ რომ ძალიან შლანგია. კოვაჩიჩზე სლე გამოდგა

კოვაჩიჩი სლე კიარა ძალიან მაგარი იგროკი იყო პროსტა რეალში ვერ დაფასდა საჭიროებისამებრ

არიყო რეალის დონე. რომ გადაადნო მაგი და სლებალიოსი კაი შლანგი გამოვა

სებალიოსი რა მოსატანია კოვასთან.. კოვაჩიჩი ვერ დააფასა რეალმა თორე შლანგი კიარა ძალიან მაგარი იგროკი იყო.. ბურთის ამოტანა დრიბლი წართმევა პასი ყველაფერი დახვეწილი ქონდა.. მოდრიჩს იდიალურად ჩაანაცვლებდა

37

8 ოქტომბერი 2019 19:17

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5514
ციტატა: mbape10
წინა წლებში კი იყო რონალდო მთავარი მარა ბენზემას გოლების გატანას უშლიდა? თუ მომენტები არექმნებოდა? რამდენს მაზილაობდა არგახსოვს? წინა სეზონშიც ბოლოსკენ შევიდა ფორმაში თორე მანამდე რომ გოლები ეყარა იანვარში არდაიკარგებოდა ლალიგა.. ბენზემა არაა ის ფეხბურთელი რომელსაც რეალის ლიდერობა შეუძლია ნუ ეს ჩემი მოსაზრებაა..

ეს ის ფენომენიაა როცაა მაას დაკარგული ქოპნდა ფორვარდის ინსტიქტი,,,ამ კომპონენტში დაკარგული ქონდა თვით რწმენაა და ეს კლუბის პოლიტიკამაც განსაზღვრაა რომმმ როცა რონალდუაა გუნდშიიი შენ ვალდებული ხარ მეტი აკეთო მისთვისს,,,თავად აქ ნათქვამი,,,მე 8 წელი რონალდუს ვემსახურებოდიოო,ეხა ჩემი დრო დადგაოო შესაბამისადდ აბსოლიტურად სხვა მოცემულობა გვაქქმ,თითქმის უგოლოდ მატჩს არ ტოვებსს,,ფორვარდის ინსტიქტიიი და თვითრწმენა გამოიმუშავა რაცცც გააჩნდა ლიონშიიი და უფრო დამაჯერებელიააა.

ციტატა: Axl
ბენზემას სიყვარული რეალისადმი თუნდაც იქიდან ჩანს რომ ლამის მთელი კარიერა ფორვარდმა მიუძღვნა რონალდუს, რომელსაც ძალიან დიდი დახმარება გაუწია წარმატებაში. ეს ნიშნავს რომ მთავარი ბენზემასთვის რეალის წარმატება იყო და არა მისი სტატისტიკა, ამას უბრსლოდ გააზრება სჭირდება რადგან სტატისტიკაში მისი გოლების რაოდენობა ჩატარებული თამაშების რაოდენობას არ უსწრებს ან არ უტოლდება ეს არ ნიშნავს რომ ცოტა აქვს გაკეთებული გუნდისთვის.

+11111 აქვე დავძენ რამდენ ფორვარდს აქვს ნაკეთები 150 ასისტი კარიერაში/)0ძალიან ცოტას)))
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

38

8 ოქტომბერი 2019 19:19

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: mbape10
წინა წლებში კი იყო რონალდო მთავარი მარა ბენზემას გოლების გატანას უშლიდა? თუ მომენტები არექმნებოდა? რამდენს მაზილაობდა არგახსოვს? წინა სეზონშიც ბოლოსკენ შევიდა ფორმაში თორე მანამდე რომ გოლები ეყარა იანვარში არდაიკარგებოდა ლალიგა.. ბენზემა არაა ის ფეხბურთელი რომელსაც რეალის ლიდერობა შეუძლია ნუ ეს ჩემი მოსაზრებაა..

ეს ის ფენომენიაა როცაა მაას დაკარგული ქოპნდა ფორვარდის ინსტიქტი,,,ამ კომპონენტში დაკარგული ქონდა თვით რწმენაა და ეს კლუბის პოლიტიკამაც განსაზღვრაა რომმმ როცა რონალდუაა გუნდშიიი შენ ვალდებული ხარ მეტი აკეთო მისთვისს,,,თავად აქ ნათქვამი,,,მე 8 წელი რონალდუს ვემსახურებოდიოო,ეხა ჩემი დრო დადგაოო შესაბამისადდ აბსოლიტურად სხვა მოცემულობა გვაქქმ,თითქმის უგოლოდ მატჩს არ ტოვებსს,,ფორვარდის ინსტიქტიიი და თვითრწმენა გამოიმუშავა რაცცც გააჩნდა ლიონშიიი და უფრო დამაჯერებელიააა.

კარგი ვნახოთ როგორი სეზონი ექნება წელს.. თუ ეგრეა უნდა იფიქროს ოქროს ბუცზეც..მარა მე მაიმც მიმაჩნია რომ ბენზემას მომატებისა მაინც უნდა მიეცეს იოვიჩს ზოგჯერ სასტარტოშიც დრო და ყოველ თამაშში 15-20წუთი რომ არდაიჩაგროს სულ

39

8 ოქტომბერი 2019 19:22

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5514
გოლებს რომ ვერ იტანდესსს შედეგები რომ არ ქონდეს,,თქვენი მოსაზრება აბსოლიტურად სწორი იქნებოდააა მაგრამმ დავრწმუნდით ყველა რომმ ფინიშერობა ბენზემას მშვენივრადაც შეუძლიაა,,კლუბი გადაეწყო მასზეეეე და ამხელა არნახულიი ძალაუფლება არასდროს გააჩნდაააა ,,სხვა საკითხია ეს რა შედეგს მოგვიტანს მაგრამ არავის არ აქვსს დღეს ბენზემაზე ცუდის თქქმისს მიზეზი.სევილიასთან,,,ატლეტიკოსთანნ რონალდოსთან ერთადაც გვიჭირდა თამაშიიი ,კარგად მახსოვს 4-0 რომ გადაგვირბინეს კალდერონზე))) ამით იმის თქმა მინდაა ბევრმაა ატლეტიკოსთან ვერ მოგება შეაფასაა შეტევის ხაზის სისუსტედ რაც სუბიექტურობააა))
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

40

8 ოქტომბერი 2019 19:23

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2334
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: mbape10
წინა წლებში კი იყო რონალდო მთავარი მარა ბენზემას გოლების გატანას უშლიდა? თუ მომენტები არექმნებოდა? რამდენს მაზილაობდა არგახსოვს? წინა სეზონშიც ბოლოსკენ შევიდა ფორმაში თორე მანამდე რომ გოლები ეყარა იანვარში არდაიკარგებოდა ლალიგა.. ბენზემა არაა ის ფეხბურთელი რომელსაც რეალის ლიდერობა შეუძლია ნუ ეს ჩემი მოსაზრებაა..

ეს ის ფენომენიაა როცაა მაას დაკარგული ქოპნდა ფორვარდის ინსტიქტი,,,ამ კომპონენტში დაკარგული ქონდა თვით რწმენაა და ეს კლუბის პოლიტიკამაც განსაზღვრაა რომმმ როცა რონალდუაა გუნდშიიი შენ ვალდებული ხარ მეტი აკეთო მისთვისს,,,თავად აქ ნათქვამი,,,მე 8 წელი რონალდუს ვემსახურებოდიოო,ეხა ჩემი დრო დადგაოო შესაბამისადდ აბსოლიტურად სხვა მოცემულობა გვაქქმ,თითქმის უგოლოდ მატჩს არ ტოვებსს,,ფორვარდის ინსტიქტიიი და თვითრწმენა გამოიმუშავა რაცცც გააჩნდა ლიონშიიი და უფრო დამაჯერებელიააა.

ციტატა: Axl
ბენზემას სიყვარული რეალისადმი თუნდაც იქიდან ჩანს რომ ლამის მთელი კარიერა ფორვარდმა მიუძღვნა რონალდუს, რომელსაც ძალიან დიდი დახმარება გაუწია წარმატებაში. ეს ნიშნავს რომ მთავარი ბენზემასთვის რეალის წარმატება იყო და არა მისი სტატისტიკა, ამას უბრსლოდ გააზრება სჭირდება რადგან სტატისტიკაში მისი გოლების რაოდენობა ჩატარებული თამაშების რაოდენობას არ უსწრებს ან არ უტოლდება ეს არ ნიშნავს რომ ცოტა აქვს გაკეთებული გუნდისთვის.

+11111 აქვე დავძენ რამდენ ფორვარდს აქვს ნაკეთები 150 ასისტი კარიერაში/)0ძალიან ცოტას)))

თუ კარგად მახსოვს სუარესს 200ზე მეტი ასისტი აქვს.

41

8 ოქტომბერი 2019 19:29

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5514
ციტატა: mbape10
კარგი ვნახოთ როგორი სეზონი ექნება წელს.. თუ ეგრეა უნდა იფიქროს ოქროს ბუცზეც..მარა მე მაიმც მიმაჩნია რომ ბენზემას მომატებისა მაინც უნდა მიეცეს იოვიჩს ზოგჯერ სასტარტოშიც დრო და ყოველ თამაშში 15-20წუთი რომ არდაიჩაგროს სულ

იმედია გაგიხარდებაა შთამბეჭდავი სეზონი მისი))მე დარწმუნებული ვარ ამაში თუ მისი მოძულეები ლოცვას არ გააძლიერებენ და არ დაიტრამვებაა))) გულში ეს ბევრს უნდაა))))

ციტატა: Bordo
თუ კარგად მახსოვს სუარესს 200ზე მეტი ასისტი აქვს.

სუარეს ლივერპულში ამსტერდამში ჩატარებულ სეზონებს თუ მივათვლით კი აქვს მაგრამ ბარსაში 96 ასისტი აქვსსს.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

42

8 ოქტომბერი 2019 19:29

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: mbape10
კარგი ვნახოთ როგორი სეზონი ექნება წელს.. თუ ეგრეა უნდა იფიქროს ოქროს ბუცზეც..მარა მე მაიმც მიმაჩნია რომ ბენზემას მომატებისა მაინც უნდა მიეცეს იოვიჩს ზოგჯერ სასტარტოშიც დრო და ყოველ თამაშში 15-20წუთი რომ არდაიჩაგროს სულ

იმედია გაგიხარდებაა შთამბეჭდავი სეზონი მისი))მე დარწმუნებული ვარ ამაში თუ მისი მოძულეები ლოცვას არ გააძლიერებენ და არ დაიტრამვებაა))) გულში ეს ბევრს უნდაა))))

მე ნებისმიერი რეალის ფეხბურთელის წარმატება გამიხარდება ბრატ თუგინდა ვასკესი ან ოდრიოზოლა იყოს 😃😃 ბენზემას გოლები რეალს ტიტულს მოუტანს და რატომარუნდა გამიხარდეს? სიმართლეს გეტყვი მე ის არმახარება უბრალოდ რომ ზიზუ იოვიჩს ჩაგრავს.. ხშირად გექნება ეს გაგონილი ჩემიდან და მიტომ გგონივარ ალბათ ბენზემას მოძულე.. არადაც არანაირად არვარ ბენზემას მოძულე პროსტა მინდა რომ იოვიჩსაც მიეცეს დრო და გამოავლინოს ის შესაძლებლობები რაც გააჩნია

43

8 ოქტომბერი 2019 19:31

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5514
ციტატა: mbape10
ბენზემას გოლები რეალს ტიტულს მოუტანს და რატომარუნდა გამიხარდეს? სიმართლეს გეტყვი მე ის არმახარება უბრალოდ რომ ზიზუ იოვიჩს ჩაგრავს.. ხშირად გექნება ეს გაგონილი ჩემიდან და მიტომ გგონივარ ალბათ ბენზემას მოძულე.. არადაც არანაირად არვარ ბენზემას მოძულე პროსტა მინდა რომ იოვიჩსაც მიეცეს დრო და გამოავლინოს ის შესაძლებლობები რაც გააჩნია

მაგრამ ბენზემას გოლების მიუხედავად თუ ტიტულებს ვერ მოვიგებთ ყველაფერს ბენზემაზე გადატეხავ/)))
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

44

8 ოქტომბერი 2019 19:31

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
მიუხედავად იმის რომ პირადად მე საუკეთესოდ არ მიმაჩნია ერთ-ერთი საუკეთესო ნამდვილადაა. რეალის გულშემატკივრებს უბრალოდ ამოთვალწუნებული ყავთ. დღეს დღეობით რამოსთან და კაზემიროსთან ერთად რეალის ნამდვილი ლიდერია. ბავშვებმა არ დამიწყოთ ესე არააო. ყბრალოდ ნახატებს კი არა თამაშს უყურეთ და მისი ანალიზი შეძელით და დაინახავთ რაცაა ბენზემა.

45

8 ოქტომბერი 2019 19:36

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: mbape10
ბენზემას გოლები რეალს ტიტულს მოუტანს და რატომარუნდა გამიხარდეს? სიმართლეს გეტყვი მე ის არმახარება უბრალოდ რომ ზიზუ იოვიჩს ჩაგრავს.. ხშირად გექნება ეს გაგონილი ჩემიდან და მიტომ გგონივარ ალბათ ბენზემას მოძულე.. არადაც არანაირად არვარ ბენზემას მოძულე პროსტა მინდა რომ იოვიჩსაც მიეცეს დრო და გამოავლინოს ის შესაძლებლობები რაც გააჩნია

მაგრამ ბენზემას გოლების მიუხედავად თუ ტიტულებს ვერ მოვიგებთ ყველაფერს ბენზემაზე გადატეხავ/)))

ბენზემაზე რატო? მაგან თუ 30-40 გოლი გაიტანა და სხვებმა 5-5 მაშინ არანაირად არგადავტეხავ ბენზემაზე ჯოხს.. მარა თუ ზიდანმა ბეილი.. ხამესი და როდრიგო ჩვეულს სტილში დააიგნორა კიდე ბევრჯერ და ამით რეალი იზარალებს ისევე როგროც ბრიუგესთან მაშინ ზიდანზე გადავტეხავ ჯოხს და ვიტყვი რომ უნდა წავიდეს მისი მოტანილი ლიგების მიუხედავად.. ბრიუგესთან რაც მოხდა დამეთანხმები ალბათ რომ ზიზუს კისერზეა და არა გუნდის

46

8 ოქტომბერი 2019 19:39

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: kontaqti
ციტატა: RAUL BLANCO
არიყო რეალის დონე. რომ გადაადნო მაგი და სლებალიოსი კაი შლანგი გამოვა

მახსოვს როამბობდნენ კაზეს ჯობია კოვაჩიჩიო
კაზემირომ ბუსკეცი სამი სეზონია ჩამოიხია და კოვაჩიჩი ვაფშე რა შესადარია 😁😁 კაზემიროს არააქ მსოფლიო დაფასება როგორიც ბუსკეც ქონდა თავის დროზე თორე დღეს თავის პოზიციაზე უკონკურენტოა . ბუსკეცი დაბერდა და ვერ უქაჩავს .

47

8 ოქტომბერი 2019 19:40

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2334
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: mbape10
კარგი ვნახოთ როგორი სეზონი ექნება წელს.. თუ ეგრეა უნდა იფიქროს ოქროს ბუცზეც..მარა მე მაიმც მიმაჩნია რომ ბენზემას მომატებისა მაინც უნდა მიეცეს იოვიჩს ზოგჯერ სასტარტოშიც დრო და ყოველ თამაშში 15-20წუთი რომ არდაიჩაგროს სულ

იმედია გაგიხარდებაა შთამბეჭდავი სეზონი მისი))მე დარწმუნებული ვარ ამაში თუ მისი მოძულეები ლოცვას არ გააძლიერებენ და არ დაიტრამვებაა))) გულში ეს ბევრს უნდაა))))

ციტატა: Bordo
თუ კარგად მახსოვს სუარესს 200ზე მეტი ასისტი აქვს.

სუარეს ლივერპულში ამსტერდამში ჩატარებულ სეზონებს თუ მივათვლით კი აქვს მაგრამ ბარსაში 96 ასისტი აქვსსს.

შენ საერთო ასისტები თქვი,ბენზემას ჯამში 152 ასისტი აქვს მითვლილი და მეც სუარესის საერთო ასისტები გითხარი და თუ მარტო რეალისა და ბარსელონას სტატისტიკას შეადარებ მთლად სწორი ვერ იქნება,რადგან მათ ჩატარებულ მატჩებს შორის ძალიან დიდი სხვაობაა და თუ მაინც და მაინც ასეა,შეგვიძლია იქიდან დავთვალოთ რაც სუარესი გადმოვიდა ლა ლიგაში, ასე უფრო სამართლიანი იქნება.

48

8 ოქტომბერი 2019 20:00

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9001
ციტატა: Dani carvajal
კაზემირომ ბუსკეცი სამი სეზონია ჩამოიხია და კოვაჩიჩი ვაფშე რა შესადარია 😁😁 კაზემიროს არააქ მსოფლიო დაფასება როგორიც ბუსკეც ქონდა თავის დროზე თორე დღეს თავის პოზიციაზე უკონკურენტოა . ბუსკეცი დაბერდა და ვერ უქაჩავს .

რომელი დაფასება ქონდა თუ ზუსტად მახწოვს წლის გუნდში არაა მოხვედრილი

49

8 ოქტომბერი 2019 20:01

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1147
ციტატა: kontaqti
ციტატა: RAUL BLANCO
არიყო რეალის დონე. რომ გადაადნო მაგი და სლებალიოსი კაი შლანგი გამოვა

მახსოვს როამბობდნენ კაზეს ჯობია კოვაჩიჩიო

აბაა. და ახლა ჩელსის სკამზე ზის

ციტატა: Dani carvajal
კაზემირომ ბუსკეცი სამი სეზონია

ამას როგორ ამბობ იტყვიან ახლა დდდ
-----------------------
რონალდინიო: "ზიდანი იყო ერთადერთი ფეხბურთელი, რომელმაც ბრაზილიელები არაფრად ჩაგვთვალა." მესი-კარიერაში მხოლოდ ერთ ფეხბურთელს ვთხოვე მაისური, ზიდანს!

50

8 ოქტომბერი 2019 20:05

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5
ადმინ ჩემ კომენტარს რატო არ დებ, რამდენჯერმე დავწერე და არ დებ

51

8 ოქტომბერი 2019 20:18

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: RAUL BLANCO
ციტატა: kontaqti
ციტატა: RAUL BLANCO
არიყო რეალის დონე. რომ გადაადნო მაგი და სლებალიოსი კაი შლანგი გამოვა

მახსოვს როამბობდნენ კაზეს ჯობია კოვაჩიჩიო

აბაა. და ახლა ჩელსის სკამზე ზის

ციტატა: Dani carvajal
კაზემირომ ბუსკეცი სამი სეზონია

ამას როგორ ამბობ იტყვიან ახლა დდდ

არა რატო უნდა თქვას ეგ ვინმრმ დაბერდა და ბევრ შეცდომას უშვებს ბუსკეცი,მაგრამ თუ საერთი შედარებაზე ამბობ კი ნამდვილად არის ჩემი აზრით სათქმელი რო ფორმის პიკში მყოფი ბუსკეცი უგრო საჭირო და მაღალი დონის ფეხბურთელი იყო ვიფრე ფორმის პიკში მყოფი კაზე,ნუ რათწმა უნფა ეგ ჩემი აზრია და მაგაზე დავასაც არ აქვს აზრი აქ როგოტც ხდება ხოლმე დდ ყვეკას აქვდ თავისი გემოვნება

52

8 ოქტომბერი 2019 21:17

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: kontaqti
ციტატა: Dani carvajal
რომელი დაფასება ქონდა თუ ზუსტად მახწოვს წლის გუნდში არაა მოხვედრილი
მაგას ვერ გრტყვი არ მახსოვს ზუსტად . მაგრამ წლებია ბუსკეცი პირველი იყო და უკონკურენტოდაც ითვლებოდა . მაგრამ ახლა კაზემიროა თავის პოზიციაზე პირველი ნუ ჩემი აზრი ასეთია .

ციტატა: RAUL BLANCO
ამჟამად რაც ასაკზსია ბუსკეცი ვერ ჯობია კაზემიროს და ელების წინ რო კარიერულად ბუსი პირველი იყო ეგ მეც ვიცი. ამ მოცემულობით კაზემირომ ჩაიხია ყველა. წლების წინ სასაცილო იქნებოდა შედარება მაგრამ ახლა შევადარებ კი არა ვეკამათები ნებისმიერს 😂

53

8 ოქტომბერი 2019 21:31

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5246
რა ახალი გამოწვევა რონალდოს ისეთ გუნდში გადავიდა სადაც სერია ა სულ იგებს იუვე რონალდოს გარეშეც თან უკონკურენტოდ თან ისეთ გუნდში თამაშობს სადაც მაგის ფეხბურთის ყურებას სვარკას უყურო ჯობია 2-1 2-0 1-0 და ასე შემდეგ იგებს იუვენტუსი არანაირი საფეხბურთო სილამაზე კარგით რა ახალი გამოწვევა ტრაკი აათამაშა და მოჩოთქეს რეალი არავის არაფერს პატიობს გინდ რონალდო იყო და რაც შეეხება ლიგას რონალდო აწი ლიგას ვერასდროს მოიგებს

54

8 ოქტომბერი 2019 21:38

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9001
ციტატა: Dani carvajal
მაგას ვერ გრტყვი არ მახსოვს ზუსტად . მაგრამ წლებია ბუსკეცი პირველი იყო და უკონკურენტოდაც ითვლებოდა . მაგრამ ახლა კაზემიროა თავის პოზიციაზე პირველი ნუ ჩემი აზრი ასეთია .

კიი ძაან კლასნია ბუსი მარა რაღაც ისეთი პერიოდიც დაემთხვა თითქოს მის ფორმის პიკში ყოფნის დროს მაგის პოზიცოაზე არიყვნენ მაინც და მაინც ძლიერები როგორც ეხლა კანტე და კაზე არიან

55

8 ოქტომბერი 2019 21:59

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
კაცს 32 წლის ასაკში გაუმჯობესებულ კონტრაქტს სთავაზობენ თან სად რეალში ამის ბედს "დაიცავით ცენზურა!" მე

56

8 ოქტომბერი 2019 22:45

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3126
ბუსკეტსის საუკეთესო წლები წარსულს ჩაბარდა. ახლა კაზემირო და კანტე გრიმიტობენ

57

8 ოქტომბერი 2019 23:12

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2334
გვარდიოლას პირველი სეზონის შემდეგ ფერნანდინიო ერთ-ერთი საუკეთესო ჩამშლელი გახდა.შეიძლება ამაზე ვიღაცეებს გაეცინოთ,მაგრამ მის სტატისტიკას რომ გადავხედოდ ჯარიმის გარეშე ჩაშლილ შეტევებს დავინახავთ რომ ამ კომპონენტში ძალიან ძლიერია,უბრალოდ უკვე 34 წლისაა და ვეღარ ქაჩავს.გვარდიოლამდე ერთი ნორმალური ფეხბურთელი იყო,მაგრამ ბოლო ორი სეზონი მშვენივრად ჩაატარა,კანტესაც ჯობდა მაგ კომპონენტში.არც როდრია ცუდი ჩამშლელი,ყოფილი ატლეტიკოს და აწ უკვე სიტის ჩამშლელი.მაგრამ დღეს-დღეობით ალბათ საუკეთესო კაზემიროა ამ პოზიციაზე.

58

8 ოქტომბერი 2019 23:19

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: I N I E S T A 8
ციტატა: Dani carvajal
არაა მონახვედრი წლის გუნდში.ბუსს რომ ყოლოდა ახალგაზრდა ინიესტა მაინც ახლაც ისევ ის ბუსი იქნებოდა. არც სისწრაფე ქონია ბუსს და არც პიზიკურად ყოფილა ძლიერი ეს ხო შენც იცი 😀ასე რომ კარგი ნახ დაცვის ფონზე ახლაც ისევ ის ბუსი იქნება. კაზემირო მისი იმიჯის გამო არ მომწონს თორე კლასი რა შუაშია 😀კლასნია კაზე კაცო. ხო ხვდები რწს ვამბიბ😎
ბუსკეცი ისეთი კლასნი იყო ნაკრებსა და კლუბში რო სისწრაფე და ფიზიკური სიძლიერე არც იყო საჭირო სხვა თვისებები ქონდა რომელიც აბალანსებდა ნახევარდაცვას . კონტროლი ჩაშლა დაზღვევა მოკლედ რავი ფონე იყო ნაგრამ ბოლო სამი წელია ვეღარაააა ეა ისეთი . ნუ კაზემიროს გარეგნობაზე ცოლმა იდარდოს ჩვენ რა შუუაში ვართ მაგის მორდასთან 😄😄

59

9 ოქტომბერი 2019 00:10

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ilarioni
რა ახალი გამოწვევა რონალდოს ისეთ გუნდში გადავიდა სადაც სერია ა სულ იგებს იუვე რონალდოს გარეშეც თან უკონკურენტოდ თან ისეთ გუნდში თამაშობს სადაც მაგის ფეხბურთის ყურებას სვარკას უყურო ჯობია 2-1 2-0 1-0 და ასე შემდეგ იგებს იუვენტუსი არანაირი საფეხბურთო სილამაზე კარგით რა ახალი გამოწვევა ტრაკი აათამაშა და მოჩოთქეს რეალი არავის არაფერს პატიობს გინდ რონალდო იყო და რაც შეეხება ლიგას რონალდო აწი ლიგას ვერასდროს მოიგებს

ჩემი აზრით რონალდო ხვდებოდა რო მოუკლებდა, იმდენ გოლს ვეღარ გაიტანდა ნამდვილად, კი ეხლაც მაგარია იმხელა კლასი აქ და ისეთი მონდომება რო ეგ არასდროს არ ჩაბანძდება, მარა არ უნდოდა სტატისტიკა გაფუჭებოდა, ყველაზე მაგარი სტატისტიკა აქ კლუბების ისტორიაში ზოგადად, 438 თამაშში 450 გოლი, უნდოდა ისტორიაში ესე შესულიყო თან ყველაფერი მოიგო, იუვეში იმიტო გადავიდა რო ახალი ჩემპიონატში უნდოდა თამაში კარგ გუნდში სიამოვნების მიღება უბრალოდ, ვეღარ იტანს 60 გოლს მაგრამ მაინც მაგარია და იუვეში თამაშით ისვენებს ესეთი შთაბეჭდილება მრჩება, წინა წელს 28 გოლი გაიტანა 28 რო რეალში გაეტანა ყველა გააკრიტიკებდა

5 ლიგა კარიერაში მარტო მალდინის და რონალდოს აქ მოგებული, არამგონია მაგაზე ინერვიულოს ლიგა თუ არ მოიგო კიდე, შარშან რო გამოვარდნენ არაფერი ეტყობოდა რო განიცდიდა, რეალი რო ლიგიდან ვარდებიდა ერთ ამბავში იყო ხოლმე ემოციებს ვერ მალავდა

60

9 ოქტომბერი 2019 06:14

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Buskecis periodshic iyvnen kargi centr_chamshlelebi_javi martinezi, sandro, felaini. Magram piari akldat, iseti gapiarebulebi ar iyvnen rogorc buskeci. Martinezi vabshe magari iyo, mag periodshi yvelas merchivna

61

9 ოქტომბერი 2019 10:45

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1006
ციტატა: Bordo
ციტატა: papacha
მაინც არ მჯერა ამ შლანგი სებალოსის და მომკალით რა, ბევრად დახვეწილი თამაშის მანერა აქვს ოდეგაარს, არც პასი აქვს ნაკლები და არც დრიბლინგი და დიდად განსხვავებულ პოზიციებზეც არ თამაშობენ, აგერ ბულდოგი ვალვერდე იკიდებს ფეხს კიდე, ახალგაზრდაა სწრაფი ფიზიკურად ვირივითაა, განმეორდება კაზემირო 2! ბევრს კიდე მათ შორის მეც ეჭვი მეპარებოდა ზიდანის გადაწყვეტილებაში როცა ლორენტე გაუსვა ატლეტიკოში და ვალვერდე დატოვა მაგრამ როგორც ვხედავთ ჯერჯერობიტ ვცდებოდით, იმედია სეზონის ბოლოსაც იგივეს ვიტყვი

კი მაგრამ ლორენტე პირდაპირი შემცვლელი იყო კაზემიროსი,ჩამშლელი ნახევარმცველია ლორენტე და ვალვრდე კი ცენტრალური ნახევარმცვლია,ნუ მარჯვენა ნახევარმცველადაც შეუძლია თამაში,ამიტომ დღეს რეალში კაზემიროს პირდაპირი შემცვლელი არ არსებობს.


ჩემი აზრით ჯერ ვალვერდეს ჩამოყალიბებული კოკნკრეტული პოზიცია არ გააჩნია და უნივერსალიც მგონია, კაზემიროს შეცვლაც შეუძლია და წინ წასვლაც, პლიუს კაზესგან განსხვავებით სწრაფია უფრო და დრიბლინგიც უკეთესი აქვს, მთავარია სწორად განვითარდეს, ლორენტეს რაც შეეხება არ იყო ტიპიური ჩამშლელი, მოედნის ცენტრში ყველგან შეეძლო თამაში მაგრამ პოტენციალზე გავამახვილე უფრო ყურადღება და რაც ჩანს დღეის მდგომარეობით ვალვერდეს უფრო დიდი მომავალი აქვს

62

9 ოქტომბერი 2019 16:33

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Xo xo gauxangrdzlivet 2070 wlamde 😁😁😁sanam penaltys nishnultan ar mokvdeba itamashos ikamde zizu ro da"დაიცავით ცენზურა!"vda faktia magram es perez ram gamoa"დაიცავით ცენზურა!"va

ციტატა: papacha
ციტატა: Bordo
ციტატა: papacha
მაინც არ მჯერა ამ შლანგი სებალოსის და მომკალით რა, ბევრად დახვეწილი თამაშის მანერა აქვს ოდეგაარს, არც პასი აქვს ნაკლები და არც დრიბლინგი და დიდად განსხვავებულ პოზიციებზეც არ თამაშობენ, აგერ ბულდოგი ვალვერდე იკიდებს ფეხს კიდე, ახალგაზრდაა სწრაფი ფიზიკურად ვირივითაა, განმეორდება კაზემირო 2! ბევრს კიდე მათ შორის მეც ეჭვი მეპარებოდა ზიდანის გადაწყვეტილებაში როცა ლორენტე გაუსვა ატლეტიკოში და ვალვერდე დატოვა მაგრამ როგორც ვხედავთ ჯერჯერობიტ ვცდებოდით, იმედია სეზონის ბოლოსაც იგივეს ვიტყვი

კი მაგრამ ლორენტე პირდაპირი შემცვლელი იყო კაზემიროსი,ჩამშლელი ნახევარმცველია ლორენტე და ვალვრდე კი ცენტრალური ნახევარმცვლია,ნუ მარჯვენა ნახევარმცველადაც შეუძლია თამაში,ამიტომ დღეს რეალში კაზემიროს პირდაპირი შემცვლელი არ არსებობს.


ჩემი აზრით ჯერ ვალვერდეს ჩამოყალიბებული კოკნკრეტული პოზიცია არ გააჩნია და უნივერსალიც მგონია, კაზემიროს შეცვლაც შეუძლია და წინ წასვლაც, პლიუს კაზესგან განსხვავებით სწრაფია უფრო და დრიბლინგიც უკეთესი აქვს, მთავარია სწორად განვითარდეს, ლორენტეს რაც შეეხება არ იყო ტიპიური ჩამშლელი, მოედნის ცენტრში ყველგან შეეძლო თამაში მაგრამ პოტენციალზე გავამახვილე უფრო ყურადღება და რაც ჩანს დღეის მდგომარეობით ვალვერდეს უფრო დიდი მომავალი აქვს

Ra valverde xalxo vin gvayvs benzoze uketesi??? Isemc mis dedas mivandzrie😀😀😀😀

Kontraktis gauxangrdzlives sicocxlis bolo wutamde

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

რეკლამა

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 დოვბიკი 17
2 ბელინგემი 16
3 მაიორალი 15
4 ბუდიმირი 15

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 რეალი 6 6 0 0 18
2 ნაპოლი 6 3 1 2 10
3 ბრაგა 6 1 1 4 4
4 იუნიონ ბერლინი 6 0 2 4 2

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...

4-3-3
4-4-2
4-2-3-1



მთვლელები

საიტის არქივი:

აპრილი 2024 (256)
მარტი 2024 (335)
თებერვალი 2024 (456)
იანვარი 2024 (411)
დეკემბერი 2023 (372)
ნოემბერი 2023 (391)