ზიზუ:,,მარიანო დაგვემშვიდობება"

ზინედინ ზიდანს მარიანო დიასის შესახებ ჰკითხეს...


„მარიანოსთან დაკავშირებით გადაწყვეტილება მიღებულია, ფორვარდი „რეალს“ დატოვებს. ახლა არ შემიძლია გითხრათ ეს როდის მოხდება, ამ ეტაპზე დიასი ჩვენი გუნდის სრულფასოვანი წევრია“-განაცხადა ზიზუმ. dle 10.1

  • Datuna
  • 7 ოქტომბერი 2019
  • 7563
  • 39

1

7 ოქტომბერი 2019 17:57

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9000
ჰოო მონდომებულები გაყარე ყველა

2

7 ოქტომბერი 2019 18:34

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ბენზემას და იოვიჩს ვერ ამოაგდებს სასტავიდან და უნდა გაუშვან, თორე მოკვდება სკამზე.

3

7 ოქტომბერი 2019 18:45

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5514
ციტატა: kontaqti
ჰოო მონდომებულები გაყარე ყველა

wink wink wink მარტო მონდომება რომ შველოდესსს რეალში თამაშსსსს ..არ აქ რა არ მარიანას რეალის სათანადო დონეე რაა.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

4

7 ოქტომბერი 2019 19:09

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2588
სწორი გადაწყვეტილებააა.. მძორები კლუბში არ გვჭირდება ისედაც ბლომად გვყავს .... wink

5

7 ოქტომბერი 2019 19:38

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: kontaqti
ჰოო მონდომებულები გაყარე ყველა

wink wink wink მარტო მონდომება რომ შველოდესსს რეალში თამაშსსსს ..არ აქ რა არ მარიანას რეალის სათანადო დონეე რაა.

რათქმაუნდა მარტო მონდომება არკმარა, ბენზის პირდაპირი კონკურენტიც არუნდა იყო :)) ეგერ ვასკესი კია სასტავში მშვენივრად, კლასის ხარჯზეაო ვერვიტყოდი :))

6

7 ოქტომბერი 2019 19:42

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3480
აი როწერთ რო იოვიჩს სათამაშო დრო არ ეძლევა და თუ ჭკუა აქვს უნდა წავიდესო.ახლა რო იოვიჩს სათამაშო დრო მისცეს ზიდანმა იცით რამოხდება? დაიკარგება უამრავი ქულა. ეტაპობრივად მიეცემა ამ სეზონში იოვიჩს დრო და შეეჩვევა გუნდს.ეს წელი ადაპტაციასავით უნდა იყოს და შემდეგი წლიდან ნელ ნელა გაუზრდის დროს.ნელ ნელა 2-3 წელში ჩაანაცვლებს ბენზემას.ბენზემა რო ცუდად თამაშობდეს კიდე იტყვი რო იოვიჩს მაინც მისცეს დროო მარა ბენზი ძაან კაია ჯერ ჯერობით.
-----------------------
ვენგერი 26 წელი = 0 ჩემპიონთა ლიგა
ფერგიუსონი 26 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
მოურინიო 17 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
გვარდიოლა 10 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა


ზიდანი 2.5 წელი 3 ჩემპიონთა ლიგა :)

7

7 ოქტომბერი 2019 19:42

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
რავიცი რამდენი ათამაშეს იმდენი გაიტანა და რა მარტო მონდომება

8

7 ოქტომბერი 2019 19:47

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3480
მარიანოს კიდე არ გაუმართლა შარშან ძალიან იმიტორო სულ ტრავმა ქონდა და ვერ გამოავლინა თავისი შესაძლებლობები.კარგი ბიჭია მონდომებული მთელი გულით თამაშობს სულ.და რაც მთავარია უყვარს რეალი ძალიან.შესთავაზეს თუარა უყოყმანოდ წამოვიდა რეალში.იმდენად უყვარდა არადა ლიონში 20 გოლი გაიტანა და კარგი სეზონი ქონდა რო დარჩენილიყო ვინიცის რასიზამდა და სად იქნებოდა
-----------------------
ვენგერი 26 წელი = 0 ჩემპიონთა ლიგა
ფერგიუსონი 26 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
მოურინიო 17 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
გვარდიოლა 10 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა


ზიდანი 2.5 წელი 3 ჩემპიონთა ლიგა :)

9

7 ოქტომბერი 2019 20:12

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1147
არაა რეალის დონე ვეთანხმები რედონდოს, აი სკამიდან ბაზარი არაა მარა მაქაც იოვიჩი და ბენზემა ყავს კონკურენტი, ასე რომ ცოდოა წავიდეს სხვაგან ითამაშებს, არსენალი, მილანი, მანჩესტერი ასეთ გუნდებში იქნება ასმავნოი ბეზ ბაზარ
-----------------------
რონალდინიო: "ზიდანი იყო ერთადერთი ფეხბურთელი, რომელმაც ბრაზილიელები არაფრად ჩაგვთვალა." მესი-კარიერაში მხოლოდ ერთ ფეხბურთელს ვთხოვე მაისური, ზიდანს!

10

7 ოქტომბერი 2019 20:18

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2623
ტიპი შემოსული არ იყო, გასახდელიდან გაუტანა რომას, მერე კიდე რო ითამაშა იქაც მაქსიმუმ 10 წუთით საჯარიმოში შურდულივით ეტაკა ბურთს და გახვრიტა, დარბის მოედანზე გიჟივით ყველა ბურთზე იბრძვის, აი მეტი რაუნდა ქნას. უბრალოდ არც ნდობა, არც შანსი, ასე შორს ვერ წავა ფეხბურთელი. სულ რომ ლევანდვოსკი და სუარესი იყოს, ბოლო 10 ეუთი რო ითამაშონ რაუნდა ქნან ისეთი რომ რეალის დონეაო ან მაგარი ფეხბურთელიაო თქვა?

მარიანოს რომ ნდობა ჰქონოდა და მეტი დრო, ძალიან კარგ შედეგს დადებდა რეალში. ნეტა არც გადმოსულიყო.

11

7 ოქტომბერი 2019 20:34

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: hip hop
ნელ ნელა 2-3 წელში ჩაანაცვლებს ბენზემას.ბენზემა რო ცუდად თამაშობდეს კიდე იტყვი რო იოვიჩს მაინც მისცეს დროო მარა ბენზი ძაან კაია ჯერ ჯერობით.

3 წელი თუ ბენზოს ვუყურეთ კიდე კარგად ყოფილა ჩვენი საქმე wink

12

7 ოქტომბერი 2019 20:39

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: hip hop
აი როწერთ რო იოვიჩს სათამაშო დრო არ ეძლევა და თუ ჭკუა აქვს უნდა წავიდესო.ახლა რო იოვიჩს სათამაშო დრო მისცეს ზიდანმა იცით რამოხდება? დაიკარგება უამრავი ქულა. ეტაპობრივად მიეცემა ამ სეზონში იოვიჩს დრო და შეეჩვევა გუნდს.ეს წელი ადაპტაციასავით უნდა იყოს და შემდეგი წლიდან ნელ ნელა გაუზრდის დროს.ნელ ნელა 2-3 წელში ჩაანაცვლებს ბენზემას.ბენზემა რო ცუდად თამაშობდეს კიდე იტყვი რო იოვიჩს მაინც მისცეს დროო მარა ბენზი ძაან კაია ჯერ ჯერობით.

უნდა წავიდეს თორე გაფუჭდება.. რა ქულები დაიკარგება 3-0რომ იგებ ან 2-0 შეაგდე 60-70წუთიდან არ შეიძლება? 89ზე და 87ზე რომ შეყავს? სამი წელი თუ სულ 80წუთიდან დაიწყო თამაში ლუკამ მერე საერთოდ აღარივარგებს უთამაშებელი ფეხბურთელი რეალის ასნავნოი რანაირად იქნება? აქედანვე უნდა შეაჩვიოს თამაშს და ბევრჯერ სასტარტოც დააწყებიოს აბა რისთვის მოიყვანეს მაშინ? დაეროვებიათ სადაც იყო.. მაგრად ყომარობდა ბუნდესლიგაში და ევროპალიგაზეც საუკეთესო იყო აზართან ერთად.. აქ დრო არაქ და რაუნდა ქნას სამ წუთში? ახლა ოსასუნასთან ხო ათამაშაო არმითხრა.. ერთი თამაში დააწყებია სულ სასტარტოდან და რაუნდა ექნა უთამაშებელ კაცს? ერთი რამ ფაქტია სანამ ბენზემა რეალშია მანამდე არცერთი პერსპექტიული ფორვარდი არუნდა მოვიდეს რეალში

13

7 ოქტომბერი 2019 20:52

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: hip hop
აი როწერთ რო იოვიჩს სათამაშო დრო არ ეძლევა და თუ ჭკუა აქვს უნდა წავიდესო.ახლა რო იოვიჩს სათამაშო დრო მისცეს ზიდანმა იცით რამოხდება? დაიკარგება უამრავი ქულა. ეტაპობრივად მიეცემა ამ სეზონში იოვიჩს დრო და შეეჩვევა გუნდს.ეს წელი ადაპტაციასავით უნდა იყოს და შემდეგი წლიდან ნელ ნელა გაუზრდის დროს.ნელ ნელა 2-3 წელში ჩაანაცვლებს ბენზემას.ბენზემა რო ცუდად თამაშობდეს კიდე იტყვი რო იოვიჩს მაინც მისცეს დროო მარა ბენზი ძაან კაია ჯერ ჯერობით.

გეთანხმები, არადა მიეცა სათამაშო დრო და ვერ გამოიყენა ეგ შანსი, 90 წუთიც ხო ათამაშა ზიდანმა და ვერაფერი ქნა გამაზვის მეტი, აქ რო წერენ 2-0 ზე შეიყვანონ იოვიჩიო წინა თამაშში არ ნახეთ 2 გოლი რა უცბათ გავუშვით? რეალში შედეგებს პირველივე წელს გთხოვენ ესეთია რეალი და ესეთი იყო ყოველთვის, ვაი და გუნდს ბოლო წუთებზე გაუჭირდეს ეს იოვიჩი უშველის? რეალში რო მოდიოდა იცოდა რო რთული იყო, იოვიჩს მიეცემა წლები რო განვითარდეს ეს ყველამ იცის, მარსელო რო ვიყიდეთ პირველი 2 წელი ტიპი არც შემოყავდათ მარა 21 წლის ასაკში ძირითადი ანდეს, აგერ ბენზემა 32 ის ხდება უკვე მალე იქნება ჩასანახვლებელი და მაგან ერთი ადგილი უნდა გაანძრიოს როცა დრო მიეცემა და უნდა მოითმინოს

14

7 ოქტომბერი 2019 21:06

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5514
ციტატა: Special__One
რათქმაუნდა მარტო მონდომება არკმარა, ბენზის პირდაპირი კონკურენტიც არუნდა იყო :)) ეგერ ვასკესი კია სასტავში მშვენივრად, კლასის ხარჯზეაო ვერვიტყოდი :))

ვასსკესი დიდი ფანტაზიიით არ გამოირჩევა მაგრამ საჭირო ფეხბურთელია.

ციტატა: toni
3 წელი თუ ბენზოს ვუყურეთ კიდე კარგად ყოფილა ჩვენი საქმე

შენ შეგიძლია არ უყურო,მე ვუყურებ ))) ლეგენდა რაც უფრო დიდხანს დარჩება მით უკეთესი)))
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

15

7 ოქტომბერი 2019 21:08

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Clever liar
რაის სამი წელი, ბენზიმ 36 წლის ასკში დავფიქრდები კარიერის სხვა კლუბში გაგრძელებაზეო :)))--> "დავფიქრდებიო"

არაა გამორიცხული,ისეთი ბედი აქვს მლს-ში ან ყატარშიც არ დაუძახებენ და შეგვრჩება ჩვენ wink

16

7 ოქტომბერი 2019 21:15

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მარიანო მევვასება, მაგარი ბიჭია, მაგრამ გაუშვებენ და 1-2 სეზონში კიდე მბაპეს დაითრევენ. მანამდე ფორვარდებად ბენზემა-იოვიჩი იქნებიან

17 წლის წინ რონალდოს დებიუტი შედგა რეალში. აი ესეთი, ნამდვილი ფორვარდი, მინდა რეალში

17

7 ოქტომბერი 2019 21:32

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
შენ შეგიძლია არ უყურო,მე ვუყურებ ))) ლეგენდა რაც უფრო დიდხანს დარჩება მით უკეთესი)))

შენთან კამათს აზრი არ აქვს ბენზოზე,პერსოფანიხარ wink მთავარია გუნდი,გუნდს კიდე 1 წელზე მეტია ჩაქიმული აქვს smile

ციტატა: RAUL REAL
17 წლის წინ რონალდოს დებიუტი შედგა რეალში. აი ესეთი, ნამდვილი ფორვარდი, მინდა რეალში

რეალში კიდე რა ითამაშა ბენზოს ხელა ღიპით იყო უკვე,მარა მაგ ღიპითაც ბარეორს ჯობდა love ტიპმა ალბათ 50% გამოავლინა შესაძლებლობების და მაინც ამხელა კვალი დატოვა ფეხბურთში,კანავარომ რონალდო სისწრაფეაკრეფილი რომ მოდიოდა პირჯვარს ვიწერდი და თვალებს ვხუჭვდიო wink

18

7 ოქტომბერი 2019 21:35

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: toni
ციტატა: hip hop
ნელ ნელა 2-3 წელში ჩაანაცვლებს ბენზემას.ბენზემა რო ცუდად თამაშობდეს კიდე იტყვი რო იოვიჩს მაინც მისცეს დროო მარა ბენზი ძაან კაია ჯერ ჯერობით.

3 წელი თუ ბენზოს ვუყურეთ კიდე კარგად ყოფილა ჩვენი საქმე wink
დაგვწყევლა კიდე 3 წელიო 😂😂😂😂 იყოს წელს და მინავალ წელს სკამიდან მაგრამ კიდე 3-4 ეელი მართლა ზედმეტია.

19

7 ოქტომბერი 2019 21:43

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ვასსკესი დიდი ფანტაზიიით არ გამოირჩევა მაგრამ საჭირო ფეხბურთელია.

რის ხარჯზეა საჭირო ფეხბურთელი? :))

20

7 ოქტომბერი 2019 21:44

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9000
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
მარტო მონდომება რომ შველოდესსს რეალში თამაშსსსს ..არ აქ რა არ მარიანას რეალის სათანადო დონეე რაა.

პირადად ასეთი ვასკესის საწიმაამღდეფო არაფერი მაქვს მაგრამ როცა მსგავს ფეხბურთელს ასე ამდენს ათამაშებ და მეორე განაცხადშიც არასდროს შეგყავს ნამეტანი უნამუსო საქციელია. იგივე ბრაჰიმ დიასი

21

7 ოქტომბერი 2019 21:50

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
kontaqt პირადად ასეთი ვასკესის საწიმაამღდეფო არაფერი მაქვს მაგრამ როცა მსგავს ფეხბურთელს ასე ამდენს ათამაშებ და მეორე განაცხადშიც არასდროს შეგყავს ნამეტანი უნამუსო საქციელია. იგივე ბრაჰიმ დიასი. ++++++++++++

22

7 ოქტომბერი 2019 21:52

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Special__One
რის ხარჯზეა საჭირო ფეხბურთელი? :))

გრანადა რომ გვიტევს მარცხენა მცველს უკანაც მოყვება ხოლმე,ამ ნიჭითაა დაჯილდოვებული რეალის მარჯვენა ვინგერი wink

23

7 ოქტომბერი 2019 21:59

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1147
რამდენი ჰეითერი ყავს ზიდანს, მადრიდისტა ჰეითერი. და ბერნაებეუს ფანების უკვირთ, მგონია არც აქაური ზიდანის ჰეითერები დააკლებთ სტვენას იქ რო იყოთ სტადიონზე
-----------------------
რონალდინიო: "ზიდანი იყო ერთადერთი ფეხბურთელი, რომელმაც ბრაზილიელები არაფრად ჩაგვთვალა." მესი-კარიერაში მხოლოდ ერთ ფეხბურთელს ვთხოვე მაისური, ზიდანს!

24

7 ოქტომბერი 2019 22:00

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: toni
ციტატა: Special__One
რის ხარჯზეა საჭირო ფეხბურთელი? :))

გრანადა რომ გვიტევს მარცხენა მცველს უკანაც მოყვება ხოლმე,ამ ნიჭითაა დაჯილდოვებული რეალის მარჯვენა ვინგერი wink

ეგეც იჭია რასერჩი :)) მწვრთნელის გადმოსახედიდან ერთი ვასკესი ყველა გუნდს უნდა ყავდეს, მარა სკამზე :)) ძირითადში ზედმეტია :)

25

7 ოქტომბერი 2019 22:06

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9000
ციტატა: RAUL BLANCO
რამდენი ჰეითერი ყავს ზიდანს, მადრიდისტა ჰეითერი. და ბერნაებეუს ფანების უკვირთ, მგონია არც აქაური ზიდანის ჰეითერები დააკლებთ სტვენას იქ რო იყოთ სტადიონზე

ჰეითერი რა შუაშია შენ არიცი რომ ფაქტია არჩევს ფეხბურთელებს? მარტო ზიდანი არაა მასე ბევრი მწვრთნელია მასე მაგრამ თქვენ მარტო ზიდანი გამოგყავთ უნაკლო ესაა საქმე

26

7 ოქტომბერი 2019 22:08

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1147
ჰო, adjaranet ზე ფილმები აღარ იდება? არც საძიებლში ეძებს, ამბობენ აღარ თარგმნიან ფილმებსო. ?

ციტატა: kontaqti
ციტატა: RAUL BLANCO
რამდენი ჰეითერი ყავს ზიდანს, მადრიდისტა ჰეითერი. და ბერნაებეუს ფანების უკვირთ, მგონია არც აქაური ზიდანის ჰეითერები დააკლებთ სტვენას იქ რო იყოთ სტადიონზე

ჰეითერი რა შუაშია შენ არიცი რომ ფაქტია არჩევს ფეხბურთელებს? მარტო ზიდანი არაა მასე ბევრი მწვრთნელია მასე მაგრამ თქვენ მარტო ზიდანი გამოგყავთ უნაკლო ესაა საქმე

უნაკლო ადამიანი არ არსებობს მარა ჯერჯერობით არაა იმის საბაბი რო სულ აკრიტიკოთ, ჯერჯერობით კიარა ლიჩნად ზიზუზე არასოდეს არაა. ისე ოდეგარზე ჯართს იძახი და ბრაჰიმის გამო ზიდანს აკრიტიკებ, ანუ ოდეგარი თუ არმოგწონს ბრაჰიმში რა ნახე
-----------------------
რონალდინიო: "ზიდანი იყო ერთადერთი ფეხბურთელი, რომელმაც ბრაზილიელები არაფრად ჩაგვთვალა." მესი-კარიერაში მხოლოდ ერთ ფეხბურთელს ვთხოვე მაისური, ზიდანს!

27

7 ოქტომბერი 2019 22:11

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Special__One
ეგეც იჭია რასერჩი :)) მწვრთნელის გადმოსახედიდან ერთი ვასკესი ყველა გუნდს უნდა ყავდეს, მარა სკამზე :)) ძირითადში ზედმეტია

სკამზე იდეალურია დალაგებულ გუნდში როგორც ადრე იყო,მარა ახლა რაც დრო მაგას ეძლევა ჯობია იგივე როდრიგოს მიეცეს,შეტევაში მაგაზე ნაკლებს არ გააკეთებს

28

7 ოქტომბერი 2019 22:12

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9000
ციტატა: RAUL BLANCO
უნაკლო ადამიანი არ არსებობს მარა ჯერჯერობით არაა იმის საბაბი რო სულ აკრიტიკოთ, ჯერჯერობით კიარა ლიჩნად ზიზუზე არასოდეს არაა. ისე ოდეგარზე ჯართს იძახი და ბრაჰიმის გამო ზიდანს აკრიტიკებ, ანუ ოდეგარი თუ არმოგწონს ბრაჰიმში რა ნახე

გასაგებია რასაც აკეთებს ეგ ოდეგორი სლანგ გუნდში მაგრამ რეალში რას იზავს მეორე საკითხია ეგ და მაგის დროც მოვა. რაც შეეხება ბრაჰიმს მე ლიჩნად მაგრად მკიდია ეგ ფეხბურთელი მაგრამ ასე დაბლოკო ძალიანნამეტანი ხოარაა ამდენი ტრამვიანობის ფონზე მითუმეტეს. ვიცი მე დეკემბერს ელოდება რო კოპას თამასებში შეყაროს ეგენი ნახირივით და მერე იტყვის ყველა მნიშვნელოვანიაო

29

7 ოქტომბერი 2019 22:14

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1147
ციტატა: kontaqti
ვიცი მე დეკემბერს ელოდება რო კოპას თამასებში შეყაროს ეგენი ნახირივით და მერე იტყვის ყველა მნიშვნელოვანიაო

და ასეც უნდა ქნას, რო გაიგოს ვინ ჩაიჯვავს და ვინ არა.
-----------------------
რონალდინიო: "ზიდანი იყო ერთადერთი ფეხბურთელი, რომელმაც ბრაზილიელები არაფრად ჩაგვთვალა." მესი-კარიერაში მხოლოდ ერთ ფეხბურთელს ვთხოვე მაისური, ზიდანს!

30

7 ოქტომბერი 2019 22:16

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9000
ციტატა: RAUL BLANCO
და ასეც უნდა ქნას, რო გაიგოს ვინ ჩაიჯვავს და ვინ არა.

კარგი დაე იყოს ასე მაგრამ იმის მიუხედავად რომ პირველ ადგილზეა რეალი მაინც წამოიცვავენ ლა ლიგაში ამ ვირზე შეჯდომის გამო და შემდეგ ისევ თავის თავზე გადატყდება ეგ ჯოხი

31

7 ოქტომბერი 2019 22:19

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1147
ციტატა: kontaqti
ციტატა: RAUL BLANCO
და ასეც უნდა ქნას, რო გაიგოს ვინ ჩაიჯვავს და ვინ არა.

კარგი დაე იყოს ასე მაგრამ იმის მიუხედავად რომ პირველ ადგილზეა რეალი მაინც წამოიცვავენ ლა ლიგაში ამ ვირზე შეჯდომის გამო და შემდეგ ისევ თავის თავზე გადატყდება ეგ ჯოხი

წელს ყველას წამოიცვამს ლალიგაში, და ისიც მჯერა კლასიკოსაც ჩაუდებს. ლიგა გაუჭირდება, მაგრამ არც დიდად არ ითხოვს არავინ ლიგას.
-----------------------
რონალდინიო: "ზიდანი იყო ერთადერთი ფეხბურთელი, რომელმაც ბრაზილიელები არაფრად ჩაგვთვალა." მესი-კარიერაში მხოლოდ ერთ ფეხბურთელს ვთხოვე მაისური, ზიდანს!

32

7 ოქტომბერი 2019 22:31

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: RAUL BLANCO
წელს ყველას წამოიცვამს ლალიგაში, და ისიც მჯერა კლასიკოსაც ჩაუდებს. ლიგა გაუჭირდება, მაგრამ არც დიდად არ ითხოვს არავინ ლიგას.

აზარმა ასე თუ ათამაშა ტრაკი ლა ლიგა თებერვალში დაკარგული იქნება უკვე ან ბარსას მესი-სუარესი კიდე უნდა აელეწოს 2-3 თვით და მერე უკვე გავთანაბრდებით,როგორც ახლაა wink

33

7 ოქტომბერი 2019 22:35

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9000
ციტატა: RAUL BLANCO
წელს ყველას წამოიცვამს ლალიგაში, და ისიც მჯერა კლასიკოსაც ჩაუდებს. ლიგა გაუჭირდება, მაგრამ არც დიდად არ ითხოვს არავინ ლიგას

იმედია იმედია მაგრამ არ მგონია მესი დაბრუნდა რომელიც ლა ლიგაში სულ იგიჟებს თავს და რეალზე სტაბილურიც არის ბევრად ბარსა. კლასიკოს იმედია დავდებთ მაგრამ მე მგონია რო მასეც არ გაუადვილდება რეალს ასეთი შეტევის ფონზე. რაც შეეხება ლიგას ვითომ რატომ არ ითხოვენ?

34

7 ოქტომბერი 2019 22:40

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1147
ციტატა: toni
ციტატა: RAUL BLANCO
წელს ყველას წამოიცვამს ლალიგაში, და ისიც მჯერა კლასიკოსაც ჩაუდებს. ლიგა გაუჭირდება, მაგრამ არც დიდად არ ითხოვს არავინ ლიგას.

აზარმა ასე თუ ათამაშა ტრაკი ლა ლიგა თებერვალში დაკარგული იქნება უკვე ან ბარსას მესი-სუარესი კიდე უნდა აელეწოს 2-3 თვით და მერე უკვე გავთანაბრდებით,როგორც ახლაა wink

სუარეზი უკვე არასტაბილური გახდა, აზარი მოუმატებს, ზიდანიც აშკარად ლალიგას აწვება ჩანს ეს.

ციტატა: kontaqti
ციტატა: RAUL BLANCO
წელს ყველას წამოიცვამს ლალიგაში, და ისიც მჯერა კლასიკოსაც ჩაუდებს. ლიგა გაუჭირდება, მაგრამ არც დიდად არ ითხოვს არავინ ლიგას

იმედია იმედია მაგრამ არ მგონია მესი დაბრუნდა რომელიც ლა ლიგაში სულ იგიჟებს თავს და რეალზე სტაბილურიც არის ბევრად ბარსა. კლასიკოს იმედია დავდებთ მაგრამ მე მგონია რო მასეც არ გაუადვილდება რეალს ასეთი შეტევის ფონზე. რაც შეეხება ლიგას ვითომ რატომ არ ითხოვენ?

რეალზე სტაბილური საიდანაა კაცო ოსასუნები და გრანადები ტყნავენ მაგ ბარსას ღადაობ თუ ძმა ხარ გასვლაზე უნეხვესია ბარსელონა, მარტო სახლში რო თამაშობდეს კი, აი გუშინაც აიღე იონგმა ორასი სუფთა საგოლე მომენტი გაანიავა და ამათ ჩავიდნენ გაუტანეს. ლიგას რაც შეეხება შედარებით უფრო ლალიგა გვინდა თორე კი არ ვამბობ არ გვინდა საერთოდ და დაიკიდონ, არ გვაწყენს მაგიც მარა ისე გაფრინდენ მაქ ასი წელი მიახლოებაც სიზმარია მათთან
-----------------------
რონალდინიო: "ზიდანი იყო ერთადერთი ფეხბურთელი, რომელმაც ბრაზილიელები არაფრად ჩაგვთვალა." მესი-კარიერაში მხოლოდ ერთ ფეხბურთელს ვთხოვე მაისური, ზიდანს!

35

7 ოქტომბერი 2019 22:42

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9000
ციტატა: RAUL BLANCO
რეალზე სტაბილური საიდანაა კაცო ოსასუნები და გრანადები ტყნავენ მაგ ბარსას ღადაობ თუ ძმა ხარ გასვლაზე უნეხვესია ბარსელონა, მარტო სახლში რო თამაშობდეს კი, აი გუშინაც აიღე იონგმა ორასი სუფთა საგოლე მომენტი გაანიავა და ამათ ჩავიდნენ გაუტანეს. ლიგას რაც შეეხება შედარებით უფრო ლალიგა გვინდა თორე კი არ ვამბობ არ გვინდა საერთოდ და დაიკიდონ, არ გვაწყენს მაგიც მარა ისე გაფრინდენ მაქ ასი წელი მიახლოებაც სიზმარია მათთან

ჰოო ეგ მაშინ როცა არც მესი ყავდათ არც სუარესი არც დემბელე და ახლა.მოიხოდა მთლოანი ბარსა და ათამაშდებიან ისევე. თანაც შედარებით ძლიერი გუნდები ლა ლიგაში მუდამ უძვრებიან ბარსას ატლეტიკოთი დაწყებული სევილია ვილიარეალით დამთავრებული. იგივე ვალენსიაც. ერთი სოსიედადი ეთამაშები გულიანად

36

7 ოქტომბერი 2019 22:45

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: RAUL BLANCO
სუარეზი უკვე არასტაბილური გახდა

ეგ არასტაბილურიც რომ ჩვენ სტაბილურზე კარგია ეგაა მთელი უბედურება wink

37

7 ოქტომბერი 2019 23:51

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: toni
ციტატა: RAUL REAL
17 წლის წინ რონალდოს დებიუტი შედგა რეალში. აი ესეთი, ნამდვილი ფორვარდი, მინდა რეალში
რეალში კიდე რა ითამაშა ბენზოს ხელა ღიპით იყო უკვე,მარა მაგ ღიპითაც ბარეორს ჯობდა ტიპმა ალბათ 50% გამოავლინა შესაძლებლობების და მაინც ამხელა კვალი დატოვა ფეხბურთში,კანავარომ რონალდო სისწრაფეაკრეფილი რომ მოდიოდა პირჯვარს ვიწერდი და თვალებს ვხუჭვდიო


wink უძლიერესი იყო. ტურამმა კიდევ პირველად რო ვითამაშე რონალდოს წინააღმდეგ, ჯერ მე მომატყუა, ცოტა ხნის მერე კანავარო. მერე კანავარომ მითხრა ამ 9 ნომრიანთან ცუდად დავამთავრებთ და რაღაც უნდა მოვიფიქროთ, მაგრამ როგორ შევაჩეროთო. რონალდომ შემთხვევით გაიგონა, შემობრუნდა და გვითხრა, მაპატიეთ მართლაც გადავაჭერბეო.
გენიოსი იყო ფენომენი

38

8 ოქტომბერი 2019 09:37

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მარიანოს გუნდში თავიდანვე მომთრევია დასაჭერი.😆😆😆😆

39

9 ოქტომბერი 2019 16:21

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Diaz benzemas bevrit jobia , da amas aucilblad daamtkicebs momaval klubshi , da mis gayidvas reali aucileblad inanebs, daitovet eg "დაიცავით ცენზურა!"nzema da iyavit magis imedze

ციტატა: Hazard10
Ase ar sheidzleba da zidans es ar unda eshlebodes tips imena shansi ar misces mshvenieri pexburtelia mariano scrafi da tavzec kargad tamashobs golis algoc aqvs arvici rato iqceva ase zidani magari arasamartliania marianos mimart ramdenjerac gamovida goli gaitana tipma da cocxali tavit arunda goli gaitanos mere benzemas magivrad magis dayenebas motxovs inchada da albat eg aris mizezi ase dzalit tenidnen pexburtels did klubshi ar minaxia dzmao

Sagol dzma mec getanxmebi , zidani am bolos martla gamoyyy...levda ...visac unaxavs diazis tamashi lionshi dametanxmeba ro realistvis sachiro fexburtelia , da shansi ro qondes "დაიცავით ცენზურა!"nzemas aucileblad ajobebs

18 welia realis fani var da , aseti reali luxemburgos drosac ar maxsovs, zidanma magrad auria diazs joivics da rodrigos zamenashi alpobs "დაიცავით ცენზურა!"nzemas gamo, zizu gaajvi da moiyvanet an rauli an alonso

Ase ar sheidzleba da zidans es ar unda eshlebodes tips imena shansi ar misces mshvenieri pexburtelia mariano scrafi da tavzec kargad tamashobs golis algoc aqvs arvici rato iqceva ase zidani magari arasamartliania marianos mimart ramdenjerac gamovida goli gaitana tipma da cocxali tavit arunda goli gaitanos mere benzemas magivrad magis dayenebas motxovs inchada da albat eg aris mizezi ase dzalit tenidnen pexburtels did klubshi ar minaxia dzmao

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

რეკლამა

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 დოვბიკი 17
2 ბელინგემი 16
3 მაიორალი 15
4 ბუდიმირი 15

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 რეალი 6 6 0 0 18
2 ნაპოლი 6 3 1 2 10
3 ბრაგა 6 1 1 4 4
4 იუნიონ ბერლინი 6 0 2 4 2

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...

4-3-3
4-4-2
4-2-3-1



მთვლელები

საიტის არქივი:

აპრილი 2024 (256)
მარტი 2024 (335)
თებერვალი 2024 (456)
იანვარი 2024 (411)
დეკემბერი 2023 (372)
ნოემბერი 2023 (391)