კარვახალის 50-ე მატჩი ჩემპიონთა ლიგაზე

დანი კარვახალმა ჩემპიონთა ლიგაზე 50-ე მატჩი ჩაატარა...


აღსანიშნავია, რომ ესპანელ ფეხბურთელს 50-იდან 35 შემთხვევაში გამარჯვება აქვს დაფიქსირებული.

განაპირა მცველის ანგარიშზე 10 საგოლე გადაცემა და 1 გოლიირიცხება.

კარვახალი ჩემპიონთა ლიგის ოთხგზის მფლობელია. dle 10.1

  • Datuna
  • 2 ოქტომბერი 2019
  • 2703
  • 103

1

2 ოქტომბერი 2019 11:08

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4882
ამ მტირალა კურტუას გააჯ.მევინონ, არაფრის გამკეთებელი ეგ არაა. იმ მესამესაც აუცილებლად გაუშვებდა არეოლამ რომ აიღო. ვინ მოათრია ეს მაღალი შლანგი, 1 ნორმალური სეივი არ მახსოვს რაც გადმოვიდა და ყველა თანაშში გოლს უშვებს. ვინ დგას კასილასის და ნავასის შემდეგ კარში :)))
გალამ წააგო, 1 ქულა დარჩა, გალას და ბრიუგეს თუ მოვუგეთ შინ და გასვლაზე გასულები ვართ ჩვეულებრივად. ბრიუგეს სტამბოლში და პარისთან ორივე თამაში სათამაშო აქვს, შესაბამისად, გასვლის შანსი 0 ტოლია, ასევე ჩვენ გვეთამაშებიან სახლში. გალას სტამბოლში თუ მოვუგეთ, მეორე ადგილს გავინაღდებთ ზა პროსტა

2

2 ოქტომბერი 2019 11:52

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1147
გუნდი ლალიგას ლიდერობს და ლიგის ჯგუფიდან გასვლის იდეალური შანსი აქ. რატო უნდა წავიდეს ზიდანი? მართლა კროოსი თუ ყვავებს ხსნის, მოდრიჩი თოხლაობს, კარვახალს და ვარანს ჩამოკრული აქ, აზარი გულაობს ზიდანმა რა ქნას? შესვენებაზე მიასხა და შედეგიც გამოიღო ამან. სხვა ახლა თვითონ ვერ შევა მოედანზე, ისე რო უშვებთ ვინაა ახლა ისეთი რო რეალი ჩაიბაროს? ერთადერთი კლობია ვინც უნდა იყოს და ისიც გამორიცხულია, სხვა ვენგერები და მითუმეტეს ნაბ.ჭვრ მოურინო ღმერთმა დაგვიფაროს

აუ ლევანა რა გიჟია ლიგაზე უკვე 56 გოლი აქ დაეწია ბენზოს, ბოლო 6-7 წლეულის საუკეთესო ფორვარდია გიჟია იმენა რა. და ამას ჯობიაო ის მძორი მკბენარა რომელსაც ლიგაზე გასვლაზე 45 წელში ერთხელ გააქვს. ლევენა სხვა დონეა. ეს რეალში მოსულიყო ადრე და ეს და რონალდო ლიგების ერთად ლალიგებსაც დაყრიდნენ ბოლო წლებში რო უჭირს რეალს

რივერმა ისევ მოუგო ბოკას, რა ატმოსფერო იყო სტადიონზე, ესაა ფეხბურთი. მეორე თამაში იქნება იქაც ძაან გლეჯვა, მარა 2-O რავი რთულია აღმოფხვრა
-----------------------
რონალდინიო: "ზიდანი იყო ერთადერთი ფეხბურთელი, რომელმაც ბრაზილიელები არაფრად ჩაგვთვალა." მესი-კარიერაში მხოლოდ ერთ ფეხბურთელს ვთხოვე მაისური, ზიდანს!

3

2 ოქტომბერი 2019 13:14

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2624
ლალიგას მოიგებს წელს რეალი, ესაა გეგმაც. და კიდე ზიდანის გაშვება ვისაც გინდათ ძალიან ზედაპირულად ფიქრობთ ასე მგონია. ვარსკვლავები რომ მოიყვანოს რეალმა მწვრთნელის გარეშეც მოიგებს რეალიო, ეს რა სისულელეა ხვდებით მაინც? ბენიტესი რომ იყო რეალის მწვრთნელი მაშინ სხვა ფეხბურთელები იყვნენ და ზიდანმა მოიყოლა მოსვლის დღიდან თუ? იმ სეზონშივე დაჟე ნახევარ სეზონში რეები ქნა. ეს გუნდი აღარ არის ისეთი მოტივირებული როგორც ადრე და ბუნებრივია, რა გიკვირთ ვერ ვხვდები. ლალიგას კი მიაწვებიან რადგან ეს ტიტული არ აქვთ მობეზრებული.

წელს რეალი ლალიგას დადებს, მომავალ წელს რამდენიმე უმოტივაციო ფეხბურთელი გუნდს დატოვებს, რამდენიმე ახალი ფეხბურთელი შეავსებს დანაკლისს და დაბალანსდება გუნდი, აი ესაა გეგმა. ზიდანი რო ისე არ მოვიდოდა ფაქტია, წელს მას არავინ გაუშვებს, ეს სისულელეა, რადგან საცდელად არ მოუყვანიათ როგორც ლოპეტეგი და სოლარი, სამომავლო გეგმით მოვიდა.

4

2 ოქტომბერი 2019 13:20

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
დენისი:

რონალდო ჩემი კუმირია, მეავღნიშნე გოლი ბერნაბეუზე რონალდოს სტილში რათშემეხსენებინა მათთვის თუ ვინ დაკარგეს.

5

2 ოქტომბერი 2019 13:40

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3135
ციტატა: RAUL BLANCO
გუნდი ლალიგას ლიდერობს და ლიგის ჯგუფიდან გასვლის იდეალური შანსი აქ. რატო უნდა წავიდეს ზიდანი

ლიგის ჯგუფიდან გასვლის შანსი თუ აქვს რეალის მწვრთნელს მაშინ იასნა არ უნდა წავიდეს 😆 მითუმეტეს როცა კონკურენტები ბრიუგე და გალათასარაი არიან

6

2 ოქტომბერი 2019 14:00

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1147
ციტატა: KingLeo10m
ციტატა: RAUL BLANCO
გუნდი ლალიგას ლიდერობს და ლიგის ჯგუფიდან გასვლის იდეალური შანსი აქ. რატო უნდა წავიდეს ზიდანი

ლიგის ჯგუფიდან გასვლის შანსი თუ აქვს რეალის მწვრთნელს მაშინ იასნა არ უნდა წავიდეს 😆 მითუმეტეს როცა კონკურენტები ბრიუგე და გალათასარაი არიან

Sarcasm?
-----------------------
რონალდინიო: "ზიდანი იყო ერთადერთი ფეხბურთელი, რომელმაც ბრაზილიელები არაფრად ჩაგვთვალა." მესი-კარიერაში მხოლოდ ერთ ფეხბურთელს ვთხოვე მაისური, ზიდანს!

7

2 ოქტომბერი 2019 14:03

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: RONALDINHO
1ელ რიგში ზიდანია გასაშვები და ტაქტიკოსი მოსაყვანი.მარსელო გასაშვებია,კარვახალმაც ამოწურა თავი.წლევანდელი სეზონიც ჩავარდება.აშრაფი და რეგილონი უნდა დააბრუნონ.ვარანი-რამოსის დუეტიც უნდა დაიშალოს.უმოტივაციობა ეტყობა ორივეს.ამ დუეტმაც ამოწურა თავი.მოდრიჩო დაბერდა.მის პოზიციაზე სწრაფი ,ბურთის ამტანი,კაი დამრტყმელი იგროკია საჭირო.სებალიოსი და ოდეგორო დასაბრუნებელია.ისკოც გაუშვან და ხამესი.სებალიოსი ,ოდეგორის პერსპექტივა ,ასევე ვალვერდესი უფრო მხიბლავს.რაც შეეხება შეტევას ,აზარი შევა ფორმაში,მარა თუ 2 მკვდარი ყავდა გვერდზე ეგრე არ გამოვა.გუნდს ეს ჭირი ბენზემას სახით უნდა მოშორდეს.ვასკესზე აღარ ვსაუბრობ.ასენსიოც და ბეილიც გასაყიდია.აზარი იოვიჩი როდრიგო.ეს 3 შემტევი დალშე 3 ახალია მოსაყვანი.რა ვინიციუსი ან მარიანო.ყველა უნდა გაუშვას გუნდმა ეს ოდრიოსოლა ნაჩო ,ეს ჯართი ხალხი.მოურინიოს მოსვლას მე პირადად მივესალმები.

ღმერთს მადლობაა აი მართლა მადლობა რომ შენნნაირად არც პერესი ფიქრობს და არცერთი ზემდგომი რეალში :დ შენრომ იყო იქ სულ დედამოეტყნებოდა გუნდს იმას კივერხვდებით ძან ბევრ მომენტში რომ უიღბლობა არის რეალოს პრობლემა :დ ჰალას სასტავი მაგარი პროფესორები ხართ ტო :დ

8

2 ოქტომბერი 2019 14:20

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
დებილია რა კურტუა თან ძან მაგარად

9

2 ოქტომბერი 2019 14:38

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მაურინიომ რეალი დააბრუნა თავის ადგილას, ამის არდანახვა უმადურობაა. დაჟე 2012 წლის რეალი ყველაზე მაგარი იყო ბოლო წლებში. მაგრამ აწი რეალს მხოლოდ შემტევი სტილის მწვრთნელები სჭირდება.
სიმეონემ მართალი თქვა, რეალს საკუთარი სტილი არ გააჩნიაო. გუნდს კიდევ აზის მაურინიოს დაღი.

10

2 ოქტომბერი 2019 14:50

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1006
ციტატა: Axl
ლალიგას მოიგებს წელს რეალი, ესაა გეგმაც. და კიდე ზიდანის გაშვება ვისაც გინდათ ძალიან ზედაპირულად ფიქრობთ ასე მგონია. ვარსკვლავები რომ მოიყვანოს რეალმა მწვრთნელის გარეშეც მოიგებს რეალიო, ეს რა სისულელეა ხვდებით მაინც? ბენიტესი რომ იყო რეალის მწვრთნელი მაშინ სხვა ფეხბურთელები იყვნენ და ზიდანმა მოიყოლა მოსვლის დღიდან თუ? იმ სეზონშივე დაჟე ნახევარ სეზონში რეები ქნა. ეს გუნდი აღარ არის ისეთი მოტივირებული როგორც ადრე და ბუნებრივია, რა გიკვირთ ვერ ვხვდები. ლალიგას კი მიაწვებიან რადგან ეს ტიტული არ აქვთ მობეზრებული.

წელს რეალი ლალიგას დადებს, მომავალ წელს რამდენიმე უმოტივაციო ფეხბურთელი გუნდს დატოვებს, რამდენიმე ახალი ფეხბურთელი შეავსებს დანაკლისს და დაბალანსდება გუნდი, აი ესაა გეგმა. ზიდანი რო ისე არ მოვიდოდა ფაქტია, წელს მას არავინ გაუშვებს, ეს სისულელეა, რადგან საცდელად არ მოუყვანიათ როგორც ლოპეტეგი და სოლარი, სამომავლო გეგმით მოვიდა.


შენსავით რო ფიქრობდეს აქ მყოფის 50% მაინც კიდე ღირს რამე სდისკუსიის გამართვა, გეთანხმები ყველაფერში, ვერ ხვდებიან მაგდენს, რამდენჯერ ვთქვი და კიდე ვიმეორებ რო მომვალ ზაფხულს მოხდება ორჯერ და სამჯერ უფრო დიდი რეორგანიზაცია გუნდში, უფრო მეტი ფხბურთელი მოვა და უფრო გამოცდილებიც დაბრუნდებიან ის ახალგაზრდები ვინც განათხოვრებულია, წელს ლალიგის გარდა არაფრის იმედი არ მაქვს არც მქონია ილუზია სხვა რამის ამ სასტავით, და ზიდანს რო პერესმა მინიმუმ 2-3 წლიანი გეგმა დაუდო ეგეც ფაქტია სხვა მხრივ არ დაბრუნდებოდა ზიზუ, და დღეს რასაც თამასობს რეალი ეგ უფრო ფეხბურთელების ინდივიდუალურობის ბრალია ვიდრე მწვრტნელის ტაქტიკის, ისინი კიდე ვინც ამბობს რონალდომ დადო ის ლიგები და ზიდანი დაემთხვა მაგ პერიოდსო უბრალოდ შორსაა ფეხბურთისგან, კიდევ ერთი მოსაზრება თითქოს ყველა ფორმის პიკში იყო და დაფრინავდნენ რათ უნდოდათ მაგათ მწევრთნელიო, თუ გახსნედებათ ვინმეს გუნდი რომელსაც ლიგა მოეგოს და ფეხბურთელები ფრომაში არ ყოფილიყვნენ? :დ ძაან მდაბიო არგუმენტებია! თუნდაც ამ სეზონში ვინც ღრმად ერკვევა ფეხბურთში შეამჩნევდა იმ მონახაზს როგორსაც ზიდანი ათამაშებს გუნდს და გუშინდელ თამაშში კიდე სრულ უიღბლობას და ბავშვურ შეცდომებს ქონდა ადგილი, ზიდანი ვერ ეტყოდა მოდრიჩს ბურთი ჩააბარე მეტოქესო და რამოსს და ვარანს კიდე დაიკიდეთ დაცვაო, ერთადერთი რაშიც პირადად ჩემი სუბიექტური აზრით არ ვეთანხმები ზიდანს არის ვასკესის სასტარტო, ვინიპუხა უნდა ყოფილიყო თავიდანვე, დალშე ვერავინ იტყვის იმას მომენტი არ ქონიათო, ცნეტრიდანაც იყო შეტევები და ფლანგებიდანაც მაგრამ ბავშვურმა შეცდომებმა დაგვღუპა! ხამესის და ბეილის არ ყოფნა კიდე არაფერი საბუთი არაა, საკმარისად იყო მომნეტები რომლებსაც რეალიზაცია ჭირდებათ

11

2 ოქტომბერი 2019 14:54

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
რაა უიღბლობა ის რომ ზიდანმა მეტოქე არ დააფასა ესაა უიღბლობა? სადიყო ბეილი და ხამესი? არ დაგვჭირდა გუშინ? ან ამ კურტუას რა შეე.ცით პირისპირ გადის მოთამაშე და მანდ გინდა იღბალი თუ გინდა რომ აიღო.. კურტუას კიარა ზიდანის კისერზეა ეს მატჩი თავიდან ბოლომდე.. ბეილის კომენტარი მინდა ერთი რათქვა.. ნუ ისეთს არიტყობდა მარა გულში მაინც გაიფიქრებდა “ზიზუ ჩემი სლე ჩაიდევი ჩემიო”

12

2 ოქტომბერი 2019 15:05

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1147
ციტატა: mbape10
რაა უიღბლობა ის რომ ზიდანმა მეტოქე არ დააფასა ესაა უიღბლობა? სადიყო ბეილი და ხამესი? არ დაგვჭირდა გუშინ? ან ამ კურტუას რა შეე.ცით პირისპირ გადის მოთამაშე და მანდ გინდა იღბალი თუ გინდა რომ აიღო.. კურტუას კიარა ზიდანის კისერზეა ეს მატჩი თავიდან ბოლომდე.. ბეილის კომენტარი მინდა ერთი რათქვა.. ნუ ისეთს არიტყობდა მარა გულში მაინც გაიფიქრებდა “ზიზუ ჩემი სლე ჩაიდევი ჩემიო”

ბეილის უინტელექტო გოლფისტი დედას შევთხარე, და მერე კურტუას დირკა დედას.

ზუსტად ანალოგიური შეტევა მოიგერია არეოლამ, რომელიც იმ სლემ გაუშვა ორჯერ

ან ხამესს რო იძახი ერთი დარტყმა ქონდა და ისიც დავიწყებია სულ გაფარჩაკდა
-----------------------
რონალდინიო: "ზიდანი იყო ერთადერთი ფეხბურთელი, რომელმაც ბრაზილიელები არაფრად ჩაგვთვალა." მესი-კარიერაში მხოლოდ ერთ ფეხბურთელს ვთხოვე მაისური, ზიდანს!

13

2 ოქტომბერი 2019 15:07

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1006
ციტატა: mbape10
რაა უიღბლობა ის რომ ზიდანმა მეტოქე არ დააფასა ესაა უიღბლობა? სადიყო ბეილი და ხამესი? არ დაგვჭირდა გუშინ? ან ამ კურტუას რა შეე.ცით პირისპირ გადის მოთამაშე და მანდ გინდა იღბალი თუ გინდა რომ აიღო.. კურტუას კიარა ზიდანის კისერზეა ეს მატჩი თავიდან ბოლომდე.. ბეილის კომენტარი მინდა ერთი რათქვა.. ნუ ისეთს არიტყობდა მარა გულში მაინც გაიფიქრებდა “ზიზუ ჩემი სლე ჩაიდევი ჩემიო”


გუნდ რო შეტევა ვერ გაეკთებინა ბაზარი არაა, მაგრამ რაცო 23 დარტყმა გაქ და 2 გოლი გაგაქ აქ შეტევის ვერ გაკეთებაზე კიარა მომენტის რეალიზაციაზეა საუბარი და გუნდს გაუჭირდაო ეგაა სისულელე, გუნდს გაუჭირდება პსჟ თან, ეგაა გაჭირვება, თორე ბეილი რომც ყოფილიყო რა დარმწუნებული ხარ რო უეჭველი მოიგებდა გუნდი? რაც მაგა ატლეტიკოსთან გამაზა იმის მერე სად დაარტყა უეწველი გოლი რო უნდა ყოფილიყო იმის მერე მაგას როგორ ამბობ ბეილი რო ყოფილიყო გუნდი მოიგებდაო, ან რა მეტოქე ვერ დააფასა? შეცდომის დაშვება დაცვაში მეტოქის არ დაფასებაა? თუ კურტუა რო ლანდია და რამოსი დირკაობს ეგაა არ დაფასება?

14

2 ოქტომბერი 2019 15:09

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1147
ნაჩო 2 თვიანზე აიტრავმა. ეს ამ სეზონში უკვე მე-16-ე ტრავმაა, ამათი დედას შვც
-----------------------
რონალდინიო: "ზიდანი იყო ერთადერთი ფეხბურთელი, რომელმაც ბრაზილიელები არაფრად ჩაგვთვალა." მესი-კარიერაში მხოლოდ ერთ ფეხბურთელს ვთხოვე მაისური, ზიდანს!

15

2 ოქტომბერი 2019 15:17

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: papacha
ციტატა: mbape10
რაა უიღბლობა ის რომ ზიდანმა მეტოქე არ დააფასა ესაა უიღბლობა? სადიყო ბეილი და ხამესი? არ დაგვჭირდა გუშინ? ან ამ კურტუას რა შეე.ცით პირისპირ გადის მოთამაშე და მანდ გინდა იღბალი თუ გინდა რომ აიღო.. კურტუას კიარა ზიდანის კისერზეა ეს მატჩი თავიდან ბოლომდე.. ბეილის კომენტარი მინდა ერთი რათქვა.. ნუ ისეთს არიტყობდა მარა გულში მაინც გაიფიქრებდა “ზიზუ ჩემი სლე ჩაიდევი ჩემიო”


გუნდ რო შეტევა ვერ გაეკთებინა ბაზარი არაა, მაგრამ რაცო 23 დარტყმა გაქ და 2 გოლი გაგაქ აქ შეტევის ვერ გაკეთებაზე კიარა მომენტის რეალიზაციაზეა საუბარი და გუნდს გაუჭირდაო ეგაა სისულელე, გუნდს გაუჭირდება პსჟ თან, ეგაა გაჭირვება, თორე ბეილი რომც ყოფილიყო რა დარმწუნებული ხარ რო უეჭველი მოიგებდა გუნდი? რაც მაგა ატლეტიკოსთან გამაზა იმის მერე სად დაარტყა უეწველი გოლი რო უნდა ყოფილიყო იმის მერე მაგას როგორ ამბობ ბეილი რო ყოფილიყო გუნდი მოიგებდაო, ან რა მეტოქე ვერ დააფასა? შეცდომის დაშვება დაცვაში მეტოქის არ დაფასებაა? თუ კურტუა რო ლანდია და რამოსი დირკაობს ეგაა არ დაფასება?

ბეილი რომ ყოფილიყო სწორედაც რომ მოიგებდა გუნდი.. რამდენი შეტევა გააფუჭა ვასკესმა? გუნდი რომ კარში ვერურტყამს მაშინ უნდა შეცვალო რაღაც მწვრთნელი რომ ხარ მარა შენ არმოგყავს ისინი ვინც ვასკეს და მოდრიჩს იდიალურად შეცვლიდა.. ხოარვამბობ გინდა თუარა სასტავში უნდა დაეჯინათქო? სკამზე ყოლოდა რა მოხდებკდა? მეორე ტაიმში შემოვიდოდნენ ხამესი და ბეილი და თამაშს შემოატრიალებდნენ ვერ ნახე მეორე ტაიმში როგორ უჭირდა ბრიუგეს? დაღლა დაეტყოთ და აი მანდ უნდოდა ბეილის სისწრაფე.. გოლს თუარა საგოლე პასს უეჭველი გაჩუთავდა და რაიცი კიდე შეიძლება ხამესსაც გაესროლა თავისებურად.. ის კი ვიცი დანამდვილებით რომ კროოსის ადგილას ორიდან ერთს უეჭველი გაიტანდა ხამესი.. არ დაფასება ისაა რომ ბეილს და ხამეს ნახუიზე უშვებ და ვასკესით გინდა თამაშის მოგება..

არტლეტიკოსთანო ვერითამაშა ბეილმაო რომ იძახით მასე ბენზემას იმდენ გუნდთან აქ თამაში გაფუჭებული სასტავი კიარა კასტილიას ზამენაზე უნდა იჯდეს.. მარა ერთი ცუდი თამაშით არგანისაზღვრება ფეხბურთელის დონე.. თან რა ცუდი კიდე რომელი იყო ბეილზე უკეთესი ატლეტიკოსთან?
კურტუას რაც შეეხება მთელი დღე სიცხე და კუჭი აწუხებდა და ზიდანმა სასტავში დააყენა მაინც და ეს ვისი ბრალია?

ციტატა: RAUL BLANCO
ციტატა: mbape10
რაა უიღბლობა ის რომ ზიდანმა მეტოქე არ დააფასა ესაა უიღბლობა? სადიყო ბეილი და ხამესი? არ დაგვჭირდა გუშინ? ან ამ კურტუას რა შეე.ცით პირისპირ გადის მოთამაშე და მანდ გინდა იღბალი თუ გინდა რომ აიღო.. კურტუას კიარა ზიდანის კისერზეა ეს მატჩი თავიდან ბოლომდე.. ბეილის კომენტარი მინდა ერთი რათქვა.. ნუ ისეთს არიტყობდა მარა გულში მაინც გაიფიქრებდა “ზიზუ ჩემი სლე ჩაიდევი ჩემიო”

ბეილის უინტელექტო გოლფისტი დედას შევთხარე, და მერე კურტუას დირკა დედას.

ზუსტად ანალოგიური შეტევა მოიგერია არეოლამ, რომელიც იმ სლემ გაუშვა ორჯერ

ან ხამესს რო იძახი ერთი დარტყმა ქონდა და ისიც დავიწყებია სულ გაფარჩაკდა

ვასკესს აქ უკეთესი ინტელექტი და დარტყმა

16

2 ოქტომბერი 2019 15:20

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: RAUL BLANCO
ნაჩო 2 თვიანზე აიტრავმა. ეს ამ სეზონში უკვე მე-16-ე ტრავმაა, ამათი დედას შვც
დიდი არაფერი . მაიბც არიყო მისი ადგილი. მარსელო დაბრუნდა და მენდიც მალე იქნება.

17

2 ოქტომბერი 2019 15:20

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1147
ციტატა: mbape10
ციტატა: papacha
ციტატა: mbape10
რაა უიღბლობა ის რომ ზიდანმა მეტოქე არ დააფასა ესაა უიღბლობა? სადიყო ბეილი და ხამესი? არ დაგვჭირდა გუშინ? ან ამ კურტუას რა შეე.ცით პირისპირ გადის მოთამაშე და მანდ გინდა იღბალი თუ გინდა რომ აიღო.. კურტუას კიარა ზიდანის კისერზეა ეს მატჩი თავიდან ბოლომდე.. ბეილის კომენტარი მინდა ერთი რათქვა.. ნუ ისეთს არიტყობდა მარა გულში მაინც გაიფიქრებდა “ზიზუ ჩემი სლე ჩაიდევი ჩემიო”


გუნდ რო შეტევა ვერ გაეკთებინა ბაზარი არაა, მაგრამ რაცო 23 დარტყმა გაქ და 2 გოლი გაგაქ აქ შეტევის ვერ გაკეთებაზე კიარა მომენტის რეალიზაციაზეა საუბარი და გუნდს გაუჭირდაო ეგაა სისულელე, გუნდს გაუჭირდება პსჟ თან, ეგაა გაჭირვება, თორე ბეილი რომც ყოფილიყო რა დარმწუნებული ხარ რო უეჭველი მოიგებდა გუნდი? რაც მაგა ატლეტიკოსთან გამაზა იმის მერე სად დაარტყა უეწველი გოლი რო უნდა ყოფილიყო იმის მერე მაგას როგორ ამბობ ბეილი რო ყოფილიყო გუნდი მოიგებდაო, ან რა მეტოქე ვერ დააფასა? შეცდომის დაშვება დაცვაში მეტოქის არ დაფასებაა? თუ კურტუა რო ლანდია და რამოსი დირკაობს ეგაა არ დაფასება?

ბეილი რომ ყოფილიყო სწორედაც რომ მოიგებდა გუნდი.. რამდენი შეტევა გააფუჭა ვასკესმა? გუნდი რომ კარში ვერურტყამს მაშინ უნდა შეცვალო რაღაც მწვრთნელი რომ ხარ მარა შენ არმოგყავს ისინი ვინც ვასკეს და მოდრიჩს იდიალურად შეცვლიდა.. ხოარვამბობ გინდა თუარა სასტავში უნდა დაეჯინათქო? სკამზე ყოლოდა რა მოხდებკდა? მეორე ტაიმში შემოვიდოდნენ ხამესი და ბეილი და თამაშს შემოატრიალებდნენ ვერ ნახე მეორე ტაიმში როგორ უჭირდა ბრიუგეს? დაღლა დაეტყოთ და აი მანდ უნდოდა ბეილის სისწრაფე.. გოლს თუარა საგოლე პასს უეჭველი გაჩუთავდა და რაიცი კიდე შეიძლება ხამესსაც გაესროლა თავისებურად.. ის კი ვიცი დანამდვილებით რომ კროოსის ადგილას ორიდან ერთს უეჭველი გაიტანდა ხამესი.. არ დაფასება ისაა რომ ბეილს და ხამეს ნახუიზე უშვებ და ვასკესით გინდა თამაშის მოგება..

არტლეტიკოსთანო ვერითამაშა ბეილმაო რომ იძახით მასე ბენზემას იმდენ გუნდთან აქ თამაში გაფუჭებული სასტავი კიარა კასტილიას ზამენაზე უნდა იჯდეს.. მარა ერთი ცუდი თამაშით არგანისაზღვრება ფეხბურთელის დონე.. თან რა ცუდი კიდე რომელი იყო ბეილზე უკეთესი ატლეტიკოსთან?
კურტუას რაც შეეხება მთელი დღე სიცხე და კუჭი აწუხებდა და ზიდანმა სასტავში დააყენა მაინც და ეს ვისი ბრალია?

ციტატა: RAUL BLANCO
ციტატა: mbape10
რაა უიღბლობა ის რომ ზიდანმა მეტოქე არ დააფასა ესაა უიღბლობა? სადიყო ბეილი და ხამესი? არ დაგვჭირდა გუშინ? ან ამ კურტუას რა შეე.ცით პირისპირ გადის მოთამაშე და მანდ გინდა იღბალი თუ გინდა რომ აიღო.. კურტუას კიარა ზიდანის კისერზეა ეს მატჩი თავიდან ბოლომდე.. ბეილის კომენტარი მინდა ერთი რათქვა.. ნუ ისეთს არიტყობდა მარა გულში მაინც გაიფიქრებდა “ზიზუ ჩემი სლე ჩაიდევი ჩემიო”

ბეილის უინტელექტო გოლფისტი დედას შევთხარე, და მერე კურტუას დირკა დედას.

ზუსტად ანალოგიური შეტევა მოიგერია არეოლამ, რომელიც იმ სლემ გაუშვა ორჯერ

ან ხამესს რო იძახი ერთი დარტყმა ქონდა და ისიც დავიწყებია სულ გაფარჩაკდა

ვასკესს აქ უკეთესი ინტელექტი და დარტყმა

ეგეც სლეა მარა ბეილს ვაფშე კიდია, ორივემ უნდა გააჯვას
-----------------------
რონალდინიო: "ზიდანი იყო ერთადერთი ფეხბურთელი, რომელმაც ბრაზილიელები არაფრად ჩაგვთვალა." მესი-კარიერაში მხოლოდ ერთ ფეხბურთელს ვთხოვე მაისური, ზიდანს!

18

2 ოქტომბერი 2019 15:29

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4882
ციტატა: mbape10
მთელი დღე სიცხე და კუჭი აწუხებდა და ზიდანმა სასტავში დააყენა

აი მაგის შენ მაინც გჯერა? კურტუა ფანებმა გააგიჟეს და აცრემლებული გავარდა გასახდელში და ეგ სი.რობა არგუმენტიც შეცვლის მერე მოიფიქრეს. კაცს რომელსაც სიცხე აქვს და კუჭი ტკივა ექიმის ნებართვის გარეშე მწვრთნელმა დააყენა სასტარტოში? თან იმ თამაშზე სადაც უეჭველი მოგება გვჭირდებოდა? 😂😂😂

აი ასეთი უნიჭოები რატო თამაშობენ გუნდში ვინმემ ამიხსნას: ოდრიო

ოდრიოსოლა, ნაჩო, ვალეხო, ვასკესი, კურტუა

19

2 ოქტომბერი 2019 15:52

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1006
ციტატა: mbape10
ციტატა: papacha
ციტატა: mbape10
რაა უიღბლობა ის რომ ზიდანმა მეტოქე არ დააფასა ესაა უიღბლობა? სადიყო ბეილი და ხამესი? არ დაგვჭირდა გუშინ? ან ამ კურტუას რა შეე.ცით პირისპირ გადის მოთამაშე და მანდ გინდა იღბალი თუ გინდა რომ აიღო.. კურტუას კიარა ზიდანის კისერზეა ეს მატჩი თავიდან ბოლომდე.. ბეილის კომენტარი მინდა ერთი რათქვა.. ნუ ისეთს არიტყობდა მარა გულში მაინც გაიფიქრებდა “ზიზუ ჩემი სლე ჩაიდევი ჩემიო”


გუნდ რო შეტევა ვერ გაეკთებინა ბაზარი არაა, მაგრამ რაცო 23 დარტყმა გაქ და 2 გოლი გაგაქ აქ შეტევის ვერ გაკეთებაზე კიარა მომენტის რეალიზაციაზეა საუბარი და გუნდს გაუჭირდაო ეგაა სისულელე, გუნდს გაუჭირდება პსჟ თან, ეგაა გაჭირვება, თორე ბეილი რომც ყოფილიყო რა დარმწუნებული ხარ რო უეჭველი მოიგებდა გუნდი? რაც მაგა ატლეტიკოსთან გამაზა იმის მერე სად დაარტყა უეწველი გოლი რო უნდა ყოფილიყო იმის მერე მაგას როგორ ამბობ ბეილი რო ყოფილიყო გუნდი მოიგებდაო, ან რა მეტოქე ვერ დააფასა? შეცდომის დაშვება დაცვაში მეტოქის არ დაფასებაა? თუ კურტუა რო ლანდია და რამოსი დირკაობს ეგაა არ დაფასება?

ბეილი რომ ყოფილიყო სწორედაც რომ მოიგებდა გუნდი.. რამდენი შეტევა გააფუჭა ვასკესმა? გუნდი რომ კარში ვერურტყამს მაშინ უნდა შეცვალო რაღაც მწვრთნელი რომ ხარ მარა შენ არმოგყავს ისინი ვინც ვასკეს და მოდრიჩს იდიალურად შეცვლიდა.. ხოარვამბობ გინდა თუარა სასტავში უნდა დაეჯინათქო? სკამზე ყოლოდა რა მოხდებკდა? მეორე ტაიმში შემოვიდოდნენ ხამესი და ბეილი და თამაშს შემოატრიალებდნენ ვერ ნახე მეორე ტაიმში როგორ უჭირდა ბრიუგეს? დაღლა დაეტყოთ და აი მანდ უნდოდა ბეილის სისწრაფე.. გოლს თუარა საგოლე პასს უეჭველი გაჩუთავდა და რაიცი კიდე შეიძლება ხამესსაც გაესროლა თავისებურად.. ის კი ვიცი დანამდვილებით რომ კროოსის ადგილას ორიდან ერთს უეჭველი გაიტანდა ხამესი.. არ დაფასება ისაა რომ ბეილს და ხამეს ნახუიზე უშვებ და ვასკესით გინდა თამაშის მოგება..

არტლეტიკოსთანო ვერითამაშა ბეილმაო რომ იძახით მასე ბენზემას იმდენ გუნდთან აქ თამაში გაფუჭებული სასტავი კიარა კასტილიას ზამენაზე უნდა იჯდეს.. მარა ერთი ცუდი თამაშით არგანისაზღვრება ფეხბურთელის დონე.. თან რა ცუდი კიდე რომელი იყო ბეილზე უკეთესი ატლეტიკოსთან?
კურტუას რაც შეეხება მთელი დღე სიცხე და კუჭი აწუხებდა და ზიდანმა სასტავში დააყენა მაინც და ეს ვისი ბრალია?

ციტატა: RAUL BLANCO
ციტატა: mbape10
რაა უიღბლობა ის რომ ზიდანმა მეტოქე არ დააფასა ესაა უიღბლობა? სადიყო ბეილი და ხამესი? არ დაგვჭირდა გუშინ? ან ამ კურტუას რა შეე.ცით პირისპირ გადის მოთამაშე და მანდ გინდა იღბალი თუ გინდა რომ აიღო.. კურტუას კიარა ზიდანის კისერზეა ეს მატჩი თავიდან ბოლომდე.. ბეილის კომენტარი მინდა ერთი რათქვა.. ნუ ისეთს არიტყობდა მარა გულში მაინც გაიფიქრებდა “ზიზუ ჩემი სლე ჩაიდევი ჩემიო”

ბეილის უინტელექტო გოლფისტი დედას შევთხარე, და მერე კურტუას დირკა დედას.

ზუსტად ანალოგიური შეტევა მოიგერია არეოლამ, რომელიც იმ სლემ გაუშვა ორჯერ

ან ხამესს რო იძახი ერთი დარტყმა ქონდა და ისიც დავიწყებია სულ გაფარჩაკდა

ვასკესს აქ უკეთესი ინტელექტი და დარტყმა


შენ ეხლა ისე საუბრებ ეს რო იქ ასე ყოფილიყო ის ისე იქნებოდაო, არავინ იცის ეგ ხამესი კროოსის ადგილზე იქნებოდა თუ ბეილი საგოლე პასს გაჩითავდა, მე ვთქვი რო გუნდს არ უჭირდა შეტევა უჭირდა რეალიზაცია მომენტების და არ ვარ დარწმუნებული რო ხამესი და ბეილი რო ყოლოდა მოიგებდა, და მაგათ გარეშეც უნდა მოეგო ეგ თამაში ქონდა მაგის შესაძლებლობა რეალს, თავიდან მაწერინებ ეხლა რაც დავწერე ზემოთ, მომენტები იყო საკმარისი, ვასკესმა რაც ივა მაგაზე შეხსნება არ მინდა მაგაზეც დავწერე და მთავარი რაც იყო რამოსის ობები ამოვიდა უკვე ყელში პლიუს მაგას მოდრიჩის სირობა, კურტუას დედი@@@@@ვნა და კროოსისსსს მაჯლაჯუნა დარტყმა, და ამ ყველაფერს უშველიდა ბეილი და ხამესი? არამგონია რაღაც! პ.ს. რატო ვახსენებ ყველა კომენტარში რამოსს, გავიგეთ ყველამ რო კაპიტანია, გავიგეთ გუნდის ლიდერია ფსიქოლოგიურად და მენტალურად, მაგრამ მერამდენე უკვე? მერამდენედ უნდა არწყევინონ მინდორზე, მერამდენე უნდა დააღალატოს გუნდი? გაიტანს ერთ გოლს და მიდის ქება დიდება, წელს არის სუფთა კასტილიის დონის იგოკი, უნდა მოაჯინო სკამზე და მოვა ჭკუაზე ან ვეღარ მოვა, სისწრაფე დაკარგა, პოზიციას კარგავს, ორთაბრძოლებში ან აგებს ან ჯარიმდება და ყვითელი ბარათი არტყმული აქ, ბოლო კარგი თამაში რაც ითამაში რამოსმა იყო აიაქსთან, მის მერე არი მძორი!

20

2 ოქტომბერი 2019 16:12

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: LUCA MODRIC
ციტატა: mbape10
მთელი დღე სიცხე და კუჭი აწუხებდა და ზიდანმა სასტავში დააყენა

აი მაგის შენ მაინც გჯერა? კურტუა ფანებმა გააგიჟეს და აცრემლებული გავარდა გასახდელში და ეგ სი.რობა არგუმენტიც შეცვლის მერე მოიფიქრეს. კაცს რომელსაც სიცხე აქვს და კუჭი ტკივა ექიმის ნებართვის გარეშე მწვრთნელმა დააყენა სასტარტოში? თან იმ თამაშზე სადაც უეჭველი მოგება გვჭირდებოდა? 😂😂😂
პრიკოლინისაა რო მაგ ზღაპრის სჯერა ვინმეს :დდ ეგ ზღაპარი პერეს მოუყვეს მაგის მომგონმა 😂😂 კუჭი ტკიოდა და ზიდანმა ათამაშა 😂😂
თამაშის დაწყებამდე უშტვენდნენ არ უყვართ და არ გაახარებენ მაგას კარში . ფსიქოლოგიურად რო გატეხავს ფანი ვსო მორჩა მაგის რეალში მეკარეობა.

21

2 ოქტომბერი 2019 16:30

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2624
ციტატა: papacha
ზიდანი ვერ ეტყოდა მოდრიჩს ბურთი ჩააბარე მეტოქესო და რამოსს და ვარანს კიდე დაიკიდეთ დაცვაო, ერთადერთი რაშიც პირადად ჩემი სუბიექტური აზრით არ ვეთანხმები ზიდანს არის ვასკესის სასტარტო, ვინიპუხა უნდა ყოფილიყო თავიდანვე, დალშე ვერავინ იტყვის იმას მომენტი არ ქონიათო, ცნეტრიდანაც იყო შეტევები და ფლანგებიდანაც მაგრამ ბავშვურმა შეცდომებმა დაგვღუპა! ხამესის და ბეილის არ ყოფნა კიდე არაფერი საბუთი არაა, საკმარისად იყო მომნეტები რომლებსაც რეალიზაცია ჭირდებათ

გაკვირვებული ვარ უბრალოდ ასე უცბათ იმ კაცის გინება და მისი საქმის გაუფასურება რომელმაც ზედიზედ 3-ჯერ ლიგა მოაგებინა რეალს სრული მარაზმია. კოპა დელ რეის ვერ იგებს რეალი ისე ლიგებს რო ყრიდა და მაშინ ხომ უსწორდებოდა ბევრს და ამაყობდა. ზოგს უხარია მართლა რეალის წარუმატებლობა რადგან ეს ბადებს ეჭვებს იმის შესახებ, რომ ზიდანი არაფერი მწვრთნელი არაა და მათი მოსაზრება მართლდება თითქოს, მაგრამ შორს არიან სიმართლისგან. მეც ვიტყოდი ზიდანს არაფერი შეუძლია მეთქი, რომ არ ვიცოდე რომ 3 წლის წინ ბენიტესმა გუნდი გაანადგურა, შემდეგ ზიდანი მოვიდა და აღარ გავაგრძელებ. ახლაც ამ გუნდით იგივეს ვერ გააკეთებს, ვინაიდან იმის მერე 3 ლიგა მოიგეს და თუ ადამიანი ვერ ხვდება ეს რას ნიშნავს, ძნელია ისაუბრო მართლა. ამხელა ტურნირს 3ჯერ რომ მოიგებ გადაბმულად მეტი რაღა უნდა ქნა.

ზიდანმა წელსაც რო ვერაფერი მოიგოს, ვერც ლა ლიგა რომელიც პრიორიტეტია ალბათ, მაინც არანაირად არ იმსახურებს რეალის ფანებისგან შეურაცხყოფას, თუმცა ვინც ამას აკეთებს ის არც არის რეალის გულშემატკივარი. გაგდება რო უნდათ ამ კაცის ეს ვაბშე საოცრებაა.

ციტატა: Dani carvajal
პრიკოლინისაა რო მაგ ზღაპრის სჯერა ვინმეს :დდ ეგ ზღაპარი პერეს მოუყვეს მაგის მომგონმა 😂😂 კუჭი ტკიოდა და ზიდანმა ათამაშა 😂😂
თამაშის დაწყებამდე უშტვენდნენ არ უყვართ და არ გაახარებენ მაგას კარში . ფსიქოლოგიურად რო გატეხავს ფანი ვსო მორჩა მაგის რეალში მეკარეობა.

მეცოდება კურტუა რაღაცნაირად. მაგრამ არუნდა მიეყენებინა შეურაცხყოფა რეალის გულშემატკივრებისთვის მაშინ, ნებისმიერი გულშემატკივარი რომელსაც კარგად ახსოვს მაგის საქციელი, სტადიონზე მისული აუცილებლად დაუსტვენს, ან უკეთეს ვარიანტში ტაშს არ დაუკრავს და არ ეყვარება.

22

2 ოქტომბერი 2019 16:47

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1147
ციტატა: Axl
ზიდანმა წელსაც რო ვერაფერი მოიგოს, ვერც ლა ლიგა რომელიც პრიორიტეტია ალბათ, მაინც არანაირად არ იმსახურებს რეალის ფანებისგან შეურაცხყოფას, თუმცა ვინც ამას აკეთებს ის არც არის რეალის გულშემატკივარი. გაგდება რო უნდათ ამ კაცის ეს ვაბშე საოცრებაა.

+111
-----------------------
რონალდინიო: "ზიდანი იყო ერთადერთი ფეხბურთელი, რომელმაც ბრაზილიელები არაფრად ჩაგვთვალა." მესი-კარიერაში მხოლოდ ერთ ფეხბურთელს ვთხოვე მაისური, ზიდანს!

23

2 ოქტომბერი 2019 17:12

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მე არვიცი კურტუამ რა როდის თქვა .მაგრამ ბოდიში მოუხადა და რაღა წნას მეტი ვოფოა . ასე ფსიქოლოგიურად გაპარტახება . მაგრამ რას იზამს უნდა შეეეგუოს ან რავიციიი. ფსიქოლოგებთან გაიაროს კონსულტაცი. რავიიი მაგას ბერნაბეუზე არავინ დააცდის მშვიდად თამაშის ჩატარებას .

24

2 ოქტომბერი 2019 17:48

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2
gamarjobat megobrebo .... pirvel rigshi minda avgnishno rom chvenda samwuxarod gundi sashinel pormashia vera da ver gaixsna azaric tumca sidanis gashvebaze piqric ki zedmetia chemi azrit vinc stajiani gulshematkivaria chemsavit kargad emaxsovreba ras gvishveboda juve lioni natvrad mqonda kigis mogeba da am kacma is shedzlo rasac verasdros gaimeoreben ase rom me zidanis mjera da am rtul periodshi chemgan erti rigiti gulshematkivridan aq mxardachera hala madrid forever midi zidan !!!!

yvelaze cudi fanoba madridshi myopebi arian mudam stvena meti araperi ician erti periodi ronaldosac ustvendnen rogorc maxsovs gundi isetac krizisshia da eseni cecxkze navts usxamen utvinota brbo

25

2 ოქტომბერი 2019 17:57

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ეს ვასკესი რატომ არ იტრამვრბა 😁. კი არ მიხარია მაგის ტრამვა მაგრამ ამ უნიჭოს გამო სხვა ნიჭიერი იჩაგრება, ოდეგაარდიც მაგიტომ გაუშვეს ეს რომ იყო. მოაშოროს ზიდანმა ვასკესი რა.

26

2 ოქტომბერი 2019 18:26

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2
ratom ar mawerinebr komentars kait ra ra ewera exla iseti amseni xani rom dachirda gadamowmeva

27

2 ოქტომბერი 2019 18:36

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Joker100
ეს ვასკესი რატომ არ იტრამვრბა 😁. კი არ მიხარია მაგის ტრამვა მაგრამ ამ უნიჭოს გამო სხვა ნიჭიერი იჩაგრება, ოდეგაარდიც მაგიტომ გაუშვეს ეს რომ იყო. მოაშოროს ზიდანმა ვასკესი რა.

ბენზემაზეც იგივეს ვიტყოდი😂

28

2 ოქტომბერი 2019 18:39

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9011
რატო შეუდეს ასე ამ კურტუას ვერ გამიგია იმენა ძალით უჩალიჩებენ. ანდაც გუშინდელი გოლები მას რანაირად უნდა დააბრალო ისე გადიოდნენ ერთი ერთზე როგორც არაფერი

29

2 ოქტომბერი 2019 18:57

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: kontaqti
რატო შეუდეს ასე ამ კურტუას ვერ გამიგია იმენა ძალით უჩალიჩებენ. ანდაც გუშინდელი გოლები მას რანაირად უნდა დააბრალო ისე გადიოდნენ ერთი ერთზე როგორც არაფერი
დაუნახავი ხალხია. კასილასს უსტვენდნენ და კურტუას ვაფშე როარ მარხავენ იქვე გასაკვირია 😆😆😆

30

2 ოქტომბერი 2019 18:58

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Dani carvajal
მე არვიცი კურტუამ რა როდის თქვა .მაგრამ ბოდიში მოუხადა და რაღა წნას მეტი ვოფოა . ასე ფსიქოლოგიურად გაპარტახება . მაგრამ რას იზამს უნდა შეეეგუოს ან რავიციიი. ფსიქოლოგებთან გაიაროს კონსულტაცი. რავიიი მაგას ბერნაბეუზე არავინ დააცდის მშვიდად თამაშის ჩატარებას .

კასილასს რამდენჯერ დაუსტვინეს? რამდენჯერ გაუკრიტიკებიათ საუკეთესო წლებში გაიხსენე, მარა ფსიქოლოგიურად არ ტყდებოდა და ტირილს არ იწყებდა, ვინც ფსიქოლოგიურ წნეხს ვერ უძლებს ეგეთის ადგილი არ არის რეალში, ესპანეთში ესე ხდება საკუთარი ფანები ზოგჯერ უსტვენენ თავის ფეხბურთელს, დიდი ამბავი კურტუას თუ დაუსტვინეს, ბეილსაც მიწასთან ასწორებდნენ 2 წლის წინ, კურტუაზე უარესად ლანძღავდნენ კარგად მახსოვს, მარა სეზონის ბოლოს ფორმაში ჩადგა და ლიგის ფინალში სასწაულები აკეთა, მაგიტო ვცემ გარეთს პატივს, ეს კურტუა მაგარი სუსტი პიროვნება ჩანს

31

2 ოქტომბერი 2019 19:37

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9011
ციტატა: Dani carvajal
დაუნახავი ხალხია. კასილასს უსტვენდნენ და კურტუას ვაფშე როარ მარხავენ იქვე გასაკვირია

კი ბოლო წელს ეგეც ხდებოდა მარა ძალიან ბევრ სისულელეს რომ აკეთებდა ეგეც მაგიტო მაგრამ ამ კურტუას მართლა ტყუილადნშეუდეს გუნდს დედა არ ყავს და მარტო კირტუაზე ტყდება ყველაფერი

32

2 ოქტომბერი 2019 19:58

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3135
ციტატა: RAUL BLANCO
ციტატა: KingLeo10m
ციტატა: RAUL BLANCO
გუნდი ლალიგას ლიდერობს და ლიგის ჯგუფიდან გასვლის იდეალური შანსი აქ. რატო უნდა წავიდეს ზიდანი

ლიგის ჯგუფიდან გასვლის შანსი თუ აქვს რეალის მწვრთნელს მაშინ იასნა არ უნდა წავიდეს 😆 მითუმეტეს როცა კონკურენტები ბრიუგე და გალათასარაი არიან

Sarcasm?

კი, იმას არ ვამბობ რომ უნდა წავიდეს მაგრამ ჯგუფიდან გასვლის შანსი რომ აქვს რა დიდი მიღწევა და არგუმენტი ეგ არის კაცურად

33

2 ოქტომბერი 2019 20:07

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: kontaqti
ციტატა: Dani carvajal
დაუნახავი ხალხია. კასილასს უსტვენდნენ და კურტუას ვაფშე როარ მარხავენ იქვე გასაკვირია

კი ბოლო წელს ეგეც ხდებოდა მარა ძალიან ბევრ სისულელეს რომ აკეთებდა ეგეც მაგიტო მაგრამ ამ კურტუას მართლა ტყუილადნშეუდეს გუნდს დედა არ ყავს და მარტო კირტუაზე ტყდება ყველაფერი

ცუდი გუნდი როა მაშინ უნდა გამოაჩინოს მეკარემ თავისი კლასი თორე აწყობილ გუნდში ვიქტორ ვალდესიც კარგი მეკარე ჩანდა

34

2 ოქტომბერი 2019 20:24

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Absolituri ganukitxaobaaaa😂😂vis agar braldeba warumatebloba,kurtuati dawyebuli da zidanit damtavrebuli, nu benzemac ra tqma unda ,magram erti imis tqma sheidzleba ro gundi rogorc mtliani meqanizmi ver mushaobs kargad da mtavari problemac magashia.

35

2 ოქტომბერი 2019 20:30

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: RONALDO DE LIMA
ციტატა: kontaqti
ციტატა: Dani carvajal
დაუნახავი ხალხია. კასილასს უსტვენდნენ და კურტუას ვაფშე როარ მარხავენ იქვე გასაკვირია

კი ბოლო წელს ეგეც ხდებოდა მარა ძალიან ბევრ სისულელეს რომ აკეთებდა ეგეც მაგიტო მაგრამ ამ კურტუას მართლა ტყუილადნშეუდეს გუნდს დედა არ ყავს და მარტო კირტუაზე ტყდება ყველაფერი

ცუდი გუნდი როა მაშინ უნდა გამოაჩინოს მეკარემ თავისი კლასი თორე აწყობილ გუნდში ვიქტორ ვალდესიც კარგი მეკარე ჩანდა

ცუდი რომაა გუნდი მაშინ ფორვარდმა არუნდა იღონოს რამე? არაფროსგან არუნდა შექმნას გოლი? როგორც ამას რონალდო აკეთებდა და დღესაც აკეთებს იუვეში მაგის გარდა გადახედეთ ლევანდოვსკის აგუეროს სტერლინგს სუარესს.. მარტო ჩვენი ფორვარდი უნდა იყოს მუდამ უსუსური? და თუ ცარიელ კართან არგაუგორე ბურთი ან თავზე თუარ გაარტყი ისე ვერუნდა იტანდეს? კურტუას დადანაშაულება მარტო ცუდია ძაან

36

2 ოქტომბერი 2019 20:41

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9011
ციტატა: RONALDO DE LIMA
ცუდი გუნდი როა მაშინ უნდა გამოაჩინოს მეკარემ თავისი კლასი თორე აწყობილ გუნდში ვიქტორ ვალდესიც კარგი მეკარე ჩანდა

შენ წარმოიდგინე და ნავასსაც აწყობილ გუნდში მოუწია ყოფნა თორე ასეთ დროს წარმოდგენაც არ მინდა რას დამართებდნენ მაგას ეხლა რომ გახდა ბუფონი და კასილასი ერთად

37

2 ოქტომბერი 2019 20:47

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2624
კურტუას აკლია ჩემი აზრით მონდომება და ჟილკა, მაგალითად მასთან გადის ფეხბურთელი კი ერთი-ერთზე ფეხბურთელს უფრო მეტი შანსი აქვს გაიტსნოს ვიდრე მეკარეს აიღოს, მაგრამ ცოტა ხო უნდა შეაშინო შემტევი რომელიც გოლის გატანას ცდილობს, მაგალითად არეოლას შევამჩნიე ასეთ სიტუაციაში ზედ აფრინდება მეტოქეს და ყველაფერს აკეთებს რომ გოლი არ გავიდეს, იშლება ოთხად. ნავასსაც ჰქონდა ეს, უბრალოდ მაინცდამაინც სტაბილური არ იყო.

38

2 ოქტომბერი 2019 20:49

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: mbape10
ციტატა: RONALDO DE LIMA
ციტატა: kontaqti
ციტატა: Dani carvajal
დაუნახავი ხალხია. კასილასს უსტვენდნენ და კურტუას ვაფშე როარ მარხავენ იქვე გასაკვირია

კი ბოლო წელს ეგეც ხდებოდა მარა ძალიან ბევრ სისულელეს რომ აკეთებდა ეგეც მაგიტო მაგრამ ამ კურტუას მართლა ტყუილადნშეუდეს გუნდს დედა არ ყავს და მარტო კირტუაზე ტყდება ყველაფერი

ცუდი გუნდი როა მაშინ უნდა გამოაჩინოს მეკარემ თავისი კლასი თორე აწყობილ გუნდში ვიქტორ ვალდესიც კარგი მეკარე ჩანდა

ცუდი რომაა გუნდი მაშინ ფორვარდმა არუნდა იღონოს რამე? არაფროსგან არუნდა შექმნას გოლი? როგორც ამას რონალდო აკეთებდა და დღესაც აკეთებს იუვეში მაგის გარდა გადახედეთ ლევანდოვსკის აგუეროს სტერლინგს სუარესს.. მარტო ჩვენი ფორვარდი უნდა იყოს მუდამ უსუსური? და თუ ცარიელ კართან არგაუგორე ბურთი ან თავზე თუარ გაარტყი ისე ვერუნდა იტანდეს? კურტუას დადანაშაულება მარტო ცუდია ძაან

:დდ მეცინებბა უკვე შენზე, ფბ რო ქრ დამამატე და პმ არ მომწერე ეგ არ ხარ?:დდდ მაგ სუარესზე მეტი გოლი გაიტანა ბენზემამ წინა სეზონში და ამ სეზონშიც ჯერ უფრო მეტი გოლი აქვს, მითუმეტეს ბენზო პენლებს არ ურტყავს ჯერ ეგ ერთი, მერე მეორე კურტუა ნუ გამოგყავთ კასილასის დონე, ასაღებ ბურთს უნდა იღებდეს მეკარე ბევრი ასაღები ვერ აიღო ფაქტია გამოსვლებზეც არ ვარგა, კატასტროფაა გამოსვლებზე, არეოლა უფრო კარგია დაჟე გამოსვლებზე და კურტუას რო იცავთ და ბენზემას აგინებთ სამართლიანია? გოლებიც გააქ ბენზემას ამ სეზონში და ყველაზე კარგად შემტევებში ეგ გამოიყურება, სად შეუქმნეს შანსი ბრიუგესთან ბენზემას? მოდრიჩმა ცარიელ კარში რო პასი არ მიცა ბენზოს და რამოსის გამო რო გოლი გავუშვით ბენზემას ბრალია? ბურთი თავში ხვდება არაა?? :დდდდ

ციტატა: kontaqti
ციტატა: RONALDO DE LIMA
ცუდი გუნდი როა მაშინ უნდა გამოაჩინოს მეკარემ თავისი კლასი თორე აწყობილ გუნდში ვიქტორ ვალდესიც კარგი მეკარე ჩანდა

შენ წარმოიდგინე და ნავასსაც აწყობილ გუნდში მოუწია ყოფნა თორე ასეთ დროს წარმოდგენაც არ მინდა რას დამართებდნენ მაგას ეხლა რომ გახდა ბუფონი და კასილასი ერთად

ნავასი საუკეთესო მეკარე არასდროს ყოფილა, თუმცა კურტუაზე სტაბილური იყო და წნეხს უკეთესად უძლებდა, ბევრი შეცდომა დაუშვია და ბევრჯერ იმავე მატჩში მაგარი სეივი გაუკეთებია, კურტუა ფსიქოლოგიურად წნეხს ვერ უძლებს, თუ ცუდად წაუვიდა თამაში შეშინებული დგას კარში არაა ასე?

39

2 ოქტომბერი 2019 21:17

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1147
ციტატა: KingLeo10m
ციტატა: RAUL BLANCO
ციტატა: KingLeo10m
ციტატა: RAUL BLANCO
გუნდი ლალიგას ლიდერობს და ლიგის ჯგუფიდან გასვლის იდეალური შანსი აქ. რატო უნდა წავიდეს ზიდანი

ლიგის ჯგუფიდან გასვლის შანსი თუ აქვს რეალის მწვრთნელს მაშინ იასნა არ უნდა წავიდეს 😆 მითუმეტეს როცა კონკურენტები ბრიუგე და გალათასარაი არიან

Sarcasm?

კი, იმას არ ვამბობ რომ უნდა წავიდეს მაგრამ ჯგუფიდან გასვლის შანსი რომ აქვს რა დიდი მიღწევა და არგუმენტი ეგ არის კაცურად

კაცო ადამიანს არაფერი წაიუგია ჯერ, ლალიგას ლიდერობს და პლიუს ამას ლიგაზეც მიუხედავათ 1 ქულისა გალას მოუგებს და ასკუპდება მეორეზე, ამას ვამბობ რო ჯერ არაფერი დაუკარგავს და აგდებენ
ჯგუფიდან გასვლას რაც შეეხება ეს არგუმენტი იმიტო დავასახელე რო აჟიოტაჟი ატყდა თითქოს რეალი ჩარჩა, ამიტო ვახსენე
-----------------------
რონალდინიო: "ზიდანი იყო ერთადერთი ფეხბურთელი, რომელმაც ბრაზილიელები არაფრად ჩაგვთვალა." მესი-კარიერაში მხოლოდ ერთ ფეხბურთელს ვთხოვე მაისური, ზიდანს!

40

2 ოქტომბერი 2019 21:26

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: RONALDO DE LIMA
ციტატა: mbape10
ციტატა: RONALDO DE LIMA
ციტატა: kontaqti
ციტატა: Dani carvajal
დაუნახავი ხალხია. კასილასს უსტვენდნენ და კურტუას ვაფშე როარ მარხავენ იქვე გასაკვირია

კი ბოლო წელს ეგეც ხდებოდა მარა ძალიან ბევრ სისულელეს რომ აკეთებდა ეგეც მაგიტო მაგრამ ამ კურტუას მართლა ტყუილადნშეუდეს გუნდს დედა არ ყავს და მარტო კირტუაზე ტყდება ყველაფერი

ცუდი გუნდი როა მაშინ უნდა გამოაჩინოს მეკარემ თავისი კლასი თორე აწყობილ გუნდში ვიქტორ ვალდესიც კარგი მეკარე ჩანდა

ცუდი რომაა გუნდი მაშინ ფორვარდმა არუნდა იღონოს რამე? არაფროსგან არუნდა შექმნას გოლი? როგორც ამას რონალდო აკეთებდა და დღესაც აკეთებს იუვეში მაგის გარდა გადახედეთ ლევანდოვსკის აგუეროს სტერლინგს სუარესს.. მარტო ჩვენი ფორვარდი უნდა იყოს მუდამ უსუსური? და თუ ცარიელ კართან არგაუგორე ბურთი ან თავზე თუარ გაარტყი ისე ვერუნდა იტანდეს? კურტუას დადანაშაულება მარტო ცუდია ძაან

:დდ მეცინებბა უკვე შენზე, ფბ რო ქრ დამამატე და პმ არ მომწერე ეგ არ ხარ?:დდდ მაგ სუარესზე მეტი გოლი გაიტანა ბენზემამ წინა სეზონში და ამ სეზონშიც ჯერ უფრო მეტი გოლი აქვს, მითუმეტეს ბენზო პენლებს არ ურტყავს ჯერ ეგ ერთი, მერე მეორე კურტუა ნუ გამოგყავთ კასილასის დონე, ასაღებ ბურთს უნდა იღებდეს მეკარე ბევრი ასაღები ვერ აიღო ფაქტია გამოსვლებზეც არ ვარგა, კატასტროფაა გამოსვლებზე, არეოლა უფრო კარგია დაჟე გამოსვლებზე და კურტუას რო იცავთ და ბენზემას აგინებთ სამართლიანია? გოლებიც გააქ ბენზემას ამ სეზონში და ყველაზე კარგად შემტევებში ეგ გამოიყურება, სად შეუქმნეს შანსი ბრიუგესთან ბენზემას? მოდრიჩმა ცარიელ კარში რო პასი არ მიცა ბენზოს და რამოსის გამო რო გოლი გავუშვით ბენზემას ბრალია? ბურთი თავში ხვდება არაა?? :დდდდ

ციტატა: kontaqti
ციტატა: RONALDO DE LIMA
ცუდი გუნდი როა მაშინ უნდა გამოაჩინოს მეკარემ თავისი კლასი თორე აწყობილ გუნდში ვიქტორ ვალდესიც კარგი მეკარე ჩანდა

შენ წარმოიდგინე და ნავასსაც აწყობილ გუნდში მოუწია ყოფნა თორე ასეთ დროს წარმოდგენაც არ მინდა რას დამართებდნენ მაგას ეხლა რომ გახდა ბუფონი და კასილასი ერთად

ნავასი საუკეთესო მეკარე არასდროს ყოფილა, თუმცა კურტუაზე სტაბილური იყო და წნეხს უკეთესად უძლებდა, ბევრი შეცდომა დაუშვია და ბევრჯერ იმავე მატჩში მაგარი სეივი გაუკეთებია, კურტუა ფსიქოლოგიურად წნეხს ვერ უძლებს, თუ ცუდად წაუვიდა თამაში შეშინებული დგას კარში არაა ასე?

კაი შეგეშვები ჯობია თორე დიდხანს გაგვიგრძელდება ჩვენ ლაპარაკი ვატყობ თან არასასიამოვმოდ მოდი გამერიდე რა თუარმოგწონს რასაც ვამბობ პროსტა გაატარე და ვსიო არმინდა მეცინება და მეტირება

41

2 ოქტომბერი 2019 21:37

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: mbape10
ციტატა: RONALDO DE LIMA
ციტატა: mbape10
ციტატა: RONALDO DE LIMA
ციტატა: kontaqti
ციტატა: Dani carvajal
დაუნახავი ხალხია. კასილასს უსტვენდნენ და კურტუას ვაფშე როარ მარხავენ იქვე გასაკვირია

კი ბოლო წელს ეგეც ხდებოდა მარა ძალიან ბევრ სისულელეს რომ აკეთებდა ეგეც მაგიტო მაგრამ ამ კურტუას მართლა ტყუილადნშეუდეს გუნდს დედა არ ყავს და მარტო კირტუაზე ტყდება ყველაფერი

ცუდი გუნდი როა მაშინ უნდა გამოაჩინოს მეკარემ თავისი კლასი თორე აწყობილ გუნდში ვიქტორ ვალდესიც კარგი მეკარე ჩანდა

ცუდი რომაა გუნდი მაშინ ფორვარდმა არუნდა იღონოს რამე? არაფროსგან არუნდა შექმნას გოლი? როგორც ამას რონალდო აკეთებდა და დღესაც აკეთებს იუვეში მაგის გარდა გადახედეთ ლევანდოვსკის აგუეროს სტერლინგს სუარესს.. მარტო ჩვენი ფორვარდი უნდა იყოს მუდამ უსუსური? და თუ ცარიელ კართან არგაუგორე ბურთი ან თავზე თუარ გაარტყი ისე ვერუნდა იტანდეს? კურტუას დადანაშაულება მარტო ცუდია ძაან

:დდ მეცინებბა უკვე შენზე, ფბ რო ქრ დამამატე და პმ არ მომწერე ეგ არ ხარ?:დდდ მაგ სუარესზე მეტი გოლი გაიტანა ბენზემამ წინა სეზონში და ამ სეზონშიც ჯერ უფრო მეტი გოლი აქვს, მითუმეტეს ბენზო პენლებს არ ურტყავს ჯერ ეგ ერთი, მერე მეორე კურტუა ნუ გამოგყავთ კასილასის დონე, ასაღებ ბურთს უნდა იღებდეს მეკარე ბევრი ასაღები ვერ აიღო ფაქტია გამოსვლებზეც არ ვარგა, კატასტროფაა გამოსვლებზე, არეოლა უფრო კარგია დაჟე გამოსვლებზე და კურტუას რო იცავთ და ბენზემას აგინებთ სამართლიანია? გოლებიც გააქ ბენზემას ამ სეზონში და ყველაზე კარგად შემტევებში ეგ გამოიყურება, სად შეუქმნეს შანსი ბრიუგესთან ბენზემას? მოდრიჩმა ცარიელ კარში რო პასი არ მიცა ბენზოს და რამოსის გამო რო გოლი გავუშვით ბენზემას ბრალია? ბურთი თავში ხვდება არაა?? :დდდდ

ციტატა: kontaqti
ციტატა: RONALDO DE LIMA
ცუდი გუნდი როა მაშინ უნდა გამოაჩინოს მეკარემ თავისი კლასი თორე აწყობილ გუნდში ვიქტორ ვალდესიც კარგი მეკარე ჩანდა

შენ წარმოიდგინე და ნავასსაც აწყობილ გუნდში მოუწია ყოფნა თორე ასეთ დროს წარმოდგენაც არ მინდა რას დამართებდნენ მაგას ეხლა რომ გახდა ბუფონი და კასილასი ერთად

ნავასი საუკეთესო მეკარე არასდროს ყოფილა, თუმცა კურტუაზე სტაბილური იყო და წნეხს უკეთესად უძლებდა, ბევრი შეცდომა დაუშვია და ბევრჯერ იმავე მატჩში მაგარი სეივი გაუკეთებია, კურტუა ფსიქოლოგიურად წნეხს ვერ უძლებს, თუ ცუდად წაუვიდა თამაში შეშინებული დგას კარში არაა ასე?

კაი შეგეშვები ჯობია თორე დიდხანს გაგვიგრძელდება ჩვენ ლაპარაკი ვატყობ თან არასასიამოვმოდ მოდი გამერიდე რა თუარმოგწონს რასაც ვამბობ პროსტა გაატარე და ვსიო არმინდა მეცინება და მეტირება

ოკ ეგრე გამერიდე შენ ადრეც))

42

2 ოქტომბერი 2019 21:38

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2624
ციტატა: RONALDO DE LIMA
ყველაზე მეტს შრომობდა და რა მოუვა კურტუას? თუ ტალანტი აქვს გვანახოს რა შეუძლია, კიდე კურტუა რატო უნდა შეგეცოდოთ არ მესმის:დდდ თავის თავს დააბრალოს რაც ხდება

მთლად ეგრე არააა, სადღაც მართალი ხარ მაგრამ მიუხედავად იმისა კურტუაზე არ ვგიჟდები მაინც მეცოდება და მაგის ადგილას გუნდს დავტოვებდი. უფრო სწორად რეალში არც გადავიდოდი იმ ინციდენტის შემდეგ რაც მოხდა მისი შესრულებით, უნდა ეფიქრა სადღაც ისიც რომ ასე დახვდებოდნენ, შეიძლება რაღაც გაპატიოა ერთმა კაცმა, ორმა, სამმა, ათმა, მაგრამ ბერნაბეუ 80 000 კაცს იტევს და ძალიან ბევრს გულზე არ ეხატება რაშიც ვერც გავამტყუვნებ მათ. ერთის მხრივ ცოდოა, მეორეს მხრივ იმსახურებს, მაგრამ ისე რო ამ წნეხს გაუძლოს ძალიან რთულია, როცა შენი გუნდის გულშემატკივარს არ უყვარხარ ეს საშინელებაა, შენ ხომ მხოლოდ რეალის და სამსახურის გამო არ თამაშობ, გულშემატკივრის გამოც თამაშობ, ეს ერთი მთლიანობაა

რთული სიტუაციაა მოკლედ, მე ვფიქრობ არ უნდა გადასულიყო რეალში, მისთვის უკეთესი იქნებოდა. და 1 ნომერიც რატომ არ აიღო ხომ ვერ ხვდებით?? კარგად იცოდა საითკენ მიდიოდა საქმე და შესაძლოა გუნდის დატოვებაც მოუწიოს. თავიდანვე ვერ არის შემართებით ეს რეალში.

43

2 ოქტომბერი 2019 21:42

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
😁😁😁

ციტატა: Axl
ციტატა: RONALDO DE LIMA
ყველაზე მეტს შრომობდა და რა მოუვა კურტუას? თუ ტალანტი აქვს გვანახოს რა შეუძლია, კიდე კურტუა რატო უნდა შეგეცოდოთ არ მესმის:დდდ თავის თავს დააბრალოს რაც ხდება

მთლად ეგრე არააა, სადღაც მართალი ხარ მაგრამ მიუხედავად იმისა კურტუაზე არ ვგიჟდები მაინც მეცოდება და მაგის ადგილას გუნდს დავტოვებდი. უფრო სწორად რეალში არც გადავიდოდი იმ ინციდენტის შემდეგ რაც მოხდა მისი შესრულებით, უნდა ეფიქრა სადღაც ისიც რომ ასე დახვდებოდნენ, შეიძლება რაღაც გაპატიოა ერთმა კაცმა, ორმა, სამმა, ათმა, მაგრამ ბერნაბეუ 80 000 კაცს იტევს და ძალიან ბევრს გულზე არ ეხატება რაშიც ვერც გავამტყუვნებ მათ. ერთის მხრივ ცოდოა, მეორეს მხრივ იმსახურებს, მაგრამ ისე რო ამ წნეხს გაუძლოს ძალიან რთულია, როცა შენი გუნდის გულშემატკივარს არ უყვარხარ ეს საშინელებაა, შენ ხომ მხოლოდ რეალის და სამსახურის გამო არ თამაშობ, გულშემატკივრის გამოც თამაშობ, ეს ერთი მთლიანობაა

რთული სიტუაციაა მოკლედ, მე ვფიქრობ არ უნდა გადასულიყო რეალში, მისთვის უკეთესი იქნებოდა. და 1 ნომერიც რატომ არ აიღო ხომ ვერ ხვდებით?? კარგად იცოდა საითკენ მიდიოდა საქმე და შესაძლოა გუნდის დატოვებაც მოუწიოს. თავიდანვე ვერ არის შემართებით ეს რეალში.

13 ნომერი მიყვარსო ადრე თქვა ჩელსიში :დდ ხო და რო გადმოდიოდა ხო იცოდა რაც ელოდა? თუ არ შეუძლია წნეხის ატანა რატო გადმოვიდა? ცოდო იყო კასილასი კლუბის ლწგენდა იყო და უსტვენდნენ, კურტუა არ მეცოდება, ისიც გაითვალისწინე რო ატლეტიკოს ფანებიც ესწრებიან ხოლმე რეალის თამაშებს ადგილობრივები არიან ბოლოს და ბოლოს, იასნია ბერნაბეუზე გალანძღავდნენ სუ რო კარგად ეთამაშა მარა შენც ხო ხვდები რო ვერ თამაშობს როგორც საჭიროა? არეოლა რო დგას უფრო მშვიდად ვარ მე პირადად და რა გითხრა აბა

44

2 ოქტომბერი 2019 21:44

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9011
ციტატა: RONALDO DE LIMA
ნავასი საუკეთესო მეკარე არასდროს ყოფილა, თუმცა კურტუაზე სტაბილური იყო და წნეხს უკეთესად უძლებდა, ბევრი შეცდომა დაუშვია და ბევრჯერ იმავე მატჩში მაგარი სეივი გაუკეთებია, კურტუა ფსიქოლოგიურად წნეხს ვერ უძლებს, თუ ცუდად წაუვიდა თამაში შეშინებული დგას კარში არაა ასე?

ის არის რომნყველაფერი მას ბრალდება თუნდაც გუშინდელი გოლები როცა დაცვა შლანგივით იყო და იქ მოდრიჩმა მოიგონა რაღაცეები სანამ მივარდა ფორვარდს იმან შეასრულა ეს კურტუას ბრალია? პირველი გოლი კი რანაირად დაარტყა თითონაც ვერ მიხვდა და ესეც კირტუას ბრალია. მე კიდევ მახსოვს ამდენი ბოლო წლების.მანძილზე რეალის ერთადერთ სუსტ წერტილად სწორედ რომ ხსენებულო ნავასი ითვლებოდა

45

2 ოქტომბერი 2019 21:44

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1147
გენკში 9 კუთხური მინდოდა და უკვე 12-ია პირველ ტაიმში დდ
-----------------------
რონალდინიო: "ზიდანი იყო ერთადერთი ფეხბურთელი, რომელმაც ბრაზილიელები არაფრად ჩაგვთვალა." მესი-კარიერაში მხოლოდ ერთ ფეხბურთელს ვთხოვე მაისური, ზიდანს!

46

2 ოქტომბერი 2019 21:44

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მე რო გამლანძღონ ჯინაზე უფრო მონდომებულად ვითამაშებდი, კულისებში რატო ტირის ამხელა კაცი:დდ ბევრი არ დამეთანხმება მარა ჩემი აზრია ეგ, ფეხბურთელები და მწვრთნელი ხო ამხნევებს ბოლოს და ბოლოს

47

2 ოქტომბერი 2019 21:45

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: RONALDINHO
1ელ რიგში ზიდანია გასაშვები და ტაქტიკოსი მოსაყვანი.მარსელო გასაშვებია,კარვახალმაც ამოწურა თავი.წლევანდელი სეზონიც ჩავარდება.აშრაფი და რეგილონი უნდა დააბრუნონ.ვარანი-რამოსის დუეტიც უნდა დაიშალოს.უმოტივაციობა ეტყობა ორივეს.ამ დუეტმაც ამოწურა თავი.მოდრიჩო დაბერდა.მის პოზიციაზე სწრაფი ,ბურთის ამტანი,კაი დამრტყმელი იგროკია საჭირო.სებალიოსი და ოდეგორო დასაბრუნებელია.ისკოც გაუშვან და ხამესი.სებალიოსი ,ოდეგორის პერსპექტივა ,ასევე ვალვერდესი უფრო მხიბლავს.რაც შეეხება შეტევას ,აზარი შევა ფორმაში,მარა თუ 2 მკვდარი ყავდა გვერდზე ეგრე არ გამოვა.გუნდს ეს ჭირი ბენზემას სახით უნდა მოშორდეს.ვასკესზე აღარ ვსაუბრობ.ასენსიოც და ბეილიც გასაყიდია.აზარი იოვიჩი როდრიგო.ეს 3 შემტევი დალშე 3 ახალია მოსაყვანი.რა ვინიციუსი ან მარიანო.ყველა უნდა გაუშვას გუნდმა ეს ოდრიოსოლა ნაჩო ,ეს ჯართი ხალხი.მოურინიოს მოსვლას მე პირადად მივესალმები.

თუ ჯგუფში ჩავრჩით ზიდანი-ბენზემა-ვასკესი ნახუიზე წავლენ ზუსტადაც.. ბევრი მიყვება კიდე და ახალი ხალხიც მოვლენ.. ტაქტიკოსს რაც შეეხება მართლა საჭიროა კლოპისნაირი ან გუარდიოლასნაირი ჭკვიანი სპეციალისტი.. არც ანჩელოტიზე ვიტყოდი უარს.. ვენგერიც იდიალური იქნებოდა თან უმუშევარია

48

2 ოქტომბერი 2019 21:47

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2624
ციტატა: RONALDO DE LIMA
რო კარგად ეთამაშა მარა შენც ხო ხვდები რო ვერ თამაშობს როგორც საჭიროა? არეოლა რო დგას უფრო მშვიდად ვარ მე პირადად და რა გითხრა აბა

მეც ასე ვარ, არეოლა ძალიან მაგარი მეკარეა და ეტყობა კიდეც ყველა მოძრაობაზე რასაც წარმოადგენს, მაგრამ ჩვენთცის არც ისე კარგია ეს რაც ხდება. კურტუა მოვიდა რეალის ძირითად მეკარედ, ამის გამო არ გაუშვეს ნავასი?? ჯერ მაგის წასვლა ვერ მომინელებია ისე მიყვარს. ხო და ეხლა არეოლა რო იდგეს კარში და პირველი მეკარე იყოს, მომავალ წელს მაგას წაიყვანენ ისევ პარიზში და შეგვრჩება ამაზე უარესი კურტუა ვიდრე ახლა არის. მაგარი უაზრო სიტიაციააა, ან როგორ უნდა ითამაშოს. გასვლაზე კურტუა უნდა იდგეს ბერნაბეუზე არეოლა მაშინ თუ ესე გააგრძელეს ფანებმა.

49

2 ოქტომბერი 2019 21:50

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: kontaqti
ციტატა: RONALDO DE LIMA
ნავასი საუკეთესო მეკარე არასდროს ყოფილა, თუმცა კურტუაზე სტაბილური იყო და წნეხს უკეთესად უძლებდა, ბევრი შეცდომა დაუშვია და ბევრჯერ იმავე მატჩში მაგარი სეივი გაუკეთებია, კურტუა ფსიქოლოგიურად წნეხს ვერ უძლებს, თუ ცუდად წაუვიდა თამაში შეშინებული დგას კარში არაა ასე?

ის არის რომნყველაფერი მას ბრალდება თუნდაც გუშინდელი გოლები როცა დაცვა შლანგივით იყო და იქ მოდრიჩმა მოიგონა რაღაცეები სანამ მივარდა ფორვარდს იმან შეასრულა ეს კურტუას ბრალია? პირველი გოლი კი რანაირად დაარტყა თითონაც ვერ მიხვდა და ესეც კირტუას ბრალია. მე კიდევ მახსოვს ამდენი ბოლო წლების.მანძილზე რეალის ერთადერთ სუსტ წერტილად სწორედ რომ ხსენებულო ნავასი ითვლებოდა

არ იყო ეგ გოლები კურტუას ბრალი და მე არც დამიბრალებია, ბრიუგესთან გოლები მაგისი ბრალი არ იყო, ერთხელ ძაან ცუდად გამოვიდა მარა გადავრჩით ნუ გამოსვლებზე რო არ ვარგა ვინმე თუ უყურებდით ჩელსის თამაშებს დამეთანხმებით, მოკლედ გუნდის ჩავარდნას კურტუას არ ვაბრალებ ყოველთვის ავღნიშნავ რამოსის და ვარანეს უსუსურობას ხო ეგრეა? მარა დააკვირდი რამდენი იცავს კურტუას მარტო ეხლა კომებში ხო ბევრი იცავს კურტუას? არადა ამ სეზონში ყველაზე კარგ ფორმაში ბენზემაა და ყველაფერს ბენზემას აბრალებენ მაინც ეს სწორია? ბენზემას მარტო მე და ორი კაცი ვიცავთ სამართლიანად, ზუსტად ეგ სასტავი ვინც ბენზემას ლანძღავს კურტუას იცავენ ძირითადად, უტოპია არაა კურტუა დაიცვა და ბენზემას დააბრალო ყველაფერი? მითხარი ნეიტრალური თვალით თუ უყურებ რეალის თამაშებს ბენზემაზე კარგად ვინ დაიწყო სეზონი რეალში?

50

2 ოქტომბერი 2019 21:51

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: suarez.
exlandeli sutuaci ar mazlevs magis sashualebas tore shen vinc ar dagchras chemdtava imis ketilebs "დაიცავით ცენზურა!"

ბენზემას დედის გლანდები მოვხან მე ზედ ზიდანის და ზედ კიდე ვინც ფეხბურთის გამო კაცს შეაგინებს და შეურაწყოფს

მთავარია ადამიანობა

51

2 ოქტომბერი 2019 21:53

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: suarez.
ციტატა: RONALDO DE LIMA

RONALDO DE LIMA


sakuTari azris gamoxatvis gamo ukve bevrs miayene shen aq sheurawyofa beznzemas gamo gadadixar sheurawyofaze da sxvis azr ativs ar scem da kide shen itxov nomers da fbs? xis taviani xar? dasalwewixar shnair gandonebi bevri minaxia erta gauvida ortan samtan da mesamestan deda rom moety.nat aserom daaayene da sxvis azrs pativi eci.

ადმინი პატრონი არ ყავს ამ საიტს? გუშინაც იგინებოდა ეს და ბანს რატო არ ადებთ,უნდა გეხვეწოთ? :დდ 12 წლის გაბოროტებული ბავშვია და ბანს თუ დაადებთ საიტისთვის იქნება კარგი

52

2 ოქტომბერი 2019 21:54

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 261
Hakimi ra magari bichia, ra goli sheagdo, tan magari aqtiuria orive plangze ichiteba

53

2 ოქტომბერი 2019 21:56

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: mbape10
ციტატა: suarez.
exlandeli sutuaci ar mazlevs magis sashualebas tore shen vinc ar dagchras chemdtava imis ketilebs "დაიცავით ცენზურა!"

ბენზემას დედის გლანდები მოვხან მე ზედ ზიდანის და ზედ კიდე ვინც ფეხბურთის გამო კაცს შეაგინებს და შეურაწყოფს

მთავარია ადამიანობა

მერე ეგ იგინება ბრო და ეთანხმები??

ციტატა: Axl
ციტატა: RONALDO DE LIMA
რო კარგად ეთამაშა მარა შენც ხო ხვდები რო ვერ თამაშობს როგორც საჭიროა? არეოლა რო დგას უფრო მშვიდად ვარ მე პირადად და რა გითხრა აბა

მეც ასე ვარ, არეოლა ძალიან მაგარი მეკარეა და ეტყობა კიდეც ყველა მოძრაობაზე რასაც წარმოადგენს, მაგრამ ჩვენთცის არც ისე კარგია ეს რაც ხდება. კურტუა მოვიდა რეალის ძირითად მეკარედ, ამის გამო არ გაუშვეს ნავასი?? ჯერ მაგის წასვლა ვერ მომინელებია ისე მიყვარს. ხო და ეხლა არეოლა რო იდგეს კარში და პირველი მეკარე იყოს, მომავალ წელს მაგას წაიყვანენ ისევ პარიზში და შეგვრჩება ამაზე უარესი კურტუა ვიდრე ახლა არის. მაგარი უაზრო სიტიაციააა, ან როგორ უნდა ითამაშოს. გასვლაზე კურტუა უნდა იდგეს ბერნაბეუზე არეოლა მაშინ თუ ესე გააგრძელეს ფანებმა.

კი ეგრეა 100%ით, მირჩევნია კურტუამ ითამაშოს კარგად არეოლას ვინ დაგვიტოვებს, ეჰ ალისონზე იწერებოდა ბევრი სანამ ლივეში გადავიდოდა რეალს უნდოდა ნეტა დაგვეთრია

54

2 ოქტომბერი 2019 21:56

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: RONALDO DE LIMA
ციტატა: mbape10
ციტატა: suarez.
exlandeli sutuaci ar mazlevs magis sashualebas tore shen vinc ar dagchras chemdtava imis ketilebs "დაიცავით ცენზურა!"

ბენზემას დედის გლანდები მოვხან მე ზედ ზიდანის და ზედ კიდე ვინც ფეხბურთის გამო კაცს შეაგინებს და შეურაწყოფს

მთავარია ადამიანობა

მერე ეგ იგინება ბრო და ეთანხმები??

მე არგამიგია ამ კაციდან ფეხბურთელის გამო ვინმესთვის შეეგინებიოს და შეურაწყოფა მიეყენებინოს

55

2 ოქტომბერი 2019 21:57

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9011
ციტატა: RONALDO DE LIMA
არ იყო ეგ გოლები კურტუას ბრალი და მე არც დამიბრალებია, ბრიუგესთან გოლები მაგისი ბრალი არ იყო, ერთხელ ძაან ცუდად გამოვიდა მარა გადავრჩით ნუ გამოსვლებზე რო არ ვარგა ვინმე თუ უყურებდით ჩელსის თამაშებს დამეთანხმებით, მოკლედ გუნდის ჩავარდნას კურტუას არ ვაბრალებ ყოველთვის ავღნიშნავ რამოსის და ვარანეს უსუსურობას ხო ეგრეა? მარა დააკვირდი რამდენი იცავს კურტუას მარტო ეხლა კომებში ხო ბევრი იცავს კურტუას? არადა ამ სეზონში ყველაზე კარგ ფორმაში ბენზემაა და ყველაფერს ბენზემას აბრალებენ მაინც ეს სწორია? ბენზემას მარტო მე და ორი კაცი ვიცავთ სამართლიანად, ზუსტად ეგ სასტავი ვინც ბენზემას ლანძღავს კურტუას იცავენ ძირითადად, უტოპია არაა კურტუა დაიცვა და ბენზემას დააბრალო ყველაფერი? მითხარი ნეიტრალური თვალით თუ უყურებ რეალის თამაშებს ბენზემაზე კარგად ვინ დაიწყო სეზონი რეალში?

კაზემირომ. მაგრამ ბენზემას აბრალო ყველაფერინდა იქ აზარი ბეილი პრავდებოდეს არა უსაშინლესია რეალი მთლიანად არც ერთი არაა დასაცავი ყველა სალანძღავია მწვრთნელიდან დაწყებული ფეხბურთწლებით დამთავრებული ატლეტიკოს რო დაგვამგვანა 5 გოლის 4-5 გოლის გატანა როგორ უნდა არიცის გუნდმა რეალმა არიცის ეგ

56

2 ოქტომბერი 2019 21:58

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ჰაკიმი რა ძმაა
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

57

2 ოქტომბერი 2019 21:58

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: mbape10
ციტატა: RONALDO DE LIMA
ციტატა: mbape10
ციტატა: suarez.
exlandeli sutuaci ar mazlevs magis sashualebas tore shen vinc ar dagchras chemdtava imis ketilebs "დაიცავით ცენზურა!"

ბენზემას დედის გლანდები მოვხან მე ზედ ზიდანის და ზედ კიდე ვინც ფეხბურთის გამო კაცს შეაგინებს და შეურაწყოფს

მთავარია ადამიანობა

მერე ეგ იგინება ბრო და ეთანხმები??

მე არგამიგია ამ კაციდან ფეხბურთელის გამო ვინმესთვის შეეგინებიოს და შეურაწყოფა მიეყენებინოს

მე მაგინებს მე ვერ კითხულობ? :დდ სეხედე ზემოთ მაგის კომს მაგინებს ტიპი და არ გინახია??? :დდ მე ვის შევაგინე აბა დამიციტირე :დდ

58

2 ოქტომბერი 2019 22:00

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ჰაკიმი რა ძმაა

არ გამიკვირდება კარვახალი რო დასვას სკამზე მაგან :დდ ოდეგარიც ძაან მაგარი ბიჭია ყველაზე მეტად ოდეგარი მომწონს სებალოსსაც მირჩევნია, იმედია ზიზუ დაიბრუნებს შემდეგ წელს

59

2 ოქტომბერი 2019 22:01

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3135
ბარსელონამ რა სასტავი დააყენა დაძინებას ვაპირებდი ისე ვარ დაღლილი და გადავიფიქრე. ნახევარდაცვის დომინირებას ვნახავთ

60

2 ოქტომბერი 2019 22:02

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9011
ციტატა: KingLeo10m
ბარსელონამ რა სასტავი დააყენა დაძინებას ვაპირებდი ისე ვარ დაღლილი და გადავიფიქრე. ნახევარდაცვის დომინირებას ვნახავთ

1-2 მორჩება დღეს ასე მარტივად არ წამოაღებინებენ ბარსას მაგ კუშს მერე გასვლას მოუგებს

61

2 ოქტომბერი 2019 22:05

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: suarez.
ციტატა: RONALDO DE LIMA
ციტატა: mbape10
ციტატა: suarez.
exlandeli sutuaci ar mazlevs magis sashualebas tore shen vinc ar dagchras chemdtava imis ketilebs "დაიცავით ცენზურა!"

ბენზემას დედის გლანდები მოვხან მე ზედ ზიდანის და ზედ კიდე ვინც ფეხბურთის გამო კაცს შეაგინებს და შეურაწყოფს

მთავარია ადამიანობა

მერე ეგ იგინება ბრო და ეთანხმები??

sheurrawyofa marto ginebaa? gineba sulac ara sachiro adamians sheurawyofa miayeno.. shenze mecineba amaze meti gineba da sheurawyofa raaa? tan es marto amastan ar gaq ar p iginebi magram sxvis azrs abuchad igde sheurawyof ai zustad amitom xar dasalewi. 12 wlis kide vin aris magas ganaxeb exla situacia maq droiebit ragac problemebi. ai mere aq egdebi da vilaparakot nomerze da fbz

:დდ ნუ მწერ ბიჭო მეცინება მართლა მუცელი მეტკინა :დდ

პრობლემები მაქო დაჰალაზე მიციტირებს ყველა კომს თან მაგინებს :დდ სუარეზ ფბ მოგეწერე პმ ში სადაც ჰალაზე მწერ ფბ ზე რატო ვერ მომწერ ? :დ

62

2 ოქტომბერი 2019 22:08

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3135
ციტატა: kontaqti
ციტატა: KingLeo10m
ბარსელონამ რა სასტავი დააყენა დაძინებას ვაპირებდი ისე ვარ დაღლილი და გადავიფიქრე. ნახევარდაცვის დომინირებას ვნახავთ

1-2 მორჩება დღეს ასე მარტივად არ წამოაღებინებენ ბარსას მაგ კუშს მერე გასვლას მოუგებს

რა ხდება ტოტალიზატორის ამბავში? არ ვთამაშობ აზრზე არ ვარ

63

2 ოქტომბერი 2019 22:10

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1147
Suarez მე რატო მომაყენე შეირაწყოფა გუშინ? საერთოდ არ მომიწერია შენზე არაფერი, საერთოდ.
-----------------------
რონალდინიო: "ზიდანი იყო ერთადერთი ფეხბურთელი, რომელმაც ბრაზილიელები არაფრად ჩაგვთვალა." მესი-კარიერაში მხოლოდ ერთ ფეხბურთელს ვთხოვე მაისური, ზიდანს!

64

2 ოქტომბერი 2019 22:12

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: RAUL BLANCO
Suarez მე რატო მომაყენე შეირაწყოფა გუშინ? საერთოდ არ მომიწერია შენზე არაფერი, საერთოდ.

არც მე არ მიმიწერია მაგისთვის და ეგრევე გინება დამიწყო გუშინ შენთან ერთად მეც შემაგინა და ეხლაც ხო ხედავ:დდ ვერ ვხვდები ჩემგან რა უნდა ამ ბავშვს:დდ, აგერ მბაპემ დაიცვა ეგ როჟა წეღან არ მინდა ვიფიქრო რო მაგისი მეორე აცც ა ეს :დდ

65

2 ოქტომბერი 2019 22:14

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1147
ციტატა: mbape10
მე არგამიგია ამ კაციდან ფეხბურთელის გამო ვინმესთვის შეეგინებიოს და შეურაწყოფა მიეყენებინოს

რაი? გუშინ ნეზახუი შეირაწყოფა მომაყენა, უბრალოდ, თან ბევრჯერ.
-----------------------
რონალდინიო: "ზიდანი იყო ერთადერთი ფეხბურთელი, რომელმაც ბრაზილიელები არაფრად ჩაგვთვალა." მესი-კარიერაში მხოლოდ ერთ ფეხბურთელს ვთხოვე მაისური, ზიდანს!

66

2 ოქტომბერი 2019 22:16

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: RAUL BLANCO
ციტატა: mbape10
მე არგამიგია ამ კაციდან ფეხბურთელის გამო ვინმესთვის შეეგინებიოს და შეურაწყოფა მიეყენებინოს

რაი? გუშინ ნეზახუი შეირაწყოფა მომაყენა, უბრალოდ, თან ბევრჯერ.

ზემოთ ნახე ეგრევე შემაგინა ტიპმა ეს კიდე იცავს ტო :დდდ

67

2 ოქტომბერი 2019 22:17

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1147
ციტატა: RONALDO DE LIMA
ციტატა: RAUL BLANCO
ციტატა: mbape10
მე არგამიგია ამ კაციდან ფეხბურთელის გამო ვინმესთვის შეეგინებიოს და შეურაწყოფა მიეყენებინოს

რაი? გუშინ ნეზახუი შეირაწყოფა მომაყენა, უბრალოდ, თან ბევრჯერ.

ზემოთ ნახე ეგრევე შემაგინა ტიპმა ეს კიდე იცავს ტო :დდდ

ხო ახლა ვნახე. მაგი როგორ უნდა დაიცვა გუშინ გვაგინა არაფრის გამო
-----------------------
რონალდინიო: "ზიდანი იყო ერთადერთი ფეხბურთელი, რომელმაც ბრაზილიელები არაფრად ჩაგვთვალა." მესი-კარიერაში მხოლოდ ერთ ფეხბურთელს ვთხოვე მაისური, ზიდანს!

68

2 ოქტომბერი 2019 22:21

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: RAUL BLANCO
ციტატა: RONALDO DE LIMA
ციტატა: RAUL BLANCO
ციტატა: mbape10
მე არგამიგია ამ კაციდან ფეხბურთელის გამო ვინმესთვის შეეგინებიოს და შეურაწყოფა მიეყენებინოს

რაი? გუშინ ნეზახუი შეირაწყოფა მომაყენა, უბრალოდ, თან ბევრჯერ.

ზემოთ ნახე ეგრევე შემაგინა ტიპმა ეს კიდე იცავს ტო :დდდ

ხო ახლა ვნახე. მაგი როგორ უნდა დაიცვა გუშინ გვაგინა არაფრის გამო

მბაპეს მეორე აცც ა :დ ადრე ვიღაცას ვწერდი კომებს და მბაპე ჩაერთო საუბარში სრულიად უმიზეზოდ დამემუქრა მერე პმ მივწერე ჰალაზე ტიპს ფბ მომე თქო შენი და ვერ ვლინკავო :დდ მერე ჩემი სახელი და გვარი ვუთხარი და ჩემი ფბ დავულინკე და არ მამატებდა მაინც:დდ მაგის მერე შევეშვი ყველაფერი გასაგები იყო :დდ რონალდინიოს თუ ვიღაცას ვუთხარი სუბიექტური ხარ ტქო და ჩამეცრა ეგრევე შეურაწყოფას აყენებ ხალხს ბენზემას გამოო :დდ ზუსტად ისე როგორც ეხლა :დდ

ნუ იმედია მბაპეს მეორე აცც არაა ვარაუდი გამოვთქვი

69

2 ოქტომბერი 2019 22:23

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1147
ციტატა: RONALDO DE LIMA
ციტატა: RAUL BLANCO
ციტატა: RONALDO DE LIMA
ციტატა: RAUL BLANCO
ციტატა: mbape10
მე არგამიგია ამ კაციდან ფეხბურთელის გამო ვინმესთვის შეეგინებიოს და შეურაწყოფა მიეყენებინოს

რაი? გუშინ ნეზახუი შეირაწყოფა მომაყენა, უბრალოდ, თან ბევრჯერ.

ზემოთ ნახე ეგრევე შემაგინა ტიპმა ეს კიდე იცავს ტო :დდდ

ხო ახლა ვნახე. მაგი როგორ უნდა დაიცვა გუშინ გვაგინა არაფრის გამო

მბაპეს მეორე აცც ა :დ ადრე ვიღაცას ვწერდი კომებს და მბაპე ჩაერთო საუბარში სრულიად უმიზეზოდ დამემუქრა მერე პმ მივწერე ჰალაზე ტიპს ფბ მომე თქო შენი და ვერ ვლინკავო :დდ მერე ჩემი სახელი და გვარი ვუთხარი და ჩემი ფბ დავულინკე და არ მამატებდა მაინც:დდ მაგის მერე შევეშვი ყველაფერი გასაგები იყო :დდ რონალდინიოს თუ ვიღაცას ვუთხარი სუბიექტური ხარ ტქო და ჩამეცრა ეგრევე შეურაწყოფას აყენებ ხალხს ბენზემას გამოო :დდ ზუსტად ისე როგორც ეხლა :დდ

ნუ იმედია მბაპეს მეორე აცც არაა ვარაუდი გამოვთქვი

რას ცდილობს იასნია მარა დაიკიდე. რა უნდა ქნა აქედან აზრი არ აქ
-----------------------
რონალდინიო: "ზიდანი იყო ერთადერთი ფეხბურთელი, რომელმაც ბრაზილიელები არაფრად ჩაგვთვალა." მესი-კარიერაში მხოლოდ ერთ ფეხბურთელს ვთხოვე მაისური, ზიდანს!

70

2 ოქტომბერი 2019 22:23

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: RONALDO DE LIMA
ციტატა: RAUL BLANCO
Suarez მე რატო მომაყენე შეირაწყოფა გუშინ? საერთოდ არ მომიწერია შენზე არაფერი, საერთოდ.

არც მე არ მიმიწერია მაგისთვის და ეგრევე გინება დამიწყო გუშინ შენთან ერთად მეც შემაგინა და ეხლაც ხო ხედავ:დდ ვერ ვხვდები ჩემგან რა უნდა ამ ბავშვს:დდ, აგერ მბაპემ დაიცვა ეგ როჟა წეღან არ მინდა ვიფიქრო რო მაგისი მეორე აცც ა ეს :დდ

შენ რას იფიქრებ მაგი მე არმაინტერესებს.. თუ ამ ნიკის მეტი მქონდეს მე ბოზ.იშვილივიყო და შემდგომ მსგავს კომენტარი რომ ვნახო მერე სხვანაირად დავწერ..
მე პირადად არმინახია რომ მაგ კაცს ვინმესთვის ფეხბურთის გამო შეეგინებიოს და რაგინდა შენ ვერგავიგე? იქნებ არვიყავი იმ მომენტში საიტზე.. მოდი აბა შენ დამიკოპირე ის სადაც მან ფეხბურთის კიდევ ვიმეორებ ფეხბურთის გამო შეგაგინა ამ სტატიასე

71

2 ოქტომბერი 2019 22:24

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: RAUL BLANCO
ციტატა: RONALDO DE LIMA
ციტატა: RAUL BLANCO
ციტატა: RONALDO DE LIMA
ციტატა: RAUL BLANCO
ციტატა: mbape10
მე არგამიგია ამ კაციდან ფეხბურთელის გამო ვინმესთვის შეეგინებიოს და შეურაწყოფა მიეყენებინოს

რაი? გუშინ ნეზახუი შეირაწყოფა მომაყენა, უბრალოდ, თან ბევრჯერ.

ზემოთ ნახე ეგრევე შემაგინა ტიპმა ეს კიდე იცავს ტო :დდდ

ხო ახლა ვნახე. მაგი როგორ უნდა დაიცვა გუშინ გვაგინა არაფრის გამო

მბაპეს მეორე აცც ა :დ ადრე ვიღაცას ვწერდი კომებს და მბაპე ჩაერთო საუბარში სრულიად უმიზეზოდ დამემუქრა მერე პმ მივწერე ჰალაზე ტიპს ფბ მომე თქო შენი და ვერ ვლინკავო :დდ მერე ჩემი სახელი და გვარი ვუთხარი და ჩემი ფბ დავულინკე და არ მამატებდა მაინც:დდ მაგის მერე შევეშვი ყველაფერი გასაგები იყო :დდ რონალდინიოს თუ ვიღაცას ვუთხარი სუბიექტური ხარ ტქო და ჩამეცრა ეგრევე შეურაწყოფას აყენებ ხალხს ბენზემას გამოო :დდ ზუსტად ისე როგორც ეხლა :დდ

ნუ იმედია მბაპეს მეორე აცც არაა ვარაუდი გამოვთქვი

რას ცდილობს იასნია მარა დაიკიდე. რა უნდა ქნა აქედან აზრი არ აქ

ბაზარი არაა ბრო 😁😁😁

72

2 ოქტომბერი 2019 22:26

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1147
ციტატა: mbape10
ციტატა: RONALDO DE LIMA
ციტატა: RAUL BLANCO
Suarez მე რატო მომაყენე შეირაწყოფა გუშინ? საერთოდ არ მომიწერია შენზე არაფერი, საერთოდ.

არც მე არ მიმიწერია მაგისთვის და ეგრევე გინება დამიწყო გუშინ შენთან ერთად მეც შემაგინა და ეხლაც ხო ხედავ:დდ ვერ ვხვდები ჩემგან რა უნდა ამ ბავშვს:დდ, აგერ მბაპემ დაიცვა ეგ როჟა წეღან არ მინდა ვიფიქრო რო მაგისი მეორე აცც ა ეს :დდ

შენ რას იფიქრებ მაგი მე არმაინტერესებს.. თუ ამ ნიკის მეტი მქონდეს მე ბოზ.იშვილივიყო და შემდგომ მსგავს კომენტარი რომ ვნახო მერე სხვანაირად დავწერ..
მე პირადად არმინახია რომ მაგ კაცს ვინმესთვის ფეხბურთის გამო შეეგინებიოს და რაგინდა შენ ვერგავიგე? იქნებ არვიყავი იმ მომენტში საიტზე.. მოდი აბა შენ დამიკოპირე ის სადაც მან ფეხბურთის კიდევ ვიმეორებ ფეხბურთის გამო შეგაგინა ამ სტატიასე

თქვენს საუბარში არ ვერევი, მე ჩემსას გეუბნები, გუშინ მე და რედონდოს გვაგინა თან ბევრჯერ, და მერე წაშალა, ეს უმიზეზოდ, როგორ დაგილინკო წაშალა, გუშინ ამ დროს დაახლოებით. ბავშვი არ ვართ არცერთი, გეუბნები გვაგინა ორივეს.
-----------------------
რონალდინიო: "ზიდანი იყო ერთადერთი ფეხბურთელი, რომელმაც ბრაზილიელები არაფრად ჩაგვთვალა." მესი-კარიერაში მხოლოდ ერთ ფეხბურთელს ვთხოვე მაისური, ზიდანს!

73

2 ოქტომბერი 2019 22:27

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: RAUL BLANCO
ციტატა: mbape10
ციტატა: RONALDO DE LIMA
ციტატა: RAUL BLANCO
Suarez მე რატო მომაყენე შეირაწყოფა გუშინ? საერთოდ არ მომიწერია შენზე არაფერი, საერთოდ.

არც მე არ მიმიწერია მაგისთვის და ეგრევე გინება დამიწყო გუშინ შენთან ერთად მეც შემაგინა და ეხლაც ხო ხედავ:დდ ვერ ვხვდები ჩემგან რა უნდა ამ ბავშვს:დდ, აგერ მბაპემ დაიცვა ეგ როჟა წეღან არ მინდა ვიფიქრო რო მაგისი მეორე აცც ა ეს :დდ

შენ რას იფიქრებ მაგი მე არმაინტერესებს.. თუ ამ ნიკის მეტი მქონდეს მე ბოზ.იშვილივიყო და შემდგომ მსგავს კომენტარი რომ ვნახო მერე სხვანაირად დავწერ..
მე პირადად არმინახია რომ მაგ კაცს ვინმესთვის ფეხბურთის გამო შეეგინებიოს და რაგინდა შენ ვერგავიგე? იქნებ არვიყავი იმ მომენტში საიტზე.. მოდი აბა შენ დამიკოპირე ის სადაც მან ფეხბურთის კიდევ ვიმეორებ ფეხბურთის გამო შეგაგინა ამ სტატიასე

თქვენს საუბარში არ ვერევი, მე ჩემსას გეუბნები, გუშინ მე და რედონდოს გვაგინა თან ბევრჯერ, და მერე წაშალა, ეს უმიზეზოდ, როგორ დაგილინკო წაშალა, გუშინ ამ დროს დაახლოებით. ბავშვი არ ვართ არცერთი, გეუბნები გვაგინა ორივეს.

არ შეუგინებიათქო გითხარი ძმაო? მე პირადად არმინახავსთქო შეიძლება არვიყავი იმ დროს აქ

74

2 ოქტომბერი 2019 22:27

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2588
ჩავუჯდებოდი ეხლა ბარსელონას ინტერის თამაშს მაგრამ ჩემი იღბალი რომ ვიცი რაღაც ბენზემა თამაში იქნება და ვერ ვისიამოვნებ.... ლიჟბი 0-0 არ დამთავრდეს fellow

75

2 ოქტომბერი 2019 22:29

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1147
ციტატა: mbape10
ციტატა: RAUL BLANCO
ციტატა: mbape10
ციტატა: RONALDO DE LIMA
ციტატა: RAUL BLANCO
Suarez მე რატო მომაყენე შეირაწყოფა გუშინ? საერთოდ არ მომიწერია შენზე არაფერი, საერთოდ.

არც მე არ მიმიწერია მაგისთვის და ეგრევე გინება დამიწყო გუშინ შენთან ერთად მეც შემაგინა და ეხლაც ხო ხედავ:დდ ვერ ვხვდები ჩემგან რა უნდა ამ ბავშვს:დდ, აგერ მბაპემ დაიცვა ეგ როჟა წეღან არ მინდა ვიფიქრო რო მაგისი მეორე აცც ა ეს :დდ

შენ რას იფიქრებ მაგი მე არმაინტერესებს.. თუ ამ ნიკის მეტი მქონდეს მე ბოზ.იშვილივიყო და შემდგომ მსგავს კომენტარი რომ ვნახო მერე სხვანაირად დავწერ..
მე პირადად არმინახია რომ მაგ კაცს ვინმესთვის ფეხბურთის გამო შეეგინებიოს და რაგინდა შენ ვერგავიგე? იქნებ არვიყავი იმ მომენტში საიტზე.. მოდი აბა შენ დამიკოპირე ის სადაც მან ფეხბურთის კიდევ ვიმეორებ ფეხბურთის გამო შეგაგინა ამ სტატიასე

თქვენს საუბარში არ ვერევი, მე ჩემსას გეუბნები, გუშინ მე და რედონდოს გვაგინა თან ბევრჯერ, და მერე წაშალა, ეს უმიზეზოდ, როგორ დაგილინკო წაშალა, გუშინ ამ დროს დაახლოებით. ბავშვი არ ვართ არცერთი, გეუბნები გვაგინა ორივეს.

არ შეუგინებიათქო გითხარი ძმაო? მე პირადად არმინახავსთქო შეიძლება არვიყავი იმ დროს აქ

კი ძმაო გვაგინა, მარა წაშალა. მესმის რასაც ამბობ.
-----------------------
რონალდინიო: "ზიდანი იყო ერთადერთი ფეხბურთელი, რომელმაც ბრაზილიელები არაფრად ჩაგვთვალა." მესი-კარიერაში მხოლოდ ერთ ფეხბურთელს ვთხოვე მაისური, ზიდანს!

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

რეკლამა

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 დოვბიკი 18
2 ბელინგემი 17
3 მაიორალი 15
4 ბუდიმირი 15

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 რეალი 6 6 0 0 18
2 ნაპოლი 6 3 1 2 10
3 ბრაგა 6 1 1 4 4
4 იუნიონ ბერლინი 6 0 2 4 2

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...

4-3-3
4-4-2
4-2-3-1



მთვლელები

საიტის არქივი:

აპრილი 2024 (294)
მარტი 2024 (335)
თებერვალი 2024 (456)
იანვარი 2024 (411)
დეკემბერი 2023 (372)
ნოემბერი 2023 (391)