„რეალი“2-2„ბრიუგე“

რეალი ჩემპიონთა ლიგაზე საშინელ გამოსვლას აგრძელებს...


მატჩი:„რეალი“-„ბრიუგე“
დრო: 21:00
სტადიონი: ბერნაბეუ

მადრიდის „რეალის“ სავარაუდო სასტარტო შემადგენლობა: კურტუა, კარვახალი, ვარანი, რამოსი, მარსელო, კროოსი, კაზემირო, მოდრიჩი, ვასკესი, აზარი, ბენზემა dle 10.1

  • Hala
  • 1 ოქტომბერი 2019
  • 5995
  • 307

1

1 ოქტომბერი 2019 00:02

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1147
ამდინ განაცხადი დადე ბეილი არაა და აქ გიწერია, არ უნდა დაუშვა ასეთი შეცდომა, მაგრამ ისე დებ ალბათ არც უყურებ რას დებ
-----------------------
რონალდინიო: "ზიდანი იყო ერთადერთი ფეხბურთელი, რომელმაც ბრაზილიელები არაფრად ჩაგვთვალა." მესი-კარიერაში მხოლოდ ერთ ფეხბურთელს ვთხოვე მაისური, ზიდანს!

2

1 ოქტომბერი 2019 00:10

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5
მაგარი თამაში იქნება გენაცვალეთ ბიჭებოო
-----------------------
სპორტული არხები უფასოდ - ყველა რუსულ-უკრაინული სპორტული არხი
სპორტული არხების ტელეპროგრამა - რომელ არხზე გადის? აქ ნახავ!

3

1 ოქტომბერი 2019 00:21

  • ჯგუფი: დამწყები
  • |
  • სიახლეები: 13
  • |
  • კომენტარები: 364
უაზრობას აკეთებს რაა ზიდანი ამ ვითომ დასვენებით...

BBH -ს ტრიომ თავი ასეთ მატჩებში უნდა გამოიჩინოს... ატლეტიკოსთან და კლასიკოზე პირდაპირ ვერ გაილაღებენ.

ბრიუგეს თუ არ უყარეს გოლები, თუ არ აიმაღლეს ხასიათი ვერც ვერასდროს შეთამაშდებიან მარტო ვარჯიშზე...

მითუმეტეს დასამტკიცებელი გვაქვს უჩლზე რაღაცები...

4

1 ოქტომბერი 2019 00:52

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ბეილი რატო არ შეიყვანა გამაცხადში და ამ ვასკეს ვინმემ მოტეხოს ორივე ფეხი მაგის ჯიში რო მ...aნ . წაიღო ტვინი ამ ვასკესით ზიდანმა ბოლო ბოლო. როდრიგო ჩაესვა მაგის ადგილას ან ბრაჰიმ დიასი. რას ითამაზსებს ხვალ გუნდი ხუივო ზნაეტ:დდ

5

1 ოქტომბერი 2019 01:07

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Dani carvajal
რას ითამაზსებს ხვალ გუნდი ხუივო ზნაეტ

მოიგებენ მშვიდად 2-0 ან 3-0

ციტატა: RMFE
უაზრობას აკეთებს რაა ზიდანი ამ ვითომ დასვენებით.

კარგად შვება,ბეილისთავის კვირაში 2 თამაში სერიოზული დატვირთვაა,მერე დაეჭიმება რაღაცა და აბრალე ექიმს wink

ციტატა: suarez.
briuges forit mogeba maq agebuli 35 girvanqashi.

20 გირვანქა ჩამირიცხე მე და ბრიუგემ ფორით თუ მოიგო მე ჩაგირიცხავ 1000 გირვანქას smile

6

1 ოქტომბერი 2019 01:08

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2622
ისკო დაბრუნებულა, კარგიაა.

7

1 ოქტომბერი 2019 01:14

  • ჯგუფი: დამწყები
  • |
  • სიახლეები: 13
  • |
  • კომენტარები: 364
ციტატა: toni
ციტატა: Dani carvajal
რას ითამაზსებს ხვალ გუნდი ხუივო ზნაეტ

მოიგებენ მშვიდად 2-0 ან 3-0

ციტატა: RMFE
უაზრობას აკეთებს რაა ზიდანი ამ ვითომ დასვენებით.

კარგად შვება,ბეილისთავის კვირაში 2 თამაში სერიოზული დატვირთვაა,მერე დაეჭიმება რაღაცა და აბრალე ექიმს wink

ციტატა: suarez.
briuges forit mogeba maq agebuli 35 girvanqashi.

20 გირვანქა ჩამირიცხე მე და ბრიუგემ ფორით თუ მოიგო მე ჩაგირიცხავ 1000 გირვანქას smile

დასვენება თუ უნდოდა ბეილის სევილიასთან და ატლეტიკოსთან 90 წუთს არ ათამაშებდა.
რავი ზაფხულის ციებ ცხელება ახსენდება თუ რაებს აკეთებს.

აშკარაა რომ ეგ ტრიო აზრზე არაა ჯერ ერთმანეთის და იგივე ოსასუნასთან ან ხვალ უნდა ეთამაშებინა რო საკუთარი უნდივიდუალურობა გამოევლინათ და ერთმანეთშიც გაეთამაშებინათ კომბინაციები.

8

1 ოქტომბერი 2019 01:32

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: RMFE
დასვენება თუ უნდოდა ბეილის სევილიასთან და ატლეტიკოსთან 90 წუთს არ ათამაშებდა.
რავი ზაფხულის ციებ ცხელება ახსენდება თუ რაებს აკეთებს.

სევილიასთან და ატლეტიკოსთან რო ეთამაშა მაგიტო ასვენებს ზუსტად ოსასუნასთან და ეგეთ გუნდებთან,ბეილის გადაბმულად 3-4 თამაში და მარცხენა ფეხის ბარძაყის კუნთის ტრამვა ერთია smile

9

1 ოქტომბერი 2019 01:46

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მარჯვნივ ვინიციუსი არ ვარგა და ვასეკსი იფართხალებს ხო ვიცი და მაგისი ჯიში უნდა ვ..ნა გინებით მთელი თამაშიი ხო ვიცი.

ხამესი რატო ამოაგდო :დდ

10

1 ოქტომბერი 2019 10:00

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1147
ხალხო ბრიუგეებთან და ასეთებთან რომ არ დაასვენოს ხალხი მერე გადაიწვება, გრანადასთან ყველა იქნება, და მერე რთული გრაფიკია, მალიორკა, ბარსელონა და გალათასარაი სამი გასვლა ზედიზედ. და ბეილი ვაფშე განაცხადი კიარა უნდა გააჯვას

ვაახ დღეს გამთენიოს ლიბერტადორესის 1/2 ფინალში ისევ რივერი-ბოკააა, ომია ომი ვუყრებ
-----------------------
რონალდინიო: "ზიდანი იყო ერთადერთი ფეხბურთელი, რომელმაც ბრაზილიელები არაფრად ჩაგვთვალა." მესი-კარიერაში მხოლოდ ერთ ფეხბურთელს ვთხოვე მაისური, ზიდანს!

11

1 ოქტომბერი 2019 11:39

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ყველას ტოვებს განაცხადს მიღმა ბენზემას გარდა.. სასაცილოა ეს აბა რააა? კაი ხამეს და ბეილს დასვენება უნდა მარა ბენზემას არუნდა? სულ 87წუთს თამაშობს და არუნდა დასვენება? ან ბეილს და ხამეს ვისთვის ასვენევს გრანადასთვის? გჯერათ ამის? ბარსასთან რომ გვქონდეს სათამაშო კაი მესმის დააავენებდა ბრიუგესთან მარა გრანადასთან? ვერ დავიჯერებ მაგას.. ნეტა დაადებდეს ბრიუგეც და მერე რასიტყვის ზიდანი მაინტერესებს.. ავიტან ჯანდაბას ერთ სეზონსაც უტიტულოდ და მერე პერესი იზამს რამეს... ზიდანი უკვე ნამეტანს შვება რორაღაცა გაგვიჭირდეს ვითინ უნდა გუნდის გაძლიერება ვასკესით? ისედაც გვიჭირს ბერნაბეუზე თამაში და ბრიუგეც არაა ხელწამოსაკრაავი ვნახოთ რაიქნება

12

1 ოქტომბერი 2019 11:47

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1378
ციტატა: mbape10
ყველას ტოვებს განაცხადს მიღმა ბენზემას გარდა.. სასაცილოა ეს აბა რააა? კაი ხამეს და ბეილს დასვენება უნდა მარა ბენზემას არუნდა? სულ 87წუთს თამაშობს და არუნდა დასვენება? ან ბეილს და ხამეს ვისთვის ასვენევს გრანადასთვის? გჯერათ ამის? ბარსასთან რომ გვქონდეს სათამაშო კაი მესმის დააავენებდა ბრიუგესთან მარა გრანადასთან? ვერ დავიჯერებ მაგას.. ნეტა დაადებდეს ბრიუგეც და მერე რასიტყვის ზიდანი მაინტერესებს.. ავიტან ჯანდაბას ერთ სეზონსაც უტიტულოდ და მერე პერესი იზამს რამეს... ზიდანი უკვე ნამეტანს შვება რორაღაცა გაგვიჭირდეს ვითინ უნდა გუნდის გაძლიერება ვასკესით? ისედაც გვიჭირს ბერნაბეუზე თამაში და ბრიუგეც არაა ხელწამოსაკრაავი ვნახოთ რაიქნება

სამწუხაროდ აქ ბევრისთვის ზიდანი უნაკლოა და შეცდომებს არ უშვებს რადგან ზიდანია , ხოლო თუ ვინმე მის შეცდომებზე ღიად საუბრობს ეგრევე ზიდანის მოძულეებთა სიაში იწერება , ზიდანმა ხომ არ შეიძლება რომ შეცდომა დაუშვას :)))

13

1 ოქტომბერი 2019 11:52

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ronaldo legend
ციტატა: mbape10
ყველას ტოვებს განაცხადს მიღმა ბენზემას გარდა.. სასაცილოა ეს აბა რააა? კაი ხამეს და ბეილს დასვენება უნდა მარა ბენზემას არუნდა? სულ 87წუთს თამაშობს და არუნდა დასვენება? ან ბეილს და ხამეს ვისთვის ასვენევს გრანადასთვის? გჯერათ ამის? ბარსასთან რომ გვქონდეს სათამაშო კაი მესმის დააავენებდა ბრიუგესთან მარა გრანადასთან? ვერ დავიჯერებ მაგას.. ნეტა დაადებდეს ბრიუგეც და მერე რასიტყვის ზიდანი მაინტერესებს.. ავიტან ჯანდაბას ერთ სეზონსაც უტიტულოდ და მერე პერესი იზამს რამეს... ზიდანი უკვე ნამეტანს შვება რორაღაცა გაგვიჭირდეს ვითინ უნდა გუნდის გაძლიერება ვასკესით? ისედაც გვიჭირს ბერნაბეუზე თამაში და ბრიუგეც არაა ხელწამოსაკრაავი ვნახოთ რაიქნება

სამწუხაროდ აქ ბევრისთვის ზიდანი უნაკლოა და შეცდომებს არ უშვებს რადგან ზიდანია , ხოლო თუ ვინმე მის შეცდომებზე ღიად საუბრობს ეგრევე ზიდანის მოძულეებთა სიაში იწერება , ზიდანმა ხომ არ შეიძლება რომ შეცდომა დაუშვას :)))

არმაინტერესებს მე ეხა ვიღაც გამომიხტეს და ზიდანის მოძულედ ჩამთვალოს ან კიდე ბენზემასი.. მაგარი მკიდია ეგ მარა რეალობა სახეზეა ბეილი და ხამესი განაცხადში მაინც უნდა შეეყვანა თუ ტრამვა არაწუხებთ.. თუ ასვენებს კიდე გაუგაბარია რისთვის ან ვისთვის.. ან ბენზემას რატოარ ასვენებს? ცოტას თამაშობს? ყველა თამაშს ეგ თამაშობს თავიდან ბოლომდე და არიღლება? გაუგებარია მისი გადაწყვეტილებები.. ბრიუგემ რომ დაგვადოს მერე ნახე სირცხვილი შენ.. საინტერესოა ვითინ შეეძლება თამაშის გაძლიერება.. იოვიჩით? რომელიც მატჩში 3წუთზე მეტს არათამაშებენ თუ ვასკესი-ვინიციუსით? ფაფხურა და კარში დარტყმა როარიციან?

14

1 ოქტომბერი 2019 11:57

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1147
კაცო ეგება სულ არ უნდა ათამაშოს ვასკესი ჯერ აცადეთ, ან ბეილი მეტს აკეთებს რამეს ვასკესზე? ძალით თამაშობს ვალის მოხდის მიზნით
-----------------------
რონალდინიო: "ზიდანი იყო ერთადერთი ფეხბურთელი, რომელმაც ბრაზილიელები არაფრად ჩაგვთვალა." მესი-კარიერაში მხოლოდ ერთ ფეხბურთელს ვთხოვე მაისური, ზიდანს!

15

1 ოქტომბერი 2019 12:00

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: RAUL BLANCO
კაცო ეგება სულ არ უნდა ათამაშოს ვასკესი ჯერ აცადეთ, ან ბეილი მეტს აკეთებს რამეს ვასკესზე? ძალით თამაშობს ვალის მოხდის მიზნით

კაცურად მითხარი ბეილზე მეტი მონდომებული რომელია წელს გუნდში? და რომელი თამაშობს მასზე კარგად?

16

1 ოქტომბერი 2019 12:58

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5514
ციტატა: mbape10
ყველას ტოვებს განაცხადს მიღმა ბენზემას გარდა.. სასაცილოა ეს აბა რააა? კაი ხამეს და ბეილს დასვენება უნდა მარა ბენზემას არუნდა? სულ 87წუთს თამაშობს და არუნდა დასვენება? ან ბეილს და ხამეს ვისთვის ასვენევს გრანადასთვის? გჯერათ ამის? ბარსასთან რომ გვქონდეს სათამაშო კაი მესმის დააავენებდა ბრიუგესთან მარა გრანადასთან? ვერ დავიჯერებ მაგას.. ნეტა დაადებდეს ბრიუგეც და მერე რასიტყვის ზიდანი მაინტერესებს.. ავიტან ჯანდაბას ერთ სეზონსაც უტიტულოდ და მერე პერესი იზამს რამეს... ზიდანი უკვე ნამეტანს შვება რორაღაცა გაგვიჭირდეს ვითინ უნდა გუნდის გაძლიერება ვასკესით? ისედაც გვიჭირს ბერნაბეუზე თამაში და ბრიუგეც არაა ხელწამოსაკრაავი ვნახოთ რაიქნება

ძაან კი გინდა ეგ სცენარი მოხდეს მაშინვე ჩასაფრებული იქნები როგორც კიი ფეხი სადმე დაუცდეს და ამ ყველაფერს იმიტომ წერ რომმ ბენზემას ვერ იტან,ვერ იტან ერთიაა და ბენზემა რომ იმსახუირებს სასტარტო ეგ ორჯერ ორიაა .

ციტატა: ronaldo legend
სამწუხაროდ აქ ბევრისთვის ზიდანი უნაკლოა და შეცდომებს არ უშვებს რადგან ზიდანია , ხოლო თუ ვინმე მის შეცდომებზე ღიად საუბრობს ეგრევე ზიდანის მოძულეებთა სიაში იწერება , ზიდანმა ხომ არ შეიძლება რომ შეცდომა დაუშვას :)))

შეცდომა რა არის ბენზემა რომ ჯობია იოვიჩს???))))ხომ ვიცი ვისი სიძულვილი გალაპარაკებთ ამ ყველაფერს მაგრამ თქვენ ჯინაზე უძლიერესი სეზონი ექნება))ისე დარწმუნებული ვარ გულში ოცნებობთ ფეხი მოტყდესს )))) სხვა მოტივი არ გამოძრავებსსს ზიდანის დასაკნინებლად)))მოსზაგებია ეს თამაში და ბენზემა უმნიშვნელოვანესი ფიგურაა და მორჩა,აქ რა არის გაუგებარი ესეთ თამაშიი იოვიჩსს რომ არ დააყენებს ან რომელი სულელი მწვრთნელი იზავს მაგას.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

17

1 ოქტომბერი 2019 12:58

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: mbape10
ყველას ტოვებს განაცხადს მიღმა ბენზემას გარდა.. სასაცილოა ეს აბა რააა? კაი ხამეს და ბეილს დასვენება უნდა მარა ბენზემას არუნდა? სულ 87წუთს თამაშობს და არუნდა დასვენება? ან ბეილს და ხამეს ვისთვის ასვენევს გრანადასთვის? გჯერათ ამის? ბარსასთან რომ გვქონდეს სათამაშო კაი მესმის დააავენებდა ბრიუგესთან მარა გრანადასთან? ვერ დავიჯერებ მაგას.. ნეტა დაადებდეს ბრიუგეც და მერე რასიტყვის ზიდანი მაინტერესებს.. ავიტან ჯანდაბას ერთ სეზონსაც უტიტულოდ და მერე პერესი იზამს რამეს... ზიდანი უკვე ნამეტანს შვება რორაღაცა გაგვიჭირდეს ვითინ უნდა გუნდის გაძლიერება ვასკესით? ისედაც გვიჭირს ბერნაბეუზე თამაში და ბრიუგეც არაა ხელწამოსაკრაავი ვნახოთ რაიქნება

ძაან კი გინდა ეგ სცენარი მოხდეს მაშინვე ჩასაფრებული იქნები როგორც კიი ფეხი სადმე დაუცდეს და ამ ყველაფერს იმიტომ წერ რომმ ბენზემას ვერ იტან,ვერ იტან ერთიაა და ბენზემა რომ იმსახუირებს სასტარტო ეგ ორჯერ ორიაა .

ხამესი არ იმსახურებს?

18

1 ოქტომბერი 2019 12:58

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ვასკეეს აგინებთ დაა ბეილიისს რაა ნაახეეეთ ძალიაან მაინტეერეესეეებსს ??
ამსეზონშიიი რააქნაა ბეილმაა ისეთიი რომ ძირითადს იმსაახუურეებსს ??
ბენზემაა მეც არ მეხაატეებაა გულზეე მაგრაამ გადახედეთ წლევანდელ სეზონს დაა მითხარით ვინ იტაანს ბენზემაზე მეტ გოოლსს ???
იოვიჩი ?
ბეილიიი ??

რეალობის დანახვაა არავიისს უნდაა!!

19

1 ოქტომბერი 2019 13:01

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Marco van Basten
ვასკეეს აგინებთ დაა ბეილიისს რაა ნაახეეეთ ძალიაან მაინტეერეესეეებსს ??
ამსეზონშიიი რააქნაა ბეილმაა ისეთიი რომ ძირითადს იმსაახუურეებსს ??
ბენზემაა მეც არ მეხაატეებაა გულზეე მაგრაამ გადახედეთ წლევანდელ სეზონს დაა მითხარით ვინ იტაანს ბენზემაზე მეტ გოოლსს ???
იოვიჩი ?
ბეილიიი ??

რეალობის დანახვაა არავიისს უნდაა!!

ვერ შეარჩიე რომელი ქინძია დაცვა გინდა? :დდდ ვასკესის თუ ბენზემასი ვერ გავიგე :დ

20

1 ოქტომბერი 2019 13:02

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5514
ციტატა: Sandora
ხამესი არ იმსახურებს?

ხამესმა ერთი მატჩი ითამაშა მაღალ დონეზეეე,,,მაგრამ მოდრიჩი უფრო მნიშვნელოვანი ფეხბურთელუიაა ამ ფორმაციის რეალში და ზოგადად მოდრიჩი უფრო მაღალი დონის იგროკიააა,,,ფლანგზე კი ხამესი არ ვარგაააა თორემ სიამოვნებით დავაყენებდი ვასკესის ადგილას.

ციტატა: Marco van Basten
ვასკეეს აგინებთ დაა ბეილიისს რაა ნაახეეეთ ძალიაან მაინტეერეესეეებსს ??
ამსეზონშიიი რააქნაა ბეილმაა ისეთიი რომ ძირითადს იმსაახუურეებსს ??
ბენზემაა მეც არ მეხაატეებაა გულზეე მაგრაამ გადახედეთ წლევანდელ სეზონს დაა მითხარით ვინ იტაანს ბენზემაზე მეტ გოოლსს ???
იოვიჩი ?
ბეილიიი ??

რეალობის დანახვაა არავიისს უნდაა!!

+1111
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

21

1 ოქტომბერი 2019 13:02

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ronaldo legend
ციტატა: mbape10
ყველას ტოვებს განაცხადს მიღმა ბენზემას გარდა.. სასაცილოა ეს აბა რააა? კაი ხამეს და ბეილს დასვენება უნდა მარა ბენზემას არუნდა? სულ 87წუთს თამაშობს და არუნდა დასვენება? ან ბეილს და ხამეს ვისთვის ასვენევს გრანადასთვის? გჯერათ ამის? ბარსასთან რომ გვქონდეს სათამაშო კაი მესმის დააავენებდა ბრიუგესთან მარა გრანადასთან? ვერ დავიჯერებ მაგას.. ნეტა დაადებდეს ბრიუგეც და მერე რასიტყვის ზიდანი მაინტერესებს.. ავიტან ჯანდაბას ერთ სეზონსაც უტიტულოდ და მერე პერესი იზამს რამეს... ზიდანი უკვე ნამეტანს შვება რორაღაცა გაგვიჭირდეს ვითინ უნდა გუნდის გაძლიერება ვასკესით? ისედაც გვიჭირს ბერნაბეუზე თამაში და ბრიუგეც არაა ხელწამოსაკრაავი ვნახოთ რაიქნება

სამწუხაროდ აქ ბევრისთვის ზიდანი უნაკლოა და შეცდომებს არ უშვებს რადგან ზიდანია , ხოლო თუ ვინმე მის შეცდომებზე ღიად საუბრობს ეგრევე ზიდანის მოძულეებთა სიაში იწერება , ზიდანმა ხომ არ შეიძლება რომ შეცდომა დაუშვას :)))

უნაკლოო ზიდაანიი კი არა ფერგიც არიყოოო....
ხოლოო დასანახიი ისაა თუ ვინ თამაშობს გუნდისთვიის და ვინაა უფროო შედეგიანიიიი....ბეილიისს ფაფხურიისს ყურეებით გულიი მერევაა უკვეეე....იპოდრონის ცხენსაც უფროო მეტი ფუნქციააქ ვიდრეე ბეილიისს უაზროო ჭენეებააასს!
რაცშეეხებაა ზიდაანის შეცდოომაასს...ეს აეისს ხამეესიი!
მორჩააა!!
არავითაარიი ბეილიის არყოფნაა !!
და ბენზემაას ძირითადშიიი ყოფნააა!!!

22

1 ოქტომბერი 2019 13:03

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: Sandora
ხამესი არ იმსახურებს?

ხამესმა ერთი მატჩი ითამაშა მაღალ დონეზეეე,,,მაგრამ მოდრიჩი უფრო მნიშვნელოვანი ფეხბურთელუიაა ამ ფორმაციის რეალში და ზოგადად მოდრიჩი უფრო მაღალი დონის იგროკიააა,,,ფლანგზე კი ხამესი არ ვარგაააა თორემ სიამოვნებით დავაყენებდი ვასკესის ადგილას.

ციტატა: Marco van Basten
ვასკეეს აგინებთ დაა ბეილიისს რაა ნაახეეეთ ძალიაან მაინტეერეესეეებსს ??
ამსეზონშიიი რააქნაა ბეილმაა ისეთიი რომ ძირითადს იმსაახუურეებსს ??
ბენზემაა მეც არ მეხაატეებაა გულზეე მაგრაამ გადახედეთ წლევანდელ სეზონს დაა მითხარით ვინ იტაანს ბენზემაზე მეტ გოოლსს ???
იოვიჩი ?
ბეილიიი ??

რეალობის დანახვაა არავიისს უნდაა!!

+1111

და ისკო უფრო იმსახურებს ხო განაცხადში ყოფნას :დდ კაი რა

23

1 ოქტომბერი 2019 13:05

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5514
ციტატა: Sandora
და ისკო უფრო იმსახურებს ხო განაცხადში ყოფნას :დდ კაი რა

განაცხადში არაა ხამესი???არვიცოდიი,თუმცა ერთია მწვრთნელის ხედვაში კონკრეტულად ალბად ის ფეხბურთელი უფრო შედიოს ვიდრე ხამესი,ხამესი შესაძლოა იყოს მაღალი დონი ს იგროკი მაგრამ მის ფილოშოფიაში ისკო უფრო მისაღები იყოსს,,
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

24

1 ოქტომბერი 2019 13:13

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: mbape10
ყველას ტოვებს განაცხადს მიღმა ბენზემას გარდა.. სასაცილოა ეს აბა რააა? კაი ხამეს და ბეილს დასვენება უნდა მარა ბენზემას არუნდა? სულ 87წუთს თამაშობს და არუნდა დასვენება? ან ბეილს და ხამეს ვისთვის ასვენევს გრანადასთვის? გჯერათ ამის? ბარსასთან რომ გვქონდეს სათამაშო კაი მესმის დააავენებდა ბრიუგესთან მარა გრანადასთან? ვერ დავიჯერებ მაგას.. ნეტა დაადებდეს ბრიუგეც და მერე რასიტყვის ზიდანი მაინტერესებს.. ავიტან ჯანდაბას ერთ სეზონსაც უტიტულოდ და მერე პერესი იზამს რამეს... ზიდანი უკვე ნამეტანს შვება რორაღაცა გაგვიჭირდეს ვითინ უნდა გუნდის გაძლიერება ვასკესით? ისედაც გვიჭირს ბერნაბეუზე თამაში და ბრიუგეც არაა ხელწამოსაკრაავი ვნახოთ რაიქნება

ძაან კი გინდა ეგ სცენარი მოხდეს მაშინვე ჩასაფრებული იქნები როგორც კიი ფეხი სადმე დაუცდეს და ამ ყველაფერს იმიტომ წერ რომმ ბენზემას ვერ იტან,ვერ იტან ერთიაა და ბენზემა რომ იმსახუირებს სასტარტო ეგ ორჯერ ორიაა .

ციტატა: ronaldo legend
სამწუხაროდ აქ ბევრისთვის ზიდანი უნაკლოა და შეცდომებს არ უშვებს რადგან ზიდანია , ხოლო თუ ვინმე მის შეცდომებზე ღიად საუბრობს ეგრევე ზიდანის მოძულეებთა სიაში იწერება , ზიდანმა ხომ არ შეიძლება რომ შეცდომა დაუშვას :)))

შეცდომა რა არის ბენზემა რომ ჯობია იოვიჩს???))))ხომ ვიცი ვისი სიძულვილი გალაპარაკებთ ამ ყველაფერს მაგრამ თქვენ ჯინაზე უძლიერესი სეზონი ექნება))ისე დარწმუნებული ვარ გულში ოცნებობთ ფეხი მოტყდესს )))) სხვა მოტივი არ გამოძრავებსსს ზიდანის დასაკნინებლად)))მოსზაგებია ეს თამაში და ბენზემა უმნიშვნელოვანესი ფიგურაა და მორჩა,აქ რა არის გაუგებარი ესეთ თამაშიი იოვიჩსს რომ არ დააყენებს ან რომელი სულელი მწვრთნელი იზავს მაგას.

ჩასაფრებული არა ვასკესი ჭუჭუ კიდე.. როცა არიცი არუნდა თქვა ის ეს ერთი და მერე მეორე ხამესის და ბეილის განაცხადს მიღმა დატოვებას როგორ ახსნი? ბენზემას სიძულვილი რა შუაშია საერთოდ? ბეილს და ხამსესს თუ დასვენება ჭირდება ბენზემას არჭურდებათქო ეს ავღნიშნე მე.. წაკითხულს კი გააზრება ჭირდება მეგობარო... დღეს თუ რეალმა თამაში გატეხა ჯგუფში ძაან გაგვიჭირდება მერე არც თურქეთში გვექნება ადვილი გასვლა.. უეჭველი მოსაგები თამაში რომაა და ბეილს და ხამესს განაცხადს მიღმა ტოვებ ლოგიკურია? შეიძლება სასტავში არდააყენო მარა სკამზე მაინც არგინდა რომ გაგვიჭირდეს? დღეს თუ რეალმა ვერ მოიგო შენგან მოვისმენ პირადად რისი ბრალი იყო ეს წარუმატებლობა..

25

1 ოქტომბერი 2019 13:17

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1378
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
შეცდომა რა არის ბენზემა რომ ჯობია იოვიჩს???))))

შეცდომა ისაა რომ ჯანმრთელი ხამესი განაცხადს მიღმა დატოვა , ეგეთი რა არ უნდა მოგწონდეს მოთამაშე განაცხადშიც რომ არ შეიყვანო ? არ არის ეს შეცდომა შენი აზრით ?

26

1 ოქტომბერი 2019 13:26

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ronaldo legend
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
შეცდომა რა არის ბენზემა რომ ჯობია იოვიჩს???))))

შეცდომა ისაა რომ ჯანმრთელი ხამესი განაცხადს მიღმა დატოვა , ეგეთი რა არ უნდა მოგწონდეს მოთამაშე განაცხადშიც რომ არ შეიყვანო ? არ არის ეს შეცდომა შენი აზრით ?

ხამესი და ბეილია ყველაზე მონდომებული წელს და ისინი დატოვა მაინცდამაინც.. ლაივსქორზე ყურებას თამაშს უყურეთ ბენზემა ბენზემას რომ გაიძახით.. ან იოვიჩი ჯობიათქო ჯერ არავინ ამბობს უბრალოდ საჭიროა იოვიჩსაც მიეცეს გარკვეული დრო და აგრძნობინო რომ ისიც საჭირო მოთამაშეა 89წუთზე შეყვანით ამას ვერიგრძნობს მოთამაშე.. ფსიქოლოგიურად დედას რომ უხნავენ იოვიჩს არც ეგაა შეცდომა? ბენზემას და ზიდანის პერსოფანობა თუა საქმეში მაგ სხვათემაა და ვერც ვერავინ შეგედავებათ მოგწონთ მოგწონთ ღმერთმა გაგიმარჯოთ ბენზემებში და ზუდანებში😃 კროტიკას რაც შეეხება ზიდანიც იმსახურებს და ბენზემაც..

27

1 ოქტომბერი 2019 13:32

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1147
ციტატა: mbape10
ციტატა: RAUL BLANCO
კაცო ეგება სულ არ უნდა ათამაშოს ვასკესი ჯერ აცადეთ, ან ბეილი მეტს აკეთებს რამეს ვასკესზე? ძალით თამაშობს ვალის მოხდის მიზნით

კაცურად მითხარი ბეილზე მეტი მონდომებული რომელია წელს გუნდში? და რომელი თამაშობს მასზე კარგად?

შენ ის მითხარი მარტო მონდომება კმარა დღეს ფეხბურთში? ატლეტიკოსთან რა კაი შანსი ქონდა შორეულ კუთხეში ეთხარა არავინ უშლიდა და ყვავები ჩამოხსნა, მემგონი ზიდანს სააგიეროს უხდის გაშვება რომ უნდოდა, და ეს წელს რამდენს დააღალატებს გუნდს ნახავთ

ისკო რო არის განაცხადში და ხამესი არაა ალბათ დღეს ასე იყო საჭირო და ტექნიკური გადაწყვეტილებაა, რეალს მილიარდი ფანი ყავს მსოფლიოში და მილიარდი აზრია, ზოგიერთს ისკო უნდა ზოგიერთს ხამესი და ზოგიერთს ჯემალი, ზიდანი კი ერთია და რმდენს გაუსწოროს? იცის მისი საქმე და არამგონია მათზე კარგად ვიცოდეთ
-----------------------
რონალდინიო: "ზიდანი იყო ერთადერთი ფეხბურთელი, რომელმაც ბრაზილიელები არაფრად ჩაგვთვალა." მესი-კარიერაში მხოლოდ ერთ ფეხბურთელს ვთხოვე მაისური, ზიდანს!

28

1 ოქტომბერი 2019 13:35

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: RAUL BLANCO
ციტატა: mbape10
ციტატა: RAUL BLANCO
კაცო ეგება სულ არ უნდა ათამაშოს ვასკესი ჯერ აცადეთ, ან ბეილი მეტს აკეთებს რამეს ვასკესზე? ძალით თამაშობს ვალის მოხდის მიზნით

კაცურად მითხარი ბეილზე მეტი მონდომებული რომელია წელს გუნდში? და რომელი თამაშობს მასზე კარგად?

შენ ის მითხარი მარტო მონდომება კმარა დღეს ფეხბურთში? ატლეტიკოსთან რა კაი შანსი ქონდა შორეულ კუთხეში ეთხარა არავინ უშლიდა და ყვავები ჩამოხსნა, მემგონი ზიდანს სააგიეროს უხდის გაშვება რომ უნდოდა, და ეს წელს რამდენს დააღალატებს გუნდს ნახავთ

რომელმა შემტევმა ითამაშა ბეილზე კარგად შენ ესმითხარი? ბენზემამ? აზარმა? თუ ვინ? დაცვასაც მიხედოს წინაც ირბინოს მეტი რაქნას? მასე ბენზემას რომ ბურთებიაქ ნაფუჭები იმის ნახევარი მაინც აქ ვინმეს? ან რომ ამბობ აგდებდაო სწორი იყო მაგაშიც? ზიდანს ბევრი ეშლება ფაქტია.. ვნახოდ წელს რაიქნება ლიგაზე

ლალიგა კიდე წელს თუარ დადო და რავიცი მე რაა ფეხბურთელები ყველა კაიყავს (თუ გამოიყენა) მერე კიდე არცერთი გუნდი არაა ფორმაში ლალიგაზე ფავორიტებზე ვამბობ.. არც ბარსა და არც ატლეტიკო არაა ფორმაში წელს და ეს თუვერ გამოიყენა დიდი სიამოვნებით ვიხილავდი მომავალ წელს ანჩელოტის რეალში.. ან რაულს

29

1 ოქტომბერი 2019 14:08

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3
მარიანოზე რამე ინფო ხომ არ გაქვთ? მე ძან მომწონს მაგ ბიჭი, მშრომელია, მონდომებული და რაც ფორვარდისთვის საუკეთესო თვისებაა გოლზეა სულ დაგეშილი, ალღო გოლის გატანის შეიძლება ბენზემაზე უკეთესიც კი აქ... გასაგებია რო კონკურენციაა და 60 მილიონიანი ზამენა გყავს მარა როცა იძახი რომ 25 ფეხბურთელი გყავს და ყველას აძლევ შანსს მინიმუმ არ უნდა დაალპო მარიანო უთამაშებლობით... იმედია მიეცემა მასაც შანსი,ბენზემა ასაკში შედის, იოვიჩი ჯერ ძან ახალგაზრდაა და სამომავლოდ მარიანო&იოვიჩი გამოგვადგებოდა

30

1 ოქტომბერი 2019 14:57

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ბრიუგეს დამაჯერებლად თუ ვერ მოუგეს აღარ ყოფილა ლიგაზე ჩვენი ადგილი :დ ბეილი კიარა პერრესი იყოს თუ უნდა მოიგონ და ფეხბურთი ითამაშონ .

31

1 ოქტომბერი 2019 15:15

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1006
ციტატა: I N I E S T A 8
ციტატა: ronaldo legend
სამწუხაროდ აქ ბევრისთვის ზიდანი უნაკლოა და შეცდომებს არ უშვებს რადგან ზიდანია , ხოლო თუ ვინმე მის შეცდომებზე ღიად საუბრობს ეგრევე ზიდანის მოძულეებთა სიაში იწერება , ზიდანმა ხომ არ შეიძლება რომ შეცდომა დაუშვას :)))

აი ასეთი სიმართლე არ თქმულა აქ. ყოვლის შემძლე გონიათ ზიდანი


როცა მწვრთნელი თავის პროფესიონალურ პირველ 3 სეზონში 3 ლიგას დადებს, პლიუს მაგას ლალიგა სუპერთასები და ბარეორი ტიტული კიდე, გინდ რონალდოს გყავდეს და გინდ 5 მარადონა, დასაფასებელია და ზიდანზე მეტი თუ რომელიმემ ვიცით ამ საიტზე აღარ ვუყურებ საერთოდ ფეხბურთს, შენი აზრია და პატივს ვცემ, შენი გადმოსახედიდან შეცდომებს უშვებს ზიდანი და იმასაც გეტყვი რაღაც გადაწყვეტილებებში მეც არ ვეთანხმები პირადი გემოვნებიდან გამომდინარე მაგრა ეგ შეცდომაა? არამგონია ზიდანზე უკეთ იცოდეს ვინმემ როდის უნდა დაასვენოს ფეხბურთელი და ვინ უნდა ათამაშოს, ამ ვასკესს კიდე მაგრად შეუკიტინა ბაზარი არაა მარა უსრულებს იმ დავალებას რასაც აძლევს და იყენებს, სხვა საქმეა უკვე სანახაობრივი კუთხით როგორ შევაფასებთ, ზიდანმა თავის პირველივე პრესკონფ. თქვა რო დაბრუნდა რო პრაგმატულობაც საჭირო სეზონის რაღაც მონაკვეთშიო ხოდა აი მაგ დროსაა ზუსტად ვასკესი იდეალური ვარიანტი თორე რა სწორხაზოვანი ბიზვინაა მეც ვიცი ეგ :დ მოკლედ შეცდომას ნუ დავარქმევთ იმას რაც ჩვენს გემოვნებაში არ ჯდება ჩემი აზრი ასეთია

32

1 ოქტომბერი 2019 17:56

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: papacha
ციტატა: I N I E S T A 8
ციტატა: ronaldo legend
სამწუხაროდ აქ ბევრისთვის ზიდანი უნაკლოა და შეცდომებს არ უშვებს რადგან ზიდანია , ხოლო თუ ვინმე მის შეცდომებზე ღიად საუბრობს ეგრევე ზიდანის მოძულეებთა სიაში იწერება , ზიდანმა ხომ არ შეიძლება რომ შეცდომა დაუშვას :)))

აი ასეთი სიმართლე არ თქმულა აქ. ყოვლის შემძლე გონიათ ზიდანი


როცა მწვრთნელი თავის პროფესიონალურ პირველ 3 სეზონში 3 ლიგას დადებს, პლიუს მაგას ლალიგა სუპერთასები და ბარეორი ტიტული კიდე, გინდ რონალდოს გყავდეს და გინდ 5 მარადონა, დასაფასებელია და ზიდანზე მეტი თუ რომელიმემ ვიცით ამ საიტზე აღარ ვუყურებ საერთოდ ფეხბურთს, შენი აზრია და პატივს ვცემ, შენი გადმოსახედიდან შეცდომებს უშვებს ზიდანი და იმასაც გეტყვი რაღაც გადაწყვეტილებებში მეც არ ვეთანხმები პირადი გემოვნებიდან გამომდინარე მაგრა ეგ შეცდომაა? არამგონია ზიდანზე უკეთ იცოდეს ვინმემ როდის უნდა დაასვენოს ფეხბურთელი და ვინ უნდა ათამაშოს, ამ ვასკესს კიდე მაგრად შეუკიტინა ბაზარი არაა მარა უსრულებს იმ დავალებას რასაც აძლევს და იყენებს, სხვა საქმეა უკვე სანახაობრივი კუთხით როგორ შევაფასებთ, ზიდანმა თავის პირველივე პრესკონფ. თქვა რო დაბრუნდა რო პრაგმატულობაც საჭირო სეზონის რაღაც მონაკვეთშიო ხოდა აი მაგ დროსაა ზუსტად ვასკესი იდეალური ვარიანტი თორე რა სწორხაზოვანი ბიზვინაა მეც ვიცი ეგ :დ მოკლედ შეცდომას ნუ დავარქმევთ იმას რაც ჩვენს გემოვნებაში არ ჯდება ჩემი აზრი ასეთია

მასე ბრატ არც ბენიტესზე მეტი ვიცოდით ჩვენ არც ანჩელოტიზე მეტი არც ლოპოტეგიზე და არც სოლარიზე მარა ყველა ნახუიზე გაუშვეს იმის გამო რომ უტიტულოდ დაამთავრეს სეზონი.. ვფიქრობ არც ზიზუ იქნება გამონაკლისი თუ ისიც ჩაისვრის.. ახლა არმინდა სამი ლიგის ამბავი მასე ბეილსაც ბევრიაქ გაკეთებული რეალისთვის და რატომ გინდათ მისი გაგდება? რატომ გააგდეს კასილასი რაული? რატომ მოიცილეს ხედირა? როგოც კი შეატყობენ რომ გუნდისთვის იმდენი სარგებელი ვეღარ მოაქ ამა თუ იმ მოთამაშეს ან მწვრთნელს რაც მოქონდა ყველას ნახუიზე უშვებენ და არც ზიზუ იქნება გამონაკლისი.. ფეხბურთელები ყველა პოზიციაზე კაი ყავს და უნდა გამოიყენოს

33

1 ოქტომბერი 2019 18:07

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1006
[quote=mbape10][quote=papacha][quote=I N I E S T A 8][quote=ronaldo legend]სამწუხაროდ აქ ბევრისთვის ზიდანი უნაკლოა და შეცდომებს არ უშვებს რადგან ზიდანია , ხოლო თუ ვინმე მის შეცდომებზე ღიად საუბრობს ეგრევე ზიდანის მოძულეებთა სიაში იწერება , ზიდანმა ხომ არ შეიძლება რომ შეცდომა დაუშვას :)))[/quote]
აი ასეთი სიმართლე არ თქმულა აქ. ყოვლის შემძლე გონიათ ზიდანი[/quote]

როცა მწვრთნელი თავის პროფესიონალურ პირველ 3 სეზონში 3 ლიგას დადებს, პლიუს მაგას ლალიგა სუპერთასები და ბარეორი ტიტული კიდე, გინდ რონალდოს გყავდეს და გინდ 5 მარადონა, დასაფასებელია და ზიდანზე მეტი თუ რომელიმემ ვიცით ამ საიტზე აღარ ვუყურებ საერთოდ ფეხბურთს, შენი აზრია და პატივს ვცემ, შენი გადმოსახედიდან შეცდომებს უშვებს ზიდანი და იმასაც გეტყვი რაღაც გადაწყვეტილებებში მეც არ ვეთანხმები პირადი გემოვნებიდან გამომდინარე მაგრა ეგ შეცდომაა? არამგონია ზიდანზე უკეთ იცოდეს ვინმემ როდის უნდა დაასვენოს ფეხბურთელი და ვინ უნდა ათამაშოს, ამ ვასკესს კიდე მაგრად შეუკიტინა ბაზარი არაა მარა უსრულებს იმ დავალებას რასაც აძლევს და იყენებს, სხვა საქმეა უკვე სანახაობრივი კუთხით როგორ შევაფასებთ, ზიდანმა თავის პირველივე პრესკონფ. თქვა რო დაბრუნდა რო პრაგმატულობაც საჭირო სეზონის რაღაც მონაკვეთშიო ხოდა აი მაგ დროსაა ზუსტად ვასკესი იდეალური ვარიანტი თორე რა სწორხაზოვანი ბიზვინაა მეც ვიცი ეგ :დ მოკლედ შეცდომას ნუ დავარქმევთ იმას რაც ჩვენს გემოვნებაში არ ჯდება ჩემი აზრი ასეთია[/quote]
მასე ბრატ არც ბენიტესზე მეტი ვიცოდით ჩვენ არც ანჩელოტიზე მეტი არც ლოპოტეგიზე და არც სოლარიზე მარა ყველა ნახუიზე გაუშვეს იმის გამო რომ უტიტულოდ დაამთავრეს სეზონი.. ვფიქრობ არც ზიზუ იქნება გამონაკლისი თუ ისიც ჩაისვრის.. ახლა არმინდა სამი ლიგის ამბავი მასე ბეილსაც ბევრიაქ გაკეთებული რეალისთვის და რატომ გინდათ მისი გაგდება? რატომ გააგდეს კასილასი რაული? რატომ მოიცილეს ხედირა? როგოც კი შეატყობენ რომ გუნდისთვის იმდენი სარგებელი ვეღარ მოაქ ამა თუ იმ მოთამაშეს ან მწვრთნელს რაც მოქონდა ყველას ნახუიზე უშვებენ და არც ზიზუ იქნება გამონაკლისი.. ფეხბურთელები ყველა პოზიციაზე კაი ყავს და უნდა გამოიყენოს[/qu

სულ სხვაგან წადი ეხლა შენ ძმა, უტიტულობას აპატიებენთქო არ მითქვამს,ვიცი კარგად რომელ ფეხბურთელს რამდენი აქ გაკეთებული რეალისთვის, და ბენიტესზე ანჩელოტიზე და ლოპეტეგზე მეტი ზიდანმა მარტომ გააკეთა რათქმაუნდა ამ იდეალური ფეხბურთელების დახმარებით, მაგრამ შეცდომებს უშვებსო და რადგან ზიდანია თვალებს ხუჭავენ მაგაზეო არაა სწორი ჩემი აზრით, ჩვენს გემოვნებაში თუარ ჯდება ზიდანის გადაწყვეტილება შეცდომად აღვიქვამთ და მაგის პასუხად დავწერე

34

1 ოქტომბერი 2019 18:20

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ალბათ ბეილი გრანასათან უფრო ჭირდება დასვენებული ვიდრე ბრიუგესთან რამე დაემართოს. :დ. გრანადამ ბარსას 2-0 მოუგო და ბეილმა ტრამვა რო მიიღოს მერე რაუნდა ქნას ზიზუმ. აშკარაა აქცენტი ლალიგაზეა გაკეთებული ამ სეზონში ვიდრე ლიგაზე.

35

1 ოქტომბერი 2019 18:27

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Dani carvajal
ალბათ ბეილი გრანასათან უფრო ჭირდება დასვენებული ვიდრე ბრიუგესთან რამე დაემართოს. :დ. გრანადამ ბარსას 2-0 მოუგო და ბეილმა ტრამვა რო მიიღოს მერე რაუნდა ქნას ზიზუმ. აშკარაა აქცენტი ლალიგაზეა გაკეთებული ამ სეზონში ვიდრე ლიგაზე.

მგონი ზიდანი ბრიუგეს სუსტ მეტოქედ აღიქვამს და ცოტა საშიშია მარა ვნახოთ, აგერ ოსასუნასთან როტაციას კარგი შედეგი ქონდა ახალგაზრდებმა უფრო კარგად ითამაშეს ვიდრე აზარი თამაშობს მაგალითად ამ სეზონში, ლა ლიგაზე კეთდება აქცენტი და სწორიცაა ბარსა რამის დაგვეწიოს უკვე სამარცხვინო სტატისტიკა გვაქ ბოლო 10 წელში

36

1 ოქტომბერი 2019 18:37

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2622
ვასკესი შეიძლება სწორხაზოვანია და ფანტაზიით არ გამოირჩევა, მაგრამ გავა კაცი ირბენს გიჟივით გაამწვავებს, ხიფათს შექმნის თავისი მონდომებით დაიწყებთ ამის უაზრო სირბილი რაში გვადგებაო, ფანტაზიორი ფეხბურთელი გამოვა და ცოტა მეტი უნდა მოინდომოს და ირბინოსო. საბოლოოდ მაინც მონდომება და წინ და უკან სირბილი უფრო სასარგებლოა და ზიდანი კარგად ხვდება ამას, თუმცა თქვენი აზრით შეცდომებს უშვებს.

ბენზემას რაც შეეხება ფანტაზიაც არ დაეწუნება და არც წინ და უკან სირბილი ეზარება, ესეიგი იდეალურია ამ მომენტში გუნდისთვის და რატომ განიხილება საერთოდ მნიშვნელოვან თამაშში მისი ყოფნა არ ყოფნის საკითხი ძალიან მიკვირს. იოვიჩი ძაან მომწონს მაგრმა დღეს ბენზემასთან ახლოს არაა, რა იოვიჩი როცა თამაში მოსაგებია.

თუმცა უნდა აღვნიშო, რომ იოვიჩის 85 წუთზე შემოყვანა სასაცილოა, დაჟეე 87 იყო თუ სწორად მახსოვს. ამაში დავუწერ მინუსს ზიდანს მასთან მიმართებაში, ან საერთოდ ნუ შეიყვან, ან მინიმუმ 75 ე წუთიდან მაინც უნდა ათამაშოს.

37

1 ოქტომბერი 2019 19:30

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: RONALDO DE LIMA
ციტატა: Dani carvajal
მგონი ზიდანი ბრიუგეს სუსტ მეტოქედ აღიქვამს და ცოტა საშიშია მარა ვნახოთ, აგერ ოსასუნასთან როტაციას კარგი შედეგი ქონდა ახალგაზრდებმა უფრო კარგად ითამაშეს ვიდრე აზარი თამაშობს მაგალითად ამ სეზონში, ლა ლიგაზე კეთდება აქცენტი და სწორიცაა ბარსა რამის დაგვეწიოს უკვე სამარცხვინო სტატისტიკა გვაქ ბოლო 10 წელში
მე წელს ლალიგა მირჩევნია ლიგას . ლიგაზე საკმაო ფორა გვაქ აი ლალიგაზე კი სირცხვილია ყოველ წელს ბარსას ზეიმი. და ლალიგა უნდა მოიგოს ზიზუმ. ბრიუგესთან წაგებით არ წააგებს და შემტევი თუ ითამაზსა ბრიუგემ ჩვენც არანაკლებს გავუტანთ იმ ვასკესითაც :დდ

38

1 ოქტომბერი 2019 20:01

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2622
აზარს შეიძლება ლა ლიგასთან მართლა სჭირდება შეგუება და ჯერ უჭირს, თუმცა აი ლიგის თამაშია და ახლა ვნახოთ რას იზამს, ლიგაზე დიდი გამოცდილება აქვსო ვერ ვიტყვით მაგრამ რაც ევროპა ლიგაზე აქვს ნათამაშები სრულიად საკმარისია ბრიუგეს დონის გუნდთისთვის.

პსჟსთან უბრალოდ მთლიანად გუნდმა ჩააგდო, აზარს ნუ აბრალებთ.

39

1 ოქტომბერი 2019 20:06

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Axl
პსჟსთან უბრალოდ მთლიანად გუნდმა ჩააგდო, აზარს ნუ აბრალებთ.
პსჟ სთან ნახ დაცვამ ჩააგდო. მარტო კაზემირო იყო . აზარმა კი არა.

40

1 ოქტომბერი 2019 20:11

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2622
ციტატა: Dani carvajal
პსჟ სთან ნახ დაცვამ ჩააგდო. მარტო კაზემირო იყო . აზარმა კი არა.

ხოდა აზარზე ისე წერდნენ თითქოს მესი იყოს. დაჟე მესიც ვერაფერს იზამდა მაგ თამაშში, მართლა ერთი კაცი რო იგებდეს თამაშს მაშინ როცა გუნდი მკვდარია ხო აშენდებოდა ქვეყანა.

41

1 ოქტომბერი 2019 20:12

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ძაან დიდ შეცდომას უშვებს ზიდანი უსამართლობაა ბეილის და ხამესის განავხადს მიღმა დატოვება, ჩემპიონთა ლიგაა ესპანეთის თასი ჰო არა. შეტევა რომ ასე თამაშონს სწორედ ამის ბრალია რომ ხან ვის აყენებს წინ ხან ვის. შეთამაშება სჭირდებათ ერთმანეთთან და ეს ხდება ასეთ თამაშებში ზუსტად

42

1 ოქტომბერი 2019 20:13

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2622
უი ეხლაღა შევხედე, რაღა დარჩა 9 საათზე იწყებაა. არადა რა მოიცდის მეთქი 11-მდე.

43

1 ოქტომბერი 2019 20:19

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ბრიუგესთან მოგება არ მოგების საკითხი საერთოდ არ უნდა განიხილებოდეს მითუმეტეს იმ ფონზე რო პირველი თამაში წაგებული აქვს გუნდს,მხოლოდ მოგება!თუნდაც მეორე სასტავით!!!!

44

1 ოქტომბერი 2019 20:26

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Axl
ციტატა: Dani carvajal
პსჟ სთან ნახ დაცვამ ჩააგდო. მარტო კაზემირო იყო . აზარმა კი არა.

ხოდა აზარზე ისე წერდნენ თითქოს მესი იყოს. დაჟე მესიც ვერაფერს იზამდა მაგ თამაშში, მართლა ერთი კაცი რო იგებდეს თამაშს მაშინ როცა გუნდი მკვდარია ხო აშენდებოდა ქვეყანა.
ნახევარდაცვა რო გვყოლოდა ეფექტყრი პსჟ ვერაფერს იხამდა ჩუპო მოტინგრბით და ისკოს ბულკი ვერატით. კიდე ის ..ლე დინარიათი. მაგრამ კროოსი ვერ იყო ხამესი არაა მოდრიჩის სტილი და იყო აჯაფსანდალი. მოდრიჩი რო გვყავს კაია .

45

1 ოქტომბერი 2019 20:33

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Axl
ციტატა: Dani carvajal
პსჟ სთან ნახ დაცვამ ჩააგდო. მარტო კაზემირო იყო . აზარმა კი არა.

ხოდა აზარზე ისე წერდნენ თითქოს მესი იყოს. დაჟე მესიც ვერაფერს იზამდა მაგ თამაშში, მართლა ერთი კაცი რო იგებდეს თამაშს მაშინ როცა გუნდი მკვდარია ხო აშენდებოდა ქვეყანა.

ხო მარა ზოგადად რო აზარი ფორმაში არაა ეგეც ფაქტია, მე ჩელსის თამაშებს ხშირად ვუყურებდი წლების განმავლობაში და კარგად ვიცი აზარის თამაშის სტილი, ამ სეზონში ისე ჩანს თითქოს თავში აუვარდა ცოტა რეალში რახან თამაშობს:დ წონაში რო იყო მომატებული ეგეც გამიკვირდა ამ დონის ფეხბურთელი ახალ გუნდში რო გადავა ეგრევე წონაშო არ უნდა იმატებდეს:დ იმედია მოუმატებს ბოლო პრესკონფერენციაზეც თქვა უფრო მონდომებული ვიქნებიო და ვნახოთ

46

1 ოქტომბერი 2019 20:56

  • ჯგუფი: დამწყები
  • |
  • სიახლეები: 13
  • |
  • კომენტარები: 364
უაზრობა უაზრობა და უაზრობა.... თუ გუნდს ასვენებ ანუ არ შეგყავს განაცხადში ხალხი უნდა მოიქცე ისე როგორც მაგალითად ოსასუნასთან და ათამაშო მეორე გუნდი...

ახლა რა ხდება ... სასტარტოდან ასვენებს მარტო ბეილს რო მერე ენერგიით დაბრუნდეს? მარტო ბეილის ენერგია რას გვიშველის...

უჩლზე არაფერი დაგვიმტკიცებია წელს და ოპტიმალური შემადგენლობით უნდა გავსულიყავით!

ციტატა: realisti.v
ძაან დიდ შეცდომას უშვებს ზიდანი უსამართლობაა ბეილის და ხამესის განავხადს მიღმა დატოვება, ჩემპიონთა ლიგაა ესპანეთის თასი ჰო არა. შეტევა რომ ასე თამაშონს სწორედ ამის ბრალია რომ ხან ვის აყენებს წინ ხან ვის. შეთამაშება სჭირდებათ ერთმანეთთან და ეს ხდება ასეთ თამაშებში ზუსტად

100%

47

1 ოქტომბერი 2019 21:02

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5967
ვასკესს რა უნდა ძირითადში?რა ევალება ამ კაცის ზიზუს ვერ ვხვდები.

ხამესი და ბეილი არ ყავს ძირითადში. ზიზუ არ არი მოსაწონი ეგ საქმე.
-----------------------
ჰალამადრიდ.

48

1 ოქტომბერი 2019 21:07

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ვერ ვუყურებ და უკვე გული მერევა ამათზე.. სამარცხვინოები ბლიად

49

1 ოქტომბერი 2019 21:07

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Kurtua🤣🤣🤣🤣🤣🤣

50

1 ოქტომბერი 2019 21:08

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5967
გაგვიტანეს
-----------------------
ჰალამადრიდ.

51

1 ოქტომბერი 2019 21:09

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3126
აზრი? მაინც ყველამ ვიცით შედეგი

52

1 ოქტომბერი 2019 21:09

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5967
სამარცხვინოა უკვე ამათი ყურება
-----------------------
ჰალამადრიდ.

53

1 ოქტომბერი 2019 21:10

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მილანი არმოგვივა იმედია

54

1 ოქტომბერი 2019 21:10

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
კურტუას ბრალი იყო?? ვერ ვუყურებ რა კუტუ მეკარეა

55

1 ოქტომბერი 2019 21:10

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5967
ჩააცივდა ვასკესს ზიზუ
-----------------------
ჰალამადრიდ.

56

1 ოქტომბერი 2019 21:10

  • ჯგუფი: დამწყები
  • |
  • სიახლეები: 13
  • |
  • კომენტარები: 364
უყურებთ ალბათ ვასკესის ფაფხურს ხო?
და კიდე მედავებიან ხოლმე ბეილის წინ გაგდებულ ბურთებს მშრომელი მაინცაა ვასკესიო... ვისი ფლანგიდან დაიწყო ნეტა კონტრშეტევა

57

1 ოქტომბერი 2019 21:12

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: RMFE
უყურებთ ალბათ ვასკესის ფაფხურს ხო?
და კიდე მედავებიან ხოლმე ბეილის წინ გაგდებულ ბურთებს მშრომელი მაინცაა ვასკესიო... ვისი ფლანგიდან დაიწყო ნეტა კონტრშეტევა

ვასკეს არის დოდო სი.რო ამას ვიძახი სულ

ციტატა: RLMD
ციტატა: RMFE
უყურებთ ალბათ ვასკესის ფაფხურს ხო?
და კიდე მედავებიან ხოლმე ბეილის წინ გაგდებულ ბურთებს მშრომელი მაინცაა ვასკესიო... ვისი ფლანგიდან დაიწყო ნეტა კონტრშეტევა

ვასკესი არის დოდო სი.რი ამას ვიძახი სულ

58

1 ოქტომბერი 2019 21:13

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
არ ვიცი წნეხია თუ რაარი მარა კურტუა ძაან საშინელია !!! რამდენიც დაგვირტყეს ყველა გაგვიტანეს, სირცხვილია პროსტა სირცხვილი. ამის გამო რომ ნავასი გაუშვეს ეს 100ჯერ უფრო სირცხვილია

59

1 ოქტომბერი 2019 21:13

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5967
ციტატა: RMFE
უყურებთ ალბათ ვასკესის ფაფხურს ხო?
და კიდე მედავებიან ხოლმე ბეილის წინ გაგდებულ ბურთებს მშრომელი მაინცაა ვასკესიო... ვისი ფლანგიდან დაიწყო ნეტა კონტრშეტევა

სილკ უნივერსალზე გადის ძმა.
-----------------------
ჰალამადრიდ.

60

1 ოქტომბერი 2019 21:14

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ესეც თქვენ ვისაც ბრიუგე მარტივი გუნდი გგონიათ.. იმედია მოვიგებთ ამ თამაშს თორე ჯგუფში ჩარჩენა სამარცხვინო იქნება

61

1 ოქტომბერი 2019 21:15

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5967
ხამესი და ბეილი გყავდეს და ვასკესს ათამაშებდე ძირითადში პროსტო სირცხვილია.
-----------------------
ჰალამადრიდ.

62

1 ოქტომბერი 2019 21:15

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3126
ციტატა: Topbale
არ ვიცი წნეხია თუ რაარი მარა კურტუა ძაან საშინელია !!! რამდენიც დაგვირტყეს ყველა გაგვიტანეს, სირცხვილია პროსტა სირცხვილი. ამის გამო რომ ნავასი გაუშვეს ეს 100ჯერ უფრო სირცხვილია

არადა კურტუა უფრო მაღალი დონის მეკარეა, უბრალოდ წელს გამო%ლევდა მაგრად

63

1 ოქტომბერი 2019 21:20

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: KingLeo10m
ციტატა: Topbale
არ ვიცი წნეხია თუ რაარი მარა კურტუა ძაან საშინელია !!! რამდენიც დაგვირტყეს ყველა გაგვიტანეს, სირცხვილია პროსტა სირცხვილი. ამის გამო რომ ნავასი გაუშვეს ეს 100ჯერ უფრო სირცხვილია

არადა კურტუა უფრო მაღალი დონის მეკარეა, უბრალოდ წელს გამო%ლევდა მაგრად

შარშან ხო ბრდღვნიდა რა :))) რა მაღალი დონის არ ვიცი მარა მაღალი .ლე კი არის ტიპს რამდენიც დაურტყეს ყველას უშვებს ზო შეილება 1 აიღოს.

64

1 ოქტომბერი 2019 21:20

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5245
კურტუა მაგარი ქინძია მაგრამ ელ კაპიტანოს ბრალიც არის ეს გოლი

65

1 ოქტომბერი 2019 21:21

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3126
ციტატა: Topbale
ციტატა: KingLeo10m
ციტატა: Topbale
არ ვიცი წნეხია თუ რაარი მარა კურტუა ძაან საშინელია !!! რამდენიც დაგვირტყეს ყველა გაგვიტანეს, სირცხვილია პროსტა სირცხვილი. ამის გამო რომ ნავასი გაუშვეს ეს 100ჯერ უფრო სირცხვილია

არადა კურტუა უფრო მაღალი დონის მეკარეა, უბრალოდ წელს გამო%ლევდა მაგრად

შარშან ხო ბრდღვნიდა რა :))) რა მაღალი დონის არ ვიცი მარა მაღალი .ლე კი არის ტიპს რამდენიც დაურტყეს ყველას უშვებს ზო შეილება 1 აიღოს.

ჩელსიში და ატლეტიკოში ისეთი იყო ტოპ 5 ში შეიყვანდი და ახლა რა ჭირს მეც ვერ ვხვდები, ალბათ იმის ბრალია მადრიდისტებიც რომ თავზე ამხობენ ყველაფერს, გამხნევება უნდა კაცს გინება კი არა. ლანძღვა რომ რამეს შველოდეს რობერტოსგან ფილიპ ლამი დადგებოდა

66

1 ოქტომბერი 2019 21:23

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4878
კურტუა და ვასკესი ერთმანეთზე უარესი *ლეები არიან. ვასკესის მაგივრად როდრიგო ან ბეილი ან ხამესი და აზარის მაგივრად ვინი ჯობდა აშკარად

67

1 ოქტომბერი 2019 21:26

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5967
ციტატა: RONALDINHO
ოხ ზიდან შენი დედაც მო ანნ და მოგიი ან ეგ ვასკესიი.პიროვნეულად არაფერს გერჩი მარა ამ ვასკესით დამღალა ტიპმა.

ხო რა ეგრეა ძმა რა დაინახა ამ კაცში ისეთი ვერ ვხვდები.,
-----------------------
ჰალამადრიდ.

68

1 ოქტომბერი 2019 21:27

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
აი რა დონის კლე ფანები ყავს რეალს ადგილობრივებზე ვიძახი კაცს ფსიქოლოგიური წნეხიაქ ისედაც დიდი და ყოველ ბურთის მიღებაზე უსტვენენ

69

1 ოქტომბერი 2019 21:30

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: KingLeo10m
ციტატა: Topbale
ციტატა: KingLeo10m
ციტატა: Topbale
არ ვიცი წნეხია თუ რაარი მარა კურტუა ძაან საშინელია !!! რამდენიც დაგვირტყეს ყველა გაგვიტანეს, სირცხვილია პროსტა სირცხვილი. ამის გამო რომ ნავასი გაუშვეს ეს 100ჯერ უფრო სირცხვილია

არადა კურტუა უფრო მაღალი დონის მეკარეა, უბრალოდ წელს გამო%ლევდა მაგრად

შარშან ხო ბრდღვნიდა რა :))) რა მაღალი დონის არ ვიცი მარა მაღალი .ლე კი არის ტიპს რამდენიც დაურტყეს ყველას უშვებს ზო შეილება 1 აიღოს.

ჩელსიში და ატლეტიკოში ისეთი იყო ტოპ 5 ში შეიყვანდი და ახლა რა ჭირს მეც ვერ ვხვდები, ალბათ იმის ბრალია მადრიდისტებიც რომ თავზე ამხობენ ყველაფერს, გამხნევება უნდა კაცს გინება კი არა. ლანძღვა რომ რამეს შველოდეს რობერტოსგან ფილიპ ლამი დადგებოდა

ტიპს ბურთს რო უგორებენ მეშინია დირკა არ გაუვიდეს. დაჯმა იძახე შენ და მოდი და არ დააჯვა ტიპმა თებერვლის მერე პირველად შეინახა კარი მშრალად იმის ხარჯზე რო კარში ვერ დაგვირტყეს და როგორ გინდა გაამხნეო.

70

1 ოქტომბერი 2019 21:32

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3126
ციტატა: Topbale
ციტატა: KingLeo10m
ციტატა: Topbale
ციტატა: KingLeo10m
ციტატა: Topbale
არ ვიცი წნეხია თუ რაარი მარა კურტუა ძაან საშინელია !!! რამდენიც დაგვირტყეს ყველა გაგვიტანეს, სირცხვილია პროსტა სირცხვილი. ამის გამო რომ ნავასი გაუშვეს ეს 100ჯერ უფრო სირცხვილია

არადა კურტუა უფრო მაღალი დონის მეკარეა, უბრალოდ წელს გამო%ლევდა მაგრად

შარშან ხო ბრდღვნიდა რა :))) რა მაღალი დონის არ ვიცი მარა მაღალი .ლე კი არის ტიპს რამდენიც დაურტყეს ყველას უშვებს ზო შეილება 1 აიღოს.

ჩელსიში და ატლეტიკოში ისეთი იყო ტოპ 5 ში შეიყვანდი და ახლა რა ჭირს მეც ვერ ვხვდები, ალბათ იმის ბრალია მადრიდისტებიც რომ თავზე ამხობენ ყველაფერს, გამხნევება უნდა კაცს გინება კი არა. ლანძღვა რომ რამეს შველოდეს რობერტოსგან ფილიპ ლამი დადგებოდა

ტიპს ბურთს რო უგორებენ მეშინია დირკა არ გაუვიდეს. დაჯმა იძახე შენ და მოდი და არ დააჯვა ტიპმა თებერვლის მერე პირველად შეინახა კარი მშრალად იმის ხარჯზე რო კარში ვერ დაგვირტყეს და როგორ გინდა გაამხნეო.

კაი მაინც რა ცუდადაც უნდა ითამაშო შენი გუნდის ფანებმა როგორ უნდა გისტვინონ, რამოსი არ აჩუმებს ფანებს? გომეშს რომ დაუსტვინეს შტეგენმა მაგრად გაუ%%აკა ჩაი%ვითო

71

1 ოქტომბერი 2019 21:34

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3126
ისე ვერ ვუყურებ და რა ხდება? მოკლედ მითხარით

72

1 ოქტომბერი 2019 21:35

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ვასკესისს დედას ვტენე რეებს შვებააა

73

1 ოქტომბერი 2019 21:35

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: KingLeo10m
ისე ვერ ვუყურებ და რა ხდება? მოკლედ მითხარით

0-2

74

1 ოქტომბერი 2019 21:36

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: KingLeo10m
ისე ვერ ვუყურებ და რა ხდება? მოკლედ მითხარით

0-2

75

1 ოქტომბერი 2019 21:36

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ტიპი იქცევა ისე გვიტანს

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

რეკლამა

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 ბელინგემი 16
2 დოვბიკი 16
3 მაიორალი 15
4 ბუდიმირი 15

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 რეალი 6 6 0 0 18
2 ნაპოლი 6 3 1 2 10
3 ბრაგა 6 1 1 4 4
4 იუნიონ ბერლინი 6 0 2 4 2

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...

4-3-3
4-4-2
4-2-3-1



მთვლელები

საიტის არქივი:

აპრილი 2024 (236)
მარტი 2024 (335)
თებერვალი 2024 (456)
იანვარი 2024 (411)
დეკემბერი 2023 (372)
ნოემბერი 2023 (391)