ნავასი:„მატჩის შემდეგ ზიდანმა და ხამესმა გამარჯვება მომილოცეს“

კეილორ ნავასმა „რეალის“ წინააღმდეგ პირველად იასპარეზა...


„ძალიან ემოციური მატჩი იყო. საბედნიეროდ , გავიმარჯვეთ და 3 ქულა ჩავიწერეთ აქტივში.“

„მადრიდის „რეალი“ მომდევნო ტურებში აუცილებლად ეცდება ქულების მაქსიმუმის დაგროვებას.“

„მატჩის შემდეგ ზიდანმა და ხამეს როდრიგესმა გამარჯვება მომილოცეს და წარმატებები მისურვეს.“ dle 10.1

  • Bernabeu
  • 19 სექტემბერი 2019
  • 13929
  • 36

1

19 სექტემბერი 2019 09:14

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 303
წარმატება პირადში გისურვა ალბათ თორე ლიგაზე პსჟ და წარმატება! ?

2

19 სექტემბერი 2019 09:26

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
აბა აზარის საკითზე რეალის პროფესორა ფანები სადა ხართ სადაოო? მაშინ რომ მეკამათებოდით თვეების წინ უარგუმენტოდ და ფანატიკოსურად რაო არ ახდა ზუსტად ყველაფერი თან ერთი-ერთში რასაც ვამბობდი? )))) აი ეს არის ჩემი კომენტარი ჯერ მარტო 9 ივნისს დაწერილი ვისაც არ გჯერათ შეგიძლიათ გადაამოწმოთ ჩემს პროფილზე მიდით მიდით გადაიკითხეთ <3 <3 <3 P.S. რეალი წელსაც ვერაფერს მოიგებს.
ახლა რაც შეეხება ჩემს თვეების წინ აქ დაწერილ კომენტარს აქაც დავაკოპირებ რადგან ყველაფერზე ზუსტ პროგნოზებს რომ ვაკეთებ იცოდეთ მაინც :* ))
"ედენ აზარი მადრიდის რეალში იქნება სრული კატასტროფა და არ გაამართლებს. რატომ? საიდან ვიცი ეს? მარტივია :)) ჯერ ერთი აზარი თამაშობს ისეთ გუნდში სადაც გაცილებით მარტივია თავის გამოჩენა ვიდრე მადრიდის რეალში და მერე მეორე და ყველაზე მთავარი აზარი თამაშობს პრემიერ ლიგაში სადაც არის გ ა ხ ს ნ ი ლ ი ფეხბურთი, მეტი სივრცეები და თავის გამოჩენის 10ჯერ მეტი შესაძლებლობა, ვერანაირად ვერ ადაპტირდება პრემიერ ლიგაში აღზრდილი აზარი ლა ლიგაში აი ვერანაირად თეორიული ზემიზერული შანსიც კი არ არსებობს :)) ლა ლიგაში სულ სხვა ფეხბურთია და ბარსასა და რეალს მით უმეტეს ყველა ჩაკეტილ ფეხბურთს ეთამაშება სადაც სივრცეები საგრძნობლად ნაკლებია აი საგრძნობლად და ბევრი სხვა ფაქტორი... აბა გაიხსენეთ რატომ ვერ ადაპტირდება პრემიერ ლიგიდან ლა ლიგაში გადასული ფეხბურთელების 99,9%? ზუსტად იმის გამო რაც ზემოთ დავწერე. :) უახლოესი მაგალითი აგერ კოუტინიოა და ისტორიიდან ხომ N რაოდენობით შეიძლება მაგალითების მოყვანა (თან დიდებული ფეხბურთელების, ჭღპღებს რო თავი დავანებოთ)... რეალის ფანი რომ ვიყო აი უსერიოზულესად მეწყინებოდა ედენ აზარის მოსვლა :))) და გარდა ამისა უაზროდ შემოყრილი ვარსკვლავები რომ არაფრის გარანტია არაა ეგ ყველამ ვიცით ამის მაგალითებიც უამრავია აგერ კიჭა რონალდოს ვარსკვლავური რეალი ლიგას ვერ დებდა, აგერ უახლოესი მაგალითები გვაქ სიტის და პსჟს სახით რომლებიც გაძეძგილი არიან ვარსკვლავებით და ლიგას ვერ დებენ, აგერ ბარსას 2015ის მერე ლიგა არ დაუდია, თუ ვინმე მეტყვით ვარსკვლავებით გაძეძგილმა რეალმა ზედიზედ 3ჯერ დადოო მე შეგახსენებთ თუ თითოეულ შემთხვევაში რამხელა როლი ითამაშეს მსაჯებმა, იღბალმა, საოცარმა გამართლებამ, ბოლო წამებზე ყარაულის დაჟანგული თოფივით გავარდნილმა გოლებმა, მოწინააღმდეგის ტრავმებმა და უამრავმა მილიონობით სხვა გარეშე ფაქტორმა :)) საპირისპირო მაგალითი კი გვაქვს აგერ აიაქსი, აგერ ტოტენჰემი (რომელიც ლიგასაც დადებდა უიღბლობა რომ არა) მაურინიოს პორტო და ინტერი და ა.შ. და ა.შ. რომელი იყო აქედან ვარსკვლავებით გაძეძგილი? არც ერთი მაგრამ იყო სწორი მწვრთნელი სწორი მუხტი სწორი გამართული ტაქტიკა და სწორი და საჭირო ფეხბურთელები საჭირო და სწორ პოზიციებზე, აი ეგ არის მთავარი და ეგ დებს შედეგს და არა უაზროდ ვარსკვლავების შემოყრა )))
ასე რომ ედენ აზარი ყველანაირად განწირულია რეალში )) უსაშინლესზე უსაშინლესზე უსაშინლესი ტრანსფერი.. 10დან 0ს ვუწერ ამ ტრანსფერს. რეალის ფანი რომ ვიყო ძალიან მეწყინებოდა აზარის მოსვლა.."

3

19 სექტემბერი 2019 09:30

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Erti aris pakti ro ramosis gareshe azri arakvs amat tamashs. Militaos bote dedamovtkan. Azarma vhaijvaaaaaa suni aushva . Kroos Mendy Carvajal Militao am xalxze imeds nudavamkarebt ubralod . Kleebi ze. Mbappe sanam armova da magali donis mcveli rasac kvia magali done ze done. Am varanis ojaxs"დაიცავით ცენზურა!" kide dzan piaria ubralod dzan gapiarebuli

4

19 სექტემბერი 2019 09:30

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: gela gela
აბა აზარის საკითზე რეალის პროფესორა ფანები სადა ხართ სადაოო? მაშინ რომ მეკამათებოდით თვეების წინ უარგუმენტოდ და ფანატიკოსურად რაო არ ახდა ზუსტად ყველაფერი თან ერთი-ერთში რასაც ვამბობდი? )))) აი ეს არის ჩემი კომენტარი ჯერ მარტო 9 ივნისს დაწერილი ვისაც არ გჯერათ შეგიძლიათ გადაამოწმოთ ჩემს პროფილზე მიდით მიდით გადაიკითხეთ <3 <3 <3 P.S. რეალი წელსაც ვერაფერს მოიგებს.
ახლა რაც შეეხება ჩემს თვეების წინ აქ დაწერილ კომენტარს აქაც დავაკოპირებ რადგან ყველაფერზე ზუსტ პროგნოზებს რომ ვაკეთებ იცოდეთ მაინც :* ))
"ედენ აზარი მადრიდის რეალში იქნება სრული კატასტროფა და არ გაამართლებს. რატომ? საიდან ვიცი ეს? მარტივია :)) ჯერ ერთი აზარი თამაშობს ისეთ გუნდში სადაც გაცილებით მარტივია თავის გამოჩენა ვიდრე მადრიდის რეალში და მერე მეორე და ყველაზე მთავარი აზარი თამაშობს პრემიერ ლიგაში სადაც არის გ ა ხ ს ნ ი ლ ი ფეხბურთი, მეტი სივრცეები და თავის გამოჩენის 10ჯერ მეტი შესაძლებლობა, ვერანაირად ვერ ადაპტირდება პრემიერ ლიგაში აღზრდილი აზარი ლა ლიგაში აი ვერანაირად თეორიული ზემიზერული შანსიც კი არ არსებობს :)) ლა ლიგაში სულ სხვა ფეხბურთია და ბარსასა და რეალს მით უმეტეს ყველა ჩაკეტილ ფეხბურთს ეთამაშება სადაც სივრცეები საგრძნობლად ნაკლებია აი საგრძნობლად და ბევრი სხვა ფაქტორი... აბა გაიხსენეთ რატომ ვერ ადაპტირდება პრემიერ ლიგიდან ლა ლიგაში გადასული ფეხბურთელების 99,9%? ზუსტად იმის გამო რაც ზემოთ დავწერე. :) უახლოესი მაგალითი აგერ კოუტინიოა და ისტორიიდან ხომ N რაოდენობით შეიძლება მაგალითების მოყვანა (თან დიდებული ფეხბურთელების, ჭღპღებს რო თავი დავანებოთ)... რეალის ფანი რომ ვიყო აი უსერიოზულესად მეწყინებოდა ედენ აზარის მოსვლა :))) და გარდა ამისა უაზროდ შემოყრილი ვარსკვლავები რომ არაფრის გარანტია არაა ეგ ყველამ ვიცით ამის მაგალითებიც უამრავია აგერ კიჭა რონალდოს ვარსკვლავური რეალი ლიგას ვერ დებდა, აგერ უახლოესი მაგალითები გვაქ სიტის და პსჟს სახით რომლებიც გაძეძგილი არიან ვარსკვლავებით და ლიგას ვერ დებენ, აგერ ბარსას 2015ის მერე ლიგა არ დაუდია, თუ ვინმე მეტყვით ვარსკვლავებით გაძეძგილმა რეალმა ზედიზედ 3ჯერ დადოო მე შეგახსენებთ თუ თითოეულ შემთხვევაში რამხელა როლი ითამაშეს მსაჯებმა, იღბალმა, საოცარმა გამართლებამ, ბოლო წამებზე ყარაულის დაჟანგული თოფივით გავარდნილმა გოლებმა, მოწინააღმდეგის ტრავმებმა და უამრავმა მილიონობით სხვა გარეშე ფაქტორმა :)) საპირისპირო მაგალითი კი გვაქვს აგერ აიაქსი, აგერ ტოტენჰემი (რომელიც ლიგასაც დადებდა უიღბლობა რომ არა) მაურინიოს პორტო და ინტერი და ა.შ. და ა.შ. რომელი იყო აქედან ვარსკვლავებით გაძეძგილი? არც ერთი მაგრამ იყო სწორი მწვრთნელი სწორი მუხტი სწორი გამართული ტაქტიკა და სწორი და საჭირო ფეხბურთელები საჭირო და სწორ პოზიციებზე, აი ეგ არის მთავარი და ეგ დებს შედეგს და არა უაზროდ ვარსკვლავების შემოყრა )))
ასე რომ ედენ აზარი ყველანაირად განწირულია რეალში )) უსაშინლესზე უსაშინლესზე უსაშინლესი ტრანსფერი.. 10დან 0ს ვუწერ ამ ტრანსფერს. რეალის ფანი რომ ვიყო ძალიან მეწყინებოდა აზარის მოსვლა.."

martalia azari vishi klasi araa mara shen dzaan gaapazore,ise grizmans ki ajobebs uechveli,gushindeli wageba albat signali iqneboda,shemdeg tamashshi albat iovichi azari iqneba win,ukan ki otxi nax mcveli,an kide beili iovichi azari da kazemiro kroosi isko,mokled azri ar aqvs kroosis tamashs,ragaca unda sheicvalos pirvel rigshi xenzema gaasxavs sastavidan didi albatobit da mere nax dacvashia saqme dasalagebeli

5

19 სექტემბერი 2019 09:32

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Jovic killeria ubralod burti jer ver miutanes am kleebma wesierad bliad. Modrici da iscoa sachiro am realshi. James kle.

6

19 სექტემბერი 2019 10:02

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მოგიტყ.....აზარი....მოგიტყ...კურტუააა...მილიტაო კიდევ
ბანძები ბლიად
ვაიმე როგორ გავბანძდით.. სამსახურში ვეგარ მივდივარ

7

19 სექტემბერი 2019 10:22

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: r.Carlos
მოგიტყ.....აზარი....მოგიტყ...კურტუააა...მილიტაო კიდევ
ბანძები ბლიად
ვაიმე როგორ გავბანძდით.. სამსახურში ვეგარ მივდივარ


😂😂😂 bazari ara kutuas dedas sh...eveci da azars kide vacadot haaaa cota meimedeva mara ai kutuaze xmamagla vambob eg kvela gadamckvet tamashis dajdeba unitazze tavisi saxit 😂😂😂

vaime vaime is sami ro koloda saxelebis xsenebac arminda 😂😂😂vaime ras gvatrevdneeewwn vaimeeee 😂😂😂 skamidan ras kaifodbnen b..ozebi ise 😂😂su egeti saxe kondat damcinavi 😂

8

19 სექტემბერი 2019 10:26

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მეკარის ბრალი ყველაზე ნაკლებია რეალის წარუმატებლობებში. კასილასი არ იდგა კარში როცა 6-2, 5-0 ვაგებდით კლასიკოებში?
დაცვა არის კატასტროფა, წინა წლებში შეტევის კარგი თამაში გამო ჩანდა კარგად ყველაფერი.

მესის რაც კლასიკოებში გოლები აქვს გატანილი მარსელოს და რამოსის კისერზეა 80%. მაურინიოს კოენტრაო ტყუილად კი არ მოუყვანია.

9

19 სექტემბერი 2019 10:31

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
eg ra shushia gushindel tamashze saertod 1000 kutua ver ushvelida da aravin ambob magis gamo cavageto zogadad shen axlo kutxeshi normaluri mekarem ro arunda gaushvas arici ? da marselos kiserze tua 80% ligis finalebshi gasvlac mis kiserzea 80% dagavickdat bavariastan gargvevebi ? atlestan ? marselom ramdenic arunda gaushvas magas bevrad bevri akvs gaketebuli is ro gavixsenot vidre misi gashvebuli...

10

19 სექტემბერი 2019 10:32

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 8960
ნუ ნავასი აქო ამ მატჩით სასაცილოა კარში არ დაგვირტყავს მარა კირტუაზე უკეთესი მაინც არააა მისი დიდი პატივისცემის.მიუხედავად. ძალიან აჩემებულიყავთ ტიბო ისევე როგორც დიეგო ლოპესი ყავდათ არა და რეალურად მახოსვს 2 სალანძღაბი ფეხბურთელი იყო ხოლმე აქ სულ ერთი ბენზემა და მეორე ნავასი და ახლა გახადა ყველამ ნავასი კასილასი და ბუფონის შერწყმა. რაც შეეხება რეალს წელსაც დედა აქვს ნატირები. ეს ცხენი მენდი საიდან მოათრიეს

11

19 სექტემბერი 2019 10:32

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ise ambob dacvaa katastrofao gegoneba cina xazi gvkavs ai sanatreli )))) zogadad dacva tavdasxma ara xerxemalia CENTRI centrs sanam areshveleba manamde araferia salaparako....

12

19 სექტემბერი 2019 10:38

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: brazil_ronaldo
ise ambob dacvaa katastrofao gegoneba cina xazi gvkavs ai sanatreli )))) zogadad dacva tavdasxma ara xerxemalia CENTRI centrs sanam areshveleba manamde araferia salaparako....

მე ზოგადად ვამბობ, რაც მახსოვს რეალს გაუვალი დაცვა არასდროს ყოლია. შეტევაში კარგი თამაში აკომპენსირებდა ყველაფერს. რაც კლასიკოები ვაგეთ უმეტესობა დაცვის ბრალი იყო. მაგალითად კარლოს დროს 4-3 ბერნაბეუზე რომ წავაგეთ ყველაზე ნათელი მაგალითია.
სანამ ესეთი სუსტი უკანა ხაზი გვეყოლება სულ წავაგებთ ბარსელონასთან. პერესს ჰგონია მარტო შემტევებით ხდება წარმატების მიღწევა.

13

19 სექტემბერი 2019 10:45

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Madrid 4 ever
ციტატა: brazil_ronaldo
ise ambob dacvaa katastrofao gegoneba cina xazi gvkavs ai sanatreli )))) zogadad dacva tavdasxma ara xerxemalia CENTRI centrs sanam areshveleba manamde araferia salaparako....

მე ზოგადად ვამბობ, რაც მახსოვს რეალს გაუვალი დაცვა არასდროს ყოლია. შეტევაში კარგი თამაში აკომპენსირებდა ყველაფერს. რაც კლასიკოები ვაგეთ უმეტესობა დაცვის ბრალი იყო. მაგალითად კარლოს დროს 4-3 ბერნაბეუზე რომ წავაგეთ ყველაზე ნათელი მაგალითია.
სანამ ესეთი სუსტი უკანა ხაზი გვეყოლება სულ წავაგებთ ბარსელონასთან. პერესს ჰგონია მარტო შემტევებით ხდება წარმატების მიღწევა.

gagige rasac ambob chemo dzmao, magram realma tu ar daalaga ragac da gaazrebulad aritamasha katastrofa ikneba....ubralod angarishs tavi davanebot xarisxi xo unda achvenos...es kvelaferi ukve marazmia da dalian sacyenia

14

19 სექტემბერი 2019 10:53

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მთელმა გუნდმა საზიზღრად ითამაშა მაგრამ კარვახალმა უსაზიზღრად როგორც ჩანს ბოლო 3 მატჩი ისე ითამაშა კარვახალმა რომ ფორმასთან ახლოსაც არა და მაგი ისე თამაშობს რომ ჯიმი ტაბიძე ჯობია ამ წამს

15

19 სექტემბერი 2019 10:59

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: brazil_ronaldo
ციტატა: Madrid 4 ever
ციტატა: brazil_ronaldo
ise ambob dacvaa katastrofao gegoneba cina xazi gvkavs ai sanatreli )))) zogadad dacva tavdasxma ara xerxemalia CENTRI centrs sanam areshveleba manamde araferia salaparako....

მე ზოგადად ვამბობ, რაც მახსოვს რეალს გაუვალი დაცვა არასდროს ყოლია. შეტევაში კარგი თამაში აკომპენსირებდა ყველაფერს. რაც კლასიკოები ვაგეთ უმეტესობა დაცვის ბრალი იყო. მაგალითად კარლოს დროს 4-3 ბერნაბეუზე რომ წავაგეთ ყველაზე ნათელი მაგალითია.
სანამ ესეთი სუსტი უკანა ხაზი გვეყოლება სულ წავაგებთ ბარსელონასთან. პერესს ჰგონია მარტო შემტევებით ხდება წარმატების მიღწევა.

gagige rasac ambob chemo dzmao, magram realma tu ar daalaga ragac da gaazrebulad aritamasha katastrofa ikneba....ubralod angarishs tavi davanebot xarisxi xo unda achvenos...es kvelaferi ukve marazmia da dalian sacyenia

მიუხედავად 4 მოგებული ლიგის, მაინც რაღაც სიცარიელის შეგრძნება მაქვს. ეს არის კლასიკოებში ცუდი შედეგები. იმედია მომდევნო წლები ჩვენი იქნება და კატალონიელებს დავასამარებთ. რეალი სამეფო კლუბია და ეს თამაშის ხარისხში უნდა აისახოს. ვიღაცეებს არ უნდა ჰქონდეთ სალაპარაკო მსაჯები, ტრამვები და გამართლებები.

16

19 სექტემბერი 2019 11:00

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
აზარს დებიუტი ქონდა თან ტრამვის შემდეგ პირველი თამაში ითამაშა და დააჯვეს უკვე და ბენზემა 9 წელი რომ ჩაჯმული დგას იმას არუყურებენ.. მერე კიდე ამ ბარსას ფანებს მაინც რაგაქთ სალაპარაკო ვითომ გრიზმანი რამით მეტს აკეთებდეს რომ გადაუარეთ აზარს და გრიზმანი გააღმერთეთ😂😂

17

19 სექტემბერი 2019 11:08

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 8960
ციტატა: mbape10
აზარს დებიუტი ქონდა თან ტრამვის შემდეგ პირველი თამაში ითამაშა და დააჯვეს უკვე და ბენზემა 9 წელი რომ ჩაჯმული დგას იმას არუყურებენ.. მერე კიდე ამ ბარსას ფანებს მაინც რაგაქთ სალაპარაკო ვითომ გრიზმანი რამით მეტს აკეთებდეს რომ გადაუარეთ აზარს და გრიზმანი გააღმერთეთ😂😂

ბარსას ყავს სხვა ვინც ულიდერებს და რეალს.ვინ ყავს სხვა კაზემირო? აზარის იმედი აქვს გუნდს რო 2 ჯერ შეეხო ბურთს სულ და 120 კილოა არაპროფესიონალია გასიებული დადის ვარჯიშებზე. ჩელსის.დონის იგროკოა კაკრაზ

18

19 სექტემბერი 2019 11:13

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1006
ყველაზე ბანძი ფანობა ყავს რეალს, გადახედეთ დორტმუნდის ლივერპულის მანჩესტერის და ბარეორის ფანებს საფლავში მიყვებიან გუნდს, ამათმა კიდე ნუ ამ შემთხვევაში ჰალას სასტავს ვგულისხმობ უმრავლესობას ერთი წაგების გამო ზიდანი გააგდეს უკვე, აზარში 100 მილიონი რამ მიგვაცემიაო, პერესი გადაააყენეს :დ ის სიხარული აღარ ახსოვსთ სულ ცოტა ხნის წინ რაც განიცადეს, გუნდს ამხელა წარმატების მერე ჭირდება დრო და ეს დრო 1 სეზონს არ მოითვლის, 7 წელიწადში რო 6 ჯერ იგებდეს რეალი ლიგას აზრი არ ექნება არაფერს ხო? გაიხსენეთ რამდენი ხანი დაჭირდათ ამხელა წარმატებისთვის რო მიეღწიათ და ვინეები გვაგდებდნენ მანამდე ლიგიდან, დრო ჭირდებათ და ეს დრო შეიძლება 3-4 წელი იყოს, მითუმეტეს ეს გუნდი არის ისევ ის ძველი გუნდი, რომლის განახლებაც მოითხოვა ზიდანმა და მართლა აზარი მოუყვანეს ღლაპებთან ერთად, ბევრი იძახის ვარსკვლავებით აბა მეც მოვიგებო, მაგისი ბევრი მაგალითია კიდე ზევარსკვლავები ყოლიათ გუნდში და ჩემი ფეხები, ამ სეზონში არც ველოდები რამე სასწაულ თამაშს რეალისას და ტრიპლეტს მითუმეტეს, ლალიგა დავდოთ მაქსიმუმ, გაისად კიდე ნახევარი გუნდი რო აახვევს 1000% ვარ დარწმუნებული, გუშინდელ თამაში კიდე ცენტრმა წააგო, ზუსტად მოდრიჩი კროოსი კაზეს წყალობით იყო რო ანადგურებდა რეალი ყველას, დღეს რას ვხედავთ ამ სამიდან ერთი თამაშობს ისევ რასაც თამაში ქვია, კროოსი იმენა მცოცავი პარაზიტია გამხდარი, მოდრიჩი რო დაბრუნდება მაგას აღარც დაბრუნდეს ჯობია, კურტუა ცალკე თემაა კიდე ვინაც მაგა მეკარეობა დააბრალა, რეალის დონის მეკარე ესეტ ბურთს არ უნდა უშვებდეს, კარვახალი ფორმაში არაა,აზარს რითმი აქ დასაბრუნებელი თორე დალშე არაფერი დაეწუნება, ბენზემა და ბეილი დარბოდა მაინც მაგრამ მაგენს ბურთი ხო უნდა მიუტანო? ვასკესის მოკლე ჭკუა როარა ბენზემას ბურთი ჩაითვლებოდა კიდე,მოკლედ ეს სეზონიც უნდა გადავაგოროთ როგორმე და ლალიგა მაინც დავდოთ რაც ამ სასტავით ურთულესი იქნება, და გაისად უკვე ყველაფერი მოეთხოვება გუნდს თუ შეუსრულდა ზიდანს ის მოთხოვნები რაც აქვს და ქონდა

19

19 სექტემბერი 2019 11:22

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4878
ვასკესი რა უკიდეგანო * გამოჩნდა ბენზემას არჩათვლილი გოლის ეპიზოდში. ვაბშე არ განძრეულიყო, რას მირბოდა ბურთიან ბენზემასთან

20

19 სექტემბერი 2019 11:47

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3114
“თამაში დამთავრდა თუ არა კურტუას ვუთხარი, შე %ლეო როდის უნდა ჩადგე ფორმაშითქო. ჩემი ფორმაში ჩადგომის შენ გჯერა და კიდე მე ვარ %ლეო ?”

🎙 ზინედინ ზიდანი

21

19 სექტემბერი 2019 12:27

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Erti wagebul tamashis gamo ar gaatanes yvela wyals😂😂da meores ertic azartan ra pretenziebi gaqvt tipma pirvel tamashi itamasha😂😂daacadet ds ityvis tavis sityvas, zidanma xo cvlilebebis tavis droze gaketeba ver iswavla, xedav she dalocvilo gundi gunds ar gavs gaakete ra, xo da kide is mainteresebs ramoss marselos da modrichs ro ushvebdit gundidan kide masea saqme?😂😂😂

22

19 სექტემბერი 2019 12:35

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2588
ციტატა: mbape10
აზარს დებიუტი ქონდა თან ტრამვის შემდეგ პირველი თამაში ითამაშა და დააჯვეს უკვე და ბენზემა 9 წელი რომ ჩაჯმული დგას იმას არუყურებენ.. მერე კიდე ამ ბარსას ფანებს მაინც რაგაქთ სალაპარაკო ვითომ გრიზმანი რამით მეტს აკეთებდეს რომ გადაუარეთ აზარს და გრიზმანი გააღმერთეთ😂😂

სირცხვილიააა. ერთი თამაშით რო შეაფასებ კაცს მართლა ტეხავს და ფეხბურთს ვაბშე აღარ უნდა უყურო. ჯერ ლალიგაში ვერ ადაპტირდებაო ამბობს და ზუსტადაც ლალიგის გასულ მატჩში იყო დებიუტი როცა ჰქონდა საკმაოდ კარგად ითამაშა იმ დროში რაც მიეცა. პსჟს ეთამაშა ლიგაზე და ლალიგაში ვერ ითამაშებსო აი რა შუაშია. რონალდუ არ ჩაუკეტავთ ასე რო აღარ ჩანდა საერთოდ? მესისაც მოსვლია ეს, ყველას შეიძლება არ წაუვიდეს თამაში. ისე შეაფასეს ტიპი თითქოს სეზონის ბოლოა და ჯერ კიდე ვერ გამოავლინა შესაძლებლობები.

შუა სეზონში გავახსენებ ყველას ამ სიტყვებს, ძალიან ბევრი ცუდი კომენტარი წავიკითხე აზარზე, მერე არ დაიკარგოთ არავინ. ჩასაფრებული ხალხი, ზოგს უხარია რო აზარმა შეიძლება ვერ გაამართლოს, რადგან მან ასე თქვა და აიიიი ხედაააავთ. არ გრცხვენიათ? ასეთი ხალხი რატო იბრალებთ რეალის ფანობას.

23

19 სექტემბერი 2019 12:41

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1147
ფუ ბლიად კურტუაზე აზრი ვაფშე შევიცვალე მაგის დირკა თვალებდახუჭული დედას ვთხარე მე ატლეტიკოდან მოგზავნილი აგენტია ბლიად ელამი გაასხმევიონ და არეოლა დადგეს ან ვაფშე ლუნინი. აუცილებლად ჯნდა გაასხან ასევე ვარანმა, კარვახალმა, კროოსმა ეს სამი ძალიან მძორები არიან, ან სკამი უნდა ახეხიო მთელი სეზონი. უნდა წავიდეს ვასკესი, ყლინიციუსი, ბეილი, ბენზემა, მხოლოდ დატოვონ უნდა რამოსი, კაზემირო მარსელო, ვსიო. გუშინ კიდევ ერთხელ გამოჩნდა რამხელა ძალაა რამოსი. და აქვე დიმარიას ერთთამაშა დედას ვტენე სეზონში ერთს იფორთხიალებს და რეალთან ქნა ისიც, ცალკე აღნიშვნის გამო მისი დედას

აზარს რომ აჯვავთ ექსპერეტები, ახალი მოშუშებული აქ ტრავმა და მგონი ვაფშე ტრავმის გამო გაიყვანა დაარც იქნება სევილიასთან, აი იოვიჩის ჩობანი დედას კი ნამდვილად ვტენე
-----------------------
რონალდინიო: "ზიდანი იყო ერთადერთი ფეხბურთელი, რომელმაც ბრაზილიელები არაფრად ჩაგვთვალა." მესი-კარიერაში მხოლოდ ერთ ფეხბურთელს ვთხოვე მაისური, ზიდანს!

24

19 სექტემბერი 2019 12:48

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Axl
ციტატა: mbape10
აზარს დებიუტი ქონდა თან ტრამვის შემდეგ პირველი თამაში ითამაშა და დააჯვეს უკვე და ბენზემა 9 წელი რომ ჩაჯმული დგას იმას არუყურებენ.. მერე კიდე ამ ბარსას ფანებს მაინც რაგაქთ სალაპარაკო ვითომ გრიზმანი რამით მეტს აკეთებდეს რომ გადაუარეთ აზარს და გრიზმანი გააღმერთეთ😂😂

სირცხვილიააა. ერთი თამაშით რო შეაფასებ კაცს მართლა ტეხავს და ფეხბურთს ვაბშე აღარ უნდა უყურო. ჯერ ლალიგაში ვერ ადაპტირდებაო ამბობს და ზუსტადაც ლალიგის გასულ მატჩში იყო დებიუტი როცა ჰქონდა საკმაოდ კარგად ითამაშა იმ დროში რაც მიეცა. პსჟს ეთამაშა ლიგაზე და ლალიგაში ვერ ითამაშებსო აი რა შუაშია. რონალდუ არ ჩაუკეტავთ ასე რო აღარ ჩანდა საერთოდ? მესისაც მოსვლია ეს, ყველას შეიძლება არ წაუვიდეს თამაში. ისე შეაფასეს ტიპი თითქოს სეზონის ბოლოა და ჯერ კიდე ვერ გამოავლინა შესაძლებლობები.

შუა სეზონში გავახსენებ ყველას ამ სიტყვებს, ძალიან ბევრი ცუდი კომენტარი წავიკითხე აზარზე, მერე არ დაიკარგოთ არავინ. ჩასაფრებული ხალხი, ზოგს უხარია რო აზარმა შეიძლება ვერ გაამართლოს, რადგან მან ასე თქვა და აიიიი ხედაააავთ. არ გრცხვენიათ? ასეთი ხალხი რატო იბრალებთ რეალის ფანობას.

გეთანხმები სრულიად ერთ თამაშში არ შეიძლება გადაუწყვიტო ყველაფერი რამხელა კალიბრის ფეხბურთელია ვიცით ყველამ კიდე ის გამიკვირდა სივრცეები უნდა აზარს რო ითამაშოსო არადა მსოფლიოში ერთერთი საუკეთესოა დრიბლინგში ახლო მონაკვეთში. ერთი მესის შეუძლია და ერთიც მაგას 2-3 კაცის მოტყუება

25

19 სექტემბერი 2019 12:50

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2588

26

19 სექტემბერი 2019 12:50

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3114
ციტატა: Wtf man
ციტატა: Axl
ციტატა: mbape10
აზარს დებიუტი ქონდა თან ტრამვის შემდეგ პირველი თამაში ითამაშა და დააჯვეს უკვე და ბენზემა 9 წელი რომ ჩაჯმული დგას იმას არუყურებენ.. მერე კიდე ამ ბარსას ფანებს მაინც რაგაქთ სალაპარაკო ვითომ გრიზმანი რამით მეტს აკეთებდეს რომ გადაუარეთ აზარს და გრიზმანი გააღმერთეთ😂😂

სირცხვილიააა. ერთი თამაშით რო შეაფასებ კაცს მართლა ტეხავს და ფეხბურთს ვაბშე აღარ უნდა უყურო. ჯერ ლალიგაში ვერ ადაპტირდებაო ამბობს და ზუსტადაც ლალიგის გასულ მატჩში იყო დებიუტი როცა ჰქონდა საკმაოდ კარგად ითამაშა იმ დროში რაც მიეცა. პსჟს ეთამაშა ლიგაზე და ლალიგაში ვერ ითამაშებსო აი რა შუაშია. რონალდუ არ ჩაუკეტავთ ასე რო აღარ ჩანდა საერთოდ? მესისაც მოსვლია ეს, ყველას შეიძლება არ წაუვიდეს თამაში. ისე შეაფასეს ტიპი თითქოს სეზონის ბოლოა და ჯერ კიდე ვერ გამოავლინა შესაძლებლობები.

შუა სეზონში გავახსენებ ყველას ამ სიტყვებს, ძალიან ბევრი ცუდი კომენტარი წავიკითხე აზარზე, მერე არ დაიკარგოთ არავინ. ჩასაფრებული ხალხი, ზოგს უხარია რო აზარმა შეიძლება ვერ გაამართლოს, რადგან მან ასე თქვა და აიიიი ხედაააავთ. არ გრცხვენიათ? ასეთი ხალხი რატო იბრალებთ რეალის ფანობას.

გეთანხმები სრულიად ერთ თამაშში არ შეიძლება გადაუწყვიტო ყველაფერი რამხელა კალიბრის ფეხბურთელია ვიცით ყველამ კიდე ის გამიკვირდა სივრცეები უნდა აზარს რო ითამაშოსო არადა მსოფლიოში ერთერთი საუკეთესოა დრიბლინგში ახლო მონაკვეთში. ერთი მესის შეუძლია და ერთიც მაგას 2-3 კაცის მოტყუება

ნეიმარს და მანეს არ შეუძლიათ?

27

19 სექტემბერი 2019 12:51

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: KingLeo10m
ციტატა: Wtf man
ციტატა: Axl
ციტატა: mbape10
აზარს დებიუტი ქონდა თან ტრამვის შემდეგ პირველი თამაში ითამაშა და დააჯვეს უკვე და ბენზემა 9 წელი რომ ჩაჯმული დგას იმას არუყურებენ.. მერე კიდე ამ ბარსას ფანებს მაინც რაგაქთ სალაპარაკო ვითომ გრიზმანი რამით მეტს აკეთებდეს რომ გადაუარეთ აზარს და გრიზმანი გააღმერთეთ😂😂

სირცხვილიააა. ერთი თამაშით რო შეაფასებ კაცს მართლა ტეხავს და ფეხბურთს ვაბშე აღარ უნდა უყურო. ჯერ ლალიგაში ვერ ადაპტირდებაო ამბობს და ზუსტადაც ლალიგის გასულ მატჩში იყო დებიუტი როცა ჰქონდა საკმაოდ კარგად ითამაშა იმ დროში რაც მიეცა. პსჟს ეთამაშა ლიგაზე და ლალიგაში ვერ ითამაშებსო აი რა შუაშია. რონალდუ არ ჩაუკეტავთ ასე რო აღარ ჩანდა საერთოდ? მესისაც მოსვლია ეს, ყველას შეიძლება არ წაუვიდეს თამაში. ისე შეაფასეს ტიპი თითქოს სეზონის ბოლოა და ჯერ კიდე ვერ გამოავლინა შესაძლებლობები.

შუა სეზონში გავახსენებ ყველას ამ სიტყვებს, ძალიან ბევრი ცუდი კომენტარი წავიკითხე აზარზე, მერე არ დაიკარგოთ არავინ. ჩასაფრებული ხალხი, ზოგს უხარია რო აზარმა შეიძლება ვერ გაამართლოს, რადგან მან ასე თქვა და აიიიი ხედაააავთ. არ გრცხვენიათ? ასეთი ხალხი რატო იბრალებთ რეალის ფანობას.

გეთანხმები სრულიად ერთ თამაშში არ შეიძლება გადაუწყვიტო ყველაფერი რამხელა კალიბრის ფეხბურთელია ვიცით ყველამ კიდე ის გამიკვირდა სივრცეები უნდა აზარს რო ითამაშოსო არადა მსოფლიოში ერთერთი საუკეთესოა დრიბლინგში ახლო მონაკვეთში. ერთი მესის შეუძლია და ერთიც მაგას 2-3 კაცის მოტყუება

ნეიმარს და მანეს არ შეუძლიათ?

ახლო მანძილში ვიძახი თორე ნეიმარსაც შეუძლია რათქმაუნდა

28

19 სექტემბერი 2019 12:52

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3114
ციტატა: Wtf man
ციტატა: KingLeo10m
ციტატა: Wtf man
ციტატა: Axl
ციტატა: mbape10
აზარს დებიუტი ქონდა თან ტრამვის შემდეგ პირველი თამაში ითამაშა და დააჯვეს უკვე და ბენზემა 9 წელი რომ ჩაჯმული დგას იმას არუყურებენ.. მერე კიდე ამ ბარსას ფანებს მაინც რაგაქთ სალაპარაკო ვითომ გრიზმანი რამით მეტს აკეთებდეს რომ გადაუარეთ აზარს და გრიზმანი გააღმერთეთ😂😂

სირცხვილიააა. ერთი თამაშით რო შეაფასებ კაცს მართლა ტეხავს და ფეხბურთს ვაბშე აღარ უნდა უყურო. ჯერ ლალიგაში ვერ ადაპტირდებაო ამბობს და ზუსტადაც ლალიგის გასულ მატჩში იყო დებიუტი როცა ჰქონდა საკმაოდ კარგად ითამაშა იმ დროში რაც მიეცა. პსჟს ეთამაშა ლიგაზე და ლალიგაში ვერ ითამაშებსო აი რა შუაშია. რონალდუ არ ჩაუკეტავთ ასე რო აღარ ჩანდა საერთოდ? მესისაც მოსვლია ეს, ყველას შეიძლება არ წაუვიდეს თამაში. ისე შეაფასეს ტიპი თითქოს სეზონის ბოლოა და ჯერ კიდე ვერ გამოავლინა შესაძლებლობები.

შუა სეზონში გავახსენებ ყველას ამ სიტყვებს, ძალიან ბევრი ცუდი კომენტარი წავიკითხე აზარზე, მერე არ დაიკარგოთ არავინ. ჩასაფრებული ხალხი, ზოგს უხარია რო აზარმა შეიძლება ვერ გაამართლოს, რადგან მან ასე თქვა და აიიიი ხედაააავთ. არ გრცხვენიათ? ასეთი ხალხი რატო იბრალებთ რეალის ფანობას.

გეთანხმები სრულიად ერთ თამაშში არ შეიძლება გადაუწყვიტო ყველაფერი რამხელა კალიბრის ფეხბურთელია ვიცით ყველამ კიდე ის გამიკვირდა სივრცეები უნდა აზარს რო ითამაშოსო არადა მსოფლიოში ერთერთი საუკეთესოა დრიბლინგში ახლო მონაკვეთში. ერთი მესის შეუძლია და ერთიც მაგას 2-3 კაცის მოტყუება

ნეიმარს და მანეს არ შეუძლიათ?

ახლო მანძილში ვიძახი თორე ნეიმარსაც შეუძლია რათქმაუნდა

აზარი რატო უნდა გალანძღო უძლიერესი შემტევია, ყველა გუნდი რომ ინატრებდა, უბრალოდ არასტაბილურია რა

29

19 სექტემბერი 2019 12:56

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1365
აზარმა პირველი თამაში ითამაშა ძირითადიდან და რას ელოდით ? ვაცადოთ 1-2 თვე ჯერ და მერე ვილაპარაკოთ გაამართლა თუ არა , იგივეს ვიტყვი იოვიჩზეც და მილიტაო მენდიზეც .

ასეთი თამაშითაც კი 4 წარმატებული დრიბლინგი გააკეთა აზარმა , მაგდენს მთელი გუნდი ვერ აკეთებს ხოლმე , უბრალოდ ჯერ ვერ უგებს თანაგუნდელებს ამიტომ სჭირდება დრო რომ სრული ადაპტაცია გაიაროს .

30

19 სექტემბერი 2019 12:58

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2588
ციტატა: ronaldo legend
ასეთი თამაშითაც კი 4 წარმატებული დრიბლინგი გააკეთა აზარმა , მაგდენს მთელი გუნდი ვერ აკეთებს ხოლმე , უბრალოდ ჯერ ვერ უგებს თანაგუნდელებს ამიტომ სჭირდება დრო რომ სრული ადაპტაცია გაიაროს

ისაა კაიფი, პსჟსთან ითამაშა რეალმა ლიგაზე თან მთელი გუნდი ჩასვრილი და ხო გეუბნებოდით აზარი ლალიგაში ვერ გაამართლებსო :D

31

19 სექტემბერი 2019 13:02

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1147
აი იოვიჩი ძალიან ძალიან სლე ყოფილა რაა, უფარჩაკესია, მარიანო სლეზე დაიცვავს აგას მარა ზიდანმა სულ დაიკიდა
-----------------------
რონალდინიო: "ზიდანი იყო ერთადერთი ფეხბურთელი, რომელმაც ბრაზილიელები არაფრად ჩაგვთვალა." მესი-კარიერაში მხოლოდ ერთ ფეხბურთელს ვთხოვე მაისური, ზიდანს!

32

19 სექტემბერი 2019 13:02

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Axl
ციტატა: ronaldo legend
ასეთი თამაშითაც კი 4 წარმატებული დრიბლინგი გააკეთა აზარმა , მაგდენს მთელი გუნდი ვერ აკეთებს ხოლმე , უბრალოდ ჯერ ვერ უგებს თანაგუნდელებს ამიტომ სჭირდება დრო რომ სრული ადაპტაცია გაიაროს

ისაა კაიფი, პსჟსთან ითამაშა რეალმა ლიგაზე თან მთელი გუნდი ჩასვრილი და ხო გეუბნებოდით აზარი ლალიგაში ვერ გაამართლებსო :D

😂😂😂😂😂😂😂

33

19 სექტემბერი 2019 13:24

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ხოარაფერი გებლანდებათ ადაფტაციაზე თუა როდის იყო ერთ თამაში ადაფტაცია გაიარო აცადეთ ცოტა ამ ახაკ მოსულ ფეხბურთელებს

34

19 სექტემბერი 2019 15:05

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 57
დავაკვირდი თამაშს კარგად! გუნდი შეუთამაშებელია და დრო სჭირდება ამ ყველაფერს მაგრამ ეს ყველაზე ბოლო პრობლემაა! პირველი აზარჯ რომ ჩამოიწია დაბლა და "მოდრიჩის" პოზიციაზე დადგა აქ მანდ შეივსო ცენტრის ართმევაზე ბურთის სწრაფი ამოტანა ყველა ვარიანტში დარღვევის გარეშე ვერ აჩერებდა პსჟ მაგრამ პრობლემა გახდა ვინგერის პოზიცია ! დაიკარგა ფლანგი და ისედაც დაკარგული ხამესი სულ გაქრა ! კარვახალს პოზიცია აბსოლიტურად დაკარგული აქ! იოვიჩმა 20 წუთში ერთხელ ვერ აიწია პრესინგზე ისეირნა ჩვეულებრივად! კურტუა არაა რეალის მეკარე! მაღალ პრესინგზე პლეიმეიკერის პოზიციაზე ისკო მოდრიჩის არ ყოფნა ვერ ივსება ხამესით!

35

19 სექტემბერი 2019 20:50

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ღამურა
ხოარაფერი გებლანდებათ ადაფტაციაზე თუა როდის იყო ერთ თამაში ადაფტაცია გაიარო აცადეთ ცოტა ამ ახაკ მოსულ ფეხბურთელებს

ეგენი ადაპტაციას ალბათ სეზონის ბოლოს გაივლიან როცა ყველაფერი დასრულებული იქნება და ვინ იცის ჩემპიონთა ლიგის საგზურითვის ბრძოლაც კი მოუწიოთ ;) წელს საკმაოდ გაძლიერდბენ ესპაური კლუბები და მეტი კონკურენცია იქნება ვიდრე შარშან ;)

36

19 სექტემბერი 2019 20:50

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1169
ციტატა: r.Carlos
მოგიტყ.....აზარი....მოგიტყ...კურტუააა...მილიტაო კიდევ
ბანძები ბლიად
ვაიმე როგორ გავბანძდით.. სამსახურში ვეგარ მივდივარ


და სად მუშაობ ძმაო?

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

რეკლამა

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 ბელინგემი 16
2 დოვბიკი 16
3 მაიორალი 15
4 ბუდიმირი 15

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 რეალი 6 6 0 0 18
2 ნაპოლი 6 3 1 2 10
3 ბრაგა 6 1 1 4 4
4 იუნიონ ბერლინი 6 0 2 4 2

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...

4-3-3
4-4-2
4-2-3-1



მთვლელები

საიტის არქივი:

აპრილი 2024 (188)
მარტი 2024 (335)
თებერვალი 2024 (456)
იანვარი 2024 (411)
დეკემბერი 2023 (372)
ნოემბერი 2023 (391)