ჯერ კიდევ არის დრო - ზიდანი უკმაყოფილოა!

ზინედინ ზიდანი „რეალის“ სატრანსფერო პოლიტიკით უკმაყოფილოა...


ჯერ კიდევ არის დრო, თუმცა ფაქტია, რომ „რეალს“ წინა ხაზში უჭირს და ლა ლიგის პირველ ტურებს დიდი მნიშვნელობა მიენიჭება.

ფრანგ ლეგენდას კილიან მბაპეს დაპირდნენ, მაგრამ პერესმა საბოლოო ჯამში შედეგს ვერ მიაღწია და მოლაპარაკებები 2020 წლისთვის გადადო.

პოლ პოგბასთან დაკავშირებით ყველაფერი ბუნდოვანია, ნახევარმცველი ზიზუს ძალიან სურს, მაგრამ „მანჩესტერმა“ მისი შემცვლელიც არ შეიძინა და ფაქტობრივად გამორიცხულია, რომ შეთანხმება შედგეს.

ასენსიოს ტრავმამ ზიზუს კიდევ უფრო დიდი პრობლემები შეუქმნა. ესპანური გამოცემები იუწყებიან, რომ „რეალმა“ ქმედითი ნაბიჯები უნდა გადადგას, ვინაიდან სატრანსფერო ფანჯარა კიდევ 3 კვირა იქნება ღია და შესაძლებელია ისეთი ფეხბურთელების დამატება, რომლებიც გუნდს რეალურად გააძლიერებენ. dle 10.1

  • Ramos
  • 14 აგვისტო 2019
  • 4277
  • 46

1

14 აგვისტო 2019 15:04

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2307
ჩავარდა ეს ზაფხულიც , მარტო აზარი დაითრიეს რაც არ გვყოფნის )))
-----------------------
ჩემპიონთა ლიგა არის ტურნირი სადაც 31 გუნდი იბრძვის ფინალში გასასვლელად რეალს რომ შეხვდეს!
Halamadrid!🏆

2

14 აგვისტო 2019 15:12

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 47
ციტატა: Erik Lamela
ჩავარდა ეს ზაფხულიც , მარტო აზარი დაითრიეს რაც არ გვყოფნის )))

არადა რა თავისუფლად შეიძლება დიბალას წამოყვანა იუვედან ბეეკის აიაქსიდან ერიქსენის ტოტენჰემიდან მარა ჰა ძირითადის კაცად ერთი აზარი დაიმატეს😑😑😑😑

3

14 აგვისტო 2019 15:13

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 6912
ციტატა: Erik Lamela
ჩავარდა ეს ზაფხულიც , მარტო აზარი დაითრიეს რაც არ გვყოფნის )))
პერესი გამო..@ლევდა ! დააჯდა ხამეს და ბეილს არ ყიდის გაეყიდა და პოგბა ეყიდა ხო ჯობდა ,ბახევარდაცვა რო დომხალია . ფელიში მაიბც ეყიდა წინ მბაპე თუარა .

4

14 აგვისტო 2019 15:21

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 47
ციტატა: Dani carvajal
ციტატა: Erik Lamela
ჩავარდა ეს ზაფხულიც , მარტო აზარი დაითრიეს რაც არ გვყოფნის )))
პერესი გამო..@ლევდა ! დააჯდა ხამეს და ბეილს არ ყიდის გაეყიდა და პოგბა ეყიდა ხო ჯობდა ,ბახევარდაცვა რო დომხალია . ფელიში მაიბც ეყიდა წინ მბაპე თუარა .

პერესს რას ერჩით?ზიდანი გადაყვა პოგბას და ესეც ცდილობდა ყიდვას მარა არ გამოუვიდა ფელიში ზიდანმა მოინდომა და არ მოიყვანა?რა ადვილია ყველაფერის პერესზე დაბრალება არ აქვს ტრანსფერებზე წვდომა თორენ ერიქსენიც და ბეეკიც ახლა შეიძლება ჩვენ გვყოლოდა და არაა გამორიცხული ფელიშიც

5

14 აგვისტო 2019 15:23

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 666
ზიდანს უნდოდა და და კიდევ უნდა ბეილი ხამესის გაყიდვა მარა პერესს არ უდა სწორედ ბეილის გამო გაუშვა ზიდანი!

მაგ ფულით კიდე პოგბას იყიდდა ეს ქონდა ზიდანს გეგმაში მარა ჰა
-----------------------
მესი-კარიერაში მაისური ერთადერთ ფეხბურთელს ვთხოვე, და ეს ზიდანი იყო. რონალდიონიო-ზიდანი ერთადერთი იყო ვინც ბრაზილია და ბრაზილიელები არაფრად ჩაგვთვალა

6

14 აგვისტო 2019 15:24

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 6912
ციტატა: Nika321
ციტატა: Dani carvajal
ციტატა: Erik Lamela

პერესს რას ერჩით?ზიდანი გადაყვა პოგბას და ესეც ცდილობდა ყიდვას მარა არ გამოუვიდა ფელიში ზიდანმა მოინდომა და არ მოიყვანა?რა ადვილია ყველაფერის პერესზე დაბრალება არ აქვს ტრანსფერებზე წვდომა თორენ ერიქსენიც და ბეეკიც ახლა შეიძლება ჩვენ გვყოლოდა და არაა გამორიცხული ფელიშიც
ზიდანი იმიტო დაბრუბდა რო გარანტუები მისცეს . მისი ხედვა იყო ცენტრის განახლება და მის ხედვაში ჯდება პოგბა , პერესმა 150 მილიონი ძვურიაო და ხამესი და 30 მილიონი უთხრა მანჩესტერს პოგბახზე . ხამესი რომელიც არავის უნდა მანჩესტერს რათ უნდოდა ?? არც კი მოინდომა პერესმა თვისი ხუშტურები აქ , არარის ეს ერიკსენი არაფერი იგროკი , და რათ უნდა ზიდანს ?

7

14 აგვისტო 2019 15:27

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 47
ციტატა: ZIZOU...
ზიდანს უნდოდა და და კიდევ უნდა ბეილი ხამესის გაყიდვა მარა პერესს არ უდა სწორედ ბეილის გამო გაუშვა ზიდანი!

გასაგებია მაგაში დამნაშავეა კი ბატონო მაგრამ ჩინეთიდან ჰქონდა ბეილს შემოთავაზება და უფასოდ გაეშვა?ყვეკაფერში პერესის ბრალეულობაა არაა ბოლობოლო ეპოქა გვაჩუქა და ერთი შეცდომა უნდა ვაპატიოთ

ციტატა: Dani carvajal
ციტატა: Nika321
ციტატა: Dani carvajal
ციტატა: Erik Lamela

პერესს რას ერჩით?ზიდანი გადაყვა პოგბას და ესეც ცდილობდა ყიდვას მარა არ გამოუვიდა ფელიში ზიდანმა მოინდომა და არ მოიყვანა?რა ადვილია ყველაფერის პერესზე დაბრალება არ აქვს ტრანსფერებზე წვდომა თორენ ერიქსენიც და ბეეკიც ახლა შეიძლება ჩვენ გვყოლოდა და არაა გამორიცხული ფელიშიც
ზიდანი იმიტო დაბრუბდა რო გარანტუები მისცეს . მისი ხედვა იყო ცენტრის განახლება და მის ხედვაში ჯდება პოგბა , პერესმა 150 მილიონი ძვურიაო და ხამესი და 30 მილიონი უთხრა მანჩესტერს პოგბახზე . ხამესი რომელიც არავის უნდა მანჩესტერს რათ უნდოდა ?? არც კი მოინდომა პერესმა თვისი ხუშტურები აქ , არარის ეს ერიკსენი არაფერი იგროკი , და რათ უნდა ზიდანს ?

ხამესი+30 მილიონი არის სრული ჭორი შეთხზული პრესის მიერ 180 მილიონს ფეხს არ უცვლიდა იუნაიტედი და თუ გაშვება უნდოდათ მანამდე ბრუნოს ან სავიჩს გაიფორმებდენენ და ისე გაყიდიდნენ პოგბას არ უშვებდა იუნაიტედი თავიდანვე არა

8

14 აგვისტო 2019 15:28

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 171
ამ სეზონში წარუმატებლობას ზიდანს არავინ აპატიებს. ერთი ტიტული მაინც უნდა დადოს.
თუ ჩავარდება ეს სეზონი ბენზემას მიყვება ზიდანიც და კრიშოს მერე ლიონში ან მონაკოში.

9

14 აგვისტო 2019 15:30

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2277
პოგბა ვანდებეეკი ეხლაც შეიძლება მოვიდნენ თავისუფლად.ჩემი აზრით ასევე დიბალას ტრანსფერიც არ უნდა იყოს რთული,რადგან ისკოს ან ხამესის გამოყენება შეიძლება მაგ ტრანსფერში.საკითხავია ზიდანს უნდა თუ არა პროსტა დიბალა.პოგბასი 160-170 მილიონი უნდა გადაიხადოს ალბათ მინიმუმ და მანჩესტერი თან ისეთი ნა.არი გუნდია გაწელავს და გაწელავს დროს როგორც დეხეაზე ქნა.55 მილიონი ვანდებეეკში და 90 მილიონი მაინც დიბალაში.300 მილიონის ამბავია დაახლოწბით ეს 3 ფეხბურთელი.ხამესი,ბეილი,მარიანო,ვასკესი,მოდრიჩი უნდა გაყიდონ ან მოდრიჩის ნაცვლად ისკო რომ ესენი იყიდონ ,მარა საქმე ისაა არ ჰყავთ მსურველები ამ ფეხბურთელებს ,ვერ ყიდის გუნდი ფიზიკურად და რა ანას პერესმა.

10

14 აგვისტო 2019 15:30

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 666
გუშინ აბიდალზე ნახუიო უთქვამს შეიხს, შეთავაზება არ მოეწონა, არ გაუშვებს ეს კაცი მაგ სირს ბარსელონაში
-----------------------
მესი-კარიერაში მაისური ერთადერთ ფეხბურთელს ვთხოვე, და ეს ზიდანი იყო. რონალდიონიო-ზიდანი ერთადერთი იყო ვინც ბრაზილია და ბრაზილიელები არაფრად ჩაგვთვალა

11

14 აგვისტო 2019 15:33

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 47
ის ლოგიკურად მიგაჩნიათ სელტასთან სასტარტოში დიდი ალბათობით მარტო ერთი ახალი მოთამაშე რომ იქნება?ანუ მთელი სატრანსფერო ფანჯარა პოგბაზე უნდა დაგვეხარჯა და სხვა პოზიციებზე არ
უნდა გვეფიქრა?თვითონ ზიდანმაც იცის რომ ამ გუნდს არ აქვს მოტივაცია რომ ჰქონოდათ რომელი მოითხოვდა წასვლას?ტიტულებზე მოწყურებული ფეხბურთელები გვჭირდება ახლა და არა უმტოტივაციოები🙂🙂უმეტესობამ ზიდანთან საუბრის შემდეგ გადაიფიქრა წასვლა ვინც გასაშვებია უნდა გაუშვა თუ იმ დონეს ვერ აჩვენებს რაც უნდა აჩვენოს სახელის გამო არ უნდაა რჩებოდეს გუნდში ხალხი

12

14 აგვისტო 2019 15:37

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 6912
ციტატა: Madrid 4 ever
ამ სეზონში წარუმატებლობას ზიდანს არავინ აპატიებს. ერთი ტიტული მაინც უნდა დადოს.
თუ ჩავარდება ეს სეზონი ბენზემას მიყვება ზიდანიც და კრიშოს მერე ლიონში ან მონაკოში.
ზიდანი რა შუაშია ეხლა .ან ბენზემა ?? ნახევარდაცვა რას გავს ?? კროოს ეზარება მოდრიჩი დაბერდა მარჯვენა ფლანგი არ გვყავს აზარმა ღიპი და ტრაკის ქონი ვერ დაიგდო , ზიდანს რო შეეძლოა თამაში რა გვიჭირდა .

13

14 აგვისტო 2019 15:43

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2057
ციტატა: Nika321
ხამესი+30 მილიონი არის სრული ჭორი

ნებისმიერი რამ რაც ოფიციალურს ეხება სქაი თავის ტრანსფერ ლაივზე ყვითელ ჩარჩოში აქვეყნებს მსგავს განცხადებებს,რაც დადასტურებული და ზუსტია,ამიტომ ეგ მოგონილი ნამდვილად არ არის.ჯერ 180 ითხვდნენ თავიდან,მაგრამ როდესაც მოლაპარაკებები წავიდა 150ზეც იყვნენ თანახმა რადგან მაგ ფასში ფერნანდეში და სავიჩი მოსდიოდათ,მაგრამ შემდეგ ფლორემ ზუსტად ის შესთავაზა რაც კარვახალმა დაწერა.

ციტატა: RONALDINHO
.ხამესი,ბეილი,მარიანო,ვასკესი,მოდრიჩი უნდა გაყიდონ ან მოდრიჩის ნაცვლად ისკო რომ ესენი იყიდონ ,მარა საქმე ისაა არ ჰყავთ მსურველები ამ ფეხბურთელებს ,ვერ ყიდის გუნდი ფიზიკურად და რა ანას პერესმა.

მაგაზე იმ დროს უნდა ეზრუნათ სანამ პრემიერ ლიგის ფანჯარა იყო გახსნილი თორემ არც იტალიელები არიან წესიერი თანხის გადამხდელები და არც გერმანელები.ერთადერთი პსჟმ თუ გაისროლა ნორმალური თანხა რომელიმეში მაგრამ ეგეც საკითხავია რამდენად უნდათ მაქედან რომელიმე.

14

14 აგვისტო 2019 15:44

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 633
კიდე იქნება ტრანსფერები დარწმუნებული ვარ წელს! და ისიც გახსოვდეთ რო ზიდანი 1 წლით არ მოსულა !

15

14 აგვისტო 2019 15:55

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 722
ამ ზიდანს მართლა შიგ ხო არააქ ? აჭრელებულია მარკა და ასი იოვიჩს არენდით უშვებსო , აბა რას მოგყავდა ვაფშე შე ჩემისა ? თან 60 მილიონი გადაიხადეს , აქეთ კიდე ვან დე ბეკის ტრანსფერი დაბლოკაო და კიდე პოგბას ყიდვის იმედი აქო . მოკლედ თავის თავს დააბრალოს ზამთარში რომ აახვევინებს პერესი , ყველა ტრანსფერი დაბლოკა პოგბას გამო , პოგბას იქეთ ფეხბურთელს ვერ ხედავს , პოგბა ეხლა ბენზემა დვა თუ უნდა გახადოს და მთელმა გუნდმა უნდა კრიშოს ჯობია სულ არ მოვიდეს . ზიდანი კი დღითი დღე იმედებს მიცრუებს , სულ უფრო და უფრო ვრწმუნდები რომ ჯობდა საერთოდ არ დაბრუნებულიყო .

16

14 აგვისტო 2019 15:59

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 666
ციტატა: ronaldo legend
ამ ზიდანს მართლა შიგ ხო არააქ ? აჭრელებულია მარკა და ასი იოვიჩს არენდით უშვებსო , აბა რას მოგყავდა ვაფშე შე ჩემისა

დალინკე? გადავჩხრიკე ორივე საიტი და ნასახი არაა ასეთი სიახლის
-----------------------
მესი-კარიერაში მაისური ერთადერთ ფეხბურთელს ვთხოვე, და ეს ზიდანი იყო. რონალდიონიო-ზიდანი ერთადერთი იყო ვინც ბრაზილია და ბრაზილიელები არაფრად ჩაგვთვალა

17

14 აგვისტო 2019 16:00

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 257
ციტატა: ZIZOU...
გუშინ აბიდალზე ნახუიო უთქვამს შეიხს, შეთავაზება არ მოეწონა, არ გაუშვებს ეს კაცი მაგ სირს ბარსელონაში

ნეტა დარჩეს ეგ ცანცარა მაიმუნი სადაცაა არც რეალში წავიდეს და არც ბარსაში ტვინი გაღუნა მაგის ხუშტურებმა

18

14 აგვისტო 2019 16:02

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2277
ციტატა: ZIZOU...
დალინკე? გადავჩხრიკე ორივე საიტი და ნასახი არაა ასეთი სიახლის

მარკაზე ვნახე მეც სერბულ პრესაზე დაყრდნობით წერს მარკა.

19

14 აგვისტო 2019 16:04

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 666
ციტატა: RONALDINHO
ციტატა: ZIZOU...
დალინკე? გადავჩხრიკე ორივე საიტი და ნასახი არაა ასეთი სიახლის

მარკაზე ვნახე მეც სერბულ პრესაზე დაყრდნობით წერს მარკა.

დალინკე ვნახო, ბოლოში ჩავეედი და იოვიჩის ფოტოც კი არ დევს რავი

ციტატა: ყვერვერდე
ციტატა: ZIZOU...
გუშინ აბიდალზე ნახუიო უთქვამს შეიხს, შეთავაზება არ მოეწონა, არ გაუშვებს ეს კაცი მაგ სირს ბარსელონაში

ნეტა დარჩეს ეგ ცანცარა მაიმუნი სადაცაა არც რეალში წავიდეს და არც ბარსაში ტვინი გაღუნა მაგის ხუშტურებმა

ვაფშე ფეხბურთიდან გაასხას
-----------------------
მესი-კარიერაში მაისური ერთადერთ ფეხბურთელს ვთხოვე, და ეს ზიდანი იყო. რონალდიონიო-ზიდანი ერთადერთი იყო ვინც ბრაზილია და ბრაზილიელები არაფრად ჩაგვთვალა

20

14 აგვისტო 2019 16:06

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2277
ვანდებეეკისა და ერიქსენის მოყვანა მაქსიმუმ 3-4 დღეში შეუძლია პერესს ერთად.110 მილიონად ორივეს იყიდის,მარა ზიდანი ბლოკავს პოგბა ურჩევნია.მე პირადად ვერ ვვდები 200 მილიონად პოგბა რატო უნდა ერჩივნოს როცა მაგის ნახევარგასში 2 სერიოზული ,ტიტულს მოწყურებული მუშა ნახევარმცველის მოყვანა შეუძლიათ.90 მილიონად ასევე დიბალას ყიდვაც თავისუფლად შეიძლება.

https://www.marca.com/en/football/real-madrid/2019/08/14/5d5332e7e2704e0cb48b462
2.html მობილურით ვარ და სხვანაირად ვერ ვლინკავ აქ ნახეთ.

21

14 აგვისტო 2019 16:06

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 722
ციტატა: RONALDINHO
ვანდებეეკისა და ერიქსენის მოყვანა მაქსიმუმ 3-4 დღეში შეუძლია პერესს ერთად.110 მილიონად ორივეს იყიდის,მარა ზიდანი ბლოკავს პოგბა ურჩევნია.მე პირადად ვერ ვვდები 200 მილიონად პოგბა რატო უნდა ერჩივნოს როცა მაგის ნახევარგასში 2 სერიოზული ,ტიტულს მოწყურებული მუშა ნახევარმცველის მოყვანა შეუძლიათ.90 მილიონად ასევე დიბალას ყიდვაც თავისუფლად შეიძლება.

ურჩევნიაზეც აღარაა უკვე ხო ხედავს რო არ ყიდის მანჩესტერი ამ პოგბას და რაღატო ბლოკავს ვან დე ბეკის ტრანსფერს ? პერესს ებუტება ? :)))

22

14 აგვისტო 2019 16:09

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2277
ციტატა: ronaldo legend
ურჩევნიაზეც აღარაა უკვე ხო ხედავს რო არ ყიდის მანჩესტერი ამ პოგბას და რაღატო ბლოკავს ვან დე ბეკის ტრანსფერს ? პერესს ებუტება ? :)))

მართლა ბუტიაობას გავს ზიდანის საქციელი.ცალკე იოვიჩი ხო მოსპო ფსიქოლოგიურად კაცს იმენა პირდაპირ უთხრა არ მჭირდები ძირითადშიო.იმ ფლანგზე მოიყვანა მცველი სადაც 2 სერიოზული ფეხბურთელი იყო და პახოდუ მაგ მცველში 50 მილიონი გადაიხადა.იოვიჩზე აღარ ვსაუბრობ.ასევე პოგბას გადააკვდა ,იმენა არ ყიდის მართლა მანჩესტერი და რატო იქცევა ზიდანი ასე ვერ ვხვდები მე ამრთლა.მარტო ვანდებეეკი კი არა ერიქსენის ყიდვაც შეუძლია პერესს,მარა ზიდანი ბლოკავს ხო იასნია.

23

14 აგვისტო 2019 16:09

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 666
ციტატა: RONALDINHO
https://www.marca.com/en/football/real-madrid/2019/08/14/5d5332e7e2704e0cb48b462

2.html მობილურით ვარ და სხვანაირად ვერ ვლინკავ აქ ნახეთ.

სერბების ბოდვაა
-----------------------
მესი-კარიერაში მაისური ერთადერთ ფეხბურთელს ვთხოვე, და ეს ზიდანი იყო. რონალდიონიო-ზიდანი ერთადერთი იყო ვინც ბრაზილია და ბრაზილიელები არაფრად ჩაგვთვალა

24

14 აგვისტო 2019 16:11

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 257
მოიცადეთ იქნება ზიდანის მიდგომა ამართლებს ჯერ სეზონი არ დაწყებულა და გადაუარეს ტიპს.თუ ვერაფერი მოიგო რეალმა მერე შეგიძლიათ აკრიტიკოთ

25

14 აგვისტო 2019 16:12

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 722
ციტატა: ZIZOU...
ციტატა: RONALDINHO
https://www.marca.com/en/football/real-madrid/2019/08/14/5d5332e7e2704e0cb48b462


2.html მობილურით ვარ და სხვანაირად ვერ ვლინკავ აქ ნახეთ.

სერბების ბოდვაა

კაი რა რა ბოდვა , პრესეზონიდან მაინც არ ჩანს როგორი დამოკიდებულება აქ იოვიჩის მიმართ?

26

14 აგვისტო 2019 16:13

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 6
ნეის ტრანსფერიი ძალიან მაგარი იქნებოდა რეალისთვის დაა რომვიყიდოთ ძაან გაგვაძლიერებს მაგრამ უფრო რეალური ვან დერ ბეკია რომელიც თამაშებში მთელ გულს და სულს დებს მოდრიჩი დაგვიბერდა კროოს თითქოს ეზარებაა ერთადერთი ნათელი წერტილი ნახევარ დაცვისა კაზემიროა და თუ ბეკს დავიმატებთ ზუსტად მაშინ ვიგრძნობთ რაარის კარგი თამაშიი რაც შეეხება დაცვას ვარანი და რამოსი ერთერთი ყველაზე მაგარი დაცვური დუეტია მსოფლიოშიი მაგრამ რააა ყოველ თამაშში გოლებს ვიშვებთ მითუმეტეს თუ კარში კურტუა გვყავსს და თავდასხმაა კარგია მაგრამ ერთი ტოპ ვინგერი გვაკლია

27

14 აგვისტო 2019 16:15

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 666
ციტატა: ronaldo legend
ციტატა: ZIZOU...
ციტატა: RONALDINHO
https://www.marca.com/en/football/real-madrid/2019/08/14/5d5332e7e2704e0cb48b462



2.html მობილურით ვარ და სხვანაირად ვერ ვლინკავ აქ ნახეთ.

სერბების ბოდვაა

კაი რა რა ბოდვა , პრესეზონიდან მაინც არ ჩანს როგორი დამოკიდებულება აქ იოვიჩის მიმართ?

რა დროც მიირო მაიორლას ვერ აჯობა, რაღაც ფარჩაკი ჩანს ეს სერბიც.
-----------------------
მესი-კარიერაში მაისური ერთადერთ ფეხბურთელს ვთხოვე, და ეს ზიდანი იყო. რონალდიონიო-ზიდანი ერთადერთი იყო ვინც ბრაზილია და ბრაზილიელები არაფრად ჩაგვთვალა

28

14 აგვისტო 2019 16:16

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 100
ციტატა: Nika321
ციტატა: Erik Lamela
ჩავარდა ეს ზაფხულიც , მარტო აზარი დაითრიეს რაც არ გვყოფნის )))

არადა რა თავისუფლად შეიძლება დიბალას წამოყვანა იუვედან ბეეკის აიაქსიდან ერიქსენის ტოტენჰემიდან მარა ჰა ძირითადის კაცად ერთი აზარი დაიმატეს😑😑😑😑

ხო ზიდანს მარტო პოგბა სურს აიჩემა.კიდე დიბალა არ უნდა რას უწუნებს ახალგაზრდაც არი შეტევასიც ტამაშობს და ნახევარდაცვაშიც ვან დე ბეეკი 22 წლისაა გოლებსაც იტანს და პასებსაც აკეთებს და ერიქსენს ქვჩუქნის ტოტენჰემი70-80 მილიონია და იმასაც არ ყიდულობენ.არა და ერიქსენში 80 მილიონს ბეეკში 50ს და დიბალაში 90 ს გადავიხდით და ეგაა მარტო ნეიმარის ფასი და პოგბა კიდე 180 ღირს 400ის ნაცვლად 220ს გადავიხდით და მაინც კარგი გუნდია.ბეეკი და ერიქსენი თუ პოგბას არ ჯობდნენ მაგრამ დიბალა თუ ვიყიდეთ ნეი 95%ით ბარსაშია და არ გვაწყობს.

29

14 აგვისტო 2019 16:16

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 6912
ციტატა: ronaldo legend
ამ ზიდანს მართლა შიგ ხო არააქ ? აჭრელებულია მარკა და ასი იოვიჩს არენდით უშვებსო , აბა რას მოგყავდა ვაფშე შე ჩემისა ? თან 60 მილიონი გადაიხადეს , აქეთ კიდე ვან დე ბეკის ტრანსფერი დაბლოკაო და კიდე პოგბას ყიდვის იმედი აქო . მოკლედ თავის თავს დააბრალოს ზამთარში რომ აახვევინებს პერესი , ყველა ტრანსფერი დაბლოკა პოგბას გამო , პოგბას იქეთ ფეხბურთელს ვერ ხედავს , პოგბა ეხლა ბენზემა დვა თუ უნდა გახადოს და მთელმა გუნდმა უნდა კრიშოს ჯობია სულ არ მოვიდეს . ზიდანი კი დღითი დღე იმედებს მიცრუებს , სულ უფრო და უფრო ვრწმუნდები რომ ჯობდა საერთოდ არ დაბრუნებულიყო .
ტყუილიაა . დონ ბალონმა დაწერა და ყველამ აიტაცა . სერიოზუპი არავინ წერს ასე რომ ნუ დაიჯერებ.

30

14 აგვისტო 2019 16:18

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 722
ციტატა: ZIZOU...
ციტატა: ronaldo legend
ციტატა: ZIZOU...
ციტატა: RONALDINHO
https://www.marca.com/en/football/real-madrid/2019/08/14/5d5332e7e2704e0cb48b462




2.html მობილურით ვარ და სხვანაირად ვერ ვლინკავ აქ ნახეთ.

სერბების ბოდვაა

კაი რა რა ბოდვა , პრესეზონიდან მაინც არ ჩანს როგორი დამოკიდებულება აქ იოვიჩის მიმართ?

რა დროც მიირო მაიორლას ვერ აჯობა, რაღაც ფარჩაკი ჩანს ეს სერბიც.

ფარჩაკია თუ არა დრო ხო მაინც ჭირდება თავი რომ გამოიჩინოს ? 4 თამაში ჩაატარა ეგეც ყველაში ზამენიდან შემოდიოდა , ადაპტაცია ხომ უნდა 21 წლის ბიჭია .

31

14 აგვისტო 2019 16:18

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 666
ციტატა: Dani carvajal
ტყუილიაა . დონ ბალონმა დაწერა და ყველამ აიტაცა .

ხოო ყველაზე ჩმორი გამოცემაა ეგ
-----------------------
მესი-კარიერაში მაისური ერთადერთ ფეხბურთელს ვთხოვე, და ეს ზიდანი იყო. რონალდიონიო-ზიდანი ერთადერთი იყო ვინც ბრაზილია და ბრაზილიელები არაფრად ჩაგვთვალა

32

14 აგვისტო 2019 16:18

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 489
ციტატა: Dani carvajal
ციტატა: ronaldo legend
ამ ზიდანს მართლა შიგ ხო არააქ ? აჭრელებულია მარკა და ასი იოვიჩს არენდით უშვებსო , აბა რას მოგყავდა ვაფშე შე ჩემისა ? თან 60 მილიონი გადაიხადეს , აქეთ კიდე ვან დე ბეკის ტრანსფერი დაბლოკაო და კიდე პოგბას ყიდვის იმედი აქო . მოკლედ თავის თავს დააბრალოს ზამთარში რომ აახვევინებს პერესი , ყველა ტრანსფერი დაბლოკა პოგბას გამო , პოგბას იქეთ ფეხბურთელს ვერ ხედავს , პოგბა ეხლა ბენზემა დვა თუ უნდა გახადოს და მთელმა გუნდმა უნდა კრიშოს ჯობია სულ არ მოვიდეს . ზიდანი კი დღითი დღე იმედებს მიცრუებს , სულ უფრო და უფრო ვრწმუნდები რომ ჯობდა საერთოდ არ დაბრუნებულიყო .
ტყუილიაა . დონ ბალონმა დაწერა და ყველამ აიტაცა . სერიოზუპი არავინ წერს ასე რომ ნუ დაიჯერებ.

შეუძლებელია ეგ მოხდეს სრული ბოდვაა ათასი სისულელე იწერება ხოლმე

33

14 აგვისტო 2019 16:19

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2277
ციტატა: ZIZOU...
რა დროც მიირო მაიორლას ვერ აჯობა, რაღაც ფარჩაკი ჩანს ეს სერბ

სულ ფენომენი რომ იყოს როცა მწვრთნელი არ გენდობა,ყველა ტამაშშ სკამიდან გაწყებინებს.სადებიუტო თამაშს ატარებ და მე 15 წუთზე გცვლის ,ასევე ყველა თამაშში არეულ გუნდში შემოყავს,ანუ როცა ძირიტადი გასულია და სიტუაცია არეულია გამორიცხულია რამე დაამტკიცო.ფსიქოლოგიურად რთულია და ისედაც.პრე სეზონი იმისაა გუნდს შეაჩვიო ახალი ფეხბურთელი ზიდანს კი მაგრა რო კიდია იოვიჩი კი დაანახა მას და მაგიტოა რთულად იოვიჩის საქმე.იოვიჩი ამ სეზონსი მიიღებს მაქსიმუმ 15-20 წუთს თამაშებში და შეიძლება 4 თამაშში 1ელ იყოს ძირითადში.ასეთი მიდგომით იოვიჩი კი არა ახალი მარადონა რომ დაიბადოს ის ვერ მიაღწევს ვერაფერს როცა ბენზემას ასე კრიშავენ.

34

14 აგვისტო 2019 16:20

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 666
ციტატა: ronaldo legend
ფარჩაკია თუ არა დრო ხო მაინც ჭირდება თავი რომ გამოიჩინოს ? 4 თამაში ჩაატარა ეგეც ყველაში ზამენიდან შემოდიოდა , ადაპტაცია ხომ უნდა 21 წლის ბიჭია .

მერე რა დროც მიიღო ძალიან უსახური იყო.ასე ვერაფერს იზავს, მოედანზე დევს ტიპი, მოედანზე რომ ძინავს ზიდანის ბრალია? მაგან ახლა მინდორი უნდა დახნას. ბენზემამ აჯობა სამწუხაროდ და თან გაცილებით

ციტატა: RONALDINHO
ციტატა: ZIZOU...
რა დროც მიირო მაიორლას ვერ აჯობა, რაღაც ფარჩაკი ჩანს ეს სერბ

სულ ფენომენი რომ იყოს როცა მწვრთნელი არ გენდობა,ყველა ტამაშშ სკამიდან გაწყებინებს.სადებიუტო თამაშს ატარებ და მე 15 წუთზე გცვლის ,ასევე ყველა თამაშში არეულ გუნდში შემოყავს,ანუ როცა ძირიტადი გასულია და სიტუაცია არეულია გამორიცხულია რამე დაამტკიცო.ფსიქოლოგიურად რთულია და ისედაც.პრე სეზონი იმისაა გუნდს შეაჩვიო ახალი ფეხბურთელი ზიდანს კი მაგრა რო კიდია იოვიჩი კი დაანახა მას და მაგიტოა რთულად იოვიჩის საქმე.იოვიჩი ამ სეზონსი მიიღებს მაქსიმუმ 15-20 წუთს თამაშებში და შეიძლება 4 თამაშში 1ელ იყოს ძირითადში.ასეთი მიდგომით იოვიჩი კი არა ახალი მარადონა რომ დაიბადოს ის ვერ მიაღწევს ვერაფერს როცა ბენზემას ასე კრიშავენ.

დაველოდოთ. მიიღებს შანსს და ვნახოთ
-----------------------
მესი-კარიერაში მაისური ერთადერთ ფეხბურთელს ვთხოვე, და ეს ზიდანი იყო. რონალდიონიო-ზიდანი ერთადერთი იყო ვინც ბრაზილია და ბრაზილიელები არაფრად ჩაგვთვალა

35

14 აგვისტო 2019 16:21

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 6912
ციტატა: ZIZOU...
ციტატა: Dani carvajal
ტყუილიაა . დონ ბალონმა დაწერა და ყველამ აიტაცა .

ხოო ყველაზე ჩმორი გამოცემაა ეგ
დონ ბალონის გამარჯობა არ ჯერათ ესპანეთში 😂 არასდროს არ გაურტყიათ ერთ ჭორზეც კი :დდ სიზმარს ნახავენ და ჩვენი ადმინივით წერენ 😆😆😆 საკმარის დრო მისცა ამ დღეებში იოვიჩს და მოსწონს ზიზუს დანე იოვიცის თამაში . დონ ბალონმა კიდე მოჩვარული ,,ლე “ ჭამოს პერესისი.

როდრიგო სამ კვირსს გამოტოვებს ბარძაყის ტრამვა აქ და არა კუჭ ნაწლავის კიდე ადმინ.

36

14 აგვისტო 2019 16:24

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 722
ციტატა: Dani carvajal
ციტატა: ronaldo legend
ამ ზიდანს მართლა შიგ ხო არააქ ? აჭრელებულია მარკა და ასი იოვიჩს არენდით უშვებსო , აბა რას მოგყავდა ვაფშე შე ჩემისა ? თან 60 მილიონი გადაიხადეს , აქეთ კიდე ვან დე ბეკის ტრანსფერი დაბლოკაო და კიდე პოგბას ყიდვის იმედი აქო . მოკლედ თავის თავს დააბრალოს ზამთარში რომ აახვევინებს პერესი , ყველა ტრანსფერი დაბლოკა პოგბას გამო , პოგბას იქეთ ფეხბურთელს ვერ ხედავს , პოგბა ეხლა ბენზემა დვა თუ უნდა გახადოს და მთელმა გუნდმა უნდა კრიშოს ჯობია სულ არ მოვიდეს . ზიდანი კი დღითი დღე იმედებს მიცრუებს , სულ უფრო და უფრო ვრწმუნდები რომ ჯობდა საერთოდ არ დაბრუნებულიყო .
ტყუილიაა . დონ ბალონმა დაწერა და ყველამ აიტაცა . სერიოზუპი არავინ წერს ასე რომ ნუ დაიჯერებ.

რაც არ უნდა იყოს უკვე ჩანს როგორ ეპყრობა ზიდანი და რა როლი ექნება მთელი სეზონის განმავლბაში , მარიანო როგორც იყო შარშან , სულ რომ 2 თამაში ითამაშა ძირითადიდან დაახლოებით ეგრე იქნება , ცოტა მეტს იმიტო ითამაშებს რომ 60 მილიონია იოვიჩში გადახდილი , სხვა დიდი განსხვავება არ იქნება , როგორც მარიანოს არ აცადეს თავის გამოჩენა ეგრე იქნება იოვიჩზეც .

ციტატა: ZIZOU...
მერე რა დროც მიიღო ძალიან უსახური იყო.ასე ვერაფერს იზავს, მოედანზე დევს ტიპი, მოედანზე რომ ძინავს ზიდანის ბრალია? მაგან ახლა მინდორი უნდა დახნას. ბენზემამ აჯობა სამწუხაროდ და თან გაცილებით

ბენზემა არ დევს ? თუ ფენერბახჩესთან ჰეთტრიკით აჯობა ? მასე აზარსაც არაფერი უქნია და ეგეც ზამენაზე დავსვათ მაშინ

37

14 აგვისტო 2019 16:30

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 489
იოვიჩი რო კარგი ფეხბურთელია გამოჩნდა წინა სეზონში, დროა საჭირო ყველაფრისთვის და მაგ დროს მიიღებს აუცილებლად, მარა ჯერ მპააგისთვის ძირითადი ადრეა, ერთი ნახევარმცველი და ერთი შემტევი გვინდა აუცილებლად იქნებ ითრიონ ვინმე

38

14 აგვისტო 2019 16:32

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 6912
ციტატა: RONALDO DE LIMA
იოვიჩი რო კარგი ფეხბურთელია გამოჩნდა წინა სეზონში, დროა საჭირო ყველაფრისთვის და მაგ დროს მიიღებს აუცილებლად, მარა ჯერ მპააგისთვის ძირითადი ადრეა, ერთი ნახევარმცველი და ერთი შემტევი გვინდა აუცილებლად იქნებ ითრიონ ვინმე

თვითონ უჭირა ჯერ ნერვიულობს და არც დარბის წესიერად .ზიზუ არაა უკმაყოფილო კისით რადგან ვარჯიშებზე ყველაფერს ასრულებს რასაც ავალებს ზოზუ ასე რომ ტყუილა ლანძღავენ ზიდანსაც და იოვიჩსაც.

39

14 აგვისტო 2019 16:33

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 677
ძალიან დიდიხანია არაფერი დამიწერია და უბრალოდ იმდენი კომეტარებს ვკითხულობდი რომ იძულებული გავხდი დამწერა. პრე სეზონით და რაღაც უაზრო ამხანაგურებით ყველას ნუ ჩამოწერთ, რა იოვიჩI არ ევასებბა და რაღაცეები , ყველაფერი ჭორია და გაზეთების მოგონილი. რეალს ყველაზე ძალია ახლა ჭირდება ცენტრი, ვან დე ბეიკი უკვე აღარ მივა, ნუ თუ იყიდეს ლიგაზე ვერ ითამაშებს, ახლა შევეხოთ პოგბას ნაღდად არ ღირს პოგბა 200 მილიონი და თან 17 მილიონი ხელფასი ნამეტანი მგონია, დავიჯერო კროოსზე კლასნია ან კაზემიროზე? ახლა ვისაუბროთ ნეიმარზე ნეიმარისნაირი კლოუნი ზიდანთან ვერ იმუშავებს, რადგნა ვარჯიშზე რომ დაწყებს უაზრობებს და აყვება ნახევარი ბრაზილია ეს არ დაევასება ზიდანს და იქვე დედას უზამს, ერთადერთი რაშიც ზიდანს არ ვეთანხმები არის ამოჩემება, ბენზემას არ ვგულისხმობ, უბრალოდ დრო ჭირდება ახალ იგროკებს და 1-2 თვეში დალაგდება ყვრლაფერი

40

14 აგვისტო 2019 16:37

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 666
მოდით ბიჭებო ჯერ სეზონი ჩავარდეს(ღმერთმა არ ქნას) და მერე აგინეთ ზიდანს

ციტატა: totti10
ვან დე ბეიკი უკვე აღარ მივა, ნუ თუ იყიდეს ლიგაზე ვერ ითამაშებს

ითამაშებს, შეიცვალა ეგ წესი ძმა

ციტატა: totti10
ახლა ვისაუბროთ ნეიმარზე ნეიმარისნაირი კლოუნი ზიდანთან ვერ იმუშავებს, რადგნა ვარჯიშზე რომ დაწყებს უაზრობებს და აყვება ნახევარი ბრაზილია ეს არ დაევასება ზიდანს და იქვე დედას უზამს

ბაზარი არააა
-----------------------
მესი-კარიერაში მაისური ერთადერთ ფეხბურთელს ვთხოვე, და ეს ზიდანი იყო. რონალდიონიო-ზიდანი ერთადერთი იყო ვინც ბრაზილია და ბრაზილიელები არაფრად ჩაგვთვალა

41

14 აგვისტო 2019 16:38

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 666
ციტატა: totti10
უბრალოდ დრო ჭირდება ახალ იგროკებს და 1-2 თვეში დალაგდება ყვრლაფერი

+11
-----------------------
მესი-კარიერაში მაისური ერთადერთ ფეხბურთელს ვთხოვე, და ეს ზიდანი იყო. რონალდიონიო-ზიდანი ერთადერთი იყო ვინც ბრაზილია და ბრაზილიელები არაფრად ჩაგვთვალა

42

14 აგვისტო 2019 16:43

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 489
ციტატა: Dani carvajal
ციტატა: RONALDO DE LIMA
იოვიჩი რო კარგი ფეხბურთელია გამოჩნდა წინა სეზონში, დროა საჭირო ყველაფრისთვის და მაგ დროს მიიღებს აუცილებლად, მარა ჯერ მპააგისთვის ძირითადი ადრეა, ერთი ნახევარმცველი და ერთი შემტევი გვინდა აუცილებლად იქნებ ითრიონ ვინმე

თვითონ უჭირა ჯერ ნერვიულობს და არც დარბის წესიერად .ზიზუ არაა უკმაყოფილო კისით რადგან ვარჯიშებზე ყველაფერს ასრულებს რასაც ავალებს ზოზუ ასე რომ ტყუილა ლანძღავენ ზიდანსაც და იოვიჩსაც.

გეთანხმები, 21 წლისაა ჯერ, დრო გავა და მოუმატებს

43

14 აგვისტო 2019 16:44

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 6912
ციტატა: RONALDO DE LIMA
ციტატა: Dani carvajal
ციტატა: RONALDO DE LIMA
იოვიჩი რო კარგი ფეხბურთელია გამოჩნდა წინა სეზონში, დროა საჭირო ყველაფრისთვის და მაგ დროს მიიღებს აუცილებლად, მარა ჯერ მპააგისთვის ძირითადი ადრეა, ერთი ნახევარმცველი და ერთი შემტევი გვინდა აუცილებლად იქნებ ითრიონ ვინმე

თვითონ უჭირა ჯერ ნერვიულობს და არც დარბის წესიერად .ზიზუ არაა უკმაყოფილო კისით რადგან ვარჯიშებზე ყველაფერს ასრულებს რასაც ავალებს ზოზუ ასე რომ ტყუილა ლანძღავენ ზიდანსაც და იოვიჩსაც.

გეთანხმები, 21 წლისაა ჯერ, დრო გავა და მოუმატებს
მაგ ბიჭის ასე უცებ ჩამოწერა ადრეა. გაიხსნება ნელნელა და ნახე რა მკვლელი დადგეს

44

14 აგვისტო 2019 16:49

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 210
დიბალას ყიდვას რატო არ ცდილობს პერესო არ მესმის

45

14 აგვისტო 2019 17:28

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1996
ციტატა: ZIZOU...
ახლა ვისაუბროთ ნეიმარზე ნეიმარისნაირი კლოუნი ზიდანთან ვერ იმუშავებს, რადგნა ვარჯიშზე რომ დაწყებს უაზრობებს და აყვება ნახევარი ბრაზილია ეს არ დაევასება ზიდანს და იქვე დედას უზამს

მაგ შემთხვევაში პერესი უმალ ზიდანს გააგდებს ვიდრე ნეიმარს 😀

46

14 აგვისტო 2019 20:20

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 704
ფულს ჟმოტავს პერესი და ასე არაფერი გამოვა.

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

სარეკლამო ადგილი

სარეკლამო ადგილი

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 მესი 12
2 ბენზემა 11
3 სუარესი 8
4 ლორენი 8

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 პსჟ 5 4 1 0 13
2 რეალი 5 2 2 1 8
3 ბრიუგე 5 0 3 2 3
4 გალათასარაი 5 0 2 3 2

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

დღევანდელი „რეალის“ საუკეთესო ფეხბურთელია ...

რამოსი
მარსელო
ბენზემა
კროოსი
მოდრიჩი
აზარი
ბეილი
კაზემირო



მთვლელები

საიტის არქივი:

დეკემბერი 2019 (137)
ნოემბერი 2019 (406)
ოქტომბერი 2019 (366)
სექტემბერი 2019 (378)
აგვისტო 2019 (421)
ივლისი 2019 (555)