ოფიციალურად - როდრიგო ტრავმირებულია!

მადრიდის „რეალის“ ოფიციალურმა ვებ-გვერდმა გაავრცელა ინფორმაცია იმის შესახებ, რომ როდრიგო გოეშს მკურნალობა ესაჭიროება...


ბრაზილიელს დიდი ალბათობით მუცლის ღრუს პრობლემა აქვს და თამაშს ვერ მოახერხებს. ჯერ-ჯერობით უცნობია, თუ რა ვადაში დაბრუნდება შემტევი. dle 10.1

  • Hala
  • 14 აგვისტო 2019
  • 2622
  • 51

1

14 აგვისტო 2019 13:50

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1006
მიცლის ღრუ კიარა მთავარ გუნდში უნდა თამაში))))

2

14 აგვისტო 2019 14:14

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ტრაწი თუ აწუხებს ტრავმა რანაირადაა?

3

14 აგვისტო 2019 14:29

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2334
ციტატა: ყვერვერდე
ტრაწი თუ აწუხებს ტრავმა რანაირადაა?

ტრაწი ერთგვარი სერიოზული ტრავმაა :დ
ციტატა: rivaldo10

მშვენივრადაა აღწერილი ყველაფრი სტატიაში და სამწუხაროა,რომ მსგავსი ვითარებაა გუნდში.ამდენი თანხა დაიხარჯა და სერიოზულად გუნდი მაინც ვერ გაძლიერდა.

4

14 აგვისტო 2019 14:35

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5514
ციტატა: rivaldo10

რა უნდა ქნას.თითქმის არაფერი შეუსრულა და გადააგდო
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

5

14 აგვისტო 2019 14:38

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2334
ციტატა: ZIZOU...
ციტატა: Bordo
ციტატა: ყვერვერდე
ტრაწი თუ აწუხებს ტრავმა რანაირადაა?

ტრაწი ერთგვარი სერიოზული ტრავმაა :დ
ციტატა: rivaldo10

მშვენივრადაა აღწერილი ყველაფრი სტატიაში და სამწუხაროა,რომ მსგავსი ვითარებაა გუნდში.ამდენი თანხა დაიხარჯა და სერიოზულად გუნდი მაინც ვერ გაძლიერდა.

არავინ არ მოუყვანა ბატონმა ფლორენტინომ ზიდანს, რომ მოაბრუნა ხვეწნით მაგ ჯაცს თავისი გეგმები ქონდა

მაგრად მეცოდება ზიდანი,თუ რამე ვერ გამოვიდა როგორც ყოველთვის ჩვენი ფლორენტინო შეაწმენდს მას ხელს.

6

14 აგვისტო 2019 14:39

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5514
ზიდანი მოვიდა გარანტიებით,რომ გუნდი გააკეთებდა 4-5 ტრანსფერს და შეიძენდა მაღალი დონის იგროკს,ამ 5 კაციდანნ მხოლოდ 1 მოუყვანაა,ეხა ადექით და კიდევ ზიდანი ლანძღეთ!!! ზიდანის ბრალიაა პრეზიდენტი ტრანსფერებზე რომ ვერ მუშაობსს???
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

7

14 აგვისტო 2019 14:40

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ფლორენტინო პერესი ნეიმარის ტრანსფერში ვინიციუს ჯუნიორს რთავს თანხის დამატებით რაც მადრიდის რეალს აბრუნებს ნეიმარისთვის ბრძოლაში


https://www.express.co.uk/sport/football/1165516/Barcelona-transfer-news-LIVE-Ne

ymar-swap-Coutinho-Bayern-Dembele-Messi-gossip-updates

8

14 აგვისტო 2019 14:42

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5514
არ მაქ საუბარი როდრიგოებზე და იოვიჩებზე ცინგლიანებზე,მე მაქ საუბარი სუპერსტარებზე მაღალი დონის იგროკებზეე,ესეთი მოუყვანა მხოლოდ ერთი როცა ეს სიაა იყო გაცილევბით დიიიდიიიი.და ამ სიაშიი იყო პოგბაც!! პოგბა არის უძლიერესი ფეხბურთელი!! სასიცოცხლოდ მნიშვნელოვანი იგროკიააა ეხა სწოპრედ პოგბა გვჭირდება ცენტრშ ი ვერაფერსაც ვეღარ ვალაგებთ,ზალცბურგები გვიგორებენ ბურთს!!
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

9

14 აგვისტო 2019 14:42

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 8994
მენდი ეხლა პერესის მოთრეულია? რაც არუნდა ვლაძღოთ პერესი ზიდანმაც რომ.იცის აჩემება ფეხბურთელების რათ უნდა ლაპარაკი ამას. მარიანოს რატო აგდებს? ან ერიკსენი რატო არუნდა? მაინც და.მაინც ყველა ფრანგი უნდა იყოს გუნდში რო უნდოდეეს?

10

14 აგვისტო 2019 14:44

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5514
ციტატა: kontaqti
მენდი ეხლა პერესის მოთრეულია?

მენდი რომ მაგ შენ მარსელოს ამ,მოისვავს ცოტა ხანში აგერ შენ და აგერ მე,მენდის ზედმეტად აგდებულად უყურებთ თქვენ,,,მეგა ტრანსფერებზე ვსაუბრობთ და არაააა ახალგაზრდა ტალანტებზეე,,,და ესეთი მეგა დონის იგროკი მოუყვანა ერთი როცა ეს სია გაცილებით დიდი იყო!!!
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

11

14 აგვისტო 2019 14:46

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2334
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ზიდანი მოვიდა გარანტიებით,რომ გუნდი გააკეთებდა 4-5 ტრანსფერს და შეიძენდა მაღალი დონის იგროკს,ამ 5 კაციდანნ მხოლოდ 1 მოუყვანაა,ეხა ადექით და კიდევ ზიდანი ლანძღეთ!!! ზიდანის ბრალიაა პრეზიდენტი ტრანსფერებზე რომ ვერ მუშაობსს???

მოსაყვანი კი არაა,რომელი ხალხიც არ ჭირდება ზიდანს ისინიც კი ვერ გაუშვა.ძაან სამწუხაროა ასეთი ვითარება გუნდში.ფლორენტინოს თვითონაც ვერ გაუგია რა სურს.კარგია ეს ახლაგაზრდები,მაგრამ ამდენ ახალგაზრდაში გადაიყარა ფული და ძირითადი გუნდი ამით ვერ გაძლიერდა.ჯერ პირველ რიგში ძირითადი გუნდისთვის უნდა მიეხედა და შემდეგ ეზრუნა ახალგაზრდებზე.

12

14 აგვისტო 2019 14:47

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 8994
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
მენდი რომ მაგ შენ მარსელოს ამ,მოისვავს ცოტა ხანში აგერ შენ და აგერ მე,მენდის ზედმეტად აგდებულად უყურებთ თქვენ,,,მეგა ტრანსფერებზე ვსაუბრობთ და არაააა ახალგაზრდა ტალანტებზეე,,,და ესეთი მეგა დონის იგროკი მოუყვანა ერთი როცა ეს სია გაცილებით დიდი იყო!!!

24 წლის ცხენი ახალგაზრდა ტალანტად ითვლება? დაჟე მაგ მენდის ჰაკიმიც არ ააყენებს სკამიდან. რაის ტეო და რა მენდი ერთი ხუია ორივე. ახლა ზიდანი თუ ნეიმარს იწუნებს ეგეც პერესის ბრალი ყოფილა. 150 კილოიან აზარში რომ 100 მილიონ8 გადაახდეინა პერესს ეგეც პრეზიდენდის ბრალია ტიპი ჩვეულებრივი არაპროფესიონალია

13

14 აგვისტო 2019 14:48

  • ჯგუფი: დამწყები
  • |
  • სიახლეები: 13
  • |
  • კომენტარები: 364
ასენსიოს ტრავმა აქვს ,ამას ტრავმა აქვს აი მერე ნახეთ ტრაგიკომედია ბეილი თუ მაინც გაუშვეს და მართლა კუბოს იმედად დაგვტოვა ზიდანმა

14

14 აგვისტო 2019 14:49

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5514
ციტატა: RONALDINHO
პოგბას ფიზიკურად ვერ იყიდდა.არ დააკლო კაპიკი მანჩესტერმა.მბაპე 250 შეაფასეს,პოგბა 200ად.რანაირად ეყიდა პერესს? ჩემი აზრით არასწორად წარიმართა ტრანსფერები მეც მაგ აზრზე ვარ მენდი,იოვიჩი,როდრიგო არ იყო საყიდელი.150 მილიონი წყალშია გადაყრილი.რაულ დეტომასი დაებრუნებინა მაგ ჯობდა პერესს უფასოდ მოვიდოდა.ასევე ნაჩო და ოდრიოსოლა,მოდრიჩი,მარიანო,ხამესი,ბეილი რომ გასაშვებია ესეც პერესის ბრალია,ზიდანი ვერ გაყიდის ფეხბურთელს ფიზიკურად.მე ზიდანის მინუსად იმას ვთვლი, პოგბას რომ გადააკვდა,არ უშვებენ მაგ კაცს და რა ქნას რეალმა? ერიკსენი და ვანდებეეკის ყიდვა შეიძლება 100 მილიონად ჯამში და უარზეა ზიდანი აბრკოლებს ამგათ ტრანსფერს დარწმუნებული ვარ.თუნდაც დიბალა რატო არ უნდა 90 მილიონად იყიდის პერესი,გასაგებია ზიდანს პოგბა და მბაპე უნდა ,მარა არ უშვებენ გუნდები და რა ქნას ფლორენტინომ?

300 მილიონზე მეტი რომ მიაფანტეს ჯაგა ჯუგა ხალხშიი გაეყიდათ კიდევ ვინმე და მშვენივრადაცც იყიდიდნენ პოგბას.სწორად რომ გაენაწილებინათ თანხები პოგბას იყიდიდნენ.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

15

14 აგვისტო 2019 14:50

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5514
ციტატა: kontaqti
24 წლის ცხენი ახალგაზრდა ტალანტად ითვლება? დაჟე მაგ მენდის ჰაკიმიც არ ააყენებს სკამიდან. რაის ტეო და რა მენდი ერთი ხუია ორივე. ახლა ზიდანი თუ ნეიმარს იწუნებს ეგეც პერესის ბრალი ყოფილა. 150 კილოიან აზარში რომ 100 მილიონ8 გადაახდეინა პერესს ეგეც პრეზიდენდის ბრალია ტიპი ჩვეულებრივი არაპროფესიონალია

აუ შენი ჭირიმე რააა ჰაკიმი არა როისონ დრენტე,ნამეტანი უტოპიაში ნუ გადახვალ ეხაა,,ძაან მაგარი ბიჭია მენდიი და ამას დაამტკიცებს კიდევაც.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

16

14 აგვისტო 2019 14:51

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1006
ზიდანიც და მეც ))) სხვა სატრანსფერო პოლიტიკას ველოდით საერთოდ ამდენი დაიხარჯა და ერთი აზარი მოვიდა მარტო! რომ იძახიტ ბეილი და ხამესიო, რა თქვა ზიდანმა რო წავიდა რეალიდან? კლასი დაკარგესო კირა, მოტივაცია აღარ აქვთ ფეხბურტელებს და შესაცვლელია გუნდი ძირფესვიანადო და რა ხდება რეალურად? დაიხარჯა 300 მილიონი და ძირითადის სასტავი იგივე დარჩა დაემატა აზარი მარტო! მაგ პირობიტ არ მოსულა ზიდანი და არც ტყუილად უნდა ხამესი მარიანო ბეილის გაშვება! პოგბა მოსულიუო კიბატონო პოგბა აზარი თემაა უკვე! კაია ახალგაზრდებიც მაგრამ ეგ უფრო სამომავლო პროექტია და წელსაც უტიტულობა შეიწირავს ზიდანსქც და თვითონ პერესსაც! ჯერ არი კიდე დრო და ვნახოთ რა მოხდება

17

14 აგვისტო 2019 14:51

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 8994
ციტატა: ZIZOU...
და რაიცი არ უნდა? ბეეკიც ვერ მოუყვანა დაჟე.

ზიდანს არ უნდა თორე ვან დე ბეეკს 2 დღეში დაითრევდა რეალი რამისაა თვითონ ჩამოვიდნენ ეგ და ერიკსენი მადრიდში მაგრამ არა ფრანგი პოგბა უნდა მაინც და მაინც. ნეიმარა ეძახით ხუშტურიანს და ფულის.მონად აბა პოგბა რაღა გამოდის?

18

14 აგვისტო 2019 14:52

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5514
ციტატა: RMFE
მართლა კუბოს იმედად დაგვტოვა ზიდანმა

ზიდანმა არა პერესმა!!! ტრანსფერებს მწვრთნელი არ აკეთებს!!!! ნუ ცდილობთ არასწორ ინტერპრეტაციას თითქოს ზიდანი კმაყოფილია რომ ეს შემადგენლობა ყავს!! ვერ გაიგე კიდეევ?ზიდანი გაააგდო პერესმა!!!
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

19

14 აგვისტო 2019 14:52

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 8994
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
აუ შენი ჭირიმე რააა ჰაკიმი არა როისონ დრენტე,ნამეტანი უტოპიაში ნუ გადახვალ ეხაა,,ძაან მაგარი ბიჭია მენდიი და ამას დაამტკიცებს კიდევაც

გეყურებიმა თამაშებს და ასე ჰაერზე არ ილაპარაკებდი

20

14 აგვისტო 2019 14:52

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2334
RONALDINHO-როდესაც სატრანსფერო ფანჯარა გაიხსნა პოგბამ თავიდანვე თქვა ახალი გამოწვევებისთვის მზად ვარო და ასევე თავისმა აგენტმაც ისაუბრა ამაზე.ესე იგი მაქამდე ზიდანთან ჰქონდა კონტაქტი.ეგ 200 მილიონი რაც იწერებოდა ძაან არასაიმედო გამოცემებში იყო გამოქვეყნებული,სქაიზე კი დაიწერა 150 მილიონად შეელევიანო და ემზადებოდნენ კიდეც სავიჩისა და ფერნანდეშისთვის,მაგრამ ოფიციალური შეთავაზება იყო როდრიგესი და 30 მილიონი,მაგდენად კი ნამდვილად არ გაყიდდა მანჩესტერი.რაც შეეხება მბაპეს,მაგ შემთხვევაში არ მიდევნებია თვალი სიახლეებისთვის და ზუსტად არ ვიცი რა მოხდა.

21

14 აგვისტო 2019 14:55

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 8994
იგივე მოდრიჩი 10000% ით გასაშვებია მარა ჰა მაგის იმედზე ვარო გაიძახის. მოიყვანონ თუნდაც სპორტინგიდან ბრუნო ძალიან მაგარი ცენტრი უნდა დადგეს წესით მარა არა იგივე სასტავს მიჩერებია

22

14 აგვისტო 2019 14:55

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5514
ციტატა: kontaqti
ზიდანს არ უნდა თორე ვან დე ბეეკს 2 დღეში დაითრევდა რეალი რამისაა თვითონ ჩამოვიდნენ ეგ და ერიკსენი მადრიდში მაგრამ არა ფრანგი პოგბა უნდა მაინც და მაინც. ნეიმარა ეძახით ხუშტურიანს და ფულის.მონად აბა პოგბა რაღა გამოდის?

სიტყვა გარანტია იცი რას ნიშნავსს??სანამ დათანხმდებოდაა უკვე ჰქონდა სიაა ვისი ყიდვა უნდა და ამის შემდეგ მიიღო პერესმა ზიდანისგან დაბრო,რარტო მაჩეჩებბ დებეკს და ერიქსენ როცაა პირობა მომეცი პოგბას მიყიდი?მწვრთნელია და თვლის რომ მის საქმეს პოგბაზე მეტად ვერავინ გააკეთებს,არ უნდა ეს დეებეკი დაა ერიქსენიი,საქმე ისაა რომ ისე გამოდის რომ ზიდანი გადააგდეს და ბოლოს ზიდანზე გადატყდება ჯოხი აგერ შენც უკვე ტეხავ და შენაირი აქ ბევრი გამოჩნდება კიდევ.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

23

14 აგვისტო 2019 14:57

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2334
ZIZOU...-ამ ხალხით ვერ დადებს იმ შედეგს რაც საჭიროა.ნახევარდაცვა გადამლაშებულია,წესიერი მარჯვენა შემტევი არ გვყავს,ნუ თუ ბეილს არ ჩავთვლით,მაგრამ ბეილსა და ზიდანს შორის რაც ხდება კარგად ვიცით,ამიტომ რამდენად გამოიყენებს მას ეგ ცალკე საკითხია.ჩემი აზრით ყველაზე დიდი პრობლემა მაინც ცენტრშია,რადგან აშკარად საკუთარ თავს არც მოდრიჩი გავს და არც კროოსი,მათი შემცვლელები თუ არ მოვიდნენ და კონკურენცია არ გაიზარდა მაშინ არვ ვიცი რას უნდა ველოდოთ ამ სეზონში.

24

14 აგვისტო 2019 14:57

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5514
ციტატა: RONALDINHO
ნახევარდაცვაში სჭირდებოდა გუბდს გაძლიერება გეთანხმები.მარა მენდი რომ ზიდანის ტრანსფერია შენც ხომ ხვდები? როდრიგო და იოვიჩი პერესმა იყიდა პირადად.გეთანხმები ,პერესმა გადააგდო ზიდანი,მარა პოგბას შენთვითონაც იცი არ გამოუშვებდა მანჩესტერი 200 მინიმუმი დაუწერა ფასი მანჩესტერმა და გაზრდიდა დღითიდღე,ისევე როგორც მბაპეს 2 წელი კიდე პსჟ მილიარდადაც არ გამოუშვებს ნათელია.

მენდიზე არ გესაუბრებიი,მენდისს ტრანსფერის გაჩარხვა მარტივი იყო შედარებით,,,მაგრამ ყველაზე მეტად ვინც უნდოდა ნახევარზე მეტი არავინ მოუყვანაა
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

25

14 აგვისტო 2019 14:59

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: kontaqti
მენდი ეხლა პერესის მოთრეულია?

მენდი რომ მაგ შენ მარსელოს ამ,მოისვავს ცოტა ხანში აგერ შენ და აგერ მე,მენდის ზედმეტად აგდებულად უყურებთ თქვენ,,,მეგა ტრანსფერებზე ვსაუბრობთ და არაააა ახალგაზრდა ტალანტებზეე,,,და ესეთი მეგა დონის იგროკი მოუყვანა ერთი როცა ეს სია გაცილებით დიდი იყო!!!
ფეთანხმები მენდიზე. აგდებულად უყურებენ აქ და რა დაუუწუნეს მე ვერ ვხვდები სეტევა დაცვა ყველაფერი აქ და აიგდეს აქ იმის გამო რო ტრამვა მიიღო .

26

14 აგვისტო 2019 14:59

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5514
ციტატა: kontaqti
გეყურებიმა თამაშებს და ასე ჰაერზე არ ილაპარაკებდი

შენ რომ არ გიყურებია მენდის თამაშებს ლიონში გეტყობა და აქქ სხვაას ეუბნებიიი არ უყურებდიო,სასაცილოაა პირდაპირრრ,,,,ტიპი ერთერთი საუკეთესო იყო წინა სეზონში ლიონში.შემთხვევით ზიდანი არ დაადგავდა თვალს,ეხა შეენ იმის ამბიციაც კი გაქვს ზიდანზე მეტი იცი მაგრამ შენ ამბიციებს ხო არ გადავაყოლებთ ყველაფერს.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

27

14 აგვისტო 2019 15:01

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2334
ციტატა: RONALDINHO
ციტატა: Bordo
RONALDINHO-როდესაც სატრანსფერო ფანჯარა გაიხსნა პოგბამ თავიდანვე თქვა ახალი გამოწვევებისთვის მზად ვარო და ასევე თავისმა აგენტმაც ისაუბრა ამაზე.ესე იგი მაქამდე ზიდანთან ჰქონდა კონტაქტი.ეგ 200 მილიონი რაც იწერებოდა ძაან არასაიმედო გამოცემებში იყო გამოქვეყნებული,სქაიზე კი დაიწერა 150 მილიონად შეელევიანო და ემზადებოდნენ კიდეც სავიჩისა და ფერნანდეშისთვის,მაგრამ ოფიციალური შეთავაზება იყო როდრიგესი და 30 მილიონი,მაგდენად კი ნამდვილად არ გაყიდდა მანჩესტერი.რაც შეეხება მბაპეს,მაგ შემთხვევაში არ მიდევნებია თვალი სიახლეებისთვის და ზუსტად არ ვიცი რა მოხდა.

ხოდა გამორიცხული მგონია 150 მილიონად არ ეყიდა პოგბა პერესს.მაშინ სულ და.ლევებულა.მე უბრალოდ სხვა რამეს ვიძახი.ერიკსენისა და ვანდებეეკის ყიდვა 100 მილიონად შეუძლია რეალს და დარწმუნებული ვარ ზიდანი აბრკოლებს ,რადგან პოგბა უნდა.არადა რეალურად ისეთი 3ასონნახევარდაცვა ჰყავს რეალს ეს 2 კაცი უფრო საჭიროა,ვიდრე პოგბა.მბაპეს ყიდვა პერესს კი არა არავის არ შეეძლო გამორიცხეთ ეგ.რომელი ჭკვიანი გაყიდის მბაპეს?გამორიცხული თემაა სანამ 2021 წელი არ მოვა პსჟ არც კიბგანიხილავს შემოთავაზებებს.

ეგ ვთქვი მეც რომ 150 მილიონი არ შეუთავაზებიათ,როგორც მახსოვს ერთადერთი შეთავაზება,როგორც ოფიციალური იყო როდრიგესი და 30 მილიონი და რა თქმა უნდა ამით არ დაკმაყოფილდნენ,მაგრამ იმაში ნამდვილად გეთანხმები და საკვირველია თუ რატომ არ ცდილობენ ერიქსენის მოყვანას,მიუმეტეს ახლა საოცრად იაფია მისი ღირებულება და რატომღაც ბეეკზეც შეჩერდა საუბრები.არ ვიცი შიდა სამზარეულოში რა ხდება,მაგრამ ფაქტია რომ ამით გუნდი ზარალდება.

28

14 აგვისტო 2019 15:01

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5514
ციტატა: Dani carvajal
ფეთანხმები მენდიზე. აგდებულად უყურებენ აქ და რა დაუუწუნეს მე ვერ ვხვდები სეტევა დაცვა ყველაფერი აქ და აიგდეს აქ იმის გამო რო ტრამვა მიიღო .

ჯერ გაიაროს ადაპტაცია გუნდში,ფრანგები ძაან არ ევასებათ აქ ზოგ კატეგორიას,იმენა ყველაზე მეტად ფრანგებზე მიდის მთელი გინებები,ზიდანი,ბენზემა,ეხა მენდიი,რამოსის ჩასვრილს ყველაფერს ვარანის აბრალიდნენ!! და ესე შემდეგ პოგბასაც ჩაუსაფრდებოდნენ!!!
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

29

14 აგვისტო 2019 15:02

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ზიდანს უნდოდა აზარი მენდი პოგბა და კიდე ვინმე მარჯვენაზე და გაშვება უნოდა მოდრიჩი ბეილი ხამესი მარიანო . და რა მოხდა ?
ამ გუნდს უნოდა პოგბა ჰაერივით მრავლმხრივი ცენტრიიი უნდოდა ამ ჩვენს ცენტრს თორე კროოსაც მიეძინა

30

14 აგვისტო 2019 15:04

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 8994
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
სიტყვა გარანტია იცი რას ნიშნავსს??სანამ დათანხმდებოდაა უკვე ჰქონდა სიაა ვისი ყიდვა უნდა და ამის შემდეგ მიიღო პერესმა ზიდანისგან დაბრო,რარტო მაჩეჩებბ დებეკს და ერიქსენ როცაა პირობა მომეცი პოგბას მიყიდი?მწვრთნელია და თვლის რომ მის საქმეს პოგბაზე მეტად ვერავინ გააკეთებს,არ უნდა ეს დეებეკი დაა ერიქსენიი,საქმე ისაა რომ ისე გამოდის რომ ზიდანი გადააგდეს და ბოლოს ზიდანზე გადატყდება ჯოხი აგერ შენც უკვე ტეხავ და შენაირი აქ ბევრი გამოჩნდება კიდევ.

არ უშვებენ მაგ პოგბას და ჰაა იხმარონ ეხლა ეს პერესი უკნიდან. ამანაც მაინც და მაინც ეს პოგბა აიჩემა თორე რა აქვს პოგბასეხლა ისეთი დამტკიცებული რო მაგაზე წამოეკიდოს.მაინც და მაინც მტელი რეალი

31

14 აგვისტო 2019 15:06

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5514
ციტატა: RONALDINHO
დარწმუნებული ვარ ზიდანი აბრკოლებს ,რადგან პოგბა უნდა.

როცა დაპირებას მოგცემენ დაა გადაგაგდებენ,უკვე ეს პრინციპიოს საკითხი ხდებაააა .ან პოგბა ან საერთოდ არავინ.შესაბამისად შედეგებზე პასუხი აგოს პერესმა და არაააა ზიდანმა!! მაგას ისეთი ტრანსფერები აქ გაჩარხული რომ მოენდომებინა პოგბა დაიდებოდა და ცენტრიც დალაგდებოდა,,გახსნით თამაშშ ვუყურე მანჩესტერის და ტიპი აბსოლიტურად ყველაფერი იყო.საყრდენი,ცენტრალური ნახევარმცველიც ,გამთამაშებელიცცც,,ფორვარდიც,,პოგბა არის ზე დონეე,.,რაში წირდებაა მოდრიჩის მინი ვარიანტი ერიქსენი ან კიდევ წვერგაუპარსავი დებეკი მაგაზე ვერ ააწყობ თამაშშსსსს ეგ მომავლის პერსპეკტივა უფროა და ჩვენ გვჭირდება ჯკაცი ვინც ნახევარდაცვას დაარეგულირებს ეხლა და არა 235677 საუკუნის შემდეგ.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

32

14 აგვისტო 2019 15:06

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 8994
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
შენ რომ არ გიყურებია მენდის თამაშებს ლიონში გეტყობა და აქქ სხვაას ეუბნებიიი არ უყურებდიო,სასაცილოაა პირდაპირრრ,,,,ტიპი ერთერთი საუკეთესო იყო წინა სეზონში ლიონში.შემთხვევით ზიდანი არ დაადგავდა თვალს,ეხა შეენ იმის ამბიციაც კი გაქვს ზიდანზე მეტი იცი მაგრამ შენ ამბიციებს ხო არ გადავაყოლებთ ყველაფერს

აი ჰაკიმის თამაშებს ძალიან ბევრს ვუყურე და ძალიან მაგარი სეზონი ქონდა დორტმუნდში საუკეთესო ახალგაზრდად დაასახწლწს ღუარ ვცდები

33

14 აგვისტო 2019 15:06

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: Dani carvajal

ჯერ გაიაროს ადაპტაცია გუნდში,ფრანგები ძაან არ ევასებათ აქ ზოგ კატეგორიას,იმენა ყველაზე მეტად ფრანგებზე მიდის მთელი გინებები,ზიდანი,ბენზემა,ეხა მენდიი,რამოსის ჩასვრილს ყველაფერს ვარანის აბრალიდნენ!! და ესე შემდეგ პოგბასაც ჩაუსაფრდებოდნენ!!!
როგორც კი გაბაზრდა რო ზიზუს მენდი უნდოდა მაგრა გამისწორდა . ლიონში მენდის ვბალეშიკობდი პირადად უნიჭიერესი ბიჭია და ძაან მშრომელი , თავმდაბალი ზიდანის მითითებებს ზუსტად უსიტყვოდ შეასრულებს . ზიდანზე უფრო მეტად მე მინდოდა მენდი რეალში 😁 და ბევრი ფრანგი რეალში მომავალშიი ვაფშეეე 👍. მბაპე პოგბა მომავალ წელს და ეგაააა ჩემი ოცნების რეალი იკვრება , ამ რეალს ეხლა მბაპე პოგბა რო მისცეს გადავთიბავდით ლალიგას და ლიგაზე ვინც შეგხვდებოდა .

34

14 აგვისტო 2019 15:08

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 8994
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ნახევარმცველიც ,გამთამაშებელიცცც,,ფორვარდიც,,პოგბა არის ზე დონეე,.,რაში წირდებაა მოდრიჩის მინი ვარიანტი ერიქსენი ან კიდევ წვერგაუპარსავი დებეკი მაგაზე ვერ ააწყობ თამაშშსსსს ეგ მომავლის პერსპეკტივა უფროა და ჩვენ გვჭირდება ჯკაცი ვინც ნახევარდაცვას დაარეგულირებს ეხლა და არა 235677 საუკუნის შემდეგ.

რომელნძლიერ გუნდებთან დაურეგულირებია ნახევარდაცვა? ერთი ნახმარი ჩელსინდაიჭირეს და ვსოო პოგბა მოინათლა.მეორე ინიესტად.

35

14 აგვისტო 2019 15:09

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2334
ციტატა: kontaqti
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
შენ რომ არ გიყურებია მენდის თამაშებს ლიონში გეტყობა და აქქ სხვაას ეუბნებიიი არ უყურებდიო,სასაცილოაა პირდაპირრრ,,,,ტიპი ერთერთი საუკეთესო იყო წინა სეზონში ლიონში.შემთხვევით ზიდანი არ დაადგავდა თვალს,ეხა შეენ იმის ამბიციაც კი გაქვს ზიდანზე მეტი იცი მაგრამ შენ ამბიციებს ხო არ გადავაყოლებთ ყველაფერს

აი ჰაკიმის თამაშებს ძალიან ბევრს ვუყურე და ძალიან მაგარი სეზონი ქონდა დორტმუნდში საუკეთესო ახალგაზრდად დაასახწლწს ღუარ ვცდები

ჰაკიმს მარჯვენა ფლანგზე არ ათამაშებდნენ?

36

14 აგვისტო 2019 15:09

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5514
ციტატა: kontaqti
არ უშვებენ მაგ პოგბას და ჰაა იხმარონ ეხლა ეს პერესი უკნიდან. ამანაც მაინც და მაინც ეს პოგბა აიჩემა თორე რა აქვს პოგბასეხლა ისეთი დამტკიცებული რო მაგაზე წამოეკიდოს.მაინც და მაინც მტელი რეალი

არ უშვებენ კი არაა ფული დაჟმოტა ესაა სიმართლე თორემ პოგბასაც ჰქონდა სურვილიი ამის გადმოსულიყოო.უბრალოდ პერესმააა თავისი პირადი ტრანსფერებით იმდენი ფული დახარჯა პოგბას საყიდელი ფული ფაფუ.იოვიჩი ზიდანის ტრანსფერი არაა,არც როდრიგოო ,ზიდანის არის აზარი და მენდი.დანარჩენიი პერესის პირადი ხუშტურებით მოყვანილი,აი სად დაიხარჯა პოგბას საყიდელი ფული.ამიტომ არის გამწარებული ზიდანი.პერესიი არ უთანხმდება მწვრთნელსს.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

37

14 აგვისტო 2019 15:11

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: kontaqti
ციტატა: FERNANDO_REDONDO

რომელნძლიერ გუნდებთან დაურეგულირებია ნახევარდაცვა? ერთი ნახმარი ჩელსინდაიჭირეს და ვსოო პოგბა მოინათლა.მეორე ინიესტად.
ნაკრებში ან..რევს პოგბა ?? ერიკსენს რა დაუნახე აბა ისეთი რაც არააქ პოგბას ? ერიკსენის თამაში მე ჯერ ზღაპრუპი არ მინახავს არაფერი . სუსტებთანაც . ჯარიმის გარდა .

მიტყდება პერესი ზიდანს რო მოაწმიბდავს ხელს ხო ვიცი . ეგ ბებერი დაბერდა და გამო..ლევდა .

38

14 აგვისტო 2019 15:13

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5514
ციტატა: kontaqti
რომელნძლიერ გუნდებთან დაურეგულირებია ნახევარდაცვა? ერთი ნახმარი ჩელსინდაიჭირეს და ვსოო პოგბა მოინათლა.მეორე ინიესტად.

შენ გაქ ამბიცია ზიდანზე მეტი იციი,ამბიცია კარგია მაგრამ ამბიცია უტოპიაში არ უნდა გადაგივიდეს.შენ რასაც საუბრობ სრული უტოპიააა და განხილვასაც არ ექვემდებარებაა.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

39

14 აგვისტო 2019 15:13

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2334
ციტატა: kontaqti
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ნახევარმცველიც ,გამთამაშებელიცცც,,ფორვარდიც,,პოგბა არის ზე დონეე,.,რაში წირდებაა მოდრიჩის მინი ვარიანტი ერიქსენი ან კიდევ წვერგაუპარსავი დებეკი მაგაზე ვერ ააწყობ თამაშშსსსს ეგ მომავლის პერსპეკტივა უფროა და ჩვენ გვჭირდება ჯკაცი ვინც ნახევარდაცვას დაარეგულირებს ეხლა და არა 235677 საუკუნის შემდეგ.

რომელნძლიერ გუნდებთან დაურეგულირებია ნახევარდაცვა? ერთი ნახმარი ჩელსინდაიჭირეს და ვსოო პოგბა მოინათლა.მეორე ინიესტად.

ერთი კაცი მთელ ნახევარდაცვას ვერ აიღებს სკუთარ თავზე.ახლა გადახედე აბა ვინებთან ერთად თამაშობს და ამის და მიუხედავად მაინც მშვენიერი სტატისტიკა აქვს.სიტისთან და მასეთ გუნდებთან მარტო ნამდვილად ვერ დაიჭერს ნახევარდაცვას.

40

14 აგვისტო 2019 15:14

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5514
ციტატა: Dani carvajal
რიკსენს რა დაუნახე აბა ისეთი რაც არააქ პოგბას ?

აი ერიქსენს რომ პოგბას ამჯობინებ იქმოკვდა საფეხბურთო ინტელექტზეე საუბარი.დღეს პოგბას სტილის უნივერსალი ნახევარმცველიო სანთლით საძებნელიაა.

ციტატა: Bordo
ერთი კაცი მთელ ნახევარდაცვას ვერ აიღებს სკუთარ თავზე.ახლა გადახედე აბა ვინებთან ერთად თამაშობს და ამის და მიუხედავად მაინც მშვენიერი სტატისტიკა აქვს.სიტისთან და მასეთ გუნდებთან მარტო ნამდვილად ვერ დაიჭერს ნახევარდაცვას.

+11111
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

41

14 აგვისტო 2019 15:20

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
რაზე დაობ კონტაკტ მარრთლა :დდ. პოგბა არაა თურმე მეორე ინიესტა?? უკეთესი ნახევარ მცველი ამ მაშტაბის ბევრი იციიი დღეს ?? ხასიათი აქ რთული თორე პოგბაზე მაშტაბური და ნრავალმხრივი ნახევარ მცველი ჩამოყალიბებული მე არ ვიციი დღეს არავინ რო ჯობდეს .

ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: Dani carvajal
რიკსენს რა დაუნახე აბა ისეთი რაც არააქ პოგბას ?

აი ერიქსენს რომ პოგბას ამჯობინებ იქმოკვდა საფეხბურთო ინტელექტზეე საუბარი.დღეს პოგბას სტილის უნივერსალი ნახევარმცველიო სანთლით საძებნელიაა.
ციტატა: Bordo

ერიკსენი ჯობია სებალიოსს 😆 თორე მაგას პოგბას გვერდით როგორ დავაყენებდი . პოგბაზე უნივერსალი ნახევარ მცველი მე არ მეგულება ჯერჯერობით არავინ. ინტელექტი ბურთთან მუშაობის სისწრაფე მოედნის ხედვა პასის კულტურა დარტყმა ყველაფერი შეუძლია .
ძმაც კი იძახდა მზადაა რეალში წასასვლელადო და პერესის აჩკქარიკა ჟმოტი დედა რო ვატირე ხამესი და 30 მილიონით უნდოდა პოგბა ნანუსი არააქ ტიპს.

42

14 აგვისტო 2019 15:24

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5514
ამ სიაში იყო,აზარი,მენდი პოგბა მანე და მბაპე.კარგი მბაპე გამოვრიცხოთ რთული იყოო და გასაგებიაა ამაზე ზიდანმაც ისაუბრაა,მაგრამ პოგბაა ?ფეხბურთელმა დაადასტურა სურვილი,რაიოლაც მზად იყო მოსალაპარაკებლად,მაგრამ იცით რა მოხდა ხალხნო??ნახევარზე მეტი ტრანსფერი თვითნებურად გააკეთაა.პლიუს ამას ვისაც ითხოვდა თავის დროზე გაეყიდა არ გაყიდა რომ ის ფულკიც გამოეყენებინათ,პოგბას და მანეს ყიდვა შესაძლებელი იყო ამ უაზრო იოვიჩებში დააა როდრიგოებშიი რომ არ გადაეყარათ ფულებიი,შესაძლებელი იყო დიახ გაყიდული ფეხბურთელებიდანაც შემოვიდოდაა თანხები.მაგრამ პერესი რისი პერესიაა საკუთარ ამბიიციებს რომ არ გადააყოლოს კლუბი.აი ეს მოხდა.ტოჩკა.

დაჟე აზარის თემაც არ გამოვიდოდაა პროსტა ჩელსი იყო ვინუჟდენში და თავად აზარმა მოტკკნა თავ ტრაკი თორემ ეგეც გაიმაზებოდააა.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

43

14 აგვისტო 2019 15:26

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2334
ციტატა: Dani carvajal
რაზე დაობ კონტაკტ მარრთლა :დდ. პოგბა არაა თურმე მეორე ინიესტა?? უკეთესი ნახევარ მცველი ამ მაშტაბის ბევრი იციიი დღეს ?? ხასიათი აქ რთული თორე პოგბაზე მაშტაბური და ნრავალმხრივი ნახევარ მცველი ჩამოყალიბებული მე არ ვიციი დღეს არავინ რო ჯობდეს .

ზოგადად ერიქსენიც საკმაოდ მაღალი დონის ნახევარმცველია,უკვე მერამდენე მატჩია ვუყურებ და მათი ნახევადაცვა სანამ ერიქსენი არ გამოვა მაქამდე ძაან აბდაუბდათ თამაშობს,მაგრამ პოგბა უფრო მრავალმხრივი ფეხბურთელია და მგონი ამაზე არც ღირს დავა.ასევე საკმაოდ ბევრ ფორმაციაში შეიძლება მისი გამოყენება სხვადასხვა ადგილას,როგორც რედონდომ აღნიშნა უფრო მეტი სქილი აქვს და ამაში მთლიანად ვეთანხმები.რაც შეეხბეა რეალის ტრანსფერებს,პირველ რიგში უნდა მოსულიყო აზარი,მეორე რიგში ნახევარდაცვა უნდა განახლებულიყო და შემდეგ უნდა მოეყვანათ სხვა დანარჩენი,მაგრამ უკუღმა დაიწყო ფლორენტინომ მუშაობა და ახლა სანანებელია ეგ ყველაფერი.მარტო ვინიციუსსა და როდრიგოში გუნდმა 90 მილიონი გადაიხადა და ზოგადად ბოლო ხანებია ყიდულობენ ამ ახალგაზრდებს და შემდეგ წესიერად არც იყენებენ.

44

14 აგვისტო 2019 15:26

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
დაჟე აზარის თემაც არ გამოვიდოდაა პროსტა ჩელსი იყო ვინუჟდენში და თავად აზარმა მოტკკნა თავ ტრაკი თორემ ეგეც გაიმაზებოდააა.
აზარი რო ყოფილიყო 150,170 მილიონი არ იყიდიდა პერესი . პოსტა 100 იყო მაგ დონის იგროკში და ეგ იყო თორე არ იყიდიდა პდნავ ნეტი რო ყოფილიყო გამოსასყიდი :დდ

45

14 აგვისტო 2019 15:32

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2334
ციტატა: Dani carvajal
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
დაჟე აზარის თემაც არ გამოვიდოდაა პროსტა ჩელსი იყო ვინუჟდენში და თავად აზარმა მოტკკნა თავ ტრაკი თორემ ეგეც გაიმაზებოდააა.
აზარი რო ყოფილიყო 150,170 მილიონი არ იყიდიდა პერესი . პოსტა 100 იყო მაგ დონის იგროკში და ეგ იყო თორე არ იყიდიდა პდნავ ნეტი რო ყოფილიყო გამოსასყიდი :დდ

მაგიტომაც არ იყიდა წინა წელს.თუ კარგად გახსოვთ,მაშინაც მიდიოდა საუბრები მაგრამ აშკარად ეძვირა ფასი და აზარმაც რამდენჯერ დააფიქსირა რომ მისი კუმირი ზიდანია და ასე შემდეგ,მაგრამ ფასის და გამო არ მოხეხდა მისი შეძენა.ზუსტად ეგ მოხდა პოგბას შემტხვევაშიც.მართლა სასაცილოა როდესაც მოსაშორებელ როდრიგესსა და 30 მილიონს სთავაზობ გუნდს,სასაცილოდაც არ ეყოფოდათ ეგ შეთავაზება.

ჯერ ადრეა სატრანსფერო ფანჯრის დახურვა,შეიძლება კიდევ ბევრი რამ შეიცვალოს,მაგრამ ამ ეტაპზე სახარბიელო მდგომარეობა ნამდვილად არ არის.

46

14 აგვისტო 2019 15:33

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Bordo
ციტატა: Dani carvajal
ზოგადად ერიქსენიც საკმაოდ მაღალი დონის ნახევარმცველია,უკვე მერამდენე მატჩია ვუყურებ და მათი ნახევადაცვა სანამ ერიქსენი არ გამოვა მაქამდე ძაან აბდაუბდათ თამაშობს,მაგრამ პოგბა უფრო მრავალმხრივი ფეხბურთელია და მგონი ამაზე არც ღირს დავა.ასევე საკმაოდ ბევრ ფორმაციაში შეიძლება მისი გამოყენება სხვადასხვა ადგილას,როგორც რედონდომ აღნიშნა უფრო მეტი სქილი აქვს და ამაში მთლიანად ვეთანხმები..
ხო მაგრამ პოგბა რო ჯობია ყველას ერთად აღებული ეგ ხო ფაქტია . სადაც გინდა დააყენო ყველგან შეუძლია . ზიზუს უნდოდა მენდი პოგბა აზარი მბაპე . მენდი და აზარი მოუყვანეს და მბაპე თვითონ არისურვა წამოსვლა წელს და გასაგებიაო ზიდანმა და მაშინ პოგბა მაინც მინდაო . რა ქნა პერრესმა ?
ხამესი და 40 მილიონი შესთავაზა პოგბაზე . ბარსამ დე იონგი 80 მილიობად იყიდა და პერესსს ,,პოგბა “ უნდოდა ხამესი +40 მილიონში :დდ ანუ 80 მილიონად გამოდის პოგბა უნდოდა . ვინ კისცემდა მასედ მდაბიო ფასში პოგბას. რაიოლა პოგბა მაგის ძმა ყველა ამობობდა წასვლა უნდა რეალშიო და მეტი რა ექნა პოგბას . თვითონ გადაეხადა თავისი ფული . ? პერესი რო აღარაა მაგიური ძველებურად ფაქტია დაბერდა და მოჩვარული ბებერი ,,,ლე” გახდა .

47

14 აგვისტო 2019 15:39

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ზიდანი არის ალჟირელი და ფრანგი უნდა გუნდში 😆😆😆😆😆😆. ალჟირელს ფრანგი უნდა გუნდში ესააა უტოპია . ალჟირელი თუა მოიყვანდა ბენასერს მაჰრეზს ფეკირს :დდ

48

14 აგვისტო 2019 15:40

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5514
ციტატა: aristotele
es kontaqti martals wers magram aq yvela ver bedavs tavisi azris dafiqsirebas egreve ucodinars da becs dauzaxeben tu zidan odnav maic gaakritika. da pogba martla gaxades iniesta. zidani aris nepotisti aljireli romelsac unda rac sheuzleba meti frangi yavdes gundshi da es natelia. zidani ar aris im donis mwvrtneli rogoric klopi gvardiola ancheloti mourinio hainkesi da svebi arian. zidans aq qarizma da da magit shezlo moexoda fexburtelebi. peres rom adanashauleb rom ara peresi mag ligebs ver moigebda zidani tu ratom es yvelam icis. aba laligashi 20 30 qulit agebs yovel wels da mand chans magis mwvrtneloba taqtikashi aris noli gudi sazizgar fexburts atamashebda.
laliga rom moigo vitom realma imxela resursi qonda zidans da mashinac zlivs moagebina peresma da tebamsa . barselona 12 qula wartves ai es aris tqveni zidani da gamochdeba wles yvelaferi rom ar eyoleba shaqiri ronaldo oliveri da sxvani

ზიდანი არ არის იმ დონის მწვრთნელი როგორც სხვები მაგრამ ზიდანმა 2 წელიწად ნახევარში ის გააკეთაა რაც მთელი სამწრვრთნელო კარიერა ჯერ არ გაუკეთებიტ მაგ ჩამონათვალიდან არავის.პარადოქსია არაა?))იმ დონის მწვრთნელი არააოოო როცა საუბრობ 3 ლიგის მომმგებ მწვრთნელზე ეს უკვე ტრაგიკომედიაა.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

49

14 აგვისტო 2019 15:42

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5514
ციტატა: Dani carvajal
ზიდანი არის ალჟირელი და ფრანგი უნდა გუნდში 😆😆😆😆😆😆. ალჟირელს ფრანგი უნდა გუნდში ესააა უტოპია . ალჟირელი თუა მოიყვანდა ბენასერს მაჰრეზს ფეკირს :დდ

საერთოდ ეროვნებით რომ აგებენ თეორიას მეცინება იმდენად არასერიოზულიაა.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

50

14 აგვისტო 2019 16:09

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: Dani carvajal
ზიდანი არის ალჟირელი და ფრანგი უნდა გუნდში 😆😆😆😆😆😆. ალჟირელს ფრანგი უნდა გუნდში ესააა უტოპია . ალჟირელი თუა მოიყვანდა ბენასერს მაჰრეზს ფეკირს :დდ

საერთოდ ეროვნებით რომ აგებენ თეორიას მეცინება იმდენად არასერიოზულიაა.

პოგბა არის უძლიერესი ფეხბურთელი,მანჩესტერში კიდე არ ჩანს იმდენად ნაკრებში ბევრად უკეთესია, დაცვა შეტევა, გოლის გატანა და ასე შემდეგ ყველაფერი აქვს როგორც საჭიროა, ერიკსენს ვერც შევადარებ ბევრად ფართოა პოგბას შესაძლებლობები უდიდესი შეცდომაა რო მაგას არ ყიდულობს პერესი, მე თვითონ მაქ მოსმენილი ინტერვიუ სადაც ამბობს რეალში გადასვლის სურვილი მაქვს ამ ზაფხულს მარა წინასწარ არ ვიცი რა მოხდებაო, ფაქტია ფული დაჟმოტა პერესმა მარა ამის მიზეზი ეს ტრანსფერები არ ყოფილა, იგივე იოვიჩი და მილიტაო არ დაჯდა ძვირი დღევანდელი ფასებიდან გამომდინარე, როდრიგო 1 წლის უკან იყიდეს და ფულიც მაშინ გადაიხადეს მთელი ეს ერთი წელი რეალს ეკუთვნოდა და ვთვლი რო ეგ ბიჭი ვინიციუსზე ჩკვიანია, რეალის შემოსავლიდან გამომდინარე არ იქნება პოგბას მოყვანა პრობლემა 160-180 მაინც რო გადაიხადოს პერესმა ,მარა არ იხდის ავტორიტეტული გამოცემები წერენ რო 100 მილიონად უნდოდა თავიდანო და მერე ზიდანი რო ძაან მიაწვა 120 ზე მეტს არ გადავიხდიო პერესმა, ამ 120 ად არ უშვებენ პოგბაას, ეს მოდრიჩი ვეღარ ქაჩავს ისე და ისკო თუ გევასება არ ვიცი მარა ღმერთმა დამიფაროს ის რეალი ვნახო ისკო რო ყველაზე გადამწყვეტი ნახევარმცველი იქნება გუნდში, დღეის მდგომარეობით 160 რო პერესმა გადაიხადოს პოგბაში და ნეიმარი თუნდაც იჯარა+გამოსყიდვის უფლებით დაითრიოს უკვე კარგი შედეგია მარა პერესი წლებია ფულს ჟმოტავს მბაპეში 180 დაენანა თავის დროზე ფაქტია, ეს ფელიში მაინც მოეყვანა 130 ად ვინიციუსის ასაკისაა მარა შედარებაც კი ტეხავს ვინის და ფელიშის დღესდღეობით

51

15 აგვისტო 2019 01:05

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Au es pogba ar gamoiyvanes ragac saswauli fexburteli. Peresma fuli ki ar mojmota, ar girs eg arc 200 milioni, arc 180 da arc 150 manchesteruli karieris mixedvit. Magaria, magram magdeni ar girs da arc me gadavixdidi mag fasebs. Tips iuves mere progresi ar qonia, erti msoflioze gaibrwyina, imis mere mteli sezoni chaagdo da imaze mets itxovs wupaki manchesteri vidre gadaixada. Da peresi ratoa jmoti, ro ar dagoimda? Raki zidanma amoichema frangi ara stabiluri fexburteli, peresma nebismieri ararealuri tanxa unda gadaixados? Iovichi kide mtacebelia, mosayvani iyo da moiyvnes, aba 32 wlis ara stabiluri benzemas imedze xo ar iqneboda gundi. Rodrigo kide magari talantia da ityvis tavis sityvas

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

რეკლამა

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 ბელინგემი 16
2 დოვბიკი 16
3 მაიორალი 15
4 ბუდიმირი 15

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 რეალი 6 6 0 0 18
2 ნაპოლი 6 3 1 2 10
3 ბრაგა 6 1 1 4 4
4 იუნიონ ბერლინი 6 0 2 4 2

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...

4-3-3
4-4-2
4-2-3-1



მთვლელები

საიტის არქივი:

აპრილი 2024 (225)
მარტი 2024 (335)
თებერვალი 2024 (456)
იანვარი 2024 (411)
დეკემბერი 2023 (372)
ნოემბერი 2023 (391)