მბაპე:,,პსჟ ძალიან დასუსტდება, თუ ნეიმარი წავა"

კილიან მბაპე ლოტინმა ნეიმარის „რეალში“ ტრანსფერთან დაკავშირებით კიდევ ერთი კომენტარი გააკეთა...


„უნდა ვაღიაროთ, რომ ნეიმარის „რეალში“ ტრანსფერი „პსჟ“-ს შეტევით პოტენციალს ძალიან დიდ დაღს დაასვამს. მე არ ვარ პრეზიდენტი და არ ვწყვეტ ვინ წავა და ვინ დარჩება, თუმცა ვფიქრობ, რომ ყველაფერი უნდა გავაკეთოთ ბრაზილიელი ვარსკვლავის შესანარჩუნებლად“-განაცხადა მბაპემ. dle 10.1

  • Datuna
  • 12 აგვისტო 2019
  • 5268
  • 55

1

12 აგვისტო 2019 13:09

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Shen dalpebi mag psjshi rogorc vatyob

2

12 აგვისტო 2019 13:14

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
შეეე შაკალოო შენ რატოარ გადმოხვედი რეალში ეგდე პსჟ მანდ დაგალპობენ და ჩაქრებიი 😣

3

12 აგვისტო 2019 13:33

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ნეიმარი უნდა ვიყიდოთ თუ ეს არ მოხდა ბეილი უნდა დადგეს მარჯვნივ, ბენზემა ძაან მევასება მაგრამ მგონი დღესდღეისობით გუნდში არსებული რესურსიდან იოვიჩსაც და ბენზემასაც მარიანო აჯობებდა. ხამესიც არ უნდა გაუშვან. ისკოც კარგად გამოყურება ვალვერდეც არააა ცუდი მაგრამ თუ არ ყიდულობენ არავის ცენტრში ხამესი უნდა დარჩეს. მოკლედ ზიდანმა უნდა დაივიწყოს პირადი ამბები და რესურსიდან გამომდიმარე უნდა იმოქმედოს. კურტუა კარვა რაფა რამოსი მარსელო კროოს მოდრიჩი კაზემირო აზარი ბეილი ბენზემა. მარიანოს ზღაპარშიც არ ათამაშებენ თორემ უკეთესინიქნებოდა. ამაზე კარგი გუნდი არ დადგება და თუ შეთამაშდნენ და ფორმაში შევიდნენ ძაან მონსტრი დადგება

4

12 აგვისტო 2019 13:39

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 221
მბაპეს გადმოსვლაზე როცა იყო საუბარი იგივეს იძახდა ნეიმარიც.

5

12 აგვისტო 2019 14:10

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
სადმე გადვიდეს აწი ეს ნეიმარი მაგარი შევწუხდი ერთი და იგივე თი. წავიდეს ბარსაში თუ მიდის .და მოვიდეს თუ რეალში მოდის . ყოველ წელს მაგ ტრაკის მთამაშებელზე ჭორები გაიღუნა ტვინი.

6

12 აგვისტო 2019 14:13

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 71
მემგონი წელს ზიდანის პირადი კომფლიქტები ფეხბურთელებთან დაგვღუპავს, არვიცი იმედია ისევ ისე კარგად ითამაშებს გუნდი როგორც ადრე ზიდანის დროს ხდეოდა მაგრამ, გამტანი ისევ ჭირს გუნდში, ბენზემა ბენზემაა როგორც ყოველთვის, იოვიჩს ჯერ არაფერი ეტყობა მოტივირების რომ ძრითადის ფორვარდობა უნდოდეს, აზარი კარგი ფეხბურთელია მაგრამ გოლიადოტი არაა ვინიციუსმა დარტყმა დღემდე ვერ ისწავლა, არ თქვათ ახალგაზრდაა და მაგის ბრალიაო, ახალგაზრდაა მბაპე და გააქ გოლები, რავი წელს ვის იმედზე ვართ შეტევაში 🤔🤔 ბეილს ზიზუმ ლამის ომი გამოუცხადა აგდებს გუნდიდან, არც დიდად მეიმედება ეგ კაცი 80%ტრამა აქ და აცდენს თამაშენს მაგრამ თუ არავის ვყიდულობთ ჯობია ზიდანმა თვის თვზე წინ გუნდის ინტერეესი დააყენოს და დატოვოს ფაფხურა ვინივიუსს აჯობებს, ნახევარ დაცვაში ვან დე ბეეკზე იწერება მაგრამ ნეიმარმა იმდენად აურია თავგზა ბაბუს რო მგონი ეგ სულ მიავიწდა, არადა 2 მსოფლიო დონის ნახევარმცველის დათრევა შეილება ერიქსენის და ვან დე ბეეკის თანაც ისე რო არც ბევრის დახარჯვა მოუწიოს ბაბუს, რაზე ფიქრობენ საინტერესოა

7

12 აგვისტო 2019 14:24

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2625
მარიანო მენანება ძალიან, ტიპი გაანადურეს, თამაში არ აღირსეს. იოვიჩი მაგარი დაბნეულია, მის კლასში და შესაძლებლობებში ეჭვის შეტანა არ შეიძლება, არ ვიცოდე მაინც რეებს აკეთებდა გასულ წელს, ადაპტაცია სჭირდება და ჯერ ვერ დაეხმარება რეალს იმ დონეზე. სწორედ ამიტომ ბენზემას ფეხი ფეხზე აქვს გადადებული და მაგარი კუტუზე კიდია ისედაც იცის იოვიჩი ჯერ ვერ ამოაგდებს, მარიანო კი მიგდებულია ჩვარივით ესეც კარგად იცის და კონკურენტი ისევ არ ყავს. ტვინი შეიჭამა უკვე, ვინმემ მითხრას რომ მარიანო ათამაშა და ვერ გაამართლა ან მისგან არაფერი გამოვა, ვერავინ მეტყვის. ძალიან კარგი ფეხბურთელია და გადავიდეს სადმე რა, მერე გამოჩნდება რაც შეუძლია. მეტი დრო რო მიეცა ზიდანს ძალიან ბევრ კარგ რამეს გააკეთებდა მაგრამ ამოჩემება იცის მაგ კაცმა და კიდე ბენზემას შეძრომა, ცუდს არ ვიტყვი და არ ვაგინებ ბენზემას მაგრამ უკვე ნათელია ეს ყველაფერი ვაზელინობას აქვს ადგილი მაშინაც კი როცა არაფერი გამოსდის.

8

12 აგვისტო 2019 14:31

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ჯერ სეზონი არ დაწყებულაა და უკვე ზიდანზე მთელი ნეგატივი მოდისს.რომ გუნდი სეზხონს ჩააგდებს და ესე შემდეგ.ამ დროს მიჩნდება ერთი მარტივი ლოგიკური კითხვაა....მომავალის ხილვები გაქვთ?? მე იცი რას ვაკვირდები,ბევრიი ჩასაფრებულის პოზიციიდან არის და სულაც არ უხარიათ ზიდანის წარმატებებიი.ამას მთელი სერიოზულობით ვსაუბრობ.

ციტატა: Axl
ცუდს არ ვიტყვი და არ ვაგინებ ბენზემას მაგრამ უკვე ნათელია ეს ყველაფერი ვაზელინობას აქვს ადგილი მაშინაც კი როცა არაფერი გამოსდის.

შეეენც ბრუტუსს?))) არ მოველოდი.ნელ ნელა ამათ რელსებზე გადადიხარ.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

9

12 აგვისტო 2019 14:46

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2625
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
შეეენც ბრუტუსს?))) არ მოველოდი.ნელ ნელა ამათ რელსებზე გადადიხარ

მე ჩემი საკუთარი რელსები მაქვს და მასზე ვდგავარ. რას არ მოელოდი, ბენზემას რომ არ ვიცავ გამალებით? ვგმობ მის მიმართ გინებას და შეურაცხყოფას, რადგან რეალის ქომაგი ბენზემას არ უნდა ლანძღავდეს, ერთ-ერთი საუკეთესო ფეხბურთელია ვისაც რეალში უთამაშია და ლეგენდაა რეალის ამას ბევრი ფილოსოფია არ სჭირდება. მაგრამ თვალებს ვერ დავიბრმავებ, რასაც ვხედავ იმას ვამბობ. იმის გამო რომ ბენზემას პატივს ვცემ და საერთოდ არ ვარ მის მიმართ ნეგატიურად განწყობილი ეგ არ ნიშნავს რომ მის ალტერნატივას არ უნდა ვხედავდე. ხომ არ ვიძახი რეალიდან გააგდონ მეთქი, გაგიგია ოდესმე ეგეთი რაღაც ჩემგან? იოვიჩს დრო არ ეძლეოდა და არ მესიამოვნა, მისცა და აჰა დავინახე რო ჯერ ბევრი უკლია ბენზემამდე და ხმას არ ვიღებ... მაგრამ მარიანოს რასაც უშვრება ეგ არის მარაზმი, ეს ბენზემას გამო ხდება, ზედმეტად უყვარს და იმდენს ვეღარ ხვდება კონკურენტი მიუჩინოს. მარიანოზე არ მითხრა ცუდი ფეხბურთელიაო ოღონდ, ვიცი რომ კარგად გესმის ფეხბურთი და ყველაფერს სწორად აანალიზებ.

აი რონალდუ რომ არ წასულიყოო, საერთოდ ხმას არ ამოვიღებდი საერთოდ)))) საუკეთესო დუეტი იყო, როგორ უნდა დაგცდეს სიტყვა, მაგრამ აღარ არის ის გენიალური მოთამაშე გუნდში და ბენზემამ აშკარად დაკარგა ის სასარგებლო ფუნქციები, სხვა რაღაც აქვს მოსაფიქრებელი აშკარად. აზართან ერთი გაითამაშა და მაგარი დუეტიაო მარა მე არ მჯერა მაგის. მარიანო კიდე გასაშვები არაა გუნდიდან, შეჩვეულია რეალს და მისით ისარგებლებს რეალი, სანამ იოვიჩი გაივლის ადაპტაციას ვირი ხეზე ავა და მარტო ბენზემას არაფერი გამოუვა სამწუხაროდ.

10

12 აგვისტო 2019 14:48

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: Axl
მაგრამ მარიანოს რასაც უშვრება ეგ არის მარაზმი, ეს ბენზემას გამო ხდება, ზედმეტად უყვარს და იმდენს ვეღარ ხვდება კონკურენტი მიუჩინოს. მარიანოზე არ მითხრა ცუდი ფეხბურთელიაო ოღონდ, ვიცი რომ კარგად გესმის ფეხბურთი და ყველაფერს სწორად აანალიზებ.

ბენზემას გამოვ არ ხდება უბრალოდ 2 ფორვარდი გვყავს უკვე და ამ მოცემულობაში მესამე ზედმეტიაა,სამივეს ვერ გაუნაწილებს დროსსს ერთი გაყავს მეორე შემოყავსს,,ბენზემა და იოვიჩია პრიორიტეტული,იოვიჩი რომ არ გვყავდეს შენ მოსაზრებას გავიგებდი.

იოვიჩს აძლევს დროს რადგან მას ჭირდება ადაპტაცია და ფორმაში შესვლააა,,ამავდროულადდ დროს აძლევსს ბენზემასაც რომ ფორმაში შევიდეს,რადგან ამ ორ ფეხბურთელზე აგებს მომავალ სეზონს,მარიანო კარგი ფეხბურთელია მაგრამ მისი ადგილი გუნდში არაააა .
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

11

12 აგვისტო 2019 14:50

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2625
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ბენზემას გამოვ არ ხდება უბრალოდ 2 ფორვარდი გვყავს უკვე და ამ მოცემულობაში მესამე ზედმეტიაა,სამივეს ვერ გაუნაწილებს დროსსს ერთი გაყავს მეორე შემოყავსს,,ბენზემა და იოვიჩია პრიორიტეტული,იოვიჩი რომ არ გვყავდეს შენ მოსაზრებას გავიგებდი.

იოვიჩი ეხლა არ მოვიდა? ეს მანამდეც ხდებოდა თორე მარიანო თითქმის წასულია ალბათ აღარ დატოვებენ. ადრეც არ ეძლეოდა საკმარისი დრო. იოვიჩი რო შეყავთ მეორე ტაიმში 45 წუთი ალბათ ამხელა თანხა გადაიხადეს და არ ჯდება ლოგიკაში 80-ე წუთზე შეყვანა მარა მარიანო ვინ ჩემი სუარესიაო.

ნეტა ბენზემამ საუკეთესო სეზონი დადოს, ნეტა რეალის ლიდერი იყოს, არავის პერსოფანი არ ვარ იოვიჩსახ გავკარი და მარიანოსაც სადაც ბენზემაა მაგრამ უჭირს აშკარად და ამიტომ ვსაუბრობ, თორე მაგაზე მეტად არაფერი გამიხარდება. ნეტა იმდენი ქნას იოვიჩი სკამიდან არ ააყენოს, ხმა თუ ამოვიღო, ბენზემამ თუ მოუმატა იოვიჩი კი არა ბევრი შეედაროს კლასში და გამოცდილებაში.

12

12 აგვისტო 2019 14:54

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მეკარეები: კურტუა, ნავასი

ცენტრალური მცველები: რამოსი, ვარანი, მილიტაო

მარჯვება მცველები: კარვახალი, ოდრიოზოლა

მარცხენა მცველები: მარსელო, მენდი

ჩამშლელები: კაზემირო, ვალვერდე

მარჯვენა ნახევარმცველები: მოდრიჩი, ბეეკი

მარცხენა ნახევარმცველები: კროოსი, ისკო

მარჯვენა გარემარბები: ბეილი, ვასკესი

მარცხენა გარემარბები: აზარი, ხამესი
ცენტრალური თავდასხმელები: ბენზემა, იოვიჩი, მარიანო

ვინიციუსი, როდრიგო, დიასი და კუბო არენდით ვალიადოლიდში პლიუს ედეგორიც გვყავს და მომავალ სეზონში დავიბრუნებთ ამათ უფრო გამოცდილებს

13

12 აგვისტო 2019 14:56

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
აუ ამის ტრანსფერმა ხო ტვინი მოტ*ნა გააჯვას მალე სადაც მიდის.მილიონებს აკეთებენ ალბათ ჟურნალისტები ამდენი ჭორებით

14

12 აგვისტო 2019 14:57

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: Axl
აი რონალდუ რომ არ წასულიყოო, საერთოდ ხმას არ ამოვიღებდი საერთოდ)))) საუკეთესო დუეტი იყო, როგორ უნდა დაგცდეს სიტყვა, მაგრამ აღარ არის ის გენიალური მოთამაშე გუნდში და ბენზემამ აშკარად დაკარგა ის სასარგებლო ფუნქციები, სხვა რაღაც აქვს მოსაფიქრებელი აშკარად. აზართან ერთი გაითამაშა და მაგარი დუეტიაო მარა მე არ მჯერა მაგის. მარიანო კიდე გასაშვები არაა გუნდიდან, შეჩვეულია რეალს და მისით ისარგებლებს რეალი, სანამ იოვიჩი გაივლის ადაპტაციას ვირი ხეზე ავა და მარტო ბენზემას არაფერი გამოუვა სამწუხაროდ.

არ შეიძლება ესე კონკრეტული მატჩით საერრთო სურათის დახატვაა,ესე შეიძლება მესიომაც ჩააგდოს კონკრეტული მატჩი და ვისაუბროთ აღარ ვარგიაა,მთავარია დინამიკა და სეზონის განმავლობაში რამდენად სტაბილურად გამოიყურება,ვერ დაგეთანხმები იმაში რომ დაკარგა ის ოპციები რაც აქვსს,კლუბს ჰქონდა ცუდი სეზონი და ამის ფონზე 30 გოლი გაიტანაა და საკმაოდ კარგი მაჩვენებელიაა ,ბევრმა ტოპ ფორვარდმაც იდენტური რაოდენობის გაიტანეს ზოგმაც უფრო ნაკლები.მარტო ბენზემა რომ იყო წინა სეზონში მაგიტომაცც გვქონდა ცუდი სეზონი და სხვა შემტევები სრულლლ აგონიაში იყვნენ.ბეილს თავის წილი გოლები რომ გაეტანა და სხვებს ესე სავალალო მდგომარეობა არ გვექნებოდა,მომავალ სეზონშიცცც აზარმა,იოვიჩმა თუ ბეილი დარჩაა მანაც დააა სხვა შემტევებმაც უნდა გამოიჩინონ თავიო თორემმმ ერთ კაცით რომ ჩემპიონი ვერ გახდები ეგ ნათელია,,რონალდუ კი იტანდა 40-50 გოლს მაგრამმ მარტო ის არ იტანდა,ჩვენ კი წინა სეზონში სხვა მოცემულობა გვქონდა,იტანდა მხოლოდ ერთი კაცი,ესეეე შეუძლებელია წარმატების მიღწევაა.ნეიმარი თუ გადმოვიდა ისიც თავის წილ გოლებს შეყრის ,ესეაა თანამედროვე ფეხბურთი მოწყობილიიი ყველა შემტევს ევალება გატანა და ტიპიური ცხრიანი რასაც ქვია ცოტა თუ თამაშობსს./
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

15

12 აგვისტო 2019 15:00

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 17
დროა გადმოხვიდე რეალში

16

12 აგვისტო 2019 15:03

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
იოვიჩს უფრო ტაქტიკური პრობლემა აქვსსს .რეალის ფილოსოფიასსს ვერ უწყობს ფეხს ჯერჯერობით,,ის რასაც ზიდანი ს რეალი თამაშობს 9 ანს მეტი ოპცია უნდა ჰქონდესსს .მე არ ვიცი რამდენად გაართმევს თავს მომავალში მაგრამ დღესს ეს ძალიან უჭირსს.სტანდარტული ცხრიანივით მოქმედებსსს და ეს აფერხებს წინა ხაზელებთან შეთამაშებაში .უბურთო გადაადგილების შედეგად პოზიციების ცვლააა,მოკლე მონაკვეთებში კომბინაციებიი და ესე შემდეგგ ამ კრიტერიუმებით უჭირსს,,რეალAში არამხოლოდ კარგი ცხრიანი უნდა იყო არამედ კარგი პარტნიორიცცც .
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

17

12 აგვისტო 2019 15:04

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
კურტუა ნავასი

რამოსი ვარანი მილიტაო ნაჩო

კაზემირო ვალვერდე

მოდრიჩი ბეეკი

კროოსი ისკო

ბეილი ვასკესი

აზარი ხამესი

ბენზემა იოვიჩი მარიანო

ვინიციუსი როდრიგო ბრაჰიმი კუბო ლუნინი არე დით ვალიადოლიდში

18

12 აგვისტო 2019 15:13

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2625
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
,ვერ დაგეთანხმები იმაში რომ დაკარგა ის ოპციები რაც აქვსს,კლუბს ჰქონდა ცუდი სეზონი და ამის ფონზე 30 გოლი გაიტანაა და საკმაოდ კარგი მაჩვენებელიაა ,ბევრმა ტოპ ფორვარდმაც

დაკარგვით არაფერს დაკარგავს, უბრალოდ ისეთი ეფექტური აღარ იქნება მისი თამაში როგორც რონალდუს გვერდით, ეს ვიგულისხმე. მაგრამ ვნახოთ, ინტელექტი აქვს და სტილსაც შეიცვლის ცოტა, აზარი სხვანაირი ფეხბურთელია, თან ახალია და რონალდუსთან ამდენი წლის მანძილზე შეთამაშებული იყო უსიტყვოდ უგებდნენ, აზართან ცოტა გაუჭირდება. არ ვიცი შენ როგორ ფიქრობ მაგრამ ვინგერი გვჭირდება სასიცოცხლოდ. მერე კი რაღაცას დაემსგავსება შეტევა.

რაც შეეხება პრესეზონის თამაშებს, ამით რეალის სეზონის შეფასება სისულელეა. წარმოიდგინე ამხანაგურს თამაშობ რა მოტივაცია უნდა გქოდნეს, თან სეზონი ახლოვდება თავს ხოარ გაიგიჟებ წინასწარ. სელტასთან ვნახავთ როგორ შეიცვლება სურათი, ოფიციალურ შეხვედრას სხვა მოტივაცია და მონდომება მოაქვს, მერე ყველა მოინდომებს. ექსპერიმენტებიც აღარ იქნება.

ციტატა: FERNANDO_REDONDO
იოვიჩს უფრო ტაქტიკური პრობლემა აქვსსს .რეალის ფილოსოფიასსს ვერ უწყობს ფეხს ჯერჯერობით,,ის რასაც ზიდანი ს რეალი თამაშობს 9 ანს მეტი ოპცია უნდა ჰქონდესსს

არადა რამდენჯერ გვიხსენებია მისი თამაშის სტილი, არაერთხელ გვითქვამს რომ საჯარიმოს ფორვარდი არაა და მოძრავიც არის, მინახავს კიდეც მისი ასეთი თამაში და რა ჯანდაბა სჭირს. შეუძლია ასე მოქმედება უბრალოდ როგორც ჩანს უცხო გარემოს ვერ შეეგუა, შეთამაშებული არ არის. მარიანოა ეგეთი ფორვარდი, მარტო მიეცი და დანარჩენი თვითონ იცის, მაგრამ ის დარბის მაინც ართმევასაც ცდილობს და ხშირად გამოსდის.

19

12 აგვისტო 2019 15:14

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: Axl
ნეტა ბენზემამ საუკეთესო სეზონი დადოს, ნეტა რეალის ლიდერი იყოს, არავის პერსოფანი არ ვარ იოვიჩსახ გავკარი და მარიანოსაც სადაც ბენზემაა მაგრამ უჭირს აშკარად და ამიტომ ვსაუბრობ, თორე მაგაზე მეტად არაფერი გამიხარდება. ნეტა იმდენი ქნას იოვიჩი სკამიდან არ ააყენოს, ხმა თუ ამოვიღო, ბენზემამ თუ მოუმატა იოვიჩი კი არა ბევრი შეედაროს კლასში და გამოცდილებაში.

მარტივ მათემატიკურ ნიმუშსს მოგიყვან,რატომ გვქონდაა კარგი სეზონები მაშინ როცა 5 წელში 4 ლიგა მოვიგეთ?იმიტომ რომ სამივე შემტევი იდეალკურად აბალანსებდა ერთმანეთს და სამივეს გაქონდა ტავის წილი გოლები,ნუ ყველაზე მეტი კრიასტიანოსს მაგრაამმ წარმოიდგინე შენ ბენზემას და ბეილის გოლები რომ გამოგეკლო სეზონშიი დაახლოებით 45-50 გოლიი როგორ ფიქრობ პრობლემები არ გვექნებოდა?გვექნებოდაა.ჩვენ ვართ იმ მოცემულობაში რომ დღეს 50 გოლის გამტანი სეზოპნში მხოლოდ მბაპეააა,არსებული რეალობიდან გამომდინარეეე მაქსიმალურად ისე უნდა დავაბალანსოY ყველაფერი რომ სამივე შემტევს ჰქონდეს კარგი შედეგებიი .რა თქმა უნდა რონალდუსთან ერთად ეს შედეგები გაცილებით შთამბეჭდავი იყო მაგრამ დღეს ამის დაბალანსება უკეთესი დაცვით შესაძლებელიაა.მე ვერ ვხედავ კონკრეტულად ბენზემაში პრობლემას,არამედ პრობლემა სხვააა გამტანების არარსებობა იყოო წინა სეზონში.ბენზემა ვერ გაიტანს სეზონში 50 გოლს მაგრამ შეუძლიოა გაიტანოს 30 გოლამდე.საკითხი ესე დგას სხვები რამდენს გაიტანენ??აი რომ უნდათ ტოპ ფორვარდებიი რომელია გამტანი სეზონში 50 გოლისს მბაპეს გარდა?რეალისტურად ვიმსჯელოთ და ცოტა ლოგიკურადაც.და ბოლო რა მოხდა?ყველაფერი გადატყდა ბენზემაზე,,ბენზემაა და არა დიეგო მარადონაა,,მარტო თამაშებს მესიც ვერ იგებს თორემ ერთი მუნდიალი მაინც ექნებოდა.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

20

12 აგვისტო 2019 15:18

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
აბა ეხლა ის ხალხი გამოლაგდით პოგბას გადმოსვლა რომ არ გინდოდათ გუნდში ტიპი რა კლასსნია რომელია დღეს პოგბაზე უკეთ ფორმაში ბებერი მოდრიჩი თუ ბებერი კროოსი?? მალე კასტილებით დაიწყებენ მოედანზე სიარულს ნახევარდაცვაში სუფთა კათარზისია და ახალგაზრდები ვინც არიან ისინი კი ვერ ქაჩავენ ვან დე ბეეკი პოგბა და ნეიმარი თუ არ იყიდა პერესმა წელს დამეშვიდობეთ თასებს ;) თუ პოგბას ვერ ნეიმარი და ვან დე ბეეკი მაინც იყიდოს

21

12 აგვისტო 2019 15:22

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Topbale
ნეიმარი უნდა ვიყიდოთ თუ ეს არ მოხდა ბეილი უნდა დადგეს მარჯვნივ, ბენზემა ძაან მევასება მაგრამ მგონი დღესდღეისობით გუნდში არსებული რესურსიდან იოვიჩსაც და ბენზემასაც მარიანო აჯობებდა. ხამესიც არ უნდა გაუშვან. ისკოც კარგად გამოყურება ვალვერდეც არააა ცუდი მაგრამ თუ არ ყიდულობენ არავის ცენტრში ხამესი უნდა დარჩეს. მოკლედ ზიდანმა უნდა დაივიწყოს პირადი ამბები და რესურსიდან გამომდიმარე უნდა იმოქმედოს. კურტუა კარვა რაფა რამოსი მარსელო კროოს მოდრიჩი კაზემირო აზარი ბეილი ბენზემა. მარიანოს ზღაპარშიც არ ათამაშებენ თორემ უკეთესინიქნებოდა. ამაზე კარგი გუნდი არ დადგება და თუ შეთამაშდნენ და ფორმაში შევიდნენ ძაან მონსტრი დადგება

შენგან სერიოზული მწვრთნელი დადგებოდა მეგობარო.😆😆😆😆😂😂😂😂შენს ადგილზე ბენზემას საერთოდ დამლაგებლად გადავიყვანდი გასახდელში და ხამესს მოადგილედ დავუყენებდი.😆😆😆😆

22

12 აგვისტო 2019 15:24

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: Axl
დაკარგვით არაფერს დაკარგავს, უბრალოდ ისეთი ეფექტური აღარ იქნება მისი თამაში როგორც რონალდუს გვერდით, ეს ვიგულისხმე. მაგრამ ვნახოთ, ინტელექტი აქვს და სტილსაც შეიცვლის ცოტა, აზარი სხვანაირი ფეხბურთელია, თან ახალია და რონალდუსთან ამდენი წლის მანძილზე შეთამაშებული იყო უსიტყვოდ უგებდნენ, აზართან ცოტა გაუჭირდება. არ ვიცი შენ როგორ ფიქრობ მაგრამ ვინგერი გვჭირდება სასიცოცხლოდ. მერე კი რაღაცას დაემსგავსება შეტევა.

ჯერ საერთოდ ისიც ვერ გავიგე რა წყობაზე ჩამოყალიბდება,ბევბრი ექსპერიმენტები იყო ტაქტიკურ მონახაზებში.გააჩნია სქემას,არის სქემები სადაც სადაც შემტევი ვინგერები საერთოდ არ გჭირდება,მაგალითად 3-5-2 შიი ,პირადად მე მილიტაო-რამოსი-ვარანიო ერთად მომეწონა ეგ იდეააა და წინ შედარებით აწეული კარვახალი მარსელო რომლებიც უფრო ხშირად მიიღებენ მონაწილეობას შეტევებში.საყრდენის წინ განლაგებული მოდრიჩი და კროოსი და ფორვარდის უკან აზარი.ეს იყო იდეალურიი ტაქტიკური მონახაზი ზალცბურგთან რომ მოსინჯაა.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

23

12 აგვისტო 2019 15:27

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
მერე აზარი რომ გაიყვანა მოსინჯაა იოვიჩი-ბენზემა ერთად და სექენდზე გადმოწიაა ბენზემაა.ნუ რასაც ვუყურე ძაან შეუთამაშებლობა იყოოო .
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

24

12 აგვისტო 2019 15:29

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2625
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ჯერ საერთოდ ისიც ვერ გავიგე რა წყობაზე ჩამოყალიბდება,ბევბრი ექსპერიმენტები იყო ტაქტიკურ მონახაზებში.გააჩნია სქემას,არის სქემები სადაც სადაც შემტევი ვინგერები საერთოდ არ გჭირდება,მაგალითად 3-5-2 შიი ,პირადად მე მილიტაო-რამოსი-ვარანიო ერთად მომეწონა ეგ იდეააა და წინ შედარებით აწეული კარვახალი მარსელო რომლებიც უფრო ხშირად მიიღებენ მონაწილეობას შეტევებში.საყრდენის წინ განლაგებული მოდრიჩი და კროოსი და ფორვარდის უკან აზარი.ეს იყო იდეალურიი ტაქტიკური მონახაზი ზალცბურგთან რომ მოსინჯაა.

იმედია იცის რასაც აკეთებს და დაამტკიცებს ზიდანი რომ ის სამი ზედიზედ დადებული თასი მხოლოდ უმაღლესი კლასის ფეხბურთელების და მათი ფორმის პიკში ყოფნის შედეგი არ იყო. ნუ მე არც ვფიქრობ ასე და ვერც ვხვდები რატომ უნდა ფიქრობდეს ამას ვინმე, სამჯერ ასეთ ტურნირს მხოლოდ ფეხბურთელები ვერ იგებენ, მაგრამ მაინც დაუმტკიცებს ხალხს იმედია რომ ძლიერი მწვრთნელია. თან მისი დაბრუნდებაც გაგვიხარდა იმიტომ რომ გუნდი დაემუხტა ძველებურად.

25

12 აგვისტო 2019 15:29

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: RONALDINHO
ტრამვა რომ მიიღოს რომელიმემ ნაჩო უნდა დააყენოს მაშინ და ეგ ფეხბურთელი ძაან დაბალი დონეა რეალისთვის.ეგ წყობა არ გამოდგება.ნეიმარი გვჭირდება ჩემი აზრით აუცილბლად.ვანდებეეკზე არაფერს ვამბობ მოდული მგონია უკვე.

ესე ტრავმისგან დაზღვეული არავინააა,,ცალ ცალკე სხვადასხვა მატჩშიც შეიძლ;ება დაიტრავმონ,მაგ მოსაზრებით თუ ამბობ..სხვას რა უწუნებ ამ მოდელსს??ფაქტიურადდ დაცვით ფუნქციები მოხსნილი ექნება მარსელოს და კარვახალსს.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

26

12 აგვისტო 2019 15:36

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ჩვენ რაც არ უნდა ვიძახოთ ეს ჯობია იმას და რატომ არ შვრება ზიდანი ესეეე ფაქტი ერთია,ყველა მწვრთნელს აქვს თავისი ხედვა და ამ ხედვაში შესაბამისი სტილის ფეხბურთელებიი აინტერესებს,შესაძლოა მარიანო კარგი ფორვარდია მაგრამ არ ჯდება ზიდანის სათამაშო სქემაში,,,არ ჯდები მწვრთნელის მონახაზში არ ნიშნავს რომ ცუდი ფეხბურთელი ხარ,ამის გამო ბევრი სუპერსტარიც კი დაუწუნებიათ მარიანო კი არა,არ აქვს მარიანოს ის ოპციები რაც ამ ფორმაციის რეალშია საჭიროო.შენ შეიძლება კარგი გოლის ალღო გაქ მაგრამ გჭირდეს მეორე უკიდუროსება საერთოდ ვერ გრძნობდე შენს პარტნიორს,,მაღალი აიქიუ მაშინ გაქვს როცა ეს ორივე ერთად თანხვედრაშიაა.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

27

12 აგვისტო 2019 15:38

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2334
ზიდანის ხელში არც ერთი წინასასეზონო ტური იყო გადასარევი,მაგრამ შემდეგ ვნახეთ რაც ხდებოდა.იმედია ახლაც იგივე გველის და მოლოდინებს გაამართლებს.ჯერ ადრეა რაიმე დასკვნის გამოტანა.ლა ლიგის რამოდენიმე ტურში გამოიკვეთება რეალის ძლიერი და სუსტი მხარეები.ამიტომ ჯერ დაველოდოთ ოფიციალურ თამაშებსაც.უბრალოდ ის არის საწყენი რომ ბეილი და როდრიგესი ასეთი აჩემებული ყავს,მაგრამ ეგ მისი გადაწყვეტილებაა და პატივი უნდა ვცეთ და თუ მისმა გადაწყვეტილებებმა არ გაამართლა შემდეგ შეიძლება ამ ყველაფერზე საუბარი.

28

12 აგვისტო 2019 15:41

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ძალიან ცუდია პოგბა რო ვერ მოყავთ, ძაან მაგარ ფორმაშია და მაგარი სეზონიც ჩაატარა ინდივიდუალურად, იმის წინ მსოფლიოზეც უმაღლეს დონეზე ითამაშა, ზიდანის ინტერვოი მაქ მოსმენილი პოგბაზე ამბობს რო ეგეთი მრავალმხრივი ნახევარმცველი არ მყავსო, მგონი ვერ იყიდიან და ძაან ცუდია, გოლების გატანაზე თუ მიდგა საქმე მარტო პოგბას 15 გოლის გატანა თავისუფლად შეუძლია სეზონში

29

12 აგვისტო 2019 15:42

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: RONALDINHO
ანუ მე იმას ვიძახი ერთად რომ იყოსბ3ვე მოედნაზე ტრამვის,წითელი ბარათის დიდი შანსია ,ანუ შეიძლება ისე მოხდეს 2 გამოაკლდეს ერთად გუნდს რამდენიმე თამაშით.არ ვეწინააღმდეგები ამ სქემას,,მარა არ მიმაჩნია,მთელი სეზონი ამ სქემით თამაში მართებულად.მე 4-3-3 მგონიაა მართებული. კაზემირო -ვანდებეეკი მესამეეე მოდრიჩი,იქნება ,კროოსი ,თუ ისკოო ეს არ ვიცი. წინ აზარი -იმედეია ნეიმარი და ბენზემა/იოვიჩისგან ვინც უკეთესი იქნება ის.

როცა კონკრეტული რეზულტატი გვჭირდებაა თუნდაც ფლეიოფისს სტადიაზე კარგი სქემააა.მით უმეტეს გაშვებული გოლებიი დიდ ზეგავლენას ახდენს უკვე რეზულტატზე და ფლეიოფში კარგი თავდაცვა წარმატების გარანტიააა .მე ესე მიმაჩნიაა,რეალურად 3-5-2 5 მცველიანი ტაქტიკაააა სადაც მოძრავი გარემაერბები ასრულებენ უდიდეს ფიზიკურ სამუშაოსს ,მაგრამ საშუალო დონის გუნდებთან ამუის აუცილებლობა არ იქნებაა.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

30

12 აგვისტო 2019 15:47

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2625
ციტატა: owena
ბიჯო ანი რატო არ ჩანს?

ნეიმარის ტრანსფერს ელოდება ალბათ, ჯერ ისეთი არაფერი მომხდარა. ნეიმარის საგა რო დასრულდება ან აგვიკლევს ან აღარც შემოსგამს კლავიატურას აქ)))))))) if you know what i mean :)

31

12 აგვისტო 2019 15:49

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2334
ციტატა: RONALDO DE LIMA
ძალიან ცუდია პოგბა რო ვერ მოყავთ, ძაან მაგარ ფორმაშია და მაგარი სეზონიც ჩაატარა ინდივიდუალურად, იმის წინ მსოფლიოზეც უმაღლეს დონეზე ითამაშა, ზიდანის ინტერვოი მაქ მოსმენილი პოგბაზე ამბობს რო ეგეთი მრავალმხრივი ნახევარმცველი არ მყავსო, მგონი ვერ იყიდიან და ძაან ცუდია, გოლების გატანაზე თუ მიდგა საქმე მარტო პოგბას 15 გოლის გატანა თავისუფლად შეუძლია სეზონში

მისი ბოლო ინტერვიუდან გამომდინარე არამგონია წელს რეალში ვიხილოთ.ნამდვილად მრავალმხრივი ფეხბურთელია და ბევრ რამეს შემატებდა გუნდს.გუშინ ისეთი პასი გაუკეთა რეშფორდს,მასეთი პასი როდის ვიხილე მოდრიჩისგან ან კროოსისგან არ მახსოვს.მოკლე მონაკვეთებშიც კარგია და გრძელი გადაცემებიც შესანიშნავი აქვს,უბრალოდ ერთი მინუსი აქვს,ხანდახან როდესაც არის კარგი გაგრძელების შესაძლებლობა საკმაოდ დიდხანს იჩერებს ბურთს და თვითონვე ცდილბს კაცს გაცდეს,რაც შემდეგ იწვევს მოწინააღმდეგე ფეხბურთელების თავის ადგილას განთავსებას და შეტევაც იკარგება ხოლმე.

32

12 აგვისტო 2019 15:50

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ნეიმარი რომ გადმოვიდესს 4-3-3 ტაქტიკააა თეორიულადაც წარმოუდგენელია,არსებული სამი შემტევიდან თავდაცვითი ფუნქციების შესრულება არცერთს არ შეუძლიააა დააა მაღალი დონის გუნდებს ამ სქემაში მუდამ ექნება რიცხობრივი უპირატესობა ამა თუ იმ მონაკვეთზეე.ამით იყო ბეილი ძლიერი რომ ის იდფეალურად აბალანსებდა ნახევარდაცვასს.რადგან დაცვაშიც სირბილი და ჩამოსვლაც შეეძლო.დაუშვათ გადმოვიდა ნეიმარი.რა შეიძლება მოიფიქროს,ჩემი ვარაუდით ეს იქნებაა 4-3-1-2 .საყრდენის წინ განლაგებული მოდრიჩი-კროოსიი რომლებიცც გააკონტროლებენ ერთი ცენტრს და მარცხენა ფლანგს,მეორე ცენტრს და მარკვერნა ფლანგსს.შეტევაშიი ნეიმარი-ბენზემას უკან აზარი.ეს ფურცელზე ესე პოზიციების ცვლა შესაძლებელია კონკრეტულად სათამაშო სიტუაციიდან გამომდინარეე .ერთერთი რეალური სქემა ეს არის.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

33

12 აგვისტო 2019 16:00

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 150
;დდდ კაროჩე ნუ შეიყეთ უკვე ამ ზიდანით ;დდდ მართალია 3 ლიგა დადო მარა ჯერ ბევრი უკლია გუარდიოლამდეც და მოურინიომდეც ;დ დაჟე კლოპიც მირჩევნია როგორც მწვრთნელი ;დდდ და კიდე ბეილი არუნდა გაუშვან ეგრე არუნდა შეტოპოს ბაბუმ თორე მაგრა ინანებს აკრიფოს ფორმა და სამ ნეიმარს და აზარს ჩაისვავს ჯიბეში

34

12 აგვისტო 2019 16:01

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2625
ციტატა: owena
სოპრანოს კლანი ღიირს ყურებად?

წარმოდგენა არ მაქვს)))) საერთოდ მძიმე დანაშაულის, დაკარგულების, ნამდვილი დეტექტივის და გაქცევის შემდეგ სერიალს ვერ ვუყურებ. ეს ქაღალდის სახლიც მაგარი ფარჩაკობა აღმოჩნდა.

ეგ სოპრანის კლანი HBO ს შექმნილი ყოფილა და არმგონია ცუდი იყოს

35

12 აგვისტო 2019 16:09

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ნეიმარი და მისი ადვოკატი ბარსას ოფისთანაა და ფოტოები გავრცელდა ეხა wink ჰა ჰა ჰა wink გენაცვალე ნეი wink იოცნებეთ კიდე wink აუ რა გამეხარდა wink ეხა ვან დე ბეეკის დარჩენაც დადასტურდეს აიაქსში და მშვიდად დაველოდები როდის დაიწყება ლა ლიგა wink ნეის მოსვლა როგორ არ გინდაო აუ რა გამისწორდა wink

36

12 აგვისტო 2019 16:16

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: mirianiii
ნეიმარი და მისი ადვოკატი ბარსას ოფისთანაა და ფოტოები გავრცელდა ეხა wink ჰა ჰა ჰა wink გენაცვალე ნეი wink იოცნებეთ კიდე wink აუ რა გამეხარდა wink ეხა ვან დე ბეეკის დარჩენაც დადასტურდეს აიაქსში და მშვიდად დაველოდები როდის დაიწყება ლა ლიგა wink ნეის მოსვლა როგორ არ გინდაო აუ რა გამისწორდა wink

ბარსას ფანი ხარ?

37

12 აგვისტო 2019 16:21

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ZIZOU...
ციტატა: Dani carvajal
სადმე გადვიდეს აწი ეს ნეიმარი მაგარი შევწუხდი ერთი და იგივე თი. წავიდეს ბარსაში თუ მიდის .და მოვიდეს თუ რეალში მოდის . ყოველ წელს მაგ ტრაკის მთამაშებელზე ჭორები გაიღუნა ტვინი.

რაო რას იძახიან ფრანგი ჟურნალისტები? სადმე გადააჯვას მართლა გაბურღა ტვინი
ბარსაში მიდის სად წავა მეტი .

წელსაც უტიტულოდ ვართ და პრრესი იპოვის გოსავალს და ზოფანს გაუშვებს რათწმაუნდა. ეინ რო აზარის მეტი არვინ ყავს ნორმალური ნაყიდი მაგასაც ეს პერესი ზიდანს შეტენის .

38

12 აგვისტო 2019 16:28

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მე უფრო მაურინიო მინდოდა დაბრუნებულიყო ბენზემას ეგრევე ამოაგდებდა ძირითათიდან ხამესაც და ბეილსაც დატოვებდა და უფრო მკაცრიც იქნებოდა ფეხბურთელების მიმართ და ასე არ დაიწყებდნენ სეირნს სტადიონზე

39

12 აგვისტო 2019 16:28

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: RONALDO DE LIMA
ციტატა: mirianiii
ნეიმარი და მისი ადვოკატი ბარსას ოფისთანაა და ფოტოები გავრცელდა ეხა wink ჰა ჰა ჰა wink გენაცვალე ნეი wink იოცნებეთ კიდე wink აუ რა გამეხარდა wink ეხა ვან დე ბეეკის დარჩენაც დადასტურდეს აიაქსში და მშვიდად დაველოდები როდის დაიწყება ლა ლიგა wink ნეის მოსვლა როგორ არ გინდაო აუ რა გამისწორდა wink

ბარსას ფანი ხარ?

ბარსას დედაც მო,,,,, ყველგან და ყოველთვის,ამდენი ხანია აქ ვარ და თუ ეგ არიცი ვისი ფანი ვარ მალადეც wink ნეის მოსვლა იმიტო არ მინდოდა რო ეგეთი ფეღბურთელების ადგილი რეალში არა,ეგ ზუსტად ისეთი იგროკია როგორიც პუტაში უნდა თამაშობდეს,რეალი ყველაზე დიდი კლუბია და ეგეთი სამარცხვინო საქციელები არ უნდა ჩაიდინოს და არც ჩაიდენს კიდეც რადგან თითქმის გადასულია ბარსაში უკვე,ისე კი ნეი ძაან მევასება,ერიკა დავითრიოთ პოგბა ვერ მოვიყვანეთ და მაგიტო და ვსო მეტი აღარავინ გვჭირდება

40

12 აგვისტო 2019 16:31

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: RONALDINHO
ნეიმარი და ვანდებეეკი თუ მოვიდა მთავარი ფავორიტი ხდება რეალი ყვეალ ტურნირზე ,თუ არადა ძაან მიზერული შანსებიბექნება გუნდს,აი ძაან...
ვანდე ბეეკს იყიდიან მაგრამ ნეინარს ვერ . ნეიმარს ვარსა უნდა და მიდის იქ რეალი კი იმიტო ჩააკვეხეს რო ბართუშამ ერთი ადგილი გაანძრიოს ანუ რეალი გამოიყენა მაგან . თავისი მიზნისთვის. პერესი ..ვერებით არის დასაკიდი ფელიში რო არ იყიდა

41

12 აგვისტო 2019 16:32

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Dani carvajal
ციტატა: RONALDINHO
ნეიმარი და ვანდებეეკი თუ მოვიდა მთავარი ფავორიტი ხდება რეალი ყვეალ ტურნირზე ,თუ არადა ძაან მიზერული შანსებიბექნება გუნდს,აი ძაან...
ვანდე ბეეკს იყიდიან მაგრამ ნეინარს ვერ . ნეიმარს ვარსა უნდა და მიდის იქ რეალი კი იმიტო ჩააკვეხეს რო ბართუშამ ერთი ადგილი გაანძრიოს ანუ რეალი გამოიყენა მაგან . თავისი მიზნისთვის. პერესი ..ვერებით არის დასაკიდი ფელიში რო არ იყიდა

და შეტევაში ვუყუროთ ვასკესის და ვინისიუსის ფაფხურს ხო?

42

12 აგვისტო 2019 16:37

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4
ციტატა: owena
არ არის ეს ტრანსფერები საკმარისი,საერთო სურათს ვერ ვხედავ რა ფეხბურთის თამაშს ვაპირებთ ახალ სეზონში,ვინმე თუ არ დავიმატეთ კიდევ გაგვიჭირდება ნამეტნავად მგონია

ციტატა: Axl
ციტატა: owena
ბიჯო ანი რატო არ ჩანს?

ნეიმარის ტრანსფერს ელოდება ალბათ, ჯერ ისეთი არაფერი მომხდარა. ნეიმარის საგა რო დასრულდება ან აგვიკლევს ან აღარც შემოსგამს კლავიატურას აქ)))))))) if you know what i mean :)

სოპრანოს კლანი ღიირს ყურებად?

კი ღირს ყურება, ძალაინ მაგარი სერიალია:)

43

12 აგვისტო 2019 16:53

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Zaza2000
ციტატა: Dani carvajal
ციტატა: RONALDINHO
ნეიმარი და ვანდებეეკი თუ მოვიდა მთავარი ფავორიტი ხდება რეალი ყვეალ ტურნირზე ,თუ არადა ძაან მიზერული შანსებიბექნება გუნდს,აი ძაან...
ვანდე ბეეკს იყიდიან მაგრამ ნეინარს ვერ . ნეიმარს ვარსა უნდა და მიდის იქ რეალი კი იმიტო ჩააკვეხეს რო ბართუშამ ერთი ადგილი გაანძრიოს ანუ რეალი გამოიყენა მაგან . თავისი მიზნისთვის. პერესი ..ვერებით არის დასაკიდი ფელიში რო არ იყიდა

და შეტევაში ვუყუროთ ვასკესის და ვინისიუსის ფაფხურს ხო?
სხვა გზა გვაქვს რომ ???

44

12 აგვისტო 2019 16:56

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Dani carvajal
ციტატა: Zaza2000
ციტატა: Dani carvajal
ციტატა: RONALDINHO
ნეიმარი და ვანდებეეკი თუ მოვიდა მთავარი ფავორიტი ხდება რეალი ყვეალ ტურნირზე ,თუ არადა ძაან მიზერული შანსებიბექნება გუნდს,აი ძაან...
ვანდე ბეეკს იყიდიან მაგრამ ნეინარს ვერ . ნეიმარს ვარსა უნდა და მიდის იქ რეალი კი იმიტო ჩააკვეხეს რო ბართუშამ ერთი ადგილი გაანძრიოს ანუ რეალი გამოიყენა მაგან . თავისი მიზნისთვის. პერესი ..ვერებით არის დასაკიდი ფელიში რო არ იყიდა

და შეტევაში ვუყუროთ ვასკესის და ვინისიუსის ფაფხურს ხო?
სხვა გზა გვაქვს რომ ???

ნეიმარი თუ ბარსელონაში გადავიდა ბარსელონასთაან ძაან დიდი ხანი ვიქნებით უშანსოთ ჯერ ბარსას რა შეტევა ეყოლება და მერე ჩვენ ყველა კლასიკოში გაგვარღვევენ

45

12 აგვისტო 2019 17:08

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ადვოკატი, რომელმაც 2017 წელს ნეიმარის გამოსასყიდი თანხა გადაიხადა, დღეს, "ბარსელონას" ოფისთან შენიშნეს.

Sport-ის ცნობით, მან რამდენიმე ჟურნალისტის ყურადღება მიიქცია, რომლებმაც ადვოკატს ჰკითხეს, ეხებოდა თუ არა მისი ვიზიტი ნეიმარის საქმეს, რაზეც ხუან დე დიოს კრესპოს პასუხი არ გაუცია.

ციტატა: 23saukune
ადვოკატი, რომელმაც 2017 წელს ნეიმარის გამოსასყიდი თანხა გადაიხადა, დღეს, "ბარსელონას" ოფისთან შენიშნეს.

Sport-ის ცნობით, მან რამდენიმე ჟურნალისტის ყურადღება მიიქცია, რომლებმაც ადვოკატს ჰკითხეს, ეხებოდა თუ არა მისი ვიზიტი ნეიმარის საქმეს, რაზეც ხუან დე დიოს კრესპოს პასუხი არ გაუცია.

aq bevri komentari cavikitxe imis taobaze rom neimari realshi gadadis da zeimobdnen, amitom damshviddit neimeri ukve barsashia. Jobia eriksenze iocnebot.

46

12 აგვისტო 2019 17:14

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: narimana
ციტატა: Topbale
ნეიმარი უნდა ვიყიდოთ თუ ეს არ მოხდა ბეილი უნდა დადგეს მარჯვნივ, ბენზემა ძაან მევასება მაგრამ მგონი დღესდღეისობით გუნდში არსებული რესურსიდან იოვიჩსაც და ბენზემასაც მარიანო აჯობებდა. ხამესიც არ უნდა გაუშვან. ისკოც კარგად გამოყურება ვალვერდეც არააა ცუდი მაგრამ თუ არ ყიდულობენ არავის ცენტრში ხამესი უნდა დარჩეს. მოკლედ ზიდანმა უნდა დაივიწყოს პირადი ამბები და რესურსიდან გამომდიმარე უნდა იმოქმედოს. კურტუა კარვა რაფა რამოსი მარსელო კროოს მოდრიჩი კაზემირო აზარი ბეილი ბენზემა. მარიანოს ზღაპარშიც არ ათამაშებენ თორემ უკეთესინიქნებოდა. ამაზე კარგი გუნდი არ დადგება და თუ შეთამაშდნენ და ფორმაში შევიდნენ ძაან მონსტრი დადგება

შენგან სერიოზული მწვრთნელი დადგებოდა მეგობარო.😆😆😆😆😂😂😂😂შენს ადგილზე ბენზემას საერთოდ დამლაგებლად გადავიყვანდი გასახდელში და ხამესს მოადგილედ დავუყენებდი.😆😆😆😆

ვერ მიგიხვდი ირონიას ალბათ სხვა ლვლ ზე ხარ ;)

47

12 აგვისტო 2019 17:16

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Zaza2000
ციტატა: Dani carvajal
ციტატა: Zaza2000
ციტატა: Dani carvajal
ციტატა: RONALDINHO

და შეტევაში ვუყუროთ ვასკესის და ვინისიუსის ფაფხურს ხო?
სხვა გზა გვაქვს რომ ???

ნეიმარი თუ ბარსელონაში გადავიდა ბარსელონასთაან ძაან დიდი ხანი ვიქნებით უშანსოთ ჯერ ბარსას რა შეტევა ეყოლება და მერე ჩვენ ყველა კლასიკოში გაგვარღვევენ
ასეც იქნება . სანამ 2021 წელს მბაპეს არ დავიმატებთ 😂 ამ ბარსასთან აზარი და ბენზემათი გვაქ შანსი 0%

48

12 აგვისტო 2019 17:30

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4883
ნეიმარი ბარსაშია

49

12 აგვისტო 2019 17:42

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 71
ეს კაცი ჭირდება რეალს, ერთადერთია ამ მომენტში ვისაც შუძლია სეზონში 30-40გოლზე მეტის გატანა, სანამ ეს არ მოვა ამ ვინმე არ ისწავლის გოლის გატანას რეალსი, რქც ნაკლებად სავარაუდოა მაგრად გაგვიჭირდება, ბარსამ თუ ნეიმარი იყიდა ჩათვალეთ წელს შანსი არგვაქ ბარსასთან, უბრალოდ შეტევ ეყოლება ფანტასტიური, ძაან გაუჭირდება ვინმეს მაგ შეტევის გაჩერება

50

12 აგვისტო 2019 18:13

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Gio11970
ეს კაცი ჭირდება რეალს, ერთადერთია ამ მომენტში ვისაც შუძლია სეზონში 30-40გოლზე მეტის გატანა, სანამ ეს არ მოვა ამ ვინმე არ ისწავლის გოლის გატანას რეალსი, რქც ნაკლებად სავარაუდოა მაგრად გაგვიჭირდება, ბარსამ თუ ნეიმარი იყიდა ჩათვალეთ წელს შანსი არგვაქ ბარსასთან, უბრალოდ შეტევ ეყოლება ფანტასტიური, ძაან გაუჭირდება ვინმეს მაგ შეტევის გაჩერება

ამდენმა შემტევმა ერთმანეთს შეიძლება შეუშალონ ხელი და ის უხსენებელი ველვერდეც არ ჩანს რესურსის სწორად გამომყენებელი ისეც მესის იმედზე უნდა იყოს გუნდი მაინც ყველა მაგას უყურებს პირდაღებული

51

12 აგვისტო 2019 18:18

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ძირითადი შემადგენლობა: კურტუა, კარვახალი, ვარანი, რამოსი, მარსელო, კაზემირო, ბეეკი, პოგბა, აზარი, ნეიმარი, იოვიჩი

სათადარიგო: ლუნინი, ჰაკიმი, მილიტაო, დე ლა ფუენტე, მენდი, ნდომბელე, ისკო, ბრაჰიმ დიასი, ვინიციუსი, კუბო, როდრიგო

52

12 აგვისტო 2019 19:10

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: mirianiii
ციტატა: RONALDO DE LIMA
ციტატა: mirianiii
ნეიმარი და მისი ადვოკატი ბარსას ოფისთანაა და ფოტოები გავრცელდა ეხა wink ჰა ჰა ჰა wink გენაცვალე ნეი wink იოცნებეთ კიდე wink აუ რა გამეხარდა wink ეხა ვან დე ბეეკის დარჩენაც დადასტურდეს აიაქსში და მშვიდად დაველოდები როდის დაიწყება ლა ლიგა wink ნეის მოსვლა როგორ არ გინდაო აუ რა გამისწორდა wink

ბარსას ფანი ხარ?

ბარსას დედაც მო,,,,, ყველგან და ყოველთვის,ამდენი ხანია აქ ვარ და თუ ეგ არიცი ვისი ფანი ვარ მალადეც wink ნეის მოსვლა იმიტო არ მინდოდა რო ეგეთი ფეღბურთელების ადგილი რეალში არა,ეგ ზუსტად ისეთი იგროკია როგორიც პუტაში უნდა თამაშობდეს,რეალი ყველაზე დიდი კლუბია და ეგეთი სამარცხვინო საქციელები არ უნდა ჩაიდინოს და არც ჩაიდენს კიდეც რადგან თითქმის გადასულია ბარსაში უკვე,ისე კი ნეი ძაან მევასება,ერიკა დავითრიოთ პოგბა ვერ მოვიყვანეთ და მაგიტო და ვსო მეტი აღარავინ გვჭირდება

სარკაზმი იყო ეგ კითხვა

53

12 აგვისტო 2019 20:12

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Clever liar
ნეიმარს 10 თამაშიდან 8_ში ტრავმა აქ გამოწერილი და რაღა კლასიკოზე იქნება სასტარტოში ასე რო ჩამოყარეთ ყურები... ნარავნი ძალებით რო ვითამაშოთ წინ დემბელე-დემბელე-დემბელეს დავაყენებთ და კაცი არ იქნება არც ჩვენგან გოლის გამტანი

რო არ ქონდეს ტრამვა მერე სად წავიდეთ 😂. ისე ამ ტრამვას რაც შეეხება ტიპი არის ყოვლად ზარმაცი და ფიზიკურებზე არ ვარჯიშობს თურაარის ასე ყოველ წელს ტრამვა ,ქათმის ბარკალი

54

12 აგვისტო 2019 20:18

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Dani carvajal
ციტატა: Clever liar
ნეიმარს 10 თამაშიდან 8_ში ტრავმა აქ გამოწერილი და რაღა კლასიკოზე იქნება სასტარტოში ასე რო ჩამოყარეთ ყურები... ნარავნი ძალებით რო ვითამაშოთ წინ დემბელე-დემბელე-დემბელეს დავაყენებთ და კაცი არ იქნება არც ჩვენგან გოლის გამტანი

რო არ ქონდეს ტრამვა მერე სად წავიდეთ 😂. ისე ამ ტრამვას რაც შეეხება ტიპი არის ყოვლად ზარმაცი და ფიზიკურებზე არ ვარჯიშობს თურაარის ასე ყოველ წელს ტრამვა ,ქათმის ბარკალი

ბარსაში არ ქონდა ხოლმე ტრავმები, მაგ გუნდში არ ვიცი რას უშვებიან, ეგ თუ იყიდა კიდე ბარსამ რა რესურსი ეყოლებათ წარმოიდგინე, ლალიგაში რა შანსი უნდა გვქონდეს მერე

55

13 აგვისტო 2019 15:19

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ნუ გვაბოლებთ
რეალი არ უხსენებია საერთოდ

www.fake.ge

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

რეკლამა

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 დოვბიკი 18
2 ბელინგემი 17
3 მაიორალი 15
4 ბუდიმირი 15

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 რეალი 6 6 0 0 18
2 ნაპოლი 6 3 1 2 10
3 ბრაგა 6 1 1 4 4
4 იუნიონ ბერლინი 6 0 2 4 2

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...

4-3-3
4-4-2
4-2-3-1



მთვლელები

საიტის არქივი:

აპრილი 2024 (307)
მარტი 2024 (335)
თებერვალი 2024 (456)
იანვარი 2024 (411)
დეკემბერი 2023 (372)
ნოემბერი 2023 (391)