„რომა“ 2-2 „რეალი“ [მიმოხილვა]

გთავაზობთ „რომასა“ და „რეალის“ მატჩის მიმოხილვას...


dle 10.1

  • Datuna
  • 12 აგვისტო 2019
  • 5134
  • 85

1

12 აგვისტო 2019 00:04

  • ჯგუფი: დამწყები
  • |
  • სიახლეები: 13
  • |
  • კომენტარები: 364
ადმინ პენალტები მიმდინარეობს ,მოიცადეთ მაინც დდ

2

12 აგვისტო 2019 00:17

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ეს იოვიჩი ა იმენა ტყუილაფ გვაქვს მაგის იმედი

3

12 აგვისტო 2019 00:18

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3135
აზარი წონაშია მაგრად წასული თუ მეჩვენება

4

12 აგვისტო 2019 00:23

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3
გაუმარჯოს ბიჭებს,მოკლედ მიმოვიხილავ ამ თამაშს,ნაჩოს რატო არ ანებიებენ ფეხბურთის თამაშს თავს ვერ გავიგე,რა უნდა მოედანზე თითონქც არ იცის,ძაან ნელია და დაბალი დაგვღუპავს ეგ დიდ მატჩებში,მეორე ნეიმარი აუცილებლად უნდა მოვიდეს შეტევაში 0 ია გუნდი,ინდივიდოალიზმის ხარჯზე თუ შეიქმნება მომენტი ეგაა,არანაირი კომბინაცია,მესამე 5 მცველით თამაში დაღუპავს რეალს,გოლს მაინც უშვებენ და გატანის ტრაკი აღარ აქვთ,მოკლედ ბევრია სამუშაო რა კოდე,თორე იგივე გველის რაც წინა სეზონში

5

12 აგვისტო 2019 00:23

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: KingLeo10m
აზარი წონაშია მაგრად წასული თუ მეჩვენება

მომატებულია

6

12 აგვისტო 2019 00:24

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მოკლედ თამაშისთვის არ მიყურებია მაგრამ კომენტარებს გადავხედე და ნუ მისახვედრია რა პრობლემაცააა გუნდში. ისევ უტიტლო სეზონი ელის გუნდს. და ისაა ცუდი რომ ზიდანი თავს გაიფუჭებს ამით. არაფერი შეიცვალა ვაფშე. ერთი აზარი დაემატა ძირითადს და ვსოო. ეს სასტავი ვეღარ ვსოოო წავიდა ამათი ფორმის პიკი ოქროს წლები აღარ შეუძლიათ და რატომ შესცა ზიდანმა ამ სასტავს? გგონია რამეს მოიგებს ? უაზრო ტრანსფერები გაკეთდა. ახალწვეულები მოიყვანეს რომლებმაც კასტილიაში უნდა ითამაშონ. მოიყვანეს მენდი სრულიად უაზროდ როცა გუნდს რეგილონი ჰყავდა და განათხოვრებული კიდევ ჰაკიმი. ტყუილად გადაყარეს ფული. ლორენტე გაუშვესს. აქეთ აზარი დაიმატეს ძირითადის. ეს იოვიჩი რისთვის იყიდეს ? თუ არ მიაჩვია ძირითადს და მეტი დრო არ ათამაშე რა შედეგს დაგიდებს ? სკამიდან განვითარებული მე არ მახსენება. რონალდოსაც და მესისაც ენდნენ და მაგიტომ არიან ასეთ დონეზე. არ ენდობა ზიდანი აშკარად ჩანს რომ სკამზე უპირებს დასმას. არც აქ ათამაშა და ნათელია რა უკვე ყველაფერი. კიი მაღალი დონის მოთამაშეა ბენზემა ჭკვიანია ასე ისე მაგრამ არააააა ეს დედანატირები ფორვარდი არააა. სუარესი ჰომ მძღნერი გახდა და დარტყმის გარდა ვერაფერი სარგებელი მოაქვს უკვე მაგრამ უფრო მეტი გოლი გაააქვს ვიდრე ბენზემას. წავიდა რონალდუ და ბენზემაც არ ვარგაა. ნახევარდაცვაც არ ვარგაა. გარანტირებული აქვთ ადგილი და რა იქნება. მოიყვანე ერიქსენი დე ბეკი კონკურენციაც იქნება და ყველა გაანძრევს ტრაკს. ამ ხამეს რას ერჩის ზიდანი ვერ ვხვდებიი. ეს დაღუპავს ზუსტად ამ კაცს. ვინც ევასება იმას ათამაშებს. ბეილს ვეღარ ყიდიან. მოკლედ პერეს დაგაჯვი რა ამ პოლიტიკისთვის. რონალდუ გაყიდე და არც არავინ მოიყვანე არაფერი გიქნიაა. დანძრეული აქვს გუნდს რაა მოკლედ

7

12 აგვისტო 2019 00:25

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ბენზემა რო შეცვალა ისეთი სახე ქონდა გეგონება თვიტონ იყოს რეალის მეპატრონე 😆😆

8

12 აგვისტო 2019 00:27

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3
ბენზემა კიარა ნეიმარი იყიდონ სანამ დაღუპულა გუნდი

9

12 აგვისტო 2019 00:27

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
რავი ერთი ვინმეს თუ უნდა დამშვვიდდება ის რომ ბარსა ვერ მოიგებს ლიგას. აი ეს თუ ვინმეს დაამშვიდებს მაგრამ რეალს რა ეშველება? იმათ ჰომ არ აქვთ დალაგებულად საქმე მაგრამ იმათ ახალგაზრდებიც ჰყავთ და კლასიც მეტი აქვს და გვაჯობებენ. არააა ეს აზარი იმ დონის რომ გუნდს ულიდეროსსს. არასტაბილურიაა ვამბობდი როდიდან. ვნახოთ ოფიციალურები მაგრამ მეეჭვება რაა. დაცვა კატასტროფაა. ნუ რამოსი თუ არაა სულ 0 იაა. მოკლედ ეს ნეიმარი დიდად არ მინდა ნუ ვაფშე არააა მაგრამ ამ ეტაპისთვის საჭიროა რააა. რაღაცის იმედი გაგიჩნდება კაცსს. მაგრამ ეგ ისეთია სულ დამტვრეული იქნებააა.

10

12 აგვისტო 2019 00:27

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3135
ციტატა: Dani carvajal
ბენზემა რო შეცვალა ისეთი სახე ქონდა გეგონება თვიტონ იყოს რეალის მეპატრონე 😆😆

არაა თუ? ფეხბურთელების გაშვება მოყვანა აკლია და ეგაა

11

12 აგვისტო 2019 00:28

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მართალია ამ სწზონში ვერფერს მოვიგებთ მარა ყნეიმარის გადმოსვლას უტიტუპობა მირჩევნია და თან მომავალ წელს მბაპეც მოვა

12

12 აგვისტო 2019 00:30

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: tonI kroos
მართალია ამ სწზონში ვერფერს მოვიგებთ მარა ყნეიმარის გადმოსვლას უტიტუპობა მირჩევნია და თან მომავალ წელს მბაპეც მოვა

ეს მბაპეც არაა რა ის . ეგეც კარგად გააპიარეს. კი კარგი ფეხბურთელია მაგრამ ისეთი არაა ვისაც ჰგონია. კონტაქტს ვეთანხმები ნეიმარის გარეშე ვერაფერი ქნა ლიგაზეეე. შეიძლება აქ გამოუვიდესს რამეე მაგრამ ვნახოთ. წელს ნეიმარი მიდის და მაინტერესებს მარტო რას იზამს

13

12 აგვისტო 2019 00:31

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: KingLeo10m
ციტატა: Dani carvajal
ბენზემა რო შეცვალა ისეთი სახე ქონდა გეგონება თვიტონ იყოს რეალის მეპატრონე 😆😆

არაა თუ? ფეხბურთელების გაშვება მოყვანა აკლია და ეგაა
რაღას გვიმალავენ გვითხრან პირდაპირ 😆 ტიპი გაბრაზდა რო გაიყვანეს 😂

14

12 აგვისტო 2019 00:31

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3135
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: tonI kroos
მართალია ამ სწზონში ვერფერს მოვიგებთ მარა ყნეიმარის გადმოსვლას უტიტუპობა მირჩევნია და თან მომავალ წელს მბაპეც მოვა

ეს მბაპეც არაა რა ის . ეგეც კარგად გააპიარეს. კი კარგი ფეხბურთელია მაგრამ ისეთი არაა ვისაც ჰგონია. კონტაქტს ვეთანხმები ნეიმარის გარეშე ვერაფერი ქნა ლიგაზეეე. შეიძლება აქ გამოუვიდესს რამეე მაგრამ ვნახოთ. წელს ნეიმარი მიდის და მაინტერესებს მარტო რას იზამს

ზაფხული პარიზის ვიდეოების ნახვაში გავატარე და 100% ეგრეა, ნეიმარი ათამაშებს მბაპეს, ყველაზე საჭირო პასები სულ მისგან მიდიოდა და როგორც კი დაიმტვრა მბაპესაც და მაგის გუნდსაც უკან წაუვიდა საქმე

15

12 აგვისტო 2019 00:31

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
იოვიჩს ფეხი უკანკალებს შიშები აქ . შებოჭილია ეტყობა

16

12 აგვისტო 2019 00:34

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Dani carvajal
იოვიჩს ფეხი უკანკალებს შიშები აქ . შებოჭილია ეტყობა

მწვრთნელი არ ენდობა და რა იქნებაა. ადაპტირებაში დიდ როლს ასრულებს მწვრთნელი. ზიდანის ფავორიტი ბენზემაა. აგერ ჩანს და არ მიკვირსს. დავიჯერო რეალში ყველა ფორვარდი .ლევდებააა ?

17

12 აგვისტო 2019 00:34

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
რომას ძანიოლო მაგარი ყავს 👍 სწრაფი ტეხნარი ჭკვიანი მოძრავი საღოლ კაი ბიჭია

18

12 აგვისტო 2019 00:35

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: KingLeo10m
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: tonI kroos
მართალია ამ სწზონში ვერფერს მოვიგებთ მარა ყნეიმარის გადმოსვლას უტიტუპობა მირჩევნია და თან მომავალ წელს მბაპეც მოვა

ეს მბაპეც არაა რა ის . ეგეც კარგად გააპიარეს. კი კარგი ფეხბურთელია მაგრამ ისეთი არაა ვისაც ჰგონია. კონტაქტს ვეთანხმები ნეიმარის გარეშე ვერაფერი ქნა ლიგაზეეე. შეიძლება აქ გამოუვიდესს რამეე მაგრამ ვნახოთ. წელს ნეიმარი მიდის და მაინტერესებს მარტო რას იზამს

ზაფხული პარიზის ვიდეოების ნახვაში გავატარე და 100% ეგრეა, ნეიმარი ათამაშებს მბაპეს, ყველაზე საჭირო პასები სულ მისგან მიდიოდა და როგორც კი დაიმტვრა მბაპესაც და მაგის გუნდსაც უკან წაუვიდა საქმე

რეალს ლა ლიგის მოგებაში დაეხმარებაა. გამტანი არის და აი ლიგაზე არ ვიციი. მეტი მინდა მე პირადად მბაპესგან. ნუ მე რაც ვნახე ნეიმარის გარეშე ლიგაზე ვერაფერი ქნა და.

19

12 აგვისტო 2019 00:36

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: Dani carvajal
მწვრთნელი არ ენდობა და რა იქნებაა. ადაპტირებაში დიდ როლს ასრულებს მწვრთნელი. ზიდანის ფავორიტი ბენზემაა. აგერ ჩანს და არ მიკვირსს. დავიჯერო რეალში ყველა ფორვარდი .ლევდებააა ?
მასე არასდროს გაუფუჭებია და რეალში აშკარად კანკალებს რამე არ მივქაროო , მაგარ წნეხშია ყველა რაღაცას ელოდება მისგან და უფრო შეშინებულია . უნდა მოეშვას ცოტა და არ დაიძაბოს უნდა .

20

12 აგვისტო 2019 00:40

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: Heisenberg
ეს იოვიჩი რისთვის იყიდეს ? თუ არ მიაჩვია ძირითადს და მეტი დრო არ ათამაშე რა შედეგს დაგიდებს ?

მეტი დრო რაღა უნდა მიცეს 45 წუთი ათამაშააა.ძირითადს დამსახურება უნდა ჯერ რაც მოგეცემაა ის შანსი უნდა გამოიყენო,ზიდანს რაში ადანაშაულებ 90 წუთს რომ არ ათამაშებსს??

ტიპი 45 წუთი იდგააა მაიაკოვსკის ძეგლივით და კიდევ ზიდანს ზე იშვერენ ხელსს,არა რა ზუსტად ვიცი სეზონი რომ დაიწყებაა რაა ფრაზები წამოვა,ზიდანი იოვიჩს აფუჭებს,ზიდანი იოვიჩს ჩაგრავს და ესე შემდეგ
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

21

12 აგვისტო 2019 00:40

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3135
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: KingLeo10m
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: tonI kroos
მართალია ამ სწზონში ვერფერს მოვიგებთ მარა ყნეიმარის გადმოსვლას უტიტუპობა მირჩევნია და თან მომავალ წელს მბაპეც მოვა

ეს მბაპეც არაა რა ის . ეგეც კარგად გააპიარეს. კი კარგი ფეხბურთელია მაგრამ ისეთი არაა ვისაც ჰგონია. კონტაქტს ვეთანხმები ნეიმარის გარეშე ვერაფერი ქნა ლიგაზეეე. შეიძლება აქ გამოუვიდესს რამეე მაგრამ ვნახოთ. წელს ნეიმარი მიდის და მაინტერესებს მარტო რას იზამს

ზაფხული პარიზის ვიდეოების ნახვაში გავატარე და 100% ეგრეა, ნეიმარი ათამაშებს მბაპეს, ყველაზე საჭირო პასები სულ მისგან მიდიოდა და როგორც კი დაიმტვრა მბაპესაც და მაგის გუნდსაც უკან წაუვიდა საქმე

რეალს ლა ლიგის მოგებაში დაეხმარებაა. გამტანი არის და აი ლიგაზე არ ვიციი. მეტი მინდა მე პირადად მბაპესგან. ნუ მე რაც ვნახე ნეიმარის გარეშე ლიგაზე ვერაფერი ქნა და.

უდავოდ ძლიერი ფეხბურთელია და რეალში კიდევ უფრო ძლიერი გახდება, მაგრამ დარწმუნებული ვარ ნეიმარი რასაც თამაშობდა ბარსელონაში ისე ვერასოდეს ითამაშებს, მესიზე და რონალდოზე ლაპარაკიც ზედმეტია

22

12 აგვისტო 2019 00:41

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: Dani carvajal
იოვიჩს ფეხი უკანკალებს შიშები აქ . შებოჭილია ეტყობა

ყოველთვის მოიძებნება სხვებზე გასასამართლებელი მიზეზი,ეს მხოლოდ ბენზემას მიმართ ხართ დაუნდობლები,აპრავე და იყავი ეხა.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

23

12 აგვისტო 2019 00:42

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მომეჩვენა თუ მეორე ტაიმის კამანდამ უფრო გაამწვავა თამაში ვიდრე პირველის,მართალია გოლები პირველში გავიდა მაგრამ თამაში უფრო გამწვავდა,ვინიპუხა კარგი იყო,ისკომ კალსები ატარა,იოვიჩი რა ცხოველია იმენა,რო დაეჯახა მცველებს მიყარ მოყარა ამგრამ ცოტა დააკლდა გატანამდე,ეგ არაფერი ბევრს გაიტანს ვიცი,ისე რომადან ძანიოლო უნდა გამოვყოთ,მაგარი რო იყო ვიცოდი მაგრამ ესეთი თუ იყო არ ვიცოდი

24

12 აგვისტო 2019 00:42

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3135
ციტატა: ZIZOU...
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ტიპი 45 წუთი იდგააა მაიაკოვსკის ძეგლივით და კიდევ ზიდანს ზე იშვერენ ხელსს,არა რა ზუსტად ვიცი სეზონი რომ დაიწყებაა რაა ფრაზები წამოვა,ზიდანი იოვიჩს აფუჭებს,ზიდანი იოვიჩს ჩაგრავს და ესე შემდეგ

+1 სამწუხაროდ ძეგლია ჯერჯერობით.

ციტატა: KingLeo10m
უდავოდ ძლიერი ფეხბურთელია და რეალში კიდევ უფრო ძლიერი გახდებ

ბარსელონაში გადადის, გადასულია იტოგში

მბაპეზე ვამბობ

25

12 აგვისტო 2019 00:43

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: ZIZOU...
მოედანზე რომ დევს ესეც ზიდანის ბრალია? წესით ყველგან უნდა იყოს მარა დევს

რაღაც ხო უნდა მოიფიქრონ რომ ზიდანს უკბინონნ.ფეხბურთელი ტუ არ დარბის ზიდანის ბრალია,ფეხი რომ უკამნკალებს ეგეც ზიდანის ბრალიაა 254678899 წუთს რომ არ ათამაშებს ეგეც ზიდანის ბრალია და ამ დროს ისმის აბსოლიტურად ლოგიკური კითხვაა ....რა დამსახურებები აქვს იოვიჩს ისეთი რომმ 90 წუთი ათამაშო??
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

26

12 აგვისტო 2019 00:44

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ეს ვინიციუსი მაგარი უინტელექტო იგროკი გაიჩითა,ტიპი იმენა დებილია,ეგრე თუ გააგრძელა არ გამოვა არაფერი მაგისგან.19 წლის ასაკში ხალხი ფრინავს და ტიპი კარში ვერ ახვედრებს ბურთს,პასის კულტურა ვაბშე არააქ

27

12 აგვისტო 2019 00:45

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
კაზეს გოლი აფსაითი იყო

28

12 აგვისტო 2019 00:47

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
დაჩაგვრა არის როცა ფეხბურთელს 10 წუთზე მეტს რომ არ აღირსებბ იტყვი კაცი 10 წუთში ადამიანმა რა უნდა გააკეთოსო მაგრამ როცა მინიმუმ 1 ტაიმს გათამაშებს რომელ დაჩაგვრაზეა საუბარიი.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

29

12 აგვისტო 2019 00:48

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ZIZOU...
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: Dani carvajal
იოვიჩს ფეხი უკანკალებს შიშები აქ . შებოჭილია ეტყობა

მწვრთნელი არ ენდობა და რა იქნებაა. ადაპტირებაში დიდ როლს ასრულებს მწვრთნელი. ზიდანის ფავორიტი ბენზემაა. აგერ ჩანს და არ მიკვირსს. დავიჯერო რეალში ყველა ფორვარდი .ლევდებააა ?

მოედანზე რომ დევს ესეც ზიდანის ბრალია? წესით ყველგან უნდა იყოს მარა დევს

ძირითაფ სასტავთამ დააწყებინოს ზოგჯერ. მწვრთნელია დაეხმაროს რამე უნდა აგრძნობინო. შეცვლაზე შემოდის სულ.

30

12 აგვისტო 2019 00:49

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1
მეგობრებო აფრები არ დაუშვათ ეს მატჩები ამხანაგურია ზიდანი აწი იწყებს

31

12 აგვისტო 2019 00:50

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3135
ციტატა: ZIZOU...
ციტატა: toni
ეს ვინიციუსი მაგარი უინტელექტო იგროკი გაიჩითა,ტიპი იმენა დებილია,ეგრე თუ გააგრძელა არ გამოვა არაფერი მაგისგან.19 წლის ასაკში ხალხი ფრინავს და ტიპი კარში ვერ ახვედრებს ბურთს,პასის კულტურა ვაბშე არააქ

უჩობანესი გამოდგა, ძაან ჩლუნგია იმენა

დემბელე გაიჩითა მეორე

32

12 აგვისტო 2019 00:52

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ZIZOU...
ციტატა: toni
ეს ვინიციუსი მაგარი უინტელექტო იგროკი გაიჩითა,ტიპი იმენა დებილია,ეგრე თუ გააგრძელა არ გამოვა არაფერი მაგისგან.19 წლის ასაკში ხალხი ფრინავს და ტიპი კარში ვერ ახვედრებს ბურთს,პასის კულტურა ვაბშე არააქ

უჩობანესი გამოდგა, ძაან ჩლუნგია იმენა

აი კალათბურთში რომ ბენ სიმონსია აქ ვინიციუსია. ორივეს მთავარი კომპონენტები არ უვარგაა. ვინიციუსზე საშინლად არავინ ურტყამს .

33

12 აგვისტო 2019 00:52

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1384
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ტიპი 45 წუთი იდგააა მაიაკოვსკის ძეგლივით და კიდევ ზიდანს ზე იშვერენ ხელსს,

ბენზემამ ხო რას ამბობ დონე თამაში დადო )) ადაპტაცია არ ჭირდება ფეხბურთელს ? თუ ეგრევე ჰეთტრიკები შეყაროს ? დროის მიცემას რაც შეეხება რაღაც დრო კი ეძლევა მარა 1 თამაში მაინც დაიწყო ძირითადიდან ? ნუთუ არ ჩანს ამ პრესეზონიდან რომ უკვე ზამენის ფორვარდად რომ მოიაზრებს ზიდანი ? ჯერ იყო კასტილიელებთან შეუშვა სათამაშოდ მერე მე15 წუთზე გაიყვანა , თუ ეგ თანაბარი პირობებია თავის გამოსაჩენად რატო ბენზემა არ ათამაშა კასტილიელებში ? პასუხი ერთია რადგანაც იოვიჩმა სულ რომ ჰეთტრიკები ყაროს მაინც არ დააყენებს ძირითადში ))) ეს თუ ჩაგვრა არ არი , მარიანოს რაც შარშან უქნეს ეგეც თუ ჩაგვრა არ არი აბა რა არის შენთვის ჩაგვრა ?

34

12 აგვისტო 2019 00:52

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: Heisenberg
ძირითაფ სასტავთამ დააწყებინოს ზოგჯერ. მწვრთნელია დაეხმაროს რამე უნდა აგრძნობინო. შეცვლაზე შემოდის სულ.

ბენზემას შეუწყვილა?შეუწყვილა.ბეილს შეუწყვილა?შეუწყვილა.აზართან ათამაშა?ათამაშააა ,ვერ გავიგეეე შენ თუ რაიმე ახალ ამერიკას იგონებ ეგეც თქვი.რა პრეტენზია გაქ ზიდანთან ან ვაფშეტა რა გააკეთა ისეთი რომ სასტარტოში დაფიქრდეს მწვრთნელი რომ დააყენოსს?რა გინდა თქვა რომ მეორე ტაიმში ვინც შემოყავს ისინი ფეხბურთელები არ არიან თუ ისინი კოლექტივობის პირველობაზე გამოდიან??აქ იმაზე კი არ გვაქ საუბარი ციდან ვარსკლავები მოწყვიტოს,არამედ პრესტიჟის გარბენი მაინც გააკეთოსსს რომ რაღაც დაინახოს მწვრთნელმააა .
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

35

12 აგვისტო 2019 00:53

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ტიპი 45 წუთი იდგააა მაიაკოვსკის ძეგლივით და კიდევ ზიდანს ზე იშვერენ ხელსს,არა რა ზუსტად ვიცი სეზონი რომ დაიწყებაა რაა ფრაზები წამოვა,ზიდანი იოვიჩს აფუჭებს,ზიდანი იოვიჩს ჩაგრავს და ესე შემდეგ

ბენზემა ხომ ვერ გააჩერეს რა,2 მომენტი მაინც შექმა,ის მეორე მონეტი უეჭველი გასატანი ქონდა მარა ნიჩივო გამოსწორდება ეგ,მთავარია 2 მცველში იბრძოლა და თავისი გაიტანა smile

36

12 აგვისტო 2019 00:54

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: ZIZOU...
არა არა ასე სკამიდან ვერ წამოდგება, ქონდა მომენტი კაი და აუცილებლად გასატანი მარა მეკარეს მოარტყა, დღეს ბენზემაც ცუდი იყო, მარსელო იყო კარგი დანარჩენი ნული. 2-3 ტრანსფსრი უნდა ოასწრონ თორე ტრაკშია საქმე

ბაზარი არაა ცუდი იყო მაგრამ ეს ცუდი ბენზემა ბევრად უკეთესი რომ ჩანს ამ იოვიჩზე მთელი უბედურება ეგ არის.ხო არ ვითხოვთ რომმ გოლი გოლზე იტანოს,,,სირბილი დაგვანახოს რომ მოძრაობსს.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

37

12 აგვისტო 2019 00:55

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1
ციტატა: Dani carvajal
ციტატა: KingLeo10m
ციტატა: Dani carvajal
ბენზემა რო შეცვალა ისეთი სახე ქონდა გეგონება თვიტონ იყოს რეალის მეპატრონე 😆😆

არაა თუ? ფეხბურთელების გაშვება მოყვანა აკლია და ეგაა
რაღას გვიმალავენ გვითხრან პირდაპირ 😆 ტიპი გაბრაზდა რო გაიყვანეს 😂

ეგ მომენტი დაგიფეთ რა

38

12 აგვისტო 2019 00:56

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: ronaldo legend
ბენზემამ ხო რას ამბობ დონე თამაში დადო )) ადაპტაცია არ ჭირდება ფეხბურთელს ? თუ ეგრევე ჰეთტრიკები შეყაროს ? დროის მიცემას რაც შეეხება რაღაც დრო კი ეძლევა მარა 1 თამაში მაინც დაიწყო ძირითადიდან ? ნუთუ არ ჩანს ამ პრესეზონიდან რომ უკვე ზამენის ფორვარდად რომ მოიაზრებს ზიდანი ? ჯერ იყო კასტილიელებთან შეუშვა სათამაშოდ მერე მე15 წუთზე გაიყვანა , თუ ეგ თანაბარი პირობებია თავის გამოსაჩენად რატო ბენზემა არ ათამაშა კასტილიელებში ? პასუხი ერთია რადგანაც იოვიჩმა სულ რომ ჰეთტრიკები ყაროს მაინც არ დააყენებს ძირითადში ))) ეს თუ ჩაგვრა არ არი , მარიანოს რაც შარშან უქნეს ეგეც თუ ჩაგვრა არ არი აბა რა არის შენთვის ჩაგვრა ?

ბენზემას იმდენი აქ ნაკეთები რეალისთვის იოვიჩმა ჯერ მაგისს მეათედი გააკეთოო,,,დაბრდღვნა თუ არაა ამ ეტაპზეეე ბენზემაა უფრო მაღალი დონის ფეხბურთელია,მომავალში რა იქნება არვიცი,ძირითადს კიდევ დამტკიცება უნდა რომ იმსახურებ,მწვრთნელი რომ 45 წუთს გაძლევს პრესტიჟის გარბენი მაინც უნდა გააკეთო.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

39

12 აგვისტო 2019 00:57

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ronaldo legend
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ტიპი 45 წუთი იდგააა მაიაკოვსკის ძეგლივით და კიდევ ზიდანს ზე იშვერენ ხელსს,

ბენზემამ ხო რას ამბობ დონე თამაში დადო )) ადაპტაცია არ ჭირდება ფეხბურთელს ? თუ ეგრევე ჰეთტრიკები შეყაროს ? დროის მიცემას რაც შეეხება რაღაც დრო კი ეძლევა მარა 1 თამაში მაინც დაიწყო ძირითადიდან ? ნუთუ არ ჩანს ამ პრესეზონიდან რომ უკვე ზამენის ფორვარდად რომ მოიაზრებს ზიდანი ? ჯერ იყო კასტილიელებთან შეუშვა სათამაშოდ მერე მე15 წუთზე გაიყვანა , თუ ეგ თანაბარი პირობებია თავის გამოსაჩენად რატო ბენზემა არ ათამაშა კასტილიელებში ? პასუხი ერთია რადგანაც იოვიჩმა სულ რომ ჰეთტრიკები ყაროს მაინც არ დააყენებს ძირითადში ))) ეს თუ ჩაგვრა არ არი , მარიანოს რაც შარშან უქნეს ეგეც თუ ჩაგვრა არ არი აბა რა არის შენთვის ჩაგვრა ?

მაგას ვამბობ. ნაჩომ წითელი მიიღო და იმის მაგივრად რომ გაეყვანა ბენზემა იოვიჩი გაიყვანა 15 წუთში. ეს უკვე ყველაფერზე მიუთითებს. ახალია გუნდში ამის ადაპტაცია გვინდა თან ტიპი ახალგაზრდაა ნიჭიერი და უნდა გაზარდო. ეს ბენზემა ჰაჰა 2 სეზონი და ვსოო. ვაი იმ სეზონს. აღარაა რონალდუუ თანნ

40

12 აგვისტო 2019 00:58

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Hazard10
მარიანო თუარ ჯობდეს ბენზემასაც და იოვიჩსაც თავი მომაჭერით

wink wink wink

41

12 აგვისტო 2019 00:58

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: toni
ბენზემა ხომ ვერ გააჩერეს რა,2 მომენტი მაინც შექმა,ის მეორე მონეტი უეჭველი გასატანი ქონდა მარა ნიჩივო გამოსწორდება ეგ,მთავარია 2 მცველში იბრძოლა და თავისი გაიტანა

ეგეთები რომ ბენზემას ემაზა სხვა რიტორიკა იქნებოდა დარწმუნებული ვარ,სხვებს კი კარგად იცავთ მაგრამ კარიმზე როცა მიდგება საქმეეე არაფერს პატიობთ,შენ იოვიჩის 2 მომენტს იხსენებ და მე ბენზემას სამ მომენტს მოგიყვან უცებ შორიდან დარტყყმულებს.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

42

12 აგვისტო 2019 01:04

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1384
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: ronaldo legend
ბენზემამ ხო რას ამბობ დონე თამაში დადო )) ადაპტაცია არ ჭირდება ფეხბურთელს ? თუ ეგრევე ჰეთტრიკები შეყაროს ? დროის მიცემას რაც შეეხება რაღაც დრო კი ეძლევა მარა 1 თამაში მაინც დაიწყო ძირითადიდან ? ნუთუ არ ჩანს ამ პრესეზონიდან რომ უკვე ზამენის ფორვარდად რომ მოიაზრებს ზიდანი ? ჯერ იყო კასტილიელებთან შეუშვა სათამაშოდ მერე მე15 წუთზე გაიყვანა , თუ ეგ თანაბარი პირობებია თავის გამოსაჩენად რატო ბენზემა არ ათამაშა კასტილიელებში ? პასუხი ერთია რადგანაც იოვიჩმა სულ რომ ჰეთტრიკები ყაროს მაინც არ დააყენებს ძირითადში ))) ეს თუ ჩაგვრა არ არი , მარიანოს რაც შარშან უქნეს ეგეც თუ ჩაგვრა არ არი აბა რა არის შენთვის ჩაგვრა ?

ბენზემას იმდენი აქ ნაკეთები რეალისთვის იოვიჩმა ჯერ მაგისს მეათედი გააკეთოო,,,დაბრდღვნა თუ არაა ამ ეტაპზეეე ბენზემაა უფრო მაღალი დონის ფეხბურთელია,მომავალში რა იქნება არვიცი,ძირითადს კიდევ დამტკიცება უნდა რომ იმსახურებ,მწვრთნელი რომ 45 წუთს გაძლევს პრესტიჟის გარბენი მაინც უნდა გააკეთო.

პრესეზონის ძირითადი არ განსხვავდება სეზონის ძირითადისგან ? ხომ არ ვამბობ რომ მთელი სეზონი ძირითადში იყოსთქო , უბრალოდ იმას ვამბობ რომ ახალწვეული პრესეზონზე მაქსიმალურად უნდა შეაჩვიო გუნდს ამისთვის კი პირველი წუთებიდან დაწყება აუცილებელია , დამსახურებას რაც შეეხება როგორ უნდა დაიმსახუროს ძირითადი როცა ან იმ დროს გამოყავს უკვე ყველა დანარჩენს რომ ერთ ადგილზე კიდია თამაში , ანდაც საერთოდ კასტილიელებში ათამაშებს , მასე რა უნდა დაამტკიცოს კაცმა ?

43

12 აგვისტო 2019 01:07

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: ronaldo legend
პასუხი ერთია რადგანაც იოვიჩმა სულ რომ ჰეთტრიკები ყაროს მაინც არ დააყენებს ძირითადში )))

შენ მომავალს სჭვრიტავ და რამე???ნათელმხილველი ხარ?შენ ისეთ პრეცედენტზე საუბრობბ რაც არ მომხდარა ზიდანის სამწვრთნელო კარიერაში,,რომელმა ფეხბურთელმა გააკეთა ჰეთრიკი და სკამიდან არ წამოაყენა?ეს გასროლილი სიტყვები რა გიყვართ ყოვლად უარგუმენტო.ბენზემაა რომ უფრო მაღალი დონის ფეხბურთელია ეს ორჯერ ორიააა,,ბენზემა რომ ევასება ეგეც ორჯერ ორია მაგრამმმ თუ იოვიჩმააა დაამტკიცა რომ იმსახურებს ძირითადს ნამდვილად არ დაუკარგავსს..მარიანო კიდევ თავიდანვე ზამენად ყავდათ მოყვანილი და მთლად მარტო ზიდანს ვერ დააბრალებ მაგას,იგივეს აკეთებდა ლოპტეგიც ბენზემას აყენებდა,სოლარიც და ძმანი სხვანი))))

ციტატა: ronaldo legend
პრესეზონის ძირითადი არ განსხვავდება სეზონის ძირითადისგან ? ხომ არ ვამბობ რომ მთელი სეზონი ძირითადში იყოსთქო , უბრალოდ იმას ვამბობ რომ ახალწვეული პრესეზონზე მაქსიმალურად უნდა შეაჩვიო გუნდს ამისთვის კი პირველი წუთებიდან დაწყება აუცილებელია , დამსახურებას რაც შეეხება როგორ უნდა დაიმსახუროს ძირითადი როცა ან იმ დროს გამოყავს უკვე ყველა დანარჩენს რომ ერთ ადგილზე კიდია თამაში , ანდაც საერთოდ კასტილიელებში ათამაშებს , მასე რა უნდა დაამტკიცოს კაცმა ?

პრესეზიონი მარტო იოვიჩისთვისაა?))) შენ რა გინდა 90 წუთი ითამაშოს იოვიჩმა და ბენზემამ 0 წუთი?რა მნიშვნელობა აქ ვინ დაიწყებსს მთავარიააა ხო ეძლევა დრო დააა წესით დაღლილ მცველებთან უფრო უნდა უადვილდებოდესს
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

44

12 აგვისტო 2019 01:08

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ეგეთები რომ ბენზემას ემაზა სხვა რიტორიკა იქნებოდა დარწმუნებული ვარ

ბენზემას როაქ დამაზული და ვიცით რაცაა მაგიტო გვინდა სხვა wink
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ენ იოვიჩის 2 მომენტს იხსენებ და მე ბენზემას სამ მომენტს მოგიყვან უცებ შორიდან დარტყყმულებს

შორიდან და ცენტრიდან დარტმული არეკლი გასატან მომენტად არ ითვლება

45

12 აგვისტო 2019 01:09

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ვის კიდია თამაში???რომელსს ზამენიდან შემოსულს/თავ ტრაკს იღნავენ როგორმე მწვრთნელს თავი მოაწონონნ...პრესეზონის ერთერთი მიზანიც ეგ არის რომ სელექცია მიდის.უთხარი აბა იმ 19 წლის ვინიციუს ან როდრიგოს გკიდია თამაშიოო,ან ბეილსს ძლივს შანსი რომ ეძლევაა
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

46

12 აგვისტო 2019 01:11

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
joao felixis ar kidva iko udidesi shecdoma dges dgeobit tu vinme magonebs ronaldus swored felixia misnairi modzraobebi teqnika siswrafe vizualitac waagavs daje tipi eg magari sheeshala peress.... hazars kidev nu shescemt is beilze mets mainc gaaketebs gundshi magashi darwmunebuli var rac sheexeba jovichs am kacs meti ndoba sjirdeba ese skamidan ver gaixsneba bolomde ara da magari talantia

47

12 აგვისტო 2019 01:11

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: toni
შორიდან და ცენტრიდან დარტმული არეკლი გასატან მომენტად არ ითვლება

შორიდან დარტყმულებს იოვიჩს მინიმუმ აქტიურობაში ჩაუთვლიდით,,ნუ რაზეაა საუბარი აქ რომ შერჩევითი სამართალი გაქვთ დიდი ხანია ეგ კი ვიცი .
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

48

12 აგვისტო 2019 01:13

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3135
ციტატა: rivaldo10
ციტატა: KingLeo10m
დემბელე გაიჩითა მეორე

დემბელეს როგორ ადარებ მაგას საერთოდ?

ვინიციუსი მირჩევნია სიმართლე თუ გინდა

49

12 აგვისტო 2019 01:13

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
მაგრამ თქვენ ჯინაზე კარიმს კარგი სეზონი ექნება!!! ამაში დარწმუნებული ვარ მტრების ჯინაზე!!!
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

50

12 აგვისტო 2019 01:20

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1384
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: ronaldo legend
პასუხი ერთია რადგანაც იოვიჩმა სულ რომ ჰეთტრიკები ყაროს მაინც არ დააყენებს ძირითადში )))

შენ მომავალს სჭვრიტავ და რამე???ნათელმხილველი ხარ?შენ ისეთ პრეცედენტზე საუბრობბ რაც არ მომხდარა ზიდანის სამწვრთნელო კარიერაში,,რომელმა ფეხბურთელმა გააკეთა ჰეთრიკი და სკამიდან არ წამოაყენა?ეს გასროლილი სიტყვები რა გიყვართ ყოვლად უარგუმენტო.ბენზემაა რომ უფრო მაღალი დონის ფეხბურთელია ეს ორჯერ ორიააა,,ბენზემა რომ ევასება ეგეც ორჯერ ორია მაგრამმმ თუ იოვიჩმააა დაამტკიცა რომ იმსახურებს ძირითადს ნამდვილად არ დაუკარგავსს..მარიანო კიდევ თავიდანვე ზამენად ყავდათ მოყვანილი და მთლად მარტო ზიდანს ვერ დააბრალებ მაგას,იგივეს აკეთებდა ლოპტეგიც ბენზემას აყენებდა,სოლარიც და ძმანი სხვანი))))

არ მომხდარა ? მორატამ რომ მოუგო კონკურენცია და მაინც ზამენაზე რომ იყო ყოველ ახალ მატჩში არ გახსოვს ? როგორი დოდოლაც არ უნდა იყოს მორატა მაგანაც კი აჯობა ბენზემას )) მარა რა ხეირი ? იჯდა მაინც ზამენაზე , ზაფხულში კი მიაბრძანეს გუნდიდან ქარიმის ტრაკი რომ გადაერჩინათ ))) არ იყო ეგრე ? თუ რონალდოს უხსნიდა სივრცეებს და მორატა ვერა ? ჩიჩარიტოს ბოლოს წაუვიდა თამაში შეყარა ბევრი გოლებიც მარა არ გამოისყიდეს 5 მილიონად და დარჩენ მაიორალის იმედზე , ეს კი იმიტომ რომ მაიორალი ნამდვილად ვერ დასვავდა ვერავის სკამზე ))) იგივე ელის წელს იოვოჩსაც :))) მომავალს არ ვჭვრეტ მარა წინა სეზონებიდან და წლევანდელი პრე სეზონზე იოვიჩისადმი დამოკიდებულებით თუ ვიმსჯელებთ ბენზემას ხელში იოვიჩს ნათელი მომავალი არ უწერია ჩვენს გუნდში .

ციტატა: FERNANDO_REDONDO

პრესეზიონი მარტო იოვიჩისთვისაა?))) შენ რა გინდა 90 წუთი ითამაშოს იოვიჩმა და ბენზემამ 0 წუთი?

ეგ არ მითქვამს :)) იმას ვამბობ რომ პრესეზონზე ბენზემას რაც როლი ქონდა ის იოვიჩს უნდა ქონოდა რადგანაც ადაპტაცია სასტარტოში ყოფნით ბევრად უფრო გაუადვილდებოდა , აი ბენზემა კი მეორე ტაიმში გამოეყვანა ხოლმე ისედაც ხუთი თითივით იცის ეს გუნდი არაფერი დააკლდებოდა , ლა ლიგაში კი უკვე ის უნდა მდგარიყო ვინც უფრო დაიმსახურებდა ( მაგრამ დღევანდელ რეალში ეს შეუძლებელია )

51

12 აგვისტო 2019 01:24

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ფელიში რო ეყიდა რეალს მართლა კარგი იქნებოდა, ნეიმარზე იაფიც დაჯდებოდა, ბენზემასრო ლანძღავთ აზარი კარგი იყო? რა გააკეთა, ან საერთოდ რა ფორმაშია ეს რა არის, ყველას ეგონა რო რეალს კარგად შეეწყობოდა მალევე მარა როგორც ჩანს ესე არ ხდება, მერამდენე თამაშია დროს იღებს მარა დიდი ვერაფერი, არც დაცვა ვარგოდა დღეს ამ მოდრიჩსაც ეტყობა რო დაბერდა ისეთი ენერგიული ვეღარაა, სამაგიეროდ შეხედეთ პოგბას დღეს რა მაგრა ითამაშა, მალეე დასვავდა ესეთ მოდრიჩს სკამზე რო მოეყვანათ, ეს ვალვერდეც არაა საკმარისად კარგი რო კაზემიროს კონკურენცია გაუწიოს

52

12 აგვისტო 2019 01:29

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 393
ბატონო ადმინო თამაში 3-2 მორჩა და 2-2 რატომ წერია?
-----------------------
CHAMPION13S! HALA MADRID!

"რეალ მადრიდი"-ეს არის გუნდი რომლის გმირებმაც დაწერეს ისტორია

53

12 აგვისტო 2019 01:30

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1384
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ლოპტეგიც ბენზემას აყენებდა,სოლარიც და ძმანი სხვანი))))

ეგ იმიტომ რომ ზიდანზე მეტად ბენზემა ფლორას უყვარს , პერესს კი ეგეთი უსახელო მწვრთნელები ვერ ეწინააღმდეგებიან , როგორც პერესი უბრძანებთ ისე იზავენ ყველაფერს ))) სხვა ახსნა არ აქვს იმ ფაქტს რომ მთელი სეზონის განმავლობაში მარიანომ სულ 2 მატჩი დაიწყო სასტარტოში .

54

12 აგვისტო 2019 01:33

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 393
აზარმა 7ნი აიღოოო?
-----------------------
CHAMPION13S! HALA MADRID!

"რეალ მადრიდი"-ეს არის გუნდი რომლის გმირებმაც დაწერეს ისტორია

55

12 აგვისტო 2019 01:34

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1384
ციტატა: mariamronaldo7
აზარმა 7ნი აიღოოო?

კი

56

12 აგვისტო 2019 01:35

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ronaldo legend
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ლოპტეგიც ბენზემას აყენებდა,სოლარიც და ძმანი სხვანი))))

ეგ იმიტომ რომ ზიდანზე მეტად ბენზემა ფლორას უყვარს , პერესს კი ეგეთი უსახელო მწვრთნელები ვერ ეწინააღმდეგებიან , როგორც პერესი უბრძანებთ ისე იზავენ ყველაფერს ))) სხვა ახსნა არ აქვს იმ ფაქტს რომ მთელი სეზონის განმავლობაში მარიანომ სულ 2 მატჩი დაიწყო სასტარტოში .

მარიანომ იმიტო ითამაშა 2 მატჩი რო სერიოზული ტრავმა მიიღო რო გადმოვიდა მალევე, და მხოლოდ სეზონის ბოლოს დაბრუნდა, რაც შეეხება ბენზემას დაყენებას სუბიექტური ხარ, ანჩელოტიზე რას იტყვი? ვერ შეეწინააღმდეგებოდა პერესს? პერესი უდგენდა სასტაროს? ან მოურინიო? მოურინიოს ვინმე შეუდგენს 11 ეულს? ძალიან ბევრი გააკეთა ბენზემამ გუნდისთვის და მარტო მაგას რო ლანძღავ, მოდრიჩზე რას იყტვი? ვალვერდეზე აზარზე, იოვიჩზე? რომელმა ითამაშა დღეს კარგად?

57

12 აგვისტო 2019 01:36

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 393
ციტატა: ronaldo legend
ციტატა: mariamronaldo7
აზარმა 7ნი აიღოოო?

კი

მაგრად გამისწორდა ეხაროვნახე
-----------------------
CHAMPION13S! HALA MADRID!

"რეალ მადრიდი"-ეს არის გუნდი რომლის გმირებმაც დაწერეს ისტორია

58

12 აგვისტო 2019 01:39

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: mariamronaldo7
ბატონო ადმინო თამაში 3-2 მორჩა და 2-2 რატომ წერია?

შენ ალბათ სხვა თამაშს უყურე დღეს 2-2 ითამაშეს გუნდებმა

59

12 აგვისტო 2019 01:39

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
მაგრამ თქვენ ჯინაზე კარიმს კარგი სეზონი ექნება!!! ამაში დარწმუნებული ვარ მტრების ჯინაზე!!!

wink wink wink კარიმის კარგი სეზონი ადარდებს რედონდოს,გუნდს რომ დედის @რაკი აქ მო@ყნული ეგ არა,კარიმს რომ კითხო შარშანაც კარიერის ერთ-ერთი საუკეთესო სეზონი ჰქონდა wink

60

12 აგვისტო 2019 01:39

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
რეალის ხელმძღვანელობა გამოხლევდა დავიჯერო ? ))) პერესმა და ზიდანმა ახალ სახეებს ვიხილავთო რა გააკეთეს ერთი აზარი მოიყვანეს ძირითადის და დანარჩენი ისევ იგივე სასტავი რჩება ... 3-4 კაცი მაინც უნდა ყოფილიყო ახალი ვინც ძირითადისთვის მოიაზრებოდა,აზრზე არვარ რა გვეშველება მარჯვენა კრაიზე,ასენსიოს ტრამვა აქვს ბეილს ეს არ ენდობა და ვინისიუსს კი უბრალოდ არ შეულია,მარცხენა ფლანგზე გამოდის რაც გამოდის,უკვე აღარ მეიმედება ეგ ბიჭი და იმედია ვცდები... ნეიმარი ერიკსენი და ბეეკი თუ მოიყვანეს მექნება კიდე რაიმე იმედი მაგრამ არც ერთს მოიყვანენ იქეთკენ მიდის საქმე,ეგ კი არა ნეიმარი მგონი ბარსაში დაბრუნდება და რეალი დარჩება გაპამპულებული.

61

12 აგვისტო 2019 01:45

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1384
ციტატა: RONALDO DE LIMA
ციტატა: ronaldo legend
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ლოპტეგიც ბენზემას აყენებდა,სოლარიც და ძმანი სხვანი))))

ეგ იმიტომ რომ ზიდანზე მეტად ბენზემა ფლორას უყვარს , პერესს კი ეგეთი უსახელო მწვრთნელები ვერ ეწინააღმდეგებიან , როგორც პერესი უბრძანებთ ისე იზავენ ყველაფერს ))) სხვა ახსნა არ აქვს იმ ფაქტს რომ მთელი სეზონის განმავლობაში მარიანომ სულ 2 მატჩი დაიწყო სასტარტოში .

მარიანომ იმიტო ითამაშა 2 მატჩი რო სერიოზული ტრავმა მიიღო რო გადმოვიდა მალევე, და მხოლოდ სეზონის ბოლოს დაბრუნდა, რაც შეეხება ბენზემას დაყენებას სუბიექტური ხარ, ანჩელოტიზე რას იტყვი? ვერ შეეწინააღმდეგებოდა პერესს? პერესი უდგენდა სასტაროს? ან მოურინიო? მოურინიოს ვინმე შეუდგენს 11 ეულს? ძალიან ბევრი გააკეთა ბენზემამ გუნდისთვის და მარტო მაგას რო ლანძღავ, მოდრიჩზე რას იყტვი? ვალვერდეზე აზარზე, იოვიჩზე? რომელმა ითამაშა დღეს კარგად?

ტრავმები ბევრი მიიღო მარა მიკრო ტრავმები დიდი ხანი არ გამოუტოვებია , ანჩელოტიმ თვითონ აღიარა ედეგორი ისე მიყიდეს ჩემთვის არაფერი უკითხავთო და ბეილის გამო გუნდიდან გამიშვესო , ეჭვი გეპარება რომ პერესი სასტარტოს არ უდგენდა ? მოურინიოს კი მართლა სრული კონტროლი ქონდა გუნდზე და სწორედ მაგიტომ იგუაინს უფრო ენდობოდა მნიშვნელოვან მატჩებში ვიდრე ბენზემას , ბევრი კი გააკეთა მარა მაგის ნახევარს ვერ გააკეთებდა ასე მოშნად რომ არ იკრიშებოდეს ზიდანისგან და პერესისგან . დღეს კი ყველამ საშინლად ითამაშა და არც მაგათ ვაქებ მაგის გამო .

ციტატა: mariamronaldo7
ციტატა: ronaldo legend
ციტატა: mariamronaldo7
აზარმა 7ნი აიღოოო?

კი

მაგრად გამისწორდა ეხაროვნახე

იმედია არ გაგვიცრუებს იმედებს :))

62

12 აგვისტო 2019 01:45

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2588
თამაში არ მინახავს მაგრამ ბენზემა დაგლიჯავდა დარწმუნებული ვარ... იფრინა ? wink

63

12 აგვისტო 2019 01:46

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ისე ნეიმარს სულ დედა აგინეს დღეს და მგონი მართლა მიდის პესეჟედან,აი სად წავა ეგ არის საკითხავი.

64

12 აგვისტო 2019 01:49

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1384
ციტატა: lekino
თამაში არ მინახავს მაგრამ ბენზემა დაგლიჯავდა დარწმუნებული ვარ... იფრინა ? wink

იფრინა რომელია ერთი ისეთი დაარტყა კონტრაქტს უხანგრძლივებენ .

65

12 აგვისტო 2019 01:50

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: RONALDO DE LIMA
ანჩელოტიზე რას იტყვი? ვერ შეეწინააღმდეგებოდა პერესს? პერესი უდგენდა სასტაროს? ან მოურინიო? მოურინიოს ვინმე შეუდგენს 11 ეულს? ძალიან ბევრი გააკეთა ბენზემამ გუნდისთვის და მარტო მაგას რო ლანძღავ, მოდრიჩზე რას იყტვი? ვალვერდეზე აზარზე, იოვიჩზე? რომელმა ითამაშა დღეს კარგად?

ლევანდოვსკის და სუარესის ყიდვა რომ უნდოდა პერეს თავის დროზე და ორივემ დაგვადო და სხვაგან წავიდნენ მაგაზე რას იტყვი?თუ ბენზოს ზამენად უნდოდა გინდა ერთი გინდა მეორე? wink მოურინიოს დროს ბენზემა ძირითადის ფორვარდი არც ყოფილა,იგუაინთან იყოფდა დროს და უფრო მეტს იგუაინი თამაშობდა და მეტსაც იტანდა
ციტატა: RONALDO DE LIMA
ძალიან ბევრი გააკეთა ბენზემამ გუნდისთვის და მარტო მაგას რო ლანძღავ, მოდრიჩზე რას იყტვი? ვალვერდეზე აზარზე, იოვიჩზე? რომელმა ითამაშა დღეს კარგად?

ახალი გუნდია ასაწყობი,ამოწურეს უკვე ამ ხალხმა თავი მარა ამის ფონზე ზიდანი გამოდის და იძახის ბენზემა ჩემს ახალ პროექტში ერთ-ერთი საკვანძო ფიგურა იქნებაო,ამაშია ზუსტად საქმე smile

66

12 აგვისტო 2019 01:55

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ronaldo legend
ციტატა: RONALDO DE LIMA
ციტატა: ronaldo legend
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ლოპტეგიც ბენზემას აყენებდა,სოლარიც და ძმანი სხვანი))))

ეგ იმიტომ რომ ზიდანზე მეტად ბენზემა ფლორას უყვარს , პერესს კი ეგეთი უსახელო მწვრთნელები ვერ ეწინააღმდეგებიან , როგორც პერესი უბრძანებთ ისე იზავენ ყველაფერს ))) სხვა ახსნა არ აქვს იმ ფაქტს რომ მთელი სეზონის განმავლობაში მარიანომ სულ 2 მატჩი დაიწყო სასტარტოში .

მარიანომ იმიტო ითამაშა 2 მატჩი რო სერიოზული ტრავმა მიიღო რო გადმოვიდა მალევე, და მხოლოდ სეზონის ბოლოს დაბრუნდა, რაც შეეხება ბენზემას დაყენებას სუბიექტური ხარ, ანჩელოტიზე რას იტყვი? ვერ შეეწინააღმდეგებოდა პერესს? პერესი უდგენდა სასტაროს? ან მოურინიო? მოურინიოს ვინმე შეუდგენს 11 ეულს? ძალიან ბევრი გააკეთა ბენზემამ გუნდისთვის და მარტო მაგას რო ლანძღავ, მოდრიჩზე რას იყტვი? ვალვერდეზე აზარზე, იოვიჩზე? რომელმა ითამაშა დღეს კარგად?

ტრავმები ბევრი მიიღო მარა მიკრო ტრავმები დიდი ხანი არ გამოუტოვებია , ანჩელოტიმ თვითონ აღიარა ედეგორი ისე მიყიდეს ჩემთვის არაფერი უკითხავთო და ბეილის გამო გუნდიდან გამიშვესო , ეჭვი გეპარება რომ პერესი სასტარტოს არ უდგენდა ? მოურინიოს კი მართლა სრული კონტროლი ქონდა გუნდზე და სწორედ მაგიტომ იგუაინს უფრო ენდობოდა მნიშვნელოვან მატჩებში ვიდრე ბენზემას , ბევრი კი გააკეთა მარა მაგის ნახევარს ვერ გააკეთებდა ასე მოშნად რომ არ იკრიშებოდეს ზიდანისგან და პერესისგან . დღეს კი ყველამ საშინლად ითამაშა და არც მაგათ ვაქებ მაგის გამო .

ოდეგარის ყიდვას არანაირი გავლენა არ ქონია გუნდზე, 16 წლის ღლაპს რა გავლენა აქ, როდესაც ანჩელოტი იყო მწვრთნელი მაშინ ზიდანი ასისტენტი იყო ანჩელოტის, და ანჩელოტი ეგეთი ჩობანი ტრენერი არაა სასტარტო მწვრთნელმა შეუდგინოს, მითუმეტეს ზიდანიც იყო იმ სამწვრთნელო შტაბში, რაც შეეხება მოურინიოს დაზუსტებით ვამბობ იმას რასაც ვამბობ, მოურინიოს რეალი კარგად მახსოვს და პრაქტიკულად თამაშებს არ ვტოვებდი ხოლმე, მოუ 3 წელი იყო რეალში პირველ სეზონში მართლა იგუაინი იყო ძირითადის იგროკი მერე ტრავმა მიიღო და საკმაო ხანი გამოტოვა, ამ პერიოდში არენდით აიყვანეს ადებაიორი რადგან ბენზემას არ ენდობოდა მოუ, მარა როგორც კი ადებაიორი გადმოვიდა ბენზემა მაშინ ჩადგა ფორმაში და ძირითადშიც დაიმკვიდრა ადგილი, ამის მერე შემდეგ სეზონში როცა ლა ლიგა მოუგეს და იმის შემდეგ სეზონშიც ანუ მოუს ბლო სეზონში რეალში, ბენზემა იყო სასტავის კაცი დაარა იგუაინი, მნიშვნელოვან თამაშებს ბენზო თამაშობდა დაზოგადად მეტ დროს იღებდა, კი იგუაინიც იღებდა სათამაშო დროს მარა ეგრე ზიდანი მორატასაც ათამაშებდა ბევრს რო ამბობთ ჩაგრავდაო, ლა ლიგაში ნაკლები ითამაშა მორატამ იმ სეზონში? მარა სასტავის კაცი ბენზემა იყო და მნიშვნელოვან თამაშებსაც ეგ თამაშობდა ეგრე იყო ბენზემაც, მაგალითად კალსიკოებში ყოველთვის ბენზემა იყო ძირითადში, ლიგაზე ბენზემა იყო ძირითადში, მოურინიოს ბოლო მატჩი რეალში კოპას ფინალი იყო ატლეტიკოსთან რომელიც რეალმა წააგო რეალმა გადაამოწმე აბა ვინ იყო სასტარტოში? ბენზემა ასე რომ იმის თქმა რო ჩობანი იგუაინი ერჩივნა მოუს სრული აბსურდია, და ზოგადად იმის თქმა რო იგუაინი ბენზემას ჯობია მე სერიოზულად არ მიმაჩნია ესეთი სისულელე

ციტატა: toni
ციტატა: RONALDO DE LIMA
ანჩელოტიზე რას იტყვი? ვერ შეეწინააღმდეგებოდა პერესს? პერესი უდგენდა სასტაროს? ან მოურინიო? მოურინიოს ვინმე შეუდგენს 11 ეულს? ძალიან ბევრი გააკეთა ბენზემამ გუნდისთვის და მარტო მაგას რო ლანძღავ, მოდრიჩზე რას იყტვი? ვალვერდეზე აზარზე, იოვიჩზე? რომელმა ითამაშა დღეს კარგად?

მოუს დროს იგუაინი არ იყო ბენზემაზე მნიშვნელოვანი აბსურდია მაგას რო ამბობ, რაც შეეხება სუარესის ყიდვას მე ვთქვი სადმე სუარესზე მაგარი ფეხბურთელია ბენზემა თქო?

67

12 აგვისტო 2019 01:57

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2588
ციტატა: ronaldo legend
დაარტყა

ეგ უკვე მისი კარიერის პიკია... wink
ციტატა: Erik Lamela
ისე ნეიმარს სულ დედა აგინეს დღეს და მგონი მართლა მიდის პესეჟედან,აი სად წავა ეგ არის საკითხავი.

მაგის იმედი ნუ გვექნება... აგერ ბენზემას აგინებენ უსტვენენ მაგრამ ვუზვუზელაც რომ გამიკეთონ ტრა...ში მაინც არ წავალო იძახის... fellow wink

68

12 აგვისტო 2019 01:57

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: lekino
თამაში არ მინახავს მაგრამ ბენზემა დაგლიჯავდა დარწმუნებული ვარ... იფრინა ?

იფრინა რომელია,თვით რომის პაპი ჩამოვიდა ბოლოს ტრიბუნებიდან და ზიდანი აკურთხა,ამით 3 ლიგა რაფერ მეიგე შე სასწაულმოქმედოო wink

69

12 აგვისტო 2019 02:00

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1384
ციტატა: RONALDO DE LIMA
ციტატა: ronaldo legend
ციტატა: RONALDO DE LIMA
ციტატა: ronaldo legend
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ლოპტეგიც ბენზემას აყენებდა,სოლარიც და ძმანი სხვანი))))

ეგ იმიტომ რომ ზიდანზე მეტად ბენზემა ფლორას უყვარს , პერესს კი ეგეთი უსახელო მწვრთნელები ვერ ეწინააღმდეგებიან , როგორც პერესი უბრძანებთ ისე იზავენ ყველაფერს ))) სხვა ახსნა არ აქვს იმ ფაქტს რომ მთელი სეზონის განმავლობაში მარიანომ სულ 2 მატჩი დაიწყო სასტარტოში .

მარიანომ იმიტო ითამაშა 2 მატჩი რო სერიოზული ტრავმა მიიღო რო გადმოვიდა მალევე, და მხოლოდ სეზონის ბოლოს დაბრუნდა, რაც შეეხება ბენზემას დაყენებას სუბიექტური ხარ, ანჩელოტიზე რას იტყვი? ვერ შეეწინააღმდეგებოდა პერესს? პერესი უდგენდა სასტაროს? ან მოურინიო? მოურინიოს ვინმე შეუდგენს 11 ეულს? ძალიან ბევრი გააკეთა ბენზემამ გუნდისთვის და მარტო მაგას რო ლანძღავ, მოდრიჩზე რას იყტვი? ვალვერდეზე აზარზე, იოვიჩზე? რომელმა ითამაშა დღეს კარგად?

ტრავმები ბევრი მიიღო მარა მიკრო ტრავმები დიდი ხანი არ გამოუტოვებია , ანჩელოტიმ თვითონ აღიარა ედეგორი ისე მიყიდეს ჩემთვის არაფერი უკითხავთო და ბეილის გამო გუნდიდან გამიშვესო , ეჭვი გეპარება რომ პერესი სასტარტოს არ უდგენდა ? მოურინიოს კი მართლა სრული კონტროლი ქონდა გუნდზე და სწორედ მაგიტომ იგუაინს უფრო ენდობოდა მნიშვნელოვან მატჩებში ვიდრე ბენზემას , ბევრი კი გააკეთა მარა მაგის ნახევარს ვერ გააკეთებდა ასე მოშნად რომ არ იკრიშებოდეს ზიდანისგან და პერესისგან . დღეს კი ყველამ საშინლად ითამაშა და არც მაგათ ვაქებ მაგის გამო .

ოდეგარის ყიდვას არანაირი გავლენა არ ქონია გუნდზე, 16 წლის ღლაპს რა გავლენა აქ, როდესაც ანჩელოტი იყო მწვრთნელი მაშინ ზიდანი ასისტენტი იყო ანჩელოტის, და ანჩელოტი ეგეთი ჩობანი ტრენერი არაა სასტარტო მწვრთნელმა შეუდგინოს, მითუმეტეს ზიდანიც იყო იმ სამწვრთნელო შტაბში, რაც შეეხება მოურინიოს დაზუსტებით ვამბობ იმას რასაც ვამბობ, მოურინიოს რეალი კარგად მახსოვს და პრაქტიკულად თამაშებს არ ვტოვებდი ხოლმე, მოუ 3 წელი იყო რეალში პირველ სეზონში მართლა იგუაინი იყო ძირითადის იგროკი მერე ტრავმა მიიღო და საკმაო ხანი გამოტოვა, ამ პერიოდში არენდით აიყვანეს ადებაიორი რადგან ბენზემას არ ენდობოდა მოუ, მარა როგორც კი ადებაიორი გადმოვიდა ბენზემა მაშინ ჩადგა ფორმაში და ძირითადშიც დაიმკვიდრა ადგილი, ამის მერე შემდეგ სეზონში როცა ლა ლიგა მოუგეს და იმის შემდეგ სეზონშიც ანუ მოუს ბლო სეზონში რეალში, ბენზემა იყო სასტავის კაცი დაარა იგუაინი, მნიშვნელოვან თამაშებს ბენზო თამაშობდა დაზოგადად მეტ დროს იღებდა, კი იგუაინიც იღებდა სათამაშო დროს მარა ეგრე ზიდანი მორატასაც ათამაშებდა ბევრს რო ამბობთ ჩაგრავდაო, ლა ლიგაში ნაკლები ითამაშა მორატამ იმ სეზონში? მარა სასტავის კაცი ბენზემა იყო და მნიშვნელოვან თამაშებსაც ეგ თამაშობდა ეგრე იყო ბენზემაც, მაგალითად კალსიკოებში ყოველთვის ბენზემა იყო ძირითადში, ლიგაზე ბენზემა იყო ძირითადში, მოურინიოს ბოლო მატჩი რეალში კოპას ფინალი იყო ატლეტიკოსთან რომელიც რეალმა წააგო რეალმა გადაამოწმე აბა ვინ იყო სასტარტოში? ბენზემა ასე რომ იმის თქმა რო ჩობანი იგუაინი ერჩივნა მოუს სრული აბსურდია, და ზოგადად იმის თქმა რო იგუაინი ბენზემას ჯობია მე სერიოზულად არ მიმაჩნია ესეთი სისულელე

16 წლის ღლაპი არაფერ შუაშია მწვრთნელს რომ საქმის კურშიც არ აყენებენ მისი ყიდვის დროს ეგ არის მანდ მთავარი , რახან ეგეთი ფაქტი დაფიქსირდა ანუ არ ქონდა გუნდზე კონტროლი . იგუაინს ტრავმამ შეუშალა ხელი , ადებაიორის მოყვანა კი იმაზე უსვავს ხაზს რომ მოუ ერთადერთია ვისაც გუნდზე სრული კონტროლი ქონდა , მესამე სეზონში კი მართლა აჯობა ბენზემამ და არც ვუკარგავ , მეტსაც გეტყვი იგუაინს ბევრად მირჩევნია ბენზემა , აქ უბრალოდ ის ავღნიშნე რომ ერთადერთი მოურინიოს დროს არ იკრიშებოდა ქარიმი და მაინც და მაინც მაშინ არ იყო ძირითადის უცვლელი წევრი , არამგონია ეს დამთხვევა იყოს .

70

12 აგვისტო 2019 02:00

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2588
ციტატა: toni
ციტატა: lekino
თამაში არ მინახავს მაგრამ ბენზემა დაგლიჯავდა დარწმუნებული ვარ... იფრინა ?

იფრინა რომელია,თვით რომის პაპი ჩამოვიდა ბოლოს ტრიბუნებიდან და ზიდანი აკურთხა,ამით 3 ლიგა რაფერ მეიგე შე სასწაულმოქმედოო wink

ტონი შე ოხერო... კარგი იყო wink

71

12 აგვისტო 2019 02:09

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
[quote=ronaldo legend][quote=RONALDO DE LIMA][quote=ronaldo legend][quote=RONALDO DE LIMA][quote=ronaldo legend][quote=FERNANDO_REDONDO]ლოპტეგიც ბენზემას აყენებდა,სოლარიც და ძმანი სხვანი))))
[/quote]
ეგ იმიტომ რომ ზიდანზე მეტად ბენზემა ფლორას უყვარს , პერესს კი ეგეთი უსახელო მწვრთნელები ვერ ეწინააღმდეგებიან , როგორც პერესი უბრძანებთ ისე იზავენ ყველაფერს ))) სხვა ახსნა არ აქვს იმ ფაქტს რომ მთელი სეზონის განმავლობაში მარიანომ სულ 2 მატჩი დაიწყო სასტარტოში .[/quote]
მარიანომ იმიტო ითამაშა 2 მატჩი რო სერიოზული ტრავმა მიიღო რო გადმოვიდა მალევე, და მხოლოდ სეზონის ბოლოს დაბრუნდა, რაც შეეხება ბენზემას დაყენებას სუბიექტური ხარ, ანჩელოტიზე რას იტყვი? ვერ შეეწინააღმდეგებოდა პერესს? პერესი უდგენდა სასტაროს? ან მოურინიო? მოურინიოს ვინმე შეუდგენს 11 ეულს? ძალიან ბევრი გააკეთა ბენზემამ გუნდისთვის და მარტო მაგას რო ლანძღავ, მოდრიჩზე რას იყტვი? ვალვერდეზე აზარზე, იოვიჩზე? რომელმა ითამაშა დღეს კარგად?[/quote]
ტრავმები ბევრი მიიღო მარა მიკრო ტრავმები დიდი ხანი არ გამოუტოვებია , ანჩელოტიმ თვითონ აღიარა ედეგორი ისე მიყიდეს ჩემთვის არაფერი უკითხავთო და ბეილის გამო გუნდიდან გამიშვესო , ეჭვი გეპარება რომ პერესი სასტარტოს არ უდგენდა ? მოურინიოს კი მართლა სრული კონტროლი ქონდა გუნდზე და სწორედ მაგიტომ იგუაინს უფრო ენდობოდა მნიშვნელოვან მატჩებში ვიდრე ბენზემას , ბევრი კი გააკეთა მარა მაგის ნახევარს ვერ გააკეთებდა ასე მოშნად რომ არ იკრიშებოდეს ზიდანისგან და პერესისგან . დღეს კი ყველამ საშინლად ითამაშა და არც მაგათ ვაქებ მაგის გამო .[/quote]
16 წლის ღლაპი არაფერ შუაშია მწვრთნელს რომ საქმის კურშიც არ აყენებენ მისი ყიდვის დროს ეგ არის მანდ მთავარი , რახან ეგეთი ფაქტი დაფიქსირდა ანუ არ ქონდა გუნდზე კონტროლი . იგუაინს ტრავმამ შეუშალა ხელი , ადებაიორის მოყვანა კი იმაზე უსვავს ხაზს რომ მოუ ერთადერთია ვისაც გუნდზე სრული კონტროლი ქონდა , მესამე სეზონში კი მართლა აჯობა ბენზემამ და არც ვუკარგავ , მეტსაც გეტყვი იგუაინს ბევრად მირჩევნია ბენზემა , აქ უბრალოდ ის ავღნიშნე რომ ერთადერთი მოურინიოს დროს არ იკრიშებოდა ქარიმი და მაინც და მაინც მაშინ არ იყო ძირითადის უცვლელი წევრი , არამგონია ეს დამთხვევა იყოს .[/quote]

ვინ ჩემი ფეხებია ბენზემა რო პერესი ზემოდან კრიშAვდეს? ლევანდოვსკის და სუარესის ყიდვას რატო ცდილობდა მაშინ თუ ბენზემას კრიშავს მიზანმიმართულად? ფალკაოს ყიდვასაც ცდილობდა ძაან ადრე შეიძლება არ გახსოვთ და ბენზემას ამის მერე რატო კრიშავს მიზეზი მაინტერესებს? რაც შეეხება ბენზემას და იგუაინის დროს, დეტალურად ავღწერე რაც ხდებოდა მოურინიოს დროს 3 სეზონიდან 2 ში ბენზემა იყო სასტავის კაცი, იგუაინიც იღებდა დროს მარა ისე იღებდა დროს როგორც მორატა ზიდანის დროს, ანუ მთავარი იყო ბენზემა მაშინ, ბენზემა არის მაღალი დონის იგროკი მარა არაა ისეტი გამტანი ყველა სეზონში 40 გოლი იტანოს ამიტომაც ცდილობენ ნეიმარის ყიდვას აზარიც მოვიდა და აცადეთ, ამ ორს ბენზემა ძაან კარგად შეეწყობა გოლებსაც გაიტანს და ასისტსაც იმაზე მეტს გააკეთებს რო ფორვარდებს არ ევალებათ ზოგადად

ციტატა: toni
ციტატა: lekino
თამაში არ მინახავს მაგრამ ბენზემა დაგლიჯავდა დარწმუნებული ვარ... იფრინა ?

იფრინა რომელია,თვით რომის პაპი ჩამოვიდა ბოლოს ტრიბუნებიდან და ზიდანი აკურთხა,ამით 3 ლიგა რაფერ მეიგე შე სასწაულმოქმედოო wink

სხვებმა ხო დაგლიჯეს რას ამბობ

72

12 აგვისტო 2019 02:11

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: RONALDO DE LIMA
მოუს დროს იგუაინი არ იყო ბენზემაზე მნიშვნელოვანი აბსურდია მაგას რო ამბობ

მოურინიოს დროს უფრო მეტი თამაში ძირითადიდან დაწყებული აქვს იგუაინს და უფრო მეტი გოლი აქვს გატანილი,საუბარია მოურინიოს 3 წლიან პერიოდზე,გულში მოურინიო რას ფიქრობდა ეგ უკვე არ ვიცი,ჯობია სანამ ვინმეს აფსურდულობას დააბრალებ ჯერ გადაამოწმე ფაქტი smile
ციტატა: RONALDO DE LIMA
რაც შეეხება სუარესის ყიდვას მე ვთქვი სადმე სუარესზე მაგარი ფეხბურთელია ბენზემა თქო?

შენ თქვი ყველა მწვრთენელი ბენზემას რატო ენდობოდაო, სხვას ვერ მოიყვანდნენო,პასუხი მარტივია მაგაზე უკეთესი არავინ არ გვყავდა,ვინც იყო უკეთესი ვერ ვიყიდეთ თავის დროზე smile

73

12 აგვისტო 2019 02:16

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: toni
ციტატა: RONALDO DE LIMA
მოუს დროს იგუაინი არ იყო ბენზემაზე მნიშვნელოვანი აბსურდია მაგას რო ამბობ

მოურინიოს დროს უფრო მეტი თამაში ძირითადიდან დაწყებული აქვს იგუაინს და უფრო მეტი გოლი აქვს გატანილი,საუბარია მოურინიოს 3 წლიან პერიოდზე,გულში მოურინიო რას ფიქრობდა ეგ უკვე არ ვიცი,ჯობია სანამ ვინმეს აფსურდულობას დააბრალებ ჯერ გადაამოწმე ფაქტი smile
ციტატა: RONALDO DE LIMA
რაც შეეხება სუარესის ყიდვას მე ვთქვი სადმე სუარესზე მაგარი ფეხბურთელია ბენზემა თქო?

შენ თქვი ყველა მწვრთენელი ბენზემას რატო ენდობოდაო, სხვას ვერ მოიყვანდნენო,პასუხი მარტივია მაგაზე უკეთესი არავინ არ გვყავდა,ვინც იყო უკეთესი ვერ ვიყიდეთ თავის დროზე smile

რა თქვი? იგუაინი თამაშობდა მეტს და მეტი გოლი გაქონდა?:D ყველა ტურნირზე რო ავიღოთ სამივე სეზონში ბენზემამ გაიტანა მეტი, მოუს დროს პირველ წელს ყველა ტურნირზე ბენზემამ გაიტანა 26 გოლი იგუაინმა 13, მეორე წელს ბენზემამ 31 გაიტანა ყველა ტურნირზე ერთად იგუაინმა 26, და მესამე სეზონში ბენზემამ 20 გაიტანა იგუაინმა 18, რაც შეეხება მატჩებს ზემოტ ავხსენი როდის ვინ თამაშობდა მეტს, და მაგას ჰაერზე არ ვამბობ ჩემი თვალით მაქ ნანახი პრაქტიკულად ყველა თამაში მოურინიოს დროს და გადამოწმებული მაქ ყველაფერი რასაც ვამბობ ძმაო ჩემო :)

იგუაინს თუ თვლი ბენზემაზე უკეთEსად არც კი ვიცი რაზე უნდა გელაპარაკო

74

12 აგვისტო 2019 02:19

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: rivaldo10
რომ არა ბენზემა ლევანდოვსკი დიდი ხნის უკან შეუერთდებოდა რეალს. და კიდევ ბევრი სხვა ფორვარდი. ბენზემას რომ ზურგს უმაგრებენ კლუბში ეგ ფაქტია.

ვერცეთი ვერ იყიდეს თორე მცდელობების მეტი რა იყო,ლევანდოვსკიმ ბავარია არჩია,სუარესმა ბარსელონა,ფალკაო კიდე განძილა ატლეტიკომ არ მოგვყიდა თორე ყველაზე მაგარი ცხრიანი იყო იმ პერიოდში როგორ მევასებოდა love მონაკოში გაყიდეს, მყესებიც გაიწვიტა პირველივე სეზონში და დაამთავრა დიდი ფეხბურთი მაგით
ციტატა: RONALDO DE LIMA
სხვებმა ხო დაგლიჯეს რას ამბობ

რედონდო დვაა wink

75

12 აგვისტო 2019 02:21

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: toni
ციტატა: rivaldo10
რომ არა ბენზემა ლევანდოვსკი დიდი ხნის უკან შეუერთდებოდა რეალს. და კიდევ ბევრი სხვა ფორვარდი. ბენზემას რომ ზურგს უმაგრებენ კლუბში ეგ ფაქტია.

ვერცეთი ვერ იყიდეს თორე მცდელობების მეტი რა იყო,ლევანდოვსკიმ ბავარია არჩია,სუარესმა ბარსელონა,ფალკაო კიდე განძილა ატლეტიკომ არ მოგვყიდა თორე ყველაზე მაგარი ცხრიანი იყო იმ პერიოდში როგორ მევასებოდა love მონაკოში გაყიდეს, მყესებიც გაიწვიტა პირველივე სეზონში და დაამთავრა დიდი ფეხბურთი მაგით
ციტატა: RONALDO DE LIMA
სხვებმა ხო დაგლიჯეს რას ამბობ

რედონდო დვაა wink

ცუდად ითამაშა დღეს ბენზემამ საშინლად მეტსაც ვიტყვი მაგრამ ძაან ბევრმა ითამაშა ცუდად ასევე და ბევრი არ იყო არაფრით უკეთესი ბენზემაზე დღეს, ვტყუი?

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

რეკლამა

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 დოვბიკი 18
2 ბელინგემი 17
3 მაიორალი 15
4 ბუდიმირი 15

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 რეალი 6 6 0 0 18
2 ნაპოლი 6 3 1 2 10
3 ბრაგა 6 1 1 4 4
4 იუნიონ ბერლინი 6 0 2 4 2

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...

4-3-3
4-4-2
4-2-3-1



მთვლელები

საიტის არქივი:

აპრილი 2024 (326)
მარტი 2024 (335)
თებერვალი 2024 (456)
იანვარი 2024 (411)
დეკემბერი 2023 (372)
ნოემბერი 2023 (391)