Jugones - მარკოს ლორენტე პრემიერლიგის გრანდში მიდის

ალბათ ვერავინ წარმოიდგენდა, მაგრამ ფაქტია, რომ მარკოს ლორენტეს მიმართ საკმაოდ დიდი ინტერესი არსებობს...


Jugones იუწყება, რომ ხოსეპ გუარდიოლა მადრიდის „რეალის“ ნახევარმცველით არის დაინტერესებული და ზაფხულში მოლაპარაკებების წარმატებით დასრულება სურს.

ლორენტე ზიზუს გეგმებში არ შედის, აქედან გამომდინარე, ტრანსფერის ალბათობა საკმაოდ მაღალია, თუმცა საინტერესოა თავად ესპანელის აზრი. „სიტიში“ არსებული დიდი კონკურენციის ფონზე, მისი შანსები არც ისე მაღალი იქნება.



dle 10.1

  • Hala
  • 23 აპრილი 2019
  • 3824
  • 81

1

23 აპრილი 2019 12:33

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ძალიანაც კარგი შანსი ექნება, საკმაოდ ჭკვიანი მოთამაშეა, პასის კულტურაც კარგი აქვს და მოედნის ხედვაც. ბავშვიც აღარარის მთლად, საინტერესო იქნებოდა გვარდიოლას ხელში :)) იტოგში 70 ლიმონი და წაიყვანოს :))

2

23 აპრილი 2019 13:40

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ვფიქრობ, რომ უნდა დარჩეს გამოგვადგება

3

23 აპრილი 2019 14:00

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Special__One
ძალიანაც კარგი შანსი ექნება, საკმაოდ ჭკვიანი მოთამაშეა, პასის კულტურაც კარგი აქვს და მოედნის ხედვაც. ბავშვიც აღარარის მთლად, საინტერესო იქნებოდა გვარდიოლას ხელში :)) იტოგში 70 ლიმონი და წაიყვანოს :))

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 ბოლო კაი იყო 70 მილიონიო.

4

23 აპრილი 2019 15:23

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man
ბოლო კაი იყო 70 მილიონიო.

აბა როგორგინდა შენ, კაცი 3 წელი რეალის სკამზეა ნაჯდომი wink დღევანდელი ფასებით ეგრეუწევს :))

5

23 აპრილი 2019 15:59

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Clever liar
გვარდიოლას ხელში თვითონ გვარდიოლა აღარაა საინტერესო ისეა ჩამზეებული.

ლივერპული სადაცაა რეკორდზე მიდის პრემიერლიგაში აღებული ქულების მიხედვით და ამ მართლა ჩამზეებულის გამო ჩემპიონი ვერხდება ეგაა სამართალი? wink 97 ქულა აგეღო და ჩემპიონი ვერგამხდარიყავი სირალექსის
დროს მაგას ვინწარმოიდგენდა :))


ისევ ბრენდანა როჯერსის იმედი მაქვს, ლივერპულში ყოფნისას ვერგახდა ჩემპიონი და იქნებ ეხლა მოახერხოს რამე wink

6

23 აპრილი 2019 16:10

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Clever liar
ევერტონიც :))

დანარჩენი კიდე ხო და ამას ვერვპატიობ :)) თამაშითაც რომ დაწოლილის მდგომარეობაში ეთამაშა, ამ ქათმებს ამათ, მანდ გადაასწრო სიტიმ :))

7

23 აპრილი 2019 16:23

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: RONALDINHO
რა სარგებელი მოუტანა ბენზემამ რეალს ამ სეზონში?

რეალს ვერაფერი მარა თავისთავს 3 წლიანი კონტრაქტი wink

8

23 აპრილი 2019 16:24

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: RONALDINHO
რა სარგებელი მოუტანა ბენზემამ რეალს ამ სეზონში?

ჩინჩლავი დაკარგული ლალიგის მერე

9

23 აპრილი 2019 16:33

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ლორენტე არაა გასაშვები, მაგარი ბიჭია. დაგვჭირდება აუცილებლად, კაზემიროს შემცვლელია ფაქტიურად

10

23 აპრილი 2019 17:47

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ისე ზიდანის ხელში ბენზო რა მკვლელია დდდ მარა ეს ასე თუ არის ახალ სეზონში გამოჩნდება, ნებისმიერ შემთხვევაში ფორვარდია მოსაყვანი, ან მარიანო უნდა გამოჩნდეს მოედანზე ხშირად, ასე არ ივარგებს ზიზუ

11

23 აპრილი 2019 18:36

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მბაპე და იოვიჩი აუცილებლად მოსაყვანია წინ, ასევე დე ლიხტიც და ლუკას შემცვლელი ერთი ასევე ერთი ჩამშლელიც უნდა მოიყვანონ

12

23 აპრილი 2019 18:48

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5968
ციტატა: Special__One
ციტატა: Clever liar
ევერტონიც :))

დანარჩენი კიდე ხო და ამას ვერვპატიობ :)) თამაშითაც რომ დაწოლილის მდგომარეობაში ეთამაშა, ამ ქათმებს ამათ, მანდ გადაასწრო სიტიმ :))

მართლა როგორ ი გულდასაწყვეტი იქნება ლივერპულის ფანებისტვის წელს ლივერპულის ვერ მოგება ეპლის. 1 წაგებით.

შანსი არ არი სიტი აწი ყელა

სიტი ჩემპიონია,მანიუს გადაურბენენ.
-----------------------
ჰალამადრიდ.

13

23 აპრილი 2019 19:51

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
დატოვებენ ამას

14

23 აპრილი 2019 19:54

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: oto.reali
სიტი ჩემპიონია,მანიუს გადაურბენენ.

მანიუს იმედი არცმაქვს უკვე :)) ეხლა ბრენდან როჯერსზე და მაგის მელიებზე ვამყარებ იმედებს :))

15

23 აპრილი 2019 20:01

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Clever liar
რა გინდა ისე, მაგ ევერტონმა ზედმეტად კრახი ქულები რო ანიავა თორე მის ზემოთ ნაქებ ოთხეულს, ყველას გამოუღო წირვა :))

არსენალ მანიუ ჩელსის მოუგო თორე ტოტენჰემმა ევერტონს 2-6 მოუგო :დდდ lol

ზუსტად 1 კვირის წინ რეალის რისხვა აიაქსმა დე იონგის მეთაურობით გაიფინა პენალდო lol ბარსამ კი მანიუს ჩაუტარა lol

16

23 აპრილი 2019 20:07

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5968
ციტატა: Special__One
ციტატა: oto.reali
სიტი ჩემპიონია,მანიუს გადაურბენენ.

მანიუს იმედი არცმაქვს უკვე :)) ეხლა ბრენდან როჯერსზე და მაგის მელიებზე ვამყარებ იმედებს :))

როდისაა სიტი მანიუ ძმა?
-----------------------
ჰალამადრიდ.

17

23 აპრილი 2019 20:35

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: oto.reali
ციტატა: Special__One
ციტატა: oto.reali
სიტი ჩემპიონია,მანიუს გადაურბენენ.

მანიუს იმედი არცმაქვს უკვე :)) ეხლა ბრენდან როჯერსზე და მაგის მელიებზე ვამყარებ იმედებს :))

როდისაა სიტი მანიუ ძმა?

ხვალ

18

23 აპრილი 2019 21:29

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: oto.reali
მართლა როგორ ი გულდასაწყვეტი იქნება ლივერპულის ფანებისტვის წელს ლივერპულის ვერ მოგება ეპლის. 1 წაგებით.

შანსი არ არი სიტი აწი ყელა

სიტი ჩემპიონია,მანიუს გადაურბენენ.

სამაგიეროდ ლიგას დადებს ლივე ბრატ, ინგლისური ფინალია წელს, ამ შანს არ გაუშვებს ლივე.

19

23 აპრილი 2019 21:40

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Clever liar
ციტატა: phelps-1
ტოტენჰემმა ევერტონს 2-6 მოუგო :დდდ

ხოდა ბოლო თამაში აქ ზუსტად ევერტონთან და გადაპაკუნდება ევროლიგაზე წყნარად და ბაჩიბუჩით პაკ პუკ პაკ პუკ :D

ციტატა: ZIDANE.
ინგლისური ფინალია წელს,

:D უეჭველი

ხოო თორე უეჭველი არიყოს ხო არ ვიტყოდი დ

20

23 აპრილი 2019 21:49

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ეხლა რახდება, თუმოხდა სასწოული და ლიგა ქათმებმა მოიგეს, იქეთ ევროპალიგა ჩელსიმ, მაგრამ ოთხეულში ვერცერთი შევიდა :) მერე რახდება ინგლისიდან 6 გუნდი იქნება ლიგაზე? თუ მეოთხეზე გასულს მოქესტავენ? :))

21

23 აპრილი 2019 22:42

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
2023 წლამდე,მშვენიალლურიააა,ესეიგი კიდევ ბევრს გაიტანსს მტრების ჯინაზეე.!!
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

22

23 აპრილი 2019 22:44

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: rivaldo10
ციტატა: Special__One
6 გუნდი იქნება ლიგაზე?

კი ეგრე იქნება.

არ იქნება ეგრე. მეოთხე ადგილზე გასული ევროპა ლიგაზე იზავს ნახ.უის

23

23 აპრილი 2019 22:47

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
მომავალი რეალი ესეთი იქნება
კურტუა
კარვახალი-----------მილიტაო------რამოსი------------მარსელო
კაზემირო
პოლ პოგბა-------ტონი კროოს
სალაჰი--------ბენზემა-------აზარი
კანფეტ


smile სალჰი ბეილის ფლანგს იდეალურად შეავსებდაა,,თან გამტანიც არის,მასზე კარგი ვარიანტი ამ პოზიციაზე სხვა ვერავინ წარმომიდგენია და ჩალიჩიც იოსეთუიი რთული არ იქნებააა.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

24

23 აპრილი 2019 22:49

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
მომავალი რეალი ესეთი იქნება
კურტუა
კარვახალი-----------მილიტაო------რამოსი------------მარსელო
კაზემირო
პოლ პოგბა-------ტონი კროოს
სალაჰი--------ბენზემა-------აზარი
კანფეტ


smile სალჰი ბეილის ფლანგს იდეალურად შეავსებდაა,,თან გამტანიც არის,მასზე კარგი ვარიანტი ამ პოზიციაზე სხვა ვერავინ წარმომიდგენია და ჩალიჩიც იოსეთუიი რთული არ იქნებააა.

ერთადერთია მბაპე ჩემი აზრით მაგ პოზიციაზე სალაჰზე უკეთესი დანარჩენი არავინაა ისეთი ვინც ბევრ გოლს შეაგდებს. იდეალური სასტავია მარა ვარანი არ მიდის ახანგრძლივებს

25

23 აპრილი 2019 22:50

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
მოდრიჩი მენანება მაგრამ მგონი ასაკი დაეტყოო,,,კროოსი ხელშეუხებელიააა .ის მოდრიჩი რომ იყო რაც ქწინა წლებშიი ძაან მაგარი ტრიო იქნებოდა კროოსი,პოგბა მოდრიჩიი,ბურთს დაუმალავდნენ ყველას,აქ კიდევვ პოგბაზე ესეთი მდარე წარმოდგენა მართლა კატასტროფააა,,,უკლასნესი იგროკიაა.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

26

23 აპრილი 2019 22:51

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ისე გუშინ იგუაინმა რა გოლი ტენა, ძაან უმაგრესი გოლი იყო იმენა დინამიკაში უ.თ.ს.ლ.ს

რედონდო-მომავლის რეალი თუ სალაჰი ბენზოს იმედზე უნდა იყოს დგვერხა სერიოზული, და ზიზუსაც შეიწირავს ეს ამბავი

27

23 აპრილი 2019 22:52

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: Wtf man
ერთადერთია მბაპე ჩემი აზრით მაგ პოზიციაზე სალაჰზე უკეთესი დანარჩენი არავინაა ისეთი ვინც ბევრ გოლს შეაგდებს. იდეალური სასტავია მარა ვარანი არ მიდის ახანგრძლივებს

მბაპე არ ვთქვი შეგნებულად ამ ეტაპზე არარეალურიააა,,ვარანი არვიცი რას იზავს მაგრამ მილიტაოს რომ ვუყურებ ძაან კლასნიააა და ჟილკიანიი,,,არ გამოვრიცხავ კარვახალის ფლანგზეც დააყენოსს.ეგეც შეუძლია უნივერსალია
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

28

23 აპრილი 2019 22:54

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: Wtf man
ერთადერთია მბაპე ჩემი აზრით მაგ პოზიციაზე სალაჰზე უკეთესი დანარჩენი არავინაა ისეთი ვინც ბევრ გოლს შეაგდებს. იდეალური სასტავია მარა ვარანი არ მიდის ახანგრძლივებს

მბაპე არ ვთქვი შეგნებულად ამ ეტაპზე არარეალურიააა,,ვარანი არვიცი რას იზავს მაგრამ მილიტაოს რომ ვუყურებ ძაან კლასნიააა და ჟილკიანიი,,,არ გამოვრიცხავ კარვახალის ფლანგზეც დააყენოსს.ეგეც შეუძლია უნივერსალია

სალაჰის მოსვლა იმას ნიშნავს რო მბაპე ვეღარასდროს მოვა. ერთი 5-6 წელი კი იქნება რეალში სალაჰი და მბაპე იქამდე გაახანგრძლივებს პსჟსთან და ჩაკვდება კიდეც მანდ

29

23 აპრილი 2019 22:57

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: ZIDANE.
რედონდო-მომავლის რეალი თუ სალაჰი ბენზოს იმედზე უნდა იყოს დგვერხა სერიოზული, და ზიზუსაც შეიწირავს ეს ამბავი

შენ არ გესმის,ასიათასჯერ ავხსენიი,,სამი შემტევით როცა თამაშობ სამივემ უნდა გაიტანოს და ამიტომ ბეილის პოზიციაზე იდეალურია სალაჰიი,არსებული დღევანდელი მოცემულობით და რეალობიდან გამომდინარეე,რატომ გაქვთ ჩაციკლული ერთინ და იგივე ცხრიანი ცზხრიანიიი,არ ვთასმაშობთ ცენტრ ფორვარდით არაააააააააააააააააააააააააა.დღევანდელი ფეხბურთი ტრანსფორმაციას განიოცდის,უმრავლესობა კლუბი აღარ თამაშობს ტიპიური ცხრიანით,.არის მოძXრავი წინა ხაზიიი,სადაცცც არა ერთი არამედ სამი შემტევიააა.ამიტომ არსებული რესურსის გასაძლიერებლად საჭიროაა სალაჰის სტილის ფეხბურთელის მოყვანამ,პრობლემა ბენზემაში კი არა სხვა შემტევებშიავ გოლი რომ ვერ გაქქვთ.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

30

23 აპრილი 2019 22:57

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5968
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
2023 წლამდე,მშვენიალლურიააა,ესეიგი კიდევ ბევრს გაიტანსს მტრების ჯინაზეე.!!

მაგას რა ჯობია თუ გაიტამს,მაგრამ ჩვევია აცდენები და ვერ მოიშლის ძმა, მოსაყვანია ვინმე ძლიირი ფორვარდი რომ მარტო მაგის იმედად არ ვიყოთ და როცა ფორმაში არ იქნება რომ შეიცვალოს ხოლმე..
-----------------------
ჰალამადრიდ.

31

23 აპრილი 2019 22:59

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: oto.reali
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
2023 წლამდე,მშვენიალლურიააა,ესეიგი კიდევ ბევრს გაიტანსს მტრების ჯინაზეე.!!

მაგას რა ჯობია თუ გაიტამს,მაგრამ ჩვევია აცდენები და ვერ მოიშლის ძმა, მოსაყვანია ვინმე ძლიირი ფორვარდი რომ მარტო მაგის იმედად არ ვიყოთ და როცა ფორმაში არ იქნება რომ შეიცვალოს ხოლმე..

ხოდა ის ძლიერი ფორვარდი დაგიჯდებათ სკამზე?

32

23 აპრილი 2019 23:01

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: Wtf man
სალაჰის მოსვლა იმას ნიშნავს რო მბაპე ვეღარასდროს მოვა. ერთი 5-6 წელი კი იქნება რეალში სალაჰი და მბაპე იქამდე გაახანგრძლივებს პსჟსთან და ჩაკვდება კიდეც მანდ

რატომ ვერ მოვააა..წინა ხაზში ბევრ პოზიციაზე შეუძლია თამაში მბაპესს,,შუაშიც კიი,,უბრალოდ შუაში მისი შესაძლევბლობები ბოლომდე არ ჩანს,მას სივრცე უნდა და მეტიიი სიღმიდან გადაადგილებაა.

ციტატა: oto.reali
მოსაყვანია ვინმე ძლიირი ფორვარდი

ტოპ ჩემპიონატებში 2 კაცი უსწრებს გოლებით ქარიმს,,ერთია მესი და მეორე ლევანდოვსკი,ამ დროს ისმის კითხვა,რატომ ფასობს ჯკეინის 24 გოლი დაა იკარდის 16 გოლიი და არ ფასობს ბენზემას 30 გოლი?ჩაციკლულები ხართ გამტანი უკეთესი ფგორვარდიო და არცერთს არ აქვს უკეთესი სტატისტიკა.ვიცი არ მოგწობნთ და მუდამ უმცირესობაში ვიყავი მაგრამ მთავარია ზიზუსვ ევასებაააა დაა თქწვენ ჯინაზე ისევ რამოდენიმე წელი იქნება მთავარიი შემტევი კლუბის!!
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

33

23 აპრილი 2019 23:01

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: ZIDANE.
რედონდო-მომავლის რეალი თუ სალაჰი ბენზოს იმედზე უნდა იყოს დგვერხა სერიოზული, და ზიზუსაც შეიწირავს ეს ამბავი

შენ არ გესმის,ასიათასჯერ ავხსენიი,,სამი შემტევით როცა თამაშობ სამივემ უნდა გაიტანოს და ამიტომ ბეილის პოზიციაზე იდეალურია სალაჰიი,არსებული დღევანდელი მოცემულობით და რეალობიდან გამომდინარეე,რატომ გაქვთ ჩაციკლული ერთინ და იგივე ცხრიანი ცზხრიანიიი,არ ვთასმაშობთ ცენტრ ფორვარდით არაააააააააააააააააააააააააა.დღევანდელი ფეხბურთი ტრანსფორმაციას განიოცდის,უმრავლესობა კლუბი აღარ თამაშობს ტიპიური ცხრიანით,.არის მოძXრავი წინა ხაზიიი,სადაცცც არა ერთი არამედ სამი შემტევიააა.ამიტომ არსებული რესურსის გასაძლიერებლად საჭიროაა სალაჰის სტილის ფეხბურთელის მოყვანამ,პრობლემა ბენზემაში კი არა სხვა შემტევებშიავ გოლი რომ ვერ გაქქვთ.

მესმის ძალიან კარგად, კაცო რაღას მომავლის რეალში ბენზემა? ასაკშია მომავლიდან ეს უნდა იყოს შემცვლელი, იოვიჩი რო იყიდონ ბენზემამ უნდა შეცვალოს. ამას ვამბობ მე, კმარა ვსიო ასაკშია, ეს არაფრისმომცემი გოლები არაფრის გარანტია არააააააა

34

23 აპრილი 2019 23:03

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
რატომ ვერ მოვააა..წინა ხაზში ბევრ პოზიციაზე შეუძლია თამაში მბაპესს,,შუაშიც კიი,,უბრალოდ შუაში მისი შესაძლევბლობები ბოლომდე არ ჩანს,მას სივრცე უნდა და მეტიიი სიღმიდან გადაადგილებაა.

ბენზემას რო 4 წელი არავინ გაუშვებს კი ეტყობა მაგ ამბავს და მარცხნივ აზარი იქნება მარჯვნივ სალაჰი და სკამისთვის არ მოვა. 4 წელში კიდე თუ მაგ დრომდე მანდ დარჩა ეგ გაახანგრძლივებს კონტრაქტს და ვეღარც წავა მანდედან

35

23 აპრილი 2019 23:05

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: ZIDANE.
ეს არაფრისმომცემი გოლები არაფრის გარანტია არააააააა

არაფეფრის მომცემი გოლი პროფესიონალურ ფეხბურთში არარსებობსს,,,როცა მათემატიკური შანსი თუნდაც არსებობს,საბედნიეროდ ზიდანი თქვენსავით არ ფიქრტობს,ახალი კონტრაკტი გამზადებულია,გამოდის მომავლის რეალში მთავარი ფიგურა იქნება ეგ ზიდანმაც თქვა,ეხა ისმის კითხვა.ზიდანზე უკეთესად იცი?ზედმეტად ჯიუტები ხართ.

ციტატა: Wtf man
ბენზემას რო 4 წელი არავინ გაუშვებს კი ეტყობა მაგ ამბავს და მარცხნივ აზარი იქნება მარჯვნივ სალაჰი და სკამისთვის არ მოვა. 4 წელში კიდე თუ მაგ დრომდე მანდ დარჩა ეგ გაახანგრძლივებს კონტრაქტს და ვეღარც წავა მანდედან

ბენზხემა რამოდენიმე სეზონში სკამზე გადაინაცვლებსს ასაკი ექნება და მაგ დროს მოვა მბაპეც.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

36

23 აპრილი 2019 23:08

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ბენზხემა რამოდენიმე სეზონში სკამზე გადაინაცვლებსს ასაკი ექნება და მაგ დროს მოვა მბაპეც.

ეგ სხვა საქმეა. მთავარია არ გაახანგრძლივოს თორე ჩაკვდება მანდ და რეალში ლიდერი გახდება მანდ კიდე ნეიმარის ჩრდილში იქნება. პენალს ეგ ვერ დაარტყავს და ჯარიმას ეგ ვერ დაარტყავს სანამ ნეიმარი იქნება

37

23 აპრილი 2019 23:10

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2588
ძეხვის წარმოებაში რომ ჩავუშვათ ?

38

23 აპრილი 2019 23:11

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: lekino
ძეხვის წარმოებაში რომ ჩავუშვათ ?

😂😂😂😂😂😂😂. ზეიკიძეში კი გაასაღებთ

39

23 აპრილი 2019 23:11

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: ZIDANE.
ეს არაფრისმომცემი გოლები არაფრის გარანტია არააააააა
არაფეფრის მომცემი გოლი პროფესიონალურ ფეხბურთში არარსებობსს,,,როცა მათემატიკური შანსი თუნდაც არსებობს,საბედნიეროდ ზიდანი თქვენსავით არ ფიქრტობს,ახალი კონტრაკტი გამზადებულია,გამოდის მომავლის რეალში მთავარი ფიგურა იქნება ეგ ზიდანმაც თქვა,ეხა ისმის კითხვა.ზიდანზე უკეთესად იცი?ზედმეტად ჯიუტები ხართ.

კარგი ეხლა ეს ბოლო გოლები არაფრის მომცემია კი იცი შენც, გარდა პირადი სტატისტიკია გაუმჯობესებისა ამ გოლებს არაფერი მოუტანია, იძახი მთლიან გუნდს ჩაჯმული ქონდა იმ უბედურ ერთ კვირიან მონაკვეთში, და ბენზემას რა ექნაო, და ეხლა არ აქვს გუნდს ჩაჯმული? ეხლა თუ იტანს ჩაჯმულ რეალში მაშინ ეკისრა ეს მოვალეობა. ნუ ამართლებ, ზიზუზე უკეთ მე არვიცი ფეხბურთი და ვერც მეცოდინება მარა დაიღუავს თავს თუ არავინ მოუყვანა ფორვარდი, და ეს მე არმინდა ზიზუს წასვლა. დროა სკამს შეეგუოს, ისე იძახი თქვენს ჯინებზეო ანტიმადრიდისტები გამოგყავართ ვისც ბენზემა არუნდა ამ აკრიტიკებს.

40

23 აპრილი 2019 23:12

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
smile smile რატომღაც წინა სეზონებში დაკარგული რომ იყოპ ლა ლიგები და რეკორდებს ამყარებდა რონიკა არაფერს იძახდა აქბ მყოფი საზოგადოება მსგავს.10 წელში 2 ლალიგა რომ მოვიგეთ და მეტი ვერა ეს ბენზემას ბრალიაა,,ჰიტლერმა რომ ომი კაცოპბრიობას გამოუცხადაა ესეც ბენზემას ბრალი იყო მიუხედავად იმისა დაბადებულიც არ იყო.გლობალური დათბობა რომ მიდის ესეც ბენზემას ბრალია,მასონები მსოფლიოს რომ განაგებენ ესეც ბენზემას ბრალიაა."დაიცავით ცენზურა!"ოაში ქიმიური იარაღიით რომ ბავშვები მოწამლეს ესეც ბენზემას ბრალია,,რეკლიგიური ომიც ბენზემას ბრალია,,2001 შიი ტერაქტიი ამერიკაში ესეც ბენზემას ბრალია და საერთოდ რაც კი ცუდი ხდება დედამიწაზე კაცობრიობის წინაშე ბენზემას ბრალია!!! smile
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

41

23 აპრილი 2019 23:14

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ვერ მოვიგებთ ვერაფერს ბენზემას იმედზე თუ რჩება ზიდანი, და მერე დაბრალდება ზიდანს, და ეს არმინდა მე

42

23 აპრილი 2019 23:18

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: ZIDANE.
ზიზუზე უკეთ მე არვიცი ფეხბურთი და ვერც მეცოდინება მარა დაიღუავს თავს თუ არავინ მოუყვანა ფორვარდი

ხო იმდენად დაიღუპა თავი ზედიზხედ სამი ლიგა დადო wink wink რა მალე გავიწყდებათ წარსული,წარსულის ცოდნა აუცილებელია რომ იცოდე მომავალიიი,.ნაკეთები საქმით არ იმსახურებს ესეთ აგდებულ ლაპარაკსს.მაგრამ თქვენ ზხომ ვერაფერი დაგანახათ ამ კაცმა.

ციტატა: ZIDANE.
ისე იძახი თქვენს ჯინებზეო ანტიმადრიდისტები გამოგყავართ ვისც ბენზემა არუნდა ამ აკრიტიკებს.

არ გინდა ერთიააა და მეორე მწვრთნელი როგორ ფიქრობსს,,,თუ შედეგები არ ექნება რეალს მომავალ სეზონში მთლიანად კლუბის ბრალი იქნება და ერთი კაცის გამოყოფააა რაც აჩემებული გაქვთ ეს არასწორიააა.კრიტიკა ერთია დაა მეორეე დაჟინებით მოითხოვ სკამზე დასვა და ამის რეალური არგუმენტიო არ გაგაჩნია,უბრალოდ თვალში არ მოგჰდისსს ეს კი არგუმენტი არაა
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

43

23 აპრილი 2019 23:18

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: ZIDANE.
ზიზუზე უკეთ მე არვიცი ფეხბურთი და ვერც მეცოდინება მარა დაიღუავს თავს თუ არავინ მოუყვანა ფორვარდი

ხო იმდენად დაიღუპა თავი ზედიზხედ სამი ლიგა დადო wink wink რა მალე გავიწყდებათ წარსული,წარსულის ცოდნა აუცილებელია რომ იცოდე მომავალიიი,.ნაკეთები საქმით არ იმსახურებს ესეთ აგდებულ ლაპარაკსს.მაგრამ თქვენ ზხომ ვერაფერი დაგანახათ ამ კაცმა.

აი გაფიცებ ეგ რა შუაში იყო ეხლა? სხვაგან წახვედი, რა დამავიწყებს მაგას? კი იცო რო არაფერი, ზიდანი მე ისე მევასება მგონი მის ოჯახის წევრებზე მეტად, არამგონია ჩემზე მეტად ვინმეს ევასებოდეს, რა ვერაფერი ვერ დამანახა იმ კომთან არიყო კავშირში ეს. დაიღუპავს თავს მომავალში თუ ბენზოს იმედზე დარჩება ეს ვთქვი მე, და ის წინა სამი ლიგა რა შუაში

44

23 აპრილი 2019 23:19

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ბენზხემა რამოდენიმე სეზონში სკამზე გადაინაცვლებსს ასაკი ექნება და მაგ დროს მოვა მბაპეც.

მოსულია ეგ დრო უკვე,რამოდენიმე წელიწადში კარს კი არა სკამსაც ვერ მიაგნებს wink

45

23 აპრილი 2019 23:20

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ცვეტში ვიცი იოვიჩი რომ გადმოიყვანონ და დადგეს ბენზემას პოზიციაზეეემ,,,ნებისმიერი სხვა შემტევი კლუბმა სეზონი რომ ჩააგდოს და ესეთი შედეგები ქონდეს რაც დღეს აქვს კარიმ ქებით აიკლებენ,ამას წარსულის გამოცდილება მ,ალაპარაკებსს,,ზუსტად ვიცი ესე იქნება!!
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

46

23 აპრილი 2019 23:20

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
არ გინდა ერთიააა და მეორე მწვრთნელი როგორ ფიქრობსს,,,თუ შედეგები არ ექნება რეალს მომავალ სეზონში მთლიანად კლუბის ბრალი იქნება და ერთი კაცის გამოყოფააა რაც აჩემებული გაქვთ ეს არასწორიააა.კრიტიკა ერთია დაა მეორეე დაჟინებით მოითხოვ სკამზე დასვა და ამის რეალური არგუმენტიო არ გაგაჩნია,უბრალოდ თვალში არ მოგჰდისსს ეს კი არგუმენტი არაა

5 თამაში რო გუნდი გოლს ვე იტანს, ელემენტარული გამტანის, ფორვარდის ბრალია.

47

23 აპრილი 2019 23:22

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
თქწვენ ჯინაზე ისევ რამოდენიმე წელი იქნება მთავარიი შემტევი კლუბის

აზარი რო იქნება გუნდში ბენზემა მთავარი შემტევი ნაღდად ვერ იქნება შუაზე რო გასკდეს wink სალაჰი რეალში კიდე საიდან მოგყავთ არ ვიცი

48

23 აპრილი 2019 23:22

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: ZIDANE.
ვერ მოვიგებთ ვერაფერს ბენზემას იმედზე თუ რჩება ზიდანი, და მერე დაბრალდება ზიდანს, და ეს არმინდა მე

მხოლოდ ბენზემათი ვერაფერს ვერ მოიგებ,მხოლოდ ბენზემა რომ იყო ამ სეზონში ნათელიიი წერტილი საქმეც მაგაშიაა,,,,აქ კი სხვების ინერტულობაა უფრომ იკვეთებაა,სხვა გამტანებიც დაემატება და დაბალანსდება ბეილის ჩაჯმულ სეზონსს ნუ აკიდებთ ბენზემასს,,მარტო ეგ კლაცი იყო ამ სეზონშიი ნათელი წერტილი.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

49

23 აპრილი 2019 23:23

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5968
ციტატა: Wtf man
ციტატა: oto.reali
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
2023 წლამდე,მშვენიალლურიააა,ესეიგი კიდევ ბევრს გაიტანსს მტრების ჯინაზეე.!!

მაგას რა ჯობია თუ გაიტამს,მაგრამ ჩვევია აცდენები და ვერ მოიშლის ძმა, მოსაყვანია ვინმე ძლიირი ფორვარდი რომ მარტო მაგის იმედად არ ვიყოთ და როცა ფორმაში არ იქნება რომ შეიცვალოს ხოლმე..

ხოდა ის ძლიერი ფორვარდი დაგიჯდებათ სკამზე?

მართალი ხარ ძმა,არც დაჯდება და არც მოვა,სანამ ბენზემა იქნება რეალში.
-----------------------
ჰალამადრიდ.

50

23 აპრილი 2019 23:23

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: toni
მოსულია ეგ დრო უკვე,რამოდენიმე წელიწადში კარს კი არა სკამსაც ვერ მიაგნებს

შენ თმა გაგცვივდება მაგ ლოდინში ან გაგიჭაღარავდება))
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

51

23 აპრილი 2019 23:30

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: ZIDANE.
5 თამაში რო გუნდი გოლს ვე იტანს, ელემენტარული გამტანის, ფორვარდის ბრალია.

ადვილია ისაუბრო ზედაპირულად და დააბრალო მარტივად მთლიანად გგუნდის ჩაჯმული ერთს,მე არ ვიძახი ბენზემას ბრალიც არ იყო ჩაუჯვა მაგრამმმ მხოლოდ მისი ბრალი არ იყო ეს,,,,გოლის გატანამდე პასი უნდა გაკეთდესს ეს ისეე.და მე მაინც ვფიიქრობბ ზიდანმა აათამაშა და იცის როგორ მიუდგესსს.საკითხი დგას ძაან მარტივად რაციონალურად,სხვა გამტანი შემტევებიც გვჭირდება,მაერტო ბენზემათი ფონს ვერ გავალთ,მაგრამ ამოაგდო და გუნდიდან გაგდება გინდათ ეს ამიოჩემებუულია უკვე აკვიატებააა .რეალურად არ იმსახუირებს.

ციტატა: toni
აზარი რო იქნება გუნდში ბენზემა მთავარი შემტევი ნაღდად ვერ იქნება შუაზე რო გასკდეს სალაჰი რეალში კიდე საიდან მოგყავთ არ ვიცი

უცნაურები ხართ აქ მყოფიი უმრავლესობაა,,ყველა სხვა კლუბის ქომაგი ხედავს ბენზემას მაღალ კლას და ბერვრი ნატრობს ეგეთ შემტევს და თქვენ სამარცხვიონოდდდ ლანძღავთ წლებიააა.

ციტატა: rivaldo10
ბენზემა ერთი სეზონი და წავა მერე მაგრამ რატომღაც მგონია ზიდანსაც წაიყოლებს..

ამას იმიტომ ფიქრობ რომ ბარსელონას ქომაგი ხარ,გასაგებია შენი მოტივაცია,სხვას არც ველოდი.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

52

23 აპრილი 2019 23:33

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: rivaldo10
ბენზემა ერთი სეზონი და წავა მერე მაგრამ რატომღაც მგონია ზიდანსაც წაიყოლებს..

სად წავა ან რატო წავა? 2023მდე უხანგრძლივებენო. ეხლა მაგას ეტყობა რამე რო წავა?

53

23 აპრილი 2019 23:34

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
smile წლებია უმცირესობაში ვარ,მაგრამ მე ეს მომწონსს,რადგან სიმართლის მხარეს ვარ.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

54

23 აპრილი 2019 23:34

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მარტო ბენზემას ვინ აბრალებს ჩა*მულ სეზონს? :)) კურტუადან დაწყებული ბეილით დამთავრებული დაესხა ყველას და რაის მარტო ბენზემას? :)) სანამ ყველაფრიდან არდაგვიფრინეა და არმოეტ*ნა გუნდს ჯიგარი მანამდე გატანა და ფორმაში შესვლა ვერ მოახერხა მაგ შეტევის ლიდერებმა და აწი 30 გაიტანენ თუ 98 სულ ფეხზე არკიდია ყველას? :)) ბენზემას მოხსნილ რეკორდს ვერდადებ მუზეუმში :))

55

23 აპრილი 2019 23:35

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: rivaldo10
ეს იმ შემთვევაშემთვევაში თუ მარტო ბენზემას იმედზე დატოვა წინა ხაზი

ეს უკვე დემაგოგიაში გადადისს ,უკვე თვეზე მეტია ეს ფრაზა აიტაცესს და ნუ იმეორებ იგივეს,არც მე მინდა ბერნზემას იმედზე იყოს მხოლოდ რეალიი,,,მაგრამ არც იმას ვფიქრობ რომ სკამზე უნდა დაჯდეს.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

56

23 აპრილი 2019 23:36

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
და ბენზემას წასვლა კიდე ცალკე შეცდომა იქნება, უნდა გაუხანგრძლივონ, მაგრამ ნელნელა სკამისკენაც გაიხედოს :)) ესეთი კალიბრის იგროკით როშეგიძლია რიგ მომენტებში თამაშის გაძლიერება დიდი ფუფუნებაა :)) აბა ვალვერდეს და დიასის სკამზე ჯდომა მილანის დონის გუნდის საქმეა :))

57

23 აპრილი 2019 23:37

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: rivaldo10
მადრიდისსტების 98% ეგრე ფიქრობს აქ

შენ შენი ინდივიდუალური აზრი უნდა გაგაჩნდეს.

ციტატა: Special__One
მარტო ბენზემას ვინ აბრალებს ჩა*მულ სეზონს? :))

სანამ ბენზემა გვეყოლება წინა ხაზში ლა ლიგას ვერ მოვიგებთო?აბა ეს ფერაზა განმიმარტე სხვანაირად როგორ ისმისს.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

58

23 აპრილი 2019 23:43

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
218 გოლი 111 ტი ასისტი)))))))))
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

59

23 აპრილი 2019 23:45

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
სანამ ბენზემა გვეყოლება წინა ხაზში ლა ლიგას ვერ მოვიგებთო?აბა ეს ფერაზა განმიმარტე სხვანაირად როგორ ისმისს.

სხვის ნათქვამს მე არ განგიმარტავ :))
ადექი და პირდაპირ კითხე არის თუარა ბენზემა ერთადერთი პრობლემა რეალში და მიიღებ განმარტებას :)) დღეს რობენზემაზე თქვა გუშინ ბეილზეაქვს იგივე ნათქვამი :))

60

23 აპრილი 2019 23:45

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: rivaldo10
. რაც შეეხება სკამს ბენზემას სულ რომ ცალიფეხი არ ქონდეს სკამზე არდასვამ ზიდან ეგეც ფაქტია))

და რატომ არ დასვავს ლოგიკური პასუხი გექნება იმედია)))) და არ დაიწყებ აპელირებას ნეპოტიზმზე)))რაც სრული ბავშვუური ლოგიკაა
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

61

23 აპრილი 2019 23:46

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
და ვაბშე ბეილი აღარცითვლება რეალის ნაწილად :)) მაგიტომაც ხვდება ბენზემაზე ნაკლები :)) შეგუებულია ყველა მაგის დრო რომ ამოწურულია კაიხანია რეალში :))

62

23 აპრილი 2019 23:47

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ბეილის ჩაჯმულ სეზონსს ნუ აკიდებთ ბენზემასს,

ბეილი 3 წელია სკამის კაცია უკვე ამიტომ მაგისგან რამეს ნუ ელი wink
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
შენ თმა გაგცვივდება მაგ ლოდინში ან გაგიჭაღარავდება

ვნახოთ ვის რა გაცვივდება და გაუჭაღარავდება smile
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
უცნაურები ხართ აქ მყოფიი უმრავლესობაა,,ყველა სხვა კლუბის ქომაგი ხედავს ბენზემას მაღალ კლას და ბერვრი ნატრობს ეგეთ შემტევს და თქვენ სამარცხვიონოდდდ ლანძღავთ წლებიააა.

მაღალს კლასის ფეხბურთელსა და რეალის მთავარ დამრტყმელ ძალას შორის სეროიზული სხვაობაა,9 წელია აქაა და ვინმეს ენატრა ჯერ არ ყოფილა ეგეთი,ჭორებს ნუ უვრცელებ თორე თავში აუვარდება wink

63

23 აპრილი 2019 23:52

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: Special__One
სხვის ნათქვამს მე არ განგიმარტავ :))
ადექი და პირდაპირ კითხე არის თუარა ბენზემა ერთადერთი პრობლემა რეალში და მიიღებ განმარტებას :)) დღეს რობენზემაზე თქვა გუშინ ბეილზეაქვს იგივე ნათქვამი :))

არა არა)ეს უკვე თავის მოტყუებას გავს ,ამ საიტზე ბენზემაზე რომ აპელირებენ ისე არც ჩაჯმულ ბეილზე არ საუბრობენ და სხვა დანარჩენებზემ,,ეს ფსიქიკურად აქვთ უკვეე ჩადებულიი დაპროგრამებული რომმ ყველაზე მწვავედ მასზე გამოხატონ,ეს ერთგვარი დაავადებაცააა))

ვერდაგეთანხმები :))

მარა პირიქითაც გეტყვი - როგორ შეიძლება ყველა დამნაშავე იყოს ბენზემას გარდა? როგორ შეიძლება ასეთი იდეალური იყოს ფეხბურთელი ერთი შებრუნებული სიტყვა არდაგცდეს მასზე? :)) სხვებს ეუბნები მხოლოდ ბენზემაზე აპელირებთო, შენ პირიქით ბენზემას გარდა ყველაზე აპელირებ, იგივე არაა? :))

64

23 აპრილი 2019 23:52

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: Special__One
სხვის ნათქვამს მე არ განგიმარტავ :))
ადექი და პირდაპირ კითხე არის თუარა ბენზემა ერთადერთი პრობლემა რეალში და მიიღებ განმარტებას :)) დღეს რობენზემაზე თქვა გუშინ ბეილზეაქვს იგივე ნათქვამი :))

არა არა)ეს უკვე თავის მოტყუებას გავს ,ამ საიტზე ბენზემაზე რომ აპელირებენ ისე არც ჩაჯმულ ბეილზე არ საუბრობენ და სხვა დანარჩენებზემ,,ეს ფსიქიკურად აქვთ უკვეე ჩადებულიი დაპროგრამებული რომმ ყველაზე მწვავედ მასზე გამოხატონ,ეს ერთგვარი დაავადებაცააა))

ციტატა: toni
9 წელია აქაა და ვინმეს ენატრა ჯერ არ ყოფილა ეგეთი,ჭორებს ნუ უვრცელებ თორე თავში აუვარდება

ნუ რა ვტQვა,ძაან არასერიოზულია ეს საუუბარიი,,,შესაბამისად აზრსაც ვერ ვხედავ საუბრის.ძან ეზოს დონეზე განიხილავვ და გეტყობა კომპეტენციის ნაკლებობა.

ციტატა: Special__One
და ვაბშე ბეილი აღარცითვლება რეალის ნაწილად :)) მაგიტომაც ხვდება ბენზემაზე ნაკლები :)) შეგუებულია ყველა მაგის დრო რომ ამოწურულია კაიხანია რეალში :))

მარტო ბენზემა ამ სეზონში ვერაფერს იზავდა!!! მაგრამ ეს იმას არ ნიშნავს ყველაზე მეტი მოხვდეს მას ვინც საუკეთესი იყო ამ სეზონშიი..რეალის ნაწილი სხვებიც არიანნნ 4 გოლს რომ ბერნაბეუზე გაუშვებ ბენზემა კი არა 5 მარადონა ვერ გიშველით.მოვიდეს მილიტაო ზოგიერთებს ტრააააკს გაასნრზევინებს.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

65

23 აპრილი 2019 23:55

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: Special__One
ვერდაგეთანხმები :))

მარა პირიქითაც გეტყვი - როგორ შეიძლება ყველა დამნაშავე იყოს ბენზემას გარდა? როგორ შეიძლება ასეთი იდეალური იყოს ფეხბურთელი ერთი შებრუნებული სიტყვა არდაგცდეს მასზე? :)) სხვებს ეუბნები მხოლოდ ბენზემაზე აპელირებთო, შენ პირიქით ბენზემას გარდა ყველაზე აპელირებ, იგივე არაა? :))

ვერ დაგეთანხმები))) მხოლოდ ბენზემა რომ გამოგყავთ განტევებიც ვაცად ამიტომაცცც მუდამ ესე გამოდიოდა თითქოს ვიოცავდი,სინამდვიოლეში თქვენ შერჩევით სამართალზე მქონდა რეაქცია და რატომღაც წლებია ამას ვერრ ხვდებით.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

66

23 აპრილი 2019 23:58

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
მარტო ბენზემა ამ სეზონში ვერაფერს იზავდა!!! მაგრამ ეს იმას არ ნიშნავს ყველაზე მეტი მოხვდეს მას ვინც საუკეთესი იყო ამ სეზონშიი..რეალის ნაწილი სხვებიც არიანნნ 4 გოლს რომ ბერნაბეუზე გაუშვებ ბენზემა კი არა 5 მარადონა ვერ გიშველით.მოვიდეს მილიტაო ზოგიერთებს ტრააააკს გაასნრზევინებს.

მაგასგეუბნები ზუსტად :)) უტოპიაში შევდივართ :) გაეტანა მაშინ ეგ 3 გოლი აიაქსთან ხოვიქნებოდით ლიგაზე? :)) მარა ეგ დაცვის ბრალი იყო 4 გოლი რატომ გავუშვითო, გაგვეტანა 5 ხომ გავიდოდით? :)) მთლიანად იყო გუნდი მოშლილი წელს, არც რამოსი ვარგოდა დაცვაში არც კურტუა კარში არც მოდრიჩი ნახევარდაცვაში და არც ბენზემა შეტევაში :))

ციტატა: FERNANDO_REDONDO
თითქოს ვიოცავდი,

კაი ეხლა, თითქოს რათუნდა მაგას :))

67

24 აპრილი 2019 00:00

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: Special__One
მარა ეგ დაცვის ბრალი იყო 4 გოლი რატომ გავუშვითო, გაგვეტანა 5 ხომ გავიდოდით? :))

4 გოლის დაქაჩვა დღევანდელ ფეხბურთში ფანტასტიკის სფეროაააა .2 გავუშვებ 4 ს გავიტან ძაან მოძველებულია მიდგომაა და საერთოდ არ შეესაბამება დღევანდელ რეალობასს.ეგ ხდებოდა პელეს დროინდელ ფეხბურთში.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

68

24 აპრილი 2019 00:02

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ნუ რა ვტQვა,ძაან არასერიოზულია ეს საუუბარიი,,,შესაბამისად აზრსაც ვერ ვხედავ საუბრის.ძან ეზოს დონეზე განიხილავვ და გეტყობა კომპეტენციის ნაკლებობა.

კომპეტენციის ნაკლებობა მე მეტყობა თუ შენ? ისეთ რაღაცას ამბობ რასაც ფაქტებით ვერ ასაბუთებ,მეუბნები ბენზემას ნატრობს სხვა გუნდებიო მაჩვენე შემოთავაზე ბენზემაზე რომელიმე დიდი გუნდიდან ბოლო 5 წელში,აქ ჭორია თუ სიმართლე ყველაფერი იწერება და ბენზემაზე ნაღღად არ დამალავდნენ რამე რო ყოფილიყო smile

69

24 აპრილი 2019 00:06

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: Special__One
კაი ეხლა, თითქოს რათუნდა მაგას :))

გააჩნია ვინ როგორ გაიგებსსს.იყო შემთხვევები სხვების ჩაჯმულსაც ამასაც ახოცებდნენ,,მოკლედ რომ ვთქვათთ არასამმართლიანი გარემოა და შესაბამისადდდ ამ კონტექსტში ვიცავდი რომ ფეხბურთს 11 კაცი თამაშობს და აგებს გუნდი და არა ერთი კაცი.ეს მარტივი ჭეშმარიტება ბევრისთვის გაუგებარია

ციტატა: toni
კომპეტენციის ნაკლებობა მე მეტყობა თუ შენ? ისეთ რაღაცას ამბობ რასაც ფაქტებით ვერ ასაბუთებ,მეუბნები ბენზემას ნატრობს სხვა გუნდებიო მაჩვენე შემოთავაზე ბენზემაზე რომელიმე დიდი გუნდიდან ბოლო 5 წელში,აქ ჭორია თუ სიმართლე ყველაფერი იწერება და ბენზემაზე ნაღღად არ დამალავდნენ რამე რო ყოფილიყო

როცა საუბრობ ამხელა კლასის ფეხბურთელზე ესე ზერელედ და აგდებულადდდ კომპოეტენციის ნაკლებობაა უკვე რასაც დაწერრრ უკვე აღარაა საინტერესო .რადგანნ შენ ის ვერ გაგიგიაა 11 წელი რეალში რატომ არისს.თქვენ ებრძვით სიმართლესსს დაა მე კი სიმართლის სადარაჯოზე ვდგავარ მუდამ,მე რომ კომოპეტყენციის ნაკლებობა მქონდეს ზიდანისგან განსხვავებულიო შეხედულება მექნებოდა,არადა იდენტური ხედვა მაქვს.გამოდის ზიდანიც არაკომპეტენტურიაა?ეს თქვენ ამტკიცებთ სპეციალისტების საპირისპიროს.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

70

24 აპრილი 2019 00:07

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ფეხბურთს 11 კაცი თამაშობს და აგებს გუნდი და არა ერთი კაცი

გეთანხმები :) აგებს გუნდი და არა 1 კაცი, ასევე აგებს გუნდი და არა 10 კაცი :)

71

24 აპრილი 2019 00:11

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ეს თქვენ ამტკიცებთ სპეციალისტების საპირისპიროს.

რამოსზე რამდენჯერ გითქვია სკამზეა მოსაგდებიო? ეგ არ არის სპეციალისტების საპირისპირო? :)

72

24 აპრილი 2019 00:19

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
smile ყველა მწვრთნელი რეალში არაკომპეტენტურიაა ვინც ბენზემას ათამაშებდა,სამაგიეროდდ კომპეტენტურია ჰალასს საზოგადოების უმრავლესობაა.მე არ დავიწყებ იმ დარგშიი რაღაცის მტკიცებას რაშიც არ მაქ სათანადო განათლებაა და კომპეტენციააა ,უბრალოდ თქვენ არ გინდათ მოისმინოთ სპეციალისტების ხედვა და გაიგოთ,,ეს ცუდი არააა კარგიაა რომ სათანადოო ცოდნა დაგიგროვდეთ,ცოდნის წყაროოო პირველ რიგში მოპსმენა დაა გაანალიზება,უსმინოთ დიდ მწვრთნელებსს და არა რახა რუიხით ისროდეთ არასერიოზულ არგუიმენტებს,არგუმენტებსაც ვერ დავარქმევ.მე თუ რამე მისწავლიაა გამიგიაა სხვებისგან ვისმენდი და მოვისმენნ რადგან თუ არ შეგიძლია მოსმენაა როგორც პიროვნება ვერ განვითარდები,ესეაა ცხოვრებაშიც და ესეაა ფეხბურთშიც,მე აქ მოვრჩიი ,.

ციტატა: rivaldo10
რამოსზე რამდენჯერ გითქვია სკამზეა მოსაგდებიო? ეგ არ არის სპეციალისტების საპირისპირო? :)

კონკრეტულმატჩში ნებისმიერი შეიძლება დასვა როცააა არაა ფორმაში,მაგრამმ არასოდეს დამიყენებია ეჭვქვეშ რამნოსი კლასი და პოტენციალი.ჩვენ სხვადასხვა რამეზე ვსაუუბრობთ,შენ კონკრეტულად ერთი თამაშინ ან რამოდენიმე მატჩიდან საუბრობ მე კი მთლიანად სურათს გესაუბრები.

ციტატა: Special__One
ასევე აგებს გუნდი და არა 10 კაცი :)

ეგრეა,მაგრამ ხშირად იყო დემაგოგიაა 10 კაცით ვთამაშობთო.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

73

24 აპრილი 2019 00:19

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
როცა საუბრობ ამხელა კლასის ფეხბურთელზე ესე ზერელედ და აგდებულადდდ კომპოეტენციის ნაკლებობაა უკვე რასაც დაწერრრ უკვე აღარაა საინტერესო

აგდებულად და ზერელედ არა,რაც ითამაშა კაი იყო მაგრამ უკვე დროა სკამზე გადავიდეს ან თუ არ უნდა წავიდეს,ეს ერთი და მეორე რაც გითხარი იმაზე პასუხი არ გაგიცია smile
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
რადგანნ შენ ის ვერ გაგიგიაა 11 წელი რეალში რატომ არისს.თქვენ ებრძვით სიმართლესსს დაა მე კი სიმართლის სადარაჯოზე ვდგავარ მუდამ,

ეგ კაი ხანია გეგებული მაქვს უკვე რატო იყო 10 წელი რეალში wink
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
მე რომ კომოპეტყენციის ნაკლებობა მქონდეს ზიდანისგან განსხვავებულიო შეხედულება მექნებოდა,არადა იდენტური ხედვა მაქვს.გამოდის ზიდანიც არაკომპეტენტურიაა?ეს თქვენ ამტკიცებთ სპეციალისტების საპირისპიროს.

ზიდანი ხვდებოდა რომ ამ ჩაჯმული გუნდით ფონს ვერ გავიდოდა ამ სეზონში და სეზონის მერე დატოვა ეგრევე პოსტი თავისი ნებით,შენც იგივეს ფიქრობდი სეზონის წინ რომ გუნდი ჩაისვრიდა წელს ყველგან? wink

74

24 აპრილი 2019 00:22

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
კონკრეტულმატჩში ნებისმიერი შეიძლება დასვა როცააა არაა ფორმაში,მაგრამმ არასოდეს დამიყენებია ეჭვქვეშ რამნოსი კლასი და პოტენციალი.ჩვენ სხვადასხვა რამეზე ვსაუუბრობთ,შენ კონკრეტულად ერთი თამაშინ ან რამოდენიმე მატჩიდან საუბრობ მე კი მთლიანად სურათს გესაუბრები.

განსხვავებული შეხედულება გაქვთ და კომპეტენციის არქონაზე მეტყველებსო როთქვი მაგაზე გიპასუხე :) ყველა დიდ მწვრთნელს ეთანხმები ყველა გადაწყვეტილებაში? არის მომენტი გვარდიოლაზე ამბობს ხალხი 87 როშეცვალა ცოტა ადრე შეეცვალაო, ანუ განსხვავებული მოსაზრება აქვს მაგრამ რახან ასეა კომპეტენცია არყოფნის და როგორ ბედავს ამისთქმას ხო? :))

75

24 აპრილი 2019 00:29

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: toni
ზიდანი ხვდებოდა რომ ამ ჩაჯმული გუნდით ფონს ვერ გავიდოდა ამ სეზონში და სეზონის მერე დატოვა ეგრევე პოსტი თავისი ნებით,შენც იგივეს ფიქრობდი სეზონის წინ რომ გუნდი ჩაისვრიდა წელს ყველგან?

და მაინც იძახისსს მთავარი ფიგურა იქნება ახალ პროეკტშიოო ზიდანიი.გამოდის შენი ლოგიკით რომ ზიდანი უტოპიაზე მიდის.არავინ იცის რატომ წავიდა თავად აპელირებ ჭორებზე და ეხა ჭორებზე დაყრდნობით რაღაცას მისაბნბუთებ.რატომ წავიდა მტკიცებით ფორმაში ვერ ვისაუბრებ მაგრამ დანამდვილებით შემიძლია დავამტკიცო რომ ზიდანის მომავალ პროეკტში ბენზემა ერთერთი მნიშვნელოვანი ფიგურა იქნება,ეს თავად თქვა.საერთოდ ვერ ვხვდები რას მიმტკიცებ.

ციტატა: Special__One
განსხვავებული შეხედულება გაქვთ და კომპეტენციის არქონაზე მეტყველებსო როთქვი მაგაზე გიპასუხე :) ყველა დიდ მწვრთნელს ეთანხმები ყველა გადაწყვეტილებაში? არის მომენტი გვარდიოლაზე ამბობს ხალხი 87 როშეცვალა ცოტა ადრე შეეცვალაო, ანუ განსხვავებული მოსაზრება აქვს მაგრამ რახან ასეა კომპეტენცია არყოფნის და როგორ ბედავს ამისთქმას ხო? :))

მე მაქ უფლება დავეთანხმო არ დავეთანხმოო,რადგან საკმაოდ დიდი ცოდნა დაპრაკტიკა მაქ მიღებული.საერთაშორისო ბე კლასის ლიცენზია მაქვს აღებული სამწვრთნელოს,თქვენობით არ ვარ ამ სპორტის სახეობაში დაა შეხება მქონდა უფრო ახლო და სიღმისეული,იცი რატომ ვსაუუბრობ ამაზე?შენ რომ გაგაჩნდეს კონკრეტულ სფეროში შენი ინდივიდუალური აზრი უნდა გქონდეს სათანადო განათლებააა ,მაგრამ როცა არ გაქვსს სპეციალისტებისგან უნდა მოისმინოო ახლოს იყოო ამ სპორტის სახეობასთან პრაკტიკაში და ამის შემდეგ უნდა ჩამოაყალიბო შენი ინდივიდუალური აზრი.მე ვერ ვისაუბრებ ხელოვნებაზეეე მიუხედავად იმისა დიდი მოტრფიალე ვარრრ და ვერ დავუწუნებ ხელოვანსს თავის შემოქმედებასს რადგან აზრი რომ გაგაჩნდეს ცოდნაც საჭიროაა.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

რეკლამა

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 დოვბიკი 18
2 ბელინგემი 17
3 მაიორალი 15
4 ბუდიმირი 15

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 რეალი 6 6 0 0 18
2 ნაპოლი 6 3 1 2 10
3 ბრაგა 6 1 1 4 4
4 იუნიონ ბერლინი 6 0 2 4 2

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...

4-3-3
4-4-2
4-2-3-1



მთვლელები

საიტის არქივი:

აპრილი 2024 (326)
მარტი 2024 (335)
თებერვალი 2024 (456)
იანვარი 2024 (411)
დეკემბერი 2023 (372)
ნოემბერი 2023 (391)