„რეალმა“ გადაწყვიტა - ჟოაო ფელიში ერთ-ერთი მთავარი კანდიდატია

მადრიდის „რეალი“ ჟოაო ფელიშის დათმობას არ აპირებს. ფაქტია, რომ პორტუგალიელი შემტევი შესანიშნავად თამაშობს. მეტიც, მას „ახალი მბაპეც“ უწოდეს...


მიუხედავად იმისა, რომ ფლორენტინო პერესს ძალიან დიდი ბარიერების გადალახვა მოუწევს, „ბლანკოსი“ ამ ფეხბურთელის დათმობას არ აპირებს. გადაწყვეტილება მიღებულია.

ჟოაოსთვის ბრძოლაში „რეალის“ გარდა „სიტი“, „იუნაიტედი“, „ინტერი“, „მილანი“, „ლივერპული“, „პსჟ“, „ჩელსი“, „ბაიერნი“ და „ნაპოლი“ არიან დაინტერესებულნი.



dle 10.1

  • Datuna
  • 15 აპრილი 2019
  • 5734
  • 69

1

15 აპრილი 2019 12:13

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
სიტი ინტერი მილანი ლივერპული ნაპოლი პსჟ და ჩელსი გამორიცხეთ. აქედან ჩამოთვლილი ვერცერთი იყიდის სხვადასხვ მიზეზების გამო

2

15 აპრილი 2019 12:25

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9000
Benfika da porto yvelaze magrebi arian fexburtelebis agzrdashi. Shemdeg aiaqsi sportingi

3

15 აპრილი 2019 12:29

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
პრესაში გავრცელდა ინფორმაცია იმის შესახებ, რომ მადრიდის "რეალი" "ვესთ ჰემის" ახალგაზრდა ნახევარმცველის შეძენით დაინტერესდა.

გავრცელებული ინფორმაციის თანახმად, "სამეფო კლუბი" ზადხულის სატრანსფერო ფანჯრის დროს, დეკლან რაისის დამატებას შეეცდება.

როგორც ცნობილია, მადრიდული კლუბის ხელმძღვანელები უკვე ესაუბრნენ ინგლისელი ფეხბურთელის ოჯახს, რაც უფრო რეალურს ხდის რაისის ტრანსფერს "რეალში.

უნდა ავღნიშნოთ ისც, რომ ახალგაზრდა ფეხბურთელის დამატებით, გარდა მადრიდის "რეალისა" "მანჩესტერ იუნაიტედიცაა" დაინტერესებული, რომელიც ასევე აქტიურად ეცდება მის შეძენას.

აქვე შეგახსენებთ იმასაც, რომ დეკლან რაისის ამჟამინდელი სატრანსფერო ფასი 31 მილიონი ფუნტია.
ეს ვინღაა😂😂😂

ციტატა: kontaqti
Benfika da porto yvelaze magrebi arian fexburtelebis agzrdashi. Shemdeg aiaqsi sportingi

მე აიაქსს მივიჩნევ პირველ ადგილზე

4

15 აპრილი 2019 12:29

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5246
ფელიში უფრო მომავლის ფეხბურთელია

5

15 აპრილი 2019 12:31

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: kontaqti
Benfika da porto yvelaze magrebi arian fexburtelebis agzrdashi. Shemdeg aiaqsi sportingi

ბაზარი არაა იმენა სპორტინგიდან წამევიდა ფიგუ, და მსოფლიოს საუკეთესო ფეხბურთელი, პორტუც ძაან მაგარ ფეხბურთელებს ზრდის, კიდე მაგარია დინამო ზაგრები, მერე აიაქსი

6

15 აპრილი 2019 12:40

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: kontaqti
Benfika da porto yvelaze magrebi arian fexburtelebis agzrdashi. Shemdeg aiaqsi sportingi

აიაქსმა რომელ ბენფიკაზე და პორტოზე ნაკლები ფეხბურთელები აღზარდა? უკეთესები თუარა

7

15 აპრილი 2019 12:43

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: barca23
ციტატა: kontaqti
Benfika da porto yvelaze magrebi arian fexburtelebis agzrdashi. Shemdeg aiaqsi sportingi

აიაქსმა რომელ ბენფიკაზე და პორტოზე ნაკლები ფეხბურთელები აღზარდა? უკეთესები თუარა

ბარსამ ვიზე ნაკლები აღზარდა?

8

15 აპრილი 2019 13:05

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4878
აიაქსია პირველ ადგილზე ფეხბურთელების აღზრდის მხრივ. მერე ბენფიკა, პორტუ, ზაგრები, რეალი ბარსელონა, სევილია :)))

9

15 აპრილი 2019 13:08

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: LUCA MODRIC
აიაქსია პირველ ადგილზე ფეხბურთელების აღზრდის მხრივ. მერე ბენფიკა, პორტუ, ზაგრები, რეალი ბარსელონა, სევილია :)))

რეალი ბარსელონაზე წინაა?😁

10

15 აპრილი 2019 13:24

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man
ციტატა: LUCA MODRIC
აიაქსია პირველ ადგილზე ფეხბურთელების აღზრდის მხრივ. მერე ბენფიკა, პორტუ, ზაგრები, რეალი ბარსელონა, სევილია :)))

რეალი ბარსელონაზე წინაა?😁

საერთოდ ვინ აღზარდა რეალმა😃😃😃 აღზრდა თუა ეგ ბარსელონაა.. ხავი ინი პუიოლი ვალდესი ბუსი და აშ.შ.შ

ისე კი ბენფიკას არც თუ ისე სამოყვარულო ურთიერთობააქ რეალთან და ბარსას უფრო პრივილეგიაააქ ფენფიკა და აიაქსი ამ კლუბებთან

11

15 აპრილი 2019 13:29

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2334
ციტატა: Wtf man
პრესაში გავრცელდა ინფორმაცია იმის შესახებ, რომ მადრიდის "რეალი" "ვესთ ჰემის" ახალგაზრდა ნახევარმცველის შეძენით დაინტერესდა.

გავრცელებული ინფორმაციის თანახმად, "სამეფო კლუბი" ზადხულის სატრანსფერო ფანჯრის დროს, დეკლან რაისის დამატებას შეეცდება.

როგორც ცნობილია, მადრიდული კლუბის ხელმძღვანელები უკვე ესაუბრნენ ინგლისელი ფეხბურთელის ოჯახს, რაც უფრო რეალურს ხდის რაისის ტრანსფერს "რეალში.

უნდა ავღნიშნოთ ისც, რომ ახალგაზრდა ფეხბურთელის დამატებით, გარდა მადრიდის "რეალისა" "მანჩესტერ იუნაიტედიცაა" დაინტერესებული, რომელიც ასევე აქტიურად ეცდება მის შეძენას.

აქვე შეგახსენებთ იმასაც, რომ დეკლან რაისის ამჟამინდელი სატრანსფერო ფასი 31 მილიონი ფუნტია.
ეს ვინღაა😂😂😂

ციტატა: kontaqti
Benfika da porto yvelaze magrebi arian fexburtelebis agzrdashi. Shemdeg aiaqsi sportingi

მე აიაქსს მივიჩნევ პირველ ადგილზე

უნიჭიერესი ჩამშლელია.წელს ისე მოხდა რომ საკმაოდ ბევრი თამაში ვნახე მისი და ასაკის და მიუხედავად ძალიან ჭკვიანი ნახევარმცველია.მცველად თამაშობდა,მაგრამ შემდეგ ნახევარდაცვაში ამოწიეს,რამაც ძაან გაამართლა.სიტისაც უნდა ფერნანდინიოს შემცვლელად.

12

15 აპრილი 2019 13:33

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9000
agzardaze araa me vambob zrdis. 40 wlis win kruifi gazarda gasagebia magram saerto jamshi gind bolo ramdeni wlebi dziritadad portugaliuri klubebi arian mowinave poziciaze. barcelona kidev tu zrdida tavistvis da im klubebs yvela grandi artmevs fexburtelebs. exla bolo 2 welia rac aiaqsi chaebasavit isev asparezze agzrdashi da sabolood ra gamova magati agzrdilebi kacma aricis exla

13

15 აპრილი 2019 13:40

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: CHEPE
ციტატა: Wtf man
ციტატა: LUCA MODRIC
აიაქსია პირველ ადგილზე ფეხბურთელების აღზრდის მხრივ. მერე ბენფიკა, პორტუ, ზაგრები, რეალი ბარსელონა, სევილია :)))

რეალი ბარსელონაზე წინაა?😁

საერთოდ ვინ აღზარდა რეალმა😃😃😃 აღზრდა თუა ეგ ბარსელონაა.. ხავი ინი პუიოლი ვალდესი ბუსი და აშ.შ.შ

ისე კი ბენფიკას არც თუ ისე სამოყვარულო ურთიერთობააქ რეალთან და ბარსას უფრო პრივილეგიაააქ ფენფიკა და აიაქსი ამ კლუბებთან

ვალდესი დდდდდდ ბენფიკას და რეალს რატო აქვთ ცუდი ურთიერთობა და ბარსელონას რატო აქ პრივილეგია? ვან დერ ვაარტი, სნეიდერი, ზეედორფი ვინ მიყიდა რეალს შემახსენე? ჰუნტელაარს არ ვამბობ რომ არაა ისეთი მაგარი მარა მაინც მაგიც აიაქსიდნ იყიდა რეალმა, რა ნაკლები იყიდა რეალმა აიაქსიდან? მეტი თუ არა

დინამო ზაგრების აღზრდილია ზვონიმირ ბობანი, დავორ შუკერი, ლუკა მოდრიჩი, ძაან მაგარი აკადემია აქვთ ზაგრებს

14

15 აპრილი 2019 13:49

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2334
ერთია აღზარდო ფეხბურთელი და მეორეა სუპერვასკვლავად ჩამოაყალიბო.შეიძლება თუნდაც სპორტინგის აღზრდილია რონალდო,მაგრამ ისეთი როგორიც არის სულ სხვა გუნდში ჩამოყალიბდა.ჩვენ გვინახავს ამომავალი ვარსკვლავები რომლებიც ჩაქვრნენ,ამიტომ ძალიან დიდი მნიშვნელობა აქვს იმ გუნდებსაც რომლებიც პატარა ბიჭებიდან კაცებად გარდაქმნიან მათ.

15

15 აპრილი 2019 13:54

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9000
ციტატა: Bordo
პატარა ბიჭებიდან კაცებად გარდაქმნიან მათ.

prav. renatu sanchesi dedis dedas ixevda tavze da 1 weliwadshi deda utira bavariam

16

15 აპრილი 2019 13:58

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ZIDANE.
ციტატა: CHEPE
ციტატა: Wtf man
ციტატა: LUCA MODRIC
აიაქსია პირველ ადგილზე ფეხბურთელების აღზრდის მხრივ. მერე ბენფიკა, პორტუ, ზაგრები, რეალი ბარსელონა, სევილია :)))

რეალი ბარსელონაზე წინაა?😁

საერთოდ ვინ აღზარდა რეალმა😃😃😃 აღზრდა თუა ეგ ბარსელონაა.. ხავი ინი პუიოლი ვალდესი ბუსი და აშ.შ.შ

ისე კი ბენფიკას არც თუ ისე სამოყვარულო ურთიერთობააქ რეალთან და ბარსას უფრო პრივილეგიაააქ ფენფიკა და აიაქსი ამ კლუბებთან

ვალდესი დდდდდდ ბენფიკას და რეალს რატო აქვთ ცუდი ურთიერთობა და ბარსელონას რატო აქ პრივილეგია? ვან დერ ვაარტი, სნეიდერი, ზეედორფი ვინ მიყიდა რეალს შემახსენე? ჰუნტელაარს არ ვამბობ რომ არაა ისეთი მაგარი მარა მაინც მაგიც აიაქსიდნ იყიდა რეალმა, რა ნაკლები იყიდა რეალმა აიაქსიდან? მეტი თუ არა

დინამო ზაგრების აღზრდილია ზვონიმირ ბობანი, დავორ შუკერი, ლუკა მოდრიჩი, ძაან მაგარი აკადემია აქვთ ზაგრებს

რატო დასცინიხარ ვალდეს:დ:დ:დ კასილასივით ჰეტრიკები მის კარში არავის უსრულებია ეგ უნდა იცოდე ბრატ:დ:დ:დ და ძაანაც კარგი იყო ბარსაში ბოლო ბოლო 12 წელი მგონი თუ კარგად მახსოვს ეგ იყო:დ:დ
პორტო უფრო მიეფუძვნება რეალს პორტუგალიაში ვიდრე ბენფიკა ეგ ვიგულისმხე თორე ჩასვრილი კიარაა მეთქი რა მასე აიაქსი ბარსას უპრობლემოდ მიყიდის და ჩვეულ ფასშკ ვიდრე სხვა გუნდებს აი ამაზე მაქ ლაპარაკი პრივილეგიაში...
კი ზაგრებსაც მაგარი თაობა ყავდა და ეყოლება კიდეც უამრავი... მგონი ბაზელიც არაა ნაკლები შვეიცარია

17

15 აპრილი 2019 13:58

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2334
ციტატა: kontaqti
ციტატა: Bordo
პატარა ბიჭებიდან კაცებად გარდაქმნიან მათ.

prav. renatu sanchesi dedis dedas ixevda tavze da 1 weliwadshi deda utira bavariam

მაგას ვამბობ ზუსტად.რამდენი ფეხბურთელია მასეთი რომლებიც ჩაიკარგნენ.არა და მაგ დროისთვის ვის არ უნდოდა რენატო და ერთ-ერთი აღმოჩენაც იყო მაგ წლებში,მაგრამ ახლა სადაა კი ვხედავთ.

18

15 აპრილი 2019 14:01

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: kontaqti
ციტატა: Bordo
პატარა ბიჭებიდან კაცებად გარდაქმნიან მათ.

prav. renatu sanchesi dedis dedas ixevda tavze da 1 weliwadshi deda utira bavariam

ბავარიას კიდე გუაედიოლამ უტირა დედა საშვილთაშვილოდ, გააფარჩაკა და გაიქცა დდ

ციტატა: CHEPE
კასილასივით ჰეტრიკები მის კარში არავის უსრულებია ეგ უნდა იცოდე ბრატ:

Meteor comes. Stop all 😂😂😂😂😂

ყველ დროის ზე შედარება, იკერ ვს ვალდეს დდდდდ

19

15 აპრილი 2019 14:01

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9000
ციტატა: Bordo
მაგას ვამბობ ზუსტად.რამდენი ფეხბურთელია მასეთი რომლებიც ჩაიკარგნენ.არა და მაგ დროისთვის ვის არ უნდოდა რენატო და ერთ-ერთი აღმოჩენაც იყო მაგ წლებში,მაგრამ ახლა სადაა კი ვხედავთ

igive quarejmas ra uqna barcelonam, aba eg tundac fergiusontan yofiliyo sheileba gadaeglijat yvelaferi magas da ronaldos ertad.

ციტატა: ZIDANE.
ბავარიას კიდე გუაედიოლამ უტირა დედა საშვილთაშვილოდ, გააფარჩაკა და გაიქცა დდ

nu araaa gvardiolas stilis gundi arc erti garda barcelonasi da iqac agar brundeba. ise ki realurad gvardiola tavisi mwvrtnelobis dros ki magrad chagravda reals pirvel welsbu mara sabolood mouriniom rom gundi fexze daaayena magrad aukankalda peps erti adgili ukve chimva ro dauwyo realma da amito chaalaga bargi

20

15 აპრილი 2019 14:02

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
შეიძლება ვალდესისთვის ჰეტრიკები არავის შეუსრულებია მაგრამ კასილასის დონის არასდროს ყოფილაა. მისი ნახევარიც კიი . კასოს ფეხის ფრჩხილადაც არ ღირს ვალდესიი .

21

15 აპრილი 2019 14:02

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9000
ციტატა: CHEPE
რატო დასცინიხარ ვალდეს:დ:დ:დ კასილასივით ჰეტრიკები მის კარში არავის უსრულებია ეგ უნდა იცოდე ბრატ:დ:დ:დ და ძაანაც კარგი იყო ბარსაში ბოლო ბოლო 12 წელი მგონი თუ კარგად მახსოვს ეგ იყო:დ:

da nakrebshi amxanaguris iqit tamashi ro ar chautarebia sashvalo gundtanac ki magaze ras gvetyodi :D

22

15 აპრილი 2019 14:04

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ბავარიას ჩაძირვას ყველაფერს გვარდიოლას ნუ აბრალებთ . პირველ რიგში დამნაშავე მათი დირექტორიაა. რუმენიგე თუ ვინცაა როგორ არ მევასება lol ინვალიდებით მომინდომა ლიგის დადება lol

23

15 აპრილი 2019 14:05

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Shakespeare1
ციტატა: Wtf man
რეალი ბარსელონაზე წინაა?

ისე იკითხე,მეგონა რაიმე ახალი და აქამდე უცნობი შეიტყვე,ეგ არ იცოდი კაცო? :დ ესპანეთის ფეხბურთის ფედერაციამ ყოველ დილით უნდა ბანოს ზიდანს ფეხები და ანჩელოტის წვივები,რამეთუ იმ ხუთწლიანმა ოქროს ხანამ,რომელიც ამ ორმა გენიალურმა სპეციალისტმა შექმნა,არა მხოლოდ რეალს,არამედ ესპანეთის ეროვნულ ნაკრებსაც მოუტანა სახელ-დიდება.ვითომ აღარ გახსოვს ხომ 2014 წელს მოგებული(ჯერ-ჯერობით ერთადერთი) ნანატრი მუდნიალი,2016 წელს ნატიფი ფეხბურთით მოგებული ევროპის ჩემპიონატი,რაც შეეხება 2018 წელს,აქ უკვე ჩაწყობა იყო(პუტინი და რამე),თორემ ესპანეთის ნაკრები მეორე მუნდიალსაც მიაყოლებდა და უკვე დაწერილ ისტორიას,გადაწერდა.რა ტიკი-ტაკა და შმიკი-კატა,რას ლაპარკობ,ამ საფეხბურთო სტილს წარმატების მოტანა არ შეულძია,რისი მომგები იყო ტიკი-ტაკას ამღორძინებელი გვარდიოლა რომ არ ყოფილიყო ჩაწყობა? არც არაფრის,ეგ რა მწვრთნელია ან ბარსას რა აკადემია ჰყავს ასეთი,მასეთ ფეხბრუთელებს დინამოს აკადემიაც კი ზრდის... :)

😂😂😂. არბელოსათან და მაგისნაირებთან რა მოსატანია ხავი ინიესტა პუიოლი ვალდესი მესი

24

15 აპრილი 2019 14:06

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ვალდესზე საქთმე მეკარე ბარსელონას ისტორიაში არ ყოლია, სი.რი დ

25

15 აპრილი 2019 14:07

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Shakespeare1
ციტატა: Wtf man
რეალი ბარსელონაზე წინაა?

ისე იკითხე,მეგონა რაიმე ახალი და აქამდე უცნობი შეიტყვე,ეგ არ იცოდი კაცო? :დ ესპანეთის ფეხბურთის ფედერაციამ ყოველ დილით უნდა ბანოს ზიდანს ფეხები და ანჩელოტის წვივები,რამეთუ იმ ხუთწლიანმა ოქროს ხანამ,რომელიც ამ ორმა გენიალურმა სპეციალისტმა შექმნა,არა მხოლოდ რეალს,არამედ ესპანეთის ეროვნულ ნაკრებსაც მოუტანა სახელ-დიდება.ვითომ აღარ გახსოვს ხომ 2014 წელს მოგებული(ჯერ-ჯერობით ერთადერთი) ნანატრი მუდნიალი,2016 წელს ნატიფი ფეხბურთით მოგებული ევროპის ჩემპიონატი,რაც შეეხება 2018 წელს,აქ უკვე ჩაწყობა იყო(პუტინი და რამე),თორემ ესპანეთის ნაკრები მეორე მუნდიალსაც მიაყოლებდა და უკვე დაწერილ ისტორიას,გადაწერდა.რა ტიკი-ტაკა და შმიკი-კატა,რას ლაპარკობ,ამ საფეხბურთო სტილს წარმატების მოტანა არ შეულძია,რისი მომგები იყო ტიკი-ტაკას ამღორძინებელი გვარდიოლა რომ არ ყოფილიყო ჩაწყობა? არც არაფრის,ეგ რა მწვრთნელია ან ბარსას რა აკადემია ჰყავს ასეთი,მასეთ ფეხბრუთელებს დინამოს აკადემიაც კი ზრდის... :)


მეგობარო ვიღაცამ არასწორი ინფორმაცია მოგაწოდა სანამ ესეთ რაღაცას დაწერ ჯერ ჯობია გაარკვიო კარგად თორე ეხლა ალბათ თავში ხელს არამხოლოდ ბარსას არამედ რეალის გულშემატკივარიც ირტყავს. ესპანეთმა ევროპა 2008 და 2012 ში მოიგო ხოლო ერთადერთი მსოფლიო 2010 ში სამხრეთ აფრიკაში და მგონი ზუსტად რომ 2008-2012 წლებში გვარდიოლას მართლაც რომ ეპიქოს დროს იყო ესპანეთის ნაკრები გამოჭედილი ბარსას ფეხბურთელებით. ნუ რავი რეალის აკადემიის ბარსას აკადემიაზე წინ დაყენება რომელმაც გამოძერწა ვალდესი, პუიოლი, პიკე, ალბა, ბუსკეცი, ფაბრეგასი, ინიესტა, ხავი, ვილა, პედრო და რა თქმა უნდა მესი რავიცი რავიცი და ტიკი-ტაკაზე ასეთი კომენტარების კეთება მგონი მაგრად ტეხავს. მაგრამ ეს შენი აზრია მე მხოლოდ ჩემი აზრი და მცირე ისორიული კორექტირება შევიტანე შენს კომენტარში.

26

15 აპრილი 2019 14:07

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2334
ციტატა: kontaqti
ციტატა: Bordo
მაგას ვამბობ ზუსტად.რამდენი ფეხბურთელია მასეთი რომლებიც ჩაიკარგნენ.არა და მაგ დროისთვის ვის არ უნდოდა რენატო და ერთ-ერთი აღმოჩენაც იყო მაგ წლებში,მაგრამ ახლა სადაა კი ვხედავთ

igive quarejmas ra uqna barcelonam, aba eg tundac fergiusontan yofiliyo sheileba gadaeglijat yvelaferi magas da ronaldos ertad.

ციტატა: ZIDANE.
ბავარიას კიდე გუაედიოლამ უტირა დედა საშვილთაშვილოდ, გააფარჩაკა და გაიქცა დდ

nu araaa gvardiolas stilis gundi arc erti garda barcelonasi da iqac agar brundeba. ise ki realurad gvardiola tavisi mwvrtnelobis dros ki magrad chagravda reals pirvel welsbu mara sabolood mouriniom rom gundi fexze daaayena magrad aukankalda peps erti adgili ukve chimva ro dauwyo realma da amito chaalaga bargi

ძაან მაგრად მომწონდა ქუარეჟმა.ყველანაირი შესაძლებლობა ჰქონდა რომ უმაღლეს დონეზე ეასპარეზა,თავის დროზე ახალ რონალდუთაც განიხილავდნენ,მაგრამ სწორ ხელში ვერ ჩავარდა.ეგ მართლაც რომ ფერგიუსონთან მოხვედრილიყო ძაან მაგარ ფეხბურთელს გამოძრწავდა.ეგ,რონალდო და რუნი მაგარ ტრიოს შექმნიდნენ.

27

15 აპრილი 2019 14:10

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9000
ციტატა: ZIDANE.
ვალდესზე საქთმე მეკარე ბარსელონას ისტორიაში არ ყოლია, სი.რი დ

pinto? :D

28

15 აპრილი 2019 14:11

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: vengance
ციტატა: Shakespeare1
ციტატა: Wtf man
რეალი ბარსელონაზე წინაა?

ისე იკითხე,მეგონა რაიმე ახალი და აქამდე უცნობი შეიტყვე,ეგ არ იცოდი კაცო? :დ ესპანეთის ფეხბურთის ფედერაციამ ყოველ დილით უნდა ბანოს ზიდანს ფეხები და ანჩელოტის წვივები,რამეთუ იმ ხუთწლიანმა ოქროს ხანამ,რომელიც ამ ორმა გენიალურმა სპეციალისტმა შექმნა,არა მხოლოდ რეალს,არამედ ესპანეთის ეროვნულ ნაკრებსაც მოუტანა სახელ-დიდება.ვითომ აღარ გახსოვს ხომ 2014 წელს მოგებული(ჯერ-ჯერობით ერთადერთი) ნანატრი მუდნიალი,2016 წელს ნატიფი ფეხბურთით მოგებული ევროპის ჩემპიონატი,რაც შეეხება 2018 წელს,აქ უკვე ჩაწყობა იყო(პუტინი და რამე),თორემ ესპანეთის ნაკრები მეორე მუნდიალსაც მიაყოლებდა და უკვე დაწერილ ისტორიას,გადაწერდა.რა ტიკი-ტაკა და შმიკი-კატა,რას ლაპარკობ,ამ საფეხბურთო სტილს წარმატების მოტანა არ შეულძია,რისი მომგები იყო ტიკი-ტაკას ამღორძინებელი გვარდიოლა რომ არ ყოფილიყო ჩაწყობა? არც არაფრის,ეგ რა მწვრთნელია ან ბარსას რა აკადემია ჰყავს ასეთი,მასეთ ფეხბრუთელებს დინამოს აკადემიაც კი ზრდის... :)


მეგობარო ვიღაცამ არასწორი ინფორმაცია მოგაწოდა სანამ ესეთ რაღაცას დაწერ ჯერ ჯობია გაარკვიო კარგად თორე ეხლა ალბათ თავში ხელს არამხოლოდ ბარსას არამედ რეალის გულშემატკივარიც ირტყავს. ესპანეთმა ევროპა 2008 და 2012 ში მოიგო ხოლო ერთადერთი მსოფლიო 2010 ში სამხრეთ აფრიკაში და მგონი ზუსტად რომ 2008-2012 წლებში გვარდიოლას მართლაც რომ ეპიქოს დროს იყო ესპანეთის ნაკრები გამოჭედილი ბარსას ფეხბურთელებით. ნუ რავი რეალის აკადემიის ბარსას აკადემიაზე წინ დაყენება რომელმაც გამოძერწა ვალდესი, პუიოლი, პიკე, ალბა, ბუსკეცი, ფაბრეგასი, ინიესტა, ხავი, ვილა, პედრო და რა თქმა უნდა მესი რავიცი რავიცი და ტიკი-ტაკაზე ასეთი კომენტარების კეთება მგონი მაგრად ტეხავს. მაგრამ ეს შენი აზრია მე მხოლოდ ჩემი აზრი და მცირე ისორიული კორექტირება შევიტანე შენს კომენტარში.

აშკარად საერთოდ ვერ ჩაწვდი მაგის კომენტარის არსს

29

15 აპრილი 2019 14:13

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9000
ციტატა: vengance
ციტატა: Shakespeare1
ციტატა: Wtf man
რეალი ბარსელონაზე წინაა?

ისე იკითხე,მეგონა რაიმე ახალი და აქამდე უცნობი შეიტყვე,ეგ არ იცოდი კაცო? :დ ესპანეთის ფეხბურთის ფედერაციამ ყოველ დილით უნდა ბანოს ზიდანს ფეხები და ანჩელოტის წვივები,რამეთუ იმ ხუთწლიანმა ოქროს ხანამ,რომელიც ამ ორმა გენიალურმა სპეციალისტმა შექმნა,არა მხოლოდ რეალს,არამედ ესპანეთის ეროვნულ ნაკრებსაც მოუტანა სახელ-დიდება.ვითომ აღარ გახსოვს ხომ 2014 წელს მოგებული(ჯერ-ჯერობით ერთადერთი) ნანატრი მუდნიალი,2016 წელს ნატიფი ფეხბურთით მოგებული ევროპის ჩემპიონატი,რაც შეეხება 2018 წელს,აქ უკვე ჩაწყობა იყო(პუტინი და რამე),თორემ ესპანეთის ნაკრები მეორე მუნდიალსაც მიაყოლებდა და უკვე დაწერილ ისტორიას,გადაწერდა.რა ტიკი-ტაკა და შმიკი-კატა,რას ლაპარკობ,ამ საფეხბურთო სტილს წარმატების მოტანა არ შეულძია,რისი მომგები იყო ტიკი-ტაკას ამღორძინებელი გვარდიოლა რომ არ ყოფილიყო ჩაწყობა? არც არაფრის,ეგ რა მწვრთნელია ან ბარსას რა აკადემია ჰყავს ასეთი,მასეთ ფეხბრუთელებს დინამოს აკადემიაც კი ზრდის... :)


მეგობარო ვიღაცამ არასწორი ინფორმაცია მოგაწოდა სანამ ესეთ რაღაცას დაწერ ჯერ ჯობია გაარკვიო კარგად თორე ეხლა ალბათ თავში ხელს არამხოლოდ ბარსას არამედ რეალის გულშემატკივარიც ირტყავს. ესპანეთმა ევროპა 2008 და 2012 ში მოიგო ხოლო ერთადერთი მსოფლიო 2010 ში სამხრეთ აფრიკაში და მგონი ზუსტად რომ 2008-2012 წლებში გვარდიოლას მართლაც რომ ეპიქოს დროს იყო ესპანეთის ნაკრები გამოჭედილი ბარსას ფეხბურთელებით. ნუ რავი რეალის აკადემიის ბარსას აკადემიაზე წინ დაყენება რომელმაც გამოძერწა ვალდესი, პუიოლი, პიკე, ალბა, ბუსკეცი, ფაბრეგასი, ინიესტა, ხავი, ვილა, პედრო და რა თქმა უნდა მესი რავიცი რავიცი და ტიკი-ტაკაზე ასეთი კომენტარების კეთება მგონი მაგრად ტეხავს. მაგრამ ეს შენი აზრია მე მხოლოდ ჩემი აზრი და მცირე ისორიული კორექტირება შევიტანე შენს კომენტარში.

nu iman sxva pontshi tqva eg yvelaferi dzalian kargad icis magram ra vila ra fabregasi ra alba an ra pike aseti ragac arad wamikitxavs :D :D: D:D:D:

ციტატა: Bordo
ძაან მაგრად მომწონდა ქუარეჟმა.ყველანაირი შესაძლებლობა ჰქონდა რომ უმაღლეს დონეზე ეასპარეზა,თავის დროზე ახალ რონალდუთაც განიხილავდნენ,მაგრამ სწორ ხელში ვერ ჩავარდა.ეგ მართლაც რომ ფერგიუსონთან მოხვედრილიყო ძაან მაგარ ფეხბურთელს გამოძრწავდა.ეგ,რონალდო და რუნი მაგარ ტრიოს შექმნიდნენ.

ki ai nanize bevrad nichieri iyo imis adgilas kuarejma dzalian gamoadgeboda manius da bevrad dzlieri iqneboda vidre iyvnen im dros

30

15 აპრილი 2019 14:15

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ZIDANE.
ციტატა: kontaqti
ციტატა: Bordo
პატარა ბიჭებიდან კაცებად გარდაქმნიან მათ.

prav. renatu sanchesi dedis dedas ixevda tavze da 1 weliwadshi deda utira bavariam

ბავარიას კიდე გუაედიოლამ უტირა დედა საშვილთაშვილოდ, გააფარჩაკა და გაიქცა დდ

ციტატა: CHEPE
კასილასივით ჰეტრიკები მის კარში არავის უსრულებია ეგ უნდა იცოდე ბრატ:

Meteor comes. Stop all 😂😂😂😂😂

ყველ დროის ზე შედარება, იკერ ვს ვალდეს დდდდდ

შედარება კლასის მიხედვით კიარ გამიკეთებია უიმეე რა პირდაპირ გებულობს ჩემი კაი ეს ხალხი:დ:დ:დ
კაი კაი დაიკიდე გაატარე შენ მაგას ვერ გაიგებ თუ რა გაგებით გითხარი

31

15 აპრილი 2019 14:15

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: kontaqti
nu iman sxva pontshi tqva eg yvelaferi dzalian kargad icis magram ra vila ra fabregasi ra alba an ra pike aseti ragac arad wamikitxavs :D :

ალბას და პიკეს რას უწუნებ? ან ფაბრეგასს. ვილა არააჩვენი აღზრდილი

32

15 აპრილი 2019 14:17

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2334
ციტატა: kontaqti
ციტატა: vengance
ციტატა: Shakespeare1
ციტატა: Wtf man
რეალი ბარსელონაზე წინაა?

ისე იკითხე,მეგონა რაიმე ახალი და აქამდე უცნობი შეიტყვე,ეგ არ იცოდი კაცო? :დ ესპანეთის ფეხბურთის ფედერაციამ ყოველ დილით უნდა ბანოს ზიდანს ფეხები და ანჩელოტის წვივები,რამეთუ იმ ხუთწლიანმა ოქროს ხანამ,რომელიც ამ ორმა გენიალურმა სპეციალისტმა შექმნა,არა მხოლოდ რეალს,არამედ ესპანეთის ეროვნულ ნაკრებსაც მოუტანა სახელ-დიდება.ვითომ აღარ გახსოვს ხომ 2014 წელს მოგებული(ჯერ-ჯერობით ერთადერთი) ნანატრი მუდნიალი,2016 წელს ნატიფი ფეხბურთით მოგებული ევროპის ჩემპიონატი,რაც შეეხება 2018 წელს,აქ უკვე ჩაწყობა იყო(პუტინი და რამე),თორემ ესპანეთის ნაკრები მეორე მუნდიალსაც მიაყოლებდა და უკვე დაწერილ ისტორიას,გადაწერდა.რა ტიკი-ტაკა და შმიკი-კატა,რას ლაპარკობ,ამ საფეხბურთო სტილს წარმატების მოტანა არ შეულძია,რისი მომგები იყო ტიკი-ტაკას ამღორძინებელი გვარდიოლა რომ არ ყოფილიყო ჩაწყობა? არც არაფრის,ეგ რა მწვრთნელია ან ბარსას რა აკადემია ჰყავს ასეთი,მასეთ ფეხბრუთელებს დინამოს აკადემიაც კი ზრდის... :)


მეგობარო ვიღაცამ არასწორი ინფორმაცია მოგაწოდა სანამ ესეთ რაღაცას დაწერ ჯერ ჯობია გაარკვიო კარგად თორე ეხლა ალბათ თავში ხელს არამხოლოდ ბარსას არამედ რეალის გულშემატკივარიც ირტყავს. ესპანეთმა ევროპა 2008 და 2012 ში მოიგო ხოლო ერთადერთი მსოფლიო 2010 ში სამხრეთ აფრიკაში და მგონი ზუსტად რომ 2008-2012 წლებში გვარდიოლას მართლაც რომ ეპიქოს დროს იყო ესპანეთის ნაკრები გამოჭედილი ბარსას ფეხბურთელებით. ნუ რავი რეალის აკადემიის ბარსას აკადემიაზე წინ დაყენება რომელმაც გამოძერწა ვალდესი, პუიოლი, პიკე, ალბა, ბუსკეცი, ფაბრეგასი, ინიესტა, ხავი, ვილა, პედრო და რა თქმა უნდა მესი რავიცი რავიცი და ტიკი-ტაკაზე ასეთი კომენტარების კეთება მგონი მაგრად ტეხავს. მაგრამ ეს შენი აზრია მე მხოლოდ ჩემი აზრი და მცირე ისორიული კორექტირება შევიტანე შენს კომენტარში.

nu iman sxva pontshi tqva eg yvelaferi dzalian kargad icis magram ra vila ra fabregasi ra alba an ra pike aseti ragac arad wamikitxavs :D :D: D:D:D:

ციტატა: Bordo
ძაან მაგრად მომწონდა ქუარეჟმა.ყველანაირი შესაძლებლობა ჰქონდა რომ უმაღლეს დონეზე ეასპარეზა,თავის დროზე ახალ რონალდუთაც განიხილავდნენ,მაგრამ სწორ ხელში ვერ ჩავარდა.ეგ მართლაც რომ ფერგიუსონთან მოხვედრილიყო ძაან მაგარ ფეხბურთელს გამოძრწავდა.ეგ,რონალდო და რუნი მაგარ ტრიოს შექმნიდნენ.

ki ai nanize bevrad nichieri iyo imis adgilas kuarejma dzalian gamoadgeboda manius da bevrad dzlieri iqneboda vidre iyvnen im dros

ნანი არ იყო ცუდი მაგრამ მასზე ბევრად ნიჭიერი იყო კუარეჟმა,უბრალოდ თავის დროზე არასწორი გადაწყვეტილებები მიიღო.

33

15 აპრილი 2019 14:17

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
აჰაა ბოდიშს მოვიხდი მაშინ სარკაზმს ვერ ჩავწვდი :))) რაც შეეხება ვილას, ფაბრეგასს, ალბას და პიკეს უბრალოდ უკომენტაროდ დავტოვებ :)) ერთი რეალის "გაზრდილი" სამუელ ეტო ყავდა და ეგეც ბარსაში გადმოვიდა და კი აწამა მერე რეალი :დდ

34

15 აპრილი 2019 14:18

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: vengance
აჰაა ბოდიშს მოვიხდი მაშინ სარკაზმს ვერ ჩავწვდი :))) რაც შეეხება ვილას, ფაბრეგასს, ალბას და პიკეს უბრალოდ უკომენტაროდ დავტოვებ :)) ერთი რეალის "გაზრდილი" სამუელ ეტო ყავდა და ეგეც ბარსაში გადმოვიდა და კი აწამა მერე რეალი :დდ

ვილა არაა ჩვენი აღზრდილი

35

15 აპრილი 2019 14:21

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man
ციტატა: vengance
აჰაა ბოდიშს მოვიხდი მაშინ სარკაზმს ვერ ჩავწვდი :))) რაც შეეხება ვილას, ფაბრეგასს, ალბას და პიკეს უბრალოდ უკომენტაროდ დავტოვებ :)) ერთი რეალის "გაზრდილი" სამუელ ეტო ყავდა და ეგეც ბარსაში გადმოვიდა და კი აწამა მერე რეალი :დდ

ვილა არაა ჩვენი აღზრდილი

ხო ამერია იმ ეპოქის ფეხბურთელები ამომიტივტივდა თავში და ვინც ესპანეთის ნაკრებში იყო ისინი გავაიგივე უცებ ბარსას სკოლასთან :დდ

36

15 აპრილი 2019 14:42

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
რაული, კასილასი,

კარვახალი, გუტი

პლიუს ეტოო

37

15 აპრილი 2019 14:45

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ესპანეთმა მადლობა უნდა უთხრას ბევრჯერ ბარსელონას რო ნაკრებმა ტიტულები მოიგო lol ესპანეთის საუკეთესო გუნდი და ნაკრების წარმატების მომტანი გუნდია ბარსა lol

38

15 აპრილი 2019 14:45

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9000
ციტატა: Wtf man
ალბას და პიკეს რას უწუნებ? ან ფაბრეგასს. ვილა არააჩვენი აღზრდილი

saertod arafers ar vuwuneb rogorc fexburtelebs sxva shemtxvevashi erti xuia albac pikes da vilac me agzrdaze vambobdi rais vila an rais albaa barcleonas agzrdili. andac rais fabregasi.. egre etoo realis agzrdili gamodis. pikec manchesteris agzrdilia

39

15 აპრილი 2019 15:05

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: CHEPE
ციტატა: ZIDANE.
ციტატა: kontaqti
ციტატა: Bordo
პატარა ბიჭებიდან კაცებად გარდაქმნიან მათ.

prav. renatu sanchesi dedis dedas ixevda tavze da 1 weliwadshi deda utira bavariam

ბავარიას კიდე გუაედიოლამ უტირა დედა საშვილთაშვილოდ, გააფარჩაკა და გაიქცა დდ

ციტატა: CHEPE
კასილასივით ჰეტრიკები მის კარში არავის უსრულებია ეგ უნდა იცოდე ბრატ:

Meteor comes. Stop all 😂😂😂😂😂

ყველ დროის ზე შედარება, იკერ ვს ვალდეს დდდდდ

შედარება კლასის მიხედვით კიარ გამიკეთებია უიმეე რა პირდაპირ გებულობს ჩემი კაი ეს ხალხი:დ:დ:დ
კაი კაი დაიკიდე გაატარე შენ მაგას ვერ გაიგებ თუ რა გაგებით გითხარი

ზუსტადაც გავიგე, ეს შედარება ხუმრობითაც ტეხავს დდდ ან რატო ვერ გავიგებ რაა ეხლა სულელად მთვლი თუ რა თემაა?

40

15 აპრილი 2019 15:09

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: kontaqti
ციტატა: Wtf man
ალბას და პიკეს რას უწუნებ? ან ფაბრეგასს. ვილა არააჩვენი აღზრდილი

saertod arafers ar vuwuneb rogorc fexburtelebs sxva shemtxvevashi erti xuia albac pikes da vilac me agzrdaze vambobdi rais vila an rais albaa barcleonas agzrdili. andac rais fabregasi.. egre etoo realis agzrdili gamodis. pikec manchesteris agzrdilia

ვილა საერთოდ არ ყოფილა პატარობაში ჩვენთან მარა პიკემაც ალბამაც და ფაბრეგასმაც კარიერა ჩვენთან დაიწყეს. ალბა და პიკე 7-7 წელი იყვნენ ჩვენთან ფაბრეგასი 6. ეტო თქვენი აღზრდილი არაა სხვა გუნდიდან იყიდეთ 1 წელი იყო პატარებში მერე ძირითადში დააწინაურეთ 3 წელი იყო მარა სუ 3 თამაში ჩაატარა

ციტატა: kvazimodo69
რაული, კასილასი,

კარვახალი, გუტი

პლიუს ეტოო

ბუსკეცი ხავი ინიესტა პუიოლი პიკე ალბა მესი ვალდესი რომელი ჯობია შენ გადაწყვიტე

41

15 აპრილი 2019 15:11

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: kvazimodo69
რაული, კასილასი,

კარვახალი, გუტი

პლიუს ეტოო

აა სახელები ძმაო, დააფრინდეს ნებისმიერი

42

15 აპრილი 2019 16:44

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 772
ციტატა: kvazimodo69
რაული, კასილასი,

კარვახალი, გუტი

პლიუს ეტოო
arada rauli 2 weli atletiko madridis akademiashi iyo. zustad mand daiwyo misi agzda. da sauketesoc iyo mand. mere gadavida realis akademiashi. ase rom mtlad bolomde realis agzdilic ar aris. da etoo saertod ar aris realis agzdili. realis akademiashic ar iyo. :)))
-----------------------
barca o muerte. antimadridistas forever

43

15 აპრილი 2019 16:48

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: boixos_nois
ციტატა: kvazimodo69
რაული, კასილასი,

კარვახალი, გუტი

პლიუს ეტოო
arada rauli 2 weli atletiko madridis akademiashi iyo. zustad mand daiwyo misi agzda. da sauketesoc iyo mand. mere gadavida realis akademiashi. ase rom mtlad bolomde realis agzdilic ar aris. da etoo saertod ar aris realis agzdili. realis akademiashic ar iyo. :)))

ატლეტიკომდე კიდე სხვაგან იყო 2 წელი მარა რეალში ჩამოყალიბდა რა

44

15 აპრილი 2019 16:56

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5514
ფრანგული კლუბები გამორჩეულები არიან ფეხბურთელების აღზრდაში და ტალანტების აღმოჩენაში.ამაზე მეტყველებს დღევანდელი საფრანგეთის თაობაც,,ზოგადად ნანტის სკოლა იყო ერტერთი მოწინავეეე .და დღესაც ეგრეაა ,ასევე სხვა კლუბების სკოლებიც,უბრალოდ ბობოლა კლუბები ნაადრევად ართმევენნ ფეხბურთელებს,ლიონმა რამდენი ნიწიერი აღზარდა,ჰატემ ბენ არფაა ალბადდ 21 თე საუკუნის ერთერთი უნიჭიიერესი კადრი იყოოო რომელიც დღეს უნდა იყოს სუუპერ ზვეზდაა.ასევე იტალიაში უდინეზე ყავსს ძალიან ზლიერი სკოლააა ,თავად ამ კლუბის პოლიტიკააა დაფუძვნებულია ტალანტებისს ინვესტიციიითტ,ისინი ბევრ ნიჭიერ ახალგაზრდას აწვდიანნ იტალიურ გრანდებს და ზოგჰგადად ევროპულ ფეხბურთს,ასევე აიაქსიი,ბევრს არ ახსოვს დებურები კლუივერტის ლიტმანენის დროინდელი აიაქსიიი ედგარ დავიდსი.დენი ბლინდი ,და ესე შემდეგ ,უამრავი მაღალი კლასის ფეხბურთელი მიაწოდა ევროპულ გრანდებს.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

45

15 აპრილი 2019 16:57

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 772
ციტატა: Wtf man
ციტატა: boixos_nois
ციტატა: kvazimodo69
რაული, კასილასი,

კარვახალი, გუტი

პლიუს ეტოო
arada rauli 2 weli atletiko madridis akademiashi iyo. zustad mand daiwyo misi agzda. da sauketesoc iyo mand. mere gadavida realis akademiashi. ase rom mtlad bolomde realis agzdilic ar aris. da etoo saertod ar aris realis agzdili. realis akademiashic ar iyo. :)))

ატლეტიკომდე კიდე სხვაგან იყო 2 წელი მარა რეალში ჩამოყალიბდა რა

ციტატა: Wtf man
ციტატა: boixos_nois
ციტატა: kvazimodo69
რაული, კასილასი,

კარვახალი, გუტი

პლიუს ეტოო
arada rauli 2 weli atletiko madridis akademiashi iyo. zustad mand daiwyo misi agzda. da sauketesoc iyo mand. mere gadavida realis akademiashi. ase rom mtlad bolomde realis agzdilic ar aris. da etoo saertod ar aris realis agzdili. realis akademiashic ar iyo. :)))

ატლეტიკომდე კიდე სხვაგან იყო 2 წელი მარა რეალში ჩამოყალიბდა რა

atlemde ragac samoyvarulo gundi iyo. magram rogorc aseti atletikos akademiashi daiwyo safegburto agzda. tore sabolood rom realshi chamoyalibda ki vici:))) ise mashin atletikoshi ragac krizisi iyo da akademia saertod ixureboda. imito gadavida realshi. tore mamamisi atletikos fani iyo. kinagam gagijda rauli rom realis akademiashi mivida. sadgac ewera mase. agar maxsovs ogond sad.:)))
-----------------------
barca o muerte. antimadridistas forever

46

15 აპრილი 2019 17:02

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5514
რეალის აკადემიას რაც შეეეხებააა ,იყო იშვიათი კადრები ვინც ზვეზდები გახდნენ მაგრამ საერთო სურათს თუ ავიღებთ უფრო მეტიი საშუალო დონის ფეხბურთელად ყალიბდებოდა,რომლებსაც არც ნაკრების ღირსება დაუცავთ როდესმე და არც გრანდებში უთამაშიათ.მე არ ვიტყვი რომმ სუსტი სკოლა აქვს,უბრალოდ რეალის ტრადიცია მიდგომა პოლიტიკა სხვა იყო და აქცენტები არ კეთდებოდა საკუთარ აღზრდილებზეე.აქ სხვა მოთხოვნები და სტანდარტებია,ბუნებრივიაა ვიშვიათები მოხვდებიან.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

47

15 აპრილი 2019 17:11

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
რეალის აკადემიას რაც შეეეხებააა ,იყო იშვიათი კადრები ვინც ზვეზდები გახდნენ მაგრამ საერთო სურათს თუ ავიღებთ უფრო მეტიი საშუალო დონის ფეხბურთელად ყალიბდებოდა,რომლებსაც არც ნაკრების ღირსება დაუცავთ როდესმე და არც გრანდებში უთამაშიათ.მე არ ვიტყვი რომმ სუსტი სკოლა აქვს,უბრალოდ რეალის ტრადიცია მიდგომა პოლიტიკა სხვა იყო და აქცენტები არ კეთდებოდა საკუთარ აღზრდილებზეე.აქ სხვა მოთხოვნები და სტანდარტებია,ბუნებრივიაა ვიშვიათები მოხვდებიან.

გეთანხმები სრულიად. ნუ ზოგადად აიაქსის აკადემია პირველია მსოფლიოში. რა მოსატანია მაგათთან პორტო და ბენფიკა ან სპორტინგი. და ბარსას აკადემია რო რეალისაზე წინაა რათ უნდა მაგას ბევრი ბაზარი

ციტატა: Clever liar
რაული 16 წლის იყო რეალმა რომ შეიძინა ატლეტიკოდან, რეალ ც-ში ჩაირიცხა და იმწელსვე შეურთდა ძირითად გუნდს. ეტოოს არცერთ ასაკობრივში არ უთამაშია . რეალის აკადემია არასდროს ყოფილა წამყვან საფეხურებზე ევროპაში, მარა შემდგარი ფეხბურთელების რომ ერთერთი უდედისმკვლელესი ინსტიტუტია არუნდა ამას დავა. ევროპაში ბავშვების კონტეინერი N1 იყო და არის აიაქსი. ზაგრები ბენფიკა არა ჩუტყვავილა.

ან რა ზაგრები😂😂😂😂😂 ბენფიკა და პორტო😂

48

15 აპრილი 2019 17:20

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Clever liar
ციტატა: Wtf man
ან რა ზაგრები

რო დაგუგლავ, მთავარ გვერდზე ზაგრები კი იჩითება ტოპ აკადემიებში, მარა მერე გახსნა უნდა იმ გვერდს და ნახავ რო ტოპ 20 ზაგრები, 19 პორტუ, 18 ბენფიკა და ათვლა ზემოდან ქვემოთ მოდის lol დღეის მდგომარეობით ბარსა 1ია, მერე აიაქსი, ბავარია, მანჩესტერი და ასე.შ

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

49

15 აპრილი 2019 17:22

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Clever liar
დღეის მდგომარეობით ლიონის აკადემია უფრო წინაა ბევრ გამოკითხვაში ვიდრე პორტუგალის სკოლები..

ლიონს სერიოზული აკადემია აქ. მონაკოსაც. აიაქსი დღესაც პირველია

50

15 აპრილი 2019 17:23

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ბარსელონას აკადემია ბუსკეცის მერე ჩაკვდა

51

15 აპრილი 2019 17:23

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4878
ციტატა: CHEPE
საერთოდ ვინ აღზარდა რეალმა😃😃😃

მხოლოდ კასილასიც საკმარისი იქნებოდა მაგრამ კაი ჩამოვთვლი მაინც.
კასილასი, გუტი, იერო, ხუანფრანი და ფელიპე ლუისი ატლეტიკოდან - ოროვეს რეალის ყველა ასაკობრივი გავლილი აქვს, მორატა, ხუან მატა, დავიდ სილვა - რეალის ასაკობრივებში იყო პატარაობიდანვე, კარვახალი, რაულიც 16 წლიდან რეალმა გაზარდა და პირველ გუნდში გადაიყვანა :))) სოლდადოებს და მისნაირებს აღარ ვთვლი.

52

15 აპრილი 2019 17:24

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Clever liar
თუმცა თაობა მართლა საუცხოო წამოუვიდა პორტუგალიას. ფრანგები ჰოლანდიელები გაფრინდნენ. იტალია ჩაძაღლდა. ესპანეთი ჩაკვდა. გერმანია ფართხალებს კიდე პაწა

ინგლისსაც ასე თუ ისე წამოივიდათ სასტავი. იტალია მართლა ჩაკვდა და ვეღარც გაცოცხლდება კაი ხანი ასევე ესპანეთიც

53

15 აპრილი 2019 17:32

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4878
მარკოს ალონსო ჩელსიდან, ბორხა ვალერო, სანტიაგო კანისარესი, სამუელ ეტოო, რობერტო სოლდადო, დანი პარეხო, პაბლო სარაბია

ეხლა აქედან საუკეთესოები გამოვარჩიოთ 😂😂

კასილასი, გუტი, კარვახალი, ეტოო, ხუან მატა, დავიდ სილვა, ხუანფრანი, მარკოს ალონსო, სანტიაგო კანისარესი, იერო, მორატა.
რეალს არ ყავს არავინ გაზრდილი ხომ? 😄😄😄😄😄

საულ ნიგესიც რეალის აკადემიაში ყოფილა 2006 წლიდან, მერე გადასულა ატლეტიკოში :)))

54

15 აპრილი 2019 17:37

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: LUCA MODRIC
ციტატა: CHEPE
საერთოდ ვინ აღზარდა რეალმა😃😃😃

მხოლოდ კასილასიც საკმარისი იქნებოდა მაგრამ კაი ჩამოვთვლი მაინც.
კასილასი, გუტი, იერო, ხუანფრანი და ფელიპე ლუისი ატლეტიკოდან - ოროვეს რეალის ყველა ასაკობრივი გავლილი აქვს, მორატა, ხუან მატა, დავიდ სილვა - რეალის ასაკობრივებში იყო პატარაობიდანვე, კარვახალი, რაულიც 16 წლიდან რეალმა გაზარდა და პირველ გუნდში გადაიყვანა :))) სოლდადოებს და მისნაირებს აღარ ვთვლი.

😂😂😂😂😂 . არც იერო არც მატა არც ლუისი დავიდ სილვას კიდე საერთოდ არ აქვს რეალში ნათამაშები. ვალენსიაში დაიწყო კარიერა. მატა 17 წლის იყო რეალში რო გადავიდა და თქვენო აღზრდილი რანაირადაა არც ეტოა თქვენი აღზრდილი. და კიდე ვინც ჩამოწერე ხარახურა ხალხი ეგეთი იმდენი ყავს ბარსას აღზრდილი რო ჩამოვთვალო ძაან შორს წავალთ

არც მორატაა თქვენი აღზრდილი კარიერა ატლეში დაიწყო 2 წელი მანდ იყო მერე ხეტაფეში და მერე თქვენთან ანუ 2 კლუბი აქვს გამოცვლილი სანამ თქვენთან გადმოვიდა

55

15 აპრილი 2019 17:40

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 772
etoos ro tenit realis agzdilebshi magrad vgadaob:) agzarda ki ara realma. iyida da gaagdo:) akademiashic ar gaachera. 16 iyo da leganeshi gaushves. erti wlis mere maliorkashi gaanatxovres da bolos moyides:)))
-----------------------
barca o muerte. antimadridistas forever

56

15 აპრილი 2019 17:40

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4878
ციტატა: Wtf man
არც იერო არც მატა არც ლუისი დავიდ სილვას კიდე საერთოდ არ აქვს რეალში ნათამაშები. ვალენსიაში დაიწყო კარიერა. მატა 17 წლის იყო რეალში რო გადავიდა და თქვენო აღზრდილი რანაირადაა არც ეტოა თქვენი აღზრდილი. და კიდე ვინც ჩამოწერე ხარახურა ხალხი ეგეთი იმდენი ყავს ბარსას აღზრდილი რო ჩამოვთვალო ძაან შორს წავალთ

დავიდ სილვაზე მართალი ხარ, ფელიპე ლუისიც, ხუანფრანიც, საულიც, ეტოოც და იეროც რეალის ასაკობრივებში იყვნენ. მატა რეალის აღზრდილია :))) ეს ბარსას ფანები ყველაფერს როგორ უარყოფთ რაც რეალის სასიკეთოს მეტყველებს :))) ფავტეგასი თუ თქვენი გაზრდილია, რაული აღარაა რეალის გაზრდილი? 15 წლიდან არსენალმა გაზქრდა და დააყენა კაცად და ფეხბურთელად ჩამოაყალიბა. რაული კიდე 16 წლის იყო რეალში რო გადმოვიდა და მაგის მერე გაზარდეს და გუნდის სიმბოლოდ აქციეს.

57

15 აპრილი 2019 17:42

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: LUCA MODRIC
ციტატა: Wtf man
არც იერო არც მატა არც ლუისი დავიდ სილვას კიდე საერთოდ არ აქვს რეალში ნათამაშები. ვალენსიაში დაიწყო კარიერა. მატა 17 წლის იყო რეალში რო გადავიდა და თქვენო აღზრდილი რანაირადაა არც ეტოა თქვენი აღზრდილი. და კიდე ვინც ჩამოწერე ხარახურა ხალხი ეგეთი იმდენი ყავს ბარსას აღზრდილი რო ჩამოვთვალო ძაან შორს წავალთ

დავიდ სილვაზე მართალი ხარ, ფელიპე ლუისიც, ხუანფრანიც, საულიც, ეტოოც და იეროც რეალის ასაკობრივებში იყვნენ. მატა რეალის აღზრდილია :))) ეს ბარსას ფანები ყველაფერს როგორ უარყოფთ რაც რეალის სასიკეთოს მეტყველებს :))) ფავტეგასი თუ თქვენი გაზრდილია, რაული აღარაა რეალის გაზრდილი? 15 წლიდან არსენალმა გაზქრდა და დააყენა კაცად და ფეხბურთელად ჩამოაყალიბა. რაული კიდე 16 წლის იყო რეალში რო გადმოვიდა და მაგის მერე გაზარდეს და გუნდის სიმბოლოდ აქციეს.

კაცოო 16 და 17 წლისა როცა გადმოდის თქვენი აღზრდილი რანაირადაა ვაახ. 12-13 წლიდან ან პატარა ასაკიდან როცა ზრიდთ ეგაა თქვენი აღზრდილი და არა 16-17 წლის ბიჭები

58

15 აპრილი 2019 17:43

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 772
ციტატა: LUCA MODRIC
ციტატა: Wtf man
არც იერო არც მატა არც ლუისი დავიდ სილვას კიდე საერთოდ არ აქვს რეალში ნათამაშები. ვალენსიაში დაიწყო კარიერა. მატა 17 წლის იყო რეალში რო გადავიდა და თქვენო აღზრდილი რანაირადაა არც ეტოა თქვენი აღზრდილი. და კიდე ვინც ჩამოწერე ხარახურა ხალხი ეგეთი იმდენი ყავს ბარსას აღზრდილი რო ჩამოვთვალო ძაან შორს წავალთ

დავიდ სილვაზე მართალი ხარ, ფელიპე ლუისიც, ხუანფრანიც, საულიც, ეტოოც და იეროც რეალის ასაკობრივებში იყვნენ. მატა რეალის აღზრდილია :))) ეს ბარსას ფანები ყველაფერს როგორ უარყოფთ რაც რეალის სასიკეთოს მეტყველებს :))) ფავტეგასი თუ თქვენი გაზრდილია, რაული აღარაა რეალის გაზრდილი? 15 წლიდან არსენალმა გაზქრდა და დააყენა კაცად და ფეხბურთელად ჩამოაყალიბა. რაული კიდე 16 წლის იყო რეალში რო გადმოვიდა და მაგის მერე გაზარდეს და გუნდის სიმბოლოდ აქციეს.

etoo rogor iyo asakobrivebshi roca egreve leganeshi gaushves da mere 17 wlis iyo maliorkashi rom gaanatxovres?
-----------------------
barca o muerte. antimadridistas forever

59

15 აპრილი 2019 17:44

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: LUCA MODRIC
ციტატა: Wtf man
არც იერო არც მატა არც ლუისი დავიდ სილვას კიდე საერთოდ არ აქვს რეალში ნათამაშები. ვალენსიაში დაიწყო კარიერა. მატა 17 წლის იყო რეალში რო გადავიდა და თქვენო აღზრდილი რანაირადაა არც ეტოა თქვენი აღზრდილი. და კიდე ვინც ჩამოწერე ხარახურა ხალხი ეგეთი იმდენი ყავს ბარსას აღზრდილი რო ჩამოვთვალო ძაან შორს წავალთ

დავიდ სილვაზე მართალი ხარ, ფელიპე ლუისიც, ხუანფრანიც, საულიც, ეტოოც და იეროც რეალის ასაკობრივებში იყვნენ. მატა რეალის აღზრდილია :))) ეს ბარსას ფანები ყველაფერს როგორ უარყოფთ რაც რეალის სასიკეთოს მეტყველებს :))) ფავტეგასი თუ თქვენი გაზრდილია, რაული აღარაა რეალის გაზრდილი? 15 წლიდან არსენალმა გაზქრდა და დააყენა კაცად და ფეხბურთელად ჩამოაყალიბა. რაული კიდე 16 წლის იყო რეალში რო გადმოვიდა და მაგის მერე გაზარდეს და გუნდის სიმბოლოდ აქციეს.

როცა კარგად არ იცი არ უნდა დაწერო. ფაბრეგასი 1997იდან 2003 წლამდე ბარსაში იყო და მერე წავიდა არსენალში ანუ ბარსას აღზრდილი გამოდის ხო?

60

15 აპრილი 2019 17:45

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4878
ციტატა: Wtf man
არც მორატაა თქვენი აღზრდილი

უკვე სასაცილოც აღარაა 😂😂😂 კასილასიც არაა ჩვენი გაზრდილი, ვიბრალებთ 😂😂😂 აი შენ ინგლისურენოვანი სტატია, რეალის გვერდზეც დევს აკადემიის აღზრდილებზე, დაგილინკავ და წაიკითხე

აღზრდილები - ხუან მატა, ესტებან კამბიასო, ჩენდო, მანუელ სანჩისი, ვისენტე დელ ბოსკე, მიჩელი, ბუტრაგენიო, კასილასი, რაული, გუტი :))))

https://m.sportskeeda.com/slideshow/football-10-best-academy-graduates-from-real
-madrid

61

15 აპრილი 2019 17:47

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: LUCA MODRIC
ციტატა: Wtf man
არც მორატაა თქვენი აღზრდილი

უკვე სასაცილოც აღარაა 😂😂😂 კასილასიც არაა ჩვენი გაზრდილი, ვიბრალებთ 😂😂😂 აი შენ ინგლისურენოვანი სტატია, რეალის გვერდზეც დევს აკადემიის აღზრდილებზე, დაგილინკავ და წაიკითხე

აღზრდილები - ხუან მატა, ესტებან კამბიასო, ჩენდო, მანუელ სანჩისი, ვისენტე დელ ბოსკე, მიჩელი, ბუტრაგენიო, კასილასი, რაული, გუტი :))))

https://m.sportskeeda.com/slideshow/football-10-best-academy-graduates-from-real

-madrid

კარგად რო გადაგემოწმებინა ნახავდი რო 2005-2007 წლებში ატლეტიკოში იყო მერე 2007-2008ში ხეტაფეში და ხეტაფედან რეალში გადავიდა. მორატა

62

15 აპრილი 2019 17:48

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4878
ციტატა: Wtf man
ფაბრეგასი 1997იდან 2003 წლამდე ბარსაში იყო და მერე წავიდა არსენალში

არ მითქვამს ბარსაში არ იყოთქო. მე ვთქვი 15 წლიდან არსენალმა წაიყვანა, კაცად დააყენა და დიდი ფეხბურთელი სწორედ ვენგერის ხელში გახდა სულ სხვა სტილით და ფილოსოფიით :)))) არსენალის აღზრდილი და დაყენებულია ფეხბურთელად და არა ბარსასი.

63

15 აპრილი 2019 17:50

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: boixos_nois
ციტატა: LUCA MODRIC
ციტატა: Wtf man
არც იერო არც მატა არც ლუისი დავიდ სილვას კიდე საერთოდ არ აქვს რეალში ნათამაშები. ვალენსიაში დაიწყო კარიერა. მატა 17 წლის იყო რეალში რო გადავიდა და თქვენო აღზრდილი რანაირადაა არც ეტოა თქვენი აღზრდილი. და კიდე ვინც ჩამოწერე ხარახურა ხალხი ეგეთი იმდენი ყავს ბარსას აღზრდილი რო ჩამოვთვალო ძაან შორს წავალთ

დავიდ სილვაზე მართალი ხარ, ფელიპე ლუისიც, ხუანფრანიც, საულიც, ეტოოც და იეროც რეალის ასაკობრივებში იყვნენ. მატა რეალის აღზრდილია :))) ეს ბარსას ფანები ყველაფერს როგორ უარყოფთ რაც რეალის სასიკეთოს მეტყველებს :))) ფავტეგასი თუ თქვენი გაზრდილია, რაული აღარაა რეალის გაზრდილი? 15 წლიდან არსენალმა გაზქრდა და დააყენა კაცად და ფეხბურთელად ჩამოაყალიბა. რაული კიდე 16 წლის იყო რეალში რო გადმოვიდა და მაგის მერე გაზარდეს და გუნდის სიმბოლოდ აქციეს.

etoo rogor iyo asakobrivebshi roca egreve leganeshi gaushves da mere 17 wlis iyo maliorkashi rom gaanatxovres?

ეტოზე დაბრალება მაგრად იციან 😂😂.

ციტატა: LUCA MODRIC
ციტატა: Wtf man
ფაბრეგასი 1997იდან 2003 წლამდე ბარსაში იყო და მერე წავიდა არსენალში

არ მითქვამს ბარსაში არ იყოთქო. მე ვთქვი 15 წლიდან არსენალმა წაიყვანა, კაცად დააყენა და დიდი ფეხბურთელი სწორედ ვენგერის ხელში გახდა სულ სხვა სტილით და ფილოსოფიით :)))) არსენალის აღზრდილი და დაყენებულია ფეხბურთელად და არა ბარსასი.

16 წლის იყო არსენალში რო წავიდა . 6 წელი იყო ბარსაში და ბარსას აღზრდილი გამოდის და არა არსენალის. კაცად ვინც აქცია ეგ სხვა თემაა აქ საუბარია აღზრდაზე

64

15 აპრილი 2019 18:49

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 150
კაით ბიჯო ბენფიკას და პორტუს აკადემიას აიაქსსე წინ როგორ აყენებთ სირცხვილია ;დ ისტორიაში ყვლაზე მეტი ვარსკვლავი აიაქსმა აღზარდა და აღზრდის კიდეც ბევრს

ხოდა სპორტინგს არაფერი აკადემია არაააქ და ეს რონადლოს პერსოფანები ნუხართ ჩაწიკლულები

65

15 აპრილი 2019 18:57

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4878
ციტატა: boixos_nois
etoo rogor iyo asakobrivebshi roca egreve leganeshi gaushves da mere 17 wlis iyo maliorkashi rom gaanatxovres?


https://en.m.wikipedia.org/wiki/Samuel_Eto'o
1997-2000 წლებში რეალში იყო და მერე გაანათხოვრეს მალიორკაში

66

15 აპრილი 2019 19:07

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: LUCA MODRIC
ციტატა: boixos_nois
etoo rogor iyo asakobrivebshi roca egreve leganeshi gaushves da mere 17 wlis iyo maliorkashi rom gaanatxovres?


https://en.m.wikipedia.org/wiki/Samuel_Eto'o
1997-2000 წლებში რეალში იყო და მერე გაანათხოვრეს მალიორკაში

ეგ დიდიებში იყო იქამდე პატარობაში სხვა კლუბში იყო 4 წელი და მერე გადავიდა რეალში

67

15 აპრილი 2019 21:53

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
რაიყო რო დაყარეთ ეს სმაილები ზაგრების აღრდილი ფეხბურთელები ჩამოვთვალე რომ აზრზე არ იყავით ვინ აღზარდა მაგ აკადემიამ ამიტო დავწერე ზუსტად. დამიყარეს აქ სმაილები

68

16 აპრილი 2019 00:17

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Jovic iyidon ra sirat undat eg glapi magaria mara jovic jobia

69

16 აპრილი 2019 10:14

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: kontaqti
ციტატა: vengance
ციტატა: Shakespeare1
ციტატა: Wtf man
რეალი ბარსელონაზე წინაა?

ისე იკითხე,მეგონა რაიმე ახალი და აქამდე უცნობი შეიტყვე,ეგ არ იცოდი კაცო? :დ ესპანეთის ფეხბურთის ფედერაციამ ყოველ დილით უნდა ბანოს ზიდანს ფეხები და ანჩელოტის წვივები,რამეთუ იმ ხუთწლიანმა ოქროს ხანამ,რომელიც ამ ორმა გენიალურმა სპეციალისტმა შექმნა,არა მხოლოდ რეალს,არამედ ესპანეთის ეროვნულ ნაკრებსაც მოუტანა სახელ-დიდება.ვითომ აღარ გახსოვს ხომ 2014 წელს მოგებული(ჯერ-ჯერობით ერთადერთი) ნანატრი მუდნიალი,2016 წელს ნატიფი ფეხბურთით მოგებული ევროპის ჩემპიონატი,რაც შეეხება 2018 წელს,აქ უკვე ჩაწყობა იყო(პუტინი და რამე),თორემ ესპანეთის ნაკრები მეორე მუნდიალსაც მიაყოლებდა და უკვე დაწერილ ისტორიას,გადაწერდა.რა ტიკი-ტაკა და შმიკი-კატა,რას ლაპარკობ,ამ საფეხბურთო სტილს წარმატების მოტანა არ შეულძია,რისი მომგები იყო ტიკი-ტაკას ამღორძინებელი გვარდიოლა რომ არ ყოფილიყო ჩაწყობა? არც არაფრის,ეგ რა მწვრთნელია ან ბარსას რა აკადემია ჰყავს ასეთი,მასეთ ფეხბრუთელებს დინამოს აკადემიაც კი ზრდის... :)


მეგობარო ვიღაცამ არასწორი ინფორმაცია მოგაწოდა სანამ ესეთ რაღაცას დაწერ ჯერ ჯობია გაარკვიო კარგად თორე ეხლა ალბათ თავში ხელს არამხოლოდ ბარსას არამედ რეალის გულშემატკივარიც ირტყავს. ესპანეთმა ევროპა 2008 და 2012 ში მოიგო ხოლო ერთადერთი მსოფლიო 2010 ში სამხრეთ აფრიკაში და მგონი ზუსტად რომ 2008-2012 წლებში გვარდიოლას მართლაც რომ ეპიქოს დროს იყო ესპანეთის ნაკრები გამოჭედილი ბარსას ფეხბურთელებით. ნუ რავი რეალის აკადემიის ბარსას აკადემიაზე წინ დაყენება რომელმაც გამოძერწა ვალდესი, პუიოლი, პიკე, ალბა, ბუსკეცი, ფაბრეგასი, ინიესტა, ხავი, ვილა, პედრო და რა თქმა უნდა მესი რავიცი რავიცი და ტიკი-ტაკაზე ასეთი კომენტარების კეთება მგონი მაგრად ტეხავს. მაგრამ ეს შენი აზრია მე მხოლოდ ჩემი აზრი და მცირე ისორიული კორექტირება შევიტანე შენს კომენტარში.

nu iman sxva pontshi tqva eg yvelaferi dzalian kargad icis magram ra vila ra fabregasi ra alba an ra pike aseti ragac arad wamikitxavs :D :D: D:D:D:

ციტატა: Bordo
ძაან მაგრად მომწონდა ქუარეჟმა.ყველანაირი შესაძლებლობა ჰქონდა რომ უმაღლეს დონეზე ეასპარეზა,თავის დროზე ახალ რონალდუთაც განიხილავდნენ,მაგრამ სწორ ხელში ვერ ჩავარდა.ეგ მართლაც რომ ფერგიუსონთან მოხვედრილიყო ძაან მაგარ ფეხბურთელს გამოძრწავდა.ეგ,რონალდო და რუნი მაგარ ტრიოს შექმნიდნენ.

ki ai nanize bevrad nichieri iyo imis adgilas kuarejma dzalian gamoadgeboda manius da bevrad dzlieri iqneboda vidre iyvnen im dros

პიკე , ფაბრეგასი ალბა ლამასიელები არიან. ვილია არა

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

რეკლამა

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 დოვბიკი 17
2 ბელინგემი 16
3 მაიორალი 15
4 ბუდიმირი 15

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 რეალი 6 6 0 0 18
2 ნაპოლი 6 3 1 2 10
3 ბრაგა 6 1 1 4 4
4 იუნიონ ბერლინი 6 0 2 4 2

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...

4-3-3
4-4-2
4-2-3-1



მთვლელები

საიტის არქივი:

აპრილი 2024 (256)
მარტი 2024 (335)
თებერვალი 2024 (456)
იანვარი 2024 (411)
დეკემბერი 2023 (372)
ნოემბერი 2023 (391)