პერესი:,,არ ვფიქრობ, რომ ვარანს წასვლა სურს"

ფლორენტინო პერესს რაფაელ ვარანთან დაკავშირებით ჰკითხეს...


„თუ ვარანს წასვლა სურს, ჩვენ მას ვერ დავაკავებთ, თუმცა ვთვლი, რომ ამის წინაპირობა არ არსებობს. ფრანგი ყოველთვის ამბობდა, რომ მადრიდში ბედნიერია“-აცხადებს პრეზიდენტი. dle 10.1

  • Hala
  • 10 აპრილი 2019
  • 3677
  • 70

1

10 აპრილი 2019 17:46

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
იყიდეეეე ვინმეეე გააოოფიციალურეე თორეე არ გექნება კარგად საქმე შეენ რეალის ფანებისგან

2

10 აპრილი 2019 18:04

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
არც ციტირება ხდება, არეული აქ საიტს

Telegraph: "ედენ აზარმა ჩელსის შეატყობინა, რომ კონტრაქტის გახანგრძლივებას არ აპირებს."

ჩელსი რეალისგან £100 მილიონს ითხოვს, მაგრამ ბელგიელს კონტრაქტი ერთ სეზონში ეწურება და ესპანელებს მისი შეძენა უფრო იაფად სურთ. რა კლასნად უსრულებს ფლორენტინო, ასეთების მამაა, იმ ასო ბართოს როგორ ადარებენ ამ მაფიოზას, 3OO მილიონი გადაყარა ერთ ჯართში და მეორე ხრუსტალში

3

10 აპრილი 2019 18:44

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ZIDANE.
არც ციტირება ხდება, არეული აქ საიტს

Telegraph: "ედენ აზარმა ჩელსის შეატყობინა, რომ კონტრაქტის გახანგრძლივებას არ აპირებს."

ჩელსი რეალისგან £100 მილიონს ითხოვს, მაგრამ ბელგიელს კონტრაქტი ერთ სეზონში ეწურება და ესპანელებს მისი შეძენა უფრო იაფად სურთ. რა კლასნად უსრულებს ფლორენტინო, ასეთების მამაა, იმ ასო ბართოს როგორ ადარებენ ამ მაფიოზას, 3OO მილიონი გადაყარა ერთ ჯართში და მეორე ხრუსტალში

მაგ ჭკუაზეა რუსი ოლიგარქი კიი როგორ არაა 20 ლარში გაატანოს და ხურდაში კიდე კანტეც გააყოლოს:დ:დ:დ 100 დოლარი კიარ უნდაფ ფუტი და ეგ 100 მეტია ანუ 130 ამდე მგონი

4

10 აპრილი 2019 18:44

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
eqspertebi sad arian ro sitis finalshi moiazrebdnen😂😂😂 wtf man ia tu ragaca agar gitydeba kacurad 😂😂😂 sezonshi ligaze erti tamashi mainc gaartyi shedegit tore dzaan texavs 😂😂😂 gvardiola imitom gdzult ro klasikoebs didi angit igebdao 😂😂😂 egre valodiac igebs 😂😂😂 magari logikaa 😂😂😂 gvardiolas ro vasxavdi amas winad is redondoa tu eqsperti iman gacheda ras ambob msoflios sauketeso trenerzeo 😂😂😂 sheileba sitim totenhemi gaagdos mara iuvestan karshi ro ver daartyavs da ise gavardeba mere vigadaveb 😂😂😂 imedia gava soti da ronaldo daifens tav tlipinas 😂😂😂 ise iuve ronaldos gareshec gadabugavs magat 😂😂 totenhemi ufro did winaagmdegobas gauwevs iuves vidre eg sikoebi 😂😂😂 imito ro totenhems mwvrtneli yavs 😂😂

5

10 აპრილი 2019 18:50

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: CHEPE
ციტატა: ZIDANE.
არც ციტირება ხდება, არეული აქ საიტს

Telegraph: "ედენ აზარმა ჩელსის შეატყობინა, რომ კონტრაქტის გახანგრძლივებას არ აპირებს."

ჩელსი რეალისგან £100 მილიონს ითხოვს, მაგრამ ბელგიელს კონტრაქტი ერთ სეზონში ეწურება და ესპანელებს მისი შეძენა უფრო იაფად სურთ. რა კლასნად უსრულებს ფლორენტინო, ასეთების მამაა, იმ ასო ბართოს როგორ ადარებენ ამ მაფიოზას, 3OO მილიონი გადაყარა ერთ ჯართში და მეორე ხრუსტალში

მაგ ჭკუაზეა რუსი ოლიგარქი კიი როგორ არაა 20 ლარში გაატანოს და ხურდაში კიდე კანტეც გააყოლოს:დ:დ:დ 100 დოლარი კიარ უნდაფ ფუტი და ეგ 100 მეტია ანუ 130 ამდე მგონი

კანტეც გაატანოს არ წერია აქ აზარზე საუბარი, ისე ყველაზე მეტად დაჟე მადრიდისტებზეც კი შენ წუხხარ რეალის რობლემებზე დდ ყველა კომენტარში ისე წერ თითქოს ძალიან არგინდა არავინ იყიდოს. და რატო ნერვიულობ თუ ეგრეა როგორც შენ ფიქრობ ისე ჩანს საერთოდ საერთოდ ვერავის იყიდის რეალი, ეს ჩამს შენ ყველა ნაწერში სუ ყველგან, ყველაფერს ბლოკავ რაც რეალს უკავშირდება დდდ

ციტატა: mirianiii
gvardiolas ro vasxavdi amas winad is redondoa tu eqsperti iman gacheda ras ambob msoflios sauketeso trenerzeo

ამას არიტყოდა რედონდო მგონია, საუკეთესო არა ტოროლა

6

10 აპრილი 2019 18:50

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: mirianiii
eqspertebi sad arian ro sitis finalshi moiazrebdnen😂😂😂 wtf man ia tu ragaca agar gitydeba kacurad 😂😂😂 sezonshi ligaze erti tamashi mainc gaartyi shedegit tore dzaan texavs 😂😂😂 gvardiola imitom gdzult ro klasikoebs didi angit igebdao 😂😂😂 egre valodiac igebs 😂😂😂 magari logikaa 😂😂😂 gvardiolas ro vasxavdi amas winad is redondoa tu eqsperti iman gacheda ras ambob msoflios sauketeso trenerzeo 😂😂😂 sheileba sitim totenhemi gaagdos mara iuvestan karshi ro ver daartyavs da ise gavardeba mere vigadaveb 😂😂😂 imedia gava soti da ronaldo daifens tav tlipinas 😂😂😂 ise iuve ronaldos gareshec gadabugavs magat 😂😂 totenhemi ufro did winaagmdegobas gauwevs iuves vidre eg sikoebi 😂😂😂 imito ro totenhems mwvrtneli yavs 😂😂

ვაა გამოჩნდი სად ეგდე ამდენი ხანი. რაც რეალი ლიგიდან გამოვარდა იმის მერე არ მინახიხარ. ათაში ერთხელ თუ შემოეთრევი და უკბენ ხალხს. არ მინდა კიდე ბანი დამადოს ადმინმა თორე ვიცი რისი ღირსიც ხარ. იმედია ადმინი ადამიანობას გამოიჩენს და სამუდამო ბანს დაგადებს. აქ კი დაგადებს ბანს მაეა ცხლოვრებაში რა გეშველება შე უბედურო. მეცოდები მართლა.... სიტის რაც შეეხება გაცდება ტოტეს და თუ იუვე გავიდა მაგათაც დაიფრენენ ლიგიდან. ერთი თამაშით რო ნსაზღვრავ. იუვეზე რატო არ იძახდი მაგას ატლეტიკომ რო ამოსდო მწარედ თან ისე მომენტი რო არ შეაქმნევინა რეალური. მეორე თამაშში პირმწინდად სიმეონემ წააგო თავის სიჩმორით. სიტი უტევდა მაინც პენალიც გააფუჭეს. მარა შენ მაგდენი საიდან უნდა იცოდე. მარტო ლონალდო გაკელჯა პილზე იი ლაც ამბობ ბიწო

7

10 აპრილი 2019 18:52

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: mirianiii
sheileba sitim totenhemi gaagdos mara iuvestan karshi ro ver daartyavs da ise gavardeba mere vigadaveb 😂😂😂 imedia gava soti da ronaldo daifens tav tlipinas 😂😂😂 ise iuve ronaldos gareshec gadabugavs magat 😂😂 totenhemi ufro did winaagmdegobas gauwevs iuves vidre eg sikoeb

აი ამაში ასიანი ხარ, ჯერ ტოტენჰემს თუ გასცდა ვაფშე, და თუ გავა იუვეს გაუმართლა მარტივად გაძვრა ფინალში და ეგაა

8

10 აპრილი 2019 18:53

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5968
ისე მანჩესტერი ფორმშსია მაგრამ არამგონია ბარსას გაუწიონ წინააღმდეგობა, ვნახოთ რა იქნება, კიელინი არ ეყოლება იუვეს, რონალდუ ითამშებს ადრე ხომ არ ათამაშებენ? გამოჯამრთელდა ბოლომდე ვითომ?
-----------------------
ჰალამადრიდ.

9

10 აპრილი 2019 18:54

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: mirianiii
eqspertebi sad arian ro sitis finalshi moiazrebdnen😂😂😂 wtf man ia tu ragaca agar gitydeba kacurad 😂😂😂 sezonshi ligaze erti tamashi mainc gaartyi shedegit tore dzaan texavs 😂😂😂 gvardiola imitom gdzult ro klasikoebs didi angit igebdao 😂😂😂 egre valodiac igebs 😂😂😂 magari logikaa 😂😂😂 gvardiolas ro vasxavdi amas winad is redondoa tu eqsperti iman gacheda ras ambob msoflios sauketeso trenerzeo 😂😂😂 sheileba sitim totenhemi gaagdos mara iuvestan karshi ro ver daartyavs da ise gavardeba mere vigadaveb 😂😂😂 imedia gava soti da ronaldo daifens tav tlipinas 😂😂😂 ise iuve ronaldos gareshec gadabugavs magat 😂😂 totenhemi ufro did winaagmdegobas gauwevs iuves vidre eg sikoebi 😂😂😂 imito ro totenhems mwvrtneli yavs 😂😂

რედინდოს ერთ ადგილზე რომ არ უკბინო ვერ ისვენებ ხო.მაგას თავი დააანებე ამახინჯებ სხვის ნაწერს.ერთერთი საუკეთესო ვთქვი და დღესაც გავიმეორებ გვარდიოლა ჩემი ფავორიტი მწვრთნელია ერთერთი.შე მახინჯო არსებავვ
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

10

10 აპრილი 2019 18:55

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: oto.reali
ისე მანჩესტერი ფორმშსია მაგრამ არამგონია ბარსას გაუწიონ წინააღმდეგობა, ვნახოთ რა იქნება, კიელინი არ ეყოლება იუვეს, რონალდუ ითამშებს ადრე ხომ არ ათამაშებენ? გამოჯამრთელდა ბოლომდე ვითომ?

ალეგრი იძახის ითამაშებს რონალდოვო. უდიდესი ალბათობით იქნება რამე გაუთვალისწინებელი თუ არ მოხდა. კიელინის სახით დიდი ძალა დააკლდათ. არც ჩანი არ იქნება

11

10 აპრილი 2019 18:56

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: oto.reali
ისე მანჩესტერი ფორმშსია მაგრამ არამგონია ბარსას გაუწიონ წინააღმდეგობა, ვნახოთ რა იქნება, კიელინი არ ეყოლება იუვეს, რონალდუ ითამშებს ადრე ხომ არ ათამაშებენ? გამოჯამრთელდა ბოლომდე ვითომ?

რონალდომ სრული დატვირთვით ივარჯიშა და მზადაა ბრატ შეუდოს გაიარებულ ცინგლიანებს, ის ენას რომ არ აჩერებს მომავალი კრუიფი დდ მარტო ტიკტიკებს და ერთი გაუდებდეს გლანდებში, მეორე წყვილს რაც შეეხება მანჩესტერი არა ტოროლა სიმართლე გითხრა დდ

12

10 აპრილი 2019 18:58

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ფუ ეს რა გულისამრევი სიმახინჯეაა..
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

13

10 აპრილი 2019 18:59

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ისრ გვარდიოლა რამდენადაც ძლიერია თამაშის დაწყებაში და საკუთარი სცენარით წაყვანაში იმდენად სუსტია გარდატეხის შეტანაში,აი იმენა უსუსურია რასაც ქვია.

14

10 აპრილი 2019 19:00

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wakana
ისრ გვარდიოლა რამდენადაც ძლიერია თამაშის დაწყებაში და საკუთარი სცენარით წაყვანაში იმდენად სუსტია გარდატეხის შეტანაში,აი იმენა უსუსურია რასაც ქვია.

კი ნამდვილად ასეა, ასიანი ხარ.

15

10 აპრილი 2019 19:00

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5968
ციტატა: Wtf man
. სიტის რაც შეეხება გაცდება ტოტეს და თუ იუვე გავიდა მაგათაც დაიფრენენ ლიგიდან. ე

ტოტეს დაიფრენენ ჯერ და მერე იუვეს მიაყოლებენ, რა კარგია ხომ? მერე კიდევ ბარსა სიტია შენი აზრით ფინალი ხომ? აბა რას იტყვი ეგრე გაწყობს ძმა, ისე ხომ გითხარი ტოტე გაცდენა მეთქი, მაგასაც ნახავ, იქ გაიტანს ტოტე და მერე სიტის 3 ბურთი ექნება გასატანი ოღინდ აქეთ არ უნდა გაუშვან.
-----------------------
ჰალამადრიდ.

16

10 აპრილი 2019 19:04

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ეხა ტელეთი ვარ და ჩამოვაყალიბებ მერე დეტალებში გვარდიოლა რატომც არის გენიალური მწვრთნელი.

თუმცა არამგონია მირიანის ნაირმა ოროსნებმა ეს გაიგონ.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

17

10 აპრილი 2019 19:05

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5968
ციტატა: ZIDANE.
მანჩესტერი არა ტოროლა სიმართლე გითხრა დდ

მეც ეგრე მგონია რომ მანიუს შანსი არა აქვს, უკეთესი თამაში იქნება ლივერი-ბარსა, მაგრამ მაინც მანიუს მხარეს ვარ ძმა მაგრამ აზრი?
-----------------------
ჰალამადრიდ.

18

10 აპრილი 2019 19:07

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: oto.reali
ციტატა: ZIDANE.
მანჩესტერი არა ტოროლა სიმართლე გითხრა დდ

მეც ეგრე მგონია რომ მანიუს შანსი არა აქვს, უკეთესი თამაში იქნება ლივერი-ბარსა, მაგრამ მაინც მანიუს მხარეს ვარ ძმა მაგრამ აზრი?

არა არა ბრატ მანჩესტერი არაა ჯერ მზად, ვერ იზამს რამეს, ლივერი მგონია გააგდებს ბარსას

19

10 აპრილი 2019 19:10

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ZIDANE.
ციტატა: oto.reali
ციტატა: ZIDANE.
მანჩესტერი არა ტოროლა სიმართლე გითხრა დდ

მეც ეგრე მგონია რომ მანიუს შანსი არა აქვს, უკეთესი თამაში იქნება ლივერი-ბარსა, მაგრამ მაინც მანიუს მხარეს ვარ ძმა მაგრამ აზრი?

არა არა ბრატ მანჩესტერი არაა ჯერ მზად, ვერ იზამს რამეს, ლივერი მგონია გააგდებს ბარსას

ლივერი დღეს უფრო მოშნი გუნდი ჩანს ვიდრე ბარსელონა,უბრალოდ განსხვავებას მესის ფაქტორი იწვევს,როგორც გუნდი ლივერი დღეს აღემატება ბარსას და მაინც მთავარ ფავორიტად იუვე მოჩანს.

20

10 აპრილი 2019 19:10

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: rivaldo10
გვარდიოლას არა ერრთხელ აქ ნათვამი სიტი არაა ჯერ ლიგის მოსაგებადო მაგრამ ყველაფერს გავაკეტებთო.ხოდა რა გაუტრაკეთ ამ კაცს საქმე)) სადაც ბარსელონა ლივერპული და ივენტუსია იასნია იქ სიტის ყველაზე ნაკლები შანსები ექენება ამას რათ უდა ბაზარია სულ რაგაც 5 წლის გუნდი ეგ სიტი. რაც შეეხება გვარდიოლას მსოფლიოს ერთერთი საუკეთესო მწვრთნელი რომ არის და მაღალი დონის სპეციალისტი და ეპოქა შექმნა ამას რათ უდა ზედმეტი საუბარი. ერთია გძულდეს და ეგ გალაპარაკებდეს მაგრამ რეალობა სხვააა.

ჩირქი ხო უნდა მოსცხონ გვარდიოლას კარიერას. ზიდანზე იძახიან 3 ლიგა დადო ზედიზედო. შეადარეთ მერე მაგ რრალის შემადგენლობა და სიტისი. აბა ეხლა გვარდიოლას ამ გუნდში რონალდო მიეცი ზედიზედ 3 ლიგას კი არა 5ს დადებს. შენი თქმისა არ იყოს 3 წლის აწყობილი გუნდია ვაფშე გარდაქმნა გუნდი და ეგრე 2-3 წელში ადვილი არაა წინააღმდეგობა გაუწიო ამდენ გრანდს. დრო უნდა ყველაფერს.

21

10 აპრილი 2019 19:11

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5968
ციტატა: ZIDANE.
არა არა ბრატ მანჩესტერი არაა ჯერ მზად, ვერ იზამს რამეს, ლივერი მგონია გააგდებს ბარსას

იმედია კარგი იქნება.
-----------------------
ჰალამადრიდ.

22

10 აპრილი 2019 19:14

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wakana
ციტატა: ZIDANE.
ციტატა: oto.reali
ციტატა: ZIDANE.
მანჩესტერი არა ტოროლა სიმართლე გითხრა დდ

მეც ეგრე მგონია რომ მანიუს შანსი არა აქვს, უკეთესი თამაში იქნება ლივერი-ბარსა, მაგრამ მაინც მანიუს მხარეს ვარ ძმა მაგრამ აზრი?

არა არა ბრატ მანჩესტერი არაა ჯერ მზად, ვერ იზამს რამეს, ლივერი მგონია გააგდებს ბარსას

ლივერი დღეს უფრო მოშნი გუნდი ჩანს ვიდრე ბარსელონა,უბრალოდ განსხვავებას მესის ფაქტორი იწვევს,როგორც გუნდი ლივერი დღეს აღემატება ბარსას და მაინც მთავარ ფავორიტად იუვე მოჩანს.

მესია ბარსას კოზირი, მარა ამ ბოლო წლებში ფლეიოფებში ვერ მესობს ვაფშე, ვნახოთ წელს.

23

10 აპრილი 2019 19:14

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: oto.reali
ციტატა: Wtf man
. სიტის რაც შეეხება გაცდება ტოტეს და თუ იუვე გავიდა მაგათაც დაიფრენენ ლიგიდან. ე

ტოტეს დაიფრენენ ჯერ და მერე იუვეს მიაყოლებენ, რა კარგია ხომ? მერე კიდევ ბარსა სიტია შენი აზრით ფინალი ხომ? აბა რას იტყვი ეგრე გაწყობს ძმა, ისე ხომ გითხარი ტოტე გაცდენა მეთქი, მაგასაც ნახავ, იქ გაიტანს ტოტე და მერე სიტის 3 ბურთი ექნება გასატანი ოღინდ აქეთ არ უნდა გაუშვან.

ალბათ უფრო სურვილია ჩემი და თან მგონია ეგრე იქნება რავი . წელს ჩვენ ვიგებთ ყველავარიანტში. მკიდია გვარდიც და ტოტეც. ლიგა თუ არ დავდეთ. სეზონს ჩაგდებულად ჩავთვლის. ეს ლა ლიგაც და კოპაც მახატია ამოვიდა ყელში ლიგა მინდა ლიგა

ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ეხა ტელეთი ვარ და ჩამოვაყალიბებ მერე დეტალებში გვარდიოლა რატომც არის გენიალური მწვრთნელი.

თუმცა არამგონია მირიანის ნაირმა ოროსნებმა ეს გაიგონ.

მაგ ერთუჯრედიანს არც უნდა აყვე რედონდო. მოგიშლის ნერვებს და გავა. მერე შეგაგინებინებს თავს და ადმინიც ეგრევე ჩვენ მოგვადებს ბანს

24

10 აპრილი 2019 19:15

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5968
ციტატა: Wtf man
ალბათ უფრო სურვილია ჩემი

ვიცი ძმა ეგრე იქნება, ჩემი სურვილიცაა ბარსას გავარდნა მანიუსთან მაგრამ რისი შნო აქვთ მაგათ ყველამ ვიცით.

ციტატა: Wtf man
ეს ლა ლიგაც და კოპაც მახატია ამოვიდა ყელში ლიგა მინდა ლიგა

გინდა კარგია ძმა, ლა-ლიგა და კოპაც გეყოფა.
-----------------------
ჰალამადრიდ.

25

10 აპრილი 2019 19:16

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: oto.reali
ციტატა: Wtf man
ალბათ უფრო სურვილია ჩემი

ვიცი ძმა ეგრე იქნება, ჩემი სურვილიცაა ბარსას გავარდნა მანიუსთან მაგრამ რისი შნო აქვთ მაგათ ყველამ ვიცით.

მთლად ეგეთი ადვილი გასეირნება არ გვექნება როგორც მოჩანს. გოლს გაგვიტანს მინიმუმ 1ს მანიუ სახში. მთავარია ჩვენთვის სასიკეთო ანგარიში დაფიქსირდეს. მარა ვალიკო მეორედ მძღნერს აღარ შეჭამს რაც შარშან ქნა რომასთან ცალი ფეხით ტო გაიყვანა გუნდი. ეგეთ რამეს აღარ გაიმეორებს

თან იმ პატარა კაცმა ისე იბაზრა სანამ სეზონი დაიწყებოდა რო შანსი არაა რო არ დავუჯერო. 100მაგად მოტივირებული იქნება ლიგა მინდა წელსო აუცილებლადო

26

10 აპრილი 2019 19:17

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
რაღა დავმალო არც სიძულვილით ვამბობ არც არაფერი, ბარსას იქეთ გუარდიოლამ რეგრესი განიცადა, იმ ბარსას იქით სადაც ხავი ინიესტა მესი ყავდა ფორმის ზენიტში, სხვაგან ყველგან ჩაისვარა, ბავარია მიწასთან გაასწორა, მერე მონაკომ შეარცხვინა ხალხო მონაკომ, აგერ ტოტენჰემმა მოგუდა თამაშით და იქაც თუ გაუტანს კაეგად მეყოლოს და ეგაა, მონაკოები და ტოტენჰემები არ უნდა გაფარჩაკებდენ, ვინ უნდა მოუნდეს შეიხს შეუკვეთავს მეორე დღეს მისია ის იგროკი, მილიარდებს ხარჯავს მარა მაინც იკუკება, გენიალურია გუარდიოლა მარა ბარსას გუარდიოლა, სხვაგან არა

27

10 აპრილი 2019 19:19

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ZIDANE.
ციტატა: Wakana
ციტატა: ZIDANE.
ციტატა: oto.reali
ციტატა: ZIDANE.
მანჩესტერი არა ტოროლა სიმართლე გითხრა დდ

მეც ეგრე მგონია რომ მანიუს შანსი არა აქვს, უკეთესი თამაში იქნება ლივერი-ბარსა, მაგრამ მაინც მანიუს მხარეს ვარ ძმა მაგრამ აზრი?

არა არა ბრატ მანჩესტერი არაა ჯერ მზად, ვერ იზამს რამეს, ლივერი მგონია გააგდებს ბარსას

ლივერი დღეს უფრო მოშნი გუნდი ჩანს ვიდრე ბარსელონა,უბრალოდ განსხვავებას მესის ფაქტორი იწვევს,როგორც გუნდი ლივერი დღეს აღემატება ბარსას და მაინც მთავარ ფავორიტად იუვე მოჩანს.

მესია ბარსას კოზირი, მარა ამ ბოლო წლებში ფლეიოფებში ვერ მესობს ვაფშე, ვნახოთ წელს.

კი ძმა მართალი ხარ ამ ბოლოს პლეიოფებში საკმოდ სუსტია, მაგრამ მაინც მესია,რა გგონია ფინალი?მე იუვე ლივერპული.

28

10 აპრილი 2019 19:21

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
გვარდიოლას პრობლემაც ზუსტად ისაა რომ არ შეუძლია თამაშის სცენარის შეცვლა და უკვე იციან როგორ უნდა ეთამაშონ მის გუნდებსს. შიდა ჩემპიონატში ამართლებს იქ სუსტი გუბდებიც არის და ბურთის ფლობაც შენია ასე ისე მაგრამ ლიგაზე ეს არ ჭრის. ნუ ტოტეს შეიძლება გაცდენ 1-0 არაფერია მაგრამ მაგ გუნდს არ შეუძლია ლიგის მოგება და რივალდომაც აგერ აღნიშნა სიტიი არაა ჯერ მზად რომ ასეთი ტურნირი მოიგოს

29

10 აპრილი 2019 19:21

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4882
ციტატა: Wtf man
ზიდანზე იძახიან 3 ლიგა დადო ზედიზედო. შეადარეთ მერე მაგ რრალის შემადგენლობა და სიტისი. აბა ეხლა გვარდიოლას ამ გუნდში რონალდო მიეცი ზედიზედ 3 ლიგას კი არა 5ს დადებს.

ეგ თავის გასამართლებლად უფროა ვიდრე იმის ასახსნელად რატომ ვერ იგებს გუნდი შიდა ჩემპიონატის გარდა ვერაფერს 3 წელია და რატომ ვარდენა მეოთხედფინალიდან ყველა გრანდთან. გვარდიოლა კარგი მწვრთნელია მაგრამ როგორც უკვე აღნიშნეს აქ, თამაში თუ არ მისდის გუნდს ტიკი-ტაკათი, გარდატეხას ვერ ახდენს ვერც ერთ თამაშში და ისევ იმ ბურთია გორაობით უნდა რამეს მიაღწიოს. ზიზუს 3 ლიგა ძალიან დიდი მიღწევაა ბარსას ეპოქაში, მაგრამ ზიზუ ყველა მწვრთნელისგან და მათ შორის გვარდიოლასგანაც იმით გამოირჩევა რომ გუნდა შეუძლია ვარიაცია და სხვადასხვა ტაქტიკით თამაში, იდეალირად არჩევს შემადგენლობას, იცნონს შეცვლებს, ალაგებს მეორე ტაიმში თამაშს, მოტივაციას აძლევს, ტაქტიკის ცვლილებებით თამაშის განმავლობაში თავგზას უბნევს ნებისმიერ გუნდსა და მათ მწვრთნელს. ზიზუ ისე ნუ გამოგყავთ აქ გეგონება გაუვარდა ის 3 ლიგა და დიდი არაფერი არაა. ჯერ ფეხბურთელი იყო ხელოვანი და გენიოსი, ეხლა მწვრთნელია ისეთივე დიდი, როგორიც მოთამაშე. ძალიან ჭკვიანი და ნიჭიერია ყველა საკითხში და კარიერას რომ დაასრულებს როგორც მწვრთნელი, შანსი აქვს ოქროს ასოებით ჩაიწეროს თავი ისტორიაში და აჯობოს ანჩეს, მოუს, გვარდიოლას და კიდევ ძალიან ბევრ მწვრთნელს. რეალის ისტორიაში უკვე ლეგენდაა როგორც ფეხბურთელი და როგორც მწვრთნელი. გვარდიმ 3 წელში რამის მილიარდი დახარჯა და მაინც მეოთხედფინალიდან აგდებენ აგერ მერამდენე წელია, ზიდანმა 3 წელი ერთი და იგივე სასტავით, ვასკესებით და ასენსიოებით და ბენზემათი ზედიზედ 3 წელი თასს არ გააკარა არავინ, თან მაშინ ჩაიბარა გუნდი ბენიტესმა რომ ლევანტეს და ჟირონას დონეზე დაიყვანა ამხელა გრანდი.

30

10 აპრილი 2019 19:24

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wakana
ციტატა: ZIDANE.
ციტატა: Wakana
ციტატა: ZIDANE.
ციტატა: oto.reali
ციტატა: ZIDANE.
მანჩესტერი არა ტოროლა სიმართლე გითხრა დდ

მეც ეგრე მგონია რომ მანიუს შანსი არა აქვს, უკეთესი თამაში იქნება ლივერი-ბარსა, მაგრამ მაინც მანიუს მხარეს ვარ ძმა მაგრამ აზრი?

არა არა ბრატ მანჩესტერი არაა ჯერ მზად, ვერ იზამს რამეს, ლივერი მგონია გააგდებს ბარსას

ლივერი დღეს უფრო მოშნი გუნდი ჩანს ვიდრე ბარსელონა,უბრალოდ განსხვავებას მესის ფაქტორი იწვევს,როგორც გუნდი ლივერი დღეს აღემატება ბარსას და მაინც მთავარ ფავორიტად იუვე მოჩანს.

მესია ბარსას კოზირი, მარა ამ ბოლო წლებში ფლეიოფებში ვერ მესობს ვაფშე, ვნახოთ წელს.

კი ძმა მართალი ხარ ამ ბოლოს პლეიოფებში საკმოდ სუსტია, მაგრამ მაინც მესია,რა გგონია ფინალი?მე იუვე ლივერპული.

კარგი იქნება ძაან ბარსა იუვე, მიზეზები ცნობილია, მარა მეც ლივერი იუვე მგონია ძაან

31

10 აპრილი 2019 19:33

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
გუარდიოლა და პოჩეტინო მსოფლიოს საუკეთესო მწვრთნელები არიან უკონკურენტოდ lol თუმცა მადრიდისტებს არ უყვართ იმიტო რო სერიოზულად ყავს ორივეს რეალი მიიპონებული lol lol

32

10 აპრილი 2019 19:42

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ZIDANE.
ციტატა: Wakana
ციტატა: ZIDANE.
ციტატა: Wakana
ციტატა: ZIDANE.
ციტატა: oto.reali
ციტატა: ZIDANE.
მანჩესტერი არა ტოროლა სიმართლე გითხრა დდ

მეც ეგრე მგონია რომ მანიუს შანსი არა აქვს, უკეთესი თამაში იქნება ლივერი-ბარსა, მაგრამ მაინც მანიუს მხარეს ვარ ძმა მაგრამ აზრი?

არა არა ბრატ მანჩესტერი არაა ჯერ მზად, ვერ იზამს რამეს, ლივერი მგონია გააგდებს ბარსას

ლივერი დღეს უფრო მოშნი გუნდი ჩანს ვიდრე ბარსელონა,უბრალოდ განსხვავებას მესის ფაქტორი იწვევს,როგორც გუნდი ლივერი დღეს აღემატება ბარსას და მაინც მთავარ ფავორიტად იუვე მოჩანს.

მესია ბარსას კოზირი, მარა ამ ბოლო წლებში ფლეიოფებში ვერ მესობს ვაფშე, ვნახოთ წელს.

კი ძმა მართალი ხარ ამ ბოლოს პლეიოფებში საკმოდ სუსტია, მაგრამ მაინც მესია,რა გგონია ფინალი?მე იუვე ლივერპული.

კარგი იქნება ძაან ბარსა იუვე, მიზეზები ცნობილია, მარა მეც ლივერი იუვე მგონია ძაან

კი აფიშით ბარსა იუვე ჯობია,მაგრამ ამ ბარსას ჩემი აზრით არ აქვს იმის თავი ლიგის ფინალი ითამაშონ,თუ მესი ვერ თამაშობს იმის იქით გუნდი ფანტაზიის სერიოზულ ნაკლებობას განიცდის, ასე რომ მაინც არ მგონია ბარსა ფინალში გავიდეს.

33

10 აპრილი 2019 19:44

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: LUCA MODRIC
ციტატა: Wtf man
ზიდანზე იძახიან 3 ლიგა დადო ზედიზედო. შეადარეთ მერე მაგ რრალის შემადგენლობა და სიტისი. აბა ეხლა გვარდიოლას ამ გუნდში რონალდო მიეცი ზედიზედ 3 ლიგას კი არა 5ს დადებს.

ეგ თავის გასამართლებლად უფროა ვიდრე იმის ასახსნელად რატომ ვერ იგებს გუნდი შიდა ჩემპიონატის გარდა ვერაფერს 3 წელია და რატომ ვარდენა მეოთხედფინალიდან ყველა გრანდთან. გვარდიოლა კარგი მწვრთნელია მაგრამ როგორც უკვე აღნიშნეს აქ, თამაში თუ არ მისდის გუნდს ტიკი-ტაკათი, გარდატეხას ვერ ახდენს ვერც ერთ თამაშში და ისევ იმ ბურთია გორაობით უნდა რამეს მიაღწიოს. ზიზუს 3 ლიგა ძალიან დიდი მიღწევაა ბარსას ეპოქაში, მაგრამ ზიზუ ყველა მწვრთნელისგან და მათ შორის გვარდიოლასგანაც იმით გამოირჩევა რომ გუნდა შეუძლია ვარიაცია და სხვადასხვა ტაქტიკით თამაში, იდეალირად არჩევს შემადგენლობას, იცნონს შეცვლებს, ალაგებს მეორე ტაიმში თამაშს, მოტივაციას აძლევს, ტაქტიკის ცვლილებებით თამაშის განმავლობაში თავგზას უბნევს ნებისმიერ გუნდსა და მათ მწვრთნელს. ზიზუ ისე ნუ გამოგყავთ აქ გეგონება გაუვარდა ის 3 ლიგა და დიდი არაფერი არაა. ჯერ ფეხბურთელი იყო ხელოვანი და გენიოსი, ეხლა მწვრთნელია ისეთივე დიდი, როგორიც მოთამაშე. ძალიან ჭკვიანი და ნიჭიერია ყველა საკითხში და კარიერას რომ დაასრულებს როგორც მწვრთნელი, შანსი აქვს ოქროს ასოებით ჩაიწეროს თავი ისტორიაში და აჯობოს ანჩეს, მოუს, გვარდიოლას და კიდევ ძალიან ბევრ მწვრთნელს. რეალის ისტორიაში უკვე ლეგენდაა როგორც ფეხბურთელი და როგორც მწვრთნელი. გვარდიმ 3 წელში რამის მილიარდი დახარჯა და მაინც მეოთხედფინალიდან აგდებენ აგერ მერამდენე წელია, ზიდანმა 3 წელი ერთი და იგივე სასტავით, ვასკესებით და ასენსიოებით და ბენზემათი ზედიზედ 3 წელი თასს არ გააკარა არავინ, თან მაშინ ჩაიბარა გუნდი ბენიტესმა რომ ლევანტეს და ჟირონას დონეზე დაიყვანა ამხელა გრანდი.

არავინ არ აკნინებს ზიდანის მიღწევებს. უბრალოდ შემადგენლობას გავუსვი ხაზი. მარტო რონალდო ერთად აღებულს ჯობია მთელი სიტის შეტევას. რო იძახი არავინ უყიდიაო. ვინ უნდა ეყიდათ შენ ეგ მითხარი. რომელი რგოლი იყო სუსტი. ბეილი ტრავმიანობდა მაშინ მარა ასენსიო იყო სასწაულ ფორმაში ასევე ისკო. სკამზე რო ისკო ხამესი კოვაჩიჩი მორატა ასენსიო გეჯდება რაღათ გინდა ვინმეს ყიდვა. გვარდიოლამ კიდე ეს სიტი რო ჩაიბარა გადაბერებული გაუბედურებული გუნდი იყო და საჭირო იყო ტრანსფერები ისე ვერაფერი გამოვიდოდა. და ბოლო 3 წელში 600 მილიონამდე დახარჯა მარა მაგას გაყიდვებიც გამოაკელით ხო გაყიდა ხალხიც. არანაირი მილიარდი არ დაუხარჯია. ჯერ მონაკოს რო იხსენებთ. მაშინ რა გუნდი იყო მონამო ყველას ეცოდინება დაფრინავდნენ. რა სასტავი ყავდათ. თან სიტიში ახალი მისული იყო მგონი 1 წლის და ეგრე ადვილი არაა გუნდი 1 -2 წელში შეცვალო რამდენი ახალი ფეხბურთელია გვარდიოლას მოსვლის მერე რამის მთელუ გუნდია შეცვლილი. დრო ხო უნდათ რო შეთამაშდნენ. ჯერ წელს ვნახოთ რას იზავს ჯერ ხო არ გავარდნილა ლიგიდან

34

10 აპრილი 2019 19:46

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ZIDANE.
ციტატა: CHEPE
ციტატა: ZIDANE.
არც ციტირება ხდება, არეული აქ საიტს

Telegraph: "ედენ აზარმა ჩელსის შეატყობინა, რომ კონტრაქტის გახანგრძლივებას არ აპირებს."

ჩელსი რეალისგან £100 მილიონს ითხოვს, მაგრამ ბელგიელს კონტრაქტი ერთ სეზონში ეწურება და ესპანელებს მისი შეძენა უფრო იაფად სურთ. რა კლასნად უსრულებს ფლორენტინო, ასეთების მამაა, იმ ასო ბართოს როგორ ადარებენ ამ მაფიოზას, 3OO მილიონი გადაყარა ერთ ჯართში და მეორე ხრუსტალში

მაგ ჭკუაზეა რუსი ოლიგარქი კიი როგორ არაა 20 ლარში გაატანოს და ხურდაში კიდე კანტეც გააყოლოს:დ:დ:დ 100 დოლარი კიარ უნდაფ ფუტი და ეგ 100 მეტია ანუ 130 ამდე მგონი

კანტეც გაატანოს არ წერია აქ აზარზე საუბარი, ისე ყველაზე მეტად დაჟე მადრიდისტებზეც კი შენ წუხხარ რეალის რობლემებზე დდ ყველა კომენტარში ისე წერ თითქოს ძალიან არგინდა არავინ იყიდოს. და რატო ნერვიულობ თუ ეგრეა როგორც შენ ფიქრობ ისე ჩანს საერთოდ საერთოდ ვერავის იყიდის რეალი, ეს ჩამს შენ ყველა ნაწერში სუ ყველგან, ყველაფერს ბლოკავ რაც რეალს უკავშირდება დდდ

ციტატა: mirianiii
gvardiolas ro vasxavdi amas winad is redondoa tu eqsperti iman gacheda ras ambob msoflios sauketeso trenerzeo

ამას არიტყოდა რედონდო მგონია, საუკეთესო არა ტოროლა

მისმინე ბრატსი კიარ ვწუხვარ და ვნერვიულობ უბრალოდ მეცინება იმაზე რომ 20 ლარში უნდა ყველა მაღალი დონის იგროკი:დ:დ:დ თორე მე არ მითქცამს აზარი არ გადმოვა ან მბაპე თქო პროსსტა ფულის და დროსი საკითხია ამ წელს არიქნება არც კიდე სხვა სეზონში მბაპე ასე 2 3 სეზონი თუ მერე არ გაახანგრძლივა ვაფშე:დ:დ, აი აზარი მოვაა მაგრამ ესე იაფაად რომ 60 70 ში მინდაო რავიცი რავიცი... ისე მადრიდისტებიც კარგად იძახით ბარსაში რაუნდათქო მაგალითი დე ლიხტია:დ:დ
და კიდე ძლიერი რეალიც კარგას მოუჭიმია მოუჩოთქია ბარსას და მე რატო უნდა ვნერვიულობდე ეგ თქვენ უფრო გაქვთ სანევიულო ჯერ მესია და მერე კიდე უფრო ძლიერდება ბარსა მომავლისთვის:დ

35

10 აპრილი 2019 19:47

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wakana
კი აფიშით ბარსა იუვე ჯობია,მაგრამ ამ ბარსას ჩემი აზრით არ აქვს იმის თავი ლიგის ფინალი ითამაშონ,თუ მესი ვერ თამაშობს იმის იქით გუნდი ფანტაზიის სერიოზულ ნაკლებობას განიცდის, ასე რომ მაინც არ მგონია ბარსა ფინალში გავიდეს.

წელს ძაან მოტივირებულიამ ეგეთი მესი ბოლოს 2015ში ვნახე. 29 თამაშში 33 გოლი ლა ლიგაში. ლიგაზე 6 თამაშში 8 გოლი. მთავარი ფაქოტორი უნდა იყოს ლიგის მოგების

36

10 აპრილი 2019 19:48

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ისე საინტერესოა გვარდიოლამდე სიტი თურმე არაფერს წარმაოდგენდა😂😂არადა გუნდს ლიგის ნახევარფინალი აქვს ნათამაშები,რასაც ჯერ გენიოსი გვარდიოლას ხელში ვერ შესწვდნენ.😂😂

37

10 აპრილი 2019 20:00

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
რაღაც არ მგონია ყველა მწვრთნელი დაუნი იყოს ვინც პსჟ ში და სიტიში ამდენი ხანია ლიგის ფინალს ებღაუჭებიან უშედეგოდ. თითონ გუნდის მენტალიტეტში უფროა პრობლემა და მაგის შეცვლას ათწლეულები სჭირდება. ფეხბურთელები ყავთ თითქოს სულ ბოლო წლებია მარა ვერა ,ვერ შვებიან :დ

38

10 აპრილი 2019 20:03

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
და კიდე ყველაზე პრიკოლი იუვე ლივერის ფინალი და ბარსა ესე მალე რომ მოგუდეს მაინც ვერ ცდებაო 1/4 ფინალსო ალბათ:დ:დ მაგრამ ვალვრდენ რომ ჭკუა ისწავლა მაგას არავინ ამბობს ლალოგა ჩაიდო ჯიბეში უკვე ასევე კოპა ვალენსია არაა ის გუნდი რომ ბარსა დააჩოქოს მთავარია ბარსამ ითამაშოს კატალონიური სულით და არა ჩაქნეულით... და რაც შეეხება ლიგას დღეს გამოჩნდება ავტობუსა მანიუსთან რაც იქნება მთავარი 1 ლი გაიტანოს ბარსამ და მერე გახსნილზე რააც მოუვა ოლეგ გუნეი სოსკასაა ყველა ნახავს:დ:დ
ლივერპული იუვე ფინალი:დ:დ:დ ჯაან ტეხავს ესე უცებ მოქესტვა ბარსასი.
და კიდე ლივერპულიო რომ ამბობთ წელს ვის მოუგო გასვლაზე ნაპოლს? პსჟ? თუ ცვერნა ზვეზდას:დ:დ ჰო ერთი საწყალ ბაიერნს რომელიც უსახურად თამაშობდა:დ
არავის ეგონოს პორტოს შანსი არ ქონდეს ეგრე ეგონა რეალს და მადრიდისტებს მაგრამ აიაქსმა ამოსდო და პორტოსგანაც პატარა ჯადოსნობაც გამორიცხული არაა

39

10 აპრილი 2019 20:05

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: CHEPE
ციტატა: ZIDANE.
ციტატა: CHEPE
ციტატა: ZIDANE.
არც ციტირება ხდება, არეული აქ საიტს

Telegraph: "ედენ აზარმა ჩელსის შეატყობინა, რომ კონტრაქტის გახანგრძლივებას არ აპირებს."

ჩელსი რეალისგან £100 მილიონს ითხოვს, მაგრამ ბელგიელს კონტრაქტი ერთ სეზონში ეწურება და ესპანელებს მისი შეძენა უფრო იაფად სურთ. რა კლასნად უსრულებს ფლორენტინო, ასეთების მამაა, იმ ასო ბართოს როგორ ადარებენ ამ მაფიოზას, 3OO მილიონი გადაყარა ერთ ჯართში და მეორე ხრუსტალში

მაგ ჭკუაზეა რუსი ოლიგარქი კიი როგორ არაა 20 ლარში გაატანოს და ხურდაში კიდე კანტეც გააყოლოს:დ:დ:დ 100 დოლარი კიარ უნდაფ ფუტი და ეგ 100 მეტია ანუ 130 ამდე მგონი

კანტეც გაატანოს არ წერია აქ აზარზე საუბარი, ისე ყველაზე მეტად დაჟე მადრიდისტებზეც კი შენ წუხხარ რეალის რობლემებზე დდ ყველა კომენტარში ისე წერ თითქოს ძალიან არგინდა არავინ იყიდოს. და რატო ნერვიულობ თუ ეგრეა როგორც შენ ფიქრობ ისე ჩანს საერთოდ საერთოდ ვერავის იყიდის რეალი, ეს ჩამს შენ ყველა ნაწერში სუ ყველგან, ყველაფერს ბლოკავ რაც რეალს უკავშირდება დდდ

ციტატა: mirianiii
gvardiolas ro vasxavdi amas winad is redondoa tu eqsperti iman gacheda ras ambob msoflios sauketeso trenerzeo

ამას არიტყოდა რედონდო მგონია, საუკეთესო არა ტოროლა

მისმინე ბრატსი კიარ ვწუხვარ და ვნერვიულობ უბრალოდ მეცინება იმაზე რომ 20 ლარში უნდა ყველა მაღალი დონის იგროკი:დ:დ:დ თორე მე არ მითქცამს აზარი არ გადმოვა ან მბაპე თქო პროსსტა ფულის და დროსი საკითხია ამ წელს არიქნება არც კიდე სხვა სეზონში მბაპე ასე 2 3 სეზონი თუ მერე არ გაახანგრძლივა ვაფშე:დ:დ, აი აზარი მოვაა მაგრამ ესე იაფაად რომ 60 70 ში მინდაო რავიცი რავიცი... ისე მადრიდისტებიც კარგად იძახით ბარსაში რაუნდათქო მაგალითი დე ლიხტია:დ:დ
და კიდე ძლიერი რეალიც კარგას მოუჭიმია მოუჩოთქია ბარსას და მე რატო უნდა ვნერვიულობდე ეგ თქვენ უფრო გაქვთ სანევიულო ჯერ მესია და მერე კიდე უფრო ძლიერდება ბარსა მომავლისთვის:დ

აზარი თუ არ გაახანგრლივებს ეწირება კონტრაქტი და რატო არ იჩალიჩებს ამ სიტუაციით რეალი? რაც უფრო ნაკლებში დაითრევს უკეთესია თან რაც მთავარია ფეხბურთელის სურვილია რეალში წასვლის და ეს პლიუსი აქვს პერესს, რაც შეეხება მოჩოთქვებს ვგრძნობ რომ ამიტო არგინდა რეალი გაძლიერდეს მესი ასაკში შედის და დემბელეები და მაკლკომები რო შეცვლიან ამაზე ფიქრობ, მესის გარეშე კაი დიდი ვილიარეალი კი არის ბარსელონა და ეს სულ ჩანს მოედანზე, რატომღაც ძაან არგინდა რეალი გაძლიერდეს ვხედავ ხო აქ, შენ როგორ ამბობ ასე თუ არის რაღას წუხდები დდდ

ციტატა: CHEPE
არავის ეგონოს პორტოს შანსი არ ქონდეს ეგრე ეგონა რეალს და მადრიდისტებს მაგრამ აიაქსმა ამოსდო და პორტოსგანაც პატარა ჯადოსნობაც გამორიცხული არა

ძაან გინდა ეს ზღაარი მარა როგორც დედოფალს ისე არ აცდება ბარსელონას ლივერი დდდდდდდ

40

10 აპრილი 2019 20:08

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man
ციტატა: Wakana
კი აფიშით ბარსა იუვე ჯობია,მაგრამ ამ ბარსას ჩემი აზრით არ აქვს იმის თავი ლიგის ფინალი ითამაშონ,თუ მესი ვერ თამაშობს იმის იქით გუნდი ფანტაზიის სერიოზულ ნაკლებობას განიცდის, ასე რომ მაინც არ მგონია ბარსა ფინალში გავიდეს.

წელს ძაან მოტივირებულიამ ეგეთი მესი ბოლოს 2015ში ვნახე. 29 თამაშში 33 გოლი ლა ლიგაში. ლიგაზე 6 თამაშში 8 გოლი. მთავარი ფაქოტორი უნდა იყოს ლიგის მოგების

მართალი ხარ, მაგრამ ამ სუსტ რეალთანაც კი ვერ ითამაშა ძლიერი დონე,საერთოდ შეიძლება ითქვას რო ბარსელონა ჯერ თავისი წონის გუნდს არ შეხვედრია,ნუ რეალი წელს ძალინ სუსტია,ასე რომ ბარსელონა რეალური ძალა გამოჩნდება ლივერპულთან, მანჩესტერს ადვილად უნდა გასცდეს წესით.

41

10 აპრილი 2019 20:11

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ZIDANE.
ციტატა: CHEPE
ციტატა: ZIDANE.
ციტატა: CHEPE
ციტატა: ZIDANE.
არც ციტირება ხდება, არეული აქ საიტს

Telegraph: "ედენ აზარმა ჩელსის შეატყობინა, რომ კონტრაქტის გახანგრძლივებას არ აპირებს."

ჩელსი რეალისგან £100 მილიონს ითხოვს, მაგრამ ბელგიელს კონტრაქტი ერთ სეზონში ეწურება და ესპანელებს მისი შეძენა უფრო იაფად სურთ. რა კლასნად უსრულებს ფლორენტინო, ასეთების მამაა, იმ ასო ბართოს როგორ ადარებენ ამ მაფიოზას, 3OO მილიონი გადაყარა ერთ ჯართში და მეორე ხრუსტალში

მაგ ჭკუაზეა რუსი ოლიგარქი კიი როგორ არაა 20 ლარში გაატანოს და ხურდაში კიდე კანტეც გააყოლოს:დ:დ:დ 100 დოლარი კიარ უნდაფ ფუტი და ეგ 100 მეტია ანუ 130 ამდე მგონი

კანტეც გაატანოს არ წერია აქ აზარზე საუბარი, ისე ყველაზე მეტად დაჟე მადრიდისტებზეც კი შენ წუხხარ რეალის რობლემებზე დდ ყველა კომენტარში ისე წერ თითქოს ძალიან არგინდა არავინ იყიდოს. და რატო ნერვიულობ თუ ეგრეა როგორც შენ ფიქრობ ისე ჩანს საერთოდ საერთოდ ვერავის იყიდის რეალი, ეს ჩამს შენ ყველა ნაწერში სუ ყველგან, ყველაფერს ბლოკავ რაც რეალს უკავშირდება დდდ

ციტატა: mirianiii
gvardiolas ro vasxavdi amas winad is redondoa tu eqsperti iman gacheda ras ambob msoflios sauketeso trenerzeo

ამას არიტყოდა რედონდო მგონია, საუკეთესო არა ტოროლა

მისმინე ბრატსი კიარ ვწუხვარ და ვნერვიულობ უბრალოდ მეცინება იმაზე რომ 20 ლარში უნდა ყველა მაღალი დონის იგროკი:დ:დ:დ თორე მე არ მითქცამს აზარი არ გადმოვა ან მბაპე თქო პროსსტა ფულის და დროსი საკითხია ამ წელს არიქნება არც კიდე სხვა სეზონში მბაპე ასე 2 3 სეზონი თუ მერე არ გაახანგრძლივა ვაფშე:დ:დ, აი აზარი მოვაა მაგრამ ესე იაფაად რომ 60 70 ში მინდაო რავიცი რავიცი... ისე მადრიდისტებიც კარგად იძახით ბარსაში რაუნდათქო მაგალითი დე ლიხტია:დ:დ
და კიდე ძლიერი რეალიც კარგას მოუჭიმია მოუჩოთქია ბარსას და მე რატო უნდა ვნერვიულობდე ეგ თქვენ უფრო გაქვთ სანევიულო ჯერ მესია და მერე კიდე უფრო ძლიერდება ბარსა მომავლისთვის:დ

აზარი თუ არ გაახანგრლივებს ეწირება კონტრაქტი და რატო არ იჩალიჩებს ამ სიტუაციით რეალი? რაც უფრო ნაკლებში დაითრევს უკეთესია თან რაც მთავარია ფეხბურთელის სურვილია რეალში წასვლის და ეს პლიუსი აქვს პერესს, რაც შეეხება მოჩოთქვებს ვგრძნობ რომ ამიტო არგინდა რეალი გაძლიერდეს მესი ასაკში შედის და დემბელეები და მაკლკომები რო შეცვლიან ამაზე ფიქრობ, მესის გარეშე კაი დიდი ვილიარეალი კი არის ბარსელონა და ეს სულ ჩანს მოედანზე, რატომღაც ძაან არგინდა რეალი გაძლიერდეს ვხედავ ხო აქ, შენ როგორ ამბობ ასე თუ არის რაღას წუხდები დდდ

ნწუ ნწუ ნწუუ ვილიარელი არა მარტვილის მერანი:დ:დ:დ ძაან დიდი გულით გინდათ რომ ბარსელონა დააკნინონ და როგორც ესე ბაირნთან რომ წააგო 7:0 მზე ჩაესვენაო ბარსასიო ლიგას ვეღარ მოიგებენ აწინო:დ:დ
მაგრამ სააკაშვილის სიტყვებს გამოვიყენებ და გეტყვი ძმა რომ ვერ მოოგააართვიით!!:დ:დ:დ
ისე კი რეალი მართლა დაემგვანა ვილიარელაზე დაბალ დონეს წლევანდელ სეზონში:დ მაგდენ იგრას ბარსა კამპნოუზე არაგებს თან ხშირად:დ

ციტატა: ZIDANE.
ციტატა: CHEPE
ციტატა: ZIDANE.
ციტატა: CHEPE
ციტატა: ZIDANE.
არც ციტირება ხდება, არეული აქ საიტს

Telegraph: "ედენ აზარმა ჩელსის შეატყობინა, რომ კონტრაქტის გახანგრძლივებას არ აპირებს."

ჩელსი რეალისგან £100 მილიონს ითხოვს, მაგრამ ბელგიელს კონტრაქტი ერთ სეზონში ეწურება და ესპანელებს მისი შეძენა უფრო იაფად სურთ. რა კლასნად უსრულებს ფლორენტინო, ასეთების მამაა, იმ ასო ბართოს როგორ ადარებენ ამ მაფიოზას, 3OO მილიონი გადაყარა ერთ ჯართში და მეორე ხრუსტალში

მაგ ჭკუაზეა რუსი ოლიგარქი კიი როგორ არაა 20 ლარში გაატანოს და ხურდაში კიდე კანტეც გააყოლოს:დ:დ:დ 100 დოლარი კიარ უნდაფ ფუტი და ეგ 100 მეტია ანუ 130 ამდე მგონი

კანტეც გაატანოს არ წერია აქ აზარზე საუბარი, ისე ყველაზე მეტად დაჟე მადრიდისტებზეც კი შენ წუხხარ რეალის რობლემებზე დდ ყველა კომენტარში ისე წერ თითქოს ძალიან არგინდა არავინ იყიდოს. და რატო ნერვიულობ თუ ეგრეა როგორც შენ ფიქრობ ისე ჩანს საერთოდ საერთოდ ვერავის იყიდის რეალი, ეს ჩამს შენ ყველა ნაწერში სუ ყველგან, ყველაფერს ბლოკავ რაც რეალს უკავშირდება დდდ

ციტატა: mirianiii
gvardiolas ro vasxavdi amas winad is redondoa tu eqsperti iman gacheda ras ambob msoflios sauketeso trenerzeo

ამას არიტყოდა რედონდო მგონია, საუკეთესო არა ტოროლა

მისმინე ბრატსი კიარ ვწუხვარ და ვნერვიულობ უბრალოდ მეცინება იმაზე რომ 20 ლარში უნდა ყველა მაღალი დონის იგროკი:დ:დ:დ თორე მე არ მითქცამს აზარი არ გადმოვა ან მბაპე თქო პროსსტა ფულის და დროსი საკითხია ამ წელს არიქნება არც კიდე სხვა სეზონში მბაპე ასე 2 3 სეზონი თუ მერე არ გაახანგრძლივა ვაფშე:დ:დ, აი აზარი მოვაა მაგრამ ესე იაფაად რომ 60 70 ში მინდაო რავიცი რავიცი... ისე მადრიდისტებიც კარგად იძახით ბარსაში რაუნდათქო მაგალითი დე ლიხტია:დ:დ
და კიდე ძლიერი რეალიც კარგას მოუჭიმია მოუჩოთქია ბარსას და მე რატო უნდა ვნერვიულობდე ეგ თქვენ უფრო გაქვთ სანევიულო ჯერ მესია და მერე კიდე უფრო ძლიერდება ბარსა მომავლისთვის:დ

აზარი თუ არ გაახანგრლივებს ეწირება კონტრაქტი და რატო არ იჩალიჩებს ამ სიტუაციით რეალი? რაც უფრო ნაკლებში დაითრევს უკეთესია თან რაც მთავარია ფეხბურთელის სურვილია რეალში წასვლის და ეს პლიუსი აქვს პერესს, რაც შეეხება მოჩოთქვებს ვგრძნობ რომ ამიტო არგინდა რეალი გაძლიერდეს მესი ასაკში შედის და დემბელეები და მაკლკომები რო შეცვლიან ამაზე ფიქრობ, მესის გარეშე კაი დიდი ვილიარეალი კი არის ბარსელონა და ეს სულ ჩანს მოედანზე, რატომღაც ძაან არგინდა რეალი გაძლიერდეს ვხედავ ხო აქ, შენ როგორ ამბობ ასე თუ არის რაღას წუხდები დდდ

ციტატა: CHEPE
არავის ეგონოს პორტოს შანსი არ ქონდეს ეგრე ეგონა რეალს და მადრიდისტებს მაგრამ აიაქსმა ამოსდო და პორტოსგანაც პატარა ჯადოსნობაც გამორიცხული არა

ძაან გინდა ეს ზღაარი მარა როგორც დედოფალს ისე არ აცდება ბარსელონას ლივერი დდდდდდდ

იყოს მერე იმას ვერავინ იტყვის ბარსა იოლად გაათრიეს ფინალშიო:დ:დ:დ
ისე კი ხომ იცო ლივერპული გასვალზე უესკაზე უარესი რომ არის:დ:დ ნუ ბარსაზე თუ ამბობენ მთავარია თამაში წაუვიდეს ემფილდზე მერე და კამპნოუზე კაი ჩიტს დააჭერინებს კლოპს:დ

42

10 აპრილი 2019 20:14

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3485
ვერ გადავწყვიტე რომელ თამაშს ვუყურო.მანჩესტერის იმედი არ მაქვს.ბარსა იმდენად კარგად თამაშობს რომ გასვლაზევე მოუმთავრებენ წითელ ეშმაკებს მგონი.თან მანჩეს დაცვა ხო დაცვა არაა და არამგონია გაუჭირდეს ბარსას.იუვე აიაქსი უფრო კაი თამაში იქნება მგონი.
-----------------------
ვენგერი 26 წელი = 0 ჩემპიონთა ლიგა
ფერგიუსონი 26 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
მოურინიო 17 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
გვარდიოლა 10 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა


ზიდანი 2.5 წელი 3 ჩემპიონთა ლიგა :)

43

10 აპრილი 2019 20:17

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: CHEPE
ციტატა: ZIDANE.
ციტატა: CHEPE
ციტატა: ZIDANE.
ციტატა: CHEPE
ციტატა: ZIDANE.
არც ციტირება ხდება, არეული აქ საიტს

Telegraph: "ედენ აზარმა ჩელსის შეატყობინა, რომ კონტრაქტის გახანგრძლივებას არ აპირებს."

ჩელსი რეალისგან £100 მილიონს ითხოვს, მაგრამ ბელგიელს კონტრაქტი ერთ სეზონში ეწურება და ესპანელებს მისი შეძენა უფრო იაფად სურთ. რა კლასნად უსრულებს ფლორენტინო, ასეთების მამაა, იმ ასო ბართოს როგორ ადარებენ ამ მაფიოზას, 3OO მილიონი გადაყარა ერთ ჯართში და მეორე ხრუსტალში

მაგ ჭკუაზეა რუსი ოლიგარქი კიი როგორ არაა 20 ლარში გაატანოს და ხურდაში კიდე კანტეც გააყოლოს:დ:დ:დ 100 დოლარი კიარ უნდაფ ფუტი და ეგ 100 მეტია ანუ 130 ამდე მგონი

კანტეც გაატანოს არ წერია აქ აზარზე საუბარი, ისე ყველაზე მეტად დაჟე მადრიდისტებზეც კი შენ წუხხარ რეალის რობლემებზე დდ ყველა კომენტარში ისე წერ თითქოს ძალიან არგინდა არავინ იყიდოს. და რატო ნერვიულობ თუ ეგრეა როგორც შენ ფიქრობ ისე ჩანს საერთოდ საერთოდ ვერავის იყიდის რეალი, ეს ჩამს შენ ყველა ნაწერში სუ ყველგან, ყველაფერს ბლოკავ რაც რეალს უკავშირდება დდდ

ციტატა: mirianiii
gvardiolas ro vasxavdi amas winad is redondoa tu eqsperti iman gacheda ras ambob msoflios sauketeso trenerzeo

ამას არიტყოდა რედონდო მგონია, საუკეთესო არა ტოროლა

მისმინე ბრატსი კიარ ვწუხვარ და ვნერვიულობ უბრალოდ მეცინება იმაზე რომ 20 ლარში უნდა ყველა მაღალი დონის იგროკი:დ:დ:დ თორე მე არ მითქცამს აზარი არ გადმოვა ან მბაპე თქო პროსსტა ფულის და დროსი საკითხია ამ წელს არიქნება არც კიდე სხვა სეზონში მბაპე ასე 2 3 სეზონი თუ მერე არ გაახანგრძლივა ვაფშე:დ:დ, აი აზარი მოვაა მაგრამ ესე იაფაად რომ 60 70 ში მინდაო რავიცი რავიცი... ისე მადრიდისტებიც კარგად იძახით ბარსაში რაუნდათქო მაგალითი დე ლიხტია:დ:დ
და კიდე ძლიერი რეალიც კარგას მოუჭიმია მოუჩოთქია ბარსას და მე რატო უნდა ვნერვიულობდე ეგ თქვენ უფრო გაქვთ სანევიულო ჯერ მესია და მერე კიდე უფრო ძლიერდება ბარსა მომავლისთვის:დ

აზარი თუ არ გაახანგრლივებს ეწირება კონტრაქტი და რატო არ იჩალიჩებს ამ სიტუაციით რეალი? რაც უფრო ნაკლებში დაითრევს უკეთესია თან რაც მთავარია ფეხბურთელის სურვილია რეალში წასვლის და ეს პლიუსი აქვს პერესს, რაც შეეხება მოჩოთქვებს ვგრძნობ რომ ამიტო არგინდა რეალი გაძლიერდეს მესი ასაკში შედის და დემბელეები და მაკლკომები რო შეცვლიან ამაზე ფიქრობ, მესის გარეშე კაი დიდი ვილიარეალი კი არის ბარსელონა და ეს სულ ჩანს მოედანზე, რატომღაც ძაან არგინდა რეალი გაძლიერდეს ვხედავ ხო აქ, შენ როგორ ამბობ ასე თუ არის რაღას წუხდები დდდ

ნწუ ნწუ ნწუუ ვილიარელი არა მარტვილის მერანი:დ:დ:დ ძაან დიდი გულით გინდათ რომ ბარსელონა დააკნინონ და როგორც ესე ბაირნთან რომ წააგო 7:0 მზე ჩაესვენაო ბარსასიო ლიგას ვეღარ მოიგებენ აწინო:დ:დ
მაგრამ სააკაშვილის სიტყვებს გამოვიყენებ და გეტყვი ძმა რომ ვერ მოოგააართვიით!!:დ:დ:დ
ისე კი რეალი მართლა დაემგვანა ვილიარელაზე დაბალ დონეს წლევანდელ სეზონში:დ მაგდენ იგრას ბარსა კამპნოუზე არაგებს თან ხშირად:დ

ციტატა: ZIDANE.
ციტატა: CHEPE
ციტატა: ZIDANE.
ციტატა: CHEPE
ციტატა: ZIDANE.
არც ციტირება ხდება, არეული აქ საიტს

Telegraph: "ედენ აზარმა ჩელსის შეატყობინა, რომ კონტრაქტის გახანგრძლივებას არ აპირებს."

ჩელსი რეალისგან £100 მილიონს ითხოვს, მაგრამ ბელგიელს კონტრაქტი ერთ სეზონში ეწურება და ესპანელებს მისი შეძენა უფრო იაფად სურთ. რა კლასნად უსრულებს ფლორენტინო, ასეთების მამაა, იმ ასო ბართოს როგორ ადარებენ ამ მაფიოზას, 3OO მილიონი გადაყარა ერთ ჯართში და მეორე ხრუსტალში

მაგ ჭკუაზეა რუსი ოლიგარქი კიი როგორ არაა 20 ლარში გაატანოს და ხურდაში კიდე კანტეც გააყოლოს:დ:დ:დ 100 დოლარი კიარ უნდაფ ფუტი და ეგ 100 მეტია ანუ 130 ამდე მგონი

კანტეც გაატანოს არ წერია აქ აზარზე საუბარი, ისე ყველაზე მეტად დაჟე მადრიდისტებზეც კი შენ წუხხარ რეალის რობლემებზე დდ ყველა კომენტარში ისე წერ თითქოს ძალიან არგინდა არავინ იყიდოს. და რატო ნერვიულობ თუ ეგრეა როგორც შენ ფიქრობ ისე ჩანს საერთოდ საერთოდ ვერავის იყიდის რეალი, ეს ჩამს შენ ყველა ნაწერში სუ ყველგან, ყველაფერს ბლოკავ რაც რეალს უკავშირდება დდდ

ციტატა: mirianiii
gvardiolas ro vasxavdi amas winad is redondoa tu eqsperti iman gacheda ras ambob msoflios sauketeso trenerzeo

ამას არიტყოდა რედონდო მგონია, საუკეთესო არა ტოროლა

მისმინე ბრატსი კიარ ვწუხვარ და ვნერვიულობ უბრალოდ მეცინება იმაზე რომ 20 ლარში უნდა ყველა მაღალი დონის იგროკი:დ:დ:დ თორე მე არ მითქცამს აზარი არ გადმოვა ან მბაპე თქო პროსსტა ფულის და დროსი საკითხია ამ წელს არიქნება არც კიდე სხვა სეზონში მბაპე ასე 2 3 სეზონი თუ მერე არ გაახანგრძლივა ვაფშე:დ:დ, აი აზარი მოვაა მაგრამ ესე იაფაად რომ 60 70 ში მინდაო რავიცი რავიცი... ისე მადრიდისტებიც კარგად იძახით ბარსაში რაუნდათქო მაგალითი დე ლიხტია:დ:დ
და კიდე ძლიერი რეალიც კარგას მოუჭიმია მოუჩოთქია ბარსას და მე რატო უნდა ვნერვიულობდე ეგ თქვენ უფრო გაქვთ სანევიულო ჯერ მესია და მერე კიდე უფრო ძლიერდება ბარსა მომავლისთვის:დ

აზარი თუ არ გაახანგრლივებს ეწირება კონტრაქტი და რატო არ იჩალიჩებს ამ სიტუაციით რეალი? რაც უფრო ნაკლებში დაითრევს უკეთესია თან რაც მთავარია ფეხბურთელის სურვილია რეალში წასვლის და ეს პლიუსი აქვს პერესს, რაც შეეხება მოჩოთქვებს ვგრძნობ რომ ამიტო არგინდა რეალი გაძლიერდეს მესი ასაკში შედის და დემბელეები და მაკლკომები რო შეცვლიან ამაზე ფიქრობ, მესის გარეშე კაი დიდი ვილიარეალი კი არის ბარსელონა და ეს სულ ჩანს მოედანზე, რატომღაც ძაან არგინდა რეალი გაძლიერდეს ვხედავ ხო აქ, შენ როგორ ამბობ ასე თუ არის რაღას წუხდები დდდ

ციტატა: CHEPE
არავის ეგონოს პორტოს შანსი არ ქონდეს ეგრე ეგონა რეალს და მადრიდისტებს მაგრამ აიაქსმა ამოსდო და პორტოსგანაც პატარა ჯადოსნობაც გამორიცხული არა

ძაან გინდა ეს ზღაარი მარა როგორც დედოფალს ისე არ აცდება ბარსელონას ლივერი დდდდდდდ

იყოს მერე იმას ვერავინ იტყვის ბარსა იოლად გაათრიეს ფინალშიო:დ:დ:დ
ისე კი ხომ იცო ლივერპული გასვალზე უესკაზე უარესი რომ არის:დ:დ ნუ ბარსაზე თუ ამბობენ მთავარია თამაში წაუვიდეს ემფილდზე მერე და კამპნოუზე კაი ჩიტს დააჭერინებს კლოპს:დ

რეალი წელს რომ ვერაა ეს ყველამ იცის და მე ლიჩნად ველოდი ამ ჩავარდნას, გუნდმა დაკაეგა ყველა დროის საუკეთესო ბომბარდირი რომელსაც თამაშზე მეტი გოლი ქონდა, ამას ყველა ელოდა რეალს რაც დაემართებოდა, ეს გარდაყუვალი იყო მარა ნელ-ნელა ისწავლის რონალდოს გარეშე თამაშს, აი ბარსელონა კიდე მესის გარეშე რო უყყრებ რა მახსენდება იცი? მწყემსი რომ ცხვრის ფარას აძოვებს, მარა მწყემსი რომ აღარ ყავს და ცხვარმა რა ქნას რა გზას დაადგეს არიცის, ზუსტად ასეა, მიშას რაც შეეხება ვერ მოგვართვა კიარა კაი მოშნად გაედო, ბარსას მომავალთან გავავლე პარალელი რახან მიშას სიტყვები მოიშველიე დდდ. რეალი ურონალდოობას ეჩვევა და თან რონალდო არიყო ისეთი მრავალფუნქციური და დაძლევს რეალი ამას მარაა აი თქვენი წვალება ნახე

44

10 აპრილი 2019 20:18

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: hip hop
ვერ გადავწყვიტე რომელ თამაშს ვუყურო.მანჩესტერის იმედი არ მაქვს.ბარსა იმდენად კარგად თამაშობს რომ გასვლაზევე მოუმთავრებენ წითელ ეშმაკებს მგონი.თან მანჩეს დაცვა ხო დაცვა არაა და არამგონია გაუჭირდეს ბარსას.იუვე აიაქსი უფრო კაი თამაში იქნება მგონი.

თან კიელინიც არეყოლება მაგათ))) და ცოტა არიყოს დაცვა არეყოლება ძლიერი აიაქსმა კიდე თუ იმაზილავაა ამოსდებს იუვე მერე რეალივით და იტალიაშიც არ დამართებს კაის მერე

45

10 აპრილი 2019 20:19

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: CHEPE
ციტატა: ZIDANE.
ციტატა: CHEPE
ციტატა: ZIDANE.
ციტატა: CHEPE
ციტატა: ZIDANE.
არც ციტირება ხდება, არეული აქ საიტს

Telegraph: "ედენ აზარმა ჩელსის შეატყობინა, რომ კონტრაქტის გახანგრძლივებას არ აპირებს."

ჩელსი რეალისგან £100 მილიონს ითხოვს, მაგრამ ბელგიელს კონტრაქტი ერთ სეზონში ეწურება და ესპანელებს მისი შეძენა უფრო იაფად სურთ. რა კლასნად უსრულებს ფლორენტინო, ასეთების მამაა, იმ ასო ბართოს როგორ ადარებენ ამ მაფიოზას, 3OO მილიონი გადაყარა ერთ ჯართში და მეორე ხრუსტალში

მაგ ჭკუაზეა რუსი ოლიგარქი კიი როგორ არაა 20 ლარში გაატანოს და ხურდაში კიდე კანტეც გააყოლოს:დ:დ:დ 100 დოლარი კიარ უნდაფ ფუტი და ეგ 100 მეტია ანუ 130 ამდე მგონი

კანტეც გაატანოს არ წერია აქ აზარზე საუბარი, ისე ყველაზე მეტად დაჟე მადრიდისტებზეც კი შენ წუხხარ რეალის რობლემებზე დდ ყველა კომენტარში ისე წერ თითქოს ძალიან არგინდა არავინ იყიდოს. და რატო ნერვიულობ თუ ეგრეა როგორც შენ ფიქრობ ისე ჩანს საერთოდ საერთოდ ვერავის იყიდის რეალი, ეს ჩამს შენ ყველა ნაწერში სუ ყველგან, ყველაფერს ბლოკავ რაც რეალს უკავშირდება დდდ

ციტატა: mirianiii
gvardiolas ro vasxavdi amas winad is redondoa tu eqsperti iman gacheda ras ambob msoflios sauketeso trenerzeo

ამას არიტყოდა რედონდო მგონია, საუკეთესო არა ტოროლა

მისმინე ბრატსი კიარ ვწუხვარ და ვნერვიულობ უბრალოდ მეცინება იმაზე რომ 20 ლარში უნდა ყველა მაღალი დონის იგროკი:დ:დ:დ თორე მე არ მითქცამს აზარი არ გადმოვა ან მბაპე თქო პროსსტა ფულის და დროსი საკითხია ამ წელს არიქნება არც კიდე სხვა სეზონში მბაპე ასე 2 3 სეზონი თუ მერე არ გაახანგრძლივა ვაფშე:დ:დ, აი აზარი მოვაა მაგრამ ესე იაფაად რომ 60 70 ში მინდაო რავიცი რავიცი... ისე მადრიდისტებიც კარგად იძახით ბარსაში რაუნდათქო მაგალითი დე ლიხტია:დ:დ
და კიდე ძლიერი რეალიც კარგას მოუჭიმია მოუჩოთქია ბარსას და მე რატო უნდა ვნერვიულობდე ეგ თქვენ უფრო გაქვთ სანევიულო ჯერ მესია და მერე კიდე უფრო ძლიერდება ბარსა მომავლისთვის:დ

აზარი თუ არ გაახანგრლივებს ეწირება კონტრაქტი და რატო არ იჩალიჩებს ამ სიტუაციით რეალი? რაც უფრო ნაკლებში დაითრევს უკეთესია თან რაც მთავარია ფეხბურთელის სურვილია რეალში წასვლის და ეს პლიუსი აქვს პერესს, რაც შეეხება მოჩოთქვებს ვგრძნობ რომ ამიტო არგინდა რეალი გაძლიერდეს მესი ასაკში შედის და დემბელეები და მაკლკომები რო შეცვლიან ამაზე ფიქრობ, მესის გარეშე კაი დიდი ვილიარეალი კი არის ბარსელონა და ეს სულ ჩანს მოედანზე, რატომღაც ძაან არგინდა რეალი გაძლიერდეს ვხედავ ხო აქ, შენ როგორ ამბობ ასე თუ არის რაღას წუხდები დდდ

ნწუ ნწუ ნწუუ ვილიარელი არა მარტვილის მერანი:დ:დ:დ ძაან დიდი გულით გინდათ რომ ბარსელონა დააკნინონ და როგორც ესე ბაირნთან რომ წააგო 7:0 მზე ჩაესვენაო ბარსასიო ლიგას ვეღარ მოიგებენ აწინო:დ:დ
მაგრამ სააკაშვილის სიტყვებს გამოვიყენებ და გეტყვი ძმა რომ ვერ მოოგააართვიით!!:დ:დ:დ
ისე კი რეალი მართლა დაემგვანა ვილიარელაზე დაბალ დონეს წლევანდელ სეზონში:დ მაგდენ იგრას ბარსა კამპნოუზე არაგებს თან ხშირად:დ

ციტატა: ZIDANE.
ციტატა: CHEPE
ციტატა: ZIDANE.
ციტატა: CHEPE
ციტატა: ZIDANE.
არც ციტირება ხდება, არეული აქ საიტს

Telegraph: "ედენ აზარმა ჩელსის შეატყობინა, რომ კონტრაქტის გახანგრძლივებას არ აპირებს."

ჩელსი რეალისგან £100 მილიონს ითხოვს, მაგრამ ბელგიელს კონტრაქტი ერთ სეზონში ეწურება და ესპანელებს მისი შეძენა უფრო იაფად სურთ. რა კლასნად უსრულებს ფლორენტინო, ასეთების მამაა, იმ ასო ბართოს როგორ ადარებენ ამ მაფიოზას, 3OO მილიონი გადაყარა ერთ ჯართში და მეორე ხრუსტალში

მაგ ჭკუაზეა რუსი ოლიგარქი კიი როგორ არაა 20 ლარში გაატანოს და ხურდაში კიდე კანტეც გააყოლოს:დ:დ:დ 100 დოლარი კიარ უნდაფ ფუტი და ეგ 100 მეტია ანუ 130 ამდე მგონი

კანტეც გაატანოს არ წერია აქ აზარზე საუბარი, ისე ყველაზე მეტად დაჟე მადრიდისტებზეც კი შენ წუხხარ რეალის რობლემებზე დდ ყველა კომენტარში ისე წერ თითქოს ძალიან არგინდა არავინ იყიდოს. და რატო ნერვიულობ თუ ეგრეა როგორც შენ ფიქრობ ისე ჩანს საერთოდ საერთოდ ვერავის იყიდის რეალი, ეს ჩამს შენ ყველა ნაწერში სუ ყველგან, ყველაფერს ბლოკავ რაც რეალს უკავშირდება დდდ

ციტატა: mirianiii
gvardiolas ro vasxavdi amas winad is redondoa tu eqsperti iman gacheda ras ambob msoflios sauketeso trenerzeo

ამას არიტყოდა რედონდო მგონია, საუკეთესო არა ტოროლა

მისმინე ბრატსი კიარ ვწუხვარ და ვნერვიულობ უბრალოდ მეცინება იმაზე რომ 20 ლარში უნდა ყველა მაღალი დონის იგროკი:დ:დ:დ თორე მე არ მითქცამს აზარი არ გადმოვა ან მბაპე თქო პროსსტა ფულის და დროსი საკითხია ამ წელს არიქნება არც კიდე სხვა სეზონში მბაპე ასე 2 3 სეზონი თუ მერე არ გაახანგრძლივა ვაფშე:დ:დ, აი აზარი მოვაა მაგრამ ესე იაფაად რომ 60 70 ში მინდაო რავიცი რავიცი... ისე მადრიდისტებიც კარგად იძახით ბარსაში რაუნდათქო მაგალითი დე ლიხტია:დ:დ
და კიდე ძლიერი რეალიც კარგას მოუჭიმია მოუჩოთქია ბარსას და მე რატო უნდა ვნერვიულობდე ეგ თქვენ უფრო გაქვთ სანევიულო ჯერ მესია და მერე კიდე უფრო ძლიერდება ბარსა მომავლისთვის:დ

აზარი თუ არ გაახანგრლივებს ეწირება კონტრაქტი და რატო არ იჩალიჩებს ამ სიტუაციით რეალი? რაც უფრო ნაკლებში დაითრევს უკეთესია თან რაც მთავარია ფეხბურთელის სურვილია რეალში წასვლის და ეს პლიუსი აქვს პერესს, რაც შეეხება მოჩოთქვებს ვგრძნობ რომ ამიტო არგინდა რეალი გაძლიერდეს მესი ასაკში შედის და დემბელეები და მაკლკომები რო შეცვლიან ამაზე ფიქრობ, მესის გარეშე კაი დიდი ვილიარეალი კი არის ბარსელონა და ეს სულ ჩანს მოედანზე, რატომღაც ძაან არგინდა რეალი გაძლიერდეს ვხედავ ხო აქ, შენ როგორ ამბობ ასე თუ არის რაღას წუხდები დდდ

ციტატა: CHEPE
არავის ეგონოს პორტოს შანსი არ ქონდეს ეგრე ეგონა რეალს და მადრიდისტებს მაგრამ აიაქსმა ამოსდო და პორტოსგანაც პატარა ჯადოსნობაც გამორიცხული არა

ძაან გინდა ეს ზღაარი მარა როგორც დედოფალს ისე არ აცდება ბარსელონას ლივერი დდდდდდდ

იყოს მერე იმას ვერავინ იტყვის ბარსა იოლად გაათრიეს ფინალშიო:დ:დ:დ
ისე კი ხომ იცო ლივერპული გასვალზე უესკაზე უარესი რომ არის:დ:დ ნუ ბარსაზე თუ ამბობენ მთავარია თამაში წაუვიდეს ემფილდზე მერე და კამპნოუზე კაი ჩიტს დააჭერინებს კლოპს:დ

და ვინ გითხრა რომ ფინალშია უკვე ბარსა დდდ იტოგში ყველაფერს ვნახავთ, შეგახსენებ მართლა გეფიცები თუ ბარსა იუვე არმინდოდეს ფინალი აი ძაან, მარა მაინც მგონია რომ ლივერს ვერ გააგდებს, ჯწრ ვაფშე უტდ გააგდოს ხდება სენსაციებიც რავი

46

10 აპრილი 2019 20:22

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
შენ ნუ გეშინია ძმაო მაგის იგი წავა და სხვა მოვაო ხომ იციი ხოდა ეგრეც მოხდებაა:დ:დ:დ და კიდე როცა მთელი გუნდი უაზროდ თამაშობს მანდ მესიც ვერ უშველის და რაც ითამაშა მესის გარეშე კი ვნახეთ ვინც ულიდერა:დ:დ მე არ ვამბობ მესი არაფერი ძალა არაათქო მაგრამ გუნდის გადაწყობა კარგად გამოსდის ბარსას როცა მესი არაა მერე გაიხსენე მესი როცა დაბრუნდა?? აირია ყველაფერი და გუნდა ფორმაც დაკარგა ვერ შეთამაშთა წესიერად

47

10 აპრილი 2019 20:24

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Ok მაგით დაიმშვიდე თავი მესის მერე რა მოხდება, როცა მესი აღარ გეყოლებათ შემოდი საიტზე აქ დდდ

48

10 აპრილი 2019 20:28

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მაშინ ვალვერდე იქნება მოსაკლავი თორე წელს ბარსა ვერავინ უნდა გააჩეროს კი ნახეთ რაც შეუძლია არაერთი ლამაზი თამაში აჩვენა და გაგვახარა ვალოდიამ და რატო ჩაისვრის ლიგაზე თან გადაერთო უკვე ბარსა ბოლომდე ლიგისთვის აბა ლალიგას და კოპას ვინ წაართვევს ვალვერდეს მაგის მეფეა მაინც:დ:დ

მაშინ ვალვერდე იქნება მოსაკლავი თორე წელს ბარსა ვერავინ უნდა გააჩეროს კი ნახეთ რაც შეუძლია არაერთი ლამაზი თამაში აჩვენა და გაგვახარა ვალოდიამ და რატო ჩაისვრის ლიგაზე თან გადაერთო უკვე ბარსა ბოლომდე ლიგისთვის აბა ლალიგას და კოპას ვინ წაართვევს ვალვერდეს მაგის მეფეა მაინც:დ:დ

49

10 აპრილი 2019 20:33

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
სმოლინგმა მოვიდეს მესი ვეტო უნდა დავადოო და ვნახოთ აბა :))

50

10 აპრილი 2019 20:34

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5968
ვნახოთ ბიჭები რა იქნება სეზონის ბილოს ჯერ კიდევ ყველაგერი წინაა.
-----------------------
ჰალამადრიდ.

51

10 აპრილი 2019 20:37

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: oto.reali
ვნახოთ ბიჭები რა იქნება სეზონის ბილოს ჯერ კიდევ ყველაგერი წინაა.

ჯერ ადრეა ტიტულებზე ლაპარაკი. არცერთი ტიტული გვაქ ოფიციალირად მოგებული. ვალენსიააც არაა ხელწამოსაკრავი გუნდი თან ფინალი იქნება და ეგრე ადვილად არ დათმობს არაფერს. ნუ ლა ლიგა მაინც ჩვენია მარა ვნახოთ რა

52

10 აპრილი 2019 20:39

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: barcelona-30
გუარდიოლა და პოჩეტინო მსოფლიოს საუკეთესო მწვრთნელები არიან უკონკურენტოდ

დაუხშეთ ამას საინფორმაციო წყარო :)))

53

10 აპრილი 2019 20:55

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5968
ციტატა: Wtf man
ლა ლიგ

ეგ 100%-იანი ძმა.

რა ჭირს ამ ბიჭს სულ ფინალებს აგებს რაც დიდებში გადავიდა, ახლაც წააგო სომეხთან ფინალი ევროპის ჩემპიონატზე თავისუფალ ჭიდაობაში, 8-0 ს იგებდა და წააგო.

ბექა ლომთაძეზე ვამბობ.
-----------------------
ჰალამადრიდ.

54

10 აპრილი 2019 21:18

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: oto.reali
ციტატა: Wtf man
ლა ლიგ

ეგ 100%-იანი ძმა.

რა ჭირს ამ ბიჭს სულ ფინალებს აგებს რაც დიდებში გადავიდა, ახლაც წააგო სომეხთან ფინალი ევროპის ჩემპიონატზე თავისუფალ ჭიდაობაში, 8-0 ს იგებდა და წააგო.

ბექა ლომთაძეზე ვამბობ.

მწითური ნახე რა საკიფოდ მოიგო?ახლა გენოს ველოდები იმედია მოუგებს ტაჰას,ლომთაძეს თითქოს საქმე ბოლომდე ვერ მიყავს მასეთ შთაბეჭდილებას ტოვებს.

55

10 აპრილი 2019 21:36

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
bicho ranairad ambobt barsa manius dges advilad mougebs da gacdebao,iset shtabechdilebas tovebt ro azrze ar xart fegburtis,istoriashi iseti periodi ar yofila tu ar vcdebi ro barsas maniustan gasvlaze moegos,tu arsebobs da albat erti an ori magram aramgonia,jer es gundebi shexvedriliyvnen da vinmes advilad moegos ar yofila egeti ragaca,manchesteri sxva inglisur gundebs ar hgavs,pirvel rigshi is grandia sitisgan da danarchenebisgan gansxvavebit,psjs marto saxelit mouges,mesmis ro barsaze gadametebuli shexeduleba gaqvt magram saidan? wels atletikos garda dzlier gunds ar shexvedria,erti tamashi nichia meore ki at kacians dzlivs mouges boloshi,ro ambobt valverde dachkviandao ranairad dachkvianda roca wina turshi dziritadis fegburtelebs saxe gaadzro sirbilshi da kide imis wina turshi,an kide riti ari maniuze uketesi barsa,mesi da alba,es ori fegburteli romelic gamokvetilad uketesebi arian imat motamasheebze tavianti poziciis,ritia lukaku suaze naklebi meti tu ara,vin yavs reshfordivit kreatiuli barsas,ar daiwyot exa koutiniovo,erera visze naklebia,pogbaze xo saubari zedmetia,matichi rakitichs atrevs chveulebrivad,baili visze naklebi cxovelia,dexeas riti jobia shtegeni,ubralod sanam rames dawerdet daufiqrdit da rac mtavaria manchesters barsaze uketesi treneri yavs,sul ro meore shemadgenloba yavdes manius rogorc psjstan mainc ver eqneba barsas advili tamashi,ar vambob ro emiu daifens metqi ubralod ro gaagdos ar gamikvirdeba

56

10 აპრილი 2019 21:39

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5968
ციტატა: Wakana

მწითური ნახე რა საკიფოდ მოიგო?ახლა გენოს ველოდები იმედია მოუგებს ტაჰას,ლომთაძეს თითქოს საქმე ბოლომდე ვერ მიყავს მასეთ შთაბეჭდილებას ტოვებს.

გენო იმედია ოქროს მოიგებს ძმა.
-----------------------
ჰალამადრიდ.

57

10 აპრილი 2019 21:58

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ვაიმე რა შორს არის ფეხბურთისგან ეს ჩემი😂😂😂. ერერა ვიზე ნაკლებიაო ან მატიჩიო ბაილზე მაგრად ვიცინე და ლუკაკუზე თურმე სუა არაფერი ყოფილა ლუკაკუსთან😂😂😂

არა რა სადაც მაგრები ვართ ძიუდოა რა ჭიდაობაში. არც მომწონს ეს თავისუფალი. მაგარი უაზრო ჭიდაობაა

58

10 აპრილი 2019 22:05

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: mirianiii
bicho ranairad ambobt barsa manius dges advilad mougebs da gacdebao,iset shtabechdilebas tovebt ro azrze ar xart fegburtis,istoriashi iseti periodi ar yofila tu ar vcdebi ro barsas maniustan gasvlaze moegos,tu arsebobs da albat erti an ori magram aramgonia,jer es gundebi shexvedriliyvnen da vinmes advilad moegos ar yofila egeti ragaca,manchesteri sxva inglisur gundebs ar hgavs,pirvel rigshi is grandia sitisgan da danarchenebisgan gansxvavebit,psjs marto saxelit mouges,mesmis ro barsaze gadametebuli shexeduleba gaqvt magram saidan? wels atletikos garda dzlier gunds ar shexvedria,erti tamashi nichia meore ki at kacians dzlivs mouges boloshi,ro ambobt valverde dachkviandao ranairad dachkvianda roca wina turshi dziritadis fegburtelebs saxe gaadzro sirbilshi da kide imis wina turshi,an kide riti ari maniuze uketesi barsa,mesi da alba,es ori fegburteli romelic gamokvetilad uketesebi arian imat motamasheebze tavianti poziciis,ritia lukaku suaze naklebi meti tu ara,vin yavs reshfordivit kreatiuli barsas,ar daiwyot exa koutiniovo,erera visze naklebia,pogbaze xo saubari zedmetia,matichi rakitichs atrevs chveulebrivad,baili visze naklebi cxovelia,dexeas riti jobia shtegeni,ubralod sanam rames dawerdet daufiqrdit da rac mtavaria manchesters barsaze uketesi treneri yavs,sul ro meore shemadgenloba yavdes manius rogorc psjstan mainc ver eqneba barsas advili tamashi,ar vambob ro emiu daifens metqi ubralod ro gaagdos ar gamikvirdeba



😁😁😁😁 პაციენტე დაუდგინდა მაღალი წნევა

59

10 აპრილი 2019 22:13

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
იუვე აიაქსი კი დავწერე ვითომ წამოვა?რას ფიქრობთ
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

60

10 აპრილი 2019 22:20

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: rivaldo10
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
იუვე აიაქსი კი დავწერე ვითომ წამოვა?რას ფიქრობთ

კი და მეტიც დაჯდება.

კკუთხურებიც ბლომად იქნება
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

61

10 აპრილი 2019 22:21

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ZIDANE.
არც ციტირება ხდება, არეული აქ საიტს

Telegraph: "ედენ აზარმა ჩელსის შეატყობინა, რომ კონტრაქტის გახანგრძლივებას არ აპირებს."

ჩელსი რეალისგან £100 მილიონს ითხოვს, მაგრამ ბელგიელს კონტრაქტი ერთ სეზონში ეწურება და ესპანელებს მისი შეძენა უფრო იაფად სურთ. რა კლასნად უსრულებს ფლორენტინო, ასეთების მამაა, იმ ასო ბართოს როგორ ადარებენ ამ მაფიოზას, 3OO მილიონი გადაყარა ერთ ჯართში და მეორე ხრუსტალში

ხო ძაან კლასნად და ბოლოს წავა ოსჟ-ში ან დარჩება ჩელსიში 🤣🤣

62

10 აპრილი 2019 22:23

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: RONALDINHO
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
იუვე აიაქსი კი დავწერე ვითომ წამოვა?რას ფიქრობთ

დაჟე 1ანი მგონია აიქსის.ბარსელონა 2ანში.გუშინ ლივერპულის ჰანდიკაპიბდა ტოტეს 1ანი მეწერა 40 ლარში.დღეს 50ში ავიღე აიქსის 1ანი და ბარსელონას 2ანიი.

ძაან გაგირისკია აიაქსზე. ჯობდა დაგეზღვია 1x აგეღო

63

10 აპრილი 2019 22:38

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Joan Gamper
ციტატა: ZIDANE.
არც ციტირება ხდება, არეული აქ საიტს

Telegraph: "ედენ აზარმა ჩელსის შეატყობინა, რომ კონტრაქტის გახანგრძლივებას არ აპირებს."

ჩელსი რეალისგან £100 მილიონს ითხოვს, მაგრამ ბელგიელს კონტრაქტი ერთ სეზონში ეწურება და ესპანელებს მისი შეძენა უფრო იაფად სურთ. რა კლასნად უსრულებს ფლორენტინო, ასეთების მამაა, იმ ასო ბართოს როგორ ადარებენ ამ მაფიოზას, 3OO მილიონი გადაყარა ერთ ჯართში და მეორე ხრუსტალში

ხო ძაან კლასნად და ბოლოს წავა ოსჟ-ში ან დარჩება ჩელსიში 🤣🤣

Vanga?

Match futbol ze რომა ბარსა გაიხსენენ დდ

64

10 აპრილი 2019 23:00

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2588
მანჩესტერი და ბარსა რეალის ოფიციალური ჰიმნით რატო იწყება ? wink wink

65

10 აპრილი 2019 23:34

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4882
ბუსკეტსს გააგდებენ კოჭებში ეტყობა 😂😂😂

სმოლინგი სუფთა გორილაა, რატო თამაშობს ფეხბურთს ეგ ცხოველი

66

10 აპრილი 2019 23:35

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2624
სმოლინგის დედის $%&%^* არ მევასება ესეთი როჟები ამათი ძალით ფეხბურთელი დედავატირე. მესია და ტიპი შედგა ზედ. პიდარასსტი.

67

10 აპრილი 2019 23:37

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3135
მესი თემიდან დაბრუნებულ 13 წლის ბავშვს გავს

68

10 აპრილი 2019 23:39

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: lekino
მანჩესტერი და ბარსა რეალის ოფიციალური ჰიმნით რატო იწყება ? wink wink

😂😂😂😂😂😂

69

10 აპრილი 2019 23:48

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3135
ციტატა: Zizu5
ციტატა: lekino
მანჩესტერი და ბარსა რეალის ოფიციალური ჰიმნით რატო იწყება ? wink wink

😂😂😂😂😂😂

ცუდი ის არის რომ რეალი 10 წელუ ულიგოდ რომ დარჩეს ეგ ხუმრობა მაინც არ მოძველდება

70

10 აპრილი 2019 23:56

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4882
აუ პოგბა რა კლასნია, რეალში მინდა

აზარი პოგბა მანე რაულ დე ტომასი, როდრიგო და მილიტაო მოდიან კოვასთან ერთად 😂😂😂
უიმე პირადად კრიშტიანომ ჩაუდო დე ლიხტს და მთლიანად ამსტერდამს? თან გასვლაზევე? რა დასანანია 😂 მეგონა ტურინამდე მაინც არ იხმარ.დნენ ახალგაზრდა ქერა ბავშვებს.
მანჩე დააჯდა ბარსას და 1 მაინც გაიტანს მეორე ტაიმში

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

რეკლამა

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 დოვბიკი 18
2 ბელინგემი 17
3 მაიორალი 15
4 ბუდიმირი 15

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 რეალი 6 6 0 0 18
2 ნაპოლი 6 3 1 2 10
3 ბრაგა 6 1 1 4 4
4 იუნიონ ბერლინი 6 0 2 4 2

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...

4-3-3
4-4-2
4-2-3-1



მთვლელები

საიტის არქივი:

აპრილი 2024 (303)
მარტი 2024 (335)
თებერვალი 2024 (456)
იანვარი 2024 (411)
დეკემბერი 2023 (372)
ნოემბერი 2023 (391)