მანე:„„რეალში“ ტრანსფერი კარიერის პიკზე ყოფნას ნიშნავს“

სადიო მანემ მადრიდის „რეალში“ გადასვლასთან დაკავშირებით საინტერესო კომენტარი გააკეთა...


„ჩემთვის „რეალში“ გადასვლა ნიშნავს იმას, რომ კარიერის პიკზე ვარ. ვერ გეტყვით, არის თუ არა ეს ჩემი მაქსიმუმი, თუმცა ახლა „ბლანკოსზე“ საუბარი მიჭირს. ინტერესი ძალიან კარგია, მაგრამ სეზონის ბოლომდე „ლივერპულის“ წარმატებაზე უნდა ვიფიქრო“-განაცხადა წინახაზელმა.



dle 10.1


1

8 აპრილი 2019 12:50

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4878
ანუ მანე ჩვენია, აზარიც და ბეილიც მანჩეში მიდის და ე.ი პოგბასაც დავითტევთ

2

8 აპრილი 2019 13:03

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4878
ციტატა: tavisupali
3-4 welshi isev orive unda sheicvalos. Tumca vini da rodrigo gvezrdeba

აზარს ვინი თავისუფლად ჩაანაცვლებს, მაგაზე ბევრად კარგი მონაცემები აქვს ზანგუნიას. მანეს მაგივრად 2 წელში მბაპე მოვა თუ უფრო ადრე არა

3

8 აპრილი 2019 13:12

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 340
Ise wava saqme bampeze puls agarc gadaixdian. Oqit odegari ardagvaviwydes vini rodrigo. Tu gaamartles amatma agarfirs mbapeshi amdeni mls gadayra
-----------------------
"გულისხმიერება აიმაღლეთ და არა ხმის ტემბრი, წვიმა ასაზრდოებს ყვავილებს და არა ჭექა-ქუხილი."


4

8 აპრილი 2019 13:33

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2334
ციტატა: LUCA MODRIC
ანუ მანე ჩვენია, აზარიც და ბეილიც მანჩეში მიდის და ე.ი პოგბასაც დავითტევთ

ძაან სულელები უნდა იყვნენ რომ ბეილი პოგბაში გაცვალონ,თუნდაც ფულის დამატებით.

5

8 აპრილი 2019 13:36

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მანე რეალში გადასვლა უტიტულოდ დარჩენას ნიშნავს lol ბარსაში გადასვლა ტიტულებს lol თუმცა მეფელონაში ადგილი არ გვაქვს შენი ამიტომ სხვა გზა ეძებე :დდ

6

8 აპრილი 2019 13:41

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
აი ეს როდრიგო რო გაკერით პირზე და ედეგორიჭუჭულა ყოფილა ვღადაობ 😁 ერთ ასპექტშიც კიარ ჯობია როდრიგო პერსპექტივაში არვიცი მაგრამ რასაც როდრიგოს თამაშს ვუყურებ სულ ბურთს კარგავს აი ვეჩნად 10 მიღებდიან 6 ჯერ მაინც კარგავს. დარტყმა მაგის არ მინახავს მოედნის ხედვა ედეგორს როაწვს ბარეულს შეშურდეს. და თურმე ვინ ყოფილა ედეგორი. მადლობა ღმერთს ჩვენი საიტის მომხმარებლებზე ჭკვიანები მუშაობენ რეალში და ხედავენ მის შესაძლებლობას. ვიხილავთ მალე ჩვენთან ;) მერე ყველას დაევასება ეხა თურმე ტლუა რაის ედეგორიო 🤣 ექსპერტები არიან რააა! 🤔

7

8 აპრილი 2019 13:54

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: barca-15
მანე რეალში გადასვლა უტიტულოდ დარჩენას ნიშნავს lol ბარსაში გადასვლა ტიტულებს lol თუმცა მეფელონაში ადგილი არ გვაქვს შენი ამიტომ სხვა გზა ეძებე :დდ

შენი კომენტარი შენს დაბალ აიქიუს და ფეხბურთის დაბალ გაანალიზების უნარს ნიშნავს. არ ვიცი ტვინის რომელი ნახევარსფერო გაქ გამორთული მაგრამ გამორთული და გაფრენილი რომ გაქვს ფაქტია

ციტატა: Distefano
ციტატა: barca-15
მანე რეალში გადასვლა უტიტულოდ დარჩენას ნიშნავს lol ბარსაში გადასვლა ტიტულებს lol თუმცა მეფელონაში ადგილი არ გვაქვს შენი ამიტომ სხვა გზა ეძებე :დდ

შენი კომენტარი შენს დაბალ აიქიუს და ფეხბურთის დაბალი გაანალიზების უნარს ნიშნავს. არ ვიცი ტვინის რომელი ნახევარსფერო გაქ გამორთული მაგრამ გამორთული და გაფრენილი რომ გაქვს ფაქტია

8

8 აპრილი 2019 14:02

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: rivaldo10
ციტატა: Bordo
ძაან სულელები უნდა იყვნენ რომ ბეილი პოგბაში გაცვალონ,თუნდაც ფულის დამატებით.

რატო? ბეილმა უკვე მოჭამა თავისი "რეალში" . ძალიან კარგი რამ მოხდება რაელისთვის თუ ეს გაცვლა განხორციელდა. მოდრიჩი მიდის და პოგბაზე უკეთეს ვინ შეცვლი? ერთი ერიქსენი მაგრამა მაგას ძალიან დიდი ფასი ადევს.

პოგბაში 180 მინდაო მანიუმ და პერეს ალბათ 20 ლარში უნდა რომ იყიდოს ან მანეც კიდე იაფად უნდა😃😃😃 აზარზე რათქვა 100 არა იხვის ტოლმაო მე 60 70 ში მინდაო და ექიმი არუნდა პერეს??🤔😂😂
თუ ყიდულობ გააგდე ის თანხა ჯიბიდან მერე იწუწუნებს მაგრამ ეშინია ალბათ პოგბამ რომ ვერ გაამართლოს ან მანემ ეგენი ხო პრემიერლიგის წევრებია და არა ლალიგის აქ კაცმა არიცის ვინ როგორ ითამაშებს მერე ეს რეალია და ყველა თამაში მაქსიმუმს ითხოვენ რავიცი რავიცი გაძლიერდება რეალი მაგრამ ისე ვერა რომ თუნდაც კლასიკოში ბარსა დააჩოქოს დიდი ანგარიშით... ისე კი კაია სანახაობა მინდა კლასიკოში რაც უფრო ძლიერი იქნება რეალი ვალვერდეც არ დაუშვებს მერე უაზროდ ბურთის მიცემას და უკან რომ იხევს მერე გუნდი

9

8 აპრილი 2019 14:09

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
აზარი იოვიჩი და გვეყოფა მანე არ გვინდა.

მერე მომაცალში მბაპეს ვერ ვიყიდით და ჯობია არ ვიყიდოთ მანე

10

8 აპრილი 2019 14:10

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 8997
ციტატა: Roberto Baggio
აი ეს როდრიგო რო გაკერით პირზე და ედეგორიჭუჭულა ყოფილა ვღადაობ

erti xuia rodrigoc odegaric da viniciusic

11

8 აპრილი 2019 14:11

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
darcha mbape da vie kai centr mcveli da egaa raa

12

8 აპრილი 2019 14:15

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: kontaqti
ციტატა: Roberto Baggio
აი ეს როდრიგო რო გაკერით პირზე და ედეგორიჭუჭულა ყოფილა ვღადაობ

erti xuia rodrigoc odegaric da viniciusic

როდრიგო და ოდეგაარი არ ვიცი არ მაქ მააგთი თამაშები ნანახი მარა ვინიციუსს დიდი ტალანტი აქვს მარა სწორად განვითარება უნდა. დარტყმა უნდა ისწავლოს და პასი დანარჩენი იდეალური აქვს. დრიბლინგი სისწრაფე იდეალური აქვს. ეგ ორიც თუ დაამუღამა არანაკლები იქნება მბაპეზე

ციტატა: rivaldo10
ციტატა: Bordo
ძაან სულელები უნდა იყვნენ რომ ბეილი პოგბაში გაცვალონ,თუნდაც ფულის დამატებით.

რატო? ბეილმა უკვე მოჭამა თავისი "რეალში" . ძალიან კარგი რამ მოხდება რაელისთვის თუ ეს გაცვლა განხორციელდა. მოდრიჩი მიდის და პოგბაზე უკეთეს ვინ შეცვლი? ერთი ერიქსენი მაგრამა მაგას ძალიან დიდი ფასი ადევს.

ანუ ის იგულისხმა რო მანჩესტერს არ უნდა აწყობდესო ეგ გაცვლა. მართალიც არის ვის რათ უნდა ხეიბარი ბეილი თან პოგბაში გაცვლით სისულელე იქნება ეგ გაცვა მეტი არაფერი თან არც მოხდრბა ეგეთი გაცვლა ჩემი აზრით

13

8 აპრილი 2019 14:22

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
აუ ადმინ გთხოვ ანი ბარსას ბანი დაადე და რაღა მომკლავს აწი

ერთი ამის ფსევდო ექსპერტობა და ფსევდო ინტელექტუალობა მკლავს

ციტატა: Distefano
აუ ადმინ გთხოვ ანი ბარსას ბანი დაადე და რაღა მომკლავს აწი

ერთი ამის ფსევდო ექსპერტობა და ფსევდო ინტელექტუალურობა მკლავს

14

8 აპრილი 2019 14:25

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 8997
ციტატა: Wtf man
როდრიგო და ოდეგაარი არ ვიცი არ მაქ მააგთი თამაშები ნანახი მარა ვინიციუსს დიდი ტალანტი აქვს მარა სწორად განვითარება უნდა. დარტყმა უნდა ისწავლოს და პასი დანარჩენი იდეალური აქვს. დრიბლინგი სისწრაფე იდეალური აქვს. ეგ ორიც თუ დაამუღამა არანაკლები იქნება მბაპეზე

Kide raunda daamugamos? Gadavxedot egre mash arian uamravi fexburtelebi romlebmac kargad dartyma ician anu imatma driblingi ro daamugamon da kai pasi magla axtoma jarimis kargad dartyma mesis nairebi gaxdebian. Realoba isaaaa rom eg fexburteli saertod arafers warmoadgens da dachachanakebul realshi fafxurobda ragacas

15

8 აპრილი 2019 14:25

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2334
ციტატა: rivaldo10
ციტატა: Bordo
ძაან სულელები უნდა იყვნენ რომ ბეილი პოგბაში გაცვალონ,თუნდაც ფულის დამატებით.

რატო? ბეილმა უკვე მოჭამა თავისი "რეალში" . ძალიან კარგი რამ მოხდება რაელისთვის თუ ეს გაცვლა განხორციელდა. მოდრიჩი მიდის და პოგბაზე უკეთეს ვინ შეცვლი? ერთი ერიქსენი მაგრამა მაგას ძალიან დიდი ფასი ადევს.

მანჩესტერი ხელმძღვანელობა ვიგულისხმე.თავისი წამყვანი ფეხბურთელის გაცვლა ისეთ ადამიანში რომელიც ნახევარ სეზონს ლაზარეთში ატარებს და შემდეგ დიდად ფორმაშიც ვერ შედის არამგონია სწორი გადაწყვეტილება იყოს იუნაიტედის მხრიდან რომ მასში გაცვალონ პოგბა.იმასაც გააჩნია რამდენად მოხვდებიან ჩემპიონთა ლიგაზე,ამას დიდი გავლნა ექნება,მაგრამ თუ ვინმესში გაცვლას მოითხოვენ პოგბას წასვლის შემთხვევაში ეს ვარანი უნდა იყოს,მაგ პოზიციაზე ძალიან უჭირთ და თუ ვარანსაც უნდა წასვლა ეგ გაცვლა ყველაზე კარგი ვარიანტი იქნება,რა თქმა უნდა რეალისგან ფულის დამატებით.აი თუ ვარანი გადაიფიქრებს წასვლას მაშინ საკმაოდ დიდი თანხის გადახდა მოუწევს პერესს და რამდენად გადაიხდის იმ თანხას რაზეც არის საუბარი მაგას უკვე დრო გვიჩვენებს.

16

8 აპრილი 2019 14:27

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 8997
ციტატა: Bordo
მანჩესტერი ხელმძღვანელობა ვიგულისხმე.თავისი წამყვანი ფეხბურთელის გაცვლა ისეთ ადამიანში რომელიც ნახევარ სეზონს ლაზარეთში ატარებს და შემდეგ დიდად ფორმაშიც ვერ შედის არამგონია სწორი გადაწყვეტილება იყოს იუნაიტედის მხრიდან რომ მასში გაცვალონ პოგბა.იმასაც გააჩნია რამდენად მოხვდებიან ჩემპიონთა ლიგაზე,ამას დიდი გავლნა ექნება,მაგრამ თუ ვინმესში გაცვლას მოითხოვენ პოგბას წასვლის შემთხვევაში ეს ვარანი უნდა იყოს,მაგ პოზიციაზე ძალიან უჭირთ და თუ ვარანსაც უნდა წასვლა ეგ გაცვლა ყველაზე კარგი ვარიანტი იქნება,რა თქმა უნდა რეალისგან ფულის დამატებით.აი თუ ვარანი გადაიფიქრებს წასვლას მაშინ საკმაოდ დიდი თანხის გადახდა მოუწევს პერესს და რამდენად გადაიხდის იმ თანხას რაზეც არის საუბარი მაგას უკვე დრო გვიჩვენებს.

Ise laparakob pogba zidani mgonia. Varanis rac gaketebuli aqvs imis mesamedi ar aqvs gaketebuli pogbas da gamoiyvane exla shen varani nacho xolo pogba zidani iniesta ertad

17

8 აპრილი 2019 14:29

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: kontaqti
ციტატა: Wtf man
როდრიგო და ოდეგაარი არ ვიცი არ მაქ მააგთი თამაშები ნანახი მარა ვინიციუსს დიდი ტალანტი აქვს მარა სწორად განვითარება უნდა. დარტყმა უნდა ისწავლოს და პასი დანარჩენი იდეალური აქვს. დრიბლინგი სისწრაფე იდეალური აქვს. ეგ ორიც თუ დაამუღამა არანაკლები იქნება მბაპეზე

Kide raunda daamugamos? Gadavxedot egre mash arian uamravi fexburtelebi romlebmac kargad dartyma ician anu imatma driblingi ro daamugamon da kai pasi magla axtoma jarimis kargad dartyma mesis nairebi gaxdebian. Realoba isaaaa rom eg fexburteli saertod arafers warmoadgens da dachachanakebul realshi fafxurobda ragacas

დრიბლინგს ვერ დაამუღამებ თუ თანდაყოლილი ნიჭი არ გაქ მარა დარტყმას და პასს დაამუღამებ ეგაა განსხვავება

ციტატა: Bordo
ციტატა: rivaldo10
ციტატა: Bordo
ძაან სულელები უნდა იყვნენ რომ ბეილი პოგბაში გაცვალონ,თუნდაც ფულის დამატებით.

რატო? ბეილმა უკვე მოჭამა თავისი "რეალში" . ძალიან კარგი რამ მოხდება რაელისთვის თუ ეს გაცვლა განხორციელდა. მოდრიჩი მიდის და პოგბაზე უკეთეს ვინ შეცვლი? ერთი ერიქსენი მაგრამა მაგას ძალიან დიდი ფასი ადევს.

მანჩესტერი ხელმძღვანელობა ვიგულისხმე.თავისი წამყვანი ფეხბურთელის გაცვლა ისეთ ადამიანში რომელიც ნახევარ სეზონს ლაზარეთში ატარებს და შემდეგ დიდად ფორმაშიც ვერ შედის არამგონია სწორი გადაწყვეტილება იყოს იუნაიტედის მხრიდან რომ მასში გაცვალონ პოგბა.იმასაც გააჩნია რამდენად მოხვდებიან ჩემპიონთა ლიგაზე,ამას დიდი გავლნა ექნება,მაგრამ თუ ვინმესში გაცვლას მოითხოვენ პოგბას წასვლის შემთხვევაში ეს ვარანი უნდა იყოს,მაგ პოზიციაზე ძალიან უჭირთ და თუ ვარანსაც უნდა წასვლა ეგ გაცვლა ყველაზე კარგი ვარიანტი იქნება,რა თქმა უნდა რეალისგან ფულის დამატებით.აი თუ ვარანი გადაიფიქრებს წასვლას მაშინ საკმაოდ დიდი თანხის გადახდა მოუწევს პერესს და რამდენად გადაიხდის იმ თანხას რაზეც არის საუბარი მაგას უკვე დრო გვიჩვენებს.

ვარანი და ბეილი მოითხოვა პოგბაში და მე თუ მკითხავთ რეალს უნდა აწყობდეს იმ შემთხვევაში თუ ვარანს წასვლა უნდა და ბეილი გინდ ყოფილა გუნდში გინდ არა.

18

8 აპრილი 2019 14:31

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 8997
ციტატა: Wtf man
დრიბლინგს ვერ დაამუღამებ თუ თანდაყოლილი ნიჭი არ გაქ მარა დარტყმას და პასს დაამუღამებ ეგაა განსხვავება

Ras ambob kaco 😁 yvelafersac iswavli absoliturad mtavaria mondomeba uzomod didi mondomeba ogond da ara sigaretit sirbili da ase shemdeg

19

8 აპრილი 2019 14:32

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2334
ციტატა: kontaqti
ციტატა: Bordo
მანჩესტერი ხელმძღვანელობა ვიგულისხმე.თავისი წამყვანი ფეხბურთელის გაცვლა ისეთ ადამიანში რომელიც ნახევარ სეზონს ლაზარეთში ატარებს და შემდეგ დიდად ფორმაშიც ვერ შედის არამგონია სწორი გადაწყვეტილება იყოს იუნაიტედის მხრიდან რომ მასში გაცვალონ პოგბა.იმასაც გააჩნია რამდენად მოხვდებიან ჩემპიონთა ლიგაზე,ამას დიდი გავლნა ექნება,მაგრამ თუ ვინმესში გაცვლას მოითხოვენ პოგბას წასვლის შემთხვევაში ეს ვარანი უნდა იყოს,მაგ პოზიციაზე ძალიან უჭირთ და თუ ვარანსაც უნდა წასვლა ეგ გაცვლა ყველაზე კარგი ვარიანტი იქნება,რა თქმა უნდა რეალისგან ფულის დამატებით.აი თუ ვარანი გადაიფიქრებს წასვლას მაშინ საკმაოდ დიდი თანხის გადახდა მოუწევს პერესს და რამდენად გადაიხდის იმ თანხას რაზეც არის საუბარი მაგას უკვე დრო გვიჩვენებს.

Ise laparakob pogba zidani mgonia. Varanis rac gaketebuli aqvs imis mesamedi ar aqvs gaketebuli pogbas da gamoiyvane exla shen varani nacho xolo pogba zidani iniesta ertad

მათი საბაზრო ღირებულებიდან გამომდინარე დავწერე ის რაც დავწერე.არც ვარანი გამომიყვანია ნაჩოდ და არც პოგბა ზიდანად.თუ კარგად წაიკითხავ და გაიაზრებ, მიხვდები რაზეც არის საუბარი.

20

8 აპრილი 2019 14:34

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 8997
ციტატა: Bordo
მათი საბაზრო ღირებულებიდან გამომდინარე დავწერე ის რაც დავწერე.არც ვარანი გამომიყვანია ნაჩოდ და არც პოგბა ზიდანად.თუ კარგად წაიკითხავ და გაიაზრებ, მიხვდები რაზეც არის საუბარი.

Sabazrongirebulebit keini 250 da erikseni 250 girs rogorc amboben magram realurad ha ha keini 100 da erikseni 80. Shen ra ggonia exla.manchesterintu gawelavs pogbas fass da 180 ityvis peresi varani 60 ad waiyvanes da 120 dagimatebtonetyvis? Aqet ormags mouxevs egre ar xdeba

21

8 აპრილი 2019 14:41

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2334
ციტატა: kontaqti
ციტატა: Bordo
მათი საბაზრო ღირებულებიდან გამომდინარე დავწერე ის რაც დავწერე.არც ვარანი გამომიყვანია ნაჩოდ და არც პოგბა ზიდანად.თუ კარგად წაიკითხავ და გაიაზრებ, მიხვდები რაზეც არის საუბარი.

Sabazrongirebulebit keini 250 da erikseni 250 girs rogorc amboben magram realurad ha ha keini 100 da erikseni 80. Shen ra ggonia exla.manchesterintu gawelavs pogbas fass da 180 ityvis peresi varani 60 ad waiyvanes da 120 dagimatebtonetyvis? Aqet ormags mouxevs egre ar xdeba

ვარანი ღირებულება რატომ გამოიყვანე 60 მილიონი?თუ კულიბალის 100 მილიონზე ნაკლებად არ ყიდიან ვარანი რატომ არ უნდა ღირდეს თუნდაც იგივე ფასი?ან სად ვიგულისხმე მაინც და მაინც ამ ფასებში უნდა მოხდეს გაცვლა და ამხელა თანხის ზედ დამატება?ვარანის ტრანსფერში ჩართვაც მხოლოდ იმ შემთხვევაში მოხდება თუ სურვილი ექნება წასვლის.

22

8 აპრილი 2019 14:43

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 8997
ციტატა: Bordo
ვარანი ღირებულება რატომ გამოიყვანე 60 მილიონი?თუ კულიბალის 100 მილიონზე ნაკლებად არ ყიდიან ვარანი რატომ არ უნდა ღირდეს თუნდაც იგივე ფასი?ან სად ვიგულისხმე მაინც და მაინც ამ ფასებში უნდა მოხდეს გაცვლა და ამხელა თანხის ზედ დამატება?ვარანის ტრანსფერში ჩართვაც მხოლოდ იმ შემთხვევაში მოხდება თუ სურვილი ექნება წასვლის

Realurad tu eg 2 fexburteli gaicvala ertmanetshi reali tanxas ar daumatebs 1 kapiksac ki

23

8 აპრილი 2019 14:46

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5245
ციტატა: kontaqti
ციტატა: Bordo
ვარანი ღირებულება რატომ გამოიყვანე 60 მილიონი?თუ კულიბალის 100 მილიონზე ნაკლებად არ ყიდიან ვარანი რატომ არ უნდა ღირდეს თუნდაც იგივე ფასი?ან სად ვიგულისხმე მაინც და მაინც ამ ფასებში უნდა მოხდეს გაცვლა და ამხელა თანხის ზედ დამატება?ვარანის ტრანსფერში ჩართვაც მხოლოდ იმ შემთხვევაში მოხდება თუ სურვილი ექნება წასვლის

Realurad tu eg 2 fexburteli gaicvala ertmanetshi reali tanxas ar daumatebs 1 kapiksac ki

ასეც უნდა მოიქცეს წესით მაგრამ ვარანის გაშვება იქნება შეცდომა

24

8 აპრილი 2019 14:49

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3480
აზარი და იოვიჩი გვინდა რა დაანებონ ამ ნახევარდაცვას თავი.შეტევაში გვიჭირს.ნახევარდაცვაში რაბიოს მოიყვანენ კოვაც დაბრუნდება და გაიზრდება კონკურენცია.მოდრიჩი და კროოსიც გაანძრევენ ერთ ადგილს თუარადა გაათბობენ სკამს.პოგბაში 180 მილიონის გადახდა არის ძაან დიდი სისულელე.27 წლისაა უკვე თან ნახევარმცველი.რა უნდა გააკეთოს მაგ ფასისა ისეთი რო ღირდეს.შემტევებია საჭირო მოკლედ.როგორც დავწერე აზარი და იოვიჩი და მერე ორ წელში დაჩალიჩდნენ მბაპეზე.
-----------------------
ვენგერი 26 წელი = 0 ჩემპიონთა ლიგა
ფერგიუსონი 26 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
მოურინიო 17 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
გვარდიოლა 10 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა


ზიდანი 2.5 წელი 3 ჩემპიონთა ლიგა :)

25

8 აპრილი 2019 14:50

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2334
ციტატა: kontaqti
ციტატა: Bordo
ვარანი ღირებულება რატომ გამოიყვანე 60 მილიონი?თუ კულიბალის 100 მილიონზე ნაკლებად არ ყიდიან ვარანი რატომ არ უნდა ღირდეს თუნდაც იგივე ფასი?ან სად ვიგულისხმე მაინც და მაინც ამ ფასებში უნდა მოხდეს გაცვლა და ამხელა თანხის ზედ დამატება?ვარანის ტრანსფერში ჩართვაც მხოლოდ იმ შემთხვევაში მოხდება თუ სურვილი ექნება წასვლის

Realurad tu eg 2 fexburteli gaicvala ertmanetshi reali tanxas ar daumatebs 1 kapiksac ki

როდესაც ასეთი დონის ფეხბურთელებზეა საუბარი და მცველის გაცვლა ხდება შემტევი ნახევარმცველის პოზიციის ადამიანში მათი ღირებულება ყოვლთვის განსხვავებული იქნება ამიტომ ერთი-ერთში გაცვლას არავინ მოინდომებს,მასე ერჩივნბათ ფული მიიღონ მისი ღირებულებიდან გამომდინარე.მე კი დიდი იმედი მაქვს რომ ვარანი არ შეიცვლის გუნდს და კიდევ დიდი ხნით დარჩება აქ.

26

8 აპრილი 2019 14:52

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3480
კურტუა, ლუნინი
რამოსი ვარანი მილიტაო ნაჩო კარვახალი ოდრიოზოლა მარსელო რეგილონი
მოდრიჩი კროოსი კაზემირო რაბიო კოვაჩიჩი ლორენტე
აზარი ვინიციუსი ბენზემა იოვიჩი ასენსიო ვასკესი.

კაი გუნდი იქნება ძაან
-----------------------
ვენგერი 26 წელი = 0 ჩემპიონთა ლიგა
ფერგიუსონი 26 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
მოურინიო 17 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
გვარდიოლა 10 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა


ზიდანი 2.5 წელი 3 ჩემპიონთა ლიგა :)

27

8 აპრილი 2019 14:54

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 8997
ციტატა: ilarioni
ასეც უნდა მოიქცეს წესით მაგრამ ვარანის გაშვება იქნება შეცდომა

Kii ratqmaunda rafa arunda gaushvan magram tu ar moisvena da mainc mounda wasvla wava da eg iqneba arc girs mag dros dakaveba

ციტატა: Bordo
როდესაც ასეთი დონის ფეხბურთელებზეა საუბარი და მცველის გაცვლა ხდება შემტევი ნახევარმცველის პოზიციის ადამიანში მათი ღირებულება ყოვლთვის განსხვავებული იქნება ამიტომ ერთი-ერთში გაცვლას არავინ მოინდომებს,მასე ერჩივნბათ ფული მიიღონ მისი ღირებულებიდან გამომდინარე.მე კი დიდი იმედი მაქვს რომ ვარანი არ შეიცვლის გუნდს და კიდევ დიდი ხნით დარჩება აქ.

Gansxvaveba isaa mere rom.pogba rasac warmoadgens tavis poziciaze rafa magaze uketesia aseve tavis poziciaze amitom araa pogba aranairad masze dzviri tore mcvelebis fasi ro naklebia ki vici

28

8 აპრილი 2019 14:58

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3480
წელს რეალის ერთერთი უმთავრესი პრობლემა იყო სუსტი სკამი.ვარანი და რამოსი მთელი წელი ვერ გრძნობდნენ კონკურენციას.ნაჩო არაფერს ითხოვს და ვალეხო სადაა თვითონაც არ იცის.ამიტომ მილიტაოს ტრანსფერი ძალიან კარგია.კონკურენციის პირობებში,როცა იცი რო ჩაგდებული თამაშის მერე სკამზე მოჯდები 2მაგად მოტივირებული ხარ.
იგივე ხდებოდა ნახევარდაცვაში.მოდრიჩი კროოსი კაზე ვერ გრძნობდნენ ვერანაირ კონკურენციას.სკამზე არ იჯდა ისეთი ტიპი ვინც გაატრაკებდა და სასტარტოზე ექნებოდა პრეტენზია.სებალოსისგან ლორენტესგან რა კონკურენცია უნდა იგრძნო გეკითხებით? რაბიოს მოყვანა ძაან საჭიროა თანაც უფასოდ დავითრევთ.თან სასტარტოზეც გაიწევს რორამე.კოვას დაბრუნდება და ეს ორი უკვე დიდი ძალაა.
-----------------------
ვენგერი 26 წელი = 0 ჩემპიონთა ლიგა
ფერგიუსონი 26 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
მოურინიო 17 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
გვარდიოლა 10 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა


ზიდანი 2.5 წელი 3 ჩემპიონთა ლიგა :)

29

8 აპრილი 2019 15:00

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2334
ციტატა: kontaqti
ციტატა: ilarioni
ასეც უნდა მოიქცეს წესით მაგრამ ვარანის გაშვება იქნება შეცდომა

Kii ratqmaunda rafa arunda gaushvan magram tu ar moisvena da mainc mounda wasvla wava da eg iqneba arc girs mag dros dakaveba

ციტატა: Bordo
როდესაც ასეთი დონის ფეხბურთელებზეა საუბარი და მცველის გაცვლა ხდება შემტევი ნახევარმცველის პოზიციის ადამიანში მათი ღირებულება ყოვლთვის განსხვავებული იქნება ამიტომ ერთი-ერთში გაცვლას არავინ მოინდომებს,მასე ერჩივნბათ ფული მიიღონ მისი ღირებულებიდან გამომდინარე.მე კი დიდი იმედი მაქვს რომ ვარანი არ შეიცვლის გუნდს და კიდევ დიდი ხნით დარჩება აქ.

Gansxvaveba isaa mere rom.pogba rasac warmoadgens tavis poziciaze rafa magaze uketesia aseve tavis poziciaze amitom araa pogba aranairad masze dzviri tore mcvelebis fasi ro naklebia ki vici

მარტო ფეხბურთელის კლასიდან გამომდინარე რომ არ ხდება მისი ფასის შეფასება ეგ ორივემ კარგად ვიცით,რეკლამებიდან საკმაოდ დიდი შემოსავალიც წევს მის ფასს.ასე რომ ვთქვათ პოგბა უფრო ბრენდულია მარკეტინგული თვალსაზრისით ვიდრე ვარანი,ამიტომაც თავისებურად ერთნაირი ფასი ვერანაირად ექნებათ გვინდა თუ არა ეს ჩვენ.

30

8 აპრილი 2019 15:01

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: kontaqti
ციტატა: ilarioni
ასეც უნდა მოიქცეს წესით მაგრამ ვარანის გაშვება იქნება შეცდომა

Kii ratqmaunda rafa arunda gaushvan magram tu ar moisvena da mainc mounda wasvla wava da eg iqneba arc girs mag dros dakaveba

ციტატა: Bordo
როდესაც ასეთი დონის ფეხბურთელებზეა საუბარი და მცველის გაცვლა ხდება შემტევი ნახევარმცველის პოზიციის ადამიანში მათი ღირებულება ყოვლთვის განსხვავებული იქნება ამიტომ ერთი-ერთში გაცვლას არავინ მოინდომებს,მასე ერჩივნბათ ფული მიიღონ მისი ღირებულებიდან გამომდინარე.მე კი დიდი იმედი მაქვს რომ ვარანი არ შეიცვლის გუნდს და კიდევ დიდი ხნით დარჩება აქ.

Gansxvaveba isaa mere rom.pogba rasac warmoadgens tavis poziciaze rafa magaze uketesia aseve tavis poziciaze amitom araa pogba aranairad masze dzviri tore mcvelebis fasi ro naklebia ki vici

ხოდა სუ არ გაუშვებს მანჩესტერი და უფრო მოგებულებიც დარჩებიან. 1-1ში გაცვლა წარმოუდგენელია და არც დათანხმდება მანიუ. ჯერ 180ს ითხოვს პოგბაში და ვარანი 180 ღირს? არც პოგბა ღირს მარა ითხოვს და მიდი და შეეწინააღმდეგეთ თუ რეალი არ გაუშვებს ვარანს აგერ ბარსამ თუ დე ლიხტი ითრია ალბათ უმტიტს გაუშვებენ ასე 70-80 ად და ეგაც გააძლიერებთ მაგრად და რო იწერება ბეილში 120ს იხდის მანიუვო ეგ არის სრული სისულელე რა 120 მაგ ხეიბარში 120ს კი არა 80საც არ გადაიხდის მანიუ მაგათი პრიორიტეტი სანჩოა 100 მილიონს იხდიან. ბეილი ზაფხულში 30ის ხდება და მაგაში მაგხელა თანხის გადახდა სრული სისულელე და აფსურდია ალბათ ისევ თქვენთან დარჩება ბეილი გაისადაც ან წავა ასე 70ად

31

8 აპრილი 2019 15:07

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 8997
ციტატა: hip hop
წელს რეალის ერთერთი უმთავრესი პრობლემა იყო სუსტი სკამი.ვარანი და რამოსი მთელი წელი ვერ გრძნობდნენ კონკურენციას.ნაჩო არაფერს ითხოვს და ვალეხო სადაა თვითონაც არ იცის.ამიტომ მილიტაოს ტრანსფერი ძალიან კარგია.კონკურენციის პირობებში,როცა იცი რო ჩაგდებული თამაშის მერე სკამზე მოჯდები 2მაგად მოტივირებული ხარ.
იგივე ხდებოდა ნახევარდაცვაში.მოდრიჩი კროოსი კაზე ვერ გრძნობდნენ ვერანაირ კონკურენციას.სკამზე არ იჯდა ისეთი ტიპი ვინც გაატრაკებდა და სასტარტოზე ექნებოდა პრეტენზია.სებალოსისგან ლორენტესგან რა კონკურენცია უნდა იგრძნო გეკითხებით? რაბიოს მოყვანა ძაან საჭიროა თანაც უფასოდ დავითრევთ.თან სასტარტოზეც გაიწევს რორამე.კოვას დაბრუნდება და ეს ორი უკვე დიდი ძალაა.

Kaco tan ambob ukonkurentoebi iyvneno da romelia konkurentunariani rabio tu kovachichi? Orive erti xuia reals aicileblad chirdeba modrichis shemcvleli kante idealuri iqneboda realistvia. Kovachichisnairebi doxuia yavs reala skamze. Aseve rabio ras izavs realshi egec sakitxavia mara arc egaa dziritadis kaci aranairad. Erti isaa gvardiola ar izavs torem de bruinic idealuri iqneboda realistvis

ციტატა: Bordo
მარტო ფეხბურთელის კლასიდან გამომდინარე რომ არ ხდება მისი ფასის შეფასება ეგ ორივემ კარგად ვიცით,რეკლამებიდან საკმაოდ დიდი შემოსავალიც წევს მის ფასს.ასე რომ ვთქვათ პოგბა უფრო ბრენდულია მარკეტინგული თვალსაზრისით ვიდრე ვარანი,ამიტომაც თავისებურად ერთნაირი ფასი ვერანაირად ექნებათ გვინდა თუ არა ეს ჩვენ.

Modi ase vtqvat peresi marketingis gamo shav fexburtelebs ar yidulobs

ციტატა: Wtf man
ხოდა სუ არ გაუშვებს მანჩესტერი და უფრო მოგებულებიც დარჩებიან. 1-1ში გაცვლა წარმოუდგენელია და არც დათანხმდება მანიუ. ჯერ 180ს ითხოვს პოგბაში და ვარანი 180 ღირს? არც პოგბა ღირს მარა ითხოვს და მიდი და შეეწინააღმდეგეთ თუ რეალი არ გაუშვებს ვარანს აგერ ბარსამ თუ დე ლიხტი ითრია ალბათ უმტიტს გაუშვებენ ასე 70-80 ად და ეგაც გააძლიერებთ მაგრად და რო იწერება ბეილში 120ს იხდის მანიუვო ეგ არის სრული სისულელე რა 120 მაგ ხეიბარში 120ს კი არა 80საც არ გადაიხდის მანიუ მაგათი პრიორიტეტი სანჩოა 100 მილიონს იხდიან. ბეილი ზაფხულში 30ის ხდება და მაგაში მაგხელა თანხის გადახდა სრული სისულელე და აფსურდია ალბათ ისევ თქვენთან დარჩება ბეილი გაისადაც ან წავა ასე 70ად

Ar gacvlis da nu gacvlis exla ityvi regilons vachechebt. Es chavardnili sezoni rom ara rafa ganvlili sezonshi yvela mcvelze magla idga essezoni kode mtlianad gundma chaisvara da atenis yvela mag kacs yvelafers.

32

8 აპრილი 2019 15:10

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3480
ციტატა: kontaqti
Kaco tan ambob ukonkurentoebi iyvneno da romelia konkurentunariani rabio tu kovachichi? Orive erti xuia reals aicileblad chirdeba modrichis shemcvleli kante idealuri iqneboda realistvia. Kovachichisnairebi doxuia yavs reala skamze. Aseve rabio ras izavs realshi egec sakitxavia mara arc egaa dziritadis kaci aranairad. Erti isaa gvardiola ar izavs torem de bruinic idealuri iqneboda realistvis

შენ თუ სებალოსსა და კოვაჩიჩს შორის განსხვავებას ვერ ხედავ არ ვიცი რა.ცა და დედამიწაა განსხვავება.კაცი ჩელსის ძირითადს თამაშობს მთელი წელია.რეალშიც რა სასარგებლო იყო აღარ დავიწყებ საუბარს მაგაზე.სებალოსს ვინ გააკარებს ჩელსის ძირითადს.რაბიოც 3 წელი პსჟს ძირითადის კაცი იყო.მასშტაბებში დიდი განსხვავებაა სად სებალოსი-ლორენტე და სად კოვაჩიჩი-რაბიო
-----------------------
ვენგერი 26 წელი = 0 ჩემპიონთა ლიგა
ფერგიუსონი 26 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
მოურინიო 17 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
გვარდიოლა 10 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა


ზიდანი 2.5 წელი 3 ჩემპიონთა ლიგა :)

33

8 აპრილი 2019 15:14

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: kontaqti
ციტატა: hip hop
წელს რეალის ერთერთი უმთავრესი პრობლემა იყო სუსტი სკამი.ვარანი და რამოსი მთელი წელი ვერ გრძნობდნენ კონკურენციას.ნაჩო არაფერს ითხოვს და ვალეხო სადაა თვითონაც არ იცის.ამიტომ მილიტაოს ტრანსფერი ძალიან კარგია.კონკურენციის პირობებში,როცა იცი რო ჩაგდებული თამაშის მერე სკამზე მოჯდები 2მაგად მოტივირებული ხარ.
იგივე ხდებოდა ნახევარდაცვაში.მოდრიჩი კროოსი კაზე ვერ გრძნობდნენ ვერანაირ კონკურენციას.სკამზე არ იჯდა ისეთი ტიპი ვინც გაატრაკებდა და სასტარტოზე ექნებოდა პრეტენზია.სებალოსისგან ლორენტესგან რა კონკურენცია უნდა იგრძნო გეკითხებით? რაბიოს მოყვანა ძაან საჭიროა თანაც უფასოდ დავითრევთ.თან სასტარტოზეც გაიწევს რორამე.კოვას დაბრუნდება და ეს ორი უკვე დიდი ძალაა.

Kaco tan ambob ukonkurentoebi iyvneno da romelia konkurentunariani rabio tu kovachichi? Orive erti xuia reals aicileblad chirdeba modrichis shemcvleli kante idealuri iqneboda realistvia. Kovachichisnairebi doxuia yavs reala skamze. Aseve rabio ras izavs realshi egec sakitxavia mara arc egaa dziritadis kaci aranairad. Erti isaa gvardiola ar izavs torem de bruinic idealuri iqneboda realistvis

ციტატა: Bordo
მარტო ფეხბურთელის კლასიდან გამომდინარე რომ არ ხდება მისი ფასის შეფასება ეგ ორივემ კარგად ვიცით,რეკლამებიდან საკმაოდ დიდი შემოსავალიც წევს მის ფასს.ასე რომ ვთქვათ პოგბა უფრო ბრენდულია მარკეტინგული თვალსაზრისით ვიდრე ვარანი,ამიტომაც თავისებურად ერთნაირი ფასი ვერანაირად ექნებათ გვინდა თუ არა ეს ჩვენ.

Modi ase vtqvat peresi marketingis gamo shav fexburtelebs ar yidulobs

ციტატა: Wtf man
ხოდა სუ არ გაუშვებს მანჩესტერი და უფრო მოგებულებიც დარჩებიან. 1-1ში გაცვლა წარმოუდგენელია და არც დათანხმდება მანიუ. ჯერ 180ს ითხოვს პოგბაში და ვარანი 180 ღირს? არც პოგბა ღირს მარა ითხოვს და მიდი და შეეწინააღმდეგეთ თუ რეალი არ გაუშვებს ვარანს აგერ ბარსამ თუ დე ლიხტი ითრია ალბათ უმტიტს გაუშვებენ ასე 70-80 ად და ეგაც გააძლიერებთ მაგრად და რო იწერება ბეილში 120ს იხდის მანიუვო ეგ არის სრული სისულელე რა 120 მაგ ხეიბარში 120ს კი არა 80საც არ გადაიხდის მანიუ მაგათი პრიორიტეტი სანჩოა 100 მილიონს იხდიან. ბეილი ზაფხულში 30ის ხდება და მაგაში მაგხელა თანხის გადახდა სრული სისულელე და აფსურდია ალბათ ისევ თქვენთან დარჩება ბეილი გაისადაც ან წავა ასე 70ად

Ar gacvlis da nu gacvlis exla ityvi regilons vachechebt. Es chavardnili sezoni rom ara rafa ganvlili sezonshi yvela mcvelze magla idga essezoni kode mtlianad gundma chaisvara da atenis yvela mag kacs yvelafers.

ძაან ადვილი მისახვედრია რო 1-1ში არ გაცვლის დეილი მეილმა დაწერა მანიუმ პოგბას უარი განუცხადა გუნდიდან წასვლაზეო ანუ არ გაცვლის არავიში რა არც ფულში გაყიდის და მართლებიც იქნებიან გუნდს აწყობენ და ეხლა ნახევარსაცვის ლიდერს სადმე გაუშვებენ ეგენი? ამ ზაფხულს სანჩო მარჯვენა მცველი უმტიტი ვარანიდან ერთი და ერთი ტოპ კლასის ნახევარმცველი რო ითრიონ სერიოზული ძალა იქნება მანიუ გაისად

ციტატა: hip hop
ციტატა: kontaqti
Kaco tan ambob ukonkurentoebi iyvneno da romelia konkurentunariani rabio tu kovachichi? Orive erti xuia reals aicileblad chirdeba modrichis shemcvleli kante idealuri iqneboda realistvia. Kovachichisnairebi doxuia yavs reala skamze. Aseve rabio ras izavs realshi egec sakitxavia mara arc egaa dziritadis kaci aranairad. Erti isaa gvardiola ar izavs torem de bruinic idealuri iqneboda realistvis

შენ თუ სებალოსსა და კოვაჩიჩს შორის განსხვავებას ვერ ხედავ არ ვიცი რა.ცა და დედამიწაა განსხვავება.კაცი ჩელსის ძირითადს თამაშობს მთელი წელია.რეალშიც რა სასარგებლო იყო აღარ დავიწყებ საუბარს მაგაზე.სებალოსს ვინ გააკარებს ჩელსის ძირითადს.რაბიოც 3 წელი პსჟს ძირითადის კაცი იყო.მასშტაბებში დიდი განსხვავებაა სად სებალოსი-ლორენტე და სად კოვაჩიჩი-რაბიო

კოვაჩიჩს უთქვია არ მინდა დაბრუნებაო ეგრე დაიწერა

34

8 აპრილი 2019 15:15

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2334
kontaqti-მარკეტინგული თვალსაზრისი კიდევ ერთი წინა პირობაა იმის თუ რატომ შეიძლება ღირდეს ვარანზე მეტი პოგბა,თორემ არავის უთქვამს რომ პერესმა შეიძება მხოლოდ მარკეტინგული თვალსაზრისით იყიდოს პოგბა.ფასებზე ვსაუბრობდით და ეს ერთ-ერთი დამახასიათებელი თვისებაა ფასის ზრდის.ნუ რა და როგორ მოხდება კი გავიგებთ ზაფხულში.

ციტატა: rivaldo10
ციტატა: Bordo
მანჩესტერი ხელმძღვანელობა ვიგულისხმე.თავისი წამყვანი ფეხბურთელის გაცვლა ისეთ ადამიანში რომელიც ნახევარ სეზონს ლაზარეთში ატარებს და შემდეგ დიდად ფორმაშიც ვერ შედის არამგონია სწორი გადაწყვეტილება იყოს

ჰაჰა გასაგაგებია პირიქით გავიგე. მაგაში მართალი ხარ.. მგრამ თუ ოთხეულში ვერ შეძვრა მანუ მაშინ ძალიან გაუჭირდებათ მისი შენარჩუნება.

გეთანხმები,ძალიან გაუჭირდებათ პოგბას შენარჩუნებაც და დეხეასიც.

35

8 აპრილი 2019 15:16

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 8997
ციტატა: hip hop
შენ თუ სებალოსსა და კოვაჩიჩს შორის განსხვავებას ვერ ხედავ არ ვიცი რა.ცა და დედამიწაა განსხვავება.კაცი ჩელსის ძირითადს თამაშობს მთელი წელია.რეალშიც რა სასარგებლო იყო აღარ დავიწყებ საუბარს მაგაზე.სებალოსს ვინ გააკარებს ჩელსის ძირითადს.რაბიოც 3 წელი პსჟს ძირითადის კაცი იყო.მასშტაბებში დიდი განსხვავებაა სად სებალოსი-ლორენტე და სად კოვაჩიჩი-რაბიო

Ai realurad saidanac arunda gadaxedo dgrvandeli chelsi aris sadgac seviliis doneze da seviliis dziritadshi ki iqneboda sebaliosi mattan rom iyos da bevrad uketesadac vidre kovachichi. Magan rakitichs ro gza gauntavisufla ai im wuts damtavrda misi kariera madridis realshi. Rac sheexeba rabios ki vici rom sebaliosze uketesia magram 6 tvis utamashebeli modis realshi egreve amxela.mashtabebze da gauwios konkurencia im samidan romelimes rtulia dzalian. Nu 3 ves ara ufro ors imitom rom realurad modrichs tavis piradinshemcvlelinchirdeba ukve dzalit aris gundshi

36

8 აპრილი 2019 15:19

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3480
ციტატა: Wtf man
კოვაჩიჩს უთქვია არ მინდა დაბრუნებაო ეგრე დაიწერა

თუ მართლა არ უნდა მაშინ არ უნდა დააკავონ.იგივე ვარანსაც თუ უნდა წასვლა არ უნდა შეუშალონ ხელი.კაი მაყუთს კი აიღებენ ისე გაყიდული მოთამაშეებიდან.
ბეილი-60 ნავასი-20 კოვა-50 ვარანი -80
ერთად 210 მილიონი გამოდის.

ვარანი თუ წავა უეჭველი სკრინიარია მოსაყვანი ეგეც ერთი 80 მილიონი კი დაჯდება მარა ძაან მაგარია + ახალგაზრდა
-----------------------
ვენგერი 26 წელი = 0 ჩემპიონთა ლიგა
ფერგიუსონი 26 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
მოურინიო 17 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
გვარდიოლა 10 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა


ზიდანი 2.5 წელი 3 ჩემპიონთა ლიგა :)

37

8 აპრილი 2019 15:22

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 8997
ციტატა: Wtf man
ძაან ადვილი მისახვედრია რო 1-1ში არ გაცვლის დეილი მეილმა დაწერა მანიუმ პოგბას უარი განუცხადა გუნდიდან წასვლაზეო ანუ არ გაცვლის არავიში რა არც ფულში გაყიდის და მართლებიც იქნებიან გუნდს აწყობენ და ეხლა ნახევარსაცვის ლიდერს სადმე გაუშვებენ ეგენი? ამ ზაფხულს სანჩო მარჯვენა მცველი უმტიტი ვარანიდან ერთი და ერთი ტოპ კლასის ნახევარმცველი რო ითრიონ სერიოზული ძალა იქნება მანიუ გაისად

Gamagijebt ra ar gaushveben kiara titon arunda imitom ro umotivacio da fulis mona fexburtelia tavxedic pirdapiri mnishvnelobit da magas realshi egre aravin atavxedebs. Mec minda gundshi dzaan didi potenciali aqvs mara araa mainc sareale fexburteli. Tan sashinlad utavmoyvareoao wixlis rtymit gaagdes gundidan da fulis gamo sheudzvra evropaligaze motamashe fulis tomaras

ციტატა: Bordo
მარკეტინგული თვალსაზრისი კიდევ ერთი წინა პირობაა იმის თუ რატომ შეიძლება ღირდეს ვარანზე მეტი პოგბა,თორემ არავის უთქვამს რომ პერესმა შეიძება მხოლოდ მარკეტინგული თვალსაზრისით იყიდოს პოგბა.ფასებზე ვსაუბრობდით და ეს ერთ-ერთი დამახასიათებელი თვისებაა ფასის ზრდის.ნუ რა და როგორ მოხდება კი გავიგებთ ზაფხულში.

Girs da afaseben mag tanxas eg ertia da reali ramdenad izavs magas meore. Egre reshfordsac 100 miliojs afaseben da marsials 80 mara 50 ar girs arc erti

38

8 აპრილი 2019 15:22

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: hip hop
ციტატა: Wtf man
კოვაჩიჩს უთქვია არ მინდა დაბრუნებაო ეგრე დაიწერა

თუ მართლა არ უნდა მაშინ არ უნდა დააკავონ.იგივე ვარანსაც თუ უნდა წასვლა არ უნდა შეუშალონ ხელი.კაი მაყუთს კი აიღებენ ისე გაყიდული მოთამაშეებიდან.
ბეილი-60 ნავასი-20 კოვა-50 ვარანი -80
ერთად 210 მილიონი გამოდის.

ვარანი თუ წავა უეჭველი სკრინიარია მოსაყვანი ეგეც ერთი 80 მილიონი კი დაჯდება მარა ძაან მაგარია + ახალგაზრდა

აი რეალური ფასები ეგენია რაც ჩამოწერე მაგ ხალხის დაჟე ნავასის 30ად გაყიდვა შეილება . აქ რო წერენ ბეილი 120იო ვარანი 120იო ვინ გადაიხდის მაგათში მაგდენს. პლიუს მაგ ფულს 45 მილიონი მიამატე ხამესის გამოსასყიდი რომლესაც ბავარია გადაიხდის დიდი ალბათობით კაი მაყუთს აიღებენ გაყიდვებით

39

8 აპრილი 2019 15:22

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3480
ციტატა: kontaqti
. Rac sheexeba rabios ki vici rom sebaliosze uketesia magram 6 tvis utamashebeli modis realshi egreve amxela.mashtabebze da gauwios konkurencia im samidan romelimes rtulia dzalian. Nu 3 ves ara ufro ors imitom rom realurad modrichs tavis piradinshemcvlelinchirdeba ukve dzalit aris gundshi

ხო მარა ის პლიუსი აქვს რაბიოს ტრანსფერს რო უფასოდ მოდის.
-----------------------
ვენგერი 26 წელი = 0 ჩემპიონთა ლიგა
ფერგიუსონი 26 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
მოურინიო 17 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
გვარდიოლა 10 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა


ზიდანი 2.5 წელი 3 ჩემპიონთა ლიგა :)

40

8 აპრილი 2019 15:26

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3480
ციტატა: Wtf man
აი რეალური ფასები ეგენია რაც ჩამოწერე მაგ ხალხის დაჟე ნავასის 30ად გაყიდვა შეილება . აქ რო წერენ ბეილი 120იო ვარანი 120იო ვინ გადაიხდის მაგათში მაგდენს. პლიუს მაგ ფულს 45 მილიონი მიამატე ხამესის გამოსასყიდი რომლესაც ბავარია გადაიხდის დიდი ალბათობით კაი მაყუთს აიღებენ გაყიდვებით

კი თან არაფერი არ იკარგება ისეთი.ბეილი რა ჩემ ფეხებს მიკეთებდა მთელი წელი.ნავასის წასვლაც არაფერი კურტუა დადგება.ერთი ვარანი იქნება შკრინიარით ჩასანაცვლებელი.აზარის 100 მილიონს ისეც აიღებენ გაყიდვებით და იოვიჩის 60ად ყიდვაც მოხერხდება.რაბიოც მოიყვანონ და ჯერ ჯერობით არაფერი უნდა ამ რეალს.ის ფული რაც აქვთ ტრანსფერებისთვის შეინახონ და მბაპეს მოახმარონ 2-3 წელიწადში
-----------------------
ვენგერი 26 წელი = 0 ჩემპიონთა ლიგა
ფერგიუსონი 26 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
მოურინიო 17 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
გვარდიოლა 10 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა


ზიდანი 2.5 წელი 3 ჩემპიონთა ლიგა :)

41

8 აპრილი 2019 15:26

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 8997
ციტატა: hip hop
ხო მარა ის პლიუსი აქვს რაბიოს ტრანსფერს რო უფასოდ მოდის.

Mec minda rom movides rabio magram eg magat konkurenciit ver sheashinebs egaa saqme. Cota iseti undat magat ro aukankaldet erti adgili

42

8 აპრილი 2019 15:30

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3480
ციტატა: kontaqti
ციტატა: hip hop
ხო მარა ის პლიუსი აქვს რაბიოს ტრანსფერს რო უფასოდ მოდის.

Mec minda rom movides rabio magram eg magat konkurenciit ver sheashinebs egaa saqme. Cota iseti undat magat ro aukankaldet erti adgili

არავინ დაჯდება ძაან მაღალი დონის სკამზე.თან რაბიო მართლა არაა ეგეთი ცუდი.პროსტა თვითონ თუ უნდა მოსვლა ეგაა და ეგ.მაგას ასნავნოი ენდომება უეჭველი და არამგონია მოვიდეს რეალში.წავა სადმე ინგლისში ან იტალიაში.
-----------------------
ვენგერი 26 წელი = 0 ჩემპიონთა ლიგა
ფერგიუსონი 26 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
მოურინიო 17 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
გვარდიოლა 10 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა


ზიდანი 2.5 წელი 3 ჩემპიონთა ლიგა :)

43

8 აპრილი 2019 15:32

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 8997
ციტატა: hip hop
არავინ დაჯდება ძაან მაღალი დონის სკამზე.თან რაბიო მართლა არაა ეგეთი ცუდი.პროსტა თვითონ თუ უნდა მოსვლა ეგაა და ეგ.მაგას ასნავნოი ენდომება უეჭველი და არამგონია მოვიდეს რეალში.წავა სადმე ინგლისში ან იტალიაში.

Pirvel rigshi swored asnavnoi gvinda aba am kroosis da modrichis chajmis yureba gvinda kide? Kroosi axalgazrda mainc aris da kide izavs tavisas mara modrichi ro daberda ar uyureb? Sadacaa 34 gaxdebaaucileblad chirdeba shemcvleli pirdapiri

44

8 აპრილი 2019 17:23

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მოკლედ მეცოდება ეს რეალი უკვე. ყოვლად უქნარების ხროვაა. ჯერ იყო და რონალდინიო არ ახარებდა რეალს. მერე გვარდიოლა მოვიდა და რამდენჯერ აწამა სამეფო კლუბი, მესიზე აღარაფერს ვამბობ. სულ დიდი ანგარიშებით უგებს ბარსელონა რეალს. ჯერ იყო და 6-2 შეარცხვინა ბარსამ რეალი ბერნაბეუზე თავისივე პუბლიკის წინ. მერე იყო და 5-0 მოიგო კიდევ ერთხელ დიდი ანგარიშით ბარსამ. წავიდა გვადიოლა და უკვე ენრიკემ დაიწყო რეალის დაჩმორეება. კიდევ ერთხელ დიდი ანგარიშით 4-0 მოუგო რეალს ბერნაბეუზე ბარსამ, თან მესის გარეშე. შემდეგ უკვე 3-0 მოუგო ბარსამ რეალს კიდევ ბერნაბეუზე, ამჯერად ვალვერდეს მეთაურობით. ამ სეზონში კიდევ ერთი კლასიკო მოიგო ბარსამ დიდი ანგარიშით 5-1, ბოლო კლასიკო კი 3-0 მოიგო ბარსამ კიდევ ბერნაბეუზე. მოკლედ ბარსა რეალს სულ არცხვენს. არა რა ვალოსაც როგორ უყვარს რეალთან დიდი ანგარიშები უკვე 3 ჯერ ვნახეთ😃😃😃 ორჯერ 0:3 0:3 ბერნალეოზე და ერთხელალაც 5:1 კამპნოუზე😂😂😂😂

45

8 აპრილი 2019 21:41

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Krepin diatta
მოკლედ მეცოდება ეს რეალი უკვე. ყოვლად უქნარების ხროვაა. ჯერ იყო და რონალდინიო არ ახარებდა რეალს. მერე გვარდიოლა მოვიდა და რამდენჯერ აწამა სამეფო კლუბი, მესიზე აღარაფერს ვამბობ. სულ დიდი ანგარიშებით უგებს ბარსელონა რეალს. ჯერ იყო და 6-2 შეარცხვინა ბარსამ რეალი ბერნაბეუზე თავისივე პუბლიკის წინ. მერე იყო და 5-0 მოიგო კიდევ ერთხელ დიდი ანგარიშით ბარსამ. წავიდა გვადიოლა და უკვე ენრიკემ დაიწყო რეალის დაჩმორეება. კიდევ ერთხელ დიდი ანგარიშით 4-0 მოუგო რეალს ბერნაბეუზე ბარსამ, თან მესის გარეშე. შემდეგ უკვე 3-0 მოუგო ბარსამ რეალს კიდევ ბერნაბეუზე, ამჯერად ვალვერდეს მეთაურობით. ამ სეზონში კიდევ ერთი კლასიკო მოიგო ბარსამ დიდი ანგარიშით 5-1, ბოლო კლასიკო კი 3-0 მოიგო ბარსამ კიდევ ბერნაბეუზე. მოკლედ ბარსა რეალს სულ არცხვენს. არა რა ვალოსაც როგორ უყვარს რეალთან დიდი ანგარიშები უკვე 3 ჯერ ვნახეთ😃😃😃 ორჯერ 0:3 0:3 ბერნალეოზე და ერთხელალაც 5:1 კამპნოუზე😂😂😂😂

11-1 და ყველაფერი ნათქვამია
როგორ არ გრცხვენიათ პროსტა ზედიზედ სამი წელი ,,მსოფლიოს საუკეთესო კლუბს,, იტალიის მიძაღლებული გუნდები რო ყრიდნენ
მაშინ სად იყო ლიონელ გალაქტიკო ??
და ძალიან გთხოვთ რეალის ზედიზედ სამ ლიგაზე ნუ დავიბოღმებიტ :დ

46

8 აპრილი 2019 22:04

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Ubralod sircxvilia barsas fanebis sasacili ro gaxdebi visac ar daezara yvelam gamoagdo ligidan

47

9 აპრილი 2019 17:06

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Zaza2000
Ubralod sircxvilia barsas fanebis sasacili ro gaxdebi visac ar daezara yvelam gamoagdo ligidan

10000000%

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

რეკლამა

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 ბელინგემი 16
2 დოვბიკი 16
3 მაიორალი 15
4 ბუდიმირი 15

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 რეალი 6 6 0 0 18
2 ნაპოლი 6 3 1 2 10
3 ბრაგა 6 1 1 4 4
4 იუნიონ ბერლინი 6 0 2 4 2

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...

4-3-3
4-4-2
4-2-3-1



მთვლელები

საიტის არქივი:

აპრილი 2024 (236)
მარტი 2024 (335)
თებერვალი 2024 (456)
იანვარი 2024 (411)
დეკემბერი 2023 (372)
ნოემბერი 2023 (391)