მოდრიჩმა „რეალის“ მაისურით მე-200 მატჩი მოიგო

ლუკა მოდრიჩმა „სელტასთან“ დაპირისპირებაში საიუბილეო შედეგი დააფიქსირა...


ხორვატი ფეხბურთელი სამეფო კლუბში მეშვიდე სეზონს ატარებს და მე-200 დაპირისპირება დაასრულა გამარჯვებით. საერთო ჯამში ნახევარმცველს 296 დაპირისპირება აქვს გამართული და სულ მალე შევა „300 მატჩიანთა“ კლუბში.

ლუკიტა სამეფო კლუბის ისტორიაში ერთ-ერთი ყველაზე ტიტულოვანი ფეხბურთელია. dle 10.1

  • Ramos
  • 17 მარტი 2019
  • 2053
  • 85

1

17 მარტი 2019 13:10

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 357
მარა ალბატ ზაფხულში დაგვტოვებს!

2

17 მარტი 2019 15:56

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4095
ასაკი თავასას შვრება მოუკლო წინა წლებთან შედარებით.
-----------------------
Hala Madrid.

3

17 მარტი 2019 16:16

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4
მოუკლო ამანაც, მაგრამ ასაკი ყველაფერს შვება. უდავოდ ბევრი აქ რეალისთვის გაკეთებული, და დასაფასებელი ადამიანია.

4

17 მარტი 2019 17:03

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 26
ლუკიტოოოო, ლეგენდავ <3

5

17 მარტი 2019 17:49

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4095
მოუგეთ რუს ღორებს რაგბში.
-----------------------
Hala Madrid.

6

17 მარტი 2019 18:10

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 272
სასიამოვნო საყურებელი იყო რუსეთში კიდევ ერთი თასის აღმართვა. ვერადავერ დაგვამარცხეს რუსებმა. ვენაცვალე ბიჭებს. მეამაყებით

სასიამოვნო საყურებელი იყო რუსეთში კიდევ ერთი თასის აღმართვა. ვერადავერ დაგვამარცხეს რუსებმა. ვენაცვალე ბიჭებს. მეამაყებით

სასიამოვნო საყურებელი იყო რუსეთში კიდევ ერთი თასის აღმართვა. ვერადავერ დაგვამარცხეს რუსებმა. ვენაცვალე ბიჭებს. მეამაყებით

7

17 მარტი 2019 18:52

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3272
ეს ატალანტა რა გუნდია მაინც ვერ გავიგე.ისეთ გუნდებს გაძუყნის გეგონება რაღაც სერიოზული გუნდი და ამ დროს მაჩანჩალა კიევოსთან აგებს.
-----------------------
სოლარი:ბენზემა ერთერთი საუკეთესოა.ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.ანჩელოტი:ბენზემა უნივერსალია,ის მეტია ვიდრე მხოლოდ ფორვარდი.პერესი:სხვა ფორვარდი?მე მსოფლიოს საუკეთესო 9 ანი მყავს

8

17 მარტი 2019 20:13

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1932
გილოცავთ მბაპე რეალის ფეხბურთელია მალე დადასტურდება

9

17 მარტი 2019 20:20

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1435
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ეს ატალანტა რა გუნდია მაინც ვერ გავიგე.ისეთ გუნდებს გაძუყნის გეგონება რაღაც სერიოზული გუნდი და ამ დროს მაჩანჩალა კიევოსთან აგებს.

მეც გამიფუჭა ბილეთი. მითუმეტეს სახლში თამაშობენ სასწაულად და ყველაზე უბედურ გუნდს ვერ მოუგეს.
-----------------------

10

17 მარტი 2019 20:24

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 100
ციტატა: ფლორენტინო
გილოცავთ მბაპე რეალის ფეხბურთელია მალე დადასტურდება

მართლა თუ ღადაობ ძმა სად ნახე?

11

17 მარტი 2019 20:30

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2754
მილიტაოს ვიდეო ვნახე და რას აკეთებს 50 მილიონისას გამაგებინეთ. ვაფშე ვერაფერი განსაკუთრებული ვერ შევამჩნიე მე. იმედია ვცდები...
-----------------------
ვენგერი 26 წელი = 0 ჩემპიონთა ლიგა
ფერგიუსონი 26 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
მოურინიო 17 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
გვარდიოლა 10 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა


ზიდანი 2.5 წელი 3 ჩემპიონთა ლიგა :)

12

17 მარტი 2019 20:34

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 18
ახალი დანილოა ეგ მილიტაო :))

13

17 მარტი 2019 20:38

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 18
ლივერპული რა უცნაური გუნდია, ეს სალაჰი კიდე ერთსეზონიანი ჩვარი გამოდგა.

14

17 მარტი 2019 20:40

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 6645
ციტატა: Sergi roberto
ლივერპული რა უცნაური გუნდია, ეს სალაჰი კიდე ერთსეზონიანი ჩვარი გამოდგა.

Mtlad magas nu vabralet yvelafers. Am sezonshi liverpuli atletikosgan dsniuvesgan arafrit gansxvavdeba da gundi rodesac 1-0 ze tamashobs dzalian rtulia am dros sheni shesadzleblobebi bolomde achveno. Tore salahi is rom ar arias rogoradac moiazrebdnen sharshan yvelam icic

15

17 მარტი 2019 20:42

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 633
ლივერპულმა იმენა 9 ქულა მეკარეების გლეობის გამო აიგო, ჯერ იყო და ვულზის მეკარემ ბურთი ხელიდან პირდაპირ ფირმინოს დაუგდო, მერე იყო ევეტონის მეკარემ გადადიოდა ბურთი და ოვიბს დაუგდო თავზე და ახლა ფულემის მეკარეს გაუვარდა ბურთი და მერე პენალი აიკიდა, მერე გამოვლენ და იტყვიან ლივერპული მსახურებს ტიტულსო, მაგათი იგბალმოხნული მერსისაიდელი დედა მოვხან :დ თან სიტიმ ლიჯბოი პრემიერ ლიგა არ მოიგოსო და ტოტენჰემთან აპახავებენ 2 მატჩი და ლივერს პორტო დაუგდეს, დაეგოთ მანჩესტერი ან ტოტე ან ბარსა, არა ყველაზე ლუზერები დაუგდეს :დ

16

17 მარტი 2019 20:45

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 18
ციტატა: totti10
ლივერპულმა იმენა 9 ქულა მეკარეების გლეობის გამო აიგო, ჯერ იყო და ვულზის მეკარემ ბურთი ხელიდან პირდაპირ ფირმინოს დაუგდო, მერე იყო ევეტონის მეკარემ გადადიოდა ბურთი და ოვიბს დაუგდო თავზე და ახლა ფულემის მეკარეს გაუვარდა ბურთი და მერე პენალი აიკიდა, მერე გამოვლენ და იტყვიან ლივერპული მსახურებს ტიტულსო, მაგათი იგბალმოხნული მერსისაიდელი დედა მოვხან :დ თან სიტიმ ლიჯბოი პრემიერ ლიგა არ მოიგოსო და ტოტენჰემთან აპახავებენ 2 მატჩი და ლივერს პორტო დაუგდეს, დაეგოთ მანჩესტერი ან ტოტე ან ბარსა, არა ყველაზე ლუზერები დაუგდეს :დ

პორტუ ამ სეზონში უკეთესი გუნდია და ლივერპული პირიქით, აი ნახე შეიძლება გაიფინოს პორტუმ.

17

17 მარტი 2019 20:46

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2419
ციტატა: totti10
თან სიტიმ ლიჯბოი პრემიერ ლიგა არ მოიგოსო და ტოტენჰემთან აპახავებენ 2 მატჩი და ლივერს პორტო დაუგდეს

და ვინ ჩააწყო ეგ ამბავი შენი ვარაუდით? :))

18

17 მარტი 2019 20:47

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 633
ციტატა: Special__One
ციტატა: totti10
თან სიტიმ ლიჯბოი პრემიერ ლიგა არ მოიგოსო და ტოტენჰემთან აპახავებენ 2 მატჩი და ლივერს პორტო დაუგდეს

და ვინ ჩააწყო ეგ ამბავი შენი ვარაუდით? :))


ინგლისურმა პუტანკებმა, რადგან წელს ყველა ლივერს უკოცნის, რასაც ვუკურებ თუ გუნდი ვერ იგებს რაგაცას მაიმუნობენ ხოლმე არამგონია ეს დამთხვევა იყოს ერთხელ შეიძლება ამგრამ უკვე 9 ქულა მოიპოვეს მასე :დ

19

17 მარტი 2019 20:49

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 6645
ციტატა: totti10

ინგლისურმა პუტანკებმა, რადგან წელს ყველა ლივერს უკოცნის, რასაც ვუკურებ თუ გუნდი ვერ იგებს რაგაცას მაიმუნობენ ხოლმე არამგონია ეს დამთხვევა იყოს ერთხელ შეიძლება ამგრამ უკვე 9 ქულა მოიპოვეს მასე :დ

Saqme isaa rom premier ligas siti moigebs da ligazec amoisvaven liverpuls

20

17 მარტი 2019 20:50

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 633
ციტატა: kontaqti
ციტატა: totti10

ინგლისურმა პუტანკებმა, რადგან წელს ყველა ლივერს უკოცნის, რასაც ვუკურებ თუ გუნდი ვერ იგებს რაგაცას მაიმუნობენ ხოლმე არამგონია ეს დამთხვევა იყოს ერთხელ შეიძლება ამგრამ უკვე 9 ქულა მოიპოვეს მასე :დ

Saqme isaa rom premier ligas siti moigebs da ligazec amoisvaven liverpuls


ნეტა სანაკრებოზე დაელეწოს ყველა ლიდერი ლივერპულს ნუ ვან დეიკი პირველ რიგში რომ ახლა ხვდებიან ტოტეს თუ ჩელსის და გაასწორებს რო წააგონ :დ

21

17 მარტი 2019 20:50

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2419
ციტატა: totti10
ინგლისურმა პუტანკებმა, რადგან წელს ყველა ლივერს უკოცნის, რასაც ვუკურებ თუ გუნდი ვერ იგებს რაგაცას მაიმუნობენ ხოლმე არამგონია ეს დამთხვევა იყოს ერთხელ შეიძლება ამგრამ უკვე 9 ქულა მოიპოვეს მასე :დ

ყველა ლივერპულს ულოკავს, თან ლიგის კენჭისყრაც ჩაუწყეს და მაინც სიტი უსწრებს? :)) ლოგიკური არაა რაღაც :)

22

17 მარტი 2019 20:52

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 6645
ციტატა: totti10
ნეტა სანაკრებოზე დაელეწოს ყველა ლიდერი ლივერპულს ნუ ვან დეიკი პირველ რიგში რომ ახლა ხვდებიან ტოტეს თუ ჩელსის და გაასწორებს რო წააგონ :დ

Ara ara. Minda yvela xodze iyos gansakitrebit van deiki da amosvas barcelonam mtlianad ert adgilze

23

17 მარტი 2019 20:54

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 633
ციტატა: Special__One
ციტატა: totti10
ინგლისურმა პუტანკებმა, რადგან წელს ყველა ლივერს უკოცნის, რასაც ვუკურებ თუ გუნდი ვერ იგებს რაგაცას მაიმუნობენ ხოლმე არამგონია ეს დამთხვევა იყოს ერთხელ შეიძლება ამგრამ უკვე 9 ქულა მოიპოვეს მასე :დ

ყველა ლივერპულს ულოკავს, თან ლიგის კენჭისყრაც ჩაუწყეს და მაინც სიტი უსწრებს? :)) ლოგიკური არაა რაღაც :)


სად უსწრებს სიტი ლივერი 1 ქულით წინაა, და ულოკავს რას ვეძახი იცი ტიპებს 9 ქულა იმენა აჩუქეს და სიტის როცა ხვდება ლუბოი გუნდი თავპირს შვებიან :დ

24

17 მარტი 2019 20:58

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2419
ციტატა: totti10
სად უსწრებს სიტი ლივერი 1 ქულით წინაა, და ულოკავს რას ვეძახი იცი ტიპებს 9 ქულა იმენა აჩუქეს და სიტის როცა ხვდება ლუბოი გუნდი თავპირს შვებიან :დ

ზაპასში აქვს თამაში, ჩათვალე უსწრებს :))

ხო არვიცი შენი აზრი გაქვს, რომელსაც არ ვეთანხმები :)) ნაჩუქარი ვერაფერი დავინახე მე :) მეკარეს ბურთი გაუვარდა და ჩაწყობილიასი არმჯერა მე :)

25

17 მარტი 2019 20:59

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 18
კლოპმა ასე უყო და ისეო რო ამბობენ გვარდიოლას და აგერ კიდევ ერთ ეპლს ახევს და ვეცერთი მოუგო კლოპმა :))

26

17 მარტი 2019 21:06

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 633
ციტატა: Special__One
ციტატა: totti10
სად უსწრებს სიტი ლივერი 1 ქულით წინაა, და ულოკავს რას ვეძახი იცი ტიპებს 9 ქულა იმენა აჩუქეს და სიტის როცა ხვდება ლუბოი გუნდი თავპირს შვებიან :დ

ზაპასში აქვს თამაში, ჩათვალე უსწრებს :))

ხო არვიცი შენი აზრი გაქვს, რომელსაც არ ვეთანხმები :)) ნაჩუქარი ვერაფერი დავინახე მე :) მეკარეს ბურთი გაუვარდა და ჩაწყობილიასი არმჯერა მე :)


ვულზის მეკარესაც, ევერონისაც, ფულემისაც და უტფორდისასაც, ყველას უვარდება ხელიდან ბურთი როცა ფრეა და თან ბოლოწუთზე?

27

17 მარტი 2019 21:13

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 750
ციტატა: totti10
ციტატა: Special__One
ციტატა: totti10
სად უსწრებს სიტი ლივერი 1 ქულით წინაა, და ულოკავს რას ვეძახი იცი ტიპებს 9 ქულა იმენა აჩუქეს და სიტის როცა ხვდება ლუბოი გუნდი თავპირს შვებიან :დ

ზაპასში აქვს თამაში, ჩათვალე უსწრებს :))

ხო არვიცი შენი აზრი გაქვს, რომელსაც არ ვეთანხმები :)) ნაჩუქარი ვერაფერი დავინახე მე :) მეკარეს ბურთი გაუვარდა და ჩაწყობილიასი არმჯერა მე :)


ვულზის მეკარესაც, ევერონისაც, ფულემისაც და უტფორდისასაც, ყველას უვარდება ხელიდან ბურთი როცა ფრეა და თან ბოლოწუთზე?

😂😂😂 mekareebi burts ugdebeno 😂😂😂😂 wlis komentari 😂😂😂 sitis ro am sezonshi golebi chautvales da afsaidebidan gatanilebi da penaltebi ro daudes iseti araferi minaxia me jer,es kide ambobs liverpuls exmarebiano 😂😂😂 tan mekareebi burts ugdebeno 😂 tan sitis ufro magrad etamashebiano 😂 roca evertonma achuqa tamashi ager livetan yvelaferi gadaibrdgnes da qulebi daakargvines dges ki gavardnilma fulhemma sezonshi sauketeso tamashi chaatara es ki reebs idzaxis 😂😂😂 ra gagamwarat liverma sharshan eseti 😂😂😂
-----------------------
ronaldinio:zizu ertadertia romelmac,brazilielebi arafrad chagvagdo
visente del boske: roca realis mwvrTneli viyavi barsa mxolod tavis dabadebis dges agnishnavda
"bolo atwleulis sauketeso gundebi barcelona, bayerni da iuventusia " pep gvardiola 😂😂😂

28

17 მარტი 2019 21:16

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2419
ციტატა: totti10
ვულზის მეკარესაც, ევერონისაც, ფულემისაც და უტფორდისასაც, ყველას უვარდება ხელიდან ბურთი როცა ფრეა და თან ბოლოწუთზე?

ვულვზს 0-2 მოუგეს წელს პრემიერლიგაში და არცარაფერი გავარდნია ხელიდან მეკარეს, არც ბოლო წუთებზე მოუგიათ :) უოტფორდი ორივე თამაშში გაანადგურეს, ევერტონმა კიდე ლივერპულის ჭისქვილზე წყალი დაასხას ეგ ხო ზღაპარია :)


29

17 მარტი 2019 21:16

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1435
ციტატა: totti10
ვულზის მეკარესაც, ევერონისაც, ფულემისაც და უტფორდისასაც, ყველას უვარდება ხელიდან ბურთი როცა ფრეა და თან ბოლოწუთზე?

ევერტონთან რომელ თამაშს გულისხმობ? ერთი მგონი უგოლოდ დასრულდა და მეორეში თუ მეკარის შეცდომით მოხდა რამე არმგონიაა მითუმეტეს ევერტონს ლივერპულისთვის რამე ეჩუქნა. პირიქით სახეს იძრობენ ოღონდ ლივერპულთან არ წააგონ ან მოუგონ და როცა სიტი შეხვდა მაგათ კი დაუწვნენ, ფანებიც საკუთარ კარში გაშვებულ გოლებს აღნიშნავდნენ :D
-----------------------

30

17 მარტი 2019 21:17

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4095
ციტატა: totti10
ვულზის მეკარესაც, ევერონისაც, ფულემისაც და უტფორდისასაც, ყველას უვარდება ხელიდან ბურთი როცა ფრეა და თან ბოლოწუთზე?

ხო ლივერპულს ულოკავენ და სიტი ხდება ზედიზედ ჩემპიონი თან, სიტი არ იმსახურებს მეთქი მაგას არ ვამბობ მაგრამ ფაქტია რომ სიტი ძლიერია, ისე ულოკავენ ინგლიშში ლივერპულს რომ 30 წელია ტიპებს ინგლისის ჩემპიონატი არ მოუგია.
-----------------------
Hala Madrid.

31

17 მარტი 2019 21:18

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2419
სიტის წინააღმდეგ არცდებიან დავიჯერო? :) შეცდომები ყველა თამაშში ხდება :)

32

17 მარტი 2019 21:19

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1435
ციტატა: Special__One
სიტის წინააღმდეგ არცდებიან დავიჯერო? :) შეცდომები ყველა თამაშში ხდება :)

ლიგაზე ნამდვილად დაჩაგრეს სიტი ცოტა ლივერპულთან მაგრამ ისიც უნდა ითქვას ლივერპული ბევრად სჯობდა, განსაკუთრებით ენფილზე, დააფარეს თავზე ყველაფერი. პრემიერ ლიგაში მიკერძოებაზე კი მგონი სისულელეა ფიქრი მართლა.
-----------------------

33

17 მარტი 2019 21:20

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2419
ციტატა: Axl
ფანებიც საკუთარ კარში გაშვებულ გოლებს აღნიშნავდნენ :D

wink ეგრეა :) ლივერპული რომ გაჩემპიონდეს მანდ სამოქალაქო ომი დაიწყება :))

34

17 მარტი 2019 21:24

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1435
ციტატა: Special__One
ეგრეა :) ლივერპული რომ გაჩემპიონდეს მანდ სამოქალაქო ომი დაიწყება :))

ორი ნაბიჯია, ბრძოლის ველიც იქვე აქვთ wink My Webpage
-----------------------

35

17 მარტი 2019 21:27

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4095
ციტატა: Axl

ევერტონთან რომელ თამაშს გულისხმობ? ერთი მგონი უგოლოდ დასრულდა და მეორეში თუ მეკარის შეცდომით მოხდა რამე არმგონიაა მითუმეტეს ევერტონს ლივერპულისთვის რამე ეჩუქნა. პირიქით სახეს იძრობენ ოღონდ ლივერპულთან არ წააგონ ან მოუგონ და როცა სიტი შეხვდა მაგათ კი დაუწვნენ, ფანებიც საკუთარ კარში გაშვებულ გოლებს აღნიშნავდნენ

მე რა მაინტერესებს იცი? ერთი ქალაქის გუნდები რატომ მტრობენ ერთმანეთს, რატომ არ აწყიბს ფანებს რომ თავიანთი ქალაქის გუნდი რომ გახდეს ჩემპიონი. სად ლივერპული ტიტულები და სადე ვერტონის და მაინც ვერ იტანენ ერთმანეთს.
-----------------------
Hala Madrid.

36

17 მარტი 2019 21:32

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2419
ციტატა: Axl
ციტატა: Special__One
ეგრეა :) ლივერპული რომ გაჩემპიონდეს მანდ სამოქალაქო ომი დაიწყება :))

ორი ნაბიჯია, ბრძოლის ველიც იქვე აქვთ wink My Webpage

wink მანდ ოჯახები ინგრევა ყოველი დერბის მერე :))

37

17 მარტი 2019 21:34

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1435
ციტატა: oto.reali
მე რა მაინტერესებს იცი? ერთი ქალაქის გუნდები რატომ მტრობენ ერთმანეთს, რატომ არ აწყიბს ფანებს რომ თავიანთი ქალაქის გუნდი რომ გახდეს ჩემპიონი. სად ლივერპული ტიტულები და სადე ვერტონის და მაინც ვერ იტანენ ერთმანეთს.

ჩემთვისაც ამოუხსნელია ეგ, ვერანაირად ვერ ვხვდები. თან ევერტონიაა გრანდი ხო არაა რომელიმე იმ ქალაქის მეორე გუნდის წარმატება არ სურდეთ ფანებს, ჩვეულებრივი გუნდიაა რომელსაც არაფრის მოგების თავი არ აქვს უბრალოდ სტაბილურად გამოდიოდეს პრემიერლიგაში ეს არის მაგათი მიზანი. იუნაიტედს და სიტის არ აქვთ მგონი ასეთი დამოკიდებულება რაც მაგათ, არადა სიტი ძალიან წინ არის დღეს მანჩესტერზე. შეიძლება მტრობენ კიდეც ერთმანეთს თუცმა მე ვერ შევამჩნიე განსაკუთრებული ზიზღი და მტრობა. შენ კარში გაშვებული გოლი რომ გიხარიაა იმის გამო შენი ქალაქის მეორე გუნდი ჩემპიონი არ გახდეს არ ვიცი რა დავარქვა. რეალმა რომ მოუგო ფინალში ლივერს იქაც რეალს ქომაგობდნენ შესაბამისად. ევერტონი კი არა საერთოდ როცა ყველა ინგლისური კლუბი გამოეთიშება ლიგას და ერთი დარჩება რატომ არ უნდა უგულშემატკივრონ იმ კლუბს ინგლისელებმა ნებისმიერი ქალაქიდან ვერ ვხვდები. winked
-----------------------

38

17 მარტი 2019 21:52

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2754
ციტატა: Sergi roberto
hip

მეც ეგრე მგონია რო ახალი დანილოა.მართალი რო ვთქვა არ მაქვს საერთოდ ლაივში მილიტაოს თამაში ნანახი,მარა ვიდეოებიდან რასაც ვუყურებ ვაფშე ვერაფერი ვერ შევამჩნიე.არაა ცუდი მარა მაქსიმუმ 30 მილიონი ღირს ამ ფასებითაც კი.
-----------------------
ვენგერი 26 წელი = 0 ჩემპიონთა ლიგა
ფერგიუსონი 26 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
მოურინიო 17 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
გვარდიოლა 10 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა


ზიდანი 2.5 წელი 3 ჩემპიონთა ლიგა :)

39

17 მარტი 2019 21:56

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4095
ციტატა: Axl
ქალაქიდან ვერ ვხვდები.

სწორად აღნიშნე ძმა გრანდი რომ იყოს ორივე გუნდის ერთი ქალაქიდან მესმის ერთმნეთს მტრობდნენ როცა ტიტულებით არ გინდა წამოგეწიოს, მაგრამ ევერტონის მაგალითზე სულ სხვაა გუნდს არაფერი მოუგია არასდროს და ეგეთი მტრობა რა პონტია. 2 ტურის წინ კიდევ არ მოაგებინეს ლივერპულს და ეგ შეიძლება ტიტულის ფასად დაუჯდეს ლივერპულს და ისინი კიდევ ხარობენ.
-----------------------
Hala Madrid.

40

17 მარტი 2019 22:03

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 18
სიტი სასწაულ ფეხბურთს თამაშობს, მაგათი და აიაქსის დაპირისპირება კაიფი იქნება ისე :))

41

17 მარტი 2019 22:05

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1435
ციტატა: hip hop
ციტატა: Sergi roberto
hip

მეც ეგრე მგონია რო ახალი დანილოა.მართალი რო ვთქვა არ მაქვს საერთოდ ლაივში მილიტაოს თამაში ნანახი,მარა ვიდეოებიდან რასაც ვუყურებ ვაფშე ვერაფერი ვერ შევამჩნიე.არაა ცუდი მარა მაქსიმუმ 30 მილიონი ღირს ამ ფასებითაც კი.

კარგი რაა რა ახალი დანილო, დანილოსთან რა შედარებაა. მილიტაოს ბევრადდ დიდი პოტენციალი აქვს ვიდრე ზემოთ ხსენებულს. ხშირად ვერც მე ვადევნებ თვალს მის თამაშებს მაგრამ რასაც ვუყურე ძალიან მოძრავი ფეხბურთელიაა, თამაში უხარია, კაცის მოტყუება შეუძლია მაღალია, თავზე თამაშიც იცის. დანილოც მაღალია მაგრამ მილიტაო ბევრად მირჩევნია ამ მხრივ. მოკლედ მე რასაც ვუყურე ძალიან კარგი მცველია დანილოს ნამდვილად ვერ შევადარებდი. არ ვიცი რეალში როგორ იქნება რადგან პორტუგალია და ესპანეთი განსხვავდება, მაგრამ მგონიაა გაამართლებს რეალში, თუ სასწაული ფეხბურთელი არ იქნება დანილოს ნამდვილად აჯობებს ეს ვიცი და სასარგებლოც იქნება გუნდისთვის.
-----------------------

42

17 მარტი 2019 22:14

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 18
ამ მანიუს რაღა უნდოდა? იმ ქამბექის მერე ოთხეულის შანსიც დაკარგეს თითქმის და ლიგაზე გაგიჟებული ლეო და კამანდა ელოდება, იმენა გახერხავენ მწარედ.

43

17 მარტი 2019 22:18

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1435
ციტატა: Sergi roberto
ამ მანიუს რაღა უნდოდა? იმ ქამბექის მერე ოთხეულის შანსიც დაკარგეს თითქმის და ლიგაზე გაგიჟებული ლეო და კამანდა ელოდება, იმენა გახერხავენ მწარედ.

რატო ჩამოწერე მანჩესტერი? სიტი უპრობლემოდ მოუგებს? what
-----------------------

44

17 მარტი 2019 22:20

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4095
მანჩესტერმა უნდა მოუგოს ახლა სიტის და ლივერპული იქნება წინ, მაგრამ გაუჭირდებათ, ლივერპულს უფრო რთული თამაშები დარჩა ისე.
-----------------------
Hala Madrid.

45

17 მარტი 2019 22:23

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 18
ციტატა: Axl
ციტატა: Sergi roberto
ამ მანიუს რაღა უნდოდა? იმ ქამბექის მერე ოთხეულის შანსიც დაკარგეს თითქმის და ლიგაზე გაგიჟებული ლეო და კამანდა ელოდება, იმენა გახერხავენ მწარედ.

რატო ჩამოწერე მანჩესტერი? სიტი უპრობლემოდ მოუგებს? what

სიტი ისეთ ფორმაშია ეჭვი არ მეპარება, მანჩესტერმა რა უნდა დაუპარირისპიროს? ის პსჟ-სთან შემთხვევით მოხდა სრულიად, არსენალმა ჩაუდო და სიტიც არ დააკლებს. შენ ახალი ხარ ისე? წლების წინ ვიყავი აქ და აღარავინ მახსოვს საერთოდ ვინც აქ არიან, სულ შეცვლილა ყველაფერი.

46

17 მარტი 2019 22:25

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 6645
ციტატა: Sergi roberto
ამ მანიუს რაღა უნდოდა? იმ ქამბექის მერე ოთხეულის შანსიც დაკარგეს თითქმის და ლიგაზე გაგიჟებული ლეო და კამანდა ელოდება, იმენა გახერხავენ მწარედ.

Mtlad dzalian didi imedic nu geqneba shen am barcelonasi..normalur gundtan ar utamashia am sezonshi. Ufro sworad normalir formashi myof gundtan

47

17 მარტი 2019 22:27

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 18
ციტატა: kontaqti
ციტატა: Sergi roberto
ამ მანიუს რაღა უნდოდა? იმ ქამბექის მერე ოთხეულის შანსიც დაკარგეს თითქმის და ლიგაზე გაგიჟებული ლეო და კამანდა ელოდება, იმენა გახერხავენ მწარედ.

Mtlad dzalian didi imedic nu geqneba shen am barcelonasi..normalur gundtan ar utamashia am sezonshi. Ufro sworad normalir formashi myof gundtan

ბარსელონაზე უკეთესი რომელია? შეიძლება ბარსელონა არაა უძლეველი, მაგრამ რომელი გუნდი გაუწევს წინააღმდეგობას? ამ მანჩესტერზე და ლივერპულზე ძლიერი არის ნამდვილად ვიცი ეგ, დალშე ფინალში გააჩნია სიტი შეხვდება თუ იუვენტუსი, იქნებ და სულაც აიაქსი შეხვდეს.

48

17 მარტი 2019 22:32

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 6645
ციტატა: Sergi roberto
ბარსელონაზე უკეთესი რომელია? შეიძლება ბარსელონა არაა უძლეველი, მაგრამ რომელი გუნდი გაუწევს წინააღმდეგობას? ამ მანჩესტერზე და ლივერპულზე ძლიერი არის ნამდვილად ვიცი ეგ, დალშე ფინალში გააჩნია სიტი შეხვდება თუ იუვენტუსი, იქნებ და სულაც აიაქსი შეხვდეს.

Barcelona am wels aris yvelaze susti bolo 10 wlis ganmavlobashi ubralod chempionatshi reali da atletiko imaze uaresebi arian amitonaa rac xdeba la ligashi. Realuri dzala barcelonasi gamochndeba naxevarfinalshi ra tqmaunda iqamde tu mivlen. Rac sheexeba aiaqss iuventusi fexs ar gaatokebinebs ise mougebs

49

17 მარტი 2019 22:37

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 18
ციტატა: kontaqti
ციტატა: Sergi roberto
ბარსელონაზე უკეთესი რომელია? შეიძლება ბარსელონა არაა უძლეველი, მაგრამ რომელი გუნდი გაუწევს წინააღმდეგობას? ამ მანჩესტერზე და ლივერპულზე ძლიერი არის ნამდვილად ვიცი ეგ, დალშე ფინალში გააჩნია სიტი შეხვდება თუ იუვენტუსი, იქნებ და სულაც აიაქსი შეხვდეს.

Barcelona am wels aris yvelaze susti bolo 10 wlis ganmavlobashi ubralod chempionatshi reali da atletiko imaze uaresebi arian amitonaa rac xdeba la ligashi. Realuri dzala barcelonasi gamochndeba naxevarfinalshi ra tqmaunda iqamde tu mivlen. Rac sheexeba aiaqss iuventusi fexs ar gaatokebinebs ise mougebs

რატო ფიქრობ მასე? გადაბერებული გუნდია იუვე და მითუმეტეს მათი ქამბექი ატლეტიკოს ზედმეტად ფრთხილმა თამაშმა გამოიწვია. ერთი გოლი გაიტანა ატლეს და მორჩრნილი არ იყო? დაუღალავი გუნდია აიაქსი კიდე და ბოლომდე ებრძოლება. შეიძლება გაცდეს იუვე, მაგრამ ბრძოლა იქნება, ფეხს არ გაატოკებსო იძახდნენ რეალზე და აგერ ფაქტი.

50

17 მარტი 2019 22:43

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 6645
ციტატა: Sergi roberto
რატო ფიქრობ მასე? გადაბერებული გუნდია იუვე და მითუმეტეს მათი ქამბექი ატლეტიკოს ზედმეტად ფრთხილმა თამაშმა გამოიწვია. ერთი გოლი გაიტანა ატლეს და მორჩრნილი არ იყო? დაუღალავი გუნდია აიაქსი კიდე და ბოლომდე ებრძოლება. შეიძლება გაცდეს იუვე, მაგრამ ბრძოლა იქნება, ფეხს არ გაატოკებსო იძახდნენ რეალზე და აგერ ფაქტი

Daugalavi iyo barcelonac da 5 jer dzlieri aiaqsze mara mase uqnes zustad. Bebrebi sheidzleba arian magram ician tamashis tempis dagdeba da tamashisnmokvla.iset gundebtan vinc magrad xsnian tamashs. Atletikos gaetana kaia da martivi satqmelia ar gaatanines. Reali kode wels.erti 10.ma gundma win da uknidan ixmara da aiaqsi raga iyo..momaval wels moixodeba iseve

51

17 მარტი 2019 22:49

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4095
ჯერ მანჩესტერს გაცდეს ბარსა და მერე ლივერპული გაცდეს პორტოს არცერთი არ იქნება ადვილი თამაშები, ფინალში კიდევ ვინ გავა და ვინ არა ამაზე ადრეა ჯერ საუბარი.
-----------------------
Hala Madrid.

52

17 მარტი 2019 22:52

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 18
ბარსელონა ფინალში რო გავა დარმწმუნებული ვარ მაგაში და რავიცი ვნახავთ დალშე, ყველაზე კარგი შანსი აქვს გუნდს ლიგის მოგების.

53

17 მარტი 2019 22:54

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 6645
ციტატა: Sergi roberto
ბარსელონა ფინალში რო გავა დარმწმუნებული ვარ მაგაში და რავიცი ვნახავთ დალშე, ყველაზე კარგი შანსი აქვს გუნდს ლიგის მოგების.

Ase darwmunebulic nu iqnebi. Magram gamoricxuli araferia

54

17 მარტი 2019 23:00

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 18
ციტატა: kontaqti
ციტატა: Sergi roberto
ბარსელონა ფინალში რო გავა დარმწმუნებული ვარ მაგაში და რავიცი ვნახავთ დალშე, ყველაზე კარგი შანსი აქვს გუნდს ლიგის მოგების.

Ase darwmunebulic nu iqnebi. Magram gamoricxuli araferia

ლოგიკურად გეკითხები სოლსკიაერის მანიუმ რა უნდა დაუპირისპიროს ბარსელონას? პარიზთან როგორც გავიდა ვნახეთ და ის პენალტიც მოგონილი იყო, მაგათ დაცვას მესი იხმარს მარტო. ლივერპული უფრო ებრძოლება, მაგრამ სალაჰი და გუნდიც ვერ თამაშობს შარშანდელ ფეხბურთს. ფინალში კიდე ვინც გინდა შეხვდეს, გამოუცდელი სიტი მოუგებს თუ ფინალების ლუზერი იუვენტუსი?

55

17 მარტი 2019 23:00

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4095
ციტატა: Sergi roberto
ბარსელონა ფინალში რო გავა დარმწმუნებული ვარ მაგაში და რავიცი ვნახავთ დალშე, ყველაზე კარგი შანსი აქვს გუნდს ლიგის მოგების.

დარწმუნებული რატომ ხარ? შარშან რომამ გამოაგდო და წელს დავიჯერო მანიუ ან თუნდაც ლივერპული რომაზე სუსტი გუნდია? კი ბარსა ძლიერია ეგ ვინ აარ იცის ძმა მაგრამ ეგ ფეხბურთია და ეგრე დარწმუნებით ვერავინ ვერაფეს იტყვის, ვნახოთ რა იქნება ჯერ კიდევ იქნება სენსაციები.
-----------------------
Hala Madrid.

56

17 მარტი 2019 23:01

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3307
ციტატა: kontaqti

ბაზარი არააა ყველაზე სუსტი არის ბარსა რაც აქამდე მინახავს. ატლეტიკო კი ვნახეთ როგორმა რეალმა ათრია და აზრზე ხარ როგორ დასუსტდა გუნდი lol წელს ბარსას ლიგის მოგების შანსი მართლა აქვს. მანიუ არაა ძლიერი მაგრამ იმედი მაქვს გამოაგდებს. იქ ლივერპული პორტოზე ასე მგონია პორტო გამოაგდებს ლივეს და ვნახოთ lol აი ვალვერდეს ბარსა რომ ტრიპლეტს დადებს ეგ იქნება ძააან საცოდაობაა

57

17 მარტი 2019 23:02

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 18
ციტატა: oto.reali
ციტატა: Sergi roberto
ბარსელონა ფინალში რო გავა დარმწმუნებული ვარ მაგაში და რავიცი ვნახავთ დალშე, ყველაზე კარგი შანსი აქვს გუნდს ლიგის მოგების.

დარწმუნებული რატომ ხარ? შარშან რომამ გამოაგდო და წელს დავიჯერო მანიუ ან თუნდაც ლივერპული რომაზე სუსტი გუნდია? კი ბარსა ძლიერია ეგ ვინ აარ იცის ძმა მაგრამ ეგ ფეხბურთია და ეგრე დარწმუნებით ვერავინ ვერაფეს იტყვის, ვნახოთ რა იქნება ჯერ კიდევ იქნება სენსაციები.

რომამ კი არა, ვალვერდემ გამომაგდო თავისი სირული ტაქტიკით. მასეთ რამეს არ დაუშვებს ბარსელონა და მითუმეტეს მეორე თამაში კამპ ნოუზეა.

58

17 მარტი 2019 23:06

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4095
ციტატა: Heisenberg
ლივერპული პორტოზე ასე მგონია პორტო გამოაგდებს ლივეს

და ეგრე რატომ გგონია ძმა რომ ლივერპულს ვერ იტან, პორტო რახან რომას გაცდა ისეთ რომას რომელიც წელს იმის ნახევარიც არაა რაც შარშან იყო. ყველაფერი შეიძლება მოხდეს მაგრამ ვნახოთ რა იქნება.
-----------------------
Hala Madrid.

59

17 მარტი 2019 23:07

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 18
ციტატა: Heisenberg
აი ვალვერდეს ბარსა რომ ტრიპლეტს დადებს ეგ იქნება ძააან საცოდაობაა

სადაც ზიდანის რეალმა ზედიზედ სამი ლიგა დადო, იქ რატო უნდა იყოს ვალვერდეს ბარსელონას ტრიპლეტი სირცხვილი?

60

17 მარტი 2019 23:10

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4095
ციტატა: Sergi roberto
რომამ კი არა, ვალვერდემ გამომაგდო თავისი სირული ტაქტიკით. მასეთ რამეს არ დაუშვებს ბარსელონა და მითუმეტეს მეორე თამაში კამპ ნოუზეა.

ხო მაგრამ ვნახოთ ძმა მანიუ არ ვიცი მაგრამ ლივერპული თუ გავიდა მანდ იქნება ბრძოლა. ჯერ დაწყვილდნენ და ნახევარფინალებზე მერე ვილაპარაკოთ ვის რისი შანში აქვს, მითუმეტეს ჯერ ფინალზე საუბარი ნაადრევია.
-----------------------
Hala Madrid.

61

17 მარტი 2019 23:16

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3307
ციტატა: Sergi roberto
ციტატა: Heisenberg
აი ვალვერდეს ბარსა რომ ტრიპლეტს დადებს ეგ იქნება ძააან საცოდაობაა

სადაც ზიდანის რეალმა ზედიზედ სამი ლიგა დადო, იქ რატო უნდა იყოს ვალვერდეს ბარსელონას ტრიპლეტი სირცხვილი?

ზიდანის რეალს ნუ ადრი ვალვერდეს ბარსას. ზიდანის რეალი იყო სხვაა ვაფშე. სხვა გალაქტიკაა. შეტევების მრავალფეროვანი არსენალიი გუნდს ცუდადაც რომ ეთამაშა ვერ ამარცხებდნენ უბრალოდ სხვა იყო . ეს გუნდი იმ გენიალური გუნდების გვერდით დგას. ვალვერდეს ბარსა არაა იმდენად ძლიერი რამდენიც ზიზუს რეალი იყო. ერთი ვალვერდეს გაუმართლა რომ მოვიდა რეალი და ატლეტიკო დასუსტებულები იყვნენ უკვე. თორე ამ ვალვერდეზე უკეთესი ტატა მარტინოო იყო

ციტატა: oto.reali
ციტატა: Heisenberg
ლივერპული პორტოზე ასე მგონია პორტო გამოაგდებს ლივეს

და ეგრე რატომ გგონია ძმა რომ ლივერპულს ვერ იტან, პორტო რახან რომას გაცდა ისეთ რომას რომელიც წელს იმის ნახევარიც არაა რაც შარშან იყო. ყველაფერი შეიძლება მოხდეს მაგრამ ვნახოთ რა იქნება.

იმიტომ მგონია რომ ჯერ ასე ყველა ლიდერი ვერ გავაა შემდეგ ეტაპზეეე. პორტო ძააან ჩამოწერეს არადა არამგონია ასეთი სუსტიც იყოს. ნუ შეიძლება ვცდებოდეე. ასევე არ გამოვრიცხავ ტოტეს გასვლასს. და ბარსას რაც შეეხება აი მანჩესტერს ძააან უნდა გაუმართლოს რაა რომ გავიდეს თორე ახლა თამაშით ეგენი ვერ აჯობებენ და ვერც მოთამაშეები ჰყავთ იმ დონის . ძააან მინდა გავიდეს რადგან მანჩესტერი მაგრად მევასება მაგრამ პორტუს და ტოტეს გასვლა უფრო რეალური მგონია ვიდრე მანჩესტერის

62

17 მარტი 2019 23:17

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 18
არ გაუმართლა ზიდანს? კი მუხტი მისცა გუნდს ამაზე არ ვდაობ, მაგრამ ფინალამდე არ გახსოვთ რანაირად მივიდა გუნდი? სად ნახეთ მაგის ტაქტიკა და რამე? ვოლსბურურგი იყო და რონალდომ გააკეთა პირადად ქამბექი, ნახევარ-ფინალში ბეილმა აიღო თავზე ყველაფერი. ძალიან ბევჯერ მახსოვს ზიდანის მიმართ გინებები, ბევჯერ რონალდომ გადაარჩინა ბევრჯერაც მეკარეებისგან მიიღო საჩუქარი. ბარსელონასთან ხუთიდან ერთი თამაში მოიგო სულ, მუხტი მისცა გუნდს ეგ იყო სულ. ეს იმიტომ რომ როგორც მივხვდი ვალვერდეს ბარსელონას ტრიპლეტს შემთხვევითობად აღიქვამს, იქ ზიდანის სამი ლიგა გაანალიზოს.

63

17 მარტი 2019 23:22

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4095
ციტატა: Heisenberg
პორტუს და ტოტეს გ

კარგი ტოტეს მესმის გაუწევს წინააღმდეგობას სიტის მაგრამ არ მესმის რატომ გგონია რეალური პორტოს გასვლა? გავა ლივერპულიც და ბარსა მე ეგრე მგონია და მანდ რა მოხდება არავინ იცის ვნახოთ.
-----------------------
Hala Madrid.

64

17 მარტი 2019 23:24

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3307
ციტატა: Sergi roberto

პასუხი

მუხტი და მოტივაცია მესმის 1 სეზონი ჰაა რაღაც მაგრამ ზედიზედ 3 სეზონი ლიგა რომ მოიგო ამას მარტო მუხტი არ კმარა. რამდენი თამაში მოუგია რეალს მეორე ტაიმში ? ზიდანის რეალის დამარცხება იყო რთული . როგორი ჭკვიანი ფეხბურთელიც იყო ისეთი ძლიერი ტაქტიკოსიაა. ზიდანს იმიტომ აკრიტიკებენ რომ ეს ყველაფერი არის გვარდიოლას გამოო . ბევრად მაგარი შედეგი რომ დადო მაგას ვერ ეგუებით და მაგიტომაა ის მაგარი ტაქტიკოს იდა ეს მხოლოდ მოტივატორიი lol ისე სხვათაშორის ძალიან ბევრი ვიდეო დევს ტაქტიკური ანალიზი მადრიდის რეალისს. გადახედე

65

17 მარტი 2019 23:24

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 6645
ციტატა: Sergi roberto
ლოგიკურად გეკითხები სოლსკიაერის მანიუმ რა უნდა დაუპირისპიროს ბარსელონას? პარიზთან როგორც გავიდა ვნახეთ და ის პენალტიც მოგონილი იყო, მაგათ დაცვას მესი იხმარს მარტო.

Romac egre ixmara martom. Dzalian didi warmodgena gaqvt wlevandel barcelonaze da frtxilad vinmem aqet ar ixmaros magrad

66

17 მარტი 2019 23:27

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 18
ზიდანის რეალის ეპოქაში არ იყვნენ არც ჰაინეკენის ბავარია და არც გვარდიოლას ბარსელონა, არც სერ ალექსის მანიუ. ერთი გუნდი თქვით რომელიც ამ ეპოქაში იყო? ამის მიუხედავად რომ არა რონალდო და ამდენი გამართლება არაფერ საოცარს არ თამაშობდა ეს რეალი, თვითონ ფანებიც ხშირად აკრიტიკებდნენ ზიდანს რო მოწყენილი ჰქონდათ ასეთი ფეხბურთი. უბრალოდ თასები წონიდა ყველაფერს, სხვა შემთხევაში ძალიან დიდი წნეხი იქნებოდა ზიდანზე. ყველამ გულში ჩაიხედეთ და თქვით რო ასე არ იყო, დარწმუნებული ვარ მეთანხმებით გულის სიღრმეში.

67

17 მარტი 2019 23:27

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3307
ციტატა: oto.reali
ციტატა: Heisenberg
პორტუს და ტოტეს გ

კარგი ტოტეს მესმის გაუწევს წინააღმდეგობას სიტის მაგრამ არ მესმის რატომ გგონია რეალური პორტოს გასვლა? გავა ლივერპულიც და ბარსა მე ეგრე მგონია და მანდ რა მოხდება არავინ იცის ვნახოთ.

რავი ოთო მგონია და რა ვქნა lol არასდროს ყოფილა ისე რომ ყველა ლიდერი გასულიყოს. შეიძლება აიაქსი გავიდეს ან მანიუ ან პორტო ან ტოტე რავი აბაა lol უბრალოდ ყველაზე ძააან მგონია პორტუ გავაა.

68

17 მარტი 2019 23:29

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 18
ციტატა: Heisenberg
მუხტი და მოტივაცია მესმის 1 სეზონი ჰაა რაღაც მაგრამ ზედიზედ 3 სეზონი ლიგა რომ მოიგო ამას მარტო მუხტი არ კმარა. რამდენი თამაში მოუგია რეალს მეორე ტაიმში ? ზიდანის რეალის დამარცხება იყო რთული . როგორი ჭკვიანი ფეხბურთელიც იყო ისეთი ძლიერი ტაქტიკოსიაა. ზიდანს იმიტომ აკრიტიკებენ რომ ეს ყველაფერი არის გვარდიოლას გამოო . ბევრად მაგარი შედეგი რომ დადო მაგას ვერ ეგუებით და მაგიტომაა ის მაგარი ტაქტიკოს იდა ეს მხოლოდ მოტივატორიი ისე სხვათაშორის ძალიან ბევრი ვიდეო დევს ტაქტიკური ანალიზი მადრიდის რეალისს. გადახედე

სად გვარდიოლას ბარსელონას თამაშის ხარისხი და ზიდანის რეალის, მითუმეტეს პეპი შიდა ჩემპიონატშიც ძლიერი იყო და რეალთან შეხვედრებშიც დადებითი ბალანსი აქვს.

69

17 მარტი 2019 23:30

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3307
ციტატა: Sergi roberto
ზიდანის რეალის ეპოქაში არ იყვნენ არც ჰაინეკენის ბავარია და არც გვარდიოლას ბარსელონა, არც სერ ალექსის მანიუ. ერთი გუნდი თქვით რომელიც ამ ეპოქაში იყო? ამის მიუხედავად რომ არა რონალდო და ამდენი გამართლება არაფერ საოცარს არ თამაშობდა ეს რეალი, თვითონ ფანებიც ხშირად აკრიტიკებდნენ ზიდანს რო მოწყენილი ჰქონდათ ასეთი ფეხბურთი. უბრალოდ თასები წონიდა ყველაფერს, სხვა შემთხევაში ძალიან დიდი წნეხი იქნებოდა ზიდანზე. ყველამ გულში ჩაიხედეთ და თქვით რო ასე არ იყო, დარწმუნებული ვარ მეთანხმებით გულის სიღრმეში.

გვარდიოლა ამბობს მესი რომ არაა მე დიდებულ შედეგებს ვერ დავდებდიოო . როგორი მნიშნველვოანი იყო გვარდიოლასთვის მესი ისე იყო ზუსტად ზიდანისთვის რონალდუუ. და კრიტიკას რაც შეეხება ეს რეალის ფანობას სულ ჩვევია რაც მახსოვს. ნუ შეიძლება ლა ლიგაზე გუნდი ლამაზად ვერ თამაშობდა ხეტაფე და მსგავსი დონის გუნდებთან რადგან დადიოდნენ მაგრამ ლიგაზე იყო გუნდი საოცარიი. 2017 წლის რეალის ლიგის სეზონი ეს იყო საოცარიიი ყველანაირი კუთხით შედეგებითაც და სილამაზითაც.

70

17 მარტი 2019 23:32

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1435
ციტატა: Sergi roberto

სიტი ისეთ ფორმაშია ეჭვი არ მეპარება, მანჩესტერმა რა უნდა დაუპარირისპიროს? ის პსჟ-სთან შემთხვევით მოხდა სრულიად, არსენალმა ჩაუდო და სიტიც არ დააკლებს. შენ ახალი ხარ ისე? წლების წინ ვიყავი აქ და აღარავინ მახსოვს საერთოდ ვინც აქ არიან, სულ შეცვლილა ყველაფერი.

1 წელია აქ ვარ. მანამდეც ვსტუმრობდი ხშირად საიტს და კომენტარებსაც ვკითხულობდი დარეგისტრირებამდე მაგრამ არ მახსოვხარ თუ ამ სახელით იყავი.

მანჩესტერს რაც შეეხება რატომ ფიქრობ რომ შემთხვევით მოხდა ის რაც მოხდა? შემთხვევითი როგორ შეიძლება მაგას ეწოდოს. ესე თუ ვიფიქრებთ დღევანდელ ფეხბურთში ძალიან ბევრი რამ ხდება მაშინ შემთხვევით. მანჩესტერმა აჯობა და გაასხმევინა ფულის ტომარას სულ ესაა. პსჟს ქონდა უპირატესობა თამაშში არ ნიშნავს იმას რომ იმსახურებდა რამეს ამის გამო. და სიტისთან კიდე არავინ იცის რა მოხდება. მოურინიოს მანჩესტეირ რო იყოს კიდე ვიტყოდი შანსი არ აქვთ მაგრამ დღეს სხვა მდგომარეობაა.
-----------------------

71

17 მარტი 2019 23:33

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 18
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: Sergi roberto
ზიდანის რეალის ეპოქაში არ იყვნენ არც ჰაინეკენის ბავარია და არც გვარდიოლას ბარსელონა, არც სერ ალექსის მანიუ. ერთი გუნდი თქვით რომელიც ამ ეპოქაში იყო? ამის მიუხედავად რომ არა რონალდო და ამდენი გამართლება არაფერ საოცარს არ თამაშობდა ეს რეალი, თვითონ ფანებიც ხშირად აკრიტიკებდნენ ზიდანს რო მოწყენილი ჰქონდათ ასეთი ფეხბურთი. უბრალოდ თასები წონიდა ყველაფერს, სხვა შემთხევაში ძალიან დიდი წნეხი იქნებოდა ზიდანზე. ყველამ გულში ჩაიხედეთ და თქვით რო ასე არ იყო, დარწმუნებული ვარ მეთანხმებით გულის სიღრმეში.

გვარდიოლა ამბობს მესი რომ არაა მე დიდებულ შედეგებს ვერ დავდებდიოო . როგორი მნიშნველვოანი იყო გვარდიოლასთვის მესი ისე იყო ზუსტად ზიდანისთვის რონალდუუ. და კრიტიკას რაც შეეხება ეს რეალის ფანობას სულ ჩვევია რაც მახსოვს. ნუ შეიძლება ლა ლიგაზე გუნდი ლამაზად ვერ თამაშობდა ხეტაფე და მსგავსი დონის გუნდებთან რადგან დადიოდნენ მაგრამ ლიგაზე იყო გუნდი საოცარიი. 2017 წლის რეალის ლიგის სეზონი ეს იყო საოცარიიი ყველანაირი კუთხით შედეგებითაც და სილამაზითაც.

მისი ბარსელონა უფრო შეკრული გუნდი იყო და მარტო შედეგზე არ ფიქრობდა, სილამაზით იგივე ანჩელოტის რეალიც უკეთესი სანახავი იყო და პეპის ბარსაზე და ბოსკეს რეალზე და სხვა გენიალურ გუნდებზე აღარ ვსაუბრობ.

72

17 მარტი 2019 23:35

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4095
ციტატა: Heisenberg
ყველაზე ძააან მგონია პორტუ გავაა.

აი მე კიდევ ყველაზე ძაან მგონია პორტო რომ ვერ გავა, ვნახოთ ძმა რა აზრი აქვს წინასწარ ლაპარაკს, უბრალოდ პორტოს არანაირი შანსი არა აქვს, უფრო მანიუს უფრო აქვს შანსი ბარსასთან 70-30ზე ბარსას სასარგებლოდ და 90-10-ზე კიდევ ლივერპულის სასარგებლოდ პორტოსთან.
-----------------------
Hala Madrid.

73

17 მარტი 2019 23:37

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3307
არც ზიზუს რეალი იყო მხოლოდ შედეგზე ორიენტირებული. მშვენიერ ფეხბურთს თამაშობდა საჭირო დროს. უბრალოდ შეიცვალა ყველაფერი ახლა დღევანდელ ფეხბურთში წარმატება თუ გინდა ზოგჯერ პრაგმატიზმიც კი საჭიროაა. მთავარია ძლიერ გუნდებთან ითამაშო ლამაზად და შედეგი იყოს თორე ახლა ხეტაფესთან გუნდი კლასით თუ მოიგებს ეგ არაფერი. ანჩელოტის რეალი კი თამაშობდა ლამაზად მაგრამ მაგ სილამაზის გამო ბოლოს ტიტულები ვერ დაიდოო იმდენად გადაიწვა სასტავიი. ზიდანმა კი იცის როდის როგორ უნდა ათამაშოს გუნდიი. ძაან შეიცვალა ფეხბურთი ადრე თუ გახსოვთ გვარდიოლას ბარსას სკამი ჰყავდა ? არ ჰყავდა ძირითადი თერთმეტეული იყო უბრალოდ ძააან მაგარი და მთელი სეზონი უმაგრესად თამაშობდნენ მაგრამ ახლა თუ გინდა შედეგის მიღწევა ძლიერი სკამიც საჭიროააა. შეხედეთ უბრალოდ სიტის . 3 გუნდი ჰყავს ტიპს lol

74

17 მარტი 2019 23:38

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 18
ციტატა: Axl
მანჩესტერს რაც შეეხება რატომ ფიქრობ რომ შემთხვევით მოხდა ის რაც მოხდა? შემთხვევითი როგორ შეიძლება მაგას ეწოდოს. ესე თუ ვიფიქრებთ დღევანდელ ფეხბურთში ძალიან ბევრი რამ ხდება მაშინ შემთხვევით. მანჩესტერმა აჯობა და გაასხმევინა ფულის ტომარას სულ ესაა. პსჟს ქონდა უპირატესობა თამაშში არ ნიშნავს იმას რომ იმსახურებდა რამეს ამის გამო. და სიტისთან კიდე არავინ იცის რა მოხდება. მოურინიოს მანჩესტეირ რო იყოს კიდე ვიტყოდი შანსი არ აქვთ მაგრამ დღეს სხვა მდგომარეობაა.

რატო და ამ მანიუს სიტიმდე ბევრი უკლია ახლაც კი, ისეთ ფეხბურთს თამაშობს გუნდი შეჭამენ ცოცხლად.

75

17 მარტი 2019 23:44

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 18
ბარსა ტოტე ან სიტი მოიგებს ლიგას არ უნდა დავა lol
-----------------------
პოჩეტინო:„„ტოტენჰემმა“ „რეალი“ დააჩოქა

21 საუკუნე, პიკე 33 ტიტული > რეალი 25 ტიტული :დდდ

20 დიდი სლემი, 6 მსოფლიო შემაჯამებელი, 100 ტიტული, ეს ყველა დროის საუკეთესო სპორტსმენი როჯერ მეფედერ ფედერერია

1 კვირაში რეალი 0-3 ბარსა, რეალი 0-1 ბარსა, რეალი 1-4 აიაქსი :დდდ

76

17 მარტი 2019 23:47

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4095
ციტატა: barcelona-15
ბარსა ტოტე ან სიტი მოიგებს ლიგას არ უნდა დავა lol

ხო ახალი ამბავი აბა სხვას ხომ არ იტყოდი.
-----------------------
Hala Madrid.

77

17 მარტი 2019 23:49

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1435
ციტატა: barcelona-15
ბარსა ტოტე ან სიტი მოიგებს ლიგას არ უნდა დავა lol

ღადაობა ისაა რო ვერცერთი მოიგებს :D
-----------------------

78

18 მარტი 2019 00:24

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1435
ციტატა: muguruza_15
ციტატა: Axl
ღადაობა ისაა რო ვერცერთი მოიგებს :D

რეალის ფანებს ისღა დაგრჩენიათ იოცნებოთ lol მოიგებს მაგ სამიდან ერთი გუნდი lol

მესიშე მეფიშეე რა ჯარიმა გაიტანა lol love

საინტერესოა რა გვაქვს რეალის ფანებს საოცნებო :D რეალმა კი გაოცნება ზედიზედ სამი წელი და აჰა იქნებ ეხლა გაუვარდეს ვალვერდეს, ეგეც საკითხავია. მემგონი კიდე მოგიწევს ოცნება ჩვენ კი ამოგვივიდა ყელში ამდენი ლიგა ცოტა არ იყოს :)
-----------------------

79

18 მარტი 2019 00:30

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 91
ციტატა: muguruza_15
ციტატა: Axl
Axl


რეალმა ყველამ იცის რო მსაჯებით მოიგო ამიტომ არავინ უთვლის მადრიდისტების გარდა lol lol აგერ შემოვიდა ვარი და მერვედფინალიდანვე გავარდა რეალი და 3 თვით ადრე ოფიციალურად უტიტულოდ დარჩა :დ ბარსა კი 3 ტიტულისთვის იბრძვის და მთელი წელია პირველზეა ასე რომ კოშმარი სეზონი გამოგდით ბარსას ფანებისთვის კი იდეალნა მიდის ყველაფერიიიიი love lol

და ვარით რომელი საოცარი და გადამწყვეტი გოლი გააუქმეს პედე გოგო ეს

80

18 მარტი 2019 00:34

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1435
ორიი წლის ბავშვებიის ლოგიკა იიიიი. ვარი დაინგერგა და რეალი გავარდა ეგრევე ჰაჰაჰ.. ის კი არა რეალი თავის თავს არ გავდა ისეთი სუსტი იყო და არ იცოდნენ საერთოდ რას თამაშობდნენ. აქეთ მაგ ვარმა რეალს გოლი შესტენა რომელიც ჩასათვლელი არ იყო და თურმე ვარის დანერგვის გამო გავარდა გუნდი. ლაივსქორზე უყურებთ ფეხბურთს როგორ გეტყობათ ზოგიერთებს.
-----------------------

81

18 მარტი 2019 00:42

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 50
ისე ნებისმიერი გუნდის თამაშის ხარისხზე რომ მსჯელობთ,დავიჯერო იმდენად პროფესინალის თვალით უყურებთ თამაშს რომ ყველაფერს ხვდებით ვინ დაუშვა შეცდომები,ვინ ზონა ვერ გადაკეტა, ვინ პრესინგი ვერ ითამაშა?არ ვიცი რამდენად გაგიგიათ მაგრამ თითოეული გუნდის და ფეხბურთელის თამაშის ხარისხზე რომ იმსჯელო ერთხელ ყურება არ ყოფნის,მითუმეტეს highlight ებიდან რომ მსჯლობთ რომელიმე ფეხბურთელზე ტირილი მინდება ხოლმე wink wink
-----------------------
ფეხბურთის გამო ერთმანეთს ნუ ლანძღავთ ხალხო

82

18 მარტი 2019 00:53

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 91
ციტატა: Axl
ორიი წლის ბავშვებიის ლოგიკა იიიიი. ვარი დაინგერგა და რეალი გავარდა ეგრევე ჰაჰაჰ.. ის კი არა რეალი თავის თავს არ გავდა ისეთი სუსტი იყო და არ იცოდნენ საერთოდ რას თამაშობდნენ. აქეთ მაგ ვარმა რეალს გოლი შესტენა რომელიც ჩასათვლელი არ იყო და თურმე ვარის დანერგვის გამო გავარდა გუნდი. ლაივსქორზე უყურებთ ფეხბურთს როგორ გეტყობათ ზოგიერთებს.

ვის ეუბნები მაგას?

ვარი კი არა ჯერ მსაჯები ტო ლოკავენ ბარსას ეს 1 მეორე ის რომ მწვრთნელის ფაქტორმა განაპირობა რეალის ასეთი მარცხები
მესამე ის რო რონი წავიდა და კუტუა და დიაზი იყიდეს მეოთხე ის რო პერესი დაბერდა და დაკლევდა გასაგებია !!!!!!!!!!!!™™™™?????
ასევე პროფილაქტურულ ფაქტორებს თუ გაფავხედავთ ნახავთ რო ადეკვატურად რეალი ნამეტანი დაჩაგრულია
ამიტომ ბარსას რააა??
დედის ტყ..ა

83

18 მარტი 2019 00:59

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1435
ვინც მსაჯებზე ბურღავს ტვინს და რეალის გავარდნას ვარს აბრალებს იმათ გასაგონად ვიძახი და შენ რას მთხოვ საერთოდ??

ან მე რას მიციტირებ მაგხელა ტექსტს , რეალის გულშემატკივარს
-----------------------

84

18 მარტი 2019 01:04

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 91
ციტატა: Axl
ვინც მსაჯებზე ბურღავს ტვინს და რეალის გავარდნას ვარს აბრალებს იმათ გასაგონად ვიძახი და შენ რას მთხოვ საერთოდ??

ან მე რას მიციტირებ მაგხელა ტექსტს , რეალის გულშემატკივარს

სხვანაირად გავიგე ძმა ბოდიში

85

18 მარტი 2019 01:09

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1435
ციტატა: kaciaikabiji
სხვანაირად გავიგე ძმა ბოდიში

არაუშავს ძმაო ❤️
-----------------------

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

რეკლამა

სარეკლამო ადგილი

სარეკლამო ადგილი

რეკლამა

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 მესი 27
2 სუარესი 17
3 სტუანი 16
4 ბენ იედერი 15

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 რეალი 6 4 0 2 12
2 რომა 6 3 0 3 9
3 პლზენი 6 2 1 3 7
4 ცსკა 6 2 1 3 7

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

რომელი ტრიო უნდა ხვდებოდეს სასტარტოში?

ბეილი, ბენზემა, ვინიციუსი
ვასკესი, ბენზემა, ვინიციუსი
ასენსიო, ბენზემა, ვინიციუსი
ბეილი, ბენზემა, ასენსიო
ვასკესი, ბენზემა, ასენსიო
ვასკესი, ბენზემა, ბეილი



მთვლელები

საიტის არქივი:

მარტი 2019 (365)
თებერვალი 2019 (491)
იანვარი 2019 (405)
დეკემბერი 2018 (332)
ნოემბერი 2018 (435)
ოქტომბერი 2018 (482)