პეპე:„მარსელო არამხოლოდ „რეალში“, არამედ მსოფლიო ნაკრებში იმსახურებს ადგილს“

კეპლერ პეპემ მადრიდის „რეალის“ მთავარი მწვრთნელი, სანტიაგო სოლარი გააკრიტიკა...


„მე ვერ ჩავერევი „რეალის“ მენეჯმენტში, მაგრამ სანტიაგო სოლარის გადაწყვეტილებებს უბრალოდ სასაცილოს ვუწოდებ.“

„მარსელოს ადგილი არამხოლოდ „რეალში“, არამედ მსოფლიოს ნაკრებშია. მე ვთვლი, რომ ბრაზილიელი მსოფლიოს 5 საუკეთესო ფეხბურთელს შორისაა, საკუთარ პოზიციაზე კი ალტერნატივა არ შეიძლება ჰყავდეს.“

„ასეთ მომენტში ვხედავთ, რომ „ელ კლასიკოსა“ და მნიშვნელოვან მატჩებში ვიცე-კაპიტანი სათადარიგოთა სკამზე ზის.“


dle 10.1

  • Hala
  • 1 მარტი 2019
  • 2946
  • 34

1

1 მარტი 2019 10:37

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ანუ რეალის ლეგენდაა და კომავალ წელს წაავაა?? რახდება ხალხოო რეალში ეს პერესაიის ბრალიაა თუ სხვა ვინმეეე იქ მასეთი რომ ლეგენდებს არ აფასებენ? რახდებაა როდესღაც ხომ უნდა ვისწავლოთ ლეგენდების დაფასება სხვა კლუბის გულშემატკივრები არაა უფროსობას არამედ რეალის ფანებს აბრალებენ რომ არგვიყვარს კლუბის ლეგენდების დაფასებაა და ასეე არაა ვიცი ნამდვილად მადრიდისტას როგორ არ უნდა უყვარდეს მარსელო რონალდო მოდრიჩიი კროოსი რამოსი ვარანი ან თუნდაც კაზემიროო რომლებიც ჩემი აზრით რეალის ცოცხალი ლეგენდები არიან და მათ დაფასება ჭირდებათ მათ გააკეთეს ის რაც ვერავინ ვერ შეძლოო და ეს ბებერი მაფიოზი კლუბიდან უშვებს ლეგენდებს გამოიყვანო წიხლით უნდა ცემო😡

2

1 მარტი 2019 10:51

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Madrid1993
ანუ რეალის ლეგენდაა და კომავალ წელს წაავაა?? რახდება ხალხოო რეალში ეს პერესაიის ბრალიაა თუ სხვა ვინმეეე იქ მასეთი რომ ლეგენდებს არ აფასებენ? რახდებაა როდესღაც ხომ უნდა ვისწავლოთ ლეგენდების დაფასება სხვა კლუბის გულშემატკივრები არაა უფროსობას არამედ რეალის ფანებს აბრალებენ რომ არგვიყვარს კლუბის ლეგენდების დაფასებაა და ასეე არაა ვიცი ნამდვილად მადრიდისტას როგორ არ უნდა უყვარდეს მარსელო რონალდო მოდრიჩიი კროოსი რამოსი ვარანი ან თუნდაც კაზემიროო რომლებიც ჩემი აზრით რეალის ცოცხალი ლეგენდები არიან და მათ დაფასება ჭირდებათ მათ გააკეთეს ის რაც ვერავინ ვერ შეძლოო და ეს ბებერი მაფიოზი კლუბიდან უშვებს ლეგენდებს გამოიყვანო წიხლით უნდა ცემო😡

პერესის ბრალია აბა შენი და ჩემი ბრალი ვერანაირედ იქნება და იმ ქომაგების ი იქ რო ჯდიან და უსტვენენ ვინც ვერ ითამაშებს გუშინ კარგად ყვიროდნენ მეორე გოლის მერე რონალდოს სახელს ხვდებიან ალბათ ვის უსტვენდნენ

3

1 მარტი 2019 11:11

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ღამურა
ციტატა: Madrid1993
ანუ რეალის ლეგენდაა და კომავალ წელს წაავაა?? რახდება ხალხოო რეალში ეს პერესაიის ბრალიაა თუ სხვა ვინმეეე იქ მასეთი რომ ლეგენდებს არ აფასებენ? რახდებაა როდესღაც ხომ უნდა ვისწავლოთ ლეგენდების დაფასება სხვა კლუბის გულშემატკივრები არაა უფროსობას არამედ რეალის ფანებს აბრალებენ რომ არგვიყვარს კლუბის ლეგენდების დაფასებაა და ასეე არაა ვიცი ნამდვილად მადრიდისტას როგორ არ უნდა უყვარდეს მარსელო რონალდო მოდრიჩიი კროოსი რამოსი ვარანი ან თუნდაც კაზემიროო რომლებიც ჩემი აზრით რეალის ცოცხალი ლეგენდები არიან და მათ დაფასება ჭირდებათ მათ გააკეთეს ის რაც ვერავინ ვერ შეძლოო და ეს ბებერი მაფიოზი კლუბიდან უშვებს ლეგენდებს გამოიყვანო წიხლით უნდა ცემო😡

პერესის ბრალია აბა შენი და ჩემი ბრალი ვერანაირედ იქნება და იმ ქომაგების ი იქ რო ჯდიან და უსტვენენ ვინც ვერ ითამაშებს გუშინ კარგად ყვიროდნენ მეორე გოლის მერე რონალდოს სახელს ხვდებიან ალბათ ვის უსტვენდნენ

კი ძმიი ყველანაირად მაგარი კლუბი ვართ და ეს ვერ გამოსწორდა კლუბში რომ ლეგენდები დაფასდეს როგორც ეკუთვნით მათ🐱 რონალდოს ამხელა წარმატება სხვა კლუბში რო მიეხწიაა დ ამდენი გოლები გაეტანააა ძეგლს დაუდგამდნენ და ამათმა დაბადების დღეც კიარ მიულოცეს ზალიან გულ დასაწყვეტია ეს ჩვენთვისაც მადრიდისტებისთვის🦁

4

1 მარტი 2019 12:11

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 917
დაყენოს მარსელოც და ბეილიც და ვინი დასვას სკამზე ძალიან ბევრს თხოვენ მაგ ბიჭს და ბევრ ტვირთს კიდებენ მხრებზე დადგნენ და ბენზემამ და ბეილმა მოიგონ ეგ კლასიკო

რომელი რეალის ლეგენდა არაა დაფასებული ? კასილასი ჯერ მოქმედი ფეხბურთელია და დაიცადეთ. რაული უკვე გადის მწვრთნელის კურსებს და ცოტახანში ნახავთ სადაც იქნება გუტი ? რეალშია დასაქმებული კარლლსიც დასაქმებული კიდე რამდენიც გინდათ იმდენი. ააა არ გაყიდონ? მერე რო ვერ თამაშობს ასაკიც და ფორმაც რო დაკარგულიაქვთ რავქნათ? ტიტულები გინდათ საოცარი თამაში გინდათ აგერ 1 სეზონს არპატიობთ ჩავარდნას და რაქნან ახლა მარსელომ რომ მოინდომოს 38-40 წლამდე უნდა ვითამაშოო რაქნან? არც მე მომწონს მარა მთლადეგრეც არაა ჩვენ რო გვინდა

ქომაგების ქცევა მართლაც ამაზრზენია და არ ვამართლებ მართლაც უმადური სასტავია უმრავლესობა და გამართლება არ არქვს იმ შტვენას და გინებას
-----------------------
როცა რეალის მწვრთნელი ვიყავი ბარსა მხოლოდ თავის დაბადების დღეს აღნიშნავდა wink ვისენტე დელ ბოსკე

5

1 მარტი 2019 12:19

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5514
ჯერერთი ვინიციუსზე იმიტომ ვსაუბრობ რომ ის იყო ფაქტორი რომ ვერ მოვიგეთ კონკრეტულ ამ მატჩში.ფაქტიაა ბევრი მომენტი გაანიავა ერთი მატჩისთვის.როგორც ვალენსიასთან ბენზემამ ანიავაა და იყო დამნაშავეე.ბავშვით გაპრავებაა არასერიოზულიაა.პროფესიონალურ ფეხბურთში არაპროფესიონალი ვერ ითამაშებს.18 წლის უკვე ჩამოყ\ლიბებული ხარ რომ პროფესიონალურ დონეზე ითამაშო.ამიტომ ბავშვიაა მაგით გაპრავება არასერიოზულიაა..ლოგიკასთან ახლოს ის არის რსც ვთქვი .გარკვეულ ასპეკტებში მოიკოჭლებს.შესრულება.პასის კულტურა გუნდურად აზროვნების უნარი..ეს სამივე ასპეკტი გამოჩნდს ნეგატიურსდ ბარსელონსსთან.რეალი ვინიციუსზე დამოკიდებული არაა ესეც არასერიოზულიაა.რეალი ცდილობდა ვინიციუსის სისწრაფის გამოყენებას ა მიტომ უქმნიდნენ სასურველ პოზიციებს.მაგრამ სამწუხაროდ ამას შედეგი არ მოყვა.დროა ბეილი ასენსიოთი დავიწყოთ.კლასი მნიშვნელოვანია ესეთ მატჩებში.

კიდევ ერთი ვალდანოს სიბრიყვეზე.ხორხე რონალდუსთან ერთადაც ვაგებდუთ ბერნაბეუზე 0-3 ებს.არ მომწონს ჩასაფრებულის პოზიცია.

რაც შეეხება მბაპესს.ლიგა ერთში თამაშობსოო ვიბევს უტანსო დაკნიბება დაიწყეს.ხომ ვამბობ ზოგს მოკლე მეხსიერება აქ.მსოფლიო ჩემპიონატი მე მოვიგე?18 წლის მბაპეე მსოფლიო ჩემპიონატზეე მესის არგენტინა აკენწლაა და მსოფლიო ჩემპიონატზე საფრანგეთის გლავნი მოთამაშე იყო და ფაქტორი.რას მიედ მოედებით ვინიციუსის ასაკში მბაპე სუპერ სტარი იყო .

ან საერთოდ ამ ტილიანთან მბაპე რა მოსაყვანიაა სხვა ასტრალია ვაფშე .ჩემი ოცნება აა მბაპე რეალში
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

6

1 მარტი 2019 12:28

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 917
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ვინიციუსის ასაკში მბაპე სუპერ სტარი იყო .

მერე ეს ვინი არაა მბაპე და ისიც გასათვალისწინებელია რო პირდაპირ ბრაზილიდან რეალის ძირითადში და კლასიკო არავინ ამბობს ვინი მბაპეს ჯობიაო აქ სხვა რამეზე გამახვილდა ყურადღება ერთია სადაც დაიბადე გაიზარდე და იმ ქვეყნის ჩემპიონატი და მეორე ბრაზილიდან ესპანეთი და ეგრევე რეალი მგონი საკმარისია იმისთვის რო მიხვდე თავიდან გაუჭირდება დალშე კიდე რა გამოვა გამოჩნდება ნუ ასხვაფერებ ჩემ ნათქვამს მე არც შემიდარებია და არც ვამკობინებ სხვებმა შეადარეს

ჯერ მარტო ენის ბარიერი სხვა სახლი სხვა ხალხი სხვა მენტალიტეტი მგონი 18 წლის ბავშვისთვის ზედმეტი წნეხია და ვაცადოთ მოერგოს იქნებ რამე გამოვიდეს მეც ბევრი მირჩევნია ვინის მარა რავქნა დავასხა ? დავამცირო?
-----------------------
როცა რეალის მწვრთნელი ვიყავი ბარსა მხოლოდ თავის დაბადების დღეს აღნიშნავდა wink ვისენტე დელ ბოსკე

7

1 მარტი 2019 12:33

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5514
ციტატა: lazio
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ვინიციუსის ასაკში მბაპე სუპერ სტარი იყო .

მერე ეს ვინი არაა მბაპე და ისიც გასათვალისწინებელია რო პირდაპირ ბრაზილიდან რეალის ძირითადში და კლასიკო არავინ ამბობს ვინი მბაპეს ჯობიაო აქ სხვა რამეზე გამახვილდა ყურადღება ერთია სადაც დაიბადე გაიზარდე და იმ ქვეყნის ჩემპიონატი და მეორე ბრაზილიდან ესპანეთი და ეგრევე რეალი მგონი საკმარისია იმისთვის რო მიხვდე თავიდან გაუჭირდება დალშე კიდე რა გამოვა გამოჩნდება ნუ ასხვაფერებ ჩემ ნათქვამს მე არც შემიდარებია და არც ვამკობინებ სხვებმა შეადარეს

ჯერ მარტო ენის ბარიერი სხვა სახლი სხვა ხალხი სხვა მენტალიტეტი მგონი 18 წლის ბავშვისთვის ზედმეტი წნეხია და ვაცადოთ მოერგოს იქნებ რამე გამოვიდეს მეც ბევრი მირჩევნია ვინის მარა რავქნა დავასხა ? დავამცირო?

შეიძლება ბრაზილიიის ჩემპიონატი დაბალი დონეაა მაგრამ კონკრეტული ასპეკტები ფრხბურთელს რომ არ უვარგა სად დაიბადა რამდენი წლისაა მაგით არ უნდა გაპრავდეს.

კი არ ვამცირებ რაც რეალურად იყო მაგ მატჩში იმას ვამბობ 5 მომენტს რომ გააფუჭებ გინდა თუ არა უკვე ფაქტორი ხარ.რომ გაეტანაა გმირი იქნებოდა.ესეა ფეხბურთში.მის ნიჭს და შესაზლებლობებს არ ვაკნინებ უბრალოდ გავლენა იქონია მისმა ბევრმა ვერ გამოყენებულმა მომენტრბმა შედეგზე
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

8

1 მარტი 2019 12:34

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 917
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
შეიძლება ბრაზილიიის ჩემპიონატი დაბალი დონეაა მაგრამ კონკრეტული ასპეკტები ფრხბურთელს რომ არ უვარგა სად დაიბადა რამდენი წლისაა მაგით არ უნდა გაპრავდეს.

ეგ თავისთავად მაგას ყველა ხედავს რო ბევრი რამეაქვს დასახვეწი დაგასაკეთებელი შეილება რობინიოს დონეც ვერ დადოს და შეილება მეტიცდადის დრო უნდა და წნეხში არუნდა იყოს წინაზეც დავწერე და ეხლაც ვიმეორებ არაა ჯერ რეალის ძირითადისთვის მზად
-----------------------
როცა რეალის მწვრთნელი ვიყავი ბარსა მხოლოდ თავის დაბადების დღეს აღნიშნავდა wink ვისენტე დელ ბოსკე

9

1 მარტი 2019 12:36

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5514
ციტატა: lazio
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
შეიძლება ბრაზილიიის ჩემპიონატი დაბალი დონეაა მაგრამ კონკრეტული ასპეკტები ფრხბურთელს რომ არ უვარგა სად დაიბადა რამდენი წლისაა მაგით არ უნდა გაპრავდეს.

ეგ თავისთავად მაგას ყველა ხედავს რო ბევრი რამეაქვს დასახვეწი დაგასაკეთებელი შეილება რობინიოს დონეც ვერ დადოს და შეილება მეტიცდადის დრო უნდა და წნეხში არუნდა იყოს წინაზეც დავწერე და ეხლაც ვიმეორებ არაა ჯერ რეალის ძირითადისთვის მზად

ხოდა ძმაო ესეთ თამაშებში ჯობია არ დააყენოს გუნდი ზარალდება

ესეთ თამაშებში გამოცდილება კლასი მნიშვნელოვანიაა.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

10

1 მარტი 2019 12:40

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 917
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
მისმა ბევრმა ვერ გამოყენებულმა მომენტრბმა შედეგზე

ეგეც მართალია გეთანხმები იმიტომაც ვბობ არაა ძირითადის კაცი ამ ეტაპზე და დღეის გადმოსახედით მაინც ბევრზე მონდომებული და აქტიურია ესაა სატირალიეს ამას ვუსვავ ხაზს მისი ეიმედდბათ და ზეწოლააცაა მასზე

ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ხოდა ძმაო ესეთ თამაშებში ჯობია არ დააყენოს გუნდი ზარალდება

ესეთ თამაშებში გამოცდილება კლასი მნიშვნელოვანიაა.

ესმის ჩემი ან შენი ვინმეს? მაგრამ ისიც ხო სახეზეა რო კიდია ბეილს სოლარის ხელში კი კიდია და რაუყონ ეტყობა კიდეც დამოკიდებულებაზე ფორმაზე და არ სყენებენ მაგიტომ
-----------------------
როცა რეალის მწვრთნელი ვიყავი ბარსა მხოლოდ თავის დაბადების დღეს აღნიშნავდა wink ვისენტე დელ ბოსკე

11

1 მარტი 2019 12:41

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5514
ციტატა: lazio
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
მისმა ბევრმა ვერ გამოყენებულმა მომენტრბმა შედეგზე

ეგეც მართალია გეთანხმები იმიტომაც ვბობ არაა ძირითადის კაცი ამ ეტაპზე და დღეის გადმოსახედით მაინც ბევრზე მონდომებული და აქტიურია ესაა სატირალიეს ამას ვუსვავ ხაზს მისი ეიმედდბათ და ზეწოლააცაა მასზე

გუნდში ყველას ერზტმანეთის ეიმედება უბრალოდ კონკრეტულ ამ მატჩი ვინიციუსის სისწრაფის გამოყენებააზე გაკეთდა აქცენტი..ამიტომ ტვირთავდნენ კონკრეტულად ამ მატჩში თორემ რეალი ვინიციუსზე რომ იყოს დამოკიდებული მხოლოდ აღარსფერზე პრეტენზია არ უნდა გვქონდეს.უმაღლესი კლსსის კოლექტივია რეალში.მაგრამ გააჩნია კონკრეტულ მატჩში აქცენტებს რაზე გააკეთებ
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

12

1 მარტი 2019 12:42

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 917
იმედია ამ კლასიკოში დაყენებს ბეილსაც და მარსელოსაც ბოლო ბოლო ლიგისთვის დასვენოს ვინი და ბეილს მისცეს შანსი ითამაშოს და ფორმა აკრიფოს
-----------------------
როცა რეალის მწვრთნელი ვიყავი ბარსა მხოლოდ თავის დაბადების დღეს აღნიშნავდა wink ვისენტე დელ ბოსკე

13

1 მარტი 2019 12:42

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5514
ციტატა: lazio
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
მისმა ბევრმა ვერ გამოყენებულმა მომენტრბმა შედეგზე

ეგეც მართალია გეთანხმები იმიტომაც ვბობ არაა ძირითადის კაცი ამ ეტაპზე და დღეის გადმოსახედით მაინც ბევრზე მონდომებული და აქტიურია ესაა სატირალიეს ამას ვუსვავ ხაზს მისი ეიმედდბათ და ზეწოლააცაა მასზე

ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ხოდა ძმაო ესეთ თამაშებში ჯობია არ დააყენოს გუნდი ზარალდება

ესეთ თამაშებში გამოცდილება კლასი მნიშვნელოვანიაა.

ესმის ჩემი ან შენი ვინმეს? მაგრამ ისიც ხო სახეზეა რო კიდია ბეილს სოლარის ხელში კი კიდია და რაუყონ ეტყობა კიდეც დამოკიდებულებაზე ფორმაზე და არ სყენებენ მაგიტომ

ბეილს კლასი მაინც აქ თანნ ფორმაში შესვლას პრაკტიკა უნდა და დრო ეტაპობრივად.სკამზე ჯდიმით ვერ შევა ფორმაში.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

14

1 მარტი 2019 12:45

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 917
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ამიტომ ტვირთავდნენ კონკრეტულად ამ მატჩში თორემ

თუ დაკვირდები ნახავ რო სადაც კი ვინი დაყენეს ყველა თამაში მასზე მიდის რავი რასაც მე ვუყურე ყველა ვინის ეძებს მასზე ცდილობენ თამაშს აიაქსთანაც მას ტვირთავენ იმედია გაძლებს და დახვეწავს კარში დარტყმას
-----------------------
როცა რეალის მწვრთნელი ვიყავი ბარსა მხოლოდ თავის დაბადების დღეს აღნიშნავდა wink ვისენტე დელ ბოსკე

15

1 მარტი 2019 12:48

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5514
ვინიციუს არასტანდარტული მოძრაობები აქ მოტყუება კაცის არ არის პრობლემა მისთვის.პრობლა არის რომ ვერ იყენებსს ამას რასაც იწყებსს.დარტყმაზე და პასზე ივარკიშოს და ძაან მაგარი იგროკი დადგება.ამ ორი კომპონენტის გარეშე შენ ქმედებებს არავითარი შედეგი არ მოყვებს.აგერ 19 სიაა მბაპეე მკვლელის ინსტიწტი.კლასი არანორმალურიააა.როგორ მინდა ეგ კახი რეალშიიი.როგორრ გაუშვა ხელიდან ბაბუმმ.მომავალი ოქროს ბურთების მფლობელი

აუ ტელეტი ვარ დავიტანჯე
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

16

1 მარტი 2019 12:54

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 917
ციტატა: FERNANDO_REDONDO

ბეილს კლასი მაინც აქ თანნ ფორმაში შესვლას პრაკტიკა უნდა და დრო ეტაპობრივად.სკამზე ჯდიმით ვერ შევა ფორმაში.

კლასი და გამოცდილება კი აქვს მაგრამ უგულოდ თამაშობს არ ეტყობა ჯილკა სოლარის ბრალი კია ეს მარა მოინდომოს დავიჯერო სოლარის ვასკესი ურჩევნიაა? უფრო მგონია კომფლიქტიაქვთ როგორც ისკო მოისროლა ისე ექცევა ბეილსაც ნუ მთლად ისკოსავით ვერა

ციტატა: FERNANDO_REDONDO
მბაპეე მკვლელის ინსტიწტი.კლასი

მბაპე სხვა დონეა და იმედია მოიყვანს ბაბუ 2021 ვადა გაზდის პრეზიდენტობის თუ მოინდომა დარჩენა უეჭველი მბაპეს დადებს სხვა არცაა სუპერსტარი ისეთი რო მოიყვანოს მბაპესნაირი

ისე კი ძან ნაკლებობაა სუპერ იგროკების ვინცაა უმრავლესობა ასაკშია არ მოდის ახალგაზრდობა ისეთი სასწაული ცოტა ძაან
-----------------------
როცა რეალის მწვრთნელი ვიყავი ბარსა მხოლოდ თავის დაბადების დღეს აღნიშნავდა wink ვისენტე დელ ბოსკე

17

1 მარტი 2019 13:11

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Marcelo magari iyo magram mashinac jujas bulki iyo

18

1 მარტი 2019 13:23

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ნუ მომავალში მბაპე იქნება უკონკურენტო. აი მესი-რონალდო რო იყო ეგრე არ იქნებიან. მბაპე სულ განცალკევებით იდგება და მერე იქნებიან დანარჩენები ესე მგონია მე. არანაირი ნეიმარ შენიმარები. თან 27ისაა ნეიმარი მბაპე 20ის 4-5 წელში მთლად უკონკურენტო იქნება. 20წლის ასაკში ამხელა დონეს რო დებ არ ვიცი ვის შევადარო. მსოფლიოზე რა მაგან იკისრა ალბათ პელემ ქნა ეგრე მარტო. არგენტინა ათრია ძველი პლაშივით

19

1 მარტი 2019 13:26

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მოგესალმებით ყველას მადრიდისტებო. მეც რეალის გულშემატკივარი ვარ და იმედია მიმიგებთ. დიდი დროა რაც ვეცნობი ამ საიტზე სიახლეებს, ხშირად ზგაპრებს , მაგრამ მაინც კაია ესეც რომ გვაქვს. Redondo ვხედავ რომ ფეხბურთი გესმის. Benzema მეც მომწონს თავისი ინტელექტიდან გამომდინარე. უბრალოდ იმას ვერ ვხვდები რატომ ფიქრობ რომ ბეილს ვინიციუსზე მეტი ინტელექტი აქვს? არა და რასაც აქ წერ ვხედავ ან თამაშობდი ფეხბურთს ან ისევ თამაშობ. დეტალებში კარგად ერკვევი. მიკვირს შენგან ესეთი შეფასება

20

1 მარტი 2019 13:52

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3126
ციტატა: Cacaaa
მოგესალმებით ყველას მადრიდისტებო. მეც რეალის გულშემატკივარი ვარ და იმედია მიმიგებთ. დიდი დროა რაც ვეცნობი ამ საიტზე სიახლეებს, ხშირად ზგაპრებს , მაგრამ მაინც კაია ესეც რომ გვაქვს. Redondo ვხედავ რომ ფეხბურთი გესმის. Benzema მეც მომწონს თავისი ინტელექტიდან გამომდინარე. უბრალოდ იმას ვერ ვხვდები რატომ ფიქრობ რომ ბეილს ვინიციუსზე მეტი ინტელექტი აქვს? არა და რასაც აქ წერ ვხედავ ან თამაშობდი ფეხბურთს ან ისევ თამაშობ. დეტალებში კარგად ერკვევი. მიკვირს შენგან ესეთი შეფასება

შავკანიანი და ინტელექტი შორსაა ერთმანეთისგან, ცნობილი ფაქტია.

21

1 მარტი 2019 14:28

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ესდედაძაღლი ბენზემა და ბეილი არიყვნენ ძირითადში 5-1 რო დაარჭო ბარსამ? თუ ეგ არითვლება? :))

ვინიციუსი არის ფეხბურთელი, რომელიც არციყო გადაწყვეტილი დარჩებოდა თუარა გუნდში, დაჟე მეორე გუნდიდან გადმოიყვანეს შუა სეზონში :)) ამისმიუხედავად მოერგო გუნდს და თამამად ვიტყვი რომ ეგ ლიდერობს რეალის შეტევაშე დღეს, ჯერ ეგ არის და მერე დანარჩენები :)) მაგის გარეშე რაც ამ სეზონში ვიხილეთ იყო კატსტროფა, შედეგი შედეგად არიყო და არც რაპე პერსპექტივა ჩანდა, ეხლა იმედი მაინცგაქვს როუყურებ რაღაცის :))


ციტატა: KingLeo10m
შავკანიანი და ინტელექტი შორსაა ერთმანეთისგან, ცნობილი ფაქტია

საფეხბურთო ინტელექტს გულისხმობ ალბათ და ძალიან შემცდარხარ მაგსაკითხში wink


ციტატა: lazio
ისე კი ძან ნაკლებობაა სუპერ იგროკების ვინცაა უმრავლესობა ასაკშია არ მოდის ახალგაზრდობა ისეთი სასწაული ცოტა ძაან

15 წლის წინ ყველა გრანდს ყავდა 1-2 ტოპ იგროკი, მერე წავიდა სტანდარტიზაცია :) სტატისტიკებმა წამოიწია წინ, ვინ მეტს დარბის ვინ მეტ საჰაერო ორთაბრძოლებს იგებს და ასე შემდეგ, შემოქმედებითი ნიჭი ფეხბურთელებში ნაკლებადაა დრეს.

თუმცა ისიც აღსანიშნავია რომ მესი-რონალდოს წყვილმა სტანდარტები მაღლა აწია, 10 წელი ასე სტაბილურად არამგონია ვინმეს ეთამაშოს :) ნუ მე არმახსოვს :)

22

1 მარტი 2019 14:35

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
imedia xval dziritadis igrokebs daasvenebs,vinisiusma vaskesma da modrichma unda daisvenos,centrshi kroosi kazemiro da sirbaliosi,win,benzema beili da asensio,karoche vini vafshe ar unda atamashos ro aiaqsistvis mkvlelis instiqtit iyos,aiaqstan imedia marianos da asensios dauyenebs gverdshi,xval kide benzemas imedi maqvs 😂😂😂 dedas mouxnavs mcvelebs 😂😂😂 datanjavs gaawamebs axoxebs gaanulebs 😂😂😂 au xval tu vuyure magrad unda vigadavo bunebis shecdomaze 😂😂😂 imedia ise itamashebs rogorc chvevia da pikes da langles ar sheawuxebs vafshe 😂😂😂

23

1 მარტი 2019 14:48

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3126
ციტატა: Special__One
საფეხბურთო ინტელექტს გულისხმობ ალბათ და ძალიან შემცდარხარ მაგსაკითხში

ზოგადად ვამბობ.
საფეხბურთო ინტელექტითაც დიდად გამორჩეული შავიც არ მახსენდება.
მაკელელე და კანტე ასე თუ ისე

24

1 მარტი 2019 15:16

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2334
ციტატა: KingLeo10m
ციტატა: Special__One
საფეხბურთო ინტელექტს გულისხმობ ალბათ და ძალიან შემცდარხარ მაგსაკითხში

ზოგადად ვამბობ.
საფეხბურთო ინტელექტითაც დიდად გამორჩეული შავიც არ მახსენდება.
მაკელელე და კანტე ასე თუ ისე

ჰუბერტ ჰარისონი,მარტინ კინგი, ნილ ტაისონი,ბარაკ ობამა,ფრედერიკ დუგლასი,ჯიმი ჰნდრიქსი,სტივ ვანდერი,ჩაკ ბერი,ჯეიმს ბრაუნი,ლუის ამსტრონგი,მაილს დვისი,ბარი ვაითი და არიან კიდევ შავი კაცები,რომლებმაც თავიანთი ეპოქა შექმნეს.ნუ თეთრებთან ვერ მოვლენ მაგ მხრივ მაგრამ არც მთლად ჩამოსაწერები არიან.

25

1 მარტი 2019 15:25

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3126
ნეგროიდული რასა რომ განვითარებული იყოს და ისეთივე ინტელექტი ჰქონდეს როგორც დანარჩენ რასებს, 21 საუკუნემდე ქოხებში არ იცხოვრებდნენ ტომებად დაყოფილი და არც ჟირაფზე მოუწევდათ ნადირობა გადასარჩენად. ის მცირე პროგრესიც რომელი აჩვენეს, თეთრების მულტიკულტურალიზმის დამსახურებაა.
მეცნიერული მიღწევებით რომ თეთრკანიანებთან ახლოს ვერ მივლენ, მაგას კამათიც არ სჭირდება.

26

1 მარტი 2019 15:32

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: lazio
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ვინიციუსის ასაკში მბაპე სუპერ სტარი იყო .

მერე ეს ვინი არაა მბაპე და ისიც გასათვალისწინებელია რო პირდაპირ ბრაზილიდან რეალის ძირითადში და კლასიკო არავინ ამბობს ვინი მბაპეს ჯობიაო აქ სხვა რამეზე გამახვილდა ყურადღება ერთია სადაც დაიბადე გაიზარდე და იმ ქვეყნის ჩემპიონატი და მეორე ბრაზილიდან ესპანეთი და ეგრევე რეალი მგონი საკმარისია იმისთვის რო მიხვდე თავიდან გაუჭირდება დალშე კიდე რა გამოვა გამოჩნდება ნუ ასხვაფერებ ჩემ ნათქვამს მე არც შემიდარებია და არც ვამკობინებ სხვებმა შეადარეს

ჯერ მარტო ენის ბარიერი სხვა სახლი სხვა ხალხი სხვა მენტალიტეტი მგონი 18 წლის ბავშვისთვის ზედმეტი წნეხია და ვაცადოთ მოერგოს იქნებ რამე გამოვიდეს მეც ბევრი მირჩევნია ვინის მარა რავქნა დავასხა ? დავამცირო?

შეიძლება ბრაზილიიის ჩემპიონატი დაბალი დონეაა მაგრამ კონკრეტული ასპეკტები ფრხბურთელს რომ არ უვარგა სად დაიბადა რამდენი წლისაა მაგით არ უნდა გაპრავდეს.

კი არ ვამცირებ რაც რეალურად იყო მაგ მატჩში იმას ვამბობ 5 მომენტს რომ გააფუჭებ გინდა თუ არა უკვე ფაქტორი ხარ.რომ გაეტანაა გმირი იქნებოდა.ესეა ფეხბურთში.მის ნიჭს და შესაზლებლობებს არ ვაკნინებ უბრალოდ გავლენა იქონია მისმა ბევრმა ვერ გამოყენებულმა მომენტრბმა შედეგზე

შენ რო ვინმეს ვერ გოუენებულ მომენტზე რამეს იტყვი ბენზოს ისე იცავ ხოლმე. 😁 მეც მევასება ბენზო კლასია. მარა ბენზოს ეპატიება და ვინის არა? არ უვარგა და დახვეწავს კარვახალი რო მოიყვამეს ლევერკრუზენში რო იყო იჯარით ერთადერთი მისი ჩაწოდება არ მომწონდა მაგრამ დახვეწა და დღეს ერთერთი საუკეთესოა. ვინი იღებს გამოცდილებას და აგრძელებს პროგრესს. მბაპე მბაპეა და ვიში კლასია. არც უნდა შეადარო დღეს მარა ათვალწუნება და დასხმა. უოცოთ ფეხბურთელის რა...

27

1 მარტი 2019 15:33

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2334
ციტატა: rivaldo10
მთავარი გამოგრჩა ბორდო ნელსონ მადელა))

მმარტინ ლუთერ კინგი რად ღირს მარტო ტიპმა შეცვალა ამერიკის უახლესი ისტორია

ზუსტად ნელსონზე უნდა დამეწერა ახლა.შეიძლება ჩრდილოეთ აფრიკის ნაწილი მოწყვეტილია განვითარებულ სამყაროს,მაგრამ სამხრეთ აფრიკელებს გარემოდან გამომდინარე მაინც მშვენივრად ააქვთ აწყობილი სტრუქტურა.რაც ნელსონის დიდი დამსახურებაა.

28

1 მარტი 2019 15:50

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: KingLeo10m
ციტატა: Cacaaa
მოგესალმებით ყველას მადრიდისტებო. მეც რეალის გულშემატკივარი ვარ და იმედია მიმიგებთ. დიდი დროა რაც ვეცნობი ამ საიტზე სიახლეებს, ხშირად ზგაპრებს , მაგრამ მაინც კაია ესეც რომ გვაქვს. Redondo ვხედავ რომ ფეხბურთი გესმის. Benzema მეც მომწონს თავისი ინტელექტიდან გამომდინარე. უბრალოდ იმას ვერ ვხვდები რატომ ფიქრობ რომ ბეილს ვინიციუსზე მეტი ინტელექტი აქვს? არა და რასაც აქ წერ ვხედავ ან თამაშობდი ფეხბურთს ან ისევ თამაშობ. დეტალებში კარგად ერკვევი. მიკვირს შენგან ესეთი შეფასება

შავკანიანი და ინტელექტი შორსაა ერთმანეთისგან, ცნობილი ფაქტია.

ესეთი რაგაც პირველად მესმის მეგობარო, ოკოჩა გაგივია ალბათ. ეტოო. დროგბა. პოგბა . რა შუაშია შავ კანიანი. რონალდინიო იტალიელი იყო თუ გერმანელი? ფითქინა თოვლივით! თანამედროვეობის უდიდესი ვარსკვლავი და ადამიანი რომელმაც უამრავ ადამიანს შეაყვარა ეს სპორტი

ადამიანები იბადებიან ნიჭიერები და ინტელექტიანები როგორც შავები ისე თეთრები. რა შუაშია კანის ფერი?

29

1 მარტი 2019 15:51

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3126
ციტატა: Cacaaa
ციტატა: KingLeo10m
ციტატა: Cacaaa
მოგესალმებით ყველას მადრიდისტებო. მეც რეალის გულშემატკივარი ვარ და იმედია მიმიგებთ. დიდი დროა რაც ვეცნობი ამ საიტზე სიახლეებს, ხშირად ზგაპრებს , მაგრამ მაინც კაია ესეც რომ გვაქვს. Redondo ვხედავ რომ ფეხბურთი გესმის. Benzema მეც მომწონს თავისი ინტელექტიდან გამომდინარე. უბრალოდ იმას ვერ ვხვდები რატომ ფიქრობ რომ ბეილს ვინიციუსზე მეტი ინტელექტი აქვს? არა და რასაც აქ წერ ვხედავ ან თამაშობდი ფეხბურთს ან ისევ თამაშობ. დეტალებში კარგად ერკვევი. მიკვირს შენგან ესეთი შეფასება

შავკანიანი და ინტელექტი შორსაა ერთმანეთისგან, ცნობილი ფაქტია.

ესეთი რაგაც პირველად მესმის მეგობარო, ოკოჩა გაგივია ალბათ. ეტოო. დროგბა. პოგბა . რა შუაშია შავ კანიანი. რონალდინიო იტალიელი იყო თუ გერმანელი? ფითქინა თოვლივით! თანამედროვეობის უდიდესი ვარსკვლავი და ადამიანი რომელმაც უამრავ ადამიანს შეაყვარა ეს სპორტი

ადამიანები იბადებიან ნიჭიერები და ინტელექტიანები როგორც შავები ისე თეთრები. რა შუაშია კანის ფერი?

იმას კი არ ვამბობ რომ შავები ცუდად თამაშობენ.
მე ვამბობ რომ ინტელექტით ჩამორჩებიან თეთრებს ფეხბურთშიც და ისეც. ბალოტელის ან უმტიტის დააკვირდით თუნდაც

30

1 მარტი 2019 15:52

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Bordo
ციტატა: KingLeo10m
ციტატა: Special__One
საფეხბურთო ინტელექტს გულისხმობ ალბათ და ძალიან შემცდარხარ მაგსაკითხში

ზოგადად ვამბობ.
საფეხბურთო ინტელექტითაც დიდად გამორჩეული შავიც არ მახსენდება.
მაკელელე და კანტე ასე თუ ისე

ჰუბერტ ჰარისონი,მარტინ კინგი, ნილ ტაისონი,ბარაკ ობამა,ფრედერიკ დუგლასი,ჯიმი ჰნდრიქსი,სტივ ვანდერი,ჩაკ ბერი,ჯეიმს ბრაუნი,ლუის ამსტრონგი,მაილს დვისი,ბარი ვაითი და არიან კიდევ შავი კაცები,რომლებმაც თავიანთი ეპოქა შექმნეს.ნუ თეთრებთან ვერ მოვლენ მაგ მხრივ მაგრამ არც მთლად ჩამოსაწერები არიან.

1000000% გეთანხმები!!

31

1 მარტი 2019 16:06

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2334
ციტატა: KingLeo10m
ნეგროიდული რასა რომ განვითარებული იყოს და ისეთივე ინტელექტი ჰქონდეს როგორც დანარჩენ რასებს, 21 საუკუნემდე ქოხებში არ იცხოვრებდნენ ტომებად დაყოფილი და არც ჟირაფზე მოუწევდათ ნადირობა გადასარჩენად. ის მცირე პროგრესიც რომელი აჩვენეს, თეთრების მულტიკულტურალიზმის დამსახურებაა.
მეცნიერული მიღწევებით რომ თეთრკანიანებთან ახლოს ვერ მივლენ, მაგას კამათიც არ სჭირდება.

აფრიკა ძალიან დიდი კონტინენტია და ყველა ისე არ ცხოვრობს როვორც შენ აღწერე.რა თქმა უნდა,ევროპელების დონეზე მისასვლელად ძალიან ბევრი უკლიათ,მაგრამ ეგვიპტეზეც იმავეს იტყვი?თუ ეგვიპტელების მიღწევებიც შეგიძლია თეთრკანიანელებს დააბრალო?თავისთავად,დღეს-დღეობით უმაღლესი რასაა,მაგრამ არც ის დაგვავიწყდეს რომ აზიელები არაფრით ჩამორჩებიან ევროპულ განვითარებას.აფრიკის ზონა საკმაო დაბალ საფეხურზეა,მაგრამ ეს ძალიან ბევრი მიზეზიდან გამომდინარეა,თუ რა თქმა უნდა სამხრეთ აფრიკას არ ჩავთვლით.განვითარების ეს სიმდიდრე კი არასოდეს არის უსასრულო,იყო დრო როდესაც აზიური ქვეყნები რომლებიც არ არიან დღეს მაღალ საფეხურზე თუნდაც ეგვიპტე და სპარსეთი,ერთ დროს ყველაზე განვითრებული ადგილები იყო,მაგრამ როგორც ავღნიშნე არ არის ეს მუდმივი,შემდეგ ეს ცოდნა დასავლეთისკენ წამოვიდა,შემდეგ იყო საბერნეთის ეპოქა,შემდეგ კი ამ უდიდესმა ცოდნამ ევროპაში მოიყრა თავი,გაზიდეს ყველაფერი რაც საჭირო იყო.თავის დროზე ევროპელებიც თავიანთ ჭუჭყში იხრჩობოდნენ და შავი ჭირი ჭამდათ,მაგრამ მოუსწრო დავინჩისა და მისი ეპოქის უდიდესმა გამოვლინებებმა.

იმაში კი ნამდვილად უნდა დაგეთანხმო რომ თეთრკანიან რასაში ძალიან ბევრი ინტელექტუალი იშვა,მაგრამ ეს კანის ფერის გამო ნამდვილად არ ხდებოდა.არსებობს უამრავი და ძაიან ბევრი დეტალი ამასთან დაკავშირებით,რომელსაც აქ ნამდვიად ვერ ავხსნით.

ციტატა: rivaldo10
რონალდინიო როგ გამომრჩა მანდ))

აი ზიდანი ხომ ძალიან მაგრად მომწონდა,მაგრამ რონალდინიოს თუნდაც ის პატარა ეპოქა ყოველთვის აღმაფრთოვანებელი იქნება ჩემთვის.

32

1 მარტი 2019 16:44

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Bordo
ციტატა: KingLeo10m
ნეგროიდული რასა რომ განვითარებული იყოს და ისეთივე ინტელექტი ჰქონდეს როგორც დანარჩენ რასებს, 21 საუკუნემდე ქოხებში არ იცხოვრებდნენ ტომებად დაყოფილი და არც ჟირაფზე მოუწევდათ ნადირობა გადასარჩენად. ის მცირე პროგრესიც რომელი აჩვენეს, თეთრების მულტიკულტურალიზმის დამსახურებაა.
მეცნიერული მიღწევებით რომ თეთრკანიანებთან ახლოს ვერ მივლენ, მაგას კამათიც არ სჭირდება.

აფრიკა ძალიან დიდი კონტინენტია და ყველა ისე არ ცხოვრობს როვორც შენ აღწერე.რა თქმა უნდა,ევროპელების დონეზე მისასვლელად ძალიან ბევრი უკლიათ,მაგრამ ეგვიპტეზეც იმავეს იტყვი?თუ ეგვიპტელების მიღწევებიც შეგიძლია თეთრკანიანელებს დააბრალო?თავისთავად,დღეს-დღეობით უმაღლესი რასაა,მაგრამ არც ის დაგვავიწყდეს რომ აზიელები არაფრით ჩამორჩებიან ევროპულ განვითარებას.აფრიკის ზონა საკმაო დაბალ საფეხურზეა,მაგრამ ეს ძალიან ბევრი მიზეზიდან გამომდინარეა,თუ რა თქმა უნდა სამხრეთ აფრიკას არ ჩავთვლით.განვითარების ეს სიმდიდრე კი არასოდეს არის უსასრულო,იყო დრო როდესაც აზიური ქვეყნები რომლებიც არ არიან დღეს მაღალ საფეხურზე თუნდაც ეგვიპტე და სპარსეთი,ერთ დროს ყველაზე განვითრებული ადგილები იყო,მაგრამ როგორც ავღნიშნე არ არის ეს მუდმივი,შემდეგ ეს ცოდნა დასავლეთისკენ წამოვიდა,შემდეგ იყო საბერნეთის ეპოქა,შემდეგ კი ამ უდიდესმა ცოდნამ ევროპაში მოიყრა თავი,გაზიდეს ყველაფერი რაც საჭირო იყო.თავის დროზე ევროპელებიც თავიანთ ჭუჭყში იხრჩობოდნენ და შავი ჭირი ჭამდათ,მაგრამ მოუსწრო დავინჩისა და მისი ეპოქის უდიდესმა გამოვლინებებმა.

იმაში კი ნამდვილად უნდა დაგეთანხმო რომ თეთრკანიან რასაში ძალიან ბევრი ინტელექტუალი იშვა,მაგრამ ეს კანის ფერის გამო ნამდვილად არ ხდებოდა.არსებობს უამრავი და ძაიან ბევრი დეტალი ამასთან დაკავშირებით,რომელსაც აქ ნამდვიად ვერ ავხსნით.

ციტატა: rivaldo10
რონალდინიო როგ გამომრჩა მანდ))

აი ზიდანი ხომ ძალიან მაგრად მომწონდა,მაგრამ რონალდინიოს თუნდაც ის პატარა ეპოქა ყოველთვის აღმაფრთოვანებელი იქნება ჩემთვის.

ზიდანი რონალდინიო მესი ჩემთვის სამი ყველა დროის საუკეთესო ფეხბურთელია

33

1 მარტი 2019 19:09

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მართალია...

34

1 მარტი 2019 20:30

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3126
ციტატა: Bordo
აფრიკა ძალიან დიდი კონტინენტია და ყველა ისე არ ცხოვრობს როვორც შენ აღწერე.რა თქმა უნდა,ევროპელების დონეზე მისასვლელად ძალიან ბევრი უკლიათ,მაგრამ ეგვიპტეზეც იმავეს იტყვი?თუ ეგვიპტელების მიღწევებიც შეგიძლია თეთრკანიანელებს დააბრალო?თავისთავად,დღეს-დღეობით უმაღლესი რასაა,მაგრამ არც ის დაგვავიწყდეს რომ აზიელები არაფრით ჩამორჩებიან ევროპულ განვითარებას.აფრიკის ზონა საკმაო დაბალ საფეხურზეა,მაგრამ ეს ძალიან ბევრი მიზეზიდან გამომდინარეა,თუ რა თქმა უნდა სამხრეთ აფრიკას არ ჩავთვლით.განვითარების ეს სიმდიდრე კი არასოდეს არის უსასრულო,იყო დრო როდესაც აზიური ქვეყნები რომლებიც არ არიან დღეს მაღალ საფეხურზე თუნდაც ეგვიპტე და სპარსეთი,ერთ დროს ყველაზე განვითრებული ადგილები იყო,მაგრამ როგორც ავღნიშნე არ არის ეს მუდმივი,შემდეგ ეს ცოდნა დასავლეთისკენ წამოვიდა,შემდეგ იყო საბერნეთის ეპოქა,შემდეგ კი ამ უდიდესმა ცოდნამ ევროპაში მოიყრა თავი,გაზიდეს ყველაფერი რაც საჭირო იყო.თავის დროზე ევროპელებიც თავიანთ ჭუჭყში იხრჩობოდნენ და შავი ჭირი ჭამდათ,მაგრამ მოუსწრო დავინჩისა და მისი ეპოქის უდიდესმა გამოვლინებებმა.

იმაში კი ნამდვილად უნდა დაგეთანხმო რომ თეთრკანიან რასაში ძალიან ბევრი ინტელექტუალი იშვა,მაგრამ ეს კანის ფერის გამო ნამდვილად არ ხდებოდა.არსებობს უამრავი და ძაიან ბევრი დეტალი ამასთან დაკავშირებით,რომელსაც აქ ნამდვიად ვერ ავხსნით.

აზიელები არც მიხსენებია. ყველაზე ძველი ცივილიზაციაც მაქ წარმოიშვა. კონკრეტულად ნეგროიდულ რასაზე ვსაუბრობ. როგორც იცი ყველა რასას საკუთარი მახასიათებლები აქვს, ხომ ცნობილი ფაქტია. ნეგროიდებს დიდი ფიზიკური და მცირე გონებრივი შესაძლებლობები ერგოთ.
ეგვიპტელებს რაც შეეხება ისინი ევროპოიდულ რასას მიეკუთვნებიან და არა ნეგროიდულს

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

რეკლამა

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 ბელინგემი 16
2 დოვბიკი 16
3 მაიორალი 15
4 ბუდიმირი 15

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 რეალი 6 6 0 0 18
2 ნაპოლი 6 3 1 2 10
3 ბრაგა 6 1 1 4 4
4 იუნიონ ბერლინი 6 0 2 4 2

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...

4-3-3
4-4-2
4-2-3-1



მთვლელები

საიტის არქივი:

აპრილი 2024 (225)
მარტი 2024 (335)
თებერვალი 2024 (456)
იანვარი 2024 (411)
დეკემბერი 2023 (372)
ნოემბერი 2023 (391)