ბენზემა:„რონალდუ წავიდა, მე კი გოლების გატანა მინდა“

კარიმ ბენზემამ ფრანგულ გამოცემასთან ინტერვიუში განაცხადა, რომ ძალიან ბედნიერია...


„კრიშტიანო ჩემთვის ყოველთვის საოცარი პარტნიორი იყო. პორტუგალიელის დონის ფეხბურთელთან ერთად ასპარეზობა უდიდესი სიამოვნება გახლდათ, თუმცა მე ყოველთვის იმაზე ვზრუანვდი, რომ მას გაეტანა.“

„ახლა ვითარება რადიკალურად შეცვლილია, რონალდუ წავიდა, მე კი გოლების გატანა მინდა. თავს პატარა ბიჭივით ვგრძნობ, რომელსაც ბომბარდირობა და უამრავი ტიტულის მოგება სურს.“ dle 10.1

  • Datuna
  • 25 თებერვალი 2019
  • 2922
  • 49

1

25 თებერვალი 2019 17:01

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 917
შენი ნიჭის და გაქანების კაცს არ უნდა გაგიჭირდეს მერე ზე კლასი ზე დონე :)))
-----------------------
როცა რეალის მწვრთნელი ვიყავი ბარსა მხოლოდ თავის დაბადების დღეს აღნიშნავდა wink ვისენტე დელ ბოსკე

2

25 თებერვალი 2019 17:10

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ვაი შე საცოდავო უბრალოდ დააკვირდით ამის თამაშს ბურთს ვერ აჩერებს

3

25 თებერვალი 2019 17:13

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 917
ისე ამის უმაღლესი დონე გუშიმდელ თამაშში ყველას გამორჩა რა მოძრაობები რა საშემსრულებლო კლასიტიპი ყველგან იყო სიღრმიდან რა მოძრაობებს აკეთებდა
-----------------------
როცა რეალის მწვრთნელი ვიყავი ბარსა მხოლოდ თავის დაბადების დღეს აღნიშნავდა wink ვისენტე დელ ბოსკე

4

25 თებერვალი 2019 17:28

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
გაიტანე მერე.... შენ ოღონდ გოლები გაიტანე და.....

5

25 თებერვალი 2019 17:36

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5514
უკვე 20 გოლი გაქ,იმედია 30 ზე მეტს გაიტან,წარმატებებიი.

ციტატა: Zizu5
გაიტანე მერე.... შენ ოღონდ გოლები გაიტანე და.....

ყველა დროს რეალის ბომბარდირებში 5 ეულში მე ვარ?თუ ბაბუაჩემი ევპლიტე??იმის მიუხედავად რომ რეალში 10 წლის მანძილზეე 4 პენალტიი აქ დარტყმული.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

6

25 თებერვალი 2019 17:38

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
უკვე 20 გოლი გაქ,იმედია 30 ზე მეტს გაიტან,წარმატებებიი.

ციტატა: Zizu5
გაიტანე მერე.... შენ ოღონდ გოლები გაიტანე და.....

ყველა დროს რეალის ბომბარდირებში 5 ეულში მე ვარ?თუ ბაბუაჩემი ევპლიტე??იმის მიუხედავად რომ რეალში 10 წლის მანძილზეე 4 პენალტიი აქ დარტყმული.

რედონდო თუ იცი დაწერე რა ვინ არიან 1-2-3-4-5 ადგილებზე და ვის რამდენი გოლი აქ.

7

25 თებერვალი 2019 17:39

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
https://www.youtube.com/watch?v=d9datVXl7Ow

8

25 თებერვალი 2019 17:40

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
რეალის ლეგენდაა უკვე ეს კაცი, ლივერთან გოლი კი საუკეთესო იყო თავისი მოულოდნელობით :)))))

9

25 თებერვალი 2019 17:41

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ნიკა ბასილაშვილმა დაშალა რუსი კარენ ხაჩანოვი 6-4 6-1 love lol

10

25 თებერვალი 2019 17:49

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ჯუნეით ჩაქირი
ბენზემა რო გეყოლება გუნდში და ზედიზედ სამ ლიგას დადებ, მაქ უკვე ჩანს რო რაღაც გაუგებრობაა. წლების განმავლობაში იმისთანა ფორვარდებმა ვერ შეძლეს ამის გაკეთება ბენზო ფრჩხილი არაა იმათ, მაგრამ კაშაის და ჩაქირის ძალა გამოჩნდა და დაგვანახეს რო ყველაფერი შესაძლებელია :)

გაუგებრობა რომ არ იყოს შენთვის ის უფრო გამიკვირდებოდა :))) ფეხბურთით ისიამოვნე მსაჯებზე ყურებას რონის და ბეილის მაკრატელებს უყურე ესეთი გოლები ლიგის პლეიოფში შეიძლება ვეღარც ვნახოთ და ჯობია დატკბე ამ ეპოქით რომელსაც მადრიდის რეალის ეპოქა ჰქვია :)))))

11

25 თებერვალი 2019 17:53

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 917
ციტატა: ჯუნეით ჩაქირი
ეპოქა მსაჯების დამსახურებაა :)))

გავიგეთ შენი აზრიც და სხვა ქომაგების აზრიც გასაგებია.რაქენი ცოტა ამოისუნთქე? მოგეშვა? დაწყნარდები?
-----------------------
როცა რეალის მწვრთნელი ვიყავი ბარსა მხოლოდ თავის დაბადების დღეს აღნიშნავდა wink ვისენტე დელ ბოსკე

12

25 თებერვალი 2019 18:01

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5514
გუშინდელის მერე ვეძებ საუკეთესოოო რაკურს კაზემიროს ეპიზოდზეე,რაც მოვიძიეეე ამ მასალის დაყრდნობით წესების დარღვევა აშკარად ჩანს.თუმცა გადახვევას გავაკეთებ მარტივად მიგახვედრებთ,.გახსოვთ ალვეში პეპეს ეპიზოდი,ისიც კარგად გვახსოვს რომ ალვეშშშ პეპეს ფეხი არ მოხვედრია მაგრამ მსაჯმა მაინც დააჯარიმა და მეტიც წითელი ბარათი მიცაა,დინამიკაში სხვადასხვა ეპიზოდიაა ის საჯარიმოს გარედ იყო ეს შიგნით მაგრამ ყურადღებას ვამახვილებ მოწინააღმდეგე ფეხბურთელის მოქმედებას,პეპე არასაფეხბურთო წესებით იმეტებდაა ალვეშშშს ,დაახლოებით ისეთივე მოქმედებაა გააკეთა გუშინ ლევანტეს ფეხბურთელმააა ,კონტაქტი მიონიმალური იყო მაგრამმ კონტაკტზე მეტად მნიშვნელოვანია მოწინააღმდეგე ფეხბურთელის არასპორტული მოქმედება ესეთი ილეთი ფეხბურთში აკრძალულიააა ,მე თქვენ დაგიდებთ ლინკს სადაც აშკარად იკვეთება რომ კონტაკტი იყო,თუმცა კონტაქტზე მეტადდდ მოწინააღმდეფგე ფეხბურთელისს მოქმედებას დააკვირდით,ეს ფეხბურთის ილეთი კი არაა კარატეს უფრო გავსს.My Webpageდასკკვნები თავად გამოიტანეთ.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

13

25 თებერვალი 2019 18:02

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ჯუნეით ჩაქირი
ციტატა: anireal
ციტატა: ჯუნეით ჩაქირი
ბენზემა რო გეყოლება გუნდში და ზედიზედ სამ ლიგას დადებ, მაქ უკვე ჩანს რო რაღაც გაუგებრობაა. წლების განმავლობაში იმისთანა ფორვარდებმა ვერ შეძლეს ამის გაკეთება ბენზო ფრჩხილი არაა იმათ, მაგრამ კაშაის და ჩაქირის ძალა გამოჩნდა და დაგვანახეს რო ყველაფერი შესაძლებელია :)

გაუგებრობა რომ არ იყოს შენთვის ის უფრო გამიკვირდებოდა :))) ფეხბურთით ისიამოვნე მსაჯებზე ყურებას რონის და ბეილის მაკრატელებს უყურე ესეთი გოლები ლიგის პლეიოფში შეიძლება ვეღარც ვნახოთ და ჯობია დატკბე ამ ეპოქით რომელსაც მადრიდის რეალის ეპოქა ჰქვია :)))))

მარტო მადრიდისტებისთვის, გადახედე აბა სხვა გუნდის ფანების კომებს მაგასთან დაკავშირებით და მიიღებ პასუხს :) ეგ ეპოქა მსაჯების დამსახურებაა :)))

შენ ალბათ ფეხბურთს არ უყურებდი თორე სხვა რამეს დაინახავდი :))) როგორ უკრავდა ტაშს ტურინი მადრიდის რეალს და რონალდუს :)))) გაოგნებული ბარცალი კიელინი ბონუჩის ტრიოს :))) ბეილის სასწაულს :))) ბუფონის დასჯილ სახეს , ასევე დრამაც დიდი დოზით იყო ცრემლები , ტირილი, ჩხუბი ყველაფერი იყო რისთვისაც ფეხბურთი გვიყვარს და შენ მსაჯებზე ლაპარაკობ :)))))

14

25 თებერვალი 2019 18:05

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5514
დააკვირდით მოქნეული ფეხი კაზემიროს მარკვენააა კოჭის არესთან ხვდებაა,,ცელივით რომ გამოუსმევ კაცსსს ეგეთიაა,მიუხედავად იმისა რომ არ იყო ძლიერი კონტაქტი,ფეხბურთს აქვს თავისი წესები,ესეე წართმევაზეე ფეხბურთის წესებში არსად წერია,ეს სხვა სპორტიააა.მე არ მიყვარსსს არაჩესნად საუბარი როცა არაა ვამბობ არაამროცა არის ვამბობ არისს,მუდამ მაქქ საუბარი იმაზე რომმ მხოლოდ იმას აკვირდება უმრავლესობაა რამდენად ძლიერი კონტაქტი იყოო ,კაცს შეიძლება დაეჯახო ბეჭით მაგრამ ჯარიმა არ იყოს,მაგრამ ცელივით მოიქნიო ფეხიი და პატარა კონტაქტზეეე გაგაგდონ.დასკვნა პეპე ალვეში სხვა კი არაფერი იყო.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

15

25 თებერვალი 2019 18:11

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5514
მხოლოდ აქტი კი არა ფიქრიც დანაშაულიააა,ყველაფერს თავისი წესები აქვს როგორც ცხოვრებაში ასეა სპორტშიც.

ციტატა: ჯუნეით ჩაქირი
თუ ჩესნად საუბარი გიყვარს, მიპასუხე ახლა შენი აზრით სამი ლიგა ჩესნად დადო რეალმა. მიპასუხე ამაზე და ვნახოთ რამდენად მართალი ხარ.

კონკრეტული ფაქტები მომიყვანე და მზად ვარ პასუხი გაგცე ყველაფერზე,თუმცა როგორც ცხოვრებაში სხვის დანაშაული შენი დანაშაული არაა ესეა სპორტშიცცც.მეე არ ვეძებბ დეტალებს არამედ საერთო სურათს,საერთო სურათით კი რეალის უმრავლესობას აღემატებოდა,ესაა ჩემი სიმართლე.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

16

25 თებერვალი 2019 18:14

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 917
ადმინ ტვინი მოქინძა უკვე მიაბლოკე რა ეს პროვოკატორი რა ვიღაცას სმოასხავს და დახურებენ თავზე იმოქმედე სანამ დროა
-----------------------
როცა რეალის მწვრთნელი ვიყავი ბარსა მხოლოდ თავის დაბადების დღეს აღნიშნავდა wink ვისენტე დელ ბოსკე

17

25 თებერვალი 2019 18:26

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ჯუნეით ჩაქირი
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
მხოლოდ აქტი კი არა ფიქრიც დანაშაულიააა,ყველაფერს თავისი წესები აქვს როგორც ცხოვრებაში ასეა სპორტშიც.

ციტატა: ჯუნეით ჩაქირი
თუ ჩესნად საუბარი გიყვარს, მიპასუხე ახლა შენი აზრით სამი ლიგა ჩესნად დადო რეალმა. მიპასუხე ამაზე და ვნახოთ რამდენად მართალი ხარ.

კონკრეტული ფაქტები მომიყვანე და მზად ვარ პასუხი გაგცე ყველაფერზე,თუმცა როგორც ცხოვრებაში სხვის დანაშაული შენი დანაშაული არაა ესეა სპორტშიცცც.მეე არ ვეძებბ დეტალებს არამედ საერთო სურათს,საერთო სურათით კი რეალის უმრავლესობას აღემატებოდა,ესაა ჩემი სიმართლე.

ბაიერნთან ორი თამაშგარე გოლი, არ გაგდებული კაზემირო და ტყუილად გაგდებული ვიდალი. აბა ამაზე მიპასუხე რამე, იგივე რამოსის ოფსაიტ გოლზე ფინალში. მარსელოს ხელბურთზე ბავარიასთან და კიდევ რამდენი.

ვიდალი პირველივე ყვითელზე გასაგდები იყო :))))

ციტატა: FERNANDO_REDONDO
რაც შეეხება ვიდალის ეპიზოდსს,ყველა აქცევს მხოლოდ ერთ გარემოებას ყურადღებას,ბურთზეე ვინ ითამაშა პირველმა,კი ბატონოო ბურთზე ვიდალმა ითამაშაა პირველმა მაგრამ ამ ისტორიაში მთავარი ის კი არაა პირველი ვინ შეეხო ბურთსსს რატომღაც ამ კვალიფიკაციოას აწვება ყველა,არამედდ დააკვირდით ვიდალისსს ეგრედწოდებულ პატკატს და მიხვდებით რომმ უხეშად მიდისსს ბურთზე,ამ შემთხვევაში არა იმ ფეხზეა საუბარი რომლითაც ითამაშა არამედ მარცხენა ფეხიი,პირდაპირრ შიპით მიდისსს ,პატკატი ზოგადად ფეხბურთში დაშვებულია მაგრამ პატკატი ფეხის ყველა ნაწილით დფაშვებული არაა,ეს ორი რამ გამიჯნეთ.და დინამიკაში არასათამაშო ფეხს ანუ მარცხენა ფეხსსს მაღლა წევსს რის შედეგადაცც ასენსიო კორდინაციას კარგავსს .დაუშვებელია ტერფის ქვედა ნაწილით პატკატის გაკეთებაა, მარცხენა ფეხის აწეული ფეხის გამო მიიღო ყვითელი,სხვა საკითხია ამას მოყვებოდა თუ არა შემდეგი ფაზააა ,მთავარი ისაა რომ ეპიზოდზე გავლენა მოახდინა.და ბოლოს ვიდეოო,,,სიურპრიზზზ,,ვიდალის მარცხენა არასათამაშო ფეხს დააკვირდით.My Webpage

მართალი ხარ თავიდან ბურთსაც შეეხო მაგრამ ბოლოს ფეხშიც მიარტყა

18

25 თებერვალი 2019 18:27

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ჯუნეით ჩაქირი
ციტატა: anireal
ვიდალი პირველივე ყვითელზე გასაგდები იყო :))))

კაზემირო უფრო ადრე იყო გასაგდები, მაგრამ რაც გინდა იმას ამბობ მხოლოდ.

კაი რა კაცურად არ გეზარება მაგაზე ამდენი ლაპარაკი არ ჯობია ფეხბურთზე ვილაპარაკოთ 2 კლასიკოა 5 დღეში მაგაზე ვილაპარაკოთ ვინ უნდა იყოს ძირითადში და ასე შემდეგ

19

25 თებერვალი 2019 18:29

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5514
My Webpageვიდალმა მიიღო ყვითელი არა იმიტომ რომ ბურთს პირველი შეეეხო,არამედ შეხების შემდეგ რას აკეთებსსსს და განგებბ აქცევს ასენსიოს,წართმევის შემდეგგგ ის მარცხენა ფეხს მაღლა წევს რის შედეგადაც ასენსიო კორდინაციას კარგავსსს.თავიდან სუფთად ითამაშა მაგრამ შემდეგშიი არ მიცაა მოწინააღმდეგეს ბურთზე გაქცევის საშვალებააა
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

20

25 თებერვალი 2019 18:29

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ჯუნეით ჩაქირი
ციტატა: anireal
ვიდალი პირველივე ყვითელზე გასაგდები იყო :))))

კაზემირო უფრო ადრე იყო გასაგდები, მაგრამ რაც გინდა იმას ამბობ მხოლოდ.

პირველ თამაშში ნაჩუქარი პენალტიც არ დაივიწყო :))))

21

25 თებერვალი 2019 18:31

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5514
მარცხენა აწეულ ფეხს დააკვირდით ბურთის სეხების შემდეგგგ ,მეტოქის მუხლამდე წევს ფაქტიურადდდ ,მოწინააღმდეგე რომელიც კონტრიერიშზე მოდისსს ეს ყვითელია ულაპარაკოდდ
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

22

25 თებერვალი 2019 18:37

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
უკვე 20 გოლი გაქ,იმედია 30 ზე მეტს გაიტან,წარმატებებიი.

ციტატა: Zizu5
გაიტანე მერე.... შენ ოღონდ გოლები გაიტანე და.....

ყველა დროს რეალის ბომბარდირებში 5 ეულში მე ვარ?თუ ბაბუაჩემი ევპლიტე??იმის მიუხედავად რომ რეალში 10 წლის მანძილზეე 4 პენალტიი აქ დარტყმული.

ბაზარი არაა ძმა.. რეალში სულ რო ფარჩაკი მოთამაშე თამაშობდეს პატივს ვცემ რათქმაუნდა.... და ბენზემა კიდე არაა ცუდი ფეხბურთელი, ძალიან ბევრი რამეს აკეთებს გუნდისთვის, ბევრ რამეში ეხმარება, თან გამოცდილია.... ნეტა გაიტანოს ბევრი და გახდეს ბომბარდირი, ვისაც ეწყინოს ჩემდა თავად.......

23

25 თებერვალი 2019 18:39

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5514
ციტატა: ჯუნეით ჩაქირი
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
მხოლოდ აქტი კი არა ფიქრიც დანაშაულიააა,ყველაფერს თავისი წესები აქვს როგორც ცხოვრებაში ასეა სპორტშიც.

ციტატა: ჯუნეით ჩაქირი
თუ ჩესნად საუბარი გიყვარს, მიპასუხე ახლა შენი აზრით სამი ლიგა ჩესნად დადო რეალმა. მიპასუხე ამაზე და ვნახოთ რამდენად მართალი ხარ.

კონკრეტული ფაქტები მომიყვანე და მზად ვარ პასუხი გაგცე ყველაფერზე,თუმცა როგორც ცხოვრებაში სხვის დანაშაული შენი დანაშაული არაა ესეა სპორტშიცცც.მეე არ ვეძებბ დეტალებს არამედ საერთო სურათს,საერთო სურათით კი რეალის უმრავლესობას აღემატებოდა,ესაა ჩემი სიმართლე.

ბაიერნთან ორი თამაშგარე გოლი, არ გაგდებული კაზემირო და ტყუილად გაგდებული ვიდალი. აბა ამაზე მიპასუხე რამე, იგივე რამოსის ოფსაიტ გოლზე ფინალში. მარსელოს ხელბურთზე ბავარიასთან და კიდევ რამდენი.

რონალდუს გოლი თამაშგარე იყო,ისევე როგორც ლევანდოვსკის,სამართლიანობა მოითხოვს ესეც ითქვასს,,,ვიდალი გასაგდები იყო,დეტალური განხილვაა გავაკეთე,კაზემიროოო გასაგდები იყო,რონალდუს მეორე გოლი არ იყო თამაშგარე,ფეხი რონალდუსიი ბურთზე წინ არ იყო.მარსელოზეეე ხელ;ით თამაში იყო პენალტი.რამოსზე იყო თამაშგარეე.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

24

25 თებერვალი 2019 18:45

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5514
ციტატა: ჯუნეით ჩაქირი
ათ კაციან გუნდთან ორი ოფსაიტი კიდევ უსირცხვილობა და უსინდისობა.

პირველი გოლიი იყო თამაშგარე მაგაზე არავინ გედავება,ისევე როგორც ლევანდოვსკის გოლი,მეორე გოლი არ იყოო.ფეხბურთში გარკვევით წერია წესდებაში რომ ფეხბუირთელი კორპუსით ბურთზე წინ თუ არის მაშინ ითვლება თამაშგარედ,შენ მეტოქე ფეხბუირთელებს უყურებ და მარსელოს,ბურთს დააკვირდი ბურთსს,,,რონალდუს ფეხები ბურთზე წინ არაა,ცალი ხელი არ ითვლება წესდებაშიი ხელი არ ითვლება თამაშგარედ.მე შენ გიხსნი დეტალებში შენ კი დაზეპირებულს საუბრობ ესე არ გამოვაა მოსმენაც უნდა იცოდე.კაზემირო ს ეპიზოდს რაც შეეხებააა ესეთ პრინციპულ მატჩში უხეშობებს პატიობენ,,კაზემირო აბსოლიტურად სხვა ფაქტორიაა მარტიოვ რაღაცას გეტყვი,პოზიციური შეტევის დროსსს ცენტრში უხეშობა ერთია და მეორე მეტოქე კონტრატაკაზე რომ მორბის ეს სხვა მოცემულობა და ერთნაირად ვერ შეაფასებ ეპიზოდსს,
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

25

25 თებერვალი 2019 18:45

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ჯუნეით ჩაქირი

თუ ჩესნად საუბარი გიყვარს, მიპასუხე ახლა შენი აზრით სამი ლიგა ჩესნად დადო რეალმა. მიპასუხე ამაზე და ვნახოთ რამდენად მართალი ხარ.
ჯუნეით ჩაქირი

ერთი შენ გვიპასუხე, ჩელსის და პსჟ_ს (6-1) ჩესნად გასცდა ბარსა????

26

25 თებერვალი 2019 18:48

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
წადით თქვენ ჩაჯმულ გუნდს მიხედეთ და აქ მადრიდის ფანები ჩვენ თვითონ გავარჩევთ რაა ჩესნობა და არაჩესნობა, მოვგვარდებით ჩვენ.... შემოდიხართ აქ ზოგზოგიერთები და მორალს გვიკითხავთ სად იყო და სად არა პენალტი.... გავარტყი შიგ კატალონიას და მეტროპოლიტენს.....

27

25 თებერვალი 2019 18:48

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ჯუნეით ჩაქირი
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
მხოლოდ აქტი კი არა ფიქრიც დანაშაულიააა,ყველაფერს თავისი წესები აქვს როგორც ცხოვრებაში ასეა სპორტშიც.

ციტატა: ჯუნეით ჩაქირი
თუ ჩესნად საუბარი გიყვარს, მიპასუხე ახლა შენი აზრით სამი ლიგა ჩესნად დადო რეალმა. მიპასუხე ამაზე და ვნახოთ რამდენად მართალი ხარ.

კონკრეტული ფაქტები მომიყვანე და მზად ვარ პასუხი გაგცე ყველაფერზე,თუმცა როგორც ცხოვრებაში სხვის დანაშაული შენი დანაშაული არაა ესეა სპორტშიცცც.მეე არ ვეძებბ დეტალებს არამედ საერთო სურათს,საერთო სურათით კი რეალის უმრავლესობას აღემატებოდა,ესაა ჩემი სიმართლე.

ბაიერნთან ორი თამაშგარე გოლი, არ გაგდებული კაზემირო და ტყუილად გაგდებული ვიდალი. აბა ამაზე მიპასუხე რამე, იგივე რამოსის ოფსაიტ გოლზე ფინალში. მარსელოს ხელბურთზე ბავარიასთან და კიდევ რამდენი.

chelsi vs barcas tamashze martla ki laparakoobs msoflio....aii maseti albaat istoriashi arc ki gameordeba rogorc awi ligis zedized samjer mogebaa 😀😀😀 iseev reali tu gaimeoreebs toree riavii dalsheee.....

28

25 თებერვალი 2019 18:51

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5514
ციტატა: ჯუნეით ჩაქირი
თუ ვიდალი უნდა გაეგდო მაშინ კაზეც უნდა გაეგდო,

ეს არასერიოზული დამოკიუდებულებაა უკვე,ყველაა ეპიზოდი ინდივიდუალურიააა ,მსაჯი მაშინ იღებს მკაცრ გადაწყვეტილებებს როცააა ეპიზოდზე ზეგავლენას ახდენს,კაზემიროს ეპიზოდი იყო უხეში თამაშიი მაგრამმმ პოზიციური შეტევის დროს როცა ცენტრში ბურთი თამაშდება ესეთ პრინციპულ მატჩში არავინ გააგდებს ფეხბურთელსსს,ვიდალის ეპიზოდი კი განსხვავდებოდა ,კონტრიერიშზე მოდიოდა მეტოქეეე ,ამ მოცემულობაში უფრო მეტია შანსი რომ გოლი გაუშვა,რატომ აძლევენნ ყვითელს კონტრიერიშის ჩაშლის გამო მუდამ??და რატო არ აძლევენნნ პოზიციური შეტევის დროსსს ისე ხშირად ?.პასუხი გაგეცი აგიხსენი,ამაზე მეტად ვერ აგიხსნი.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

29

25 თებერვალი 2019 18:52

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ბარსა-ჩელსიზე კი შეცდა მეორე თამაშში მსაჯი მარა პირველ თამაშშიც შეცდა შვენს საწინააღმდეგოდ. ბარსა-პსჟ იყო ფრხბურთის სირცხვილი სამწუხაროდ. კიდეც კარგი მაგ წელს ბარსამ ლიგა არ მოიგი წარმოდგენაც არ მინდა რეები მოხდებოდა ჯერ მარტო აქ

30

25 თებერვალი 2019 18:55

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5514
მოკლედ რომ ვთქვათ უფრო ვიდელი იყო გასაგდები გარემო ფაქტორების გამო და იმ მოცემულობა რა მოცემულობაც იყოო.მეტოქის კონტრიერიშის ჩაშლაა დაღვევით ყვითელიააა,ამას ყველა მსაჯი აკეთებს,მაგრამ პოზიციიური თამაშის დროს როცა ეპიზოდზე გავლენას ფეხბურთელი არ ახდენს ეს სხვა მოცემულობაა,ამიტომ ვიდალი უფრო იყო გასაგდები,ვღეჭავ დეტალებში.თუ გაგება გინდათY გაიგებთ.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

31

25 თებერვალი 2019 18:56

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 917
ციტატა: ჯუნეით ჩაქირი
თქვენ გარდა ყველა ხედავს ყველაფერს, ნეიტრალური გუნდების მაქსიმუმ 10% აღიაროს 100% დან ეგ ნაყიდი ტიტულები და ისტორია.

შენ ეხლა შენით გააჯვავ თუ მოგიკითხო?
-----------------------
როცა რეალის მწვრთნელი ვიყავი ბარსა მხოლოდ თავის დაბადების დღეს აღნიშნავდა wink ვისენტე დელ ბოსკე

32

25 თებერვალი 2019 18:59

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5514
ციტატა: ჯუნეით ჩაქირი
როგორც გინდოდა ისე თქვი, აბა ბავარიის ფანებს კითხე და ნეიტრალებს.

როგორცვ მინდოდა რას ქვია ფეხბურთი კონტაქტური სპორტიაა უიხEშობაა ფეხბურთის ნაწილია მაგრამ ამ უხეშოიბის კვალიფიკაციასაც ხო გააჩნიაა?სად რომ ცენტრში უხეშობ პოზიციური თამაშის დროს სადაც აბსოლიტურად დფალაგებულია უკან ყვბელა რგოლი და სად რომ კონტრაზე მორბის ფეხბურთელიი დააა მეკარესთან ერთ ნაბიჯშიაა?ეს ორი სხვადასხვამ რამ არააა???
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

33

25 თებერვალი 2019 19:04

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 917
ციტატა: ჯუნეით ჩაქირი
მოვიკითხავ ბებაშენს, დაასტოპე თორე შენი კაპიტნით დაგკიდებ და დაგაჭრი თითებს, დაგაინვალიდებ ახვარო მაიმუნო შენ. უზრდელი ვირი.

ახლა აუდე აქედან სანამ არ მოგარგე დაგამხე ვიღაცის მუტ..ი თავზე ნაბოზარო პროვოკატორო

არ მოტყნა ტვინი სმ ნაწყლმა კაცო სუ ერთიდა იგივეს წერს უკვე ადრეც შენ იყავი იგივე ხელწერა სანამ არ გადამხე თავზე არ მოისვენე და გაქრი ეხლა ისევ შემოეწუწე შე ნაბოზარო პროვოკატორო
-----------------------
როცა რეალის მწვრთნელი ვიყავი ბარსა მხოლოდ თავის დაბადების დღეს აღნიშნავდა wink ვისენტე დელ ბოსკე

34

25 თებერვალი 2019 19:04

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ცუდია რო სულ შავ სამუშაოს ასრულებდი თორე რა იცი ახლა იქნებ საუკეთესო 9-იანიც ყოფილიყავი!

35

25 თებერვალი 2019 19:06

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5514
ციტატა: ჯუნეით ჩაქირი
იცი რა მინდა გკითხო, რეალის ფანების გარდა ამ ტიტულებს ხო ძალიან იშვიათი ფანები აღიარებენ. მაინტერესებს რატომ ხდება ასე, მთელი გუნდის ფანები ვერ აზროვნებენ დავიჯერო და მარტო რეალის ფანები არიან მართლები?

მე მხოლოდ მსაჯების ქმედებებზე გესაუბრებიი ,მსაჯებზე კონკრეტულ ეპიზოდებს განვიხილავვვ,კიდევ ერთხელ გავიმეორებ შენ თუ დანაშაული ჩაიდინეე მე რატომ ვარ დამნაშავე და უღირსი ვერ ვიგეებ??მსაჯმა რომ მიიღოოოო ბარსელონას სასარგებლოდდ გადაწყვეტილებები პარიზთანნ მაშინ გრძნობდი თავს რომ სამართლიანადდ გახვედით?გრძნობდი რადგან თამაშით აჯობაა ბარსამ,მეც ვაღიარეეე ჩემთვის ეგაა მთავარია.იგივეს გეტყვი რეალზეც ,მსაჯების შეცდომებიი მე არ მაინტერესებსს,ჩემმა გუნდმააა სხვა გუნდებს თამაშით აჯობააა და ამიტომ ვთვლი რომ ყველა ლიგა დამსახურებულად მოიგო.სხვაზე გაიშვერთ ხელს მაგრამ საკუთარს არ დაინახავთ,მოდი ნუ ავყვებით ამ ბავშვურ საუბრებსს ,ფეხბურთს ვუყუროთ გამოვიტანოთ შინაარსი,მივიღოთ საერთო სურათი,,მსაჯს რომმ 10 პენალტი დაედოოო პაარიზთან ბარსას სასაერგებლოდ მაინც ვიტყოდი რომ ბარსაა დამასახურებულად გავიდა,რადგან ჩესნად თამაშით აჯობაა,მსაჯკი კიდევ არაფერ კავშირშია კლუბთან.ამით ნუ დააკნინებთ,გახსოვდეს რითიც სხვას აკნიონებ იმით საკუთარ თავსაც აკნიინებ.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

36

25 თებერვალი 2019 19:06

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
პენალტები თუ დაარტყმევინა ბეილმა და რამოსმა , კარგად შეუგროვდება სეზონის ბოლოს გატანილი ბურთები... ისე გაუჭირდება .

37

25 თებერვალი 2019 19:08

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ისე ლა ლიგის კლასიკოზე ვასკესი არ გეყოლებათ და მგონი აშენდით. მარჯვენა ვინგერად უნდა ათამაშებდეს ასენსიოს მე თუ მკითხავთ მაგარი მარცხენა აქვს და მარცხნივ რატო ტენის ხოლმე ეგ კაცი ბეილის ვერაა ფორმაში ასენსიო ჯობია.

38

25 თებერვალი 2019 19:08

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
მოკლედ რომ ვთქვათ უფრო ვიდელი იყო გასაგდები გარემო ფაქტორების გამო და იმ მოცემულობა რა მოცემულობაც იყოო.მეტოქის კონტრიერიშის ჩაშლაა დაღვევით ყვითელიააა,ამას ყველა მსაჯი აკეთებს,მაგრამ პოზიციიური თამაშის დროს როცა ეპიზოდზე გავლენას ფეხბურთელი არ ახდენს ეს სხვა მოცემულობაა,ამიტომ ვიდალი უფრო იყო გასაგდები,ვღეჭავ დეტალებში.თუ გაგება გინდათY გაიგებთ.

დასვი გუშინდელი ბილეთი?

39

25 თებერვალი 2019 19:12

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5514
ოხ ამ რედონდოს ერთ ადგიილზე არ კბენდნენ კაი იქნებოდააა,,მე ვცდილობ ზრდილობიან ფარგლებში ჯანსაღ საუბარსსს დაა ზოგიერთები არ ასვენებ ერთ ადგილსს.პროვოკაციციებს არ ვყვწეები,უბრალოდ მაგ დონეზე არ ვეცემი.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

40

25 თებერვალი 2019 19:12

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: MALUMA
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: ჯუნეით ჩაქირი
იცი რა მინდა გკითხო, რეალის ფანების გარდა ამ ტიტულებს ხო ძალიან იშვიათი ფანები აღიარებენ. მაინტერესებს რატომ ხდება ასე, მთელი გუნდის ფანები ვერ აზროვნებენ დავიჯერო და მარტო რეალის ფანები არიან მართლები?

მე მხოლოდ მსაჯების ქმედებებზე გესაუბრებიი ,მსაჯებზე კონკრეტულ ეპიზოდებს განვიხილავვვ,კიდევ ერთხელ გავიმეორებ შენ თუ დანაშაული ჩაიდინეე მე რატომ ვარ დამნაშავე და უღირსი ვერ ვიგეებ??მსაჯმა რომ მიიღოოოო ბარსელონას სასარგებლოდდ გადაწყვეტილებები პარიზთანნ მაშინ გრძნობდი თავს რომ სამართლიანადდ გახვედით?გრძნობდი რადგან თამაშით აჯობაა ბარსამ,მეც ვაღიარეეე ჩემთვის ეგაა მთავარია.იგივეს გეტყვი რეალზეც ,მსაჯების შეცდომებიი მე არ მაინტერესებსს,ჩემმა გუნდმააა სხვა გუნდებს თამაშით აჯობააა და ამიტომ ვთვლი რომ ყველა ლიგა დამსახურებულად მოიგო.სხვაზე გაიშვერთ ხელს მაგრამ საკუთარს არ დაინახავთ,მოდი ნუ ავყვებით ამ ბავშვურ საუბრებსს ,ფეხბურთს ვუყუროთ გამოვიტანოთ შინაარსი,მივიღოთ საერთო სურათი,,მსაჯს რომმ 10 პენალტი დაედოოო პაარიზთან ბარსას სასაერგებლოდ მაინც ვიტყოდი რომ ბარსაა დამასახურებულად გავიდა,რადგან ჩესნად თამაშით აჯობაა,მსაჯკი კიდევ არაფერ კავშირშია კლუბთან.ამით ნუ დააკნინებთ,გახსოვდეს რითიც სხვას აკნიონებ იმით საკუთარ თავსაც აკნიინებ.

თუ მასეა და მსაჯების მონაგები გიხარიათ ისეთი მსაჯები იქნებიან ამ 2 კლასიკოზე მთავარი მსაჯი და ვარიც რომ ყველა ბარსას უდგება 1 ბასკია ბასკებს მადრიდელები ძულთ რონალდოს 5 მატჩიანი დისკვალიფიკაცია რომ მისცა აი ასე

მთავარია კარგად იმსაჯოს რო სალაპარაკო არ მიეცეთ ჩასაფრებულ ხალხს მარტო მსაჯი რო აკერიათ პირზე და ვისიამოვნოთ ფეხბურთით. დაე უძლიერესმა გაიმარჯვოს

41

25 თებერვალი 2019 19:15

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ani-barca
ნიკა ბასილაშვილმა დაშალა რუსი კარენ ხაჩანოვი 6-4 6-1 love lol
სახელზე ეტყობა რუსი როა 😂😂😂 გვარი ხო საერთოდ 😂😂

ციტატა: Wtf man
ისე ლა ლიგის კლასიკოზე ვასკესი არ გეყოლებათ და მგონი აშენდით. მარჯვენა ვინგერად უნდა ათამაშებდეს ასენსიოს მე თუ მკითხავთ მაგარი მარცხენა აქვს და მარცხნივ რატო ტენის ხოლმე ეგ კაცი ბეილის ვერაა ფორმაში ასენსიო ჯობია.
რატო ტენის და ვასკესი ყავს ლეგენდა და იმას ვერ დასვამს სკამზე და ასენსიოს ტენის მერე მარცხნივ 😂😂 ასენსიოს სისწრაფეც აქ და დარტყმაც კაცის მოტყუებაც იცის მაგრამ ვასკესი მსოფლიო დონეა და გაფუჭდება სკამზე lol

42

25 თებერვალი 2019 19:17

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5514
ციტატა: giohunter
დასვი გუშინდელი ბილეთი?

კი
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

43

25 თებერვალი 2019 19:19

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Dani carvajal
ციტატა: ani-barca
ნიკა ბასილაშვილმა დაშალა რუსი კარენ ხაჩანოვი 6-4 6-1 love lol
სახელზე ეტყობა რუსი როა 😂😂😂 გვარი ხო საერთოდ 😂😂

ციტატა: Wtf man
ისე ლა ლიგის კლასიკოზე ვასკესი არ გეყოლებათ და მგონი აშენდით. მარჯვენა ვინგერად უნდა ათამაშებდეს ასენსიოს მე თუ მკითხავთ მაგარი მარცხენა აქვს და მარცხნივ რატო ტენის ხოლმე ეგ კაცი ბეილის ვერაა ფორმაში ასენსიო ჯობია.
რატო ტენის და ვასკესი ყავს ლეგენდა და იმას ვერ დასვამს სკამზე და ასენსიოს ტენის მერე მარცხნივ 😂😂 ასენსიოს სისწრაფეც აქ და დარტყმაც კაცის მოტყუებაც იცის მაგრამ ვასკესი მსოფლიო დონეა და გაფუჭდება სკამზე lol

ძაან გააფუჭა ასენსიო სოლარიმ ზიდანთანაც არ ქონდა ბევრი დრო მარა რა შედარებაა ეხლა ბოლო 10 წუთი გამოიყვანს და რა უნდა ქნას 10-15 წუთში თან რა პოზიციაზე ათამაშებს თვითონაც არ იცის. აი რონალდო რო იყოს გუნდში კიდე ხო ათამაშოს მარცხნივ კაი ჩაწოდება აქვს და თავებზე იგიჟავებდა რონალდო მარა აღარაა და ვის უნდა ჩაუწოდონ.

ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: giohunter
დასვი გუშინდელი ბილეთი?

კი

ერთ ბილეთში სიტის 2იანმა გამისხ ერთში მანიუ-ლივერის კიმ და სიტი-ჩელსიზე 1.5ზე მეტმა გოლმა

44

25 თებერვალი 2019 19:27

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
კი

საღოლ ! ჭკვიანურ და ლოგიკურ გადაბმებს აკეთებ ...

45

25 თებერვალი 2019 19:30

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man
ციტატა: Dani carvajal
ციტატა: ani-barca
ციტატა: Wtf man
ძაან გააფუჭა ასენსიო სოლარიმ ზიდანთანაც არ ქონდა ბევრი დრო მარა რა შედარებაა ეხლა ბოლო 10 წუთი გამოიყვანს და რა უნდა ქნას 10-15 წუთში თან რა პოზიციაზე ათამაშებს თვითონაც არ იცის. აი რონალდო რო იყოს გუნდში კიდე ხო ათამაშოს მარცხნივ კაი ჩაწოდება აქვს და თავებზე იგიჟავებდა რონალდო მარა აღარაა და ვის უნდა ჩაუწოდონ.
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: giohunter

ზიზუს კოზირი ასენსიო და ისკო იყო შემოაგდებდა და იგებდა თამაშებს ეს სოლარი კიდე გაკრეჭილი ფანჩარია. თავი პროფესორი გონია ამ დროს ყვერია .
და შესცა ისკოს ასენსიოს და იმ უბედურ ბრაჰიმსაც 😂 ვასკესი ყავს მთავარიაა დონეე 😂😂

46

25 თებერვალი 2019 19:34

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: MALUMA
კაზემიროზე პენალტი ყოფილა და მე თურმე გამორთულ ტელევიზორში მიყურებია Levante VS VAR

პენალტი როგორ არ იყო , ტიპს ფეხში ისე გაუქნია წიხლი რომ , მარტო ეგ რომ პირდაპირ მოხვედროდა , მინიმუმ ტრამვას აკიდებდა და მაქსიმუმ ფეხს საერთოდ მოტეხავდა ! შენ და სილქ ნეტის კომენტატორებმა მანდ კონტაქტიც ვერ შენიშნეთ მაგრამ , რეალურად მცირე მაგრამ კონტაქტი იყო . გაკრა ფეხზე ის მოქნეული წიხლი და კიდევ კარგი მხოლოდ გაკრა...

არ ვიძახი რომ 100% პენალტი იყო მაგრამ , FიFთი FიFთი .... ჩემი სუბიექტური აზრით , იყო პენალტი.

პ.ს არ გეგონოთ რომ საერთოდ ვუყურე მაგ თამაშს... ჰაილაითებიდან ვიცი... მე მაგათზე ნერვებს ამ სეზონში აღარ ვიშლი )

47

25 თებერვალი 2019 19:36

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: giohunter
ციტატა: MALUMA
პენალტი როგორ არ იყო , ტიპს ფეხში ისე გაუქნია წიხლი რომ , მარტო ეგ რომ პირდაპირ მოხვედროდა , მინიმუმ ტრამვას აკიდებდა და მაქსიმუმ ფეხს საერთოდ მოტეხავდა !
დილიდან მაგომენტს ვუყურებ კი გააფორმა კაზემირომ მაგრამ რო არაეცილებინა იმას ფეხი არ ქონდა კაზემიროს ჩათვალე 😄 მაგარი გაიქნია მაგრამ პროსტა გაკრაა გადაურჩა კაზემ გააფორმა სუარესის სტილში 😂😂

48

25 თებერვალი 2019 19:39

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Dani carvajal
უბედურ ბრაჰიმსაც

რა უნდოდა , რისთვის მორბოდა რეალში? ) სიტიში რაღაცა სათამაშო დრო მაინც ეძლეოდა :D

ციტატა: Dani carvajal
დილიდან მაგომენტს ვუყურებ კი გააფორმა კაზემირომ მაგრამ რო არაეცილებინა იმას ფეხი არ ქონდა კაზემიროს ჩათვალე 😄 მაგარი გაიქნია მაგრამ პროსტა გაკრაა გადაურჩა კაზემ გააფორმა სუარესის სტილში 😂😂

და ვინ არ აფორმებს დღევანდელ ფეხბურთში თითოეულ მომენტს??? ძალიან ცოტა... ყველაზე სასაცილო კიდევ იცი რა არის? კულე , ბარსას ქომაგი რომ სხვა კლუბის ფეხბურთელის სიმულიაციაზე საუბრობს და არჩევს )))

49

25 თებერვალი 2019 20:05

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: giohunter
ციტატა: Dani carvajal
ციტატა: Dani carvajal
და ვინ არ აფორმებს დღევანდელ ფეხბურთში თითოეულ მომენტს??? ძალიან ცოტა... ყველაზე სასაცილო კიდევ იცი რა არის? კულე , ბარსას ქომაგი რომ სხვა კლუბის ფეხბურთელის სიმულიაციაზე საუბრობს და არჩევს )))
ბიზვინა 😂 რო მოკლან პრეტენზოა არააქ 😂😂 ძმაკაცი დადის აქ ერთ გუნდში და ისიც ერთს რო მიაკუებენ აფორმებს 😂 და რო დავცინი დღეს ყველა ასეაო და გაუფორმებლად სად ნახეო შენო 😄 ნეიმარი და მბაპეც ისეთ ილეთებს აკეთებენ ხოლმე 😂😂

არადა ბრაჰიმი მირჩევნია ვასკესის ფაფხურს.

პერესი მაგარი გაბრაზებულიაო კაზემიროს პენალტის გამო . რეალს ჩირქი მოსცხეს ამითო ! და კლასიკოს წინ მსაჯებს წნეხში ამყოფებენ ეხლა ბოზებიიიი ეგენი მიეცათ სალაპარაკოო .!!

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

რეკლამა

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 ბელინგემი 16
2 დოვბიკი 16
3 მაიორალი 15
4 ბუდიმირი 15

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 რეალი 6 6 0 0 18
2 ნაპოლი 6 3 1 2 10
3 ბრაგა 6 1 1 4 4
4 იუნიონ ბერლინი 6 0 2 4 2

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...

4-3-3
4-4-2
4-2-3-1



მთვლელები

საიტის არქივი:

აპრილი 2024 (236)
მარტი 2024 (335)
თებერვალი 2024 (456)
იანვარი 2024 (411)
დეკემბერი 2023 (372)
ნოემბერი 2023 (391)