როდრიგო გოეში;„„კასტილიაში“ თამაშს არ ვაპირებ“

მადრიდის „რეალის“ ბრაზილიელმა ფეხბურთელმა, როდრიგო გოეშმა განაცხადა, რომ ზაფხულში ევროპაში გადასვლაზე ფიქრობს...


„მადრიდულ გუნდთან ინტენსიურ მოლაპარაკებებს ვაწარმოებ და დიდი ალბათობით, ზაფხულში ევროპაში გადავალ. ბრაზილიაში ყოფნა ძალიან მიყვარს, მაგრამ ვთვლი, რომ ახალ ეტაპზე გადასვლის დრო მოვიდა. „ბლანკოსი“ ჩემი კლუბია, მე ამ გუნდის კუთვნილება ვარ და როდესაც დამიძახებენ, მაშინვე ავიღებ გეზს ესპანეთისკენ.“

„არცერთი წუთით არ ვფიქრობ, რომ „კასტილიაში“ ვითამაშებ. მიზანს მხოლოდ მთავარი გუნდი წარმოადგენს. თუ „ბლანკოსში“ თვლიან, რომ მთავარი გუნდის სტანდარტების დაკმაყოფილებისთვის მზად არ ვარ, სჯობს სამშობლოში დავრჩე და გამოცდილება მივიღე. „კასტილიაში“ თამაშით პროგრესს ნამდვილად ვერ ვაჩვენებ.“

dle 10.1

  • Ramos
  • 21 თებერვალი 2019
  • 3351
  • 63

1

21 თებერვალი 2019 11:44

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ძალიან კარგად აზროვნებ დაიკარგება კასტილიაში ,

2

21 თებერვალი 2019 12:13

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5254
კარგი შანსი გვაქ კიდევ მოვიგოთ ლიგა პიტალდო რომ დავანახოთ ყველას ვინ არის ევროპის და მსოფლიო კლუბი

3

21 თებერვალი 2019 12:25

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
იმდენი დააჯვეს და დასხეს ცალკე რონალდოს და ცალკე იუვეს გეგონება გამოვარდნენ არადა წინ კიდე სუ მცირე 90 წუთია სათამაშო ტურინში დიდი უპირატესობა აქვს ატლეს მარა გადაწყვეტილი არაფერი არაა წინასწარ ნუ ზეიმობენ ატლეს ფანები :)))) ჩოლოს ჩაჯმულ სახესვიხილავდი სიამოვნებით არც იუვე მეხატება გულზე მარა ჩოლოს ჩაკუკული სახის ყურება ერთი სიამოვნებაააა

4

21 თებერვალი 2019 12:33

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: lazio
იმდენი დააჯვეს და დასხეს ცალკე რონალდოს და ცალკე იუვეს გეგონება გამოვარდნენ არადა წინ კიდე სუ მცირე 90 წუთია სათამაშო ტურინში დიდი უპირატესობა აქვს ატლეს მარა გადაწყვეტილი არაფერი არაა წინასწარ ნუ ზეიმობენ ატლეს ფანები :)))) ჩოლოს ჩაჯმულ სახესვიხილავდი სიამოვნებით არც იუვე მეხატება გულზე მარა ჩოლოს ჩაკუკული სახის ყურება ერთი სიამოვნებაააა


მეღადავები ძმობას გაფიცებ ეს შენ გჯერა? ატლეტიკო 2 ბურთიან ჰანდიკაბპს დაუქაჩავს ივენტუსი? რეალთან რაც ქნეს ნავას უმადლოდენ რომ გაატანინა 2 გოლი :დ დადგება ახლა კარში 11 კაცი და კონტრზე ითამაშებს, ატლემ 1 გოლი რომ გაუტანოს შენ როგორ ფიქრობ ივენტუსი 4 გოლის გამტანია :დ? ჯერ დაცვას გადახედე ვინ უყენია ივენტუს? რა დე შილიო და ალეხ სანდრო ,ამგაზე მაგარი დაცვა იტალიაში მილანს ყავს :დ ცენტში ვაფშე ვინები უდგას ცრემლი მომადგა რო ვნახე :(

5

21 თებერვალი 2019 12:35

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: totti10
მეღადავები ძმობას

სიმართლე გითხრა მაგრად მკიდია რომელი გავა ჩემთვის სულ ერთია. ისე კი მჯერავს რო აქვს შანსი იუვეს და ესე დაჯმა გადამეტებულად მიმაჩნია

6

21 თებერვალი 2019 12:38

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
პროსტა ჩოლოს მიჯმული სახე იმენა მისწორდება

7

21 თებერვალი 2019 12:50

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Shakespeare1
ციტატა: totti10

"მესის ინტერვიუ წავიკიტხე და ტიპმა არ გამიხარდა რომ რეალს შევხვდითო რადგან 1 თვის განმავლობაში 3 ელ კლასიკო ძალიან ნამეტანიაო, რადგან უდიდეს ენერგიას და ძალისხმევას მოიცავსო, მოდი და არ დაეთანხმო, ტიპი ხვდება რომ ლიგისთვის გაუჭირდებათ ძალების დაზოგვა, რეალის მაქსიმული 1/4 ფინალი მგონია წელს ლიგაზე, ნუ 3 გუნდის გარდა ყველა გამოაგდებს ამ რეალს, ამიტომ რეალი მგონია მთელ ენერგიას და ძალ გონეს თასზე გამოიყენებს, მატში უკვ 1/4 ფინალები იწყება და ასე მგონია ბარსელონა ბაიერნს ან ივენტუს შეხვდება 1/4 ფინალში, ეს ჩემი აზრია და 90% დარწმუნებული ვარ რომ ბაიერნი და ივენტუსი გასცდება ლივერს და ატლეტიკოს. სჯობს ეს თასი ბარსელონამ დაიკიდოს ვიდრე აქ გამოიყენოს მთელი ძალები და ამბები და მერე ლიგაზე ან ტრამვიანი ვინმეთი და ძალაგამოცლილი იყვნენ."

ეს კომი 2 თებერვალს დაწერე და რაშია საქმე? იუვენტუსის 90 %-ით გასვლაზე აზრი შეიცვალე სულ რაღაც 19 დღეში? ახლა შენი კომების გადახედვა მაგარი მეზარება,თორემ მახსოვს იუვეს ცენტრალური დაცვის დუეტს ხოტბას რომ ასხამდი :)


ხოტბას ვასხამდი მაგრამ ახლა გამოჩნდა რომ არასწორი ვიყავი, რადგან გუშინ რასაც ვუკურე აღარა ის რაც 2-3 წლის წინ იყვნენ გუშინ გამოჩნდა რომ ძლიერ გუნდებთან უკვე ჩაიჯვამენ არ მეგონა ასე ჩმორულად თუ გამოვიდოდა ივენტუსი, მე კი არა ივენტუსის საიტზე შედი და ისინი გვანან გჟებს რომ ასეთი ჩმორი უვენტუსი დიდიხანია არ უნახავთ დაჟე 2008 წელს არ იყო ასეთი ჩმორი როცა არავინ არ ყავდათ 3-4 კაცის გარდა :)

8

21 თებერვალი 2019 13:33

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5254
ციტატა: totti10
ციტატა: Shakespeare1
ციტატა: totti10

"მესის ინტერვიუ წავიკიტხე და ტიპმა არ გამიხარდა რომ რეალს შევხვდითო რადგან 1 თვის განმავლობაში 3 ელ კლასიკო ძალიან ნამეტანიაო, რადგან უდიდეს ენერგიას და ძალისხმევას მოიცავსო, მოდი და არ დაეთანხმო, ტიპი ხვდება რომ ლიგისთვის გაუჭირდებათ ძალების დაზოგვა, რეალის მაქსიმული 1/4 ფინალი მგონია წელს ლიგაზე, ნუ 3 გუნდის გარდა ყველა გამოაგდებს ამ რეალს, ამიტომ რეალი მგონია მთელ ენერგიას და ძალ გონეს თასზე გამოიყენებს, მატში უკვ 1/4 ფინალები იწყება და ასე მგონია ბარსელონა ბაიერნს ან ივენტუს შეხვდება 1/4 ფინალში, ეს ჩემი აზრია და 90% დარწმუნებული ვარ რომ ბაიერნი და ივენტუსი გასცდება ლივერს და ატლეტიკოს. სჯობს ეს თასი ბარსელონამ დაიკიდოს ვიდრე აქ გამოიყენოს მთელი ძალები და ამბები და მერე ლიგაზე ან ტრამვიანი ვინმეთი და ძალაგამოცლილი იყვნენ."

ეს კომი 2 თებერვალს დაწერე და რაშია საქმე? იუვენტუსის 90 %-ით გასვლაზე აზრი შეიცვალე სულ რაღაც 19 დღეში? ახლა შენი კომების გადახედვა მაგარი მეზარება,თორემ მახსოვს იუვეს ცენტრალური დაცვის დუეტს ხოტბას რომ ასხამდი :)


ხოტბას ვასხამდი მაგრამ ახლა გამოჩნდა რომ არასწორი ვიყავი, რადგან გუშინ რასაც ვუკურე აღარა ის რაც 2-3 წლის წინ იყვნენ გუშინ გამოჩნდა რომ ძლიერ გუნდებთან უკვე ჩაიჯვამენ არ მეგონა ასე ჩმორულად თუ გამოვიდოდა ივენტუსი, მე კი არა ივენტუსის საიტზე შედი და ისინი გვანან გჟებს რომ ასეთი ჩმორი უვენტუსი დიდიხანია არ უნახავთ დაჟე 2008 წელს არ იყო ასეთი ჩმორი როცა არავინ არ ყავდათ 3-4 კაცის გარდა :)

მე მაგას სექტემბრიდან მოყოლებული ვამბობ რომ იუვენტუს შანსი არ აქვს გახადეს აქ ფავორიტი სად რეალი და სად იუვე რონალდოთი არ დაწყებულო რეალი და არც დამთავრდება

9

21 თებერვალი 2019 14:27

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: lazio
პროსტა ჩოლოს მიჯმული სახე იმენა მისწორდება

magis mimzgnerul saxes uechveli naxav dedas mou..ven italiasi mara gasvlit ramdenad gava iuve eg ar vici mara shansi roa ratunda laparaki oc wutamde tu seugdes mainc mere deda aqt afetqebuli

10

21 თებერვალი 2019 14:36

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
იუვეს უშანსობაზე ლაპარაკი ზედემტად მიმაჩნია, მაგრამ არც განსაკუთრებულად დიდი შანსი არ აქვთ,ბევრი იქნება დამოკიდებული რონალდოს და დიბალას თამაშზე და ის რომ ატეტიკოს 2 ბურთი დაუქაჩაონ არარეალური ნამდვილად არ არის.

11

21 თებერვალი 2019 14:39

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wakana
იუვეს უშანსობაზე ლაპარაკი ზედემტად მიმაჩნია, მაგრამ არც განსაკუთრებულად დიდი შანსი არ აქვთ,ბევრი იქნება დამოკიდებული რონალდოს და დიბალას თამაშზე და ის რომ ატეტიკოს 2 ბურთი დაუქაჩაონ არარეალური ნამდვილად არ არის.

ხო სადაც ჩვენ დაგვიქაჩეს 3 ბურთიანი სხვაობა არ არის გასაკვირი ატლეტიკოსაც დაუქაჩონ

12

21 თებერვალი 2019 15:35

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: - SHUFYYYY
ციტატა: Wakana
იუვეს უშანსობაზე ლაპარაკი ზედემტად მიმაჩნია, მაგრამ არც განსაკუთრებულად დიდი შანსი არ აქვთ,ბევრი იქნება დამოკიდებული რონალდოს და დიბალას თამაშზე და ის რომ ატეტიკოს 2 ბურთი დაუქაჩაონ არარეალური ნამდვილად არ არის.

ხო სადაც ჩვენ დაგვიქაჩეს 3 ბურთიანი სხვაობა არ არის გასაკვირი ატლეტიკოსაც დაუქაჩონ

ზუსტად მასეა, ასე რომ ჯერ იუვე ჩამოწერილი არ არის , მაგრამ ძალიან გაიუარესეს შანსები.

13

21 თებერვალი 2019 15:37

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
პენო მიიპონებულა ოდელია დელა love lol

14

21 თებერვალი 2019 15:38

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ატლეტიკოს და ლივეს გასვლას ვვარაუდობდი თავიდანვე , ვნახოთ რა მოხდება :))

15

21 თებერვალი 2019 15:45

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Erik Lamela
ატლეტიკოს და ლივეს გასვლას ვვარაუდობდი თავიდანვე , ვნახოთ რა მოხდება :))

დეიკი ეყოლებათ ალბათ ბავარიასთან და კიდე უფრო გაუჭირდება ბავარიას. მეც მგონია რო ლივე გავა . ერთი გოლის გატანა უნდათ და მერე 2ის გამტანი არის კი ბავარია

16

21 თებერვალი 2019 15:55

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2334
ამ თამაშებიდან გამომდინარე ყველას რომ გადავხედოთ არც ერთი გუნდი არ არის გადაულახავი.ვერც ფავორიტს გამოყოფდი.რაც შეეხება ზოგადად თამაშებს ძაან სუსტი თამაშები ჩაატარეს გუნდების უმეტესობამ და არ შეშვენის ამ ჩემპიონატს ასეთი მატჩები.

17

21 თებერვალი 2019 16:05

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man
ციტატა: Erik Lamela
ატლეტიკოს და ლივეს გასვლას ვვარაუდობდი თავიდანვე , ვნახოთ რა მოხდება :))

დეიკი ეყოლებათ ალბათ ბავარიასთან და კიდე უფრო გაუჭირდება ბავარიას. მეც მგონია რო ლივე გავა . ერთი გოლის გატანა უნდათ და მერე 2ის გამტანი არის კი ბავარია

ბავარია 2 ის გამტანი ყველა გუნდთან არის მითუმეტეს სახლში, მე ბავარიას ვფიქრობ რომ გავა

ლივერპულს სახლში უნდა მოეგო გასვლაზე ძალიან ცუდად თამაშობენ ლიგაზე გასვლა ყველა თამაში წააგეს და არ მგონია ბავარიასთან დაირღვეს ეს ტრადიცია

18

21 თებერვალი 2019 16:06

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: anireal
ციტატა: Wtf man
ციტატა: Erik Lamela
ატლეტიკოს და ლივეს გასვლას ვვარაუდობდი თავიდანვე , ვნახოთ რა მოხდება :))

დეიკი ეყოლებათ ალბათ ბავარიასთან და კიდე უფრო გაუჭირდება ბავარიას. მეც მგონია რო ლივე გავა . ერთი გოლის გატანა უნდათ და მერე 2ის გამტანი არის კი ბავარია

ბავარია 2 ის გამტანი ყველა გუნდთან არის მითუმეტეს სახლში, მე ბავარიას ვფიქრობ რომ გავა

ლივერპულს სახლში უნდა მოეგო გასვლაზე ძალიან ცუდად თამაშობენ ლიგაზე გასვლა ყველა თამაში წააგეს და არ მგონია ბავარიასთან დაირღვეს ეს ტრადიცია

100 პროცენტით გეთანხმები, წესით ბავარია უნდა გაბვიდეს მაინც გერმანული ხასიათი სხვაა, მაგრამ ლივერსაც კაი შანსები ექნება

19

21 თებერვალი 2019 16:11

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2334
ციტატა: Wakana
ციტატა: anireal
ციტატა: Wtf man
ციტატა: Erik Lamela
ატლეტიკოს და ლივეს გასვლას ვვარაუდობდი თავიდანვე , ვნახოთ რა მოხდება :))

დეიკი ეყოლებათ ალბათ ბავარიასთან და კიდე უფრო გაუჭირდება ბავარიას. მეც მგონია რო ლივე გავა . ერთი გოლის გატანა უნდათ და მერე 2ის გამტანი არის კი ბავარია

ბავარია 2 ის გამტანი ყველა გუნდთან არის მითუმეტეს სახლში, მე ბავარიას ვფიქრობ რომ გავა

ლივერპულს სახლში უნდა მოეგო გასვლაზე ძალიან ცუდად თამაშობენ ლიგაზე გასვლა ყველა თამაში წააგეს და არ მგონია ბავარიასთან დაირღვეს ეს ტრადიცია

100 პროცენტით გეთანხმები, წესით ბავარია უნდა გაბვიდეს მაინც გერმანული ხასიათი სხვაა, მაგრამ ლივერსაც კაი შანსები ექნება

ბაიერნი არ უნდა ყოფილიყო ისეთ სტატიკურ მდგომარეობაში როგორც ეს პირველ მატჩში იყო.მითუმეტეს იმ დროს,როდესაც ლივერპულს არ ჰქონდა კარგი მდგომარეობა დაცვაში.რამენაირად უნდა შეეწუხებინათ და უკეთესი პრესინგისთვის უნდა მიემართათ,მაგრამ ძაან უკნიდან თამაშობდნენ.ახლა კი თუ ლივერპულმა გაიტანა მერე მოუწევს ზედმეტად კიდევ გოლების გატანა,ამიტომ ჯობდა ცოტათი ენფილდზეც გაენძრიათ უკანალი.

20

21 თებერვალი 2019 16:13

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ბაიერნი ბარსა პსჟ რეალი იუვე სიტი პორტო ტოტენჰემო გავლენ

21

21 თებერვალი 2019 16:23

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5254
ლივერპული და ატლეტიკო გავა მგონია მე ვაფშე ერთი რომელიღაც ფულის ტომარა გუნდი ფინალს ითამაშებს

22

21 თებერვალი 2019 16:25

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3486
რო წერთ რო სიტი ფავორიტიაო, რა გაძლევთ მაგის საფუძველს ძაან მაინტერესებს.მწვრთნელი რო გამოვა და იმას იტყვის ჩემპიონთა ლიგისთვის მზად არ ვართო რომელ ფავორიტობაზეა საერთოდ საუბარი.
-----------------------
ვენგერი 26 წელი = 0 ჩემპიონთა ლიგა
ფერგიუსონი 26 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
მოურინიო 17 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
გვარდიოლა 10 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა


ზიდანი 2.5 წელი 3 ჩემპიონთა ლიგა :)

23

21 თებერვალი 2019 16:47

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5968
იუვე, ლივერპული, რომა, ლიონი, რეალი, სიტი, პესეჟე და დორტმუნდი გადიან შემდეგ ეტაპზე.
-----------------------
ჰალამადრიდ.

24

21 თებერვალი 2019 16:50

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2334
ციტატა: hip hop
რო წერთ რო სიტი ფავორიტიაო, რა გაძლევთ მაგის საფუძველს ძაან მაინტერესებს.მწვრთნელი რო გამოვა და იმას იტყვის ჩემპიონთა ლიგისთვის მზად არ ვართო რომელ ფავორიტობაზეა საერთოდ საუბარი.

ალბათ მილიარდი მაინც უნდა დახარჯოს რომ ლიგითვის მზად იყოს გუნდი.

ციტატა: oto.reali
იუვე, ლივერპული, რომა, ლიონი, რეალი, სიტი, პესეჟე და დორტმუნდი გადიან შემდეგ ეტაპზე.

დორტმუნდის გასვლის შანსი თიტქმის არ არის.თითქმის კი არა მგონი საერთოდ არ არის.არც ლიონია ის გუნდი რომელიც ბარსელონას გაცდება.ვერც ბარსაა მოწოდების სიმაღლეზე,მაგრამ ეგ ლიონი ტაქტიკური თვალსაზრისით ძაან მოიკოჭლებს.ასეთ გუნდთან რომ ამხელა სივრცეებს დატოვებ ძაან მინიმალური შანსი უნდა იყოს კამპნოუზე გაგიმართლოს და მოიგო.

25

21 თებერვალი 2019 16:52

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3135
ბაიერნი საშინელ დღეში ჩააგდებს იმათ სახლში

26

21 თებერვალი 2019 16:54

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5968
ციტატა: Bordo
დორტმუნდის გასვლის შანსი თიტქმის არ არის

ვიცი ძმა დორტმუნდს შანსი რომ არა აქვს შემეშალა უბრალოდ. დანარჩენი ეგრე დაჯდება იქ კიდევ ბარსას გაუტანენ უეჭველი და გაუჭირდებათ.
-----------------------
ჰალამადრიდ.

27

21 თებერვალი 2019 16:57

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2334
ციტატა: oto.reali
ციტატა: Bordo
დორტმუნდის გასვლის შანსი თიტქმის არ არის

ვიცი ძმა დორტმუნდს შანსი რომ არა აქვს შემეშალა უბრალოდ. დანარჩენი ეგრე დაჯდება იქ კიდევ ბარსას გაუტანენ უეჭველი და გაუჭირდებათ.

ვნახოთ.არაფერია გამორიცხული,მაგრამ ძაან მწირეა მაგის შანსი.ბარსელონას შემტევებს რომ საზიზღრული მატჩი არ ჩაეტარებინათ იქვე მოუგვარებდნენ ყველაფერს,მაგრამ კამპნოუზე არამგონია დაინდონ ლიონი.

28

21 თებერვალი 2019 16:58

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Bordo

პასუხი

ლიონს რომ სწორი გამართული ფეხბურთი ეთამაშა კიდე რაღაც შანსს მისცემდი მაგრამ მეეჭვება ახლა ბარსას ფეხბურთელებმა ისევ ისე დაიწყონ მაზილობაა. აიქსს უფრო აქვს შანსი მაგრამ ეგეც მეეჭვება რეალს ვერ გამაოგდებენ. ბაიერნიც გავა ლვიერპულს გასვლაზე უჭირს სულლ. ატლეტიკო სულ დაცვაში იქნება და მეეჭვება ეგენი კონტრშეტევებზე გაიქცნენ. ეცდებიან ტემპის დაგდებას ჩეხაობას და იუვეს შანსი აქვსს. სადაც რეალს ამოუქაჩეს ლამის .

29

21 თებერვალი 2019 17:00

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
იუვენტუსში დროა ლიგის სპეციალისტი მოიყვანონ wink

30

21 თებერვალი 2019 17:05

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2334
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: Bordo

პასუხი

ლიონს რომ სწორი გამართული ფეხბურთი ეთამაშა კიდე რაღაც შანსს მისცემდი მაგრამ მეეჭვება ახლა ბარსას ფეხბურთელებმა ისევ ისე დაიწყონ მაზილობაა. აიქსს უფრო აქვს შანსი მაგრამ ეგეც მეეჭვება რეალს ვერ გამაოგდებენ. ბაიერნიც გავა ლვიერპულს გასვლაზე უჭირს სულლ. ატლეტიკო სულ დაცვაში იქნება და მეეჭვება ეგენი კონტრშეტევებზე გაიქცნენ. ეცდებიან ტემპის დაგდებას ჩეხაობას და იუვეს შანსი აქვსს. სადაც რეალს ამოუქაჩეს ლამის .

ზუსტად მაგაშია საქმე რომ საერთოდაც ვერ ითამაშა გამართული ფეხბურთი.იმხელა სივრცეებს ტოვებდნენ რომ ძაან მარტივად შეეძლო ბარსელონას კონტრშეტევებზე ამოეტენათ ლიონი.ბაიერნი ლივერპულზე მაინც ვერაფერს ვიტყვი.ბაიერნმა ძაან სუსტი მატჩი ჩაატარა,არც ლივერპული იყო გადასარევი,მაგრამ ეგენი მაინც ცდილობდნენ რაღაცას,უბრალოდ ლივერპული საშინელი გუნდია გასვლაზე და ვფიქრრობ ეს უპირატესობა ექნება ბავარიელებს.აი ალეგრი თუ ასე ჩაისვრიდა არ მეგონა.სიმეონემ აშკარად დაჩაგრა და თუ გაანალიზებს საკუთარ შეცდომებს და იტალიაში შეცვლის რაღაცეებს კიდევ ექნება რაღაც შანსი,მაგრამ არც სიმეონეა ის კაცი რომ ასეთი უპირატესობა გაანიავოს,ამიტომ მაინც ძაან ძნელი იქნება იუვესთვის ამ ბარიერის გადალახვა.

31

21 თებერვალი 2019 17:05

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5968
ციტატა: Bordo
ვნახოთ.არაფერია გამორიცხული,მაგრამ ძაან მწირეა მაგის შანსი.ბარსელონას შემტევებს რომ საზიზღრული მატჩი არ ჩაეტარებინათ იქვე მოუგვარებდნენ ყველაფერს,მაგრამ კამპნოუზე არამგონია დაინდონ ლიონ

ხო რა არა აქვს მეთქი შანსი მაგას კი არ ვამბობ თუ გაუტანა ლიონმა იქ და მესი და სუარესი თუ არ იქნებიან ფორმაში გაუჭირდებათ.
-----------------------
ჰალამადრიდ.

32

21 თებერვალი 2019 17:06

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Clever liar
მე რაც ლიგას ვუყურებ. რეალი - ატლეტიკოს გარდა ჯერ ფინალში 2 გუნდს არ უთამაშია მაქს 2 მატჩის გამოკლებით..

ატლეტიკო მერვე ფავორიტი რატოა ლიგის ეგ ამიხსენი ერთი შენ wink და სიტი რატოა პირველზე წამოჭიმული,მანდაც ანი ბარსა ადგენს რეიტინგს? wink

33

21 თებერვალი 2019 17:08

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2334
ციტატა: Clever liar
ატლეტიკოს ტურინში უფრო მარტივად ექნება გოლის შეგდების საშუალება ვიდრე სახლში ქონდა და თუ სიმეონე სპეციალნა არ გაიჩალიჩებს რომა ვალვერდესავით, მე 1% შანსსაც ვერ მივცემდი იტალიელების ვერანაირი ლოგიკით.

მითუმეტეს თუ სრულიად გადაკეტეს სივრცეები ვერაფერს იზამენ,თან კონტრშეტევაზეც მშვენივრად გამოდიან.ბურთს მიცემენ იუვეს და მერე არღვიონ ის ბარიერები რასაც ატლეტიკო დაუყენებს.მითუმეტეს იუვეს ისეთი რეურსიც არ აქვს რომ რაღაც საოცრად გარდაქმნან გუნდი და შეძლონ სივრცეების გაჩენა.ერთადერთი შეტევაში კოშტასაც თუ დაამატებენ თორემ სხვაგვარად კიდევ რა უნდა შეცვალონ შეტევით ფაზაში არ ვიცი.

34

21 თებერვალი 2019 17:09

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Clever liar
იუვენტუსი ას ფინალში რო გავიდეს ერთდროულად. ასივეში მიცემს ტრაკს ჩვეულ სტილში, იმდენად უთავმოყვარო დედაბერია

კვერცხებიანი მწვრთნელი უნდათ,ჩოლოს ბოლო ჟესტი მაგას მიანიშნებდა lol

35

21 თებერვალი 2019 17:15

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Clever liar
არც ანი ბარსაზე მცდონეები მგონია მე დიდად მაგენი

ბოლო წლებში დაახლოებით ერთნაირი სიზუსტით გამოირჩევიან ამ ამბავში wink

36

21 თებერვალი 2019 17:24

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Bordo
ამ თამაშებიდან გამომდინარე ყველას რომ გადავხედოთ არც ერთი გუნდი არ არის გადაულახავი.ვერც ფავორიტს გამოყოფდი.რაც შეეხება ზოგადად თამაშებს ძაან სუსტი თამაშები ჩაატარეს გუნდების უმეტესობამ და არ შეშვენის ამ ჩემპიონატს ასეთი მატჩები.

ატლეტიკოს რა დაუწუნე? ან პსჟმაც კარგად ითამაშა მაგხელა დანაკლისის ფონზე. მე ამ ორ გუნდს გამოვყოფდი ვინც კარგად ითამაშეს

37

21 თებერვალი 2019 17:26

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: oto.reali
იუვე, ლივერპული, რომა, ლიონი, რეალი, სიტი, პესეჟე და დორტმუნდი გადიან შემდეგ ეტაპზე.

ჩაგეთვალა😂😂😂😂.

38

21 თებერვალი 2019 17:27

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: oto.reali
იუვე, ლივერპული, რომა, ლიონი, რეალი, სიტი, პესეჟე და დორტმუნდი გადიან შემდეგ ეტაპზე.

დავიმახსოვრე ეს გუნდები მერე გაგახსენებ ვინები გავლენ😂

39

21 თებერვალი 2019 17:28

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Clever liar
დაჟე ანი თუ მოინდომებს უფრო ლოგიკურ დასკვნებსაც დებს

ხო მარა თუ-სთან საკმაოდ დიდი კითვის ნიშანია wink

40

21 თებერვალი 2019 17:29

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man
ციტატა: Bordo
ამ თამაშებიდან გამომდინარე ყველას რომ გადავხედოთ არც ერთი გუნდი არ არის გადაულახავი.ვერც ფავორიტს გამოყოფდი.რაც შეეხება ზოგადად თამაშებს ძაან სუსტი თამაშები ჩაატარეს გუნდების უმეტესობამ და არ შეშვენის ამ ჩემპიონატს ასეთი მატჩები.

ატლეტიკოს რა დაუწუნე? ან პსჟმაც კარგად ითამაშა მაგხელა დანაკლისის ფონზე. მე ამ ორ გუნდს გამოვყოფდი ვინც კარგად ითამაშეს

ატლეტიკოს გადაულახავი ბარიერი არაა . ნუ რომელია ისე მამენტ lol რომ თქვა რომელიმე კლუბის უნდა გეშინოდესო ვერ იტყვი რაა lol ასეთი რამ არ მომხდარა . წელს სუსტები არიან რაღაც კლუბები lol პსჟს მართლა კარგი შანსი აქვს მაგრამ საკითხავია ისაა მანჩესტერი იყო ძაან სუსტი და ჯერ არ არიან მზად ლიგისთვის თუ პირიქთ პსჟ იყო უბრალოდ ძლიერი. ისე ფაქტია ინგლისური კლუბების დონემ დაიწიაა ლიგაზე ძააან სუსტად ასპარეზობენ .

41

21 თებერვალი 2019 17:33

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ტოტენჰემმაც კაი შთავეჭდილება დატოვა იმხელა დანაკლისის ფონზე

42

21 თებერვალი 2019 17:34

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Clever liar
იუვენტუსი ას ფინალში რო გავიდეს ერთდროულად. ასივეში მიცემს ტრაკს ჩვეულ სტილში, იმდენად უთავმოყვარო დედაბერია და აგერ დაჭირდა სიმეონეს თუარა ვისზე ნაკლებად შეუტია მთელი მეორე ტაიმი? ეს საქათმე ლივერპულა გუნდებიც რომ არ ამართლებენ ფინიშის ხაზთან რით ვერ დავინახეთ ეს 5 წელი? ამიტო თუ წესია და საფეხბურთო ნამუსი ნახ ფიანლები უნდა იყოს ბარსა, ატლეტიკო, რეალი და კიდე ერთი. ბავარია ან ამ ერთხელ ვნახოთ სიტი :)) გვეცოდინება მაინც რო ფინალში ბოლოსდაბოლოს ორი გუნდი ითამაშებს მოსაგებად და არა მხოლოდ ერთი. მე რაც ლიგას ვუყურებ. რეალი - ატლეტიკოს გარდა ჯერ ფინალში 2 გუნდს არ უთამაშია მაქს 2 მატჩის გამოკლებით..

აშენი აზრი მაინტერესებს პსჟს შანსებს როგორ აფასებ?მე მგონია ერთერთი მთავარი ფავორიტია

43

21 თებერვალი 2019 17:34

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2334
ციტატა: Wtf man
ციტატა: Bordo
ამ თამაშებიდან გამომდინარე ყველას რომ გადავხედოთ არც ერთი გუნდი არ არის გადაულახავი.ვერც ფავორიტს გამოყოფდი.რაც შეეხება ზოგადად თამაშებს ძაან სუსტი თამაშები ჩაატარეს გუნდების უმეტესობამ და არ შეშვენის ამ ჩემპიონატს ასეთი მატჩები.

ატლეტიკოს რა დაუწუნე? ან პსჟმაც კარგად ითამაშა მაგხელა დანაკლისის ფონზე. მე ამ ორ გუნდს გამოვყოფდი ვინც კარგად ითამაშეს

სადმე ვთქვი ყველამ ცუდად ითამაშა-თქო?
1)ავღნიშნე რომ ამ თამაშებიდან გამომდინარე ვერც ერთს მივაკუთნებთ ფავორიტის სტატუს
2)ავრნიშნე რომ ძაან სუსტი თამაშები ჩაატარეს "უმეტესობამ-თქო".
რაც შეეხება თამაშის ხარისხის თვალსაზრისით არც პსჟ ბრწყინავდა და ატლეტიკოს კიდევ არუშავდა.

44

21 თებერვალი 2019 17:35

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man
ატლეტიკოს რა დაუწუნე? ან პსჟმაც კარგად ითამაშა მაგხელა დანაკლისის ფონზე. მე ამ ორ გუნდს გამოვყოფდი ვინც კარგად ითამაშეს

ბარსას რა დაუწუნე? fellow წელს ლიგაზე არ იყვნენ გადართული თუ გადმორთე ისევ აქეთ? wink

45

21 თებერვალი 2019 17:36

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: oto.reali
იუვე, ლივერპული, რომა, ლიონი, რეალი, სიტი, პესეჟე და დორტმუნდი გადიან შემდეგ ეტაპზე.

გამაცინე ხო იცი რეალი სიტი პესეჟე და რომა ხო მარა აი ლიონი რა ნამუსით გაგყავს ან დორტმუნდი იუვენეტუსიც უშანსოდაა

46

21 თებერვალი 2019 17:39

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: toni
ციტატა: Wtf man
ატლეტიკოს რა დაუწუნე? ან პსჟმაც კარგად ითამაშა მაგხელა დანაკლისის ფონზე. მე ამ ორ გუნდს გამოვყოფდი ვინც კარგად ითამაშეს

ბარსას რა დაუწუნე? fellow წელს ლიგაზე არ იყვნენ გადართული თუ გადმორთე ისევ აქეთ? wink

მე ობიექტურად ლაპარაკი მიყვარს. აქ რო იციან გადავღუნავთ გადმოვღუნავთ იმას ვუზავთ ამას ვუზავთ. მე არ მიყვარს ეგეთი ლაპარაკი რეალურად ვაფასებ შანსებს ბარსამ რაც ითამაშა მაგ თამაშით მაქსიმუმ ლიონი გავაგდოთ მეოთხედ ფინალში შეგვარცხვენს ვინმე თუ ფორმაში არ შევიდნენ მესი სუარესი დემბელე მარა თუ ფორმაში შევიდნენ. მერე ატლეტიკო იუვე და რეალი რო გაერთიანდეს მაინც ვერაფერს გვიზავენ

47

21 თებერვალი 2019 17:39

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wakana
აშენი აზრი მაინტერესებს პსჟს შანსებს როგორ აფასებ?მე მგონია ერთერთი მთავარი ფავორიტია

პსჟს წელს 2 ძლიერ გუნდთან მოუწია თამაში და ორივესთან გაუჭირდა,მანჩესტერი ძლიერ გუნდათ ბოლო წლებია არ ითვლება wink

48

21 თებერვალი 2019 17:40

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
იუვე მეტისმეტად გაწირა ხალხმა, არც მთლად მასე უიმედოდაა საქმე,კი საკამოდ დაბალი შანსი აქვს მაგრამ უშანსოდ არ არიან, მომენტები ბლომად ექნება იუვეს მეორე საკითხია რამდენად გამოიყენებენ

49

21 თებერვალი 2019 17:43

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wakana
იუვე მეტისმეტად გაწირა ხალხმა, არც მთლად მასე უიმედოდაა საქმე,კი საკამოდ დაბალი შანსი აქვს მაგრამ უშანსოდ არ არიან, მომენტები ბლომად ექნება იუვეს მეორე საკითხია რამდენად გამოიყენებენ

წინა წელს არც ჩვენ ველოდით მეგონა ბერნაბეუზე უფრო მივქინძავდით მაგრამ კი გვანერვიულეს lol ატლეტიკო შეიძლება გავიდეს . არ გამიკვირდება დამატებითამდეც თუ მივიდა თამაში

50

21 თებერვალი 2019 17:46

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Clever liar
გაბოროტებული გყავთ და :DD მოექეცით აბა მოწეიწებით რაფერ იცის პლასტინკების ცვლა, ჰონდას რობოტსა რო შეშურდება ისეთი

მე რა რეალმა გააბოროტა fellow ერთი პერიოდი სრული სერიოზულობით მიმტკიცებდა მუსა დემბელე კროოსზე მაგარიაო,რაფერ გინდა ამის მერე მოწიწებით მეექცე wink

51

21 თებერვალი 2019 17:51

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man
რაც ითამაშა მაგ თამაშით მაქსიმუმ ლიონი გავაგდოთ მეოთხედ ფინალში შეგვარცხვენს ვინმე თუ ფორმაში არ შევიდნენ მესი სუარესი დემბელე მარა თუ ფორმაში შევიდნენ. მერე ატლეტიკო იუვე და რეალი რო გაერთიანდეს მაინც ვერაფერს გვიზავენ

აქაც გამოჩნდა ობიექტურობა wink ამდენი წელი სულ უფორმოთ რაფერ ხდებით ამ ატლეტიკოს ლიგაზე? wink რომა კაი ერთი იყო უფორმობას დავაბრალებ smile

52

21 თებერვალი 2019 17:52

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: oto.reali
ციტატა: Bordo
დორტმუნდის გასვლის შანსი თიტქმის არ არის

ვიცი ძმა დორტმუნდს შანსი რომ არა აქვს შემეშალა უბრალოდ. დანარჩენი ეგრე დაჯდება იქ კიდევ ბარსას გაუტანენ უეჭველი და გაუჭირდებათ.

Shansia araa samive germanuli klubi gavardes. Shalke da dortmundi 99% gavardnilebi arian, da bairnerni gava dalshe mgonia

53

21 თებერვალი 2019 17:55

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: Wakana
იუვე მეტისმეტად გაწირა ხალხმა, არც მთლად მასე უიმედოდაა საქმე,კი საკამოდ დაბალი შანსი აქვს მაგრამ უშანსოდ არ არიან, მომენტები ბლომად ექნება იუვეს მეორე საკითხია რამდენად გამოიყენებენ

წინა წელს არც ჩვენ ველოდით მეგონა ბერნაბეუზე უფრო მივქინძავდით მაგრამ კი გვანერვიულეს lol ატლეტიკო შეიძლება გავიდეს . არ გამიკვირდება დამატებითამდეც თუ მივიდა თამაში

წინასწარ ლაპარაკი რო ატელეტიკო გავა ურჭველი მე მაინც სკეპტიკურად ვუყურებ ისე კი ძალინ გამიხარდება სიემონეს თუ გამოაგდებენ გუშინ რაც იკადრა მაგისთვის.

ციტატა: Clever liar
ციტატა: Wakana
აშენი აზრი მაინტერესებს პსჟს შანსებს როგორ აფასებ?მე მგონია ერთერთი მთავარი ფავორიტია

ჯგუფში კარგი იყო და მანჩესტერთან გადასარევი, ამიტომ აფაფერია მის ფავორიტობაში დასაზრაღი, მარა მე მაინც ვფიქრობ რო სულშერი უფრო იყო ახალბედა ემოციებისა და სიფრთხილის გამო სუსტი, ვიდრე პსჟ ისეთი ფავორიტი. + მაგათ როცა მე მართლა ერთერთ ფავორიტად ვთვილიდი, ბარსა რელმა სამისდღემჩიოთ გამოღერძეს მაინც

მთავარი ფავორიტი მე პსჟ მგონია და ვნახოთ აბა, მაგათ ნეიმარი რო დაემატება საკამოდ დიდი ძალა იქნება

54

21 თებერვალი 2019 17:58

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Clever liar
მერე გადაურეკა მაგას დემბელეს აგენტმა და გაჩუმდი გოგოო რო უთხრა ხოაღარ უთქვამს მის მერე

მაგის მერე დემბელესაც აღარ უთამაშია ტოტენჰემში,ეტყობა პოჩეტინიოს ყურამდეც მიაღწია ამ ამბავმა wink

55

21 თებერვალი 2019 18:07

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5968
ციტატა: Wtf man
ჩაგეთვალა😂

ვიხუმრე ძმა რაიყო აბა მაგ გუნდებიდან ბევრი რომ არ გავა ეგ ვინ არ იცის? ხომ არ შეგეშინდა? ნაღდი დაგიწერო ვინ გავა, ბაიერნი,სიტი,რეალი,პესეჟე, რომა, ატლეტიკო, ტოტემჰემი და ბარსა მაგრამ ძალიან გაუჭირდებათ თუ შეუგდო ლიონმა კამპნოუზე.

ფინალი იქნება პესეჯე-ატლეტიკო დარეკილი მაქ.

ციტატა: ReallaeR
Shansia araa samive germanuli klubi gavardes. Shalke da dortmundi 99% gavardnilebi arian, da bairnerni gava dalshe mgonia

მეც ეგრე მგონია ხუმრობით დავწერე მაშინ ძმა.
-----------------------
ჰალამადრიდ.

56

21 თებერვალი 2019 18:08

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2334
ციტატა: rivaldo10
ერთადერთი გუნდი ვინც ამ პლეიოფებში რასაც ვუყურებ ხარისხი დადო და ფეხბურთი ითამას ატლეტიკოა. სვარკას ეძახეთ და სადაც საჭირო იყო იქ ითამაშეს სათამაში ერთი სიამოვნება იყო მეორე ტაიმში ატლეტიკოს კონტრების და მთლიანად ტაქტიკურად გამართული თამაშის ყურება არაფერი ზედმეტი და არც ნაკლოები შვეიცარიული საათივით ტრიალებდნენ მოედანზე. ამიტომ ამეტაპზე მაძლევს საფიძელს ეს გუნდი რომ ფინალში ითამაშებს. სხვა ესეთი ტაქტიკურად გამართული გუნდი მე ვერ დავინახე ლიგაზე ამიტომ სხვა ფავორიტს ვერ დავასახელებ ამ ეტაპზე. არანაირი პსჟ და პაჭყა პუჭყები.

თამაშის ხარისხის თვალსაზრისით ყველაზე მეტა აიაქსი მომეწონა.აი ხარისხი და ტაქტიკა ერთად ნამდვილად ატლეტიკოს შემადგენელი ნაწილი იყო მაგ თამაში.

57

21 თებერვალი 2019 18:18

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5968
ციტატა: obieqturi
გამაცინე ხო იცი რეალი სიტი პესეჟე და რომა ხო მარა აი ლიონი რა ნამუსით გაგყავს ან დორტმუნდი იუვენეტუსიც უშანსოდაა

ეტყობა შუტკა არ გამომივიდა ბრატ.

ატლეტიკოს სტადიონზეა წელს ხომ ფინალი ლიგის ბიჭებო?

ისე მადრიდული დერბი ისევ ხომ არ გინდათ ფინალი? თავისსავე სტადიონზე რომ მოუგოთ მესამედ რას გააწორებდა.
-----------------------
ჰალამადრიდ.

58

21 თებერვალი 2019 18:23

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: toni
ციტატა: Wtf man
რაც ითამაშა მაგ თამაშით მაქსიმუმ ლიონი გავაგდოთ მეოთხედ ფინალში შეგვარცხვენს ვინმე თუ ფორმაში არ შევიდნენ მესი სუარესი დემბელე მარა თუ ფორმაში შევიდნენ. მერე ატლეტიკო იუვე და რეალი რო გაერთიანდეს მაინც ვერაფერს გვიზავენ

აქაც გამოჩნდა ობიექტურობა wink ამდენი წელი სულ უფორმოთ რაფერ ხდებით ამ ატლეტიკოს ლიგაზე? wink რომა კაი ერთი იყო უფორმობას დავაბრალებ smile

ეგრეა და რა ვქნა.

ციტატა: oto.reali
ვიხუმრე ძმა რაიყო აბა მაგ გუნდებიდან ბევრი რომ არ გავა ეგ ვინ არ იცის? ხომ არ შეგეშინდა? ნაღდი დაგიწერო ვინ გავა, ბაიერნი,სიტი,რეალი,პესეჟე, რომა, ატლეტიკო, ტოტემჰემი და ბარსა მაგრამ ძალიან გაუჭირდებათ თუ შეუგდო ლიონმა კამპნოუზე.

რისი უნდა შემეშინდეს? ვინც ჩამოთვალე მეც მაგათ ვფიქრობ რო გავლენ. აი კამპნოუზე რასაც დავმართებთ ლიონს ნახავს ყველა საშვილიშვილოდ ამოიტენებიან. სულ ესეთი უიღბლობა არ იქნება. ყველაფერს კარგად აკეთებდნენ პროსტა ბოლოს კარში ვეღარ ურტყავდნენ. აიაქსმა კიდე თუ ისე ითამაშა როგორც ამსტერდამში რეალს ძალიან გაუჭირდება

59

21 თებერვალი 2019 18:33

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5968
ციტატა: Wtf man
რისი უნდა შემეშინდეს? ვინც ჩამოთვალე მეც მაგათ ვფიქრობ რო გავლენ. აი კამპნოუზე რასაც დავმართებთ ლიონს ნახავს ყველა საშვილიშვილოდ ამოიტენებიან. სულ ესეთი უიღბლობა არ იქნება. ყველაფერს კარგად აკეთებდნენ პროსტა ბოლოს კარში ვეღარ ურტყავდნენ. აიაქსმა კიდე თუ ისე ითამაშა როგორც ამსტერდამში რეალს ძალიან გაუჭირდება

ვნახოთ რავი აბა შარშანაც ვინ ელოდა რომასგან მაგ სასწაულს მაგრამ მოხდა რაც მოხდა ბარსა თავის მოედანზეა და ალბათ გავლენ უფრო, პროსტო თუ გაუტანა ლიონმა მაშინ მაგარი დაიძაბება მაგრამ რაც არ უნდა მოხდეს გავა ბარსა თუ სააწაული არ ჩაიდინა ლიონმა . აიაქსი კიდევ წააგებს 2 ბურთის სხვაობით.
-----------------------
ჰალამადრიდ.

60

21 თებერვალი 2019 18:33

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man
ეგრეა და რა ვქნა.

შენი საშველი არაა wink

61

21 თებერვალი 2019 19:23

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4883
ძაან მაგარი თამაში დადო ატლეტიკომ, ყველა გუნდზე კარგად ითამაშა პლეიოფში.
გავლენ რეალი, ბარსა, პსჟ, სიტი, ბაიერნი, ატლეტიკო, რომა, ტოტენჰემი
იმედია ერთმანეთს პსჟ ბარსა დაეჯახება, იწვნიონ ერთი როგორია მბაპე ნეიმარი კავანის გაჩერება, რეალმა ოროვე თამაში მოუგო შინ და გარეთ და გააგდო, ბარსას თუ დაეჯახა მე ვფიქროვ რომ პსჟ გავა, ძაან დიდ სივრცეებს ტოვებენ და ძაან მაღლა ყავს დაცვის ხაზი აწეული ბარსას, კონტრაზე ვინც კარგად გარბის, ყველას აქვს მოგების რეალური შანსი

62

21 თებერვალი 2019 19:53

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: toni
ციტატა: Wtf man
ეგრეა და რა ვქნა.

შენი საშველი არაა wink

ვერ გავიგე?

63

22 თებერვალი 2019 10:18

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
gaumarjos sastavs... erterti mtavari favoriti mainc chemi azrit - atletiko-barsa da realia dzmebo...mere psj da siti modian... ai danarche is ra mogaxsenot magram samcuxarod 2 chveni mteri gundi yvelaze dzlierebi arian mainc.

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

რეკლამა

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 დოვბიკი 18
2 ბელინგემი 17
3 მაიორალი 15
4 ბუდიმირი 15

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 რეალი 6 6 0 0 18
2 ნაპოლი 6 3 1 2 10
3 ბრაგა 6 1 1 4 4
4 იუნიონ ბერლინი 6 0 2 4 2

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...

4-3-3
4-4-2
4-2-3-1



მთვლელები

საიტის არქივი:

აპრილი 2024 (323)
მარტი 2024 (335)
თებერვალი 2024 (456)
იანვარი 2024 (411)
დეკემბერი 2023 (372)
ნოემბერი 2023 (391)