აზარი:„„თუ ზიდანი „ჩელსიში“ დაინიშნება, ამ გადაწყვეტილებას მივესალმები“

ედენ აზარმა ლონდონის „ჩელსის“ მთავარ მწვრთნელად ზინედინ ზიდანის შესაძლო დანიშვნასთან დაკავშირებით კომენტარი გააკეთა...


„პირადად მე არაფერი გამიგია იმის შესახებ, რომ მაურისიო სარი მიდის და მის ადგილზე ზინედინ ზიდანი ინიშნება. არ ვფიქრობ, რომ სარიმ გათავისუფლება დაიმსახურა, ის უმაღლესი კლასის სპეციალისტია.“

„ჩემი „რეალში“ გადასვლა? პირველ რიგში უნდა აღინიშნოს, რომ კონკრეტულად ამ საკითხზე განცხადება არ გამიკეთებია, მაგრამ მერწმუნეთ, ზინედინ ზიდანის „ჩელსიში“ დანიშვნა ჩემ გადაწყვეტილებას არ შეცვლის. ყველაფერი ზაფხულში გახდება ცნობილი.“ dle 10.1

  • Hala
  • 16 თებერვალი 2019
  • 5697
  • 172

1

16 თებერვალი 2019 00:31

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 340
საიტი რომ განახლდა...(ზუსტად არმახსოვს როდის) მაშინ წაიშალა ნიკები კომები და ყველა ახლიდან დავრეგისტრირდით. მაქს 2 წელი იქნება
-----------------------
"გულისხმიერება აიმაღლეთ და არა ხმის ტემბრი, წვიმა ასაზრდოებს ყვავილებს და არა ჭექა-ქუხილი."


2

16 თებერვალი 2019 00:32

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
darchi mand,chventan mbape mova zafxulshi,iqedan rodrigo da sakmarisia,kova da jeimsic dabrundeba,zizus danishvna gixarodes ragacas moigeb mainc,mand zizu momsvleli araa tu ligaze ver gadit magram tu movida shen mandedan wamomsvleli xar?

3

16 თებერვალი 2019 00:37

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 8994
mobezrda am kacs evropa ligaze tamashi da sheuyves imena

4

16 თებერვალი 2019 00:42

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2622
ზიდანი ჩელსიში ვერაფერს იზამს. თუ ვინმე შემედავება გინდა თუ არა ცდები ზიზუ ყოვლისშემძლეაო, სიამოვნებით მოვისმენ დასაბუთებულ პასუხს. არ ჯდევა ჩელსის სტილში. ვერ აათამაშებს მაგ გუნდს. რაც თავი მახსოვს ჩელსი უმეტესად მეორე ნომრად თამაშობს და ეს ზიზუს არ შეეფერება

5

16 თებერვალი 2019 00:54

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ნუ ბოლოში მიანიშნა რო ზიზუს მოსვლის შემთხვევაშიც მისი აზრი არ შეიცვლება და გადაწყვეტილი აქვს წასვლა,(რეალში) და ასევე მგონია რო ზიზუ და ჩელსი გამორიცხულია, 90% ფრანგებს ჩაიბარებს ან იუვენტუსს, აზარს რაც შეეხება აუცილებლად უნდა მოვიდეს მარა იმაზეც ვფიქრობ ვინის განვითარებას ხელი არ შეუშალოს, ძაან დაგვიანდა ედენას გათეთრება, კაი ხნის წინ უნდა გამდოსულიყო. ეხლა რაც შეეხება საიტს და ადმინს, ძალიან უსამართლოდ გვექცევა, უპატრონოდ ყავს საიტი, სტატიებს მოაყრის დილით და მერე ღამის 12 მდე იმ სტატიაზე ვსაუბრობთ ყველა, ან რა ვერ მიხედა ამდენ კაცუნა ცინგლიანებს ბიჭო აზრი ვერ დამიფიქსირებია განსხვავებული რო არ მოგაყენონ შეურაწყოფა, მარტივად გეტყვის ადმინი არ მოგწონს წადიო ბაზარი არაა მარტივია მარა კაი ხალხთან საყვარელ გუნდზე საუბარი მინდა და რა უბედურებაა რატო უნდა იყოს ასე რთული, ადამიანო მიხედე საიტს და ჩვენც გაგვისწორე მხოლოდ პირადზე რო ზრუნავ, ადმინ შემეკამათე და ნახავ რამდენი დამეთანხმება და პრეტენზიას გამოთქვამს შენს მიმართ, მე ლიჩნად ბევრი ჯიგარი ვიცი ვინც აქედან ამ მარაზმის გამო წავიდა რა, ნუ ჩემი საუბარი მგელს სახარებას უკითხავდენ და თვალი ტყისკენ ქონდა ისეთია პროსტა მაინც თვალში მოხვდეს ეგება ადმინს

6

16 თებერვალი 2019 00:57

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Axl
ზიდანი ჩელსიში ვერაფერს იზამს. თუ ვინმე შემედავება გინდა თუ არა ცდები ზიზუ ყოვლისშემძლეაო, სიამოვნებით მოვისმენ დასაბუთებულ პასუხს. არ ჯდევა ჩელსის სტილში. ვერ აათამაშებს მაგ გუნდს. რაც თავი მახსოვს ჩელსი უმეტესად მეორე ნომრად თამაშობს და ეს ზიზუს არ შეეფერება

da zidanis gundi pirvel nomrad vistan tamashobda ro? chemi azrit chelsishi did warmatebas miagwevs,pirvel rigshi centris damsaxurebit

7

16 თებერვალი 2019 00:58

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2622
აზარი რო მოვიდესს და ბეილი რო გაემგზავროს, ვინისიუსი და აზარე ვერ მიგვარდებიან ძირითადში? მარტო იმ ფლანგზე შეუძლია შავტრაკას თამაში? 😂😂

8

16 თებერვალი 2019 01:01

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: mirianiii
da zidanis gundi pirvel nomrad vistan tamashobda ro?

ვისთანაც რა დროს საჭირო იყო მაშინ, პირველ ნომრად კიარა დედის წიოკს უყენებდა საჭირო დროს, მის დროს კიდე პრაგმატიზმსაც მიმართავდა, ამიტო დაყარა ლიგის თასები რომ ვერ გაუგეს ტიპს რა ტაქტიკას არჩევდა, გენიოსია კაცი ფეხბურთისთვისაა შექმნილი, ასე ფეხბურთელი და მერე მწვრთნელიც გენიოსიც არავის ახსოვს. რეალი ბავარია 4-2 რეალი ატლეტიკო 3-0. რეალი ბარსელონა თასის ორივე ფინალი რეალი პირველ ნომრად არიყო? არიყო კიარა ტიპმა გადააგლოჯა ბურთი ამ თამაშებში მოწინაამღდეგეებს

9

16 თებერვალი 2019 01:14

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2622
ციტატა: mirianiii

da zidanis gundi pirvel nomrad vistan tamashobda ro? chemi azrit chelsishi did warmatebas miagwevs,pirvel rigshi centris damsaxurebit

პირველნომრად ძალიან ბევრს ეთამაშებოდა და ბარსელონასაც დაახიეს ბურთი თავზე თავის დროზე. პირველნომრად თამაშში არ ვგულისხმობ იმას რო მთელი მატჩი 80% ბურთის ფლობა ქონოდა, ყველას აღემატებოდა და შეადარე ეხლა ჩელსი და რეალი ვერ ხედავ განახვავებას? არაა ზიდანის შესაფერისი, ჩელსი არასდროს მინახავს მე ისეთი როგორიც შეიძლება ზიდანის ფილოსოფიაში ჩაჯდეს. რაც თავი მახსოვს ეგეთია სულ, და არც შემთხვევით არ ხდება სულ ასეთი მწვრთნელევი რო მიყავთ. მანჩესტერია მაგისთვის ზედგამოჭრილი.

და როცა არ გჭირდება პირველნომრად თამაში არც უნდა ითამაშო თუ ხვდები რომ მეტოქეს კლასით აღემატები და ძალების დაზოგვით შეგიძლია წარმატება. ხან ისე იგებდა რეალი ტიპები დადიოდნენ, მარა კლასი თავისას შვრებოდა. და რეალს რაც უთამაშია მეორენომრად, მაინც ფეხბურთს თამაშობდა და იგებდა კიდეც, ესეც იყო რეალის წარმატების ერთერთი ნაწილი.

ზიდანი გენიოსია მარა ეგ არ ნიშნავს რო მკვდარს გააცოცხლებს. დააწყვეტავენ ნერვებს. რეალსა და ჩელსის შორის უდიდესი განსხვავებაა.

10

16 თებერვალი 2019 01:14

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
"ბევრი რამის გამო აკრიტიკებენ მას და არ აღიარებენ.მისი პერფორმანსი აიაქსის წინააღმდეგ ერთ-ერთი საუკეთესო იყო, რაც მცველისგან მინახავს." - კოსტაკურტა სერხიო რამოსზე,მალდინიმაც მსგავსი თქვა და აქაური ექსპერტები არაო ბიჭოო არც შეადაროთო, ტიპს ულეგენდესი მცველები ადიდებენ და

11

16 თებერვალი 2019 01:20

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ZIDANE.
ციტატა: mirianiii
da zidanis gundi pirvel nomrad vistan tamashobda ro?

ვისთანაც რა დროს საჭირო იყო მაშინ, პირველ ნომრად კიარა დედის წიოკს უყენებდა საჭირო დროს, მის დროს კიდე პრაგმატიზმსაც მიმართავდა, ამიტო დაყარა ლიგის თასები რომ ვერ გაუგეს ტიპს რა ტაქტიკას არჩევდა, გენიოსია კაცი ფეხბურთისთვისაა შექმნილი, ასე ფეხბურთელი და მერე მწვრთნელიც გენიოსიც არავის ახსოვს. რეალი ბავარია 4-2 რეალი ატლეტიკო 3-0. რეალი ბარსელონა თასის ორივე ფინალი რეალი პირველ ნომრად არიყო? არიყო კიარა ტიპმა გადააგლოჯა ბურთი ამ თამაშებში მოწინაამღდეგეებს

eg yvelam icis ubralod sxva gundebis fanebi ar agiareben,me imas vgulisxmob ro zizus zogadad pirvel nomrad tamashi ar uyvarda tqva,tore barsa ro atria psg ro atria mashin eg vnaxet,ravi chemi azrit dgevandel chelsis yavs iseti gundi romlitac zizu bevrs miagwevda,loftus chiki ro ari,is dzaan kai axalgazrdaa da magas zizu sxvanairad aatamashebda,tugind zapakosta romelsac es ar atamashebs,azars xo vafshe gaabrwyinebda,ravi vnaxot sad wava

ციტატა: Axl
ციტატა: mirianiii

da zidanis gundi pirvel nomrad vistan tamashobda ro? chemi azrit chelsishi did warmatebas miagwevs,pirvel rigshi centris damsaxurebit

პირველნომრად ძალიან ბევრს ეთამაშებოდა და ბარსელონასაც დაახიეს ბურთი თავზე თავის დროზე. პირველნომრად თამაშში არ ვგულისხმობ იმას რო მთელი მატჩი 80% ბურთის ფლობა ქონოდა, ყველას აღემატებოდა და შეადარე ეხლა ჩელსი და რეალი ვერ ხედავ განახვავებას? არაა ზიდანის შესაფერისი, ჩელსი არასდროს მინახავს მე ისეთი როგორიც შეიძლება ზიდანის ფილოსოფიაში ჩაჯდეს. რაც თავი მახსოვს ეგეთია სულ, და არც შემთხვევით არ ხდება სულ ასეთი მწვრთნელევი რო მიყავთ. მანჩესტერია მაგისთვის ზედგამოჭრილი.

და როცა არ გჭირდება პირველნომრად თამაში არც უნდა ითამაშო თუ ხვდები რომ მეტოქეს კლასით აღემატები და ძალების დაზოგვით შეგიძლია წარმატება. ხან ისე იგებდა რეალი ტიპები დადიოდნენ, მარა კლასი თავისას შვრებოდა. და რეალს რაც უთამაშია მეორენომრად, მაინც ფეხბურთს თამაშობდა და იგებდა კიდეც, ესეც იყო რეალის წარმატების ერთერთი ნაწილი.

ზიდანი გენიოსია მარა ეგ არ ნიშნავს რო მკვდარს გააცოცხლებს. დააწყვეტავენ ნერვებს. რეალსა და ჩელსის შორის უდიდესი განსხვავებაა.

Gansxvaveba ari ra tqma unda,magram chelsic araa susti,yavt kante romelic kazemirosgan arafrit gansxvavdeba garda dartymisa,yavt dzaan magari jorjinio,aseve barkli da chiki,azarze saubari agar girs,ori forvardi yavt,iqet viliani da odoi,dacvashi dzaan magari alonso,kehili romelsac uechveli vici ro daayenebda dziritadshi,iqet gamocdili aspilikueta,kide kovachichi,kargi mekarec,mokled araa cudi gundi,imedia iuveshi wava magram mand tu mivida vici ro warmatebuli iqneba

12

16 თებერვალი 2019 01:21

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: mirianiii
ციტატა: ZIDANE.
ციტატა: mirianiii
da zidanis gundi pirvel nomrad vistan tamashobda ro?

ვისთანაც რა დროს საჭირო იყო მაშინ, პირველ ნომრად კიარა დედის წიოკს უყენებდა საჭირო დროს, მის დროს კიდე პრაგმატიზმსაც მიმართავდა, ამიტო დაყარა ლიგის თასები რომ ვერ გაუგეს ტიპს რა ტაქტიკას არჩევდა, გენიოსია კაცი ფეხბურთისთვისაა შექმნილი, ასე ფეხბურთელი და მერე მწვრთნელიც გენიოსიც არავის ახსოვს. რეალი ბავარია 4-2 რეალი ატლეტიკო 3-0. რეალი ბარსელონა თასის ორივე ფინალი რეალი პირველ ნომრად არიყო? არიყო კიარა ტიპმა გადააგლოჯა ბურთი ამ თამაშებში მოწინაამღდეგეებს

eg yvelam icis ubralod sxva gundebis fanebi ar agiareben,me imas vgulisxmob ro zizus zogadad pirvel nomrad tamashi ar uyvarda tqva,tore barsa ro atria psg ro atria mashin eg vnaxet,ravi chemi azrit dgevandel chelsis yavs iseti gundi romlitac zizu bevrs miagwevda,loftus chiki ro ari,is dzaan kai axalgazrdaa da magas zizu sxvanairad aatamashebda,tugind zapakosta romelsac es ar atamashebs,azars xo vafshe gaabrwyinebda,ravi vnaxot sad wava

სხვები ბევრ რამეს ამბობენ უაზრობას ეგ დაიკიდე, ზიზუ დე ჩელსი ცა და დედამიწაა არ ჯდება ზიზის სტილში ჩელსი, ჩემი აზრით ინგლისში თუ წავა უტდ იქნება ეს გუნდი, ჩელსიში სერიოზული ტრანსფერებია საჭირო, არ ყავს საჩემპიონო გუნდი, მითუმეტეს აზარს გადაწყვეტილი აქვს წასვლა და აზრსაც არ შეიცვლის ზიზუს მისვლა გამოირიცხა მანდ

13

16 თებერვალი 2019 01:27

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ZIDANE.
ციტატა: mirianiii
ციტატა: ZIDANE.
ციტატა: mirianiii
da zidanis gundi pirvel nomrad vistan tamashobda ro?

ვისთანაც რა დროს საჭირო იყო მაშინ, პირველ ნომრად კიარა დედის წიოკს უყენებდა საჭირო დროს, მის დროს კიდე პრაგმატიზმსაც მიმართავდა, ამიტო დაყარა ლიგის თასები რომ ვერ გაუგეს ტიპს რა ტაქტიკას არჩევდა, გენიოსია კაცი ფეხბურთისთვისაა შექმნილი, ასე ფეხბურთელი და მერე მწვრთნელიც გენიოსიც არავის ახსოვს. რეალი ბავარია 4-2 რეალი ატლეტიკო 3-0. რეალი ბარსელონა თასის ორივე ფინალი რეალი პირველ ნომრად არიყო? არიყო კიარა ტიპმა გადააგლოჯა ბურთი ამ თამაშებში მოწინაამღდეგეებს

eg yvelam icis ubralod sxva gundebis fanebi ar agiareben,me imas vgulisxmob ro zizus zogadad pirvel nomrad tamashi ar uyvarda tqva,tore barsa ro atria psg ro atria mashin eg vnaxet,ravi chemi azrit dgevandel chelsis yavs iseti gundi romlitac zizu bevrs miagwevda,loftus chiki ro ari,is dzaan kai axalgazrdaa da magas zizu sxvanairad aatamashebda,tugind zapakosta romelsac es ar atamashebs,azars xo vafshe gaabrwyinebda,ravi vnaxot sad wava

სხვები ბევრ რამეს ამბობენ უაზრობას ეგ დაიკიდე, ზიზუ დე ჩელსი ცა და დედამიწაა არ ჯდება ზიზის სტილში ჩელსი, ჩემი აზრით ინგლისში თუ წავა უტდ იქნება ეს გუნდი, ჩელსიში სერიოზული ტრანსფერებია საჭირო, არ ყავს საჩემპიონო გუნდი, მითუმეტეს აზარს გადაწყვეტილი აქვს წასვლა და აზრსაც არ შეიცვლის ზიზუს მისვლა გამოირიცხა მანდ

ise ginda azari realshi? me magalitad mirchevnia viniciuss endnon,azari iyo mosasvleli magram adre,28 isaa ukve,magram tu azari iqet flangze itamashebs rac aramgonia mashin kai iqneba

14

16 თებერვალი 2019 01:31

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: mirianiii

ise ginda azari realshi? me magalitad mirchevnia viniciuss endnon,azari iyo mosasvleli magram adre,28 isaa ukve,magram tu azari iqet flangze itamashebs rac aramgonia mashin kai iqneba

რავი რავი ჩავხამდი მაგის ლოდინში, აწე არც ღირს რავი ვინოსაც ხელი არ შეუშალოს, მგონია ფორვარდზე იჩალიჩოს მაგ თანხაში პერესმა და კრაი ვიმოს ჩაბარდეს სრულად. აზარი შეაფერხებს ვინის, არცერთი არ თამაშობს მარჯვენაზე და ეს პრობლემაა

15

16 თებერვალი 2019 01:41

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ZIDANE.
ციტატა: mirianiii

ise ginda azari realshi? me magalitad mirchevnia viniciuss endnon,azari iyo mosasvleli magram adre,28 isaa ukve,magram tu azari iqet flangze itamashebs rac aramgonia mashin kai iqneba

რავი რავი ჩავხამდი მაგის ლოდინში, აწე არც ღირს რავი ვინოსაც ხელი არ შეუშალოს, მგონია ფორვარდზე იჩალიჩოს მაგ თანხაში პერესმა და კრაი ვიმოს ჩაბარდეს სრულად. აზარი შეაფერხებს ვინის, არცერთი არ თამაშობს მარჯვენაზე და ეს პრობლემაა

vini ki tamashobs samagierod cxrianze magram mand daikargeba chemi azrit,mitumetes esmoushorebeli chiri ro dgas cxrianze

16

16 თებერვალი 2019 02:12

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ZIDANE.
"ბევრი რამის გამო აკრიტიკებენ მას და არ აღიარებენ.მისი პერფორმანსი აიაქსის წინააღმდეგ ერთ-ერთი საუკეთესო იყო, რაც მცველისგან მინახავს." - კოსტაკურტა სერხიო რამოსზე,მალდინიმაც მსგავსი თქვა და აქაური ექსპერტები არაო ბიჭოო არც შეადაროთო, ტიპს ულეგენდესი მცველები ადიდებენ და

სერიოზულ თამაშენში განსაკუთრებით ლიგაზე უმაღლეს დონეს დებსს

17

16 თებერვალი 2019 02:27

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 261
Kacurad mitxarit ronaldus da mesis wels chempionatebshi ramdeni aqvt gatanili? 20 litra pivaze maqvs gamazuli tavis misayol mosayolebelit vin ufro mets gaitans,

18

16 თებერვალი 2019 02:33

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Gvazaureli
Kacurad mitxarit ronaldus da mesis wels chempionatebshi ramdeni aqvt gatanili? 20 litra pivaze maqvs gamazuli tavis misayol mosayolebelit vin ufro mets gaitans,

სერია აში რონალდო 24 თამაშში 19 გოლი და 8 ასისტი. მესი ლა ლიგა- 21 თამაშში 21 გოლი 10 ასისტი. ჩემპიონთა ლიგაზე მესის 4 თამაშში 6 გოლი რონალდოს 5 თამაშში 1 გოლი

19

16 თებერვალი 2019 02:34

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 261
Wtf man didi madloba jigari xar

20

16 თებერვალი 2019 02:36

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Gvazaureli
Wtf man didi madloba jigari xar

არაფრის

21

16 თებერვალი 2019 11:10

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 303
მოიყვანს ამას ბაბუ. ბიზნესისთვის გამოადგება. მარა რობენი 2 იქნება ეს რეალში.

22

16 თებერვალი 2019 11:15

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5514
ციტატა: ZIDANE.
"ბევრი რამის გამო აკრიტიკებენ მას და არ აღიარებენ.მისი პერფორმანსი აიაქსის წინააღმდეგ ერთ-ერთი საუკეთესო იყო, რაც მცველისგან მინახავს." - კოსტაკურტა სერხიო რამოსზე,მალდინიმაც მსგავსი თქვა და აქაური ექსპერტები არაო ბიჭოო არც შეადაროთო, ტიპს ულეგენდესი მცველები ადიდებენ და

აღიარებით ყველა აღიარებსს არც არავის უთქვამს რომ უდიდესი ფეხბურთელი არააა ,არც ის არისს სადავო რომ კარიერას რომ დაასრულებს ყველა დროის ტოპ მცველებშიი მოიხსენიწებენ ,მაგრამ აქ როგორც ხატავთ მალდინზე წინ რომ აყენებთ ეს არ შეესაბამება რეალობას.არავის უდავიააა არცერთ ნორმალუურს რომ რამოსი უდიდესი ფეხბურთელიაა,საკითხი ესე დგას ვის რას ამჯობინებთ და აქ ხდება ხშირად სუბიექტურობის პიკი და ამაზე იყო დავაა ,რატომღაცც სხვა კუთხით დააყენე საკითხიი თითქოსსს ჩვენ ვაკნინებთ რამოსსს,ნებისმიერრ ნეიტრალუქ ქომაგს რომ კითხო მალდინი თუ რამოსი 10 9 ს გეტყვის მალდინისს,,მაგრამ ნებისმიერ რეალის ქომაგს რომ კითხოოო 10 მინიმუმ 8 იტყვის რამოს,,,სუბიექტურობა სწორედ ამაშიაა.უდიდესი მცველები რომ აქებენ ეგეც აღიარებააა მაგრამმმ კარიერულად უშუალ;ოდ ფუნქციებში მალდინიც და ნესტაც იყო უფრო საიმედო და სტაბილური.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

23

16 თებერვალი 2019 11:15

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5967
ზიზუ თუ ჩელსიში მივიდა არამგონია აზარი გამოუშვას.
-----------------------
ჰალამადრიდ.

24

16 თებერვალი 2019 11:25

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 303
ისე რონალდოს პერსო თუ ლაითი ფანები მთელი პირველი სეზონი რომ გაიძახოდა რონალდო იყო მთელი გუნდიო(ზოგმა ნახევარი გუნდიო) ახლა რატო არ ამბობთ ასე გუნდი რომ ათამაშდა? რეალს სეზონის პირველი ნახევარი სულ უჭირდა რონალდოც რომ იყო და მის გარეშე. აი თებერვლიდან რომ გუნდი უმატებს ოსიც ჩანდა. რონალდო რომ უდიდესი ფიგურაა ამაზე ორი აზრი არ არსებონს მარა რეალი მაინც ძლიერი ნახევარ დაცვითს და ფლანგებით უფრო იყო და არის ახლაც.

25

16 თებერვალი 2019 11:32

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5514
რაც შეეეხება ჩელსის დაა ზუიდანს,ჩელსსში ეს სტილი მენტალობააა მაურინიომ დანერგა,ჩელსის თამაშებიი თქვენ გახსოვთ უმრავლესობას რაცცც ჩუკოტკის ყოფილმა გუბერნატორმა შეიძინა,ჩელსი მე 20 საუკუნეში სხვა ფეხბურთს თამაშობდა გაცილებით გახსნილს და ბრიტანულს.საკითხი დგას ესე ზიდანი ვერ მოერგება კლუბის ფილოსოფიას,საკითხი პირიქით უნდა იდგესსს ზიდანმა თავის სტილი უნდა მოარგოს ჩელსისს,,ეს სრულებიოთ შესაძლებელია,ზიდანი პრაგმატული მწვრთნელიაა,,რა თქმა უნდა ის არაა მაურინიო მაგრამ არც წინ გარბის თავგუდმოგლეჯილი გვარდიოლასავით,კონკრეტული მწვრთნელი ინდივიდი მოდის იდეებითტ და აფუძვნებს ამა თუ იმ სტილსსს,,ის რაც აქვს რეალს ბარსელონასს ეს უბრალოდდდ მენტალობაა ღირსებაა იქ ვინც არ უნდა მივიდეს რეალში ბარსელონაში ყველა ვალდებულიააა ათამაშოს გუნდი ისეე როგორც ისტორიულად ამ კლუბებს შეშვენისს,დიდ გუნდებსსს აქვთ ტრადიციები,რაც შეეხება ჩელსის ეს სხვააა მოცემულობააა ,ჩელსის არ აქვსსს დიდი ისტორიაა,ჩელსი არ დგას იმ ღირებულებებზე და ფასეულობებზეეე რაზეცც დგას რეალი ბარსელონა ბაიერნი თუნდაც შესაბამისად ესეთ კლუბში ინდივიდ ნებისმიერ მწვრთნელსს უფრო გაუადვილდება თავისი იდეების განხორციელებაა,სხვა საკითხია დროს თუ მოგცემენ,რა თქმა უნდა ზიზუ შექმნის სტილს,შედეგს მოიტანს თუ არააა ამაზე გარანტიას ვერავინ მოგცემსსს.

ჩვენ როცა ვსაუბრობთ რეალის ქომაგები მოერგება თუ არა ესა თუ ის მწვრთნელი რეალის ფილოსოფიას ეს აბსოლიტურად ლეგიტიმურიააა,არავის აქვს იფლება რეალზე მაღლა იდგეს არცერთ ინდივიდსსს ,არავის აქვს უფლება,ისტორიას,ტრადიციებს ზურგი აქციოს,მაგიტომ არ მოგვწონდა მაურინიოო.ჩვენი კლუბის ტრადიციებიი,,მენტალობააა,,ისტორიააა ჩვენი სიამაყეაა ამაზე დგას კლუბის ფასეულობები ამ მოცემულობაში რამდენი მწვრთნელი მოვა თავის სტილი დანერგოს ესეეე ნინიას ბაღი ვერასდროს იქნება,მაგრამ ჩელსი არ არის რეალიი,ამ კლუბს არასდდროს ქონია მკაფიო იდეოლოგიააა მრწამსი ფასეულობები რაზეც უნდა იდგესს,ამ მოცემულობაში კონკრეტულ ინდივიდ მწვრთნელსს გაცილებით ადვილად შეუძლია იყოს თავისუფალი და მოკლე შედეგებზე დანერგოს თავისი სტილი.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

26

16 თებერვალი 2019 11:33

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 303
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
რაც შეეეხება ჩელსის დაა ზუიდანს,ჩელსსში ეს სტილი მენტალობააა მაურინიომ დანერგა,ჩელსის თამაშებიი თქვენ გახსოვთ უმრავლესობას რაცცც ჩუკოტკის ყოფილმა გუბერნატორმა შეიძინა,ჩელსი მე 20 საუკუნეში სხვა ფეხბურთს თამაშობდა გაცილებით გახსნილს და ბრიტანულს.საკითხი დგას ესე ზიდანი ვერ მოერგება კლუბის ფილოსოფიას,საკითხი პირიქით უნდა იდგესსს ზიდანმა თავის სტილი უნდა მოარგოს ჩელსისს,,ეს სრულებიოთ შესაძლებელია,ზიდანი პრაგმატული მწვრთნელიაა,,რა თქმა უნდა ის არაა მაურინიო მაგრამ არც წინ გარბის თავგუდმოგლეჯილი გვარდიოლასავით,კონკრეტული მწვრთნელი ინდივიდი მოდის იდეებითტ და აფუძვნებს ამა თუ იმ სტილსსს,,ის რაც აქვს რეალს ბარსელონასს ეს უბრალოდდდ მენტალობაა ღირსებაა იქ ვინც არ უნდა მივიდეს რეალში ბარსელონაში ყველა ვალდებულიააა ათამაშოს გუნდი ისეე როგორც ისტორიულად ამ კლუბებს შეშვენისს,დიდ გუნდებსსს აქვთ ტრადიციები,რაც შეეხება ჩელსის ეს სხვააა მოცემულობააა ,ჩელსის არ აქვსსს დიდი ისტორიაა,ჩელსი არ დგას იმ ღირებულებებზე და ფასეულობებზეეე რაზეცც დგას რეალი ბარსელონა ბაიერნი თუნდაც შესაბამისად ესეთ კლუბში ინდივიდ ნებისმიერ მწვრთნელსს უფრო გაუადვილდება თავისი იდეების განხორციელებაა,სხვა საკითხია დროს თუ მოგცემენ,რა თქმა უნდა ზიზუ შექმნის სტილს,შედეგს მოიტანს თუ არააა ამაზე გარანტიას ვერავინ მოგცემსსს.

მართალი ხარ რედონდო სრულად გეთანხმები. აქ ზოგს იმიტომ არუნდა ზიდანის ჩელსიში მისვლა ჰგონიათ ვერ მოიგებს ვერაფერსო და ვერ გამოჩნდება კარგი მწვრთნელიო. არადა თუ კარგი მწვრთნელია უნდა მივიდეს ზუსტად მოითხოვოს შესაბამისი ტრანსფერები მისცეს გუნდს მისი ფილოსოფია და ა.შ. ანუ თავად შექმნას მონსტრი. როგორც ამას გვარდიოლა აკეთებს.

27

16 თებერვალი 2019 11:38

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
FERNANDO_REDONDO

აქ ბევრს იცი რა ჰგონიათ? სიტყვაზე ნეიტრალური ქომაგი თუ მესის რონალდოზე წინ დააყენებს ან მალდინს რამოსზე წინ ან იტყვიან ინიესტას და მოდრიჩს შორის რა შედარებაა ინიესტა ჯობიაო. ესეგი იმ კაცს ვინც იქნება რეალი სძულს და რეალის ფეხბურთელებიც სძულს. იმას არ იძახიან რო მართლა ესეა და ჰგონიათ რო მთელ მსოფლიოს რეალი სძულს არადა საერთოდ არაა ესე

28

16 თებერვალი 2019 11:51

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5514
ციტატა: processor
ისე რონალდოს პერსო თუ ლაითი ფანები მთელი პირველი სეზონი რომ გაიძახოდა რონალდო იყო მთელი გუნდიო(ზოგმა ნახევარი გუნდიო) ახლა რატო არ ამბობთ ასე გუნდი რომ ათამაშდა? რეალს სეზონის პირველი ნახევარი სულ უჭირდა რონალდოც რომ იყო და მის გარეშე. აი თებერვლიდან რომ გუნდი უმატებს ოსიც ჩანდა. რონალდო რომ უდიდესი ფიგურაა ამაზე ორი აზრი არ არსებონს მარა რეალი მაინც ძლიერი ნახევარ დაცვითს და ფლანგებით უფრო იყო და არის ახლაც.

ეხლა ჩუმად არიან ერთი პატარა ჩავარდნა და კიდევ წამოვა ტალღა,არც მიკვირს ბევრი რეალის ქომაგიიი რონალდუს გამო გახდა,ეს არცაა დასაძრახიიი,,პირადად მეცც მსგავსი რამ მომივიდა როცა რაული პირველად დავინახე მაშინვეე გამიჩნდა ამ კლუბისადმი ლტოლვა,მაგრამ პირადი სიმპატიები დააა კლუბის ფასეულობები არ უნდა აგვერიოს,,ერთი მიდის მეორე მოდის,მაგრამ კლუბი აგრძელებს ცხოვრებას.ეს დიდი კლუბი ყველა ინდივიდზე მაღლა დგას,მაგრამ იცი რაზე მწყდება გული,ამ კლუბის დაარსება უისტორია ზოგმა არ იცისსს ,არ იცის ვინ იყო სანტიაგო ბერნაბეუუუ ,შენ წარმოიდგინე ყველა დროის საუკეთესო ბორმბარდირებშიი რტონალდუს ახსენებენ და ისიც არ იციან რომ სანტიაგომ გაცილებით მეტი გაიტანააა,,

ციტატა: Wtf man
აქ ბევრს იცი რა ჰგონიათ? სიტყვაზე ნეიტრალური ქომაგი თუ მესის რონალდოზე წინ დააყენებს ან მალდინს რამოსზე წინ ან იტყვიან ინიესტას და მოდრიჩს შორის რა შედარებაა ინიესტა ჯობიაო. ესეგი იმ კაცს ვინც იქნება რეალი სძულს და რეალის ფეხბურთელებიც სძულს. იმას არ იძახიან რო მართლა ესეა და ჰგონიათ რო მთელ მსოფლიოს რეალი სძულს არადა საერთოდ არაა ესე

მე გეტყვი რაც ჰგონიათ მაგალითად თუ ვთვლი რომ პირადად მე მალდინიი რამოსზე მაღლა დგას და ეს მხოლოდ ჩემი პირადი აზრი არაააა ხოო ფიქრობენ რომმ ამით რამოს აკნინებბბ,კი არის ტოპ მცველი ისტორიაში შევა მაგრამ სიტყვაზე ეხა მარადონააა დაა კრუფი ერთიაა?/კრუფი უდიდესი მოვლენა იყო მაგრამ ეხააა მარადონა იყო მარადონაა.

როგორც მესი როპნალდუზე მიდის შედარება,ჩემმა თანამშრომელმა ისიც კი გამომიცხადაა რონალდუ გაცილებით მრავალმხრივიაოოო ,უფრო მეტ ფუნქციებს ითავსებსო,პირი დავაღეეე,მე ვცდილობდი ამეხსნა მაგრამ ადამიანს რაც აქქვსს ტვინში ჩადებულიი გამდგარი ფესვივით შეუძლებელიაა შენ მას აუხსნა რომ ცდებაა.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

29

16 თებერვალი 2019 11:59

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2622
ადრე რას თამაშობდა ჩელსი არ ვიცი მაგრამ მე ვერ წარმომიდგენია ეგ გუნდი სხვა სტილში, რაც ფეხბურთს ვუყურებ სულ ასე თამაშობენ, კრისტალ პალასებთან არ მაქვს საუბარი. არც ეგრეე არაა მთლად ვინც არ უნდა მივიდეს ჩელსიში თავისი სტილის დასანერგად თუ შეიძლება ეს მოხდეს, ძალიან დიდი დრო სჭირდება, ეს ასე უცბათ არ ხდება, არამგონიაა ამდენი დრო ვინმემ მისცეს ზიდანს. რეალში რო მიაღწია წარმატებას ეს არ არის იმის გარანტია რო ჩელსის ააყვავებს. რეალი ჯერ ერთი ბენიტესმა თუ გააუბედურა ისიც სტატისტიკით თორე ზიდანი რო დანიშნეს ეგრეცე გამოსწორდა გუნდი, ანუ გუნდმაც შეუწყო ხელი ხო? ზიდანი არაა ღმერთი, შემდეგ გამოჩნდა მისი გენიალურობა, თუმცს გუნდი ყავდა. იქ კიდე ტრანსფერებიც დასჭირდება ახალი ფეხბურთელებით დაკომპლექტება გუნდის. ამაზე დავა არ ღირს, ვერავინ მეტყვის რო ვცდები რამეში და ვერც პირიქით, საკუთარი აზრის გამოხატვაა ეს უბრალოდ.

30

16 თებერვალი 2019 12:08

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: processor
ისე რონალდოს პერსო თუ ლაითი ფანები მთელი პირველი სეზონი რომ გაიძახოდა რონალდო იყო მთელი გუნდიო(ზოგმა ნახევარი გუნდიო) ახლა რატო არ ამბობთ ასე გუნდი რომ ათამაშდა? რეალს სეზონის პირველი ნახევარი სულ უჭირდა რონალდოც რომ იყო და მის გარეშე. აი თებერვლიდან რომ გუნდი უმატებს ოსიც ჩანდა. რონალდო რომ უდიდესი ფიგურაა ამაზე ორი აზრი არ არსებონს მარა რეალი მაინც ძლიერი ნახევარ დაცვითს და ფლანგებით უფრო იყო და არის ახლაც.

ეხლა ჩუმად არიან ერთი პატარა ჩავარდნა და კიდევ წამოვა ტალღა,არც მიკვირს ბევრი რეალის ქომაგიიი რონალდუს გამო გახდა,ეს არცაა დასაძრახიიი,,პირადად მეცც მსგავსი რამ მომივიდა როცა რაული პირველად დავინახე მაშინვეე გამიჩნდა ამ კლუბისადმი ლტოლვა,მაგრამ პირადი სიმპატიები დააა კლუბის ფასეულობები არ უნდა აგვერიოს,,ერთი მიდის მეორე მოდის,მაგრამ კლუბი აგრძელებს ცხოვრებას.ეს დიდი კლუბი ყველა ინდივიდზე მაღლა დგას,მაგრამ იცი რაზე მწყდება გული,ამ კლუბის დაარსება უისტორია ზოგმა არ იცისსს ,არ იცის ვინ იყო სანტიაგო ბერნაბეუუუ ,შენ წარმოიდგინე ყველა დროის საუკეთესო ბორმბარდირებშიი რტონალდუს ახსენებენ და ისიც არ იციან რომ სანტიაგომ გაცილებით მეტი გაიტანააა,,

ციტატა: Wtf man
აქ ბევრს იცი რა ჰგონიათ? სიტყვაზე ნეიტრალური ქომაგი თუ მესის რონალდოზე წინ დააყენებს ან მალდინს რამოსზე წინ ან იტყვიან ინიესტას და მოდრიჩს შორის რა შედარებაა ინიესტა ჯობიაო. ესეგი იმ კაცს ვინც იქნება რეალი სძულს და რეალის ფეხბურთელებიც სძულს. იმას არ იძახიან რო მართლა ესეა და ჰგონიათ რო მთელ მსოფლიოს რეალი სძულს არადა საერთოდ არაა ესე

მე გეტყვი რაც ჰგონიათ მაგალითად თუ ვთვლი რომ პირადად მე მალდინიი რამოსზე მაღლა დგას და ეს მხოლოდ ჩემი პირადი აზრი არაააა ხოო ფიქრობენ რომმ ამით რამოს აკნინებბბ,კი არის ტოპ მცველი ისტორიაში შევა მაგრამ სიტყვაზე ეხა მარადონააა დაა კრუფი ერთიაა?/კრუფი უდიდესი მოვლენა იყო მაგრამ ეხააა მარადონა იყო მარადონაა.

როგორც მესი როპნალდუზე მიდის შედარება,ჩემმა თანამშრომელმა ისიც კი გამომიცხადაა რონალდუ გაცილებით მრავალმხრივიაოოო ,უფრო მეტ ფუნქციებს ითავსებსო,პირი დავაღეეე,მე ვცდილობდი ამეხსნა მაგრამ ადამიანს რაც აქქვსს ტვინში ჩადებულიი გამდგარი ფესვივით შეუძლებელიაა შენ მას აუხსნა რომ ცდებაა.

გეთანმხები მართალი ხარ. ჩემი ძმაკაცი მიმტკიცებდა რონალდოს უფრო კაი პასი აქვს ვიდრე მესისო და რაღაზე უნდა მელაპარაკა მერე

31

16 თებერვალი 2019 12:38

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5514
ციტატა: Axl
არც ეგრეე არაა მთლად ვინც არ უნდა მივიდეს ჩელსიში თავისი სტილის დასანერგად თუ შეიძლება ეს მოხდეს, ძალიან დიდი დრო სჭირდება, ეს ასე უცბათ არ ხდება,

რატომღაც ცუდად იგებ მთელ ჩემს საუბარს.მე პარარელი გავავლეე გრანდებსა და ჩელსის შორისს,,გრანდში როცა მწვრთნელი მოდის ვალდებულია გაითავისოსს კლუბის ისტორიააა ტრადიციებიი სტილიი პრიორიტეტები რაზეც ეს კლუბი დგასს ,ჩელსისნაირ კლუბში კიი ამ მხრივვ ზეწოლა არ გაქქ ესე რატო თამაშობ გინდა თუ არა ისე ითამაშე ,რადგან კლუბსს არასდროს გააჩნდა თავის მყარი იდეოლოგია რადგან ეს კლუბიი ეპიზოდებად იყო დაყოფილი,ხან ბრიტანული კლუბიმ,ხან დაცვითი,ესე შემდეგ.ამ მოცემულობაშიი როცა ისტორიაში არისსს ხშირი ცვლილებებიიი მას ვერ ექნება მყარიიი იდეოლოგია და ფუნდამენტი.და როცა ესეთი მდგომარეობაა რატო უნდა იყოს ზიდანი ვალდებული მაურინიო 2 გახდეს ჩელსისთვის?იმ ფონზე რომ კლუბს არავითარი ტრადიციები მენტალობა და ფასეულობები არ გააჩნია,უბრალოდ არ არის გრანდი.ზუსტად ესე დავსვი საკითხი ზიდანი მაურინიო ორი კი არ უნდა გახდეს არამედდ თავისი სტილი დანერგოსსს კლუბშიი რა თქმა უნდა ამასაც დრო უნდა და ესეც დავაზუსტე რომ დრო უნდაა ,მაგრამ ზიდანის მოღვაწეობა არ იქნებააა გრძელვადიანი პროცესი,მოვა სხვა გაუგებარი სტილის მწვრთნელი ის თავისას დანერგავს და ესე იქნებააა მუდამ.ჩელსი არაა რეალი სადაცცც ისტორიას ტრადიციების უარყოფა შეურაცყოფად ითვლება და ღირსების საქმედ.იმედია გასაგებად ვწერ.

რაც დღეს ჩელსიში ხდება ეს სარის ბრალი უფროა ვიდრეე ჩელსის ფეხბურთელებმა შეტევაში თამაში არ იციან,ესეთი მცნება თანამედროვე ფეხბურთში არარსებობსსს.მე სარიზე ადრეც ჩემი მკაფიო შეხედულება მქონდა ბევრს რეალში რომ უნდოდა,სარი არაა ტოპ დონის მწვრთნელი,უბრალოდ არაფერი დაუმტკიცებიაა.მე მის კვალიფიკაციაში მეპარება ეჭვი და არა იმაში რომ პედრო არ იცის როგორ შეუტიოს მთელი ცხოვრება ბარსელონაში მაგის მეტი არაფერი უკეთებია კაცს,ან აზარმა არ იცისს თავდასხმა რახილია როპცა ბელგია ზე სანახაობრივ ფეხბურთს თამაშობს,რომელი გინდა ჩამოთვალო,რუდიგერი აიღე გერმანიაააა ,ლუისიი ბრაზილიაა,,თავდასხმაში გარბისს .რატო აწვებით იმას რომ ეს გუნდი დაცვითია დაა შემტევი სტილის მწვრთნელი ვერ მოერგებაა ამოუცნობი ფეენომენიაა.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

32

16 თებერვალი 2019 12:55

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 303
ჩელსის ავტობუსის იმიჯი მაურინიომ აკიდა თორე სად ბრიტანეთი და სად ავტობუსი. ეს უფრო იტალიური სტილია სადაც დაცვა ნ1 ადგილზე დგას.

მაურინიომ მანიუს რაუქნა. მანიუ როცა ერთერთი ყველაზე შემტევი სტილითაა ცნობილი დაცვაში დასვა და ეს მენტალობა ვერ შეითავსა მანიუმ და გაფარჩაკდა. მაურინიო მე თუ მკითხავ იტალიის გარდა სხვაგან არც უნდა დანიშნო. აი მანდ იგრძნობს ყველაზე კარგად თავს.

33

16 თებერვალი 2019 13:14

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2622
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
რატომღაც ცუდად იგებ მთელ ჩემს საუბარს.მე პარარელი გავავლეე გრანდებსა და ჩელსის შორისს,,გრანდში როცა მწვრთნელი მოდის ვალდებულია გაითავისოსს კლუბის ისტორიააა ტრადიციებიი სტილიი პრიორიტეტები რაზეც ეს კლუბი დგასს ,ჩელსისნაირ კლუბში კიი ამ მხრივვ ზეწოლა არ გაქქ ესე რატო თამაშობ გინდა თუ არა ისე ითამაშე ,რადგან კლუბსს არასდროს გააჩნდა თავის მყარი იდეოლოგია რადგან ეს კლუბიი ეპიზოდებად იყო დაყოფილი,ხან ბრიტანული კლუბიმ,ხან დაცვითი,ესე შემდეგ.ამ მოცემულობაშიი როცა ისტორიაში არისსს ხშირი ცვლილებებიიი მას ვერ ექნება მყარიიი იდეოლოგია და ფუნდამენტი.და როცა ესეთი მდგომარეობაა რატო უნდა იყოს ზიდანი ვალდებული მაურინიო 2 გახდეს ჩელსისთვის?იმ ფონზე რომ კლუბს არავითარი ტრადიციები მენტალობა და ფასეულობები არ გააჩნია,უბრალოდ არ არის გრანდი.ზუსტად ესე დავსვი საკითხი ზიდანი მაურინიო ორი კი არ უნდა გახდეს არამედდ თავისი სტილი დანერგოსსს კლუბშიი რა თქმა უნდა ამასაც დრო უნდა და ესეც დავაზუსტე რომ დრო უნდაა ,მაგრამ ზიდანის მოღვაწეობა არ იქნებააა გრძელვადიანი პროცესი,მოვა სხვა გაუგებარი სტილის მწვრთნელი ის თავისას დანერგავს და ესე იქნებააა მუდამ.ჩელსი არაა რეალი სადაცცც ისტორიას ტრადიციების უარყოფა შეურაცყოფად ითვლება და ღირსების საქმედ.იმედია გასაგებად ვწერ.

შენს ნათქცამს რატომ ვიგებ ცუდად?? არავის არაფერს არ ვუმტკიცებ, მითუმეტეს იმას რაც არ ვიცი. უბრალოდ რასაც ვხედავ იმას ვამბობ რო სულ ასეთია რაც თავი მახსოვს. და ჩემი აზრია ეს არავის არ ვახვევ თავს, ხოდა ზუსტად ასეთი ცვალებადი გუნდი როა მაგის გამოც ძაან გაუჭირდება ზიდანს, რეალს კარგად იცნობდა და აუწყო კიდეც, იქ ფაქტიურად ახალი გუნდის აშენება მოუწევს და ვინ აცდის ამდენს? ჩემი აზრით ძაან გაუჭირდება და ამას არც ვამტკიცებ. ნეტა მივიდეს მართლა, ძაან მაინტერესებს რას უკვე რას იზამს. ძნელად წარმოსადგენია ჩემთვის თორე ყველაფერია მოსალოდნელი არაფერს გამოვრიცხავ.

და ამდენხსნს რომ ამ ფეხბურთს თამაშობს ეს გუნდი ესეიგი რაღაც პრობლემა აქვთ ხო? და ამის გადაჭრა არ არის მთლად მარტივი. რატომ ყავდათ მაურინიო და კონტე მაინცდამაინც? თვითონაც ხვდებიან ალბათ რო ასეთი ფეხბურთი უფრო გაამართლებს ამ გუნდში და კი გაამართლა მაგ ჩელსიმ როცა ლიგს მოიგო, ანტიფეხბურთით მაგრამ მთავარი ხო შედეგია? ეგ ჩელსი ეგეთი როარ ყოფილიყო ფინალში ბაიერნი ამოისვანდა ერთ ადგილას ძირითადდროში. ფაქტია წარმატებას მსგავსი ფეხბურთით მიაღწია და ჩემთვის რთულია ფიქრი ახალი სტილის დანერგვაზე რომელიც ლამაზ ფეხბურთსაც ათამაშებს და შედეგსაც მოუტანს. ეს ჩემი აზრია. [/b][/i]

34

16 თებერვალი 2019 13:31

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5244
ხვალ მარტივი თამაში გვაქვს წესით და გაჭირვების გარეშე უნდა მოვიგოთ მაგრამ სრული სერიოზულობით უნდა ვითამაშოთ დღეს პუტა უეჭველი მოიგებს

35

16 თებერვალი 2019 14:12

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
me ar mivesalmebi

36

16 თებერვალი 2019 14:30

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ilarioni
ხვალ მარტივი თამაში გვაქვს წესით და გაჭირვების გარეშე უნდა მოვიგოთ მაგრამ სრული სერიოზულობით უნდა ვითამაშოთ დღეს პუტა უეჭველი მოიგებს

ar ari gamoricxuli ro barsam ver moigos dges, sityva putas sheurawyofas rato ayeneb?😂

37

16 თებერვალი 2019 14:58

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: ZIDANE.
"ბევრი რამის გამო აკრიტიკებენ მას და არ აღიარებენ.მისი პერფორმანსი აიაქსის წინააღმდეგ ერთ-ერთი საუკეთესო იყო, რაც მცველისგან მინახავს." - კოსტაკურტა სერხიო რამოსზე,მალდინიმაც მსგავსი თქვა და აქაური ექსპერტები არაო ბიჭოო არც შეადაროთო, ტიპს ულეგენდესი მცველები ადიდებენ და

აღიარებით ყველა აღიარებსს არც არავის უთქვამს რომ უდიდესი ფეხბურთელი არააა ,არც ის არისს სადავო რომ კარიერას რომ დაასრულებს ყველა დროის ტოპ მცველებშიი მოიხსენიწებენ ,მაგრამ აქ როგორც ხატავთ მალდინზე წინ რომ აყენებთ ეს არ შეესაბამება რეალობას.არავის უდავიააა არცერთ ნორმალუურს რომ რამოსი უდიდესი ფეხბურთელიაა,საკითხი ესე დგას ვის რას ამჯობინებთ და აქ ხდება ხშირად სუბიექტურობის პიკი და ამაზე იყო დავაა ,რატომღაცც სხვა კუთხით დააყენე საკითხიი თითქოსსს ჩვენ ვაკნინებთ რამოსსს,ნებისმიერრ ნეიტრალუქ ქომაგს რომ კითხო მალდინი თუ რამოსი 10 9 ს გეტყვის მალდინისს,,მაგრამ ნებისმიერ რეალის ქომაგს რომ კითხოოო 10 მინიმუმ 8 იტყვის რამოს,,,სუბიექტურობა სწორედ ამაშიაა.უდიდესი მცველები რომ აქებენ ეგეც აღიარებააა მაგრამმმ კარიერულად უშუალ;ოდ ფუნქციებში მალდინიც და ნესტაც იყო უფრო საიმედო და სტაბილური.

მინდა გითხრა რო შენ სულ არ იყავი ნაგულისხმევი რედონდო, მე ისინი ვიგულისხმე ვინც აი ფეისზე ან ნებისმიერ ადგილას არის შედარებები შედის თუ არა რამოსი ყველა დროის ტოპ მცველებში, დგას თუ არა მალდინისთან ან ნესტასთან, და კომენტარები ეძრობა სირცხვილიაო, რატო ადარებთო და ასე შემდეგ, ეს უფრო იცი რისი ბრალია ზიზღი აქვთ ამ ადამიანის რადგან ბევრჯერ დაამწუხრა მათი საყვარელი გუნდები, უამრავი ტიტული მოიგო მისი გოლებით და ნათქვამია საუკეთესოს ბევრი მტერი ყავსო, რაც შეეხება ეხლა მცველს, დანამდვილებით მახსოვს და კიდევ ერთხელ შეგახსენებ რო სწორედ შენ კამათობდი და მეც ვიყავი მაგ ამბებში როცა რამოსზე ამბობდი არაფრით ნაკლები არაა მალდინიზეო, კაცო ხო არ გეუბნები ცდებოდი თქო და რამეს ხო არ გერჩი, მეც გეთანხმები მარა რატომღაც აზრი შეიცვალე, ბენზემას მაგალითს მოგიყვან ფორვარდია მარა ხშირად ამბობ მრავალფეროვანიაო, კი ასეაა, ანალოგიურად აიღე რამოსი და მალდინი მხოლოდ როფორც მცველი უნდა შევადაროთ? ამ ასპექტში უკეთესი იყოს შეიძლება პაოლო მარა დალშე? რით არის ნაკლები აი ნაკლები კიარა მეტია ნებისმიერ აი ყველა დეტალებში, ლიდერობა ნაკლებიაა, კაპიტანიი, გოლების გატანაა, თავი-არ ვადარებ ვიცით, შეტევა, თუ რა? ყველაფერი ერთადრო ავიღოთ რამოსი ნარავნი დგას ყველა დროის ტოპ 3 მცველში, და საერთოდ არაფრით ნაკლები არა არავიზე, როცა წლები გავა და კარიერას დაასრულებს უდიდეს სახელს დატოვებს ზუსტად ისეთს როგორც ნესტამ, მალდინიმ, კანავარომ, ბეკენბაუერმა და ასე შ. პროსტა ერთი ისაა რო ეზიზღებათ განსაკუთრებით კულეებს, თუმცა ეგ ვერაფერს დააკლებს, მეც მეზიზღება ხავი მისი ახვრული საუბრით მარა დიდი ფეხბურთელია, და არც არსად მითქვამს ცუდი იგროკია რადგან მძულს. რამოსი არის ზე ტოპ ფეხბურთელიც, მცველიც, ეპოქალურია, და რაც მალდინიმ დაასრულა კარიერა ვინც მასთან დგას მას მერე ეს რამოსია. და თვითონ მალდინიმაც აღნიშნა ეს ბევრჯერ, აგერ კოსტაკურტამაც და ასე შ

38

16 თებერვალი 2019 15:17

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
😂😂😂😂😂😂😂😂

39

16 თებერვალი 2019 15:37

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
აუუ წელს ძაან მინდა ლა ლიგის და კოპას მოგება დაჟე შეიძლება ჩემპიონთა ლიგაზე მეტადაც კი... თქვენ როგორ ფიქრობთ რომელი ჯობს

40

16 თებერვალი 2019 15:41

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5244
ციტატა: ROYAL CLUB
აუუ წელს ძაან მინდა ლა ლიგის და კოპას მოგება დაჟე შეიძლება ჩემპიონთა ლიგაზე მეტადაც კი... თქვენ როგორ ფიქრობთ რომელი ჯობს

წელს ლა ლიგა უნდა მოგვეგო მაგრამ გაგვიჭირდება

41

16 თებერვალი 2019 16:01

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ilarioni
ციტატა: ROYAL CLUB
აუუ წელს ძაან მინდა ლა ლიგის და კოპას მოგება დაჟე შეიძლება ჩემპიონთა ლიგაზე მეტადაც კი... თქვენ როგორ ფიქრობთ რომელი ჯობს

წელს ლა ლიგა უნდა მოგვეგო მაგრამ გაგვიჭირდება

შანსი ჯერ კიდევ არი

42

16 თებერვალი 2019 17:14

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
aramgonia dzma mase iolad datmos barcam pirveloba

43

16 თებერვალი 2019 17:16

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 303
ამ სტატიას უკვე მატლი გაუჩნდა ადმინ.

44

16 თებერვალი 2019 17:25

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2588
მერამდენედ დადო უკვე ერთიდაიგივე აზრის მქონე სტატია... თითქოს ზიდანის ჩელსიში წასვლა გადაწყვეტილია და ამ ყველაფრის გამო აზარი აღარ მოდის რეალში... სპეციალურად უნდა რომ საიტზე აზრთა სხვადასხვაობა გაჩნდეს ვიღაცეებმა ეს ყველაფერი დაიჯერონ და ზიდანის მიმართ აგრესია გაჩნდეს... ვერ მოგართვით ადმინ.... ზიდანი უფრო წინ დგას ჩვენთვის ვიდრე აქაურობა და შენი ზღაპრები fellow

45

16 თებერვალი 2019 17:26

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: lekino
მერამდენედ დადო უკვე ერთიდაიგივე აზრის მქონე სტატია... თითქოს ზიდანის ჩელსიში წასვლა გადაწყვეტილია და ამ ყველაფრის გამო აზარი აღარ მოდის რეალში... სპეციალურად უნდა რომ საიტზე აზრთა სხვადასხვაობა გაჩნდეს ვიღაცეებმა ეს ყველაფერი დაიჯერონ და ზიდანის მიმართ აგრესია გაჩნდეს... ვერ მოგართვით ადმინ.... ზიდანი უფრო წინ დგას ჩვენთვის ვიდრე აქაურობა და შენი ზღაპრები fellow

მოიცადა აგრესია ზიდანის მიმართ რატო უნდა გაჩნდეს? არ აქვს სხვა კლუბში მისვლის უფლება?

46

16 თებერვალი 2019 17:31

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2588
ციტატა: ROYAL CLUB
კოპა

რათქმაუნდა კოპა... სამი კოპა თუ მოვიგეთ პლიუს უთო მოყვება საჩუქრად... რაც სახუმარო სულაც არაა... wink

ციტატა: Wtf man
მოიცადა აგრესია ზიდანის მიმართ რატო უნდა გაჩნდეს? არ აქვს სხვა კლუბში მისვლის უფლება?

როგორ არა... მაგრამ ამით ადმინს სურს რომ ჩვენ დავიჯეროთ თითქოს აზარი აღარ წამოვა ზიზუს იქ მისვლის შემთხვევაში.... აქამდე აზარზე რაც სტატიები იდო კარგად გადაიკითხა კომენტარები და იცის რომ რეალში აზარის გადმოსვლა ბევრს უნდა.... wink wink

47

16 თებერვალი 2019 17:38

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მე კიდე მგონია რო წელსაც თუ ვერ მოიგო ალეგრიმ ლიგა იუვე დაითხოვს და ზიზუ მანდ წავა .

48

16 თებერვალი 2019 17:39

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2588
ციტატა: Dani carvajal
მე კიდე მგონია რო წელსაც თუ ვერ მოიგო ალეგრიმ ლიგა იუვე დაითხოვს და ზიზუ მანდ წავა .

ეგ ყველაზე კარგი ვარიანტია ზიზუსთვის თუ მოთმინება ეყოფა... მისთვის იდეალური კლუბი იუვე იქნება... love

49

16 თებერვალი 2019 17:44

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Dani carvajal
მე კიდე მგონია რო წელსაც თუ ვერ მოიგო ალეგრიმ ლიგა იუვე დაითხოვს და ზიზუ მანდ წავა .

მაშინ გადასულა იუვეში და ეგაა

50

16 თებერვალი 2019 17:47

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ნუ მაცინებ აზარ რაის ჩელსიში მივა გუარდიოლასი ეშინია ამას lol პრემიერლიგაში ისეთი კონკურენციააა შანსი არაა მანდ მივიდეს, ლა ლიგაში რო იყო შარშან ვალვერდემ რო 17 ქულით გაასწრო ეგეც მეყოფაო lol ეს წავა პსჟ იუვეში ერთ გუნდა ჩემპიონატში მწვრთნელის გარეშე რო მოიგებენ ჩემპიონატს :დ ან ავსტრიაში ზალცბურგში lol რაის პრემიერლიგა :დ

51

16 თებერვალი 2019 17:48

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5967
ციტატა: lekino
ციტატა: Dani carvajal
მე კიდე მგონია რო წელსაც თუ ვერ მოიგო ალეგრიმ ლიგა იუვე დაითხოვს და ზიზუ მანდ წავა .

ეგ ყველაზე კარგი ვარიანტია ზიზუსთვის თუ მოთმინება ეყოფა... მისთვის იდეალური კლუბი იუვე იქნება... love

გეთანხმებით ბიჭებო ორივეს ზიზუსთვის აჯობებს თავის ყოფილ კლუბში მისვლა, მაგრამ რამდენად გაუშვებენ იუვედან ალეგრის ეგ არავინ იცის, ყოველ შემთხვევაში ზაფხულამდე უნდა მოითმინოს იქნება და დაითხოვეს.
-----------------------
ჰალამადრიდ.

52

16 თებერვალი 2019 17:50

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2588
ციტატა: ani-barca
ავსტრიაში ზალცბურგში

მერე ზალცბურგი რომ დაგიდებს ლიგას არ გაგიტდყდება ? რაც შეეხება გვარდიოლას კი იყო ერთ გუნდა ჩემპიონატში და გამოაბუნძულეს გერმანიიდან.... პანღურით გამოისროლეს wink

53

16 თებერვალი 2019 17:54

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: lekino
ციტატა: ani-barca
ავსტრიაში ზალცბურგში

მერე ზალცბურგი რომ დაგიდებს ლიგას არ გაგიტდყდება ? რაც შეეხება გვარდიოლას კი იყო ერთ გუნდა ჩემპიონატში და გამოაბუნძულეს გერმანიიდან.... პანღურით გამოისროლეს wink

ფაქტიურად გვარიდოლაც ერთ გუნდა ჩემპიონატებში იყო სულ. ესპანეთი გინდა გერმანია გინდა და ინგლისშიც აპირებს რო ერთ გუნდა ჩემპიონატი გახადოს და მგონი გამოვა კიდეც ლივერპული ეწინააღმდეგება და ვნახოთ რამდენ ხანს გაქაჩავს. ზიზუს თუ მიიყვან გუნდში შიდა ჩემპიონატის იმედი არ უნდა გქონდეს ლიგაზე უნდა გააკეთო აქცენტი და ინგლისში მგონია რო ვერ გაქაჩავს იქ უფრო შიდა ჩემპიონატს აქცევენ ყურადღებას და დააცდიან ზიზუს გუნდის აწყობას? თან თუ ლიგაზე არ იყო ჩელსი. ევროპა ლიგას უმწვრთნელოდაც მოიგებენ

54

16 თებერვალი 2019 17:57

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: lekino
რაც შეეხება გვარდიოლას კი იყო ერთ გუნდა ჩემპიონატში და გამოაბუნძულეს გერმანიიდან.... პანღურით გამოისროლეს

მაგის დაქცეული ბავარია დღესაც იმკის შედეგებს, ლიგაზეც კაკ ვსეგდა დაიფენს. ვიღაცა 4-0, ხან ლივერპული ხმარობს, ხან რეალი და ასე შემდეგ.

55

16 თებერვალი 2019 17:58

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2588
ციტატა: Wtf man
ციტატა: lekino
ციტატა: ani-barca
ავსტრიაში ზალცბურგში

მერე ზალცბურგი რომ დაგიდებს ლიგას არ გაგიტდყდება ? რაც შეეხება გვარდიოლას კი იყო ერთ გუნდა ჩემპიონატში და გამოაბუნძულეს გერმანიიდან.... პანღურით გამოისროლეს wink

ფაქტიურად გვარიდოლაც ერთ გუნდა ჩემპიონატებში იყო სულ. ესპანეთი გინდა გერმანია გინდა და ინგლისშიც აპირებს რო ერთ გუნდა ჩემპიონატი გახადოს და მგონი გამოვა კიდეც ლივერპული ეწინააღმდეგება და ვნახოთ რამდენ ხანს გაქაჩავს. ზიზუს თუ მიიყვან გუნდში შიდა ჩემპიონატის იმედი არ უნდა გქონდეს ლიგაზე უნდა გააკეთო აქცენტი და ინგლისში მგონია რო ვერ გაქაჩავს იქ უფრო შიდა ჩემპიონატს აქცევენ ყურადღებას და დააცდიან ზიზუს გუნდის აწყობას? თან თუ ლიგაზე არ იყო ჩელსი. ევროპა ლიგას უმწვრთნელოდაც მოიგებენ

რა ვეღარ გაიგეთ წავიდა ეს შიდა ჩემპიონატების დრო.... იუვეს სიტის ბაიერნს პსჟ ყველას უნდა ლიგის მოგება და არა ეს უინტელექტო თასების... მიტო უშვებენ მწვრთნელებს პანტა პუნტით...... ეს პრემიერ დოღ ლიგის თასი ვის რა ადებაიორად უნდა..... wink

56

16 თებერვალი 2019 18:01

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: lekino
ციტატა: Wtf man
ციტატა: lekino
ციტატა: ani-barca
ავსტრიაში ზალცბურგში

მერე ზალცბურგი რომ დაგიდებს ლიგას არ გაგიტდყდება ? რაც შეეხება გვარდიოლას კი იყო ერთ გუნდა ჩემპიონატში და გამოაბუნძულეს გერმანიიდან.... პანღურით გამოისროლეს wink

ფაქტიურად გვარიდოლაც ერთ გუნდა ჩემპიონატებში იყო სულ. ესპანეთი გინდა გერმანია გინდა და ინგლისშიც აპირებს რო ერთ გუნდა ჩემპიონატი გახადოს და მგონი გამოვა კიდეც ლივერპული ეწინააღმდეგება და ვნახოთ რამდენ ხანს გაქაჩავს. ზიზუს თუ მიიყვან გუნდში შიდა ჩემპიონატის იმედი არ უნდა გქონდეს ლიგაზე უნდა გააკეთო აქცენტი და ინგლისში მგონია რო ვერ გაქაჩავს იქ უფრო შიდა ჩემპიონატს აქცევენ ყურადღებას და დააცდიან ზიზუს გუნდის აწყობას? თან თუ ლიგაზე არ იყო ჩელსი. ევროპა ლიგას უმწვრთნელოდაც მოიგებენ

რა ვეღარ გაიგეთ წავიდა ეს შიდა ჩემპიონატების დრო.... იუვეს სიტის ბაიერნს პსჟ ყველას უნდა ლიგის მოგება და არა ეს უინტელექტო თასების... მიტო უშვებენ მწვრთნელებს პანტა პუნტით...... ეს პრემიერ დოღ ლიგის თასი ვის რა ადებაიორად უნდა..... wink

აბა ლივერპულს კითხე😂😂😂😂😂😂😂😂

57

16 თებერვალი 2019 18:02

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2588
ციტატა: ZIDANE.
ციტატა: lekino
რაც შეეხება გვარდიოლას კი იყო ერთ გუნდა ჩემპიონატში და გამოაბუნძულეს გერმანიიდან.... პანღურით გამოისროლეს

მაგის დაქცეული ბავარია დღესაც იმკის შედეგებს, ლიგაზეც კაკ ვსეგდა დაიფენს. ვიღაცა 4-0, ხან ლივერპული ხმარობს, ხან რეალი და ასე შემდეგ.

იგივე დღეშია სიტი... როდის არ გაიფინეს რო ? გენიოსია გენიოსი... wink

58

16 თებერვალი 2019 18:07

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: lekino
ციტატა: ZIDANE.
ციტატა: lekino
რაც შეეხება გვარდიოლას კი იყო ერთ გუნდა ჩემპიონატში და გამოაბუნძულეს გერმანიიდან.... პანღურით გამოისროლეს

მაგის დაქცეული ბავარია დღესაც იმკის შედეგებს, ლიგაზეც კაკ ვსეგდა დაიფენს. ვიღაცა 4-0, ხან ლივერპული ხმარობს, ხან რეალი და ასე შემდეგ.

იგივე დღეშია სიტი... როდის არ გაიფინეს რო ? გენიოსია გენიოსი... wink

ლუზერპული რომ ამოგტენის დდდ გენიოსია კი კლოპი რომ ხმარობს მაშინ

59

16 თებერვალი 2019 18:10

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5967
სიტი გაიფინა ლივერპულმა გაისად და გაიფენს წელსაც, გვარდიოლაზე არ ვიძახი ცუდი წვრთნელი არი მეთქი,მაგრამ ლიგა უნდა დადოს სხვა გუნდში, აბა ბარსას რად უნდოდა მაშინ წვრთნელი ისედაც მოიგებდნენ ლიგებს ისეთ ფორმაში იყვნენ.
-----------------------
ჰალამადრიდ.

60

16 თებერვალი 2019 18:12

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2588
ციტატა: oto.reali
სიტი გაიფინა ლივერპულმა გაისად და გაიფენს წელსაც, გვარდიოლაზე არ ვიძახი ცუდი წვრთნელი არი მეთქი,მაგრამ ლიგა უნდა დადოს სხვა გუნდში, აბა ბარსას რად უნდოდა მაშინ წვრთნელი ისედაც მოიგებდნენ ლიგებს ისეთ ფორმაში იყვნენ.

ლიგის გულისთვის მიიყვანეს გვარდიოლა ბაიერნში თორემ ისე ვის რა გერმანულ სარდელად უნდოდათ.... fellow

61

16 თებერვალი 2019 18:14

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: oto.reali
სიტი გაიფინა ლივერპულმა გაისად და გაიფენს წელსაც, გვარდიოლაზე არ ვიძახი ცუდი წვრთნელი არი მეთქი,მაგრამ ლიგა უნდა დადოს სხვა გუნდში, აბა ბარსას რად უნდოდა მაშინ წვრთნელი ისედაც მოიგებდნენ ლიგებს ისეთ ფორმაში იყვნენ.

ცოტა დრო უნდა. ეგრე ადვილი არაა შენ გემოზე მოაწყო გუნდი დ 2 წელში ეგრევე ლიგა დადო. დააცადეთ მაგ კაცს და დადებს

62

16 თებერვალი 2019 18:15

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Zidan pm naxe

63

16 თებერვალი 2019 18:16

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
სალამი ბიჭებს!

64

16 თებერვალი 2019 18:18

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man
ციტატა: Dani carvajal
მაშინ გადასულა იუვეში და ეგაა
ჩელსი არაა ზიდანისთვის პრიოროტეტი. მითუმეტედ ამ ჩელსის რომელიც ევროპა ლიგის ხონისთვის იბრძვის მანდ ზიდანი კივა ? 😂 პახოდუ სადაც მანჩესტერი ლივერპული სიტი მილიარდებს ხარჯავენ და ჩელსის კანტე და აზარი ყავს ნომალური . 😂 ის აზარიც გაქცევაზეა . წავა იქ სადაც მათი გილოსოია იცის და პახოდუ რონალდუ სადაც არის იქ . და ოუვე იდეალური ვარიანტია ზიზუსთვის .

65

16 თებერვალი 2019 18:19

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: RUSH
სალამი ბიჭებს!

შენი დედა"დაიცავით ცენზურა!", ნომერი დაწერე ოოო და შემხვდი თუ კაცი ხარ

66

16 თებერვალი 2019 18:20

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: David Beckham
ციტატა: RUSH
სალამი ბიჭებს!

შენი დედა"დაიცავით ცენზურა!", ნომერი დაწერე ოოო და შემხვდი თუ კაცი ხარ

მართლა შენი დედაც მოვ%ყან, სად შეიკრიბეთ ამდენი ავადმყოფი ბლიად. რაზე მაგინებ შენ %იგ ხომ არ გაქვს.

67

16 თებერვალი 2019 18:21

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: David Beckham
Zidan pm naxe

ვნახე

68

16 თებერვალი 2019 18:21

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2588
ფაქტია ხავი ინიესტა ქმნიდნენ ამინდს ... უ გვარდიოლადაც მშვენივრად მოიგე ევროპა და მსოფლიო ისე რომ არც გაჭირვებიათ... გვარდიოლამ კი ბარსელონას გარეთ ვერსად დაამტკიცა მისი განსაკუთრებულობა... ლიგის ფინალშიც კი ვერ გაიყვანა ვერცერთი კლუბი.... მოკლედ მაგრები იყვნენ ხავინიესტა ..... მოდრიჩმა დაჩრდილა უბრალოდ ბოლოს ორივე... wink

69

16 თებერვალი 2019 18:21

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
რატო აგინებ მაგ კაცს? რაც ვკითხულობ მაგ კაცის კომებს არავის არ ეხება არასწორედ.

70

16 თებერვალი 2019 18:22

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
კაროჩე ამ საიტზე ვერ შემოვსულვარ და წესიერად ჩემი აზრი ვერ დამიფიქსირებია. რა დაგიშავეთ თქვე ნაბო%რებო. აწი აქ თუ შემოვიდე.

71

16 თებერვალი 2019 18:22

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5967
ციტატა: lekino
ლიგის გულისთვის მიიყვანეს გვარდიოლა ბაიერნში თორემ ისე ვის რა გერმანულ სარდელად უნდოდათ....

ხო აბა რა ბუნდესლიგას ისედაც იგებდნენ სულ.
ციტატა: Wtf man
ცოტა დრო უნდა. ეგრე ადვილი არაა შენ გემოზე მოაწყო გუნდი დ 2 წელში ეგრევე ლიგა დადო. დააცადეთ მაგ კაცს და დადებს

მასე ბაიერნშიც ქონდა დრო მაგრამ, როგორც იქ მოიგო ისე მოიგებს სიტიში, მოვიდეს რეალში და უეჭველი დადებს ლიგებს, მაგრამ არ გვინდა ჩვენ ისევ ზიზუ გვირჩევნია.
-----------------------
ჰალამადრიდ.

72

16 თებერვალი 2019 18:24

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ZIDANE.
რატო აგინებ მაგ კაცს? რაც ვკითხულობ მაგ კაცის კომებს არავის არ ეხება არასწორედ.

ვერ გავიგე ჯიგარო, რა დავუშავე ჩემთვის მოგესალმეთ სუყველას. დალშე ამ ბექემს თუ ვინცაა არ ვიცნობ. შეგნებულად აკეთებენ, თუ მართლა ავადმყოფები არიან?

73

16 თებერვალი 2019 18:25

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: oto.reali
ციტატა: lekino
ლიგის გულისთვის მიიყვანეს გვარდიოლა ბაიერნში თორემ ისე ვის რა გერმანულ სარდელად უნდოდათ....

ხო აბა რა ბუნდესლიგას ისედაც იგებდნენ სულ.
ციტატა: Wtf man
ცოტა დრო უნდა. ეგრე ადვილი არაა შენ გემოზე მოაწყო გუნდი დ 2 წელში ეგრევე ლიგა დადო. დააცადეთ მაგ კაცს და დადებს

მასე ბაიერნშიც ქონდა დრო მაგრამ, როგორც იქ მოიგო ისე მოიგებს სიტიში, მოვიდეს რეალში და უეჭველი დადებს ლიგებს, მაგრამ არ გვინდა ჩვენ ისევ ზიზუ გვირჩევნია.

ბარსაში დაბრუნდეს და ზედიზედ 3ს კი არა 5საც დადებს ეხლა იმხელა რესურსი აქ გუნდს. მარა არამგონია დაბრუნდეს

74

16 თებერვალი 2019 18:28

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: RUSH
ციტატა: ZIDANE.
რატო აგინებ მაგ კაცს? რაც ვკითხულობ მაგ კაცის კომებს არავის არ ეხება არასწორედ.

ვერ გავიგე ჯიგარო, რა დავუშავე ჩემთვის მოგესალმეთ სუყველას. დალშე ამ ბექემს თუ ვინცაა არ ვიცნობ. შეგნებულად აკეთებენ, თუ მართლა ავადმყოფები არიან?

რა თქმა უნდა არაფერი დაგიშავებია, რას გერჩის ვერ გამიგია მეც ჯიგრულშო შემოხეხვედი საიტზე. რავიცი რა

ბექჰემ, მოჰამედ სალაჰი რო ეწერა ეგ შენ იყავი?

75

16 თებერვალი 2019 18:29

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
კარგით დაიკიდეთ საერთოდ, ამას მოს%ყვია პატრონი და ყველა ონლაინშიკს. ჩამი%ვა მუღამში მეთქი შევალ და ბიჭებს დავწლაპარაკები რამეზე ნორმალურათთქო და...

ჩამრთეთ რა საუბარში მეც

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

რეკლამა

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 ბელინგემი 16
2 დოვბიკი 16
3 მაიორალი 15
4 ბუდიმირი 15

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 რეალი 6 6 0 0 18
2 ნაპოლი 6 3 1 2 10
3 ბრაგა 6 1 1 4 4
4 იუნიონ ბერლინი 6 0 2 4 2

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...

4-3-3
4-4-2
4-2-3-1



მთვლელები

საიტის არქივი:

აპრილი 2024 (236)
მარტი 2024 (335)
თებერვალი 2024 (456)
იანვარი 2024 (411)
დეკემბერი 2023 (372)
ნოემბერი 2023 (391)