რონალდო:„პერესს ვინიციუსის „ვალიადოლიდში“ გამოშვება ვთხოვე“

ბრაზილიელ ლეგენდას, ლუის ნაზარიო რონალდოს ვინიციუს ჟუნიორის „ვალიადოლიდში“ გადაყვანა სურს...


„ფლორენტინო პერესს ვთხოვე, რომ ვინიციუსი ჩვენთვის დაეთმო. ჩვენ არ გვაქვს ფული, მაგრამ პირობას ვდებთ, რომ ბრაზილიელს მუდმივ სათამაშო პრაქტიკას მივცემთ. ვინიციუსი გამოადგება როგორც ვალიადოლიდს, ასევე საკუთარ თავს, ვინაიდან გაცილებით მარტივად ადაპტირდება ესპანურ ფეხბურთთან“.

„პერესმა მითხრა, რომ შეთანხმება რთული იქნება, თუმცა შეუძლებელი არაფერია.“ dle 10.1

  • Bernabeu
  • 13 დეკემბერი 2018
  • 3259
  • 50

1

13 დეკემბერი 2018 18:02

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
არადა კაი იქნება მაგრა დაიხვეწება ვინიპუხა!
სავარაუდო რეალის მეტოქეები: ტოტენჰემი, ლივერპული ,ლიონი , აიაქსი ,შალკე, მანჩესტერი.
ტოტრნჰემი ან ლივერპული მინდა რო აბაროტი ავუღოთ ტოტრნჰემს და სალაჰს და ვან დეიკს კიდე ერთხელ მივცრთ გამოუღებლად 😂😂

2

13 დეკემბერი 2018 18:13

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 340
სალამით ბიჭებო და გოგოებო როგორ გიკითხოთ ..... ტოტე კაი იქნებოდა
-----------------------
"გულისხმიერება აიმაღლეთ და არა ხმის ტემბრი, წვიმა ასაზრდოებს ყვავილებს და არა ჭექა-ქუხილი."


3

13 დეკემბერი 2018 18:21

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4882
ციტატა: Dani carvajal
არადა კაი იქნება მაგრა დაიხვეწება ვინიპუხა!
სავარაუდო რეალის მეტოქეები: ტოტენჰემი, ლივერპული ,ლიონი , აიაქსი ,შალკე, მანჩესტერი.
ტოტრნჰემი ან ლივერპული მინდა რო აბაროტი ავუღოთ ტოტრნჰემს და სალაჰს და ვან დეიკს კიდე ერთხელ მივცრთ გამოუღებლად 😂😂

მაქედან ყველაზე მეტად აიაქსი არ გვაწყობს. სწრაფ ფეხბურთში გაგვხევენ, ლივერპულიც არ გვინდა, წინაზე რონი გვყავდა და ეხლა ვის იმედად ვიყოთ, მძორი ბენზემასი თუ უნიჭო დოღოს ცხენი ბეილის? სალაჰი ჯობია მთელ ჩვენ შეტევას. ფინიშერი არ გვყავს.
ლიონი, შალკე მანჩესტერი თუ შეგხვდა შეიძლება გავიდეთ

4

13 დეკემბერი 2018 18:37

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Dani carvajal
არადა კაი იქნება მაგრა დაიხვეწება ვინიპუხა!
სავარაუდო რეალის მეტოქეები: ტოტენჰემი, ლივერპული ,ლიონი , აიაქსი ,შალკე, მანჩესტერი.
ტოტრნჰემი ან ლივერპული მინდა რო აბაროტი ავუღოთ ტოტრნჰემს და სალაჰს და ვან დეიკს კიდე ერთხელ მივცრთ გამოუღებლად 😂😂

რეალი ჩალიჩობს მისებურს და მაიჯც ვერ დაუმუღამეს, ახლა ვითომ ფარჩაკია, პსჟ რომ შეხვდა გახსოვს რეალს დაერხაო და საცოდავიო, თავისუფლად მოჭიმა, შესაძლო ვარიანტებიდან ყვეკას იხმარს და თან მგონია ორივე თამაშს, ლივერპული მინდა ძაან, თან პირველი იქაა და კაია, თუმცა არ აქვს აზრი რეალისთვის, პლეიოფში იცის რეალმა კლასები, დაამ ხალხმა ვერ დაიმახსოვრა და ვერ ისწავლა ეს რომ რეალზე ასე არუნდა ისაუბრო დდდდ ისე საქთმეჰემიც კაი იქნებოდა 2010 წლოს პორნოს გავუხსნებდით ადებაიორმა რომ იხმარა დდდ

5

13 დეკემბერი 2018 18:37

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Dani carvajal
არადა კაი იქნება მაგრა დაიხვეწება ვინიპუხა!
სავარაუდო რეალის მეტოქეები: ტოტენჰემი, ლივერპული ,ლიონი , აიაქსი ,შალკე, მანჩესტერი.
ტოტრნჰემი ან ლივერპული მინდა რო აბაროტი ავუღოთ ტოტრნჰემს და სალაჰს და ვან დეიკს კიდე ერთხელ მივცრთ გამოუღებლად 😂😂

რაღაც არამგონია ამ რეალმა ლივერი გახიოს. მგონია ლივერი გავა თუ შეხვდით რათქმაუნდა

6

13 დეკემბერი 2018 18:42

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ყველაზე მთავარი ისაა რომ პლეოფში როცა ცოფდება რეალი უდიდესი გამოცდიკება უმაგრებს ზურგს, რამოსი, კარვა, მარსე, ვარანი, ლუკა, კროოსი, კაზე, ბენზემა, ბეილი ამათ კოლოსალური გამოცდილება აქვთ ფორის მიუხედვათ ამიტომ ფრინავენ პლეიოფში

ციტატა: Wtf man
რაღაც არამგონია ამ რეალმა ლივერი გახიოს. მგონია ლივერი გავა თუ შეხვდით რათქმაუნდა

გახევით არვიცი მარა ორივე თამაშს მოუგებს თითო ბურთით, ლივერპული რამე არის ისეთი თუ? დაიკი გასაგდები იყო მილიონ პროცენტით და ახლა იქნებოდა ევროპა ლიგქზე, ფეხებს მოიგებდა, ისე არც ბარსელონას დაადგება კაი ხეირი, პლეიოფში რაღწც ემართებათ და ნადგურდებიან, რეალი პირიქით ორივე თამაშს იგებს

7

13 დეკემბერი 2018 18:43

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ZIDANE.
ყველაზე მთავარი ისაა რომ პლეოფში როცა ცოფდება რეალი უდიდესი გამოცდიკება უმაგრებს ზურგს, რამოსი, კარვა, მარსე, ვარანი, ლუკა, კროოსი, კაზე, ბენზემა, ბეილი ამათ კოლოსალური გამოცდილება აქვთ ფორის მიუხედვათ ამიტომ ფრინავენ პლეიოფში

ციტატა: Wtf man
რაღაც არამგონია ამ რეალმა ლივერი გახიოს. მგონია ლივერი გავა თუ შეხვდით რათქმაუნდა

გახევით არვიცი მარა ორივე თამაშს მოუგებს თითო ბურთით, ლივერპული რამე არის ისეთი თუ? დაიკი გასაგდები იყო მილიონ პროცენტით და ახლა იქნებოდა ევროპა ლიგქზე, ფეხებს მოიგებდა, ისე არც ბარსელონას დაადგება კაი ხეირი, პლეიოფში რაღწც ემართებათ და ნადგურდებიან, რეალი პირიქით ორივე თამაშს იგებს

ის დრო წავიდა აღარ გყავთ გუნდში რონალდო და ვინ უნდა გაანადგუროს ამ რეალმა ნახევარი გუნდი იყო რონალდო წავიდა და ვხედავთ რამხელა ჩავარდნა აქვს გუნდს. მაქსიმუმ მეოთხედ ფინალი აგერ თქვენ და აგერ მე

8

13 დეკემბერი 2018 18:45

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man
ციტატა: ZIDANE.
ყველაზე მთავარი ისაა რომ პლეოფში როცა ცოფდება რეალი უდიდესი გამოცდიკება უმაგრებს ზურგს, რამოსი, კარვა, მარსე, ვარანი, ლუკა, კროოსი, კაზე, ბენზემა, ბეილი ამათ კოლოსალური გამოცდილება აქვთ ფორის მიუხედვათ ამიტომ ფრინავენ პლეიოფში

ციტატა: Wtf man
რაღაც არამგონია ამ რეალმა ლივერი გახიოს. მგონია ლივერი გავა თუ შეხვდით რათქმაუნდა

გახევით არვიცი მარა ორივე თამაშს მოუგებს თითო ბურთით, ლივერპული რამე არის ისეთი თუ? დაიკი გასაგდები იყო მილიონ პროცენტით და ახლა იქნებოდა ევროპა ლიგქზე, ფეხებს მოიგებდა, ისე არც ბარსელონას დაადგება კაი ხეირი, პლეიოფში რაღწც ემართებათ და ნადგურდებიან, რეალი პირიქით ორივე თამაშს იგებს

ის დრო წავიდა აღარ გყავთ გუნდში რონალდო და ვინ უნდა გაანადგუროს ამ რეალმა ნახევარი გუნდი იყო რონალდო წავიდა და ვხედავთ რამხელა ჩავარდნა აქვს გუნდს. მაქსიმუმ მეოთხედ ფინალი აგერ თქვენ და აგერ მე

დაინახავ ვინ სად გავა, გაგახსენებ ეს ბარსელონაც დიდი არაფერია და როგორც ბოლო წლები ისევ მაქსიმუმ 1/4 ახლა ლივერპული თუ შეხვდა მაქაც ვერ გავა, მესის იმედი გაქვს მაგრამ იჯვამს მაგარს როცა აგებენ

9

13 დეკემბერი 2018 18:47

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ZIDANE.
ციტატა: Wtf man
ციტატა: ZIDANE.
ყველაზე მთავარი ისაა რომ პლეოფში როცა ცოფდება რეალი უდიდესი გამოცდიკება უმაგრებს ზურგს, რამოსი, კარვა, მარსე, ვარანი, ლუკა, კროოსი, კაზე, ბენზემა, ბეილი ამათ კოლოსალური გამოცდილება აქვთ ფორის მიუხედვათ ამიტომ ფრინავენ პლეიოფში

ციტატა: Wtf man
რაღაც არამგონია ამ რეალმა ლივერი გახიოს. მგონია ლივერი გავა თუ შეხვდით რათქმაუნდა

გახევით არვიცი მარა ორივე თამაშს მოუგებს თითო ბურთით, ლივერპული რამე არის ისეთი თუ? დაიკი გასაგდები იყო მილიონ პროცენტით და ახლა იქნებოდა ევროპა ლიგქზე, ფეხებს მოიგებდა, ისე არც ბარსელონას დაადგება კაი ხეირი, პლეიოფში რაღწც ემართებათ და ნადგურდებიან, რეალი პირიქით ორივე თამაშს იგებს

ის დრო წავიდა აღარ გყავთ გუნდში რონალდო და ვინ უნდა გაანადგუროს ამ რეალმა ნახევარი გუნდი იყო რონალდო წავიდა და ვხედავთ რამხელა ჩავარდნა აქვს გუნდს. მაქსიმუმ მეოთხედ ფინალი აგერ თქვენ და აგერ მე

დაინახავ ვინ სად გავა, გაგახსენებ ეს ბარსელონაც დიდი არაფერია და როგორც ბოლო წლები ისევ მაქსიმუმ 1/4 ახლა ლივერპული თუ შეხვდა მაქაც ვერ გავა, მესის იმედი გაქვს მაგრამ იჯვამს მაგარს როცა აგებენ

ააა ლივერი ჩვენ თუ შეგვხვდა ვერ გავალთ და თქვენ თუ შეგხვდათ გახვალთ? ეს ბარსელონა არ იყო კლასიკოში რა დამართმა რეალს თან ჩვენ მესი გვყვავს და თქვენ არ გყავთ გამტანი არავინ

10

13 დეკემბერი 2018 19:01

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man
ციტატა: ZIDANE.
ციტატა: Wtf man
ციტატა: ZIDANE.
ყველაზე მთავარი ისაა რომ პლეოფში როცა ცოფდება რეალი უდიდესი გამოცდიკება უმაგრებს ზურგს, რამოსი, კარვა, მარსე, ვარანი, ლუკა, კროოსი, კაზე, ბენზემა, ბეილი ამათ კოლოსალური გამოცდილება აქვთ ფორის მიუხედვათ ამიტომ ფრინავენ პლეიოფში

ციტატა: Wtf man
რაღაც არამგონია ამ რეალმა ლივერი გახიოს. მგონია ლივერი გავა თუ შეხვდით რათქმაუნდა

გახევით არვიცი მარა ორივე თამაშს მოუგებს თითო ბურთით, ლივერპული რამე არის ისეთი თუ? დაიკი გასაგდები იყო მილიონ პროცენტით და ახლა იქნებოდა ევროპა ლიგქზე, ფეხებს მოიგებდა, ისე არც ბარსელონას დაადგება კაი ხეირი, პლეიოფში რაღწც ემართებათ და ნადგურდებიან, რეალი პირიქით ორივე თამაშს იგებს

ის დრო წავიდა აღარ გყავთ გუნდში რონალდო და ვინ უნდა გაანადგუროს ამ რეალმა ნახევარი გუნდი იყო რონალდო წავიდა და ვხედავთ რამხელა ჩავარდნა აქვს გუნდს. მაქსიმუმ მეოთხედ ფინალი აგერ თქვენ და აგერ მე

დაინახავ ვინ სად გავა, გაგახსენებ ეს ბარსელონაც დიდი არაფერია და როგორც ბოლო წლები ისევ მაქსიმუმ 1/4 ახლა ლივერპული თუ შეხვდა მაქაც ვერ გავა, მესის იმედი გაქვს მაგრამ იჯვამს მაგარს როცა აგებენ

ააა ლივერი ჩვენ თუ შეგვხვდა ვერ გავალთ და თქვენ თუ შეგხვდათ გახვალთ? ეს ბარსელონა არ იყო კლასიკოში რა დამართმა რეალს თან ჩვენ მესი გვყვავს და თქვენ არ გყავთ გამტანი არავინ

ზუსტად მასე რატომ კი ხედავ ბოლო წლებში, პლეოფში რეალი რასაც აჩვენებს იმის 20 პროცენტს ვერ შვრება ბარსელონა ბოლო წლებში, ახლა ნახავ რანაირად ითამაშევს რეალი, რონალდოზეც გეტყვი, წინა სეზონში სად იყო ბავარიასთან? მოიგო რეალმ ორივე თამაში? მოიგოო, ორივეე, სად იყო ფინალში რონალდო სადმე იყო? მოიგო რეალმა თავისუფლად ფორით? მოიგო, ახლა მესი, სად არის მესი ბოლო 3 წელია? როჟა დამჟავებული დადის პლეიოფებში უჟმურსავით.

კიდევ თქვენი და თქვენ და სამწუხაროდ ბარსელონას ფეხბურთელებიც რო ეგრე ფიქრობენ რეალს რომ მოუგებთ ლიგა მათი გონიათ დდდდდდ ვერ დაიმახსოვრეს რომ ლა ლიგა ჩ ლიგა არაა და რეალს რომ მოუგებ ლიგას არ მოგცემენ, თუმცა მეორე მხვრივ მესმის რომ როცა რეალს დიდი ანგრაიშით მოუგებ ლიგა შენია დდ

ისე ამბობ რონალდო იყოს რეალი მარტო ვითომ, არც ბოლო სეზონი ჩანდა რონალდო და არც 2014 ში ლოგაზე მარა მაინც მოვიგეთ, სხვები ბრწყინავენ.

11

13 დეკემბერი 2018 19:07

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ZIDANE.
ციტატა: Wtf man
ციტატა: ZIDANE.
ციტატა: Wtf man
ციტატა: ZIDANE.
ყველაზე მთავარი ისაა რომ პლეოფში როცა ცოფდება რეალი უდიდესი გამოცდიკება უმაგრებს ზურგს, რამოსი, კარვა, მარსე, ვარანი, ლუკა, კროოსი, კაზე, ბენზემა, ბეილი ამათ კოლოსალური გამოცდილება აქვთ ფორის მიუხედვათ ამიტომ ფრინავენ პლეიოფში

ციტატა: Wtf man
რაღაც არამგონია ამ რეალმა ლივერი გახიოს. მგონია ლივერი გავა თუ შეხვდით რათქმაუნდა

გახევით არვიცი მარა ორივე თამაშს მოუგებს თითო ბურთით, ლივერპული რამე არის ისეთი თუ? დაიკი გასაგდები იყო მილიონ პროცენტით და ახლა იქნებოდა ევროპა ლიგქზე, ფეხებს მოიგებდა, ისე არც ბარსელონას დაადგება კაი ხეირი, პლეიოფში რაღწც ემართებათ და ნადგურდებიან, რეალი პირიქით ორივე თამაშს იგებს

ის დრო წავიდა აღარ გყავთ გუნდში რონალდო და ვინ უნდა გაანადგუროს ამ რეალმა ნახევარი გუნდი იყო რონალდო წავიდა და ვხედავთ რამხელა ჩავარდნა აქვს გუნდს. მაქსიმუმ მეოთხედ ფინალი აგერ თქვენ და აგერ მე

დაინახავ ვინ სად გავა, გაგახსენებ ეს ბარსელონაც დიდი არაფერია და როგორც ბოლო წლები ისევ მაქსიმუმ 1/4 ახლა ლივერპული თუ შეხვდა მაქაც ვერ გავა, მესის იმედი გაქვს მაგრამ იჯვამს მაგარს როცა აგებენ

ააა ლივერი ჩვენ თუ შეგვხვდა ვერ გავალთ და თქვენ თუ შეგხვდათ გახვალთ? ეს ბარსელონა არ იყო კლასიკოში რა დამართმა რეალს თან ჩვენ მესი გვყვავს და თქვენ არ გყავთ გამტანი არავინ

ზუსტად მასე რატომ კი ხედავ ბოლო წლებში, პლეოფში რეალი რასაც აჩვენებს იმის 20 პროცენტს ვერ შვრება ბარსელონა ბოლო წლებში, ახლა ნახავ რანაირად ითამაშევს რეალი, რონალდოზეც გეტყვი, წინა სეზონში სად იყო ბავარიასთან? მოიგო რეალმ ორივე თამაში? მოიგოო, ორივეე, სად იყო ფინალში რონალდო სადმე იყო? მოიგო რეალმა თავისუფლად ფორით? მოიგო, ახლა მესი, სად არის მესი ბოლო 3 წელია? როჟა დამჟავებული დადის პლეიოფებში უჟმურსავით.

კიდევ თქვენი და თქვენ და სამწუხაროდ ბარსელონას ფეხბურთელებიც რო ეგრე ფიქრობენ რეალს რომ მოუგებთ ლიგა მათი გონიათ დდდდდდ ვერ დაიმახსოვრეს რომ ლა ლიგა ჩ ლიგა არაა და რეალს რომ მოუგებ ლიგას არ მოგცემენ, თუმცა მეორე მხვრივ მესმის რომ როცა რეალს დიდი ანგრაიშით მოუგებ ლიგა შენია დდ

ისე ამბობ რონალდო იყოს რეალი მარტო ვითომ, არც ბოლო სეზონი ჩანდა რონალდო და არც 2014 ში ლოგაზე მარა მაინც მოვიგეთ, სხვები ბრწყინავენ.

რონალდო არ ჩანდა ბოლო სეზონში? ნახევარ ფინალში და ფინალში არ გაუტანია გოლი თორე იქამდე ვინ იტანდა ნავასი?? ჯერ ფინალშიც და ნახ ფინალშიც რამხელა იღბალის ხარჯზე გავიდა გემახსივრება. მეკარეებმა საჩუქრენი უკეთეს რეალს 2 გოლი აჩუქა კარიუსმა პლიუს რამხელა დარტყმა იყო სალაჰის ტრავმა მთლიანად გადაეწყო გუნდი და ამ ყველა მიზეზით რეალმა მოიგო ლიგა დამსახურებულად მარა ყოველთვის ეგრე ხო არ იქნება. ან ბავარიის მეკარემ რო აჩუქა ბენზემას გოლი მანდ? ან იუვესთან რო ძლივს გაძვრა რეალი. ჩაესვენა რეალის მზე ძმაო სანამ ტოპ ტრანსფერებს არ დადებს პერესი. შარშანდელთან შედარებით ორმაგად გაძლიერებულია ლივერპული ეს სასტავი რო ყოლოდა შარშან ფინალში კაცმა არ იცის რა მოხდებოდა.

12

13 დეკემბერი 2018 19:14

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
აუ ერთი ლივერპულის პირში შევასხი რა, სუდუები რო არა ფინალამდე ვაფშე ვერ მივიდოდნენ რაის სალაჰი.

13

13 დეკემბერი 2018 19:14

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3485
რონალდო და ზიდანი წავიდნენ და წაიღეს ის გამარჯვებულის მენტალიტეტი.ასეთი შთაბეჭდილება მრჩება მე სამწუხაროდ.იმედია ისევ მეოთხედფინალი არ გაგვიხდება სანატრელი,ლიონი რო გვიგებდა ხოლმე.
-----------------------
ვენგერი 26 წელი = 0 ჩემპიონთა ლიგა
ფერგიუსონი 26 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
მოურინიო 17 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
გვარდიოლა 10 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა


ზიდანი 2.5 წელი 3 ჩემპიონთა ლიგა :)

14

13 დეკემბერი 2018 19:15

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man
ციტატა: ZIDANE.
ციტატა: Wtf man
ციტატა: ZIDANE.
ციტატა: Wtf man
ციტატა: ZIDANE.
ყველაზე მთავარი ისაა რომ პლეოფში როცა ცოფდება რეალი უდიდესი გამოცდიკება უმაგრებს ზურგს, რამოსი, კარვა, მარსე, ვარანი, ლუკა, კროოსი, კაზე, ბენზემა, ბეილი ამათ კოლოსალური გამოცდილება აქვთ ფორის მიუხედვათ ამიტომ ფრინავენ პლეიოფში

ციტატა: Wtf man
რაღაც არამგონია ამ რეალმა ლივერი გახიოს. მგონია ლივერი გავა თუ შეხვდით რათქმაუნდა

გახევით არვიცი მარა ორივე თამაშს მოუგებს თითო ბურთით, ლივერპული რამე არის ისეთი თუ? დაიკი გასაგდები იყო მილიონ პროცენტით და ახლა იქნებოდა ევროპა ლიგქზე, ფეხებს მოიგებდა, ისე არც ბარსელონას დაადგება კაი ხეირი, პლეიოფში რაღწც ემართებათ და ნადგურდებიან, რეალი პირიქით ორივე თამაშს იგებს

ის დრო წავიდა აღარ გყავთ გუნდში რონალდო და ვინ უნდა გაანადგუროს ამ რეალმა ნახევარი გუნდი იყო რონალდო წავიდა და ვხედავთ რამხელა ჩავარდნა აქვს გუნდს. მაქსიმუმ მეოთხედ ფინალი აგერ თქვენ და აგერ მე

დაინახავ ვინ სად გავა, გაგახსენებ ეს ბარსელონაც დიდი არაფერია და როგორც ბოლო წლები ისევ მაქსიმუმ 1/4 ახლა ლივერპული თუ შეხვდა მაქაც ვერ გავა, მესის იმედი გაქვს მაგრამ იჯვამს მაგარს როცა აგებენ

ააა ლივერი ჩვენ თუ შეგვხვდა ვერ გავალთ და თქვენ თუ შეგხვდათ გახვალთ? ეს ბარსელონა არ იყო კლასიკოში რა დამართმა რეალს თან ჩვენ მესი გვყვავს და თქვენ არ გყავთ გამტანი არავინ

ზუსტად მასე რატომ კი ხედავ ბოლო წლებში, პლეოფში რეალი რასაც აჩვენებს იმის 20 პროცენტს ვერ შვრება ბარსელონა ბოლო წლებში, ახლა ნახავ რანაირად ითამაშევს რეალი, რონალდოზეც გეტყვი, წინა სეზონში სად იყო ბავარიასთან? მოიგო რეალმ ორივე თამაში? მოიგოო, ორივეე, სად იყო ფინალში რონალდო სადმე იყო? მოიგო რეალმა თავისუფლად ფორით? მოიგო, ახლა მესი, სად არის მესი ბოლო 3 წელია? როჟა დამჟავებული დადის პლეიოფებში უჟმურსავით.

კიდევ თქვენი და თქვენ და სამწუხაროდ ბარსელონას ფეხბურთელებიც რო ეგრე ფიქრობენ რეალს რომ მოუგებთ ლიგა მათი გონიათ დდდდდდ ვერ დაიმახსოვრეს რომ ლა ლიგა ჩ ლიგა არაა და რეალს რომ მოუგებ ლიგას არ მოგცემენ, თუმცა მეორე მხვრივ მესმის რომ როცა რეალს დიდი ანგრაიშით მოუგებ ლიგა შენია დდ

ისე ამბობ რონალდო იყოს რეალი მარტო ვითომ, არც ბოლო სეზონი ჩანდა რონალდო და არც 2014 ში ლოგაზე მარა მაინც მოვიგეთ, სხვები ბრწყინავენ.

რონალდო არ ჩანდა ბოლო სეზონში? ნახევარ ფინალში და ფინალში არ გაუტანია გოლი თორე იქამდე ვინ იტანდა ნავასი?? ჯერ ფინალშიც და ნახ ფინალშიც რამხელა იღბალის ხარჯზე გავიდა გემახსივრება. მეკარეებმა საჩუქრენი უკეთეს რეალს 2 გოლი აჩუქა კარიუსმა პლიუს რამხელა დარტყმა იყო სალაჰის ტრავმა მთლიანად გადაეწყო გუნდი და ამ ყველა მიზეზით რეალმა მოიგო ლიგა დამსახურებულად მარა ყოველთვის ეგრე ხო არ იქნება. ან ბავარიის მეკარემ რო აჩუქა ბენზემას გოლი მანდ? ან იუვესთან რო ძლივს გაძვრა რეალი. ჩაესვენა რეალის მზე ძმაო სანამ ტოპ ტრანსფერებს არ დადებს პერესი. შარშანდელთან შედარებით ორმაგად გაძლიერებულია ლივერპული ეს სასტავი რო ყოლოდა შარშან ფინალში კაცმა არ იცის რა მოხდებოდა.

ის რომ ამას ექნა ამას რომ არექნა და იმას რომ ისექნა. პს რეალის მზე არასოდეს ჩაესვენება სანამ სიცოცხლე არსებობს, შენ და სამწუხაროდ. დანარჩენს ნახავ რა იქნება ბარსელონას დიდი იმედი არ გქონდეს გაგახსნებ

15

13 დეკემბერი 2018 19:41

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man
Wtf man


ლივეზე მეტად ტოტესთან გაუჭირდება რეალს შარშან ვერ ნახე როგორ მოგუდეს უემბლიზე ძაან მაგრად მოუგეს lol

16

13 დეკემბერი 2018 19:41

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Clever liar
ციტატა: ZIDANE.
პს რეალის მზე არასოდეს ჩაესვენება სანამ სიცოცხლე არსებობს
ჩვენდა საბედნიეროდ ვაი რო ვარ სისტემა არსებობს უკვე და სწორედ რო ეგ დაუსწვამს წერტილს მაგ მზის თეორიას, ესეც დაიმახსოვრე :)

ნეტა 2009 წლიდან ყოფილიოყო))) და ბოლო წლებშიც უფრო უპრობლემოდ დავადებდით ბავარიას და საწუწუნო არაფერი ექნებოდათ იმ პენლების სასაჩუქრე პაკეტს ვერ მიიღებდენ)))

17

13 დეკემბერი 2018 19:42

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ani-barca
ციტატა: Wtf man
Wtf man


ლივეზე მეტად ტოტესთან გაუჭირდება რეალს შარშან ვერ ნახე როგორ მოგუდეს უემბლიზე ძაან მაგრად მოუგეს lol

არა მგონია ლივესთან უფრო გაუჭირდებათ ვიდრე ტოტესთან. წინა წელთან შედარებით სულ სხვა გუნდია ლივერი

18

13 დეკემბერი 2018 19:44

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Clever liar
ვარ სისტემა

My Webpage ამ 1 მეტრიან თამაშგარეს ვარი კი არა თვალიც ყოფნიდა მარა მოსყიდული იყო :დდ

ციტატა: Wtf man
წინა წელთან შედარებით სულ სხვა გუნდია ლივერი

სულ სხვა რითია უფრო პრაგმატული გახდნენ :დ შემადგენლობა თითქმის იგივეა

19

13 დეკემბერი 2018 19:47

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ani-barca
ციტატა: Clever liar
ვარ სისტემა

My Webpage ამ 1 მეტრიან თამაშგარეს ვარი კი არა თვალიც ყოფნიდა მარა მოსყიდული იყო :დდ

ციტატა: Wtf man
წინა წელთან შედარებით სულ სხვა გუნდია ლივერი

სულ სხვა რითია უფრო პრაგმატული გახდნენ :დ შემადგენლობა თითქმის იგივეა

რა არის იგივე😂 შაქირი კეიტა ფაბინიო სტარიჯი და რაც მთავარია ალისონი. ზისტად მაგაშია საქმე უჭირთ გუნდებს ლივესთან გოლის გატანა და მაგიტო გაძლიერდნენ უაზროდ აღარ უშვებენ გოლებს როცა უნდა მაშინ მოუმატებენ როცა უნდათ მოკლავენ თამაშს

20

13 დეკემბერი 2018 19:51

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ტურნირი სადაც 31 გუნდი და მთელი მსოფლიო ებრძვის რომ რეალს მოუგოს, ამ ანი ბარსაებს ვაფშე ჩაუბერიათ, ისე დარჩა შინაბერა რეალს ლიგის თასი ვერ გააგდებია ხელიდან დდდ ახლა ვიღარ მიარომასტადიოლიმპიკომანოლასებს და ეგაა დდდ

ციტატა: RONALDINHO
წელს ლიგა გატრუხებულია,მარა ასეთი გუნდით დადება გაასწორებს.მარა ნაკლებად სავარაუდოა.ისე გუშინ რეალზე რატო აუტყდა ყველას ლაპარაკი?მოტივაცია უნდა იყოს ბიჭებისთვის, ვერ მოჭამოს ვერცერთმა გუნდმა,მაგრა ვიხალისებ ლივეპრული რო გამოვაგდოთ ან ქათმები ,მარტო ლაპარაკი რო უყვართ

რატო ბრატ და ყველა ზე დიდი კლუბი რომაა როცა აგებს ეგრევე ყველა რეალზე ლაპარაკპბს და თან 5 წელია წირვა გამოუყვანა, ვერაფერი უშველეს, წელსაც რომ მოვიგოთ დდდდ

21

13 დეკემბერი 2018 19:51

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man
რა არის იგივე😂 შაქირი კეიტა ფაბინიო სტარიჯი და რაც მთავარია ალისონი. ზისტად მაგაშია საქმე უჭირთ გუნდებს ლივესთან გოლის გატანა და მაგიტო გაძლიერდნენ უაზროდ აღარ უშვებენ გოლებს როცა უნდა მაშინ მოუმატებენ როცა უნდათ მოკლავენ თამაშს

რესურსი გაიზარდა მარა ეგ ფეხბურთელები ისეთI მნიშვნელოვანიც არ არიან :დ lol

ციტატა: ZIDANE.

ZIDANE.


კაი ნათელ დამშვიდდი ნუ ნერვიულობ რო წელს მსჯარიდის რეალი უტიტულოდ რჩება lol

22

13 დეკემბერი 2018 19:56

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ani-barca
ციტატა: Wtf man
რა არის იგივე😂 შაქირი კეიტა ფაბინიო სტარიჯი და რაც მთავარია ალისონი. ზისტად მაგაშია საქმე უჭირთ გუნდებს ლივესთან გოლის გატანა და მაგიტო გაძლიერდნენ უაზროდ აღარ უშვებენ გოლებს როცა უნდა მაშინ მოუმატებენ როცა უნდათ მოკლავენ თამაშს

რესურსი გაიზარდა მარა ეგ ფეხბურთელები ისეთI მნიშვნელოვანიც არ არიან :დ lol

ციტატა: ZIDANE.

ZIDANE.


კაი ნათელ დამშვიდდი ნუ ნერვიულობ რო წელს მსჯარიდის რეალი უტიტულოდ რჩება lol

შე ქათამო ისიც აღარ გექნება სატრაბახო 6 გოლი რომ გაჩუქა აიტეკინმა, და მაგ მარაზმით რომ ტრაბახობ var მა მოგისწრო, ახლა ნეტა ვინ მიგამანოლასებს, ან მიგაპაულოდიბალებს, გამდოდი რეალისკენ და ყოველ მაისის ბოლოს ბედნიერი იქნები აღმართავს კაპიტანი ლიგის თასს, კი არა მიამანოლასებს ვინმე, თორე გაგიუბედურდა მომავალი რეალის წაგების ლოდინით ფ

23

13 დეკემბერი 2018 20:18

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Clever liar
tu war sistema psgestvvis iqneboda, magit relas ra? aseve iqneboda bavariastvisac, sitistvisac atletikostvisac da igive atletikostan gamogdebuli barsastvisac :)) reali amat mxolod mogebuli rcheboda tore ra akldeboda? tan mis sacinaagmdegod ratomgac veravin ver cdeboda.. amito modit, ra raze da warze mainc nu ityvit ro tqventvisac uketesi iqneboda :D

da ligaze maqs 10 tamashia, msoflios pirvel shida ch3mpionatshi 38.xoda 12 weli ro umaglesi klasis ligashi 2-3 adgilistvis dqchamchaleb gamudmebit, cota kiara mgoni nametani xmamagalia am gundit zarzeimebi

ათას პროცენტიანი ხარ

24

13 დეკემბერი 2018 20:28

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5254
ციტატა: RONALDINHO
წელს ლიგა გატრუხებულია,მარა ასეთი გუნდით დადება გაასწორებს.მარა ნაკლებად სავარაუდოა.ისე გუშინ რეალზე რატო აუტყდა ყველას ლაპარაკი?მოტივაცია უნდა იყოს ბიჭებისთვის, ვერ მოჭამოს ვერცერთმა გუნდმა,მაგრა ვიხალისებ ლივეპრული რო გამოვაგდოთ ან ქათმები ,მარტო ლაპარაკი რო უყვართ

ლივერპული აპასნია მაგრამ 1 თამაში ვან დეიკი არ ეყოლებათ ეს კარგია მის გარეშე დაცვა 0 იქნება ჩემი აზრით ჩვენ ლიონს შევხვდებით

25

13 დეკემბერი 2018 20:35

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: kingbarca
uefas dedas uyvelaferi movtyan var manamde rom ar danerga tore es axvari gundis ras moigebda ligebs magasac vnaxavdi aseto usamartoba istorias araxsovs rac msajebma da uefam ikisra saukunus tavze dajma iyo sruliad safexburto samyarosi samarcxvinot mogebuli ligebi fuuuu..

https://www.youtube.com/watch?v=zW1wYfi1-a8

amas uyuret kargad da kide ramdeni videoa mazaze mteli kinos gadageba sheizleba
fu mogityan msajridi deddis "დაიცავით ცენზურა!"

klea brat es zidane ro aweria tips tvalebshi kle udevs amati uefadridi dedas vtxare t rakshi tenian titulebs axvrebi mara vari shemovida da gaedot am wlidan bairaam dudukshi

26

13 დეკემბერი 2018 20:40

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Clever liar
tu war sistema psgestvvis iqneboda, magit relas ra? aseve iqneboda bavariastvisac, sitistvisac atletikostvisac da igive atletikostan gamogdebuli barsastvisac :)) reali amat mxolod mogebuli rcheboda tore ra akldeboda? tan mis sacinaagmdegod ratomgac veravin ver cdeboda.. amito modit, ra raze da warze mainc nu ityvit ro tqventvisac uketesi iqneboda :D

da ligaze maqs 10 tamashia, msoflios pirvel shida ch3mpionatshi 38.xoda 12 weli ro umaglesi klasis ligashi 2-3 adgilistvis dqchamchaleb gamudmebit, cota kiara mgoni nametani xmamagalia am gundit zarzeimebi

კაი გაჩერდი თუ ძმა ხაარ თორე აჰაა რეალი წელსაც გახევს ევროპაას😂😂😂
ვარი როგორ ახსენე ისე ესენი ხო ჩესნად იგებენ😃😃 მარტო ბარსას ქამბექი რომელიც არაფრის მომტანია აი ღმერთმა არმოუშუალოს რეალს ეგეთი ქამბექები ყოველ წელს გამუდმებით თუ ტიტულის მომტანი არიქნება..
ისო რა ქვია რეალი არასდროს წააგებს დიდი ანგარიშითო არასდროს არავინ შეარცხვენსო და აგერ ცეესკა ჯგუფში რეალის მოსაგებად ყოფილა ამხელა რომას ვერ მოუგეს და რეალი მიბულკეს😃😃
რას არ იტყვის ხალხი წესლაც იმედი აქვთ მარაზმი რომ გაგრძელდეს და ბარსა თურმე ვერაფერს იზავს წელსაც კი ელოდეთ მაგას👌 რეალს თუ იმედი აქვს რამის ბარსა რითია ნაკლები რო პრეტენზია არ ქონდეს მითუმეტეს მესი წელს დაქოქილია და პელეეეეეე შეჩემისაა ყოველ მატჩის წინ გააბრაზე მეფეე რომ ესპანიოლის იგრა მონაგონი იყოს ყველა თამაშზე

27

13 დეკემბერი 2018 20:45

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ესპანიოლთან რეებიც აკეთა და როგორი მოხოდილიც იყო ლიგაზე ყველა თამაშში რო ეგრე იყოს. უშანსოდ მოვუგებთ ნებისმიერ გუნდს და ტრავმიანობა არ გვქონდეს მთავარია.. არ უნდა ლა ლიგაში ყველა თამაშზე თავის შეკვლა ლიგაზე შეაკლას ბოლომდე ირბინობს არ გაჩერდეს სულ პრესინგი და ნებისმიერს გადავუვლით

28

13 დეკემბერი 2018 21:01

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man
ციტატა: Dani carvajal

რაღაც არამგონია ამ რეალმა ლივერი გახიოს. მგონია ლივერი გავა თუ შეხვდით რათქმაუნდა
ასე იყო რეალი შარშანაც და რობალდომ ვაფშე ვერ ითამაშა მაგრამ მაინც გავხიეთ და ლუვერმა მოგვაჭამოს აქეთ ! მხორხემა და ბეილით მოვიგეთ შარშან ტაკშტო ვაფშე არ მეშინია ლივერის უტრაკო დედის !

29

13 დეკემბერი 2018 21:08

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Uefa real 1 მე შენი დედის პირი ვიხმარე და ზედ დავაყოლე ბარსელონა მაგათ გამო რო მომაყენე შეურაწყოფა, არმეცალა დედაშენთან ვიყავი შენი. მადრიდს გადავაბარე სახმარად შე ნაბი.ჭვარო ვის გამო შენკ

Clever მაგ "დაიცავით ცენზურა!"შვილს სხვანაირად ვერ დაველაპარაკებოდი, დედამისს რომ ჩავთხარე დილას საღამოს

30

13 დეკემბერი 2018 21:15

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ZIDANE.
Uefa real 1 მე შენი დედის პირი ვიხმარე და ზედ დავაყოლე ბარსელონა მაგათ გამო რო მომაყენე შეურაწყოფა, არმეცალა დედაშენთან ვიყავი შენი. მადრიდს გადავაბარე სახმარად შე ნაბი.ჭვარო ვის გამო შენკ

Clever მაგ "დაიცავით ცენზურა!"შვილს სხვანაირად ვერ დაველაპარაკებოდი, დედამისს რომ ჩავთხარე დილას საღამოს

she k leo shen werdi barcamanielebze cuds shen dedas ro she sca mtelma barcamaniam k leo sheni deda sh eveci

31

13 დეკემბერი 2018 21:17

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Clever liar
ციტატა: CHEPE
რეალს თუ იმედი აქვს რამის ბარსა რითია ნაკლები რო პრეტენზია არ ქონდეს მითუმეტეს მესი წელს დაქოქილია

ჩვენი პრეტენზია მხოლოდ ვალვერდე და უმტიტის ტრავმაა, დალშე წიანა წელთან შედარებით ბევრად კმაყოფილი ვარ..

ისე ქლევერ ჟარდიმზე რას იტყვი? მე მგონია მაგრად გაამართლებს შემტევი მწვრთნელია

32

13 დეკემბერი 2018 21:18

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ბიჭო ჩემი დედა"დაიცავით ცენზურა!" კაცს რატო აყენებთ შეურაცყოპას ფეხბურთის გამო დააყენეთ ერთI ადგილები კლავიატურის მონებო მიხვდება ვისზზეც ვამბობ და არ გამომიხეთ ეხლა აქ კლავიატურის რემბოები

33

13 დეკემბერი 2018 21:19

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: uefa real 1
ციტატა: ZIDANE.
Uefa real 1 მე შენი დედის პირი ვიხმარე და ზედ დავაყოლე ბარსელონა მაგათ გამო რო მომაყენე შეურაწყოფა, არმეცალა დედაშენთან ვიყავი შენი. მადრიდს გადავაბარე სახმარად შე ნაბი.ჭვარო ვის გამო შენკ

Clever მაგ "დაიცავით ცენზურა!"შვილს სხვანაირად ვერ დაველაპარაკებოდი, დედამისს რომ ჩავთხარე დილას საღამოს

she k leo shen werdi barcamanielebze cuds shen dedas ro she sca mtelma barcamaniam k leo sheni deda sh eveci

სად ვწერდი შენ მადრიდის მწოველო, პმ მოეთრიე და იქ მელაპარაკე, დათი ხარ შენი უეფადრიდი დედას შეახტა რეალი, 3 წელია ახტება ისეც და არგეყო შენც ხო არგიხმარს, პრინციპში გიხმარა, ვარი იმისთვის დააყენეს რომ დედაშენს სწორედ მიარჭობს რეალი თუ არა ის რომ გააკონტროლონ ე მაგიზა

34

13 დეკემბერი 2018 21:22

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5254
ციტატა: ZIDANE.
ციტატა: uefa real 1
ციტატა: ZIDANE.
Uefa real 1 მე შენი დედის პირი ვიხმარე და ზედ დავაყოლე ბარსელონა მაგათ გამო რო მომაყენე შეურაწყოფა, არმეცალა დედაშენთან ვიყავი შენი. მადრიდს გადავაბარე სახმარად შე ნაბი.ჭვარო ვის გამო შენკ

Clever მაგ "დაიცავით ცენზურა!"შვილს სხვანაირად ვერ დაველაპარაკებოდი, დედამისს რომ ჩავთხარე დილას საღამოს

she k leo shen werdi barcamanielebze cuds shen dedas ro she sca mtelma barcamaniam k leo sheni deda sh eveci

სად ვწერდი შენ მადრიდის მწოველო, პმ მოეთრიე და იქ მელაპარაკე, დათი ხარ შენი უეფადრიდი დედას შეახტა რეალი, 3 წელია ახტება ისეც და არგეყო შენც ხო არგიხმარს, პრინციპში გიხმარა, ვარი იმისთვის დააყენეს რომ დედაშენს სწორედ მიარჭობს რეალი თუ არა ის რომ გააკონტროლონ ე მაგიზა

და შენ გონია ეს პიტალო დაგელაპარაკება ან ნომერს მოგცემს 😤😤

35

13 დეკემბერი 2018 21:24

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2334
ასეთი საუბრების გამოა რომ კონკრეტული გუნდების მიმართ ჩნდება აგრესია და მცირეოდენი ზიზღიც.ერთმანეთს ამ უარყოფითი ენერგიით ავსებთ და შემდეგ მეტოქის მარცხი უფრო სასიხარულო ხდება ვიდრე საყვარელი გუნდის წარმატება.ასევე შენი გუნდის წარმატება იმიტომ კი აღარ გიხარია რომ უბრალოდ შენმა საყვარელმა გუნდმა რაღაცას მიაღიწია,არამედ ის რომ ამ სიახლით მოინააღმდეგე გუნდის გულშემატკივარს აუმღვრევ გულს.ასეთი აგრესიები იწვევს ბევრ უაზრო ქცევას.პატივისცემის გამოხატვა ის ერთადერთი თვისებაა რომლითაც შეგიძლია ადამიანს ანახო შენი დიდსულოვნება,შეგნება და თავდაბლობა.

36

13 დეკემბერი 2018 21:24

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ilarioni
ციტატა: ZIDANE.
ციტატა: uefa real 1
ციტატა: ZIDANE.
Uefa real 1 მე შენი დედის პირი ვიხმარე და ზედ დავაყოლე ბარსელონა მაგათ გამო რო მომაყენე შეურაწყოფა, არმეცალა დედაშენთან ვიყავი შენი. მადრიდს გადავაბარე სახმარად შე ნაბი.ჭვარო ვის გამო შენკ

Clever მაგ "დაიცავით ცენზურა!"შვილს სხვანაირად ვერ დაველაპარაკებოდი, დედამისს რომ ჩავთხარე დილას საღამოს

she k leo shen werdi barcamanielebze cuds shen dedas ro she sca mtelma barcamaniam k leo sheni deda sh eveci

სად ვწერდი შენ მადრიდის მწოველო, პმ მოეთრიე და იქ მელაპარაკე, დათი ხარ შენი უეფადრიდი დედას შეახტა რეალი, 3 წელია ახტება ისეც და არგეყო შენც ხო არგიხმარს, პრინციპში გიხმარა, ვარი იმისთვის დააყენეს რომ დედაშენს სწორედ მიარჭობს რეალი თუ არა ის რომ გააკონტროლონ ე მაგიზა

და შენ გონია ეს პიტალო დაგელაპარაკება ან ნომერს მოგცემს 😤😤

რასი მომცემია, არა დედამისის ნომერი მაქვს და ეგება იმაზე დამელაპარაკოს რომ პამპერსი გამოუცვალოს, დედამისს უნდა შეთხარო var პროჭზე გასკდა 5 წელია დედას უტყნავს რეალი და აეწვა ლეში ტრაკი, ამდენი ლიგის თასები რო ნახა ბოღმა სად დედისაში დაანთხიოს

37

13 დეკემბერი 2018 21:26

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Bordo
ასეთი საუბრების გამოა რომ კონკრეტული გუნდების მიმართ ჩნდება აგრესია და მცირეოდენი ზიზღიც.ერთმანეთს ამ უარყოფითი ენერგიით ავსებთ და შემდეგ მეტოქის მარცხი უფრო სასიხარულო ხდება ვიდრე საყვარელი გუნდის წარმატება.ასევე შენი გუნდის წარმატება იმიტომ კი აღარ გიხარია რომ უბრალოდ შენმა საყვარელმა გუნდმა რაღაცას მიაღიწია,არამედ ის რომ ამ სიახლით მოინააღმდეგე გუნდის გულშემატკივარს აუმღვრევ გულს.ასეთი აგრესიები იწვევს ბევრ უაზრო ქცევას.პატივისცემის გამოხატვა ის ერთადერთი თვისებაა რომლითაც შეგიძლია ადამიანს ანახო შენი დიდსულოვნება,შეგნება და თავდაბლობა.

100%

38

13 დეკემბერი 2018 21:27

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
არ შემეხო შე დედამოტყნულო და მკიდიხარ შენც და შენი კომნეტარიც, რას მკბენ ერთ ადგილას რას, მარა აეწვა დედის პროჭი სამი წელია

39

13 დეკემბერი 2018 21:29

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Clever liar
ციტატა: Wtf man
ისე ქლევერ ჟარდიმზე რას იტყვი?

არ ვიცი, წინასწარ რაც ვთქვი არაფერმა არ გაამართლა და სანამ ანიელასავით ექპერტი გავხდები, ნანახზე ვიტყვი ხო ჯობია :D

ამ ჩამოსხმას მგონია რო აჯობებს

40

13 დეკემბერი 2018 21:31

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Clever liar
ციტატა: Wtf man
ისე ქლევერ ჟარდიმზე რას იტყვი?

არ ვიცი, წინასწარ რაც ვთქვი არაფერმა არ გაამართლა და სანამ ანიელასავით ექპერტი გავხდები, ნანახზე ვიტყვი ხო ჯობია :D

ვალვერდებს მაინც აჯობებს ასი თავით😃😃😃 ჟარდიმის ხელშო მონაკო სად გაიქაჩა ვნახეთ და თან ახალგაზრდებთან მაგრადაა და მოხოდოს დემბელე მაგრად მალკომიც დელიხტიც ითრინ მოკლედ ვალოს აჯობებს და დაცვაში არ დადგება 1 გოლის მერე

41

13 დეკემბერი 2018 21:34

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Neta martla gaushvebden droebit magrad gaixsneboda da iq sul sastavshic iqneba

42

13 დეკემბერი 2018 21:34

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2334
ციტატა: Wtf man
ციტატა: Clever liar
ციტატა: Wtf man
ისე ქლევერ ჟარდიმზე რას იტყვი?

არ ვიცი, წინასწარ რაც ვთქვი არაფერმა არ გაამართლა და სანამ ანიელასავით ექპერტი გავხდები, ნანახზე ვიტყვი ხო ჯობია :D

ამ ჩამოსხმას მგონია რო აჯობებს

ძალიან კარგი მწვრთნელია,მითუმტეს ახალგაზრდებთან კარგად მუშაობს.მკვდარი ფალკაოს გაცოცხლებაც მოახერხა რაღაც პერიოდი.თან რაც მთავარია მის მონაკოს გარდა ლამაზი ფეხბურთისა საკმაოდ კარგი შედეგებიც ჰქონდა.რამდენი ახალგაზრდა აღმოაჩინა მაგ კაცმა ჩამოთვლაც კი მეზარება და ასევე საკმაოდ კარგი ტაქტიკოსიც არის.იმედია მალე დაუბრუნდება თავის სამსახურს და ვიხილავთ რომელიმე გრანდში.

43

13 დეკემბერი 2018 21:35

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
აი ვკითხულობ კომენტარებს და აშკარად ძაან აცდა უმეტესობა რეალობას. შარშანდელ რეალსა და ახლანდელს შორის სხვაობა რო ცა და მიწასავითაა ვერ ვხდსბით? პესჟე გავხიეთო, ის ვქენიყო ეს ვქენითი. შარშან კაცი გვყავდა რომელმახ 50 ამდე გოლი გაიტანა. გვყავდა სეზონის ბოლოს ფორმის პიკზე გასული ნახევარდაცვა და უძლიერესი ფლანგის მცველები+ მშვენიერი სკამი. ახლა სკამი აღარ გვყავს, რონალდო წავიდა და გუნდს ლიდერი არ ჰყავს. მარსელო-კარვახალი თიტქმის სუ ტრამვით არიან და ფორმისგან შორს. კაზე ტრამვით, კროოსი და მოდრიჩი ფორმისგან ძაან შორს არიან, მოდრიჩი კატასტროფულად რეგრესს განიცდის. ვარანიც ვერაა ხოდზე პლიუს ტრამვები. ისკო საშინელ ფორმაში და კიდევ გავაგრძელო? პლიუს ტრნეერი შეიცვალა და გუნდში აშკარად არეულობაა. ლივერული და ტოტებჰეკი მინდაო გავხევთო რო წერთ ცოტა ლოგიკა მიაყოლეთ. წელს მინიმუმ 4-5 გუნდი გვჯობია ევროპაში ამ მომენტში. აიაქსი რო აიაქსია მათთანახ ძაან გაგვიჭირდება ასე მგონია, რადგან გუნდი საშინელ დღეშია. ეს სეზონი როგორმე გადავაგოროთ , ხმის ამომღებუ არავინაა ლიგაზე რო ვერაფერს ვიზამთ მარა ტრანსფეებია საჭირო და პირველრიგში შეტევაში! იკარდი, მბაპე, ნეიმარი, აზარი. ამათგან მინიმუმ ორი მოსაყვანია და პერეს გამოფხიზლდი!

44

13 დეკემბერი 2018 21:43

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2334
ციტატა: Clever liar
ციტატა: Bordo
ასეთი საუბრების გამოა რომ კონკრეტული გუნდების მიმართ ჩნდება აგრესია და მცირეოდენი ზიზღიც.ერთმანეთს ამ უარყოფითი ენერგიით ავსებთ და შემდეგ მეტოქის მარცხი უფრო სასიხარულო ხდება ვიდრე საყვარელი გუნდის წარმატება.ასევე შენი გუნდის წარმატება იმიტომ კი აღარ გიხარია რომ უბრალოდ შენმა საყვარელმა გუნდმა რაღაცას მიაღიწია,არამედ ის რომ ამ სიახლით მოინააღმდეგე გუნდის გულშემატკივარს აუმღვრევ გულს.ასეთი აგრესიები იწვევს ბევრ უაზრო ქცევას.პატივისცემის გამოხატვა ის ერთადერთი თვისებაა რომლითაც შეგიძლია ადამიანს ანახო შენი დიდსულოვნება,შეგნება და თავდაბლობა.

კაცი მაგალითი, კაცი ეტალონი, კაცი ბერმუხა :))

გაიხარე ზურაბ.იგივეს თქმა შემიძლია შენზეც.ძაან დიდ პატივს გცემ.

Dantes23-სწორი შეფასება იყო მეგობარო.წინა სეზონი რომ ავიღოთ მანდაც საკმაოდ ბევრი ჩაგდებული მატჩი იყო.უკვე იანვრისთვის დაკარგული გვქონდა ლა ლიგა.ჩემპიონთა ლიგის მოგება რომ არა კრახით დამთავრდებოდა ეგ სეზონი.წინა სეზონშივე იგრძნობოდა რომ გუნდს გადახალისება სჭირდებოდა.იმის შემდეგ რა მოხდა?წავიდნენ ის ადამიანები რომელზეც იყო რეალი ასე თუ ისე დამოკიდებული.არც სატრანსფერო ბაზარზე უაქტიურია პერეს და შეგვრჩა გუნდი,რომლსაც საკუთარი რესურსი ამოწურული აქვს.ჩვენ წამყვან ფებურთელებსაც რომ გადავხედოთ ასაკშიც არიან უკვე და მათი შემცვლელებიც არ სხედან სკამზე.ზიდანს საკმაოდ ვრცელი და საიმედო მეორე ნახევარი ჰყავდა და ახლა პირველი ნახევარიც კი ვერ დებს იმ თამაშს რასაც წინა სეზონის მეორე ნახევარი გუნდი.

45

13 დეკემბერი 2018 21:48

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Clever liar
ციტატა: Dani carvajal
ამიტო უნდა გამოვარდნილიყო ლივერპული თავის დროზე და შემდეგ ეტაპზე უკეთესს ეთამაშა, მარა ჯანდაბა ვარსაც და გვარდიოლასაც :))
ლივერპული რაღაცა გრანდად მონათლეს გეგონება რეალს რამით ჯობდეს სულ რო არაფერი 4 თავით მაღლა დგას რეალის დაცვა მეკარე და ნახევარდაცვა ლივერპულისაზე. და ბეილს ინგლისურ გუნდებთან უფრო უადვილდება იგრა. რეალი რისი რეალია ჯგუფში როარ იჩანჩალოს და მერე ფლეიოფებში როარ გახიოს გრანდები. პსჟ ბაიერნი ლუვერპული სამივე მივჭიმეთ იმ ფონზე რო შარშანაც უფორმო იყვნენ . თუნდაც ვერ მოვიგოთ ლიგა არც გვაქ პრეტენზია ყოველ წელს ერთი გუნდი ვერნმოიგებს ლიგას 3 ჯერ ზედიზედ მოიგოს სხვამ და მერე ვილაპარაკებთ . მაგრა მკიდია მე ეს წლევანდელი ლიგა გატრუხებულია უფრო ტრანსფერები მინდა რამე ტოპი ეეგ გამისწორდება ვიდრე ფარჩაკი ლიგის 😂 (3 ზედიზედ გამიტრუხდა) .

46

13 დეკემბერი 2018 21:49

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ZIDANE.
არ შემეხო შე დედამოტყნულო და მკიდიხარ შენც და შენი კომნეტარიც, რას მკბენ ერთ ადგილას რას, მარა აეწვა დედის პროჭი სამი წელია

wadi sheni dedas she veci da shegca barcamaniam klis tavo

47

13 დეკემბერი 2018 22:01

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მოდი იქიდან დავიწყოთ რომ იმ გუნდის დედა... რომელიც 3 თამაშში კარში ვერ დაარტყამს, ეს ლივერპულია. ნაპოლისთან გასვლას კარში ვერ დაარტყეს, ვერც ცვენა ზვეზდასთან და ვერც პსKშატან გასვლა, მეორეც ერთი ვან დეიკი 1000% გასაძევებელი იყო, თავს თუ იტყუებთ როგორც ლივერპულის ფანები არ ვიცი, ტიპი უკნიდან რასაცქვია აჩეხა. ლივერპუს არააქვს ელემენტარული ტაქტიკა და გუნდური სულისკვეთება. ლივერპული თამაშობს აი როგორც ადრე კარლოს რომ თავდასხმაში ვაყენებდით სწრაფი რომ იყო, მასეა ლივერპულიც, 3 სწრაფი იგროკი ყავს რომელმაც მარტო იცის სირბილი. ილოცოს ლივერპულმა ივენტუს ბაიერნს და სიტის არ შეხვდეს. ჯერ წინა წელს როგორ გავიდნე სიტისთან ტიპებს 3 მეტრიანი აფსაიდი არ დაუფიქსირეს და 2 გოლი არ ჩაუთვალეს სიტი, ანალოგიური მოხდა რომასთან ენფილდზე 2 გოლი აფსაიდით გაიტანეს და რომში 2 კაცი არ გაუგდეს ლივერპულს კარიუსი და ის მცველი სასწაული სეივი რომ გააკეთა, ნუ გინდ გაიჯერეთ გინდ არა, ყველა გუნდი გააგდებს ლივერს ვინც იცის დაცვა და კარგი შეტევა ყავს :) რეალი ძაან მოშლილია ეს ბოლო ხანია, რადგან მარტო რონალდოს წასვლა არაა, გუნდს უკვე დაეტყო ასაკი, მარსელო არის აი ძალიან ძალიან გადაღლილი, რადგან ტიპს ზამენა არ ყოლია და მიტო, ამიტომ ზაფხულში ალონსოს მოიყვანს პერესი, ესევე საჭიროა ვარანი რამოსის შემცვლელი, რადგან რამოსიც უკვე ასაკშია, მოდრიჩზე საუბარი ზედმეტია და ბენზემა ბეილზე, აი ეს სამი რაც შეიძლება მალე უნდა გაყიდოს გუნდმა სანამ ფასი ადევს, ასევე ასენსიო ისკოც რადგან ძაან ... თავზე რამდენ მომენტს ვერ იყენებენ და თან უგულოდ თამაშობენ, გუშინ არ ვიცი რამდენმა შეამჩნია, მაგრამ სამკლავურზე რა ნამუსით თქვა უარი და როგორ აგდებულად მოიქცა, ამას ყველა აკვირდება და ხედავს :)

48

13 დეკემბერი 2018 22:27

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ZIDANE.
ციტატა: Wtf man
ციტატა: ZIDANE.
ციტატა: Wtf man
ციტატა: ZIDANE.
ყველაზე მთავარი ისაა რომ პლეოფში როცა ცოფდება რეალი უდიდესი გამოცდიკება უმაგრებს ზურგს, რამოსი, კარვა, მარსე, ვარანი, ლუკა, კროოსი, კაზე, ბენზემა, ბეილი ამათ კოლოსალური გამოცდილება აქვთ ფორის მიუხედვათ ამიტომ ფრინავენ პლეიოფში

ციტატა: Wtf man
რაღაც არამგონია ამ რეალმა ლივერი გახიოს. მგონია ლივერი გავა თუ შეხვდით რათქმაუნდა

გახევით არვიცი მარა ორივე თამაშს მოუგებს თითო ბურთით, ლივერპული რამე არის ისეთი თუ? დაიკი გასაგდები იყო მილიონ პროცენტით და ახლა იქნებოდა ევროპა ლიგქზე, ფეხებს მოიგებდა, ისე არც ბარსელონას დაადგება კაი ხეირი, პლეიოფში რაღწც ემართებათ და ნადგურდებიან, რეალი პირიქით ორივე თამაშს იგებს

ის დრო წავიდა აღარ გყავთ გუნდში რონალდო და ვინ უნდა გაანადგუროს ამ რეალმა ნახევარი გუნდი იყო რონალდო წავიდა და ვხედავთ რამხელა ჩავარდნა აქვს გუნდს. მაქსიმუმ მეოთხედ ფინალი აგერ თქვენ და აგერ მე

დაინახავ ვინ სად გავა, გაგახსენებ ეს ბარსელონაც დიდი არაფერია და როგორც ბოლო წლები ისევ მაქსიმუმ 1/4 ახლა ლივერპული თუ შეხვდა მაქაც ვერ გავა, მესის იმედი გაქვს მაგრამ იჯვამს მაგარს როცა აგებენ

ააა ლივერი ჩვენ თუ შეგვხვდა ვერ გავალთ და თქვენ თუ შეგხვდათ გახვალთ? ეს ბარსელონა არ იყო კლასიკოში რა დამართმა რეალს თან ჩვენ მესი გვყვავს და თქვენ არ გყავთ გამტანი არავინ

ზუსტად მასე რატომ კი ხედავ ბოლო წლებში, პლეოფში რეალი რასაც აჩვენებს იმის 20 პროცენტს ვერ შვრება ბარსელონა ბოლო წლებში, ახლა ნახავ რანაირად ითამაშევს რეალი, რონალდოზეც გეტყვი, წინა სეზონში სად იყო ბავარიასთან? მოიგო რეალმ ორივე თამაში? მოიგოო, ორივეე, სად იყო ფინალში რონალდო სადმე იყო? მოიგო რეალმა თავისუფლად ფორით? მოიგო, ახლა მესი, სად არის მესი ბოლო 3 წელია? როჟა დამჟავებული დადის პლეიოფებში უჟმურსავით.

კიდევ თქვენი და თქვენ და სამწუხაროდ ბარსელონას ფეხბურთელებიც რო ეგრე ფიქრობენ რეალს რომ მოუგებთ ლიგა მათი გონიათ დდდდდდ ვერ დაიმახსოვრეს რომ ლა ლიგა ჩ ლიგა არაა და რეალს რომ მოუგებ ლიგას არ მოგცემენ, თუმცა მეორე მხვრივ მესმის რომ როცა რეალს დიდი ანგრაიშით მოუგებ ლიგა შენია დდ

ისე ამბობ რონალდო იყოს რეალი მარტო ვითომ, არც ბოლო სეზონი ჩანდა რონალდო და არც 2014 ში ლოგაზე მარა მაინც მოვიგეთ, სხვები ბრწყინავენ.

რონალდოზე ცუდი შეფასებები გაქვს, ერთი თამაშის ჩავარდნით ნუ აფასებ. რონი რომ ნახევარი გუნდი იყო(მეტი თუარა) ამ სეზონში ჩანს კარგად. მაგის დამსახურებაა ყველა ლიგა, მარტო ფინალს ნუ უყურებ, ფინალამდე მისვლა უნდა.
რაც შეეხება პლეიოფებს მე ასე დარწმუნებული არ ვარ რომ ლივერს და ტოტეს გავცდებით ამ სიტუაციაში როგორშიც ეხლაა რეალი და თუ იმასაც გავითვალისწინებთ რომ თებერვალ-მარტში კარგად ვერ გამოვიყურებით ვშიშობ უფრო მძიმე სიტუაცია გვექნება-იმედია ვცდები 😊

49

13 დეკემბერი 2018 23:07

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Clever liar
ციტატა: totti10
ლივერპუს არააქვს ელემენტარული ტაქტიკა და გუნდური სულისკვეთება. ლივერპული თამაშობს აი როგორც ადრე კარლოს რომ თავდასხმაში ვაყენებდით სწრაფი რომ იყო, მასეა ლივერპულიც, 3 სწრაფი იგროკი ყავს რომელმაც მარტო იცის სირბილი. ილოცოს ლივერპულმა ივენტუს ბაიერნს და სიტის არ შეხვდეს. ჯერ წინა წელს როგორ გავიდნე სიტისთან ტიპებს 3 მეტრიანი აფსაიდი არ დაუფიქსირეს და 2 გოლი არ ჩაუთვალეს სიტი, ანალოგიური მოხდა რომასთან ენფილდზე 2 გოლი აფსაიდით გაიტანეს და რომში 2 კაცი არ გაუგდეს ლივერპულს კარიუსი და ის მცველი სასწაული სეივი რომ გააკეთა

100% გეთანხმები, მარა საერთო სურათის ფონზე მაინც იმდენად ერთსულოვნად და მობილურად მოქმედებდა გუნდიყველა მატჩში რო, ნეიტრალური გულშემატკივრისგან უდიდეს სიმპათიას იმსახურებდა + სალაჰი საუცხოო ფორმაში იყო. აი წელს ვაბშე სხვა პლანეტაზეა იმდენად გადააკვდა კლოპიც პრაგმატიზს და მე ლიჩნად საერთოდ აღარ ვაფასებ..

Dani carvajal
ტრანსფერი ფეხბურთში რეალის მოგონილია და მოვა აბა სად წავა wink


საუცხოო და სხვა პლანეტა არა შვანცკი, ბორმუთს და ვულზს თუ გაუტანა დიდი რამე, აი ვნახავ რას იზამს კვირას მანჩესტერთან და ოთხშაბათს სიტისთან, ვერც ჩელსის ვერ გაუტანა ამ სესონში, ერთი ტოტენჰემს უტანს და ტოტენჰემი ისეთივე ჩობანია პრემიერ ლიგაში როგორც ვალენსია პრიმერაში :) ლივერპულის თამაშშ რას ეძახი გაგდებულ ბურთს და ცხენივით სირბილს? ბოლოს როდოს გააკეთეს კომბინაცია ან ლამაზი თამაში? ამერიკული ფეხბურთივით რო ყომარობენ :დ

50

13 დეკემბერი 2018 23:43

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Clever liar
ციტატა: totti10
ბოლოს როდოს გააკეთეს კომბინაცია ან ლამაზი თამაში? ამერიკული ფეხბურთივით რო ყომარობენ :დ

wina sezonze vambob tore cels martla amerikuli fexburtivit ro tamashoben mito agar mevaseba. exla shen sheidzleba ar mogcons zogadad salahi marafaqtoa sharshan gundis yvrlaze didi cili magan sheqmna da itamasha


წინა წელს არ ვამბობ, წლევანელს გეუბნები, მაგიტომ დავწერე არააირი ილუზია და მოტივაცია არ აქვს ლივერპულსტკო, გუნდმა რომელმაც იცის დაცვა ლივერული უძლურია მასთან, რადგან ტროლოიბუს ვეღარ თამაშობენ, ლოგიკურად რომ აიღო გუნდს ლიდერი არ ყავს, სალაჰის ლიდერობა არ გაიშვა, ვან დეიკი ფიზიკურად არის ძლიერი თორემ პოზიციურად დიდი ვერაფერი, მაგსას რამე რომ შესძლოდა ლივერპულშ ი არავინ გაუშვებდა ;)

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

რეკლამა

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 დოვბიკი 18
2 ბელინგემი 17
3 მაიორალი 15
4 ბუდიმირი 15

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 რეალი 6 6 0 0 18
2 ნაპოლი 6 3 1 2 10
3 ბრაგა 6 1 1 4 4
4 იუნიონ ბერლინი 6 0 2 4 2

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...

4-3-3
4-4-2
4-2-3-1



მთვლელები

საიტის არქივი:

აპრილი 2024 (294)
მარტი 2024 (335)
თებერვალი 2024 (456)
იანვარი 2024 (411)
დეკემბერი 2023 (372)
ნოემბერი 2023 (391)