რონალდუ:„ვიცი, ეს ამბავი მადრიდელებსაც ძალიან გაახარებს“

კრიშტიანო რონალდუ უბედნიერესია. პორტუგალიელმა ფეხბურთელმა საჯარო განცხადება გააკეთა...


„დღეს ჩემ ცხოვრებაში ძალიან საინტერესო და ბედნიერი დღეა, რადგან ჩემმა შვილმა პირველი ტიტული მოიგო.“

„ეს მადრიდელებსაც ძალიან გაუხარდება, ტურინელებსაც და მანჩესტერელებსაც.“ dle 10.1

  • Hala
  • 10 დეკემბერი 2018
  • 5584
  • 15

1

11 დეკემბერი 2018 00:20

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
8Cristiano Ronaldo

"აქ ჩვენ გუნდი ვართ. მადრიდში ზოგიერთი უფრო დიდად გრძნობდა თავს, მაგრამ აქ ყველა ერთ დონეზე ვართ. ისინი თავმდაბლები არიან. თუ დიბალა ან მანჯუკიჩი ვერ გაიტანენ, კვლავ ვიცინით და ბედნიერები ვართ. მადრიდშიც იყო თავმდაბლობა, მაგრამ აქ განსხვავებულადაა ყველაფერი. ეს არის ოჯახი."

ბიჭო ვიღაც ილარამენდი რომ იყო კი, ისიც აე იტყვის ამას, რატო მაძულებს თსვს ეს უკანალი კაცი? ეს არაკაცი ბიჭო ამხელა ტრაკის თამაში აფერუმ რონალდო შენ ს.ირო. ხამეს მოუჯოკრა ამ ბებერმა პუტანკამ, ტეხავს ძაან რა

2

11 დეკემბერი 2018 00:27

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ZIDANE.
8Cristiano Ronaldo

"აქ ჩვენ გუნდი ვართ. მადრიდში ზოგიერთი უფრო დიდად გრძნობდა თავს, მაგრამ აქ ყველა ერთ დონეზე ვართ. ისინი თავმდაბლები არიან. თუ დიბალა ან მანჯუკიჩი ვერ გაიტანენ, კვლავ ვიცინით და ბედნიერები ვართ. მადრიდშიც იყო თავმდაბლობა, მაგრამ აქ განსხვავებულადაა ყველაფერი. ეს არის ოჯახი."

ბიჭო ვიღაც ილარამენდი რომ იყო კი, ისიც აე იტყვის ამას, რატო მაძულებს თსვს ეს უკანალი კაცი? ეს არაკაცი ბიჭო ამხელა ტრაკის თამაში აფერუმ რონალდო შენ ს.ირო. ხამეს მოუჯოკრა ამ ბებერმა პუტანკამ, ტეხავს ძაან რა


რონალდუც კი არ იტყოდა ამას უეჭველი ისევ არასწორი თარგმანია თორემ ამაზე ამპარტავანი და შურიანი რეალს არავინ ყოლია და თან არასდროს))

3

11 დეკემბერი 2018 00:31

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ReaLForever
ციტატა: ZIDANE.
8Cristiano Ronaldo

"აქ ჩვენ გუნდი ვართ. მადრიდში ზოგიერთი უფრო დიდად გრძნობდა თავს, მაგრამ აქ ყველა ერთ დონეზე ვართ. ისინი თავმდაბლები არიან. თუ დიბალა ან მანჯუკიჩი ვერ გაიტანენ, კვლავ ვიცინით და ბედნიერები ვართ. მადრიდშიც იყო თავმდაბლობა, მაგრამ აქ განსხვავებულადაა ყველაფერი. ეს არის ოჯახი."

ბიჭო ვიღაც ილარამენდი რომ იყო კი, ისიც აე იტყვის ამას, რატო მაძულებს თსვს ეს უკანალი კაცი? ეს არაკაცი ბიჭო ამხელა ტრაკის თამაში აფერუმ რონალდო შენ ს.ირო. ხამეს მოუჯოკრა ამ ბებერმა პუტანკამ, ტეხავს ძაან რა


რონალდუც კი არ იტყოდა ამას უეჭველი ისევ არასწორი თარგმანია თორემ ამაზე ამპარტავანი და შურიანი რეალს არავინ ყოლია და თან არასდროს))

ასე თქვა ზუსტად.

რონალდუ: ''გუნდი, რომელთან ერთადაც მე "იუვენტუსში" ვთამაშობ, საუკეთესოა, ვისთანაც ოდესმე მითამაშია. ეს დიდებული კოლექტივია. "

გამოსლევების ბოლო დონე. არაკაცია

4

11 დეკემბერი 2018 00:42

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ReaLForever
ციტატა: ZIDANE.
8Cristiano Ronaldo

"აქ ჩვენ გუნდი ვართ. მადრიდში ზოგიერთი უფრო დიდად გრძნობდა თავს, მაგრამ აქ ყველა ერთ დონეზე ვართ. ისინი თავმდაბლები არიან. თუ დიბალა ან მანჯუკიჩი ვერ გაიტანენ, კვლავ ვიცინით და ბედნიერები ვართ. მადრიდშიც იყო თავმდაბლობა, მაგრამ აქ განსხვავებულადაა ყველაფერი. ეს არის ოჯახი."

ბიჭო ვიღაც ილარამენდი რომ იყო კი, ისიც აე იტყვის ამას, რატო მაძულებს თსვს ეს უკანალი კაცი? ეს არაკაცი ბიჭო ამხელა ტრაკის თამაში აფერუმ რონალდო შენ ს.ირო. ხამეს მოუჯოკრა ამ ბებერმა პუტანკამ, ტეხავს ძაან რა


რონალდუც კი არ იტყოდა ამას უეჭველი ისევ არასწორი თარგმანია თორემ ამაზე ამპარტავანი და შურიანი რეალს არავინ ყოლია და თან არასდროს))

არც ამაზე უეკეთესი ყოლია რეალს ვინმე, ალბათ დამეთანხმები

ციტატა: ZIDANE.
ციტატა: ReaLForever
ციტატა: ZIDANE.
8Cristiano Ronaldo

"აქ ჩვენ გუნდი ვართ. მადრიდში ზოგიერთი უფრო დიდად გრძნობდა თავს, მაგრამ აქ ყველა ერთ დონეზე ვართ. ისინი თავმდაბლები არიან. თუ დიბალა ან მანჯუკიჩი ვერ გაიტანენ, კვლავ ვიცინით და ბედნიერები ვართ. მადრიდშიც იყო თავმდაბლობა, მაგრამ აქ განსხვავებულადაა ყველაფერი. ეს არის ოჯახი."

ბიჭო ვიღაც ილარამენდი რომ იყო კი, ისიც აე იტყვის ამას, რატო მაძულებს თსვს ეს უკანალი კაცი? ეს არაკაცი ბიჭო ამხელა ტრაკის თამაში აფერუმ რონალდო შენ ს.ირო. ხამეს მოუჯოკრა ამ ბებერმა პუტანკამ, ტეხავს ძაან რა


რონალდუც კი არ იტყოდა ამას უეჭველი ისევ არასწორი თარგმანია თორემ ამაზე ამპარტავანი და შურიანი რეალს არავინ ყოლია და თან არასდროს))

ასე თქვა ზუსტად.

რონალდუ: ''გუნდი, რომელთან ერთადაც მე "იუვენტუსში" ვთამაშობ, საუკეთესოა, ვისთანაც ოდესმე მითამაშია. ეს დიდებული კოლექტივია. "

გამოსლევების ბოლო დონე. არაკაცია

რა მაინტერესებს შენი აზრით რონალდო წავიდა თუ გააგდეს?და ყველაზე ცუდი იცი რა არის აგერ ლაპოტეგის გაშვებაზე რო მიდიოდა საუბარი მაშინ ყვრლა გაიძახოდა ლაპოტეგის გვერდზე ვდგევართო ,მაგრამ არავის გახსენებია რონალდო როცა მიდიოდა თუნდაც ვინმეს მსგავსი ფრაზა დასცდენოდა, ასე რომ არც რონალდოა მთლად მტყუანი,ასე ვფიქრობ

5

11 დეკემბერი 2018 01:25

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Clever liar
ციტატა: ZIDANE.
რონალდუ: ''გუნდი, რომელთან ერთადაც მე "იუვენტუსში" ვთამაშობ, საუკეთესოა, ვისთანაც ოდესმე მითამაშია. ეს დიდებული კოლექტივია. "

ამაში დასაზრახს ვერაფერს ვხედავ. რადგან ყველა ფეხბურთელი პირდაპირი მნიშვნელობით ვალდებულია აღიაროს ჯერ საკუთარი და შემდეგ სხვისი.. მე კი მახსოვს ბევრი ამის ნაზლეპროჭაები ყოველი სეზონის ბოლოს რო გული მანჩესტერისკენ მიუწევდა, მაგრამ ჟურნალისტის კითხვაზე რომ თეთრი მაისურით მოთამაშე რონალდოს ეთქვა, მ.იუნაითედია საუკეთესო კოლექტივი სადაც ოდესმე მითამაშიაო, რომელი მადრიდისტა მიესალმებოდა? :))) ნუ რონკოვიჩებს და კლიტორშიცებს არ ვგულისხმობ რათქმაუნდა.. ეხლა რაც შეეხება პერესის თემას და ლეგენდების არ დაფასებას.. მადრიდელთა საბედნიეროდ არ დაწყებულა რეალი არც რაულით, არც იკერით, არც რონალდოთი და არც პაპდოპულოსით დასრულდება.. გრანდი რომელსაც აქვს დევიზი, ამბიცია და შესაძლებლობა მუდმივად იყოს უმაღლესი ეშელონის ჯგუფში, გამორიცხულია გუნდმა გადააყოლოს რომელიმე ფეხბურთელს საკუთარი პრინციპები.. გუნდი რომელიც 200 და 300 მილიონის ინვესტიციებს ახორციელებს ფეხბურთელებში და აქვს არანორმალური მარკეტინგული თვლები, საიდან გაუფორმებს რომელიმე ლეგენდარულ მოთამაშეს 45 წლამდე ტოტივით კონტრაკთს და გადაყვება თან სამისდღემჩიოთ რა.. ბარსელონას ვინ ყავდა რივალდო ეტოო რონალდინიოზე უკეთესი ისტორიაში? დაფასდნენ სათანადოთ? ვერა, რადგან ვერ ხერხდება ყოველთვის შეეწიროს გუნდის პრინციპები თუნდაც რონალდოსდარ ფეხბურთელის სურვილმოთხოვნებს, რომელმაც დატოვა განუმეორებელი შედეგები.. აგერ იუვენტუსმა ბუფონი, რომელიც ბ გუნდში გადაყვა გუნდს და შეალია მთელი მისი ფიზიკურადამიანური წლები, მაგასაც კი ვერ დაუკმაყოფილეს სათამაშო მოთხოვნილებები და სხვა რაზე უნდა ილაპარაკო..
ახლა რაც შეხება გუნდი უფრო დიდია თუ ფეხბურთელი.. ისტორიაში მე მახსენდება მხოლოდ ერთადერთი მოთამაშე, რომელმაც მარტოსულმა შექმნა და ათნრია გუნდი, ეს იყო დიეგო არმანდო მარადონა და ნაპოლი. იმას იქეთ, გრანდებზე მაქვს რათმქუნდა საუბარი, ყოველთვის გუნდი ქმნიდა ფებურთელს და ყველაზე ნათელი მაგალითია ამისა მესი.. აბა მარჯვენა ფრთაო, აბა ცრუ ცხრიანიო, აბა ცენტრ ფორვარდიო, აბა ეტოო მოვაშოროთ პირველიო, აბა იბრა ამბიციურია და გააჯვასო, მშვიდობით რონალდინიოვ, ვილა გაიწი ხელს ნუ უშლი, აბა 15 მილიონი წელიწადში, აბა 20, იყოს 25 ოღონდ ითამაშე და დარჩი.. მეტი რაუნდა გაგიკეთოს გუნდმა რო მაქსიმალურად გამოავლინო შენი ნიჭი და თვისებები? მეტი რაუნდა გაგიკეთOს გუნდმა რო უანგაროდ ემსახურო და ვალი მორჩილად მოუხადო? ასე არ იყო რონალდო მადრიდში? მონათ უქცია ლამის ბენზემა ბეილი რო იქეთ ბომბარდირობისთვის ებრძოლა და აქეთ რამოსმა პირტრაკი იტყნა ფინალებში რო იგივე რონალდოს ოქროს ბურთები ეგო ისევ საკუთარი სიდიადისთვის და მეტი რანაირად უნდა დააფასოს გუნდმა ფეხბურთელი მე არ მესმის..

საკამოდ საინტერრსოდ ჩამოაყალიბე მეგობარო შენი აზრი,რომელსაც მივესალმები,მაგრამ შენი აზრით როდესაც ეტოო რივალდო ან რონალდინიო წავიდა რომელიმე იყო კარგ კონდიციებში?არა, მაგრამ რონალდოს ფიზიკის მონაცემების პატრონს მინიმუმ 3 წელი კიდევ შეეძლო, მაღალ დონეზე თამაში, ასე რომ აქ ყურადღება იმაზე მახვილდება რომ რონალდო უბრალოდ გააგდეს გუნდიდან და მეტი არაფერი, რაც შეეხება დაფასებას ყვრლაფრრს აქვს თავისი დოზა, იკერი და რაული რო წავიდა ორივრ განიცდიდა რეგრესს და კიდევ არავინ ახსენებს პეპეს , რომელიც ძაღლივით გააგდო პერესმა ასე რომ პრრესის შესაძლებელია საკამოდ ძლიერია პრეზიდენტია მაგრამ რეალის ფეხბურთელები რომლებიც წლების განმავლობაში ამ გუნდის განუყოფელი ნაწილი იყო უბრალოდ არ უნდა მოისროლო, თორემ აგერ ბრაინტი რო შეინახა ლეიკერსმა და იმის მერე კიდე რამდენი წელია ნეხვში ეგ გუნდი მსგაბს არაფერს მივესალმები

6

11 დეკემბერი 2018 02:13

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
რივალდოს ფასი მილანში კაპიკი იყო, ამაზე არ ვიკამათოთ,ეტო ვეღარ იყო ისეთი მრისხანე როგორც ბარსელონაში ინტერში ლიგა რო მოიგო შემდეგი სეზონიდან დაეწყო ჩავარდნა, რაც შეეხება პეპეს გაშვებას, რამაც ვარანის თამაშს შეუწყო ხელი, მანამდეც იყო პეპე და თამაშობდა ვარანიც, შარშან იუვესთან სახლში თამაშისას როცა რეალს დაცვაში ედგა კაცი რომელსაც მე პირადად უბანშიც კი არ ვათამაშებ, ეგ იყო იმის ბრალი რო პეპე მოისროლეს დაეტოვებინათ ორი წელი კაცი სასტავს არ ითხოვდა,ზიდანის თავისი ნებით წაწვლის არ მჯერა აქაც პერესის ხელი ურევია, საერთო ვერ ვხვდები რატო უყვარს პერეს აშენებული გუნდის ჩამონგრევა, ჯერ იყო და ფორმის პიკში მყოფი დი მარია გაუყენა მანჩესტერის გზას ისე ვითომც არაფერი ,ახლა კი რონალდოც გააყოლა, რომელსაც იმხელა მარკეტინგული შემოსავალი ქონდა ,რომელიც არცერთ ფეხბურთელს არ აქვს მსოფლიოში, ერთი რამ ცხადია რონალდო გაუშვა პერესმა , ხელფასი აუცილებლად უნდა მოემატებინა და ყველაფრის ფასად შეენარჩუნრბინა რონალდო ,მაგრამ არ ქნა, ასე რომ რონალდო იყო მთავარი შემოქმედი რეალის წარმატების , არ ვამბობ ერთადერთი ,მაგრამ მთავარი და სანამ თამაშის ხარისხს საგრძნობლად არ გააუარესებდა მისი გუნდიდან გაშვების საკითხი არც უნდა დამდგარიყო.

7

11 დეკემბერი 2018 02:27

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
თუნდაც წელს ყველაფერი რონალდოს ეკუთვნოდა , მაგრამ შეხვდა მოდრიჩს , პირადად მე მოდრიჩისაც ძალინ გამიხარდა, მაგრამ რეალურად ძალიან არაობიექტური იყო ეგ ყველაფერი. ასე რომ ერთი რამ ცხადია პერესი ძალინ დიდი ფიგურააა დგევანდელ ფეხბურთში და ზოგადად რეალის ისტორიაში, მაგრამ ძალინ დიდი შეცდომები აქვს დაშვებული

8

11 დეკემბერი 2018 02:35

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
გეთანხმები მედალიონს ორი მხარე აქვს, ამას დავაც კი არ სჭირდება ყველა ქმედებას თავისი მიზეზი აქვს, მაგრამ რით ვერ ისწავლა ამ თავის შეცდომებზე, მაგას ვერ ვხვდები შეიძლება რაულის გაშვება და იკერის გაშვება გაამართლოს რო მართლა აგარ იყვნენ იმ ფორმაში რაც მაგა ეკადრებოდათ, მაგრამ განსაკუთრებით იკერის შემთხვევაში თავი უნდა შეეკავებინა, რაც შეეზება რონალდოს , რომელიც მოედანზეც და მის გარეთაც ძალიან სასარგებლოა , უბრალოდ ახსნას ვერ ვუძებნი თუ რატო გაუშვა,თან უშვებ რონალდოს და მთელი ყურადღება გადაგაქვს ასენსიოზე ამაზე დიდი შეცდომა პერეს კაი ხანია არ დაუშვია, ვინმრ მაინც მეოყვანა, ახლა რეალის მდგომარეობა პირადად პერესის სინდისზეა, ზიდანიც რაგაც არეულობას შეეწირა დარწმუმებული ვარ

9

11 დეკემბერი 2018 03:50

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ZIDANE.
8Cristiano Ronaldo

"აქ ჩვენ გუნდი ვართ. მადრიდში ზოგიერთი უფრო დიდად გრძნობდა თავს, მაგრამ აქ ყველა ერთ დონეზე ვართ. ისინი თავმდაბლები არიან. თუ დიბალა ან მანჯუკიჩი ვერ გაიტანენ, კვლავ ვიცინით და ბედნიერები ვართ. მადრიდშიც იყო თავმდაბლობა, მაგრამ აქ განსხვავებულადაა ყველაფერი. ეს არის ოჯახი."

ბიჭო ვიღაც ილარამენდი რომ იყო კი, ისიც აე იტყვის ამას, რატო მაძულებს თსვს ეს უკანალი კაცი? ეს არაკაცი ბიჭო ამხელა ტრაკის თამაში აფერუმ რონალდო შენ ს.ირო. ხამეს მოუჯოკრა ამ ბებერმა პუტანკამ, ტეხავს ძაან რა

ესპანელებს რო იტალიელები კაცობასჰი და ადამინობასჰი იტუმეტეს ტავმდაბლობასა და ოჯახის სიყვარულში ჯობია პირადად გეუბნები! ესპანელები მინტჩიკი და ნაბოზვარი ნაროდია 98% ბრატ! მა ფიაც ბოზ ურიაქვთ..!

10

11 დეკემბერი 2018 06:49

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 917
amat ro usmino dacvashi isev pepe iqneba varanis magivrad karebshi kasilasi kirtuas magivrad rauli arbrloa zidani mwvrtneli kiara naxevar mcvelia :))))))))))))))))))))))))))). titulebs itxovt icocxle wagebu lamashze fachars ibrdgvnit:))))))))))) wadit bidzia shecvalet peresi an mrchevlsd daiwyet mushaoba :))))))))))) rogor akadres ronaldo da gaushves tqven raicit ra xdeba shida samzareuloshi ?

kacma qleverma dagigechat da dagicerat 200% simartle mara ara kaco rogor akadres ronaldos da gaushves xelpasic unda moematebinat minet.ic shaertyat ki gadayvebodnen zed mag ubeduras
-----------------------
როცა რეალის მწვრთნელი ვიყავი ბარსა მხოლოდ თავის დაბადების დღეს აღნიშნავდა wink ვისენტე დელ ბოსკე

11

11 დეკემბერი 2018 09:18

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wakana
ციტატა: ReaLForever
ციტატა: ZIDANE.
8Cristiano Ronaldo

"აქ ჩვენ გუნდი ვართ. მადრიდში ზოგიერთი უფრო დიდად გრძნობდა თავს, მაგრამ აქ ყველა ერთ დონეზე ვართ. ისინი თავმდაბლები არიან. თუ დიბალა ან მანჯუკიჩი ვერ გაიტანენ, კვლავ ვიცინით და ბედნიერები ვართ. მადრიდშიც იყო თავმდაბლობა, მაგრამ აქ განსხვავებულადაა ყველაფერი. ეს არის ოჯახი."

ბიჭო ვიღაც ილარამენდი რომ იყო კი, ისიც აე იტყვის ამას, რატო მაძულებს თსვს ეს უკანალი კაცი? ეს არაკაცი ბიჭო ამხელა ტრაკის თამაში აფერუმ რონალდო შენ ს.ირო. ხამეს მოუჯოკრა ამ ბებერმა პუტანკამ, ტეხავს ძაან რა


რონალდუც კი არ იტყოდა ამას უეჭველი ისევ არასწორი თარგმანია თორემ ამაზე ამპარტავანი და შურიანი რეალს არავინ ყოლია და თან არასდროს))

არც ამაზე უეკეთესი ყოლია რეალს ვინმე, ალბათ დამეთანხმები

ციტატა: ZIDANE.
ციტატა: ReaLForever
ციტატა: ZIDANE.
8Cristiano Ronaldo

"აქ ჩვენ გუნდი ვართ. მადრიდში ზოგიერთი უფრო დიდად გრძნობდა თავს, მაგრამ აქ ყველა ერთ დონეზე ვართ. ისინი თავმდაბლები არიან. თუ დიბალა ან მანჯუკიჩი ვერ გაიტანენ, კვლავ ვიცინით და ბედნიერები ვართ. მადრიდშიც იყო თავმდაბლობა, მაგრამ აქ განსხვავებულადაა ყველაფერი. ეს არის ოჯახი."

ბიჭო ვიღაც ილარამენდი რომ იყო კი, ისიც აე იტყვის ამას, რატო მაძულებს თსვს ეს უკანალი კაცი? ეს არაკაცი ბიჭო ამხელა ტრაკის თამაში აფერუმ რონალდო შენ ს.ირო. ხამეს მოუჯოკრა ამ ბებერმა პუტანკამ, ტეხავს ძაან რა


რონალდუც კი არ იტყოდა ამას უეჭველი ისევ არასწორი თარგმანია თორემ ამაზე ამპარტავანი და შურიანი რეალს არავინ ყოლია და თან არასდროს))

ასე თქვა ზუსტად.

რონალდუ: ''გუნდი, რომელთან ერთადაც მე "იუვენტუსში" ვთამაშობ, საუკეთესოა, ვისთანაც ოდესმე მითამაშია. ეს დიდებული კოლექტივია. "

გამოსლევების ბოლო დონე. არაკაცია

რა მაინტერესებს შენი აზრით რონალდო წავიდა თუ გააგდეს?და ყველაზე ცუდი იცი რა არის აგერ ლაპოტეგის გაშვებაზე რო მიდიოდა საუბარი მაშინ ყვრლა გაიძახოდა ლაპოტეგის გვერდზე ვდგევართო ,მაგრამ არავის გახსენებია რონალდო როცა მიდიოდა თუნდაც ვინმეს მსგავსი ფრაზა დასცდენოდა, ასე რომ არც რონალდოა მთლად მტყუანი,ასე ვფიქრობ


ჩემი აზრით რონალდუ იყო საუკეთესო, ამაზე დავა არ ღირს, მაგრამ წავიდა თუ გააგდეს ასეთი რამე არ უნდა თქვა, მაგალითისთვის ორ პიროვნებას მოვიყვან რაული და კასილასი, მგონი ყველაფერი ნათელია იმასაც დავუმატებ, რომ ამათზე მეტიც კი გააკეთა რონიმ რეალისთვის და ზუსტად ამიტომ უნდა შეიკავოს თავი ასეთი კომენტარებისგან, ადგეს და პერესი ლანძღოს თუ უნდა გუნდს რა პონტში ეხება?)

12

11 დეკემბერი 2018 09:48

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 8995
Uazro xasiati rom aqvs me ki vici da sisuleleebs ro laybobs xandaxan magram dzalian bevr chors aweren mas aseve bevr rames usxvnaireben mudam da ufro metad adzuleben xalxs

13

11 დეკემბერი 2018 11:00

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
თუ უნდა გაეშვათ რონალდო მიტო გვაქ დღეს კარგად საქმე.. გოლის გამტანი არგვყავს.. ფეხბურთელს რომელიც არის გუნდის ისტორიის საუკეთესო მოთამაშე ელემენტარული დაფასება უნდა.. გაუშვეს რონალდო, ზიდანი და გუნდი დაინგრა ფაქტობრივად.. გარდა ამისა ხამესი კოვა ტეო მიაქიაქეს ყველა ზოგი იჯარით ზოგი რავიცი და ფეხბურთელი რომ გვემტვრევა შემცვლელიც არგვყავს. კაევახალს რომ მოუწევს მარსელოს შეცვლა ხვდებით როგორ გვაქ საქმე? პერესსსეა ნათქვამი რაც უფრო ბერდება მით უფრო *ლევდება.. თავიდან დადო სასწაული ტრანსფერები კიი და საუკეთესო პრეზიდენტი მეგონა მარა ამ ბოლოს მთლად ჩააჯვა საქმეში ყიდვით არავის ყიდულობს თუ 16-17წლის არაა ან კიდე თუ ესპანელი არაა და გაყიდვით ყველას ყიდის ვისაც თუნდაც მცირე რეგრესი შეატყოო.. მარა ამ ბენზემასა და ბეილში რანახა ამდენხანს რომ ელოლიავება? ხოომართლა აქ პეპე ვიღაცამ ისე მოიხსენია ვითომ ჩვეულებრივი საშუალო დონის მცველი იყოს.. არადაც ტიპი ეხაც ჯობია ინვალიდ ვალეიხოს..

14

11 დეკემბერი 2018 11:33

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5514
ციტატა: Clever liar
ამაში დასაზრახს ვერაფერს ვხედავ. რადგან ყველა ფეხბურთელი პირდაპირი მნიშვნელობით ვალდებულია აღიაროს ჯერ საკუთარი და შემდეგ სხვისი.. მე კი მახსოვს ბევრი ამის ნაზლეპროჭაები ყოველი სეზონის ბოლოს რო გული მანჩესტერისკენ მიუწევდა, მაგრამ ჟურნალისტის კითხვაზე რომ თეთრი მაისურით მოთამაშე რონალდოს ეთქვა, მ.იუნაითედია საუკეთესო კოლექტივი სადაც ოდესმე მითამაშიაო, რომელი მადრიდისტა მიესალმებოდა? :))) ნუ რონკოვიჩებს და კლიტორშიცებს არ ვგულისხმობ რათქმაუნდა.. ეხლა რაც შეეხება პერესის თემას და ლეგენდების არ დაფასებას.. მადრიდელთა საბედნიეროდ არ დაწყებულა რეალი არც რაულით, არც იკერით, არც რონალდოთი და არც პაპდოპულოსით დასრულდება.. გრანდი რომელსაც აქვს დევიზი, ამბიცია და შესაძლებლობა მუდმივად იყოს უმაღლესი ეშელონის ჯგუფში, გამორიცხულია გუნდმა გადააყოლოს რომელიმე ფეხბურთელს საკუთარი პრინციპები.. გუნდი რომელიც 200 და 300 მილიონის ინვესტიციებს ახორციელებს ფეხბურთელებში და აქვს არანორმალური მარკეტინგული თვლები, საიდან გაუფორმებს რომელიმე ლეგენდარულ მოთამაშეს 45 წლამდე ტოტივით კონტრაკთს და გადაყვება თან სამისდღემჩიოთ რა.. ბარსელონას ვინ ყავდა რივალდო ეტოო რონალდინიოზე უკეთესი ისტორიაში? დაფასდნენ სათანადოთ? ვერა, რადგან ვერ ხერხდება ყოველთვის შეეწიროს გუნდის პრინციპები თუნდაც რონალდოსდარ ფეხბურთელის სურვილმოთხოვნებს, რომელმაც დატოვა განუმეორებელი შედეგები.. აგერ იუვენტუსმა ბუფონი, რომელიც ბ გუნდში გადაყვა გუნდს და შეალია მთელი მისი ფიზიკურადამიანური წლები, მაგასაც კი ვერ დაუკმაყოფილეს სათამაშო მოთხოვნილებები და სხვა რაზე უნდა ილაპარაკო..
ახლა რაც შეხება გუნდი უფრო დიდია თუ ფეხბურთელი.. ისტორიაში მე მახსენდება მხოლოდ ერთადერთი მოთამაშე, რომელმაც მარტოსულმა შექმნა და ათნრია გუნდი, ეს იყო დიეგო არმანდო მარადონა და ნაპოლი. იმას იქეთ, გრანდებზე მაქვს რათმქუნდა საუბარი, ყოველთვის გუნდი ქმნიდა ფებურთელს და ყველაზე ნათელი მაგალითია ამისა მესი.. აბა მარჯვენა ფრთაო, აბა ცრუ ცხრიანიო, აბა ცენტრ ფორვარდიო, აბა ეტოო მოვაშოროთ პირველიო, აბა იბრა ამბიციურია და გააჯვასო, მშვიდობით რონალდინიოვ, ვილა გაიწი ხელს ნუ უშლი, აბა 15 მილიონი წელიწადში, აბა 20, იყოს 25 ოღონდ ითამაშე და დარჩი.. მეტი რაუნდა გაგიკეთოს გუნდმა რო მაქსიმალურად გამოავლინო შენი ნიჭი და თვისებები? მეტი რაუნდა გაგიკეთOს გუნდმა რო უანგაროდ ემსახურო და ვალი მორჩილად მოუხადო? ასე არ იყო რონალდო მადრიდში? მონათ უქცია ლამის ბენზემა ბეილი რო იქეთ ბომბარდირობისთვის ებრძოლა და აქეთ რამოსმა პირტრაკი იტყნა ფინალებში რო იგივე რონალდოს ოქროს ბურთები ეგო ისევ საკუთარი სიდიადისთვის და მეტი რანაირად უნდა დააფასოს გუნდმა ფეხბურთელი მე არ მესმის..

რონალდუს ხასიათი ყველამ ვიცით ,ის საკუთარ თავს მუდამ წინ აყენებდაა ,მაგრამ მე არ ვაფასებ ფეხბურთელს ხასიათის მიხედვით,არამედ საქმით,რონალდუ რეალის ისტორიააა დიდი ისტორიააა ჩემი აზრით მის პიროვნულ მახასიათებლებზე მეტად საქმით შშევხედოთ საკითხს ჯობიაა.რაც შეეხება სენ განცხადებას რეალი არც რაულით დაწყებულა არც იკერით არც რონალდუთიი,რეალი ბერნაბეუთI დაიწყოო მაგრამ ეს ფეხბურთელები ღირსეული გამგრძელებლები იყვნენ,ისტორიიასს ქმნიან უდიდესი პრეზიდენტები,მწვრთნელები და ფეხბურთელები,ამ კომბინაციაშიი თუ ერთერთიც არაა რიგზეეე რთულია წარმატებზე საუბარი,მაგრამ როცა რაულს და იკერზე საუბრობ ან თუნდაც რონალდუზე რა თქმა უნდა ამით არაფერი სრულდებაა,მაგრამ ეს სამი ფეხბურთელი ამ დიდი კლუბის დიდი პროცესისს ფაქტორები იყვნენ და არ შეიძლება ესე ზერელედ საუბარი.შენ ტონში ჩანსს გუგრილობაა .პერესი უდიდესი პრეზიდენტიააა ნომერ უნოო რეალი გახადა აბსოლიტურად სხვა ბრენდი და სხვა საფეხურზე აწიაა მაგრამ მისი მინუსი სწორედ ლეგენდების მიმართ დამოკიდებულებააა ,როცა ფეხბურთელმა ისტორია დაწერა კლუბში არ შეიძლება ერთ დღეს მოექცე როგორც პროდუკტსს,ეს ღირსების საქმეა,მერე მეორეც არც რაული იყო 45 წლის არც კასილასი და არც რონალდუ,რაულმაა შალკეში რაც ითამაშე იმ დროისთვის ბევრი ახალგაზრდა ტოპ ფორვარდი ვერ დაიკვეხნიდა,ან იკერისთვის მეკარისთვისს 33 წელი საერთოდ არაა საგანგაშო თუმცა იკერის შემთხვევაში შეიძლება გამართლება რაღაც დოზით რომ ტენდენცია აშკარა იყო რეგრესირებდა.ნუ რონალდუზე აღარ ვსაუბრობთ 45 წლის კაცი როგორც ახსენებ აგერ გოლი გოლზე იტანს,კიდევ ახსენეე მარკეტინგი,გეგულებაა ფეხბურთელი კლუბისათვის იმხელა შემოსავლიანი იყოს როგორც რონალდუ>??შენი აზრით ფინანსური თვალსაზრისით რეალმაა მოიგო თუ წაგო რონალდის გაშვებით,მე გეტყვიი წააგო,რონალდუ იყო ბერკეტი აზიის ბაზარზეე და მანჩესტერის კონკურენტობის,,ასევე აშშშ ,გვინდა თუ არა რონალდუ როგორც სპორტული თვალსაზრისით ასევე მარკერტინგულად ამ ფორმაციის რეალში იყო ფაქტორი.და ბოლოს,ესე თქვი გუნდი უფრო დიადია თუ ფეხბურთელი,თავისთავად კლუბი მაგრამ ამ კლუბებს დიადს ხდის სწორედ ბერნაბეუს დონის ფეხბურთელი შემდეგ პრეზიდენტი,დისტეფანო,რაული,რონალდუ და ესე შემდეგ,რომ არა ესენი იქნებოდა რეალი ესეთი დიადი?ჩვენ ვისაუბროთ ფაქტებზეე,თავშიბ ვთქვი და გავიმეორებ კლუბის ისტორიას წერენ დიდი პრეზიდენტები,დიდი მწვრთნელები და დიდი ფეხბურთელები,რონალდუ თანამედროვე ეპოქაში რეალის იისტორიის ნაწილიააა რომელ;მაც უდიდესი წვლილი შეიტანა,ამ ისტორიაში მთავარი ეს არის მისი ნაკეთები საქმე და არა ის რომელი პრიჩოსკით გამოვააა და რა ხასიათის ფეხბურთელიაა,სენტიმენტებიი ცხოვრებაში,მოედანზე მინდა საქმე,საქმით უნდა შეფასდეს ინდივიდი.

ალბად ცემი აზრით რონალდუ როგორც პერსონა უფრო 10 წლეულების შემდეგ დაფასდება მომავალ თაობებში,როგორც დღეს გვესმის ხშირად ალფრედო დისტეფანო.კლუბის ისტორიას განსაზღვრავს ტიტულები ხო?ჩვენ თუ გადავხედავთ რეალის ისტორიასს ყველაზე დიდი წარმატებააა იყო ბერნაბეუს,დისტეფანოს,რაულის და რონალდუს ეპოქაში,ესაა ფატი და რეალობა,რა თქმა უნდა ტიტულს 11 კაცი იგებს ფეხბურთი გუნდური სპორტიაა მაგრამ ყველა ეს ჩამოთვლილი თავიანთ ეპოქაში იყვნენ ფაქტორები.ამიტომ კლუბის ისტორია პირდაპირ პირველ რიგში ასოცირდება ამ დიადი ეპოქალური პიროვნებებით,ასევე ბერნაბეუუ სხვა ფენომენი იყო,,ის ყველა დროოის რეკორდსმენია გატანილი გოლებით რეალშიი 1000 მეტი გოლი აქ გატანილი,პლიუს ამასს კარიოერა რომ დაასრულა ომში წავიდა ომიდან დაბრუნებულსს რეალის პრეზიდენტბა შესტავაზეს ,რეალი იწყებაა ბერნაბეუთი,მან გამართა კლუბში მენეჯმენტი და მისცა ტენდენცია ამ კლუბს გრძელვადიან არსებობს,სანტიაგოს შრომა ფასდაუდებელია გაცილებით მაშტაბური ვიდრეე ერთად აღებული სხვა დანარჩენებისს

ვერც იმაში დაგეთანხმები ჩემი ღრმად პატივისცემის მიუხედავად მარადონას მიმართ რომ მან ათრია არგენტინაც და ნაპოლიც მარტო სულმა,აქ კი ჩანს ამ საუბარში სენტიმენტები,,გვავიწყდება რატომღაც რომ ფეხბურთი გუნდური სპორტიაა,მარადონა იყო არგენტინის ნაკრტების ფაქტორიი და ნაპოლისს ესე უფრო ლოგიკურიია თქვააა,,,მაგრამ მაერტომ აკეთა ყველაფერი ძაან შორსაა რეალობისგან,ნუ რაც ინგლისთან გააკეთა საუკუნეში ერთხელ აკეთებენ ალბად მაგას და ყველამ კარგად ვიცით ვინც გაიმეორა პლანეტის ნომერ უნო ფეხბურთელმა))) რა თქმა უნდა დიეგომ ინდივიდუალიზმით ნიჭით აბსოლიტურად სხვა ასტრალზე იყოოო მაგრამ არანაკლები ფაქტორი იყო რეალშიი რონალდუუ.მე არ ვადარებ ფეხბურთელების შესაძლებლობებს არამედ კლუბში თავიანთი როლის მიხედვით,მე არ ვთვლი რომ რომ არა რონალდუ რეალი 5 წელში 4 ლიგას მოიგებდა.ან მარადონაზე ნაკლები როპლი აქ ბარსაში მესისს,მესი დღეს არის აბსოლიტურად ყველაფერი მეკარის გარდაა,ძრავიი,გამორთე ეს ძრავი აბსოლიტურად უფუნქციოააა სისტემაა ,,გული რომ ამოუღო ადამიანს ეგ თემააა,,ანუუ მესიც ფაქტორიააა,დღეს სწორედ რეალს რონალდუ აკლიაააა ის თვითდაჯერებულობააა და გოლები.როცა ფეხბურთელი სეზონში 50 გოლ;ზე მეტს იტყანს,როცა ფეხბურთელი რეალის ისტორიაში 450 გოლს იტანს სწორედ აქაა პრინციპი და ღირსება რომ ესეთ ფეხბურთელის მიმართ მეტი პატივისცემა გამოიჩინო და ეს პირიოვნულ ხასიათში არ უნდა გადაზარდო ,ამაში მუდამ ცდებოდა პერესი ერთი მინუსი რაც აქვს,ის თავისი პრინციპების ტყვეა და არა კლუბის,კლუბის პრინციპები ღირსებასთან ასოცირდება სახელად სანტიაგო ბერნაბეუსთან.პერესი არ მხრივ მოიკოჭლებსსთუმცა მას აქვს ის პლიუსები რამაც გახადა 21 თე საუკუნეში რეალის აბსოლიტურად სხვა ბრენდი,სხვა საფეხურზე აიყვანა ეს კლუბი.მთლიანობაში პერესი ნაკეთები გაცილებით მეტი აქვს კარგი ვიდრე გაფუიჭებული.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

15

11 დეკემბერი 2018 13:53

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: Clever liar
ამაში დასაზრახს ვერაფერს ვხედავ. რადგან ყველა ფეხბურთელი პირდაპირი მნიშვნელობით ვალდებულია აღიაროს ჯერ საკუთარი და შემდეგ სხვისი.. მე კი მახსოვს ბევრი ამის ნაზლეპროჭაები ყოველი სეზონის ბოლოს რო გული მანჩესტერისკენ მიუწევდა, მაგრამ ჟურნალისტის კითხვაზე რომ თეთრი მაისურით მოთამაშე რონალდოს ეთქვა, მ.იუნაითედია საუკეთესო კოლექტივი სადაც ოდესმე მითამაშიაო, რომელი მადრიდისტა მიესალმებოდა? :))) ნუ რონკოვიჩებს და კლიტორშიცებს არ ვგულისხმობ რათქმაუნდა.. ეხლა რაც შეეხება პერესის თემას და ლეგენდების არ დაფასებას.. მადრიდელთა საბედნიეროდ არ დაწყებულა რეალი არც რაულით, არც იკერით, არც რონალდოთი და არც პაპდოპულოსით დასრულდება.. გრანდი რომელსაც აქვს დევიზი, ამბიცია და შესაძლებლობა მუდმივად იყოს უმაღლესი ეშელონის ჯგუფში, გამორიცხულია გუნდმა გადააყოლოს რომელიმე ფეხბურთელს საკუთარი პრინციპები.. გუნდი რომელიც 200 და 300 მილიონის ინვესტიციებს ახორციელებს ფეხბურთელებში და აქვს არანორმალური მარკეტინგული თვლები, საიდან გაუფორმებს რომელიმე ლეგენდარულ მოთამაშეს 45 წლამდე ტოტივით კონტრაკთს და გადაყვება თან სამისდღემჩიოთ რა.. ბარსელონას ვინ ყავდა რივალდო ეტოო რონალდინიოზე უკეთესი ისტორიაში? დაფასდნენ სათანადოთ? ვერა, რადგან ვერ ხერხდება ყოველთვის შეეწიროს გუნდის პრინციპები თუნდაც რონალდოსდარ ფეხბურთელის სურვილმოთხოვნებს, რომელმაც დატოვა განუმეორებელი შედეგები.. აგერ იუვენტუსმა ბუფონი, რომელიც ბ გუნდში გადაყვა გუნდს და შეალია მთელი მისი ფიზიკურადამიანური წლები, მაგასაც კი ვერ დაუკმაყოფილეს სათამაშო მოთხოვნილებები და სხვა რაზე უნდა ილაპარაკო..
ახლა რაც შეხება გუნდი უფრო დიდია თუ ფეხბურთელი.. ისტორიაში მე მახსენდება მხოლოდ ერთადერთი მოთამაშე, რომელმაც მარტოსულმა შექმნა და ათნრია გუნდი, ეს იყო დიეგო არმანდო მარადონა და ნაპოლი. იმას იქეთ, გრანდებზე მაქვს რათმქუნდა საუბარი, ყოველთვის გუნდი ქმნიდა ფებურთელს და ყველაზე ნათელი მაგალითია ამისა მესი.. აბა მარჯვენა ფრთაო, აბა ცრუ ცხრიანიო, აბა ცენტრ ფორვარდიო, აბა ეტოო მოვაშოროთ პირველიო, აბა იბრა ამბიციურია და გააჯვასო, მშვიდობით რონალდინიოვ, ვილა გაიწი ხელს ნუ უშლი, აბა 15 მილიონი წელიწადში, აბა 20, იყოს 25 ოღონდ ითამაშე და დარჩი.. მეტი რაუნდა გაგიკეთოს გუნდმა რო მაქსიმალურად გამოავლინო შენი ნიჭი და თვისებები? მეტი რაუნდა გაგიკეთOს გუნდმა რო უანგაროდ ემსახურო და ვალი მორჩილად მოუხადო? ასე არ იყო რონალდო მადრიდში? მონათ უქცია ლამის ბენზემა ბეილი რო იქეთ ბომბარდირობისთვის ებრძოლა და აქეთ რამოსმა პირტრაკი იტყნა ფინალებში რო იგივე რონალდოს ოქროს ბურთები ეგო ისევ საკუთარი სიდიადისთვის და მეტი რანაირად უნდა დააფასოს გუნდმა ფეხბურთელი მე არ მესმის..

რონალდუს ხასიათი ყველამ ვიცით ,ის საკუთარ თავს მუდამ წინ აყენებდაა ,მაგრამ მე არ ვაფასებ ფეხბურთელს ხასიათის მიხედვით,არამედ საქმით,რონალდუ რეალის ისტორიააა დიდი ისტორიააა ჩემი აზრით მის პიროვნულ მახასიათებლებზე მეტად საქმით შშევხედოთ საკითხს ჯობიაა.რაც შეეხება სენ განცხადებას რეალი არც რაულით დაწყებულა არც იკერით არც რონალდუთიი,რეალი ბერნაბეუთI დაიწყოო მაგრამ ეს ფეხბურთელები ღირსეული გამგრძელებლები იყვნენ,ისტორიიასს ქმნიან უდიდესი პრეზიდენტები,მწვრთნელები და ფეხბურთელები,ამ კომბინაციაშიი თუ ერთერთიც არაა რიგზეეე რთულია წარმატებზე საუბარი,მაგრამ როცა რაულს და იკერზე საუბრობ ან თუნდაც რონალდუზე რა თქმა უნდა ამით არაფერი სრულდებაა,მაგრამ ეს სამი ფეხბურთელი ამ დიდი კლუბის დიდი პროცესისს ფაქტორები იყვნენ და არ შეიძლება ესე ზერელედ საუბარი.შენ ტონში ჩანსს გუგრილობაა .პერესი უდიდესი პრეზიდენტიააა ნომერ უნოო რეალი გახადა აბსოლიტურად სხვა ბრენდი და სხვა საფეხურზე აწიაა მაგრამ მისი მინუსი სწორედ ლეგენდების მიმართ დამოკიდებულებააა ,როცა ფეხბურთელმა ისტორია დაწერა კლუბში არ შეიძლება ერთ დღეს მოექცე როგორც პროდუკტსს,ეს ღირსების საქმეა,მერე მეორეც არც რაული იყო 45 წლის არც კასილასი და არც რონალდუ,რაულმაა შალკეში რაც ითამაშე იმ დროისთვის ბევრი ახალგაზრდა ტოპ ფორვარდი ვერ დაიკვეხნიდა,ან იკერისთვის მეკარისთვისს 33 წელი საერთოდ არაა საგანგაშო თუმცა იკერის შემთხვევაში შეიძლება გამართლება რაღაც დოზით რომ ტენდენცია აშკარა იყო რეგრესირებდა.ნუ რონალდუზე აღარ ვსაუბრობთ 45 წლის კაცი როგორც ახსენებ აგერ გოლი გოლზე იტანს,კიდევ ახსენეე მარკეტინგი,გეგულებაა ფეხბურთელი კლუბისათვის იმხელა შემოსავლიანი იყოს როგორც რონალდუ>??შენი აზრით ფინანსური თვალსაზრისით რეალმაა მოიგო თუ წაგო რონალდის გაშვებით,მე გეტყვიი წააგო,რონალდუ იყო ბერკეტი აზიის ბაზარზეე და მანჩესტერის კონკურენტობის,,ასევე აშშშ ,გვინდა თუ არა რონალდუ როგორც სპორტული თვალსაზრისით ასევე მარკერტინგულად ამ ფორმაციის რეალში იყო ფაქტორი.და ბოლოს,ესე თქვი გუნდი უფრო დიადია თუ ფეხბურთელი,თავისთავად კლუბი მაგრამ ამ კლუბებს დიადს ხდის სწორედ ბერნაბეუს დონის ფეხბურთელი შემდეგ პრეზიდენტი,დისტეფანო,რაული,რონალდუ და ესე შემდეგ,რომ არა ესენი იქნებოდა რეალი ესეთი დიადი?ჩვენ ვისაუბროთ ფაქტებზეე,თავშიბ ვთქვი და გავიმეორებ კლუბის ისტორიას წერენ დიდი პრეზიდენტები,დიდი მწვრთნელები და დიდი ფეხბურთელები,რონალდუ თანამედროვე ეპოქაში რეალის იისტორიის ნაწილიააა რომელ;მაც უდიდესი წვლილი შეიტანა,ამ ისტორიაში მთავარი ეს არის მისი ნაკეთები საქმე და არა ის რომელი პრიჩოსკით გამოვააა და რა ხასიათის ფეხბურთელიაა,სენტიმენტებიი ცხოვრებაში,მოედანზე მინდა საქმე,საქმით უნდა შეფასდეს ინდივიდი.

ალბად ცემი აზრით რონალდუ როგორც პერსონა უფრო 10 წლეულების შემდეგ დაფასდება მომავალ თაობებში,როგორც დღეს გვესმის ხშირად ალფრედო დისტეფანო.კლუბის ისტორიას განსაზღვრავს ტიტულები ხო?ჩვენ თუ გადავხედავთ რეალის ისტორიასს ყველაზე დიდი წარმატებააა იყო ბერნაბეუს,დისტეფანოს,რაულის და რონალდუს ეპოქაში,ესაა ფატი და რეალობა,რა თქმა უნდა ტიტულს 11 კაცი იგებს ფეხბურთი გუნდური სპორტიაა მაგრამ ყველა ეს ჩამოთვლილი თავიანთ ეპოქაში იყვნენ ფაქტორები.ამიტომ კლუბის ისტორია პირდაპირ პირველ რიგში ასოცირდება ამ დიადი ეპოქალური პიროვნებებით,ასევე ბერნაბეუუ სხვა ფენომენი იყო,,ის ყველა დროოის რეკორდსმენია გატანილი გოლებით რეალშიი 1000 მეტი გოლი აქ გატანილი,პლიუს ამასს კარიოერა რომ დაასრულა ომში წავიდა ომიდან დაბრუნებულსს რეალის პრეზიდენტბა შესტავაზეს ,რეალი იწყებაა ბერნაბეუთი,მან გამართა კლუბში მენეჯმენტი და მისცა ტენდენცია ამ კლუბს გრძელვადიან არსებობს,სანტიაგოს შრომა ფასდაუდებელია გაცილებით მაშტაბური ვიდრეე ერთად აღებული სხვა დანარჩენებისს

ვერც იმაში დაგეთანხმები ჩემი ღრმად პატივისცემის მიუხედავად მარადონას მიმართ რომ მან ათრია არგენტინაც და ნაპოლიც მარტო სულმა,აქ კი ჩანს ამ საუბარში სენტიმენტები,,გვავიწყდება რატომღაც რომ ფეხბურთი გუნდური სპორტიაა,მარადონა იყო არგენტინის ნაკრტების ფაქტორიი და ნაპოლისს ესე უფრო ლოგიკურიია თქვააა,,,მაგრამ მაერტომ აკეთა ყველაფერი ძაან შორსაა რეალობისგან,ნუ რაც ინგლისთან გააკეთა საუკუნეში ერთხელ აკეთებენ ალბად მაგას და ყველამ კარგად ვიცით ვინც გაიმეორა პლანეტის ნომერ უნო ფეხბურთელმა))) რა თქმა უნდა დიეგომ ინდივიდუალიზმით ნიჭით აბსოლიტურად სხვა ასტრალზე იყოოო მაგრამ არანაკლები ფაქტორი იყო რეალშიი რონალდუუ.მე არ ვადარებ ფეხბურთელების შესაძლებლობებს არამედ კლუბში თავიანთი როლის მიხედვით,მე არ ვთვლი რომ რომ არა რონალდუ რეალი 5 წელში 4 ლიგას მოიგებდა.ან მარადონაზე ნაკლები როპლი აქ ბარსაში მესისს,მესი დღეს არის აბსოლიტურად ყველაფერი მეკარის გარდაა,ძრავიი,გამორთე ეს ძრავი აბსოლიტურად უფუნქციოააა სისტემაა ,,გული რომ ამოუღო ადამიანს ეგ თემააა,,ანუუ მესიც ფაქტორიააა,დღეს სწორედ რეალს რონალდუ აკლიაააა ის თვითდაჯერებულობააა და გოლები.როცა ფეხბურთელი სეზონში 50 გოლ;ზე მეტს იტყანს,როცა ფეხბურთელი რეალის ისტორიაში 450 გოლს იტანს სწორედ აქაა პრინციპი და ღირსება რომ ესეთ ფეხბურთელის მიმართ მეტი პატივისცემა გამოიჩინო და ეს პირიოვნულ ხასიათში არ უნდა გადაზარდო ,ამაში მუდამ ცდებოდა პერესი ერთი მინუსი რაც აქვს,ის თავისი პრინციპების ტყვეა და არა კლუბის,კლუბის პრინციპები ღირსებასთან ასოცირდება სახელად სანტიაგო ბერნაბეუსთან.პერესი არ მხრივ მოიკოჭლებსსთუმცა მას აქვს ის პლიუსები რამაც გახადა 21 თე საუკუნეში რეალის აბსოლიტურად სხვა ბრენდი,სხვა საფეხურზე აიყვანა ეს კლუბი.მთლიანობაში პერესი ნაკეთები გაცილებით მეტი აქვს კარგი ვიდრე გაფუიჭებული.

მივესალმები შენ მოსაზრებას მეგობარო და ყველაფერში გეთანხმები რონალდოს ძაღლივით გაგდება იყო როგორც ფინანსურად ასევე სპორტული ინტერესებიდანაც ძალიან უაზრო გადაწყვეტილება და უბრალოდ ვერ ვხვდები რატო გააკეთა პერესმა ეს ,თან ზიდანიც ძალიან საეჭვო ვითარებაში წავიდა

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

რეკლამა

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 ბელინგემი 16
2 დოვბიკი 16
3 მაიორალი 15
4 ბუდიმირი 15

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 რეალი 6 6 0 0 18
2 ნაპოლი 6 3 1 2 10
3 ბრაგა 6 1 1 4 4
4 იუნიონ ბერლინი 6 0 2 4 2

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...

4-3-3
4-4-2
4-2-3-1



მთვლელები

საიტის არქივი:

აპრილი 2024 (236)
მარტი 2024 (335)
თებერვალი 2024 (456)
იანვარი 2024 (411)
დეკემბერი 2023 (372)
ნოემბერი 2023 (391)