გუტი:„გამიკვირდება, თუ „რეალის“ მწვრთნელობას შემომთავაზებენ“

ხოსე მარია გუტიერესმა გავრცელებულ ჭორებთან დაკავშირებით კომენტარი გააკეთა. ესპანელ ლეგენდარულ ფეხბურთელს „რეალის“ მთავარი გუნდის ჩაბარებას უწინასწარმეტყველებენ...


„ახალგაზრდებთან მუშაობით ძალიან კარგი შედეგები მივიღეთ და მჯერა, რომ ამ თაობიდან არაერთი ფეხბურთელი „ბლანკოსის“ უდავო ლიდერი გახდება.“

„ჩემი მთავარ მწვრთნელად დანიშვნა? თუ „რეალი“ შემოთავაზებას გამიკეთებს, მე მართლაც გამიკვირდება, ვინაიდან ახლა გუნდს ევროპაში ერთ-ერთი ყველაზე ჭკვიანი მწვრთნელი უდგას სათავეში.“ dle 10.1

  • Hala
  • 28 სექტემბერი 2018
  • 4674
  • 78

1

28 სექტემბერი 2018 14:22

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მაგის ჭკვიანობა და ტაქტიკოსობა არ გაიშვა არსად.

2

28 სექტემბერი 2018 14:36

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 579
ბავშობაში გუტის თამაში ყველაზე მეტად აღმაფრთოვანებდა. ბექჰემის (რომელმაც ფეხბურთის ყურება დამაწყებინა) და ზიდანის თამაშზე მეტადაც კი.. თუმცა მოქმედი ფეხბურთელობისას ვერ დაფასდა სათანადოდ. საერთოდ არ იყო პოპულარული. ერთეულებისგან თუ გაიგებდით მაშინ სახელ - გუტის. ეხლა უფრო ხშირად ლაპარაკობენ ქართველი მადრიდისტები გუტიზე.

მაინტერესებს მწვრთნელის ამპლუაში როგორი იქნება. ჩემთვის წარმოუდგენელია გუნდს ულამაზო და ნაკლებად ესთეტიურ ათამაშოს
-----------------------
ზიდანი: "საუკეთესო ჩემსა და კრიშტიანუს შორის? რა თქმა უნდა, მე (იცინის). კარგად იცით, რასაც ვფიქრობ. კრიშტიანუ ჩემზე საგრძნობლად ძლიერია, მიუხედავად იმისა, რომ კარგი კარიერა მქონდა".

https://www.youtube.com/channel/UCtqD02mRfSVgFZf_NyDvJtQ

3

28 სექტემბერი 2018 14:42

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Shen mainc dagnishnon legenda <3

4

28 სექტემბერი 2018 14:53

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 628
ნეტა ნეტა გუტი მოვიდეს
-----------------------
HALA MADRID!

5

28 სექტემბერი 2018 15:04

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ki martalia lopotegi araa realis shesabamisi mwvrtneli mara es peresi? xvelapers lopotegs nu mivawert am gundit vercerti mwvrtneli ver moigebs ligas an laligas.. realia tu valensia ver gavige magisdedavatire raa es vis imedad dagvtova peresma? erti normaluri shemtevi rom eyida arsheidzleboda? asensios da benzemas roramis erti adgili qonoda seviliastan minimum goli unda gagvetana.. hoo kide beili gamomrcha bevrs egona rom ronaldos wasvlis shemdeg pichichistvis eg upantazio cxeni ibrdzlebda mara mekares verutans pirispir

6

28 სექტემბერი 2018 15:22

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 628
უყურეთ ეხლა ბენიტესი რომ იყო ტრენერი და ნახევარი სეზონი ჩააგდო მერე ზიზუ მოვიდა და 3 ლიგა დადო ისიც ლეგენდა იყო ეხა ლოპეტეგია ტრენერი ამასაც სავარაუდოდ ზამთარში გაუშვებენ და მოვა რეალის კიდევ ერთი ლეგენდა გუტი ნუ 3 ლიგას ვერ მოიგებს გუტი მარა იქნებ 3-ჯერ ზედიზედ ლა ლიგა მაინც მოიგოს ეს 2 სიტუაცია ისე ძაან გავს ერთმანეთს
-----------------------
HALA MADRID!

7

28 სექტემბერი 2018 15:34

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: L.U.I.S F.I.G.O
უყურეთ ეხლა ბენიტესი რომ იყო ტრენერი და ნახევარი სეზონი ჩააგდო მერე ზიზუ მოვიდა და 3 ლიგა დადო ისიც ლეგენდა იყო ეხა ლოპეტეგია ტრენერი ამასაც სავარაუდოდ ზამთარში გაუშვებენ და მოვა რეალის კიდევ ერთი ლეგენდა გუტი ნუ 3 ლიგას ვერ მოიგებს გუტი მარა იქნებ 3-ჯერ ზედიზედ ლა ლიგა მაინც მოიგოს ეს 2 სიტუაცია ისე ძაან გავს ერთმანეთს


ოღონდ ეგ ის შემთხვევა არ იქნება, ზიდანის ავტორიტეტი იმხელა იყო ყველაფერს გაუძლო, პერესის კიდევ ერთი არასწორი ნაბიჯი და აჯობებს გადადგეს

8

28 სექტემბერი 2018 15:36

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1006
ციტატა: L.U.I.S F.I.G.O
უყურეთ ეხლა ბენიტესი რომ იყო ტრენერი და ნახევარი სეზონი ჩააგდო მერე ზიზუ მოვიდა და 3 ლიგა დადო ისიც ლეგენდა იყო ეხა ლოპეტეგია ტრენერი ამასაც სავარაუდოდ ზამთარში გაუშვებენ და მოვა რეალის კიდევ ერთი ლეგენდა გუტი ნუ 3 ლიგას ვერ მოიგებს გუტი მარა იქნებ 3-ჯერ ზედიზედ ლა ლიგა მაინც მოიგოს ეს 2 სიტუაცია ისე ძაან გავს ერთმანეთს

ბაზარი არაა))) მაგის პირი უჩანს უსე მიდის საქმეები.... მარა რეალურად რო შევხედოთ სტილი ასე თუ ისე მისაღებია... ბურთის ფლობა.... სწრაფი გადატანა ფლანგუდან ფლანგზე... პროსტა უკეთესი შედეგი და ჰფრო ლამაზი იქნებოდა რეალის თამაში აზარი ან მბაპე რო გვეყიდა.... აქ ისეთი სასტავია რომლითაც ძაან რთულია შედეგის დადება..... ვნახოთ ვნახოთ

9

28 სექტემბერი 2018 15:53

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 628
ციტატა: papacha
ციტატა: L.U.I.S F.I.G.O
უყურეთ ეხლა ბენიტესი რომ იყო ტრენერი და ნახევარი სეზონი ჩააგდო მერე ზიზუ მოვიდა და 3 ლიგა დადო ისიც ლეგენდა იყო ეხა ლოპეტეგია ტრენერი ამასაც სავარაუდოდ ზამთარში გაუშვებენ და მოვა რეალის კიდევ ერთი ლეგენდა გუტი ნუ 3 ლიგას ვერ მოიგებს გუტი მარა იქნებ 3-ჯერ ზედიზედ ლა ლიგა მაინც მოიგოს ეს 2 სიტუაცია ისე ძაან გავს ერთმანეთს

ბაზარი არაა))) მაგის პირი უჩანს უსე მიდის საქმეები.... მარა რეალურად რო შევხედოთ სტილი ასე თუ ისე მისაღებია... ბურთის ფლობა.... სწრაფი გადატანა ფლანგუდან ფლანგზე... პროსტა უკეთესი შედეგი და ჰფრო ლამაზი იქნებოდა რეალის თამაში აზარი ან მბაპე რო გვეყიდა.... აქ ისეთი სასტავია რომლითაც ძაან რთულია შედეგის დადება..... ვნახოთ ვნახოთ

სტილი კი მარა შედეგი არაა ყველა საშუალო თუ ძლიერ გუნდთან წავაგეთ იმედია მოვა გუტი
-----------------------
HALA MADRID!

10

28 სექტემბერი 2018 15:56

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მევაბშე თავიდანვე გუტი მინდოდა და მივესალმები თუ მას დანიშნავენ მწვრთნელად რეალში როგორც დრომ გვაჩვენა ამართლებს გუნდში აღზრდილები ან ისეთები ვინც უთამაშია რეალში ამის ნათელი მაგალითი თავისდროზე დელ ბოსკეს მოყვანა იყო ბოსკეც შვა სეზონში მოვიდა ასევე ზიდანიც ორივემ ლიგა დადო და ორივემ ეპოქა შეწმნა რეალთან ერთად მერომ ოერესის ადგილზე ვიყო დაველოდებოდი ატლესთან მატჩს და ვერმოგების შემთხვევაში ეგრევე ნა .უი ს ვუზამდი ლოპოს სევილიასთან საშინელება ითამაშა გუნდმა

11

28 სექტემბერი 2018 15:58

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ანჩელოტის მერე მეგონა გუტიერესს დანიშნავდნენ, მომხრეც ვიყავი, თუმცა გადაიდო :) ეხლა ლოპოტეგიც ასე მოისლორო არგამოვა, ცოტა უნდა აცადონ :)

12

28 სექტემბერი 2018 15:59

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1006
ციტატა: L.U.I.S F.I.G.O
ციტატა: papacha
ციტატა: L.U.I.S F.I.G.O
უყურეთ ეხლა ბენიტესი რომ იყო ტრენერი და ნახევარი სეზონი ჩააგდო მერე ზიზუ მოვიდა და 3 ლიგა დადო ისიც ლეგენდა იყო ეხა ლოპეტეგია ტრენერი ამასაც სავარაუდოდ ზამთარში გაუშვებენ და მოვა რეალის კიდევ ერთი ლეგენდა გუტი ნუ 3 ლიგას ვერ მოიგებს გუტი მარა იქნებ 3-ჯერ ზედიზედ ლა ლიგა მაინც მოიგოს ეს 2 სიტუაცია ისე ძაან გავს ერთმანეთს

ბაზარი არაა))) მაგის პირი უჩანს უსე მიდის საქმეები.... მარა რეალურად რო შევხედოთ სტილი ასე თუ ისე მისაღებია... ბურთის ფლობა.... სწრაფი გადატანა ფლანგუდან ფლანგზე... პროსტა უკეთესი შედეგი და ჰფრო ლამაზი იქნებოდა რეალის თამაში აზარი ან მბაპე რო გვეყიდა.... აქ ისეთი სასტავია რომლითაც ძაან რთულია შედეგის დადება..... ვნახოთ ვნახოთ

სტილი კი მარა შედეგი არაა ყველა საშუალო თუ ძლიერ გუნდთან წავაგეთ იმედია მოვა გუტი

ხოდა მაგას ვამბობ შედეგი არაა და ალბატ იქნებოდა ვინმე რო გვეყიდა ნორმალური თქო... რავიცი.... იქნებ გუტიმ მაინც გაქაჩოს მაგრამ ამ შემადგონლობით გაჭირდება ძაან....

13

28 სექტემბერი 2018 16:50

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
პერეს გუტი დაიდოს დროზეე am

14

28 სექტემბერი 2018 17:00

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
გუტი გუტი! მინდა ძან!

ავტორიტეტიც უნდა ქონდეს მწვრთნელს გუნდში, ახლა რეალში ყველა ისე თამაშობს როგორც უნდათ, ვის უნდა მოერიდოს ლოპეტეგის?

15

28 სექტემბერი 2018 17:06

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Magic guti hernandez ძაან მაგარს ათამაშებს რეალს, კლასიკაა გუწინიო

მარსელო ორი კვირა out, მეც მიკვირდა ტრავმები რატო დაგვიამდა მეთქი, ტიპს ვითომც არაფერი და ტრავმა მიიღო, ბოლო 5 წელია ეს მარაზმია, უყურეთ სხვა გუნდებს, აიღე ბარსელონა ჯერ არავინ არ გამოკლებია ამათ უკვე სამი კაცი მოასწრეს, კარვა დაბრუნდა კიდევ კარგი, ისკო ერთი თვე, მარსელო ორი კვირა. ფაქ

16

28 სექტემბერი 2018 17:09

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: RAMOS THE LEGEND
Magic guti hernandez ძაან მაგარს ათამაშებს რეალს, კლასიკაა გუწინიო

მარსელო ორი კვირა out, მეც მიკვირდა ტრავმები რატო დაგვიამდა მეთქი, ტიპს ვითომც არაფერი და ტრავმა მიიღო, ბოლო 5 წელია ეს მარაზმია, უყურეთ სხვა გუნდებს, აიღე ბარსელონა ჯერ არავინ არ გამოკლებია ამათ უკვე სამი კაცი მოასწრეს, კარვა დაბრუნდა კიდევ კარგი, ისკო ერთი თვე, მარსელო ორი კვირა. ფაქ

როგორ ხარ ძმისგულო? არავინ კი არა, უმტიტიმ უსერიოზულესი ტრავმა აიკიდა და რამოდენიმე თვეს გამოტოვებს.

17

28 სექტემბერი 2018 17:10

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ლოპოტეგის ფილოსოფია არანკლებ სანახაობრივია.ტაქტიკური თვალსაზრისით შეკითხვები არარსებობს.აპრობლემა უფრო მენტალური სახისააა,მას არ აქ ავტორიტეტი(რატომღაც).ის არის რბილი .ის ვერ აკონტროლებსს შემადგენლობას,ის ვერ ეუბნებაა ფეხბურთელებს ფეხბურთი ითამაშონნ,ერთიაა რისთვის მოამზადებ მეორეე რას გიკეთებენ.ის რაც ხდება არისსს განუკითხაობა,ეს არაა ფეხბურთი რასაც რეალი თამაშობს,ეზოში რომაა ჰაა გავიყოთ მიუგდო ბურთი ეგ თემააა.სამწუხაროდ ამ კაცს არ აქქ ესეთი დონეზე გამოცდილება.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

18

28 სექტემბერი 2018 17:13

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: RAMOS THE LEGEND
Magic guti hernandez ძაან მაგარს ათამაშებს რეალს, კლასიკაა გუწინიო

მარსელო ორი კვირა out, მეც მიკვირდა ტრავმები რატო დაგვიამდა მეთქი, ტიპს ვითომც არაფერი და ტრავმა მიიღო, ბოლო 5 წელია ეს მარაზმია, უყურეთ სხვა გუნდებს, აიღე ბარსელონა ჯერ არავინ არ გამოკლებია ამათ უკვე სამი კაცი მოასწრეს, კარვა დაბრუნდა კიდევ კარგი, ისკო ერთი თვე, მარსელო ორი კვირა. ფაქ

ყველაზე საკვირველი კი ის არის რომ , ბეილია ხოდზე და ტრამვიანობას შეეშვა :D

19

28 სექტემბერი 2018 17:16

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ინტენსივობბა,პლიუს გუნდურობაა.ეს არ არის ნორმალური ცენტრალური მცველი გარბბოდეს შეტევაშიი .არ არის ნორმაალური ყველა რომ გოლზე იქაჩება დაა 5788999 მეტრიდან ურახუუნებენ.და ამით უკეთეს გაგრძელების პერსპეკტივას აფუჭებენ.აი ესა დღე რეალი ვინ საიდან ურახუნებსს,იტოგში თავის სტიქიაშია ყველა,უფრო დახამებულებს გვანან გოლზეეე ,გუნდზე მეტად საკუთარი თავის წარმოჩენა უნდათ,აბა ეს მარიკა გამოხტომა რა იყო ეხაა მთელი ცხოვრება ჯარიმა არ დაურტყიაა და ბეილს არ დაარტყმევინა,ან ეს რამოსისს წინ ტინგიცობა ბომბარდირობა უნდა.ან ეს ასენსიო არაადეკვატური გადაწყვეტილებები.ამ ყველაფერზე უნდა მოთხოვოს მწვრთნელმაა რადგან გუნდური ინტერესიიი არ დაზარალდეს.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

20

28 სექტემბერი 2018 17:16

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ლოპოტეგის ფილოსოფია არანკლებ სანახაობრივია.ტაქტიკური თვალსაზრისით შეკითხვები არარსებობს.აპრობლემა უფრო მენტალური სახისააა,მას არ აქ ავტორიტეტი(რატომღაც).ის არის რბილი .ის ვერ აკონტროლებსს შემადგენლობას,ის ვერ ეუბნებაა ფეხბურთელებს ფეხბურთი ითამაშონნ,ერთიაა რისთვის მოამზადებ მეორეე რას გიკეთებენ.ის რაც ხდება არისსს განუკითხაობა,ეს არაა ფეხბურთი რასაც რეალი თამაშობს,ეზოში რომაა ჰაა გავიყოთ მიუგდო ბურთი ეგ თემააა.სამწუხაროდ ამ კაცს არ აქქ ესეთი დონეზე გამოცდილება.

ზიდანთან შედარებით როგორც ცა და დედამიწაა ავტორიტეტის მხრივ და ეს ბუნებრივიცაა . აი ზიდანის რეალიც არაერთხელ მახსოვს ეგე აბდაუბდა პირველი ტაიმი უთამაშია მაგრამ მერე გასახდელში რომ ჩაუტარებდა მასტერკლასებს და მოიყვანდა დუხზე გუნდს , სულ სხვა რეალი გამოდიოდა მეორე ნახევარში. ლოპოტეგის შემთხვევაში კი , 3 : 0 წაგებული პირველი ტაიმის მერე , უარესი მეორე ტაიმი აჩვენა გუნდმა...

21

28 სექტემბერი 2018 17:17

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
სუსტი მოტივატორია ლოპოტეგი როგორც ჩანს, ასე ვატყობ გუნდს :) კლასის ხარჯზე ცდილობენ ფონს გასვლას, მაგრამ მებრძოლი გუნდების წინააღმდეგ ცოტა მეტი ცეცხლია საჭირო :) იმხელა ვარსკვლავები თამაშობენ რეალში და იმხელა გამოცდილებააქვთ უკვე რო ტაქტიკურად მათ ვერ გააკვირვებ, ლიჟბი მოხოდე და ცეცხლი შეუნთე ნებისმიერს გაგლიჯავენ :))

22

28 სექტემბერი 2018 17:20

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ან ეს ასენსიო არაადეკვატური გადაწყვეტილებები.ამ ყველაფერზე უნდა მოთხოვოს მწვრთნელმაა რადგან გუნდური ინტერესიიი არ დაზარალდეს.

მაგ ასენსიოს აქვს ყველაზე მეტად თავში ავარდნილი . ესპანიოლთან მარიკას ორჯერ ისეთი პასი არ გაუკეთა რომ , 1X1 გადიოდა . + ამას ემატება მისი არასტაბილურობა ! ერთ თამაშს ისე ითამაშებს რომ გაგაგიჟებს მაგრამ შემდეგ 2-3 თამაშში ფაქტობრივად არ ჩანს მოედანზე.

23

28 სექტემბერი 2018 17:20

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ეს არ არის ნორმალური ცენტრალური მცველი გარბბოდეს შეტევაშიი .

ცენტრალური მცველი როცა წინ გარბის, ორი ვარიანტია - ან გუნდს კომფორტული ანგარიშით მიყავს თამაში, ან შემტევები არიან უნიათოები :) რეალის შემთხვევაში რომელი ვარიანტია ადვილი გამოსაცნობია :))

24

28 სექტემბერი 2018 17:22

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: L.U.I.S F.I.G.O
უყურეთ ეხლა ბენიტესი რომ იყო ტრენერი და ნახევარი სეზონი ჩააგდო მერე ზიზუ მოვიდა და 3 ლიგა დადო ისიც ლეგენდა იყო ეხა ლოპეტეგია ტრენერი ამასაც სავარაუდოდ ზამთარში გაუშვებენ და მოვა რეალის კიდევ ერთი ლეგენდა გუტი ნუ 3 ლიგას ვერ მოიგებს გუტი მარა იქნებ 3-ჯერ ზედიზედ ლა ლიგა მაინც მოიგოს ეს 2 სიტუაცია ისე ძაან გავს ერთმანეთს

მერე მაშინ რა შემადგენლობა ყავდა ზიზუს და ეხლა რა ეყოლება გუტის რატო არ უყურებთ მაგას

25

28 სექტემბერი 2018 17:22

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: thiago alcantara
ციტატა: RAMOS THE LEGEND
Magic guti hernandez ძაან მაგარს ათამაშებს რეალს, კლასიკაა გუწინიო

მარსელო ორი კვირა out, მეც მიკვირდა ტრავმები რატო დაგვიამდა მეთქი, ტიპს ვითომც არაფერი და ტრავმა მიიღო, ბოლო 5 წელია ეს მარაზმია, უყურეთ სხვა გუნდებს, აიღე ბარსელონა ჯერ არავინ არ გამოკლებია ამათ უკვე სამი კაცი მოასწრეს, კარვა დაბრუნდა კიდევ კარგი, ისკო ერთი თვე, მარსელო ორი კვირა. ფაქ

როგორ ხარ ძმისგულო? არავინ კი არა, უმტიტიმ უსერიოზულესი ტრავმა აიკიდა და რამოდენიმე თვეს გამოტოვებს.

არამიშავს ბრატ, შენ რავა ხარ? უმტიტი ოფიციალური არაა, ვარაუდია ეგ

26

28 სექტემბერი 2018 17:23

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
აბა ეს მარიკა გამოხტომა რა იყო ეხაა მთელი ცხოვრება ჯარიმა არ დაურტყიაა და ბეილს არ დაარტყმევინა,ან ეს რამოსისს წინ ტინგიცობა ბომბარდირობა უნდა.ან ეს ასენსიო არაადეკვატური გადაწყვეტილებები.ამ ყველაფერზე უნდა მოთხოვოს მწვრთნელმაა რადგან გუნდური ინტერესიიი არ დაზარალდეს.

ბენზემაზე რასიტყვი? :)

27

28 სექტემბერი 2018 17:23

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Special__One
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ეს არ არის ნორმალური ცენტრალური მცველი გარბბოდეს შეტევაშიი .

ცენტრალური მცველი როცა წინ გარბის, ორი ვარიანტია - ან გუნდს კომფორტული ანგარიშით მიყავს თამაში, ან შემტევები არიან უნიათოები :) რეალის შემთხვევაში რომელი ვარიანტია ადვილი გამოსაცნობია :))

მეც მაგას ვამბობ, მეორეა რა თქმა უნფა, როცა წინ სამი მძორი დევს სამი ჩლუნგი, მიდის რამოსი, რადგან აქვს მაგის ერსტი ადგილი რო გაიტანოს და ულიდეროს გუნდს, რაც ბერჯერ გაუკეთებია, აბა ხო არ ეტყვის ბენზემას პირდაპირ სლე ხარო

28

28 სექტემბერი 2018 17:24

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: giohunter
მაგ ასენსიოს აქვს ყველაზე მეტად თავში ავარდნილი . ესპანიოლთან მარიკას ორჯერ ისეთი პასი არ გაუკეთა რომ , 1X1 გადიოდა . + ამას ემატება მისი არასტაბილურობა ! ერთ თამაშს ისე ითამაშებს რომ გაგაგიჟებს მაგრამ შემდეგ 2-3 თამაშში ფაქტობრივად არ ჩანს მოედანზე.

კიი არასტაბილური ბიჭია და თან ისეთი სიტუაციაა გუნდში კონკურენტის გარეშეა :))

29

28 სექტემბერი 2018 17:27

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Special__One
ცენტრალური მცველი როცა წინ გარბის, ორი ვარიანტია - ან გუნდს კომფორტული ანგარიშით მიყავს თამაში, ან შემტევები არიან უნიათოები :) რეალის შემთხვევაში რომელი ვარიანტია ადვილი გამოსაცნობია :))

კი შემტევი ხაზის უნიათობის ბრალიცაა მაგრამ , ეგ არ ამართლებს მის აღვირახსნილობას ! სევილიასთან ბოლოსკენ კაზემირო იდგა ბოლო დაცვის პოზიციაზე და სხვათაშორის რამოდენიმე მწვავე კონტრშეტევაც ჩაშალა , ერთ შემთხვევაში გაუმართლა კიდეც . ნუ გაიტანს კლუბი , უბრალოდ არც გაუშვას . სრული პიჟონიზმია ის რასაც რამოსი დღეს რეალში აკეთებს ! კაპიტანია ბოლოს და ბოლოს , არ ეკადრება...

ციტატა: Special__One
კიი არასტაბილური ბიჭია და თან ისეთი სიტუაციაა გუნდში კონკურენტის გარეშეა :))

კონკურტენტის გარეშე ნამდვილად არ არის ) უბრალოდ მის კონკურენტს , ზედაც არ უყურებს ლოპოტეგი . ვინიციუსზე მაქვს საუბარი... + ამას ასენსიო არც ითვლება ძირითადის ფეხბურთელად როცა ისკო ხოდზეა. მეთორმეტე ფეხბურთელია ასევთქვად , ზამენა..

30

28 სექტემბერი 2018 17:28

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: giohunter
ი შემტევი ხაზის უნიათობის ბრალიცაა მაგრამ , ეგ არ ამართლებს მის აღვირახსნილობას ! სევილიასთან ბოლოსკენ კაზემირო იდგა ბოლო დაცვის პოზიციაზე და სხვათაშორის რამოდენიმე მწვავე კონტრშეტევაც ჩაშალა , ერთ შემთხვევაში გაუმართლა კიდეც . ნუ გაიტანს კლუბი , უბრალოდ არც გაუშვას . სრული პიჟონიზმია ის რასაც რამოსი დღეს რეალში აკეთებს ! კაპიტანია ბოლოს და ბოლოს , არ ეკადრება...

ნუ რამოსი რო აჭრილია ორი აზრი არაა, არავინ დაობს მემგონი მაგაზე, ცენტრალური მცველის წინ გაქცევა ახალი ამბავი კიარაა, ცუდს ვერაფერს ვხედავ მე მაგაში, უბრალოდ პოზიციურად ცდება ხშირად :)

კაზემიროს რაც შეეხება მაგის პირდაპირი მოვალეობაა დააზღვიოს ნებისმიერი წინწასული მცველი :)) ფლანგელებსაც ეგ აზღვევს და ცენტრსაც :)

31

28 სექტემბერი 2018 17:30

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: RAMOS THE LEGEND
მეც მაგას ვამბობ, მეორეა რა თქმა უნფა, როცა წინ სამი მძორი დევს სამი ჩლუნგი, მიდის რამოსი, რადგან აქვს მაგის ერსტი ადგილი რო გაიტანოს და ულიდეროს გუნდს, რაც ბერჯერ გაუკეთებია, აბა ხო არ ეტყვის ბენზემას პირდაპირ სლე ხარო

სად ? სად გაიქცა წინ და გააკეთა რამე??? მე არ ვთვლი სტანდარტულებს და კუთხურებს. მაგ დროს ცენტრალური მცველი მუდამ მოწინააღმდეგის საჯარიმოშია მაგრამ , ბენზემას და ბეილს რომ ასწრებს წინ გაქცევას ცენტრალური მცველი, ეგ კარგი საქციელია? მაგიტომაც იყო რომ ამოგვტენა სევილიამ . რაც არ უნდა დააბრალო შეტევას და ამის სრული უფლებაც გაქვს, ეგ თამაში უფრო დაცვამ წააგო რეალის . 3 ბურთი აყლაპეს პირველ ტაიმში, ეგ რა შეტევის ბრალია?

32

28 სექტემბერი 2018 17:33

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: giohunter
კონკურტენტის გარეშე ნამდვილად არ არის ) უბრალოდ მის კონკურენტს , ზედაც არ უყურებს ლოპოტეგი . ვინიციუსზე მაქვს საუბარი... + ამას ასენსიო არც ითვლება ძირითადის ფეხბურთელად როცა ისკო ხოდზეა. მეთორმეტე ფეხბურთელია ასევთქვად , ზამენა..

ვინიციუსი სანამ კასტილიაში ჯაჰიდობს ასენსიოს კონკურენტად ვერ ჩავთვლი :)) ნუ ისკო პირდაპირი კონკურენტი არაა, მაგის გასაკეთებელს ისკო ვერგააკეთებს და პირიქით :)


ციტატა: giohunter
ბენზემას რომ ასწრებს წინ გაქცევას ცენტრალური მცველი, ეგ კარგი საქციელია?

კიი wink

33

28 სექტემბერი 2018 17:39

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
თავაშვებულობა სად ჩანს,პირველი გოლი დეტალურად რომ განვიხილოთ.კი ბატონო მარსელოს შეცდომაა ტექნიკური ხასიათის იყო რომელმაც უდიდესი გავლენა იქონია ამ გოლზე.მაგრამ დააკვირდით რამოსის პოზიციურ შეცდომასაც.დააკვირდით ვარანის და რამოსისს პოზიციებს,ასჰკარად ვარანზე მაგლა იყო აწეული რამოსი.9 ნომერს იყვანდა ვარანი,ვარანი არის უჭკვიანესი ბიჭი დაიხვეწა,1.შეცდომა როცა მეტოქე პრესინგს გეთამაშება და არის შანსი რომ ცენტრში ბურთი დაიკარგოსს ამ დროს დიდი შანსია პოზიცია დაკარგო რაც მოუვიდა რამოს,ვერც მარსელო დააზგვია და ვერც თავის პოზიცია ზე არ იდგაა,როცა ვარანი და ნაჩო აბსოლიტურად უკან იდგნენნ შენ რატომ არბიხარ ზევით,რამოსი იქცევა თხასავით გეუბნებით მას დაცვაში თამაში აღარ უნდა წინ უნდოდა გაქცევა დაა დაკარგა პოზიციააა,,პირველი გოლი ამ 2 კაცის სინდისზეაა,ვარანს ვერ დავადანაშაულებ მაქსიმალურად შეეცადაა შევიწროება მაგრამ ამ 2 ბეთოვლათის გამო მეტოქემ მიიღო რიცხობრივი უპირატესობა.2.მეორე გოლი.კუთხურზე ჩადის კაზემირო,რამოსი ვარანი როგორც წესიო,გადმოგდებულ ბურთზე იდგაა ნაჩო მოდრიჩი და მარსელო.ამ 3 კაცმა იმდენი ქნა გადმოგდებუკლ ბურთზეეე მეტოქეს კონტრიერიში საშვალება მისცა და იდეაში ბოლო მცველი ნაჩოო აბსოლიტურად მოწყდა ცენტრალურ ზონას,წესით იმ ადგილზე მარსელო უნდა ყოფილიყო და რას ვხედავთ მარსელოს ქმედებას იმის მაგივრად ნაჩო დააზღვიოს,მიძუნძულობს კაცს კარგავს რის შედეგადაც გაჩნდა უდიდესი დერრეფანიი.და მაინც ნავასის დარტყმის დროს კურტუას მოგერიების დროს მაინც გვქწონდა რიცხობრივი უპირატესობაა 4-3 ზე,მაგრამ ასენსიომ დაკარგა კაციი,რეალურად არცერთი არ იყვანდა კაცს მოდრიჩის გარდა რომელიც გაყვა თავის კაცს.3.გოლი. გადმიოგდებულ ბურთზე რატომღაც წავიდა მარსელო როცა იდეაში 3 ნახევრმცველი გვყავსსს და მისი პოზიციააა დან შემოიპარა ედერი,მაგრამმ რამოსი რის რამოსიაა პოზიიციური შეცდომა არ დაუშვასს ეს გოლიცც მთლიანად იუყოოო გუნდის არასწორი თავდაცვის ბრალი.ჩვენ გვაქ პრეტენზიააა რამეს მივაღწიოთ ,ესეთი დაცვისსს შემხედვარე დიდი ეჭვი მაქ რტამეს მივაღწიოთ,დიახ დაცვამმ აბსოლიტურად ამოაგდო გუნდიიიი როგორცც მენტალურად ფსიქოლოგიურად ასევე ტაქტიკურად,ესეთი ბარდაგიიი არ ხდება კოლექტივობის პირველობაზე და ეს რისი ბრალია?ყველა რომ წინ გარბის!!!
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

34

28 სექტემბერი 2018 17:45

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Special__One
ვინიციუსი სანამ კასტილიაში ჯაჰიდობს ასენსიოს კონკურენტად ვერ ჩავთვლი :)) ნუ ისკო პირდაპირი კონკურენტი არაა, მაგის გასაკეთებელს ისკო ვერგააკეთებს და პირიქით :)

პრე სეზონს უყურე რეალის თამაშებს შენ? მე ვერაფერი ვნახე ვინიციუსში ისეთი რომ ასე აიგნორებს მწვრთნელი . აშკარად ნიჭიერი ფეხბურთელია , მინიმუმ ბოლო 15 წუთი იმსახურებს სათამაშო დროს . ამ სიფრიფანა ვასკესს აღარ აჯობებს კაცო? )

ციტატა: FERNANDO_REDONDO
რამოსი იქცევა თხასავით

+1 მაგის და მარსელოს თამაში დაცვაში , ვერანაირ კრიტიკას ვერ უძლებს...

35

28 სექტემბერი 2018 17:46

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: giohunter
პრე სეზონს უყურე რეალის თამაშებს შენ?

მე კივნახე მარა ტიპს კასტილიაში ათამაშებენდა როგორ ჩავთვალო ასენსიოს კონკურენტად? :))

36

28 სექტემბერი 2018 17:48

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
თავაშვებულობა სად ჩანს,პირველი გოლი დეტალურად რომ განვიხილოთ.კი ბატონო მარსელოს შეცდომაა ტექნიკური ხასიათის იყო რომელმაც უდიდესი გავლენა იქონია ამ გოლზე.მაგრამ დააკვირდით რამოსის პოზიციურ შეცდომასაც.დააკვირდით ვარანის და რამოსისს პოზიციებს,ასჰკარად ვარანზე მაგლა იყო აწეული რამოსი.9 ნომერს იყვანდა ვარანი,ვარანი არის უჭკვიანესი ბიჭი დაიხვეწა,1.შეცდომა როცა მეტოქე პრესინგს გეთამაშება და არის შანსი რომ ცენტრში ბურთი დაიკარგოსს ამ დროს დიდი შანსია პოზიცია დაკარგო რაც მოუვიდა რამოს,ვერც მარსელო დააზგვია და ვერც თავის პოზიცია ზე არ იდგაა,როცა ვარანი და ნაჩო აბსოლიტურად უკან იდგნენნ შენ რატომ არბიხარ ზევით,რამოსი იქცევა თხასავით გეუბნებით მას დაცვაში თამაში აღარ უნდა წინ უნდოდა გაქცევა დაა დაკარგა პოზიციააა,,პირველი გოლი ამ 2 კაცის სინდისზეაა,ვარანს ვერ დავადანაშაულებ მაქსიმალურად შეეცადაა შევიწროება მაგრამ ამ 2 ბეთოვლათის გამო მეტოქემ მიიღო რიცხობრივი უპირატესობა.2.მეორე გოლი.კუთხურზე ჩადის კაზემირო,რამოსი ვარანი როგორც წესიო,გადმოგდებულ ბურთზე იდგაა ნაჩო მოდრიჩი და მარსელო.ამ 3 კაცმა იმდენი ქნა გადმოგდებუკლ ბურთზეეე მეტოქეს კონტრიერიში საშვალება მისცა და იდეაში ბოლო მცველი ნაჩოო აბსოლიტურად მოწყდა ცენტრალურ ზონას,წესით იმ ადგილზე მარსელო უნდა ყოფილიყო და რას ვხედავთ მარსელოს ქმედებას იმის მაგივრად ნაჩო დააზღვიოს,მიძუნძულობს კაცს კარგავს რის შედეგადაც გაჩნდა უდიდესი დერრეფანიი.და მაინც ნავასის დარტყმის დროს კურტუას მოგერიების დროს მაინც გვქწონდა რიცხობრივი უპირატესობაა 4-3 ზე,მაგრამ ასენსიომ დაკარგა კაციი,რეალურად არცერთი არ იყვანდა კაცს მოდრიჩის გარდა რომელიც გაყვა თავის კაცს.3.გოლი. გადმიოგდებულ ბურთზე რატომღაც წავიდა მარსელო როცა იდეაში 3 ნახევრმცველი გვყავსსს და მისი პოზიციააა დან შემოიპარა ედერი,მაგრამმ რამოსი რის რამოსიაა პოზიიციური შეცდომა არ დაუშვასს ეს გოლიცც მთლიანად იუყოოო გუნდის არასწორი თავდაცვის ბრალი.ჩვენ გვაქ პრეტენზიააა რამეს მივაღწიოთ ,ესეთი დაცვისსს შემხედვარე დიდი ეჭვი მაქ რტამეს მივაღწიოთ,დიახ დაცვამმ აბსოლიტურად ამოაგდო გუნდიიიი როგორცც მენტალურად ფსიქოლოგიურად ასევე ტაქტიკურად,ესეთი ბარდაგიიი არ ხდება კოლექტივობის პირველობაზე და ეს რისი ბრალია?ყველა რომ წინ გარბის!!!

100% ხარ ყველაფერში მაგრამ , ისიც ვაღიაროთ რომ წინა ხაზის იმპოტენციაც , ვერანაირ კრიტიკას ვერ უძლებს !

37

28 სექტემბერი 2018 17:51

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
სილვა: ვინც ფიქრობს რომ რონალდუს გარეშე უკეთესები შეიძლება იყვნენ, უბრალოდ მიეცით მათ საშუალება ოცნება გააგრძელონ.

38

28 სექტემბერი 2018 17:53

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Special__One
მე კივნახე მარა ტიპს კასტილიაში ათამაშებენდა როგორ ჩავთვალო ასენსიოს კონკურენტად? :))

კასტილიაში რა , სევილიასთან განაცხადში ყავდა , ასევე ლიგაზე . უბრალოდ არ ენდობა.... მე კიდევ მაგ ლოპოტეგის არ ვენდობი :D ანუ იმის თქმა მინდა რომ , კი ახალგაზრდაა და ცოტა ადრეა მისთვის პირველი გუნდი რეალის მაგრამ , როდესაც გუნდი თუნდაც 3:0 აგებს , ვასკესის შემოყვანას , შემოიყვანე დალოცვილი რა. რამხელა გამოცდილებას ღებულობს მასეთ თამაშებში ახალგაზრდა ტალანტი? ჩემი აზრით უდიდესს. რომელი ისპალნიტელი ვასკესია , 3:0 ვასკესი რომ შემოიყვანა? ეს ყველაფერი ნაჩოს მოხსნით შეიძლება გაამართლო , ვინაიდან ვასკესში რასაც ვაფასებ ეს ჟილკია და ბოლომდე მებრძოლი ბიჭია , არ აქვს მნიშვენელი გამოსდის ეს თუ არა მაგრამ , ეგ არ არის ის ფეხბურთელი რომელიც 3:0-ზე უნდა შემოიყვანო.. არც კი ცდილობს რომ პატარა შანსი მისცეს მაგ ვინიციუსს , მაგიტომაც არ და ვერ იქნება ასენსიოს კონკურენტი .

39

28 სექტემბერი 2018 17:57

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: Special__One
ცენტრალური მცველი როცა წინ გარბის, ორი ვარიანტია - ან გუნდს კომფორტული ანგარიშით მიყავს თამაში, ან შემტევები არიან უნიათოები :) რეალის შემთხვევაში რომელი ვარიანტია ადვილი გამოსაცნობია :))

0-0 ზე რომ გარბიხარ წინ ამას გამართლება აქ?რომელი შეტევის პოტენციაზე საუბრობ ჩემპიონთა ლიგის ფინალი პირადად რომ მოიგეს??არ იცოდე მაინც ამ ფეხბურთელების შესაძლებლობები მაგრამმმ ისიცაა ნახევარდაცვამ ვერ ითამაშა ისეთი დომინანტი ფეხბურთი როგორც შჩვევიათ.

ციტატა: giohunter
100% ხარ ყველაფერში მაგრამ , ისიც ვაღიაროთ რომ წინა ხაზის იმპოტენციაც , ვერანაირ კრიტიკას ვერ უძლებს !

გეთანხმები მაგრამ შემტევების კარგი თამაში დამოკიდებულიაა ნახევარდაცვის ტრიო რამდენად დომინანტიააა .სევილიასთან ამის ნაპერწკალიც არ იყო,პირადად ბანეგამ გვათრიააა .ეს ბეილი და ბენზემა არაა მარადონაა მთელი სევილია მოატყუონნ,.მატ შწირდებათ კაერგი ნახევარმცველები რომლებიც გააზრებულ პასებს დაარიგებენ.


დააკვირდი გიოო ბეილიც და ბენზემაც სად იღებდნენ ბურთს,.თავიანთ ნახევრიდან ხშირად.დაცვა კი იყოოო მინუს უსასრულობა მაგრამ ნახევარდაცვამაც ძაან ჩაისვარაა და მთლიანობაში გუნდმააა მოპკლედ
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

40

28 სექტემბერი 2018 17:58

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: giohunter
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ლოპოტეგის ფილოსოფია არანკლებ სანახაობრივია.ტაქტიკური თვალსაზრისით შეკითხვები არარსებობს.აპრობლემა უფრო მენტალური სახისააა,მას არ აქ ავტორიტეტი(რატომღაც).ის არის რბილი .ის ვერ აკონტროლებსს შემადგენლობას,ის ვერ ეუბნებაა ფეხბურთელებს ფეხბურთი ითამაშონნ,ერთიაა რისთვის მოამზადებ მეორეე რას გიკეთებენ.ის რაც ხდება არისსს განუკითხაობა,ეს არაა ფეხბურთი რასაც რეალი თამაშობს,ეზოში რომაა ჰაა გავიყოთ მიუგდო ბურთი ეგ თემააა.სამწუხაროდ ამ კაცს არ აქქ ესეთი დონეზე გამოცდილება.

ზიდანთან შედარებით როგორც ცა და დედამიწაა ავტორიტეტის მხრივ და ეს ბუნებრივიცაა . აი ზიდანის რეალიც არაერთხელ მახსოვს ეგე აბდაუბდა პირველი ტაიმი უთამაშია მაგრამ მერე გასახდელში რომ ჩაუტარებდა მასტერკლასებს და მოიყვანდა დუხზე გუნდს , სულ სხვა რეალი გამოდიოდა მეორე ნახევარში. ლოპოტეგის შემთხვევაში კი , 3 : 0 წაგებული პირველი ტაიმის მერე , უარესი მეორე ტაიმი აჩვენა გუნდმა...

100% ზუსტად ეგრე იყო ხოლმე

41

28 სექტემბერი 2018 18:01

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
გეთანხმები მაგრამ შემტევების კარგი თამაში დამოკიდებულიაა ნახევარდაცვის ტრიო რამდენად დომინანტიააა .სევილიასთან ამის ნაპერწკალიც არ იყო,პირადად ბანეგამ გვათრიააა .ეს ბეილი და ბენზემა არაა მარადონაა მთელი სევილია მოატყუონნ,.მატ შწირდებათ კაერგი ნახევარმცველები რომლებიც გააზრებულ პასებს დაარიგებენ.

მარტო ნახევარდაცვა ვერაფერს იზამს თუ დაცვამაც არ შეუწყო ხელი . მითუმეტეს რეალის ნახევარდაცვა შენც მშვენივრად იცი რომ , მცველებთან ერთად ქმნის რითმს . ისიც არ დაგავიწყდეს რომ გუნდმა პირველ ტაიმში 3 გოლი გაუშვა ! ფსიქოლოგიური მომენტიცაა მანდ . + 1 გოლი მოდრიჩს არ ჩაუთვალეს (სამართლიანად) და ბეილმაც ვერ შეაგდო 1X1-ზე . არ გაგვიმართლა ცოტათი მაგრამ , რაც არ უნდა იყოს , დამსახურებულად აიღო სევილიამ 3 ქულა . ჩვენზე მომზადებულები იყვნენ მაგ თამაშისთვის.

42

28 სექტემბერი 2018 18:02

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: Special__One
კაზემიროს რაც შეეხება მაგის პირდაპირი მოვალეობაა დააზღვიოს ნებისმიერი წინწასული მცველი :)) ფლანგელებსაც ეგ აზღვევს და ცენტრსაც :)

პირველლ 2 გოლში არაფერ კავშირშია კაზემირო,კონტრიერიშის შედეგად მივიღათ სადაც წამ,ებში გაკეთდა ყველაფერი.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

43

28 სექტემბერი 2018 18:03

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
3-0 ზე რო სებალოსი შემოგყავს რაღაზე უნდა ილაპარაკო, სებალოსის შეყვარებულია კლოპოტეგი, ამ შემადგენლობას ბევრად მეტი შეუძლიაა ვიიდრე ეხლა თამაშობს

44

28 სექტემბერი 2018 18:05

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: giohunter
მარტო ნახევარდაცვა ვერაფერს იზამს თუ დაცვამაც არ შეუწყო ხელი . მითუმეტეს რეალის ნახევარდაცვა შენც მშვენივრად იცი რომ , მცველებთან ერთად ქმნის რითმს . ისიც არ დაგავიწყდეს რომ გუნდმა პირველ ტაიმში 3 გოლი გაუშვა ! ფსიქოლოგიური მომენტიცაა მანდ . + 1 გოლი მოდრიჩს არ ჩაუთვალეს (სამართლიანად) და ბეილმაც ვერ შეაგდო 1X1-ზე . არ გაგვიმართლა ცოტათი მაგრამ , რაც არ უნდა იყოს , დამსახურებულად აიღო სევილიამ 3 ქულა . ჩვენზე მომზადებულები იყვნენ მაგ თამაშისთვის.

გეთანხმები,აქ იყოო ყველაა რგოლში ჩავარდნაა და არ იყოო კავშირიი და ჰარმონიაა.ატლეტიკოსთან საერთOდ უნდა გაუჭირდეთ ამათ წესით რავიცი.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

45

28 სექტემბერი 2018 18:05

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ლოპოტეგი ეს ნახევარდაცვასაც ვერ იყენებს სწორად. კროსი არ მომწონს ვაფშეემ არადა ზიზუს დროს კარგი იყოო. ერთი კაზე და ვარანია ვინც თავის საქმეს აკეთებენ. ზოგს კი თავის საქმე ჰკიდიაა . ყვირის ლოპოტეგი და ყველას კიდია ესეც მინუსი. ასევე კიდევ ცვლილებებს ვერ აკეთებს ლოპო. ტიპს დამუღამებული მაქვს სება ვასკეზი მარიანო უეჭ უნდა შემოიყვანოს. ბენზემა და მოდრიჩი კი უეჭ სკამზე მერე. ზიდანი იმაში იყო გენიალური არანორმალურ გიჟურ ცვლილებებს გააკეთებდა და მერე ეს ცვლილება ამართლე და

46

28 სექტემბერი 2018 18:06

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: RONALDO DE LIMA
3-0 ზე რო სებალოსი შემოგყავს რაღაზე უნდა ილაპარაკო, სებალოსის შეყვარებულია კლოპოტეგი, ამ შემადგენლობას ბევრად მეტი შეუძლიაა ვიიდრე ეხლა თამაშობს

აი აი ზუსტად . მოხსნა მოდრიჩი რომელიც ერთ ერთი ყველაზე აქტიური იყო და შემოიყვანა იმპოტენტი სებალიოსი რომელსაც პირადად მე ილარომენდის ვადარებ . ტიპს წინ წასვლა ეშინია , მიიღებს ბურთს და ეგრევე უკან იყურება და უკან აკეთებს პასს. არ არის ეგ რეალის დონე ან შეიძლება ამპლუის ფეხბურთელი ...

47

28 სექტემბერი 2018 18:07

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
რონალდო არაა და შეტევაში რომ ჭირს არ მიკვირს. როცა იყო მაშინაც კი საჭიროებდა შემტევი. მაგრამ ახლა რეალს ისეთი შემადგენლობა ჰყავს მის გარეშე 3-0 არ უნდა აგებდეს პირველ ტაიმში . აი წესიერი ავტორიტეტი მწვრთნელი უნდათ და დალაგდება ყველაფერი. თორე ეს ისეთი სასტავია ლა ლიგას თავისუფლად უნდა დებდნენ

48

28 სექტემბერი 2018 18:07

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
გეთანხმები,აქ იყოო ყველაა რგოლში ჩავარდნაა და არ იყოო კავშირიი და ჰარმონიაა.ატლეტიკოსთან საერთOდ უნდა გაუჭირდეთ ამათ წესით რავიცი.

დაახურდავებს ატლეტიკო რეალს ბერნაბეუზე . აი ნახავ !

49

28 სექტემბერი 2018 18:07

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: Heisenberg
ლოპოტეგი ეს ნახევარდაცვასაც ვერ იყენებს სწორად. კროსი არ მომწონს ვაფშეემ არადა ზიზუს დროს კარგი იყოო. ერთი კაზე და ვარანია ვინც თავის საქმეს აკეთებენ. ზოგს კი თავის საქმე ჰკიდიაა . ყვირის ლოპოტეგი და ყველას კიდია ესეც მინუსი. ასევე კიდევ ცვლილებებს ვერ აკეთებს ლოპო. ტიპს დამუღამებული მაქვს სება ვასკეზი მარიანო უეჭ უნდა შემოიყვანოს. ბენზემა და მოდრიჩი კი უეჭ სკამზე მერე. ზიდანი იმაში იყო გენიალური არანორმალურ გიჟურ ცვლილებებს გააკეთებდა და მერე ეს ცვლილება ამართლე და

ვასკესის ინტერვიუ გამახსენდა ჩვენ ზიზუ გამო ვთამაშობთოო,ცვლილებების გამოცნობა სწორი ხარ დამატეე ეს ცვლილებაზე შემოსული კაცი რამხელა მოტივაციით თამაშობდა
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

50

28 სექტემბერი 2018 18:08

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ამ სებალიოს ან სწორად ვერ იყენებენ ან მართლა უნიჭოაა. რავი მგონი უნიჭოაა და ზიდანიც არ ათამაშებდა ამიტომ

51

28 სექტემბერი 2018 18:09

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
რა მაგრად მინდოდა ვენგერი მაგრამ............ოცნება ოცნებად დამრჩება
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

52

28 სექტემბერი 2018 18:09

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
პოჩეტინო მინდა რეალის მწვრთნელად და პრეზიდენტად რაულ გონსალესი . გუტის მოსვლას , არც მე ვემხრობი ...

53

28 სექტემბერი 2018 18:11

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: Heisenberg
ლოპოტეგი ეს ნახევარდაცვასაც ვერ იყენებს სწორად. კროსი არ მომწონს ვაფშეემ არადა ზიზუს დროს კარგი იყოო. ერთი კაზე და ვარანია ვინც თავის საქმეს აკეთებენ. ზოგს კი თავის საქმე ჰკიდიაა . ყვირის ლოპოტეგი და ყველას კიდია ესეც მინუსი. ასევე კიდევ ცვლილებებს ვერ აკეთებს ლოპო. ტიპს დამუღამებული მაქვს სება ვასკეზი მარიანო უეჭ უნდა შემოიყვანოს. ბენზემა და მოდრიჩი კი უეჭ სკამზე მერე. ზიდანი იმაში იყო გენიალური არანორმალურ გიჟურ ცვლილებებს გააკეთებდა და მერე ეს ცვლილება ამართლე და

ვასკესის ინტერვიუ გამახსენდა ჩვენ ზიზუ გამო ვთამაშობთოო,ცვლილებების გამოცნობა სწორი ხარ დამატეე ეს ცვლილებაზე შემოსული კაცი რამხელა მოტივაციით თამაშობდა

ყოველთვის გარდამტეხი იყო და მახსოვს რამდენი თამაში მოგვაგებინა ცვლილებაზე შემოსულმა ფეხბურთელმა. ახლა ცვლილება რომ კეთდება აი აზრი არ აქ უფრო სუსტდება გუნდი 😂 ვასკეზს ვერაფერს ვატყობ ვერც სხვებს . ვინიციუსის დაჩაგრეს . ეგ აქ როგორ განვითარდება არ ვიცი

54

28 სექტემბერი 2018 18:12

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ამ არსენ ვენგერზე გაქვთ აქ ბევრს ჩაკეტილ გადაკეტილი მაგრამ , რავიცი აბა... გამოცდილია ვაღიარებ , თან რეალის სტილთან ახლოსაა არსენალის სტილი მაგრამ , მაინც ძველი პაკალენიაა...

ციტატა: Heisenberg
ამ სებალიოს ან სწორად ვერ იყენებენ ან მართლა უნიჭოაა. რავი მგონი უნიჭოაა და ზიდანიც არ ათამაშებდა ამიტომ

უნიჭო ? რავიცი აბა . უფრო რეალის სტილის ფეხბურთელი არ არის . აი ბარსაში მგონია უფრო გაქაჩავდა ეგ . ტიკი ტაკას უფრო მოერგებოდა.

55

28 სექტემბერი 2018 18:13

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
აი სიამოვნებით ვიხილავდი ლიოვს. ისეთი გვინდა ვისაც არ გაუჭირდება ლიდერის სკამზე დასმაც . მე თუ მკითხავ განახლებაც კი საჭიროაა სასტავში. ნუ ყველაფერი მოიგეს და აღარაა ისეთი მოტივაცია. აი ლა ლიგის თამაშებზე ეტყობათ აი დადიან სულ . სევილიასთან მონდომენაც კო არ ჩანდა ისე სუსტად თამაშობდნენ

56

28 სექტემბერი 2018 18:13

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: giohunter
ციტატა: RONALDO DE LIMA
3-0 ზე რო სებალოსი შემოგყავს რაღაზე უნდა ილაპარაკო, სებალოსის შეყვარებულია კლოპოტეგი, ამ შემადგენლობას ბევრად მეტი შეუძლიაა ვიიდრე ეხლა თამაშობს

აი აი ზუსტად . მოხსნა მოდრიჩი რომელიც ერთ ერთი ყველაზე აქტიური იყო და შემოიყვანა იმპოტენტი სებალიოსი რომელსაც პირადად მე ილარომენდის ვადარებ . ტიპს წინ წასვლა ეშინია , მიიღებს ბურთს და ეგრევე უკან იყურება და უკან აკეთებს პასს. არ არის ეგ რეალის დონე ან შეიძლება ამპლუის ფეხბურთელი ...

სებალოსი შემოიყვანა და ვინიციუსი დატოვა სკამზე, ერთადერთი იმიტო რო ესპანელია სებალოსი :დ მაინც ვერ გავიგე მანდ სებალოსის სემოსვლით რა გათვლა ქოონდა მოდრიჩი რაც არ უნდა თამაშს აგდებდეს მაინც სებალოსი მაგის ფეხის ფრჩხილადაც არ ღირს

57

28 სექტემბერი 2018 18:13

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
რა მაგრად მინდოდა ვენგერი მაგრამ............ოცნება ოცნებად დამრჩება

+111 მეც მინდოდა მაგის მოსვლა. ძან ლამაზაად ათამაშებდა გუნდს და ამასთანავე შედეგსაც დადებდა :)

58

28 სექტემბერი 2018 18:15

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
რა მაგრად მინდოდა ვენგერი მაგრამ............ოცნება ოცნებად დამრჩება

ვინც არ უნდა მოვიდეს ზიდანის მსგავსად ამ კლუბს ვერავინ მოერგება დღესდღეობით, მთელი საიტი რო ზიდანის ოჯახის ტრიალში იყო ხოლმე ეხლა ვნახოთ სეზონის ბოლოს როგორი კმაყოფილები იქნებიან

59

28 სექტემბერი 2018 18:17

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: RONALDO DE LIMA
სებალოსი შემოიყვანა და ვინიციუსი დატოვა სკამზე, ერთადერთი იმიტო რო ესპანელია სებალოსი :დ მაინც ვერ გავიგე მანდ სებალოსის სემოსვლით რა გათვლა ქოონდა მოდრიჩი რაც არ უნდა თამაშს აგდებდეს მაინც სებალოსი მაგის ფეხის ფრჩხილადაც არ ღირს

აუცილებლად ! მოდრიჩმა სულ აარაფერი რომ არ ქნას მთელი 2 ტაიმი , ერთ ისეთ პასს გააკეთებს რომ საერთოდ არ გახსოვს მისი ცუდი თამაში . მაგრამ აღსანიშნია კროოსის და მოდრიჩის რეგრესი მსოფლიოს მერე . გადაღლილები არიან თუ ნაკლებად მოტივირებული , ზიდანის დროს სულ სხვა დონეს აჩვენებდნენ .

ციტატა: RONALDO DE LIMA
ვინც არ უნდა მოვიდეს ზიდანის მსგავსად ამ კლუბს ვერავინ მოერგება დღესდღეობით, მთელი საიტი რო ზიდანის ოჯახის ტრიალში იყო ხოლმე ეხლა ვნახოთ სეზონის ბოლოს როგორი კმაყოფილები იქნებიან

ორჯერ ვაგინე ზიდანს სულ . კოპა დელ რეიზე რაც გააკეთა და რეალიდან რომ წავიდა )

60

28 სექტემბერი 2018 18:18

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მოდრიჩი გადაღლილი მგონია. და სჯობს დაასვენონ. ასაკშიცაა თან ყველაზე მეტი ითამაშაა. კროსიი მგონი არ ერგება ამ სტილს და ამის გამო ხდება მისი ცუდი თამაშიი.

61

28 სექტემბერი 2018 18:20

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
სალამი ხალხო :)

62

28 სექტემბერი 2018 18:20

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: giohunter
ციტატა: RONALDO DE LIMA
სებალოსი შემოიყვანა და ვინიციუსი დატოვა სკამზე, ერთადერთი იმიტო რო ესპანელია სებალოსი :დ მაინც ვერ გავიგე მანდ სებალოსის სემოსვლით რა გათვლა ქოონდა მოდრიჩი რაც არ უნდა თამაშს აგდებდეს მაინც სებალოსი მაგის ფეხის ფრჩხილადაც არ ღირს

აუცილებლად ! მოდრიჩმა სულ აარაფერი რომ არ ქნას მთელი 2 ტაიმი , ერთ ისეთ პასს გააკეთებს რომ საერთოდ არ გახსოვს მისი ცუდი თამაში . მაგრამ აღსანიშნია კროოსის და მოდრიჩის რეგრესი მსოფლიოს მერე . გადაღლილები არიან თუ ნაკლებად მოტივირებული , ზიდანის დროს სულ სხვა დონეს აჩვენებდნენ .

ციტატა: RONALDO DE LIMA
ვინც არ უნდა მოვიდეს ზიდანის მსგავსად ამ კლუბს ვერავინ მოერგება დღესდღეობით, მთელი საიტი რო ზიდანის ოჯახის ტრიალში იყო ხოლმე ეხლა ვნახოთ სეზონის ბოლოს როგორი კმაყოფილები იქნებიან

ორჯერ ვაგინე ზიდანს სულ . კოპა დელ რეიზე რაც გააკეთა და რეალიდან რომ წავიდა )

ყველაზე სასაცილო ისაა სებალოსი კოვაჩიჩზე ნიჭიერი რო გონიათ :დ ან ეროვნებას რატო აქცევენ ყურადღებას რეალს რო ესეთი ისტორია აქ უფრო მეტად უცხოელი ლეგიონერების დამსახურებაა ვიდრე თვითონ ესპანელების, და სებალოსი კოვაჩიჩს მარტო იმიტო ურჩევნიათ რო კოვაჩიჩი ესპანელი არაა:(

63

28 სექტემბერი 2018 18:25

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: LiZi ♠
სალამი ხალხო :)

გამარჯობა laughing

ციტატა: RONALDO DE LIMA
ყველაზე სასაცილო ისაა სებალოსი კოვაჩიჩზე ნიჭიერი რო გონიათ :დ ან ეროვნებას რატო აქცევენ ყურადღებას რეალს რო ესეთი ისტორია აქ უფრო მეტად უცხოელი ლეგიონერების დამსახურებაა ვიდრე თვითონ ესპანელების, და სებალოსი კოვაჩიჩს მარტო იმიტო ურჩევნიათ რო კოვაჩიჩი ესპანელი არაა:(

კოვა იდეალური შემცვლელი იყო ცენტრში . მინიმუმ , აი მინიმუმ მაგაზე უნდა ეზრუნა პერესს , თუ მბაპე და აზარი არ მოყავდა წინ , ის მაინც უნდა გაეაზრებინა რომ , კაზემიროს ალტერნატივა კოვაჩიჩის წასვლის მერე გუნდს არ ყავდა . სებალიოსი არც არის ჩამშლელი . არც ლიორენტეა ასევთქვათ სუფთა ჩამშლელი . ერთი სიტყვით , კაზემირომ კარგად ითამაშებს თუ ცუდათ , უნდა ვილოცოთ რომ ტრამვა არ აირტყას თორე , აი მაგის მერე რა ეშველება რეალს ნამდვილად არ ვიცი .

64

28 სექტემბერი 2018 18:31

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: giohunter
გამარჯობა

როგორ ხარ?
სევილიასთან როივაჭკაცეს მაგის მერე არ შემოვსულვარ მგონი :დ არც მეცალა

65

28 სექტემბერი 2018 18:36

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: LiZi ♠
როგორ ხარ?
სევილიასთან როივაჭკაცეს მაგის მერე არ შემოვსულვარ მგონი :დ არც მეცალა

სევილია წარსულია, მომავალზე ვიფიქროთ. კარგად ვარ , თავად?

66

28 სექტემბერი 2018 18:48

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: giohunter
ციტატა: LiZi ♠
როგორ ხარ?
სევილიასთან როივაჭკაცეს მაგის მერე არ შემოვსულვარ მგონი :დ არც მეცალა

სევილია წარსულია, მომავალზე ვიფიქროთ. კარგად ვარ , თავად?

მეც კარგად . არამგონია მომავალშიც კარგი ბედი გვეწიოს ატლეტიკოსთან :დ

67

28 სექტემბერი 2018 18:50

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: LiZi ♠
მეც კარგად . არამგონია მომავალშიც კარგი ბედი გვეწიოს ატლეტიკოსთან :დ

მე პესიმისტი ვარ ჯანდაბას მაგრამ , შენ რა დაგემართა გოგო? სა არის შენი ოპტიმიზმი? :D

68

28 სექტემბერი 2018 18:53

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: giohunter
ციტატა: LiZi ♠
მეც კარგად . არამგონია მომავალშიც კარგი ბედი გვეწიოს ატლეტიკოსთან :დ

მე პესიმისტი ვარ ჯანდაბას მაგრამ , შენ რა დაგემართა გოგო? სა არის შენი ოპტიმიზმი? :D

ვერნახე სევილიასთან რაუქნეს ჩემს ოპტიმიზმს? :დ რა ნამუსით ვთქვა ახლა ატლეტიკოს ვუგებთქო? :დდ

69

28 სექტემბერი 2018 19:00

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: LiZi ♠
ვერნახე სევილიასთან რაუქნეს ჩემს ოპტიმიზმს? :დ რა ნამუსით ვთქვა ახლა ატლეტიკოს ვუგებთქო? :დდ

გაგახსენებ წინა სეზონის ზიდანის რეალს . უსაზიზღრესი სტარტი ქონდა კლუბს მაგრამ ბოლოს კი დააგვირგვინა .

70

28 სექტემბერი 2018 19:02

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1006
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
თავაშვებულობა სად ჩანს,პირველი გოლი დეტალურად რომ განვიხილოთ.კი ბატონო მარსელოს შეცდომაა ტექნიკური ხასიათის იყო რომელმაც უდიდესი გავლენა იქონია ამ გოლზე.მაგრამ დააკვირდით რამოსის პოზიციურ შეცდომასაც.დააკვირდით ვარანის და რამოსისს პოზიციებს,ასჰკარად ვარანზე მაგლა იყო აწეული რამოსი.9 ნომერს იყვანდა ვარანი,ვარანი არის უჭკვიანესი ბიჭი დაიხვეწა,1.შეცდომა როცა მეტოქე პრესინგს გეთამაშება და არის შანსი რომ ცენტრში ბურთი დაიკარგოსს ამ დროს დიდი შანსია პოზიცია დაკარგო რაც მოუვიდა რამოს,ვერც მარსელო დააზგვია და ვერც თავის პოზიცია ზე არ იდგაა,როცა ვარანი და ნაჩო აბსოლიტურად უკან იდგნენნ შენ რატომ არბიხარ ზევით,რამოსი იქცევა თხასავით გეუბნებით მას დაცვაში თამაში აღარ უნდა წინ უნდოდა გაქცევა დაა დაკარგა პოზიციააა,,პირველი გოლი ამ 2 კაცის სინდისზეაა,ვარანს ვერ დავადანაშაულებ მაქსიმალურად შეეცადაა შევიწროება მაგრამ ამ 2 ბეთოვლათის გამო მეტოქემ მიიღო რიცხობრივი უპირატესობა.2.მეორე გოლი.კუთხურზე ჩადის კაზემირო,რამოსი ვარანი როგორც წესიო,გადმოგდებულ ბურთზე იდგაა ნაჩო მოდრიჩი და მარსელო.ამ 3 კაცმა იმდენი ქნა გადმოგდებუკლ ბურთზეეე მეტოქეს კონტრიერიში საშვალება მისცა და იდეაში ბოლო მცველი ნაჩოო აბსოლიტურად მოწყდა ცენტრალურ ზონას,წესით იმ ადგილზე მარსელო უნდა ყოფილიყო და რას ვხედავთ მარსელოს ქმედებას იმის მაგივრად ნაჩო დააზღვიოს,მიძუნძულობს კაცს კარგავს რის შედეგადაც გაჩნდა უდიდესი დერრეფანიი.და მაინც ნავასის დარტყმის დროს კურტუას მოგერიების დროს მაინც გვქწონდა რიცხობრივი უპირატესობაა 4-3 ზე,მაგრამ ასენსიომ დაკარგა კაციი,რეალურად არცერთი არ იყვანდა კაცს მოდრიჩის გარდა რომელიც გაყვა თავის კაცს.3.გოლი. გადმიოგდებულ ბურთზე რატომღაც წავიდა მარსელო როცა იდეაში 3 ნახევრმცველი გვყავსსს და მისი პოზიციააა დან შემოიპარა ედერი,მაგრამმ რამოსი რის რამოსიაა პოზიიციური შეცდომა არ დაუშვასს ეს გოლიცც მთლიანად იუყოოო გუნდის არასწორი თავდაცვის ბრალი.ჩვენ გვაქ პრეტენზიააა რამეს მივაღწიოთ ,ესეთი დაცვისსს შემხედვარე დიდი ეჭვი მაქ რტამეს მივაღწიოთ,დიახ დაცვამმ აბსოლიტურად ამოაგდო გუნდიიიი როგორცც მენტალურად ფსიქოლოგიურად ასევე ტაქტიკურად,ესეთი ბარდაგიიი არ ხდება კოლექტივობის პირველობაზე და ეს რისი ბრალია?ყველა რომ წინ გარბის!!!

მე რო ვამბობ რამოსი თხაობს მაგრად... ქაჯობს... იმენა თავზე აჯვამს უკვე ყველას და ტრაკში აქ ის სამკლაური გასაკეთებელი.... რამოსის და მარსელოს ბრალია 80% რაც ბურთი გადის რეალის კარში..... გამოხტება ეხლა რამოსის ფანი და მეტყვის მაგან მოგაგებიათ ის 2 ლიგაო.... მცველია ბლიად.... რა წინ გაქცევა რა საჯარიმოები და რა პენალტები.... შიგ ხოარ გაქ... ურტყამდეს მაინც ნორმალურად.... ვარანია ცოდო მაგ თხის ფონზე რო ჩანს ცუდად არადა ტიპი შეცდომას არ უშვებს გინდ პოზიციურად გინდ სისწრაფეში.... რო ედგა მსოფლიოზე უმტიტი გვერდით შევხედეთ კიდევაც რა დუეტი მივიღეთ! მოკლედ იწეთი ავტორიტეტია მოსაყვანი როგორც ზოზუ იყო... და ადგილზეა მოსასმელი რამოსი.....! არ ეგონოს ვინმემ ანტიფანი ვიყო, უბრალოდ რო ვუყურებ რანდენ შეცდომას უშვებს და რად უჯდება გუნდს მაგის ფართხუნი ნერვები მეშლება! რავიცი იმედია მარტო მე არ ვფიქრობ ასე

71

28 სექტემბერი 2018 19:03

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
კაცურატ რამე საიტი მიტხარიტ პესი ან ფიფა რო გადმოვიწერო რა

72

28 სექტემბერი 2018 19:06

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: giohunter
ციტატა: LiZi ♠
ვერნახე სევილიასთან რაუქნეს ჩემს ოპტიმიზმს? :დ რა ნამუსით ვთქვა ახლა ატლეტიკოს ვუგებთქო? :დდ

გაგახსენებ წინა სეზონის ზიდანის რეალს . უსაზიზღრესი სტარტი ქონდა კლუბს მაგრამ ბოლოს კი დააგვირგვინა .

ღმერთმა ქნას ეგრე იყოს წელსაც . მაგრამ რავიცი, რავიცი.

73

28 სექტემბერი 2018 19:11

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 150
თქვენი არვიცი მაგრამ მე მეიმედება ლოპედეგის აი სევილიასთან მატჩი მაგალითად კარგია იმისთვის რომ დაცვაში თამაში გამოასწოროს გუნდმა და იმედი მაქცს ეგრეც იქნება რაც შეეხება რამოს და მის თავზე აღებულებას ვეთანხმები ამ საიტის უმეტესი მომხმარებლის მოსაზრებას ბეილს უნდა დაუთმოს და უნდა აგრძნობინოს რომ გუნდისითვის იმაზე მნიშვნელოვანი ფიგურაა ვიდრე მას გონია smile

74

28 სექტემბერი 2018 19:18

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: -Alarcon
რაც შეეხება რამოს და მის თავზე აღებულებას ვეთანხმები ამ საიტის უმეტესი მომხმარებლის მოსაზრებას ბეილს უნდა დაუთმოს და უნდა აგრძნობინოს რომ გუნდისითვის იმაზე მნიშვნელოვანი ფიგურაა ვიდრე მას გონია

+1 პენალტები ან ბეილმა , ან ბენზემამ უნდა შეასრულონ . უფრო მეტ თავდაჯწერებულობას და მოტივაციას მისცემს ერთსაც და მეორესაც თუნდაც ეგ პენალტი . საერთოდ რამოსი რატომ არტყამს პენალტს , ან ბენზემა რატომ უნდა თხოვდეს რამოსს, პენალტი დამარტყმევინეო? ჯარიმებს რაც შეეხება , მე რომ მკითხოს ადამიანმა , ახლო მანძილებიდან მარცხენა ფლანგიდან სიკო უნდა არტყავდეს . რაც შეეხება მარჯვენა ფლანგს , ბეილი უალტერნატივოა ! არ შეიძლება ეგრე . ბეილს რამოსი ხომ უსაქმებს თავზე , ახლა მარიანომაც გაბედა . ის არ არის ამბიციური , კიდია . უთმობს მაგრამ ყველამ თავისი ადგილი და ამპლუა უნდა მოირგოს რეალში . სხვანაირად შორს ვერ გავფრინდებით , პრახადნოი დვორია.

75

28 სექტემბერი 2018 19:19

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3485
შემტევი უნდა მოგვეყვანა რა ნელ ნელა ვრწმუნდები ამაში და სეზონის მსვლელობისას უფრო მეტად გამყარდება ჩემი მოსაზრება.აზარი ან ლევანდოვსკი უნდა დაგვეთრია.

რონალდოს ჩანაცვლება რო შეუძლებელია ეგ ფაქტია მარა გაუშვა ისე რომ მის ადგილას არც არავინ დაიმატო ეს ცალკე ფენომენია.

ცალკე ეს მწვრთნელი რომელსაც დიდი გუნდი ჯერ არ გაუწვრთნია.პლიუს საერთოდ არ იცის როგორ მოხოდოს გუნდი.სად ზიდანი რო მოხოდავდა გუნდს და სად ლოპო.

ნუ ვნახოთ შეიძლება ყველაფერი გამოსწორდეს.მარა ნაკლებ სავარაუდოა ასე თუ გავაგრძელეთ რამე შეიცვალოს
-----------------------
ვენგერი 26 წელი = 0 ჩემპიონთა ლიგა
ფერგიუსონი 26 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
მოურინიო 17 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
გვარდიოლა 10 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა


ზიდანი 2.5 წელი 3 ჩემპიონთა ლიგა :)

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

რეკლამა

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 დოვბიკი 18
2 ბელინგემი 17
3 მაიორალი 15
4 ბუდიმირი 15

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 რეალი 6 6 0 0 18
2 ნაპოლი 6 3 1 2 10
3 ბრაგა 6 1 1 4 4
4 იუნიონ ბერლინი 6 0 2 4 2

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...

4-3-3
4-4-2
4-2-3-1



მთვლელები

საიტის არქივი:

აპრილი 2024 (294)
მარტი 2024 (335)
თებერვალი 2024 (456)
იანვარი 2024 (411)
დეკემბერი 2023 (372)
ნოემბერი 2023 (391)