ბენზემა:„ძალიან მომწონს ლოპეტეგის მიდგომა“

კარიმ ბენზემამ სამეფო კლუბის ოფიციალურ ვებ-გვერდს ინტერვიუ მისცა...


„მადრიდის „რეალი“ მსოფლიოში საუკეთესო კლუბია და ყოველწლიურად აცხადებს პრეტენზიას ისეთ ტიტულზე, როგორიც ჩემპიონთა ლიგაა. ჩვენთვის ამ გათამაშებას დიდი მნიშვნელობა აქვს.“

„ფავორიტის სტატუსით ყოველთვის ვსარგებლობდით და ასე იქნება მუდამ.“

„„რომასთან“ თამაში იოლი არ არის, მაგრამ საკუთარ კედლებში გამოვდივართ და ვალდებულნი ვართ, ტურნირი გამარჯვებით დავიწყოთ.“

„არასდროს დამავიწყდება პირველი დღე, რომელიც მადრიდში გავატარე. ჩემი ოცნების კლუბში მოვხვდი და შეგრძნებები მართლაც საოცარი იყო.“

„ლოპეტეგის მიდგომა ძალიან მომწონს და დარწმუნებული ვარ, საუკეთესო შედეგები გვექნება.“ dle 10.1

  • Hala
  • 17 სექტემბერი 2018
  • 2702
  • 28

1

17 სექტემბერი 2018 14:18

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1434
ვაი ვაი შე ბოთე შენა კარში დარტყმის როგო გეშინია შე არიფო ფორვარდს მაგის კომპლექსი ქონდეს არ მინახავს ამ სეზონში 10 გოლი იქნებ დააგროვით შენ და რამოსმა მამენტ რამოსთან ბრძოლა გაგიჭირდება

ან ამ ატლეტიკოსთან როგო დავთმეთ ტიტული მაგრა ნაწყენი ვარ რა წელს დიდ დიშლას მოიგებს რეალი მგონი უტიტულოდ დავრჩებით ნეტა ვცდებოდე

2

17 სექტემბერი 2018 14:30

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2626
მიდგომა კი არაა სამი ასოა ეგ ლოპეტეგი smile

3

17 სექტემბერი 2018 14:41

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1147
მაგის მიდგომა იმასავქენი, საშინელებას თამაშობს გუნდი, ბილბასთან ხო ზე სვარკა ითამაშა. ცოტა რთული თამაში და ეგრევე ასხამს
-----------------------
რონალდინიო: "ზიდანი იყო ერთადერთი ფეხბურთელი, რომელმაც ბრაზილიელები არაფრად ჩაგვთვალა." მესი-კარიერაში მხოლოდ ერთ ფეხბურთელს ვთხოვე მაისური, ზიდანს!

4

17 სექტემბერი 2018 14:43

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Amas ati weli realshi raunda tvalebi sad aqvs am xalxs amdeni super 9iania wadi vinme goleadori daitrie jer rauli gaagdes amis gamo mere iguani mere morata arada yvela jobda 40clis rauli upro bevrs gaitanda vidre es itans sezonshi

5

17 სექტემბერი 2018 14:44

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Axl
მიდგომა კი არაა სამი ასოა ეგ ლოპეტეგი smile

ლოპოტეგს ყოლოდა რონალდუ მორატა ხამესი ან კოვა და როგორ ფიქრობ ვერ მოიგებდა? გუნდს სკამი არყავს ელემენტარული რო შეტევა გააძლიერო. ერთრამეში შეცდა ლოპოტეგი რო ბენზემა დატოვა და მაიორალი არშემოიყვანა. და ეგრე რომც ექნა კაცმაარიცის რამოხდებოდა ან მოიგებდნენ ან არა....
ლოპოტეგი არაა მაგთამაშში მთავარი დამნაშავე. გუნდში რო ბრუციანი ბენზემაგყავს რამოგებაზე უნდა იფიქრო....

მარიანო კაცო რა მაიორალი :დ ფუი ეშმაკს

6

17 სექტემბერი 2018 14:44

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მგონია რომ დიდი დრო არ უდგა ლოპოტას😁

7

17 სექტემბერი 2018 14:46

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1147
ვინის გოლებს და მომენტებს ნახულობთ? დაფრინავს ბიჭი ძაან მონდომებულია, რა ,,ისთვის მოიყვანეს კასტილიაში რა უნდა. ან მარიანო რისთვის მოიყვანა, ბილბაოსთან აუცილებლად უნდა შემოაყვანა, იმედია რომათან ათამაშებს ორივეს.
-----------------------
რონალდინიო: "ზიდანი იყო ერთადერთი ფეხბურთელი, რომელმაც ბრაზილიელები არაფრად ჩაგვთვალა." მესი-კარიერაში მხოლოდ ერთ ფეხბურთელს ვთხოვე მაისური, ზიდანს!

8

17 სექტემბერი 2018 14:53

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: RAUL BLANCO
ვინის გოლებს და მომენტებს ნახულობთ? დაფრინავს ბიჭი ძაან მონდომებულია, რა ,,ისთვის მოიყვანეს კასტილიაში რა უნდა. ან მარიანო რისთვის მოიყვანა, ბილბაოსთან აუცილებლად უნდა შემოაყვანა, იმედია რომათან ათამაშებს ორივეს.

არ დაიჟერო . მე მგონია , კოპაზე ათამაშებს მხოლოდ მაგათ...

9

17 სექტემბერი 2018 14:57

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1147
ციტატა: giohunter
ციტატა: RAUL BLANCO
ვინის გოლებს და მომენტებს ნახულობთ? დაფრინავს ბიჭი ძაან მონდომებულია, რა ,,ისთვის მოიყვანეს კასტილიაში რა უნდა. ან მარიანო რისთვის მოიყვანა, ბილბაოსთან აუცილებლად უნდა შემოაყვანა, იმედია რომათან ათამაშებს ორივეს.

არ დაიჟერო . მე მგონია , კოპაზე ათამაშებს მხოლოდ მაგათ...

ხო და იანვარში გაქრება მადრიდიდან, მოვა გუტი ან რაული
-----------------------
რონალდინიო: "ზიდანი იყო ერთადერთი ფეხბურთელი, რომელმაც ბრაზილიელები არაფრად ჩაგვთვალა." მესი-კარიერაში მხოლოდ ერთ ფეხბურთელს ვთხოვე მაისური, ზიდანს!

10

17 სექტემბერი 2018 15:08

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ლოპოტეგის ბრალი არაა ყველაფერი. ისე კი დახვეწეს რაღაცეები უფრო კარგად კომბინირებენ მაგრამ კარში დარტყმა ნაკლებიაა . ვინიციუსმა და მარიანომ უნდა ითამაშონ. შეტევაში ახალი ვინმე გვინდა

11

17 სექტემბერი 2018 15:11

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2588
აუ აუ აუ ადმინ ადმინ... შემოგდებული სტატიაა ... ამოჭრიან ეხლა კომენტარებს wink

12

17 სექტემბერი 2018 15:30

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
icardi mainc gamoesyidat 100miliobad am chobanas yurebas

13

17 სექტემბერი 2018 15:36

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3486
ლოპოტეგის ბრალი არაა ის რო მოდრიჩი და ბეილი ძალიან დაღლილები იყვნენ და ვერაფერი ქნეს განსაკურთრებული.მოკლედ პესიმიზმის საფუძველი ჯერ არ გვაქვს.სულ უდანაკარგოდ ვერ წავიდოდით წინ მითუმეტეს ბიჭებმა ყველაფერი დადეს მოედანზე მარა ბილბაომ საოცრად ითამაშა.ბილბაოს ძალიან კარგმა თამაშმა განაპირობა რო დავკარგეთ ქულები თორე ჩვენც კარგად ვითამაშეთ.უბრალოდ ბოლო წლების საუკეთესო თამაში ჩაატარა ბილბაომ.
-----------------------
ვენგერი 26 წელი = 0 ჩემპიონთა ლიგა
ფერგიუსონი 26 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
მოურინიო 17 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
გვარდიოლა 10 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა


ზიდანი 2.5 წელი 3 ჩემპიონთა ლიგა :)

14

17 სექტემბერი 2018 16:35

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1147
ენრიკემაც ჩაუტარა რეალს, აქიდანაც ეხმარება ბარსელონას, გამოფინა მთელი მადრიდი ნაკრებში და ამოპიზდა რეალის სასტავი, იქით ალბას არ ათამაშებს, პიკე აღარ გდია ნაკრებში, მესის კიდია ნაკრები, კოუტინიო არიყო, სუარეზი არიყო, მადრიდისტებმა კიდე ფილტვი გამოიღეს ნაკრებებში, კაზემიროს მილიონი კილომეტრი ირბინა, ისკო, ასენსიო, რამოსი, სებალიოსი, კარვახალი, ბეილი, მოდრიჩი გამოფიტენ ყველა. ესეც არის მიზეზი, რეალი დაღლილი შეხვდა ბილბაოს, და ბარსელონა კიდე ლამაზად დასვენებული, სულ არ მიხარია რომ ამდენი მადიდისტაა ნაკრებში, ამოიპიზდებიან და მერე ენაგადმოგდებული ყრიან გუნდში, ერთი ის გამოსწორდა რომ პიკე გაეთრია ნაკრებიდა, მაგას ნაჩო შეცვლის

და თქვენ თუ რეალის ეს მარაზმი მოგეწონათ ბილბასოთან მე რავი რა, ეს იყო უსაშინლესი თამაში, გუნდს კარში დარტყმა არ ქონია 30 წუთამდე, სვარკა, აქ რა მოგეწონათ მე ვერ გამიგია, ბილბაომ რა ითამაშა კარგად? რეალმა ითამაშა ამაზრზენად, და ეს თამაში თუ მოგეწონათ იცოდეთ ასე მაქსიმუმ მესამეზე გავიდეს გუნდი
-----------------------
რონალდინიო: "ზიდანი იყო ერთადერთი ფეხბურთელი, რომელმაც ბრაზილიელები არაფრად ჩაგვთვალა." მესი-კარიერაში მხოლოდ ერთ ფეხბურთელს ვთხოვე მაისური, ზიდანს!

15

17 სექტემბერი 2018 16:54

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ერთ მომენტს გადააყოლესს დარტყმის მაგუივრად რომ პასი გააკეთა,რეალურად ბილბაოსთან ბენზემაა 100 პროცენტიანი მომენტი არ გაუფუჭებიაა,იყო ნახევრად მომენტები.არავინ თქვასს ის რომ გახსნა არ იცისს ,კონკრეტულ ფაქტებს მოგიყვანთ როცა პასი მისაცემი იყო და არ მიცეს სადაც უეჭველი გოლი გარდაუვალი იქნებოდაა.რა არის იცი,გუნდი თუ ვერ იგებს ყველაზე მეტად ამ კაცს ასხავენ და ესაა შერჩევითი სამართალი,ისე მძაფრად არავის ასხავთ აქ როგორც ამას თორემ კრიტიკა ყველამ უნდა მიიღოსს.რას უწუნებთ ვერ გავიგეე ძაან გიყვართ სტატისტიკების თვლა დაა ელემენტარული მათემატიკაა 5 ოფიციალურ მატჩში 5 გოლი.მგოლი ნორმალურიაა,,ბილბაოსთან გუნდმა ვერ ითამაშაა მთლიანად.დაანებეთ ერთი კაცის ამოჩემებას თავი.

დავდებ კონკრეტულ ფაქტებს სადაც ბენზემა გაიხსნა და ფაქტიურად ერთი ერთზე იყო.1.პირველ ტაიმში მარსელოს ფლანგიდან სივრცე გაჩნდა როცა ბეილმა ერთი მეტი შეეხო ბურთს არც გაუხედავს დაკარგა წამები,აბსოლიტურად მარტო იდგა ბენზემა მეკარესთანნ პირველ ძელთან ეპიცენტრში,გემახსოვრებათ ეგ მომენტი.2.ასენსიო სიღმიდან რომ შემოვიდა და ფლანგიდან შესულ ბენზემას აიგნორებს,ერთი ერთზე რჩებოდა,.3.მეორე ტაიმში კონტრიერიში როცა რიცხობრივი უპირატესობა გვქონდაა კროოსი იყო თუ კაზემირომ არ მიცა პასი ერთი ერთზე რჩებოდაა ,მიცა სხვაგან და მომენტმა დინამიკა დაკარგა.4.ასენსიო მარსელოს ფლანგიდან შემოდის და ცარიელში გახსნილ ბენზემას ბურთს არ აწვდის 4 მეტრაში ერთი ერთზე რჩებოდა და შეტენა მარსელოს რის შედეგადაც თამაშგარე დაფიქსირდა,მგონი ცოტა არაა კონკრეტული არგუმენტები მოგიყვანეთ,საუბარი იმაზე ვერ იხსნებაა სასაცილოდ მეჩვენება,მეტსაც ვიტყვი,მოკლე მონაკვეთში სასტარტო სისწრაფეში არის ძალიან ძლიერი.20 მეტრიანიი გარბენი არც ჭირდება,ბენზემა ვარდება კალაპოტიდან მაშინ როცა გუნდი არადინამიურად თამაშობს.და ბოლოს,სეზონის ბოლოს გაგესაუბრებით ყველას.ეხლა შეგიძლიათ რაც გინდათ ისაუბროთ,სეზონის ბოლოს მე ვილაპარაკებ.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

16

17 სექტემბერი 2018 16:59

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2626
ციტატა: BEQA MADRIDISTA
ლოპოტეგს ყოლოდა რონალდუ მორატა ხამესი ან კოვა და როგორ ფიქრობ ვერ მოიგებდა? გუნდს სკამი არყავს ელემენტარული რო შეტევა გააძლიერო. ერთრამეში შეცდა ლოპოტეგი რო ბენზემა დატოვა და მაიორალი არშემოიყვანა. და ეგრე რომც ექნა კაცმაარიცის რამოხდებოდა ან მოიგებდნენ ან არა....
ლოპოტეგი არაა მაგთამაშში მთავარი დამნაშავე. გუნდში რო ბრუციანი ბენზემაგყავს რამოგებაზე უნდა იფიქრო....

მარიანო კაცო რა მაიორალი :დ ფუი ეშმაკს

მორატა საერთოდ რა სახსენებელია, მაგას მარიანოს არც შევადარებ. და ვისი ბრალია თუ არა მაგ კაცისს რეალს თუნდაც სკამი რო არ ყავს? ხო დაარიგეს ფეხბურთელები ზოგი სად გაუშვეს ზოგი სად და რა გინდა თქვა მაგით პერესმა გაყიდა ეგ ხალხი და ლოპეტეგმა ჩათვალა რო ამ შემადგენლობითაც მიაღწევდა წარმატებას? თუ ასეა ზუსტადაც ის არის დამნაშავე და ვაბშე არაა ეს კაცი რეალისს სტილი რა. ზიდანს რო არ ემუშავა შეიძლებაა ცოტა ადრე სხვანაირად შეგვეფასებინა მაგრამ ზიზუს მერეე სუფთა მარაზმია.

ბენზემას რაც შეეხება, არ ღირს ამ თამაშის გამო მაგის გაკრიტიკება შეიძლება ხვალ მატჩის გმირი გახდეს და მერე ისევ შეუყვარდება ხალხს. ძალიან მალე ავიწყდება ბევრსს წინა თმაშებში რა უკეთებიაა და ჩასაფრებულები არიან მიზეზი მიეცეთ გადაუარონ მაგ ფეხბურთელს. მაგრამ მარიანოსთვის უნდა მიეცა შანსსი როცა ბენზემას არ მისდიოდა თამაში ამაზე ორი აზრი არააა და ესეც მაგ კაცის მინუსია.

17

17 სექტემბერი 2018 17:00

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: RAUL BLANCO
ენრიკემაც ჩაუტარა რეალს, აქიდანაც ეხმარება ბარსელონას, გამოფინა მთელი მადრიდი ნაკრებში და ამოპიზდა რეალის სასტავი, იქით ალბას არ ათამაშებს, პიკე აღარ გდია ნაკრებში, მესის კიდია ნაკრები, კოუტინიო არიყო, სუარეზი არიყო, მადრიდისტებმა კიდე ფილტვი გამოიღეს ნაკრებებში, კაზემიროს მილიონი კილომეტრი ირბინა, ისკო, ასენსიო, რამოსი, სებალიოსი, კარვახალი, ბეილი, მოდრიჩი გამოფიტენ ყველა. ესეც არის მიზეზი, რეალი დაღლილი შეხვდა ბილბაოს, და ბარსელონა კიდე ლამაზად დასვენებული, სულ არ მიხარია რომ ამდენი მადიდისტაა ნაკრებში, ამოიპიზდებიან და მერე ენაგადმოგდებული ყრიან გუნდში, ერთი ის გამოსწორდა რომ პიკე გაეთრია ნაკრებიდა, მაგას ნაჩო შეცვლის

და თქვენ თუ რეალის ეს მარაზმი მოგეწონათ ბილბასოთან მე რავი რა, ეს იყო უსაშინლესი თამაში, გუნდს კარში დარტყმა არ ქონია 30 წუთამდე, სვარკა, აქ რა მოგეწონათ მე ვერ გამიგია, ბილბაომ რა ითამაშა კარგად? რეალმა ითამაშა ამაზრზენად, და ეს თამაში თუ მოგეწონათ იცოდეთ ასე მაქსიმუმ მესამეზე გავიდეს გუნდი

რაც შეეხება შენნ რაც მომწერე რამოდენიმე დღის უკან,არ მეცალა,პირველი.არასოდეს მითქვამს რომ რამოსი მალდინის დონეაა,მე ვსაუბრობდი აბსოლიტურად სხვა ფეხბურთელთან იყო რამოსის შედარება თუ არ ვცდები პიკე მაგრამ იმაში დარწმუნებული ვარ რომ მალდინისთვის არ შემიდარებია,მალდინიმ თქვა ჩემი მემკვიდრე რამოსიაოო,ამას გავუსვი ხაზიი რომ მალდინის აღიარება მიიღოო და პიკეს დონის იგროკებს არ უნდა შეადარო.შენ თუ გინდა რამოსი ბარეზზე წინ დააყენე მაგრამ ეს სუბიექტურობა იქნება ვიდრე ობიექტურობა.ამიტომ როცა რაღაცას მაბრალებ არაა ლამაზი,რამოსს სხვა პონტში ვიცავდი სხვა მცველებს რომ ადარებდნენ მოქმედებს,არსად მითქვქამს რომ მალდინის დონეა.

ციტატა: Axl
ბენზემას რაც შეეხება, არ ღირს ამ თამაშის გამო მაგის გაკრიტიკება შეიძლება ხვალ მატჩის გმირი გახდეს და მერე ისევ შეუყვარდება ხალხს. ძალიან მალე ავიწყდება ბევრსს წინა თმაშებში რა უკეთებიაა და ჩასაფრებულები არიან მიზეზი მიეცეთ გადაუარონ მაგ ფეხბურთელს. მაგრამ მარიანოსთვის უნდა მიეცა შანსსი როცა ბენზემას არ მისდიოდა თამაში ამაზე ორი აზრი არააა და ესეც მაგ კაცის მინუსია.

გეთანხმები 1000000 +++
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

18

17 სექტემბერი 2018 17:05

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2626
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
გეთანხმები 1000000 +++

შენ რას ფიქრობ ლოპეტეგზე? ვცდილობ ამოვხსნა ვინარის რაუნდაა მაგრამ საჭირო დასკვნამდე ვერ მივდივარ ვერაფრით)))) ჯერჯერობით ორი რთული შეხვედრა ჩაატარა და ორივეში ჩაფლავდა შეიძლება ამის თქმა. ასეთი თამაშით ბარსელონასთან რა ელისს წარმოდგენაც არ მინდა.

19

17 სექტემბერი 2018 17:08

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ხო გამახსენდა რამოს,თემაა იყოო დღევანდელი ტოპ მცველებიდან საუკეთესო ვინ იყო და მივიჩნევდი რამოს,დიახ მიივიჩნევდი და არა ეხა მივიჩნევვვ,,მალდინი იმიტომ დაგამახსოვრდაა მალდინის სიტყვები არგუმენტად მოვიყვანო რამოსთან დაკავშირებით ,მალდინის აღიარება ბევრს ნიშნავსს,იმ დროოს რამოსიი დაცვით ფუნქციებში გაცილებით უკეთესი იყო,ფაქტია ეს კაცი უკლებსს,ფაქტია რამოსის გრეხებს ასუფთავებს ვარანი,ბევრ პოზიციურ შეცდომებს უშვებს უკვე,ლეგენდა არის მაგრამ მაგით არ უნდა გაპრავდეს მისი დღევანდელი ფორმა.ვიცავდი მაშინ როცა ვთვლიდი რომ საუკეთესო კონდიციებში იყო.

ციტატა: Axl
შენ რას ფიქრობ ლოპეტეგზე? ვცდილობ ამოვხსნა ვინარის რაუნდაა მაგრამ საჭირო დასკვნამდე ვერ მივდივარ ვერაფრით)))) ჯერჯერობით ორი რთული შეხვედრა ჩაატარა და ორივეში ჩაფლავდა შეიძლება ამის თქმა. ასეთი თამაშით ბარსელონასთან რა ელისს წარმოდგენაც არ მინდა.

მისი ფეხბურთისადმი მიდგომა სასიამოვნოა,თუმცა ამდენი შეცდომა სტარტზე ნამეტანია,საყრდენს ზიონაში ექსპერიმენტების ჩატარებამ მოიტანა ის რომ თამაში ვერ მოვიგეთ.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

20

17 სექტემბერი 2018 17:12

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1147
რედონდო არაფერს არ გაბრალებ, 2 წლის ბავშვი ხო არ ვარ კაცო, მეც მონაწილეობდი მაგ თემაში, აგერ რონალდინიო, და მახსოვს ზუსტად რომ რამოსი კარიერის ბოლოს მალდინიზე წინ იქნებაო, არაფრით ნაკლები არააო, და მერე მთელი 300 კომენტარი იყო მაგაზე, გაბრალებ რა შუაშია რაც იყო იმას გეუბნები, ასე იყო და რატო უაროფ, ან ტყუილი კი არ გითქვამს უბრალოდ წინადღეს დაწერე რომ ვინც რამოსს მალდინის ადრებთ ფეხბურთს არ უყუროთო.
-----------------------
რონალდინიო: "ზიდანი იყო ერთადერთი ფეხბურთელი, რომელმაც ბრაზილიელები არაფრად ჩაგვთვალა." მესი-კარიერაში მხოლოდ ერთ ფეხბურთელს ვთხოვე მაისური, ზიდანს!

21

17 სექტემბერი 2018 17:19

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
მცველი იმით კი არ ფასდება რამდენ გოლს გაიტანს,მცველი იმით ფასდება სტატისტიკურად ყოველ მატჩში რამდენ ჩაჭრას აკეთებს,ესაა მცველის მოვალეობაა,არსად გამიგიაა გოლების გამო მცველიი მოიხსენიო საუკეთესოდ,ნესტას კარიერაში 3 გოლი აქ გატანილი მაგრამმ თავის საქმეს ზე დონეზე აკეთებდა.შეიმჩნევა ის რომ რონალდუ რომ წავიდა ძაან აიშვააა,შეტევებში გარბის და დაცვაში უშუალო მოვალეობების დროს კარგავს პოზიციას.მარტო რამოს არ ეხება,ამას წინათ ვთქვი რომ რონალდუ რომ წავიდა უფრო გუნდურად თამაშობენთქო მაგრამ ბილბაოსთან ისეთი შთაბეჭდილება დამრჩა ყველა თავის პონტში ატრაკებდაა ,ამით ზარალდება გუნდური პრინციპი.

ციტატა: RAUL BLANCO
რედონდო არაფერს არ გაბრალებ, 2 წლის ბავშვი ხო არ ვარ კაცო, მეც მონაწილეობდი მაგ თემაში, აგერ რონალდინიო, და მახსოვს ზუსტად რომ რამოსი კარიერის ბოლოს მალდინიზე წინ იქნებაო, არაფრით ნაკლები არააო, და მერე მთელი 300 კომენტარი იყო მაგაზე, გაბრალებ რა შუაშია რაც იყო იმას გეუბნები, ასე იყო და რატო უაროფ, ან ტყუილი კი არ გითქვამს უბრალოდ წინადღეს დაწერე რომ ვინც რამოსს მალდინის ადრებთ ფეხბურთს არ უყუროთო.

არა არა არააა,დამიდე ფაქტიი,არც მე ვარ პატარა ბავშვი ცემ სიტყვებს ვერ ვაკონტროლებდე,კარიერის ბოლოსს შევა ყველლა დროპს ტოპ მცველებში ეგ მაშინაც ვთქვი და ეხლ;აც მაგრამ იმ ტოპებშიც ყველაფერი შედარებითიაა.კაი თუ გინდ მაშინ დაუშვათ ეგრე ვიძახდი მაშინ მაგარ ფორმაში იყო,რადგან მაშინ ეგრე ვფიქრობდი დღესაც ეგრე უნდა ვიფიქრო??მოუკლოო ,ქონდა პერსპეკტივა გამხდარიყოო მალდინის ნესტას დონე მაგრამ მოუკლო.ეს ვთქვი მხოლოდ.პერსპეკტივა ერთია და მეორე თქვაა დღეს მალდინის დონეაა.ინტერპრეტაციაშია პრობლემა ვინ რას როგორ გაიგებს.

დამიდეთ ფაქტი სადაც ვთქვი იმ მომენტში რომ მალდინის დონეაა რამოსითქო,ის კი ვთქვი თავისუფლად შეუუძლია დადგეს მალდინის გვერდძეთქო თუ ესეთი პროგრესი განიცადა მაგრამ პროგრესის მაგივრად რამოსის თამაშში არის რეგრესი,პირადად მისი შეცდომებით უამრავი გოლი გაგვდის.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

22

17 სექტემბერი 2018 17:21

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1147
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
არა არა არააა,დამიდე ფაქტიი,არც მე ვარ პატარა ბავშვი ცემ სიტყვებს ვერ ვაკონტროლებდე,კარიერის ბოლოსს შევა ყველლა დროპს ტოპ მცველებში ეგ მაშინაც ვთქვი და ეხლ;აც მაგრამ იმ ტოპებშიც ყველაფერი შედარებითიაა.კაი თუ გინდ მაშინ დაუშვათ ეგრე ვიძახდი მაშინ მაგარ ფორმაში იყო,რადგან მაშინ ეგრე ვფიქრობდი დღესაც ეგრე უნდა ვიფიქრო??მოუკლოო ,ქონდა პერსპეკტივა გამხდარიყოო მალდინის ნესტას დონე მაგრამ მოუკლო.ეს ვთქვი მხოლოდ.პერსპეკტივა ერთია და მეორე თქვაა დღეს მალდინის დონეაა.ინტერპრეტაციაშია პრობლემა ვინ რას როგორ გაიგებს.
-----------------------

ფაქტი რა დაგიდო ეხლა შეიძლება წაშლილი გაქვს და მეორეც სად ვეძებო ეხლა შენს კომენტარებში ეგ, მაგის მერე რაღაც თვეები გავიდა და იმხელაზე რა შეიცვალა რომ მალდინიზე შედარება ტეხავსო, ამასწინად ეგრე არ თქვი? ვინც ადარებსო ფეხბურთი უნდა აუკრძალოთო, ეს ხო თქვი? არადა შენც ადარებ მეც და ყველა. ან რამოსის რაღაის პერსპექტი ვაა პიკზე ავიდა ტიპი და არავიზე ნაკლები არაა, ყველა დროის ტოპ 5 მცველში იქნება ბოლოს, დაჟე სამშიც

რონალდნიო სად ხარ შენც იყავი მაგ სტატიაზე, მახსოვს
-----------------------
რონალდინიო: "ზიდანი იყო ერთადერთი ფეხბურთელი, რომელმაც ბრაზილიელები არაფრად ჩაგვთვალა." მესი-კარიერაში მხოლოდ ერთ ფეხბურთელს ვთხოვე მაისური, ზიდანს!

23

17 სექტემბერი 2018 17:24

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: RAUL BLANCO
ფაქტი რა დაგიდო ეხლა შეიძლება წაშლილი გაქვს და მეორეც სად ვეძებო ეხლა შენს კომენტარებში ეგ, მაგის მერე რაღაც თვეები გავიდა და იმხელაზე რა შეიცვალა რომ მალდინიზე შედარება ტეხავსო, ამასწინად ეგრე არ თქვი? ვინც ადარებსო ფეხბურთი უნდა აუკრძალოთო, ეს ხო თქვი? არადა შენც ადარებ მეც და ყველა. ან რამოსის რაღაის პერსპექტი ვაა პიკზე ავიდა ტიპი და არავიზე ნაკლები არაა, ყველა დროის ტოპ 5 მცველში იქნება ბოლოს, დაჟე სამშიც

თვეები კი არა წლები გავიდაა,,არსად მითქვია კონკრეტულ მომენტშიიი მაკლდინის დონეა რამოსი,ყოველთვის ვამბობდი რომ კარიერის ბოლოს შესაძლოა დადგეს კიდევაცცც თუ რეგრესის მაგივრად პროგრესი ექნებოდაა,რაზე მედავები ეხლაა?ტყუილიი არ მიყვარსს,,უბრალოდ შენ გაიგე არასწორად ჩემი სიტყვები.

ციტატა: RAUL BLANCO
რონალდნიო სად ხარ შენც იყავი მაგ სტატიაზე, მახსოვს

ვიტყუები??მაშველებს ეძახი თუ რა თემაა?გეუბნები ჩემი სიტყვები ეტყობა სხვანაირად გაიგე,რას მიმტკიცებ ეხააა.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

24

17 სექტემბერი 2018 17:27

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1147
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ვიტყუები??მაშველებს ეძახი თუ რა თემაა?გეუბნები ჩემი სიტყვები ეტყობა სხვანაირად გაიგე,რას მიმტკიცებ ეხააა.

მაშველი რა შუაშია კაცი იყო მაგ თემაზე და კარგად თუ ახსოვს გეტყვის, არც მე ვიტყუები ეგრე, კაი მაგას დავანებოთ თავი, როგორც შენ ამბობ შენ ამბობ პერსპექტივ აქვს რო დადგეს მის გვერდითოო, და ამის მერე წერ ვინც შეადარა ესენი ფეხბურთის ყურება უნდა აუკრძალოო, ცოტა ნიტოა
-----------------------
რონალდინიო: "ზიდანი იყო ერთადერთი ფეხბურთელი, რომელმაც ბრაზილიელები არაფრად ჩაგვთვალა." მესი-კარიერაში მხოლოდ ერთ ფეხბურთელს ვთხოვე მაისური, ზიდანს!

25

17 სექტემბერი 2018 17:33

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
კაი მოკლედ გკითხავ,მაშინ ესე ვფიქრობდი ეხა სხვანაირად ვფიქრობ პრობლემაა რამეე?მოქმედი ფეხბურთელია დღემდე და გეცვლება წარმოდგენააა .რამოსაც რომ დამთავრებული ქონდეს კარიერა შევაჯამებდი,მაგრამ არ დაუსრულებიაა ,ასე რომ არასოდეს მითქვამსს გადაჭრით მალდინის გვერდზე რამოსი დადგება თუ არაა.მე ვთქვი რომ ამის შანსი არის,შანსი ერთია და მეორე დიაგნოზი,ვარაუდი ერთია და მეორეე დიაგნოზი.მგონი გასაგებად გესაუბრები.თუ დამიდებ ფაქტს სადაც მტკიცებით ფორმაში ვამტკიცებ რომ რამოსი მალდინის დონეაააა ხმას არ ამოვიღებ გავალ საიტიდან ვაფშე.

ციტატა: RAUL BLANCO
როგორც შენ ამბობ შენ ამბობ პერსპექტივ აქვს რო დადგეს მის გვერდითოო, და ამის მერე წერ ვინც შეადარა ესენი ფეხბურთის ყურება უნდა აუკრძალოო, ცოტა ნიტოა

მაშინ ნერვებზე ვიყავიიი ახალი დამთავრებული იყო თამაში,ყველაფერს გულთან ნუ მიიტან.ხომ იცი ამდენი ხანია გიცნობ მიცნობბ.მე პირადად სენ მიმართ არასოდეს მქონიაა ნეგატიური დამოკიდებულება.ეგრე ბენზემას გამო გადაკვრით რამდენიი მგესლავს მაგრამ ვატარებ,მე დაგესვლა კი არა გაბრაზებული ვიყავი რამოსზე უფრო.შეტევაში დარბის და დაცვა დაავაწყდა.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

26

17 სექტემბერი 2018 17:35

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1147
კაი მოვეშვათ მაგ ამბავს, მეც დიდი ხანია გიცნობ და არც მე მაქ ცუდი დამოკიდებულება შენს მიმართ. პირველ რიგში მე პატივს ვცემ აქ ყველას.

ციტატა: FERNANDO_REDONDO
კაი მოკლედ გკითხავ,მაშინ ესე ვფიქრობდი ეხა სხვანაირად ვფიქრობ პრობლემაა რამეე

ეგ დრუგოი დელაა. არც არაფერი პრობლემა შენ იყავი კარგად
-----------------------
რონალდინიო: "ზიდანი იყო ერთადერთი ფეხბურთელი, რომელმაც ბრაზილიელები არაფრად ჩაგვთვალა." მესი-კარიერაში მხოლოდ ერთ ფეხბურთელს ვთხოვე მაისური, ზიდანს!

27

17 სექტემბერი 2018 17:35

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: RONALDINHO
სხვა გზა არ ჰქონდა,კაზემირო არ იყო მზად 90 წუთის სათამაშოდ.

კაზემმიროს შემცვლელი რომ არ მოიძებნება ამხელა კლუბში ცალკე უბედურებაა ეგ.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

28

17 სექტემბერი 2018 17:46

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: RAUL BLANCO
და თქვენ თუ რეალის ეს მარაზმი მოგეწონათ ბილბასოთან მე რავი რა, ეს იყო უსაშინლესი თამაში, გუნდს კარში დარტყმა არ ქონია 30 წუთამდე, სვარკა, აქ რა მოგეწონათ მე ვერ გამიგია, ბილბაომ რა ითამაშა კარგად? რეალმა ითამაშა ამაზრზენად, და ეს თამაში თუ მოგეწონათ იცოდეთ ასე მაქსიმუმ მესამეზე გავიდეს გუნდი

აბა რა . სად ნახეს რეალის კარგი თამაში , მე არ მესმის . ვარანი იყო კარგი , ისკოც კარგად ჩაერთო და ასენსიო ცდილობდა რაღაცას . მარსელო პუბლიკაზე თამაშობს ! რამოსმა პიჟონობას მიყო ხელი და თავდამსხმელებს ასწრებდა შეტევაში წასვლას . ბეილმა და ბენზემამ ჩაამჟავეს . თან ვერც იმას იტყვი რომ ბილბაო დაცვითი ტაქტიკით ეთამაშებოდა რეალსო . პირიქით , სულ გვიტევდნენ და უამრავი სივრცეები იყო მოწინააღმდეგის დაცვის ხაზში .

ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ერთ მომენტს გადააყოლესს დარტყმის მაგუივრად რომ პასი გააკეთა,რეალურად ბილბაოსთან ბენზემაა 100 პროცენტიანი მომენტი არ გაუფუჭებიაა,იყო ნახევრად მომენტები.არავინ თქვასს ის რომ გახსნა არ იცისს ,კონკრეტულ ფაქტებს მოგიყვანთ როცა პასი მისაცემი იყო და არ მიცეს სადაც უეჭველი გოლი გარდაუვალი იქნებოდაა.რა არის იცი,გუნდი თუ ვერ იგებს ყველაზე მეტად ამ კაცს ასხავენ და ესაა შერჩევითი სამართალი,ისე მძაფრად არავის ასხავთ აქ როგორც ამას თორემ კრიტიკა ყველამ უნდა მიიღოსს.რას უწუნებთ ვერ გავიგეე ძაან გიყვართ სტატისტიკების თვლა დაა ელემენტარული მათემატიკაა 5 ოფიციალურ მატჩში 5 გოლი.მგოლი ნორმალურიაა,,ბილბაოსთან გუნდმა ვერ ითამაშაა მთლიანად.დაანებეთ ერთი კაცის ამოჩემებას თავი.

გოლი მაგან და ბეილმა უნდა გაიტანონ , ორივე შემტევია , აბა ვის დავაბრალოთ? კაზემირო და კროოსის საქმე გოლის გატანა ნამდვილად არ არის !

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

რეკლამა

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 დოვბიკი 18
2 ბელინგემი 17
3 მაიორალი 15
4 ბუდიმირი 15

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 რეალი 6 6 0 0 18
2 ნაპოლი 6 3 1 2 10
3 ბრაგა 6 1 1 4 4
4 იუნიონ ბერლინი 6 0 2 4 2

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...

4-3-3
4-4-2
4-2-3-1



მთვლელები

საიტის არქივი:

აპრილი 2024 (326)
მარტი 2024 (335)
თებერვალი 2024 (456)
იანვარი 2024 (411)
დეკემბერი 2023 (372)
ნოემბერი 2023 (391)