„პსჟ“-ს „რეალისთვის“ მბაპეს ან ნეიმარის დათმობა მოუწევს

Defensacentral აქტიურად იუწყება, რომ მადრიდის „რეალი“ „უეფასთან“ და „პსჟ“-სთან ინტენსიურ რეჟიმში თანამშრომლობს...


ფრანგული კლუბის საქმიანობა და სატრანსფერო საკითხები საყოველთაო განსჯის საგანია, რამაც შეიძლება ფატალური შედეგები გამოიწვიოს. ფაქტია, რომ პარიზული გუნდის ხელძღვანელობა ტრანსფერებში რეკორდულ თანხებს ხარჯავს და ფინანსური Fair Play-ს პრინციპებს უხეშად არღვევს.

მთელი ზაფხულის მანძილზე ვრცელდება ინფორმაცია, რომლის მიხედვითაც, „პსჟ“-ს 31 აგვისტომდე დრო აქვს განსაზღვული, ამ კლუბმა გაყიდული ფეხბურთელებისგან მნიშვნელოვანი სარგებელი უნდა მიიღოს, რათა ხარჯებსა და შემოსავლებს შორის გარკვეული ბალანსი დაფიქსირდეს.

ესპანური გამოცემები იუწყებიან, რომ ფლორენტინო პერესი მზად არის ბრაზილიელი ნეიმარის სანაცვლოდ 300 მილიონ ევროს შეელიოს, ამ შემთხვევაში „პსჟ“-ს ყველა პრობლემა მარტივად მოეხსნება. ასევე მიმდინარეობს საუბარი კილიან მბაპეზე, რომელშიც „ბლანკოსი“ 200 მილიონს იხდის, თუმცა პარიზელები კილიანის გაყიდვაზე უარს აცხადებენ.

როგორც სჩანს,31 აგვისტომდე „ბლანკოსისგან“ სიახლეებს უნდა ველოდოთ. dle 10.1

  • Hala
  • 22 აგვისტო 2018
  • 6089
  • 48

1

22 აგვისტო 2018 12:36

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 579
მბაპე იქნებოდა საუკეთესო ტრანსფერი. მაგრამ ამ ზაფხულს თითქმის გამორიცხულია
-----------------------
ზიდანი: "საუკეთესო ჩემსა და კრიშტიანუს შორის? რა თქმა უნდა, მე (იცინის). კარგად იცით, რასაც ვფიქრობ. კრიშტიანუ ჩემზე საგრძნობლად ძლიერია, მიუხედავად იმისა, რომ კარგი კარიერა მქონდა".

https://www.youtube.com/channel/UCtqD02mRfSVgFZf_NyDvJtQ

2

22 აგვისტო 2018 12:42

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
არც დაიფიცო ადმინ😃 მოუწევსო კაი კაცოო პსჟ დათმობს 2 წამყვანს და თვითონ ლიგა 1 ში იჩანჩალებს საბრძოლველაად😃

3

22 აგვისტო 2018 12:53

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მბაპე მინდააა ძალიან გამოადგება რეალს

4

22 აგვისტო 2018 12:59

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 864
ჯერ ერთი. ბამპეს 7 ნომერი მიცეს და რა რეალში გადოსვლა,იმენა ზღაპარია. არანაირ ფეირპლეის არ არღვევს. აგერ პასტორე გაყიდეს,რაბიოც ზედ მიაყოლეს. 31-დე კიდე 10 დღეა და კიდე 1-2 ფეხბურთელს გაყიდიან და ჩვეულებრივად დაიტოვებენ ბამპეს და ნეიმარს. ვაბშე ნეიმარის ტრანსფერი ამ წლის ფეირპლეისთან საერთოდ არაფერ შუაშია აი საერთოდ. ნეიმარი რო იყიდეს,ბამპე იჯარით მაგიტო აიყვანეს რო წესები არ დაერღვიათ. ამ წელს კიდე ბამპე გამოისყიდეს და როგორრაც ახლა 100 მილიონს შეკრავს ფეხბურთელების გაყიდვით

5

22 აგვისტო 2018 13:07

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
24 მილიონად ბერჩიჩე გაყიდეს 24 მილიონად პასტორე 20 მილიონად მოურა. 68 მილიონი ამოიღეს უკვე თუ დასჭირდათ 35-40ად რაბიოსაც მიაყოლებენ

ან 45-50ად დიმარიას გაყიდიან სულ თავისუფლად და რაღა ფეარ ფლეის დაარღვევენ

კიდე ორი ახალგაზრდა გაყიდეს ერთი 10 მილიონად მეორე 5ად. არანაირ ფეარ ფლეის არ დაარღვევენ

6

22 აგვისტო 2018 13:13

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
რამგონია ბიჭებო იცით, პრრესმა ბოლოს როდის გააკეთა ხმაურიანი ტრანსფერი? მე კაი ხანია არმახსოვს. ხოდა პსჟ-ეს კიდე თუ ემუქრება ეს სანქცია შეილება პერესმა ორივე მოიყვანოს 😂😂😂😂 შეიძლება ზღაპარიაა 😎

7

22 აგვისტო 2018 13:23

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
გაყიდული ფეხბურთელებისგან შარშან პსჟმ 84 მილიონი აიღო წელს 58

8

22 აგვისტო 2018 13:29

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: კასილასი-THE best
ჯერ ერთი. ბამპეს 7 ნომერი მიცეს და რა რეალში გადოსვლა,იმენა ზღაპარია. არანაირ ფეირპლეის არ არღვევს. აგერ პასტორე გაყიდეს,რაბიოც ზედ მიაყოლეს. 31-დე კიდე 10 დღეა და კიდე 1-2 ფეხბურთელს გაყიდიან და ჩვეულებრივად დაიტოვებენ ბამპეს და ნეიმარს. ვაბშე ნეიმარის ტრანსფერი ამ წლის ფეირპლეისთან საერთოდ არაფერ შუაშია აი საერთოდ. ნეიმარი რო იყიდეს,ბამპე იჯარით მაგიტო აიყვანეს რო წესები არ დაერღვიათ. ამ წელს კიდე ბამპე გამოისყიდეს და როგორრაც ახლა 100 მილიონს შეკრავს ფეხბურთელების გაყიდვით

არაფერ შუაშია ის რომ წინა წელს იყიდა ნეიმარი და წელს მბაპეს ეს სტატია მარკაზე ეწერა 2 დღის წინ რომ უეფამ დეტალურად დაიწყო პსჟ საბუთების შესწავლაო და თუ ფერპლეს წესი დარღვეული იქნება სანქციებს დააწესებს აქედან გამომდინარე (პსჟ ხემძღვანელობამ თუ იცის რომ ფერ პლაი დარღვეულია თვის ბოლომდე შეეცდება რომ რომელიმე ვარსკვლავი გაყიდოს რომ საბუთები გაასწოროს მარა თუ არავინ გაყიდა და ამის შემდეგ უეფამ აღმოჩინა რომ საბუთებში პრობლემებია დააჯარიმეს პსჟ როგორ ნაღდად არ ვიცი) ფრანგული და ესპანური პრესა ორივე იტყობინება რომ პსჟ ერთერთი ვარსკვლავის გაყიდვა მოუწევს
ვინსაც გონია რომ შეიხებს შეუძლია ფინანსური მდგომარეობა გამოასწოროს თავისი ფულის ჩადებით ცდება აქ საუბარი პსჟ ბიუჯეტზეა და არა შეიხების შემოსავალზე
ციტატა: Wtf man
24 მილიონად ბერჩიჩე გაყიდეს 24 მილიონად პასტორე 20 მილიონად მოურა. 68 მილიონი ამოიღეს უკვე თუ დასჭირდათ 35-40ად რაბიოსაც მიაყოლებენ

ან 45-50ად დიმარიას გაყიდიან სულ თავისუფლად და რაღა ფეარ ფლეის დაარღვევენ

კიდე ორი ახალგაზრდა გაყიდეს ერთი 10 მილიონად მეორე 5ად. არანაირ ფეარ ფლეის არ დაარღვევენ

მარტო 2 ფეხბურთელში გადაიხადა 500 მ პსჟ :D და შენი აზრით 100 მ რამეს ცვლის ბოლო 3 წლის მანძილზე გუნდმა 800 მ დახარჯა თითქმის :D და შემოსავალი 200 - 300 მ ქონდა

ციტატა: Marcelo_1995
რამგონია ბიჭებო იცით, პრრესმა ბოლოს როდის გააკეთა ხმაურიანი ტრანსფერი? მე კაი ხანია არმახსოვს. ხოდა პსჟ-ეს კიდე თუ ემუქრება ეს სანქცია შეილება პერესმა ორივე მოიყვანოს 😂😂😂😂 შეიძლება ზღაპარიაა 😎

ორივეს ვერ მოიყვანს ერთერთის გაყიდვით პრაქტიკულად გამოასწორებს საბუთებს პსჟ ჯარიმას გააჩნია შეიძლება არც გაყიდონ არავინ და შეიხებმა ფულადი ჯარიმა გადაიხადონ გააჩნია რა ტიპის სანქციაზეა ლაპარა შეიძლება ევროპულ ტურნირებზე გამოსვლა აუკრძალონ რამოდენიმე წლით მაშინ ალბათ გაყიდიან ერთერთს

9

22 აგვისტო 2018 13:32

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5514
ნეიმარში 222 მილიონი გადაიხადეს,ბაპე იჯარით მოიყვანეს,კიდევ ვინ დაიმატეს გასულ სეზონში,კარგი ჰა ვთქვატ 300 მილიონი დახარჯერ წინა სეზონშიი.შემოსავალი რამდენი ქონდათ??კარგით ჰა 200 მილიონამდე,მაგ 100 მილიონს როგორღაც დაფარავენ ამოიღებენ რამოდენიმე ფეხბურთელი გაყიდვით.,შეიძლება ვცდები არვიცი
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

10

22 აგვისტო 2018 13:33

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მაგ პრინციპის ვერაფერი გავიგე, სანამ პსჟ-ს მიადგებიამ მაშინ ჯერ ლივერპული და იუვენტუსი არიან დასაჯარიმლები, რა თქმა უნდა ეს წლევანდელ ზაფხულს ეხება ლივერპულის ბალანსი -165 მილიონია, იუვენტუსის კი -157, შემდეგ პსჟ-ა -107 მილიონით...

11

22 აგვისტო 2018 13:36

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5514
წლიური ბრუნვა რამდენი ქონდა პესეჟეს ეგაა საკითხავი.100 მილიონის გადაფარვას მოახერხებენ მაგრამ თუ 200ა სხვაობა უეჭველი მოუწევთ ერთერთის დათმობააა,აბა ნახევარ გუნდს ვერ გაყიდიან.

ციტატა: BleFF7
მაგ პრინციპის ვერაფერი გავიგე, სანამ პსჟ-ს მიადგებიამ მაშინ ჯერ ლივერპული და იუვენტუსი არიან დასაჯარიმლები, რა თქმა უნდა ეს წლევანდელ ზაფხულს ეხება ლივერპულის ბალანსი -165 მილიონია, იუვენტუსის კი -157, შემდეგ პსჟ-ა -107 მილიონით...

მაგ სიაში სიტი გამოგრჩა ყველაზე მეტად
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

12

22 აგვისტო 2018 13:39

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
წლიური ბრუნვა რამდენი ქონდა პესეჟეს ეგაა საკითხავი.100 მილიონის გადაფარვას მოახერხებენ მაგრამ თუ 200ა სხვაობა უეჭველი მოუწევთ ერთერთის დათმობააა,აბა ნახევარ გუნდს ვერ გაყიდიან.

ციტატა: BleFF7
მაგ პრინციპის ვერაფერი გავიგე, სანამ პსჟ-ს მიადგებიამ მაშინ ჯერ ლივერპული და იუვენტუსი არიან დასაჯარიმლები, რა თქმა უნდა ეს წლევანდელ ზაფხულს ეხება ლივერპულის ბალანსი -165 მილიონია, იუვენტუსის კი -157, შემდეგ პსჟ-ა -107 მილიონით...

მაგ სიაში სიტი გამოგრჩა ყველაზე მეტად

არა ძმა, სიტი რა შუაშია, წლევანდელ სატრანსფერო ფანჯარაზე მაქვს მე საუბრები და ეს ციფრები რაც მე დავწერე წლევანდელია... ისე სიტი -46 მილიონშია...

13

22 აგვისტო 2018 13:39

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ნეიმარში 222 მილიონი გადაიხადეს,ბაპე იჯარით მოიყვანეს,კიდევ ვინ დაიმატეს გასულ სეზონში,კარგი ჰა ვთქვატ 300 მილიონი დახარჯერ წინა სეზონშიი.შემოსავალი რამდენი ქონდათ??კარგით ჰა 200 მილიონამდე,მაგ 100 მილიონს როგორღაც დაფარავენ ამოიღებენ რამოდენიმე ფეხბურთელი გაყიდვით.,შეიძლება ვცდები არვიცი

მარტო ერთი წლის ტრანსფერებს არ უყურებენ :D ბოლო 3 წელში 800 მ დახარჯა პსჟ და შემოსავალი რამდენი ქონდა ? 300 მ ვინ გაყიდა პსჟ ბოლო წლებში ერთი ადამიანი მახსენდება ვინც პსჟ წავიდა წინა წლებში და ეს იყო დავიდ ლუისი კი წელს გაუშვეს პასტორე მარა მარტო ორ ფეხბურთელში აქვს 500 მ გადახდილი
ციტატა: BleFF7
მაგ პრინციპის ვერაფერი გავიგე, სანამ პსჟ-ს მიადგებიამ მაშინ ჯერ ლივერპული და იუვენტუსი არიან დასაჯარიმლები, რა თქმა უნდა ეს წლევანდელ ზაფხულს ეხება ლივერპულის ბალანსი -165 მილიონია, იუვენტუსის კი -157, შემდეგ პსჟ-ა -107 მილიონით...

ციტატა: BleFF7
მაგ პრინციპის ვერაფერი გავიგე, სანამ პსჟ-ს მიადგებიამ მაშინ ჯერ ლივერპული და იუვენტუსი არიან დასაჯარიმლები, რა თქმა უნდა ეს წლევანდელ ზაფხულს ეხება ლივერპულის ბალანსი -165 მილიონია, იუვენტუსის კი -157, შემდეგ პსჟ-ა -107 მილიონით...

მარტო ერთი წელით არ განისჯება ბოლო რამოდენიმე წელში შემოსავალი რა გქონდა და გასავალი რა იყო პსჟ ბოლო 3 წელში აქვს დახარჯული 800 მ ამდე და შემოსავალი რა ქონდა ? ვინმე გაყიდეს ? იბრა უფასოდ წავიდა

14

22 აგვისტო 2018 13:44

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: de la red
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ნეიმარში 222 მილიონი გადაიხადეს,ბაპე იჯარით მოიყვანეს,კიდევ ვინ დაიმატეს გასულ სეზონში,კარგი ჰა ვთქვატ 300 მილიონი დახარჯერ წინა სეზონშიი.შემოსავალი რამდენი ქონდათ??კარგით ჰა 200 მილიონამდე,მაგ 100 მილიონს როგორღაც დაფარავენ ამოიღებენ რამოდენიმე ფეხბურთელი გაყიდვით.,შეიძლება ვცდები არვიცი

მარტო ერთი წლის ტრანსფერებს არ უყურებენ :D ბოლო 3 წელში 800 მ დახარჯა პსჟ და შემოსავალი რამდენი ქონდა ? 300 მ ვინ გაყიდა პსჟ ბოლო წლებში ერთი ადამიანი მახსენდება ვინც პსჟ წავიდა წინა წლებში და ეს იყო დავიდ ლუისი კი წელს გაუშვეს პასტორე მარა მარტო ორ ფეხბურთელში აქვს 500 მ გადახდილი
ციტატა: BleFF7
მაგ პრინციპის ვერაფერი გავიგე, სანამ პსჟ-ს მიადგებიამ მაშინ ჯერ ლივერპული და იუვენტუსი არიან დასაჯარიმლები, რა თქმა უნდა ეს წლევანდელ ზაფხულს ეხება ლივერპულის ბალანსი -165 მილიონია, იუვენტუსის კი -157, შემდეგ პსჟ-ა -107 მილიონით...

ციტატა: BleFF7
მაგ პრინციპის ვერაფერი გავიგე, სანამ პსჟ-ს მიადგებიამ მაშინ ჯერ ლივერპული და იუვენტუსი არიან დასაჯარიმლები, რა თქმა უნდა ეს წლევანდელ ზაფხულს ეხება ლივერპულის ბალანსი -165 მილიონია, იუვენტუსის კი -157, შემდეგ პსჟ-ა -107 მილიონით...

მარტო ერთი წელით არ განისჯება ბოლო რამოდენიმე წელში შემოსავალი რა გქონდა და გასავალი რა იყო პსჟ ბოლო 3 წელში აქვს დახარჯული 800 მ ამდე და შემოსავალი რა ქონდა ? ვინმე გაყიდეს ? იბრა უფასოდ წავიდა

14-15 წლებიდან დღემდე ყველაზე დიდი დარღვევა იუნაიტედს და სიტის აქვთ იუნაიტედს -595 მილიონი სიტის -531 მერე პსჟ-ეა -435 მილიონით

15

22 აგვისტო 2018 13:44

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5514
ეხლა დახარჯული აქ 16მ მილიონი.ამ სეზონში დანახარჯიც შედის თუ მხოლოდ წინა წლის??
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

16

22 აგვისტო 2018 13:45

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: de la red
მარტო 2 ფეხბურთელში გადაიხადა 500 მ პსჟ :D და შენი აზრით 100 მ რამეს ცვლის ბოლო 3 წლის მანძილზე გუნდმა 800 მ დახარჯა თითქმის :D და შემოსავალი 200 - 300 მ ქონდა

222 და 180 500ია?

17

22 აგვისტო 2018 13:47

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man
222 და 180 500ია?

მბაპე წინა წელს იჯარით უფასოდ იყო ? + დაუმატე ნეიმარის + 30 მ კონტრაქტი ყოველწლიური + მბაპეს 15 მ ? არ გამოდის 500 ?

18

22 აგვისტო 2018 13:48

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ჩვენ ბოლო 4 სეზონის განმავლობაში დადებითი ბალანსი გვაქვს +33 მილიონი 😂😂😂

19

22 აგვისტო 2018 13:50

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5514
ციტატა: de la red
მარტო ერთი წლის ტრანსფერებს არ უყურებენ :D ბოლო 3 წელში 800 მ დახარჯა პსჟ და შემოსავალი რამდენი ქონდა ? 300 მ ვინ გაყიდა პსჟ ბოლო წლებში ერთი ადამიანი მახსენდება ვინც პსჟ წავიდა წინა წლებში და ეს იყო დავიდ ლუისი კი წელს გაუშვეს პასტორე მარა მარტო ორ ფეხბურთელში აქვს 500 მ გადახდილი

2015-2016 სეზონიდან მოყოლებული აქ 750 თი დახარჯულიი ამ ზაფხულის ტრანსფერების ჩათვლით,მაგრამ რამდენი ამოიღო ეგ არვიციი,ტრანსფერმქარკეთზე ბალანსი მინუს 107 მილიონი აქ.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

20

22 აგვისტო 2018 13:51

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: BleFF7
14-15 წლებიდან დღემდე ყველაზე დიდი დარღვევა იუნაიტედს და სიტის აქვთ იუნაიტედს -595 მილიონი სიტის -531 მერე პსჟ-ეა -435 მილიონით

შეიძლება ზუსტად ციფები არ ვიცი :D მარა პსჟ უფრო მაღალი ხელფასებია ფეხბურთელებზე პსჟ ფეხბურთელების გაყიდვიდან შემოსავალს არ ღებულობენ პრაქტიკულად მარა მარკაში ეწერა რომ რამოდენიმე გუნდის საბუთებს განიხილავს უეფაო ასე რომ არ ვიცი შეიძლება იუნაიტედ სიტისაც მიადგნენ

21

22 აგვისტო 2018 13:51

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: de la red
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ნეიმარში 222 მილიონი გადაიხადეს,ბაპე იჯარით მოიყვანეს,კიდევ ვინ დაიმატეს გასულ სეზონში,კარგი ჰა ვთქვატ 300 მილიონი დახარჯერ წინა სეზონშიი.შემოსავალი რამდენი ქონდათ??კარგით ჰა 200 მილიონამდე,მაგ 100 მილიონს როგორღაც დაფარავენ ამოიღებენ რამოდენიმე ფეხბურთელი გაყიდვით.,შეიძლება ვცდები არვიცი

მარტო ერთი წლის ტრანსფერებს არ უყურებენ :D ბოლო 3 წელში 800 მ დახარჯა პსჟ და შემოსავალი რამდენი ქონდა ? 300 მ ვინ გაყიდა პსჟ ბოლო წლებში ერთი ადამიანი მახსენდება ვინც პსჟ წავიდა წინა წლებში და ეს იყო დავიდ ლუისი კი წელს გაუშვეს პასტორე მარა მარტო ორ ფეხბურთელში აქვს 500 მ გადახდილი
ციტატა: BleFF7
მაგ პრინციპის ვერაფერი გავიგე, სანამ პსჟ-ს მიადგებიამ მაშინ ჯერ ლივერპული და იუვენტუსი არიან დასაჯარიმლები, რა თქმა უნდა ეს წლევანდელ ზაფხულს ეხება ლივერპულის ბალანსი -165 მილიონია, იუვენტუსის კი -157, შემდეგ პსჟ-ა -107 მილიონით...

ციტატა: BleFF7
მაგ პრინციპის ვერაფერი გავიგე, სანამ პსჟ-ს მიადგებიამ მაშინ ჯერ ლივერპული და იუვენტუსი არიან დასაჯარიმლები, რა თქმა უნდა ეს წლევანდელ ზაფხულს ეხება ლივერპულის ბალანსი -165 მილიონია, იუვენტუსის კი -157, შემდეგ პსჟ-ა -107 მილიონით...

მარტო ერთი წელით არ განისჯება ბოლო რამოდენიმე წელში შემოსავალი რა გქონდა და გასავალი რა იყო პსჟ ბოლო 3 წელში აქვს დახარჯული 800 მ ამდე და შემოსავალი რა ქონდა ? ვინმე გაყიდეს ? იბრა უფასოდ წავიდა

376 მილიონი აქვს დახარჯული პსჟს 2015დან დღემდე. ის დავიანგარიშე გაყიდულებიდან რამდენი ამოიღეს და ნაყიდიდან რამდენი და დარჩა ეს და 3 წელში 376 მგონი არაა ის თანხა რო ფეარ ფლეი დაარღვიოს

22

22 აგვისტო 2018 13:52

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
2015-2016 სეზონიდან მოყოლებული აქ 750 თი დახარჯულიი ამ ზაფხულის ტრანსფერების ჩათვლით,მაგრამ რამდენი ამოიღო ეგ არვიციი,ტრანსფერმქარკეთზე ბალანსი მინუს 107 მილიონი აქ.

არავინ არ გაუყიდია :D ნუ დავიდლუის თუ არ ჩავთვლით მე პსჟდან წასული ფეხბურთელი არ მახსენდება

23

22 აგვისტო 2018 13:52

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: de la red
ციტატა: Wtf man
222 და 180 500ია?

მბაპე წინა წელს იჯარით უფასოდ იყო ? + დაუმატე ნეიმარის + 30 მ კონტრაქტი ყოველწლიური + მბაპეს 15 მ ? არ გამოდის 500 ?

ეგრე რო ჩაყვე ხელფასებს იმდენზე ახვალ რო მაშინ სიტი და იუნაიტედი საერთოდ უნდა გააუქმონ ხელფასები არ შედის მაგაში მე როგორც ვიცი

24

22 აგვისტო 2018 13:54

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: de la red
ციტატა: BleFF7
14-15 წლებიდან დღემდე ყველაზე დიდი დარღვევა იუნაიტედს და სიტის აქვთ იუნაიტედს -595 მილიონი სიტის -531 მერე პსჟ-ეა -435 მილიონით

შეიძლება ზუსტად ციფები არ ვიცი :D მარა პსჟ უფრო მაღალი ხელფასებია ფეხბურთელებზე პსჟ ფეხბურთელების გაყიდვიდან შემოსავალს არ ღებულობენ პრაქტიკულად მარა მარკაში ეწერა რომ რამოდენიმე გუნდის საბუთებს განიხილავს უეფაო ასე რომ არ ვიცი შეიძლება იუნაიტედ სიტისაც მიადგნენ

საფრანგეთში ყველას დიდი ხელფასები აქვს კონტრაქტით გათვალისწინებული მარა სახელმწიფო უკავებთ ძაან მაღალ პრიცენტს, არ გახსოვს იბრა რა დღეში იყო ბევრს მიკავებენო... 😂😂😂

25

22 აგვისტო 2018 14:00

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man
376 მილიონი აქვს დახარჯული პსჟს 2015დან დღემდე. ის დავიანგარიშე გაყიდულებიდან რამდენი ამოიღეს და ნაყიდიდან რამდენი და დარჩა ეს და 3 წელში 376 მგონი არაა ის თანხა რო ფეარ ფლეი დაარღვიოს

ეხლა მაგას დაუმატე :D ფეხბურთელების ხელფასები + პერსონალის ხელფასები :D + გაზონის მოვლის :D რა ციფრზე ახვალ უბრალოდ მაინტერესებს :D მარტო ყიდვა გაყიდვა კი არ ნიშნავს ფერპლეის წესების დარღვევას ნახე შემოსავალი რა იყო და გასავალი რა არის :D

ციტატა: Wtf man
ეგრე რო ჩაყვე ხელფასებს იმდენზე ახვალ რო მაშინ სიტი და იუნაიტედი საერთოდ უნდა გააუქმონ ხელფასები არ შედის მაგაში მე როგორც ვიცი

როგორ არ შედის :D ფეხბურთელს რომ ყიდულობ კლუბს და ფეხბურთელს შორის იდება კონტრაქტი სადაც იწერება ყოველწლიურად რა შემოსავალი უნდა მიიღოს ფეხბურთელმა :D აქედან გამომდინარე ფული გადის გუნდიდან და მიდის ფეხბურთელის ჯიბეში :D ფერი პლეის წესით კიდე გუნდმა არ უნდა დახარჯოს იმაზე მეტი ვიდრე გამოიმუშავებს :D კონტრაქტის დროს თანხას რომ უთითებ 30 მ ანუ მაგ თანხას გუნდი ხარჯავს :D

26

22 აგვისტო 2018 14:00

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5514
ციტატა: de la red
არავინ არ გაუყიდია :D ნუ დავიდლუის თუ არ ჩავთვლით მე პსჟდან წასული ფეხბურთელი არ მახსენდება

გაყიდვაზე არ მაქ საუბარი,ანუ წლიური შემოსავალი კლუბის რამდენი იყო ყველა სეზონში.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

27

22 აგვისტო 2018 14:01

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: BleFF7
საფრანგეთში ყველას დიდი ხელფასები აქვს კონტრაქტით გათვალისწინებული მარა სახელმწიფო უკავებთ ძაან მაღალ პრიცენტს, არ გახსოვს იბრა რა დღეში იყო ბევრს მიკავებენო... 😂😂😂

კი მარა სახელმწიფო რამდენ % უკავებს ამ შემთხევაში რა შუაშია ეხლა უეფას აქვს პრეტენზია პსჟსთან და არა სახელმწიფოს :D

28

22 აგვისტო 2018 14:01

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
აგვისტოს ბოლომდე იმედია გავყიდით ვინმეს, თორე იმდენი ვიღაც მოვიყვანეთ დავარღვევთ ფეირ ფლეის წესს wink

29

22 აგვისტო 2018 14:03

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: de la red
de la red

ეს არის 2015-2016 წლებიდან დღემდე გაყიდული ფეხბურთელების სია პსჟ-სი.
კაბაიე-12.51 მილიონი. ლავეცი 4.95. ლუკა დინი 2.25 ად გაანათხოვრეს. მაიკ მაიგნანი 900 ათასი ევრო. დავიდ ლუიზი 31.50. ლუკა დინი გაყიდეს 14.85 მილიონად. სტამბული-7.20. ონგენდა- 270 ათასი ევრო. მოურა-25.56 . სერჟ ორიე-22.50. მატუიდი-18. აუგუსტინი-14.40. საბალი-3.60 . პასტორრ 22.23. ბერჩიჩე-21.60. ედუარდი-9.27. იკონი-4.50. კრიხოვიაკი 900 ათასი ევრო..

30

22 აგვისტო 2018 14:15

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5514
250 მილიონი აქვთ მიღებული გაყიდული ფეხბურთელებით 2015-16 სეზონიდამ მოყოლებული.დახარჯეს 750 თამდე,წლიური შემოსავალიც 3 წელშიი 300 მილიონს ვერ აცდებოდნენ დავიჯერო??არაა ერთ ორ ფეხბურთელს მიაყიდიან და ეგაამ,ტრუხა თემაა ნეიმარის გამOსვება.


Players Club Transfer sum
Kylian Mbappé AS Monaco Monaco 135,00 Mill. €
Thilo Kehrer FC Schalke 04 FC Schalke 04 37,00 Mill. €
Gianluigi Buffon Juventus FC Juventus Free Transfer
Timothy Weah FC Paris Saint-Germain B Paris SG B -
Stanley N'Soki FC Paris Saint-Germain B Paris SG B -
Colin Dagba FC Paris Saint-Germain B Paris SG B -
Yacine Adli FC Paris Saint-Germain B Paris SG B -
Moussa Diaby FC Paris Saint-Germain B Paris SG B -
Antoine Bernede FC Paris Saint-Germain B Paris SG B -
172,00 Mill. €
Details
DEPARTURES 18/19
Players Club Transfer sum
Javier Pastore AS Roma AS Roma 24,70 Mill. €
Yuri Berchiche Athletic Bilbao Athletic 24,00 Mill. €
Odsonne Edouard Celtic FC Celtic 10,30 Mill. €
Jonathan Ikoné LOSC Lille LOSC Lille 5,00 Mill. €
Grzegorz Krychowiak Lokomotiv Moscow Loko Moscow Loan fee:
1,00 Mill. €
Rémy Descamps Clermont Foot Auvergne 63 Clermont Foot Loan
Hatem Ben Arfa Without Club Without Club -
Thiago Motta Retired Retired -
65,00 Mill. €
Details
ARRIVALS 17/18
Players Club Transfer sum
Neymar FC Barcelona FC Barcelona 222,00 Mill. €
Yuri Berchiche Real Sociedad Real Sociedad 16,00 Mill. €
Lassana Diarra Al-Jazira (Abu Dhabi) Al-Jazira Free Transfer
Dani Alves Juventus FC Juventus Free Transfer
Kylian Mbappé AS Monaco Monaco Loan
Sébastien Cibois FC Paris Saint-Germain B Paris SG B -
Alec Georgen FC Paris Saint-Germain B Paris SG B -
238,00 Mill. €
Details
DEPARTURES 17/18
Players Club Transfer sum
Lucas Moura Tottenham Hotspur Spurs 28,40 Mill. €
Serge Aurier Tottenham Hotspur Spurs 25,00 Mill. €
Blaise Matuidi Juventus FC Juventus 20,00 Mill. €
Jean-Kévin Augustin RB Leipzig RB Leipzig 16,00 Mill. €
Youssouf Sabaly FC Girondins Bordeaux G. Bordeaux 4,00 Mill. €
Rémy Descamps Tours FC Tours FC Loan
Odsonne Edouard Celtic FC Celtic Loan
Jonathan Ikoné HSC Montpellier Montpellier Loan
Salvatore Sirigu Torino FC Torino Free Transfer
Alec Georgen AZ Alkmaar U21 AZ Alkmaar U21 Loan
Jean-Christophe Bahebeck FC Utrecht FC Utrecht Loan
Jesé Stoke City Stoke City Loan
Grzegorz Krychowiak West Bromwich Albion West Brom Loan
Gonçalo Guedes Valencia CF Valencia CF Loan
Maxwell Retired Retired -
93,40 Mill. €
Details
ARRIVALS 16/17
Players Club Transfer sum
Julian Draxler VfL Wolfsburg VfL Wolfsburg 36,00 Mill. €
Gonçalo Guedes SL Benfica Benfica 30,00 Mill. €
Grzegorz Krychowiak Sevilla FC Sevilla FC 27,50 Mill. €
Jesé Real Madrid Real Madrid 25,00 Mill. €
Giovani Lo Celso Club Atlético Rosario Central CA Rosario 10,00 Mill. €
Thomas Meunier Club Brugge KV Club Brugge 6,00 Mill. €
Hatem Ben Arfa OGC Nice OGC Nice Free Transfer
Odsonne Edouard FC Toulouse Toulouse End of loan
Jonathan Ikoné Paris Saint-Germain U19 Paris SG U19 -
Salvatore Sirigu Sevilla FC Sevilla FC End of loan
Odsonne Edouard FC Paris Saint-Germain B Paris SG B -
Giovani Lo Celso Club Atlético Rosario Central CA Rosario End of loan
134,50 Mill. €
Details
DEPARTURES 16/17
Players Club Transfer sum
David Luiz Chelsea FC Chelsea 35,00 Mill. €
Lucas Digne FC Barcelona FC Barcelona 16,50 Mill. €
Benjamin Stambouli FC Schalke 04 FC Schalke 04 8,00 Mill. €
Hervin Ongenda PEC Zwolle PEC Zwolle 300 Th. €
Jonathan Ikoné HSC Montpellier Montpellier Loan
Odsonne Edouard FC Toulouse Toulouse Loan
Youssouf Sabaly FC Girondins Bordeaux G. Bordeaux Loan
Giovani Lo Celso Club Atlético Rosario Central CA Rosario Loan
Nicolas Douchez RC Lens Lens Free Transfer
Zlatan Ibrahimovic Manchester United Man Utd Free Transfer
Gregory van der Wiel Fenerbahce SK Fenerbahce Free Transfer
Jean-Christophe Bahebeck Delfino Pescara 1936 Pescara Loan
Salvatore Sirigu Sevilla FC Sevilla FC Loan
Salvatore Sirigu CA Osasuna CA Osasuna Loan
Jesé UD Las Palmas UD Las Palmas Loan
59,80 Mill. €
Details
ARRIVALS 15/16
Players Club Transfer sum
Ángel Di María Manchester United Man Utd 63,00 Mill. €
Layvin Kurzawa AS Monaco Monaco 25,00 Mill. €
Serge Aurier FC Toulouse Toulouse 10,00 Mill. €
Kevin Trapp Eintracht Frankfurt E. Frankfurt 9,50 Mill. €
Benjamin Stambouli Tottenham Hotspur Spurs 8,60 Mill. €
Presnel Kimpembe FC Paris Saint-Germain B Paris SG B -
Christopher Nkunku FC Paris Saint-Germain B Paris SG B -
116,10 Mill. €
Details
DEPARTURES 15/16
Players Club Transfer sum
Yohan Cabaye Crystal Palace Crystal Palace 13,90 Mill. €
Ezequiel Lavezzi Hebei China Fortune HB CFFC 5,50 Mill. €
Lucas Digne AS Roma AS Roma Loan fee:
2,50 Mill. €
Mike Maignan LOSC Lille LOSC Lille 1,00 Mill. €
Youssouf Sabaly FC Nantes FC Nantes Loan
Mory Diaw CD Mafra Mafra Free Transfer
Alphonse Areola Villarreal CF Villarreal CF Loan
Jean-Christophe Bahebeck AS Saint-Étienne Saint-Étienne Loan
Zoumana Camara


რეგულირება უნდა მოხდეს ამ ყველაფრის ტორემ ძაანნ გაისხეს თავზე შეიხებმააა.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

31

22 აგვისტო 2018 14:18

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man
კაბაიე-12.51 მილიონი. ლავეცი 4.95. ლუკა დინი 2.25 ად გაანათხოვრეს. მაიკ მაიგნანი 900 ათასი ევრო. დავიდ ლუიზი 31.50. ლუკა დინი გაყიდეს 14.85 მილიონად. სტამბული-7.20. ონგენდა- 270 ათასი ევრო. მოურა-25.56 . სერჟ ორიე-22.50. მატუიდი-18. აუგუსტინი-14.40. საბალი-3.60 . პასტორრ 22.23. ბერჩიჩე-21.60. ედუარდი-9.27. იკონი-4.50. კრიხოვიაკი 900 ათასი ევრო..

:D გასაგებია :D მერე მარკამ დაწერა რომ გამოძიება იწყებაო :D და რამოდენიმე ფრანგულმა პრესამ ანუ რაღაცაშია საქმე რაშია ნაღდად არ ვიცი მარა ედავებიან რომ ფინანსური ფეირპლეის არღვევო თუ შეძლო პსჟემ დამტკიცება რომ არ არღვევს არაფერი მოხდება 10 დღეში გავიგებთ პასუხს :D არღვევდა თუ არა :D მე ნეიმარი არ მინდა მიანც :D მბაპეს არ გვყიდდითო არცერთ შემთხვევაშიო თქვეს ასე რომ არ მინტერესებს :D დაარღვიეს თუ არა ფერიპლეი აზარის მოსვლა ბევრად გაიმიხარდება და ნეტა ჩელსის ქონდეს ფეირპლეი დარღვეული :D
ციტატა: R A M O S 4
აგვისტოს ბოლომდე იმედია გავყიდით ვინმეს, თორე იმდენი ვიღაც მოვიყვანეთ დავარღვევთ ფეირ ფლეის წესს

ჩვენ არავინ მოგვიყვანია :D უბრალოდ ბავშვები გავანათხოვრეთ და დაივიბრუნეთ უკა :D ვინიციუსიც კი წელს არ გვიყიდია 2 წლის წინ იყიდეს წელს მარტო როდრიგო გოიასი იყიდეს და ისიც 1 წლით სანტოსში დატოვეს :D + კურტუა და ოდრიზოლა სამაგიეროდ გავანათხოვრეთ ვალვერდე, თეო, ოდეგარდი, ჰაკიმი, ოსკარი, კოვაჩიჩი და მასკარელი + რონალდო გავყიდეთ :D + 120 მ გავაკეთეთ წელს მგონი + ლიგის მოგების გამო ეხლა 70 მ ჩაგვირიცხავენ :D ანუ 200 მ დევს სუფთად ეხლა ბიუჯეტში მინიმუმ :D + 5 დან 2 მეკარე უნდა გაუშვან + ლორენტე უნდა ესპანიოს რომ ინათხოვროს და ლუნინი და რაულ დე ტომასი რაიოს მგონი :D

32

22 აგვისტო 2018 14:19

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
E arada mpabe ra magari iqneboda

33

22 აგვისტო 2018 14:19

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
გაყიდვაზე არ მაქ საუბარი,ანუ წლიური შემოსავალი კლუბის რამდენი იყო ყველა სეზონში.

ნაღდად აზრზე არ ვარ რა ხდება უბრალოდ 2-3 დღის წინ სტატია წავიკითხე მარკაზე რომ უეფა საქმეს იწყებს რაამოდენიმე გუნდის წინააღმდეგ რომ ფინანსურ ფერპლეის არღვევენო და რიალს შანსი აქვს ნეიმარი ან მბაპე იყიდოს ყურადღება დიდად არ მივაქცია სტატიას

34

22 აგვისტო 2018 14:19

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
შეიძლება უწევს მარა ნათლად ჩანს რო პერესი ჯერ არავის ყიდვას არ აპირებს,მითუმეტს მაგხელა თანხის გასროლას.. მომავალ წელს კიდე შეილება მარა 250ზე მეტი არ უნდა გადაიხადოს არცერთშ! მერე ჩვენ დავარღვიოთ წესები))) მარტო მაგის გამო 300რა ამბავია ბიჭოო. კაროჩე მომავალ წელს მაგარ ტრანსფერს უნდა ველოდოთ თუ ასე განვითარდა მოვლენები მარა პერესმა კარგად იცის ოცნებების დამსხვრევა))

35

22 აგვისტო 2018 14:23

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: de la red
de la red

2015-2016 წლებიდან დღემდე მანჩესტერ სიტის. 526 მილიონი აქვთ დახარჯული. ეს ციფრი არის გაყიდულიდან და ნაყიდიდან მიღებული. და რატო სიტიზე არ იძახიან არაფერს დავიჯერო არ არღვევენ ესენი?. ეგრე მილანიც მოხსნეს ევრო ტურნირებიდან მარა რათ გინდა გაასაჩივრეს და ფეხებიც ვერ მოჭამეს. ესე იქნება პსჟზეც. ეგ გამიცემები სულ ტყუილად წერენ. ეს მარკა მადრიდული გამოცემაა და მაგის ერთი სიტყვაც არ დაიჯერება ისეთ რაღაცეებს წერენ ხოლმე სასაცილოდაც არ მყოფნის ხოლმე

ციტატა: de la red
ციტატა: Wtf man
კაბაიე-12.51 მილიონი. ლავეცი 4.95. ლუკა დინი 2.25 ად გაანათხოვრეს. მაიკ მაიგნანი 900 ათასი ევრო. დავიდ ლუიზი 31.50. ლუკა დინი გაყიდეს 14.85 მილიონად. სტამბული-7.20. ონგენდა- 270 ათასი ევრო. მოურა-25.56 . სერჟ ორიე-22.50. მატუიდი-18. აუგუსტინი-14.40. საბალი-3.60 . პასტორრ 22.23. ბერჩიჩე-21.60. ედუარდი-9.27. იკონი-4.50. კრიხოვიაკი 900 ათასი ევრო..

:D გასაგებია :D მერე მარკამ დაწერა რომ გამოძიება იწყებაო :D და რამოდენიმე ფრანგულმა პრესამ ანუ რაღაცაშია საქმე რაშია ნაღდად არ ვიცი მარა ედავებიან რომ ფინანსური ფეირპლეის არღვევო თუ შეძლო პსჟემ დამტკიცება რომ არ არღვევს არაფერი მოხდება 10 დღეში გავიგებთ პასუხს :D არღვევდა თუ არა :D მე ნეიმარი არ მინდა მიანც :D მბაპეს არ გვყიდდითო არცერთ შემთხვევაშიო თქვეს ასე რომ არ მინტერესებს :D დაარღვიეს თუ არა ფერიპლეი აზარის მოსვლა ბევრად გაიმიხარდება და ნეტა ჩელსის ქონდეს ფეირპლეი დარღვეული :D
ციტატა: R A M O S 4
აგვისტოს ბოლომდე იმედია გავყიდით ვინმეს, თორე იმდენი ვიღაც მოვიყვანეთ დავარღვევთ ფეირ ფლეის წესს

ჩვენ არავინ მოგვიყვანია :D უბრალოდ ბავშვები გავანათხოვრეთ და დაივიბრუნეთ უკა :D ვინიციუსიც კი წელს არ გვიყიდია 2 წლის წინ იყიდეს წელს მარტო როდრიგო გოიასი იყიდეს და ისიც 1 წლით სანტოსში დატოვეს :D + კურტუა და ოდრიზოლა სამაგიეროდ გავანათხოვრეთ ვალვერდე, თეო, ოდეგარდი, ჰაკიმი, ოსკარი, კოვაჩიჩი და მასკარელი + რონალდო გავყიდეთ :D + 120 მ გავაკეთეთ წელს მგონი + ლიგის მოგების გამო ეხლა 70 მ ჩაგვირიცხავენ :D ანუ 200 მ დევს სუფთად ეხლა ბიუჯეტში მინიმუმ :D + 5 დან 2 მეკარე უნდა გაუშვან + ლორენტე უნდა ესპანიოს რომ ინათხოვროს და ლუნინი და რაულ დე ტომასი რაიოს მგონი :D

ოდრიოზოლა კურტუა ლუნინი აბა ესენი უფასოდ მოვიდნენ თუ არავინ გიყიდიათ😂

36

22 აგვისტო 2018 14:26

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man
2015-2016 წლებიდან დღემდე მანჩესტერ სიტის. 526 მილიონი აქვთ დახარჯული. ეს ციფრი არის გაყიდულიდან და ნაყიდიდან მიღებული. და რატო სიტიზე არ იძახიან არაფერს დავიჯერო არ არღვევენ ესენი?. ეგრე მილანიც მოხსნეს ევრო ტურნირებიდან მარა რათ გინდა გაასაჩივრეს და ფეხებიც ვერ მოჭამეს. ესე იქნება პსჟზეც. ეგ გამიცემები სულ ტყუილად წერენ. ეს მარკა მადრიდული გამოცემაა და მაგის ერთი სიტყვაც არ დაიჯერება ისეთ რაღაცეებს წერენ ხოლმე სასაცილოდაც არ მყოფნის ხოლმე

მარკამ იყო რომ დაწერა რონალდოზეც და მესიზეც :D ფულს ტეხავენო და გამოძიება დაიწყოო :D 10 დღე დაელოდე და გაიგებ ყველაფერს :D რა მოხდება

ციტატა: Wtf man
ოდრიოზოლა კურტუა ლუნინი აბა ესენი უფასოდ მოვიდნენ თუ არავინ გიყიდიათ😂

ნუ ხო ლუნინი დამავიწყდა ოდრიზოლა კურტუა მეწერა რა გინდა ვერ ვხვდები :D

37

22 აგვისტო 2018 14:28

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: de la red
ციტატა: Wtf man
2015-2016 წლებიდან დღემდე მანჩესტერ სიტის. 526 მილიონი აქვთ დახარჯული. ეს ციფრი არის გაყიდულიდან და ნაყიდიდან მიღებული. და რატო სიტიზე არ იძახიან არაფერს დავიჯერო არ არღვევენ ესენი?. ეგრე მილანიც მოხსნეს ევრო ტურნირებიდან მარა რათ გინდა გაასაჩივრეს და ფეხებიც ვერ მოჭამეს. ესე იქნება პსჟზეც. ეგ გამიცემები სულ ტყუილად წერენ. ეს მარკა მადრიდული გამოცემაა და მაგის ერთი სიტყვაც არ დაიჯერება ისეთ რაღაცეებს წერენ ხოლმე სასაცილოდაც არ მყოფნის ხოლმე

მარკამ იყო რომ დაწერა რონალდოზეც და მესიზეც :D ფულს ტეხავენო და გამოძიება დაიწყოო :D 10 დღე დაელოდე და გაიგებ ყველაფერს :D რა მოხდება

ციტატა: Wtf man
ოდრიოზოლა კურტუა ლუნინი აბა ესენი უფასოდ მოვიდნენ თუ არავინ გიყიდიათ😂

ნუ ხო ლუნინი დამავიწყდა ოდრიზოლა კურტუა მეწერა რა გინდა ვერ ვხვდები :D

უი ხო ეგ ვერ დავინახე

ბოლო სამი წელია რეალი პლიუსში გადის შარშან 88 მილიონი პლიუსში გავიდა შარშანწინ 7 მილიონი წელს 8 მილიონი. პერეს ბლომად ფული ექნება მარა არ ხარჯავს

38

22 აგვისტო 2018 14:34

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man
ციტატა: de la red
de la red

2015-2016 წლებიდან დღემდე მანჩესტერ სიტის. 526 მილიონი აქვთ დახარჯული. ეს ციფრი არის გაყიდულიდან და ნაყიდიდან მიღებული. და რატო სიტიზე არ იძახიან არაფერს დავიჯერო არ არღვევენ ესენი?. ეგრე მილანიც მოხსნეს ევრო ტურნირებიდან მარა რათ გინდა გაასაჩივრეს და ფეხებიც ვერ მოჭამეს. ესე იქნება პსჟზეც. ეგ გამიცემები სულ ტყუილად წერენ. ეს მარკა მადრიდული გამოცემაა და მაგის ერთი სიტყვაც არ დაიჯერება ისეთ რაღაცეებს წერენ ხოლმე სასაცილოდაც არ მყოფნის ხოლმე

ციტატა: de la red
ციტატა: Wtf man
კაბაიე-12.51 მილიონი. ლავეცი 4.95. ლუკა დინი 2.25 ად გაანათხოვრეს. მაიკ მაიგნანი 900 ათასი ევრო. დავიდ ლუიზი 31.50. ლუკა დინი გაყიდეს 14.85 მილიონად. სტამბული-7.20. ონგენდა- 270 ათასი ევრო. მოურა-25.56 . სერჟ ორიე-22.50. მატუიდი-18. აუგუსტინი-14.40. საბალი-3.60 . პასტორრ 22.23. ბერჩიჩე-21.60. ედუარდი-9.27. იკონი-4.50. კრიხოვიაკი 900 ათასი ევრო..

:D გასაგებია :D მერე მარკამ დაწერა რომ გამოძიება იწყებაო :D და რამოდენიმე ფრანგულმა პრესამ ანუ რაღაცაშია საქმე რაშია ნაღდად არ ვიცი მარა ედავებიან რომ ფინანსური ფეირპლეის არღვევო თუ შეძლო პსჟემ დამტკიცება რომ არ არღვევს არაფერი მოხდება 10 დღეში გავიგებთ პასუხს :D არღვევდა თუ არა :D მე ნეიმარი არ მინდა მიანც :D მბაპეს არ გვყიდდითო არცერთ შემთხვევაშიო თქვეს ასე რომ არ მინტერესებს :D დაარღვიეს თუ არა ფერიპლეი აზარის მოსვლა ბევრად გაიმიხარდება და ნეტა ჩელსის ქონდეს ფეირპლეი დარღვეული :D
ციტატა: R A M O S 4
აგვისტოს ბოლომდე იმედია გავყიდით ვინმეს, თორე იმდენი ვიღაც მოვიყვანეთ დავარღვევთ ფეირ ფლეის წესს

ჩვენ არავინ მოგვიყვანია :D უბრალოდ ბავშვები გავანათხოვრეთ და დაივიბრუნეთ უკა :D ვინიციუსიც კი წელს არ გვიყიდია 2 წლის წინ იყიდეს წელს მარტო როდრიგო გოიასი იყიდეს და ისიც 1 წლით სანტოსში დატოვეს :D + კურტუა და ოდრიზოლა სამაგიეროდ გავანათხოვრეთ ვალვერდე, თეო, ოდეგარდი, ჰაკიმი, ოსკარი, კოვაჩიჩი და მასკარელი + რონალდო გავყიდეთ :D + 120 მ გავაკეთეთ წელს მგონი + ლიგის მოგების გამო ეხლა 70 მ ჩაგვირიცხავენ :D ანუ 200 მ დევს სუფთად ეხლა ბიუჯეტში მინიმუმ :D + 5 დან 2 მეკარე უნდა გაუშვან + ლორენტე უნდა ესპანიოს რომ ინათხოვროს და ლუნინი და რაულ დე ტომასი რაიოს მგონი :D

ოდრიოზოლა კურტუა ლუნინი აბა ესენი უფასოდ მოვიდნენ თუ არავინ გიყიდიათ😂

Bolo 3 weliwadshi grandebs shoris yvelaze cota realma daxarja, samagierod ronaldo da morata gavyidet dzvirad, rac sheexeba shemosavals unaitedis mere meorezea reali shemosavlit wina wlis monacemebit

როგორც ვიცი კლუბს აქვს უფლება დახარჯოს იმდენი რამხელა შემოსავალიც ქონდა მთლიანად, არამგონია მბაპეზე და ნეყმარზე პრობლემა შეექმნას პსჟ-ს, არენდით აიყვანეს მბაპე ამ ზაფხულს უკვე გამოისყიდეს, რამე პრობლემა რო ქონდეთ აქამდე გაყიდიდნენ, არავინ არ მოვა რეალში მაქსიმუმ 2 მეკარე გაყიდონ და ვსო ეს სასტავი იქნება

39

22 აგვისტო 2018 14:39

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: RONALDO DE LIMA
როგორც ვიცი კლუბს აქვს უფლება დახარჯოს იმდენი რამხელა შემოსავალიც ქონდა მთლიანად, არამგონია მბაპეზე და ნეყმარზე პრობლემა შეექმნას პსჟ-ს, არენდით აიყვანეს მბაპე ამ ზაფხულს უკვე გამოისყიდეს, რამე პრობლემა რო ქონდეთ აქამდე გაყიდიდნენ, არავინ არ მოვა რეალში მაქსიმუმ 2 მეკარე გაყიდონ და ვსო ეს სასტავი იქნება

როდრიგო მორენოს დაიმატებენ ალბათ ვალენსიადან
ციტატა: Wtf man
ბოლო სამი წელია რეალი პლიუსში გადის შარშან 88 მილიონი პლიუსში გავიდა შარშანწინ 7 მილიონი წელს 8 მილიონი. პერეს ბლომად ფული ექნება მარა არ ხარჯავს

კაი :D წავედი ეხლა fortnite ვითამაშებ თორე დავიღალე :D

40

22 აგვისტო 2018 14:39

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: de la red
ციტატა: Wtf man
კაბაიე-12.51 მილიონი. ლავეცი 4.95. ლუკა დინი 2.25 ად გაანათხოვრეს. მაიკ მაიგნანი 900 ათასი ევრო. დავიდ ლუიზი 31.50. ლუკა დინი გაყიდეს 14.85 მილიონად. სტამბული-7.20. ონგენდა- 270 ათასი ევრო. მოურა-25.56 . სერჟ ორიე-22.50. მატუიდი-18. აუგუსტინი-14.40. საბალი-3.60 . პასტორრ 22.23. ბერჩიჩე-21.60. ედუარდი-9.27. იკონი-4.50. კრიხოვიაკი 900 ათასი ევრო..

:D გასაგებია :D მერე მარკამ დაწერა რომ გამოძიება იწყებაო :D და რამოდენიმე ფრანგულმა პრესამ ანუ რაღაცაშია საქმე რაშია ნაღდად არ ვიცი მარა ედავებიან რომ ფინანსური ფეირპლეის არღვევო თუ შეძლო პსჟემ დამტკიცება რომ არ არღვევს არაფერი მოხდება 10 დღეში გავიგებთ პასუხს :D არღვევდა თუ არა :D მე ნეიმარი არ მინდა მიანც :D მბაპეს არ გვყიდდითო არცერთ შემთხვევაშიო თქვეს ასე რომ არ მინტერესებს :D დაარღვიეს თუ არა ფერიპლეი აზარის მოსვლა ბევრად გაიმიხარდება და ნეტა ჩელსის ქონდეს ფეირპლეი დარღვეული :D
ციტატა: R A M O S 4
აგვისტოს ბოლომდე იმედია გავყიდით ვინმეს, თორე იმდენი ვიღაც მოვიყვანეთ დავარღვევთ ფეირ ფლეის წესს

ჩვენ არავინ მოგვიყვანია :D უბრალოდ ბავშვები გავანათხოვრეთ და დაივიბრუნეთ უკა :D ვინიციუსიც კი წელს არ გვიყიდია 2 წლის წინ იყიდეს წელს მარტო როდრიგო გოიასი იყიდეს და ისიც 1 წლით სანტოსში დატოვეს :D + კურტუა და ოდრიზოლა სამაგიეროდ გავანათხოვრეთ ვალვერდე, თეო, ოდეგარდი, ჰაკიმი, ოსკარი, კოვაჩიჩი და მასკარელი + რონალდო გავყიდეთ :D + 120 მ გავაკეთეთ წელს მგონი + ლიგის მოგების გამო ეხლა 70 მ ჩაგვირიცხავენ :D ანუ 200 მ დევს სუფთად ეხლა ბიუჯეტში მინიმუმ :D + 5 დან 2 მეკარე უნდა გაუშვან + ლორენტე უნდა ესპანიოს რომ ინათხოვროს და ლუნინი და რაულ დე ტომასი რაიოს მგონი :D

ვიცი კაცო :დდ სანამ პერესი გვყავს არ დაგვემუქრება ეგ wink

41

22 აგვისტო 2018 14:43

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: de la red
ციტატა: RONALDO DE LIMA
როგორც ვიცი კლუბს აქვს უფლება დახარჯოს იმდენი რამხელა შემოსავალიც ქონდა მთლიანად, არამგონია მბაპეზე და ნეყმარზე პრობლემა შეექმნას პსჟ-ს, არენდით აიყვანეს მბაპე ამ ზაფხულს უკვე გამოისყიდეს, რამე პრობლემა რო ქონდეთ აქამდე გაყიდიდნენ, არავინ არ მოვა რეალში მაქსიმუმ 2 მეკარე გაყიდონ და ვსო ეს სასტავი იქნება

როდრიგო მორენოს დაიმატებენ ალბათ ვალენსიადან
ციტატა: Wtf man
ბოლო სამი წელია რეალი პლიუსში გადის შარშან 88 მილიონი პლიუსში გავიდა შარშანწინ 7 მილიონი წელს 8 მილიონი. პერეს ბლომად ფული ექნება მარა არ ხარჯავს

კაი :D წავედი ეხლა fortnite ვითამაშებ თორე დავიღალე :D

Imedia eg ar moxdeba ra rodrigo, yvela fortnites rogor tamashobs ra populaluri gaxda😃

42

22 აგვისტო 2018 14:48

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: R A M O S 4
ვიცი კაცო :დდ სანამ პერესი გვყავს არ დაგვემუქრება ეგ

მარა თუ ფინანსური ფერიპლეი ემუქრება პსჟ ერთედერთი გუნდი რეალია ვისაც შეუძლია უშველოს :D

ციტატა: RONALDO DE LIMA
Imedia eg ar moxdeba ra rodrigo, yvela fortnites rogor tamashobs ra populaluri gaxda😃

რატომ მაიორალს მაინც მირჩევნია ბევრად სკამისთვის კაი თავდამსხმელია :) გოლის გატანა თუ დაგვჭირდა შეტევის გაძლიერება მაინც შეგვეძლება თან რეალის აღზრდილია
ნუ რავი კარგი თამასია თან დროც მალე გადის თან სხვადასხვა იარაღით გიწევს თამაში ასენება შეგიძლია თან ინგლისურს ვიხსენებ :D

ციტატა: RONALDO DE LIMA
Imedia eg ar moxdeba ra rodrigo, yvela fortnites rogor tamashobs ra populaluri gaxda😃

შენ არ თამაშობ არ მოგწონს ?

43

22 აგვისტო 2018 14:52

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: de la red
ციტატა: R A M O S 4
ვიცი კაცო :დდ სანამ პერესი გვყავს არ დაგვემუქრება ეგ

მარა თუ ფინანსური ფერიპლეი ემუქრება პსჟ ერთედერთი გუნდი რეალია ვისაც შეუძლია უშველოს :D

ციტატა: RONALDO DE LIMA
Imedia eg ar moxdeba ra rodrigo, yvela fortnites rogor tamashobs ra populaluri gaxda😃

რატომ მაიორალს მაინც მირჩევნია ბევრად სკამისთვის კაი თავდამსხმელია :) გოლის გატანა თუ დაგვჭირდა შეტევის გაძლიერება მაინც შეგვეძლება თან რეალის აღზრდილია
ნუ რავი კარგი თამასია თან დროც მალე გადის თან სხვადასხვა იარაღით გიწევს თამაში ასენება შეგიძლია თან ინგლისურს ვიხსენებ :D

ციტატა: RONALDO DE LIMA
Imedia eg ar moxdeba ra rodrigo, yvela fortnites rogor tamashobs ra populaluri gaxda😃

შენ არ თამაშობ არ მოგწონს ?

120 მილიონს იხდიან და ნაღდად არ ღირს თან მაგას თუ იყიდიან ვინიციუსს საერთოდ აღარ მიცემენ შანსს, და თან არც ისე ნიჭიერია ეგ როდრიგო 27-28 წლისაა და რამეს დაამტკიცებდა აქამდე მარა არაფერი განსაკუთრებული, არც სტატისტიკა უვარგა, მირჩევნია ვინიციუსს მიცენ შანსი რაც შეეხება ფორთნაითს მაგარი თამაშია

44

22 აგვისტო 2018 14:55

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: RONALDO DE LIMA
120 მილიონს იხდიან და ნაღდად არ ღირს თან მაგას თუ იყიდიან ვინიციუსს საერთოდ აღარ მიცემენ შანსს, და თან არც ისე ნიჭიერია ეგ როდრიგო 27-28 წლისაა და რამეს დაამტკიცებდა აქამდე მარა არაფერი განსაკუთრებული, არც სტატისტიკა უვარგა, მირჩევნია ვინიციუსს მიცენ შანსი რაც შეეხება ფორთნაითს მაგარი თამაშია

120 ბევრია :D მაქსიმუმ 40 -45 მ უნდა გადაიხადონ ან ვერნერში 60 მ ვინიციუსი ჯერ მზად არ არის პირველი გუნდისთვის

45

22 აგვისტო 2018 15:00

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: de la red
ციტატა: RONALDO DE LIMA
120 მილიონს იხდიან და ნაღდად არ ღირს თან მაგას თუ იყიდიან ვინიციუსს საერთოდ აღარ მიცემენ შანსს, და თან არც ისე ნიჭიერია ეგ როდრიგო 27-28 წლისაა და რამეს დაამტკიცებდა აქამდე მარა არაფერი განსაკუთრებული, არც სტატისტიკა უვარგა, მირჩევნია ვინიციუსს მიცენ შანსი რაც შეეხება ფორთნაითს მაგარი თამაშია

120 ბევრია :D მაქსიმუმ 40 -45 მ უნდა გადაიხადონ ან ვერნერში 60 მ ვინიციუსი ჯერ მზად არ არის პირველი გუნდისთვის

მზად თუ არ არის არ უნდა მოეყვანათ გუნდში, რავი ტალანტის მოკვლა აქვს გადაწყვეტილი ამ ლოპოტეგს მგონი, დაეტოვათ მაშინ ბრაზილიაში უკეთესი იქნებოდა, რაც შეეხება ვერნერს ბევრად მაღალი დონეა როდრიგოზე და დიდი პოტენციალი აქ, შედარებაც არ ღირს

46

22 აგვისტო 2018 22:09

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: solomospani
კილიანი მოიყვანეთ. ყველაფერი ქინ აქ. და ვინიზციუსთან ერთად კარგად შეეწყობა გუნდს

ოცნებას კაცი არ მოუკლავს wink

47

22 აგვისტო 2018 23:08

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ნეიმარი თუ 300მლ ღირს მაშინ მბაპე 400 უნდა ღირდეს და არა 200-ი.

48

23 აგვისტო 2018 00:35

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მოკლედ დავწერ.. ამ ბუღალტერიას ეხლა ზემოთ რასაც წერთ ბრატცი აზრი არ აქვს.. ანუ აქ თემაა რომ კლუბმა რა ხარჯი გაწია და რა მიიღო.. მათ შორის ხელფასები, მათ შორის შემოსავლები ლიცენზიებიდან რეკლამებიდან , ხარჯები ბონუსირების და ტუალეტის ქაღალდის.. ანუ მარტივად რომ გითხრათ.. მოგება ზარალი უნდა გაანალიზდეს.. თავის ფეხბურთელის ამორტიზაციით :))... ხოოოდა.. ნეიმარი წელიწადში უჯდება პსჟ ეს 100 მილიონი (100 უხდის ხელფასს საიდანაც 70 იქვითება და 30 რჩება ხელზე) ყველა სხვა ფეხბურთელის ხელფასიც ეგრე... რას აგენერირებს ეგეთს პესეჟე არ ვიცი.. მაააართლა არ ვიცი :) .. შეიძლება აგენერირებს კიდეც და ვერ ვხდები.. სადმე თუ არი ფინანსურები ხელმისაწვდომი , მარტივად ვნახავდით.. დანარჩენი ის ამდენად გაყიდეს და ის იმდენად იყუდეს.. ამის დათვლა არაფრის მომცემი წყლის ნაყვააა ..

თვითონ საჯარიმო სანწციები მინდოდა წამეკითხა და 110 გვერდია .. შევეშვი :)

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

რეკლამა

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 ბელინგემი 16
2 დოვბიკი 16
3 მაიორალი 15
4 ბუდიმირი 15

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 რეალი 6 6 0 0 18
2 ნაპოლი 6 3 1 2 10
3 ბრაგა 6 1 1 4 4
4 იუნიონ ბერლინი 6 0 2 4 2

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...

4-3-3
4-4-2
4-2-3-1



მთვლელები

საიტის არქივი:

აპრილი 2024 (203)
მარტი 2024 (335)
თებერვალი 2024 (456)
იანვარი 2024 (411)
დეკემბერი 2023 (372)
ნოემბერი 2023 (391)