ოფიციალური განცხადება

მადრიდის „რეალის“ ოფიციალურმა ვებ-გვერდმა, ოფიციალური განცხადება გააკეთა, რომელიც სატრანსფერო შეთანხმებას ეხება...


სამეფო კლუბის ხელმძღვანელობასა და ჰოლანდიური „ვიტესის“ პრეზიდენტს შორის არსებული მოლაპარაკება წარმატებით დასრულდა, რის საფუძველზეც, ნორვეგიელი ახალგაზრდა ფეხბურთელი, მარტინ ედეგორი, მომდევნო 1 სეზონის განმავლობაში, იჯარის წესით, ჰოლანდიური კლუბის ღირსებას დაიცავს, 2019 წლის 30 ივნისს კი „მერენგების“ რიგებს დაუბრუნდება. dle 10.1


1

21 აგვისტო 2018 18:36

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1336
გაყიდეთ

2

21 აგვისტო 2018 18:39

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3486
იქნებ დაადგეს საშველი და ბოლომდე ათამაშდეს და გაიხსნას.ჰენერვენში კი კაი იყო მარა რეალის დონემდე უკლია ჯერ.თან თუ გვეყოლება სკამზე უნდა მჯდარიყო და ასე სჯობს განათხოვრება
-----------------------
ვენგერი 26 წელი = 0 ჩემპიონთა ლიგა
ფერგიუსონი 26 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
მოურინიო 17 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
გვარდიოლა 10 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა


ზიდანი 2.5 წელი 3 ჩემპიონთა ლიგა :)

3

21 აგვისტო 2018 18:58

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ძალიან კარგი

4

21 აგვისტო 2018 19:15

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5968
გაუმარჯოს კაი ხალხს, გაშვებით კი უშვებთ ფეხბურთელებს და აქეთ არავის ვყიდულობთ, ისე მიდის რეალის საქმე რომ არავის იყიდიან ამ ზაფხულს.
-----------------------
ჰალამადრიდ.

5

21 აგვისტო 2018 19:31

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3486
პირადად მე ნავასს გავუშვებდი და ვინმე ცენტრფორვარდს მოვიყვანდი რომლის შეცვლაზე შემოყვანა შეიძლება.მაიორალი გინდ გყოლია გინდ არა

მაიორალი 100%ით გასაგდებია.ნორმალური ვინმეა მოსაყვანი
-----------------------
ვენგერი 26 წელი = 0 ჩემპიონთა ლიგა
ფერგიუსონი 26 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
მოურინიო 17 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
გვარდიოლა 10 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა


ზიდანი 2.5 წელი 3 ჩემპიონთა ლიგა :)

6

21 აგვისტო 2018 19:34

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: hip hop
პირადად მე ნავასს გავუშვებდი და ვინმე ცენტრფორვარდს მოვიყვანდი რომლის შეცვლაზე შემოყვანა შეიძლება.მაიორალი გინდ გყოლია გინდ არა

მაიორალი 100%ით გასაგდებია.ნორმალური ვინმეა მოსაყვანი

ნავას მეც გავუშვებდი და კურტუას და ლუნინს დავიტოვებდი

7

21 აგვისტო 2018 19:40

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3486
ციტატა: Vinicius_Jr
ნავას მეც გავუშვებდი და კურტუას და ლუნინს დავიტოვებდი

ხო რა უაზროდ უნდა შეიზღუდოს კურტუა.ჯობია მთლიანად კურტუაზე გაკეთდეს აქცენტი თან ფორმაშიც იქნება თორე მარტო ლიგაზე თამაშით არაფერი გამოვა
-----------------------
ვენგერი 26 წელი = 0 ჩემპიონთა ლიგა
ფერგიუსონი 26 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
მოურინიო 17 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
გვარდიოლა 10 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა


ზიდანი 2.5 წელი 3 ჩემპიონთა ლიგა :)

8

21 აგვისტო 2018 19:45

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: hip hop
ციტატა: Vinicius_Jr
ნავას მეც გავუშვებდი და კურტუას და ლუნინს დავიტოვებდი

ხო რა უაზროდ უნდა შეიზღუდოს კურტუა.ჯობია მთლიანად კურტუაზე გაკეთდეს აქცენტი თან ფორმაშიც იქნება თორე მარტო ლიგაზე თამაშით არაფერი გამოვა

+1

9

21 აგვისტო 2018 19:48

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5968
ციტატა: royal madrid
შეიძლება სწორადაც იქცევიან მაგრამ 5 მეკარე რატომაა გუნდში მაგას ვერ ვხვდები ... კიდევ ის რომ ისკოს აყენებს ნახევარდაცვის ცენტრში ... როგორც ვატყობ მოდრიჩი ამოაგდო ისკომ ... აი კარში კი ისევ ნავასს ვიხილავთ , ლოპოტეგი ძალიან მოხიბლა ნავასმა და მატჩების მინიმუმ 65%ნავასი დაიცავს რეალის კარს

შეგიცვლია ავატარი ძმა კარგია, ხოდა მეკარე არ მოგვეყვანა და ვინმე რონალდუს შემცვლელი მოგვეყვანა ნაღდად ჯობდა. მოდრიჩს კიდევ რაც შეეხება ორივი იქნება ძირითადში ისკოც და მოდრიჩიც.
-----------------------
ჰალამადრიდ.

10

21 აგვისტო 2018 19:51

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
9 დღეში იხურება სატრანსფერო ფანჯარა და ჩვენ ისევ 5 მეკარე გვყავს :) ნავასი და კასილია გაყიდონ და მაგ ფულით მოიყვანონ ვინმე სკამზე დაჯდება ისეთი ფორვარდი. ფორვარდის მოსაყვანად არც ჭირდება რეალს ვინმეს გაყიდვა, მარა ამდენი მეკარე გამაღიზიანებელია. თან თუ 5 მეკარით დავრჩით ლუნინის ტალანტიც დაიკარგება, არ არის ეგ დასაკარგი ბიჭი :)

11

21 აგვისტო 2018 19:54

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3486
ციტატა: oto.reali
რონალდუს შემცვლელი მოგვეყვანა ნაღდად ჯობდა

ეხლა მეორე მხრივ სწორად იქცევიან რო არავინ მოყავთ ასენსიო ბევრ დროს მიიღებს.ეხლა კიდე აზარი რო მოეყვანათ გაიქცეოდა ასენსიო.და მე პირადად დიდ პოტენციალს ვხედავ ასენსიოში.რეგულარულად თუ ითამაშებს მგონი გაამართლებს

ციტატა: R A M O S 4
დაიკარგება, არ არის ეგ დასაკარგი ბიჭი :)

ლუნინი გაანათხოვრონ ნავასი გაყიდონ 25ად.და 50-60მილიონად ვინმე ფორვარდი მოიყვანონ ბალოტელი მოიყვანონ ოღონდ ვინმე მოიყვანონ მაიორალს ნებისმიერი აჯობებს
-----------------------
ვენგერი 26 წელი = 0 ჩემპიონთა ლიგა
ფერგიუსონი 26 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
მოურინიო 17 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
გვარდიოლა 10 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა


ზიდანი 2.5 წელი 3 ჩემპიონთა ლიგა :)

12

21 აგვისტო 2018 19:57

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: hip hop
ლუნინი გაანათხოვრონ ნავასი გაყიდონ 25ად.და 50-60მილიონად ვინმე ფორვარდი მოიყვანონ ბალოტელი მოიყვანონ ოღონდ ვინმე მოიყვანონ მაიორალს ნებისმიერი აჯობებს

მაიორალი გინდ ყოფილაო გინდ არა ვიძახით, მარა სინამდვილეში ზარალია :) ეგ რო შემოდის 10 კაცით ვრჩებით wink სირცხვილია რეალის მეორე ფორვარდად მაიორალი განიხილებოდეს :)

13

21 აგვისტო 2018 19:59

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3486
ატლესთან მაიორალი შემოიყვანა და იმის მაგივრად შემტევი პოტენციალი გაზრდილიყო 1-2ად შემცირდა უფრო ცუდად დავიწყეთ თამაში ზარალია ტიპი
-----------------------
ვენგერი 26 წელი = 0 ჩემპიონთა ლიგა
ფერგიუსონი 26 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
მოურინიო 17 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
გვარდიოლა 10 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა


ზიდანი 2.5 წელი 3 ჩემპიონთა ლიგა :)

14

21 აგვისტო 2018 20:00

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: royal madrid
ციტატა: oto.reali
ციტატა: royal madrid
შეიძლება სწორადაც იქცევიან მაგრამ 5 მეკარე რატომაა გუნდში მაგას ვერ ვხვდები ... კიდევ ის რომ ისკოს აყენებს ნახევარდაცვის ცენტრში ... როგორც ვატყობ მოდრიჩი ამოაგდო ისკომ ... აი კარში კი ისევ ნავასს ვიხილავთ , ლოპოტეგი ძალიან მოხიბლა ნავასმა და მატჩების მინიმუმ 65%ნავასი დაიცავს რეალის კარს

შეგიცვლია ავატარი ძმა კარგია, ხოდა მეკარე არ მოგვეყვანა და ვინმე რონალდუს შემცვლელი მოგვეყვანა ნაღდად ჯობდა. მოდრიჩს კიდევ რაც შეეხება ორივი იქნება ძირითადში ისკოც და მოდრიჩიც.

ორივე როგორ იქნება ძირითადში კროოსი და კაზემირო ხელშეუხებლები არიან... ხეტაფესთან რაც მომეწონა ის იყო რომ გუნდური რეალი ვნახე 72 %ბურთის ფლობა რეალის თამაშში დიდი იშვიათობაა საინტერესო გუნდს კრავს ეს კაცი მთლად ატლეტიკოს თამაშმაც არ მოგვატყუოს ... მაგრამ ეს უტრანსფერობა და მოთამაშეების გაშვებაც არაა კარგი ...

4-3-1-2ს ათამაშებს ალბათ

15

21 აგვისტო 2018 20:04

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3486
ციტატა: R A M O S 4
მარა სინამდვილეში ზარალია

+1 😁

ერთი მხრივ კარგია ბურთის ფლობა.ასეთ დროს მეტოქე ვეღარ ქმნის საკმარის მომენტს და გოლების რაოდენობაც იკლებს.78%ბურთის ფლობა და პრაქტიკულად მომენტი არ ქონია ხეტაფეს.ნახეთ წელს როგორ მოიკლებს ჩვენ კარში გოლების რაოდენობა.გვარდიოლას არ ყავდა ბარსაში მაგარი დაცვა მარა სულ მაგათ ქონდათ ბურთი და მეტოქეს ძალიან ცოტა შანსს უტოვებდნენ.

ამ მხრივ კაია მარა ეს უაზრო ბურთის გორაობა საშინლად მაღიზიანებს ძალიან მოსაბეზრებელია.
-----------------------
ვენგერი 26 წელი = 0 ჩემპიონთა ლიგა
ფერგიუსონი 26 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
მოურინიო 17 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
გვარდიოლა 10 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა


ზიდანი 2.5 წელი 3 ჩემპიონთა ლიგა :)

16

21 აგვისტო 2018 20:07

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5968
ციტატა: hip hop
ეხლა მეორე მხრივ სწორად იქცევიან რო არავინ მოყავთ ასენსიო ბევრ დროს მიიღებს.ეხლა კიდე აზარი რო მოეყვანათ გაიქცეოდა ასენსიო.და მე პირადად დიდ პოტენციალს ვხედავ ასენსიოში.რეგულარულად თუ ითამაშებს მგონი გაამართლებს

ერთი მხრივ მართალი ხარ ძმა ასენსიოს სათამაშო დროზე მაგრამ მეორე მხრივ რამდენად გაქაჩავს ეგ უკვე სხვა თემაა, ვნახაოთ იმედია გაამრთლებს მარკო, ფორვარდი მაინც მოეყვანათ ბენზემას შემცვლელი კარგი იქნებოდა.
-----------------------
ჰალამადრიდ.

17

21 აგვისტო 2018 20:10

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: royal madrid
Asensio bemzema bale ხელშეუხებელია

მაშინ მოჯდება ისკო სკამზე. არამგონი ლოპეტეგი ისეთი სულელი იყოს, კროოსი კაზე მოდრიჩის ტრიო დაშალოს და ისკო ჩააკვეხოს.

18

21 აგვისტო 2018 20:14

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5968
ციტატა: R A M O S 4
ციტატა: royal madrid
Asensio bemzema bale ხელშეუხებელია

მაშინ მოჯდება ისკო სკამზე. არამგონი ლოპეტეგი ისეთი სულელი იყოს, კროოსი კაზე მოდრიჩის ტრიო დაშალოს და ისკო ჩააკვეხოს.

გეთანხმები ძმა 100%-იანი ხარ, აბა რა უნდა ისკოს მოდრიჩის ნაცვლად ძირითადში, მე უფრო ვფიქრობ რონალდუს პოზიციაზე ითამაშებს ოღონდ ბენზემა ქაიწევს წინ ცენტრფორვარდად და ისკო მარცხენა ფლანგოდან შეუტევს.
-----------------------
ჰალამადრიდ.

19

21 აგვისტო 2018 20:19

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: royal madrid
უკვე ჩააკვეხა ისკო

მოდრიჩის სკამზე ყოფნას თუ გულისხმობ, გადაღლილობის ბრალი მგონია მაინც. ისკო არ მევასება რეალში ყველაზე მეტად. მასე ვარანიც სკამზე ყავდა ხეტაფესთან, არამგონია ნაჩო ურჩევნოდე ( მარა რავი ესპანელია wink )

20

21 აგვისტო 2018 20:20

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
კაზემირო კროოსი და ლუკიტა არიან ხელშეუხებელნი :) ყველა მნიშვნელოვან თამაშს ამ ტრიოთი ჩავატარებთ, თუმცა სეზონის ბოლოს ისკოს მეტი წუთი ქონდეს ნათამაშევი ვიდრე მოდრიჩს, არ გაგიკვირდეთ :))

21

21 აგვისტო 2018 20:24

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
დღევანდელი ფეხბურთელებიდან რეალში, მაღალი კლასის ფეხბურთელებზე მაქ საუბარი, ისკო არ შეეფერება რეალს ყველაზე მეტად. პირადად მე ძან მაღიზიანებს მაგის უაზრო ფინტები, ბურთის დაკარგვები და ღორობა :)

22

21 აგვისტო 2018 20:25

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მე ამ სასტავს დავაყენებდი კურტუა მარსელო რამოსი ვარანი კარვახალი კროოსი კაზემირო მოდრიჩი ასენსიო ბენზემა ბეილი

23

21 აგვისტო 2018 20:26

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Vinicius_Jr
მე ამ სასტავს დავაყენებდი კურტუა მარსელო რამოსი ვარანი კარვახალი კროოსი კაზემირო მოდრიჩი ასენსიო ბენზემა ბეილი

+1

24

21 აგვისტო 2018 20:27

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5968
ციტატა: Special__One
თუმცა სეზონის ბოლოს ისკოს მეტი წუთი ქონდეს ნათამაშევი ვიდრე მოდრიჩს, არ გაგიკვირდეთ

ეგეც არაა გამორიცხული ძმა ოღონდ მხოლოდ იმ შემთხვევაში თუ მოდრიჩი დაიმტვრევა, სხვა მხრივ ისკოს არანაირად არ უნდა ქონდეს ლუკაზე მეტი სათამაშო დრო სეზონის ბოლოს.
-----------------------
ჰალამადრიდ.

25

21 აგვისტო 2018 20:29

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: oto.reali
თუმცა სეზონის ბოლოს ისკოს მეტი წუთი ქონდეს ნათამაშევი ვიდრე მოდრიჩს, არ გაგიკვირდეთ

არ გამიკვირდება რაც მაგან ამ მსოფლიოზე დაიხარჯა დასვენება ეკუთვნის შეილება ვერ მოასწროს წამოწევა იმდენი თამაშის რამდენსაც ისკო ითამაშებს

26

21 აგვისტო 2018 20:32

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3486
ციტატა: Special__One
სეზონის ბოლოს ისკოს მეტი წუთი ქონდეს ნათამაშევი ვიდრე მოდრიჩს, არ გაგიკვირდეთ :))

ეგრეც უნდა მოიქცეს ლოპო.დასვენებული მოდრიჩი უფრო გამოგვადგება ვიდრე გადაღლილი.ჯობია დაასვენოს ხოლმე ხშირად თორე ასაკშია უკვე
-----------------------
ვენგერი 26 წელი = 0 ჩემპიონთა ლიგა
ფერგიუსონი 26 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
მოურინიო 17 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
გვარდიოლა 10 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა


ზიდანი 2.5 წელი 3 ჩემპიონთა ლიგა :)

27

21 აგვისტო 2018 20:38

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: hip hop
ეგრეც უნდა მოიქცეს ლოპო.დასვენებული მოდრიჩი უფრო გამოგვადგება ვიდრე გადაღლილი.ჯობია დაასვენოს ხოლმე ხშირად თორე ასაკშია უკვე

არადა გუნდის ხერხემალია ტიპი ასაკი თავისას შვება :((( ვინ შეილება მაგისნაირი რო მოვიდეს კიდე გუნდში

ციტატა: hip hop
ზიდანი 2.5 წელი 3 ჩემპიონთა ლიგა :)

:)))

28

21 აგვისტო 2018 20:40

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3135
მოდრიჩი კი მაგარია მაგრამ უკვე აშკარად დაეტყო ასაკი
ერთ თამაშში რომ ბოლომდე დაიხარჯოს მეორე იგრაში ვეღარ ივლის

29

21 აგვისტო 2018 20:41

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ეს ნაგავი პერესი კიარ ყიდულობს ყიდის ფეხბურთელებს ყიდი ეს რაამბავია ტრანსფერი ვერ გაჩარხეს წესიერი ბენზემაზე გუნდი ინდობა მაგის პიჟონი დედა ვატირე მე

30

21 აგვისტო 2018 20:48

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3486
"რობერტ ლევანდოვსკის აგენტმა ჩემთან შეხვედრა ითხოვა, რაზეც ვუპასუხე, რომ ძალიან დატვირთული გრაფიკი მაქვს, მაგრამ შემიძლია 2 სექტემბერს შევხვდე", - ასე შეაფასა ჰიონესმა ზაფხულში არსებული მდგომარეობა
😂😂
-----------------------
ვენგერი 26 წელი = 0 ჩემპიონთა ლიგა
ფერგიუსონი 26 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
მოურინიო 17 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
გვარდიოლა 10 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა


ზიდანი 2.5 წელი 3 ჩემპიონთა ლიგა :)

31

21 აგვისტო 2018 20:54

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: R A M O S 4
9 დღეში იხურება სატრანსფერო ფანჯარა და ჩვენ ისევ 5 მეკარე გვყავს :)
ვინ გვყავს ამ დღეებში ლუნინი რაიო ვალეკანოში წავა 😄 ლუკა ზიდანსაც ყიდიან სამუდმაოდ 😂

ციტატა: Vinicius_Jr
მე ამ სასტავს დავაყენებდი კურტუა მარსელო რამოსი ვარანი კარვახალი კროოსი კაზემირო მოდრიჩი ასენსიო ბენზემა ბეილი
და შეცვლაზე ვინიცუსი ბეილის ან ასენსიოსი . ✌ რო მიეჩვიოს

32

21 აგვისტო 2018 20:57

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3486
ციტატა: Dani carvajal
ლუკა ზიდან

ამას ვინღა გააჩერებს გუნდში.ზიდანის წასვლის მერე ვინღა დატოვებს გუნდში.ძაან უნიჭოა ჯერ 19 წლისაა მარა იმდენი უპატიებელი შეცდომა აქვს დაშვებული მთელ კარიერას ეყოფა.
-----------------------
ვენგერი 26 წელი = 0 ჩემპიონთა ლიგა
ფერგიუსონი 26 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
მოურინიო 17 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
გვარდიოლა 10 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა


ზიდანი 2.5 წელი 3 ჩემპიონთა ლიგა :)

33

21 აგვისტო 2018 20:58

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Dani carvajal
და შეცვლაზე ვინიცუსი ბეილის ან ასენსიოსი . ✌ რო მიეჩვიოს

+++++1

34

21 აგვისტო 2018 21:04

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: hip hop
ციტატა: Dani carvajal
.
ხოდა ვერ ყიდის პერესი კაცი შვილს არუნდა 😂😂 ლუნინი გაუშვან ერთი იჯარით და ლუკა ზიდანს ვინ დაეძებს მთავარია ლუნინი არდავკარგოთ და მალე გაუშვან იჯარით ნაგარი ბიჭი გვეზრდება ლუნინი ✌✌

ისე ამ ოდეგაარდს რა შესცეს ? სებალიოს კი ჯობია და ყოფილიყო მშვენიერი გამჭოლი პასები აკეთა პრესეზონზე კროოსივით . ბურთსაც არ ჯარგავდა და 2-3 კაცსაც დაიხხვევდა საკაიფოდ .

35

21 აგვისტო 2018 21:25

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3486
ციტატა: Dani carvajal
ისე ამ ოდეგაარდს რა შესცეს

ოდეგარი ცოდოა სკამზე და სებალოსი ნაღდად არაა ცოდო😂😂 ზუსტად სკამზე უნდა იჯდეს ოღონდ არ უნდა ათამაშო როგორც ზიდანი უკეთებდ😂
-----------------------
ვენგერი 26 წელი = 0 ჩემპიონთა ლიგა
ფერგიუსონი 26 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
მოურინიო 17 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
გვარდიოლა 10 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა


ზიდანი 2.5 წელი 3 ჩემპიონთა ლიგა :)

36

21 აგვისტო 2018 21:30

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
წელს როგორც ყოველთვის ალბათ ისევ ისე მოხდება და ბოლოს აღმოჩნდება რომ ვერც ვერავინ ვერ დავიმატეთ ისეთი ვინც გამტანია აბა ბენზემას იმედზე ჩვენი მტრები იყოს))))

37

21 აგვისტო 2018 21:32

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
მოდრიჩს ისკო ვერ ამოაგდებსს გამორიცხული ამბავია,რადგან ისკო შემტევი სტილის ნახევარმცველია ,მოდრიჩი ცენტრალური,მოდრიჩს იმიტომ არ აყენებს ამას ერთადერთი ახსნა აქ ....უბრალოდ ფორმაში არააა .ყველა თანხმდება იმაზე რომ კროოსო მოდრიჩი კაზე ხელშეუხებელიაა ,აქედან გამომდინარე ისკოს უფრო ასენსიოს კონკურენტად მივიჩნევ,გააჩნია ტაქტიკურ სქემასაცც 4-3-3 ში ფლანგიდან უფრო მოძრავი და სწრაფი ფეხბურთელებია საჭირო როგორც შეტევაში ასევე დაცვაში ამიტომ უფრო ლოგიკური ასენსიოს გამოყენება იქნება,4-4-2 ში ისკოს ძირითადად აზღვევს კროოსიი ,ატაქინგ მიდფილდერ ლეფტ მიდფილდერ ანუ შემტევი სტილის ნახევარმცველი რომელიც მანევრირებს ცენტრშიც და მარცხენა ფლანგზეც ესაა დღეს ისკოს პოზიციააა .ასენსიო არის ვინგერიი,,შესაბამისად 4-3-3 ში უფრო სწრაფი ვინგერები გჭირდებააა ტიპიური ლეფთ ვინგერი რომელიც წინ და უკან ბევრს ირბენსს,,ამ მოცემულობაში ისკო ვერ ითამაშებსსს .ამიტომ არის მნიშვნელობა ტაქტიკური მონახაზი რა სქემას აირჩევს მწვბრთნელი კონკრეტული მატჩის წინ.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

38

21 აგვისტო 2018 21:32

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1006
ციტატა: R A M O S 4
ციტატა: royal madrid
Asensio bemzema bale ხელშეუხებელია

მაშინ მოჯდება ისკო სკამზე. არამგონი ლოპეტეგი ისეთი სულელი იყოს, კროოსი კაზე მოდრიჩის ტრიო დაშალოს და ისკო ჩააკვეხოს.

ისკოს თამაშები ამაზრზენია უკვე... აშკარად ვერ ნახა თავისი ადგილი გუნდში! ვერც პოზიცია მოუძებნეს იდრალური...ფლანგისთვის ძაან ნელია.... ცენტრისთვის მთლად იდეალური ხედვა და პასი არ აქვს... გაიკვეხოს ერთ ადგილზე ბზრიალი და ფინტები... ანელებს შეტევას ძაან....10 დან 2 თამაში თუ მოგეწონა კაია.... ასენსიო სწრაფი მაინცაა და ფლანგზე კიდე როგორმე გაქაჩავს და ბენზემა ბეილი ალბათ ხელშეუხებელი იქნება წელს...მოჯდება ისკო სკამზე დიდი ალბათობით ასე თუ გააგრძელა... და კიდე ერთხელ პერეს შენი ჭკუა ვატირე აზარის არ ყიდვის გამო

39

21 აგვისტო 2018 21:32

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: R A M O S 4
დღევანდელი ფეხბურთელებიდან რეალში, მაღალი კლასის ფეხბურთელებზე მაქ საუბარი, ისკო არ შეეფერება რეალს ყველაზე მეტად. პირადად მე ძან მაღიზიანებს მაგის უაზრო ფინტები, ბურთის დაკარგვები და ღორობა :)

მე ყოველთვის ხამეს ვამჯობინებდი. ნელი იყო მაგრამ ჭკვიანიი

40

21 აგვისტო 2018 21:34

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ძალიან არ ვეთანხმები იმათ ვისაც კურტუა ნავასზე უკეთესი ჰგონია.კეილორა 3-4 წლით პატარა რომ იყოს ვერცერთი მეკარე ვერ შეედრებოდა.ჩემი აზრით ნავასი კიდევ 2 წელი თავისუფლად გაქაჩავს რეალში ძირითად მეკარედ.

41

21 აგვისტო 2018 21:42

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: MaTeo KoVaCiCi
ძალიან არ ვეთანხმები იმათ ვისაც კურტუა ნავასზე უკეთესი ჰგონია.კეილორა 3-4 წლით პატარა რომ იყოს ვერცერთი მეკარე ვერ შეედრებოდა.ჩემი აზრით ნავასი კიდევ 2 წელი თავისუფლად გაქაჩავს რეალში ძირითად მეკარედ.

კურტუა არ მომწონს მე საერთოდ არც მისი სტილი და არ ვგიჟდებო ამ მეკარეზე მაგრამ ნავასი არასტაბილურიააა . ლიგაზე არამგონია გუნდმა რამე ქნას და ლა ლიგაზე მოგების შანსი მეტია და იქ სტაბიკური მეკარეა საჭიროო

42

21 აგვისტო 2018 21:55

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
თუ არ ვცდები 118 პასი ქონდა კროოს აქედან 116 ზუსტი,რამდენს ნიშნავს მთელ ძალაუფლებას რომ გაბარებენ.იმედი მაქ ერთი ცენტრალური ნახევარმცველით არ ვითამაშებთ რადგან მიუხედავად იმისა რომ ძალიან კარგია კროოსი უზუსტესი პასები ასქვს ლუკას კრეატიულობა გუნდს აკლია ცენტრში,მოდრიჩის ამოგდება და ისკოზეე გათვლას ერთადერთი ახსნა ექნება,კრროოს მეტიიი ძალაუფლება დაა ერთით ნაკლები ცერნტრალური ნახევარმცველით ვითამაშებთ.

თუმცა თანამედროვე ფეხბურთში არავინ თამაშობს ერთი ცენტრით ,რადგან შემტევი სტილის ნახევარმცველმა ბურთი რომ დაკარგას დამზღვევაა არ ყავს და მეტოქეე რიცხობრივ უპირატესობას მიიღებსს ,იმდენად გადაჯაჭვულია დღეს ყველაფერი ერთმანეთზე რომ თუ ბალანსი არ გაქვსს ვერ შეძლებ წარმატების მიღწევას,ერთი ცენტრალური ნახევარმცველით ის გუნდი თამაშობს ვინც 2 საყრდენით გამოდისს .მაგრამ ამ შემთხვევაში ეს ცენტრალური ნახევარმცველიი უნდა იყოსს გაცილებით კრეატიულიი და არა მხოლოდ თანმიმდევრული და სტანდარტულიი ,აკლდება იმპროვიზაციააა .ისკოს ამ მოცემულობაშიც ვერ ჩასვავ,ანუ მე ვთვლი რომ ეს ფეხბურთელი რეალს არ ჭირდება,დიდი ხანია ვამბობ.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

43

21 აგვისტო 2018 21:59

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: hip hop
იქნებ დაადგეს საშველი და ბოლომდე ათამაშდეს და გაიხსნას.ჰენერვენში კი კაი იყო მარა რეალის დონემდე უკლია ჯერ.თან თუ გვეყოლება სკამზე უნდა მჯდარიყო და ასე სჯობს განათხოვრება

ხოო მაგრამ მაიორალს მილიონჯერ მირჩენია ეს

44

21 აგვისტო 2018 22:03

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
რეალურად ხო რას გულისხმობს ისკოს პოზიცია სიღმიდან გაამწვავოს ერთგვარი ხიდი იყოს ნახევარმცველებსა და ფორვარდებს შორის,აი აქ გვაქ დღეს პრობლემა,კროოსის 118 პპასი გასაგებიააა ის კარგად იწყებს შეტევებს მაგრამ ნახევარმცველებს და ფორვარდებს შორის ფაზაში გვაქ პრობლემააა .და სწორედ ეს დამაკავშირებელი ხიდია ლუკაა რომელიც მ იუხედავად იმისა ცენრტრალ მიფილდერ არისს ტყუილად არ ვახსენე კრეატიულობა ის ააძლევს რეალურად შემტევებამდე ლოგიკურ ფაზასსს .

ციტატა: luka7
ხოო მაგრამ მაიორალს მილიონჯერ მირჩენია ეს

სად მაიორალი და სად ედეგორი,ეგ იგივეა კურტუაა კაზემიროს შეადარო.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

45

21 აგვისტო 2018 22:08

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: hip hop
ციტატა: Dani carvajal
ისე ამ ოდეგაარდს რა შესცეს

ოდეგარი ცოდოა სკამზე და სებალოსი ნაღდად არაა ცოდო😂😂 ზუსტად სკამზე უნდა იჯდეს ოღონდ არ უნდა ათამაშო როგორც ზიდანი უკეთებდ😂
პერენვენში ოდეგაარდის გამო ვუყურებდი თამაშებს😂 მაგარი იყო მარტინი. პრე სეზონზეც რაკაი გამჭოლ პასებსაკეთებდა და რაკარჰად ბურთაობდა ეტყობა ნიჭი და ამ სებალიოს ერი გრძელი ფეხები აქ ილარამენდი 2 ია ტიპი 😂😂 ყველა ბურთი დაკარგა მასტმა 😂 ხეტაფესთან ისკო და ასენსიო და პლიუს სებლუოსი ლამის გული გამიჩერდა 😂 ისკო სანამ იყო ასენსიომ ვერ იპოვა თავისი თავი მოედანზე გაბიდა ისკო და მარკო ათამაშდა . გავიდა სებალუოსი და ვაფშე ამოისუნთქა გუნდმა 😂😂

46

21 აგვისტო 2018 22:14

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5968
ისკო მოდრიჩს ვერ შეცვლის ვერანაირად, მიუხედავად ასაკისა ეგ უფრო საჭიროა სასტარტოში, შეიძლება წვრთნელი სხვანაირად ფიქრობს მაგრამ თითქმის მადრიდისტების 99 % ეგრე მიიჩნევს.
-----------------------
ჰალამადრიდ.

47

21 აგვისტო 2018 22:15

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: R A M O S 4
დღევანდელი ფეხბურთელებიდან რეალში, მაღალი კლასის ფეხბურთელებზე მაქ საუბარი, ისკო არ შეეფერება რეალს ყველაზე მეტად. პირადად მე ძან მაღიზიანებს მაგის უაზრო ფინტები, ბურთის დაკარგვები და ღორობა :)

მე ყოველთვის ხამეს ვამჯობინებდი. ნელი იყო მაგრამ ჭკვიანიი

ბაზარი არაა ძმაო, მეც ხამესი მირჩევნია. ისკო რო დატოვეს და ხამესი გაუშვეს გამიტყდა ძან. ხამესი უფროა რეალის სტილის მოთამაშე, ვიდრე ისკო :) ისკო საერთოდ გარტყმაში არაა :)

48

21 აგვისტო 2018 22:17

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: luka7
ციტატა: hip hop

ხოო მაგრამ მაიორალს მილიონჯერ მირჩენია ეს
მაიორალი ფორვარდია და ოდეგაარდი რა შუაშია მაიორალთან ??

შემტევი ნახევარმცველია ფორვაარდი კი არა

49

21 აგვისტო 2018 22:29

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Dani carvajal
ციტატა: luka7
ციტატა: hip hop

ხოო მაგრამ მაიორალს მილიონჯერ მირჩენია ეს
მაიორალი ფორვარდია და ოდეგაარდი რა შუაშია მაიორალთან ??

შემტევი ნახევარმცველია ფორვაარდი კი არა

ორივე ფეხბურთელია wink

50

21 აგვისტო 2018 22:47

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 579
ვერ გაქაჩავს რეალის დონეს. ახლა ასეა ყოველ შემთხვევაში
-----------------------
ზიდანი: "საუკეთესო ჩემსა და კრიშტიანუს შორის? რა თქმა უნდა, მე (იცინის). კარგად იცით, რასაც ვფიქრობ. კრიშტიანუ ჩემზე საგრძნობლად ძლიერია, მიუხედავად იმისა, რომ კარგი კარიერა მქონდა".

https://www.youtube.com/channel/UCtqD02mRfSVgFZf_NyDvJtQ

51

21 აგვისტო 2018 22:53

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: R A M O S 4
ციტატა: Dani carvajal
ციტატა: luka7
ციტატა: hip hop
ორივე ფეხბურთელია wink
ხო ეგაა პლიუსი მამენტ 😂😂😂

52

21 აგვისტო 2018 23:53

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5968
რაღაცნაირად გამოდის გვიანი რეაქცია მაგრამ როგორ წააგეს ნაჯახებთან ნერვები მეშლება სუპერასზე თამაში ამ ჩობანებმა, ზიზუს დაწყებული საქმე ვერ მიიყვანა ბოლომდე ამ მართლა ლოგოპედმა, მე არ მეიმედება ამ წვრთნელის საერთოდ და რა ვქნა, მაიორალის შეცვლაზე შემოსვლამ წააგებინა გუნდს.
-----------------------
ჰალამადრიდ.

53

22 აგვისტო 2018 02:36

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: MaTeo KoVaCiCi
ძალიან არ ვეთანხმები იმათ ვისაც კურტუა ნავასზე უკეთესი ჰგონია.კეილორა 3-4 წლით პატარა რომ იყოს ვერცერთი მეკარე ვერ შეედრებოდა.ჩემი აზრით ნავასი კიდევ 2 წელი თავისუფლად გაქაჩავს რეალში ძირითად მეკარედ.

კურტუა არ მომწონს მე საერთოდ არც მისი სტილი და არ ვგიჟდებო ამ მეკარეზე მაგრამ ნავასი არასტაბილურიააა . ლიგაზე არამგონია გუნდმა რამე ქნას და ლა ლიგაზე მოგების შანსი მეტია და იქ სტაბიკური მეკარეა საჭიროო

კურტუა ნავასის ასაკში ვაფშე ძეგლივით იქნება.

54

22 აგვისტო 2018 04:50

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: royal madrid
ციტატა: oto.reali
გაუმარჯოს კაი ხალხს, გაშვებით კი უშვებთ ფეხბურთელებს და აქეთ არავის ვყიდულობთ, ისე მიდის რეალის საქმე რომ არავის იყიდიან ამ ზაფხულს.

შეიძლება სწორადაც იქცევიან მაგრამ 5 მეკარე რატომაა გუნდში მაგას ვერ ვხვდები ... კიდევ ის რომ ისკოს აყენებს ნახევარდაცვის ცენტრში ... როგორც ვატყობ მოდრიჩი ამოაგდო ისკომ ... აი კარში კი ისევ ნავასს ვიხილავთ , ლოპოტეგი ძალიან მოხიბლა ნავასმა და მატჩების მინიმუმ 65%ნავასი დაიცავს რეალის კარს

მთავარია კლასიკოში კურტუა არ დადგეს შემთხვევით მესიმ არ გადირკოს :DD მარსელო რა გასწორებულშია მესი სამეულში არააო მთელი თავისი შეგნებული ცხოვრება ათრევს მესი :D ბოლო კლასიკოზე კარიერა დაუსრულა რეალის 11ფეხბურთელიდან 6 მინიმუმ :D წარმატებები აბა თქვენ იცით წელს ლა ლიგაში 4 უეჭველი გახვალთ მარა არაა ცუდი შედეგი მსაჯების გარეშე :D ვისკა ბარსა , ვისკა კატალონია

55

22 აგვისტო 2018 08:05

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: LeoMessi=TheKing
ციტატა: royal madrid
ციტატა: oto.reali
გაუმარჯოს კაი ხალხს, გაშვებით კი უშვებთ ფეხბურთელებს და აქეთ არავის ვყიდულობთ, ისე მიდის რეალის საქმე რომ არავის იყიდიან ამ ზაფხულს.

შეიძლება სწორადაც იქცევიან მაგრამ 5 მეკარე რატომაა გუნდში მაგას ვერ ვხვდები ... კიდევ ის რომ ისკოს აყენებს ნახევარდაცვის ცენტრში ... როგორც ვატყობ მოდრიჩი ამოაგდო ისკომ ... აი კარში კი ისევ ნავასს ვიხილავთ , ლოპოტეგი ძალიან მოხიბლა ნავასმა და მატჩების მინიმუმ 65%ნავასი დაიცავს რეალის კარს

მთავარია კლასიკოში კურტუა არ დადგეს შემთხვევით მესიმ არ გადირკოს :DD მარსელო რა გასწორებულშია მესი სამეულში არააო მთელი თავისი შეგნებული ცხოვრება ათრევს მესი :D ბოლო კლასიკოზე კარიერა დაუსრულა რეალის 11ფეხბურთელიდან 6 მინიმუმ :D წარმატებები აბა თქვენ იცით წელს ლა ლიგაში 4 უეჭველი გახვალთ მარა არაა ცუდი შედეგი მსაჯების გარეშე :D ვისკა ბარსა , ვისკა კატალონია

Kai dawynardi davizafret xalxi :dd

56

22 აგვისტო 2018 08:37

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: LeoMessi=TheKing
ციტატა: royal madrid
ციტატა: oto.reali
გაუმარჯოს კაი ხალხს, გაშვებით კი უშვებთ ფეხბურთელებს და აქეთ არავის ვყიდულობთ, ისე მიდის რეალის საქმე რომ არავის იყიდიან ამ ზაფხულს.

შეიძლება სწორადაც იქცევიან მაგრამ 5 მეკარე რატომაა გუნდში მაგას ვერ ვხვდები ... კიდევ ის რომ ისკოს აყენებს ნახევარდაცვის ცენტრში ... როგორც ვატყობ მოდრიჩი ამოაგდო ისკომ ... აი კარში კი ისევ ნავასს ვიხილავთ , ლოპოტეგი ძალიან მოხიბლა ნავასმა და მატჩების მინიმუმ 65%ნავასი დაიცავს რეალის კარს

მთავარია კლასიკოში კურტუა არ დადგეს შემთხვევით მესიმ არ გადირკოს :DD მარსელო რა გასწორებულშია მესი სამეულში არააო მთელი თავისი შეგნებული ცხოვრება ათრევს მესი :D ბოლო კლასიკოზე კარიერა დაუსრულა რეალის 11ფეხბურთელიდან 6 მინიმუმ :D წარმატებები აბა თქვენ იცით წელს ლა ლიგაში 4 უეჭველი გახვალთ მარა არაა ცუდი შედეგი მსაჯების გარეშე :D ვისკა ბარსა , ვისკა კატალონია

მოგ***ანთ ლიონელ მესი და მთელი ბარსელონა 😁😁😁

57

22 აგვისტო 2018 08:46

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: LeoMessi=TheKing
ციტატა: royal madrid
ციტატა: oto.reali
გაუმარჯოს კაი ხალხს, გაშვებით კი უშვებთ ფეხბურთელებს და აქეთ არავის ვყიდულობთ, ისე მიდის რეალის საქმე რომ არავის იყიდიან ამ ზაფხულს.

შეიძლება სწორადაც იქცევიან მაგრამ 5 მეკარე რატომაა გუნდში მაგას ვერ ვხვდები ... კიდევ ის რომ ისკოს აყენებს ნახევარდაცვის ცენტრში ... როგორც ვატყობ მოდრიჩი ამოაგდო ისკომ ... აი კარში კი ისევ ნავასს ვიხილავთ , ლოპოტეგი ძალიან მოხიბლა ნავასმა და მატჩების მინიმუმ 65%ნავასი დაიცავს რეალის კარს

მთავარია კლასიკოში კურტუა არ დადგეს შემთხვევით მესიმ არ გადირკოს :DD მარსელო რა გასწორებულშია მესი სამეულში არააო მთელი თავისი შეგნებული ცხოვრება ათრევს მესი :D ბოლო კლასიკოზე კარიერა დაუსრულა რეალის 11ფეხბურთელიდან 6 მინიმუმ :D წარმატებები აბა თქვენ იცით წელს ლა ლიგაში 4 უეჭველი გახვალთ მარა არაა ცუდი შედეგი მსაჯების გარეშე :D ვისკა ბარსა , ვისკა კატალონია

რა იპროვოკატორა თავისი ჭკუით :დდდდ ნერვებზე გამხეთქე პირდაპირ wink

58

22 აგვისტო 2018 14:27

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ლოპოტეგი მაგრად ატრაკებს რაა
დაევასა ნავასი მაგას უეჭველიი. კი მარა რისთვის იყიდეს აბა კურტუა გამაგებინეთ.მარტო ლიგაზე რა უნდა ამ სასტავით თუ ვიმსჯელებთ კაი ხანი არ მოუწევს მაგ კაცს თამაში ლიგაზე
რა ნავასი ტოო ძლივს ნორმალური მოვიდა.სულელური გოლები მაინც აღარ გავა!!!

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

რეკლამა

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 დოვბიკი 18
2 ბელინგემი 17
3 მაიორალი 15
4 ბუდიმირი 15

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 რეალი 6 6 0 0 18
2 ნაპოლი 6 3 1 2 10
3 ბრაგა 6 1 1 4 4
4 იუნიონ ბერლინი 6 0 2 4 2

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...

4-3-3
4-4-2
4-2-3-1



მთვლელები

საიტის არქივი:

აპრილი 2024 (314)
მარტი 2024 (335)
თებერვალი 2024 (456)
იანვარი 2024 (411)
დეკემბერი 2023 (372)
ნოემბერი 2023 (391)