ჩავი:„„რეალის“ დიდება ამ წამსვე დასრულდებოდა გუარდიოლას ეპოქა რომ იყოს“

ჩავი ერნანდესმა მადრიდის „რეალის“ საოცარი ეპოქის შესახებ ისაუბრა...


„რთულია გააკრიტიკო გუნდი, რომელმაც ბოლო 4 წელიწადში ჩემპიონთა ლიგა 3-ჯერ მოიგო.“

„თუმცა ამასთან ერთად შემიძლია იმის თქმა, რომ „რეალის“ ამ ეპოქას დაასრულებდა „ბარსელონა“, რომელიც გუარდიოლას ხელში იქნებოდა. ახლაც ვთვლი, რომ პეპი არ უნდა წასულიყო.“ dle 10.1

  • Datuna
  • 16 აპრილი 2018
  • 7198
  • 46

1

16 აპრილი 2018 13:58

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ეს მაგარი იციან ეს რო ყოფილიყო ის რო ყოფილიყო ბებიაჩემი ბაბუაჩემი იქნებოდაო მთლად არ დავაკონკრეტებ wink

2

16 აპრილი 2018 14:02

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
გუარდიოლა ლიგის კაცი არასდროს ყოფილა, არც ეხლაა და ვერც ვერასდროს იქნება ;დ

3

16 აპრილი 2018 14:08

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Barem shen, etoo, anri, puioli, alveshi, ture da sxvebic gexsenebia :D

4

16 აპრილი 2018 14:16

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Kovacic
გუარდიოლა ლიგის კაცი არასდროს ყოფილა, არც ეხლაა და ვერც ვერასდროს იქნება ;დ

რაიო ჯიგარო? wink

5

16 აპრილი 2018 14:21

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: thiago alcantara
ციტატა: Kovacic
გუარდიოლა ლიგის კაცი არასდროს ყოფილა, არც ეხლაა და ვერც ვერასდროს იქნება ;დ

რაიო ჯიგარო? wink

რაიო ჯიგარო და იმ გუნდებით რაც გუარდის ყავდა, მითუმეტეს ყოველ წელს ფავორიტად მიიჩნეოდა, მეტჯერ უნდა მოეგო ლიგა ;)))

6

16 აპრილი 2018 14:26

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9014
ციტატა: thiago alcantara
რაიო ჯიგარო?

martalia vafaseb rogorc mwvrtnels gvardiolas rogorc gaxsnili fexburtis moyvaruls magram simartle tqva mag kacma ligis mwvrtneli gvardiola araa chempionatis mwvrneli ufroa

7

16 აპრილი 2018 14:40

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: kontaqti
ციტატა: thiago alcantara
რაიო ჯიგარო?

martalia vafaseb rogorc mwvrtnels gvardiolas rogorc gaxsnili fexburtis moyvaruls magram simartle tqva mag kacma ligis mwvrtneli gvardiola araa chempionatis mwvrneli ufroa

daja iset gundebshi midis sadac pavoritebi arian da pulis xarjva ar daenaneba ... wavides milanshi sainteresoa ras izams

8

16 აპრილი 2018 14:45

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Erik Lamela
ციტატა: kontaqti
ციტატა: thiago alcantara
რაიო ჯიგარო?

martalia vafaseb rogorc mwvrtnels gvardiolas rogorc gaxsnili fexburtis moyvaruls magram simartle tqva mag kacma ligis mwvrtneli gvardiola araa chempionatis mwvrneli ufroa

daja iset gundebshi midis sadac pavoritebi arian da pulis xarjva ar daenaneba ... wavides milanshi sainteresoa ras izams

ბარსასთან ერთად ისეთი ეპოქა ჰქონდა ტიპს ყოველ წელს უნდა მოეგო ლიგა, აქეთ ბაიერნში ჩაიკუკა, სიტიში კიდე 2 წელია ვერაფერს შვება ლიგაზე... შიდა ჩემპიონატში ბაზარი არაა, აი მილანში რო წავიდეს, ჩემი აზრით სკუდეტოსაც ვეღარ მოიგებს უკვე ;დ

9

16 აპრილი 2018 14:53

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ტიტულები ვაფშე მკიდია, გვარდიოლას ფეხბურთია ჩემთვის ტიტულებიც, ტაბლოც, ფეხბურთიც, შედეგიც, ნარკოტიკიც, კაიფიც wink ნეტავი გვარდიოლა იყოს ისევ ბარსაში და იმ ფეხბურთს ვუყურებდე და არა ამ სიკოს.

10

16 აპრილი 2018 14:56

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9014
ციტატა: thiago alcantara
ტიტულები ვაფშე მკიდია, გვარდიოლას ფეხბურთია ჩემთვის ტიტულებიც, ტაბლოც, ფეხბურთიც, შედეგიც, ნარკოტიკიც, კაიფიც wink ნეტავი გვარდიოლა იყოს ისევ ბარსაში და იმ ფეხბურთს ვუყურებდე და არა ამ სიკოს.

nu eg sxva temaa bevrjer maqvs natqvami mag mxriv gvardiola ert erti sauketesoa tu sauketeso ara gunds rom arasdros acherebs angarihis miuxedavad sul cdilobs rom sheution da ase mara rogorc aseti ligaze araa dzlieri mwvrtneli imis miuxedavad rom 2 liga aqvs aqtivshi

11

16 აპრილი 2018 14:59

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: kontaqti
ციტატა: thiago alcantara
ტიტულები ვაფშე მკიდია, გვარდიოლას ფეხბურთია ჩემთვის ტიტულებიც, ტაბლოც, ფეხბურთიც, შედეგიც, ნარკოტიკიც, კაიფიც wink ნეტავი გვარდიოლა იყოს ისევ ბარსაში და იმ ფეხბურთს ვუყურებდე და არა ამ სიკოს.

nu eg sxva temaa bevrjer maqvs natqvami mag mxriv gvardiola ert erti sauketesoa tu sauketeso ara gunds rom arasdros acherebs angarihis miuxedavad sul cdilobs rom sheution da ase mara rogorc aseti ligaze araa dzlieri mwvrtneli imis miuxedavad rom 2 liga aqvs aqtivshi

მაგაზე არ ვდაობ, უბრალოდ ბავარიაში შეეძლო ერთი ჩემი აზრით. ნუ რეალთან უშანსოდ გამოვარდა მაგას არ განვიხილავ. მარა ბარსასთან ნახევარი სასტავით მოუწია თამაში, ატლეტიკოსთან კიდე გრიზმანის გოლმა ითამაშა გარდამტეხი ფაქტორი. (აფსაიტი)

12

16 აპრილი 2018 15:03

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9014
ციტატა: thiago alcantara
მაგაზე არ ვდაობ, უბრალოდ ბავარიაში შეეძლო ერთი ჩემი აზრით. ნუ რეალთან უშანსოდ გამოვარდა მაგას არ განვიხილავ. მარა ბარსასთან ნახევარი სასტავით მოუწია თამაში, ატლეტიკოსთან კიდე გრიზმანის გოლმა ითამაშა გარდამტეხი ფაქტორი. (აფსაიტი)

barsastan ar gaumartla tan naxevari sastavit iyo tan magar xodze iyo barca. ai atlestan kidev ravi martla bevri uazrobebi moxda iq uazro penlebi tan gacudebulebi da ase mara bolomde mainc ver gauqacha amdeni fuli daxarja mara vera

13

16 აპრილი 2018 15:05

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ბოღმის სუნი მცემს ჩავი 😂 აგეწვა ტრაკზე 😂😂 რაოო არ მოგწონს არა ასეე ? 😂😂

14

16 აპრილი 2018 15:06

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: kontaqti
barsastan ar gaumartla tan naxevari sastavit iyo tan magar xodze iyo barca. ai atlestan kidev ravi martla bevri uazrobebi moxda iq uazro penlebi tan gacudebulebi da ase mara bolomde mainc ver gauqacha amdeni fuli daxarja mara vera

ლუის ენრიკეც კაი პი.ალო იყო და ვალვერდე უკეთესი მეგონა, მაგრამ რომასთან ყველაფერი გადაფარა. ნუ გვარდიოლას მერე არ გვაღირსეს მწვრთნელი, ენრიკეს პირველ სეზონში ტრანსფერები და ტიტულებს მოწყურებულმა გუნდმა მოაგებინა ტიტულები.

15

16 აპრილი 2018 15:11

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9014
ციტატა: thiago alcantara
ლუის ენრიკეც კაი პი.ალო იყო და ვალვერდე უკეთესი მეგონა, მაგრამ რომასთან ყველაფერი გადაფარა. ნუ გვარდიოლას მერე არ გვაღირსეს მწვრთნელი, ენრიკეს პირველ სეზონში ტრანსფერები და ტიტულებს მოწყურებულმა გუნდმა მოაგებინა ტიტულები.

nu mec vici ra pitapoc aris ubralod gunds gamouvida magrad is sezoni da eg aris ra :D valverdes tavidanve etyoboda rac iyo. cucikia ra barsas stili araaa

16

16 აპრილი 2018 15:15

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: kontaqti
nu mec vici ra pitapoc aris ubralod gunds gamouvida magrad is sezoni da eg aris ra :D valverdes tavidanve etyoboda rac iyo. cucikia ra barsas stili araaa

მოურინიოს სკოლაა ვალვერდე, გოლის გატანა და მერე შენარჩუნება ანგარიშის. როგორ მძულს ეს სტილი, ამასთან ერთად ხშირ შემთხევაში დამღუპელია.

17

16 აპრილი 2018 15:17

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9014
ციტატა: thiago alcantara
მოურინიოს სკოლაა ვალვერდე, გოლის გატანა და მერე შენარჩუნება ანგარიშის. როგორ მძულს ეს სტილი, ამასთან ერთად ხშირ შემთხევაში დამღუპელია.

ki egari titqmis. maurinios kontrebi mainc sheedzlo sauketesod da magan egec aricis

18

16 აპრილი 2018 15:19

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: kontaqti
ციტატა: thiago alcantara
მოურინიოს სკოლაა ვალვერდე, გოლის გატანა და მერე შენარჩუნება ანგარიშის. როგორ მძულს ეს სტილი, ამასთან ერთად ხშირ შემთხევაში დამღუპელია.

ki egari titqmis. maurinios kontrebi mainc sheedzlo sauketesod da magan egec aricis

სავარაუდოდ გაასხავს ამ სეზონში, შენი აზრით ვინაა კარგი ვარიანტი ბარსას მწვრთნელად?

19

16 აპრილი 2018 15:20

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ამ რეალმა 4 წელიწადში 3 ჩემპიონთა ლიგა მოიგო,რაც იმ ბარსელონას არც დაესიზმრება.

20

16 აპრილი 2018 15:22

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9014
ციტატა: thiago alcantara
სავარაუდოდ გაასხავს ამ სეზონში, შენი აზრით ვინაა კარგი ვარიანტი ბარსას მწვრთნელად?

barsas chemi azrit yvelaze metad shemdegshi puioli moergeboda magram manamde kai iqneboda kai shemtevi mwvrtneli tuxeli an msgavsi ra.

21

16 აპრილი 2018 15:26

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: kontaqti
barsas chemi azrit yvelaze metad shemdegshi puioli moergeboda magram manamde kai iqneboda kai shemtevi mwvrtneli tuxeli an msgavsi ra.

ბაიერნმა კოვაჩი დანიშნა მწვრთნელადო ახლა ვნახე, მაგან რა უნდა ქნას ნეტა? lol

22

16 აპრილი 2018 15:28

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9014
ციტატა: thiago alcantara
ბაიერნმა კოვაჩი დანიშნა მწვრთნელადო ახლა ვნახე, მაგან რა უნდა ქნას ნეტა?

ki mec vnaxe :D magat araferi eshvelebat manam naxevar gunds ar gaushveben :D

23

16 აპრილი 2018 15:30

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Chemi azrit eget did gundshi iseti mwvrtneli unda mivides visac rame aq gaketebuli karierashi gavlena ro qondes fexburtelebze mitumetes roca gundshi iniesta mesi suaresi da am donis varskvlavebi gyavs. Aba psg-shi ro miiyvanes ea siko ra qvia agarc maxsovs darwmunebuli var neimari da kavani arc usmenen magas

24

16 აპრილი 2018 15:44

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: santiago bernabeu
Chemi azrit eget did gundshi iseti mwvrtneli unda mivides visac rame aq gaketebuli karierashi gavlena ro qondes fexburtelebze mitumetes roca gundshi iniesta mesi suaresi da am donis varskvlavebi gyavs. Aba psg-shi ro miiyvanes ea siko ra qvia agarc maxsovs darwmunebuli var neimari da kavani arc usmenen magas

ნუ ეგრეც ვერ იტყვი, ინდივიდუალურია რა, მარადონა ეგრე თავისი კარიერიდან გამომდინარე უდიდესი მწვრთნელი უნდა ყოფილიყო, მაგას რო გავლენა ჰქონდა ეგეთი რავი ვის ჰქონდა კიდე, მაგრამ ვერაფერი ქნა განსაკუთრებული, მარა აგერ კლოპი ჩემი აზრით დახატავდა თუნდაც ბარსას ან რეალს, პლუს მაგას ლივერპულში რას შვება, ეგ ჩემი აზრით მწვრთნელის პიროვნულ ხასიათსა და ჟილკაზეა დამოკიდებული...

25

16 აპრილი 2018 15:47

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
გუარდიოლა ყველა დროის საუკეთესო მწვრთნელია lol ყოფილი ყველა დროის საუკეთესო ფერგიუსონი 2 ჯერ დააგდო ფინალში ჰანდიკაპებით :დ ერთხელ პენოც ყავდა ფერგისას :დდდ სხვა შემთხვევებში კი არ გაუმართლა თუნდაც ახლა :დ 1 თამაშში გოლი არ ჩაუთვალეს 3-1 უნდა მორჩენილიყო და მეორე თამაშში კიდე გოლი არ ჩაუთვალეს 1-0ზე არადა 2-0 იქნებოდა და პირველ თამაშშიც რო ჩაეთვალათ ვაბშე წინ გადიოდა ორი მატჩის ჯამში მარა მსაჯმა არც 1ში ჩაუთვალა და არც მეორეში :დ 2 წლის წინ კიდე ატლესთან ძაან მაგრად თამაშობდა ბაიერნი და 1-0ს უგებდნენ ატლეს მარა პენალტი ვერ გაიტანა მიულერმა და ეგ რა გუარდიოლას ბრალია :დდდ რო გაეტანა გადიოდნენ :დ თუნდაც მესიმ რო ვერ გაიტანა ჩელსისთან მაშინაც რა გუარდიოლას ბრალი იყო :დ ჯეოსტიკი კი არ უჭირავს ხელში :დდდ ბარსასთან რო გავარდა ბაიერნით მაშინაც რა მაგის ბრალი იყო :დ რობენი რიბერი და ალაბა არ ყავდა არცერთ თამაშში და ამის მიუხედავად 2 თამაში მოიგო და 1ში 77 წუთამდე 0-0 იყო მარა მესიმ იფეთქა და 2 წუთში არაფრისგან 2 გოლი შექმნა და მანდაც არაფერ შუაშია გუარდიოლა :დ მოკლედ გუარდი არის ყველა დროის საუკეთესო მარა რეალის ფანებს ცუდად ახსოვთ ის 4 წლიანი მონობა ანგარიშებშიც და ბურთის ფლობაშიც :დდდდდ lol

26

16 აპრილი 2018 15:51

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Kovacic
ციტატა: santiago bernabeu
Chemi azrit eget did gundshi iseti mwvrtneli unda mivides visac rame aq gaketebuli karierashi gavlena ro qondes fexburtelebze mitumetes roca gundshi iniesta mesi suaresi da am donis varskvlavebi gyavs. Aba psg-shi ro miiyvanes ea siko ra qvia agarc maxsovs darwmunebuli var neimari da kavani arc usmenen magas

ნუ ეგრეც ვერ იტყვი, ინდივიდუალურია რა, მარადონა ეგრე თავისი კარიერიდან გამომდინარე უდიდესი მწვრთნელი უნდა ყოფილიყო, მაგას რო გავლენა ჰქონდა ეგეთი რავი ვის ჰქონდა კიდე, მაგრამ ვერაფერი ქნა განსაკუთრებული, მარა აგერ კლოპი ჩემი აზრით დახატავდა თუნდაც ბარსას ან რეალს, პლუს მაგას ლივერპულში რას შვება, ეგ ჩემი აზრით მწვრთნელის პიროვნულ ხასიათსა და ჟილკაზეა დამოკიდებული...

Maradona arasodes ar yofila chkviani fexburteli safexburto inteleqts vguliaxmog tu gadaxedav statistikurad sayrdenebi da mcvelebi arian kargi mwvrtnelebi visac azrovneba evaleba moedanze ai magalitad mgonia ro xavisgan kargi mwvrtneli dadgeba plius magas tavis cxovrebidan gamomdinare ver eqneboda gavlena morfinists vin daujerebda...

27

16 აპრილი 2018 15:52

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ani-barca
გუარდიოლა ყველა დროის საუკეთესო მწვრთნელია lol ყოფილი ყველა დროის საუკეთესო ფერგიუსონი 2 ჯერ დააგდო ფინალში ჰანდიკაპებით :დ ერთხელ პენოც ყავდა ფერგისას :დდდ სხვა შემთხვევებში კი არ გაუმართლა თუნდაც ახლა :დ 1 თამაშში გოლი არ ჩაუთვალეს 3-1 უნდა მორჩენილიყო და მეორე თამაშში კიდე გოლი არ ჩაუთვალეს 1-0ზე არადა 2-0 იქნებოდა და პირველ თამაშშიც რო ჩაეთვალათ ვაბშე წინ გადიოდა ორი მატჩის ჯამში მარა მსაჯმა არც 1ში ჩაუთვალა და არც მეორეში :დ 2 წლის წინ კიდე ატლესთან ძაან მაგრად თამაშობდა ბაიერნი და 1-0ს უგებდნენ ატლეს მარა პენალტი ვერ გაიტანა მიულერმა და ეგ რა გუარდიოლას ბრალია :დდდ რო გაეტანა გადიოდნენ :დ თუნდაც მესიმ რო ვერ გაიტანა ჩელსისთან მაშინაც რა გუარდიოლას ბრალი იყო :დ ჯეოსტიკი კი არ უჭირავს ხელში :დდდ ბარსასთან რო გავარდა ბაიერნით მაშინაც რა მაგის ბრალი იყო :დ რობენი რიბერი და ალაბა არ ყავდა არცერთ თამაშში და ამის მიუხედავად 2 თამაში მოიგო და 1ში 77 წუთამდე 0-0 იყო მარა მესიმ იფეთქა და 2 წუთში არაფრისგან 2 გოლი შექმნა და მანდაც არაფერ შუაშია გუარდიოლა :დ მოკლედ გუარდი არის ყველა დროის საუკეთესო მარა რეალის ფანებს ცუდად ახსოვთ ის 4 წლიანი მონობა ანგარიშებშიც და ბურთის ფლობაშიც :დდდდდ lol

საუკეთესო მწვრთნელი 7 წელიწადი ლიგის გარეშე ;დდდ და ალბათ ერთი 7 კიდე იქნება სიტიში თუ დარჩა ;დ

28

16 აპრილი 2018 15:57

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: santiago bernabeu
ციტატა: Kovacic
ციტატა: santiago bernabeu
Chemi azrit eget did gundshi iseti mwvrtneli unda mivides visac rame aq gaketebuli karierashi gavlena ro qondes fexburtelebze mitumetes roca gundshi iniesta mesi suaresi da am donis varskvlavebi gyavs. Aba psg-shi ro miiyvanes ea siko ra qvia agarc maxsovs darwmunebuli var neimari da kavani arc usmenen magas

ნუ ეგრეც ვერ იტყვი, ინდივიდუალურია რა, მარადონა ეგრე თავისი კარიერიდან გამომდინარე უდიდესი მწვრთნელი უნდა ყოფილიყო, მაგას რო გავლენა ჰქონდა ეგეთი რავი ვის ჰქონდა კიდე, მაგრამ ვერაფერი ქნა განსაკუთრებული, მარა აგერ კლოპი ჩემი აზრით დახატავდა თუნდაც ბარსას ან რეალს, პლუს მაგას ლივერპულში რას შვება, ეგ ჩემი აზრით მწვრთნელის პიროვნულ ხასიათსა და ჟილკაზეა დამოკიდებული...

Maradona arasodes ar yofila chkviani fexburteli safexburto inteleqts vguliaxmog tu gadaxedav statistikurad sayrdenebi da mcvelebi arian kargi mwvrtnelebi visac azrovneba evaleba moedanze ai magalitad mgonia ro xavisgan kargi mwvrtneli dadgeba plius magas tavis cxovrebidan gamomdinare ver eqneboda gavlena morfinists vin daujerebda...

მარადონა მოვიყვანე იმის მაგალითად, რომ შენ აღნიშნე გავლენა უნდა ჰქონდეს მწვრთნელს დიდიო და მარადონა ლიდერად იყო დაბადებული, რაც შეეხება საფეხბურთო აზროვნებას, ვერ ვიტყვით რო ეგ აკლდა, ან როგორ უნდა აკლდეს მსოფლიოს ყველა დროის საუკეთესო ფეხბურთელს, იმაში კი დაგეთანხმები რომ ნახევარმცველები კარგად ირგებენ მწვრთნელის ამპლუებს, თუნდაც ზიზუ, გვარდიოლა, სიმეონე.

29

16 აპრილი 2018 15:58

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Gvardiola barsas garda versad verafers ver moigebs verasdros nu shida chempionats ar vgulisxmob ra tqma unda plius amas is barseloba romelsac gvardiola edga sataveshi fenomenaluri fexburtelebit iyo savse da ufro martivi iyo mattan ertad yvelaferi da kidev erti mag barselonas ashenebashi gvardiolaze metad raikaardis damsaxurebaa

30

16 აპრილი 2018 16:00

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: santiago bernabeu
Gvardiola barsas garda versad verafers ver moigebs verasdros nu shida chempionats ar vgulisxmob ra tqma unda plius amas is barseloba romelsac gvardiola edga sataveshi fenomenaluri fexburtelebit iyo savse da ufro martivi iyo mattan ertad yvelaferi da kidev erti mag barselonas ashenebashi gvardiolaze metad raikaardis damsaxurebaa

ხო რონალდინიო რო დაათრევდა ხო ეგ გუნდი იყო აწყობილი რაიკარდის და რეალი 4-1 ებს ტენიდა.

31

16 აპრილი 2018 16:06

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Kovacic
ციტატა: santiago bernabeu
ციტატა: Kovacic
ციტატა: santiago bernabeu
Chemi azrit eget did gundshi iseti mwvrtneli unda mivides visac rame aq gaketebuli karierashi gavlena ro qondes fexburtelebze mitumetes roca gundshi iniesta mesi suaresi da am donis varskvlavebi gyavs. Aba psg-shi ro miiyvanes ea siko ra qvia agarc maxsovs darwmunebuli var neimari da kavani arc usmenen magas

ნუ ეგრეც ვერ იტყვი, ინდივიდუალურია რა, მარადონა ეგრე თავისი კარიერიდან გამომდინარე უდიდესი მწვრთნელი უნდა ყოფილიყო, მაგას რო გავლენა ჰქონდა ეგეთი რავი ვის ჰქონდა კიდე, მაგრამ ვერაფერი ქნა განსაკუთრებული, მარა აგერ კლოპი ჩემი აზრით დახატავდა თუნდაც ბარსას ან რეალს, პლუს მაგას ლივერპულში რას შვება, ეგ ჩემი აზრით მწვრთნელის პიროვნულ ხასიათსა და ჟილკაზეა დამოკიდებული...

Maradona arasodes ar yofila chkviani fexburteli safexburto inteleqts vguliaxmog tu gadaxedav statistikurad sayrdenebi da mcvelebi arian kargi mwvrtnelebi visac azrovneba evaleba moedanze ai magalitad mgonia ro xavisgan kargi mwvrtneli dadgeba plius magas tavis cxovrebidan gamomdinare ver eqneboda gavlena morfinists vin daujerebda...

მარადონა მოვიყვანე იმის მაგალითად, რომ შენ აღნიშნე გავლენა უნდა ჰქონდეს მწვრთნელს დიდიო და მარადონა ლიდერად იყო დაბადებული, რაც შეეხება საფეხბურთო აზროვნებას, ვერ ვიტყვით რო ეგ აკლდა, ან როგორ უნდა აკლდეს მსოფლიოს ყველა დროის საუკეთესო ფეხბურთელს, იმაში კი დაგეთანხმები რომ ნახევარმცველები კარგად ირგებენ მწვრთნელის ამპლუებს, თუნდაც ზიზუ, გვარდიოლა, სიმეონე.

Ki liderad iyo dabadebuli getanxmebi magram ai uyure mesic egrea liderad dabadebuli tan maradonaze bevrad magali inteleqti aq tumca nakrebtan ertad verafers ver aketebs imito ro gunds xerxemali ar aq barsashi sadac yavda xavi da iniesta mwvervalebi daipyro amitom vambob

ციტატა: thiago alcantara
ციტატა: santiago bernabeu
Gvardiola barsas garda versad verafers ver moigebs verasdros nu shida chempionats ar vgulisxmob ra tqma unda plius amas is barseloba romelsac gvardiola edga sataveshi fenomenaluri fexburtelebit iyo savse da ufro martivi iyo mattan ertad yvelaferi da kidev erti mag barselonas ashenebashi gvardiolaze metad raikaardis damsaxurebaa

ხო რონალდინიო რო დაათრევდა ხო ეგ გუნდი იყო აწყობილი რაიკარდის და რეალი 4-1 ებს ტენიდა.

Ara megobaro ubralod eg gundi marto ronaldinio ar iyo mteli barsa xavi-iniestaze idga romlebic raikaardma gaxsna

32

16 აპრილი 2018 16:12

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: santiago bernabeu
ციტატა: Kovacic
ციტატა: santiago bernabeu
ციტატა: Kovacic
ციტატა: santiago bernabeu
Chemi azrit eget did gundshi iseti mwvrtneli unda mivides visac rame aq gaketebuli karierashi gavlena ro qondes fexburtelebze mitumetes roca gundshi iniesta mesi suaresi da am donis varskvlavebi gyavs. Aba psg-shi ro miiyvanes ea siko ra qvia agarc maxsovs darwmunebuli var neimari da kavani arc usmenen magas

ნუ ეგრეც ვერ იტყვი, ინდივიდუალურია რა, მარადონა ეგრე თავისი კარიერიდან გამომდინარე უდიდესი მწვრთნელი უნდა ყოფილიყო, მაგას რო გავლენა ჰქონდა ეგეთი რავი ვის ჰქონდა კიდე, მაგრამ ვერაფერი ქნა განსაკუთრებული, მარა აგერ კლოპი ჩემი აზრით დახატავდა თუნდაც ბარსას ან რეალს, პლუს მაგას ლივერპულში რას შვება, ეგ ჩემი აზრით მწვრთნელის პიროვნულ ხასიათსა და ჟილკაზეა დამოკიდებული...

Maradona arasodes ar yofila chkviani fexburteli safexburto inteleqts vguliaxmog tu gadaxedav statistikurad sayrdenebi da mcvelebi arian kargi mwvrtnelebi visac azrovneba evaleba moedanze ai magalitad mgonia ro xavisgan kargi mwvrtneli dadgeba plius magas tavis cxovrebidan gamomdinare ver eqneboda gavlena morfinists vin daujerebda...

მარადონა მოვიყვანე იმის მაგალითად, რომ შენ აღნიშნე გავლენა უნდა ჰქონდეს მწვრთნელს დიდიო და მარადონა ლიდერად იყო დაბადებული, რაც შეეხება საფეხბურთო აზროვნებას, ვერ ვიტყვით რო ეგ აკლდა, ან როგორ უნდა აკლდეს მსოფლიოს ყველა დროის საუკეთესო ფეხბურთელს, იმაში კი დაგეთანხმები რომ ნახევარმცველები კარგად ირგებენ მწვრთნელის ამპლუებს, თუნდაც ზიზუ, გვარდიოლა, სიმეონე.

Ki liderad iyo dabadebuli getanxmebi magram ai uyure mesic egrea liderad dabadebuli tan maradonaze bevrad magali inteleqti aq tumca nakrebtan ertad verafers ver aketebs imito ro gunds xerxemali ar aq barsashi sadac yavda xavi da iniesta mwvervalebi daipyro amitom vambob.

მესი იმ მხრივაა ლიდერი რო თამაშის წაყვანა შეუძლია ყველანაირი კუთხით, დაცვიდან, ნახევარდაცვიდან, თავის თავზე აღება შეუძლია მაგრამ პიროვნულად არაა ლიდერი, მოტივაციას ვერ აძლევს ფეხბურთელებს, თუნდაც რომასთან, თავჩახრილი დადიოდა, აი მად რამოსი ერთს შემოსძახებდა ფეხბურთელებს, მოტივაციას მისცემდა, თუნდაც პუიოლი, ეგეც ეგრე იყო. მაგიტოა ახლა ბარსა ჟილკა რო აღარ აქვთ, არც ინიესტაა პუიოლი და არც მესი, მესიც იმიტო ვერაფერს შვება ნაკრებში რო ისეთი ავტორიტეტი არ აქვს როგორც ეს მარადონას ჰქონდა ერთ დროს, თორე ფეხბურთელები ბევრ ნაკრებს ყავს არგენტინაზე სუსტი მაგრამ უკეთესს შედეგებს აჩვენებენ.

33

16 აპრილი 2018 16:15

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Kovacic
ციტატა: santiago bernabeu
ციტატა: Kovacic
ციტატა: santiago bernabeu
Chemi azrit eget did gundshi iseti mwvrtneli unda mivides visac rame aq gaketebuli karierashi gavlena ro qondes fexburtelebze mitumetes roca gundshi iniesta mesi suaresi da am donis varskvlavebi gyavs. Aba psg-shi ro miiyvanes ea siko ra qvia agarc maxsovs darwmunebuli var neimari da kavani arc usmenen magas

ნუ ეგრეც ვერ იტყვი, ინდივიდუალურია რა, მარადონა ეგრე თავისი კარიერიდან გამომდინარე უდიდესი მწვრთნელი უნდა ყოფილიყო, მაგას რო გავლენა ჰქონდა ეგეთი რავი ვის ჰქონდა კიდე, მაგრამ ვერაფერი ქნა განსაკუთრებული, მარა აგერ კლოპი ჩემი აზრით დახატავდა თუნდაც ბარსას ან რეალს, პლუს მაგას ლივერპულში რას შვება, ეგ ჩემი აზრით მწვრთნელის პიროვნულ ხასიათსა და ჟილკაზეა დამოკიდებული...

Maradona arasodes ar yofila chkviani fexburteli safexburto inteleqts vguliaxmog tu gadaxedav statistikurad sayrdenebi da mcvelebi arian kargi mwvrtnelebi visac azrovneba evaleba moedanze ai magalitad mgonia ro xavisgan kargi mwvrtneli dadgeba plius magas tavis cxovrebidan gamomdinare ver eqneboda gavlena morfinists vin daujerebda...

მარადონა მოვიყვანე იმის მაგალითად, რომ შენ აღნიშნე გავლენა უნდა ჰქონდეს მწვრთნელს დიდიო და მარადონა ლიდერად იყო დაბადებული, რაც შეეხება საფეხბურთო აზროვნებას, ვერ ვიტყვით რო ეგ აკლდა, ან როგორ უნდა აკლდეს მსოფლიოს ყველა დროის საუკეთესო ფეხბურთელს, იმაში კი დაგეთანხმები რომ ნახევარმცველები კარგად ირგებენ მწვრთნელის ამპლუებს, თუნდაც ზიზუ, გვარდიოლა, სიმეონე.

Vafshe sxva ragac davwere xo? :D anu imis tqma mindoda ro maradonas ki qonda gavlena magram mwvrtnelobas sxva xedva unda moedans unda xedavde ro uxelmdzgvanelo gunds zizu, gvardiola da simeone ro moiyvane magalitad rogorc fexburtelobis dros xedavdnen moedans ise xedaven exlac...

34

16 აპრილი 2018 16:17

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: santiago bernabeu
Ara megobaro ubralod eg gundi marto ronaldinio ar iyo mteli barsa xavi-iniestaze idga romlebic raikaardma gaxsna

ხავი-ინიესტა მწვერვალზე ვინ აიყვანა?

35

16 აპრილი 2018 16:19

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: santiago bernabeu
ციტატა: Kovacic
ციტატა: santiago bernabeu
ციტატა: Kovacic
ციტატა: santiago bernabeu
Chemi azrit eget did gundshi iseti mwvrtneli unda mivides visac rame aq gaketebuli karierashi gavlena ro qondes fexburtelebze mitumetes roca gundshi iniesta mesi suaresi da am donis varskvlavebi gyavs. Aba psg-shi ro miiyvanes ea siko ra qvia agarc maxsovs darwmunebuli var neimari da kavani arc usmenen magas

ნუ ეგრეც ვერ იტყვი, ინდივიდუალურია რა, მარადონა ეგრე თავისი კარიერიდან გამომდინარე უდიდესი მწვრთნელი უნდა ყოფილიყო, მაგას რო გავლენა ჰქონდა ეგეთი რავი ვის ჰქონდა კიდე, მაგრამ ვერაფერი ქნა განსაკუთრებული, მარა აგერ კლოპი ჩემი აზრით დახატავდა თუნდაც ბარსას ან რეალს, პლუს მაგას ლივერპულში რას შვება, ეგ ჩემი აზრით მწვრთნელის პიროვნულ ხასიათსა და ჟილკაზეა დამოკიდებული...

Maradona arasodes ar yofila chkviani fexburteli safexburto inteleqts vguliaxmog tu gadaxedav statistikurad sayrdenebi da mcvelebi arian kargi mwvrtnelebi visac azrovneba evaleba moedanze ai magalitad mgonia ro xavisgan kargi mwvrtneli dadgeba plius magas tavis cxovrebidan gamomdinare ver eqneboda gavlena morfinists vin daujerebda...

მარადონა მოვიყვანე იმის მაგალითად, რომ შენ აღნიშნე გავლენა უნდა ჰქონდეს მწვრთნელს დიდიო და მარადონა ლიდერად იყო დაბადებული, რაც შეეხება საფეხბურთო აზროვნებას, ვერ ვიტყვით რო ეგ აკლდა, ან როგორ უნდა აკლდეს მსოფლიოს ყველა დროის საუკეთესო ფეხბურთელს, იმაში კი დაგეთანხმები რომ ნახევარმცველები კარგად ირგებენ მწვრთნელის ამპლუებს, თუნდაც ზიზუ, გვარდიოლა, სიმეონე.

Vafshe sxva ragac davwere xo? :D anu imis tqma mindoda ro maradonas ki qonda gavlena magram mwvrtnelobas sxva xedva unda moedans unda xedavde ro uxelmdzgvanelo gunds zizu, gvardiola da simeone ro moiyvane magalitad rogorc fexburtelobis dros xedavdnen moedans ise xedaven exlac...

ხოდა მაგაში გეთანხმებითქო ;დდ უბრალოდ მარადონა გავლენა რო ახსენე მაგიტო მოვიყვანე მაგალითად, რო ყველა გავლენიანი ფეხბურთელი ვერ იქნება კარგი მწვრთნელითქო ;დ

36

16 აპრილი 2018 16:29

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Raikaardma gaxsna metqi da mwvervalze asvla ukve mati nichis da azrovnebis damsaxurebaa nu ra tqma unda gvardiolasic romelic kargi menejeria. Modrichi moviyvanot magalitad totenhemshi iseti produqtiuli ar iyo rogorc exla gadmovida realshi anchelotim bidzgi misca da mere zidanis xelshi ukve chamoyalibda sheucvlel figurad iguve moxda iqac

ციტატა: Kovacic
ციტატა: santiago bernabeu
ციტატა: Kovacic
ციტატა: santiago bernabeu
ციტატა: Kovacic
ციტატა: santiago bernabeu
Chemi azrit eget did gundshi iseti mwvrtneli unda mivides visac rame aq gaketebuli karierashi gavlena ro qondes fexburtelebze mitumetes roca gundshi iniesta mesi suaresi da am donis varskvlavebi gyavs. Aba psg-shi ro miiyvanes ea siko ra qvia agarc maxsovs darwmunebuli var neimari da kavani arc usmenen magas

ნუ ეგრეც ვერ იტყვი, ინდივიდუალურია რა, მარადონა ეგრე თავისი კარიერიდან გამომდინარე უდიდესი მწვრთნელი უნდა ყოფილიყო, მაგას რო გავლენა ჰქონდა ეგეთი რავი ვის ჰქონდა კიდე, მაგრამ ვერაფერი ქნა განსაკუთრებული, მარა აგერ კლოპი ჩემი აზრით დახატავდა თუნდაც ბარსას ან რეალს, პლუს მაგას ლივერპულში რას შვება, ეგ ჩემი აზრით მწვრთნელის პიროვნულ ხასიათსა და ჟილკაზეა დამოკიდებული...

Maradona arasodes ar yofila chkviani fexburteli safexburto inteleqts vguliaxmog tu gadaxedav statistikurad sayrdenebi da mcvelebi arian kargi mwvrtnelebi visac azrovneba evaleba moedanze ai magalitad mgonia ro xavisgan kargi mwvrtneli dadgeba plius magas tavis cxovrebidan gamomdinare ver eqneboda gavlena morfinists vin daujerebda...

მარადონა მოვიყვანე იმის მაგალითად, რომ შენ აღნიშნე გავლენა უნდა ჰქონდეს მწვრთნელს დიდიო და მარადონა ლიდერად იყო დაბადებული, რაც შეეხება საფეხბურთო აზროვნებას, ვერ ვიტყვით რო ეგ აკლდა, ან როგორ უნდა აკლდეს მსოფლიოს ყველა დროის საუკეთესო ფეხბურთელს, იმაში კი დაგეთანხმები რომ ნახევარმცველები კარგად ირგებენ მწვრთნელის ამპლუებს, თუნდაც ზიზუ, გვარდიოლა, სიმეონე.

Vafshe sxva ragac davwere xo? :D anu imis tqma mindoda ro maradonas ki qonda gavlena magram mwvrtnelobas sxva xedva unda moedans unda xedavde ro uxelmdzgvanelo gunds zizu, gvardiola da simeone ro moiyvane magalitad rogorc fexburtelobis dros xedavdnen moedans ise xedaven exlac...

ხოდა მაგაში გეთანხმებითქო ;დდ უბრალოდ მარადონა გავლენა რო ახსენე მაგიტო მოვიყვანე მაგალითად, რო ყველა გავლენიანი ფეხბურთელი ვერ იქნება კარგი მწვრთნელითქო ;დ

Ara ra tqma unda ramdenic ginda imdens chamovtlit mec da shenc ro didi fexburteli yofila magram mwvrtneli ar damdgara imisgan

Ai jansagi kamati es ari provokatorebis gasagonad vambob :D

37

16 აპრილი 2018 16:39

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: santiago bernabeu
Raikaardma gaxsna metqi da mwvervalze asvla ukve mati nichis da azrovnebis damsaxurebaa nu ra tqma unda gvardiolasic romelic kargi menejeria. Modrichi moviyvanot magalitad totenhemshi iseti produqtiuli ar iyo rogorc exla gadmovida realshi anchelotim bidzgi misca da mere zidanis xelshi ukve chamoyalibda sheucvlel figurad iguve moxda iqac

ციტატა: Kovacic
ციტატა: santiago bernabeu
ციტატა: Kovacic
ციტატა: santiago bernabeu
ციტატა: Kovacic
ციტატა: santiago bernabeu
Chemi azrit eget did gundshi iseti mwvrtneli unda mivides visac rame aq gaketebuli karierashi gavlena ro qondes fexburtelebze mitumetes roca gundshi iniesta mesi suaresi da am donis varskvlavebi gyavs. Aba psg-shi ro miiyvanes ea siko ra qvia agarc maxsovs darwmunebuli var neimari da kavani arc usmenen magas

ნუ ეგრეც ვერ იტყვი, ინდივიდუალურია რა, მარადონა ეგრე თავისი კარიერიდან გამომდინარე უდიდესი მწვრთნელი უნდა ყოფილიყო, მაგას რო გავლენა ჰქონდა ეგეთი რავი ვის ჰქონდა კიდე, მაგრამ ვერაფერი ქნა განსაკუთრებული, მარა აგერ კლოპი ჩემი აზრით დახატავდა თუნდაც ბარსას ან რეალს, პლუს მაგას ლივერპულში რას შვება, ეგ ჩემი აზრით მწვრთნელის პიროვნულ ხასიათსა და ჟილკაზეა დამოკიდებული...

Maradona arasodes ar yofila chkviani fexburteli safexburto inteleqts vguliaxmog tu gadaxedav statistikurad sayrdenebi da mcvelebi arian kargi mwvrtnelebi visac azrovneba evaleba moedanze ai magalitad mgonia ro xavisgan kargi mwvrtneli dadgeba plius magas tavis cxovrebidan gamomdinare ver eqneboda gavlena morfinists vin daujerebda...

მარადონა მოვიყვანე იმის მაგალითად, რომ შენ აღნიშნე გავლენა უნდა ჰქონდეს მწვრთნელს დიდიო და მარადონა ლიდერად იყო დაბადებული, რაც შეეხება საფეხბურთო აზროვნებას, ვერ ვიტყვით რო ეგ აკლდა, ან როგორ უნდა აკლდეს მსოფლიოს ყველა დროის საუკეთესო ფეხბურთელს, იმაში კი დაგეთანხმები რომ ნახევარმცველები კარგად ირგებენ მწვრთნელის ამპლუებს, თუნდაც ზიზუ, გვარდიოლა, სიმეონე.

Vafshe sxva ragac davwere xo? :D anu imis tqma mindoda ro maradonas ki qonda gavlena magram mwvrtnelobas sxva xedva unda moedans unda xedavde ro uxelmdzgvanelo gunds zizu, gvardiola da simeone ro moiyvane magalitad rogorc fexburtelobis dros xedavdnen moedans ise xedaven exlac...

ხოდა მაგაში გეთანხმებითქო ;დდ უბრალოდ მარადონა გავლენა რო ახსენე მაგიტო მოვიყვანე მაგალითად, რო ყველა გავლენიანი ფეხბურთელი ვერ იქნება კარგი მწვრთნელითქო ;დ

Ara ra tqma unda ramdenic ginda imdens chamovtlit mec da shenc ro didi fexburteli yofila magram mwvrtneli ar damdgara imisgan

Ai jansagi kamati es ari provokatorebis gasagonad vambob :D

ბაზარი არაა ;დდ

38

16 აპრილი 2018 18:54

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: kontaqti
ციტატა: thiago alcantara
ტიტულები ვაფშე მკიდია, გვარდიოლას ფეხბურთია ჩემთვის ტიტულებიც, ტაბლოც, ფეხბურთიც, შედეგიც, ნარკოტიკიც, კაიფიც wink ნეტავი გვარდიოლა იყოს ისევ ბარსაში და იმ ფეხბურთს ვუყურებდე და არა ამ სიკოს.

nu eg sxva temaa bevrjer maqvs natqvami mag mxriv gvardiola ert erti sauketesoa tu sauketeso ara gunds rom arasdros acherebs angarihis miuxedavad sul cdilobs rom sheution da ase mara rogorc aseti ligaze araa dzlieri mwvrtneli imis miuxedavad rom 2 liga aqvs aqtivshi


10 კაცით დაცვაში იჯდს ყველა მეტოქე იქნებ შეცდომა დაეშვა ვინმეს და კონტრზე გაეტანა გოლი ასეთ ტურნირში შეიძლება 1 გოლმა გადაწყვიტოს ორრაუნდიანი მატჩის ბედი. ჩემპიონატში სადაც ფრე 1 ქულაა მოგება კი 3 ად ჯდებოდნენ ასე დაცვაში და ერთი ვერმოგებული თამაშიც არაფერს წყვეტდ. 4 სეზონიდან 2 ლიგა დადო არაა ცუდი შედეგი. ისეკი გაცილებით უკეთესი იქნება წრიული სისტემა და ნაკლები გუნდები

39

16 აპრილი 2018 18:55

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ani-barca
გუარდიოლა ყველა დროის საუკეთესო მწვრთნელია lol ყოფილი ყველა დროის საუკეთესო ფერგიუსონი 2 ჯერ დააგდო ფინალში ჰანდიკაპებით :დ ერთხელ პენოც ყავდა ფერგისას :დდდ სხვა შემთხვევებში კი არ გაუმართლა თუნდაც ახლა :დ 1 თამაშში გოლი არ ჩაუთვალეს 3-1 უნდა მორჩენილიყო და მეორე თამაშში კიდე გოლი არ ჩაუთვალეს 1-0ზე არადა 2-0 იქნებოდა და პირველ თამაშშიც რო ჩაეთვალათ ვაბშე წინ გადიოდა ორი მატჩის ჯამში მარა მსაჯმა არც 1ში ჩაუთვალა და არც მეორეში :დ 2 წლის წინ კიდე ატლესთან ძაან მაგრად თამაშობდა ბაიერნი და 1-0ს უგებდნენ ატლეს მარა პენალტი ვერ გაიტანა მიულერმა და ეგ რა გუარდიოლას ბრალია :დდდ რო გაეტანა გადიოდნენ :დ თუნდაც მესიმ რო ვერ გაიტანა ჩელსისთან მაშინაც რა გუარდიოლას ბრალი იყო :დ ჯეოსტიკი კი არ უჭირავს ხელში :დდდ ბარსასთან რო გავარდა ბაიერნით მაშინაც რა მაგის ბრალი იყო :დ რობენი რიბერი და ალაბა არ ყავდა არცერთ თამაშში და ამის მიუხედავად 2 თამაში მოიგო და 1ში 77 წუთამდე 0-0 იყო მარა მესიმ იფეთქა და 2 წუთში არაფრისგან 2 გოლი შექმნა და მანდაც არაფერ შუაშია გუარდიოლა :დ მოკლედ გუარდი არის ყველა დროის საუკეთესო მარა რეალის ფანებს ცუდად ახსოვთ ის 4 წლიანი მონობა ანგარიშებშიც და ბურთის ფლობაშიც :დდდდდ lol

Vapshe vistvis wer magas? aq mainc yvelas kidia guardiola romelsac klopi xmarobs. Vapshe ra namusit shemodixar aq she cxovelo.

40

16 აპრილი 2018 18:58

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: zzzz
ციტატა: kontaqti
ციტატა: thiago alcantara
ტიტულები ვაფშე მკიდია, გვარდიოლას ფეხბურთია ჩემთვის ტიტულებიც, ტაბლოც, ფეხბურთიც, შედეგიც, ნარკოტიკიც, კაიფიც wink ნეტავი გვარდიოლა იყოს ისევ ბარსაში და იმ ფეხბურთს ვუყურებდე და არა ამ სიკოს.

nu eg sxva temaa bevrjer maqvs natqvami mag mxriv gvardiola ert erti sauketesoa tu sauketeso ara gunds rom arasdros acherebs angarihis miuxedavad sul cdilobs rom sheution da ase mara rogorc aseti ligaze araa dzlieri mwvrtneli imis miuxedavad rom 2 liga aqvs aqtivshi


10 კაცით დაცვაში იჯდს ყველა მეტოქე იქნებ შეცდომა დაეშვა ვინმეს და კონტრზე გაეტანა გოლი ასეთ ტურნირში შეიძლება 1 გოლმა გადაწყვიტოს ორრაუნდიანი მატჩის ბედი. ჩემპიონატში სადაც ფრე 1 ქულაა მოგება კი 3 ად ჯდებოდნენ ასე დაცვაში და ერთი ვერმოგებული თამაშიც არაფერს წყვეტდ. 4 სეზონიდან 2 ლიგა დადო არაა ცუდი შედეგი. ისეკი გაცილებით უკეთესი იქნება წრიული სისტემა და ნაკლები გუნდები

Wriuli sistema ra pontia ver vxvdebi rameze ari chorebi?

41

16 აპრილი 2018 20:46

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: thiago alcantara
ტიტულები ვაფშე მკიდია, გვარდიოლას ფეხბურთია ჩემთვის ტიტულებიც, ტაბლოც, ფეხბურთიც, შედეგიც, ნარკოტიკიც, კაიფიც wink ნეტავი გვარდიოლა იყოს ისევ ბარსაში და იმ ფეხბურთს ვუყურებდე და არა ამ სიკოს.

გუარდიოლაზე ფარჩაკი მწრთვნელი არ არის თანამედროვე ფეხბურთში და ხავი ინიესტა მესის რო ათამაშებდა,ადგეს და მოაგებინოს ლიგა რომელიმე სხვა გუნდს მარა ვერ მოაგებინებს ვერასდროს იმიტო რო დაბალი დონის მწრთვნელია და ბარსელონასაც კაი სვარკა თამაშს ათამაშებდა თავის დროზე...შედეგზე ორიენტირებულს და არა სანახაობრივს...

42

16 აპრილი 2018 21:10

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ani-barca
გუარდიოლა ყველა დროის საუკეთესო მწვრთნელია lol ყოფილი ყველა დროის საუკეთესო ფერგიუსონი 2 ჯერ დააგდო ფინალში ჰანდიკაპებით :დ ერთხელ პენოც ყავდა ფერგისას :დდდ სხვა შემთხვევებში კი არ გაუმართლა თუნდაც ახლა :დ 1 თამაშში გოლი არ ჩაუთვალეს 3-1 უნდა მორჩენილიყო და მეორე თამაშში კიდე გოლი არ ჩაუთვალეს 1-0ზე არადა 2-0 იქნებოდა და პირველ თამაშშიც რო ჩაეთვალათ ვაბშე წინ გადიოდა ორი მატჩის ჯამში მარა მსაჯმა არც 1ში ჩაუთვალა და არც მეორეში :დ 2 წლის წინ კიდე ატლესთან ძაან მაგრად თამაშობდა ბაიერნი და 1-0ს უგებდნენ ატლეს მარა პენალტი ვერ გაიტანა მიულერმა და ეგ რა გუარდიოლას ბრალია :დდდ რო გაეტანა გადიოდნენ :დ თუნდაც მესიმ რო ვერ გაიტანა ჩელსისთან მაშინაც რა გუარდიოლას ბრალი იყო :დ ჯეოსტიკი კი არ უჭირავს ხელში :დდდ ბარსასთან რო გავარდა ბაიერნით მაშინაც რა მაგის ბრალი იყო :დ რობენი რიბერი და ალაბა არ ყავდა არცერთ თამაშში და ამის მიუხედავად 2 თამაში მოიგო და 1ში 77 წუთამდე 0-0 იყო მარა მესიმ იფეთქა და 2 წუთში არაფრისგან 2 გოლი შექმნა და მანდაც არაფერ შუაშია გუარდიოლა :დ მოკლედ გუარდი არის ყველა დროის საუკეთესო მარა რეალის ფანებს ცუდად ახსოვთ ის 4 წლიანი მონობა ანგარიშებშიც და ბურთის ფლობაშიც :დდდდდ lol

ოჰოოოო ბოგმამამოხეთქა? lol lol რომას ბულკი ეს lol

43

16 აპრილი 2018 21:27

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2624
ციტატა: ani-barca
გუარდიოლა ყველა დროის საუკეთესო მწვრთნელია lol ყოფილი ყველა დროის საუკეთესო ფერგიუსონი 2 ჯერ დააგდო ფინალში ჰანდიკაპებით :დ ერთხელ პენოც ყავდა ფერგისას :დდდ სხვა შემთხვევებში კი არ გაუმართლა თუნდაც ახლა :დ 1 თამაშში გოლი არ ჩაუთვალეს 3-1 უნდა მორჩენილიყო და მეორე თამაშში კიდე გოლი არ ჩაუთვალეს 1-0ზე არადა 2-0 იქნებოდა და პირველ თამაშშიც რო ჩაეთვალათ ვაბშე წინ გადიოდა ორი მატჩის ჯამში მარა მსაჯმა არც 1ში ჩაუთვალა და არც მეორეში :დ 2 წლის წინ კიდე ატლესთან ძაან მაგრად თამაშობდა ბაიერნი და 1-0ს უგებდნენ ატლეს მარა პენალტი ვერ გაიტანა მიულერმა და ეგ რა გუარდიოლას ბრალია :დდდ რო გაეტანა გადიოდნენ :დ თუნდაც მესიმ რო ვერ გაიტანა ჩელსისთან მაშინაც რა გუარდიოლას ბრალი იყო :დ ჯეოსტიკი კი არ უჭირავს ხელში :დდდ ბარსასთან რო გავარდა ბაიერნით მაშინაც რა მაგის ბრალი იყო :დ რობენი რიბერი და ალაბა არ ყავდა არცერთ თამაშში და ამის მიუხედავად 2 თამაში მოიგო და 1ში 77 წუთამდე 0-0 იყო მარა მესიმ იფეთქა და 2 წუთში არაფრისგან 2 გოლი შექმნა და მანდაც არაფერ შუაშია გუარდიოლა :დ მოკლედ გუარდი არის ყველა დროის საუკეთესო მარა რეალის ფანებს ცუდად ახსოვთ ის 4 წლიანი მონობა ანგარიშებშიც და ბურთის ფლობაშიც :დდდდდ lol

და რეალმაა რო დააადოო მიუნხენშიც და მადრიდშიც ეგ რისი ბრალი იყო საინტერესოა :)) ნწნწ.. ყველა დროის საუკეთესო მწვრთნელია გუარდიოლაო :(((((((((( ნამდვილად დიდი მწვრთნელია მაგრამ ყველა დროის? გეუბნები ჩოგბურთის გარდა ნურაფერს უყურებ.

44

16 აპრილი 2018 22:16

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
აღარ იციან რითი გააბანძოონ რეალი როცა რეალურად პიზდეცი გუნდია, იმაზე არ უფიქრია რო რეალი იყო სულსხვა ტიპის გუნდი მაგ დროს, მაურინიოს დამაპალი ტაქტიკა, მეთქი შენ მაინც აზროვნებდი და შენც კაი ჩოი ყოფილხარ

45

16 აპრილი 2018 23:17

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
დარჩენილიყო და გამოჩნდებოდა რაც იქნებოდა, მოიტყნა ტვინი ამ გუარდიოლათი და ყველა დროის საუკეთესო კლუბის კლიშეს რომ აკრავენ, აწყობილი კამანდა ჩაიბარა და ოდნავ დახვეწა ისიც მაშინ როცა რეალი ფარჩაკ დღეში იყო, როცა ვინმე ძლიერი შეხვდებოდა მაგალითად ჩელსი კი ვიცით რაც მოხდა, ბოლოს კიდევ დაუმუღამეს და მაურინიომაც ჩაუდო და თან წავიდა იმ წელს...

46

17 აპრილი 2018 07:37

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მგონია,რომ ზიდანიც გაპობდა გვარდიოლას და იმის თქმა,რომ გვარდიოლა თავის ზენიტში იქნებოდა ისევ ცოტა გადაჭარბებულია. ჰაინკესმა ბაიერნი დატოვა ისე,რომ ყველაფერი მოიგო და მივიდა გვარდიოლა. გამახსენეთ რა გაკეთა ისეთი ბაიერნში რომელსაც თუნდაც ქეცბაია ვერ გაკეთებდა. ბუნდესლიგას ცალი ფეხით იგებენ ხოლმე და გვარდიოლა იმიტო წავიდა,რომ გაფარჩაკების შეშინდა. თუ მაინც იქნებოდა ახლა, რა პრობლემაა ზიდანი თუ ვერ უზავდა რამეს, პერესი მოიყვანდა კლოპინიოს და გაფარცაკებდა ნებისმიერ თამაშში. ნახევარი მილიარდი დახარჯა და ლიგა სიტისთვის ისევ საოცნებოა. გვარდიოლას გაუმართლა ხავის,ინიესტას და მესის ეპოქაში მოიწია მწვრთნელობა და მაგიტომაც დადო ტიტულები.ბარსას პრობლემა მწვრთნელი კი არა ხავის არყოფნა და ინიესტას სიბერეა. მესიც ვეღარ უბერავს ისე როგორც ადრე. ისიც ადამიანია და რობოტივით ვერ ითამაშებს. ბარსა ბოლომდე წურავს ამ ფეხბურთელს და შეხედოს იგივე ზიდანს. რონალდუს ძალიან არ ტვირთავს ზიდანი. წინ წაწია და ფორვარდად ათამაშებს,რომელიც საშუალებას აძლევს ძალები დაზოგოს რონიმ. გოლების უმეტესობა ერთი შეხებით აქვს გატანილი რონალდუს და უაზრო თამაშებში არცკი ათამაშებს.მაგიტომაა ზიდანი დიდებული მწვრთნელი,რომ არ დახარჯა მილიონები და ზუსტად იცის პრიორიტეტები. დასვენებული რონალდუ კი მართლა რობოტივით თამაშობს. ზიდანი არის რეალის წარმატების საიდუმლო და მისი მდგომები. რამდენი თამაშში აქვს მოგებული გვარდიოლას, ძირითადის ნახევარმცველების გარეშე? აგერ ასენსიოთი და ვასკესით დაჩოქა პსჟ,რომელთანაც მეორე თამაშში არც კროოსი და არც მოდრიჩი არ ათამაშა საერთოდ.გუნდი მაშინ არის ძლიერი,როცა 23 ფეხბურთელი გყავს და აზრი არ აქვს ვის დაყენებ და მაინც იგებ თამაშებს. წარმოიდგინეთ გვარდიოლა ძირითადის ხალხის გარეშე რას იზავდა იმ დროშიც და ახლაც. 21 საუკუნის საუკეთესო გუნდი რეალია და არა ის ბარსელონა,რომელიც 3 ფეხბურთელზე იყო აგებული. ის 3 დრევანდელ რეალში ყველას ჯობია,მაგრამ როცა საუბარია გუნდზე,რეალი იმ ბარსაზე გაცილებით ძლიერია

ხო მართლა თუ ეპოქების დაბრუნება უნდათ და მარტო ერთი მწვრთნელის ეპოქა ახსენდებათ,მაშინ რეალმა რომელი ერთი აირჩიოს საუკეთესო ეპოქებიდან. თუ ესე ყველა გუნდის საუკეთესო ეპოქებში დავაბრუნოთ და ვნახოთ ვინ გახდება საუკეთესო. აქ უკვე ითქვა ბებიის ბაბუოობაზე და მე აღარ დავკონკრეტდები. წელს ისეთი ჩემპიონი ეყოლება ლიგას,რომელიც იმსახურებს ამ ტიტულს. ბაიერნიც,რეალიც,რომაც და ლივერპულიც. გაცილებით იოლი მეტოქეები ყავდა ბაიერნს,მაგრამ მისი შემართებისთვის,რომელიც აქვს ამ გუნდს ყოველთვის იმსახურებს პატივისცემას. ჩემი სურვილი არის ფინალი რეალი ლივერპული და არ მგონია კიდე ერთი ფინალი წაგოს კლოპმა თუ ასე მოხდა გვარდიოლას წყევლა ექნება მაგ კაცს:)))

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

რეკლამა

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 დოვბიკი 18
2 ბელინგემი 17
3 მაიორალი 15
4 ბუდიმირი 15

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 რეალი 6 6 0 0 18
2 ნაპოლი 6 3 1 2 10
3 ბრაგა 6 1 1 4 4
4 იუნიონ ბერლინი 6 0 2 4 2

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...

4-3-3
4-4-2
4-2-3-1



მთვლელები

საიტის არქივი:

აპრილი 2024 (303)
მარტი 2024 (335)
თებერვალი 2024 (456)
იანვარი 2024 (411)
დეკემბერი 2023 (372)
ნოემბერი 2023 (391)