„რეალმა“ ფორვარდი გადაწყვიტა - უარი კეინს, უარი იკარდის!

ესპანურ გამოცემებზე დაყრდნობით, მადრიდის „რეალმა“ ფორვარდი აირჩია...


ფლორენტინო პერესმა მაურო იკარდის და ჰარი კეინის კანდიდატურები დაბლოკა. პრეზიდენტი მიიჩნევს, რომ ამხელა თანხის გადახდა არ ღირს.

სამაგიეროდ „ბლანკოსის“ არჩევანი რობერტ ლევანდოვსკია. გავრცელებული ინფორმაციით მიხედვით, სამეფო კლუბმა მის აგენტთან შეთანხმებას უკვე მიაღწია. dle 10.1

  • Hala
  • 26 მარტი 2018
  • 6975
  • 49

1

26 მარტი 2018 15:12

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
არადა იკარდი საუკეთEსო ვარიანტიააა....

2

26 მარტი 2018 15:21

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9014
garemarbi unda mag saqmes da ara forvardi

3

26 მარტი 2018 15:26

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ვერნერს მიაწექი ბაბუ :))

4

26 მარტი 2018 15:31

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
აბა რააა კეინს დაუხატავენ :დდდ

5

26 მარტი 2018 15:35

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ეჰ რა სირობააა ლევანა იმენა ფორვარდია ,ფორვარდი ისედაც გვყავს რონი და ეხლა ვინმე ისეთი გვინდა ფლანგზე ვინც თამაშობს და ამ პერესმა 70წლის პოლონელი გადაწყვიტა?😔

6

26 მარტი 2018 16:08

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ლევანა ყველაზე კლასნია ორივეს მირჩევნია კეინის წონა გამოცდილება აქ

და სწორიცააა ბაბუ ამხელა ფულებს რომ არ ყრის.რო ვერ გაამართლოს ამ კეინმა ან იკარდიმ...პლიუს ამას არცერთი ლევანდოვსკის დონის ჯერ არ არის ამაზე არავინ შემედავოს ეს ჩემი პირადი აზრიაა.თუ მოყავთ ლევანა მხოლოდ
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

7

26 მარტი 2018 16:31

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: rivaldo10
მიუნხენის "ბაიერნის" ხელმძღვანელის, კარლ ჰაინც რუმენიგეს თქმით, კლუბის ფორვარდი რობერტ ლევანდოვსკი მომავალ სეზონშიც 100%-ით "რეკორდმაისტერში" ითამაშებს.

ამით გერმანული გუნდის მაღალჩინოსანმა პოლონელი ფორვარდის მადრიდის "რეალში" შესაძლო ტრანსფერი სრულიად გააქარწყლა.

გაუშვან ვერნერი იყიდონ რაის ლევანა 30ის ხდება :დ

8

26 მარტი 2018 16:33

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ასიანიც იქბნება, დღესაც მირჩევნია ლევანა კეინს და იკარდის ერთად აღებულს, ძველი თაობის ფორვარდებთან ნარავნი რო დადგენა ერთი ლევანა შემორჩა, თუნდაც ამ ასაკის ლევანა იდეალური იქნებოდა

9

26 მარტი 2018 16:37

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: RONALDINHO
რა ლევანა კეინი ჯიბეში ისვამს უკვე კაი ხანია

ბრატ დღეა კიარა ლევანას კეინი მილიარდი წელი ვერ ჩაისვ ჯიბეში, დასტოინი უმაღლესი კლასის ფორვარდია ლევანა, ბოლო წლების საუკეთესო, მიუხედავათ იმისა რო ასაკშიაო ამბობთ არაა ეს ასაკი საგანგაშო, აი რო აიღო სულ მკვდარი ერთი წელი ითამაშებს უმაღლეს დონეზე, იმხელა დონის ფორვარდია

10

26 მარტი 2018 16:37

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: RONALDINHO
RONALDINHO


მთელი გოლდენი რო ტრავმირებულია როდის დაბრუნდებიან lol

11

26 მარტი 2018 16:56

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Levanaa mgonia ro moergeeba mara reals ralshi ramdenad moirgeebs...raavii mara droa cvliileeba ukveee .. raici sheileeba ise gaamaartloos aqamde gveyidaao vidzaxdeet tuaara da baabu imis chiti araa daaitoovoos ..

12

26 მარტი 2018 17:20

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: RONALDINHO
ძაან მაინტერესებს გუნდა თუ ლიგა ვერ დადო ბენზემას რას უზამენ.თუ დატოვეს .ერე უკვე მართლა დავიჯერებ რო რაღაცა სხვა ხდება და მართლა კომპრომატები აქ ქარიმს პერესზე.დდდ აღარ მინდა მაგ ჯართის ყურება.

აი მასეთი დამოკიდებულება მაქვს რაკიტიჩზე ზუსტად lol მაგრამ ბენზემას აქვს თავის პლიუსები და რაკიტიჩი რისთვისაა ბარსელონაში დღემდე ვერ გამიგია :დ

13

26 მარტი 2018 17:49

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ვახ კაცო

14

26 მარტი 2018 18:20

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: thiago alcantara
ციტატა: RONALDINHO
ძაან მაინტერესებს გუნდა თუ ლიგა ვერ დადო ბენზემას რას უზამენ.თუ დატოვეს .ერე უკვე მართლა დავიჯერებ რო რაღაცა სხვა ხდება და მართლა კომპრომატები აქ ქარიმს პერესზე.დდდ აღარ მინდა მაგ ჯართის ყურება.

აი მასეთი დამოკიდებულება მაქვს რაკიტიჩზე ზუსტად lol მაგრამ ბენზემას აქვს თავის პლიუსები და რაკიტიჩი რისთვისაა ბარსელონაში დღემდე ვერ გამიგია :დ

რაკიტიჩს არ აქვს არა პლიუსები?? და ბენზემას აქვს?

15

26 მარტი 2018 18:23

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man
ციტატა: thiago alcantara
ციტატა: RONALDINHO
ძაან მაინტერესებს გუნდა თუ ლიგა ვერ დადო ბენზემას რას უზამენ.თუ დატოვეს .ერე უკვე მართლა დავიჯერებ რო რაღაცა სხვა ხდება და მართლა კომპრომატები აქ ქარიმს პერესზე.დდდ აღარ მინდა მაგ ჯართის ყურება.

აი მასეთი დამოკიდებულება მაქვს რაკიტიჩზე ზუსტად lol მაგრამ ბენზემას აქვს თავის პლიუსები და რაკიტიჩი რისთვისაა ბარსელონაში დღემდე ვერ გამიგია :დ

რაკიტიჩს არ აქვს არა პლიუსები?? და ბენზემას აქვს?

ბენზემა კომბინაციებშია ძლიერი, აი ეგ აქვს დიდი პლიუსი.

16

26 მარტი 2018 18:27

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: thiago alcantara
ციტატა: Wtf man
ციტატა: thiago alcantara
ციტატა: RONALDINHO
ძაან მაინტერესებს გუნდა თუ ლიგა ვერ დადო ბენზემას რას უზამენ.თუ დატოვეს .ერე უკვე მართლა დავიჯერებ რო რაღაცა სხვა ხდება და მართლა კომპრომატები აქ ქარიმს პერესზე.დდდ აღარ მინდა მაგ ჯართის ყურება.

აი მასეთი დამოკიდებულება მაქვს რაკიტიჩზე ზუსტად lol მაგრამ ბენზემას აქვს თავის პლიუსები და რაკიტიჩი რისთვისაა ბარსელონაში დღემდე ვერ გამიგია :დ

რაკიტიჩს არ აქვს არა პლიუსები?? და ბენზემას აქვს?

ბენზემა კომბინაციებშია ძლიერი, აი ეგ აქვს დიდი პლიუსი.

რაკიტიჩი ესე ცოტა გოლს რო ვუშვევთ განა მარტო ტერშტეგენის კარგი თამაშითაა და უმტიტის

17

26 მარტი 2018 18:29

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man
რაკიტიჩი ესე ცოტა გოლს რო ვუშვევთ განა მარტო ტერშტეგენის კარგი თამაშითაა და უმტიტის

ნუ ეგ ბუსკეცის დამსახურებაა მეტიწილი და არა რაკიტიჩის უაზროდ სირბილის, რომელსაც შედეგი არ აქვს.

18

26 მარტი 2018 18:37

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: thiago alcantara
ციტატა: Wtf man
რაკიტიჩი ესე ცოტა გოლს რო ვუშვევთ განა მარტო ტერშტეგენის კარგი თამაშითაა და უმტიტის

ნუ ეგ ბუსკეცის დამსახურებაა მეტიწილი და არა რაკიტიჩის უაზროდ სირბილის, რომელსაც შედეგი არ აქვს.

რაკიტიჩი დარბის უაზროდ?? ეჰჰ

19

26 მარტი 2018 18:40

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man
ციტატა: thiago alcantara
ციტატა: Wtf man
რაკიტიჩი ესე ცოტა გოლს რო ვუშვევთ განა მარტო ტერშტეგენის კარგი თამაშითაა და უმტიტის

ნუ ეგ ბუსკეცის დამსახურებაა მეტიწილი და არა რაკიტიჩის უაზროდ სირბილის, რომელსაც შედეგი არ აქვს.

რაკიტიჩი დარბის უაზროდ?? ეჰჰ

და ეგ ეჰჰ რაარი?

20

26 მარტი 2018 18:41

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: thiago alcantara
ციტატა: Wtf man
ციტატა: thiago alcantara
ციტატა: Wtf man
რაკიტიჩი ესე ცოტა გოლს რო ვუშვევთ განა მარტო ტერშტეგენის კარგი თამაშითაა და უმტიტის

ნუ ეგ ბუსკეცის დამსახურებაა მეტიწილი და არა რაკიტიჩის უაზროდ სირბილის, რომელსაც შედეგი არ აქვს.

რაკიტიჩი დარბის უაზროდ?? ეჰჰ

და ეგ ეჰჰ რაარი?

ეჰ არი ეჰ რას ქვია რა არი

21

26 მარტი 2018 18:43

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man
ეჰ არი ეჰ რას ქვია რა არი

რა არი და ჩემი აზრი დავწერ, მიწერ ეჰო და რას ნიშნავს მაინტერესებს ჯიგარო.

22

26 მარტი 2018 18:44

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: thiago alcantara
ციტატა: Wtf man
ეჰ არი ეჰ რას ქვია რა არი

რა არი და ჩემი აზრი დავწერ, მიწერ ეჰო და რას ნიშნავს მაინტერესებს ჯიგარო.

რაკიტიჩის ღვაწლს რო ვერ აფასებთ ეგ არის

შეტევაში არ ვარგა მარა დაცვაში დიდი ძალაა

23

26 მარტი 2018 18:45

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man
რაკიტიჩის ღვაწლს რო ვერ აფასებთ ეგ არის

მაგას თუ შენ ღვაწლს ეძახი რავიცი. გადახედე კანტეს თამაშს და კიდე სხვა ბევრი იგროკების, აი ისინი ასრულებენ მართლა სამუშაოს რასაც ჰქვია და არა მძორი რაკიტიჩი.

24

26 მარტი 2018 18:47

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: thiago alcantara
ციტატა: Wtf man
რაკიტიჩის ღვაწლს რო ვერ აფასებთ ეგ არის

მაგას თუ შენ ღვაწლს ეძახი რავიცი. გადახედე კანტეს თამაშს და კიდე სხვა ბევრი იგროკების, აი ისინი ასრულებენ მართლა სამუშაოს რასაც ჰქვია და არა მძორი რაკიტიჩი.

რაკიტიჩი და კანტე რა შუაშია სხვადასხვა პოზიციაა. ესე ცოტა გოლს რო ვუშვებთ მაგია დამსახურებაცაა

25

26 მარტი 2018 18:50

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man
ციტატა: thiago alcantara
ციტატა: Wtf man
რაკიტიჩის ღვაწლს რო ვერ აფასებთ ეგ არის

მაგას თუ შენ ღვაწლს ეძახი რავიცი. გადახედე კანტეს თამაშს და კიდე სხვა ბევრი იგროკების, აი ისინი ასრულებენ მართლა სამუშაოს რასაც ჰქვია და არა მძორი რაკიტიჩი.

რაკიტიჩი და კანტე რა შუაშია სხვადასხვა პოზიციაა. ესე ცოტა გოლს რო ვუშვებთ მაგია დამსახურებაცაა

რაკიტიჩს ჩემო ძმაო დღევანდელ ფეხბურთში მინიმუმ 15 ნახევარმცველი ჯობია. აი მოდი მადრიდისტებს ვკითხოთ თუ გინდა, რაკიტიჩზე და რომელს უფრო დაგვეთანხმებიან ვნახოთ.

26

26 მარტი 2018 18:51

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
არავისთვის იქნება გასაკვირი, რომ ჩემპიონთა ლიგის მეოთხედფინალურ ეტაპზე, მადრიდის "რეალსა" და ტურინის "იუვენტუსს" შორის "სანტიაგო ბერნაბეუზე" გასამართ შეხვედრას უამრავი გულშემატკივარი დაესწრება. თუმცა, ყველასათვის გასაკვირი ისაა, რომ მატჩზე დასასწრები ყველა ბილეთი სულ რაღაც რვა წუთში გაიყიდა.

ბილეთების გაყიდვა დღეს, დილის 10:00 საათზე დაიწყო და 10:08 საათზე დასრულდა. ცნობილია, რომ 80 000 გულშემატკივარს შორის "იუვენტუსის" 4000 ქომაგი იქნება, ისინი ადგილს ტრიბუნის ჩრდილოეთ ნაწილში დაიკავებენ.

შეხვედრა 3 აპრილს, 22:45 საათზე დაიწყება.

რამ გაამწარათ

ციტატა: thiago alcantara
ციტატა: Wtf man
ციტატა: thiago alcantara
ციტატა: Wtf man
რაკიტიჩის ღვაწლს რო ვერ აფასებთ ეგ არის

მაგას თუ შენ ღვაწლს ეძახი რავიცი. გადახედე კანტეს თამაშს და კიდე სხვა ბევრი იგროკების, აი ისინი ასრულებენ მართლა სამუშაოს რასაც ჰქვია და არა მძორი რაკიტიჩი.

რაკიტიჩი და კანტე რა შუაშია სხვადასხვა პოზიციაა. ესე ცოტა გოლს რო ვუშვებთ მაგია დამსახურებაცაა

რაკიტიჩს ჩემო ძმაო დღევანდელ ფეხბურთში მინიმუმ 15 ნახევარმცველი ჯობია. აი მოდი მადრიდისტებს ვკითხოთ თუ გინდა, რაკიტიჩზე და რომელს უფრო დაგვეთანხმებიან ვნახოთ.

თავის საქმეს კარგად ასრულებს და თუ უნდა 100 ნახევარმცველი ჯობდეს

27

26 მარტი 2018 18:55

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2334
ციტატა: Wtf man
რაკიტიჩი და კანტე რა შუაშია სხვადასხვა პოზიციაა. ესე ცოტა გოლს რო ვუშვებთ მაგია დამსახურებაცაა

როგორ არის სხვადასხვა პოზიცია?

28

26 მარტი 2018 18:56

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Bordo
ციტატა: Wtf man
რაკიტიჩი და კანტე რა შუაშია სხვადასხვა პოზიციაა. ესე ცოტა გოლს რო ვუშვებთ მაგია დამსახურებაცაა

როგორ არის სხვადასხვა პოზიცია?

კანტე ჩამშლელია და რაკიტიჩი ბუსკეცის არ ყოფნაში თამაშობს ხოლმე ჩამშლელად დანარჩენ შემთხვევაში არა

29

26 მარტი 2018 18:57

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2189
Wtf raketa kaia mara mtlad barcas donec araaa..
-----------------------
მოხდების ხოლმე არწივი
დაჭრილი დაბლა დავარდეს,
მაგრამ ქათამი ზეცაში
ვერასდროს გაინავარდებს.

30

26 მარტი 2018 18:59

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ბალი
Wtf raketa kaia mara mtlad barcas donec araaa..

მთლად კი არა, ზოგადად არაა. აი მაგრად ტეხავს ეგ რო თამაშობს ბარსაში.

31

26 მარტი 2018 18:59

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2334
ციტატა: Wtf man

კანტე ჩამშლელია და რაკიტიჩი ბუსკეცის არ ყოფნაში თამაშობს ხოლმე ჩამშლელად დანარჩენ შემთხვევაში არა

როგორ არის კანტე ჩამშლელის პოზიციის როდესაც CM პოზიციის არის?ტიპური ჩამშლელი მატიჩI,ბაკაიოკო,ბუსკეთსი,კაზემირო და სხვები არიან.კანტე კი საერთოდ არ არის ტიპური ჩამშლელი,უბრალოდ დაცვითი ტიპის ნახევარმცველია და არა ჩამშლელი.

32

26 მარტი 2018 19:02

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ბალი
Wtf raketa kaia mara mtlad barcas donec araaa..

ნუ ეხლა მაგაზე უკეთესები არიან ბევრი მარა თავის საქმეს კი აკეთებს კაცი და ისედაც მალე წავა ეგ ან სკამზე დაჯდება არტური მოდის ზაფხულში და არამგონია სკამისთვის მოყავდეთ მე ძალიან მადლობელი ვარ მაგის.

ციტატა: Bordo
ციტატა: Wtf man

კანტე ჩამშლელია და რაკიტიჩი ბუსკეცის არ ყოფნაში თამაშობს ხოლმე ჩამშლელად დანარჩენ შემთხვევაში არა

როგორ არის კანტე ჩამშლელის პოზიციის როდესაც CM პოზიციის არის?ტიპური ჩამშლელი მატიჩI,ბაკაიოკო,ბუსკეთსი,კაზემირო და სხვები არიან.კანტე კი საერთოდ არ არის ტიპური ჩამშლელი,უბრალოდ დაცვითი ტიპის ნახევარმცველია და არა ჩამშლელი.

ჩელსიში ეგრე თამაშობს და ისედაც ჩამშლელია ეგ აბა კარგად გადაამოწმე

33

26 მარტი 2018 19:03

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2334
კანტე ყოველთვის ჩამშლელ ნახევარმცველთან ერთად თამაშობდა.ლესტერში დრინკვოტერთან ერთად,ჩელსიში ჯერ მატიჩთან,შემდეგ კი ბაკაიოკოსთან ერთად.ასე გამოკვეთილი ჩამშლელი არასოდეს ყოფილა.ნუ რიგ შემთხვევებში კონტე იყენებს ხოლმე მაგრამ როგორც გამოკვეთილი ჩამშლელი ის არ არის.

ციტატა: Wtf man
ჩელსიში ეგრე თამაშობს და ისედაც ჩამშლელია ეგ აბა კარგად გადაამოწმე

ეგ ისეთივე ჩამშლელია როგორც ნაინგოლანი და ვიდალი არიან ჩამშლელები

34

26 მარტი 2018 19:05

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Bordo
კანტე ყოველთვის ჩამშლელ ნახევარმცველთან ერთად თამაშობდა.ლესტერში დრინკვოტერთან ერთად,ჩელსიში ჯერ მატიჩთან,შემდეგ კი ბაკაიოკოსთან ერთად.ასე გამოკვეთილი ჩამშლელი არასოდეს ყოფილა.ნუ რიგ შემთხვევებში კონტე იყენებს ხოლმე მაგრამ როგორც გამოკვეთილი ჩამშლელი ის არ არის.

ციტატა: Wtf man
ჩელსიში ეგრე თამაშობს და ისედაც ჩამშლელია ეგ აბა კარგად გადაამოწმე

ეგ ისეთივე ჩამშლელია როგორც ნაინგოლანი და ვიდალი არიან ჩამშლელები

არა ძმაო შედი ტრანსფერმარკეტზე და ვიკიპედიაში ნახავ რა პოზიციაცაა

35

26 მარტი 2018 19:09

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9014
ციტატა: Bordo
Bordo


alonsos stilshi

36

26 მარტი 2018 19:12

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: rivaldo10
ციტატა: Bordo

Bordo

პასუხი

ჩამშლელია შეილება ტიპიური არა მაგა მაინც ჩამშლელია და ჩამშლელად თამაშობ უვკე რამდენი მე წეილია და რაკიტიჩის და კანტეს ფუნქციები ასევე პოზიციები განსხვადება.კანტეს რესურსი აქ დიდი და შეუძლია ბურთუის ამოტანა პასების განაწიკება და ასე შმედგეგ არსენალი აქ დიდი მაგრამ მისი პირდაოირი მოვალეობა ჩამშლელის პოზიციაზე თამაშია მითუმეტეს გრანებთან თამშის დროს

სულ ეგრე თამაშოვს რაც თავი მახსოვს

37

26 მარტი 2018 19:21

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2334
ციტატა: Wtf man
არა ძმაო შედი ტრანსფერმარკეტზე და ვიკიპედიაში ნახავ რა პოზიციაცაა

კი,ვიცი.მანდ წერია დაცვითი ტიპის ნახევარცმველი,მაგრამ გამოკვეთილი ჩამშლელის პოზიცია კიდევ სხვაა.მაგალითად ატლეტიკოში გაბი არის ჩამშლელი ნახევარმცველი მის გვერდით კი საულია,რომელიც ასრულებს დაცვითი ტიპის ფუნქციებს,მაგრამ როდესაც შეტევაში გადადის გუნდი საული იწევს,გაბი კი უკან რჩება დასაზღვევად.ასეა კანტეც,მას ყოველთVის ჰყავდა გვერდით გამოკვეთილი ჩამშლელი.შეუძLია შეითავსოს ეგ პოზიცია,მაგრამ არც დღევანდელ ჩელსიში აქვს ეგ პოზიცია და არც ლესტერში ჰქონდა.დაცვითი ტიპის ნახევარმცველი არის ფეხბურთელი,რომელიც ნახევარდაცვაში ეხმარება ჩამშლელს,ან თავის პარტნიორ დაცვითი ტიპის ფეხბურთელს.მატიჩის წასვლის შემდეგ რატომ იყიდა გამოკვეთილი ჩამშლელი ბაკაიოკოს სახით?

ციტატა: rivaldo10
ჩამშლელია შეილება ტიპიური არა მაგა მაინც ჩამშლელია და ჩამშლელად თამაშობ უვკე რამდენი მე წეილია და რაკიტიჩის და კანტეს ფუნქციები ასევე პოზიციები განსხვადება.კანტეს რესურსი აქ დიდი და შეუძლია ბურთუის ამოტანა პასების განაწიკება და ასე შმედგეგ არსენალი აქ დიდი მაგრამ მისი პირდაოირი მოვალეობა ჩამშლელის პოზიციაზე თამაშია მითუმეტეს გრანებთან თამშის დროს

ამაზე პასუხი უკვე დავწერე.შეგიძLიათ ნებისმიერ ტაქტიკური განხილვა ნახოთ და ნახავთ თუ როგორ იყენებდა რანიერი კანტეს და როგორ იყენებს კონტე.მაგალითად,როდესაც 4-2-3-1ის სისტემით თამაშობ აქ ერთი ჩამშლელი ნახევარმცველია და მეორე დამხმარე,მაგრამ ამ მეორეს შეუძLია შეტევებსაც დიდი დრო დაუთმოს როდესაც საკუთარი გუნდი გადადის შეტევაზე,მაგრამ მეორე,ჩამშლელი ყოველთვის რჩება უკან,მცველების დასაზღვევად.ამიტომაც ჰყავდა კანტეს ყოველთვის გვერდით ისეთი ფეხბურთელები როგორებიც იყვნენ დრინკვოტერი და მატიჩი.

38

26 მარტი 2018 19:22

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Bordo
ციტატა: Wtf man
არა ძმაო შედი ტრანსფერმარკეტზე და ვიკიპედიაში ნახავ რა პოზიციაცაა

კი,ვიცი.მანდ წერია დაცვითი ტიპის ნახევარცმველი,მაგრამ გამოკვეთილი ჩამშლელის პოზიცია კიდევ სხვაა.მაგალითად ატლეტიკოში გაბი არის ჩამშლელი ნახევარმცველი მის გვერდით კი საულია,რომელიც ასრულებს დაცვითი ტიპის ფუნქციებს,მაგრამ როდესაც შეტევაში გადადის გუნდი საული იწევს,გაბი კი უკან რჩება დასაზღვევად.ასეა კანტეც,მას ყოველთVის ჰყავდა გვერდით გამოკვეთილი ჩამშლელი.შეუძLია შეითავსოს ეგ პოზიცია,მაგრამ არც დღევანდელ ჩელსიში აქვს ეგ პოზიცია და არც ლესტერში ჰქონდა.დაცვითი ტიპის ნახევარმცველი არის ფეხბურთელი,რომელიც ნახევარდაცვაში ეხმარება ჩამშლელს,ან თავის პარტნიორ დაცვითი ტიპის ფეხბურთელს.მატიჩის წასვლის შემდეგ რატომ იყიდა გამოკვეთილი ჩამშლელი ბაკაიოკოს სახით?

ციტატა: rivaldo10
ჩამშლელია შეილება ტიპიური არა მაგა მაინც ჩამშლელია და ჩამშლელად თამაშობ უვკე რამდენი მე წეილია და რაკიტიჩის და კანტეს ფუნქციები ასევე პოზიციები განსხვადება.კანტეს რესურსი აქ დიდი და შეუძლია ბურთუის ამოტანა პასების განაწიკება და ასე შმედგეგ არსენალი აქ დიდი მაგრამ მისი პირდაოირი მოვალეობა ჩამშლელის პოზიციაზე თამაშია მითუმეტეს გრანებთან თამშის დროს

ამაზე პასუხი უკვე დავწერე.შეგიძLიათ ნებისმიერ ტაქტიკური განხილვა ნახოთ და ნახავთ თუ როგორ იყენებდა რანიერი კანტეს და როგორ იყენებს კონტე.მაგალითად,როდესაც 4-2-3-1ის სისტემით თამაშობ აქ ერთი ჩამშლელი ნახევარმცველია და მეორე დამხმარე,მაგრამ ამ მეორეს შეუძLია შეტევებსაც დიდი დრო დაუთმოს როდესაც საკუთარი გუნდი გადადის შეტევაზე,მაგრამ მეორე,ჩამშლელი ყოველთვის რჩება უკან,მცველების დასაზღვევად.ამიტომაც ჰყავდა კანტეს ყოველთვის გვერდით ისეთი ფეხბურთელები როგორებიც იყვნენ დრინკვოტერი და მატიჩი.

რაის ბაკაიოკო საუკუნეა არ უთამაშია მაგას და კანტე თამაშობს ზამენის ფეხბურთელია ბაკაიოკო

39

26 მარტი 2018 19:34

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2334
ციტატა: Wtf man
რაის ბაკაიოკო საუკუნეა არ უთამაშია მაგას და კანტე თამაშობს ზამენის ფეხბურთელია ბაკაიოკო

კონტე ორი ფორმაციით თამაშOბს,3-4-3,ან 4-2-3-1.3-4-3ის სისტემაში კანტე და ფაბრეგასი ერთმანეთს აზღვევენ,აი 4-2-3-1ის სისტემაში კი ერთ ჩამშლელს და ერთ დაცვითი ტიპის ფეხბურთელს იყენებს და ბაკაიოკოს ძირითად შემთხვევაში იმიტომ აღარ იყენებს რომ 3-4-3ის ტაქტიკით თამაშობს კონტე.

40

26 მარტი 2018 19:36

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Bordo
ციტატა: Wtf man
რაის ბაკაიოკო საუკუნეა არ უთამაშია მაგას და კანტე თამაშობს ზამენის ფეხბურთელია ბაკაიოკო

კონტე ორი ფორმაციით თამაშOბს,3-4-3,ან 4-2-3-1.3-4-3ის სისტემაში კანტე და ფაბრეგასი ერთმანეთს აზღვევენ,აი 4-2-3-1ის სისტემაში კი ერთ ჩამშლელს და ერთ დაცვითი ტიპის ფეხბურთელს იყენებს და ბაკაიოკოს ძირითად შემთხვევაში იმიტომ აღარ იყენებს რომ 3-4-3ის ტაქტიკით თამაშობს კონტე.

კონტეს ყოველთვის უყვარდა კედელის ჩაყენება ნახ დაცვაში მაგიტო იყიდა ბაკაიოკო რო 2 ჩამშლელით ეთამაშა მარა არ გამოადგა ბაკაიოკო ვერ შეეწყვნენ ერთმანეთს ბაკაიოკო და კანტე თან მაგარი უტვინოა ეგ ბაკაიოკო

41

26 მარტი 2018 19:43

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2334
ციტატა: rivaldo10
ჩამშლელია აბა რა?) სხვა ფიქციებსა ითავსებს იმიტომ რომ დიდი არსენალი აქ ეგ არის და ეგ.

კარგი მაშIნ ერთს გკითხავ რა განსხვავებაა ჩამშლელსა და დაცვითი ტიპის ნახევარმცველს შორის?
მაშIნ გამოდის მეუბნები რომ არტურო ვიდალიც ჩამშლელიაო რახან დაცვითი ფუნქციის შესრულება შეუძლია უმაღლეს დონეზე და მეუბნები რაჟა ნაინგოლანიც ჩამშლელიაოო.მასე ვერატის უმაღლეს დონეზე შეუძლია დაცითი ფუნქციის შესრულება მაგრამ ჩამშლელია?
My Webpage
აგერ ვიდალის მომენტებია,ესეც ერთ-ერთი უმაგრესი ფეხბურთელია დაცვით ფუნქციებში,მაგრამ იუვეში მარკიზიო ჰყავდა,ან პირლოსთან ერთად იდგა ხოლმე უკან,მაგრა არასოდეს ყოფილა გამოკვეთილი ჩამშლელი.ასევე ნაინგოლანსაც თავის დროზე დე როსი ედგა ხოლმე გვერდით და ახლა საერთოდ თითქმის ათიანზეც ათამაშებენ ხოლმე.CM_ის ფუნქცია სხვა არის CDM_ის კიდევ სხვა.არავინ ამბობს რომ კანტეს არ ევალება ჩაშა,მაგრამ გამოკვეთილ საყრდენს კიდევ საერთოდ სხვა ფუნქციები აქვს

42

26 მარტი 2018 19:48

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Bordo
ციტატა: rivaldo10
ჩამშლელია აბა რა?) სხვა ფიქციებსა ითავსებს იმიტომ რომ დიდი არსენალი აქ ეგ არის და ეგ.

კარგი მაშIნ ერთს გკითხავ რა განსხვავებაა ჩამშლელსა და დაცვითი ტიპის ნახევარმცველს შორის?
მაშIნ გამოდის მეუბნები რომ არტურო ვიდალიც ჩამშლელიაო რახან დაცვითი ფუნქციის შესრულება შეუძლია უმაღლეს დონეზე და მეუბნები რაჟა ნაინგოლანიც ჩამშლელიაოო.მასე ვერატის უმაღლეს დონეზე შეუძლია დაცითი ფუნქციის შესრულება მაგრამ ჩამშლელია?
My Webpage
აგერ ვიდალის მომენტებია,ესეც ერთ-ერთი უმაგრესი ფეხბურთელია დაცვით ფუნქციებში,მაგრამ იუვეში მარკიზიო ჰყავდა,ან პირლოსთან ერთად იდგა ხოლმე უკან,მაგრა არასოდეს ყოფილა გამოკვეთილი ჩამშლელი.ასევე ნაინგოლანსაც თავის დროზე დე როსი ედგა ხოლმე გვერდით და ახლა საერთოდ თითქმის ათიანზეც ათამაშებენ ხოლმე.CM_ის ფუნქცია სხვა არის CDM_ის კიდევ სხვა.არავინ ამბობს რომ კანტეს არ ევალება ჩაშა,მაგრამ გამოკვეთილ საყრდენს კიდევ საერთოდ სხვა ფუნქციები აქვს

Cm უწერია ნაინგოლანსაც და ვიდალსავ ტრანსფერმარკეტზე

43

26 მარტი 2018 20:13

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2334
ციტატა: rivaldo10
ვიდალზე არც გედავები და არც რაჯაზე მაგაში გეთანხმები მაგრამ კანტე რომ მაგათან შედარებით უფრო გამოკვეთილი საყრდენი ნახვარ მცველია მაგას რათ უნდა ლაპარი. აი ვერატი და კანტე თითქმის ერთიდაიგივე ფუქციები აქვთ. არც კაზემირო იყო თავიდან ტიპიური ჩამშლელი მაგრამ ზიდან მოუძებნა ეგ ადგილი თუმცა შეტევებში ერთვება ხშირად მე არ ვამბობ რომ კანტე ტიპიური ჩამშლელი იყო მაგრამ უკვე ბოლო წლებია საყდნეად ჩამოყალიბდა ეგ ფაქტია

ხო და ზუსტად მაგ ფუნქციებს ასრულებდა ვიდალიც და რაჯაც თავის დროზე.აი ვერატის კი გვერდით ტიაგო მოტა ჰყავდა,ტიაგო მოტა კი გამოკვეთილი ჩამშლელია.იმაში გეთანხმები რომ კანტე იდეალურად ასრულებს დაცვით ფუნქციებს,მაგრამ როგორც შენ აღნიშნე მას უფრო მეტი შესაძლებლობები აქვს და ამიტომაც აყენებდნენ მის გვერდით ყოველთვის ჩამშლელ ნახევარმცველებს,რადგან თავისუფლება ჰქონოდა შეტევაშიც.კანტეს შეუძლია დადგეს მაგ პოზიციაზე,როგორც ვიდალს და რადჟასაც,მაგრამ უმეტეს შემთხვევაში მხოლოდ ჩამშლელის ფუნქციით არ ტვირთავენ რადგან მათ უფრო დიდი დიაპაზონი აქვთ.ახლა კი ვერატი რაბიოსთან ერთად აყენია,რაბიო კი გამოკვეთილი ჩამშლელია,მაგრამ როდესაც უკან ორი დაცვითი ტიპის ნახევარმცველი აყენია მასაც უფრო მეტი თავისუფლება ეძლევა.

მე იმაზე არ ვდაობ რომ კანტეს ჩაშლა არ ეხერხება,მე იმაზე ვსაუბრობ რომ მისი ფუნქციები ლესტერიდან მოყოლებული ჩელსიში უფრო ფართე იყო ვიდრე გამოკვეთილი ჩამშლელობაა.გააჩნია ტაქტიკას თუ მწვრთნელი რა ტაქტიკას იყენებს.ზუსტად იგივე ფუნქცია აქვს საულსაც ატლეტიკოში

44

26 მარტი 2018 20:27

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ან ეს ან ვერნერიიი feel love

45

26 მარტი 2018 20:30

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2334
ციტატა: rivaldo10
ნებისმიერ საყრდენს უყენებენ გვერდით დაცვითი ფინციების მქონე ფეხბურთელს შეტევაში წასვლის შემთვევაში რომ დააზღვიოს ბარსელონაშ ამას რაკიტჩი აკეთებს. მაგრამ გააჩნია საყრდენს რამდენა ხშირად გადაის შეტევაში კანტედა ვერატი ამას ხშირად აკეთებენ რადგან უფრო მეტი არსენალი აქვთ და შესაბამისად ამიტომ ჭირდება გამოკვეთიკად გვერდზე დაცვითი ფინქიების მქონე ნახევარჯმცლეი რომ საჭიროების შენთვევაში დააზრვიონ..ორი ტიპიორი ნახევარმცვეს დღევანდელლ ფეხბურთში არ ათამაშებენ ერთად იშვიათ გამონალის თუ არ ჩავთვლით. როგორც წეის თანაშობს ერთი ტიპიურიუ საყრდენი და მეორე დაცვითი ფუნქიების მქონჯე ნახვერამცველი მესამე შემტევი ნახევარმცველია.

ხო და მეც მაგას ვამბობ,სხვა კი არაფერი დამიწერია.კანტე ყოველთვის ეყენა სუფთა ჩამშლელის გვერდით,რადგან როდესაც შეტევაში გადადიოდა გუნდი კანტეც იწევდა ზემოთ,ჩამშლელი კი უკან რჩებოდა მცველების დასახმარებლად.ასე იყო და არიან ვერატიც,ნაინგოლანიც,ვიდალიც,კანტეც,საულიც.თითქმის ყოველთვის ჩამშლელის გვერდით თამაშობენ.

მაგრამ ტიპური ჩამშლელისგან განსხვავებით მათ სხვა ფუნქციებიც აააქვთ და მათი მოედანზე ყოფნა უფრო ფართეა ვიდრე ჩამშლელის.

46

26 მარტი 2018 20:38

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ლევანდოვსკი კაი ფორვარდია კაი იქნება თუ გადმოვა რეალში მაგრამ ცუდი ის არი რომ დაბერდა კაცი

47

26 მარტი 2018 21:08

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Nixondixon
ეჰ რა სირობააა ლევანა იმენა ფორვარდია ,ფორვარდი ისედაც გვყავს რონი და ეხლა ვინმე ისეთი გვინდა ფლანგზე ვინც თამაშობს და ამ პერესმა 70წლის პოლონელი გადაწყვიტა?😔

ronaldo flangis motamashea da ara forwardi amito levandovski daxatavs vafshe

48

26 მარტი 2018 22:03

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Ara daiwera ro kevandovski arsad ar wavao 😭 gaiketos peresma ukan benzema 😲

49

26 მარტი 2018 23:07

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Hahahahaa magas jobda isev benzema dagetovebinat :D 29 wlis levanas ro archev momaval varskvlavebs :D wels verafers versigebs reali kvelaferi barsasiaaa

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

რეკლამა

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 დოვბიკი 18
2 ბელინგემი 17
3 მაიორალი 15
4 ბუდიმირი 15

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 რეალი 6 6 0 0 18
2 ნაპოლი 6 3 1 2 10
3 ბრაგა 6 1 1 4 4
4 იუნიონ ბერლინი 6 0 2 4 2

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...

4-3-3
4-4-2
4-2-3-1



მთვლელები

საიტის არქივი:

აპრილი 2024 (323)
მარტი 2024 (335)
თებერვალი 2024 (456)
იანვარი 2024 (411)
დეკემბერი 2023 (372)
ნოემბერი 2023 (391)