რონალდუ დეკემბრის თვის საუკეთესო ფეხბურთელად დასახელდა

მადრიდის „რეალის“ წინახაზელი, კრიშტიანო რონალდუ „მარკამ“ დააჯილდოვა...


„შვიდიანი“ დეკემბრის თვის საუკეთესო ფეხბურთელად დასახელდა.

მსოფლიო საკლუბო ჩემპიონატზე ეფექტური თამაშის და დეკემბერში ჩატარებულ 6 მატჩში 5 გატანილი გოლის გამო, კრისი საუკეთესოდ დასახელდა და შესაბამისი ჯილდოც მიიღო. dle 10.1

  • Ramos
  • 16 იანვარი 2018
  • 5691
  • 94

1

16 იანვარი 2018 16:23

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2494
ციტატა: philippecoutinho
შეეცოდათ საწყალი და ამხნევებენ :((( მომიკვდა გული.

დდდდდდდდ ზუსტად ისკო გამორჩათ

2

16 იანვარი 2018 16:30

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
კაიფობენ :დდ

3

16 იანვარი 2018 16:30

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
სირცხვილია სირცხვილი😂😂😂😂😂

4

16 იანვარი 2018 16:35

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2872
რატოა სირცხვილი.არცერთ მოთამაშეს არ დაუმსახურებია ეს პრიზი დეკემბერში ისე როგორც რონალდოს.მესმის რომ ამასაც არ ქონდა კარგი თვე მარა ასე თუ ისე დანარჩენებს მაინც ჯობდა
-----------------------
ვენგერი 26 წელი = 0 ჩემპიონთა ლიგა
ფერგიუსონი 26 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
მოურინიო 17 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
გვარდიოლა 10 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა


ზიდანი 2.5 წელი 3 ჩემპიონთა ლიგა :)

5

16 იანვარი 2018 16:38

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 7583
ეს რეალში იძახიან?

6

16 იანვარი 2018 16:38

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
რანაირად იქცევა ზოგი იმის მაგივრად რო რაღაცა დონეზე მაინც გამოიჩინოს გულშემატკივრობა და დააფასოს ამ კაცის ყველაფერი)))თქვენი ადგილი ამ საიტზე კი არა მე ვიცი სადაც არი

ვტყან wink

7

16 იანვარი 2018 16:45

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მარტო რეალში ბაზარი არა მაგრამ მთლიანად ჩემპიონატში უკვე მაგრად ტეხავს

8

16 იანვარი 2018 16:47

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
რონალდუმ ნიზლავი ჩააბაროს და მერე წავიდეს.😃😃😃

9

16 იანვარი 2018 17:05

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 523
Eg realshi daasaxeles sauketesod. Sports.ru ze vnaxe dilit eg statia:) realis sauketeso motamashed dasaxelda dekembris tveshi.
-----------------------
barca o muerte. antimadridistas forever

10

16 იანვარი 2018 17:12

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 7583
ციტატა: boixos_nois
Eg realshi daasaxeles sauketesod. Sports.ru ze vnaxe dilit eg statia:) realis sauketeso motamashed dasaxelda dekembris tveshi.

ხო ეგრე შეიძლება მარა არ ეკუთვნის. ისკოს უფრო ეკუთვნის თვის საუკეთესო

11

16 იანვარი 2018 17:13

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 523
ციტატა: Wtf man
ციტატა: boixos_nois
Eg realshi daasaxeles sauketesod. Sports.ru ze vnaxe dilit eg statia:) realis sauketeso motamashed dasaxelda dekembris tveshi.

ხო ეგრე შეიძლება მარა არ ეკუთვნის. ისკოს უფრო ეკუთვნის თვის საუკეთესო

Ra vici ra. Me saertod veravis ver gamovarchev.
-----------------------
barca o muerte. antimadridistas forever

12

16 იანვარი 2018 17:15

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5088
ვა ვაა ) ყოჩაღ კრისს
-----------------------
HaLa MaDriD !!!

13

16 იანვარი 2018 17:22

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2307
არანაირად , სხვას უფრო ეკუთვნოდა ;)) თუ მარტო რეალი იგულისხმება მე პირადად ისკოს დავასახელებდი.
-----------------------
ჩემპიონთა ლიგა არის ტურნირი სადაც 31 გუნდი იბრძვის ფინალში გასასვლელად რეალს რომ შეხვდეს!
Halamadrid!🏆

14

16 იანვარი 2018 17:26

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2872
რა გააკეთა ისკომ რონალდოზე მეტი დეკემბრის თვეში? ამ შემთხვევაში რონალდოს დამცველი გამოვდივარ მარა ასე არაა უბრალოდ ობიექტურად იმსჯელეთ ხალხო.ჯერ ეს რა ისეთი ჯილდოა რო გადააყოლეთ,მერე მეორე ამაზე მეტი მართლა არავის გაუკეთებია 6თამაშში 5 გოლი ისკოს რო გაეტანა გააღმერთებდით მარა რონისთვის ეს ჩავარდნას ნიშნავს.აი ესაა განსხვავება
-----------------------
ვენგერი 26 წელი = 0 ჩემპიონთა ლიგა
ფერგიუსონი 26 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
მოურინიო 17 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
გვარდიოლა 10 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა


ზიდანი 2.5 წელი 3 ჩემპიონთა ლიგა :)

15

16 იანვარი 2018 17:29

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 714
კაროჩე 100 დარტყმაზე მეტი გააკეთა კარისკენ დათვალეს და 4 ბურთის გატანა შეძლო ამ ასზე მეტი დარტყმიდან, გამაზვაში დააჯილდოვეს მაგრამ მაშინ ბენზემას რაღას ერჩოდნენ)))))))

16

16 იანვარი 2018 17:31

  • ჯგუფი: დამწყები
  • |
  • სიახლეები: 46
  • |
  • კომენტარები: 2128
თვითონაც ეტყობა სახეზე რო ხვდება დაუმსახურებლად შეტენეს რაღაც :/

17

16 იანვარი 2018 17:34

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5088
ციტატა: hip hop
რა გააკეთა ისკომ რონალდოზე მეტი დეკემბრის თვეში?

რომ დავუფიქრდეთ არც არაფერი. პრინციპში რაღა დაგიმალოთ და რონალდუ რომ დაასახელეს საუკეთესოდ , ეგეც გამიკვირდა... )

ისკო შარშან ხომ სათადარიგოზე იჯდა . ანუ ამ სეზონში რომ დრო აქვს , ბევრად , აი ბევრად ნაკლები ქონდა მაგრამ , 2-ჯერ უფრო კარგი იყო...
-----------------------
HaLa MaDriD !!!

18

16 იანვარი 2018 17:35

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4048
ალბათ 2 კონკურსანტი იყო რონალდო და ბენზემა :დდდ
-----------------------
პოჩეტინო:„„ტოტენჰემმა“ „რეალი“ დააჩოქა

21 საუკუნე, პიკე 33 ტიტული > რეალი 25 ტიტული :დდდ

20 დიდი სლემი, 6 მსოფლიო შემაჯამებელი, 100 ტიტული, ეს ყველა დროის საუკეთესო სპორტსმენი როჯერ მეფედერ ფედერერია

1 კვირაში რეალი 0-3 ბარსა, რეალი 0-1 ბარსა, რეალი 1-4 აიაქსი :დდდ

19

16 იანვარი 2018 17:36

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3154
ერთი ისკოო ისკოო და რა გააკეთა პროსტა მაგან? საერთოდ არავის დაუმსახურებია და ვიღაც ხო უნდა დაასახელონ ეგ თემაა რა. ყველა ჩასვრილია

20

16 იანვარი 2018 17:38

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5088
ციტატა: ani-barca
ალბათ 2 კონკურსანტი იყო რონალდო და ბენზემა :დდდ

გცემ !
-----------------------
HaLa MaDriD !!!

21

16 იანვარი 2018 17:39

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 125
მიდი რაა მოხანი იმენა ყველაფერი საუკეთესო ხარ ბოლოს მაინც ამის გოლებით მიაღწევს რეალი წარმატებას

22

16 იანვარი 2018 17:40

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5088
ციტატა: rivaldo10
ვისთვის მიეცათ აბა ეგ "ჯილდო" ყველას ერთ დონეზე აქჩასვრილი... ხოდა დაფიქრდნენ და ბავშვს გუხარდებაო და მოტივაციას შემატებსო და მისცეს ამას რაა აქ გასაკვირი))

იძახე ბავშვი და კი დაკრიფა წელს ჯილდოები ) ოქროს ბუციღა დატოვა :D:D:D
-----------------------
HaLa MaDriD !!!

23

16 იანვარი 2018 17:49

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 714
ისე ვტვლი რომ რეალმა არ უნდა გაუშვას რონალდუ, ვინმე შეუწყვილოს იკარდი ან ვინმე ბენზემა უნდა გააგდონ იმენა კიარ უნდა გაუშვან))) რონი და ვინმე ახალი იმენა ცხრიანზე შეწიონ, ეგეთი მებრძოლი და მეორე სართულის მომგები ევროპაში ფეხბურთელი არაა, მაგის ფლანგზე ასენსიო ათამაშონ,,,, მარჯვენა ფლანგზე ვასკესი და ეგაა, თუ არადა ასენსიო გაყიდონ და აზარი იყიდონ რესურსი აქვს რეალს პროსტა ბენზემა ბოლო ოთხი წელი მაგარი არაეფექტური ფეხბურთელი ათამაშეს ცხრიანზე, რეალის ცხრიანი 11 გოლს რომ გაიტანს სეზონში გამოიყვანო და დახვრიტო უნდა))))) და ზიზუსაც დავაპანგურებდი რაც კატენაჩოები ითამაშა იმის გულისთვის, ამდენი შემტევი ფეხბურთელი ყავს, ცენტრი კაზემირო ისკო კროოსი, ამ სასტავით შემტევი ფეხბურთი და ლაღი თამაში როგორ ვერ უნდა აჩვენო. მოდრიჩიც ზამენიდან უნდა ათამაშოს, 4-3-3 ით მაგარ ლამაზ ფეხბურთს ითმაშებენ.

24

16 იანვარი 2018 17:50

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5088
ციტატა: rivaldo10
ფაქტიურად კონკიაა რა დატოვა ფეხსაცმელი მერე რომ ყველაფერი მიეღო)))))

wink კონკია ვინ გაიჩითება ნეტავი სეზონის ბოლოს? მესი თუ ჰარი კეინი? :D
-----------------------
HaLa MaDriD !!!

25

16 იანვარი 2018 17:58

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2872
ციტატა: giohunter
ისკო შარშან ხომ სათადარიგოზე იჯდა . ანუ ამ სეზონში რომ დრო აქვს , ბევრად , აი ბევრად ნაკლები ქონდა მაგრამ , 2-ჯერ უფრო კარგი იყო...

შარშან ყველა დაფრინავდა,მარა წელს ძაან გაუტკბათ ტიტულები,თავზე გაიმასქნეს :)
ციტატა: kaizersoza
ბენზემა უნდა გააგდონ იმენა კიარ უნდა გაუშვან)))

შენდა საბედნიეროდ ბენზემას კაი 3-4 წელი არავინ გაუშვებს :( ჩვენდა სამწუხაროდ მწარე რეალობაა.რატომღაც მგონია რო მომავალ წელსაც იგივე სასტავი ეყოლება რეალს.ამდენი ჭორია და ბოლოს არავის არ იყიდიან ზიდანი იტყვის არავინ არ მჭირდებაო.ერთი შეიძლება რომელიმე ზამენა მოთამაშემ გადაწყვიტოს წასვლა და იმის ჩანაცვლება მოახდინონ
-----------------------
ვენგერი 26 წელი = 0 ჩემპიონთა ლიგა
ფერგიუსონი 26 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
მოურინიო 17 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
გვარდიოლა 10 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა


ზიდანი 2.5 წელი 3 ჩემპიონთა ლიგა :)

26

16 იანვარი 2018 18:03

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5088
ციტატა: hip hop
შენდა საბედნიეროდ ბენზემას კაი 3-4 წელი არავინ გაუშვებს :( ჩვენდა სამწუხაროდ მწარე რეალობაა.რატომღაც მგონია რო მომავალ წელსაც იგივე სასტავი ეყოლება რეალს.ამდენი ჭორია და ბოლოს არავის არ იყიდიან ზიდანი იტყვის არავინ არ მჭირდებაო.ერთი შეიძლება რომელიმე ზამენა მოთამაშემ გადაწყვიტოს წასვლა და იმის ჩანაცვლება მოახდინონ

იტყვის კი თუ იყო სეზონის ბოლოს რეალის მწვრთნელი.
-----------------------
HaLa MaDriD !!!

27

16 იანვარი 2018 18:08

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 6912
იკარდს იყიდის პერესი 98% ით ვიცი. და რონალდოს კიდე არავინბგაუშვებს სისლებს რო იძახით . მლიანი გუნდი ამოვარდნილია რონალდო კიარა . 2014 ში მესი მკვდარი იდოო მოედანზე და კულეები აპრავებდნენ მსოფლუოსთვის იბახავს თავსო და 33 წლის რონალდოს არაპატიოთ ახლა როგორმე უფორმობა ...
იკარდისთან ერთად მბაპე აზარი ან სალაჰი და ეგააა მეჯარე კეპა და მეორე მეჯარეთ ალისონი რომადან . კასილია ნავასი ნახვიიი

28

16 იანვარი 2018 18:11

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 714
ციტატა: hip hop
ციტატა: giohunter
ისკო შარშან ხომ სათადარიგოზე იჯდა . ანუ ამ სეზონში რომ დრო აქვს , ბევრად , აი ბევრად ნაკლები ქონდა მაგრამ , 2-ჯერ უფრო კარგი იყო...

შარშან ყველა დაფრინავდა,მარა წელს ძაან გაუტკბათ ტიტულები,თავზე გაიმასქნეს :)
ციტატა: kaizersoza
ბენზემა უნდა გააგდონ იმენა კიარ უნდა გაუშვან)))

შენდა საბედნიეროდ ბენზემას კაი 3-4 წელი არავინ გაუშვებს :( ჩვენდა სამწუხაროდ მწარე რეალობაა.რატომღაც მგონია რო მომავალ წელსაც იგივე სასტავი ეყოლება რეალს.ამდენი ჭორია და ბოლოს არავის არ იყიდიან ზიდანი იტყვის არავინ არ მჭირდებაო.ერთი შეიძლება რომელიმე ზამენა მოთამაშემ გადაწყვიტოს წასვლა და იმის ჩანაცვლება მოახდინონ


ბენზემა თავისი მფარველი ზიდანიანად უნდა გაუშვან არაა ზიდანი რეალის სტილი, კაზემირო და მოდრიჩიც ჩამშლელზე ყავს იმენა კურდღელა ტრენერია, ბაზარი არაა როცა საჭიროა შეიძლება ათამაშო გრანდებთან ლიგაზე როცა ქულაც გშველის მაგრამ, ყველასთან იმენა ისე თამაშობს, აუტცაიდერებტან რამდენთან ბურთის ფლობა წააგო და კონტრა ეთამაშა, ან მესის სეტერივით რომ ამოუყენა კოვაჩიჩი, ეგრე მართლა ბეტისი და ისეთი გუნდები გვეთამაშება, ხავის აგინებდით აქ როცა წერდა რომ რეალი აუტცაიდერივით გვეთამაშებაო, არ შვენის ესეთი სტილი რეალს, რეალის ნამდვილი მწვრთნელი იყო დელ ბოსკე, იმიეს მერე ნორმალური არავინ გყოლიათ, ყველა ავტობუსა ტრენერები. სამეფო გუნდს არ შვენის ეგრე თამაში დელ ბოსკეს დროს მართლა მომწონდა რეალის თმაში. ლამაზად თამაშობდნენ.

29

16 იანვარი 2018 18:19

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4006
ყველაზე ღადაობა ის იქნება რო აკრიფონ ეხა მოულოდნელად და ლიგა და კოპა რომ დადონ ))) ესე რო გაიგდეს წიხლ ქვეშ მთელი გუნდი და ფაქტიურად გაყარეს მერტე რას იტყვიან))))

რონალდოს სრულფასოვანი შეცვლა მე წარმოუდგენლად მიმაჩნიაა,,ვინც იძახის რონალდო დაბერდა და გუნდს აღარ ჭირდება,მარტივ ლოგიკურ კითხვას გისვამთ.3 თვის თუ 4 თვის უკან ზედ რომ გადაურბინა ბარსელონასს დავიჯერო 3 თვეში დაავიწყდა ფეხბურთი კაცს და 3 თვეში დაბერდაა?მე ესეთი რამ პრაკტიკაში არ მინახავსს.ერთადერთი მიზეზი რასაც ვხედავ არის გუნდურ მენტალიტეტში პრობლემაა,მე მგონია რომ არის გუნდში სერიოზული განხეთქილებები და არ საჯაროვდება ეს,თუნდაც ისკო-რონალდოს ფაქტი,იგივე მარსელო მოდრიჩის კინკლაობააა,,ეს ძალიან მოქმედებსს,,არ არის დღეს რეალი ერთიანი გუნდი არრ მიტოვებს ამის შთაბეჭდილებას,რა სისულელეა ამ რესურსზე რამე თქვა ბევრი კლუბი ინატრებს,უბრალოდ ეს რესურსი ვერ ან არ ავლენს თავის შესაძლებლობებს იმ ფაქტორებიდან გამომდინარე რაც ზევით ვთქვი.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

30

16 იანვარი 2018 18:21

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5088
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ყველაზე ღადაობა ის იქნება რო აკრიფონ ეხა მოულოდნელად და ლიგა და კოპა რომ დადონ ))) ესე რო გაიგდეს წიხლ ქვეშ მთელი გუნდი და ფაქტიურად გაყარეს მერტე რას იტყვიან))))

გაყრით ვერავის გავიმეტებდი რეალიდან მითუმეტეს შენ კუმირ ბენზემას ) მეც მიყვარს ეგ თანთალა , ამდენი წელია ბოლოს და ბოლოს თეთრი მაისურით დატანტალებს . . . მოსაყვანია ხალხი , გასაშვები თუ არა , არენდით უნდა გაუშვან რამოდენიმე . ერთ ერთი ლიორენტეა ! უნიჭო ილარომენდი ნამბერ 2

ბორხაც ტყუილად მოიყვანეს . რა სეზონიც არ უნდა ჩააგდოს ბენზემამ , მაგას ძირითადს არავინ მიაკარებს . + სად ბენზემა და სად ბორხა...
-----------------------
HaLa MaDriD !!!

31

16 იანვარი 2018 18:21

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4006
ციტატა: giohunter
შენ კუმირ ბენზემას )

ჩემი კუმირი არ არის,უბრალოდ მაგრად მევასებააა მაგრამ როცა არაა დასაცავი არც ვიცავვ,,ამ სეზონში რომმ არ ვარგა ბევრჯერ ავღნიშნე თუმცა მარტო ეგ არა მთლიანი გუნდი.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

32

16 იანვარი 2018 18:22

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2872
ციტატა: rivaldo10
ეს კი ყველაზე კარგად ნეიმარს შშეუძლია

მე ვფიქრობ შანსი არაა ნეიმარს არ გამოუშვებს პსჟ.400მილიონს კიდე პერესი არ გადაიხდის.იკარდიც ბარსას აღზრდილია და კულეა ეგეც არ მგონია მოვიდეს.სალაჰსაც არ მოიყვანენ დაადებს ლივერპული 200 მილიონს ხო ვიცი.ერთი კეინი შეიძლება იმ შემთხვევაში თუ ბენზემას გაუშვებენ მარა არამგონია რა ხო გეუბნები იგივე გუნდი ეყოლება რეალს მომავალ წელსაც,მითუმეტეს ერთ ტიტულს მაინც თუ დადებენ.რონალდოს წასვლა ზღაპარი მგონია.აგერ რედონდომაც თქვა მართლა ისევ რო მოუმატოს რეალმა დასკვნით ფაზაში და დადოს ტიტული მაინც,მგონია რო არავის არ გაუშვებენ
-----------------------
ვენგერი 26 წელი = 0 ჩემპიონთა ლიგა
ფერგიუსონი 26 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
მოურინიო 17 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
გვარდიოლა 10 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა


ზიდანი 2.5 წელი 3 ჩემპიონთა ლიგა :)

33

16 იანვარი 2018 18:27

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
კრისი ყოველთვის აჩვენებს თავის სიდზლიერეს ნახავთ პარიზს რომჩაუდებს მერე ირწმუნეთ რონის სიძლიერის))))))

34

16 იანვარი 2018 18:29

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5088
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ჩემი კუმირი არ არის,უბრალოდ მაგრად მევასებააა მაგრამ როცა არაა დასაცავი არც ვიცავვ,,ამ სეზონში რომმ არ ვარგა ბევრჯერ ავღნიშნე თუმცა მარტო ეგ არა მთლიანი გუნდი.

ობიექტურობა როცა საქმე ბენზემას ეხება , ცოტა გიჭირს შენ . გეთანხმები გამორჩევა არცერთი ფეხბურთელის არ შეიძლება წელს , პრე სეზონიც მაგარი არეულად დაიწყეს , წააგეს აალაპარაკეს პრემიერლიგა , მერე მაჩესტერი გადაქინძეს , მიაყოლეს პუტალონიაც . შენი აზრი მაინტერესებს რეალი - პსჟს ჯახზე . რას ფიქრობ?
-----------------------
HaLa MaDriD !!!

35

16 იანვარი 2018 18:30

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 499
პერესიტომ ტაშკუილას პირადი ჯილდოების თანხა რომ გადაიხადა ცოტა პლიუსში დარჩენია და მაგის პრიზი გადასცეს. ამის მერე აღარაპირებს არაფრის ყიდვას და შესაბამისად ბოლო ჯილდო მიულოცეთ :)

36

16 იანვარი 2018 18:31

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 714
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: giohunter
შენ კუმირ ბენზემას )

ჩემი კუმირი არ არის,უბრალოდ მაგრად მევასებააა მაგრამ როცა არაა დასაცავი არც ვიცავვ,,ამ სეზონში რომმ არ ვარგა ბევრჯერ ავღნიშნე თუმცა მარტო ეგ არა მთლიანი გუნდი.

რომელ წელს ვარგოდა)))) წელს 4 გოლი გაიტანა შარშან 11 )))
და რაც აქ შემოვდივარ სუარესს ადარებთ და ნომერ პირველი ცხრიანია ისტორიაშიო ხალხი წერს))) სამეფო გუნდის ფეხბურთელი თავდამსხმელი და თან ცხრიანი 11 გოლს რომ გაიტანს მთელს სეზონში რავი ჩასაქოლია მართლა)))

37

16 იანვარი 2018 18:40

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4006
ციტატა: kaizersoza
ბენზემა თავისი მფარველი ზიდანიანად უნდა გაუშვან არაა ზიდანი რეალის სტილი, კაზემირო და მოდრიჩიც ჩამშლელზე ყავს იმენა კურდღელა ტრენერია, ბაზარი არაა როცა საჭიროა შეიძლება ათამაშო გრანდებთან ლიგაზე როცა ქულაც გშველის მაგრამ, ყველასთან იმენა ისე თამაშობს, აუტცაიდერებტან რამდენთან ბურთის ფლობა წააგო და კონტრა ეთამაშა, ან მესის სეტერივით რომ ამოუყენა კოვაჩიჩი, ეგრე მართლა ბეტისი და ისეთი გუნდები გვეთამაშება, ხავის აგინებდით აქ როცა წერდა რომ რეალი აუტცაიდერივით გვეთამაშებაო, არ შვენის ესეთი სტილი რეალს, რეალის ნამდვილი მწვრთნელი იყო დელ ბოსკე, იმიეს მერე ნორმალური არავინ გყოლიათ, ყველა ავტობუსა ტრენერები. სამეფო გუნდს არ შვენის ეგრე თამაში დელ ბოსკეს დროს მართლა მომწონდა რეალის თმაში. ლამაზად თამაშობდნენ.

პირველი შენ ლოგიკას რომ მივყვეთ,თუ ზიდანი გკრიშავს ეს დიდი პრივილეგიაა ესეიგი გაქ რაღაც დონე,მეორეე ცრუობ როცა ამბობ 2 საყრდენით თამაშობს ზიდანი,მოდრიჩი ცენტრალური ნახევარმცველიააა თუ შენ გგონია როცაა თავდაცვით ფუნქციებში უკან იწევს ართმევაზე ეს ლოგიკურიააა რადგან გუნდური თავდაცვის პრინციპი ყველა ნახევარმცველს ეხება ვინაიდან მეტოქემ ამას თუ იმ მონაკვეთზე რიცხობრივი უპირატესობა არ მოიპოვოს,უბრალოდ ყველა ნახევარმცველს აქვს თავის განსაზღვრული დანიშნულება და პრიორიტეტებიი,მესამეე რაც შეეხება ავტობუსს მაგაზეც ცრუობ როცა ამბობ რომ ზიდანი ავტობუსი ტაქტიკოსიააა,ავტობუსი ეს არი რაც მაურინიომ ინტერით ნოუ კამპზე გააკეთაა,,,რაც შეეხებაა ზიდანის სტილსს კარგი თავდაცვა პირდაპირ კავშირშია დღევანდელი ფეხბურთის სტანდართან,,,ვინაიდანნ ის მოსაზრება რომ საუკეთესო თავდაცვა თავდასხმა ზედმეტადდდ არარეალური მეჩვენება დღევანდელ მოცულობაში,შეიძლება განსაზღვრო პრიორიტეტები აქცენტი გააკერთო შემტევ ფეხბურთზე მაგრამ ეს იმას არ ნიშნავს გამორიცხო თავდაცვააა .გვარდიოლა რომელიც სუპერ შემტევი სტილისს მწვრთნელად მოიხსენიება და ამაში მე ვაფასებბ რეალურად კატენაჩოს თამაშობს თავდაცვის დროსს,მოედნის ნებისმნიერ წერთილზე მკაცრი პრესინგიი,ანუ ყველა მწვრთნელი აქცევს თავდაცვასსს ყურადღებას,მაგრამ განსხვავება ისაა სიმოენებუისთვის მაურინიოებისთვის პოჩეტინიოებისთვის და ესეთი პრაგმატული მწვრთნელებისთვის პრიორიტეტი უფრო მეტად თავდაცვაა.ასე რომ შენ რას ხსნი საერთოდ ვერ ვგებულობბ,მგონი პელეს დროიბნდელ ფეხბურთში ხარ ისევვ,,კრუფის სიტყვის მიმდევარი ბევრი ხართ აქქ ,,თუ ბურთი ხშირად გაქ არ ნიშნავს რომ შედეგი გექნებაა .შანსი დიდიაა რამდენჯერაც შეუტევვვ ხშირად დაკარგო ბურთი და მწვავე კონტატაკა მიიღოო ,საუკეთესო ბალანსი ეს არისს შეტევისა და დაცვის ურთიერთ ჰარმონია,რა კლუბსაც შენ ქომაგობ ისიც კიი კარგ თავდაცვას თამაშობსსს ,ამის გარეშე წარმოუდგენელია ფეხბურთი,ასე რომ ზიდიდანზე როცა საუბრობთ ავტობუსი მწვრთნელია ეს არის უცოდინრობა.

ციტატა: kaizersoza
რომელ წელს ვარგოდა)))) წელს 4 გოლი გაიტანა შარშან 11 )))
და რაც აქ შემოვდივარ სუარესს ადარებთ და ნომერ პირველი ცხრიანია ისტორიაშიო ხალხი წერს))) სამეფო გუნდის ფეხბურთელი თავდამსხმელი და თან ცხრიანი 11 გოლს რომ გაიტანს მთელს სეზონში რავი ჩასაქოლია მართლა)))

მაგ კითხვას რომ სვამ ზუსტად მანდ ჩანს შენი ზედაპირულობაა,,და ისიც არ იცი რა განსაზღვრული პოზიცია აქ და საუბრობ,რადგან მაისურზეე 9 აწერიაა ეგ იმას არ ნიშნავს რომ ბენზემა როდესმე ტიპიური ცენტრფორვარდი იყო,ზიდან 5 ნომერი მაისური ეცვაა,ეს ზედაპირულობაა ზუსტადდ როცა ლოგიკასთან ვერ მიდიხართ და ვერ ხვდებით თუ რატომა 8 წელი რეალში ბენზემა,მიჩერებიხართ სტატისტიკასს,არ უყურებთ ბევრ ასპეკტებს გუნდური პრინციპებიდან გამომდინარეე,ამიტომ ვიძახი სულ ქომაგის დანახული მოსაზრება ხშირ შემთხვევაში არის ზედაპირული დაა სპეციალისტის კი აბსოლიტურად არაა თანხვედრაში ქომაგების აზრებთან.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

38

16 იანვარი 2018 18:41

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 714
,,,,,,,ისკო,,,,,კროოსი,,,,,,
,,,,,,,,,კაზემირო,,,,,,,,,,,
და ზამენიდან მოდრიჩი ნებისმიერი ამ ფეხბურთელის ნაცვლად, ერთ-ერთი უძლიერესი ნახევარდაცვაა ევროპაში, ან ოთხივე ერთად 4-4-2 ტაქტიკაში ამ სასტავით ბურთის ფლობას რომ წააგებ თან აუთცაიდერებთან, ტრენერი კიარა კიტრი ხარ გათლილი, ამ ნახევარდაცვას გინდ სამი შემტევი დაუყენე წინ გინდ ორი, მაგრამ უკეთესია ჩემი აზრით 4-3-3 ითამაშო, მაგარი შემტევი გუნდი იქნება. დაცვა და თავდასხმა უნდა დააკორექტიროს პერესმა.

39

16 იანვარი 2018 18:45

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4006
ციტატა: giohunter
შენი აზრი მაინტერესებს რეალი - პსჟს ჯახზე . რას ფიქრობ?

თუ გუნდში მორალური მენტალური მხარე ამაღლდა დაა დაემგვანა გუნდსსს მაშინ შანსები არის თანაბარიი,რეალის პრობლემა ეხა არის არაგუნდურობაა ,და არა რესურში პრობლემა,ინდივიდუალური თვალსაზრისით ძალიან მაგარი ფეხბურთელები გვყავს მაგრამ გუნდური პრინციპი არ ჩანს რაც ყველაზე მნიშვნელოვანია და ჩემი აზრით ზიდანმააა დრიოაა ამ ფეხბურთელებს მოუწოდოს ერთიანობისკენ.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

40

16 იანვარი 2018 18:54

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 714
FERNANDO_REDONDO

პასუხი
ჯერ დავიწყოთ იქედან რომ გავკარი მთელს რეალს და ზედ დამატებულ ზიდანს , ჩემი აზრი დავწერე რა ცრუობ და რეებს მწერ ფეხბურთის გამო, და შენ თვლი რომ აზროვნებ ამ პასუხის მერე და განათლებული ხარ? და ფეხბურთის დედას ..... ,,,,,, ესე გესმით ჩამორჩენილები ხართ, ცრუობ, რა ზრდილობაა ეს და რა საუბარია. მე გაკადრე რამე მსგავსი? მატყუარა ხარ და არ გესმის მეთქი?

41

16 იანვარი 2018 18:55

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 713
რათქმაუნდა ეკუთნოდა რონალდოს.ლომის წილი მიუძღვის წელს ლა ლიგაში რეალის წარმატებულ გამოსვლაში.აბა მესის ხო არ მიცემდნენ.

42

16 იანვარი 2018 19:03

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4006
მოტივაციასაც ვერ დავაბრალებ რა,ფეხბურთელს როცა მოტივაცია უქრება იმ კლუბს ტოვებსს,მეორეც არარსებობს გეცვას რეალის მაისურიი და მოტივაცია არ გქონდეს,მესამეე ტენდენცია ისეთია ბარსელკონასაც და ხეტაფის დონის გუნდებთან ერთ დონეზე თამაშობენნ ,დავიჯერო ბარსელონასთან მოტივაცია არ ქონდათ?ქონდათ რა თქმა უნდა მაგრამ რა დონესაც დღეს აჩვენებენ არ კმარააა დაა გუნდური მექანიზი კომპლექსურიიააა ,როგორც ადამიანს ყველა ორგანო უნდა ქონდეს ჯამრთელი ესეა ფეხბურთშიიც,მეოთხე რამ განაპირობა გუნდს რომელსაც ესეთი გამარჯვებული მენტალიტეტი ქონდა 3 თვეში ფაქტიურად დააშლილს გავს?ამას ვერ დავაბრალებ სპორტულ მხარეს,შეუძლებელია ის რესურსი რა შედეგებსაც გიდებდა 3 თვეში უვარგისი გახდეს,სპორტული მხარე გამოვრიცხე,მე ლოგიკას მივყვები ეხა,ერთადერთი მიზეზიი რაც რეალურად მეჩვენება არისს განხელთქილებაა დაა ეს პირდაპირ აისახებააა შედეგებზეც,საერთოდ არ არის რეალის თამაში თანხვედრა და ბალანსიი,თითქოს ერთ იდეას კი არ ემსახურებიან არამედდ საკუთარ თავსსს ,არაგუნდურობაა,არაჯანსაღი მდგომარეობა გასახდელში ეს არის ჩემი ლოგიკური აზრი.

ციტატა: kaizersoza
ჯერ დავიწყოთ იქედან რომ გავკარი მთელს რეალს და ზედ დამატებულ ზიდანს , ჩემი აზრი დავწერე რა ცრუობ და რეებს მწერ ფეხბურთის გამო, და შენ თვლი რომ აზროვნებ ამ პასუხის მერე და განათლებული ხარ? და ფეხბურთის დედას ..... ,,,,,, ესე გესმით ჩამორჩენილები ხართ, ცრუობ, რა ზრდილობაა ეს და რა საუბარია. მე გაკადრე რამე მსგავსი? მატყუარა ხარ და არ გესმის მეთქი?

კულეებს გჩვევიათ აქ შემოსვლა და გათახსირება ამ საიტის,შენ ეს ტექნიკურად გააკეთე ზრდილობიან ფარგლებშიი,,,შესაბამისადდდდ პროვოცირებას ნუ ახდენ

ციტატა: Messi 6
რათქმაუნდა ეკუთნოდა რონალდოს.ლომის წილი მიუძღვის წელს ლა ლიგაში რეალის წარმატებულ გამოსვლაში.აბა მესის ხო არ მიცემდნენ.

აი კიდევ ერთოი პროვოკატორი
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

43

16 იანვარი 2018 19:06

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2277
ციტატა: kaizersoza
რომელ წელს ვარგოდა)))) წელს 4 გოლი გაიტანა შარშან 11 )))
და რაც აქ შემოვდივარ სუარესს ადარებთ და ნომერ პირველი ცხრიანია ისტორიაშიო ხალხი წერს))) სამეფო გუნდის ფეხბურთელი თავდამსხმელი და თან ცხრიანი 11 გოლს რომ გაიტანს მთელს სეზონში რავი ჩასაქოლია მართლა)))

+100000

44

16 იანვარი 2018 19:08

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4006
მე უბრალოდ ტყულში გამხილეე,ეს არის და ეს,,,თუ არ გინდა გიპასუხონ რაღაც წერ მაშინ??ტყუილს ადეკვატურად აღვიქვავვვ და გიპასუხე.თუ არ გინდა კრიტიკა მიიღო მაშინნ ნუ დაწერ მსგავს არასერიოზულ რაღაცეეებს.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

45

16 იანვარი 2018 19:12

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2277
დიდი სიამოვნებით ვიხილავდი ნეიმარის კეინისა და ასენსიოს ტრიოს შეტევაში.მითუმეტეს 400 მილიონი არაფერია იმ გაგებით რომ დაახლოებით 300ად ბბს-ი გაიყიდება და კეინი 200მილიონზე მეტო არ დაჯდება კონტრაქტში რა აქ ერთი ჩანაწერი ეგეც საინტერესოაა.ანუუ 300 მილიონი რომ გამოყოს გუნდმა.300 ტრანსფერებიდან მიიღებს ამ 2 გიგანტს სულ თავისუფლად ეყოფა.დროა უკვეე ბოლოს გუნდმა დიდი ფული 250 მილიონი დაახლოებითი 9 წლოს წინ დახარჯა,იმ ყველაფერმა დიდი შედეგი მოიტანა და ეხლა ახალი სისხლია საჭირო.

46

16 იანვარი 2018 19:19

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5088
ბიჭებო რატომ უღიტინებთ ერთმანეთს? რაში ეჯიბრებით ერთმანეთს. მხოლოდ და მხოლოდ ცინიზმში ! არ გვინდა ბიჭებო :* ერთსაც გაფასებთ და მეორესაც .
-----------------------
HaLa MaDriD !!!

47

16 იანვარი 2018 19:23

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ღადაობენ თუ მართლა

48

16 იანვარი 2018 19:24

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 714
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
მე უბრალოდ ტყულში გამხილეე,ეს არის და ეს,,,თუ არ გინდა გიპასუხონ რაღაც წერ მაშინ??ტყუილს ადეკვატურად აღვიქვავვვ და გიპასუხე.თუ არ გინდა კრიტიკა მიიღო მაშინნ ნუ დაწერ მსგავს არასერიოზულ რაღაცეეებს.


ბიჭო კრიტიკა და პოლემიკა სხვაა და არ გესმის და მატყუარა ხარ და პროვოკატორი ხარ შეურაცხყოფაა კაცის, და თუ არ გესმის ამდენი რასაც კითხულობ და რაც წაგიკითხავს მაგას ჯობია ერთი პატარა ბროშურაა ეთიკა ქვია ის წაიკითხე გირჩევნია, და ტყუილი თუ გინდა შენზე მეტი ტყუილი აქ არავის დაუწერია, ბენზემა ცხრიანი არააო, ესეიგი სიღრმიდან თამაშობს ბენზემა, ცენტრიდან იწყებს შეტევებს შენი თქმით, თამაშს ქმნის და იმიტო ვერ გოლავიკობს, რაც სასაცილოა და მართლა დიდი ტყუილია, სულ საჯარიმოსთან აგდია ატუზული, არც ასისტები აქვს არც გოლები, არც სიღრმიდან უთამაშია რეალში არასოდეს, ეგ ბენზემას ფანებმა მოიგონეს რომ გაამართლონ, მაქსიმუმ რასაც აკეთებს ესაა სიღრმეში თუ მიიღებს ბურთს პასს მისცემს ვინმეს და უკან მოუხედავად გარბის საჯარიმოში და ნავესს ელოდება პირდაღებული, ეგაა ცხრიანზე მეტი ფუნქცია?

49

16 იანვარი 2018 19:30

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 311
რონალდო ძალიან მაგარია იმედია გოლიც ბევრიც ექნება

50

16 იანვარი 2018 19:37

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 714
და რამდენჯერაც მოდდრიჩი ჩამშლელზე ეყენა და დაჟე ვასკესიც დაცვითი ფუნქციებისთვის გამოუყენებია იმდენი ბენზემას """ ზიდანის ჯანში. და რამდენიც ხალხის მოსატყუებლად ეგ არ დამიწერია, გმერთმა დამიფაროს კიტრი ზიდანის გამო ხალხი ვატყუო.

51

16 იანვარი 2018 20:17

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 76
Rato daobt am Benzemaze , mec mevaseboda yoveltvis da ar mesmis is ro ambobt aq kamanda 9 weli araferi uketebiao , rogor ar uketebia chemtvisac ki (barcelonas gulshematkivristvis) ert-erti sauketeso forvardia , ver iqnebi realis dziritadis wevri amdeni weli umaglesi klasis ro ar iyo mara faqtia cudad gamoiyureba , sheileba fsiqologiuri problemaa , an mtlianad gundia moshlili mara umaglesi klasi egetma fexburtelma rqmdenime tamasshhi ertxel mainc unda daamtkicos rogorc minimum. Ager suaresma ramdenime tamashi chaagdo da megona vso daendzra, vegar moixodeboda metqi mara ,rogor atamashda. Ashkarad aris madridshi problemebi da gulshematkivari ra tqma unda dainaxavs im nakls rac aqvs reals dges. Dgevandeli gadmosaxedidan ro vimsjelot cvlilebebi sachiroa , sheileba mwvrtnelis , an wamyvani fexburtelebis tundac romlebic shedegs vegar deben . chemi sayvareli fexburteli Ronaldinhoc ki , arsenaltan finalis mere vegar tamashobda , mara yovel tamasshi an yovel meoreshi ert iset asists an driblings gaaketebda rasac agfrtovanebashi movyavdi da magito miyvars fexburti :) mara wasasvleli iyo Gaucho imito ro gundistvis ese iyo uketesi tore vinmes imis fenomenalur da saocar shesadzleblobebshi echvi epareboda ? es benzema , an ronaldo ras aketebs dges , verafers ris gamoc gulshematkivarma ar unda gaakritikos . Sheidzleba xvalidan reali gamovides da su sxva fexburti itamashos , ubralod rac gamochnda uaxloesi warsulidan kide vimeoreb ro cvlilebebis sachiroebaa . Me ki momwons ise barcelonas dominireba :) arada gansakutrebul da gamorcheuls da lamazs arafers tamashobs ))

52

16 იანვარი 2018 20:32

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 25
ციტატა: kaizersoza
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
მე უბრალოდ ტყულში გამხილეე,ეს არის და ეს,,,თუ არ გინდა გიპასუხონ რაღაც წერ მაშინ??ტყუილს ადეკვატურად აღვიქვავვვ და გიპასუხე.თუ არ გინდა კრიტიკა მიიღო მაშინნ ნუ დაწერ მსგავს არასერიოზულ რაღაცეეებს.


ბიჭო კრიტიკა და პოლემიკა სხვაა და არ გესმის და მატყუარა ხარ და პროვოკატორი ხარ შეურაცხყოფაა კაცის, და თუ არ გესმის ამდენი რასაც კითხულობ და რაც წაგიკითხავს მაგას ჯობია ერთი პატარა ბროშურაა ეთიკა ქვია ის წაიკითხე გირჩევნია, და ტყუილი თუ გინდა შენზე მეტი ტყუილი აქ არავის დაუწერია, ბენზემა ცხრიანი არააო, ესეიგი სიღრმიდან თამაშობს ბენზემა, ცენტრიდან იწყებს შეტევებს შენი თქმით, თამაშს ქმნის და იმიტო ვერ გოლავიკობს, რაც სასაცილოა და მართლა დიდი ტყუილია, სულ საჯარიმოსთან აგდია ატუზული, არც ასისტები აქვს არც გოლები, არც სიღრმიდან უთამაშია რეალში არასოდეს, ეგ ბენზემას ფანებმა მოიგონეს რომ გაამართლონ, მაქსიმუმ რასაც აკეთებს ესაა სიღრმეში თუ მიიღებს ბურთს პასს მისცემს ვინმეს და უკან მოუხედავად გარბის საჯარიმოში და ნავესს ელოდება პირდაღებული, ეგაა ცხრიანზე მეტი ფუნქცია?

ბენზემააა lol ყველაზე მაზილა ფორვარდი მსოფლიოში პროსტო შეიძლება ფეხბურთელი მოგწონდეს და მომენტ ჩააგდოს თამასი და საერთოდ უკლასოც კი იყოს მაგრამ ბენზემა არასოდეს ყოფილა რეალში სტაბილური ფორვარდის უპირველესი მოვალეობაა გაიტანოს გოლი ეს იმას ვინც ბენზემას სხვა სხვა ფუნქციებზე თამაშობს რეალს რაში ჭირდება ბენზემას უკან ჩამოსვლა და პასების განაწილება როცა გუნდში არის კროოსი მოდრიჩი ისკო და კაზემირო რეალს ისეთი პოლიზაშიტა ყავს რომ ბენზემა უბრალოდ რომ იდგეს საჯარიმოში მაინც შეუქმნიან მომენტს და უქმნიან და 100% გოლი ვერ გააქვს ბენზემა არის მძიმე ფორვარდი მოუქნელი და ზლანტი გუნდისთვის სარგებელი როცა არ მოაქ ფეხბურტელს და პირიქით აზარალებს გუუნდს უნდა გაუშვა არუნდა ამას ამდენი გაპრავება და გამოპრავება უბრალოდ ბენზემა არაა რეალის დონის ფორვარდი და არც არასოდეს ყოფილა დასაფასებელია რაც გააკეთა მარა უნდა გაუშვან

53

16 იანვარი 2018 20:42

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: kaizersoza
ციტატა: hip hop
ციტატა: giohunter
ისკო შარშან ხომ სათადარიგოზე იჯდა . ანუ ამ სეზონში რომ დრო აქვს , ბევრად , აი ბევრად ნაკლები ქონდა მაგრამ , 2-ჯერ უფრო კარგი იყო...

შარშან ყველა დაფრინავდა,მარა წელს ძაან გაუტკბათ ტიტულები,თავზე გაიმასქნეს :)
ციტატა: kaizersoza
ბენზემა უნდა გააგდონ იმენა კიარ უნდა გაუშვან)))

შენდა საბედნიეროდ ბენზემას კაი 3-4 წელი არავინ გაუშვებს :( ჩვენდა სამწუხაროდ მწარე რეალობაა.რატომღაც მგონია რო მომავალ წელსაც იგივე სასტავი ეყოლება რეალს.ამდენი ჭორია და ბოლოს არავის არ იყიდიან ზიდანი იტყვის არავინ არ მჭირდებაო.ერთი შეიძლება რომელიმე ზამენა მოთამაშემ გადაწყვიტოს წასვლა და იმის ჩანაცვლება მოახდინონ


ბენზემა თავისი მფარველი ზიდანიანად უნდა გაუშვან არაა ზიდანი რეალის სტილი, კაზემირო და მოდრიჩიც ჩამშლელზე ყავს იმენა კურდღელა ტრენერია, ბაზარი არაა როცა საჭიროა შეიძლება ათამაშო გრანდებთან ლიგაზე როცა ქულაც გშველის მაგრამ, ყველასთან იმენა ისე თამაშობს, აუტცაიდერებტან რამდენთან ბურთის ფლობა წააგო და კონტრა ეთამაშა, ან მესის სეტერივით რომ ამოუყენა კოვაჩიჩი, ეგრე მართლა ბეტისი და ისეთი გუნდები გვეთამაშება, ხავის აგინებდით აქ როცა წერდა რომ რეალი აუტცაიდერივით გვეთამაშებაო, არ შვენის ესეთი სტილი რეალს, რეალის ნამდვილი მწვრთნელი იყო დელ ბოსკე, იმიეს მერე ნორმალური არავინ გყოლიათ, ყველა ავტობუსა ტრენერები. სამეფო გუნდს არ შვენის ეგრე თამაში დელ ბოსკეს დროს მართლა მომწონდა რეალის თმაში. ლამაზად თამაშობდნენ.

მართალი ხარ მეგობარო, რეალმა ბარსასავით უნდა დახვეწოს ბურთის ფლობის პროცენტული მაჩვენებელი.სულ კონტრაზე თამაშობენ რაც თავი მახსოვს.სულ ჩაწოდებები.ეგაა რეალი.

54

16 იანვარი 2018 20:53

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 142
ეს რა წავიკითხე კაცო აქ, თურმე ეხვეწება მთელი ყატარი რეალს არიქა მოგყიდით ნეიმარს, ჩვენ 222 მილიონად კი გვაქ ნაყიდი მარა თქვენ 221 ად მოგცემთო. მერე ნეიმარს ის ასი მილიონი ცალკე რო მივეცით ერთი ასი თქვენც მიეცით თორე ცოდვაა ბიჭიო. ახლა მამამისმა თუ შეგითანხმათ მამამისის სიტყვას ვერ გადავახტებით ვერაფრითო( ეს ლიჩნად ელ ხაიაფის უთქვამს პერესისთვის). ბოლოს კი ასე უთქვამთ კი მარა რატომ მარტო ნეიმარი, მბაპესაც გაგატანთ, ცოდვის კითხვა არაა რეალის დონის გუნდს კრიზისი ქონდესო? სუ ცხარე ცრემლებით უტურიათ პსჟ- ში სუყველას პერესის და ზიდანის საცოდაობით :))))))))))))))))))))))))))

55

16 იანვარი 2018 20:56

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4006
ციტატა: kaizersoza
და რამდენჯერაც მოდდრიჩი ჩამშლელზე ეყენა და დაჟე ვასკესიც დაცვითი ფუნქციებისთვის გამოუყენებია იმდენი ბენზემას """ ზიდანის ჯანში. და რამდენიც ხალხის მოსატყუებლად ეგ არ დამიწერია, გმერთმა დამიფაროს კიტრი ზიდანის გამო ხალხი ვატყუო.

ჯერერთი 4-3-3 ან 4-4-2 ში იდეაში არარსებობს 2 ჩამშლელის მცნება,ფუნდამენტალურადდდ არ ცოდნაა როცა ქსემას გადახედავ და იტყვი 2 ჩამშლელით ითამაშაო,ჩამშლელი 2 ით მაშინ თამაშობენ როცა არის 4-2-3-1 ტაქტიკა რასაც ხშირად იყენებდა მაურინიო რეალში,ასევე 3-5-2 ტაქტიკაში,იმას ნუ ამტკიცებ რაც არ იციი,,ჩემი ტყუილებს რაც შეეეხებააა ჯერერთიი მე არე მითქვამს რომ ბენზემას გოლების გატანა არ ევალება არამედ ის ვთქვი გაცილებით დიდი მოცულობის სამუშაო ქონდა და აქ რეალში და სწორედ ეს ფასობდა მნუდამ ამ ფეხბურთელში რასაც შენ ვერ ახსნიი ვერასდროს თუ რატომ იყო 9 წელი,ეხა ლობირებას რაც შეეეხება ამასაც დაგიზუსტებ,თუ მაგარი არ ხარ არავინ ლობირებას არ გაგიკეთებს,უვარგის არავინ დაკრიშავს,9 წელი არაა 9 წუთი,რეალი არაა კოლექტივობის პირველობა,,სწორედ მაშტაბური აზროვნება რომ უნდა ამ ყველაფერს მაგიტომ გადმოდიხარ ეხა ჩემ ციოდნაზეეე,შენ არ გაძლევენ წელიწადში 10 მილიონს,და შენ არ ყავდი ყველა მწვრთნელსს სასტარტოს წევრადდდ,ერთია ტელევიზორიდან რაღაცას უყურებ და ასკვნი და მეორეე ამ სფეროში შენობით რომ ხარ ,შენი საფეხბურთო განათლება იწყება ტელევიზორით,როგორც მე ვერ დავიბრალებ იურისტობასსს ანნ ბიზნესმენობასსს ,,აი ესე ხართ,არც გესმით კარგად და არც ის გუინდათ სხვისგან ისწავლოთ ვინც გაცილებით ჩახედულია თქვენზე,ყველას არ ეხება ზოგს.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

56

16 იანვარი 2018 20:58

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 388
ციტატა: merengues
რანაირად იქცევა ზოგი იმის მაგივრად რო რაღაცა დონეზე მაინც გამოიჩინოს გულშემატკივრობა და დააფასოს ამ კაცის ყველაფერი)))თქვენი ადგილი ამ საიტზე კი არა მე ვიცი სადაც არი

ვტყან wink


დავბასე ძმა....სლეთაჯოგია ეს ბოსბანდა რა...ნახევარი კულეა ბაზარი არაა მარა ვითომ რეალის ფანები როა ამათი დედებს ვთარ....ეეეეე

57

16 იანვარი 2018 21:35

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4006
ან 4-5-1 ტაქტიკა,,რომელსაც ბევრი არ იყენებს,ნუ ძირითადად გავრცელებულია 4-3-03 ის,4-4-2 და 3-5-2 ,დღევანდელ მოცემულობაშიი,,4-2-3-1 საც აღარ იყენებენ თითქმის რადგან გამოკვეთილი ფლეიმეიკერის არსებობას აღარ მიიჩნევს ბევრი მწვრთნელიიიი საჭიროდ.

3-4-3 ხო საერთდ უტოპიაა დღევანდელ მოცემულობაშიი.

2 საყრდენს მაშიონ იყენებს კლუბი როცააა ძირითადადდ კონკრეტულ ერთ ინდივიდს უნდა პერსონალურიი მეურვეობააა გაუკეთოსს,,კოვაჩიჩი დასდევდაა მესისოო არც ეგაა სწორი,,კოვაჩიჩის პოზიციაა მარსელოს ფგლანგისკენ მუშაობა იყო სადაც მესი ძირითადად მანევრირებს და ხშირად უწევდა თავისთავადდ კონტაქტი,,დღევანდელ მოცემულობაში იშვიათია შემთხვევა როცა პერსონალურ დაცვას მწვრთნელი მიმართავს,უფრო არისს ზონური თავდაცვის პრინციპიი,და ეს ზონური თავდაცვის პრინციპი გულისხმობს ადეკვატურადდ ყველა ფეხბურთელმაა ბურთს რომ დაკარგავს კეთილი ინებოსს და თავის სივრცე შეავსოს,რადგან დღევანდელი ფეხბურთი არის რიცხობრივი უპირატესობა ,დრო და მანძილი!!!

ბარსეკლონასთან1.პირველი გოლი იყო კაზემიროს სინდისზე და კოვაჩიჩი ვაფშე პრიჩომმ,.იმ ზონაში გაძვრა რაკიტიჩი სადაც კაზემირო უნდა მდგარიყო,პოზიცია დაკარჰული ქონდა.2.ცენტრალური მცველების არაადეკლვატურობაა ,როცაა ხედავ 3 -2 ზე არიან და მეტოქეს აქ რიცხობრივი უპირატესობა უკან ჩამოწევის მაგივრადდ უნდა აიწიო რომ თამაშგარე სიტუაცია შექმნა მიით უმეტეს იმ მოცემულობაში როცა დროს ვერ იგებ სრული უტოპიაააა და რამდენად სწრაფად დაფარააა ბარსელონამმ მინდორიი მით უმეტეს შეუძლებელიც კი იყო.3.არ შექმნესს თამაშგარეს სიტუაციააა ფლანგიდან შემოსული სუარესი ვერ დაბლოკა კარვახალმა,ფიოზიკურად ვერ მოასწო,ეს იყო კლასიკური კომვბინაცია ძაან მარტივად გათამაშებულიი სასდაც რეალის არცერთი ფეხბურთელი არ იყო ადეკვატური და არ ეკავა სწორი პოზიციააა,.4.რაც შეეეხებაა პენლის ეპიზოდსს,ჯერერთი მაგ ზონაში მეკარესთან 5 მეტრაში მეტოქე რო ბურთს იღებსს ეგ არის ცენტრალური მცველების კრახი და ასევე საყრდენისს ,5.ასევე დაკარგული ქონდათ პოზიციები ფლანგის მცველებს,ეს უიყო სრული სიბეცე და უტოპიაააა .6.მესამე გოლი,მარსელო მესიმ გაათახსირაა მაგრამ ყველაზე დიდი უბედურება რაცაა ამ ყველაფერში როცა ფლანგის მცველსს ატყუებსს ფეხბურთელი ან საყრდენმა უნდა დააზღვიოს ან ცენტრალურმა მცველმა გააჩნია სათამაშო სიტუაციას და დინამიკას,მაგრამ ყველაზე დიდი ირონია ის იყო რომ დამზღვევი რონალდო იყოოო რომელიც ყველაზე ახლოს იყო მესისთან.7.სად იყო კროოსი და დანარჩენი ნახევარმცველები იმ ზონაში ბურთი რომ გაკეთდა?მეკარესთან 3-2 ზე იყოო სიტუაცია 3 რეალი ფეხბურთელი 2 ბარსელონაშიი და საჯარიმოში მთლიანი სივრცეე იყოო ცარიელიი,ეს იიცი რას ნიშნავს>??ნახევარდაცვის იმპოტენციას,მესამე გოლი ნახევარდაცვის და მარსელოს ბრალი იყო!!!! აი ესეთი ბედოვლათი დამცველები გვყავს!

ვასკეს რაც შეეეხება ფიზიკურად შეუძლებელია ტიპური გარემარბი იყოს საყრდენი,ეგეთი მცნება ფეხბურთში არარსებობს,მაგრამ თავდაცვითი ფუნქცუიებს ფეხბურთელი კარგად ასრულებს და მწვრთნელი ამისთვის გიყენებს არ ნიშნავს რომ ყველა ჩამშლელიაა,არამედდ ზოონური თავდაცვის პრინციპიით ესეთი სტილის ფეხბურთელები აბალლანსებენნ თავდაცვით ოპერაციების დროს,საყრდენი არის რეალურად მე 5 თე მცველი,საყრდენის მოვალეობა არის დაცვას და ნახევარმცველებშ შუაში იმუშავოს,საყრდენი აზღვევსს ძირითადად ცენტრალურ მცველებსსს რადგან ცენტრალური მცველი როცა გადადის ფლანგზეეე გარემარბის დასაზღვევად საყრდენი იკავებს ცენტრალური მცველის პოზიციას რომ მეტოქეს არ მიცესს სივრცე დაა დანარჩენი ნახევარმცველები გადმოგდებულ ბურთზე დგებიან რომ მეტოქეს მეორე ფაზა არ მიეცეს,მაგრამ ასევეე აზღვევს საყრდენი გარემარბებსაც გააჩნია სათამაშო სიტუაციასს თუ სხვა ნახევარმცველებიდან ერთერთს შეუძლია საყრდენის დაზღვევაა და ხშირად როცა კაზემირო გადადის ფლანგზე მცველების დასაზღვევად ცენტრალურ ზონას იკავებს კროოოსიი.მაგრამ ძირითადად საყრდენის ფუნქცია არის დააზღვიოს მცველები ან გადმოგდებულ ბურთზე მეტოქეს მეორე ფაზა არ მიცეს,საყრდენისს როლი არ იცით აქ ზოგმააა დაა თემას იწყებთ,სხვისგან მაინც ისწავლეთ,რა ხართ ესეთი ამპარტავნები!!!
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

58

16 იანვარი 2018 21:37

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2277
რედონდო ყველა უტანდა შარშან რეალზ მარა შედეგი დადო.რადგან უფრო მეტს რეალი უტანდა.დღეს გუნდს გატანის პრობლემა აქ მიზეზი ესაა.რეალის დაცვ ბოლოს როდის იყო ჩინეთის კედელი?და კიდე კარვახალი-მარსელო რაც ასე შეტევაშიი სულ წასული კრაის მცველები გყვს სივრცე რომ საგრჩება უკან ეგ 2ჯერ ორიააა.მაგიტოა საჭირო კრეატიული იგროკები წინ,ასე მთლიანად ამათ ჩაწოდებაზე რომ არ იყოს გუნდი.და რაც შეეხება ნეიმარი-კეინი-ასენსიოს ტრიოზე რა აზრის ხარ?თუ გაიჩსრხა ეს 2 ტრანსფერკ საუკეთესო ვატიანტი ესაა.ნუ ჯერ დავაკვირდეთ რა შედეგს დადებს რეალი.თუ ტიტულები არ დაიდო ბბს-დან მინიმუმ 2 კაცი წავა.

59

16 იანვარი 2018 21:44

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 6912
მოკლედ ინტერმა რო ნახა რეალმა თვალი იკარდის დაადგა ახლა კონტრაკტში 200 მილიონს ჩაუწერენ და ბონუსებიანად ხელფასი 8 მილიონ ევრო ექნება . პერესმა მეტი ხელფასი შეთავაზოს უნდა . რო არ მოაწეროს ახალ კონტრაკს იკარდიმ . თორე პერესი 200 მილიონს ფორვარდში არ გადაიხდის . ვანდა ნარა ეგ ბო.ი პუტანკა თავ ტრაკს იხნავს იკარდი ინტერიდან როარ წავიდეს 😂😂😂. თავისი აწყობილი კაიერა რო არ დაენგრეს 😂😂😂

ციტატა: RONALDINHO
.
არ მინდა გული ვატკინო ფანებს მაგამ წელს ჰაა რეალის მაქსიმუმი კოპააა თუ არის.
რატო არ დახარჯა პერესმა ფულები ??არც ზაფხულში არც ზამთარში? იმიტომ რომ ამ ზაფხულს ისეთ ხმაურიან ტრანსფერებს გაჩარხავს რო ბანი არ აიკიდოს )) ზუსტად ვიციი რო ბეილი ბენზემა გაიყიდება ჰაკიმი სებალიოსი იჯარა . ვის მოიყანს და ვის არაა ამას ზაფხულში ვნახავთ.მაგრამ წინა ხაზი რო შიცვლება ამას ზაფხულში ყველა ნახავს )

60

16 იანვარი 2018 21:46

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3539
ციტატა: RONALDINHO
რედონდო ყველა უტანდა შარშან რეალზ მარა შედეგი დადო.რადგან უფრო მეტს რეალი უტანდა.დღეს გუნდს გატანის პრობლემა აქ მიზეზი ესაა.რეალის დაცვ ბოლოს როდის იყო ჩინეთის კედელი?და კიდე კარვახალი-მარსელო რაც ასე შეტევაშიი სულ წასული კრაის მცველები გყვს სივრცე რომ საგრჩება უკან ეგ 2ჯერ ორიააა.მაგიტოა საჭირო კრეატიული იგროკები წინ,ასე მთლიანად ამათ ჩაწოდებაზე რომ არ იყოს გუნდი.და რაც შეეხება ნეიმარი-კეინი-ასენსიოს ტრიოზე რა აზრის ხარ?თუ გაიჩსრხა ეს 2 ტრანსფერკ საუკეთესო ვატიანტი ესაა.ნუ ჯერ დავაკვირდეთ რა შედეგს დადებს რეალი.თუ ტიტულები არ დაიდო ბბს-დან მინიმუმ 2 კაცი წავა.

კეინი და ნეიმარი არაა . ასენსიო რონალდო მბაპე აი ეს ტრიო იქნებოდა მართლა ძაან მაგარიი . რონალდო ახლა ფორმაში არაა მაგრამ მე ამ კაცის იმედი მაინც მაქვს და შეუძლია კიდევ სარგებლის მოტანაა. თან მბაპეს ძაან ევასება რონალდო და ორივე კარგად გაუგებენ ერთმანეთს . ადრე არ მინდოდა მარა ახლა ძაან მინდა ზუსტად მბაპე გვჭირდებაა . ფლანგზე თამაში შეუძლია ფორვარდდადაც ცრუ ფორვარდად და გამოგვადგება ყველანაირად

61

16 იანვარი 2018 21:52

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2277
პრობლემა იმაშია რომ რონალდო 5 თებერვალს 33 წლის ხდება .ხოდა ისეთ ასაკშიაა ეხლა ვეღარაფერს მოთხოოვ.ანუუ ბებერია ,ვეტერანი ფეხბურთელია.კი ყველაფრისთვის მადლობა,მარაა ეგ კაცი კი ჩანს დღითი დღეე უკლებსს)) ასაკის ბრალია იასნაა ხოდაა ჩემი აზრით ჯობიაა წავიდესდ და ის 100 მილიონიი რაც ღირს დაახლოებით გუნდსს მოხმარდება.ბეილსაც ვაფასებ მარაა ეგ რომ ტრამვიანობას გააგრძელებს რაზეა საუბარი.ამიტომ 120 მილიონად ეგეც ჯობია წავიდეს.და ბენზემაც რამენაირად 60 მილიონად იქნება ვინმემ წაიყვანოს და 300 კი მოიხოდა უკვეე და პერესიც დაამატებს და ნეიმარი და კეინი ასენსიო ყველაზე კაი შემტევი ვარიანტი.კეინის და ნეიმარის დონის იგორკებს არ გაუჭირდებით გუნდში ფეხის მოკიდება.ხო ასევე ხამესსის ფაქტორი.ალბათ იყიდის ბაიერნი და 50 მილიონი მაგიდან შემოუვა რეალს.დაახლოებიგ 300-350მილიონის ფარგლებში შემოუვა გუნდს და 100-200მილიონი დააამატოს და ეგაა მაგ 2 კაცს იყიდის.

62

16 იანვარი 2018 21:54

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4006
ციტატა: RONALDINHO
რედონდო ყველა უტანდა შარშან რეალზ მარა შედეგი დადო.რადგან უფრო მეტს რეალი უტანდა.დღეს გუნდს გატანის პრობლემა აქ მიზეზი ესაა.რეალის დაცვ ბოლოს როდის იყო ჩინეთის კედელი?და კიდე კარვახალი-მარსელო რაც ასე შეტევაშიი სულ წასული კრაის მცველები გყვს სივრცე რომ საგრჩება უკან ეგ 2ჯერ ორიააა.მაგიტოა საჭირო კრეატიული იგროკები წინ,ასე მთლიანად ამათ ჩაწოდებაზე რომ არ იყოს გუნდი.და რაც შეეხება ნეიმარი-კეინი-ასენსიოს ტრიოზე რა აზრის ხარ?თუ გაიჩსრხა ეს 2 ტრანსფერკ საუკეთესო ვატიანტი ესაა.ნუ ჯერ დავაკვირდეთ რა შედეგს დადებს რეალი.თუ ტიტულები არ დაიდო ბბს-დან მინიმუმ 2 კაცი წავა.

მარსელო კი არა მთელი მსოფლიოში ფლანგის მცველები აკეთებენ ჩართვებსსს და ხშირადააა სიტუაციებიიი ცენტრალური მცველები აზღვევენნ,იმაში არაფერია ახალი რომ განაპირა მცველი წინ წასული უნდა დააზღვიოს მცველმა ცენტრალურმა რომ მეტოქემ არ მიიღოსს პირველი ფაზაა,,ეს კი ძალიან მნიშვნელოვანიააა ცენტრალურმა მცველმა არ მიცეს ფორვარდსსს ბურთის მიღების საშვალებააა ,ჩინეთის კედელი არც არასოდეს იყო რეალლის დაცვა მაგრამ ის შეცდომები რაც ამ სეზონშია გაცილებით თვალშისაცემიააა ,პრინციპულ მატჩებში მაინც იყვნენ მოწოდების სიმაღლეზე,ეხლა ესეც აღარაააა.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

63

16 იანვარი 2018 21:56

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 7583
ციტატა: RONALDINHO
პრობლემა იმაშია რომ რონალდო 5 თებერვალს 33 წლის ხდება .ხოდა ისეთ ასაკშიაა ეხლა ვეღარაფერს მოთხოოვ.ანუუ ბებერია ,ვეტერანი ფეხბურთელია.კი ყველაფრისთვის მადლობა,მარაა ეგ კაცი კი ჩანს დღითი დღეე უკლებსს)) ასაკის ბრალია იასნაა ხოდაა ჩემი აზრით ჯობიაა წავიდესდ და ის 100 მილიონიი რაც ღირს დაახლოებით გუნდსს მოხმარდება.ბეილსაც ვაფასებ მარაა ეგ რომ ტრამვიანობას გააგრძელებს რაზეა საუბარი.ამიტომ 120 მილიონად ეგეც ჯობია წავიდეს.და ბენზემაც რამენაირად 60 მილიონად იქნება ვინმემ წაიყვანოს და 300 კი მოიხოდა უკვეე და პერესიც დაამატებს და ნეიმარი და კეინი ასენსიო ყველაზე კაი შემტევი ვარიანტი.კეინის და ნეიმარის დონის იგორკებს არ გაუჭირდებით გუნდში ფეხის მოკიდება.ხო ასევე ხამესსის ფაქტორი.ალბათ იყიდის ბაიერნი და 50 მილიონი მაგიდან შემოუვა რეალს.დაახლოებიგ 300-350მილიონის ფარგლებში შემოუვა გუნდს და 100-200მილიონი დააამატოს და ეგაა მაგ 2 კაცს იყიდის.

ვინ გადაიხდის ბეილში 120ს. 100იც არამგონია გადაიხადონ ბეილს ვინმე თუ იყიდის ეს იქნება ჟოზე მარტო სხვა გუნდი არ ითრევს მაგას და 100იც შეიძლება არ გადაიხადოს. რონალდოს კი გაყიდით 100ად ეგრევე დაითრევენ ბევრი მსურველი გამოუჩნდებათ და ბენზემა 60?? ეგაც ტყუილი მგონია გაწი გამოწიო მაგ სამ იგროკში 260-270 აიღოს მაქსიმუმ

64

16 იანვარი 2018 21:57

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3539
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: RONALDINHO
რედონდო ყველა უტანდა შარშან რეალზ მარა შედეგი დადო.რადგან უფრო მეტს რეალი უტანდა.დღეს გუნდს გატანის პრობლემა აქ მიზეზი ესაა.რეალის დაცვ ბოლოს როდის იყო ჩინეთის კედელი?და კიდე კარვახალი-მარსელო რაც ასე შეტევაშიი სულ წასული კრაის მცველები გყვს სივრცე რომ საგრჩება უკან ეგ 2ჯერ ორიააა.მაგიტოა საჭირო კრეატიული იგროკები წინ,ასე მთლიანად ამათ ჩაწოდებაზე რომ არ იყოს გუნდი.და რაც შეეხება ნეიმარი-კეინი-ასენსიოს ტრიოზე რა აზრის ხარ?თუ გაიჩსრხა ეს 2 ტრანსფერკ საუკეთესო ვატიანტი ესაა.ნუ ჯერ დავაკვირდეთ რა შედეგს დადებს რეალი.თუ ტიტულები არ დაიდო ბბს-დან მინიმუმ 2 კაცი წავა.

მარსელო კი არა მთელი მსოფლიოში ფლანგის მცველები აკეთებენ ჩართვებსსს და ხშირადააა სიტუაციებიიი ცენტრალური მცველები აზღვევენნ,იმაში არაფერია ახალი რომ განაპირა მცველი წინ წასული უნდა დააზღვიოს მცველმა ცენტრალურმა რომ მეტოქემ არ მიიღოსს პირველი ფაზაა,,ეს კი ძალიან მნიშვნელოვანიააა ცენტრალურმა მცველმა არ მიცეს ფორვარდსსს ბურთის მიღების საშვალებააა ,ჩინეთის კედელი არც არასოდეს იყო რეალლის დაცვა მაგრამ ის შეცდომები რაც ამ სეზონშია გაცილებით თვალშისაცემიააა ,პრინციპულ მატჩებში მაინც იყვნენ მოწოდების სიმაღლეზე,ეხლა ესეც აღარაააა.

პრინციპულ თამაშებში შეტევაც კი არ ვარგოდაა . აგერ კლასიკოზე რონალდომ და ბენზემამ რეები ქნეს ? ერთი მაინც რომ გაეტანათ სხვანაირად წავიდოდა თამაში მაგრამ ხან რას მოარტყეს ხან ფეხი ააცილეს ხან შეტევა გააფუჭეს . მეორე ტაიმში კი დაცვამ და ნახევარდაცვამ ვერ შეასრულა თავისი საქმე

65

16 იანვარი 2018 21:57

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4006
კი შარშან ბევრს ვიტანდით და ვუშვებდით,მაგრამმ შედეგი მოგვცა იდეალურმა ბალანსმა მაინც,,,ყველა პრინციპულ მატჩებში თითქმის დაცვა იყოოოო ძალიან კარგიი,სხვაობა კი ეს არის,საშუალო დონის გუნდებთან კლასი გვყოფნიდაა და მოტივიციის გარეშეც რომც გაგვეშვა ვიტანდით მაგრამ გუნდს რომ არ ეთამაშა კარგი დაცვაა გადამწყვეტ თამაშებშიი რეალი კარდიფში ვერ ითამაშებდა.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

66

16 იანვარი 2018 21:58

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 6912
100ბალე50ბენზემა15კასილია 35-40ნავასი 50ხამესი (ნახ დაცვადან კივაჩიჩი ისკო მოდრიჩი კროოსიდან ვიბმეს უეჭველი გაყიდის პერესი .სებალუოსი ჰაკიმი იჯარა.
300 მილიონს კი ამოიღებს გაყიდულებიდან .110 იკარდი ,20 კეპა, 40 ოდრიოზოლა, 180 მბაპე კამფეტიიიი გუნდიააა 😄✌.

67

16 იანვარი 2018 22:01

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 7583
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: RONALDINHO
რედონდო ყველა უტანდა შარშან რეალზ მარა შედეგი დადო.რადგან უფრო მეტს რეალი უტანდა.დღეს გუნდს გატანის პრობლემა აქ მიზეზი ესაა.რეალის დაცვ ბოლოს როდის იყო ჩინეთის კედელი?და კიდე კარვახალი-მარსელო რაც ასე შეტევაშიი სულ წასული კრაის მცველები გყვს სივრცე რომ საგრჩება უკან ეგ 2ჯერ ორიააა.მაგიტოა საჭირო კრეატიული იგროკები წინ,ასე მთლიანად ამათ ჩაწოდებაზე რომ არ იყოს გუნდი.და რაც შეეხება ნეიმარი-კეინი-ასენსიოს ტრიოზე რა აზრის ხარ?თუ გაიჩსრხა ეს 2 ტრანსფერკ საუკეთესო ვატიანტი ესაა.ნუ ჯერ დავაკვირდეთ რა შედეგს დადებს რეალი.თუ ტიტულები არ დაიდო ბბს-დან მინიმუმ 2 კაცი წავა.

მარსელო კი არა მთელი მსოფლიოში ფლანგის მცველები აკეთებენ ჩართვებსსს და ხშირადააა სიტუაციებიიი ცენტრალური მცველები აზღვევენნ,იმაში არაფერია ახალი რომ განაპირა მცველი წინ წასული უნდა დააზღვიოს მცველმა ცენტრალურმა რომ მეტოქემ არ მიიღოსს პირველი ფაზაა,,ეს კი ძალიან მნიშვნელოვანიააა ცენტრალურმა მცველმა არ მიცეს ფორვარდსსს ბურთის მიღების საშვალებააა ,ჩინეთის კედელი არც არასოდეს იყო რეალლის დაცვა მაგრამ ის შეცდომები რაც ამ სეზონშია გაცილებით თვალშისაცემიააა ,პრინციპულ მატჩებში მაინც იყვნენ მოწოდების სიმაღლეზე,ეხლა ესეც აღარაააა.

თუნდაც ალბა და რობერტო ავიღოთ. 6 საგოლე პასი აა გაკეთებული მესიზე ლა ლიგაში ამ სეზონში და რობერტოს სუარესზე აქ 6 საგოლს პასი გაკეთებული გოლს რომ არ ვუშვებთ ბევრს ცენტრალური მცველების დამსახურებაა და მეკარის კარგად აზღვევენ ასევე რაკიტიჩი ძაან მუშაა შეტევაში 0ია მარა დაცვას მაგრად ეხმარება

ციტატა: Dani carvajal
100ბალე50ბენზემა15კასილია 35-40ნავასი 50ხამესი (ნახ დაცვადან კივაჩიჩი ისკო მოდრიჩი კროოსიდან ვიბმეს უეჭველი გაყიდის პერესი .სებალუოსი ჰაკიმი იჯარა.
300 მილიონს კი ამოიღებს გაყიდულებიდან .110 იკარდი ,20 კეპა, 40 ოდრიოზოლა, 180 მბაპე კამფეტიიიი გუნდიააა 😄✌.

35-40ს ვინ გადაიხდის გაფიცებ ნავასში 31 წლის ფეხბურთელში ან კასილიაში ვინ გადაიხდის 15ს?😂 სილესენში არ იხდიან 15 მილიონს და კასილიას აღარ ჯობია სილესენი?

68

16 იანვარი 2018 22:01

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3539
ამ ზაფხულს დე ხეას და მბაპეს ვიყიდიდი მე პირადად

69

16 იანვარი 2018 22:03

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4006
ციტატა: Heisenberg
პრინციპულ თამაშებში შეტევაც კი არ ვარგოდაა . აგერ კლასიკოზე რონალდომ და ბენზემამ რეები ქნეს ? ერთი მაინც რომ გაეტანათ სხვანაირად წავიდოდა თამაში მაგრამ ხან რას მოარტყეს ხან ფეხი ააცილეს ხან შეტევა გააფუჭეს . მეორე ტაიმში კი დაცვამ და ნახევარდაცვამ ვერ შეასრულა თავისი საქმე

მე არ მგონია სხვანაირად წასულიყო სიტუაცია,მაინც გაუშვებდნენ გოლებს,მარტივი მაგალითი სელტა 2 გოლი გავიტანეთ და მაინც არ აღმოჩნდა საკმარისი,მით უმეტეს ბარსელონასთან,ანუუუ შეტევამ რომ იფრინოს მეორე წრეშიი თუ დაცვამ არ გამოასწორა თამაში შედეგები არ გვექნება.ჩვენ სწორედ ეგ 2 უკიდურესობა გვჭირს,არც დაცვა ვარგა და არც თავდასხმა.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

70

16 იანვარი 2018 22:05

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 6912
Wtf man -კასილიაში ნიუკასლი იხდის და მიდის ზაფხულში 15 ად ნავასი მასეთი ფარჩაკი ნუ გგონია იხდიან მაგაშიც 35-40ცს სილესენი სკამს ხეხავს და შეადარე ახლა ნავასს 😄 კაცს 2 ლიგა აქ მოგებული 😄 იცი რამდენი იყო რეალის მოგება ზაფხულში ??? 700 მილიონიი მაგრამ პერესმა კაპიკი არ დახარჯა და რატო თუ იციი ??? ამ ზაფხულს ისეთებს გაჩარხავს ხალიფა მონაგონი იქნება 😂😂 ჯოზე ბეილში 100 იხდის. დაჟე ასენსიოში იხდიან 70 მილიონს და პერესს 3 მილუონად ყავს ნაყიდი 😂 მენდე რო ვამბობ ამ ზაფხულს რეალი ისეთ ტრანსფერებს გაჩარხავს დავაღებთ ყველა პირსსს .

71

16 იანვარი 2018 22:06

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3539
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: Heisenberg
პრინციპულ თამაშებში შეტევაც კი არ ვარგოდაა . აგერ კლასიკოზე რონალდომ და ბენზემამ რეები ქნეს ? ერთი მაინც რომ გაეტანათ სხვანაირად წავიდოდა თამაში მაგრამ ხან რას მოარტყეს ხან ფეხი ააცილეს ხან შეტევა გააფუჭეს . მეორე ტაიმში კი დაცვამ და ნახევარდაცვამ ვერ შეასრულა თავისი საქმე

მე არ მგონია სხვანაირად წასულიყო სიტუაცია,მაინც გაუშვებდნენ გოლებს,მარტივი მაგალითი სელტა 2 გოლი გავიტანეთ და მაინც არ აღმოჩნდა საკმარისი,მით უმეტეს ბარსელონასთან,ანუუუ შეტევამ რომ იფრინოს მეორე წრეშიი თუ დაცვამ არ გამოასწორა თამაში შედეგები არ გვექნება.ჩვენ სწორედ ეგ 2 უკიდურესობა გვჭირს,არც დაცვა ვარგა და არც თავდასხმა.

ჰო მაგრამ სად ბარსა და სად სელტა . ნუ ამით არ ვამბობ რომ ბარსა უფრო სუსტია და ასე მაგრამ სელტასთან ტიპები მოედანზე დადიოდნენ უბრალოდ და არაფერს არ აკეთებდნენ მაგიტომ გაიტანა სელტამ 2 გოლი და ბარსასთან კიდევ ასე არ იქნებოდაა. თან გუნდი თუ ვერ მოიგებდა სამარცხვინოდ მაინც არ წააგებდა

72

16 იანვარი 2018 22:08

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4006
ციტატა: Heisenberg
ჰო მაგრამ სად ბარსა და სად სელტა . ნუ ამით არ ვამბობ რომ ბარსა უფრო სუსტია და ასე მაგრამ სელტასთან ტიპები მოედანზე დადიოდნენ უბრალოდ და არაფერს არ აკეთებდნენ მაგიტომ გაიტანა სელტამ 2 გოლი და ბარსასთან კიდევ ასე არ იქნებოდაა. თან გუნდი თუ ვერ მოიგებდა სამარცხვინოდ მაინც არ წააგებდა

და ბარსასთან თამაშს რო უყურე რა დაასკკვენი?უკეთესები იყვნენნნ ვიდრე სელტასთან?რა რაზნიიცააა აქქქ ამ შემთხვევაშიი??ყველასთან ერთ დონეზე თამაშობენ დიდიან პატარაიანად.ეს კი იმის ბრალიაა ერთიანობა არაააა.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

73

16 იანვარი 2018 22:08

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 6912
აქეთ ზაფხულში ოდეგაარდი მოდის მემგონი ღირს მაგის დატოვება მომავალი სეზონი ათამაშონ თუნდაც 20 წუთი და გადახედონ გამოდგება თუარა .თყარ გამოდგა მაგასაც სარფიანად გაყიდის პერესი 😂😂

74

16 იანვარი 2018 22:08

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 7583
ციტატა: Dani carvajal
Wtf man -კასილიაში ნიუკასლი იხდის და მიდის ზაფხულში 15 ად ნავასი მასეთი ფარჩაკი ნუ გგონია იხდიან მაგაშიც 35-40ცს სილესენი სკამს ხეხავს და შეადარე ახლა ნავასს 😄 კაცს 2 ლიგა აქ მოგებული 😄 იცი რამდენი იყო რეალის მოგება ზაფხულში ??? 700 მილიონიი მაგრამ პერესმა კაპიკი არ დახარჯა და რატო თუ იციი ??? ამ ზაფხულს ისეთებს გაჩარხავს ხალიფა მონაგონი იქნება 😂😂 ჯოზე ბეილში 100 იხდის. დაჟე ასენსიოში იხდიან 70 მილიონს და პერესს 3 მილუონად ყავს ნაყიდი 😂 მენდე რო ვამბობ ამ ზაფხულს რეალი ისეთ ტრანსფერებს გაჩარხავს დავაღებთ ყველა პირსსს .

სილესენს არ ვადარებ ნავასს. კასილიას შევადარე. ნუ მეკარეში თამ ასაკში მყოფში 35 მილიონის გადახსა რაღაც მეეჭვება ისე ამ ნიუკასლის მიკვირს სადაც კასილიაში იხდი 15ს დაამატე ერთი 5 და სილესენი წაიყვანოს. ეგ მეც ვიცი რო სერიოზული ცვლილებები იქნება ბეილი მგონია წავა ჟოზესთან ბენზემა არამგონია გაუშვან. იკარდი მგონია ასევე რომ მოვა და მბაპე ნეიმარიდან მგონია რო ვერცერთი ვერ მოვა მეკარესაც ითრევს რეალი და აზარიც მოვსა სავარაუდოდ

75

16 იანვარი 2018 22:09

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4006
ციტატა: Dani carvajal
აქეთ ზაფხულში ოდეგაარდი მოდის მემგონი ღირს მაგის დატოვება მომავალი სეზონი ათამაშონ თუნდაც 20 წუთი და გადახედონ გამოდგება თუარა .თყარ გამოდგა მაგასაც სარფიანად გაყიდის პერესი 😂

ოდეგაარიი მომავალია,
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

76

16 იანვარი 2018 22:10

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 7583
ციტატა: Dani carvajal
აქეთ ზაფხულში ოდეგაარდი მოდის მემგონი ღირს მაგის დატოვება მომავალი სეზონი ათამაშონ თუნდაც 20 წუთი და გადახედონ გამოდგება თუარა .თყარ გამოდგა მაგასაც სარფიანად გაყიდის პერესი 😂😂

მე არ მგონია მაგ ბიჭისგან რამე დადგეს ერთი ჩვეულებრივი იგროკი იქნება. აი ვინიცუსის იმედი მარ რო დიდი იგროკი გახდება თუ არ მოუკლო.

77

16 იანვარი 2018 22:16

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 6912
ციტატა: Wtf man
ციტატა: Dani carvajal
.

სილესენს არ ვადარებ ნავასს. კასილიას შევადარე. ნუ მეკარეში თამ ასაკში მყოფში 35 მილიონის გადახსა რაღაც მეეჭვება ისე ამ ნიუკასლის მიკვირს სადაც კასილიაში იხდი 15ს დაამატე ერთი 5 და სილესენი წაიყვანოს. ეგ მეც ვიცი რო სერიოზული ცვლილებები იქნება ბეილი მგონია წავა ჟოზესთან ბენზემა არამგონია გაუშვან. იკარდი მგონია ასევე რომ მოვა და მბაპე ნეიმარიდან მგონია რო ვერცერთი ვერ მოვა მეკარესაც ითრევს რეალი და აზარიც მოვსა სავარაუდოდ
ბენიტესს უყვარს კასილია და იმიტომაც ყიდულობს 😂😂 ნავასი ალბათ ჯუვეში წავა გამოცდილი მეკარე უნდა ჯუვეს და ნავასია გამოცდილი თუა ვიბმე .ბუფონი მიდის ვსოო . კეპა ,ოდრიოზოლა კარვახალის შემცვლელი და იკარდი . ბალე ბენზემა იყიდებაბორივე . პსჟს ფანებს კითხე მოდი და 😂😂 მბაპე ნეინარის ამბავზე უკვე ხვდებიან რო რეალი ერთ ერთს ააახევს . ერთერთი უეჭველი მიდის რეალში მაგრამ ჯერ არვიცი რონელი. ნეინარის პსჟ ში გაიდვა ბურუსით არის მოცული და 40 მილიონი ნეინარმა საკუთარი ბონუსებიდან გადაიხადა ანუ თვითონ გამოისყიდა ბარსასგან თავისი თავი მანდ ძააან შავი რაღაცა ინალება 😄 და ფრანგებუც კი არიან დარწმუნბული რო მბაპე ნეიდან რონელიღაცა რეალში წავა . აზარი არ წამოვა

78

16 იანვარი 2018 22:22

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 7583
ციტატა: Dani carvajal
ციტატა: Wtf man
ციტატა: Dani carvajal
.

სილესენს არ ვადარებ ნავასს. კასილიას შევადარე. ნუ მეკარეში თამ ასაკში მყოფში 35 მილიონის გადახსა რაღაც მეეჭვება ისე ამ ნიუკასლის მიკვირს სადაც კასილიაში იხდი 15ს დაამატე ერთი 5 და სილესენი წაიყვანოს. ეგ მეც ვიცი რო სერიოზული ცვლილებები იქნება ბეილი მგონია წავა ჟოზესთან ბენზემა არამგონია გაუშვან. იკარდი მგონია ასევე რომ მოვა და მბაპე ნეიმარიდან მგონია რო ვერცერთი ვერ მოვა მეკარესაც ითრევს რეალი და აზარიც მოვსა სავარაუდოდ
ბენიტესს უყვარს კასილია და იმიტომაც ყიდულობს 😂😂 ნავასი ალბათ ჯუვეში წავა გამოცდილი მეკარე უნდა ჯუვეს და ნავასია გამოცდილი თუა ვიბმე .ბუფონი მიდის ვსოო . კეპა ,ოდრიოზოლა კარვახალის შემცვლელი და იკარდი . ბალე ბენზემა იყიდებაბორივე . პსჟს ფანებს კითხე მოდი და 😂😂 მბაპე ნეინარის ამბავზე უკვე ხვდებიან რო რეალი ერთ ერთს ააახევს . ერთერთი უეჭველი მიდის რეალში მაგრამ ჯერ არვიცი რონელი. ნეინარის პსჟ ში გაიდვა ბურუსით არის მოცული და 40 მილიონი ნეინარმა საკუთარი ბონუსებიდან გადაიხადა ანუ თვითონ გამოისყიდა ბარსასგან თავისი თავი მანდ ძააან შავი რაღაცა ინალება 😄 და ფრანგებუც კი არიან დარწმუნბული რო მბაპე ნეიდან რონელიღაცა რეალში წავა . აზარი არ წამოვა

რავიცი ვნახოთ რა მოხდება ფრანგები ხო შეიძლება შეცდნენ და ვერცერთიც ვერ წამოვიდეს ლოგიკასთან უფრო ისაა ახლოს რო ვერ წამოვა ნეიმარი. ეხლა 300 მილიონს და მეტს არ გადაიხდის პერესი და რას ფიქრობ 200 მილიონად გაუშვებს ხალიფა???

ეხლა რო შემეძლოს ფეხბურთელის არჩევა დაუფიქრებლად ავირჩევდი მბაპეს. ეგ ბიჭი იქნება მომავალში როგორც მესია ეხლა. ეგ იქნება უკონკურენტო არანაირი დემბელეები და ასენსიოები მაგას ვერ გაუწევენ წინააღმდეგობას

79

16 იანვარი 2018 22:25

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4695
წელს ლიგა თუ დავდეთ ბიჭებო, ვიღას გაახსენდება ეგ ჩავარდნა რეალის, მერე რაღას იტყვიან, ალბათ გაეცინებათ ამას რომ წაიკითხავენ და იფიქრებენ რეალი რისი მომგებიაო, მაგრამ ყველაფერი ხდება. ზედიზედ მესამე ლიგა რა მაგრად გაასწორებდა არადა.
-----------------------
რეალი ამ სეზონში ლა ლიგას და სამეფო თასს იგებს.

80

16 იანვარი 2018 22:27

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2872
ციტატა: Dani carvajal
იცი რამდენი იყო რეალის მოგება ზაფხულში ??? 700 მილიონიი მაგრამ პერესმა კაპიკი არ დახარჯა

არამგონია მაგხელა მოგება ქონოდა რეალს,სადღაც ვნახე 430 მილიონი თუ რაღაც ქონდა.და რომც ქონოდა 700 მილიონი მანდედან ჯიბეში კიარ მიაქ ეგ თანხა პერესს.ისევ კლუბს ახმარს.არ გეგონოს რომ ტრანსფერებისთვის ქონდეს გადანახული :დ
-----------------------
ვენგერი 26 წელი = 0 ჩემპიონთა ლიგა
ფერგიუსონი 26 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
მოურინიო 17 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
გვარდიოლა 10 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა


ზიდანი 2.5 წელი 3 ჩემპიონთა ლიგა :)

81

16 იანვარი 2018 22:43

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4048
kai zgaprebi iyo :ddd
-----------------------
პოჩეტინო:„„ტოტენჰემმა“ „რეალი“ დააჩოქა

21 საუკუნე, პიკე 33 ტიტული > რეალი 25 ტიტული :დდდ

20 დიდი სლემი, 6 მსოფლიო შემაჯამებელი, 100 ტიტული, ეს ყველა დროის საუკეთესო სპორტსმენი როჯერ მეფედერ ფედერერია

1 კვირაში რეალი 0-3 ბარსა, რეალი 0-1 ბარსა, რეალი 1-4 აიაქსი :დდდ

82

16 იანვარი 2018 22:49

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2057
გაუმარჯოს ბიჭებს.იმდენი ხანია არ შემოვსულვარ ვერც მოვახერხე ახალი წლის მოლოცვა,ამიტომ საკმაოდ დიდი ხნის დაგვიანებით გილოცავთ შობასა და ახალ წელს.ნუ საქართველოში ჯერ ახალი წელია მერე შობა და მერე ძველით ახალი წელი,მაგრამ რას ვიზამთ როგორც არის არის :D :D რაც შეეხება ჩვენ გუნდს,რთულია ამაზე საუბარი,ვერც ერთი-ორი სიტყვით გადმოსცემს ადამიანი თუ რა ჭირს გუნდს და რატომ აქვს ასეთი რეგრესი.იყო საუბრები უმოტივაციობაოო,რაც ჩემის აზრით არ არის სწორი.ასეთი დონის ფეხბურთელებს ისე მაინც ვერ ექნებათ დაკარგული მოტივაცია რომ ვილიარეალებს სდიოს ოთხეულისთვის.ვფიქრობ კონკრეტულ,წამყვან ფეხბურთელებს ფსიქოლოგიური პრობლემა აქვთ.დასაწყისი ნამდვილად არ ყოფილა ცუდი,მშვენივრად დავიწყეთ სათასო შეხვედრა ბარსასთან,შემდეგ კი თითოეულ თამასში ეტყობოდა გუნდს რეგრესი.სიმართლე რომ ვთქვათ წინა წლის პირველ ნახევარშიც ფორტუნაც ჩვენსკენ იყო,ბოლო წუთებზე იმდენი თამაში შემოვატრიალეთ რომ დათვლაც კი მიჭირს.დღეს-დღეობით კი ათი დარტყმიდან კარში ერთიც არ მიდის.ერთიც ფაქტია,როდესაც გუნდს ამდენი ხანია ჩავარდნა აქვს და ამდენი ხნის განმავლობაში ასე ცუდად გამოიყურება ესე იგი მწვრთნელი ვერ ახერხებს სიტვაციიდან გამოძრომას და პრობლემებზე მუშაობას,ზიდანის ჩამოწერა ასე მარტივად არ შეიძლება მაგრამ აშკარაა რომ ჯერ-ჯერობით ის ამ პრობლემიდან თავის დასაღწევ გზას ვერ პოულობს.

83

16 იანვარი 2018 22:55

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4695
ციტატა: ani-barca
kai zgaprebi iyo :ddd

რეალის მეორე ლიგა კიდევ ზღაპარი გეგონა შენ ანი მაგრამ რას იზამ, ახლა მესამეს რომ მოიგებს რეალი მერე ნახე შენ ზღაპრები.
-----------------------
რეალი ამ სეზონში ლა ლიგას და სამეფო თასს იგებს.

84

16 იანვარი 2018 22:56

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5088
ციტატა: ani-barca
kai zgaprebi iyo :ddd

ჩაგწიხლავ...
-----------------------
HaLa MaDriD !!!

85

16 იანვარი 2018 23:02

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4048
bordo martali xar zidanis bralia :d aseti shemadgenloba ro gyavs da ver tamashob aseigi susti xar :d sharshanac inertulad tamashobdnen la ligashi mara bolo wutebze umartlebdat da axla piriqitaa:d mokled zidania 1 problema 2 tavdasxma 3 mekare :d . daujeret ani eqsperts da icxovret sruli simartlit :) :d
-----------------------
პოჩეტინო:„„ტოტენჰემმა“ „რეალი“ დააჩოქა

21 საუკუნე, პიკე 33 ტიტული > რეალი 25 ტიტული :დდდ

20 დიდი სლემი, 6 მსოფლიო შემაჯამებელი, 100 ტიტული, ეს ყველა დროის საუკეთესო სპორტსმენი როჯერ მეფედერ ფედერერია

1 კვირაში რეალი 0-3 ბარსა, რეალი 0-1 ბარსა, რეალი 1-4 აიაქსი :დდდ

86

16 იანვარი 2018 23:02

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5088
გაიხარე Bardo
-----------------------
HaLa MaDriD !!!

87

16 იანვარი 2018 23:03

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2124
-----------------------
My Webpage დიდი მადლობა რომ რეალი დააბრუნე და ისტორია ოქროს ასოებით ჩაასწორე.... :)

88

16 იანვარი 2018 23:05

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2872
"კიოლნმა" "ნიცას" საყრდენი ნახევარმცველი, ვინსენ კოზიელო, გაიფორმა.

გერმანული კლუბის ოფიციალური ვებ-საიტი იტყობინება, რომ 22 წლის ფრანგმა "თხებთან" 4,5 წლიანი კონტრაქტი გააფორმა. ტრანსფერის დეტალები უცნობია.

კოზიელო ფრანგული კლუბის აღზრდილია და "ნიცას" მაისურით 102 თამაშის ჩატარება მოახერხა, რომლებშიც 4 გოლის გატანა მოახერხა.

"კიოლნი" ბუნდესლიგის უპირობო აუტსაიდერია, რომელიც 18 ტურის შემდეგ 9 ქულით ბოლო ადგილზეა და გადამრჩენ ზონამდე 8 ქულა აშორებს.

ასეთი არაფერი მინახავს :დ ეს კოზიელო ძაან ნიჭიერი მოთამაშეა და ასეთი გაუგებარი და ამოუხსნელი ტრანსფერი ჯერ არ გამიგია.წახვიდე გუნდიდან რომელიც საფრანგეთში ერთიერთი მოწინავეა,გუნდიდან რომელიც ჩლიგაზე გამოდის გუნდში რომელიც ბუნდესლიგიდან ვარდება ამოუცნობი ფენომენია.მითუმეტეს პერსპექტიული ბიჭია და ნიცას ძირითადის წევრი იყო
-----------------------
ვენგერი 26 წელი = 0 ჩემპიონთა ლიგა
ფერგიუსონი 26 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
მოურინიო 17 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
გვარდიოლა 10 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა


ზიდანი 2.5 წელი 3 ჩემპიონთა ლიგა :)

89

16 იანვარი 2018 23:17

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5088
წავედი მე.
-----------------------
HaLa MaDriD !!!

90

16 იანვარი 2018 23:51

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2631
ციტატა: hip hop
ასეთი არაფერი მინახავს :დ ეს კოზიელო ძაან ნიჭიერი მოთამაშეა და ასეთი გაუგებარი და ამოუხსნელი ტრანსფერი ჯერ არ გამიგია.წახვიდე გუნდიდან რომელიც საფრანგეთში ერთიერთი მოწინავეა,გუნდიდან რომელიც ჩლიგაზე გამოდის გუნდში რომელიც ბუნდესლიგიდან ვარდება ამოუცნობი ფენომენია.მითუმეტეს პერსპექტიული ბიჭია და ნიცას ძირითადის წევრი იყო

კოზიელი თხებში გადავიდაო :) იპოვა თავისი ფარა :))

91

17 იანვარი 2018 00:02

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4695
ციტატა: philippecoutinho
საღოლ ძმაო მაგარი მეოცნებე ყოფილხარ. ჩემ ყ.ლ.ე.ს მოიგებს წელს რეალი

ოცნებას კაცი არ მოუკლავს ძმა, მაგრამ მაგის ოცნება რად მინდა ისედაც ხშირად იგებენ, არც არასდროს ვყოფილნარ მეოცნებე, შარშანაც ეგრე იძახოდით და მოიგო რეალმა ლიგა, მანდ მე 100% მოიგებენ მეთქი არ დამიწერია, ყველაფერი შეიძლება მეთქი, ვნახოთ თუ არა და რა პრობლემაა წავშლი ჩემს ხელმოწერას.
-----------------------
რეალი ამ სეზონში ლა ლიგას და სამეფო თასს იგებს.

92

17 იანვარი 2018 00:54

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 6912
ციტატა: hip hop
ციტატა: Dani carvajal
იცი რამდენი იყო რეალის მოგება ზაფხულში ??? 700 მილიონიი მაგრამ პერესმა კაპიკი არ დახარჯა

არამგონია მაგხელა მოგება ქონოდა რეალს,სადღაც ვნახე 430 მილიონი თუ რაღაც ქონდა.და რომც ქონოდა 700 მილიონი მანდედან ჯიბეში კიარ მიაქ ეგ თანხა პერესს.ისევ კლუბს ახმარს.არ გეგონოს რომ ტრანსფერებისთვის ქონდეს გადანახული :დ

იყო ლალიგიანად და ლიგიანად 700 ამდე ავიდა . კლუბს ახმარს აბა მე კუარ მონახმარს 😂 და სწორედ ის ფული უნდა ზაფხულში ტრანსფერებისთვის .

93

17 იანვარი 2018 16:42

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 714
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: kaizersoza
და რამდენჯერაც მოდდრიჩი ჩამშლელზე ეყენა და დაჟე ვასკესიც დაცვითი ფუნქციებისთვის გამოუყენებია იმდენი ბენზემას """ ზიდანის ჯანში. და რამდენიც ხალხის მოსატყუებლად ეგ არ დამიწერია, გმერთმა დამიფაროს კიტრი ზიდანის გამო ხალხი ვატყუო.

ჯერერთი 4-3-3 ან 4-4-2 ში იდეაში არარსებობს 2 ჩამშლელის მცნება,ფუნდამენტალურადდდ არ ცოდნაა როცა ქსემას გადახედავ და იტყვი 2 ჩამშლელით ითამაშაო,ჩამშლელი 2 ით მაშინ თამაშობენ როცა არის 4-2-3-1 ტაქტიკა რასაც ხშირად იყენებდა მაურინიო რეალში,ასევე 3-5-2 ტაქტიკაში,იმას ნუ ამტკიცებ რაც არ იციი,,ჩემი ტყუილებს რაც შეეეხებააა ჯერერთიი მე არე მითქვამს რომ ბენზემას გოლების გატანა არ ევალება არამედ ის ვთქვი გაცილებით დიდი მოცულობის სამუშაო ქონდა და აქ რეალში და სწორედ ეს ფასობდა მნუდამ ამ ფეხბურთელში რასაც შენ ვერ ახსნიი ვერასდროს თუ რატომ იყო 9 წელი,ეხა ლობირებას რაც შეეეხება ამასაც დაგიზუსტებ,თუ მაგარი არ ხარ არავინ ლობირებას არ გაგიკეთებს,უვარგის არავინ დაკრიშავს,9 წელი არაა 9 წუთი,რეალი არაა კოლექტივობის პირველობა,,სწორედ მაშტაბური აზროვნება რომ უნდა ამ ყველაფერს მაგიტომ გადმოდიხარ ეხა ჩემ ციოდნაზეეე,შენ არ გაძლევენ წელიწადში 10 მილიონს,და შენ არ ყავდი ყველა მწვრთნელსს სასტარტოს წევრადდდ,ერთია ტელევიზორიდან რაღაცას უყურებ და ასკვნი და მეორეე ამ სფეროში შენობით რომ ხარ ,შენი საფეხბურთო განათლება იწყება ტელევიზორით,როგორც მე ვერ დავიბრალებ იურისტობასსს ანნ ბიზნესმენობასსს ,,აი ესე ხართ,არც გესმით კარგად და არც ის გუინდათ სხვისგან ისწავლოთ ვინც გაცილებით ჩახედულია თქვენზე,ყველას არ ეხება ზოგს.


ვაააა,, მართლა? კი არ ვიცოდი 4-3-3 ორი საყრდენი რომ არ არის იდეაში , იდეაში რომ არაა და ამახინჯებდა მაგ ტაქტიკას საქმეც ეგაა, 4-3-3 სქემა არის ტოტალური ფეხბურთი და არა ზიდანის სვარკა რაც შარშან ათამაშა რეალი, მთელი სეზონი რომ აგინებდით აქაც.
მარტო
მოდრიჩი კიარა მე ვასკესის და ბეილის პადგატები მაქ ნანახი 4-3-3 -თ რომ თამაშობდა ზიზუ კანავაროს შეშურდებოდა, და დაცვიდან რომ არ ადიოდნენ, 4-3-3 ერქვა მაგრამ ფლანგელ შემტევებსაც დაცვაში ათამაშებდა, იგივე ვასკესი არაერთხელ შემოუყვანია 4-3-3 -ის დროს ფლანგის დასაცავად, იგივე მოდრიჩი თამაშების დროს მაქვს ნანახი ტაიმის განმავლობაში ცენტრალური ხაზი 2-3 ჯერ გადაკვეთა ტოტალური ფეხბურთის სქემა 4-3-3-ში შენს სიტყვებს მოვიშველიებ ეს წარმოუდგენელია, და ნიშნავს ამ სქემის დამახინჯებას და ამ სქემის დაცვითი სქემად გადაკეთებას, რაც საზიზღარი საყურებელი იყო ნუ რა გითხრა, ჯერ მაგარი უვიცი ხარ ადამიანი როცა მოსაუბრეს არც იცი ვინაა რა უკეთებია და საიდან იცნობს ფეხბურთს და ვერც ხედავ დაჟე და საკუთარ დასკვნას აკეთებ ამ ადამიანის შესახებ, ეგაა უვიცობის ნომერ პირველი გამოხატულება, და რაც პირველად დამიკომენტარე ისაა ნომერ პირველი უზრდელობის გამოხატულება, და ფეხბურთში ბოლო წლების ბენზემა რომ მოსწონს ადამიანს , ამას არ ვიცი რა ქვია ვფიქრობ აქ უკვე ობსესიასთან გვაქვს საქმე.

94

17 იანვარი 2018 16:59

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 227
ხუმრობაა ეს?

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

სარეკლამო ადგილი

სარეკლამო ადგილი

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 მესი 12
2 ბენზემა 11
3 სუარესი 8
4 ლორენი 8

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 პსჟ 5 4 1 0 13
2 რეალი 5 2 2 1 8
3 ბრიუგე 5 0 3 2 3
4 გალათასარაი 5 0 2 3 2

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

დღევანდელი „რეალის“ საუკეთესო ფეხბურთელია ...

რამოსი
მარსელო
ბენზემა
კროოსი
მოდრიჩი
აზარი
ბეილი
კაზემირო



მთვლელები

საიტის არქივი:

დეკემბერი 2019 (136)
ნოემბერი 2019 (406)
ოქტომბერი 2019 (366)
სექტემბერი 2019 (378)
აგვისტო 2019 (421)
ივლისი 2019 (555)