პერესი ბენზემას 50 მილიონად გაშვებას დათანხმდა

Diario Gol-ის ინფორმაციით, მადრიდის „რეალის“ პრეზიდენტმა, ფლორენტინო პერესმა კარიმ ბენზემასთან დაკავშირებით აბსოლუტურად ყველა წინადადება მიიღო და განიხილა..


მეტიც, ამავე წყაროზე დაყრდნობით, ფლორენტინო მზად არის, კარიმ ბენზემა 50 მილიონი ევროს სანაცვლოდ ლონდონის „არსენალს“ დაუთმოს, რომელსაც სულ მალე ალექსის სანჩესი დატოვებს.

პრეზიდენტი ზინედინ ზიდანს აღარ უსმენს და „9“-იანის გაშვება გადაწყვეტილი აქვს. dle 10.1


1

11 იანვარი 2018 23:59

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
😂😂😂😂ძილის წინ ზღაპრებიი საქართველოში მცხოვრებ მადეიდისტებს 😂😂 პს.ჩემთან ჯერ 9 საათია და არ მიწევს ძილი 😂😂

2

12 იანვარი 2018 00:01

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Daraici rotyuiaa

3

12 იანვარი 2018 00:01

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Dani carvajal
😂😂😂😂ძილის წინ ზღაპრებიი საქართველოში მცხოვრებ მადეიდისტებს 😂😂 პს.ჩემთან ჯერ 9 საათია და არ მიწევს ძილი 😂😂

😂😂

4

12 იანვარი 2018 00:06

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Gveshvela mgoni :D

5

12 იანვარი 2018 00:10

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: 558 56 13 22
Daraici rotyuiaa

ბენზემას ვინმე გაუშვებს გჯერა 😂😂 მითუმეტეს ზამთარში 😂😂

6

12 იანვარი 2018 00:10

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ზღაპრებია ,წელს არავის ვიყიდით ზამთარში, აი ზაფხულში კი პერესი 300 მილიონს გამოყოფს, პლიუს გაყიდულებიდან 70-80 მილიონი შემოგვივა და 380 მილიონში იმედი მაქ ვიყიდით მბაპეს,აზარს,ინიგო მარტინესი, კარვახალის შემცვლელი ზამენაზე, და მეკარე ახალგაზრდა ვინმე,

7

12 იანვარი 2018 00:11

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Arsenals benzemaga unda isedac cud mdgomareobashia gundi

8

12 იანვარი 2018 00:11

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Uechveli admini gvabolebs 😂😂 mara ar minda sheni daboleba isedac kai dabilili var 😂😂

9

12 იანვარი 2018 00:12

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1329
ნეტავ მაგ დღეს მომასწრო გუნდისთვის უკეთესია ამის გაშვება

10

12 იანვარი 2018 00:14

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3126
50 ლიმონი რა არი მეფეში

11

12 იანვარი 2018 00:22

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 8996
benzema sxva gundshi ver warmomidgenia me

12

12 იანვარი 2018 00:25

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
აქ ხო გახსნა სივრცეები ეხლა არსენალში გახსნის. წარმოიდგინეთ ეს და იოზიოი ერთ გუნდში რას იზავენ

13

12 იანვარი 2018 00:25

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: kontaqti
benzema sxva gundshi ver warmomidgenia me
ზატო მე იმდნჯერ მაქ წარმოდგენილი ნუ მკითხავ 😂😂😂😂

14

12 იანვარი 2018 00:26

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 8996
ციტატა: Dani carvajal
ზატო მე იმდნჯერ მაქ წარმოდგენილი ნუ მკითხავ 😂😂😂😂

ver mouxdeba sxvva gunds veranairad 3 welshi dabrundeba lionshi da eg iqneba :D

15

12 იანვარი 2018 00:31

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: kontaqti
ციტატა: Dani carvajal
ზატო მე იმდნჯერ მაქ წარმოდგენილი ნუ მკითხავ 😂😂😂😂

ver mouxdeba sxvva gunds veranairad 3 welshi dabrundeba lionshi da eg iqneba :D

ეხლავე რო წავიდეს ჩემზე ბედნიერი ალბათ ჰალადან რონალდინიო იქნება😂😂😂
მარიანოში გავცვლიიი ნება რო მომცენ 😂😂

ციტატა: KingLeo10m
50 ლიმონი რა არი მეფეში

მეც ეგ ვთქვი 500 კაკ მინიმუმ თუარადა არ გავატანთ ცოცხალი თავით 😂😂😂😂

16

12 იანვარი 2018 00:32

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: TARSII
Uechveli admini gvabolebs 😂😂 mara ar minda sheni daboleba isedac kai dabilili var 😂😂


ადმინი არაფერ შუაშია, უამრავი ჭორი იწერება მართლა, თან ძალიან პატივსაცემი გამოცემების მიერ, ეს სტატიაც მართლა არის Diario Gol-ზე, რომელსაც პატივსაცემს ნამდვილად ვერ დაარქმევ, ჩვეულებრივი საფეხბურთო ყვიტელი პრესაა. ადმინი იმას თარგმნის რაც მართლა იწერება, ტყუილად ეჩხუბებით. ცალკე თემაა, რომ უცხოური სტატიების 90% ჭორია რა თქმა უნდა, მაგრამ რაღაც ხომ უნდა დაწეროს ამანაც, როცა არაფერს წერს, მაშინაც ეჩხუბებით და wink

17

12 იანვარი 2018 00:33

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 8996
ციტატა: Dani carvajal
ეხლავე რო წავიდეს ჩემზე ბედნიერი ალბათ ჰალადან რონალდინიო იქნება😂😂😂
მარიანოში გავცვლიიი ნება რო მომცენ 😂😂

mariano dziritadis igrokad ar gamodgeba. brdzolisunarianoba ar aklia magram araa realis dziritadis donis kaci

18

12 იანვარი 2018 00:35

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: kontaqti
ციტატა: Dani carvajal
ეხლავე რო წავიდეს ჩემზე ბედნიერი ალბათ ჰალადან რონალდინიო იქნება😂😂😂
მარიანოში გავცვლიიი ნება რო მომცენ 😂😂

mariano dziritadis igrokad ar gamodgeba. brdzolisunarianoba ar aklia magram araa realis dziritadis donis kaci

ბენზემა რო გვყავს 9 წელია ეგხო არის დონე 😂😂 არსენალის გარდა არავის უნდოდა მის დღემდი დაჟე ჩინურ გუანჟოუსაც არუნდა 😂😂😂
აგერ გუანჟოუ ბეილში 98 მილიონს იხდის მაგრამ ბეილმა არაო😂😂 იქნება მივატყუოთ ჩინელები და შევტენოთ ბენზემა 😂😂

19

12 იანვარი 2018 00:36

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 8996
ციტატა: Dani carvajal
ბენზემა რო გვყავს 9 წელია ეგხო არის დონე 😂😂 არსენალის გარდა არავის უნდოდა მის დღემდი დაჟე ჩინურ გუანჟოუსაც არუნდა 😂😂😂
აგერ გუანჟოუ ბეილში 98 მილიონს იხდის მაგრამ ბეილმა არაო😂😂 იქნება მივატყუოთ ჩინელები და შევტენოთ ბენზემა 😂😂

ar undodat kiara aravis atandnen da tyuilad arc wvalobdnen icoda yvelam ro xelsheuxebeli iyo realshi

20

12 იანვარი 2018 00:38

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Dani carvajal
ციტატა: kontaqti
ციტატა: Dani carvajal
ზატო მე იმდნჯერ მაქ წარმოდგენილი ნუ მკითხავ 😂😂😂😂

ver mouxdeba sxvva gunds veranairad 3 welshi dabrundeba lionshi da eg iqneba :D

ეხლავე რო წავიდეს ჩემზე ბედნიერი ალბათ ჰალადან რონალდინიო იქნება😂😂😂
მარიანოში გავცვლიიი ნება რო მომცენ 😂😂

ციტატა: KingLeo10m
50 ლიმონი რა არი მეფეში

მეც ეგ ვთქვი 500 კაკ მინიმუმ თუარადა არ გავატანთ ცოცხალი თავით 😂😂😂😂


და მარიანოს ვის ნაცვლად აყენებ? თორემ მარიანო მშვენიერი ფეხბურთელია. ვერ ხედავ ისედაც იმდენი თავდამსხმელები გვყავს და არ იცის ზიზუმ ვინ სად შეტენოს და ხან ნახევარდაცვაში ტენის შრულიად უმიზნოდ და აფუჭებს საქმეს (ისკო), ხან ბოლო 15 წუთი ძლივს ათამაშებს (ასენსიო) და ხან სკამზე ალპობს (მაიორალი). ისედაც ზედმეტი თავდამსხმელები გვყავს, რაღა თავდამსმხელი გინა, შენ მცველზე იფიქრე, მცველზე wink

21

12 იანვარი 2018 00:38

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 8996
rogor maxsovs sharshan realma am stadiaze seviliastan kopaze meore gundi ro gamoiyvana da barsas seltastanae mouchira ro shemoyara yvelaa :D sainteresoa

22

12 იანვარი 2018 00:40

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Benz9
ციტატა: Dani carvajal
ციტატა: kontaqti
ციტატა: Dani carvajal
ზატო მე იმდნჯერ მაქ წარმოდგენილი ნუ მკითხავ 😂😂😂😂

ver mouxdeba sxvva gunds veranairad 3 welshi dabrundeba lionshi da eg iqneba :D

ეხლავე რო წავიდეს ჩემზე ბედნიერი ალბათ ჰალადან რონალდინიო იქნება😂😂😂
მარიანოში გავცვლიიი ნება რო მომცენ 😂😂

ციტატა: KingLeo10m
50 ლიმონი რა არი მეფეში

მეც ეგ ვთქვი 500 კაკ მინიმუმ თუარადა არ გავატანთ ცოცხალი თავით 😂😂😂😂

და მარიანოს ვის ნაცვლად აყენებ? :

რა კითხვააა ბენზემასი 😄

23

12 იანვარი 2018 00:46

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Dani carvajal
ციტატა: Benz9
ციტატა: Dani carvajal
ციტატა: kontaqti
ციტატა: Dani carvajal
ზატო მე იმდნჯერ მაქ წარმოდგენილი ნუ მკითხავ 😂😂😂😂

ver mouxdeba sxvva gunds veranairad 3 welshi dabrundeba lionshi da eg iqneba :D

ეხლავე რო წავიდეს ჩემზე ბედნიერი ალბათ ჰალადან რონალდინიო იქნება😂😂😂
მარიანოში გავცვლიიი ნება რო მომცენ 😂😂

ციტატა: KingLeo10m
50 ლიმონი რა არი მეფეში

მეც ეგ ვთქვი 500 კაკ მინიმუმ თუარადა არ გავატანთ ცოცხალი თავით 😂😂😂😂

და მარიანოს ვის ნაცვლად აყენებ? :

რა კითხვააა ბენზემასი 😄


რონალდუ და მარიანო ერთად? მარიანო უფრო რონის პოზიციის მოთამაშეა ვიდერე ბენზოსი და რონალდუს რა ფუნქციას უტოვებ? ან მასე მარიანო რად გინდა, აგერ ასენსიო დააყენოს ხოლმე ბენზოს შემცვლელად თუ საჭიროა, ასენსიო ისედაც ძლივს თამაშობს და მარიანოზე უფრო მეტადაა ბენზოს პოზიციის მოთამაშე

24

12 იანვარი 2018 00:49

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 8996
es dedaze adre naxmari mekare mainc da mainc realtan rogor igijebs tavs

25

12 იანვარი 2018 00:51

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 8996
ციტატა: RONALDINHO
ვისი მეკარე ,ტო?

selta. ra burtebi gaushva

26

12 იანვარი 2018 00:51

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5967
ოღონდ ეგ დღე დაგვიდგეს და საქეიფოდ გვქონია საქმე მადრიდისტებს, მაგრამ ზამთარში გამორიცხულია ეს, თუ იკარდი მოიყვანეს კიდევ შეიძლება მაგრამ არამგონია.
-----------------------
ჰალამადრიდ.

27

12 იანვარი 2018 00:52

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 8996
ციტატა: oto.reali
ოღონდ ეგ დღე დაგვიდგეს და საქეიფოდ გვქონია საქმე მადრიდისტებს, მაგრამ ზამთარში გამორიცხულია ეს, თუ იკარდი მოიყვანეს კიდევ შეიძლება მაგრამ არამგონია.

tyuili ambavia eg peress magrad evaseba benzema :D

28

12 იანვარი 2018 00:53

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 8996
ციტატა: RONALDINHO
1აუღო ვასკესს,ისიც ამან გაარტყა ,დალშე ისეთიი არაფერიი არ აუღია ))

ronaldosac augo tavisgan marcxena kutxeshi tavuri dartyma

29

12 იანვარი 2018 00:54

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Benz9
ციტატა: Dani carvajal
ციტატა: Benz9
ციტატა: Dani carvajal
ციტატა: kontaqti
ციტატა: Dani carvajal
ზატო მე იმდნჯერ მაქ წარმოდგენილი ნუ მკითხავ 😂😂😂😂

D

ციტატა: KingLeo10m
50 ლიმონი რა არი მეფეში


რა კითხვააა ბენზემასი 😄


რონალდუ და მარიანო ერთად? მარიანო უფრო რონის პოზიციის მოთამაშეა ვიდერე ბენზოსი და რონალდუს რა ფუნქციას უტოვებ?

მარიანო ფორვარდია რონალდო პრიჩომ ?? შეუძლია ბენზმას ადგილზე თამაში

30

12 იანვარი 2018 00:55

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: oto.reali
ოღონდ ეგ დღე დაგვიდგეს და საქეიფოდ გვქონია საქმე მადრიდისტებს, მაგრამ ზამთარში გამორიცხულია ეს, თუ იკარდი მოიყვანეს კიდევ შეიძლება მაგრამ არამგონია.


იკარდი ზაფხულშიც გამორიცხულია, ან ვის ნაცვლად უნდა ათამაშო იკარდი, რონის? აბა ბენზოს და იკარდის პოზიციებს შორის კავშირი არაა მაისურზე წარწერის გარდა. თუ ზაფხულის მერე უშვებ რონალდუსაც?

31

12 იანვარი 2018 00:59

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Dani carvajal
ციტატა: Benz9
ციტატა: Dani carvajal
ციტატა: Benz9
ციტატა: Dani carvajal
ციტატა: kontaqti
ციტატა: Dani carvajal
ზატო მე იმდნჯერ მაქ წარმოდგენილი ნუ მკითხავ 😂😂😂😂

D

ციტატა: KingLeo10m
50 ლიმონი რა არი მეფეში


რა კითხვააა ბენზემასი 😄


რონალდუ და მარიანო ერთად? მარიანო უფრო რონის პოზიციის მოთამაშეა ვიდერე ბენზოსი და რონალდუს რა ფუნქციას უტოვებ?

მარიანო ფორვარდია რონალდო პრიჩომ ?? შეუძლია ბენზმას ადგილზე თამაში


და რონალდუს ამ ბოლო დროს რაღა ფუნქცია შერჩა სხვა ფორვარდის გარდა? პირიქით ბენზემა რა შუაშია? ბენზოს ნაცვლად აგერ ასენსიო დააყენოს ხოლმე ხანდახან მაინც, მეტი სათამაშო დრო მიეცემა და მაგ პოზიციაზე უკეთესია ვიდრე მარიანო იქნება

32

12 იანვარი 2018 01:03

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5967
ციტატა: Benz9
იკარდი ზაფხულშიც გამორიცხულია, ან ვის ნაცვლად უნდა ათამაშო იკარდი, რონის? აბა ბენზოს და იკარდის პოზიციებს შორის კავშირი არაა მაისურზე წარწერის გარდა. თუ ზაფხულის მერე უშვებ რონალდუსაც?

შენ მაგით რა გინდა თქვა ესეიგი ბენზემა და თუნდაც რონალდუ სამუდამოდ უნდა დარჩნენ რეალში, რონალდუ რა შუაშია აქ მაზილაზეა საუბარი, რონი დაბერდა უკვე უნდა წავიდეს აბა რა სულ ხომ ვერ ითამაშებს ფეხბურთს 33 წლისაა უკვე თუ 34-ის ხდება მალე ზუსტად არ ვიცი, რონიმ რეალისთვის ბევრი რამ გააკეთა მადრიდისტები ვაფასებთ მაგრამ წლები თავისას შვრება.
-----------------------
ჰალამადრიდ.

33

12 იანვარი 2018 01:04

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: RONALDINHO
ისე ბაზრობენ რონალდოს რომ ბენზენა სჭირდებაა,კი მარა პორტუგალიის ნაკრებშიი 75 ბურთი ბენზემას სულის დახმარებით გაიტანა? ეს ხო სისულელეაა,ე.ი ბენზემას გარეშე რონალდო არაფერი იგროკი არ იყო?ან რამე წვლილი აქ ბენზემას რონალდოს კარიერის ასეთ დონეზე აწევაში? არანაირიი...რონალდო ყველასთან რონალდო იქნებოდა,პროსტა დაბერდაა და მაგიტოა მაღალი დონის შემტევები მოსაყვანი.33 წლის კაცია უკვეე და 25 წლის ბიჭიი.ბენზემაა სრულიად ზედმეტია და თქვენ თუ გგონიათ 33 წლის და მეტის უკვე რონალდოო,არ გაძლიერებული რეალი და 20 წუთის სათამაშო დროის მაქსიმუმ ასენსიო შედეგს მოიტანენ ნახეთ.ბენზემაზე აღარ ვსაუბრობ მაგ შინაგანი ძალით ეხმარება გუნდს,პროსტა გარეგნულად არ ჩანსსს.ჰიპნოზზს უკეთებს მცველებს და ისე გააქ რონადლოოს ))


მაგას ვერავინ იტყვის, ეს რონალდუა, ბალოტლი კი არა. თუმცა ურჩევია კონკრეტულ ფეხბურთელებტან თამაში რა თქმა უნდა, თან ეხლა, როცა ასაკშია. სხვათა შორის რონი ნაკრებში ზოგადად გაცილებით ნაკლებად ეგოისტია და ნაკლებადაა ფოკუსირებული გოლებზე, უფრო გუნდურიცაა, და უფრო საერთო მოგებაზე ფოკუსირებული, ვიდრე რეალში, თუმცა იქაც ყავს თავისი ბენზემა, და ეს მე არ მითქვამს, თავად ამბობს სულ. ქუარეშმაა იქ მისის ბენზემა, სულ იმას იძახის, რომ როცა ქუარეშმაა მოედანზე თავს უკეთესად გრძნობს. სხვათა შორის ბენზოსგან განსხვავებით, ქუარეშმას გაშვება პორტუგალიის ბოსებს დიდი ხანია უნდათო და იქ მართლა რონი მფარველობსო ამბობენ

34

12 იანვარი 2018 01:05

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5967
ეგ სელტას მეკარე კიდევ რეალთან გახდა გაუვალი, თორემ ბარსასთან რა ბურთებს ყლაპავს?
-----------------------
ჰალამადრიდ.

35

12 იანვარი 2018 01:06

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: oto.reali
ციტატა: Benz9
იკარდი ზაფხულშიც გამორიცხულია, ან ვის ნაცვლად უნდა ათამაშო იკარდი, რონის? აბა ბენზოს და იკარდის პოზიციებს შორის კავშირი არაა მაისურზე წარწერის გარდა. თუ ზაფხულის მერე უშვებ რონალდუსაც?

შენ მაგით რა გინდა თქვა ესეიგი ბენზემა და თუნდაც რონალდუ სამუდამოდ უნდა დარჩნენ რეალში, რონალდუ რა შუაშია აქ მაზილაზეა საუბარი, რონი დაბერდა უკვე უნდა წავიდეს აბა რა სულ ხომ ვერ ითამაშებს ფეხბურთს 33 წლისაა უკვე თუ 34-ის ხდება მალე ზუსტად არ ვიცი, რონიმ რეალისთვის ბევრი რამ გააკეთა მადრიდისტები ვაფასებთ მაგრამ წლები თავისას შვრება.


ხომ მაგრამ მომავალ წელს წასვლა რეალიდან სულ რომ ჩააგდოს ყველა თამაში რონისთვის მაინც ადრეა ჯერ ჩემი აზრით, რონია მაინც, იმსახურებს, თუნდაც წაგებაში შეიტანოს ამჯერად დიდი წვლილი გუნდის. აქმდე ხომ მოგვწონდა როცა მოგებაში შეჰქონდა წვლილი. უნდა ვაპატიოთ ამჯერად. ჯერ ადრეა

36

12 იანვარი 2018 01:10

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
რაკაი ტყუიილიააა დასაჯერებლადდდ ;დდდ +ლოგიკა უთესლესიი wink დდდ

37

12 იანვარი 2018 01:12

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Benz9
ციტატა: Dani carvajal
ციტატა: Benz9
ციტატა: Dani carvajal
ციტატა: Benz9
ციტატა: Dani carvajal
ციტატა: kontaqti
ციტატა: Dani carvajal
ზატო მე იმდნჯერ მაქ წარმოდგენილი ნუ მკითხავ 😂😂😂😂

D

ციტატა: KingLeo10m
50 ლიმონი რა არი მეფეში


რა კითხვააა ბენზემასი 😄


მარიანო ფორვარდია რონალდო პრიჩომ ?? შეუძლია ბენზმას ადგილზე თამაში

და რონალდუს ამ ბოლო დროს რაღა ფუნქცია შერჩა სხვა ფორვარდის გარდა? პირიქით ბენზემა რა შუაშია? ბენზოს ნაცვლად აგერ ასენსიო დააყენოს ხოლმე ხანდახან მაინც, მეტი სათამაშო დრო მიეცემა და მაგ პოზიციაზე უკეთესია ვიდრე მარიანო იქნება

რონალდო საადაც იდგა იქ იდგება ფორვარდი არააა ეგ

38

12 იანვარი 2018 01:15

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Dani carvajal
ციტატა: Benz9
ციტატა: Dani carvajal
ციტატა: Benz9
ციტატა: Dani carvajal
ციტატა: Benz9
ციტატა: Dani carvajal
ციტატა: kontaqti
ციტატა: Dani carvajal
ზატო მე იმდნჯერ მაქ წარმოდგენილი ნუ მკითხავ 😂😂😂😂

D

ციტატა: KingLeo10m
50 ლიმონი რა არი მეფეში


რა კითხვააა ბენზემასი 😄


მარიანო ფორვარდია რონალდო პრიჩომ ?? შეუძლია ბენზმას ადგილზე თამაში

და რონალდუს ამ ბოლო დროს რაღა ფუნქცია შერჩა სხვა ფორვარდის გარდა? პირიქით ბენზემა რა შუაშია? ბენზოს ნაცვლად აგერ ასენსიო დააყენოს ხოლმე ხანდახან მაინც, მეტი სათამაშო დრო მიეცემა და მაგ პოზიციაზე უკეთესია ვიდრე მარიანო იქნება

რონალდო საადაც იდგა იქ იდგება ფორვარდი არააა ეგ


არაა ცენტრფორვარდი, თუ უშუალოდ ცენტრფორვარდს გულისხმობ გეთანხმები, მაგრამ ცენტრფორვარდი რონის გვერდი სრულიად ზედმეტია, მაინც იგივე შედეგი იქნება, რონი ისევ რჩება უფუნქციოდ, აბა ეხლა ეგ ფლანგზე 7-იანის ფუნქციებს რომ ვეღარ შეასრულებს
ეგეც ფაქტია

39

12 იანვარი 2018 01:16

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5967
ციტატა: kontaqti
tyuili ambavia eg peress magrad evaseba benzema :

ევასება? არ მჯერა ძმა უბრალოდ ზაფხულამდე სხვა გზა არ ააქვს ბაბუს, მოგვიწევს მაგის წვალების ყურება.
-----------------------
ჰალამადრიდ.

40

12 იანვარი 2018 01:20

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
რა პასები გაჩითა მესიმ

41

12 იანვარი 2018 01:21

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
spektaklona solirebs :d ^_^

42

12 იანვარი 2018 01:24

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: oto.reali
ციტატა: kontaqti
tyuili ambavia eg peress magrad evaseba benzema :

ევასება? არ მჯერა ძმა უბრალოდ ზაფხულამდე სხვა გზა არ ააქვს ბაბუს, მოგვიწევს მაგის წვალების ყურება.


არათუ ევასება, თავად აქვს ნათქვამი, იშვიათად მყავს გამორჩეული ფეხბურთელებიო, მით უმეტეს იშვიათად მომწონს ხოლმე ფეხბურთელი ერთი თამაშის ნახვის შემდეგო. ბენზოზე თქვა, ის იშვიათი ფეხბურთელია, ვინც პირველივე ნახვისთანავე მომეწონაო, მე სახლში ფეხბურთელებს არასოდეს არ ვაკითხავო, მასთან კი მივედი სტუმრად ლიონშიო, რონალდუ ნაზარიოს და ზიდანს მაგონებს ერთად აღებულსო და ჩემი ერთ-ერთი უსაყვარლესი ფეხბურთელიაო. შეგიძლია დაგუგლო, თუ ჩემი არ გჯერა

43

12 იანვარი 2018 01:24

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man
რა პასები გაჩითა მესიმ


ეგ უკვე ვინმეს თუ უკვირს არ მგონია. სრუყოფილებისთვის მიისწრაფვის ეგ ჩემისა თუ არაა უკვე...

44

12 იანვარი 2018 01:27

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: rivaldo10
რაის ბენზემა კამპ ნოუს სპექტაკლს არავინ არ უყურებთ აქ?)))


ისე მესისგან და სუასგან არ მიკვირს, მაგრამ ეს ალბა ნეის წასვლის შედეგ უკეთესად ათამაშდა, თუ მე მეჩვენება? ნუ არა მესის პასი მაინც რა იყო ა winked ?

45

12 იანვარი 2018 01:28

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
საწყალი ბენზემა ყველა მაგას აგინებს არადა ისაა საგინებელი რაულის ნომრით რო დატინგიცაობს და თავი კაცი გონია )))

46

12 იანვარი 2018 01:29

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5967
პერეს უყურე ბარსას თამაშს და მერე გადაწყვიტეთ არი საჭირო თუ არა ტრანსფერები, მადლობელი ვართ ტიტულების მაგრამ თუ ამოგვიყვანეთ ყელში რაღა გამოვა, ნაღდად არ მეგონა ამ ზამთარს არავის მოიყვანდნენ, ჯერ ადრეა და შეიძლება იკისროს ბაბუმ რამე სულ ზიზუს ჭკუაზე არ ივლის.
-----------------------
ჰალამადრიდ.

47

12 იანვარი 2018 01:34

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
უეჭველი 4 3 3 უნდა ათამშოსზიზუმ 13 ში ნავასი კარვახალი ვარანი ნაჩო მარსელო კროოსი კაზემირო მოდრიჩი ასენსიო რონალდო ბეილი

48

12 იანვარი 2018 01:35

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5967
ციტატა: Benz9
უსაყვარლესი ფეხბურთელიაო. შეგიძლია დაგუგლო, თუ ჩემი არ გჯერა

არ მაინტერესებს ძმა ყავდეს მერე, მაგას ისე უზამენ გამოუტანენ განაჩენს აეჩევნებზე და ბენზემას სიყვარული დარჩება ოხრად ზიზუსთან ერთად.
-----------------------
ჰალამადრიდ.

49

12 იანვარი 2018 01:37

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ბარსა რეებსშვება ბიჭო თან დემბელე და კოუ არაყვათ პლიუს და ამ კლე პერესმა 100 მილონზემეტს არ გადავხიდიო ტფუი

50

12 იანვარი 2018 01:45

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: coe777
უეჭველი 4 3 3 უნდა ათამშოსზიზუმ 13 ში ნავასი კარვახალი ვარანი ნაჩო მარსელო კროოსი კაზემირო მოდრიჩი ასენსიო რონალდო ბეილი


100%-ით, კოვაც შეიძლება, შეცვლაზე მაინც

51

12 იანვარი 2018 01:48

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Benz9
ციტატა: coe777
უეჭველი 4 3 3 უნდა ათამშოსზიზუმ 13 ში ნავასი კარვახალი ვარანი ნაჩო მარსელო კროოსი კაზემირო მოდრიჩი ასენსიო რონალდო ბეილი


100%-ით, კოვაც შეიძლება, შეცვლაზე მაინც

ვინც უდნა შემოყვანოს მერე მარა ის ფახურა ვასკესი არ დამანხოს

52

12 იანვარი 2018 01:52

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: coe777
ციტატა: Benz9
ციტატა: coe777
უეჭველი 4 3 3 უნდა ათამშოსზიზუმ 13 ში ნავასი კარვახალი ვარანი ნაჩო მარსელო კროოსი კაზემირო მოდრიჩი ასენსიო რონალდო ბეილი


100%-ით, კოვაც შეიძლება, შეცვლაზე მაინც

ვინც უდნა შემოყვანოს მერე მარა ის ფახურა ვასკესი არ დამანხოს


თუ ბეილი დაიღალა, ჯობია ვასკესით შეცვალოს, ბეილის პოზიციაზე ან ეგ ან ასენსიოა კარგი, ნუ უკეთესი, აბა მაგ პოზიციაზე ისკო არ გამოდგება და სხვა ვინ? არც ბორხა

53

12 იანვარი 2018 02:38

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
dembelem chaklasa :d

54

12 იანვარი 2018 03:55

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 340
იცით რამიკვირს ბიჭებო? რაული იყო თუ კასილასი იყო, ცოტა რო აურიეს და გაუშვა პერესმა გინებაში ამოხადეთ სული, სკამზე მაინც დაეტოვებინა სად უშვებდითო და აგერ რონიმ აურია პაწია და თქვენვე იძახით წავიდესო, ნუ უმეტესი რაც წავიკითხე იმას ვამბობ, ართქვათ ისინი რეალის აღზრდილია და ასე შემდეგ რონიც ისეთივე ლეგენდაა როგორც ისინი და რეალის წარმატებაში არანაკლები წვლილი მიუძღვის მათზე თუ მეტი არა. რონი რონია და კიარუნდა წავიდეს კარიერა აქუნდა დაასრულოს. არ იფიქროთ რონის პერსო ფანივარ თქ
-----------------------
"გულისხმიერება აიმაღლეთ და არა ხმის ტემბრი, წვიმა ასაზრდოებს ყვავილებს და არა ჭექა-ქუხილი."


55

12 იანვარი 2018 04:55

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ზიდანი გაუშვით, რონალდუ გაუშვით, ბენზემა გააგდეთ :D ეს არაა გულშემატკივრობა მეგობრებო... ყოველთვის არის ხოლმე როცა კარგად ჩატარებული სეზონების შემდეგ გრანდს ჩავარდნა აქვს, თქვენ კი ლანძღვა გინების მეტს არაფერს აკეთებთ, ყველა თამაშს რომ იგებს ისეთი გუნდის გულშემატკივრობას რა უნდა?
ზიდანი გაშვებაზე საუბარი კი სასაცილოა უბრალოდ.. კაცი მოვიდა ორჯერ ზედიზედ მოიგო ლიგა, გააკეთა ის რაც ვერავინ შეძლო, ის ლიგა მოიგო ორჯერ რომელიც მოურინიოს დროს სანატრელი გვქონდა, ლა ლიგაში კი ბენიტესის გაფუჭებულ საქმეს ვეღარ უშველიდა, შემდეგი სეზონიდან მიხედა მაგასაც და მოიგო, რომელიც ანჩელოტის დროს გვქონდა სანატრელი. ზოგი იძახის იღბლიანიაო უბრალოდო, არანაირი სამწვრთნელო ნიჭი არ აქვსო, გალაქტიკო გვყავდა, ვარსკვლავებით გატენილი გუნდი, მაგრამ რას მივაღწიეთ? იმათ არ შეეძლოთ მწვრთნელის გარეშე ყველაფრის მოგება ნუთუ? მაგრამ საქმეც ეგაა, რომ ვერ ქნეს და მაშინ ყველაზე დიდი პრობლემა სწორედ მწვრთნელში იყო. მეორე ტაიმი მწვრთნელისააო და თუ ვინმეს გაინტერესებთ როგორ მოიგო ზიდანმა მატჩი, შორს არ წავალ და შარშანდელ ფინალს გავიხსენებ. მე ბევრჯერ ვნახე და თქვენც გირჩევთ ახლიდან უყუროთ რას უშვება რეალი მეორე ტაიმში იუვენტუსს, უბრალოდ კლასიკა და ერთი სიამოვნებაა, მანდ ზიდანმა აჯობა ვის? ალეგრის ერთ–ერთ ყველაზე მაგარ და გამოცდილ ტაქტიკოსს.
რაც შეეხება ბენზემას, ნუ რეალში რო ვინმეს დაკრიშვაზე დაიწყება ლაპარაკი ის აღარ უნდა გაგრძელდეს, ამდენი ხანია კაცი სასტარტოა, გამოიცვალა უამრავი მწვრთნელი მაგრამ მას ანიჭებდნენ უპირატესობას და ამით ისედაც ყველაფერი ნათქვამია.. შეიძლება დღეს ნომერ პირველი ფორვარდი არაა, მაგრამ ძალიან დიდი კლასის მქონეა და მისი ერთი ფინტით ატლეტიკოსთან ნახევარფინალში, რომლითაც კუთხურის ხაზთან დატოვა მთელი ატლეტიკოს დაცვა, მარტო მაგით მირჩევნია ძალიან ბევრს.. ბარსელონასთან რა თამაშები აქვს ჩატარებული მაგაზე აღაც ვისაუბრებ...
აი რონალდუს რაც შეეხება, ნუ არ ვიცი რა ვთქვა, შეიძლება კასილასი, რაული ბევრად ძაან მიყვარს, მაგრამ რაც რონალდუმ რეალისთვის ამ წლებში გააკეთა შეიძლება ყველაზე ბევრიც კი იყოს გუნდის ისტორიაში, 2 თვის წინ ყველა ინდივიდუალური ჯილდო მოიგო, რამდენიმე თამაში ვერ ჩაატარა და ეგრევე აგდებთ გუნდიდან, ნუ რა ფანობაზეა აქ საუბარი.. შარშანაც ეგრე იყო და ეხლაც ეგრე იქნება სეზონის ბოლოს რომ მის ქებაში იქნებით და გაგიტყდებათ მერე

56

12 იანვარი 2018 05:08

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: tavisupali
იცით რამიკვირს ბიჭებო? რაული იყო თუ კასილასი იყო, ცოტა რო აურიეს და გაუშვა პერესმა გინებაში ამოხადეთ სული, სკამზე მაინც დაეტოვებინა სად უშვებდითო და აგერ რონიმ აურია პაწია და თქვენვე იძახით წავიდესო, ნუ უმეტესი რაც წავიკითხე იმას ვამბობ, ართქვათ ისინი რეალის აღზრდილია და ასე შემდეგ რონიც ისეთივე ლეგენდაა როგორც ისინი და რეალის წარმატებაში არანაკლები წვლილი მიუძღვის მათზე თუ მეტი არა. რონი რონია და კიარუნდა წავიდეს კარიერა აქუნდა დაასრულოს. არ იფიქროთ რონის პერსო ფანივარ თქ


მეც ზუსტად ეგ ვთქვი ზემოთ. კაცმა ამდენ წარმატებაში შეიტანა წვლილი და ეხლა თუნდაც ბოლო წაგებების მთავრი მიზეზი რონი იყოს, ნუთუ არ უნდა ვაპატიოთ და ამხელა ლეგენდა ეგერევე მოვიშოროთ, თან მართალი ხარ, როცა იგივეს გამო ვაგინებდით პერესს

ციტატა: Ramos87
ზიდანი გაუშვით, რონალდუ გაუშვით, ბენზემა გააგდეთ :D ეს არაა გულშემატკივრობა მეგობრებო... ყოველთვის არის ხოლმე როცა კარგად ჩატარებული სეზონების შემდეგ გრანდს ჩავარდნა აქვს, თქვენ კი ლანძღვა გინების მეტს არაფერს აკეთებთ, ყველა თამაშს რომ იგებს ისეთი გუნდის გულშემატკივრობას რა უნდა?
ზიდანი გაშვებაზე საუბარი კი სასაცილოა უბრალოდ.. კაცი მოვიდა ორჯერ ზედიზედ მოიგო ლიგა, გააკეთა ის რაც ვერავინ შეძლო, ის ლიგა მოიგო ორჯერ რომელიც მოურინიოს დროს სანატრელი გვქონდა, ლა ლიგაში კი ბენიტესის გაფუჭებულ საქმეს ვეღარ უშველიდა, შემდეგი სეზონიდან მიხედა მაგასაც და მოიგო, რომელიც ანჩელოტის დროს გვქონდა სანატრელი. ზოგი იძახის იღბლიანიაო უბრალოდო, არანაირი სამწვრთნელო ნიჭი არ აქვსო, გალაქტიკო გვყავდა, ვარსკვლავებით გატენილი გუნდი, მაგრამ რას მივაღწიეთ? იმათ არ შეეძლოთ მწვრთნელის გარეშე ყველაფრის მოგება ნუთუ? მაგრამ საქმეც ეგაა, რომ ვერ ქნეს და მაშინ ყველაზე დიდი პრობლემა სწორედ მწვრთნელში იყო. მეორე ტაიმი მწვრთნელისააო და თუ ვინმეს გაინტერესებთ როგორ მოიგო ზიდანმა მატჩი, შორს არ წავალ და შარშანდელ ფინალს გავიხსენებ. მე ბევრჯერ ვნახე და თქვენც გირჩევთ ახლიდან უყუროთ რას უშვება რეალი მეორე ტაიმში იუვენტუსს, უბრალოდ კლასიკა და ერთი სიამოვნებაა, მანდ ზიდანმა აჯობა ვის? ალეგრის ერთ–ერთ ყველაზე მაგარ და გამოცდილ ტაქტიკოსს.
რაც შეეხება ბენზემას, ნუ რეალში რო ვინმეს დაკრიშვაზე დაიწყება ლაპარაკი ის აღარ უნდა გაგრძელდეს, ამდენი ხანია კაცი სასტარტოა, გამოიცვალა უამრავი მწვრთნელი მაგრამ მას ანიჭებდნენ უპირატესობას და ამით ისედაც ყველაფერი ნათქვამია.. შეიძლება დღეს ნომერ პირველი ფორვარდი არაა, მაგრამ ძალიან დიდი კლასის მქონეა და მისი ერთი ფინტით ატლეტიკოსთან ნახევარფინალში, რომლითაც კუთხურის ხაზთან დატოვა მთელი ატლეტიკოს დაცვა, მარტო მაგით მირჩევნია ძალიან ბევრს.. ბარსელონასთან რა თამაშები აქვს ჩატარებული მაგაზე აღაც ვისაუბრებ...
აი რონალდუს რაც შეეხება, ნუ არ ვიცი რა ვთქვა, შეიძლება კასილასი, რაული ბევრად ძაან მიყვარს, მაგრამ რაც რონალდუმ რეალისთვის ამ წლებში გააკეთა შეიძლება ყველაზე ბევრიც კი იყოს გუნდის ისტორიაში, 2 თვის წინ ყველა ინდივიდუალური ჯილდო მოიგო, რამდენიმე თამაში ვერ ჩაატარა და ეგრევე აგდებთ გუნდიდან, ნუ რა ფანობაზეა აქ საუბარი.. შარშანაც ეგრე იყო და ეხლაც ეგრე იქნება სეზონის ბოლოს რომ მის ქებაში იქნებით და გაგიტყდებათ მერე


აი ნამდვილი გულშემატკივარის ნათქვამი, გაიხარე! ესაა ჭირშიც და ლხინშიც გვერდზე დგომა, თორემ გუნდი თუ იგებს გულშემატკივრობა ადვილია

57

12 იანვარი 2018 06:22

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მადრიდისტა რო იტყვის რონალდუ ისეტივე დიდი ფიგურაა რეალისთვჯს როგორც რაული და იკერიო იქ დასრულდა მისი მადრიდიატობა .. კი საუკეთესო ფეხბურთელი არის მაგრამ რონალდუმდე არიან ხალხი ვინც რეალის ისტორიაში ყოვეკთვის უფრო წინ იქმება... რეალის სული და გული , რაული და იკერი .. ეგ ხალხი არიან რეალ მადრიდი ... მაგ ხალხა უყვარდათ მადრიდი და სიცოცხლესაც გასწირავსნენ რეალის გამო .. რონალდუ არის კომერციული პროდუქტი და ვერასდროს ვერ ეყვარება და ვერ იდგება რაულის და იკერის გვერდით ..

58

12 იანვარი 2018 08:15

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Ramos87
ძალიან დიდი კლასის მქონეა

რა კარგად დაიწყე და ბოლოს მაინც აურიე ( არ გეწყინოს) რაც რონია იმის მერეა სასტარტო და ეს დაკრიშვა სიტყვა რატო გიკვირთ შევცვალოთ მართალია ანუ ლობირებს ესე ჯობია

10 წელზე მეტი იყო კასილასი რეალში თან კაციცოცხალი ლეგენდა და ის გაუშვეს და ბენზემას მეტი დსახურება და კლასიაქვს კასილასზე? მესმის ცუდათ ხვდება ყურს სიტყვა დაკრიშვა კომუნისტური ჟარგონია მაინც 😁😁😁 ევროპულად გეტყვით რონალდუ ლობირებს 😁 ესე ჯობია

ციტატა: Ramos87
მაგრამ რაც რონალდუმ რეალისთვის ამ წლებში გააკეთ

გეთანხმები ძალიან ბევრი გაკეთა აგრეთვე რეალმაც ბევრი გააკეთა რონისთვის აქ უფრო კლუბის ინტერესები უნდა დადგეს მაინც იმიტომ რომ რეალზე დიდი ლეგენდა მაინც არავინააა 😉 რეალი არცერთ ფეხბურთელს არ უქცევია ლეგენდად რეალი აქცევს ფეხბურთელებს ლეგენდებად ასერომ თუ თავისი მოჭამა მადლობა დიდი გზა ხსნილია

59

12 იანვარი 2018 09:48

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 8996
ციტატა: RONALDINHO
ციტატა: kontaqti
ronaldosac augo tavisgan marcxena kutxeshi tavuri dartyma

და ეგ რთული ბურთი იყო?მაგას 10დან 10 მეკარე აიღებდა.პახოდუ ასპასმა 2მეტრიდან გამაზა და მერე პენალი გამაზაა )) რეალს არ ეკუთვნოდა მანდ მოგებაა ))

Mand mogeba roar ekutvnoda eg mec vtqvi. Ubralod titqmis yvela mekare realtan igijebs tavs

60

12 იანვარი 2018 12:19

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
benzema ro gasashvebia magas rat unda bevri laparaki da zogadad gundia ari gadasaxalisebeli erti ivive sastavi tamashobs ager ukve 4 welia ertaderti rac sheicvala xamesis magivrad kazemiro ari dziritadshi dacva dzaan dasustda vevr gols ushveben roca ese xdeba sheteva unda gyavdes bomba ro.imis xarjze gaaketo shedegi xoda agar gvyavs eseti wina xazi ki batono robaldos damsaxurebebs aravin ukargavs magram asaki moemata da vegar ari im doneze sxvebsac unda miecet shansi mgoni droa beilma aihos tavis tavze lideroba da ronaldoc unda mixvdes ro dautmos sxvas gza dzaan egoisturad iqceva.

61

12 იანვარი 2018 12:25

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
50 ბევრია. 25-30 მაქსიმუმ

62

12 იანვარი 2018 12:34

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ფლორენტინო

მთლად ეგრეც არ არის რომ კლუბი ხდის ფეხბურთელს ლეგენდას. რომ არ ყოფილიყო ის ხალხი რეალში ვინც იყო რონალდოს ჩათვლით რეალი ვერც ლეგენდას გახდიდა ვინმეს და ვერც ვერაფერს. ნოტინგემ ფორესტმაც მოიგო ოდესღაც 2 ლიგა ზედიზედ, მაგრამ ახსოვს დღეს ვინმეს და გახადა ვინმე შემდეგ მისული ფეხბურთელები ლეგენდა?
მილანი რამხელა გრანდია თითონ სახელია ამხელა ბრენდი, მაგრამ როგორ გგონია მილანი ეხლა ბორინისგან შექმნის ლეგენდას რაც არ უნდა მოინდომოს? ან მონტოლივოსგან მეორე პირლოს შექმნის?
მაშინ ეშინოდა მილანის ყველას, როცა კაკა და მსგავსი ხალხი ყავდა თორემ დღეს აგერ კროტონეს აღარ ეშინია მილანის.
ეს დიდი ფეხბურთელები ქმნიან გრანდს და არა პირიქით, მოაქვთ გუნდისთვის სახელი და მოყავთ გუნდისთვის გულშემატკივრები.
რონალდოს და კაკას მოყვანით მილიონობით გულშემატკივარი შეიძინა რეალმა, თორემ ის რეალს, თეთრ ფერებს და მსგავსი უაზრო ლოზუნგების გამო არ დაუწყებდა გულშემატკივრობას არც რეალს და არც სხვა გუნდს.
რომ არ ყავდა სერიოზული ხალხი რეალში იმიტომაც იყო ერთი პერიოდი 30 წელზე მეტი ლიგის გარეშე დარჩენილი და იმპერიოდის რეალში მოთამაშე ხალხი მეეჭვება 1-2 კაცის გარდა რეალს ვინმე ექცია ლეგენდად.

63

12 იანვარი 2018 15:39

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 340
[quote=FlyingJohan]მადრიდისტა რო იტყვის რონალდუ ისეტივე დიდი ფიგურაა რეალისთვჯს როგორც რაული და იკერიო იქ დასრულდა მისი მადრიდიატობა .. კი საუკეთესო ფეხბურთელი არის მაგრამ რონალდუმდე არიან ხალხი ვინც რეალის ისტორიაში ყოვეკთვის უფრო წინ იქმება... რეალის სული და გული , რაული და იკერი .. ეგ ხალხი არიან რეალ მადრიდი ... მაგ ხალხა უყვარდათ მადრიდი და სიცოცხლესაც გასწირავსნენ რეალის გამო .. რონალდუ არის კომერციული პროდუქტი და ვერასდროს ვერ ეყვარება და ვერ იდგება რაულის და იკერის გვერდით ..კომერციულია თუ პროექტია არააქ მნიშვნელობა რეეალისთვიოს იმდენიაქვს გაკეთებული კაკ მინიმუმ უნდა დაფასდეს და ავღნიშნე მის წვლილზე რეალში და შედარება მოვიყვანე, ხოლო შენ ნუ გადამიწყვიტავ სად რა მიმთავრდება , არც მაქვს პრეტენზია ფანობაზე თუმცა 16 წელია რეალის ქომაგივარ და 1 წუთში გადამიწყვიტა რა. :დდდ
-----------------------
"გულისხმიერება აიმაღლეთ და არა ხმის ტემბრი, წვიმა ასაზრდოებს ყვავილებს და არა ჭექა-ქუხილი."

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

რეკლამა

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 ბელინგემი 16
2 დოვბიკი 16
3 მაიორალი 15
4 ბუდიმირი 15

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 რეალი 6 6 0 0 18
2 ნაპოლი 6 3 1 2 10
3 ბრაგა 6 1 1 4 4
4 იუნიონ ბერლინი 6 0 2 4 2

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...

4-3-3
4-4-2
4-2-3-1



მთვლელები

საიტის არქივი:

აპრილი 2024 (236)
მარტი 2024 (335)
თებერვალი 2024 (456)
იანვარი 2024 (411)
დეკემბერი 2023 (372)
ნოემბერი 2023 (391)