განხეთქილება „რეალში“ - ზიზუ მიდის?

ესპანურ გამოცემებზე დაყრდნობით, მადრიდის „რეალის“ პრეზიდენტს, ფლორენტინო პერესსა და ზინედინ ზიდანს შორის სერიოზული განხეთქილებაა...


საქმე ეხება ტრანსფერებს, რომელსაც ფრანგი ლეგენდა პრინციპულად ეწინააღმდეგება, რაც პრეზიდენტს ძალიან აღიზიანებს.

ვრცელდება ინფორმაცია, რომ ფლორენტინომ ზიზუს დრო მისცა. თუ ფრანგი პოზიციებს არ შეიცვლის სეზონის ბოლოს გუნდს დაემშვიდობება. dle 10.1

  • Hala
  • 9 იანვარი 2018
  • 9864
  • 178

1

9 იანვარი 2018 12:26

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1701
Журналист и обозреватель Sky Sports Гильем Балаге поделился информацией, согласно которой «Реал» летом хотел бы приобрести игроков «Челси» голкипера Тибо Куртуа и полузащитника Эдена Азара. Он также сообщил, что руководство «сливочных» задумывается над приобретением нового нападающего вместо нынешнего форварда команды Карима Бензема.

«Реалу» нужны большие имена. Мадридцы хотят заполучить Куртуа и Эдена Азара. Это те игроки, которых они хотели бы заполучить на следующий сезон. Это не означает, что им удастся их приобрести, но они есть у них в списке потенциальных покупок.

К тому же, директоры «сливочных» всё больше осознают необходимость в другом нападающем и в продаже Карима Бензема. Француз не пользуется поддержкой даже со стороны болельщиков», — цитирует Балаге Sky Sports
-----------------------
ჟურნალისტი: მიულერმა თქვა რომ არიცის როგორ მოიგო მადრიდის რეალმა

მოდრიჩი: ეს მარტივია, უთხარით რომ ჩვენ ორი გოლი გავიტანეთ მათ კი მხოლოდ ერთი

2

9 იანვარი 2018 13:06

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 436
zizu magrad mevaseba rogorc mwvrtneli magram tu ese gaagrdzela benzemas da navasis dakrishva jobia gaushvan gundis dangrevis ufleba aravis ar unda miscen gasagebia ro dzaan magari shedegebi dado tumca mag 2 kacis ukonkutentod datoveba zidanis bralia darwmunebuli var visi yidvac undoda peress zapxulshi (mbape, kurtua, bonuchi da a.sh) zizus ro etqva mchirdebao da garantiebi mieca im fexburtelebistvis peresi yvelas iyidida ase rom zidanis danashauli ufro mgonia me satransfero politika vidre peresis

3

9 იანვარი 2018 13:19

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 189
მართალია ამ შემთხვევაში პერესი, ახალი ფეხბურთელებია გუნდში საჭირო აბა რა არის რას გავს რეალის თამაში
-----------------------
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017 to be continued

4

9 იანვარი 2018 13:21

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 73
ციტატა: ფლორენტინო
Журналист и обозреватель Sky Sports Гильем Балаге поделился информацией, согласно которой «Реал» летом хотел бы приобрести игроков «Челси» голкипера Тибо Куртуа и полузащитника Эдена Азара. Он также сообщил, что руководство «сливочных» задумывается над приобретением нового нападающего вместо нынешнего форварда команды Карима Бензема.

«Реалу» нужны большие имена. Мадридцы хотят заполучить Куртуа и Эдена Азара. Это те игроки, которых они хотели бы заполучить на следующий сезон. Это не означает, что им удастся их приобрести, но они есть у них в списке потенциальных покупок.

К тому же, директоры «сливочных» всё больше осознают необходимость в другом нападающем и в продаже Карима Бензема. Француз не пользуется поддержкой даже со стороны болельщиков», — цитирует Балаге Sky Sports

hazardi sheidzleba iyidos peresma magram tibo kurtuashi fexi ar chauva.tan egec ar iyos chemi azrit kurtuaze aranakleb reals kepa arizabalaga gamoadgeba,tan ufro axalgazrdacaa smile

5

9 იანვარი 2018 13:33

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1723
პსჟ-ს თუ გაცდა რეალი არავინ გაუშვებს ზიდანს,რაც არუნდა იჯიუტოს...

6

9 იანვარი 2018 13:39

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 60
ukve atrakebs zizu magit martalia babu an pozicia sheicvalos an wavides am pexburtelebs rogaakvdes wels yvela tituls davkargavt

7

9 იანვარი 2018 13:46

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 683
აი პერეეს აქ ჩვეევა ყიდვა გაყიდვააა ..და ამ ბოლო დროოს ზიზუუ ძაან უძვრეებაა ბენზოოს დაა არაა მართალი ამ შემთხვეევაშიი

8

9 იანვარი 2018 13:55

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 73
ციტატა: DRIC21
პსჟ-ს თუ გაცდა რეალი არავინ გაუშვებს ზიდანს,რაც არუნდა იჯიუტოს...

rac mgonia rom egre iqneba.PSG rac ar unda dzlieri iyos reali gamocdilebit da klasit ajobebs.

9

9 იანვარი 2018 13:56

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1791
საკითხი არასწორადაა დასმული. გაუშვებს იმის გამო რომ ფეხბურთელებს არ იყიდის? თუ იმის გამო რომ შედეგი არ ექნება? :))

არავინ რომ არ იყიდოს და დიგა მოიგოს? რას იზამს მაგ შემთხვევაში? - რათქმაუნდა არ გაუშვებს :)) და სუპერტრანსფერები როგანახორციელოს, მაგრამ ვერაფერი მოიგოს, აი მაშინ მოსალოდნელია გაშვება :))

მა არცერთ ვარიანტში არ გავუშვებდი :))

10

9 იანვარი 2018 13:58

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 21
გაუშვან ამის ნეპოტისტი დედა ცენზურა

11

9 იანვარი 2018 14:11

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1701
არ უნდა გაუშვან უნდა დაჯდნენ და დაილაპარაკონ კლუბზე წინ ვერავინ დადგება ყველა მხარემ უნდა დათმოს და კომპრომისი მოიძებნოს თუმცა ვფიქრობ კრიზისიდან გამოსვლა ისევ ფეხბურთელებზეა დამოკიდებული

და კიდევ შეიძლება ვცდები მაგრამ მგონია 2 რადაა გაყოფილი გუნდი რონალდო და მისი დამქაშები და ესპანური ფრთა
-----------------------
ჟურნალისტი: მიულერმა თქვა რომ არიცის როგორ მოიგო მადრიდის რეალმა

მოდრიჩი: ეს მარტივია, უთხარით რომ ჩვენ ორი გოლი გავიტანეთ მათ კი მხოლოდ ერთი

12

9 იანვარი 2018 14:17

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 399
ციტატა: HaLa MaDRiD_11
ციტატა: DRIC21
პსჟ-ს თუ გაცდა რეალი არავინ გაუშვებს ზიდანს,რაც არუნდა იჯიუტოს...

rac mgonia rom egre iqneba.PSG rac ar unda dzlieri iyos reali gamocdilebit da klasit ajobebs.

Da psgs aklia gamocdileba? An klasi?:)
-----------------------
barca o muerte. antimadridistas forever

13

9 იანვარი 2018 14:20

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1190
ციტატა: rivaldo10
ეს წავა ზაფხულში ეს გარდაუალია ადრეც დავწერე რომც არ გაუშვან თვითონ წავა ასერომ ამიტომ ბლოკავს ტრანსფერებს, ამ სასტავით ჩამთავრებს სეზონს და წავა. და 4-5 ფეხბურთელიც მიყვება უკან. ზიდანს რომც უნდოდეს მეგა ტრანსფერს ზამთარში მაინც ვერ განახორცილელებს! ვინ გეგულებათ ისეთი ვინც აბარგდება და ზამთარში გადავა რეალში? ნუ შემდგარ ვარსკვლავებზე გვაქ საუბარი?.

benzema ise yavs amochemebuli aramgonia vinmem gariskos realshi gadasvla shemtevebidan

14

9 იანვარი 2018 14:27

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2590
ყოველთვის იყო რეალისთვის დაცვა აქულევსის ქუსლი ყოველთვის იყო ესე რაც თავი მახსოვს და რაც ამ გუნდს ვქიომაგობ 96 წლიდან მოყოლებული,ზიდანის ფორმაციის რეალში კიი დაცვის ბრაკებს წინა ხაზელებიი აბალანსებდნენ ,იყო ერთეული მატჩები სადაც დაცვის ხაზმაა სანიმუშად იმოქმედა მაგრამ დღეს ვართ იმ რეალობბაში რომ შეტევითი პოტენციალის არც ისეთი ქმედით უნაიანობამ მთლიანად დაგვანახა ჩვენი დაცვის სიბეცეე მთელი ბრჭყინვალებით,,არავინ საუბრობს იმაზე რომ დაცვა არის გასაძლიერებელი,რატომ თვლით რომ მარსელო შეუცვლელიაა?ან კარვახალი ან რამო ან ვარანიი??მოსაყვანია მაღალი დონის მცველებიიი სირცხვილია უბრალოდ ამ დონის კლუბს კოლექტივობის პირველობის დონის გუნდებიც უტანენნნ ,მთელი რიგი პოზიციური შეცდომების კასკადი ხდებაა ქრონოლოგიურად რომ გავარჩიოთ ნებისმიერი მატჩი,კლასიკოზეე რომ ვთქათ პირველი გოლიი რას მოყვაა კაზემირო საყრდენი სად იდგაა როცაა მიაცილაა რაკიტიჩი საჯარიმომდე ფაქტიურად რიცხობრივი პურატესობა მიცაა ამას თავი დავანებოთ სად იყო კარვახალიიი ფლანგიდად შემოსული კაციიი სუარესიიი რატომ გაეპარაა??დაუშვათ ხდება ესე მეტოქე 3 კაცით გიტევს და 2 ხართ დქაცვაში ამ დროს რტას ვაკეთებთ?ეს 2 კაცი უკან იხევდა იმის მაგივრად ამოსულიყვნენ და თამაშგარის სიტუიაცია შეექმნათ მიცეს რაკიტიჩისს გადაწყვეტილებისს საშვალლებაა შემდეგ ერთი პასით დიაგონალი გაკეთდა და ლოგიკურად შეასრულეს.მეორე გოლი პენალტამდე საქმე რომ მივიდა სად იდგა კაზემირო ცენტრალური მცველები რა აჯაფსანდალი იყო საერთოდდ განუკითხაობაა ,ცენტრალურ ზონაში მეტოქეს აძლევვ თავისუფლად მოქმედების უნარსსს,ეს არისს დაწყყებითების თემააა რომელიცცც პროფესიონალურ ფეხბურთში დაუშვებელია ესეთიი სიბბეცეე განახორციელოო,შემდეგი მატჩი ვიგოს სელტაა,,ჯერერთიი თუ მცველებიი ამოწეული არისს მკაცრი პრესინგია საჭიროო იქქ და ჩვენ დავინახეთ ნახევარმცველებიი არ აკეთებდნენ ამას,ეს იცი რას ნიშნავს?ნახევრად ფეხძიმობას,ქალი ან ფეხძიმეა ან არააა,ამას თავი დავანებოთ ნახევარმცველებმა პრესინგს არ მიმართეს თავდაცვით ფუქციებში,მცველების განლაგებააა საერთოდ გაუგონარი ამბავი იყო,სად იყო მარსელოო?მისი კაცი გაძვრა ბოლო პასზეე,ან რატომ ეჭირათ ესეთი გაუგებარი ფართი და რატომ იყვნენ ამოწეულები ესეე როცააა პრესინგს არ ახორციელებ შანსი დიდი სისწრაფის ხარჯზე მეტოქე ერთი ერთზე გავიდეს ეს ერთი გოლი,ეხა მეორე გოლი,მარსელომ დაკარგა პოზიცუია და ამ დროს ლოგიკურად ხდება ესსეე ცენტრალური მცველი გადადის და აზღვევს ანუ რეალურად ნაჩო,ნაჩო ს რა პოზიცია ეჭირა>?ყოვლად გაუგებარი და უსარგებლო,ვერც დააზღვია ვერც გადავიდა და პლიუს საკუთარი პოზიციაც დაკლარგა,მერე მეორე როცა ცენტრალური მცველიი გარემარბ მცველს აზღვევს ამ დროს ვალდებულია მისი ზონა ანუ ნაჩოს ზონაა შეავსოსს საყრდენმაა კაზემირომ,ჩვენ ვნახეთ ეს კაზემირომ დააგვიანა და ყოვლად გაურკვეველი პოზიცია ეკავააა ,მერე მესამე ამ შემთხვევაში როცააა საყრდებნი აგვიანებს ამის შესრულებას ვალდებულია საპირისპირო გარემარბი მცველი ცენტრალურ ზონაში დადგეს და შეავსოს ეს ზონა რომ მეტოქეს რიცხობრივი უპირატესობა არ მიცესს დაა უკანა ძელი უნდა დაკეთოს მარკვენმა ნახევარმცველმაამ,ჩვენ ვნახეთ არცერთი ვარიანტიი არ გაკეთდა იმიტაციაც კი არ მოხდა შესაბამისად ცენტრალურ ზონაში მეტოქეს მიეცა რიცხობრფივი უპირატესობა,პ.ს . ყველაზე ნაკლებად დამნაშავე ვარანია!! მაგრამ რატომღაც ვარანიი შეტენეს ყველაფერი.მას ეჭირა ნორმალური პოზიცია უბრალოდდ საყრდენმა და გარემარბმა მცველმა არ დააზღვია!!
-----------------------
რეალი:ბოლო 4წელი 3 ლიგა.ბარსა:118 წელი 5 ლიგა
ალეგრიმ პოჩეტინო იფონზე დადო:დ:დ:დ
დიბალაა ტოტენჰემის რისხვა ;დ:დ:დ
რომამ ანი ბარსას სამუდამო სასუფეველი დაუმკვიდრა:დ


15

9 იანვარი 2018 14:34

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 73
ციტატა: boixos_nois
ციტატა: HaLa MaDRiD_11
ციტატა: DRIC21
პსჟ-ს თუ გაცდა რეალი არავინ გაუშვებს ზიდანს,რაც არუნდა იჯიუტოს...

rac mgonia rom egre iqneba.PSG rac ar unda dzlieri iyos reali gamocdilebit da klasit ajobebs.

Da psgs aklia gamocdileba? An klasi?:)

shen tu PSG da reals shoris ver xedav gansxvavebas mag 2 sakitxshi saertod agar gelaparakebi fexburtze smile

16

9 იანვარი 2018 14:39

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1701
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ნაჩო,ნაჩო

ნაჩო ნაკლებად ძლიერია ცენტრში ნაჩო უფრო ფლანგებზეა ძლიერი მარსელოზე და კარვახალზე გეთანხმები დაცვით ფუნქციებში სუსტები არიან მაგრამ რედონდო მე ამ ფლანგების ჩავარდნას უფრო გარემარბებს დავაბრალებ რომლებიც არ გვყვავს ნუ ბეილო ეხლა გამოკეთდა არ ეხმარებიან ფლანგის მცველებს
-----------------------
ჟურნალისტი: მიულერმა თქვა რომ არიცის როგორ მოიგო მადრიდის რეალმა

მოდრიჩი: ეს მარტივია, უთხარით რომ ჩვენ ორი გოლი გავიტანეთ მათ კი მხოლოდ ერთი

17

9 იანვარი 2018 14:45

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2590
ყველა გოლი გადისს მცველების პოზიციიის შეცდომების გამო უმრავლეს შემთხვევაში,ბუნებრივია და ნორმალურია რომ ყველა გუნდი უშვებს მაგრამმ რეალში ამან სისტემატიური სახე მიიღოო ,შენი გუნდი იტანს 2 გოლს და იმდენის თრაკი არ გაქქქ რომ მშრალად შეინახო კარიიი მთელი უბედურებაა ესაააა ყველაფერი ბრალდება თავდასხმასს და ავიწყდება საზოგადოებას რომ დღეს არ ვართ პელ;ეს დროინდელ ფეხბუურთში სადაც შეტევითი პერფორმანსი მხოლოდ საკმარისი იქნება,დღესს არარსებობს 2 არჩევანიიი,პრიორიტეტი როგორც შეტევა ასევე თავდაცვაა,კი ბატონოოო ზოგი კლუბიი უფრო შეტევას აქცევს ყურადღებას მაგრამ ეს იმას არ ნიშნავს რომ თავდაცვა დაივიწყოო,გვარდიოლაც რომ აიღო ზე სუპერ შემტევი კაცი თავისიიი შინარრსით ყველაზე მაგარ დაცვას თამაშობს ერთერთსს,,მეტოპქის ნახევარზე პრესინგი კოლექტიური ართმევის პრიმნციპი,მეტოქის ფეხბურთელებთან კომპაკტურობა და მინიმალური მანძილი,მარტო არაა გვარდიოლას ფეხბურთში ტოტალური ფეხბურთი ბურთი გიჭირავს,ტოტალურ ფეხბურთში უბუროთ მოძრაობა გასცილებით მნიშვნელოვამნია და ზოგადადდდ მთლიანად ნებისმიერრ მსოფხედველობაში,ვინაიდანნ არ მოძრაიობ ბევრს ვერ შეასრულებ ამოცანას,ბოლოს რეალმა როდის აჯობააა მეტოქესს კიოლომეტრებით აღარც კი მახსოვსს,ჩავიის ინტერვიუ მახსოვსს მეტოქეებზე ამბობ ისინი ბევრს დარბიანნ,კი ბატონო ეს უკვირდა ჩავის მმაგრამ ჩავი ჩავიაა იმხელა დიაპაზონი და სათამაშო ინტელექტი ქონდა ინტელექტუალურიიი მოძრაობები ქონდა და არა სწორხაზოვანიი და 4 ჯერ მეტი ნარბენიი,მოკლედ როპომ ვთქვათ მარტო დაცვის ბრალი არაა ეს ნახევარმცველებიც კიი ნაკლებს დარბიანნ,იყო ორმაგი სტანდარტი და სასაცილო შემთხვევები,მაგალითადდ რამოსი მარსელოს ხშირად აზღვევს ეს ყველამ ვიცით და როცა რამოსის ზონა უნდა შეავსოს კაზემირომ ტიპი უბრალოდ ვერ მიდის იმ პოზიციაზე რადგან თუ ჩაანაცვლა რამოსიი და დადგა რამოსის პოზიციაზე არის შემთხვევები პრობლემა უკვე საჯკარიმოს ხაზიაა ეს იქიდან გამომდინარეე მოდრიჩი და ისკო ხშირად არ ჩამოდიან სათანადოდ უკან,ანუ ტიპი იჭედება ,რამოსი დააზღვიოს ეს ზონა რჩება ცარიელიი,,დარჩეს თავის პოზიციაზეეე საჯარიმოში ჩნდება უპირატესობაა,რა რაზნიიცა აქ მითხარით მეტოქეს პირველი ფაზიდან გაატანინებ გოლს თუ მეორე ფაზიდან?დასკვნაა გუნდური თავდაცვის პრინციპი ნიშნავსსს ყველა პოზიციის ადეკვატურად უკან ჩამოსვლას და ურთიერთდაზღვევას,მე ამას ვერ ვხედავ,ყველაზე დიდი პრობლემა კლუბშუი ეს არის და რათომღაც სზხვა რაღაცეებზეეე კეთდება აქ აქცენტები.
-----------------------
რეალი:ბოლო 4წელი 3 ლიგა.ბარსა:118 წელი 5 ლიგა
ალეგრიმ პოჩეტინო იფონზე დადო:დ:დ:დ
დიბალაა ტოტენჰემის რისხვა ;დ:დ:დ
რომამ ანი ბარსას სამუდამო სასუფეველი დაუმკვიდრა:დ


18

9 იანვარი 2018 14:54

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 152
მარსელოს კონკურენტი ჭირდება გუნდში, სულ შეტევაში გარბის და ფლანგი უმეტესად ცარიელია.

19

9 იანვარი 2018 14:59

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2590
ციტატა: ფლორენტინო
ნაჩო ნაკლებად ძლიერია ცენტრში ნაჩო უფრო ფლანგებზეა ძლიერი მარსელოზე და კარვახალზე გეთანხმები დაცვით ფუნქციებში სუსტები არიან მაგრამ რედონდო მე ამ ფლანგების ჩავარდნას უფრო გარემარბებს დავაბრალებ რომლებიც არ გვყვავს ნუ ბეილო ეხლა გამოკეთდა არ ეხმარებიან ფლანგის მცველებს

აქ კონკრეტულ ერთ ფეხბურთელზე არ გამიმახვილებია ყურადღება და ლოკალურად,არამედ საერთო სურათი,წიგნს რომმ კითხულობ გამოგაქ დასკვნა ხო??ესეააა ამ შემთხვევაშიცც უკვე წლებიაა რეალის დაცვა ვერავითარ კრიტიკას ვერ უძლებს ნაჩო იქნება თუ რამოსიიი რაზნიცა არ აქქ გუნდი მაინც უშვებს იმაზე მეტს ვიდრე ეკადრებააა,,ერთიააა ინდივიდუალური თავდაცვის პრინციპი და მეორე გუნდუღი თავდაცვის,როგორც შეტევით ხაზში შემტევებზეეე არის ინდივიდუალიზმი და გუნდურობაა ესეა თავდაცვითი სტილის იგროკებში,უბრალოდ გააჩნია სათამაშო სიტუაციას,,ვარანს აქქ ძლიერი მხარე სწრაფი და ვირია ერთ ი ერთზე შეუძლებელი თითქმისს აჯობო მაგრამ აქვს ოპრობლემააა პოზიციურ ფეხბურთის გუნდურ პრინციპებზეე და ამასს ხშირადდ ფარავს რამოსიი,საპირისპიროდ რამოსი ერთი ერთზე სუუსტია და ამას ფარავს ვარანი,ერთმანეთს ავვსებენ,ასევეე განსხვავებული სტილის მცველები არიან როგორც ფიზინიომიურად ასევეე შესაძლებლობების არსენალით,,,ესე ინდივიდი რომ ავიღოთ სათითაოდ რეალზე მაგარი დაცვა ბევრს არ უნდა ყავდეს სახელებუი კი ყვირის მაგრამ ვართ სხვა რეალობაში.
-----------------------
რეალი:ბოლო 4წელი 3 ლიგა.ბარსა:118 წელი 5 ლიგა
ალეგრიმ პოჩეტინო იფონზე დადო:დ:დ:დ
დიბალაა ტოტენჰემის რისხვა ;დ:დ:დ
რომამ ანი ბარსას სამუდამო სასუფეველი დაუმკვიდრა:დ


20

9 იანვარი 2018 15:04

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 165
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: ფლორენტინო
ნაჩო ნაკლებად ძლიერია ცენტრში ნაჩო უფრო ფლანგებზეა ძლიერი მარსელოზე და კარვახალზე გეთანხმები დაცვით ფუნქციებში სუსტები არიან მაგრამ რედონდო მე ამ ფლანგების ჩავარდნას უფრო გარემარბებს დავაბრალებ რომლებიც არ გვყვავს ნუ ბეილო ეხლა გამოკეთდა არ ეხმარებიან ფლანგის მცველებს

აქ კონკრეტულ ერთ ფეხბურთელზე არ გამიმახვილებია ყურადღება და ლოკალურად,არამედ საერთო სურათი,წიგნს რომმ კითხულობ გამოგაქ დასკვნა ხო??ესეააა ამ შემთხვევაშიცც უკვე წლებიაა რეალის დაცვა ვერავითარ კრიტიკას ვერ უძლებს ნაჩო იქნება თუ რამოსიიი რაზნიცა არ აქქ გუნდი მაინც უშვებს იმაზე მეტს ვიდრე ეკადრებააა,,ერთიააა ინდივიდუალური თავდაცვის პრინციპი და მეორე გუნდუღი თავდაცვის,როგორც შეტევით ხაზში შემტევებზეეე არის ინდივიდუალიზმი და გუნდურობაა ესეა თავდაცვითი სტილის იგროკებში,უბრალოდ გააჩნია სათამაშო სიტუაციას,,ვარანს აქქ ძლიერი მხარე სწრაფი და ვირია ერთ ი ერთზე შეუძლებელი თითქმისს აჯობო მაგრამ აქვს ოპრობლემააა პოზიციურ ფეხბურთის გუნდურ პრინციპებზეე და ამასს ხშირადდ ფარავს რამოსიი,საპირისპიროდ რამოსი ერთი ერთზე სუუსტია და ამას ფარავს ვარანი,ერთმანეთს ავვსებენ,ასევეე განსხვავებული სტილის მცველები არიან როგორც ფიზინიომიურად ასევეე შესაძლებლობების არსენალით,,,ესე ინდივიდი რომ ავიღოთ სათითაოდ რეალზე მაგარი დაცვა ბევრს არ უნდა ყავდეს სახელებუი კი ყვირის მაგრამ ვართ სხვა რეალობაში.

რამდენიმე დღის წინ ერთ-ერთ რუსულ საიტზე გადავაწყდი სტატიას სადაც საფეხბურთო ანალიტიკოსები ამბობდნენ , რომ რეალს ყავს მცველები რომლებიც შეტევაში უფრო კარგები არიან ვიდრე დაცვაში . მოყვანილი იყო მაგალითები თუ რამდენად სუსტია კარვახალი დაცვაში ვიდრე ასპილიკუეტა , ბონუჩი ბარძალი და კიელინი როგორ უფრო ძლიერები არიან პოზიციურად და ბურთის ართმევაზე ვიდრე რამოსი და ვარანი , მემგონი მართალია , ჩვენი გუნდის მცველები ლიჩნად შეტევაში უფრო მაგრები არიან ვიდრე დაცვაში ... არ აქვთ ის თვისება რაც იტალიელ მცველებს რომ გადაბმულად რამდენიმე ათეული წუთი ზეწოლას გაუძლონ და შეცდომა არ დაუშვან , ან უნდა მოიყვანო ეგეთი ტიპის მცველები ან შეტევის ხაზი ისეთი გამანადგურებელი უნდა გყავდეს რომ 5 გაიტანო და 2 გაუშვა , სამწუხაროდ ვერცერთი გამოსდის გუნდს .

21

9 იანვარი 2018 15:05

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 110
ზიდანს რო მბაპე უნდოდა აავსო ფრანგებით გუნდიო და ახლა თურმე ზიდანს არ მოყავს ფეხბურთელები, პერესი მიქარავს რაგაცეებს

22

9 იანვარი 2018 15:06

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 105
Datmobaze Ra tqma unda zidani wava winaagmdem shemtxvevashi gaajvavs

23

9 იანვარი 2018 15:07

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1701
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
აქ კონკრეტულ ერთ ფეხბურთელზე არ გამიმახვილებია

გასაგებია რასაც ამბობ ნაჩო იმიტომ ვახსენე რომ არაა ცენტრ მცველი. მე პირადათ უფრო გარემარბების არყოფნას და არ დახმარებას ვაბრალებ ფლანგის მცველების ჩავარდნას აგერ ბეილი და ვასკესი რა კარგად ეხმარებიან კარვახალს რასაც ვერ ვიტყვი მარსელოზე მას მთლიანი ფლანგი აბარია და ვერ ასწრებს უკან ჩამოსვლას ნახევარ დაცვაც არ იკლავს თავს მთლიანობაში მართალი ხარ ყველა უნდა უტევდეს და ყველა იცავდეს თავს
-----------------------
ჟურნალისტი: მიულერმა თქვა რომ არიცის როგორ მოიგო მადრიდის რეალმა

მოდრიჩი: ეს მარტივია, უთხარით რომ ჩვენ ორი გოლი გავიტანეთ მათ კი მხოლოდ ერთი

24

9 იანვარი 2018 15:11

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2590
[b][b]როგორც ადამიანი არაააა ბუნებით უშეცდომო თავის არსით არც ფეხბურთში ვთხოვ უშეცდომობას ვინმეს მაგრამ ძაან ჩვევაში გადაეზარდათ ,ამან უკვე მიიღო სისტემატიური სახეეე,რა გარანტია გვაქ რომ თუ შემტევებიი მოწოდების სიმაღლეზე იქნენ პესეჟესთან სასურველ რეზულტატზე გავალთ?არანაირიი [/b]
-----------------------
რეალი:ბოლო 4წელი 3 ლიგა.ბარსა:118 წელი 5 ლიგა
ალეგრიმ პოჩეტინო იფონზე დადო:დ:დ:დ
დიბალაა ტოტენჰემის რისხვა ;დ:დ:დ
რომამ ანი ბარსას სამუდამო სასუფეველი დაუმკვიდრა:დ


25

9 იანვარი 2018 15:15

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1701
ციტატა: NikaDevso
რომ გადაბმულად რამდენიმე ათეული წუთი ზეწოლას გაუძლონ და შეცდომა არ დაუშვან

ეგ მეც შევამჩნიე მაგრამ მთლად მარტო მცველების ბრალიც არაააა რა ფეხბურთელებიც ჩამოთვალე უმეტესობა ჩელსი და იუვენტუსია და დაკვირდი 2 ვე გუნდი როგორ იხევს უკან და იცავს თავს როგორ აზღვევენ ერთმანეთს

ციტატა: FERNANDO_REDONDO
[b][b]როგორც ადამიანი არაააა ბუნებით უშეცდომო თავის არსით არც ფეხბურთში ვთხოვ უშეცდომობას ვინმეს მაგრამ ძაან ჩვევაში გადაეზარდათ ,ამან უკვე მიიღო სისტემატიური სახეეე,რა გარანტია გვაქ რომ თუ შემტევებიი მოწოდების სიმაღლეზე იქნენ პესეჟესთან სასურველ რეზულტატზე გავალთ?არანაირიი [/b]

თუ ისკო მოდრიჩი და რონალდო ერთად დაყენა ჩათვალე წაგებულია
-----------------------
ჟურნალისტი: მიულერმა თქვა რომ არიცის როგორ მოიგო მადრიდის რეალმა

მოდრიჩი: ეს მარტივია, უთხარით რომ ჩვენ ორი გოლი გავიტანეთ მათ კი მხოლოდ ერთი

26

9 იანვარი 2018 15:18

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2590
ციტატა: ფლორენტინო
გასაგებია რასაც ამბობ ნაჩო იმიტომ ვახსენე რომ არაა ცენტრ მცველი. მე პირადათ უფრო გარემარბების არყოფნას და არ დახმარებას ვაბრალებ ფლანგის მცველების ჩავარდნას აგერ ბეილი და ვასკესი რა კარგად ეხმარებიან კარვახალს რასაც ვერ ვიტყვი მარსელოზე მას მთლიანი ფლანგი აბარია და ვერ ასწრებს უკან ჩამოსვლას ნახევარ დაცვაც არ იკლავს თავს მთლიანობაში მართალი ხარ ყველა უნდა უტევდეს და ყველა იცავდეს თავს

გარემარბების ჩართულობა დღევანდელი ფეხბურთის მოთხოვნილებააა,რასაცცც მარსელო აკეთებსს ამას სხვა კლუბის მცველებიც აკეთებენ და ბუნებრივიაა ერთვება შეტევაში ყველაა თუუ 4 მცველიანი სტანდარტულიი სისტემით გამოდიხარრ,,ეგ არაა ჩემთვის არგუმენტი რადგან ხშირად ერთვებააა მარსელო ამიტომ არის პრობლემემები,ერთვება ასპილიკუეტაც მაგრამ იმდენი შეცდომები არ აქ რამდენიც მარსელოს,,განსხვავებაა ისაა შეტევიტ ფუნქციებში უფრო პროდიკტიულია მარსელო და თავის ბრაკებს ამის კომპენსირებით ახდენს,დღეს კი გვაქ რეალობა ამ წუთშიი არც ეგ აღარაა ეფექტური გუნდი ვერ იყენებსსს იმ შესაძლო ვარიანტებს რასაც გარემარბების ჩართულობა გაძლევსსს ,
-----------------------
რეალი:ბოლო 4წელი 3 ლიგა.ბარსა:118 წელი 5 ლიგა
ალეგრიმ პოჩეტინო იფონზე დადო:დ:დ:დ
დიბალაა ტოტენჰემის რისხვა ;დ:დ:დ
რომამ ანი ბარსას სამუდამო სასუფეველი დაუმკვიდრა:დ


27

9 იანვარი 2018 15:21

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 165
არა მე მაინც ჩემ აზრზე ვრჩები , რამდენი ხანია ვიძახი რეალს კარგი დრიბლიორი ფლანგელი არ ყავს , როგორიც ნეიმარია ,მბაპე , აზარი , ინსინიე , სანჩესი , სანე და სხვები . არ ყავს ისეთი კაცი ვინც ფლანგიდან ზეწოლას მოახდენს მეტოქის და მოკლე მანძილზე ერთ-ორ კაცს დაიხვევს , რონალდო აგერ უკვე მეორე წელია ცენტრის პოზიციაზეა , მაგის ფლანველობა 0ია უკვე , ეს ბეილი სულ დალეწილია , ისკო მაინც ნახევარმცველია და ის სისწრაფე არ აქვს რაც გარემარბს ჭირდება , ვასკესი უკლასოა და ძალიან მაგონებს კალეხონს რომელიც ერთ დონეზე გაჩერდა , ეს ასენსიო რაც ვუყურე 10იანის პოზიციაა რომელსაც მარტო 4-2-3-1ში გამოიყენებ , ნომინალური კარგი გარემარბი არაა გუნდში ...

28

9 იანვარი 2018 15:30

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2590
როცა 4 ნახევარმცველით თამაშობ არარსებობს მცნება ამ 4 ნახევარმცველიდან ერთი გარემარბიც რომ არ იყოს ტიპიურიი ეგეთი სიახლე ზიდანმა მოიგონა,რატომღაც დაგრუზა ცენტრალური ზონა როცაა პირიქით უნდა აკეთებდეს ფლანგების მეტი ჩართულობა მოდრიჩს მეტ სივრცეს და მეტ თავისუფლებას აძლევსს,,პლიუს ამას 4-3-3 ით როცა ვთამაშობთ თავდაცვით ფუნქციერბში ეს არის 4-4-2 თუ არისს ბეილი ან ვასკესი ორივეე იდეალურად ავსებენ თავიანთ ზონებსსს,,უკიდურეს შემთზხვევაში ვთამაშობთ 4-5-1 ს თავდაცვუუით ფუნქციებში ,ეს ძირითადასდ ისეთ გუნდებთანნ რომელსაც მაღალი ინტელექტუალური შესაძლებლობები აქ და სათამაშო დისციპლინა ერთერთი ფორვარდიიი ეხმარება გუნდს ესე რო ვთქვათ.მაგრამ ჩვენ ვნახეთ აბსოლიტურადფ გაუგონარი ამბავი ატლეტიკოსთან,ჯერერთი რიოცა ესეთი მასიური კლუბიაა კომპაკტური როგორიც ატლეტიკო მაქსიმალურად უნდა გაწელოო მისი დაცვა და ეს შესაძლებელია გარემარბების მეტი ჩართულობით,ჩვენ ვნახეთ რეალობა ისკო მოდრიჩი კაზემირო და კროოსი რომლებიც არცერთი არაა ტიპიური გარემარბი და საპირისპიროდ დაგრუზა ცენტრალური ზონაა ,ანუ შეასუსტაა ფლანგები და გააძლიერა ცენტრალური ზონაა,ფუნდამენტალურად შეცდომააა,დღევანდელი ფეხბურთის კანონია უბრალოდ ფლანგების ჩართულობა სასიცოცლოდ მნიშვნელოვანიაა მეტ შესაძლებლობებს გაძლევს და მეტი სივრცის ათვისებას მეტ ვარიანტებსსს .

თან პლიუს რა მოხდა ატლეტიკოსთან ეს 4 ნახევარმცველი ხო გვყავდა და მთელი გრუზი ცენტრში იყო,პლიუს ამას ერთერთი ფორვარდი გარემარბს თამაშობდააა,ფაქტიურად ეს იყო რეალურად 4-5-1
-----------------------
რეალი:ბოლო 4წელი 3 ლიგა.ბარსა:118 წელი 5 ლიგა
ალეგრიმ პოჩეტინო იფონზე დადო:დ:დ:დ
დიბალაა ტოტენჰემის რისხვა ;დ:დ:დ
რომამ ანი ბარსას სამუდამო სასუფეველი დაუმკვიდრა:დ


29

9 იანვარი 2018 15:43

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3404
განხეთქილება აკლია ახლა რეალს კიდე

ბენზემა გასაშვებია, აშრაფი ფარჩაკია და ნახუი, სებალიოსს მეტი დრო ან არენდით უნდა წავიდეს ასე სევილიაში ან ვილიარეალში, ნავასი ნახუი, უნდა მოვიდეს აზარი, კეპა, იკარდი, და მერე იქნება ძაან დონე რეალი
-----------------------
"მადრიდის "რეალის" ფორმა თეთრია, რომელიც შეიძლება დაისვაროს ტალახით ან სისხლით, მაგრამ არასოდეს დაისვრება სირცხვილით"


30

9 იანვარი 2018 15:45

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2590
ბარსელონას მოქმედების არეალი ცენტრიდან შეტევაააა ეს ყველამ ვიცით ,საჯარიმოს გარედად ცენტრში 5 მე4ტრიან ინტერვალში მოხდეს მესი ან ინიესტააა,შემდეგ ხდება მოკლე 2-3 პასით გასვლა ან კიდევ თუ მეტოქე მჭიდრო დაცვას თამაშობსს ახლო ახლოში ოთხივე მცველი ურთიერთდაზღვევით და რთული იქ მოკლე პასებით გასვლა იყენებენ გარემარბ მცველებსს,ალბა ხშირად რჩებაააა სვაბოდაზეე ,მაგრამ ეს ხდება რატომ,,მად მიმდებარე არეალშიი სივრცე მიიღოო მესი ჩამოდის 20 მეტრით უკანნ რომ ცენტრალურ ზონაში რიცხობრივი უპირატესობა მიიღოს ,მაგრამ ეს არის მესიი და ისკო კიდევ არაა მესიი ,,ბარსელონა ცენტრს რომ გრუზავს ჩემთვის ეს გასაგებია მაგრამ რატყომ გრუზავსსს რეალიი მე ამას ვერ ვხვდები რა ფენიომენიააა ,მესი ან ინიესტა მაფგ ზონაში როგორღაც მოხვდნენ და შემდეგგ უამრავ ვარიანტებს ეძებენ,ყველა მოედნის ფართია მნიშვნელოვანიი რა თქმა უნდა მაგრამ რეალიის წარმატებაა ფლანგების ჩართულობაზეა მეტ წილად დაფუძვნებული,ბარსასთვის ალბა არის ალტერნატივა,თუ მოკლე მონაკვეთებში 2-3 პასით ბურთი არ გავიდა რასაც მესი იწყებს ძირითადადდ,მაგრამ რეალს არ ყავს მესი.ამიტომ ცენტრის დაგრუზვა გადატვირთვააა მე არ მიმაჩნია სწორად.
-----------------------
რეალი:ბოლო 4წელი 3 ლიგა.ბარსა:118 წელი 5 ლიგა
ალეგრიმ პოჩეტინო იფონზე დადო:დ:დ:დ
დიბალაა ტოტენჰემის რისხვა ;დ:დ:დ
რომამ ანი ბარსას სამუდამო სასუფეველი დაუმკვიდრა:დ


31

9 იანვარი 2018 15:51

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1701
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ამიტომ ცენტრის დაგრუზვა გადატვირთვააა მე არ მიმაჩნია სწორად

არ ყავს რედონდო რეალს გარემარბები მარტო მარსელო და კარვახალი ვერ ართმეენ თავს ნუ სეტევაში ხო მარა მერე უკვე დაცვაში რჩება სივრცეები ბეილის გამოჯამრთელებით კარვახალს ეშველება მარა მარსელოს?

დაკვირდი აბა რამხელა სამუშაოს ასრულებს მოდრიჩი როცა ბეილი არააა ხშირად უწევს კარვახალის დაზღვევა და დახმარება
-----------------------
ჟურნალისტი: მიულერმა თქვა რომ არიცის როგორ მოიგო მადრიდის რეალმა

მოდრიჩი: ეს მარტივია, უთხარით რომ ჩვენ ორი გოლი გავიტანეთ მათ კი მხოლოდ ერთი

32

9 იანვარი 2018 15:52

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 541
redondo,rogorc mivxvdi ,,pretenzia,, mwvrtneltan da taqtikastan gvaq da ara shemadgenlobastan da klasis ar qonastan..zidani arasworad atamashebs gunds..tu ufro satanadod ar sruldeba misi davalebebi..shen saubarshi orive chans..saboolood ki rogorc mivxdi am shemadgenlobas mainc sheuzlia sauketeso miznebis migweva tuki swori taqtika da meti mondomeba iqneba,asea??

33

9 იანვარი 2018 15:57

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 165
ციტატა: ექიმი ჰაუსი
redondo,rogorc mivxvdi ,,pretenzia,, mwvrtneltan da taqtikastan gvaq da ara shemadgenlobastan da klasis ar qonastan..zidani arasworad atamashebs gunds..tu ufro satanadod ar sruldeba misi davalebebi..shen saubarshi orive chans..saboolood ki rogorc mivxdi am shemadgenlobas mainc sheuzlia sauketeso miznebis migweva tuki swori taqtika da meti mondomeba iqneba,asea??

უკვე აღარ შეუძლია , მთლიანად გაშიფრულია გუნდი , ბავშვმაც კი იცის რომ რეალი ცენტრიდან შეტევას ვერ აკეთებს და გამჭოლ პასებს , უეჭველჯ ან მარსელოს მიუვა ბურთი ან კარვახალს რომ ჩააწოდონ , ვსო ეგაა რეალის ტაქტიკა , იქ დრიბლიორი კაცი არაა წინა ხაზში რომ შეძვრეს შემოძვრეს და იფართხუნოს , სასიცოცხლოდ მნიშვნელოვანია ერთი კაი დრიბლიორი ფლანგელის მოყვანა

34

9 იანვარი 2018 15:58

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3404
რეალს მესი არ ყავს მარა ცენტრში დღესდღეობით და საერთოდ ბოლო 3-4 წელი ისეთი იგროკები ყავს როგორ არ უნდა დაიგრუზოს ცენტრი და რატო უნდა აწოდოს გუნდმა ფლანგიდან 90 წუთი თავის დარტყმის იმედით? გადახედე როცა კროოსი, ლუკა, კოვა, ისკო, გყავს რატო არ უნდა დაგრუზო ცენტრი და რატო არ უნდა შეუტიო ცენტრიდან როცა ასეთი სახელები არიან გუნდში? კი ბაზარი არაა ფალნგელი მცველები გიჟები არიან, ნუ წელს თუ ითქმის ესეც საკითხავია მარსელო კარვახალზე, როცა ფორმაში არიან კი ფლანგიდან უნდა შეუტიონ მარაა რეალს დღეს ისეთი ცენტრი ყავს ცოტა უხეხულიცაა რო მხოლოდ ფლანგებიდან ფიქრობს ფონს გასვლას, თამაშის პირველი წუთიდან ბოლომდე, არადა ამ ცენტრით ბარეული უნდა ახოხოს ძირს რეალმა, სამწუხაორდ ზიდანი ვერ იყენებს, უარესი იყო კარლო, მარტო ჩაწოდება, რელას უნდა ისეთი მწვრთნელი ვინც ამ უძLიერეს ცენტს უფრო დატვირთავს
-----------------------
"მადრიდის "რეალის" ფორმა თეთრია, რომელიც შეიძლება დაისვაროს ტალახით ან სისხლით, მაგრამ არასოდეს დაისვრება სირცხვილით"


35

9 იანვარი 2018 15:58

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1701
ციტატა: ექიმი ჰაუსი
redondo,rogorc mivxvdi ,,pretenzia,, mwvrtneltan da taqtikastan gvaq da ara shemadgenlobastan da klasis ar qonastan..zidani arasworad atamashebs gunds..tu ufro satanadod ar sruldeba misi davalebebi..shen saubarshi orive chans..saboolood ki rogorc mivxdi am shemadgenlobas mainc sheuzlia sauketeso miznebis migweva tuki swori taqtika da meti mondomeba iqneba,asea??

მე პირადად უმოტივაციობას გადაღლას ვაბრალებ ასევე სათრანსფერო პოლიტიკას და ბოლოს ტაკტიკასაც
-----------------------
ჟურნალისტი: მიულერმა თქვა რომ არიცის როგორ მოიგო მადრიდის რეალმა

მოდრიჩი: ეს მარტივია, უთხარით რომ ჩვენ ორი გოლი გავიტანეთ მათ კი მხოლოდ ერთი

36

9 იანვარი 2018 15:59

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 165
აი მძიმე გუნდია რა , არასწრაფი , არააგრესიული , უფანტაზიო , რაეაც ინგლისური ძველებური ყაიდის სტილს თამაშობს , თორე ახლა ლივერპულს სიტის და ჩელსის იმდენი შესატევი სქემა აქვს მაგის ნახევარი ზიდანს რომ მოაფიქრდეს ეშველებოდა გუნდს

37

9 იანვარი 2018 16:01

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3404
ნიკადევსოს ვეთანხმები, გაშიფრულია ეს ფლანგიდან ერთი და იგივე რო ჩაიხვია გუნდმა მაგას რაღა დამუღამება უნდა, რატო არ იყენებს ცენტრს პროსტა გაუგებარია, ეს ცენტრი ბარსელონას ყავდეს 90 პროცენტი ბურთის ფლობა ექნება სულ, არამარტო ბარსელონას, ამაზე მეშლება ნერვები დატვირთე ცენტრი და გზდიოს მერე მთელმა 10 კაცმა, კი რეალი არაა ბურთის ფლობაზე ორიენტირებული და ყოველთვის სწრაფ და შემტევ ფუტბოლს ანიჭებს უპირატესობას მარა სამწუხაროდ ესეც არ გამოდის
-----------------------
"მადრიდის "რეალის" ფორმა თეთრია, რომელიც შეიძლება დაისვაროს ტალახით ან სისხლით, მაგრამ არასოდეს დაისვრება სირცხვილით"


38

9 იანვარი 2018 16:03

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 541
me vfiqrob am sezons acliaj..shemdegibwlidan ki shedegebis miuxesavad axali sisxli wamova gundshi..an mwvrtneli sheicvleba an fexburtelebi..sajiroeba namdvilad aris igrokebis
.

39

9 იანვარი 2018 16:05

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3404
My Webpage დანილოს შედევრი ნახეთ, ასე რეალში ეთამაშა ვინ გაუშვებდა
-----------------------
"მადრიდის "რეალის" ფორმა თეთრია, რომელიც შეიძლება დაისვაროს ტალახით ან სისხლით, მაგრამ არასოდეს დაისვრება სირცხვილით"


40

9 იანვარი 2018 16:05

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 42
მთავარი ფაქტორი რაც რეალს ჭირს,დღეს რონალდოა!!! ვისაც ცოტა ესმის ფეხბურთი მიხვდება...შემდეგ უკვე ბენზემა და ზიზუ!წლებია გუნდი რონალდოზეა აწყობილი ეს კი უკვე (რონალდო) აღარ არის ის რაც უნდა იყოს.. ეს არის კრიზისი..თვითონ იისეთი ამბიციურია ვერ ხვდება რომ წავიდეს,მაგარ ტორმუზად იქცა მთელი გუნდისთვის.. უძლიერესი იყო,მაგრამ დროა მიხვდე და ლეგენდად წახვიდე და არა გინებით!!!! ესაა ჩემი კომენტარი :D

41

9 იანვარი 2018 16:06

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2590
ციტატა: ფლორენტინო
არ ყავს რედონდო რეალს გარემარბები მარტო მარსელო და კარვახალი ვერ ართმეენ თავს ნუ სეტევაში ხო მარა მერე უკვე დაცვაში რჩება სივრცეები ბეილის გამოჯამრთელებით კარვახალს ეშველება მარა მარსელოს?

არ არი საჭირო 4 პოტენციური ნახევარმცველიდან 2 გარემარბი იყოსს,,ერთიც საკმარისია ბეილიი,რადგამნ ბეილს შეუძლიაა თავის ზონა თავისუფლად შეავსოსს ,დატვირთვა ნაკლები ექნება არსებულ ნახევარმცველებსსს კარვახალის ფლანგზე,ჩვენ ყველა ვხედავთ როცა ბეილი არაა მოდრიჩს უწევს მაგის გაკეთება,.ამ შერმთხვევაში მოდრიჩსს ეგ მოვალეობა აღარ ექნებააა და არსებული დანარჩენი სამი ნახევარმცველიდან ერთერთი ყოველთვის დააზღვევს მარსელოს ფლაგნსს,მაგრამ როცა ბეილი არა რახდება,კაზემიროო მ თავის ზონა არასოდეს უნდა დატოვოს,საყრდენიც ფუნქცვია რა არის??დააზღვიოს ცენტრალური მცველები ან გადმოგდებულ ბურთზე სწორი პოზიცია ეჭიროსს რომ მეტოქეს მეორე ფაზა არ მიცეს,საყრდენს არ ერვალებაა ფლანგის მცველების დაზღვავევააა .,ყველა შემთხვევაში კროოსი იწევსს და ავსებს მარსელოს ფლანგსს ,ეს იმ შემთხვევაშუი თუ მეტოქე პოზიციურ შეტევაზე მოდისსს კროოსი იწევსს და ავსებს იმ ზონას,,მაგრამ როცას ბეილი არაა გაცილებით იწელება რეალის ნახერვარდაცვა და მეტი სამოქმედო არეალი უჩნდებააა მეტოქე კლუბის ფეხბურთელებს,ტოტენჰემა რა გააკეთა??3-5-2 ტაქტიკით გვეთამაშა დაგრუზა ფლანგები რომ ცენტრალურ ზონაში მეტი სივრცე მიეღოო და ეს მარაოსავით გაშლილი რეალი დაცვაშიი გამოიყენა იდეალურადდ ,კონტრიერიშებს რაც შეეხება დაუშვათ მეტოქე გვიტევსსს ფლანგიდან სწრაფად გადმოდის ამ დროსს ხშირად ვხედავთ რომ ცენტრალური მცველი გადადისს და აზღვევს ფლანგის მცველსსს და კაზემირო ავსებს იმ ცენტრალური მცველის პოზიციას ნებისმიერ შემთხვევაში თუნდაც ფორვარდი არ იდგეს საჯარიმოში აუცილებელია რადგან სივრცე გაჩნდება იმ ადგილას და ამას მეტოქე გამოიყენებს,ჭადრაკიოს სვლებივითაააა ,და როცა ამას აკეთებს კაზემირო გადმოგდებულ ბურთზე უნდა იყოს ორივე ცენტრალური ნახევარმცველი რომ მეტოქეს მეორე ფაზა არ მიეცეს,მთელი რიგიი ქრონოლიგიურიბ თავდაცვაა საჭიროო ძალიან მაშტაბურია ეს ვიდრე ზოგს ესმის ზედაპირულადდ,ამიტოა ბეილი საჭირო რომ ის იდეალურად აბალანსებსსს ნახევარმცველებსს,,ნახევარმცველებს პირველ რიგში,არ ვსაუბრობ ერთი ერთზე კარგად იცავს თავს ეს ინდივიდუალური თავდაცვის პრინციპია არამედ ვსაუბრობ გუნდურ პრინციპზე თავის ზონას ავსებს.
-----------------------
რეალი:ბოლო 4წელი 3 ლიგა.ბარსა:118 წელი 5 ლიგა
ალეგრიმ პოჩეტინო იფონზე დადო:დ:დ:დ
დიბალაა ტოტენჰემის რისხვა ;დ:დ:დ
რომამ ანი ბარსას სამუდამო სასუფეველი დაუმკვიდრა:დ


42

9 იანვარი 2018 16:07

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 541
yvela grands lamis ori tanabari shemadgenloba yavs,chven ki zalit gavyaret igrokebi))kibatono zogi tu tavisit wavida,misi donis xo unda moiyvano..es benzemac raga exa daqliavda polnize..da golis da golebis gashveba zaan cudi senia gundshi..

43

9 იანვარი 2018 16:09

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3404
მარიანო მაინც არ გაეშვათ ამ ახვრებს, ბენზემაზე მეტ შედეგს დადებდა, მარა ზიდანმა ხო უნდა შეუძვრეს ფრანგს უკან
-----------------------
"მადრიდის "რეალის" ფორმა თეთრია, რომელიც შეიძლება დაისვაროს ტალახით ან სისხლით, მაგრამ არასოდეს დაისვრება სირცხვილით"


44

9 იანვარი 2018 16:10

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2590
დღევანდელი ფეხბურთი კიდევ რა არის?რიცხობრივი უპირატესობა,დრო და სივრცეე,ზოგი რომ ქილიკობს ჩემს საუბარზე და ზედაპირულად ესმისსს ,მთელი რიგი განათლებაა საჭირო ღრმად ჩაწვდე ფეხბურთის არსს და ნებისმიერ ნიუანსსს,ამიტომ გამოწვევად არ ვიღებ ზოგიერთების ქიოლიკს უბრალოდ ვატარებბ,,რადგან ვთვლი რომ სუსტები არიან და ინტელექტუალური შესაძლებლობებით რომ ვერ გიქაჩავენნ ცინიზმზე გადადიან!!!ადამიანი მოსმენით მიდის შეგნებამდე,თანდაყოლილი თვითნასწავლი არავინაა,მეც ბევრი ვისმინე სხვებისკან ვისწავლე,ცხოვრება ესეთი პროცესიაა ამპარტავნობამ არ უნდა გძლიოსსს .
-----------------------
რეალი:ბოლო 4წელი 3 ლიგა.ბარსა:118 წელი 5 ლიგა
ალეგრიმ პოჩეტინო იფონზე დადო:დ:დ:დ
დიბალაა ტოტენჰემის რისხვა ;დ:დ:დ
რომამ ანი ბარსას სამუდამო სასუფეველი დაუმკვიდრა:დ


45

9 იანვარი 2018 16:11

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1701
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ამიტოა ბეილი საჭირო

მერე მეც ეგ არ დავწერე რო ბეილი საჭიროათქო smile და შენ წარმოიდგინე მარცხნივაც რო ეგრე იყოს ხო იდეალურად იქნებოდა საქმე?
-----------------------
ჟურნალისტი: მიულერმა თქვა რომ არიცის როგორ მოიგო მადრიდის რეალმა

მოდრიჩი: ეს მარტივია, უთხარით რომ ჩვენ ორი გოლი გავიტანეთ მათ კი მხოლოდ ერთი

46

9 იანვარი 2018 16:11

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4906
რეალს უნდა გვარდიოლა ისეთი ცენტრი ყავს რეალს რო გვარდიოლა რაღაც მონსტრს შექმნიდა

47

9 იანვარი 2018 16:13

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2656
პრობლემა არ არის რესურსში მე თუ მკითხავთ გუინდმა მეგა ტრანსფერი რომ არ გააკეთოს ამ სეზონში შეუძლია ლიგა და კოპა მოიგოს . ამათ აკლიათ მოტივაცია და არ ინდომებენ . მოედანზე დადიან და ნახევარმცველები უკან არ ჩამოდიან აი ეზარებათ ჩამოსვლაა შეტევაში კიდევ ერთფეროვნებად უტევენ და აი ვის მოუგებ ასეე ? ვისთან გაქვს შანსი ? lol ასე ნელა თამაშის გამო ბევრი თაამში დათმეს და კიდევ გაგრძელდება ასე

48

9 იანვარი 2018 16:16

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1701
ფლორენტინო პერესი და ზინედინ ზიდანი ბილბაოს "ატლეტიკის" გოლკიპერ კეპა არიზაბალაგას მოსალოდნელ ტრანსფერს განსხვავებულად უყურებენ...

ზიზუ კეილორ ნავასისა და კიკო კასილიას ასპარეზობით კმაყოფილია. ფრანგმა ეს ჟურნალისტებისთვის მიცემულ ინტერვიუშიც აღნიშნა და პერესთან საუბარშიც.

"რეალის" პრეზიდენტი უკმაყოფილოა იმით, რომ ზიდანი პრესასთან საუბრობს იმ ტრანსფერზე, რომელიც დიდი ალბათობით განხორციელდება.

გარდა ამისა, AS-ის ინფორმაციით, კეპა არიზაბალაგას ტრავმა გაურთულდა, რის გამოც 3 თვით იუქმებს. ეს მის "რეალში" ტრანსფერს შეაფერხებს
-----------------------
ჟურნალისტი: მიულერმა თქვა რომ არიცის როგორ მოიგო მადრიდის რეალმა

მოდრიჩი: ეს მარტივია, უთხარით რომ ჩვენ ორი გოლი გავიტანეთ მათ კი მხოლოდ ერთი

49

9 იანვარი 2018 16:16

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 541
idealuri shemadgenloba dimka da xabis dros gvyavda)))plius modrichi da es trio idealurad akavshirebda dacvas naxevardacvastann..plius koe da pepe..lopezic ki uketesi iyo vidre navasia))arc benzo iyo eseti doqi da bale da ronaldoc xodze iyvnen)))pepe ramosi uketesia vidre ramosi varani..arc hakim fasha gvyabda mashin da arc boria maiorali)))))

50

9 იანვარი 2018 16:17

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3404
ზიზუ თუ წავა ერთადერთი გუტის მივესალმები, ძაან გიჟი იქნება გუტის რეალი, ნუ კლოპი ხო საერთოდ, ეს ორი ვარიანტი იდეალური იქნება რეალისთვის, მარა მე მჯერა ზიზუს რო გაუმკლავდება სირთულეებს, ბოლოს და ბოლოს ბენიტეზის ჯართი ჩაიბარა და რაები ქნა ტიპმა, პროსტა გუნდი უნდა აამუშავოს და მოტივაცია მისცეს, თუ საჭიროა კიდეც დაუყვიროს ტრაკები აამოძრავონ, ის მარსელო რო წინ გულაობს და ცანცარობს მერე რო დაიხევს ბურთს და არ ჩამოდის იყრის რეალის გოლს მისი პოზიციიდან, 0 პროცენტი მისი პოზიციიდან მოდის გოლები, ცენტრის მცველი უზღვევს პოზიციას და მერე ცენტრში აწოდებენ ბრახ გოლი, უნდა მოხოდოს ზიზუმ მარა ესეც რთულია მოიგო ყველაფერი და მეორე წელს იგივე გააკეთო და იმ ტემპით ითამაშო მთელი სეზონი
-----------------------
"მადრიდის "რეალის" ფორმა თეთრია, რომელიც შეიძლება დაისვაროს ტალახით ან სისხლით, მაგრამ არასოდეს დაისვრება სირცხვილით"


51

9 იანვარი 2018 16:18

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1701
"ვალენსიას" ექს-ფორვარდმა რაფა მირმა, რომელიც ამ ზამთარს "ვულვზში" გადაბარგდა, აღნიშნა, რომ მისი შეძენით მადრიდის "რეალი" დიდ ინტერესს იჩენდა...

თუმცა, მირმა, რომელიც "ვალენსიას" სარეზერვო გუნდში თამაშობდა, "რეალში" გადაბარგება ვერ მოახერხა.

"ვალენსიას" ჩემი "რეალში" გადაბარგება არ სურდა და ამას მიაღწია კიდეც. მადრიდელებმა ჩემი ტრანსფერის თაობაზე სამი-ოთხი წინადადება გააკეთეს და "ვალენსიამ" ყველა უარით გაისტუმრა"
-----------------------
ჟურნალისტი: მიულერმა თქვა რომ არიცის როგორ მოიგო მადრიდის რეალმა

მოდრიჩი: ეს მარტივია, უთხარით რომ ჩვენ ორი გოლი გავიტანეთ მათ კი მხოლოდ ერთი

52

9 იანვარი 2018 16:18

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3404
ციტატა: ფლორენტინო
ფლორენტინო პერესი და ზინედინ ზიდანი ბილბაოს "ატლეტიკის" გოლკიპერ კეპა არიზაბალაგას მოსალოდნელ ტრანსფერს განსხვავებულად უყურებენ...

ზიზუ კეილორ ნავასისა და კიკო კასილიას ასპარეზობით კმაყოფილია. ფრანგმა ეს ჟურნალისტებისთვის მიცემულ ინტერვიუშიც აღნიშნა და პერესთან საუბარშიც.

"რეალის" პრეზიდენტი უკმაყოფილოა იმით, რომ ზიდანი პრესასთან საუბრობს იმ ტრანსფერზე, რომელიც დიდი ალბათობით განხორციელდება.

გარდა ამისა, AS-ის ინფორმაციით, კეპა არიზაბალაგას ტრავმა გაურთულდა, რის გამოც 3 თვით იუქმებს. ეს მის "რეალში" ტრანსფერს შეაფერხებს

ეს თუ ასეთი ინვალიდია გააჯვას, ისე ეს ზიდანი თუ ასე ეწინაამღდეგება ტრანსფერებს უნდა წავიდეს, კმარა ბლიად რა გაატრაკა
-----------------------
"მადრიდის "რეალის" ფორმა თეთრია, რომელიც შეიძლება დაისვაროს ტალახით ან სისხლით, მაგრამ არასოდეს დაისვრება სირცხვილით"


53

9 იანვარი 2018 16:19

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2590
ციტატა: RAMOS THE LEGEND
ნიკადევსოს ვეთანხმები, გაშიფრულია ეს ფლანგიდან ერთი და იგივე რო ჩაიხვია გუნდმა მაგას რაღა დამუღამება უნდა, რატო არ იყენებს ცენტრს პროსტა გაუგებარია, ეს ცენტრი ბარსელონას ყავდეს 90 პროცენტი ბურთის ფლობა ექნება სულ, არამარტო ბარსელონას, ამაზე მეშლება ნერვები დატვირთე ცენტრი და გზდიოს მერე მთელმა 10 კაცმა, კი რეალი არაა ბურთის ფლობაზე ორიენტირებული და ყოველთვის სწრაფ და შემტევ ფუტბოლს ანიჭებს უპირატესობას მარა სამწუხაროდ ესეც არ გამოდის

როცა 2 ფორვარდით თამაშობ და არსებული ნახევარმცველებიდან სამი მინიმუმ ცენტრალური ნახევარმცველია დაგრუზვა კი არა ბალაგანს უფრო გავსსს,,თანამედროვე ფეხბურთში არარსებობს წარმატება ფლანგების ჩართულობის გარეშეე,,ფლანგების მეტი გამნოყენებით შენ შეგიძლია მეტოქე გუნდის დაცვააა გაშალაა,რასაც შენ ამბობ კი ქნა ზიდანმა ეგ ატლეტიკოსთან მაგრამ ერთი ხეირიანი დარტყმაც არ გაუკეთებიათ,დაგრუზეს ზუსტად ცენტრი,რაც შეეხება ბარსელონამ,ბარსელონა არ თამაშობს 2 ნომინალური ფორვარდით და არც ერთი ცენტრრალური ფორვარდით ,სუარესის გადაადგილების არეალი გაცილებით მეტია შესაბამისად ცენტრალური ზონი დატვირთვა უფროოო გასაგებია,შენ წარმოგიდგენია 5 კაციი მეტოქის საჯარიმოს გარედან ოპთხი მინიმუმ ერთად იყოსს?? რაც სეეხება ბარსელონას ცენტრალურ ზონაში მესის მოხვედრააა კონკრერტული ერთი ინდივიდისსს მნისვნელოვანია იმიტომ რომ ამ ფეხბურთელს აქ უდიდესი არსენალი და ფანტაზია როგორც უნივერსალურ ინდივიდუალური ასევეეე გუნდურიი,ვინ ყასვს რეალს მესისნაირი ??
-----------------------
რეალი:ბოლო 4წელი 3 ლიგა.ბარსა:118 წელი 5 ლიგა
ალეგრიმ პოჩეტინო იფონზე დადო:დ:დ:დ
დიბალაა ტოტენჰემის რისხვა ;დ:დ:დ
რომამ ანი ბარსას სამუდამო სასუფეველი დაუმკვიდრა:დ


54

9 იანვარი 2018 16:19

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3404
ციტატა: ფლორენტინო
"ვალენსიას" ჩემი "რეალში" გადაბარგება არ სურდა და ამას მიაღწია კიდეც. მადრიდელებმა ჩემი ტრანსფერის თაობაზე სამი-ოთხი წინადადება გააკეთეს და "ვალენსიამ" ყველა უარით გაისტუმრა"

სამაგიეროდ ბარსელონას ვინც მოუნდება ხო ტენიან პიკეში
-----------------------
"მადრიდის "რეალის" ფორმა თეთრია, რომელიც შეიძლება დაისვაროს ტალახით ან სისხლით, მაგრამ არასოდეს დაისვრება სირცხვილით"


55

9 იანვარი 2018 16:20

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3763
-----------------------
21 საუკუნე, პიკე 32 ტიტული > რეალი 24 :დდდ

პოჩეტინო:„„ტოტენჰემმა“ „რეალი“ დააჩოქა

ზიდანმა რეალში 5 წელი ითამაშა და 6 ტიტული მოიგო, დუგლასმა ბარსელონაში 7 თამაში ითამაშა და 8 ტიტული მოიგო :დდდ

56

9 იანვარი 2018 16:21

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1723
ციტატა: RAMOS THE LEGEND
ზიზუ თუ წავა ერთადერთი გუტის მივესალმები, ძაან გიჟი იქნება გუტის რეალი, ნუ კლოპი ხო საერთოდ

კლოპი ძლიერი მწვრთნელია მარა გამარჯვებულის მენტალიტეტი აკლია აშკარად,გუტის მივესალმები მეც წარმატებას აღწევს ასაკობრივში, ღირს ცდად ზიდანს თუ მისცეს შანსი მასაც უნდა მისცენ მომავალში იმის გათვალისწინებით რომ ზიზუს უფრო ცუდი შედეგები ქონდა მთავარ გუნდამდე

57

9 იანვარი 2018 16:22

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1701
ციტატა: RAMOS THE LEGEND
ციტატა: ფლორენტინო
"ვალენსიას" ჩემი "რეალში" გადაბარგება არ სურდა და ამას მიაღწია კიდეც. მადრიდელებმა ჩემი ტრანსფერის თაობაზე სამი-ოთხი წინადადება გააკეთეს და "ვალენსიამ" ყველა უარით გაისტუმრა"

სამაგიეროდ ბარსელონას ვინც მოუნდება ხო ტენიან პიკეში

ეგრეა ხაოიანი ენით ულოკავენ ეგ და ატლეტიკო ბარსას
-----------------------
ჟურნალისტი: მიულერმა თქვა რომ არიცის როგორ მოიგო მადრიდის რეალმა

მოდრიჩი: ეს მარტივია, უთხარით რომ ჩვენ ორი გოლი გავიტანეთ მათ კი მხოლოდ ერთი

58

9 იანვარი 2018 16:22

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2656
ციტატა: RAMOS THE LEGEND
ზიზუ თუ წავა ერთადერთი გუტის მივესალმები, ძაან გიჟი იქნება გუტის რეალი, ნუ კლოპი ხო საერთოდ, ეს ორი ვარიანტი იდეალური იქნება რეალისთვის, მარა მე მჯერა ზიზუს რო გაუმკლავდება სირთულეებს, ბოლოს და ბოლოს ბენიტეზის ჯართი ჩაიბარა და რაები ქნა ტიპმა, პროსტა გუნდი უნდა აამუშავოს და მოტივაცია მისცეს, თუ საჭიროა კიდეც დაუყვიროს ტრაკები აამოძრავონ, ის მარსელო რო წინ გულაობს და ცანცარობს მერე რო დაიხევს ბურთს და არ ჩამოდის იყრის რეალის გოლს მისი პოზიციიდან, 0 პროცენტი მისი პოზიციიდან მოდის გოლები, ცენტრის მცველი უზღვევს პოზიციას და მერე ცენტრში აწოდებენ ბრახ გოლი, უნდა მოხოდოს ზიზუმ მარა ესეც რთულია მოიგო ყველაფერი და მეორე წელს იგივე გააკეთო და იმ ტემპით ითამაშო მთელი სეზონი

გუტი ახალგაზრდა გუნდს ათამაშებს lol lol რა შედეგი აქვთ არ იცი ? lol ახალგაზრდებს დუბლებს არა უფრო პატარებს lol

59

9 იანვარი 2018 16:22

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2590
ციტატა: ფლორენტინო
მერე მეც ეგ არ დავწერე რო ბეილი საჭიროათქო და შენ წარმოიდგინე მარცხნივაც რო ეგრე იყოს ხო იდეალურად იქნებოდა საქმე?

რა თქმა უნდა უკეთესი იქნება თუ ეს გარემარბი ბეილივით მოძრავი იქნება წინ და უკანნნ ,იცი რა როცა 2 ფორვარდით თამაშობ აუცილებელიც კიაა ფლანგების მეტი ქმედით უნარიანობააა
-----------------------
რეალი:ბოლო 4წელი 3 ლიგა.ბარსა:118 წელი 5 ლიგა
ალეგრიმ პოჩეტინო იფონზე დადო:დ:დ:დ
დიბალაა ტოტენჰემის რისხვა ;დ:დ:დ
რომამ ანი ბარსას სამუდამო სასუფეველი დაუმკვიდრა:დ


60

9 იანვარი 2018 16:24

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1701
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
რა თქმა უნდა უკეთესი იქნება თუ ეს გარემარბი ბეილივით მოძრავი იქნება წინ და უკანნნ ,იცი რა როცა 2 ფორვარდით თამაშობ აუცილებელიც კიაა ფლანგების მეტი ქმედით უნარიანობააა

ერთი კითხვა მაქვს რო მოსინჟოს ზიზუმ ანუ ბეილი მარცხნივ რონი და ასენსიო ან ვასკესი რას ფიქრობ winked უბრალოდ ბენზემა კი ამოვაგდე მარა მაინც? smile
-----------------------
ჟურნალისტი: მიულერმა თქვა რომ არიცის როგორ მოიგო მადრიდის რეალმა

მოდრიჩი: ეს მარტივია, უთხარით რომ ჩვენ ორი გოლი გავიტანეთ მათ კი მხოლოდ ერთი

61

9 იანვარი 2018 16:28

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3404
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: RAMOS THE LEGEND
ნიკადევსოს ვეთანხმები, გაშიფრულია ეს ფლანგიდან ერთი და იგივე რო ჩაიხვია გუნდმა მაგას რაღა დამუღამება უნდა, რატო არ იყენებს ცენტრს პროსტა გაუგებარია, ეს ცენტრი ბარსელონას ყავდეს 90 პროცენტი ბურთის ფლობა ექნება სულ, არამარტო ბარსელონას, ამაზე მეშლება ნერვები დატვირთე ცენტრი და გზდიოს მერე მთელმა 10 კაცმა, კი რეალი არაა ბურთის ფლობაზე ორიენტირებული და ყოველთვის სწრაფ და შემტევ ფუტბოლს ანიჭებს უპირატესობას მარა სამწუხაროდ ესეც არ გამოდის

როცა 2 ფორვარდით თამაშობ და არსებული ნახევარმცველებიდან სამი მინიმუმ ცენტრალური ნახევარმცველია დაგრუზვა კი არა ბალაგანს უფრო გავსსს,,თანამედროვე ფეხბურთში არარსებობს წარმატება ფლანგების ჩართულობის გარეშეე,,ფლანგების მეტი გამნოყენებით შენ შეგიძლია მეტოქე გუნდის დაცვააა გაშალაა,რასაც შენ ამბობ კი ქნა ზიდანმა ეგ ატლეტიკოსთან მაგრამ ერთი ხეირიანი დარტყმაც არ გაუკეთებიათ,დაგრუზეს ზუსტად ცენტრი,რაც შეეხება ბარსელონამ,ბარსელონა არ თამაშობს 2 ნომინალური ფორვარდით და არც ერთი ცენტრრალური ფორვარდით ,სუარესის გადაადგილების არეალი გაცილებით მეტია შესაბამისად ცენტრალური ზონი დატვირთვა უფროოო გასაგებია,შენ წარმოგიდგენია 5 კაციი მეტოქის საჯარიმოს გარედან ოპთხი მინიმუმ ერთად იყოსს?? რაც სეეხება ბარსელონას ცენტრალურ ზონაში მესის მოხვედრააა კონკრერტული ერთი ინდივიდისსს მნისვნელოვანია იმიტომ რომ ამ ფეხბურთელს აქ უდიდესი არსენალი და ფანტაზია როგორც უნივერსალურ ინდივიდუალური ასევეეე გუნდურიი,ვინ ყასვს რეალს მესისნაირი ??

ითამაშოს მერე ერთი ფორვარდით, მე კი არ ვამბობ ფლანგზე საერთოდ არ იფიქრონ, ფლანგი რა თქმა უნდა შეტევის ერთი-ერთი მთავარი იარაღია როცა მითუმეტეს მარსელო კარვახალი გყავს მარაა სულ ფლანგი და სულ პასტაიანად ერთი და იგივე? ხო ხედავ რო ცვლილებაა საჭირო? აღარ ჭრის ეს ფლანგის შეტევა, ფლანგიდან რო მეტოქის დაცვას გაშლიი ეს ხო უნდა გამოიყენო და რო ვერ იყენებ? დარწმუნებული ვარ გაცილებით ეფექტური და ძლიერი იქნება რეალი ცენტრი რო უფრო გამოიყენოს, ამით არ ვგულისხმობ იმას რო ფლანგიდნა შეტევა აღარ გაკეთდეს, პროსტა გამუდმებით კიარა, ფაქტია ხო ხედავ შენც რო აღარ აქვს ეფექტი მაგ ფლანგიდან, შეტევას, ეს ისკოც რო ფაფხურობს ამის ბრალიცაა ცენტრიდან რო არ კეთდება გამრჭოლი პასები, ბარსელონას რაც შეეხება იმიტო ვახსენე რო ამ ცენტრიტ რაც რეალს ყავს ეს რო ყავდეს მართლა დაუაკრგავს ბურთს ყველას, რაც შეუძლია რეალმაც რო გააკეთოს

ციტატა: Heisenberg
გუტი ახალგაზრდა გუნდს ათამაშებს რა შედეგი აქვთ არ იცი ? ახალგაზრდებს დუბლებს არა უფრო პატარებს

ხო კარგი შედეგები აქვს?
-----------------------
"მადრიდის "რეალის" ფორმა თეთრია, რომელიც შეიძლება დაისვაროს ტალახით ან სისხლით, მაგრამ არასოდეს დაისვრება სირცხვილით"


62

9 იანვარი 2018 16:32

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 165
ისე რა მაინტერესებს , მარტო მე მეჩვენება , რომ სტანდარტულ სიტუაციებს გუნდი ვერ იყენებს ? ასეთი ათლეტური ფეხბურთელებითაა გავსებული გუნდი და მეტოქე მარტივად უმკლავდება რეალს სტანდარტულებზე უკვე , აგერ კლასიკოში ვერაფერი ქნა გუნდმა კუთხურებზე და ჯარიმებზე , არადა თეორიულად ბარსა რომელიც დაბლების გუნდია ხო უნდა ჯაბნიდე მეორე სართულზე ბრძოლაში?

63

9 იანვარი 2018 16:33

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2590
ციტატა: RAMOS THE LEGEND
ითამაშოს მერე ერთი ფორვარდით, მე კი არ ვამბობ ფლანგზე საერთოდ არ იფიქრონ, ფლანგი რა თქმა უნდა შეტევის ერთი-ერთი მთავარი იარაღია როცა მითუმეტეს მარსელო კარვახალი გყავს მარაა სულ ფლანგი და სულ პასტაიანად ერთი და იგივე? ხო ხედავ რო ცვლილებაა საჭირო? აღარ ჭრის ეს ფლანგის შეტევა, ფლანგიდან რო მეტოქის დაცვას გაშლიი ეს ხო უნდა გამოიყენო და რო ვერ იყენებ? დარწმუნებული ვარ გაცილებით ეფექტური და ძლიერი იქნება რეალი ცენტრი რო უფრო გამოიყენოს, ამით არ ვგულისხმობ იმას რო ფლანგიდნა შეტევა აღარ გაკეთდეს, პროსტა გამუდმებით კიარა, ფაქტია ხო ხედავ შენც რო აღარ აქვს ეფექტი მაგ ფლანგიდან, შეტევას, ეს ისკოც რო ფაფხურობს ამის ბრალიცაა ცენტრიდან რო არ კეთდება გამრჭოლი პასები, ბარსელონას რაც შეეხება იმიტო ვახსენე რო ამ ცენტრიტ რაც რეალს ყავს ეს რო ყავდეს მართლა დაუაკრგავს ბურთს ყველას, რაც შეუძლია რეალმაც რო გააკეთოს

სწორედ მაგაშია საქმე ცენტრალურ ზონაში იმდენად დიდი ბალაგანია მოდრიჩის კრეატიულობა იკარგება,მეტი დატვირთვა ფლანგებს და მეტი სივრცეე მოდრიჩს,ეს იყო რეალის წარმატების საიდუმლო ბოლო 4 წელში მოგებული 3 ლიგიდანნ.ერთ ფორვარდიანი ფუნქციააა დაუშვათ რონალდო მიუხედავად იმისა რომ შთასმბეჭდავიი სტატისტიკა აქქ მარტოო ვერ შეძლებსსს,მით უმეტეს ამ ასაკშიი
-----------------------
რეალი:ბოლო 4წელი 3 ლიგა.ბარსა:118 წელი 5 ლიგა
ალეგრიმ პოჩეტინო იფონზე დადო:დ:დ:დ
დიბალაა ტოტენჰემის რისხვა ;დ:დ:დ
რომამ ანი ბარსას სამუდამო სასუფეველი დაუმკვიდრა:დ


64

9 იანვარი 2018 16:35

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4906
ციტატა: NikaDevso
ისე რა მაინტერესებს , მარტო მე მეჩვენება , რომ სტანდარტულ სიტუაციებს გუნდი ვერ იყენებს ? ასეთი ათლეტური ფეხბურთელებითაა გავსებული გუნდი და მეტოქე მარტივად უმკლავდება რეალს სტანდარტულებზე უკვე , აგერ კლასიკოში ვერაფერი ქნა გუნდმა კუთხურებზე და ჯარიმებზე , არადა თეორიულად ბარსა რომელიც დაბლების გუნდია ხო უნდა ჯაბნიდე მეორე სართულზე ბრძოლაში?

მაგ თამაშში არ ყავდა ბარსას მთლად დაბალი სასტავი. პიკე ვერმალენი ბუსკეცი პაულინიო რაკეტა

65

9 იანვარი 2018 16:35

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2590
ციტატა: ფლორენტინო
ერთი კითხვა მაქვს რო მოსინჟოს ზიზუმ ანუ ბეილი მარცხნივ რონი და ასენსიო ან ვასკესი რას ფიქრობ უბრალოდ ბენზემა კი ამოვაგდე მარა მაინც?

ლოგიკურიააა სინჯოს,მაგრამ იმდენადაა ბენზემაზე დამოკიდებული რონალდო ბენზემას ის პლიუსები რაც არ ჩანსს და საზოგადოება ვერ ხვდება უმრავლესობა ამას აგერ რონალდოს სტატისტიკაზეც ისახება უკვე
-----------------------
რეალი:ბოლო 4წელი 3 ლიგა.ბარსა:118 წელი 5 ლიგა
ალეგრიმ პოჩეტინო იფონზე დადო:დ:დ:დ
დიბალაა ტოტენჰემის რისხვა ;დ:დ:დ
რომამ ანი ბარსას სამუდამო სასუფეველი დაუმკვიდრა:დ


66

9 იანვარი 2018 16:37

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3404
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: RAMOS THE LEGEND
ითამაშოს მერე ერთი ფორვარდით, მე კი არ ვამბობ ფლანგზე საერთოდ არ იფიქრონ, ფლანგი რა თქმა უნდა შეტევის ერთი-ერთი მთავარი იარაღია როცა მითუმეტეს მარსელო კარვახალი გყავს მარაა სულ ფლანგი და სულ პასტაიანად ერთი და იგივე? ხო ხედავ რო ცვლილებაა საჭირო? აღარ ჭრის ეს ფლანგის შეტევა, ფლანგიდან რო მეტოქის დაცვას გაშლიი ეს ხო უნდა გამოიყენო და რო ვერ იყენებ? დარწმუნებული ვარ გაცილებით ეფექტური და ძლიერი იქნება რეალი ცენტრი რო უფრო გამოიყენოს, ამით არ ვგულისხმობ იმას რო ფლანგიდნა შეტევა აღარ გაკეთდეს, პროსტა გამუდმებით კიარა, ფაქტია ხო ხედავ შენც რო აღარ აქვს ეფექტი მაგ ფლანგიდან, შეტევას, ეს ისკოც რო ფაფხურობს ამის ბრალიცაა ცენტრიდან რო არ კეთდება გამრჭოლი პასები, ბარსელონას რაც შეეხება იმიტო ვახსენე რო ამ ცენტრიტ რაც რეალს ყავს ეს რო ყავდეს მართლა დაუაკრგავს ბურთს ყველას, რაც შეუძლია რეალმაც რო გააკეთოს

სწორედ მაგაშია საქმე ცენტრალურ ზონაში იმდენად დიდი ბალაგანია მოდრიჩის კრეატიულობა იკარგება,მეტი დატვირთვა ფლანგებს და მეტი სივრცეე მოდრიჩს,ეს იყო რეალის წარმატების საიდუმლო ბოლო 4 წელში მოგებული 3 ლიგიდანნ.ერთ ფორვარდიანი ფუნქციააა დაუშვათ რონალდო მიუხედავად იმისა რომ შთასმბეჭდავიი სტატისტიკა აქქ მარტოო ვერ შეძლებსსს,მით უმეტეს ამ ასაკშიი

მე თუ მკითხავ ისკოს ტყუილად კვეხავს რა, რატო აიჩემა ეს სქემა, წინ დააყენე ტრიო და ცენტრში კროოსი, ლუკა, კაზემირო ან კოვა, წინ ჩვეულებრივად ბიბისი მარა არცერთი ფორმაში არაა, ან კიდე წინ ასენსიო, ბელი, რონალდო, ამ ასენსიოს რა გაუტრაკაა ეს ისკოს გამო ხდება, ახლა სელტასთან საერთოდ სარგებელი ნული ქონდა ტიპს, ფაფხურობს კარგავს მერე ჩერდება და ვსიო
-----------------------
"მადრიდის "რეალის" ფორმა თეთრია, რომელიც შეიძლება დაისვაროს ტალახით ან სისხლით, მაგრამ არასოდეს დაისვრება სირცხვილით"


67

9 იანვარი 2018 16:37

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1701
ბრიტანული გამოცემა Daily Express ინფორმაციით "ინტერის" ფორვარდმა "რეალში" სამედიცინო შემოწმება წარმატებით გაიარა.

წყაროს თანახმად არგენტინელი ფეხბურთელი უკვე ამ კვირაშივე გახდა მადრიდული გუნდის წევრი.

ტრანსფერის ღირებულება 110 მილიონი ევრო სახელდება.

მაურისიო იკარდი "ინტერში" 2013 წლიდან თამაშობს, მიმდინარე სეზონში ფორვარდმა 21 შეხვედრაში 18 გოლი გაიტანა.
-----------------------
ჟურნალისტი: მიულერმა თქვა რომ არიცის როგორ მოიგო მადრიდის რეალმა

მოდრიჩი: ეს მარტივია, უთხარით რომ ჩვენ ორი გოლი გავიტანეთ მათ კი მხოლოდ ერთი

68

9 იანვარი 2018 16:40

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3404
ციტატა: ფლორენტინო
ბრიტანული გამოცემა Daily Express ინფორმაციით "ინტერის" ფორვარდმა "რეალში" სამედიცინო შემოწმება წარმატებით გაიარა.

წყაროს თანახმად არგენტინელი ფეხბურთელი უკვე ამ კვირაშივე გახდა მადრიდული გუნდის წევრი.

ტრანსფერის ღირებულება 110 მილიონი ევრო სახელდება.

მაურისიო იკარდი "ინტერში" 2013 წლიდან თამაშობს, მიმდინარე სეზონში ფორვარდმა 21 შეხვედრაში 18 გოლი გაიტანა.

გოლ ჯიზე ნახულობ ხო ამეებს?
-----------------------
"მადრიდის "რეალის" ფორმა თეთრია, რომელიც შეიძლება დაისვაროს ტალახით ან სისხლით, მაგრამ არასოდეს დაისვრება სირცხვილით"


69

9 იანვარი 2018 16:41

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2590
ციტატა: RAMOS THE LEGEND
მე თუ მკითხავ ისკოს ტყუილად კვეხავს რა, რატო აიჩემა ეს სქემა, წინ დააყენე ტრიო და ცენტრში კროოსი, ლუკა, კაზემირო ან კოვა, წინ ჩვეულებრივად ბიბისი მარა არცერთი ფორმაში არაა, ან კიდე წინ ასენსიო, ბელი, რონალდო, ამ ასენსიოს რა გაუტრაკაა ეს ისკოს გამო ხდება, ახლა სელტასთან საერთოდ სარგებელი ნული ქონდა ტიპს, ფაფხურობს კარგავს მერე ჩერდება და ვსიო

ბბს ს ერთად არ უთამაშია საუკუნეა ერთად თორემ ყველა ხედავდა რაც შეეეძლოთ,მოდით გოლებზე ნუ გავამახვილებთ ყურასდღებას ვის რამდენი გაქონდა ფაქტი ერთია ეს სამი ერთად მეტად პროდიკტიული ვიდრე რომელიმეს გამოკლებით,სხვადასხვა პლიუსები აქვთ და ერთმანეთს ავსებენ,ისკოს რაც შეეეხებაააა ეს ფეხბურთელი არანაირად არ ჯდება ამ ფორმაციის რეალში,მეტსაც ვიტყვი ხამესი გაცელებით საჭირო ფეხბურთელი იყო.რეალის თამაში არის აგებული სრაფ დინამიურ ფეხბურთზე მაღალ ტემპზე,ეს არაა ბარსელონა მომთმენი ფეხბურთი,მოდრიჩი ისკოს გარეშე გაცილებით მეტად იხსნებაა და კარგად თამაშობს მგონი ამას ყველა ხედავს.პრობლემა არის მოდრიჩისს უფლებები მცირდებაისკოს გამო.
-----------------------
რეალი:ბოლო 4წელი 3 ლიგა.ბარსა:118 წელი 5 ლიგა
ალეგრიმ პოჩეტინო იფონზე დადო:დ:დ:დ
დიბალაა ტოტენჰემის რისხვა ;დ:დ:დ
რომამ ანი ბარსას სამუდამო სასუფეველი დაუმკვიდრა:დ


70

9 იანვარი 2018 16:44

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3404
ცნობილი ესპანელი საფეხბურთო ექსპერტის ხოსეპ პედრეროლის ინტერვიუ პროგრამა El Chinringuitо-სთვის...

"როგორი უემოციო სახე ჰქონდა მარსელოს მატჩის შემდეგ. როგორ უნდა დაუშვა ასეთი რამ? ხელები ჩამოუშვა და უძრავად იდგე მას შემდეგ, რაც ბურთი სულელურად დაკარგე. ამას საქმისადმი გულგრილობა ჰქვია. შეცდომებს პატიობენ, მაგრამ გულგრილობას - არასდროს...".

"რეალი" კვლავ გუნდად უნდა იქცეს. მეტი მუშაობაა საჭირო. გუნდმა ერთი მიმართულებით უნდა იაროს, იბრძოლოს და ამ გერბისთვის სული გაიღოს! ეს სწორედ ის არის, რაც გულშემატკივრებს სურთ".

"რეალის" ფეხბურთელს უფლება არ აქვს ხელები ჩამოუშვას და მხოლოდ ჩემპიონთა ლიგაზე იფიქროს. მან ყოველ მატჩში უნდა დაამტკიცოს, რომ მსოფლიოს საუკეთესო კლუბში თამაშის ღირსია. როცა "რეალი" იმარჯვებს, ყველა საუკეთესოა... წაგების შემდეგ კი ჩანს, ვინ რას წარმოადგენს".
-----------------------
"მადრიდის "რეალის" ფორმა თეთრია, რომელიც შეიძლება დაისვაროს ტალახით ან სისხლით, მაგრამ არასოდეს დაისვრება სირცხვილით"


71

9 იანვარი 2018 16:52

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1701
ციტატა: RAMOS THE LEGEND
გოლ ჯიზე ნახულობ ხო ამეებს?

რამოდენიმე სპორტულ გვედზე ვარ და იქიდან ერთ ერთი გოლჯიცააა

ციტატა: RAMOS THE LEGEND
ცნობილი ესპანელი საფეხბურთო ექსპერტის ხოსეპ პედრეროლის ინტერვიუ პროგრამა El Chinringuitо-სთვის...

"როგორი უემოციო სახე ჰქონდა მარსელოს მატჩის შემდეგ. როგორ უნდა დაუშვა ასეთი რამ? ხელები ჩამოუშვა და უძრავად იდგე მას შემდეგ, რაც ბურთი სულელურად დაკარგე. ამას საქმისადმი გულგრილობა ჰქვია. შეცდომებს პატიობენ, მაგრამ გულგრილობას - არასდროს...".

"რეალი" კვლავ გუნდად უნდა იქცეს. მეტი მუშაობაა საჭირო. გუნდმა ერთი მიმართულებით უნდა იაროს, იბრძოლოს და ამ გერბისთვის სული გაიღოს! ეს სწორედ ის არის, რაც გულშემატკივრებს სურთ".

"რეალის" ფეხბურთელს უფლება არ აქვს ხელები ჩამოუშვას და მხოლოდ ჩემპიონთა ლიგაზე იფიქროს. მან ყოველ მატჩში უნდა დაამტკიცოს, რომ მსოფლიოს საუკეთესო კლუბში თამაშის ღირსია. როცა "რეალი" იმარჯვებს, ყველა საუკეთესოა... წაგების შემდეგ კი ჩანს, ვინ რას წარმოადგენს".

აღარააქვთ მუღამი მონდომება ჟილკა ვნახოთ რას იზავენ ლიგაზე და მერე უფრო გამოჩნდება რა და როგორ არ მაქვს პრეტენზია ყოველ წელს ვერ დადებენ ლიგას და ლალიგას მესმის მოტივაცია არაა მარა კლასიკოში ესე ჩაისვარო უბრძოლველად სირცხვილია და გულშემატკივრების უპატივცემულობა
-----------------------
ჟურნალისტი: მიულერმა თქვა რომ არიცის როგორ მოიგო მადრიდის რეალმა

მოდრიჩი: ეს მარტივია, უთხარით რომ ჩვენ ორი გოლი გავიტანეთ მათ კი მხოლოდ ერთი

72

9 იანვარი 2018 17:01

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 73
ციტატა: ფლორენტინო
ბრიტანული გამოცემა Daily Express ინფორმაციით "ინტერის" ფორვარდმა "რეალში" სამედიცინო შემოწმება წარმატებით გაიარა.

წყაროს თანახმად არგენტინელი ფეხბურთელი უკვე ამ კვირაშივე გახდა მადრიდული გუნდის წევრი.

ტრანსფერის ღირებულება 110 მილიონი ევრო სახელდება.

მაურისიო იკარდი "ინტერში" 2013 წლიდან თამაშობს, მიმდინარე სეზონში ფორვარდმა 21 შეხვედრაში 18 გოლი გაიტანა.

tu eg martalia mashin chatvale kepa arizabalagac chvenia.

73

9 იანვარი 2018 17:03

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4351
გადაყვება ეს ბენზემას ! ვიძახდი ვამბობ და მომავალშიც გაგახსენებთ...
-----------------------
HaLa MaDriD !!!

74

9 იანვარი 2018 17:10

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1701
ციტატა: giohunter
გადაყვება ეს ბენზემას ! ვიძახდი ვამბობ და მომავალშიც გაგახსენებთ...

მერწმუნე გასწრებს ბენზემა ამას აი ნახავ smile
-----------------------
ჟურნალისტი: მიულერმა თქვა რომ არიცის როგორ მოიგო მადრიდის რეალმა

მოდრიჩი: ეს მარტივია, უთხარით რომ ჩვენ ორი გოლი გავიტანეთ მათ კი მხოლოდ ერთი

75

9 იანვარი 2018 17:31

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2901
მე რატომღაც დარწმუნებული ვარ რომ იკარდის მოიყვანენ ამ ზამთარს, ლიგაზე შეუძლია თამაში და რეალისთვის ლიგა იქნება აწი პრიორიტეტი, იმედია ჩემი ხელმოწერის წაშლა არ მომიწევს.
-----------------------
Sezonis bolos daideba zedized mesame da rigit mecamete liga.Hala Madrid!

76

9 იანვარი 2018 18:08

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 73
ციტატა: oto.reali
მე რატომღაც დარწმუნებული ვარ რომ იკარდის მოიყვანენ ამ ზამთარს, ლიგაზე შეუძლია თამაში და რეალისთვის ლიგა იქნება აწი პრიორიტეტი, იმედია ჩემი ხელმოწერის წაშლა არ მომიწევს.

marto magashic araa saqme..neymaris gareshe motamashe barcelonam ra dgeshi chaagdo reali da mas mere rac gairkva rom koutinioc barcashi gadavida peresi ubralod idzulebulia rom transferebi gaaketos.mxolod exla ki ara zafxulshic dzaan magar transferebs gaaketebs imitom rom exlandelma sastavma tavisi dro mochama da florentino magar wmendas gaaketebs gundshi.amitom nu gagvikvirdeba rom gundi NAVASI,BENZEMA stan ertad RAMOSI,MODRICHI,RONALDU mac datovon..maset shemtxvevashi reali mxolod kepas,azars da ikardis ki ara dybalasac iyidis da mbappe/neymaridan ertertsac miawveba.

77

9 იანვარი 2018 18:21

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 113
აი დამიჯერეთ ხალხო რეალმა რომ კარგი დრიბლიორი გარემარბი მაგალითად მბაპე ან აზარი იყიდოს რონალდო ხო გახსნაში საუკეთესოა და მბაპე მოატყუებს აამასობაში რონალდო გაიხსნება კარგად როგორც ჩვევია 1 პასი და გოლია, თვითონაც არაა ისეთი ცუდი ფლანგზე მასაც შეუძლია 1-2 კაცის თავისუფლად მოტყუება მარა წინ ფორვარდი გვინდა მაშინ შემსრულებელი კაი და არა ბენზემასავით მაზილა

78

9 იანვარი 2018 18:27

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1701
აზარი რონი ბეილი
რა კარგი იქნებოდა
-----------------------
ჟურნალისტი: მიულერმა თქვა რომ არიცის როგორ მოიგო მადრიდის რეალმა

მოდრიჩი: ეს მარტივია, უთხარით რომ ჩვენ ორი გოლი გავიტანეთ მათ კი მხოლოდ ერთი

79

9 იანვარი 2018 18:34

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 113
ციტატა: ფლორენტინო
აზარი რონი ბეილი
რა კარგი იქნებოდა

მე მაგალითად რონალდო კეინი მბაპე მირცჰევნია

80

9 იანვარი 2018 18:36

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1835
100% შეგიძლიათ ჩათვალოთ, რომ ნეიმარი "რეალის' ფეხბურთელია. ის, სამეფო კლუბთან კონტრაქტს ზაფხიულში მოაწერს ხელს. მის სანაცვლოდ ნებისმიერ თანხას გადავიხდი."-განაცახადა კლუბის პრეზიდენტმა ფლორენტინო პერესმა
-----------------------
Loading 13 ......

81

9 იანვარი 2018 18:43

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1701
ციტატა: Erik Lamela
100% შეგიძლიათ ჩათვალოთ, რომ ნეიმარი "რეალის' ფეხბურთელია. ის, სამეფო კლუბთან კონტრაქტს ზაფხიულში მოაწერს ხელს. მის სანაცვლოდ ნებისმიერ თანხას გადავიხდი."-განაცახადა კლუბის პრეზიდენტმა ფლორენტინო პერესმა

იმედია მარა მეეჭვება შეიძლება გაცვლა მოხდეს უფრო
-----------------------
ჟურნალისტი: მიულერმა თქვა რომ არიცის როგორ მოიგო მადრიდის რეალმა

მოდრიჩი: ეს მარტივია, უთხარით რომ ჩვენ ორი გოლი გავიტანეთ მათ კი მხოლოდ ერთი

82

9 იანვარი 2018 18:46

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 109
არ მჯერა რომ პერესს ტრანსფერები უნდა და ზიდანი უშლის ხელს, არაა პერესი ეგეთი ტიპი, მოხსნიდა ხუთ წუთში ზიდანს, მიზეზებიც არ აკლია

83

9 იანვარი 2018 18:49

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1723
ციტატა: Erik Lamela
100% შეგიძლიათ ჩათვალოთ, რომ ნეიმარი "რეალის' ფეხბურთელია. ის, სამეფო კლუბთან კონტრაქტს ზაფხიულში მოაწერს ხელს. მის სანაცვლოდ ნებისმიერ თანხას გადავიხდი."-განაცახადა კლუბის პრეზიდენტმა ფლორენტინო პერესმა

პერესმა თქვა ეგ? არარეალურად ჟღერს

84

9 იანვარი 2018 18:56

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1835
ციტატა: DRIC21
ციტატა: Erik Lamela
100% შეგიძლიათ ჩათვალოთ, რომ ნეიმარი "რეალის' ფეხბურთელია. ის, სამეფო კლუბთან კონტრაქტს ზაფხიულში მოაწერს ხელს. მის სანაცვლოდ ნებისმიერ თანხას გადავიხდი."-განაცახადა კლუბის პრეზიდენტმა ფლორენტინო პერესმა

პერესმა თქვა ეგ? არარეალურად ჟღერს

ravici vin tkva, vnaxe da ganaxet mec.
-----------------------
Loading 13 ......

85

9 იანვარი 2018 19:27

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 399
ციტატა: HaLa MaDRiD_11
ციტატა: boixos_nois
ციტატა: HaLa MaDRiD_11
ციტატა: DRIC21
პსჟ-ს თუ გაცდა რეალი არავინ გაუშვებს ზიდანს,რაც არუნდა იჯიუტოს...

rac mgonia rom egre iqneba.PSG rac ar unda dzlieri iyos reali gamocdilebit da klasit ajobebs.

Da psgs aklia gamocdileba? An klasi?:)

shen tu PSG da reals shoris ver xedav gansxvavebas mag 2 sakitxshi saertod agar gelaparakebi fexburtze smile

Da ra vtqvi aseti? Istorias tu gulisxmib ra tqma unda gansxvaveba udidesia magram. Klasit calkeul fegburtelebi rom aigo didi gansxvaveba martla ar ari. Da gamocdilebitac. Ramdeni xania tamashoben mag turnirshi ginda neimari, ginda kavani ginda verati.

ციტატა: HaLa MaDRiD_11
ციტატა: boixos_nois
ციტატა: HaLa MaDRiD_11
ციტატა: DRIC21
პსჟ-ს თუ გაცდა რეალი არავინ გაუშვებს ზიდანს,რაც არუნდა იჯიუტოს...

rac mgonia rom egre iqneba.PSG rac ar unda dzlieri iyos reali gamocdilebit da klasit ajobebs.

Da psgs aklia gamocdileba? An klasi?:)

shen tu PSG da reals shoris ver xedav gansxvavebas mag 2 sakitxshi saertod agar gelaparakebi fexburtze smile

Ase rom dzalian gamocdili gundia psg. Da arc klasi ar aklia mis fegburtelebs. :) istoriit da saxelit reali ra tqma unda jobia amaze debili unda iyo rom idao:)
-----------------------
barca o muerte. antimadridistas forever

86

9 იანვარი 2018 20:01

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2009
დაუშვათ აღარ წავიდა ფლანგებზე თამაში.ცენტრიდან როგორ უნდა ააწიოკო მეტოქე? 4 წელია,რაც ალონსო და დიმარია,იოზილი უფრო ადრე გუნდში არ არიან მე არ მინახია მის მერე ცენტრში გამჭოლი პასები და ა.შ.რა თქმა უნდა,სისტემური ხასიათი რომ აქვს.ადრეც ვთქვი გაშიფრულია რეალი.ეს 2ჯერ ორი ოთხიაა.იმიტომ რომ ახალი არაფერია გუნდშიი.მარა გადავიდეს გუნდი ცენტრის თამაშზე,ბენზემა გაიხსნება?)) ან რონალდოსაც რომ მოკლებული აქ ახალი ამბავია? აღარაა ის ახალგაზრდა რონალდო 33 წლის ხდება 1 თვეში,უფრო ადრე დაჟე.ერთი სიტყვით თავდასხმა იმპოტენტია რეალის.არავის არაფრის შექმნა არ შეუძლია.ისე სხვათაშორის რაღა დავმალო და ბეილი ბენზემას მილიონჯერ აჯობებს ფორვარდზე,გატანი იცის,თავით იდეულურია და 1-1ზე ნებისმიერ ცენტრალურ მცველს დაჯაბნის კორპუსისა და სისწრაფის ხარჯზე.დაცვის ორივე ფლანგი ვინგერს რომ თამაშობს მაგიტომაა დო)ხუიი სივრცე უკან,კი კაზემირო ცენტრალურ მცველზე ჩამოდის,მარა კროოსი არაა ისეთი მუშა დაცვითი ოპერაციების შესრულებაშიი და არც არასდროს ყოფილა და მოდრიჩი 33-ე წელშია უკვე.ანუუ იწელება გუნდი ძაან სუსტი თავდასხმის გამო.პრაქტიკულად აპოკალიფსია ეს გუნდის.ახალი სისხლია საჭირო.რამოსი მალდინი დაცვაში თავის დღე და მოსწრება არ ყოფილა,მაგის მეოთხედი არც კიი და პეპეს გაყიდვა ძმრად ამოსდის რეალს.ვინც თავი კარგად წარმოაჩინა იმას არ ენდობა.ვალიეხოს მაგალითად.მოსვი ვარანი სკამზე,ან რამოსი მოსვი ,დააყენე ეგ ბიჭი,გაამართლა?ხოდა მიხვდებიან ისინიც რომ არაფერია გარანტირებული და )რაკი გაანძრიონ.ნუ კარვახალს ვერანარად ვერ დააჯეს და ვერც მარსელოს ალტერნატივა არაა.ტეო ცუდი ბიჭი არაა,მარა პრაქტიკა უნდა,ეხლა რეალის დონის ნაღდად არაა და ეს აშრაფიი ხიხონის დონისაც არ ჩამოყალიბდებაა,არ ჩანს ნიჭი მაგაში.მეკარეზე ჩემი აზრი იცით,არა ეგ კაცი იდეალური ვარიანტი,დეხეა-თუნდაც 100 მილიონი დაჯდეს.და კიდე ვასკესის შემოყვანა რომ აქვს დაჩემებული 70წუთიდან,მაგ ფენომენს ვერ ვხსნი,ასენსიო უფრო გვიან შემოყავს.ეგაა პრობლემა პირადი სიმპატიებით რომ წყვეტს ზიდანი ვინ ითამაშოს და ვინ არა და არაა ფორმისა და შესაძლებლობების მიხედვით.ასენსიომ რაც ითამაშა ყველგან ულიდერა და ძაან სასარგებლო იყო გუნდისთვის.რეალში არავის არ უნდა ჰქონდეს გარანტირებული სათამაშო დრო-არასამართლიანად!!!!! აი თუნდაც ჩა*მული ბენზემა ლიჩნად 70-80 წუთი გამოწერილი აქ ,როგორც ფაფხურა ვასკესს მეორე ტაიმში შემოყვანა...
-----------------------

87

9 იანვარი 2018 20:15

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4906
არგენტინის ეროვნული ნაკრებისა და მილანის "ინტერის" ფორვარდმა, მაურო იკარდიმ "New Goal Italia"-სთან მადრიდის "რეალსა" და მის სამომავლო გეგმებზე ისაუბრა.

"იტალიური კლუბის დატოვებას არ ვაპირებ. დამერწმუნეთ, მადრიდში სამედიცინო შემოწმება არ გამივლია და არც არსად წასვლას არ ვაპირებ", - განაცხადა იკარდიმ.

ცნობისთვის გეტყვით, რომ მადრიდული გრანდის თავკაცი, ზინედინ ზიდანი მზადაა მაუროში 110 მილიონი ევრო გადაიხადოს.

88

9 იანვარი 2018 20:32

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3410
და მე დავბრუნდი

89

9 იანვარი 2018 20:34

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2445
ციტატა: Wtf man
არგენტინის ეროვნული ნაკრებისა და მილანის "ინტერის" ფორვარდმა, მაურო იკარდიმ "New Goal Italia"-სთან მადრიდის "რეალსა" და მის სამომავლო გეგმებზე ისაუბრა.

"იტალიური კლუბის დატოვებას არ ვაპირებ. დამერწმუნეთ, მადრიდში სამედიცინო შემოწმება არ გამივლია და არც არსად წასვლას არ ვაპირებ", - განაცხადა იკარდიმ.

ცნობისთვის გეტყვით, რომ მადრიდული გრანდის თავკაცი, ზინედინ ზიდანი მზადაა მაუროში 110 მილიონი ევრო გადაიხადოს.

მაგას ვწერ კაი ხანია უკვე აქ ბევრს აქვს იკარდის მოსვლის იმედი არადა ზამთარში კიარა ზოგადად არასდროს არ მოვა ეგ მოთამაშე აქ.ჯერ ერთი ბარსას აღზრდილია და ეტყობა რომ არ უღალატებს თავის ყოფილ გუნდს და მეტოქის ბანაკში არ ითამაშებს,მერე მეორე ინტერი მაგრად ევასება რამდენჯერ დაიწერა უკვე რომ არ აპირებს გუნდის დატოვებას

90

9 იანვარი 2018 20:38

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4906
ციტატა: hip hop
ციტატა: Wtf man
არგენტინის ეროვნული ნაკრებისა და მილანის "ინტერის" ფორვარდმა, მაურო იკარდიმ "New Goal Italia"-სთან მადრიდის "რეალსა" და მის სამომავლო გეგმებზე ისაუბრა.

"იტალიური კლუბის დატოვებას არ ვაპირებ. დამერწმუნეთ, მადრიდში სამედიცინო შემოწმება არ გამივლია და არც არსად წასვლას არ ვაპირებ", - განაცხადა იკარდიმ.

ცნობისთვის გეტყვით, რომ მადრიდული გრანდის თავკაცი, ზინედინ ზიდანი მზადაა მაუროში 110 მილიონი ევრო გადაიხადოს.

მაგას ვწერ კაი ხანია უკვე აქ ბევრს აქვს იკარდის მოსვლის იმედი არადა ზამთარში კიარა ზოგადად არასდროს არ მოვა ეგ მოთამაშე აქ.ჯერ ერთი ბარსას აღზრდილია და ეტყობა რომ არ უღალატებს თავის ყოფილ გუნდს და მეტოქის ბანაკში არ ითამაშებს,მერე მეორე ინტერი მაგრად ევასება რამდენჯერ დაიწერა უკვე რომ არ აპირებს გუნდის დატოვებას

ცოლის ფაქტორიც არის ალბათ ისაც ეუბნება არ წახვიდეო იტალიაში აქ აწყობილი კარიერა ცოლს

91

9 იანვარი 2018 20:40

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5629
sanerviulo araferia dzlier gundebtan uketesad itamashebs reali rasac aketebs umetesad. es barcelonastan chavardna kovachichis kiserze iyo ro miaseirna torem pirvel taimshi arc daanaxes magat burti erti uazro shecdomas moyva yvelaferi. dalshe dzlierebtan uket tamashobs zidanis reali vidre sustebtan. axla mova tebervalo da vixilavt namdvil reals

92

9 იანვარი 2018 21:02

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 399
ციტატა: kontaqti
sanerviulo araferia dzlier gundebtan uketesad itamashebs reali rasac aketebs umetesad. es barcelonastan chavardna kovachichis kiserze iyo ro miaseirna torem pirvel taimshi arc daanaxes magat burti erti uazro shecdomas moyva yvelaferi. dalshe dzlierebtan uket tamashobs zidanis reali vidre sustebtan. axla mova tebervalo da vixilavt namdvil reals

Am sezonshi namdvilad aris sanerviulo. Romel ert dzlier gundtan itamasha realma? Dortmunds mougo gasvla magram axlandelibdortmundi ravici aba. Totestan ki naxe tamashebi. Meti barcam mougoo. Meti? Nu manchesteri xo kai. Wina sezonis reali da axlandeli dzalian gansxvavdeba. El clasikoze ki marto kovachichis shecdomis gulistvis ki ar waages. Mand meore taimshi mtlianma gundma chaisvara. Da arc ise iyo pirvel taimshi birti ar daanaxeso:) ubralod saxlshi tamashobda da upiratesoba unda qonoda kidec aba rogor.:) barcasac qonda momentebi. Da gashvebuli golis mere tu daishala xolme mase gundi. Vai tu gautana pirvelma psg:)
-----------------------
barca o muerte. antimadridistas forever

93

9 იანვარი 2018 21:07

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1190
ციტატა: kontaqti
sanerviulo araferia dzlier gundebtan uketesad itamashebs reali rasac aketebs umetesad. es barcelonastan chavardna kovachichis kiserze iyo ro miaseirna torem pirvel taimshi arc daanaxes magat burti erti uazro shecdomas moyva yvelaferi. dalshe dzlierebtan uket tamashobs zidanis reali vidre sustebtan. axla mova tebervalo da vixilavt namdvil reals

pirveli taimis statistika.sagole momentebi 2-2 ze kutxurebi 4-3 da burtis ploba 51-49 amas edzaxi butis ar danaxebas?

94

9 იანვარი 2018 21:14

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5629
ციტატა: boixos_nois
Am sezonshi namdvilad aris sanerviulo. Romel ert dzlier gundtan itamasha realma? Dortmunds mougo gasvla magram axlandelibdortmundi ravici aba. Totestan ki naxe tamashebi. Meti barcam mougoo. Meti? Nu manchesteri xo kai. Wina sezonis reali da axlandeli dzalian gansxvavdeba. El clasikoze ki marto kovachichis shecdomis gulistvis ki ar waages. Mand meore taimshi mtlianma gundma chaisvara. Da arc ise iyo pirvel taimshi birti ar daanaxeso:) ubralod saxlshi tamashobda da upiratesoba unda qonoda kidec aba rogor.:) barcasac qonda momentebi. Da gashvebuli golis mere tu daishala xolme mase gundi. Vai tu gautana pirvelma psg:)

totenhemtan fataluri uigbloba iyo mgoni tu uyure tamashs gecodineba eg shen. atletikosac magrad ajobes nu barsas tavze kiar daaxies burtitqo ashkarad kargad ajobes pirvel taimshi da meore taimshi ase vtqvat shemtxvevit sheqmnili momentit gadawyda tamashis bedi da daichires kidevac shemdeg mtliani tamashi rac ar sheeshlebodat. ki akliat ragac magram ganvlil sezonshic ase iyo gexsomeba mashinac dzlivs gadavrchit barcastan wagebas magram shemdeg reebi daimartes.

ციტატა: I N I E S T A 8
pirveli taimis statistika.sagole momentebi 2-2 ze kutxurebi 4-3 da burtis ploba 51-49 amas edzaxi butis ar danaxebas?

me tamashs vuyure da ara fleshscoreze statistikas pirvel taimshi

95

9 იანვარი 2018 21:27

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1701
ციტატა: kontaqti
sanerviulo araferia

მართლა გჯერა ეხლა შენ ეგ რო ესე მალე დაძლევენ კრიზის და პსჯს გაცდებიან? ძალიან მცირე შანსია დამიჯერე უსაზიზღრესად თამაშობენ
-----------------------
ჟურნალისტი: მიულერმა თქვა რომ არიცის როგორ მოიგო მადრიდის რეალმა

მოდრიჩი: ეს მარტივია, უთხარით რომ ჩვენ ორი გოლი გავიტანეთ მათ კი მხოლოდ ერთი

96

9 იანვარი 2018 21:36

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5629
ციტატა: ფლორენტინო
მართლა გჯერა ეხლა შენ ეგ რო ესე მალე დაძლევენ კრიზის და პსჯს გაცდებიან? ძალიან მცირე შანსია დამიჯერე უსაზიზღრესად თამაშობენ

kashimastan tamashi sakluboze sadac ase vtqvat msaji dagvexmara mogebashi roca ramosi ar gaagdo. shemdeg mogvigo seviliam seltam tasidan gamogvagdo da eg yvelaferi am dros xdeboda tu kargad gaxsovs da reals asxavda yvela pataridan dawyebuli didebit datavrebuli. shemdeg napoltan moviget ho magram bavarias ro davejaxet realis shansebi minimumamde daiyvana xalxmac da totalizatormac aset formashia vis ras mougebso da davaglijet burti da mivayolet shemdeg yvela. axlac egre iqneba dzliertan moindomeben merec ase hariharaloze kiar iqnebian modrichi kroosi mere yvela gaigijebs tavs. klasi egaa dzlierad 2 tvis tamashit yvela gundis 1 wlis wvalebas ro wyalshi yri rogorc es bolo 2 welshi qna realma

97

9 იანვარი 2018 21:38

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1190
ციტატა: kontaqti
me tamashs vuyure da ara fleshscoreze statistikas pirvel taimsh

getyoba rorc uyure

98

9 იანვარი 2018 21:44

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4039
მოკლედ იკარდიზე ბევრი გამოცემა წერს გაიარაო ბევრი სხვას წერს რას გაიგებ რა . ზაფხულამდე ასე იქნება რეალი და გზაც დამილოცია.))) არაფრის მაქნისი არაა გუნდი რონალდო ფორმაში არააა ბენზემა რასაც აკეთებდა ისიც არ იცის მარსელოს ფლანგიდან გადის გოლები ზნაიტ მარსელო სკამხე უნდა დაააგდო ერთი 3 თამაში მაინც . შეტევაც არ გამოსდის ტიპს. კროოსსსაც მოუხდება . ისკო ასენსიო კაზემირო ვალიეხო არიან მონდომებულები და კიდე სებალიოსი მოდრიჩი . დანარჩენეს ძინავთ . კარვახალს ჯერ გულის პრობლემა მერე 2 ჯერ წითელი და წელს არ შევიდა ფორმაში ეგ ჩემააალააა . მაგრამ მარსელო რას მიკეთებს 11 წელია რეალშია დამგონი ეხლა სწავლობს თამაშს

99

9 იანვარი 2018 21:47

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4906
ციტატა: kontaqti
ციტატა: ფლორენტინო
მართლა გჯერა ეხლა შენ ეგ რო ესე მალე დაძლევენ კრიზის და პსჯს გაცდებიან? ძალიან მცირე შანსია დამიჯერე უსაზიზღრესად თამაშობენ

kashimastan tamashi sakluboze sadac ase vtqvat msaji dagvexmara mogebashi roca ramosi ar gaagdo. shemdeg mogvigo seviliam seltam tasidan gamogvagdo da eg yvelaferi am dros xdeboda tu kargad gaxsovs da reals asxavda yvela pataridan dawyebuli didebit datavrebuli. shemdeg napoltan moviget ho magram bavarias ro davejaxet realis shansebi minimumamde daiyvana xalxmac da totalizatormac aset formashia vis ras mougebso da davaglijet burti da mivayolet shemdeg yvela. axlac egre iqneba dzliertan moindomeben merec ase hariharaloze kiar iqnebian modrichi kroosi mere yvela gaigijebs tavs. klasi egaa dzlierad 2 tvis tamashit yvela gundis 1 wlis wvalebas ro wyalshi yri rogorc es bolo 2 welshi qna realma

ნუ ყველას ეგონა ფავორიტი ბავარია მარა პირველ თამაშში არ ყავდათ ლევანა თან ორივე თამაშში კაცი გაუგდეს მაგ უბედურებს და ეხლა პსჟ სულ სხვაა სად პსჟს სასტავი და სად ბავარიასი ეგრე ადვილი არაა ამათი გამოგდება ნუ მე მგონია წელს პსჟ მოიგებს ლიგას

100

9 იანვარი 2018 21:51

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 334
რა აქვს ისეთი ზიზუს რომ დატოვონ?
-----------------------
„Més que un club"

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

რეკლამა

სარეკლამო ადგილი

სარეკლამო ადგილი

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 მესი 29
2 რონალდუ 24
3 სუარესი 23
4 გრიზმანი 17

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 ტოტენჰემი 6 5 1 0 16
2 რეალი 6 4 1 1 13
3 დორტმუნდი 6 0 2 4 2
4 აპოელი 6 0 2 4 2

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

უნდა დარჩეს თუ არა ბენზემა მადრიდის „რეალში?

დიახ
არა



მთვლელები

საიტის არქივი:

აპრილი 2018 (306)
მარტი 2018 (445)
თებერვალი 2018 (371)
იანვარი 2018 (357)
დეკემბერი 2017 (427)
ნოემბერი 2017 (381)