ბენზემა:„თუ ქომაგებს სურთ, მე წავალ, მაგრამ არ ვფიქრობ, რომ ასეა“

მადრიდის „რეალს“ ფრანგი ფორვარდი, კარიმ ბენზემა აღდგენით პროცესშია. „9“-იანს ტრავმის სამკურნალოდ რამდენიმე კვირა სჭირდება...


„ძალიან მძიმე წასაკითხია ის სათაურები, რასაც ესპანური გამოცემები ჩემზე წერენ.“

„ყველა ფიქრობს, რომ გუნდი უნდა დავტოვო, მაგრამ მე ხალხთან ვარ ვალში.“

„არაერთი გამოკითხვა ვნახე, რომელშიც ჩემ წასვლას ითხოვენ, მაგრამ 50 000 გულშემატკივრის ხმაზე მნიშვნელოვანი, სრულიად მადრიდული სამყაროს აზრია. თუ მათ ჩემი წასვლა უნდათ წავალ, მაგრამ მე მჯერა, რომ მადრიდისტების უმრავლესობას ვუყვარვარ.“ dle 10.1

  • Ramos
  • 8 იანვარი 2018
  • 9260
  • 118

1

9 იანვარი 2018 00:01

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
არ შეიძლება ამის გაშვება

2

9 იანვარი 2018 00:12

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
მე გაფასებ იმისთვის რაც რეალისთვის გაგიკეთებიააა ,ის სამუშაო რომელიც ძიირითადად არ ჩანს მაფგრამ სდაბედნიეროდ არსებობს ხალხი ამას ხედავსსს,მაგრამ თუ ესე გააგრძელე და მეორე წრეშიი არ მოუმატებბბ მოგიწევს წასვლა.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

3

9 იანვარი 2018 00:18

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
au ravi arada magrad mevaseba arminda ro wavides :D

4

9 იანვარი 2018 00:19

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1006
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
მე გაფასებ იმისთვის რაც რეალისთვის გაგიკეთებიააა ,ის სამუშაო რომელიც ძიირითადად არ ჩანს მაფგრამ სდაბედნიეროდ არსებობს ხალხი ამას ხედავსსს,მაგრამ თუ ესე გააგრძელე და მეორე წრეშიი არ მოუმატებბბ მოგიწევს წასვლა.

თუ ასე გააგრძელეს რონალდომ ამან მარსელომ დირკაობა და ბარეორმა კიდე ყველას მოუწევს წასვლა

5

9 იანვარი 2018 00:23

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
კიი უყვარხარ დარჩი :დ

6

9 იანვარი 2018 00:23

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: papacha
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
მე გაფასებ იმისთვის რაც რეალისთვის გაგიკეთებიააა ,ის სამუშაო რომელიც ძიირითადად არ ჩანს მაფგრამ სდაბედნიეროდ არსებობს ხალხი ამას ხედავსსს,მაგრამ თუ ესე გააგრძელე და მეორე წრეშიი არ მოუმატებბბ მოგიწევს წასვლა.

თუ ასე გააგრძელეს რონალდომ ამან მარსელომ დირკაობა და ბარეორმა კიდე ყველას მოუწევს წასვლა

მასე იოლად გუნდის დაცლა და აწყობა არაა მასე ძაან ბევრია გასაშვები მაგრამ ვინ მოგყავთ???? ახალგაზრდა გამოცდილს აჯობეებს ყველა ასპექტშიი??? შანსი არაა მაგრამ ნელნელა კი გაიწმინდება როდის ისე ეგ პერესმა იცის მარტო

7

9 იანვარი 2018 00:25

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
მე გაფასებ იმისთვის რაც რეალისთვის გაგიკეთებიააა ,ის სამუშაო რომელიც ძიირითადად არ ჩანს მაფგრამ სდაბედნიეროდ არსებობს ხალხი ამას ხედავსსს,მაგრამ თუ ესე გააგრძელე და მეორე წრეშიი არ მოუმატებბბ მოგიწევს წასვლა.


გეთანხმები, თუმცა ასე თუ გააგრძელეს, მგონი ერთი ორი კაცის გარდა ყველას მოუწევს წასვლა

8

9 იანვარი 2018 00:26

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
me ratomgac benzemas ar vabraleb am kriziss upro taktikas vabraleb sharshanac gvyavda benzema 2014shic da yoveltvis liga davdet ar sheushlia xeli ravi chemtvis piradad kai pexburtelia

9

9 იანვარი 2018 00:27

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 579
მეათე წელი იწყება რეალში ხარ. რაღაცეები შეიცვლება
-----------------------
ზიდანი: "საუკეთესო ჩემსა და კრიშტიანუს შორის? რა თქმა უნდა, მე (იცინის). კარგად იცით, რასაც ვფიქრობ. კრიშტიანუ ჩემზე საგრძნობლად ძლიერია, მიუხედავად იმისა, რომ კარგი კარიერა მქონდა".

https://www.youtube.com/channel/UCtqD02mRfSVgFZf_NyDvJtQ

10

9 იანვარი 2018 00:29

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: RONALDINHO
ვითომ 200 ბურთით წავა რეალიდან? ზაფხულში თუ ეს პერესმა არ გაუშვა ,მერე მართლა კარგად ყოფილა გუნდის საქმე.185 ბურთი აქ,5გოლი ამ სეზონში 20 თამაშში,15 გაიტანოს არ მგონია დარჩენილ თამაშებში

ცოტა მაშტაბურად იაზროვნე,მარტო ბენზემა რომ გაკერია და მთელი არსი პრობლემები ბენზემას კისერზე რო გინდა აკიდო,გუშინ არ იყო რა ქნეს შემახსენეე მოიგეს???ჩაციკლულიიი ხარ იმენა,არავინ საუბრობს ჩააგდო პირველი წრე მაგრამ ეგეთი სამართლიანი თუ ხარ სხვებიც ახსენე ეგრე ხშირადდ,,ბენზემაზე უკეთესი რომელი იყოო?მთელი გუნდი იმპოტენციას განნიცდისსსს.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

11

9 იანვარი 2018 00:31

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
წადი წადი გზებიც დამილოცნია "დაიცავით ცენზურა!" მძოროო

12

9 იანვარი 2018 00:32

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Матео Ковачич
me ratomgac benzemas ar vabraleb am kriziss upro taktikas vabraleb sharshanac gvyavda benzema 2014shic da yoveltvis liga davdet ar sheushlia xeli ravi chemtvis piradad kai pexburtelia


რეალურად ყველა ძალიან ცუდ ფორმაშია დღეს, ჩვენი ნაქები ცენტრიც კი, თანამედროვე ფეხბურთში კიდე თუ ცენტრი არ ვარგა, იქ მთავრდება ყველაფერი, დაცვა საერთოდ აღარ უნდა ვახსენო. ტაქტიკის შეცვლამ და ხშირმა ექსპერიმენტებმაც იქონია გავლენა. ბენზემა ერთ-ერთი საუკეთესო ფეხბურთელია თანამედროვეობის და სრულიად დამსახურებულადაა ამდენი წელი ისეთ კლუბში როგორიც რეალია. იმედი ვიქონიოთ, რომ ამ ჩავარნას გადალახავს ბენზოც და სხვებიც და მოუმატებენ

13

9 იანვარი 2018 00:33

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: RONALDINHO
ისე ესეც არ არი.კაი სეზონი ჰქონდა მძორს მეორე და მესამე.მარა იმ მეორეშიც არ ენდნენ როცა პიპიტა დაიმტვრა,ადებაიორი მოიყვანეს და იმას უყურებდა ბენზემა.მესამეშიც კაი იყო.სარგებელი მოქონდა.მარა როგორც ყოველთვის არასტაბილური.ასევე 15-16 წლების სეზონიც გამოსარჩევია.ბიჭს პიპიჩზე რომ უნდოდა გაწევა. მარა საერთო ჯამში 1 სეზონი არ ყოფილა რაც რეალშია 3 თამაში სტაბილურად ეთამაშა,ამ კაცმა სტაბილურობა არ იცის რაა.

შენ სტატისტიკით საუბრობ ზედაპირულად,კარგ სეზონს აფასებბ მხოლოდ მაგით..გოლზე დახამებული ფეხბურთელი არასოდეს იყო,ბევრ ასპეკტში ეხმარება გუნდს რომელიც არ ჩანსსს ,შესაბამისად შენი საუბარი არის ზედმეტად ზედაპირულიი,ეხა არ მითხრა ფორვარდს ეს ევალება ის ევალებააა ,,ბენზემა ყოველთვის გუნდური მოთამაშე იყოო და საკუთარ სტატისტიკაზე წინ ამას აყენებდააა
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

14

9 იანვარი 2018 00:33

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Benz9
ციტატა: Матео Ковачич
me ratomgac benzemas ar vabraleb am kriziss upro taktikas vabraleb sharshanac gvyavda benzema 2014shic da yoveltvis liga davdet ar sheushlia xeli ravi chemtvis piradad kai pexburtelia


რეალურად ყველა ძალიან ცუდ ფორმაშია დღეს, ჩვენი ნაქები ცენტრიც კი, თანამედროვე ფეხბურთში კიდე თუ ცენტრი არ ვარგა, იქ მთავრდება ყველაფერი, დაცვა საერთოდ აღარ უნდა ვახსენო. ტაქტიკის შეცვლამ და ხშირმა ექსპერიმენტებმაც იქონია გავლენა. ბენზემა ერთ-ერთი საუკეთესო ფეხბურთელია თანამედროვეობის და სრულიად დამსახურებულადაა ამდენი წელი ისეთ კლუბში როგორიც რეალია. იმედი ვიქონიოთ, რომ ამ ჩავარნას გადალახავს ბენზოც და სხვებიც და მოუმატებენ

imedia dzma

15

9 იანვარი 2018 00:36

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2588
ამ წელიწადს იყავი ისედაც შესვენების წელიწადი გვაქვს და მომავალ წელს შენი ადგილი ძირითადში კიარა სავარაუდოდ რეალშიც აღარ იქნება... სკამზეც აღარ გვინდიხარ... winked

16

9 იანვარი 2018 00:36

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 579
ბარსელონა როგორ ძლიერდება.. ამ ზაფხულს რეალსაც სჭირდება ცლილებები, თანაც აუცილებლად. კოუტინიო კატალონიელებს ძალიან გააძლიერებს
-----------------------
ზიდანი: "საუკეთესო ჩემსა და კრიშტიანუს შორის? რა თქმა უნდა, მე (იცინის). კარგად იცით, რასაც ვფიქრობ. კრიშტიანუ ჩემზე საგრძნობლად ძლიერია, მიუხედავად იმისა, რომ კარგი კარიერა მქონდა".

https://www.youtube.com/channel/UCtqD02mRfSVgFZf_NyDvJtQ

17

9 იანვარი 2018 00:37

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
სტაბილურობაა კარგი შედეგი ბევრი გოლი კარგი სტატისტიკაა ესა შენი განსაზღვრება,,გოლი შეიძლება არ გაიტანოს ფეხბურთელმა მაგრამ გუნდს ბევრ ნიუანსებში ეხმარებოდესს ,გოლებს რომ არ იტანს ბევრს მაგიტომ ეძახდით მუდამ არასტაბილურს და სხვა ასპეკრტებს საერთოდ არ უყურებდით,არაა საჭირო გინდა თუ არა გოლი გაიტანოოო სტაბილურად გამოიყურებოდე ,,გუნდური პრინციპიდან გამომდინარე შენიი ესა თუუქმედება სასაერგებლო იყოსსს,,ესე ზედაპირული აზროვნებაა რომაა მაგიტომაც ვერ ამოხსენით ეს ფენომენი 8 წელი რატომააა ამ კლუბში.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

18

9 იანვარი 2018 00:42

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: RONALDINHO
ხო გიპასუხე? გითხარი არავინაა გამოსარჩევი და არც მძორს ვაბრალებთქო.დაცვაც ბევრი ვაკრიტიკე.ნახევარდაცვაც.ბეილზე იცი ჩემი აზრი,მარა ცუდი არ მითქვია.მშრალზე წააგებდა გუნდი მაგის გარეშე.პრობლემა მწვრთნელშია ,ეს არაერთხელ მითქვამს,თავიდან ბოლომდე გაშიფრულია რეალი.მისი წყობა და ა.შ.სასწაულად უნდა წაუვიდეს მთლიანად გუნდს,რომ მოუგოს ცოტა ძლიერ მეტოქეს.ეს ისევ და ისევ უტრანსფერობის ბრალია.გუნდს იმპროვიზაციის უნარი არ აქვს და აგერ შედეგი.ბოლოს გამჭოლი პასი როდის ვნახე,ან გახსნილი რონალდო ან ბენზემა აღარ მახსოვს.მექანიზმი მოიშალა თავიდან ბოლომდე,ესაა მიზეზი.ზიდანმა ხალხი უნდა ითხოვოს და ტიპი იძახის არავინ მინდაოო ,ესაა ყველაზე მთავარი მიზეზი.ასევეე,არ ენდობა ისკოსა და ასენსიოს დუეტს.რომლებიც ერთმანეთს კარგად უგებენ და გუნდი წარმატებულად გამოდის როცა ორივე ძირითადშია,მარა არ ესმის მაგ კაცს.რომ ასენსიოს დიდი სარგებელი მოაქვს და რამდენი ხანია 15 წუთზე მეტს არ ათამაშებს

რავიცი სულ ბენზემას ძახილში ხარ იმენა ასლოკინებს ტიპსსს,,,რაც შეეხება ზიდანს,შენ რომ რეალის მწვრთნელი იყო და ეს ძირითადი ბირთვი შედეგებს გიდევდესს შეეცდებოდიი რამის შეცვლასს>??ფაქტიააა ისიც რომ ამ შემადგწენლობა მოახდინა სასწაულებიი 62 მატჩიანი წაუგებელი სერიაა და უამრავი რეკორდები ტიტულებთან ერთად და მოდი და მოთხოვე ზიდანს ამ კაცით ის სხვა უნდა მოვიყვანო ეხა და ჩავანაცვლოო,არ არი ესე რააა ,ეს ეხა ყვირის თქვენი ესეთი საუბარიი ტრანსფერებზე ეხა დაიწყეთ საუბარი,რეკორდებს რომ ამყარებდა კლუბი მაშინ ესე არ ყვიროდით.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

19

9 იანვარი 2018 00:44

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: RONALDINHO
ციტატა: FERNANDO_REDONDO

ცოტა მაშტაბურად იაზროვნე,მარტო ბენზემა რომ გაკერია და მთელი არსი პრობლემები ბენზემას კისერზე რო გინდა აკიდო,გუშინ არ იყო რა ქნეს შემახსენეე მოიგეს???ჩაციკლულიიი ხარ იმენა,არავინ საუბრობს ჩააგდო პირველი წრე მაგრამ ეგეთი სამართლიანი თუ ხარ სხვებიც ახსენე ეგრე ხშირადდ,,ბენზემაზე უკეთესი რომელი იყოო?მთელი გუნდი იმპოტენციას განნიცდისსსს.

ხო გიპასუხე? გითხარი არავინაა გამოსარჩევი და არც მძორს ვაბრალებთქო.დაცვაც ბევრი ვაკრიტიკე.ნახევარდაცვაც.ბეილზე იცი ჩემი აზრი,მარა ცუდი არ მითქვია.მშრალზე წააგებდა გუნდი მაგის გარეშე.პრობლემა მწვრთნელშია ,ეს არაერთხელ მითქვამს,თავიდან ბოლომდე გაშიფრულია რეალი.მისი წყობა და ა.შ.სასწაულად უნდა წაუვიდეს მთლიანად გუნდს,რომ მოუგოს ცოტა ძლიერ მეტოქეს.ეს ისევ და ისევ უტრანსფერობის ბრალია.გუნდს იმპროვიზაციის უნარი არ აქვს და აგერ შედეგი.ბოლოს გამჭოლი პასი როდის ვნახე,ან გახსნილი რონალდო ან ბენზემა აღარ მახსოვს.მექანიზმი მოიშალა თავიდან ბოლომდე,ესაა მიზეზი.ზიდანმა ხალხი უნდა ითხოვოს და ტიპი იძახის არავინ მინდაოო ,ესაა ყველაზე მთავარი მიზეზი.ასევეე,არ ენდობა ისკოსა და ასენსიოს დუეტს.რომლებიც ერთმანეთს კარგად უგებენ და გუნდი წარმატებულად გამოდის როცა ორივე ძირითადშია,მარა არ ესმის მაგ კაცს.რომ ასენსიოს დიდი სარგებელი მოაქვს და რამდენი ხანია 15 წუთზე მეტს არ ათამაშებს.


სხვათა შორის, ლოგიკისათან ახლოსაა შენი ნათქვამი, როცა ბენზემაზე არ ხარ ჩაციკლული, შეგიძლია საღად მსჯელობა (ეს გეხუმრე, არ გეწყინოს winked ) მიუხედავად იმისა, რომ მე ასენსიოს და იკსოს არ მივიჩნევ იმ დონის ფეხბურთელებად მაინც, რომლებიც შეიძლება რეალის ლიდერებად ჩამოყალიბდნენ, უნდა დაგეთანხმო მათი დუეტი ეფექტურია, ერთმანეთს კარგად უგებენ. თუმცა აქ ალბათ რონალდუს ფაქტორი მოქმედებს, სამაგირეოდ ეს დუეტი ვერ უგებს კარგად რონალდუს. რონის გავლენა მაინც დიდია, ასე უცებ მას სკამზე ვერ დასვავ, თუნდაც როგორც ბენზო გაყავს ხოლმე ბლო 15 წუთზე, რონი ამაზე არ დათანხმდება და მისი ავტორიტეტი კი დიდია, მას ჯერ ვერავინ შეეხება და პრინციპში არც უნდა შეეხონ ჯერ, მიუხედავად ცუდი მაჩვენებელისა

20

9 იანვარი 2018 00:47

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: RONALDINHO
ბენზემა ის იგროკია ყველა სეზონში,რომ ძაან დიდი ჩავარდნა ჰქონდა )) ძაან არასტაბილური და უმოძავო სტადიონზე )) მარტო მე არ ვფიქრობ )) დევს ინტერნეტში კადრები უამრავჯერ თავჩახრილი რომ გადის და რეალის იგროკები ტაშით რომ მოუწოდებენ პუბლიკას არ უფშტვინონ და არ აგინონ.ტიპს ყოველთვის არასტაბილურება ახასიათებდა,ესაა ორჯერ ორი ოთხი.ბენზემამ 2გოლი გაუტანა ბარსელონას 3-4 რომ წავაგეთ 2014წელს და სარგებელი უფრო მოუტანა და თუ დაღუპა? კაი გოლით ხო არ ვაფასებ,მიპასუხე აბა? მაგ თამაშშმა დააკარგვინა ლალიგა რეალს.

მოიცა რაა ბენზემამ დააკარგვინა ლა ლიგა ძააანნ არასერიოზულიააა ,რაღა კლასიკოს ეციი ,მაქამდე ბევრი თამაში გატეხა რეალმააა,,ბენზემამ დააკარგვინა არაა სერიოზული საუბარიი,,ეს მთლიანი გუნდიააა აგებს მთლიანად გუნდი და არა 1 კაციი,.შენი საუბარი მიქმნის შთაბეჭდილებას ერთ კაცზე ხარ ჩაციკლული,გუშინ არ თამაშობდა და მაინც ბენზემას ლანძღვაში იყავი კაცი სტადიონზე არ იყოოო,,,კაი რაა ,ცოტა სერიოზულად,დიდი ბიჭი ხარ 12 წლის ნიკასავით არ უნდა ილაპარაკო.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

21

9 იანვარი 2018 00:49

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2588
პრობლემები ბევრია... ჯობია ბენზემადან დავიწყოთ მოგვარება... ავაბარგოთ... დროა უკვე რაც ვუთმინეთ....

22

9 იანვარი 2018 00:50

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: RONALDINHO
ბენზემა ის იგროკია ყველა სეზონში,რომ ძაან დიდი ჩავარდნა ჰქონდა )) ძაან არასტაბილური და უმოძავო სტადიონზე )) მარტო მე არ ვფიქრობ )) დევს ინტერნეტში კადრები უამრავჯერ თავჩახრილი რომ გადის და რეალის იგროკები ტაშით რომ მოუწოდებენ პუბლიკას არ უფშტვინონ და არ აგინონ.ტიპს ყოველთვის არასტაბილურება ახასიათებდა,ესაა ორჯერ ორი ოთხი.ბენზემამ 2გოლი გაუტანა ბარსელონას 3-4 რომ წავაგეთ 2014წელს და სარგებელი უფრო მოუტანა და თუ დაღუპა? კაი გოლით ხო არ ვაფასებ,მიპასუხე აბა? მაგ თამაშშმა დააკარგვინა ლალიგა რეალს.

მოიცა რაა ბენზემამ დააკარგვინა ლა ლიგა ძააანნ არასერიოზულიააა ,რაღა კლასიკოს ეციი ,მაქამდე ბევრი თამაში გატეხა რეალმააა,,ბენზემამ დააკარგვინა არაა სერიოზული საუბარიი,,ეს მთლიანი გუნდიააა აგებს მთლიანად გუნდი და არა 1 კაციი,.შენი საუბარი მიქმნის შთაბეჭდილებას ერთ კაცზე ხარ ჩაციკლული,გუშინ არ თამაშობდა და მაინც ბენზემას ლანძღვაში იყავი კაცი სტადიონზე არ იყოოო,,,კაი რაა ,ცოტა სერიოზულად,დიდი ბიჭი ხარ 12 წლის ნიკასავით არ უნდა ილაპარაკო.


მე უფრო ის მომეწონა ახალ წელს 31-ში, 12 რომ ხდებოდა და აქ RONALDINHO შენ ბენზემას აგინებდი, კი დაიბედე ბენზემა და მერე სხვებს არ დააბრალო იცოდე wink

23

9 იანვარი 2018 00:52

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: RONALDINHO
რედონდო 10 ბენზემას დონის იგროკი რომ ყოლოდა რეალს შენი აზრით რამდენ ტიტულს მოიგებდა?

ყველა ვინც თამAშობს და წარმოადგენს რეალის ზირითად ბირთვს ყვეკლა არის უმაღლესი კლასის ფეხბურთელიი,,ამაზე საუბარი არ უნდა მჭირდებოდესს ,,აქვს ბენზემას თავის პლიუსებიიი ,ეს სივრცეები რომ გაქვთ მასხრად აგდებულიიი თითქოს მაგით მე მეღადავებით ,,,ფეხბურთში ეგეთი მცნება პირველად გაიგეთ უბურთოდ მოძრაობააა გაძლევს ბევრ შესაძლებლობებს,ფეხბურთელი შეიძლება ბურთს საერთოდ არ შეეხოს მაგრამ სასარგებლო იყოს.თქვენ უმრავლესობა ზედაპირულადდდ სტატისტიკით საზღვრავთ და პრობლემა სწორედ ეგააა რომ ბენზემა არასოდეს ყოფილა ფეხბურთელი რომელიცც პირად სტატისტიკაზე თამაშობდა,
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

24

9 იანვარი 2018 00:56

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: RONALDINHO
რედონდო 10 ბენზემას დონის იგროკი რომ ყოლოდა რეალს შენი აზრით რამდენ ტიტულს მოიგებდა?

ყველა ვინც თამAშობს და წარმოადგენს რეალის ზირითად ბირთვს ყვეკლა არის უმაღლესი კლასის ფეხბურთელიი,,ამაზე საუბარი არ უნდა მჭირდებოდესს ,,აქვს ბენზემას თავის პლიუსებიიი ,ეს სივრცეები რომ გაქვთ მასხრად აგდებულიიი თითქოს მაგით მე მეღადავებით ,,,ფეხბურთში ეგეთი მცნება პირველად გაიგეთ უბურთოდ მოძრაობააა გაძლევს ბევრ შესაძლებლობებს,ფეხბურთელი შეიძლება ბურთს საერთოდ არ შეეხოს მაგრამ სასარგებლო იყოს.თქვენ უმრავლესობა ზედაპირულადდდ სტატისტიკით საზღვრავთ და პრობლემა სწორედ ეგააა რომ ბენზემა არასოდეს ყოფილა ფეხბურთელი რომელიცც პირად სტატისტიკაზე თამაშობდა,


თუმცა არასერიოზულია ბენზემას დადებით თვისებად მარტო სივრცის გახსნა ჩათვალო, გაცილებით მეტს აკეთებს. ვერ ვხვდები რატომ აიკვიატეს ეს სივრცის გახსნა მარტო ,თუმცა სივრცეების გახსნა ძალიან დიდ ჭკუას და ტაქტიკურ ნიჭს მოითხოვს და დასაცინი კია არა ძალიან დასაფასებელია

25

9 იანვარი 2018 00:56

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2588
რონალდოს როცა არ ქონდა პრობლემები ვის რა სიად აინტერესებდა მაშინ ბენზემა რას თამაშობდა.... დაგვიბერდა რონი და ახლა 9 ნომერიც გვჭირდება აქტიური.... fellow

26

9 იანვარი 2018 00:58

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: lekino
რონალდოს როცა არ ქონდა პრობლემები ვის რა სიად აინტერესებდა მაშინ ბენზემა რას თამაშობდა.... დაგვიბერდა რონი და ახლა 9 ნომერიც გვჭირდება აქტიური.... fellow


და რონის რა ფუნქციას უტოვებ? ფლანგზე ხომ არ აბრუნებ ნამდვილი 7-იანის ფუნქციების შესასრულებლად lol , თუ ვაფშე სკამზე სვავ ან უშვებ გუნდიდან?

27

9 იანვარი 2018 01:00

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: rivaldo10
ციტატა: RONALDINHO
ხვალ ფინალური გამოცდა მაქ და რო რაღაცა ცუდი მივიღო ბენზემას უნდა ვაგინო ისევ

wink wink wink


წარმატებები გამოცდაზე, მაგრამ 10-ნიც რომ მიიღო მაინც აგინებ და მანდ სხვაობა დიდი არ იქნება wink

28

9 იანვარი 2018 01:00

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3513
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
FERNANDO_REDONDO

Riti gashantajebs amistanati eg tantala kaci?😂😂

29

9 იანვარი 2018 01:00

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2588
ციტატა: rivaldo10
ციტატა: lekino
პრობლემები ბევრია... ჯობია ბენზემადან დავიწყოთ მოგვარება... ავაბარგოთ... დროა უკვე რაც ვუთმინეთ....

ერთ რამეს ვერ აცნობიერებ მგონი, ბენზემა თუ წავიდა ვისი სურათიც გიყენია ეგეც მოყვება ორჯერორის თემა,, ისე არიან გადაბმულები ეგენი ერთმანეც ეს გარდაუალია პლიუს რონალდოც წავა ამ ორთან ერთად დარწბიუნებული ვარ წალკე აღებული ბენზემა მარტო არ დატოვებს გუნდს.

რავუყო ახლა ორი ლიგა მოიგო უკვე და მეტი რა ქნას... ჩემი ზიზუ თუ წავა ღირსეულად წავა და ღირსეულ სახელს დატოვებს და არა მძორის.... ზიდანს მე ისედაც საფრანგეთის ნაკრებისთვის ვამზადებ და მსოფლიო უნდა მოვაგებინო მომავალი.... ეგ ბოლო ოცნება დამრჩა ფეხბურთში და მორჩა კინო... წავალ მერე მეც wink

30

9 იანვარი 2018 01:02

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ბენზემას როლიი კარგად რომ დაუფიქრდეთ ეხლა უფრო ჩანსს,,ვერ თამაშობს ბენზემა მოუკლო რონალდომმ,,თუ ესე სტატისტიკით გინდათ ნათლად ჩანსს ბენზემას უფორმობა რონალდოზეც როგორ აისახააა ,და რონალდოს რომ ბენზემა ჭირდებააა ეს არის ორჯერ ორის თემა.კარგი ბენზემას დავაბრალოთ ყველაფერი რონალდოსს რეგრეს როგორ ახსნით ??საჭშირო ყოფილა თურმე ბენზემაა (სივრცეები) სარკაზმი)))ან იმას როგორ ახსნით დაცვა ესე უსუსურიააა?ან ნახევარდაცვა,გუშინ პირველ და მეორე გოლზე ისეთი შეცდომები დაუშვეს დაწყებითებში არ ხდება ეგრე,პირველი გოლი მარსელოს სინდისზეაააა,მეორე გოლში კი მთლიანად ყველა მცველის კისერზეააა ,ჯერ მარსელომ დაკარგა პოზიცია,მერე ვითომ გადავიდა ნაჩო და გამოვიდა ვერ გადავიდა სადღაც შუაში გაიჭედა და გაუგებარი პოზიცია ეჭირა,მერე მესამე ვარანი არ დააზღვიაა მარკვენა მცველმაა ,რიცხობრივი უპირატესობა შეიქმნაა საჯჯარიმ ოში ცენტრალურ ზოპნაში,მთელი რიგიიი სიფარჩაკე იყოოო ,ესეც ბენზემას ბრალია ტრიაპკასავით რომ ხმარობსს ჩვენ დაცვას ნებისმიერი გუნდი??ან ეს კაზემირო,როცა ცენტრალური მცველი გადადის მარცხენა მცველის პოზიციაზე დასაზღვევად ვალდებული ხარრრ საყრდენიი რომ ის ზონა შეავსო ნაჩოს ზონაა,,რატომღაც აქ მეორე გოლზე მარტო ვარანს შეტენეს,ვფიქრობ ფრანგების ზიზღი აქვს აქ ბევრს!
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

31

9 იანვარი 2018 01:05

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 579
ციტატა: RONALDINHO
ციტატა: Benz9
წარმატებები გამოცდაზე, მაგრამ 10-ნიც რომ მიიღო მაინც აგინებ და მანდ სხვაობა დიდი არ იქნება

10 რომ მივიღო დედის სახეს ვაგინებ ,40 ქულიანია გამოცდა . wink 10ქულიანი ფინალური?მე არსად არ გამიგია.


რამდენია ზღვარი. 19 ?
-----------------------
ზიდანი: "საუკეთესო ჩემსა და კრიშტიანუს შორის? რა თქმა უნდა, მე (იცინის). კარგად იცით, რასაც ვფიქრობ. კრიშტიანუ ჩემზე საგრძნობლად ძლიერია, მიუხედავად იმისა, რომ კარგი კარიერა მქონდა".

https://www.youtube.com/channel/UCtqD02mRfSVgFZf_NyDvJtQ

32

9 იანვარი 2018 01:05

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2588
ციტატა: Benz9
ციტატა: lekino
რონალდოს როცა არ ქონდა პრობლემები ვის რა სიად აინტერესებდა მაშინ ბენზემა რას თამაშობდა.... დაგვიბერდა რონი და ახლა 9 ნომერიც გვჭირდება აქტიური.... fellow


და რონის რა ფუნქციას უტოვებ? ფლანგზე ხომ არ აბრუნებ ნამდვილი 7-იანის ფუნქციების შესასრულებლად lol , თუ ვაფშე სკამზე სვავ ან უშვებ გუნდიდან?

წავა ეგეც ცას კიარ გამოეკერება... ეგეც ღირსეულ სახელს დატოვებს რეალში და არა მძორის.... სკამზე არ დაჯდება რონი თორემ იყოს და იბურთაოს ხანდახან მე ხელს კიარ მიშლის.... love

33

9 იანვარი 2018 01:05

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: RONALDINHO
ციტატა: Benz9
წარმატებები გამოცდაზე, მაგრამ 10-ნიც რომ მიიღო მაინც აგინებ და მანდ სხვაობა დიდი არ იქნება

10 რომ მივიღო დედის სახეს ვაგინებ ,40 ქულიანია გამოცდა . wink 10ქულიანი ფინალური?მე არსად არ გამიგია.


უი ბოდიში feel , არ გეგონოს ცუდი მინდა შენთვის smile , 40 ქულის მიღებას გისურვებ wink მე უკვე დიდი ხანია გამოცდების ეტაპი დავასრულე და მაგიტომ

34

9 იანვარი 2018 01:06

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: lekino
ციტატა: Benz9
ციტატა: lekino
რონალდოს როცა არ ქონდა პრობლემები ვის რა სიად აინტერესებდა მაშინ ბენზემა რას თამაშობდა.... დაგვიბერდა რონი და ახლა 9 ნომერიც გვჭირდება აქტიური.... fellow


და რონის რა ფუნქციას უტოვებ? ფლანგზე ხომ არ აბრუნებ ნამდვილი 7-იანის ფუნქციების შესასრულებლად lol , თუ ვაფშე სკამზე სვავ ან უშვებ გუნდიდან?

წავა ეგეც ცას კიარ გამოეკერება... ეგეც ღირსეულ სახელს დატოვებს რეალში და არა მძორის.... სკამზე არ დაჯდება რონი თორემ იყოს და იბურთაოს ხანდახან მე ხელს კიარ მიშლის.... love


სკამზე ხომ იცი არ დაჯდება

35

9 იანვარი 2018 01:07

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: RONALDINHO
ციტატა: Realism
რამდენია ზღვარი. 19 ?

20.მარა არასდროს არ გავსულვარ ლიჟბი ბარიერის გადალახვაზე.მაქსიმალისტი ვარ.შეძლებისდაგვარად რა თქმა უნდა.

მოჯლედ ახალი წელი დასვენება არ იციამ 😂 რა დროს გამოცდაა

36

9 იანვარი 2018 01:07

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: Benz9
თუმცა არასერიოზულია ბენზემას დადებით თვისებად მარტო სივრცის გახსნა ჩათვალო, გაცილებით მეტს აკეთებს. ვერ ვხვდები რატომ აიკვიატეს ეს სივრცის გახსნა მარტო ,თუმცა სივრცეების გახსნა ძალიან დიდ ჭკუას და ტაქტიკურ ნიჭს მოითხოვს და დასაცინი კია არა ძალიან დასაფასებელია

მე მეღადავებიან ვითომ))მე ვბახსენე ეგგგ ერთერთ პლიუსადდდ უბურთოდ მოძრაობააა გადაადგილებააა რამდენადდ მეტ შესაძლებლობებს აძლევს თანაგუნდელებს,მაგ ნუსხაში ბევრტი სხვა რამეც დავწერე))ვითომ ჩემზე კაიფობენ))
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

37

9 იანვარი 2018 01:07

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
კოუს პრეზენტაცია იყო დღეეს :დდდ

38

9 იანვარი 2018 01:08

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 579
ციტატა: RONALDINHO
20.მარა არასდროს არ გავსულვარ ლიჟბი ბარიერის გადალახვაზე.მაქსიმალისტი ვარ.შეძლებისდაგვარად რა თქმა უნდა.


ხო რათქმა უნდა, ეგრე ჯობია. საგანსაც გააჩნია. კალკულუსი ან რამე ეგეთი უბედურება თუ არ გაქვს კაცს ჩასაბარებელი )))
-----------------------
ზიდანი: "საუკეთესო ჩემსა და კრიშტიანუს შორის? რა თქმა უნდა, მე (იცინის). კარგად იცით, რასაც ვფიქრობ. კრიშტიანუ ჩემზე საგრძნობლად ძლიერია, მიუხედავად იმისა, რომ კარგი კარიერა მქონდა".

https://www.youtube.com/channel/UCtqD02mRfSVgFZf_NyDvJtQ

39

9 იანვარი 2018 01:10

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: RONALDINHO
ციტატა: Heisenberg
მოჯლედ ახალი წელი დასვენება არ იციამ 😂 რა დროს გამოცდაა

რო ჩააბარებ უნივერსიტეტში მიხვდები შენც რა იციან და რა არა. wink

სად სწავლობ რომელ უნიში ხარ ? 😂 არაა მაინც ჩემ აზრზე ვარ ასე ადრე გამოცდები არ უნდა იყოს და კიდევ ეროვნულები ივლიში ვინ მოიგონა 😂😂

40

9 იანვარი 2018 01:10

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 579
ციტატა: RONALDINHO
არა მაგასთან არ მაქ შეხება, იურისტი ვარ პროფესიით.კაი კარგად იყავით ბრატცი აბა დროებით.


წარმატებები, კარგად
-----------------------
ზიდანი: "საუკეთესო ჩემსა და კრიშტიანუს შორის? რა თქმა უნდა, მე (იცინის). კარგად იცით, რასაც ვფიქრობ. კრიშტიანუ ჩემზე საგრძნობლად ძლიერია, მიუხედავად იმისა, რომ კარგი კარიერა მქონდა".

https://www.youtube.com/channel/UCtqD02mRfSVgFZf_NyDvJtQ

41

9 იანვარი 2018 01:12

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: RONALDINHO
ე.ი მე ვსაუბრობ 12 წლის ნიკასავით? ფაქტი მოგიყვანე კონკრეტული.მაგ თამაშში ბენზემამ 2 გოლი გაიტანა,თუმცა 5 100%ანი მომენტი გამაზა,ფაქტსაც დაგიდებ თუ გსურს...ერთი სიტყვით ბენზემა არაა რეალის დონის იგროკი და არც არასდროს ყოფილა.ფაქტები უამრავი მაქ ამის.მარა ეხლა ყველაფრის დადებისგან თავს შევიკავებ.დროც არ მაქ ბევრი,ხვალ ფინალური გამოცდა მაქ და რო რაღაცა ცუდი მივიღო ბენზემას უნდა ვაგინო ისევ,ამიტომ წავედი ეხლა ვიმეცადინო.კარგად ბრატცი აბა.

8 წლის განმავლობაში თუ 9 წლის ეგ ვერ აღმოაჩინეს რეალში და შენ გენიოსი ყოფილხარრ ეგ თუ აღმოაჩინე. რეალის დონეს თუ ვინმე არ ვერ აკმაყოფილებს 8 წელი კი არა 8 წუთი ვალდებლასაზე არ შეგიშვებენ,ბერნაბეუზე ხო ზედმეტია საუბარი.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

42

9 იანვარი 2018 01:13

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: RONALDINHO
ციტატა: Heisenberg

სად სწავლობ რომელ უნიში ხარ ? 😂 არაა მაინც ჩემ აზრზე ვარ ასე ადრე გამოცდები არ უნდა იყოს და კიდევ ეროვნულები ივლიში ვინ მოიგონა 😂😂

თსუ-ში.ეხლა არი გამოცდები,მარა პახოდუ მერე სვაბოდაა 1 თვე ,მთელი თებერვალი და მარტის დასაწყისი.

რომელ კურსზე ხარ ? 😂 შეიძლება მანდ ჩავაბარო ვფიქრობ

43

9 იანვარი 2018 01:15

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: Benz9
თუმცა არასერიოზულია ბენზემას დადებით თვისებად მარტო სივრცის გახსნა ჩათვალო, გაცილებით მეტს აკეთებს. ვერ ვხვდები რატომ აიკვიატეს ეს სივრცის გახსნა მარტო ,თუმცა სივრცეების გახსნა ძალიან დიდ ჭკუას და ტაქტიკურ ნიჭს მოითხოვს და დასაცინი კია არა ძალიან დასაფასებელია

მე მეღადავებიან ვითომ))მე ვბახსენე ეგგგ ერთერთ პლიუსადდდ უბურთოდ მოძრაობააა გადაადგილებააა რამდენადდ მეტ შესაძლებლობებს აძლევს თანაგუნდელებს,მაგ ნუსხაში ბევრტი სხვა რამეც დავწერე))ვითომ ჩემზე კაიფობენ))


შენ რა გჭირს საღადაო, მე რასაც ვუყურებ (ჩემი მოკრძალებული აზრით, თან დავბერდი უკვე ფეხბურთის ყურებაში და ისეც wink ) ბევრზე კარგად გესმის ფეხბურთი

44

9 იანვარი 2018 01:17

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: RONALDINHO
ციტატა: Heisenberg
რომელ კურსზე ხარ ? 😂 შეიძლება მანდ ჩავაბარო ვფიქრობ
მაგისტრატურის 1ელ კურსზე.რაზე გინდა ისე შენ?

უჰჰჰ დაგეწევი 3 ზე რომ იქნები მე 1 ზე ვიქნები . ბიზნესზე მინდაა

45

9 იანვარი 2018 01:18

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: RONALDINHO
გვიანია ეხლა და არმინდა საუბარი დამღლის უფრო ,მერე ჩამოგიყალიბებ ფაქტებით.თუ გინდა ხვალ იყოს.

ფაქტი არის ერთი კაცი 9 წელია რეალში და 10 მილიონს იღებს მოდი ეხა და უძახე არაა რეალის დონის,მოდი ბრატ ზუიდანზე ჭკვიანი არცერთი ხართ აქ ,ანჩელოტყიზე და ესე შემდეგმ,იურისტობას მიაწექი წარმატებებს გისურვებბ.სადაც ნაკლები კომპეტენცია გაქვთ ფაქტებს და არგუმენტებსს ვერ დამიდებ,რაღაცც სულელური ვიდეო კოლაჟები ჩემთვის არის შეთითხნილი ზღვაში წვეთი.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

46

9 იანვარი 2018 01:18

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: RONALDINHO
ციტატა: Heisenberg
რომელ კურსზე ხარ ? 😂 შეიძლება მანდ ჩავაბარო ვფიქრობ
მაგისტრატურის 1ელ კურსზე.რაზე გინდა ისე შენ?

უჰჰჰ დაგეწევი 3 ზე რომ იქნები მე 1 ზე ვიქნები . ბიზნესზე მინდაა


მაგისტრატურა 2 წლიანი არ არის? მაგდენი კი მახსოვს ისე wink

47

9 იანვარი 2018 01:20

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: RONALDINHO
ციტატა: Heisenberg
უჰჰჰ დაგეწევი 3 ზე რომ იქნები მე 1 ზე ვიქნები . ბიზნესზე მინდაა

ვერა ვერ დამეწევი wink ბაკალავრიატი დამთავრებული მაქ 4 წლიანი.შენ რაც უნდა გაიარო.მერეა მაგისტრატურა ეგ 2 წლიანი.1წელი დამრჩა და ვსო ვრჩები.

აჰჰჰ ჰოოო არასწორად გამოვითვალე 😂 მაშინ წარმატებები

48

9 იანვარი 2018 01:22

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: Benz9
შენ რა გჭირს საღადაო, მე რასაც ვუყურებ (ჩემი მოკრძალებული აზრით, თან დავბერდი უკვე ფეხბურთის ყურებაში და ისეც ) ბევრზე კარგად გესმის ფეხბურთ

ბ კლასის ლიცენზია მაქ აღებული.26 წლამდე ფეხბურთელი ვიყავი ,არც სამოყვარუულო დონეზეეე,,უამრავ სემინარებზეე ვარ ნამყოფიი,,უამრავ სპეციალისტებთან მქონდა ურთიერთობააა კომპეტენტურ პირებთან სერიოზული მოსასმენად რომ ღირს და მართლა რომ ისწავლიი ბევრ რამესს,,,ადამიანები უტოპიას გიმტკიცებდნენ თან აქეთ მასხრად გიგდებდნენნნ ეს არის ყველაზე უღირსი საქციელი,მაგრამ მე ყველქას ღირსეულად ვპასუხობ,ჩამოყალიბებული მაქ აბსოლიტურად ყველაფერიი .
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

49

9 იანვარი 2018 01:31

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
პირდაპირ არ მიხსენიებენ მაგრამ ქვეტექსტში ირიბად ჩანს ესსს ჩემი სიტყვების დამახინჯება და მასაზეე ცუდი ინტონაციით გადატანაააა.შემდეგ აგორდება ესსს ,ეს მწყინს რომმ თუ რაღაც იმ დონეზე არ გესმის სხვასაც მაინც მოუსმინო ისწავლო,მეც მომისმენიაა მეც მისწავლია სხვისგან,მაგრასმ თვითნასწავლი პროფესორები ცოდნის ილუზიიით რომ არიან და სრულ უტოპიას რომ ქადაგებენ ვერასოდესს გავუგებ.და ვერ მივიღებ.

ციტატა: RONALDINHO
და რომელ გუნდებში გაქ ნათამაშები? იქნება ვიცით და გვინახია სტადიონიდან შენი თამაშები...მერო დამიკოპირე ჩემზე ღადაობთოო ანუ მეც მომიხსენიე,ძაან გთხოვ მე ნუღა გამრევ მაგ ხალხში,მე ფაქტს ვერ დამიდებს ვერავინ შენს მისამრთით ღადავის შემცველი რამე რომ დამეწეროს

ჩემ ნომერს მოგცემ,გნახავ და დეტალურად გაგაცნობ ჩემ თავს,,არ მინდა აქ წერრააა..საქართველიოს ჩემპიონატს ბევრი არ ადევნებდით თვალს შესაბამისად რატომ უნდა მიცნობდეს ვინმე,მაგრამ თუ ეგრე ხარ დაინტერესებული მოდი გამოძებნე დროო ჩემ კაბინეტში დაგპატიჟებბბ და თავად სეგექმნება წარმოდგენა გასაგებად ვინ ვარ.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

50

9 იანვარი 2018 01:33

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: Benz9
შენ რა გჭირს საღადაო, მე რასაც ვუყურებ (ჩემი მოკრძალებული აზრით, თან დავბერდი უკვე ფეხბურთის ყურებაში და ისეც ) ბევრზე კარგად გესმის ფეხბურთ

ბ კლასის ლიცენზია მაქ აღებული.26 წლამდე ფეხბურთელი ვიყავი ,არც სამოყვარუულო დონეზეეე,,უამრავ სემინარებზეე ვარ ნამყოფიი,,უამრავ სპეციალისტებთან მქონდა ურთიერთობააა კომპეტენტურ პირებთან სერიოზული მოსასმენად რომ ღირს და მართლა რომ ისწავლიი ბევრ რამესს,,,ადამიანები უტოპიას გიმტკიცებდნენ თან აქეთ მასხრად გიგდებდნენნნ ეს არის ყველაზე უღირსი საქციელი,მაგრამ მე ყველქას ღირსეულად ვპასუხობ,ჩამოყალიბებული მაქ აბსოლიტურად ყველაფერიი .


საღოლ, მეც ეგეთი შთაბეჭდილება მრჩება, რომ სიღრმისეულად გესმის ფეხბურთი და არა ზედაპირულად, მარტო ტაბლოზე დაფიქსირებული ანაგარიშით რომ საზღვრავენ თამაშს და სინამდვილეში იქ ჭადრაკის მსგავსი ლოგიკური გათვლები და ფილოსოფია რომ დევს, ვერ აღიქვავენ. სწორია, ყურადღება ჯობია არ მიაქციო მსგავს შემთხვევებს, ბევრს სამწუხაროდ ზედაპირულად ესმის ფეხბურთი. თან ზოგჯერ ხომ იცი, შენი საყავრელი გუნდი რომ აგებს, ნერვები არ ყოფნის ადამიანს და შეიძლება რამე გაუაზრებლად წამოსცდეს ამ დროს

51

9 იანვარი 2018 01:34

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
კარგი იქადაგონ ეგ ილუზია მაგრამ ჩემი ტექსტების დამახინჯება მაინც ნუ ხდებააა,,არ ვთვლი რომ ჩემნაირად უნდავ აზროვნებდეს ყველა,უბრალოდ ნუ მიმახინჯებთ ნაწერებსს ,ეს არის და ესს.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

52

9 იანვარი 2018 01:34

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2189
ციტატა: RONALDINHO
20.მარა არასდროს არ გავსულვარ ლიჟბი ბარიერის გადალახვაზე.მაქსიმალისტი ვარ.შეძლებისდაგვარად რა თქმა უნდა.

ყველგან 30 ია რაღა შენთანაა 40 მაქსიმუმი,20 მინიმუმი :D
20 კი არა 9 არი მგონი,სად სწავლობ შენ ??
ანდა ფინალურები დაიწყო უკვე ??
თუ ჩემს მერე ესე შეიცვალა ყველაფერი ..
-----------------------
მოხდების ხოლმე არწივი
დაჭრილი დაბლა დავარდეს,
მაგრამ ქათამი ზეცაში
ვერასდროს გაინავარდებს.

53

9 იანვარი 2018 01:38

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: Benz9
საღოლ, მეც ეგეთი შთაბეჭდილება მრჩება, რომ სიღრმისეულად გესმის ფეხბურთი და არა ზედაპირულად, მარტო ტაბლოზე დაფიქსირებული ანაგარიშით რომ საზღვრავენ თამაშს და სინამდვილეში იქ ჭადრაკის მსგავსი ლოგიკური გათვლები და ფილოსოფია რომ დევს, ვერ აღიქვავენ. სწორია, ყურადღება ჯობია არ მიაქციო მსგავს შემთხვევებს, ბევრს სამწუხაროდ ზედაპირულად ესმის ფეხბურთი. თან ზოგჯერ ხომ იცი, შენი საყავრელი გუნდი რომ აგებს, ნერვები არ ყოფნის ადამიანს და შეიძლება რამე გაუაზრებლად წამოსცდეს ამ დროს

ყველას აქვს თავის აზრის დაფიქსირების უფლებააა,არავის ვმოძღვრავ დამიფაროს ღმერთმა მაგრამ ჩემი სიტყვწების დამახინჯება რომ ხდებაა დაა უსუირცხვილო ინტონაციიით ერგ მწყინსსს,,,ადამიანი ინტელექტით რომ ვერ გიქაჩავს გადადის დაცინვაზე და ქილიკზე,ესეთი ხალხი სუსტია.

ციტატა: RONALDINHO
არ მითქვი დაინტერესებული ვართქო.რომ თქვი ვთამაშობდიო მეთქი შეიძლება ვიცითქო.რადგან ადრე ძაან აქტიურად ვადევნებდი ჩემპიონატს თვალს.ზესტაფონის სერიოზული გულშემატკივარი ვიყავი და ვარ კიდევაც.იმედია აღადგენენ გუნდს

ხოდა ეგებ მიცნობდე მოდი გამიცანიი,გნახავ თუ გინდაა მეე .
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

54

9 იანვარი 2018 01:41

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2189
ციტატა: RONALDINHO
შეიცვალა ყველაფერი.თსუში ვსწავლობ.ამ სემესტრის დასაწყისში შეიცვალა,სემინარები 30 ქულიანი გახდა,ერთი შუალედური ეგ 30 და ფინალური 40.

არა ეგ გასაგებია მაგრამ მინიმუმი ზღვარი 20 სადაურია ეგ ? :D
20 კი არა 9 ქულა იყო მგონი,მგონი კი არა 9 იყო ...
თსუმ მთლად გაუბერა როგორც ვატყობ ...
-----------------------
მოხდების ხოლმე არწივი
დაჭრილი დაბლა დავარდეს,
მაგრამ ქათამი ზეცაში
ვერასდროს გაინავარდებს.

55

9 იანვარი 2018 01:43

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2189
სამართალზე ხარ ხომ ??
-----------------------
მოხდების ხოლმე არწივი
დაჭრილი დაბლა დავარდეს,
მაგრამ ქათამი ზეცაში
ვერასდროს გაინავარდებს.

56

9 იანვარი 2018 01:46

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2189
ციტატა: RONALDINHO
ანუ ეხლა 21 გინდა გამოცდაზე რომ გახვიდე,41 გინდა გადაბარებაზე რომ გახვიდე,20 გამოცდა რომ ჩააბარო

ორი უნივერსიტეტი მაქ გამოვლილი ილია,სეუ ..
ესე იყო ზოგადად 51 ქულა იყო სემესტრის მინიმუმი რომ არ შეგტენოდა ..
21 ქულით გადიოდი,გამოცდა 30 ქულიანი იყო,9 ქულა მინიმუმ უნდა აგეღო თვითონ გამოცდაზე ..
-----------------------
მოხდების ხოლმე არწივი
დაჭრილი დაბლა დავარდეს,
მაგრამ ქათამი ზეცაში
ვერასდროს გაინავარდებს.

57

9 იანვარი 2018 01:48

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Dges realis mtavari problema ari umotivacioba. Imdenad dzlieri gundia rom motivacia ekargebat. 33 wutze agebda gundi da iseti klasis fexburtelebi arian 2 pasit 2 goli gaitanes. Axla sachiroa dasveneba asnavnois xalxis da ligistvis gamzadeba

58

9 იანვარი 2018 01:49

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Halamadrid_Paqso
Dges realis mtavari problema ari umotivacioba. Imdenad dzlieri gundia rom motivacia ekargebat. 33 wutze agebda gundi da iseti klasis fexburtelebi arian 2 pasit 2 goli gaitanes. Axla sachiroa dasveneba asnavnois xalxis da ligistvis gamzadeba


100%

59

9 იანვარი 2018 01:52

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2189
ციტატა: RONALDINHO
კიი

რომელ კურსელი ხარ ??
თსუ ში სამართალი რთული სასწავლია,ძნელად წერენ თან ქულებს..

ციტატა: RONALDINHO
51 კი მინიმუმი,მარა ფინალურზე ნახევარი გინდა ყველა ვარიანტში.ადრე იყო 11ით გახვიდოდი და 40 თუ მიიღებდი გყოფნიდა.და სემინარები იყო 20 ქულიანი და იყო ორი შუალედური 20-20 ქულიანი უმეტესად.ან სემინარი იყო 30 ქულიანი და შუალედურები 15-15 ქულიანები.

თსუ-ს სხვა საპროგრამო პირობები აქ მამენტ,ყველაში განსხვავებულია,მაგრამ ნუ მე ძირითადად როგორაა ისე გითხარი ...
-----------------------
მოხდების ხოლმე არწივი
დაჭრილი დაბლა დავარდეს,
მაგრამ ქათამი ზეცაში
ვერასდროს გაინავარდებს.

60

9 იანვარი 2018 01:54

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
რაკაია გეპეი როცა გინდა მაშინ მიხვალ ვინ გეტყვის რატო არ დადიხარო. 30 ქულა მარტო დასწრებაში იწერება 20 ქულა შუალედურში 2 შუალედურია და ფინალურიც 30 ქულა

61

9 იანვარი 2018 01:55

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2588
წლების მერე კარიერას რომ დაასრულებს და საქველმოქმედო თამაშებში რეალის ლეგენდებში რომ გაიჩითება აქედანვე მიღრნის გულს ეგ ამბავი..... wink

ციტატა: Wtf man
რაკაია გეპეი როცა გინდა მაშინ მიხვალ ვინ გეტყვის რატო არ დადიხარო. 30 ქულა მარტო დასწრებაში იწერება 20 ქულა შუალედურში 2 შუალედურია და ფინალურიც 30 ქულა

ჭაჭის არაყი კიდე ჭრის გამოცდებზე? wink

62

9 იანვარი 2018 01:56

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: lekino
წლების მერე კარიერას რომ დაასრულებს და საქველმოქმედო თამაშებში რეალის ლეგენდებში რომ გაიჩითება აქედანვე მიღრნის გულს ეგ ამბავი..... wink

ციტატა: Wtf man
რაკაია გეპეი როცა გინდა მაშინ მიხვალ ვინ გეტყვის რატო არ დადიხარო. 30 ქულა მარტო დასწრებაში იწერება 20 ქულა შუალედურში 2 შუალედურია და ფინალურიც 30 ქულა

ჭაჭის არაყი კიდე ჭრის გამოცდებზე? wink

რავი მე არ მიცდია ჯერ😂😂 ნუ რაც კომპიტერზეა გამოცდები იქ ვერ გაჭრის და რაც ლექტორებთან არის იქ შეიძლება გაჭრას მაგან

63

9 იანვარი 2018 01:56

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2189
ციტატა: Wtf man
რაკაია გეპეი როცა გინდა მაშინ მიხვალ ვინ გეტყვის რატო არ დადიხარო. 30 ქულა მარტო დასწრებაში იწერება 20 ქულა შუალედურში 2 შუალედურია და ფინალურიც 30 ქულა

შენ თუ საგულაოდ ხარ და ისე ჩააბერა მაშინ პაჟალუსტა :D ,თუ ზოგადად განათლება გინდა მიიღო მაშინ ეგ ადგილი ყველაზე ბოლოა სადაც ადამიანს ჩაბარებას ვურჩევ ...
ძმაკაცი მივიდა თვალით არ ყავდა ლექტორი ნანახი ქულა თხოვა და შეუტანა wink
-----------------------
მოხდების ხოლმე არწივი
დაჭრილი დაბლა დავარდეს,
მაგრამ ქათამი ზეცაში
ვერასდროს გაინავარდებს.

64

9 იანვარი 2018 01:57

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ბალი
ციტატა: Wtf man
რაკაია გეპეი როცა გინდა მაშინ მიხვალ ვინ გეტყვის რატო არ დადიხარო. 30 ქულა მარტო დასწრებაში იწერება 20 ქულა შუალედურში 2 შუალედურია და ფინალურიც 30 ქულა

შენ თუ საგულაოდ ხარ და ისე ჩააბერა მაშინ პაჟალუსტა :D ,თუ ზოგადად განათლება გინდა მიიღო მაშინ ეგ ადგილი ყველაზე ბოლოა სადაც ადამიანს ჩაბარებას ვურჩევ ...
ძმაკაცი მივიდა თვალით არ ყავდა ლექტორი ნანახი ქულა თხოვა და შეუტანა wink

ნუ ეხლა მთლად რო შემეკლა თავი სწავლისთვის ეგრეც არ ვიყავი მარა არ მეგონა ეგეთი სიტუაცია თუ დამხვდებოდა უნარებში ვერ ავიღე მაღალი თორე აგრარული მეწერა პირველი

65

9 იანვარი 2018 01:58

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2189
ციტატა: Wtf man
ნუ ეხლა მთლად რო შემეკლა თავი სწავლისთვის ეგრეც არ ვიყავი მარა არ მეგონა ეგეთი სიტუაცია თუ დამხვდებოდა უნარებში ვერ ავიღე მაღალი თორე აგრარული მეწერა პირველი

გადაიტანე მერე რა გიშლის ხელს ? wink
-----------------------
მოხდების ხოლმე არწივი
დაჭრილი დაბლა დავარდეს,
მაგრამ ქათამი ზეცაში
ვერასდროს გაინავარდებს.

66

9 იანვარი 2018 02:00

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ბალი
ციტატა: Wtf man
ნუ ეხლა მთლად რო შემეკლა თავი სწავლისთვის ეგრეც არ ვიყავი მარა არ მეგონა ეგეთი სიტუაცია თუ დამხვდებოდა უნარებში ვერ ავიღე მაღალი თორე აგრარული მეწერა პირველი

გადაიტანე მერე რა გიშლის ხელს ? wink

არ მინდა რო ერთი წელი დავიკლო თან რა ივლის აგრატულში შორსაა. მანქანით დავდივარ მე და იქ მანქანით ვერ ვივლი ყიველდღე დღეში 20 ლარის ბენზინი არ მეყოფა თან იქ რო გადავიტანო გავიგე ძაან რთულია სწავლებაო და ისე არ შემიძლია მე რო მთელი დღეები წიგნებში ვიყო საღამოთი თუ არ გავედი საგულაოთ ხოლმე ისე არ შემიძლია სახში რა გამაჩერებს😂

67

9 იანვარი 2018 02:04

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2189
ციტატა: Wtf man
არ მინდა რო ერთი წელი დავიკლო თან რა ივლის აგრატულში შორსაა. მანქანით დავდივარ მე და იქ მანქანით ვერ ვივლი ყიველდღე დღეში 20 ლარის ბენზინი არ მეყოფა თან იქ რო გადავიტანო გავიგე ძაან რთულია სწავლებაო და ისე არ შემიძლია მე რო მთელი დღეები წიგნებში ვიყო საღამოთი თუ არ გავედი საგულაოთ ხოლმე ისე არ შემიძლია სახში რა გამაჩერებს😂

შენც ჩემსავით მოზარმაცო ტიპი ყოფილხარ :D
სეუში გადაიტანე,ქულებსაც წერენ ნორმალურად,გეტყვი + ყველაზე კარგად ვინებიც წერენ ქულებს და პირადში მოგწერ :D ნორმაშია რა გართობაც,სწავლაც და სხვა დანარჩენიც ..
ილიაში ცოტა უფრო რთულადაა ..
მარა სეუ უფრო პრესტიჟულია დღეს-დღეობით ჩემი აზრით..
-----------------------
მოხდების ხოლმე არწივი
დაჭრილი დაბლა დავარდეს,
მაგრამ ქათამი ზეცაში
ვერასდროს გაინავარდებს.

68

9 იანვარი 2018 02:07

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ბალი
ციტატა: Wtf man
არ მინდა რო ერთი წელი დავიკლო თან რა ივლის აგრატულში შორსაა. მანქანით დავდივარ მე და იქ მანქანით ვერ ვივლი ყიველდღე დღეში 20 ლარის ბენზინი არ მეყოფა თან იქ რო გადავიტანო გავიგე ძაან რთულია სწავლებაო და ისე არ შემიძლია მე რო მთელი დღეები წიგნებში ვიყო საღამოთი თუ არ გავედი საგულაოთ ხოლმე ისე არ შემიძლია სახში რა გამაჩერებს😂

შენც ჩემსავით მოზარმაცო ტიპი ყოფილხარ :D
სეუში გადაიტანე,ქულებსაც წერენ ნორმალურად,გეტყვი + ყველაზე კარგად ვინებიც წერენ ქულებს და პირადში მოგწერ :D ნორმაშია რა გართობაც,სწავლაც და სხვა დანარჩენიც ..
ილიაში ცოტა უფრო რთულადაა ..
მარა სეუ უფრო პრესტიჟულია დღეს-დღეობით ჩემი აზრით..

მე რაზეც ვსწავლობ ეგ არაა სეუში თორე გეპეიში რა მინდა. ჯგუფში 5 გოგოა და 25 ბიჭი😂😂. კვების ტექნოლოგიაზე ვსწავლობ და ეგ ბევრგან არაა 3 თუ 4 უნივერსიტეტშია ეგ

ციტატა: ბალი
ბალი

რომელ კურსზე ხარ შენ

69

9 იანვარი 2018 02:09

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2189
ციტატა: Wtf man
მე რაზეც ვსწავლობ ეგ არაა სეუში თორე გეპეიში რა მინდა. ჯგუფში 5 გოგოა და 25 ბიჭი😂😂. კვების ტექნოლოგიაზე ვსწავლობ და ეგ ბევრგან არაა 3 თუ 4 უნივერსიტეტშია ეგ

აუფ :D არ გინდა მერე ფაკულტეტის შეცვლა ? :D
აა ხო მარა წელს კარგავ ...
დაიკიდე შენ კიდე 1 წელი ვის არ დაუკარგია wink

ციტატა: Wtf man

რომელ კურსზე ხარ შენ

დავამთავრე wink

თავის მაგისტრატურით wink ..
-----------------------
მოხდების ხოლმე არწივი
დაჭრილი დაბლა დავარდეს,
მაგრამ ქათამი ზეცაში
ვერასდროს გაინავარდებს.

70

9 იანვარი 2018 02:10

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ბალი
ციტატა: Wtf man
მე რაზეც ვსწავლობ ეგ არაა სეუში თორე გეპეიში რა მინდა. ჯგუფში 5 გოგოა და 25 ბიჭი😂😂. კვების ტექნოლოგიაზე ვსწავლობ და ეგ ბევრგან არაა 3 თუ 4 უნივერსიტეტშია ეგ

აუფ :D არ გინდა მერე ფაკულტეტის შეცვლა ? :D
აა ხო მარა წელს კარგავ ...
დაიკიდე შენ კიდე 1 წელი ვის არ დაუკარგია wink

ეგ ფაკულტეტი რო იყოს დიდი სიამოვნებით წამოვიდოდი ვიცი სეუში რეებიც ხდება😂 გულაობა. მეორე კურსზე ვარ და თან არ მინდა დაკარგვა რა გაივლის თავიდან 😂 ეს ისეთი საქმიანობაა რაც მჭირდება მე

ციტატა: ბალი
ციტატა: Wtf man
მე რაზეც ვსწავლობ ეგ არაა სეუში თორე გეპეიში რა მინდა. ჯგუფში 5 გოგოა და 25 ბიჭი😂😂. კვების ტექნოლოგიაზე ვსწავლობ და ეგ ბევრგან არაა 3 თუ 4 უნივერსიტეტშია ეგ

აუფ :D არ გინდა მერე ფაკულტეტის შეცვლა ? :D
აა ხო მარა წელს კარგავ ...
დაიკიდე შენ კიდე 1 წელი ვის არ დაუკარგია wink

ციტატა: Wtf man

რომელ კურსზე ხარ შენ

დავამთავრე wink

თავის მაგისტრატურით wink ..

აუ საღოლ ტო ეჰ ნეტა მე როდის დავამთავრებ. რაზე სწავლობდი რო დაამთავრე დაგასაქმეს?

71

9 იანვარი 2018 02:12

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2189
ციტატა: Wtf man
აუ საღოლ ტო ეჰ ნეტა მე როდის დავამთავრებ. რაზე სწავლობდი რო დაამთავრე დაგასაქმეს?

ბიზნეს ადმინისტრირება ..
დასაქმებით ცოტა გამიჭირდა დასაქმება ..
ახლობელი წამეშველა რა ..
მარა იმანაც იქონია გავლენა რათქმაუნდა,რომ მაგისტრატურა მქონდა დამთავრებული ..
-----------------------
მოხდების ხოლმე არწივი
დაჭრილი დაბლა დავარდეს,
მაგრამ ქათამი ზეცაში
ვერასდროს გაინავარდებს.

72

9 იანვარი 2018 02:17

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ბალი
ციტატა: Wtf man
აუ საღოლ ტო ეჰ ნეტა მე როდის დავამთავრებ. რაზე სწავლობდი რო დაამთავრე დაგასაქმეს?

ბიზნეს ადმინისტრირება ..
დასაქმებით ცოტა გამიჭირდა დასაქმება ..
ახლობელი წამეშველა რა ..
მარა იმანაც იქონია გავლენა რათქმაუნდა,რომ მაგისტრატურა მქონდა დამთავრებული ..

კაია ტო წარმატებები. ნუ მე იმ პონტში მინდა ეგ რო მამაჩემი უკვე 20წელზე მეტია ხორცებზე ვაჭრობს რესტორნებს ამარაგებს და ბევრი რამე ესმის მაგ საქმიანობაში და ქარხანის აშენება მინდა რა ეგეგ პონტში დირექტორიც რო მე ვიყო და უფროსიც. მე რაზეც ვსწავლობ განხრა აქ კიდევ სურსათის უვნებლობა მარა არ მინდა მანდ ხალხს ვერ დავაჯარიმებ არ შემიძლია ვიღაცის ცოდვა დავიდო მაგიტო არ მინდა ეგ საქმიანობა

73

9 იანვარი 2018 02:17

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2189
და ზოგადად თუ მაგისტრატურაც არ გაქ დამთავრებული ჩათვალე რო არაფერი ხარ რა მაგ მხრივ..
საჭირო და აუცილებელიცაა მაგის გარეშე ვერ დაიწყებ ცოტა მაღალ ხელფასიან ადგილზე,კარგ პირობებში მუშაობას და ტყვილა წყალში გეყრება ის 4 წელიც..
-----------------------
მოხდების ხოლმე არწივი
დაჭრილი დაბლა დავარდეს,
მაგრამ ქათამი ზეცაში
ვერასდროს გაინავარდებს.

74

9 იანვარი 2018 02:19

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ბალი
და ზოგადად თუ მაგისტრატურაც არ გაქ დამთავრებული ჩათვალე რო არაფერი ხარ რა მაგ მხრივ..
საჭირო და აუცილებელიცაა მაგის გარეშე ვერ დაიწყებ ცოტა მაღალ ხელფასიან ადგილზე,კარგ პირობებში მუშაობას და ტყვილა წყალში გეყრება ის 4 წელიც..

ნუ ვაპირებ მაგისტრატურის დამთავრებას მარა ისეთ პონტში ვარ რომც არ დავამთავრო მაინც მექნება საკაიფო სამუშაო და კაი ხელფასიც

75

9 იანვარი 2018 02:19

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2189
ციტატა: Wtf man
კაია ტო წარმატებები. ნუ მე იმ პონტში მინდა ეგ რო მამაჩემი უკვე 20წელზე მეტია ხორცებზე ვაჭრობს რესტორნებს ამარაგებს და ბევრი რამე ესმის მაგ საქმიანობაში და ქარხანის აშენება მინდა რა ეგეგ პონტში დირექტორიც რო მე ვიყო და უფროსიც. მე რაზეც ვსწავლობ განხრა აქ კიდევ სურსათის უვნებლობა მარა არ მინდა მანდ ხალხს ვერ დავაჯარიმებ არ შემიძლია ვიღაცის ცოდვა დავიდო მაგიტო არ მინდა ეგ საქმიანობა

თავი ქუდში გქონია შენ .. wink
წარმატებები ასევე წავედი საწოლისკენ ძილი მომერია რაღაც..
ტკბილი ძილი..
-----------------------
მოხდების ხოლმე არწივი
დაჭრილი დაბლა დავარდეს,
მაგრამ ქათამი ზეცაში
ვერასდროს გაინავარდებს.

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

რეკლამა

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 დოვბიკი 18
2 ბელინგემი 17
3 მაიორალი 15
4 ბუდიმირი 15

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 რეალი 6 6 0 0 18
2 ნაპოლი 6 3 1 2 10
3 ბრაგა 6 1 1 4 4
4 იუნიონ ბერლინი 6 0 2 4 2

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...

4-3-3
4-4-2
4-2-3-1



მთვლელები

საიტის არქივი:

აპრილი 2024 (326)
მარტი 2024 (335)
თებერვალი 2024 (456)
იანვარი 2024 (411)
დეკემბერი 2023 (372)
ნოემბერი 2023 (391)