OkDiario - ზინედინ ზიდანმა სუპერ ვარსკვლავების შეძენა დაბლოკა

ესპანურ გამოცემებზე დაყრდნობით, მადრიდის „რეალის“ პრეზიდენტნმა, ფლორენტინო პერესმა ყველაფერი გააკეთა იმისათვის, რომ მიმდინარე სატრანსფერო ფანჯრის ბოლომდე სუპერ ვარსკვლავი დაემატებინა, მაგრამ ტრანსფერი მთავარმა მწვრთნელმა, ზინედინ ზიდანმა დაბლოკა, რომელიც პრინციპულად შეეწინააღმდება ახალი ფორვარდის დამატებას...


საქმე ეხება მაურო იკარდის. არგენტინელი ფეხბურთელი მადრიდში გადასვლის სანაცვლოდ გარანტიებს ითხოვდა. ახალგაზრდა ფორვარდს სათადარიგოთა სკამზე დაჯდომა არ სურს.

როგორც სჩანს, ზიზუს წინააღმდეგობამ გაჭრა და „რეალისა“ და იკარდის მოლაპარაკებებიც დაიხურა. dle 10.1

  • Hala
  • 8 იანვარი 2018
  • 8597
  • 93

1

8 იანვარი 2018 16:23

  • ჯგუფი: ადმინი
  • |
  • სიახლეები: 17104
  • |
  • კომენტარები: 147
https://www.bernabeudigital.com/primer-plano/diario-gol-florentino-se-pone-manos


-a-la-obra-y-cierra-un-fichaje-galactico-170686

ეს ლინკი მეგობრებო, სადაც ეს ინფორმაციაა განთავსებული. გარდა ამ ბმულისა კიდევ რამდენიმე ვებ-გვერდზეც არის.

ამის შემდეგ კიდევ ერთხელ ვნახავთ უსაფუძვლო მადისკრედიტირებელ კომენტარს და მიიღებთ ბანს. არავის არ შერჩება ვებ-გვერდის გუნდის დისკრედიტაცია!
-----------------------
HalaMadrid.Ge - ქართველი მადრიდისტებისთვის !!!

2

8 იანვარი 2018 16:25

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5908
ციტატა: Hala
Hala


yochagt. bolo 1 tvis mandzilze dzlivs ragac dialogi iyo am statiaze da egec moashoret :D tu ginebebi ar aris ise ar sheileba aq laparaki tu rogoraa saqme?

3

8 იანვარი 2018 16:26

  • ჯგუფი: ადმინი
  • |
  • სიახლეები: 17104
  • |
  • კომენტარები: 147
ციტატა: kontaqti
ციტატა: Hala
Hala


yochagt. bolo 1 tvis mandzilze dzlivs ragac dialogi iyo am statiaze da egec moashoret :D tu ginebebi ar aris ise ar sheileba aq laparaki tu rogoraa saqme?


სტატია გაიწმინდა უაზრო კომენტარებისგან, თითქოს გამოგონილია ეს სტატია და ასე შემდეგ!

დიალოგს მივესალმებით, მაგრამ ადმინისტრაციის დისკრედიტაცია, თანაც უსაფუძვლოდ ნამდვილად არ არის დიალოგი.
-----------------------
HalaMadrid.Ge - ქართველი მადრიდისტებისთვის !!!

4

8 იანვარი 2018 16:29

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2659
სპეციელიალისტი როცა მოდის კკკლუბში აქვს თავისი ხედვებიი,ამ ხედვების გადაცემა და მოედანზე შესრულებას ჭირდებააა შესაბამისიი სტილის ფეხბურთელი,აი მაგალითად მაურინიოს მოწონს ტიპიური 9 ანით თამაში მძიმე ფორვარდით,გვარდიოლას კი უფროო მოძრავი რომელსაც შეუძლია ბევრ მოედნის არეალში გადაადგილება,ანუ გააჩნია მწვრთნელისთვის რა არის პრიორიტეტი და შესაბამისიიი მონაცემების ფეხბურთელბზე აკეთებს აქცენტსს,ამიტომ რატო ყავს ესა თუ ის ფეხბურთელიი მწვრთნელს კლუბში ეს ქომაგისთვის ზედაპირულად რთული გასაგებიააა ,მაგრამ სპეციალისტებიი იმ პროდუკტს ეყრდნობიან რა ფილოსოფიასაც ესა თუ ის ინდივიდი თავის მონაცემებით მოერგებაა.ამიტომმ გასაგებია ემოციურიო მხარეე შეიძლება არ მოგწონდეს ტუნდაც ბენზემა მაგრამ ჯდება ზიდანის საფეხბურთო ფილოსოფიაში ესეთი სტილის ფეხბურთელი.ჩვენ ვიცით რომ მაღალი კვალიფიკაციის ფეხბურთელებიც კი დაუწუნებიააა მწვრთნელებსს რადგან არ ჯდებოდა ესა თუ ის ფეხბურთელი მისს სათამაშო სტილშიი.
-----------------------
ბენზემა:
„ჩემი დუბლით პასუხი გავეცი ყველა კრიტიკოსს. ძალიან მიყვარს „რეალი“ და ამ კლუბისთვის ყველაფერს გავაკეთებ.“
My Webpage

5

8 იანვარი 2018 16:31

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1889
ადმინ შენ რას ფიქრობ მოცემულ სიტუაციაზე? შენი აზრიც საინტერესოა,რა ხდება რეალში?
-----------------------

6

8 იანვარი 2018 16:32

  • ჯგუფი: ადმინი
  • |
  • სიახლეები: 17104
  • |
  • კომენტარები: 147
ციტატა: RONALDINHO
ადმინ შენ რას ფიქრობ მოცემულ სიტუაციაზე? შენი აზრიც საინტერესოა,რა ხდება რეალში?


მე პირადად ვფიქრობ, რომ ზიზუს კრიზისის დაძლევა შეუძლია, ეს შედეგები კი არასწორმა სატრანსფერო პოლიტიკამ მოიტანა.

ის, რომ გუნდს ფორვარდი სჭირდება აშკარაა. ასევე ისიც აშკარაა, რომ ამ ბოლო დროს „რეალი“ დიდი თანხის დახარჯვას ერიდება, რაც ძალიან ცუდია.

ვხედავთ გაძლიერებულ „პსჟ“-ს, „სიტის“, „ბარსელონას“ და სხვა გუნდებს. ამ ფონზე აუცილებელია, რომ „რეალშიც“ გამოჩნდეს ახალი სისხლი. ფაქტია, რომ გუნდს რაღაც დონეზე განახლება სჭირდება.
-----------------------
HalaMadrid.Ge - ქართველი მადრიდისტებისთვის !!!

7

8 იანვარი 2018 16:33

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1467
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
სპეციელიალისტი როცა მოდის კკკლუბში აქვს თავისი ხედვებიი,ამ ხედვების გადაცემა და მოედანზე შესრულებას ჭირდებააა შესაბამისიი სტილის ფეხბურთელი,აი მაგალითად მაურინიოს მოწონს ტიპიური 9 ანით თამაში მძიმე ფორვარდით,გვარდიოლას კი უფროო მოძრავი რომელსაც შეუძლია ბევრ მოედნის არეალში გადაადგილება,ანუ გააჩნია მწვრთნელისთვის რა არის პრიორიტეტი და შესაბამისიიი მონაცემების ფეხბურთელბზე აკეთებს აქცენტსს,ამიტომ რატო ყავს ესა თუ ის ფეხბურთელიი მწვრთნელს კლუბში ეს ქომაგისთვის ზედაპირულად რთული გასაგებიააა ,მაგრამ სპეციალისტებიი იმ პროდუკტს ეყრდნობიან რა ფილოსოფიასაც ესა თუ ის ინდივიდი თავის მონაცემებით მოერგებაა.ამიტომმ გასაგებია ემოციურიო მხარეე შეიძლება არ მოგწონდეს ტუნდაც ბენზემა მაგრამ ჯდება ზიდანის საფეხბურთო ფილოსოფიაში ესეთი სტილის ფეხბურთელი.ჩვენ ვიცით რომ მაღალი კვალიფიკაციის ფეხბურთელებიც კი დაუწუნებიააა მწვრთნელებსს რადგან არ ჯდებოდა ესა თუ ის ფეხბურთელი მისს სათამაშო სტილშიი.

მე ლიჩნად მარტო ბენზემას არ ვადანაშაულებ ამ ჩავარდნაში აქ მთლიანი გუნდის პრობლემაა კი ბენზემა ქინძია მაგრამ არა მხოლოდ ბენზემა

8

8 იანვარი 2018 16:34

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2022
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ბენზემა მაგრამ ჯდება ზიდანის საფეხბურთო ფილოსოფიაში ესეთი სტილის ფეხბურთელი

ჯდება ერთია და ამართლებს მერეეე? 2 სეზონია დასეირნობს მოედანზე და მარგი ქმედების კოეფიციენტი 1 %. მიზერული წვლილი 2 ლიგასა და ლალიგაში
-----------------------
ჰალა მექსიკა 😁

9

8 იანვარი 2018 16:37

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1889
ციტატა: Hala
მე პირადად ვფიქრობ, რომ ზიზუს კრიზისის დაძლევა შეუძლია, ეს შედეგები კი არასწორმა სატრანსფერო პოლიტიკამ მოიტანა.

ის, რომ გუნდს ფორვარდი სჭირდება აშკარაა. ასევე ისიც აშკარაა, რომ ამ ბოლო დროს „რეალი“ დიდი თანხის დახარჯვას ერიდება, რაც ძალიან ცუდია.

ვხედავთ გაძლიერებულ „პსჟ“-ს, „სიტის“, „ბარსელონას“ და სხვა გუნდებს. ამ ფონზე აუცილებელია, რომ „რეალშიც“ გამოჩნდეს ახალი სისხლი. ფაქტია, რომ გუნდს რაღაც დონეზე განახლება სჭირდება.

მე ვფიქრობ ზიდანის ბრალი უფროა ეგ.აი თუნდაც ბენზემასა და ნავასის მაგალითი.მზად იყვნენ ეყიდათ ფორვარდი და მეკარე ნებისმიერ თანხად,მარა ზიდანმა დაბლოკა ორივე მთლიანად.ამოსვლა შეუძლია რა თქმა უნდა,მარა რესურსი არ აქვს.ამ კამანდას რესურსი არ აქ არანაირი.გადაბერდა უკვე.ანუ მექანიზმი რომ ფუჭდება ის უნდა გამოცვალო,აი თუნდაც ზიდანმა 1ცვლილება გააკეთა,დასვა ხამესი და იმ სეზონში გუნდმა სასწაული გააკეთა,როცა ტიპიური ჩამშლელით დაიწყო თამაში.წელს გუნდს რაც არ უნდა სამწუხარო იყოს არ ყავს ჩამოყალიბებული 11ელი და ასევე ზიდანი პირად სიმპატიებით განსაზღვრავს უფრო ,ვიდრე-რეალობით.თუნდაც ვასკეს აძლევს იმდენ დროს რაც არ ეკუთვნის,იმავე ბენზემას ,ასევე ძაან ჩაგრავს ასენსიოს,ვალიეხოს და ა.შ.
-----------------------

10

8 იანვარი 2018 16:37

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2022
ციტატა: ilarioni
მე ლიჩნად მარტო ბენზემას არ ვადანაშაულებ ამ ჩავარდნაში აქ მთლიანი გუნდის პრობლემაა კი ბენზემა ქინძია მაგრამ არა მხოლოდ ბენზემა

მეც გეთანხმები მარტო ბენზემა ნამდვილად არაა პრობლემა მაგრამ ყველაზე სუსტი წერტილია გუნდში
-----------------------
ჰალა მექსიკა 😁

11

8 იანვარი 2018 16:39

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2659
ციტატა: ფლორენტინო
ჯდება ერთია და ამართლებს მერეეე? 2 სეზონია დასეირნობს მოედანზე და მარგი ქმედების კოეფიციენტი 1 %. მიზერული წვლილი 2 ლიგასა და ლალიგაში

მე არ ვფიქრობ რომ წინა სეზონი ჩ ააგდო,გაცილებით ბევრს აკეთებს რაც არ ჩანს,სწორედ ამაშია საქმე ქიომაგების ზირითად ნაწილს აქვს ზედაპირული შეხედულება,სპეციალისტებს კი აბსოლიტურად ყველა ნიუანსი განსაზღვრული,ფეხბურთში ერთერთი უმნიშვნელოვანესი უბურთოდდ გადაადგილებააა ალბად ქომაგების 80 პროცენტს არ ესმის ეს მაგრამ სპეციასლისტმა იცისსს ,რადგან ყველაა მოძრაობასს მოაქვს სხვადასხვა ალტერნატივა,ეს ერთი მაგალითი რაც მოვიყვანეეე ამიტომ გგონიათ ბევრს რომ არ ამართლებს,მაგრამ ეს სეზონი ბენზემამ ჩააგდოო პირველი წრეეე და არა მარტო მანნ,მთლიანმა გუნდმააა
-----------------------
ბენზემა:
„ჩემი დუბლით პასუხი გავეცი ყველა კრიტიკოსს. ძალიან მიყვარს „რეალი“ და ამ კლუბისთვის ყველაფერს გავაკეთებ.“
My Webpage

12

8 იანვარი 2018 16:43

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1467
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: ფლორენტინო
ჯდება ერთია და ამართლებს მერეეე? 2 სეზონია დასეირნობს მოედანზე და მარგი ქმედების კოეფიციენტი 1 %. მიზერული წვლილი 2 ლიგასა და ლალიგაში

მე არ ვფიქრობ რომ წინა სეზონი ჩ ააგდო,გაცილებით ბევრს აკეთებს რაც არ ჩანს,სწორედ ამაშია საქმე ქიომაგების ზირითად ნაწილს აქვს ზედაპირული შეხედულება,სპეციალისტებს კი აბსოლიტურად ყველა ნიუანსი განსაზღვრული,ფეხბურთში ერთერთი უმნიშვნელოვანესი უბურთოდდ გადაადგილებააა ალბად ქომაგების 80 პროცენტს არ ესმის ეს მაგრამ სპეციასლისტმა იცისსს ,რადგან ყველაა მოძრაობასს მოაქვს სხვადასხვა ალტერნატივა,ეს ერთი მაგალითი რაც მოვიყვანეეე ამიტომ გგონიათ ბევრს რომ არ ამართლებს,მაგრამ ეს სეზონი ბენზემამ ჩააგდოო პირველი წრეეე და არა მარტო მანნ,მთლიანმა გუნდმააა

++++++++

13

8 იანვარი 2018 16:43

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2022
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: ფლორენტინო
ჯდება ერთია და ამართლებს მერეეე? 2 სეზონია დასეირნობს მოედანზე და მარგი ქმედების კოეფიციენტი 1 %. მიზერული წვლილი 2 ლიგასა და ლალიგაში

მე არ ვფიქრობ რომ წინა სეზონი ჩ ააგდო,გაცილებით ბევრს აკეთებს რაც არ ჩანს,სწორედ ამაშია საქმე ქიომაგების ზირითად ნაწილს აქვს ზედაპირული შეხედულება,სპეციალისტებს კი აბსოლიტურად ყველა ნიუანსი განსაზღვრული,ფეხბურთში ერთერთი უმნიშვნელოვანესი უბურთოდდ გადაადგილებააა ალბად ქომაგების 80 პროცენტს არ ესმის ეს მაგრამ სპეციასლისტმა იცისსს ,რადგან ყველაა მოძრაობასს მოაქვს სხვადასხვა ალტერნატივა,ეს ერთი მაგალითი რაც მოვიყვანეეე ამიტომ გგონიათ ბევრს რომ არ ამართლებს,მაგრამ ეს სეზონი ბენზემამ ჩააგდოო პირველი წრეეე და არა მარტო მანნ,მთლიანმა გუნდმააა

რო აკეთებდეს გამოჩნდებოდა და არც მწვრთნელები არიან უშეცდომოები რაცარუნდა უმაღლესი დონისები იყვნენ ყველას აქვს მინუსი. მე დიდი ხანია ვუყურებ ფეხბურთს 20 წელია თითქმის მაგრამ ბენზემას დონე ნაღდად არ ჩანს არც ხილული და არც უხილავი
-----------------------
ჰალა მექსიკა 😁

14

8 იანვარი 2018 16:45

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2022
ეს რაცხდება რათქმაუნდა მარტო ბენზემას ბრალი არაააა წინასწარაც ვიცოდი ესე რო მოხდებოდა
-----------------------
ჰალა მექსიკა 😁

15

8 იანვარი 2018 16:45

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2659
ციტატა: ფლორენტინო
რო აკეთებდეს გამოჩნდებოდა და არც მწვრთნელები არიან უშეცდომოები რაცარუნდა უმაღლესი დონისები იყვნენ ყველას აქვს მინუსი. მე დიდი ხანია ვუყურებ ფეხბურთს 20 წელია თითქმის მაგრამ ბენზემას დონე ნაღდად არ ჩანს არც ხილული და არც უხილავი

პროგრესული საზოგადოება უმცირესობამ შექმნა.
-----------------------
ბენზემა:
„ჩემი დუბლით პასუხი გავეცი ყველა კრიტიკოსს. ძალიან მიყვარს „რეალი“ და ამ კლუბისთვის ყველაფერს გავაკეთებ.“
My Webpage

16

8 იანვარი 2018 16:46

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1467
კაი 4 ხეულში შევიდეთ და დანარჩენი მომდევნო სეზონში ეს წელი გადავაგოროთ რამენაირად

17

8 იანვარი 2018 16:47

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2659
ასე რომ ხალხი რას იტყვის მთავარი არაააა
-----------------------
ბენზემა:
„ჩემი დუბლით პასუხი გავეცი ყველა კრიტიკოსს. ძალიან მიყვარს „რეალი“ და ამ კლუბისთვის ყველაფერს გავაკეთებ.“
My Webpage

18

8 იანვარი 2018 16:47

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2022
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: ფლორენტინო
რო აკეთებდეს გამოჩნდებოდა და არც მწვრთნელები არიან უშეცდომოები რაცარუნდა უმაღლესი დონისები იყვნენ ყველას აქვს მინუსი. მე დიდი ხანია ვუყურებ ფეხბურთს 20 წელია თითქმის მაგრამ ბენზემას დონე ნაღდად არ ჩანს არც ხილული და არც უხილავი

პროგრესული საზოგადოება უმცირესობამ შექმნა.

არც მთლად მასე საქმე უმეტეს შემთხვევაში უმრავლესობააა მართალი
-----------------------
ჰალა მექსიკა 😁

19

8 იანვარი 2018 16:48

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2
ზიზუს არ დაუჯეროთ იკარდი იყიდეთ და ბენზემა გაუსვიტ

20

8 იანვარი 2018 16:48

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2659
ციტატა: ilarioni
კაი 4 ხეულში შევიდეთ და დანარჩენი მომდევნო სეზონში ეს წელი გადავაგოროთ რამენაირად

მე თუ მკითხავვვ ეხა უფრო საშიშია რეალიი პესეჟესთან ,იმის ფონზე რომ ლა ლიგა დაკარგული მთელ კონცენტრაციასს ლიგაზე მოახდენენნ,არც ზედმეტად გადაიტვირთავენ თავს და ტრავმებსაც აირიდებენ.
-----------------------
ბენზემა:
„ჩემი დუბლით პასუხი გავეცი ყველა კრიტიკოსს. ძალიან მიყვარს „რეალი“ და ამ კლუბისთვის ყველაფერს გავაკეთებ.“
My Webpage

21

8 იანვარი 2018 16:49

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2022
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ასე რომ ხალხი რას იტყვის მთავარი არაააა

ყველას თავისი აზრიაქვს რედონდო მაგრამ ხანდახან იმ ხალხის აზრიც უნდა გაითვალისწინო
-----------------------
ჰალა მექსიკა 😁

22

8 იანვარი 2018 16:49

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1467
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: ilarioni
კაი 4 ხეულში შევიდეთ და დანარჩენი მომდევნო სეზონში ეს წელი გადავაგოროთ რამენაირად

მე თუ მკითხავვვ ეხა უფრო საშიშია რეალიი პესეჟესთან ,იმის ფონზე რომ ლა ლიგა დაკარგული მთელ კონცენტრაციასს ლიგაზე მოახდენენნ,არც ზედმეტად გადაიტვირთავენ თავს და ტრავმებსაც აირიდებენ.

მეეჭვება ეს პსჟ ამ რეამა გააგდოს იმედია ვცდები

23

8 იანვარი 2018 16:50

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2659
ციტატა: ფლორენტინო
არც მთლად მასე საქმე უმეტეს შემთხვევაში უმრავლესობააა მართალი

უმრავლესობა ეთანხმება საყოველთაო აზრსს,,უმცირესობა მ შექმნა ცივილიზაციააა ,ყველას ტვინი მაგდენს რო ფიქრობდესსს ყველააა მეცნიერი ან ფილოსოფოსი იქნებოდა
-----------------------
ბენზემა:
„ჩემი დუბლით პასუხი გავეცი ყველა კრიტიკოსს. ძალიან მიყვარს „რეალი“ და ამ კლუბისთვის ყველაფერს გავაკეთებ.“
My Webpage

24

8 იანვარი 2018 16:51

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1817
თუ შედეგი იქნება ვარსკვლავების მოყვანას არავინ დაიჩივლებს, გინდა კლარა მოიყვანოს თუ საჭიროდ თვლის, ოღონდ შედეგი დადოს. მთავარი მწვრთნელია და თავისი ხედვით აკომპლექტებს გუნდს. ექნება შედეგი და ხარისხი? - გააღმერთებენ, არექნება? - კარისკენ მიუთითებენ :)) ასეთია მწვრთნელის ბუნება :)) ვენგერის გამოკლებით :))

25

8 იანვარი 2018 16:52

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2022
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: ფლორენტინო
არც მთლად მასე საქმე უმეტეს შემთხვევაში უმრავლესობააა მართალი

უმრავლესობა ეთანხმება საყოველთაო აზრსს,,უმცირესობა მ შექმნა ცივილიზაციააა ,ყველას ტვინი მაგდენს რო ფიქრობდესსს ყველააა მეცნიერი ან ფილოსოფოსი იქნებოდა

ყველა საკითხში ვერ იქნები უმცირესობაში. ეგ ერთეული შემთხვევებია
-----------------------
ჰალა მექსიკა 😁

26

8 იანვარი 2018 16:52

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5908
27 welsac egre vagorebdit cudad dawyebuli sezonis mere shemdeg seltam ro gamogvagdo yvela imedi wavida ligaze gadagvivlida bavaria da ase shemdeg mara wlis bolos 5 tituli sheugrovda gunds. axlac egeti bazari midis da saboloo jamshi 5 tuara 3 tituls mainc dadebs reali wlis bolos

27

8 იანვარი 2018 16:53

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2724
კოპას ზიდანი არ დათმობს lol ეგ ტიტული აკლია მაგას და მოიგებს უეჭველი lol აი ლიგაზე ვნახოთ რთულია რამის ტქმა მაგრამ რადგან ლა ლიგა დაიკარგა ლიგაზე უფრო ძლიერები იქნებიან lol თან ახლა ლიგაზეც ფავორიტი არ იქნება გუნდი და ბევრი ჩამოწერდა ამიტომ დიდი შანსია 3 ედ მოიგოს გუნდმა

28

8 იანვარი 2018 16:53

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2022
მილიონი თუ ამბობს რო თეთრი თეთრია და 10 ამბობს სავიაო არ ნიშნავს რო შავია wink
-----------------------
ჰალა მექსიკა 😁

29

8 იანვარი 2018 16:55

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2659
ციტატა: ფლორენტინო
ყველას თავისი აზრიაქვს რედონდო მაგრამ ხანდახან იმ ხალხის აზრიც უნდა გაითვალისწინო

შენ რომ კომპიუტერთან ზიხარ ფოსტავ აქ და აზრს აფიქსირებ უმცირესობის ცივილიზაციის დამსახურებააა ,ლოგიკას აქ საზღვრები,ფანტაზიას არა როგორც აინშტაინი იტყოდა ყველა ევოლუციიის პიკზე ვიქნებიოდით ,ბრძენი ამბობს ხალხი იმეორებსს,ესეა ეხაც აქქ ერთი აზრი ჩავარდა აგორდა ტალღაა და მთელი მასა დაიყოლიააა .მე პატივს ვცემ ყველას აზრს მაგრამმ დაუსაბუთებელ არგუმენტს ვერასოდეს მივიღებ როცა ჩახედული არაა ესა თუ ის ინდივიდი ამა თუ იმმ საკითხში.

ციტატა: ფლორენტინო
მილიონი თუ ამბობს რო თეთრი თეთრია და 10 ამბობს სავიაო არ ნიშნავს რო შავია

უტოპიაზე არ მაქ საუუბარი.
-----------------------
ბენზემა:
„ჩემი დუბლით პასუხი გავეცი ყველა კრიტიკოსს. ძალიან მიყვარს „რეალი“ და ამ კლუბისთვის ყველაფერს გავაკეთებ.“
My Webpage

30

8 იანვარი 2018 16:57

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2724
ისე მაგარი ღადაობა იქნება ბარსამ რომ ვერ მოიგოს ლა ლიგა და ატლეტიკომ რომ აახიოს lol მაგრამ სად აქვს ატლეტიკოს მაგის თავი

31

8 იანვარი 2018 16:57

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2022
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
დაუსაბუთებელ არგუმენტს ვერასოდეს მივიღებ როცა ჩახედული არაა ესა თუ ის ინდივიდი ამა თუ იმმ საკითხში.

და მერე შენ რაიცირო ჩახედული არააა იქნებ შენზე მეტიც ესმის smile ან უბრალოდ კონკრეტულ საკითხში ესმის მეტი.
-----------------------
ჰალა მექსიკა 😁

32

8 იანვარი 2018 16:58

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5908
ციტატა: Heisenberg
ისე მაგარი ღადაობა იქნება ბარსამ რომ ვერ მოიგოს ლა ლიგა და ატლეტიკომ რომ აახიოს lol მაგრამ სად აქვს ატლეტიკოს მაგის თავი

jer amdeni qulit ukan aris amas plius gasvla aqvs realtanac satamasho barsastanac da sxva gundebtanac bevri rtuli matchi. ararian egeni axla sachempiono gundebi. 12 forvardi ro yavt marto eg ar ushvelit magat

33

8 იანვარი 2018 16:59

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2022
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
უტოპიაზე არ მაქ საუუბარი.

ზუსტად უტოპიაა და ახირება ბენზემაზე ესე ნდობა თვალდახუჭული smile
-----------------------
ჰალა მექსიკა 😁

34

8 იანვარი 2018 16:59

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2724
ციტატა: kontaqti
27 welsac egre vagorebdit cudad dawyebuli sezonis mere shemdeg seltam ro gamogvagdo yvela imedi wavida ligaze gadagvivlida bavaria da ase shemdeg mara wlis bolos 5 tituli sheugrovda gunds. axlac egeti bazari midis da saboloo jamshi 5 tuara 3 tituls mainc dadebs reali wlis bolos

უნდა მოხოდოს რა კარგად გუნდი თორე რეალურად ერთი კარგი მეკარის გარდა და ზამენა ფორვარდის გარდა არაა საჭირო არავინ wink აი ნერვები მეშლება გუნდს შეუძლია ჰო რომ ნებისმიერს გადაუაროს გადმოუაროს მაგრამ მაინც არ ინდომებენ

35

8 იანვარი 2018 17:02

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5908
ციტატა: Heisenberg
უნდა მოხოდოს რა კარგად გუნდი თორე რეალურად ერთი კარგი მეკარის გარდა და ზამენა ფორვარდის გარდა არაა საჭირო არავინ აი ნერვები მეშლება გუნდს შეუძლია ჰო რომ ნებისმიერს გადაუაროს გადმოუაროს მაგრამ მაინც არ ინდომებენ

geficebi tu dzalian kargad ar maxsovdes ganvlili sezonis pirveli naxevari arastabiluri navasi fexburtelebtan ertad. erti ramoss gaqonda bevri golebi :D dalshe igivea rac exla da shemdeg rogor yvela ertad movida xodze mat shoris navasic. finalshi pianichis udzlieresi dartymuli ise gamoadzro vitomc araferi da es ukve gundis damsaxurebac iyo. axla mtliani gundi ro awuwebs saqmeshi egec igives aketebs. gundi ro moixodos mekarezec agar iqneba magxela datvirtva da wnexi da moixodeba. mtavaria mondomeba dalshe reals araferi da aravin chirdeba nu yovelshemtxvevashi an sezonis bolomde

36

8 იანვარი 2018 17:03

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2022
მე არ ვდაობ ბენზემას კლასზე და დონეზე ამას ზოგი ხედავს ზოგი ვერ ხედავს მაგრამ ბოლო 2 სეზონი უსარგებლოა გუნდისთვის ყველაზე სუსთი წერტილი გუნდში
-----------------------
ჰალა მექსიკა 😁

37

8 იანვარი 2018 17:04

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3729
ციტატა: Special__One
თუ შედეგი იქნება ვარსკვლავების მოყვანას არავინ დაიჩივლებს, გინდა კლარა მოიყვანოს თუ საჭიროდ თვლის, ოღონდ შედეგი დადოს. მთავარი მწვრთნელია და თავისი ხედვით აკომპლექტებს გუნდს. ექნება შედეგი და ხარისხი? - გააღმერთებენ, არექნება? - კარისკენ მიუთითებენ :)) ასეთია მწვრთნელის ბუნება :)) ვენგერის გამოკლებით :))

მართალი ხარ მწვრთნელის ბრალია რა :დ
-----------------------
21 საუკუნე, პიკე 33 ტიტული > რეალი 24 :დდდ

პოჩეტინო:„„ტოტენჰემმა“ „რეალი“ დააჩოქა

ზიდანმა რეალში 5 წელი ითამაშა და 6 ტიტული მოიგო, დუგლასმა ბარსელონაში 7 თამაში ითამაშა და 8 ტიტული მოიგო :დდდ

38

8 იანვარი 2018 17:04

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2724
ციტატა: kontaqti
ციტატა: Heisenberg
უნდა მოხოდოს რა კარგად გუნდი თორე რეალურად ერთი კარგი მეკარის გარდა და ზამენა ფორვარდის გარდა არაა საჭირო არავინ აი ნერვები მეშლება გუნდს შეუძლია ჰო რომ ნებისმიერს გადაუაროს გადმოუაროს მაგრამ მაინც არ ინდომებენ

geficebi tu dzalian kargad ar maxsovdes ganvlili sezonis pirveli naxevari arastabiluri navasi fexburtelebtan ertad. erti ramoss gaqonda bevri golebi :D dalshe igivea rac exla da shemdeg rogor yvela ertad movida xodze mat shoris navasic. finalshi pianichis udzlieresi dartymuli ise gamoadzro vitomc araferi da es ukve gundis damsaxurebac iyo. axla mtliani gundi ro awuwebs saqmeshi egec igives aketebs. gundi ro moixodos mekarezec agar iqneba magxela datvirtva da wnexi da moixodeba. mtavaria mondomeba dalshe reals araferi da aravin chirdeba nu yovelshemtxvevashi an sezonis bolomde

ჰო მაგრამ მაინც ვფიქრობ რომ ახალი მეკარე საჭიროაა ახალგაზრდა მეკარე იმიტომ რომ უკვე ასაკში შედის და ყოველ წელს უკლებს და უკლებს . ეს კეპა არ ვიცი როგორია მაგრამ დე ხეა მინდა ძალიანნ .

39

8 იანვარი 2018 17:04

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2659
წარმატება წარუმატებლობის გარეშე არარსებობს,მით უმეტეს სპორტში და მით უმეტეს ამ მოცემულობაში როცა რეალურად დიდი კონკურენციაა,,მე რეალისტი ვარრრ ,რა თქმა უნდა გასმიხარდება სულ რეალი იგებდეს ტიტულებს მაგრამ ეგ შეუსრულებელი ამოცანაააა ,დასკვნა არის ერთი და გასაგები,,ამ თაობამ რეალშიიი ეპოქა შექმნაა ვგულისხმობბ იმ ფეხბურთელებს ვინცც პერესის მოსვლის დიდი პროეკტი იყვნენ დღემდეეე ,ამიტომ ღირსეულად დავაფასოთ და ნელ ნელა გავაცილოთ,არ გვეკადრება უმადურობა,ჩვენ განსაკუთრებული კლუბის ქომაგები ვართ,სხვა ახალი თაობა კიი დარწმუნებული ვარ თავის სიტყვას იტყვისსს ,ეს ბუნებრივიცაა რეალში საუკეთესოები ხვდებიანნნ.ამ სეზონში მე არ მაქ დიდი იმედები რეალურად რომ ვიმსჯელო,და ეს სეზონი სადღაც უნდა დამდგარიყოო ,ახალი რეალის ფორმაციის დასაწყისიი,გვიბერდებიანნ ლეგენდებიიი ,სამწუხაროა მაგრამმ ხვალინდელ დღეზე უნდა ვიფიქროთ და ღირსეული ჩანაცვლება უნდა მოხდეს.
-----------------------
ბენზემა:
„ჩემი დუბლით პასუხი გავეცი ყველა კრიტიკოსს. ძალიან მიყვარს „რეალი“ და ამ კლუბისთვის ყველაფერს გავაკეთებ.“
My Webpage

40

8 იანვარი 2018 17:08

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2022
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
წარმატება წარუმატებლობის გარეშე არარსებობს

ძალიან მაინტერესებს შენი აზრი კარვახალზე მე ვფიქრობ რომ სუსტია
-----------------------
ჰალა მექსიკა 😁

41

8 იანვარი 2018 17:08

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5908
ციტატა: Heisenberg
ჰო მაგრამ მაინც ვფიქრობ რომ ახალი მეკარე საჭიროაა ახალგაზრდა მეკარე იმიტომ რომ უკვე ასაკში შედის და ყოველ წელს უკლებს და უკლებს . ეს კეპა არ ვიცი როგორია მაგრამ დე ხეა მინდა ძალიანნ .

nu ki axalgazrda mekaare sachiroa rom chanacvlebis problema ar iyos magram am peress tu skautebs ragac saocari chirt. 3-4 wlis win oblaki ixveweboda benfikidan realze da daikides da 20 milioni ar gadaixades ara da dgesdgeobit pirveli mekarea noieris mere. de xeac kargi iqneboda magram magattan chalichs isev sxva iyidon jobia ar gamodis araferi da azri ar aqvs. kepa kidev ravici aba isetic araaa ro ai reals didid xnit mouxsnis problemaso vtqvat

42

8 იანვარი 2018 17:08

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2724
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
წარმატება წარუმატებლობის გარეშე არარსებობს,მით უმეტეს სპორტში და მით უმეტეს ამ მოცემულობაში როცა რეალურად დიდი კონკურენციაა,,მე რეალისტი ვარრრ ,რა თქმა უნდა გასმიხარდება სულ რეალი იგებდეს ტიტულებს მაგრამ ეგ შეუსრულებელი ამოცანაააა ,დასკვნა არის ერთი და გასაგები,,ამ თაობამ რეალშიიი ეპოქა შექმნაა ვგულისხმობბ იმ ფეხბურთელებს ვინცც პერესის მოსვლის დიდი პროეკტი იყვნენ დღემდეეე ,ამიტომ ღირსეულად დავაფასოთ და ნელ ნელა გავაცილოთ,არ გვეკადრება უმადურობა,ჩვენ განსაკუთრებული კლუბის ქომაგები ვართ,სხვა ახალი თაობა კიი დარწმუნებული ვარ თავის სიტყვას იტყვისსს ,ეს ბუნებრივიცაა რეალში საუკეთესოები ხვდებიანნნ.ამ სეზონში მე არ მაქ დიდი იმედები რეალურად რომ ვიმსჯელო,და ეს სეზონი სადღაც უნდა დამდგარიყოო ,ახალი რეალის ფორმაციის დასაწყისიი,გვიბერდებიანნ ლეგენდებიიი ,სამწუხაროა მაგრამმ ხვალინდელ დღეზე უნდა ვიფიქროთ და ღირსეული ჩანაცვლება უნდა მოხდეს.

დაბერებაზე ერთი რონალდო გვიბერდება ნუ გვიბერდება რა უკვე ბებერია და მაგის შემცვლელის პოვნაა რთული თორე აგერ მოდრიჩს კოვაჩიჩი ჩაანაცვლებს თავისუფლად რამოსს კიდევ ვალიეხოო . ახალგაზრდები ჰყავს გუნდს რომელსაც შეუძლიაენდოს და დიდი პოტენციალი აქვტ რა თქმა უნდა .

43

8 იანვარი 2018 17:09

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2659
ციტატა: ფლორენტინო
და მერე შენ რაიცირო ჩახედული არააა იქნებ შენზე მეტიც ესმის ან უბრალოდ კონკრეტულ საკითხში ესმის მეტი.

ჩემზე მეტად ჩახედული არ იტყვის ბენზემა უკლასოაააა და საშუალო დონესაც ვერ აკმაყოფილებსსს ,ზედაპირულად გიყვართ საუბარი დაა 8 წელიც საშუალო დონის ფეხბურთელი რეალის ძირითადში უტოპიად არ გეჩვენებაა???
-----------------------
ბენზემა:
„ჩემი დუბლით პასუხი გავეცი ყველა კრიტიკოსს. ძალიან მიყვარს „რეალი“ და ამ კლუბისთვის ყველაფერს გავაკეთებ.“
My Webpage

44

8 იანვარი 2018 17:09

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 156
უკვე აღარ ვიცი რამდენიო მეკარე ყავს რეალს რამოსი,კარვახალი,ვარანი,ეს რარის გამაგებინეთ უკვე! 3-2 წლის წინ როგორ ხოდზე იყო და ეხლა 0 უკვე ამ ზიდანი ძირავს გუნდს ესეთი ტალანტი ფეხბურტელები ყავს. ისკო,სებალიოსი,აკრაფი,ასენსიო,ვასკესი,ლორენტე. და ეს ზიდანი ამ ბენზემას და მოდრიჩს დამთავდა უკვე მაგით წლები, მოდრიჩი უკვე 32 წლისა ეს (ბენზემა) ნაგვის ბუნკერი 30 წლის და რონალდო 32 ეს უკვე ბებრები არიან როცა 30 წელს გადაცდება უნდა წავიდნენ ფეხბურთიდან საერთოდ. უნდა დაუთმოს ახალ გაზრდებს გზა. კაი ბენზემა შუაში არა მაგრამ რა დაემართად ამ ხალხს უკვე ყველა ტიტული აქვთ მოპოვებული და ფიქრობენ რომ ერთერთი საუკეთესო კლუბია? არა იმიტომ რომ ამ ოფლიანი ბენზემას დაუთმეს და ესეთი ტალანტები როგორიც იყვნენ რეალში გაუშვეს. მორატა ,ხამესი. ესაენი იყვნენ რეალის მომავალი თაობა მაგრამ ზიდანმა რა ქნა გაყიდა და განათხოვრა ეხლა კი რა შანსი გაუშვა იკარდის ყიდვაზე უკვე ეს რეალი აღა არის რაც იყო ადრე თამაშს რო უყურებ გულს არ უდებენ და აგებენ ან ფრე უკვე 2 ვერ მოიგეს. რონალდოს რატო მისცეს ოქროს ბურთი იმიტომ რომ მთელი გულით დაიხარჯა და გახდა ჩემპიონთა ლიგის გამარჯვებული ახლა სელტას ვეღარ უგებენ ეს რა დრო მოვიდა ამის დედაც ჯეკ recourse

45

8 იანვარი 2018 17:09

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3729
ციტატა: kontaqti
oblaki ixveweboda benfikidan realze da daikides da 20 milioni ar gadaixades ara da dgesdgeobit pirveli mekarea noieris mere.

:დდდ
-----------------------
21 საუკუნე, პიკე 33 ტიტული > რეალი 24 :დდდ

პოჩეტინო:„„ტოტენჰემმა“ „რეალი“ დააჩოქა

ზიდანმა რეალში 5 წელი ითამაშა და 6 ტიტული მოიგო, დუგლასმა ბარსელონაში 7 თამაში ითამაშა და 8 ტიტული მოიგო :დდდ

46

8 იანვარი 2018 17:10

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 244
ბეილი ისე რაღაც დგება ფორმაში ნეტა ტრამვა აღარასდროს მიიღოს ზაფხულამდე სანამ გავყიდით და სულ ესე ასრულოს მატჩებში დუბლი ვინც მეთანმხება მიპასუხეთ

47

8 იანვარი 2018 17:11

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1467
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
წარმატება წარუმატებლობის გარეშე არარსებობს,მით უმეტეს სპორტში და მით უმეტეს ამ მოცემულობაში როცა რეალურად დიდი კონკურენციაა,,მე რეალისტი ვარრრ ,რა თქმა უნდა გასმიხარდება სულ რეალი იგებდეს ტიტულებს მაგრამ ეგ შეუსრულებელი ამოცანაააა ,დასკვნა არის ერთი და გასაგები,,ამ თაობამ რეალშიიი ეპოქა შექმნაა ვგულისხმობბ იმ ფეხბურთელებს ვინცც პერესის მოსვლის დიდი პროეკტი იყვნენ დღემდეეე ,ამიტომ ღირსეულად დავაფასოთ და ნელ ნელა გავაცილოთ,არ გვეკადრება უმადურობა,ჩვენ განსაკუთრებული კლუბის ქომაგები ვართ,სხვა ახალი თაობა კიი დარწმუნებული ვარ თავის სიტყვას იტყვისსს ,ეს ბუნებრივიცაა რეალში საუკეთესოები ხვდებიანნნ.ამ სეზონში მე არ მაქ დიდი იმედები რეალურად რომ ვიმსჯელო,და ეს სეზონი სადღაც უნდა დამდგარიყოო ,ახალი რეალის ფორმაციის დასაწყისიი,გვიბერდებიანნ ლეგენდებიიი ,სამწუხაროა მაგრამმ ხვალინდელ დღეზე უნდა ვიფიქროთ და ღირსეული ჩანაცვლება უნდა მოხდეს.

დაბერებაზე ერთი რონალდო გვიბერდება ნუ გვიბერდება რა უკვე ბებერია და მაგის შემცვლელის პოვნაა რთული თორე აგერ მოდრიჩს კოვაჩიჩი ჩაანაცვლებს თავისუფლად რამოსს კიდევ ვალიეხოო . ახალგაზრდები ჰყავს გუნდს რომელსაც შეუძლიაენდოს და დიდი პოტენციალი აქვტ რა თქმა უნდა .

მბაპე ან ნეიმარი ჩაანაცვლებს რომელიმე არაჩვეულებრივად

48

8 იანვარი 2018 17:13

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1817
ციტატა: ani-barca
მართალი ხარ მწვრთნელის ბრალია რა :დ

რეალის დღევანდელი მდგომარეობა გარკვეულწილად რათქმაუნდა მწვრთნელის ბრალია, ყველაზე დიდი პასუხისმგებლობა ეკისრება. მაგრამ მარტო დღევანდელობით ხოარგანვჯით არა, ჭკვიანი გოგო ხარ იცი შენ მაგისი მიღწევები დროის ასე მოკლე მონაკვეთში :)) ასე რომ გამოასწორებს ყველაფერს :)

49

8 იანვარი 2018 17:13

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 555
[quote=Hala][quote=RONALDINHO]ადმინ შენ რას ფიქრობ მოცემულ სიტუაციაზე? შენი აზრიც საინტერესოა,რა ხდება რეალში?[/quote]

მე პირადად ვფიქრობ, რომ ზიზუს კრიზისის დაძლევა შეუძლია, ეს შედეგები კი არასწორმა სატრანსფერო პოლიტიკამ მოიტანა.
gasagebia admin getanxmeni ro arasworma satransfeto politikm moitana es shedegi magram vin ari damnashave mag araswor politikashi? zidani didi mwvrtnelia magaze aravin davobs ubralod me mainc vpikrob ro gamoucdelobis gamo shecdomebi daushva faqtiurad skami ar gvyavs da es zidanis "damsaxurebaa" jamesi kide jandabas ar iyo iseti efeqturi da zidanis filosofiashic ar jdeboda tan shua rgolshi ase tu ise konkyrencia ari magram pepes da moratas gashveba rogor sheidzleboda valiexos da maioralis imedad darchena araswori iyo chemi azrit

50

8 იანვარი 2018 17:14

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2724
ციტატა: kontaqti
ციტატა: Heisenberg
ჰო მაგრამ მაინც ვფიქრობ რომ ახალი მეკარე საჭიროაა ახალგაზრდა მეკარე იმიტომ რომ უკვე ასაკში შედის და ყოველ წელს უკლებს და უკლებს . ეს კეპა არ ვიცი როგორია მაგრამ დე ხეა მინდა ძალიანნ .

nu ki axalgazrda mekaare sachiroa rom chanacvlebis problema ar iyos magram am peress tu skautebs ragac saocari chirt. 3-4 wlis win oblaki ixveweboda benfikidan realze da daikides da 20 milioni ar gadaixades ara da dgesdgeobit pirveli mekarea noieris mere. de xeac kargi iqneboda magram magattan chalichs isev sxva iyidon jobia ar gamodis araferi da azri ar aqvs. kepa kidev ravici aba isetic araaa ro ai reals didid xnit mouxsnis problemaso vtqvat

ყველაზე რთული მაინც შემტევის პოვნა იქნება . რონალდო ყველა თამაშს ვერ ჩაატარებს უმაღლეს დონეზე ბეილი იტრავმება სულ ბენზემა არასტაბილურია და კარში დარტყმა არ იცის . ალბათ მბაპე გვჭირდებოდაა ძაან . ალბატ რა უეჭველი მაგრამ ეს ასენსიოც მეცოდება ძაან მევასება და ძირიტადში მინდა

51

8 იანვარი 2018 17:15

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 295
რეალი პსჟს ბილეთის ყიდვა რომელი საიტიდან ხდება ხომ არ იცით
-----------------------
13!!!

52

8 იანვარი 2018 17:16

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5908
ციტატა: Heisenberg

ყველაზე რთული მაინც შემტევის პოვნა იქნება . რონალდო ყველა თამაშს ვერ ჩაატარებს უმაღლეს დონეზე ბეილი იტრავმება სულ ბენზემა არასტაბილურია და კარში დარტყმა არ იცის . ალბათ მბაპე გვჭირდებოდაა ძაან . ალბატ რა უეჭველი მაგრამ ეს ასენსიოც მეცოდება ძაან მევასება და ძირიტადში მინდა

ise midis bazrebi mgoni neymars gachitaven klubshi mara peress ise shuyvarda muqta fuli ar gamikvirdeba ro viniciusze da edegorze gadagvataros am zafxuls :D

53

8 იანვარი 2018 17:16

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2659
ციტატა: ფლორენტინო
ძალიან მაინტერესებს შენი აზრი კარვახალზე მე ვფიქრობ რომ სუსტია

ამ სეზიონში თავის შესაძლებლობების მაქსიმუმს ვერ ავლენს დაა ძააან მოკლებული აქ რიოგორც აბსოლიტურად ყველას,წინა წლებში გაცილებით სტაბილური იყოო.კარვახალი მე მომწონს როცა ფორმაშიააა ,შეტევაშიც სასარგებლოააა ,და დაცვაშიც თავის ზონაში თავის დროზე ავსებს.ინტელექტუალური შესაძლებლობები აქვს კონკრეტული სათამაშო სიტუაციისს სწორად განსაზღვრააა ,მაგრამ ამ სეზონში ძალიან ბევრ პოზიციურ შეცდომას უშვებსსს ,როცა მარსელო წინ გარბის ბურთი იკარგებაა და ვერ ასწრებს მარსელო ჩამოპსვლა ლოგიკურად რამოსი გადადისს დაა ვარანის დამმზღვევი უკანა ძელთან როცა უნდა იყოს კარვახალი ხშირად აგვიანებს ან არასწორი პოზიციააა უკავია,საუკეთესო თავდაცვა ეს არის ურთიერთდაზღვევა.
-----------------------
ბენზემა:
„ჩემი დუბლით პასუხი გავეცი ყველა კრიტიკოსს. ძალიან მიყვარს „რეალი“ და ამ კლუბისთვის ყველაფერს გავაკეთებ.“
My Webpage

54

8 იანვარი 2018 17:16

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5908
ციტატა: anireal
რეალი პსჟს ბილეთის ყიდვა რომელი საიტიდან ხდება ხომ არ იცით

sul gayidulebia ukve 2 ve tamashis

55

8 იანვარი 2018 17:17

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2724
ციტატა: kontaqti
ციტატა: Heisenberg

ყველაზე რთული მაინც შემტევის პოვნა იქნება . რონალდო ყველა თამაშს ვერ ჩაატარებს უმაღლეს დონეზე ბეილი იტრავმება სულ ბენზემა არასტაბილურია და კარში დარტყმა არ იცის . ალბათ მბაპე გვჭირდებოდაა ძაან . ალბატ რა უეჭველი მაგრამ ეს ასენსიოც მეცოდება ძაან მევასება და ძირიტადში მინდა

ise midis bazrebi mgoni neymars gachitaven klubshi mara peress ise shuyvarda muqta fuli ar gamikvirdeba ro viniciusze da edegorze gadagvataros am zafxuls :D

ადრე იყო იმაზე ვჩხუბობდით ბევრს იხდის და ზედმეტები მოჰყავს გუნდშიო ახლა კიდევ არ ავინ არ მოჰყავსო lol იცვლება დროო

56

8 იანვარი 2018 17:18

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5908
ციტატა: Heisenberg

ადრე იყო იმაზე ვჩხუბობდით ბევრს იხდის და ზედმეტები მოჰყავს გუნდშიო ახლა კიდევ არ ავინ არ მოჰყავსო იცვლება დროო

gautkba 20-30 milioniani transferebit ligebis dadeba da :D

57

8 იანვარი 2018 17:18

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3729
ციტატა: Special__One
რეალის დღევანდელი მდგომარეობა გარკვეულწილად რათქმაუნდა მწვრთნელის ბრალია, ყველაზე დიდი პასუხისმგებლობა ეკისრება. მაგრამ მარტო დღევანდელობით ხოარგანვჯით არა, ჭკვიანი გოგო ხარ იცი შენ მაგისი მიღწევები დროის ასე მოკლე მონაკვეთში :)) ასე რომ გამოასწორებს ყველაფერს :)

უფრო ფეხბურთელების და მსაჯების დამსახურება იყო :დ ძაან ინერტულად თამაშობს რეალი და მწვრთნელის ბრალია ეგ :დ აი კლოპი უნდა რეალს და მოხოდავდა მაგრად :დ ვინც ივლიდა 1 ტაიმშივე შეცვლიდა კლავანის არ იყოს :დდ ნუ გუარდიოლა ხო ვაბშე მაგრად მოხოდავდათ მარა ორივე გამორიცხულია :დდ ხო კიდე აზარი უნდა რეალს თორე ინდივიდუალურად ვერაფერს ქმნიან რეალის ფორვარდები და აზარი მაგაში პროფესიონალია :დ და კიდე შენი სანაქებო ნავასი შესაცვლელია :დ დამიჯერე რა :დდდ
-----------------------
21 საუკუნე, პიკე 33 ტიტული > რეალი 24 :დდდ

პოჩეტინო:„„ტოტენჰემმა“ „რეალი“ დააჩოქა

ზიდანმა რეალში 5 წელი ითამაშა და 6 ტიტული მოიგო, დუგლასმა ბარსელონაში 7 თამაში ითამაშა და 8 ტიტული მოიგო :დდდ

58

8 იანვარი 2018 17:19

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 94
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ასე რომ ხალხი რას იტყვის მთავარი არაააა

მთლად ჩვენი პოლიტიკოსებივით გამოგივიდა😄👌, იმაში კი გეთანხმები რომ ბენზო მაღალი კლასის ფორვარდია მაგრამ არა რეალის დონის, არც მახსოვს ვენგერის გარდა ვინმეს მოენდომებინოს, არსენალის დონისაა ისე.

59

8 იანვარი 2018 17:22

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1817
გადააბრალა ეხლა მსაჯებს :))

აზარია ტიპის იგროკი მართლა დაგვხატავდა, ნუ ვიღაც უნდა გაუშვან მაშინ, ვნახოთ არაა ეგ აზარი გამორიცხული :))

კი ნავასიც შესაცვლელია, აშკარაა უკვე. წინა წლებში უფრო სტაბილური იყო :)

60

8 იანვარი 2018 17:25

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3729
ციტატა: Special__One
გადააბრალა ეხლა მსაჯებს :))

აზარია ტიპის იგროკი მართლა დაგვხატავდა, ნუ ვიღაც უნდა გაუშვან მაშინ, ვნახოთ არაა ეგ აზარი გამორიცხული :))

კი ნავასიც შესაცვლელია, აშკარაა უკვე. წინა წლებში უფრო სტაბილური იყო :)

აჰა ორ რამეში მეთანხმები :დ ბარემ მესამეშიც დამეთანხმე :დ რეალის ინერტული თამაში მწვრთნელის ბრალია, ესაა მესამე :დ
-----------------------
21 საუკუნე, პიკე 33 ტიტული > რეალი 24 :დდდ

პოჩეტინო:„„ტოტენჰემმა“ „რეალი“ დააჩოქა

ზიდანმა რეალში 5 წელი ითამაშა და 6 ტიტული მოიგო, დუგლასმა ბარსელონაში 7 თამაში ითამაშა და 8 ტიტული მოიგო :დდდ

61

8 იანვარი 2018 17:27

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2659
წარმატებულ შემადგენლობას არავინ ცვლის ესე უცებ და მარტივადდდ ეს კომპლექსური პროცესია და ეტაპობრივი,ვსაუბრობ ძირითად ბირთვზეეე,,შემადგენლობამ რომელმაც შედეგები დადოო რატო უნდა შეცვალო როცააა ეს შენ წარმატებას გაძლევს?ორი აზრი არაა უტოპია იქნებოდა ძირითადი ბირთვს შეხებოდიიი ,მიუხედავად იმისა გარანტია არ გაქ ხვალაც იგივე შედეგს დადებს ეს ძირითადი ბირთვიიი ამის ფონზე უფრო სარისკო ახალი კადრებით ჩანაცვლება იქნებოდააა .
-----------------------
ბენზემა:
„ჩემი დუბლით პასუხი გავეცი ყველა კრიტიკოსს. ძალიან მიყვარს „რეალი“ და ამ კლუბისთვის ყველაფერს გავაკეთებ.“
My Webpage

62

8 იანვარი 2018 17:29

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2022
Sky Sports-ის ინფორმაციით, მადრიდის „რეალს“ ლონდონის „ჩელსის“ ორი მოთამაშის დამატება სურს. საუბარია ედენ აზარსა და ტიბო კურტუაზე.

ბელგიელ შემტევს „არისტოკრატებთან“ ხელშეკრულება 2020 წელს უმთავრდება და მის გახანგრძლივებას არ აპირებს. „ჩელსის“ ორ ახალ წინადადებაზე აზარმა უარი განაცხადა და ყველას მიანიშნა, რომ მას „რეალში“ თამაში სურს.

რაც შეეხება კურტუას, მისი წასვლის შესახებ ინფორმაცია ადრეც გავრცელდა. სამეფო კლუბი კეილორ ნავასის თამაშით უკმაყოფილოა და სეზონის ბოლოს მისი წასვლა თითქმის გადაწყვეტილია.

„რეალს“ მოლაპრაკებების დაწყება ზამთარშივე სურს, თუმცა რამდენად დათანხმდება ამას „ჩელსი“, ეს რთული სათქმელია.
-----------------------
ჰალა მექსიკა 😁

63

8 იანვარი 2018 17:34

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2659
ციტატა: Joker100
არც მახსოვს ვენგერის გარდა ვინმეს მოენდომებინოს,

ვენგერს მოწონდე.....ეს დიდი პრივილეგიააა.
-----------------------
ბენზემა:
„ჩემი დუბლით პასუხი გავეცი ყველა კრიტიკოსს. ძალიან მიყვარს „რეალი“ და ამ კლუბისთვის ყველაფერს გავაკეთებ.“
My Webpage

64

8 იანვარი 2018 17:43

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3201
ციტატა: ilarioni
კაი 4 ხეულში შევიდეთ და დანარჩენი მომდევნო სეზონში ეს წელი გადავაგოროთ რამენაირად

და შევალთ რომ ოთხეულში ძმა ასეთი ტემპით, თან არავინ მოყავთ ძალიან გაუჭირდებათ, ოთხეულშიც შესვლაც რომ სანატრელი გვექნებოდა არ მეგონა. ზიზუს ისეთი სიმპატიები გააჩნია ბენზემას მიმართ მჯერა რომ დაბლოკავდა იკარდის ტრანსფრეს, მაგრამ მეკარე მაინც ეყიდათ? ნავასი მაინც არაა ალჟირელი.
-----------------------
Hala Madrid.

65

8 იანვარი 2018 17:49

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2507
ნავასი გაუშვითო და ნავასზე უკეთესი ვინ მოგყავთ? არცარავინაა ისეთი რო ნავასს ჯობდეს ბევრად და ფულის გადახდა ღირდეს.ერთი კეპას ტრანსფერია რეალური და მაგასაც დრო უნდა მისცე რო განვითარდეს თორე ჯერ ნავასის დონეზეც არაა.ერთი ორი სეივით ნუ გგონიათ ზე დონე

აგერ მოვა ზაფხული და ნახავთ რომ არავის ისეთს არ მოიყვანენ.ნუ შედეგებს გააჩნია თუ ძაან ჩაისვარა რეალმა მერე შეიძლება მართლა გააკეთოს პერესმა ტრანსფერები მარა თუ ნორმალურად ჩაამთავრეს წელი არავინ არ მოვა.არც კეინი არც იკარდი არც აზარი და მითუმეტეს არც კურტუა
-----------------------
ვენგერი 26 წელი = 0 ჩემპიონთა ლიგა
ფერგიუსონი 26 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
მოურინიო 17 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
გვარდიოლა 10 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა


ზიდანი 2.5 წელი 3 ჩემპიონთა ლიგა :)

66

8 იანვარი 2018 17:57

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 295
ციტატა: kontaqti
ციტატა: anireal
რეალი პსჟს ბილეთის ყიდვა რომელი საიტიდან ხდება ხომ არ იცით

sul gayidulebia ukve 2 ve tamashis

როცა აზრზე არ ხარ არ უნდა დაწერო:)))

ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: Joker100
არც მახსოვს ვენგერის გარდა ვინმეს მოენდომებინოს,

ვენგერს მოწონდე.....ეს დიდი პრივილეგიააა.

ნამეტნავად :))))))
-----------------------
13!!!

67

8 იანვარი 2018 18:11

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5908
ციტატა: anireal
როცა აზრზე არ ხარ არ უნდა დაწერო:)))

ho tu shen azrze xar mash warmatebebi da dagviqnie xolme xeli ekranidan daginaxot

68

8 იანვარი 2018 18:14

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 450
ციტატა: ფლორენტინო
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ბენზემა მაგრამ ჯდება ზიდანის საფეხბურთო ფილოსოფიაში ესეთი სტილის ფეხბურთელი

ჯდება ერთია და ამართლებს მერეეე? 2 სეზონია დასეირნობს მოედანზე და მარგი ქმედების კოეფიციენტი 1 %. მიზერული წვლილი 2 ლიგასა და ლალიგაში

მსგავსი სტილის უკეთესო ფორვარდი აღარ არსებობს?

ციტატა: kontaqti
27 welsac egre vagorebdit cudad dawyebuli sezonis mere shemdeg seltam ro gamogvagdo yvela imedi wavida ligaze gadagvivlida bavaria da ase shemdeg mara wlis bolos 5 tituli sheugrovda gunds. axlac egeti bazari midis da saboloo jamshi 5 tuara 3 tituls mainc dadebs reali wlis bolos

რომელ წელზე იძახი? რეალი - ბავარიას თამაშს კაშაი რომ სჯიდა? რა თქმა უნდა თU ისევ კაშაი იყო რეალი წელსაც ყველა ტიტულს მოიგებს.

69

8 იანვარი 2018 18:38

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 15
Realshi cvlilebebia sachiro gunda dakarga is motivacia rac qondat yvelaperi moiges magram pirvel rigshi benzema unda wavides radgan yvelaze susti rgoli swored benzemaa ukve dzaan mazila gaxda 100 % momentebs ver iyenebs benzema uklasno namdvilad araris magram realis done nagdad araris araqvs benzemas is qarizmatuloba rac realis porvard unda hqondes da sheiwiravs zidans benzema

70

8 იანვარი 2018 18:56

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4189
ციტატა: kontaqti
ციტატა: anireal
როცა აზრზე არ ხარ არ უნდა დაწერო:)))

ho tu shen azrze xar mash warmatebebi da dagviqnie xolme xeli ekranidan daginaxot
იყიდება პარიზის გაბმეორებითის მაგრამ ჯობია არ იყიდებოდეს 😂😂😂 ასეთი ძვირი ბილეთი ისტორიას არ ახსოვს 😂😂😂 მეთქი ვიყიდიატქო და მაუნც რრალი სავარაუდოდ შერცხვება და სტადიონზე შერცხვენილი ვერ ვიჯდები მაგხელა ფულს რო გადავიხდი 😂😂.
ასე რომ წელს ბენზემას დედას მივაპიკევე პერესისიც და ზიდანისიც 😄

71

8 იანვარი 2018 19:00

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4923
ციტატა: David:)
Realshi cvlilebebia sachiro gunda dakarga is motivacia rac qondat yvelaperi moiges magram pirvel rigshi benzema unda wavides radgan yvelaze susti rgoli swored benzemaa ukve dzaan mazila gaxda 100 % momentebs ver iyenebs benzema uklasno namdvilad araris magram realis done nagdad araris araqvs benzemas is qarizmatuloba rac realis porvard unda hqondes da sheiwiravs zidans benzema

ყველაფერი არ მოუგიათ კოპა არ მოუგია ზიდანს

72

8 იანვარი 2018 19:06

  • ჯგუფი: დამწყები
  • |
  • სიახლეები: 46
  • |
  • კომენტარები: 2143
რეალის პრობლემა არის ასაკში შესული ლიდერები , ყოველთვის დამოკიდებული ვიყავით რონალდოზე და როცა დაბერდა უკვე შეტევაში გაჩბდა პრობლემები, ნუ ბენზემაზე აღარ მინდა კომენტარის გაკეთება დავიღალე უკვე მაგაზე საუბრით.
დაცვაში რამოსი და მარსელო, ორივე ასაკშია და თუ შეატყეთ მარსელო ტრამვის მერე საერთოდ აღარ ვარგა არც მცველად და აღარც შემტევად რაც უდიდესი დანაკლისია, მარსელო თავდასხმაში ყოველთვის იდეალური იყო და ეგ ეხლა ძალიან გვაკლია, რამოსი დაცვაში არც ადრე იყო გაუვალი მარა პეპე უმაგრებდა მხარს, ახლა რამოსიც ვეღარ ქაჩავს, ქარიზმა და ლიდერობა ერთია მარა ასაკი თავისას შვება, ვარანს არაფერს ვერჩი. პერესის შეცდომა პეპეს მოშორება იყო, ეგ რო არ ექნა ეხლა დაცვაში არა ვარანი ნაჩო არამედ ვარანი პეპე იქნებოდნენ და ასეთი განუკითხაობაც არ იქნებოდა. ნახრვარდაცვას არაფერს ვერჩი მაფ ასპექტში კარგად ვართ.

73

8 იანვარი 2018 19:14

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2659
ციტატა: anireal
ნამეტნავად :))))))

winked
-----------------------
ბენზემა:
„ჩემი დუბლით პასუხი გავეცი ყველა კრიტიკოსს. ძალიან მიყვარს „რეალი“ და ამ კლუბისთვის ყველაფერს გავაკეთებ.“
My Webpage

74

8 იანვარი 2018 19:15

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1889
მემგონი ზიდანმა უნდა გარისკოს და დაცვაში ვალიეხოს ენდოს )) ძაან ნიჭიერი ბიჭია და ძაან სწრაფიც )) თან პახოდუ არვიცი შშეიძლება სისულელს ვწერ,მარა ვარანს მგონი პოზიციის შერჩევაში უკვე ჯობია )ერთი სიტყვით მისცეს დრო მაგ ბიჭს ,თორე ვარანი-ნაჩო-რამოსი რაც წყვილი არ უნდა იყოს სულ პრახადნოი დვერია დაცვა ))მითუმეტეს როცა ფლანგის მცველებიც არ გამოირჩევიან დიდი დაცვითი ოპერაციებით )) მეკარე ხო სასწაული კიდე )) დაცვაში ცენტრში მაინც ახალი კაცია საჭირო ))თავდასხმაშსა და კარშიც.ერთი 4 ახალი კაი იგროკი მაინც უნდა რეალს.

ლიგაზე რომ შანსი არ გვაქ მაგაში დარწმუნებულიი ვარ )) ერთი მუღამი კოპა დელ რეი ))ისიც ოღონდ უშუალოდ ბარსელონას გავლით რომ მოიგოს რეალმა,თორე ისე დიდი მუღამი არ ექნება მაგ თასსაც ,თუ ბარსელონას ვერ მოუგო.
-----------------------

75

8 იანვარი 2018 19:22

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 103
ციტატა: Hala
https://www.bernabeudigital.com/primer-plano/diario-gol-florentino-se-pone-manos



-a-la-obra-y-cierra-un-fichaje-galactico-170686

ეს ლინკი მეგობრებო, სადაც ეს ინფორმაციაა განთავსებული. გარდა ამ ბმულისა კიდევ რამდენიმე ვებ-გვერდზეც არის.

ამის შემდეგ კიდევ ერთხელ ვნახავთ უსაფუძვლო მადისკრედიტირებელ კომენტარს და მიიღებთ ბანს. არავის არ შერჩება ვებ-გვერდის გუნდის დისკრედიტაცია!

თითკოს ტყუილია კიარა ადამიანმა მომცერა ჩემი აზრი დავაფიკსირე შენ კი შლი სიმართლის დაცერს ვერავის დაუშლი რამდენიც არ უნდა შალო მაგის კეთებას გინებები რომ არი და ერთმანეთის შეურაცყოოფა პირადულში რო გადადიან იმას მიგეხედა ჯობდა

ბაზერა რო გაჯობებს არც უნდა ლაპარაკობდე ვაბშე

მომცყინდა ამ საიტზე შემოსვლა ადმინ თუ არ დამბლოკო შენ იყო რამოსი თავი ბავშვთა ბაღში მგონია ანიბანის ათვისებაზე პატალა ღლაპუკებში ვინც შემაგინოს მის დედას დაეტაკოს ჩემი რამოსი მშვიდობიტ პატალუკებო რო გაიზრდებით მერე ვიბაზროთ აზრი არ აკ დავცერ მიშლის აბა არ უყვართ აკ სიმართლის მოსმენა და ტყუილებში კიდე მე არმინდა ამიტო ცავედი და იმას იკეტო ვინც დაცერს დამახოხოლდეს რეალმადრიდზე მშვიდობით

76

8 იანვარი 2018 19:26

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 17
Au sanam cols ar mouknavs benzema zidans manamde argaushvebs gundidan memgoni

77

8 იანვარი 2018 19:38

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 94
ციტატა: Besokutaiski
Au sanam cols ar mouknavs benzema zidans manamde argaushvebs gundidan memgoni

Gilocavt yvelas axal wels gvian magram mainc am saitze xshirad ar vwer komentars magram xshirad shemovdivar da vnaxulob komentarrbsac marto benzemas ro abralebt arc me momwons da gasashvebia magram gushin ar Iyo benzema da mainc ver moigo gundma aravin agar ibrzvis bolomde da amitomac xdeba Es yvelaferi

78

8 იანვარი 2018 19:38

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 15
ციტატა: Wtf man
ციტატა: David:)
Realshi cvlilebebia sachiro gunda dakarga is motivacia rac qondat yvelaperi moiges magram pirvel rigshi benzema unda wavides radgan yvelaze susti rgoli swored benzemaa ukve dzaan mazila gaxda 100 % momentebs ver iyenebs benzema uklasno namdvilad araris magram realis done nagdad araris araqvs benzemas is qarizmatuloba rac realis porvard unda hqondes da sheiwiravs zidans benzema

ყველაფერი არ მოუგიათ კოპა არ მოუგია ზიდანს

Yvelaperi moiges aba ra qnes liga zedized moiges orjer magram is gundi agar aris reali reals transferebi schirdeba axali varskvlavebi romlebic titulebze mowyurebuli arian

79

8 იანვარი 2018 19:42

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 94
ციტატა: David:)
ციტატა: Wtf man
ციტატა: David:)
Realshi cvlilebebia sachiro gunda dakarga is motivacia rac qondat yvelaperi moiges magram pirvel rigshi benzema unda wavides radgan yvelaze susti rgoli swored benzemaa ukve dzaan mazila gaxda 100 % momentebs ver iyenebs benzema uklasno namdvilad araris magram realis done nagdad araris araqvs benzemas is qarizmatuloba rac realis porvard unda hqondes da sheiwiravs zidans benzema

ყველაფერი არ მოუგიათ კოპა არ მოუგია ზიდანს

Yvelaperi moiges aba ra qnes liga zedized moiges orjer magram is gundi agar aris reali reals transferebi schirdeba axali varskvlavebi romlebic titulebze mowyurebuli arian

Getanxmebi Zma martalia ukve gundi agar fiqrobs titulebze motuvacia agar aqvs gunds wina sezonshi kide yvela dafrinavda da nanatr la ligaze fiqrobda da zedized 2 ligas gaizaxoda yvela da shesrulda kidec da wels aravisgam ar gamigia zedized 3ligao an rame egeti

80

8 იანვარი 2018 19:45

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2724
ციტატა: Wtf man
ციტატა: David:)
Realshi cvlilebebia sachiro gunda dakarga is motivacia rac qondat yvelaperi moiges magram pirvel rigshi benzema unda wavides radgan yvelaze susti rgoli swored benzemaa ukve dzaan mazila gaxda 100 % momentebs ver iyenebs benzema uklasno namdvilad araris magram realis done nagdad araris araqvs benzemas is qarizmatuloba rac realis porvard unda hqondes da sheiwiravs zidans benzema

ყველაფერი არ მოუგიათ კოპა არ მოუგია ზიდანს

ნუ კოპა ახლა არაფერი არ არის 2 ჯერ ზედიზედ მოიგეს ლიგა და

81

8 იანვარი 2018 19:47

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 148
დაასრულა რეალმა ლა ლიგა,თუ ასე გააგრძელა ჩემპიონთა ლიგა კიარა კოპაც სანატრელი გახდება

82

8 იანვარი 2018 20:03

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4923
ციტატა: David:)
ციტატა: Wtf man
ციტატა: David:)
Realshi cvlilebebia sachiro gunda dakarga is motivacia rac qondat yvelaperi moiges magram pirvel rigshi benzema unda wavides radgan yvelaze susti rgoli swored benzemaa ukve dzaan mazila gaxda 100 % momentebs ver iyenebs benzema uklasno namdvilad araris magram realis done nagdad araris araqvs benzemas is qarizmatuloba rac realis porvard unda hqondes da sheiwiravs zidans benzema

ყველაფერი არ მოუგიათ კოპა არ მოუგია ზიდანს

Yvelaperi moiges aba ra qnes liga zedized moiges orjer magram is gundi agar aris reali reals transferebi schirdeba axali varskvlavebi romlebic titulebze mowyurebuli arian

კი გეთანხმები ნამდვილად შეტევა ძაან ცუდია ბენზენამა-რონალდო ძაან ცუდ ფორმაში არიან ნუ რონალდოს ვერც მოთხოვ აღარაა პატარა ბიჭი 33 წლის არის და ბენზემა შესაცვლელია მეკარეც შესაცვლელია ვინგერი გინდათ აუცილებლად აი მბაპეს აზარია მსგავსი და კეინი ან იკარდი და დე ხეა ნუ ეგ კეპა მე არ მომწონს არაფერი არ დაუმტკიცებია ჯერ რო ეგრევე ძირითადში დასვათ

83

8 იანვარი 2018 20:10

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 33
გაუშვებენ სეზონის ბოლოს ამ უბედურს ;დ

84

8 იანვარი 2018 20:13

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3201
ციტატა: gio575
რომელ წელზე იძახი? რეალი - ბავარიას თამაშს კაშაი რომ სჯიდა? რა თქმა უნდა თU ისევ კაშაი იყო რეალი წელსაც ყველა ტიტულს მოიგებს.

შენ ეტყობა კაშაი გესიზმრება სულ რამოდენიმე თვეა ყიველ ღამე. აიტეკინი კიდევ პარიზელებს ყოველ დღე.
-----------------------
Hala Madrid.

85

8 იანვარი 2018 20:15

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2659
ფეხბურთის სახელი და გვარია დრო და სივრცე.გონებრივი შესაძლებლობები,ფიზიკური და მენტალური.სამივე ფუნდამენტალურად მნიშვნელოვანია, ერთიც რომ არ გქონდესს შეუძლებელია ამ მოცემულობაშიი როგორც ფეხბურთელი შედგეე.ა.ფეხბურთელს უნდა ქონდეს მათემატიკური აზროვნება,განსაზღროს დრო და მანძილი,მაგრამ ამის რეალიზება ვერ მოხდებაა თუუ სათანადო ფიზიკურ კონდიციებში არ ხარ,რადგან უბურთოდ მოძრაობა გაძლევს მეტ შესაძლებლობებს,ასევე მნიშვნელოვანია ფსიქოლოგიური მდგრადობაა,ხასიათიი ძლიერი ფსიქიკააა.რადგან ფსიქოლოგია განსაზღვრავს ფეხბურთელის შესაძლებლობებს.განვითარებულ ქვეყნებშიი სადაც მაღალიიი სტანდარტებიიააა და შესაბამისად მეტი მოთხოვნილებაააა ყველაფერ ამაზეე პატარა ასაკიდან ასწავლიან როგორც თეორიულადდ ასევე პრაკტიკაშიი,ფეხბურთი ეს არის ლოგიკური აზროვნებაა..
-----------------------
ბენზემა:
„ჩემი დუბლით პასუხი გავეცი ყველა კრიტიკოსს. ძალიან მიყვარს „რეალი“ და ამ კლუბისთვის ყველაფერს გავაკეთებ.“
My Webpage

86

8 იანვარი 2018 20:15

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4923
ციტატა: rivaldo10
მარტო ბენზემას რომ გაიძახით ამ ტიპის მარაზმზე რატომ არავინ არაფერს ამბობს რადგან ოქროს ბურთუ აქ ბვვერი?))My Webpage

მეტს ვერც მოთხოვ მაგ კაცს 33 წლისაა ის რონალდო აღარ არის მარა არ ეკადრება რაც გააკეთა რო ისიმულანტა აღარაა იმ ასაკში რო ეგეთი რაღაცეები იკადროს

87

8 იანვარი 2018 20:33

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2507
ციტატა: rivaldo10
ციტატა: Wtf man
არ ეკადრება რაც გააკეთა რო ისიმულანტა აღარაა იმ ასაკში რო ეგეთი რაღაცეები იკადროს

იკადროს? wink wink

თურმე იწვის სირცხვილით ეს რამ გამაკეთებინა რა ეშმაკი შემიჩნდაო :დ
-----------------------
ვენგერი 26 წელი = 0 ჩემპიონთა ლიგა
ფერგიუსონი 26 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
მოურინიო 17 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
გვარდიოლა 10 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა


ზიდანი 2.5 წელი 3 ჩემპიონთა ლიგა :)

88

8 იანვარი 2018 20:43

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4923
error
ხო რა დავწერე ისეთი არ ეკადრება რაც გააკეთა 33 წლის კაცს

89

8 იანვარი 2018 20:45

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4189
ციტატა: kingbarca
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ფეხბურთის სახელი და გვარია დრო და სივრცე.

ანუ ბენზემა lol lol lol
სწორი შენიშვნააა 😂😂😂😂 ბენზემაა სივრცის მხსნელიიი კლასნიშე მძორიშე ბეყე განავალი ფეკალური მასაა 😂😂😂

90

8 იანვარი 2018 21:05

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3369
ციტატა: Hala

ეს ლინკი მეგობრებო, სადაც ეს ინფორმაციაა განთავსებული. გარდა ამ ბმულისა კიდევ რამდენიმე ვებ-გვერდზეც არის.

ამის შემდეგ კიდევ ერთხელ ვნახავთ უსაფუძვლო მადისკრედიტირებელ კომენტარს და მიიღებთ ბანს. არავის არ შერჩება ვებ-გვერდის გუნდის დისკრედიტაცია

Da yvela statias ro daurto wyaro vera? Tu raki es martla weria aqamde araferi mogigonebia? Dznelia wyaros mititeba statiis dadebis dros? Ara xo? Aba jinaze xar roar wer tu rogoraa saqme? Daude yvela statias wyaro da saertod ar dagchirdeba msgavsi shinaarsis texstis dakomentareba:) zedmetad martivic kia:)))

Turme diskreditacia xdeba saitis:) rasac shen momxmareblebs gvakadreb sheni yovlad uyuradgebobit da sworedac rom gamogonili statiebit dzalian bevrjer, aqet ena rogor gibrundeba?

91

8 იანვარი 2018 21:25

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9
ციტატა: Hala
https://www.bernabeudigital.com/primer-plano/diario-gol-florentino-se-pone-manos



-a-la-obra-y-cierra-un-fichaje-galactico-170686

ეს ლინკი მეგობრებო, სადაც ეს ინფორმაციაა განთავსებული. გარდა ამ ბმულისა კიდევ რამდენიმე ვებ-გვერდზეც არის.

ამის შემდეგ კიდევ ერთხელ ვნახავთ უსაფუძვლო მადისკრედიტირებელ კომენტარს და მიიღებთ ბანს. არავის არ შერჩება ვებ-გვერდის გუნდის დისკრედიტაცია!

ადმინ რაგაც ომახიანად საუბრობ ამ კონკრეტულ სტატიაზე რომ ამოიღეთ ხმა აქამდე სად იყავით ხოლმე ზღაპარი სტატიები რომ იწერება ვაკომენტარებ და მოხდენილად რომ შლით ხოლმე მაშინ რატომ არ აღშფოთდით რა არ გამეცით ხოლმე პასუხები???? ადმინ და რაც შეეხება დისკრედიტაციას აქ თუვინმე ახდენს და ყველაზე წარმატებითაც ეს არის ის მელექსე ავტორები დაჩის ზღაპრებს რომ წერენ ხოლმე. სამართლიანი კრიტიკა უნდა მიიგოთ და გამოასწორდეთ რაც თქვენთვისაც კარგია და ჩვენთვისაც და არა თავი იმართლოთ

92

8 იანვარი 2018 21:27

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1098
ციტატა: RONALDINHO
მემგონი ზიდანმა უნდა გარისკოს და დაცვაში ვალიეხოს ენდოს )) ძაან ნიჭიერი ბიჭია და ძაან სწრაფიც )) თან პახოდუ არვიცი შშეიძლება სისულელს ვწერ,მარა ვარანს მგონი პოზიციის შერჩევაში უკვე ჯობია )ერთი სიტყვით მისცეს დრო მაგ ბიჭს ,თორე ვარანი-ნაჩო-რამოსი რაც წყვილი არ უნდა იყოს სულ პრახადნოი დვერია დაცვა ))მითუმეტეს როცა ფლანგის მცველებიც არ გამოირჩევიან დიდი დაცვითი ოპერაციებით )) მეკარე ხო სასწაული კიდე )) დაცვაში ცენტრში მაინც ახალი კაცია საჭირო ))თავდასხმაშსა და კარშიც.ერთი 4 ახალი კაი იგროკი მაინც უნდა რეალს.

ლიგაზე რომ შანსი არ გვაქ მაგაში დარწმუნებულიი ვარ )) ერთი მუღამი კოპა დელ რეი ))ისიც ოღონდ უშუალოდ ბარსელონას გავლით რომ მოიგოს რეალმა,თორე ისე დიდი მუღამი არ ექნება მაგ თასსაც ,თუ ბარსელონას ვერ მოუგო.


ვახ, მგონი პირველად გეთანხმები wink ცენტრალურ მცველებზეც და ფლანგის მცველებზეც. პირადად მე დავიღალე უკვე ჩვენი დაცვის სულელურ შეცდომებზე ლაპარაკით, თან ეს გრძელდება უკვე მინიმუმ 2 წელია მგონი და რატომღაც ამაზე არავინ ამახვილებს ყურადღებას, რომ დაცვითი თამაში რეალის არის საშინელება. აქამდე კიდევ ცენტრი ანეიტრალებდა და წელს რაღაც ცენტრიც ბევრ შეცომას უშვებს. თანამედროვე ფეხბურთში კიდევ თუ ცენტრი შეცდომას უშვებს, მანდ მთავრდება ყველაფერი
-----------------------


93

9 იანვარი 2018 16:07

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 47
ზიზუ გამო"ხუი"ვდა!!!

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

რეკლამა

სარეკლამო ადგილი

სარეკლამო ადგილი

რეკლამა

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 რონალდუ 0
2 მესი 0
3 სუარესი 0
4 გრიზმანი 0

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 ტოტენჰემი 6 5 1 0 16
2 რეალი 6 4 1 1 13
3 დორტმუნდი 6 0 2 4 2
4 აპოელი 6 0 2 4 2

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

უნდა დარჩეს თუ არა ბენზემა მადრიდის „რეალში?

დიახ
არა



მთვლელები

საიტის არქივი:

ივლისი 2018 (207)
ივნისი 2018 (296)
მაისი 2018 (374)
აპრილი 2018 (359)
მარტი 2018 (445)
თებერვალი 2018 (371)