ვარანი:„მბაპეს ტრანსფერის შემთხვევაში, „რეალი“ ძალიან გაძლიერდება“

რაფაელ ვარანმა კილიან მბაპეს „რეალში“ გადასვლასთან დაკავშირებით ისაუბრა...


„მინდა გითხრათ, რომ კილიანი არანორმალურ პოტენციალს ფლობს და „რეალში“ გადმოსვლის შემთხვევაში, ჩვენი გუნდი ძალიან გაძლიერდება.“

„მიხარია, რომ საფრანგეთის ნაკრებს მბაპეს დონის ფეხბურთელი ეზრდება, ის მოტივაციით და ენთუზიაზმით სავსეა.“

„თუ მბაპე „ბლანკოსში“ გადმოვა, კიდევ უფრო დიდი პრეტენზიები გვექნება.“ dle 10.1


1

29 მაი 2017 20:10

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 15
ახალ ფორმას როდის გაავიგებთ?

2

29 მაი 2017 20:15

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 96
ციტატა: Sergio Ramos 4
ახალ ფორმას როდის გაავიგებთ?

Eg.mainteresebs mec admin.iqnebda gaitvaliswino dzmurad

3

29 მაი 2017 20:19

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1917
მბაპეს შეეშვით ჯერჯერობით და ფინალზე იფიქრეთ, მიბაძეთ მარსელის, იუვეზე იფიქრეთ ნახეთ თამაშები და გაანალიზეთ ყველა დეტალი, უნდა მოუგოთ მე-12-ტე ბიჭებო.
-----------------------
Hala Madrid!

4

29 მაი 2017 20:25

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2888
აუ ამას ნაჩომაც აჯობა :დდდ
-----------------------
21 საუკუნე, პიკე 31 ტიტული > რეალი 24 :დდდ

პოჩეტინო:„„ტოტენჰემმა“ „რეალი“ დააჩოქა

იანის ანტეტოკუნმპო love

5

29 მაი 2017 20:31

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1556
ციტატა: ani-barca
აუ ამას ნაჩომაც აჯობა :დდდ
aba uceb blitzi nacho jobia tu umto?
-----------------------
პეპეს არასოდეს მიუღია 2 წითელი ბარათი ერთ თამაშში. RESPECT!!!
ძლიერ ლიდერს შეუძლია აქციოს ადამიანები მონებად ისე რომ მათში პროტესტის გრძნობამ არ იარსებოს.

6

29 მაი 2017 20:34

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1917
ციტატა: ani-barca
აუ ამას ნაჩომაც აჯობა :დდდ

ანი პრივეტ, აბა თუ გამოიცნობ ფინალს ვინ მოიგებს? შენ ხომ მაგარ ექსპერტად მიგაჩნია თავი. აბა რას იტყვი, ვიცი რასაც იტყვი მაგრამ მაინც მაინტერესებს შენი აზრი?
-----------------------
Hala Madrid!

7

29 მაი 2017 20:43

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2888
ციტატა: abi
aba uceb blitzi nacho jobia tu umto?

რაის ნაჩო უმტიტს უკვე პიკე რამოსს ვადარებ :დდდდდ (დღევანდელი მონაცემებით :დ)

ციტატა: oto.reali
ანი პრივეტ, აბა თუ გამოიცნობ ფინალს ვინ მოიგებს? შენ ხომ მაგარ ექსპერტად მიგაჩნია თავი. აბა რას იტყვი, ვიცი რასაც იტყვი მაგრამ მაინც მაინტერესებს შენი აზრი?

იუვე მოიგებს და ერთ ერთი ყველაზე ბედნიერი დღე იქნება ჩემს ცხოვრებაში :დდდ რეალის ფეხბურთელები რო იდგებიან თვალცრემლიანები, ლიგის ფინალ წაგებულები ^_^ :დდდდდ
-----------------------
21 საუკუნე, პიკე 31 ტიტული > რეალი 24 :დდდ

პოჩეტინო:„„ტოტენჰემმა“ „რეალი“ დააჩოქა

იანის ანტეტოკუნმპო love

8

29 მაი 2017 20:44

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 6
ციტატა: ani-barca
ციტატა: abi
aba uceb blitzi nacho jobia tu umto?

რაის ნაჩო უმტიტს უკვე პიკე რამოსს ვადარებ :დდდდდ (დღევანდელი მონაცემებით :დ)

ციტატა: oto.reali
ანი პრივეტ, აბა თუ გამოიცნობ ფინალს ვინ მოიგებს? შენ ხომ მაგარ ექსპერტად მიგაჩნია თავი. აბა რას იტყვი, ვიცი რასაც იტყვი მაგრამ მაინც მაინტერესებს შენი აზრი?

იუვე მოიგებს და ერთ ერთი ყველაზე ბედნიერი დღე იქნება ჩემს ცხოვრებაში :დდდ რეალის ფეხბურთელები რო იდგებიან თვალცრემლიანები, ლიგის ფინალ წაგებულები ^_^ :დდდდდ

Ani wegan shegides?

9

29 მაი 2017 20:49

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3388
პატრონი ყავს ამ დედამოტყნულ საიტს საერთოდ????
-----------------------
HaLa MaDriD !!!

10

29 მაი 2017 20:52

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1917
ციტატა: ani-barca
იუვე მოიგებ

ეგ შენ გინდა რომ იუვემ მოიგოს გასაგებია ბარსას ფანი აბა რას იტყვის, მაგრამ იქეთ მოგიწევს პიკესთან ერთად ტირილი, შენც არ გჯერა მაგის რომ რეალი წააგებს, ასე ლაპარაკობდი შარშანაც მაგრამ რა, არა ხარ მაგარი ექსპერტი, არასწორად პროგნნოზირებ ყველაფერს.

ციტატა: ani-barca
ყველაზე ბედნიერი დღე იქნება ჩემს ცხოვრებაში

რა ბედნიერ დღეზე მეუბნები, როგორ შეიძლება ამას ბედნიერება უწოდო?
-----------------------
Hala Madrid!

11

29 მაი 2017 20:59

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 324
ციტატა: ani-barca
ციტატა: abi
aba uceb blitzi nacho jobia tu umto?

რაის ნაჩო უმტიტს უკვე პიკე რამოსს ვადარებ :დდდდდ (დღევანდელი მონაცემებით :დ)

ციტატა: oto.reali
ანი პრივეტ, აბა თუ გამოიცნობ ფინალს ვინ მოიგებს? შენ ხომ მაგარ ექსპერტად მიგაჩნია თავი. აბა რას იტყვი, ვიცი რასაც იტყვი მაგრამ მაინც მაინტერესებს შენი აზრი?

იუვე მოიგებს და ერთ ერთი ყველაზე ბედნიერი დღე იქნება ჩემს ცხოვრებაში :დდდ რეალის ფეხბურთელები რო იდგებიან თვალცრემლიანები, ლიგის ფინალ წაგებულები ^_^ :დდდდდ

Realis fexburtelebi gagiyrian da mere naxe simwris cremlebi ...ogonc takunebshi rayqmaunda 😆

12

29 მაი 2017 20:59

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1812
ფინალში ასე უნდა ვითამაშოთ

__________________________ნავასი___________________________
კარვახალი_______ვარანი_____________რამოსი_________მარსელო
___________მოდრიჩი________კაზემირო______კროოსი___________
ბეილი_____________________ბენზემა_______________რონალდო

მეორე ტაიმში:ბეილი-ისკო უეჭველად ერთი 60 წუთზე და დანარჩენი ცვლილებები ბოლოში

13

29 მაი 2017 21:11

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1812
როისმა ჯვარედინი იოგები დაიზიანა და 6 თვეს გამოტოვებს.ძაან მეცოდება ეს ფეხბურთელი და იმედია ბეილიც არ გაყვება ამის გზას.

ჩემპიონთა ლიგის წლის გუნდი გამოავლინეს მგონი ასე ვნახე მე

____________________________ბუფონი___________________________
ალვეში_____________ბონუჩი_____________კიელინი__________მენდი
_________მოდრიჩი___________ფაბინიო____________კროოსი________
მბაპე_______________________რონალდო___________________ნეიმარი

14

29 მაი 2017 21:12

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3932
ციტატა: giohunter
პატრონი ყავს ამ დედამოტყნულ საიტს საერთოდ????

შენც იკითხავ რაა.lolრაც თავი მახსოვს ასეა ეს საიტი.უპატრონო უთავბოლო

15

29 მაი 2017 21:13

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1841
გასაგებია ბევრს ისკო უნდა ძირითადში,მაგრამ პირადად მეე ბწეილს დავაყენებდი თუ რა თქმა უნდა ფორმაში შესვლა მოასწრო,არა იმიტომ რომ ბეილი ისკოს მირჩევნიააა,მეტოქიდან გამომდინარე ბეილის პლიუსები უფროო გვჭირდებააა ,კი ბატონო არის ისკოს ქმედებებში კრეატივი ბურთს ფლობსს იდეალურად ტექნიკურია მაგრამ რეალმა აუცილებლად მაღალ ტემპზე უნდა გააკეთოს აქცენტი და ესეტ ფეხბურთში ბერილი გაცილებით მნიშვნელოვანიაა ,ღრმად ორგანიზებული მეტოქეს არ უნდა მივცეთ საშვალება თავისი ტემპი დაიჭიროსსს,,და თავისი თამაში მოგვახვიოს,იუვენტუსის ფეხბურთი არაა სწრაფი ფეხბურთიი,საშუალო ტემპიი და ეცდება მიგაძინოს და ტავის რელსებზე გადაგიყვანოსს,ჩემი აზრით ბეილის სისწრაფე უფრო მნიშვნელოვანია დინამიკაში თუ ჩვენ აქცენტს სწრაფ ფეხბურთზე გავაკეთებთ,პლიუს ამას ბეილი დაცვის ხაზს იდეალურად აბალანსებსსს რაც მნიშვნელოვანი ფაქტორიაა იუვეს განაპირა მცველი სანდრო საკმაოდ აქტიურიააა და იუვენტუსი მაგ ფლანგისსს მეშვერობით ხშირად ცდილობს რიცხობრივი უპირატესობის მოპოვებასს ,მოოკლედ რომ ვთქვათ ამ საკითხზე ბევრს თავის შეხედულება აქ,ბურთის ჭერა არაფერს მოგვიტანს თუ სწრაფად არ ვიმოძრავეთ და მაღალი ტემპი არ იქნაა რადგან იუვენტუსი თავდაცვით ფუნქციებშიი ძალიან განათლებული კლუბიაა!
-----------------------
ცოდნის მტერი უცოდინრობა კი არააა,ცოდნის ილუზიააა.

16

29 მაი 2017 21:13

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3932
ნავასი
კარვა-ვარანი-რამოსი-მარსელო
მოდრიჩი-ისკო-კაზე-ტონი
რონალდო-ბენზო

17

29 მაი 2017 21:15

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1917
ციტატა: D.a.t.i
ძალიან მინდა ბეილმა სეზონის ჩაგდებული მატჩები ფინალით აღმოფხვრას, იმედია შუშა გაიბრწყინებს, ჯერ პირველი რო მთელი სეზონი გაუცდა და მეტი ენერგია უნდა ქონდეს, მერე მეორე თავის სამშობლოშია თამაში და ორმაგად კიარა ათმაგად უნდა დაიხარჯოს და მესამე უბრალოდ მე-12 ტიტულისთვის ყველაფერი უნდა გააკეთონ!

ისეთი შუშაა არ დაიტრამვოს ისევ ძმა, თუ ვერ ითამაშა ფინალი და დაიტრამვა პერესი ასიანი გაყიდის, მეც მინდა გაიბრწყინოს ფინალში და არ გაუშვან.
-----------------------
Hala Madrid!

18

29 მაი 2017 21:15

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3932
ციტატა: hip hop
ალვეში_____________ბონუჩი_____________კიელინი__________მენდი

არც რამოსი და არც მარსელო?აგენმა მთლად გააფრინეს

19

29 მაი 2017 21:16

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1812
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
მეე ბეილს დავაყენებდი

მართალი ხარ.ზემოთ ეს დავწერე ზუსტად.თან არამგონია ამან მთლიანის თამაში შეძლოს და ზამენიდან ამის გამოყვანა მე ვფიქრობ სარისკოა მერე რამე რო მოუვიდეს შესაცვლელი გახდება.ძაან სასაცილოდ ჟღერს მარა ისე ვარ ხოლმე ბეილის თამაშს რო ვუყურებ მეშინია რამე არ მოუვიდეს.სასაცილო რა სამწუხაროა.ასევე კარდიფის ფაქტორიც ძაან დიდ მოტივაციას მისცემს

20

29 მაი 2017 21:17

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3932
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ბეილის სისწრაფე უფრო მნიშვნელოვანია

ამ ტრავმების ხელში ალბათ ცოტა სისწრაფეც დააკლდებოდა

21

29 მაი 2017 21:18

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1812
ციტატა: leo madridista
ციტატა: hip hop
ალვეში_____________ბონუჩი_____________კიელინი__________მენდი

არც რამოსი და არც მარსელო?აგენმა მთლად გააფრინეს

არ ვიცი რამდენად ოფიციალურია მარა მემგონი არაა უსამართლო მარსელოს შეყვანა შეიძლებოდა მარა მენდიც ძაან მაგარი იყო რაც შეეხება რამოსს მაგანაც მაგრად ითამაშა მარა ეს დუეტი იქნება დარწმუნებული ვარ ბოლო ბოლო 3 გოლი გაუშვეს მხოლოდ ფინალამდე

22

29 მაი 2017 21:18

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1841
თან აქ არის მნიშვნელოვანი ფიზიკური მხარეე ,ჩვენი კოზირიი სტანდარტებიცააა და ორთაბრძოლებში ბეილიი უფრო გამოგვადგებაა,,კრეატივი ისედაც გვყავს კლუბში ლუკა მოდერიჩიიი,ბაკლანსისტი კროოსიიი ,შავი საქმის მკეთებელიი კაზემირო და ხშირად ეხმარება ამათ კარიმ ბენზემა შეტევების ორგანიზებაშიი,თუ გავიტანთ და ტემპის დადგებას ვეცდებით ბურთის გაკონტროლებას ამ შემთხვევაში ისკო დაგვჭირდებააა ,თან მეორე ფაქტორიც იუვენტუსიი ფიზიკურად საკმაოდ ძლიერი კლუბიაა ძალიან ბევრი ათლეტური ფეხბურთელი ყავს ზუსტად კარვახალი ბეილის ფკლანგზე სანდრო და მანძუკიჩიი,,და მათან ისკოს გაუჭირდებაა ფიზიკურიი ორთაბრძოლები.
-----------------------
ცოდნის მტერი უცოდინრობა კი არააა,ცოდნის ილუზიააა.

23

29 მაი 2017 21:20

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1812
და ვაფშეტა იქნებ არც კარვახალია მზად და არც ბეილი ეგეც საფიქრალია.არანაირი ოფიციალური არ გამოქვეყნებულა რეალის საიტზე

24

29 მაი 2017 21:20

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 376
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
გასაგებია ბევრს ისკო უნდა ძირითადში,მაგრამ პირადად მეე ბწეილს დავაყენებდი თუ რა თქმა უნდა ფორმაში შესვლა მოასწრო,არა იმიტომ რომ ბეილი ისკოს მირჩევნიააა,მეტოქიდან გამომდინარე ბეილის პლიუსები უფროო გვჭირდებააა ,კი ბატონო არის ისკოს ქმედებებში კრეატივი ბურთს ფლობსს იდეალურად ტექნიკურია მაგრამ რეალმა აუცილებლად მაღალ ტემპზე უნდა გააკეთოს აქცენტი და ესეტ ფეხბურთში ბერილი გაცილებით მნიშვნელოვანიაა ,ღრმად ორგანიზებული მეტოქეს არ უნდა მივცეთ საშვალება თავისი ტემპი დაიჭიროსსს,,და თავისი თამაში მოგვახვიოს,იუვენტუსის ფეხბურთი არაა სწრაფი ფეხბურთიი,საშუალო ტემპიი და ეცდება მიგაძინოს და ტავის რელსებზე გადაგიყვანოსს,ჩემი აზრით ბეილის სისწრაფე უფრო მნიშვნელოვანია დინამიკაში თუ ჩვენ აქცენტს სწრაფ ფეხბურთზე გავაკეთებთ,პლიუს ამას ბეილი დაცვის ხაზს იდეალურად აბალანსებსსს რაც მნიშვნელოვანი ფაქტორიაა იუვეს განაპირა მცველი სანდრო საკმაოდ აქტიურიააა და იუვენტუსი მაგ ფლანგისსს მეშვერობით ხშირად ცდილობს რიცხობრივი უპირატესობის მოპოვებასს ,მოოკლედ რომ ვთქვათ ამ საკითხზე ბევრს თავის შეხედულება აქ,ბურთის ჭერა არაფერს მოგვიტანს თუ სწრაფად არ ვიმოძრავეთ და მაღალი ტემპი არ იქნაა რადგან იუვენტუსი თავდაცვით ფუნქციებშიი ძალიან განათლებული კლუბიაა!

თუ ალეგრი 4-4-1-1 დააყენებს რაშიც ძალიან ეჭვი მეპარება კი ბატონო ბეილი ჯობია გამოვიდეს მეტი სივრცეები ექნება,მაგრამ თუ 5-3-1-1 დადგნენ პატარა სივრცეეში ისკოს ტექნიკა უფრო გაამართლებს ალბათ

25

29 მაი 2017 21:21

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1917
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ბეილის პლიუსები უფროო გვჭირდებააა ,

მეც მირჩევნია ბეილი ფინალში ოღონდ ფორმაში ჩადგომა თუ მოასწრო, არ მინდა იმ შემთხვევაში თუ უცებ გაყვანას მოითხოვს და ვერ ითამაშა, ეგეთი ზამენა თამაშის დასაწყისში არ გვჭირდება.
-----------------------
Hala Madrid!

26

29 მაი 2017 21:24

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1841
ციტატა: leo madridista
ამ ტრავმების ხელში ალბათ ცოტა სისწრაფეც დააკლდებოდა

სისწრაფე თანდაყოლილი ბუნებრივიი რესურსიაა,,შეიძლება იმუშავო ტექნიკაზე განვითარდე ტაქტიკურად და სეისწავლო საფეხბუურთო დისციპოლინა ბევრი ნიუანსი მაგრამ სისრაფე რაც გაქ თანდაყოლიიი ის გექნებააა,.რაც არ უნდა ბევრი ივარჯიშოო ვერ განავითარებ იმაზე მეტსსს რისდი რესურსიც შენ ორგანიზმს არ გააჩნიააა.
-----------------------
ცოდნის მტერი უცოდინრობა კი არააა,ცოდნის ილუზიააა.

27

29 მაი 2017 21:26

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 6
ციტატა: D.a.t.i
ჰა ოფიციალურად გამოცხადდა ედუარდო ბერიცო, ბარსას მწვრთნელად, რაღას ალოდინებენ ხალხს ეგაა უეჭველი რა.. ვალიკოც იყოს ჯანდაბას, მარა ძაან მევასება ეგ სპეციალისტი ჭკვიანი წყნარი ტიპია ზაან არ მინდა მაგათი მწვრთნელი რო გახდეს ეგ!

Eg gaxda berico saidan mitxari?

28

29 მაი 2017 21:32

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1841
ციტატა: hip hop
მართალი ხარ.ზემოთ ეს დავწერე ზუსტად.თან არამგონია ამან მთლიანის თამაში შეძლოს და ზამენიდან ამის გამოყვანა მე ვფიქრობ სარისკოა მერე რამე რო მოუვიდეს შესაცვლელი გახდება.ძაან სასაცილოდ ჟღერს მარა ისე ვარ ხოლმე ბეილის თამაშს რო ვუყურებ მეშინია რამე არ მოუვიდეს.სასაცილო რა სამწუხაროა.ასევე კარდიფის ფაქტორიც ძაან დიდ მოტივაციას მისცემს

აქ არის კიდევ ერთი ფაქტორი,ბეილი ფსიქოლოგიურად საკმაოდ ძლიერი ფეხბურთელიაა,,,მართალია ალეგრი მ რაც თქვაა შესაძლოა ისკო უფერო კრეატიულიაა მაგრამ ბეილიი ძაკლიან ძლიერი ტაქტიკურადდ ორგანიზებულად ქმედებებშიი,მენტალურად საკმაოდ ძლიერიააა ,შეიძლება მთელი სეზონი არ ქონდეს გადასარევი მაგრამმ ბეილი ძალიან მნიშვნელოვასნ თამაშებში იტანს,სტასტისტიკურადდ ეგრეაა,ამიტომ ფსიქოლოგიური თვაკლსაზრისიდაცც ბეილის გუნდში ყოლა უფრო მნიშვნელოვანია გუნდისთვისს,,,ფსიქოლოგია კი მნიშვნელოვანი ფაქტორია ფეხბურთში.

ციტატა: REZY
თუ ალეგრი 4-4-1-1 დააყენებს რაშიც ძალიან ეჭვი მეპარება კი ბატონო ბეილი ჯობია გამოვიდეს მეტი სივრცეები ექნება,მაგრამ თუ 5-3-1-1 დადგნენ პატარა სივრცეეში ისკოს ტექნიკა უფრო გაამართლებს ალბათ

სივრცეს ასეც და ისეც ბევრს არ მოგცემსს და არ მგონია შეტევითი ტაქ
-----------------------
ცოდნის მტერი უცოდინრობა კი არააა,ცოდნის ილუზიააა.

29

29 მაი 2017 21:33

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4241
1
იუვენტუსი - რეალი მ.
II გუნდის ტოტალი ① 1.5 მეტი
2.55

2
იუვენტუსი - რეალი მ.
რომელი გუნდი მიიღებს მეტ ბარათს ② 1
2.00

3
იუვენტუსი - რეალი მ.
II გუნდის კუთხურების ტოტალი ③ 4.5 მეტი
1.40

4
იუვენტუსი - რეალი მ.
მეტი ოფსაიდი ⑤ 2
2.10

30

29 მაი 2017 21:34

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3932
ბეილს ვინ ჩივა კაცო მთავარია კარვა იყოს მწყობრში.ნუ დანილოს კარგი ფეხბურთელია მაგრამ არამგონია ფინალის ზეწოლას გაუძლოს.ხიხონებთან და სევილიებთან იბნევა ლა ლიგაში და უჩლ-ს ფინალში რას იზამს

31

29 მაი 2017 21:35

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4241
ციტატა: leo madridista
ბეილს ვინ ჩივა კაცო მთავარია კარვა იყოს მწყობრში.ნუ დანილოს კარგი ფეხბურთელია მაგრამ არამგონია ფინალის ზეწოლას გაუძლოს.ხიხონებთან და სევილიებთან იბნევა ლა ლიგაში და უჩლ-ს ფინალში რას იზამს

sharshan ar itamasha kaco ligis finalshi?

ციტატა: D.a.t.i
ეჰ ერნესტო ძაან არ მინდოდა მანდ რო წასულიყავი მარა რა გაეწყობა, ჩემი აზრით გაამართლებს ეგ კაცი ბარსაში ძაან კარგი სპეციალისტია მართლაც!

kii martlac egrea bilbaos doneze ogond

32

29 მაი 2017 21:37

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1812
ციტატა: kontaqti
sharshan ar itamasha kaco ligis finalshi?

შენ რა ძაან გევასება დანილო? :დ არადა კარვახალთან ახლოსაც არაა ძაან კლასნი გვყავს კარვახალი.იქიდან ალექს სანდრო ააწიოკებს დანილოს გაფიქრებაც არ მინდა რას უზამს

33

29 მაი 2017 21:38

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1841
ციტატა: REZY
თუ ალეგრი 4-4-1-1 დააყენებს რაშიც ძალიან ეჭვი მეპარება კი ბატონო ბეილი ჯობია გამოვიდეს მეტი სივრცეები ექნება,მაგრამ თუ 5-3-1-1 დადგნენ პატარა სივრცეეში ისკოს ტექნიკა უფრო გაამართლებს ალბათ

არ მგონია ალეგრიმ შეტევითი ტაქტიკით ითამაშოსსს ნუ თავიდან,სივრცეებს რაც შეეხებააა არც ეგ მგონია ბევრი მოგცესს იუვენტუსმაა თუმცაა სივრცეები რომ გაჩნდესს აუცილებელია სწრაფი ტემპი და ადეკვატური ქმედებები,ისკო ნელიაა ,დინამიკაში ხშირად აფერხებსს ორგანიზებულ შეტევებსს და ამით მნიშვნელოვანი წამები იკარგებააა ,პლიუს ამას გადაწყვეტილებების მიღებაში არც ისე სხარტიააა,,შესაბამისად ესეთი პერსონააა არ გვჭირდება სანამ გოლს არ გავიტანთ,ბეილი ზუსტად მაგიტომ გვჭირდებაა ,არარსებობსს კლუბიი მთელი თამაში უშეცდომოთ ჩაატაროსს,,შენ უნდა ეცადო ეს შეცდომები გამოიყენოო და როცა სწრაფად დინამიურად ადეკვატურად ცდილობ ამას მეტოქე ვერ ასწრებს კომპაკტურად გადაწყობას,შესაბამისადდ უფრო მეტი შანსია პოზიციური შეტევებით არ ითამაშოო,,პოზიციური თამაში რთულია იუვენტუსის თავდაცვით უნარიანობასთანნ მომენტების შექმნააა,საკმაოდ კომპაკტურები არიან.
-----------------------
ცოდნის მტერი უცოდინრობა კი არააა,ცოდნის ილუზიააა.

34

29 მაი 2017 21:39

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4241
ციტატა: hip hop
შენ რა ძაან გევასება დანილო? :დ არადა კარვახალთან ახლოსაც არაა ძაან კლასნი გვყავს კარვახალი.იქიდან ალექს სანდრო ააწიოკებს დანილოს გაფიქრებაც არ მინდა რას უზამს

kiar mevaseba ubralod ar miyvars ase ro yvela landzgavs da bolo doneze ichagreba tore danilos ar gavcxe gamovcxee. da awiokeba axsene sadac karvaxali daniloze uaresia anu dacvashi.

35

29 მაი 2017 21:40

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 629
ციტატა: ani-barca
ციტატა: abi
aba uceb blitzi nacho jobia tu umto?

რაის ნაჩო უმტიტს უკვე პიკე რამოსს ვადარებ :დდდდდ (დღევანდელი მონაცემებით :დ)

ციტატა: oto.reali
ანი პრივეტ, აბა თუ გამოიცნობ ფინალს ვინ მოიგებს? შენ ხომ მაგარ ექსპერტად მიგაჩნია თავი. აბა რას იტყვი, ვიცი რასაც იტყვი მაგრამ მაინც მაინტერესებს შენი აზრი?

იუვე მოიგებს და ერთ ერთი ყველაზე ბედნიერი დღე იქნება ჩემს ცხოვრებაში :დდდ რეალის ფეხბურთელები რო იდგებიან თვალცრემლიანები, ლიგის ფინალ წაგებულები ^_^ :დდდდდ

Moica shentvis rato iqneba ubedniresi dge?:-D ramdenadac vici kule xar. Bogma da sxva araferi kuleebis devizi:-D

36

29 მაი 2017 21:40

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4241
ციტატა: D.a.t.i
ბილბაოს დონეზეც ქაჩავდა, მარა ახლა ბარსელონას დონეზე უფრო გაქაჩავს:)

dzlier dzlier arastabiluri mwvrtnelia da eg barcelonashi ver gachavs/ momaval wels gaushveben

37

29 მაი 2017 21:41

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 629
ციტატა: imenamadridista
ციტატა: ani-barca
ციტატა: abi
aba uceb blitzi nacho jobia tu umto?

რაის ნაჩო უმტიტს უკვე პიკე რამოსს ვადარებ :დდდდდ (დღევანდელი მონაცემებით :დ)

ციტატა: oto.reali
ანი პრივეტ, აბა თუ გამოიცნობ ფინალს ვინ მოიგებს? შენ ხომ მაგარ ექსპერტად მიგაჩნია თავი. აბა რას იტყვი, ვიცი რასაც იტყვი მაგრამ მაინც მაინტერესებს შენი აზრი?

იუვე მოიგებს და ერთ ერთი ყველაზე ბედნიერი დღე იქნება ჩემს ცხოვრებაში :დდდ რეალის ფეხბურთელები რო იდგებიან თვალცრემლიანები, ლიგის ფინალ წაგებულები ^_^ :დდდდდ

Moica shentvis rato iqneba ubedniresi dge?:-D ramdenadac vici kule xar. Bogma da sxva araferi kuleebis devizi:-D

38

29 მაი 2017 21:42

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3932
ციტატა: kontaqti
sharshan ar itamasha kaco ligis finalshi?

კაი რა თუ ძმა ხარ სად კარვახალი და სად დანილო.ათი თავით მაღლა დგას ჩვენი კარვა დანილოზე.კარვა-მარსეს დუეტი გვყავს რაღაც საოცარი

39

29 მაი 2017 21:43

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2871
ციტატა: kontaqti
ციტატა: D.a.t.i
ბილბაოს დონეზეც ქაჩავდა, მარა ახლა ბარსელონას დონეზე უფრო გაქაჩავს:)

dzlier dzlier arastabiluri mwvrtnelia da eg barcelonashi ver gachavs/ momaval wels gaushveben

ენრიკეზეც ეგრე იძახდნენ რას ამბობთო ვერ გაქაჩავსო და პირველივე სეზონში გააგდებენო მარა კარგად ვიცით რაც ქნა პირველივე სეზონში

40

29 მაი 2017 21:43

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3932
ციტატა: kontaqti
ar miyvars ase ro yvela landzgavs da bolo doneze ichagreba

მერე ვინ ლანძღავს კაცო?

41

29 მაი 2017 21:44

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4241
ციტატა: leo madridista
კაი რა თუ ძმა ხარ სად კარვახალი და სად დანილო.ათი თავით მაღლა დგას ჩვენი კარვა დანილოზე.კარვა-მარსეს დუეტი გვყავს რაღაც საოცარი

mteli tamashi kudchi ro dasdevs karvaxals beili eg chans xolme mgoni kargad da roca ar exmareba beili ukan naxmari qalivit atreven xolme karvaxals dacvashi

42

29 მაი 2017 21:45

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2871
12 და 15 აგვისტოს არის ესპანეთის სუპერთასი ძაან მაგარი იქნება

43

29 მაი 2017 21:47

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3932
ციტატა: kontaqti
mteli tamashi kudchi ro dasdevs karvaxals beili eg chans xolme mgoni kargad da roca ar exmareba beili ukan naxmari qalivit atreven xolme karvaxals dacvashi

ბაიერნთან და ატლეტიკოსთან არ იყო ბეილი მაგრამ ცუდად არ უთამაშია.ცუდად არ უთამაშია კიარა მარჯვენა ფლანგი მარტო მიჰქონდა ტიპს.

44

29 მაი 2017 21:47

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1841
ციტატა: leo madridista
ბეილს ვინ ჩივა კაცო მთავარია კარვა იყოს მწყობრში.ნუ დანილოს კარგი ფეხბურთელია მაგრამ არამგონია ფინალის ზეწოლას გაუძლოს.ხიხონებთან და სევილიებთან იბნევა ლა ლიგაში და უჩლ-ს ფინალში რას იზამს

კარვახალი ძალიან გვჭირდება მით უმეტეს როცააა ზიდანის შეხედულებებიი მნიშვნელოვნად განაპირობებს ფლანგებზეე ორიენტირებას,კრეატივი მოაკლდებააა თუ არ გვეყოლა,საერთოდ მარსელო და კარვახალიი რიცხობრივი უოპირატესობის მოპოვებაში ძალიან მნიშვნელოვან როლს თამაშობენნ,.,ედა ზოგადად დღევანდელი ფეხბურთი მოითხოვს ფლანგების მეტ ჩართულობასს,,ვისაც სუსტი გარემარბები ყავსსს ძალიან უჭირსსს წარმატებების მიღწევაა ,ვინაიდან ფლანგების ჩართულობაა ყველაზე მეტ სივრცეეს გაძლევს.
-----------------------
ცოდნის მტერი უცოდინრობა კი არააა,ცოდნის ილუზიააა.

45

29 მაი 2017 21:47

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4241
ციტატა: leo madridista
მერე ვინ ლანძღავს კაცო?

99%

46

29 მაი 2017 21:47

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1812
ციტატა: kontaqti
da awiokeba axsene sadac karvaxali daniloze uaresia anu dacvashi.

wassat wassat

47

29 მაი 2017 21:48

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2871
ციტატა: D.a.t.i
ციტატა: Wtf man
12 და 15 აგვისტოს არის ესპანეთის სუპერთასი ძაან მაგარი იქნება

რა იქნება მაგარი?:)

ელ კლასიკო

48

29 მაი 2017 21:49

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4241
ციტატა: leo madridista
ბაიერნთან და ატლეტიკოსთან არ იყო ბეილი მაგრამ ცუდად არ უთამაშია.ცუდად არ უთამაშია კიარა მარჯვენა ფლანგი მარტო მიჰქონდა ტიპს.

atletikostan maxsovs dzaan magrad rom sheirbina iskos pasis mere da gorobac ro daiwyo. mokled marcelo bevrad dzlieri gvyavs marcxena flangze karvaxali kargia dzalian win gansakutrebit mara iseti araa rogorsac aq dzaan bevri xatavs

49

29 მაი 2017 21:49

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1812
ციტატა: kontaqti
ციტატა: leo madridista
მერე ვინ ლანძღავს კაცო?

99%

ეხლა ის გვითხარი კარვახალს რამდენი ლანძღავს? :)

50

29 მაი 2017 21:51

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2871
ციტატა: D.a.t.i
ციტატა: Wtf man
ციტატა: D.a.t.i
ციტატა: Wtf man
12 და 15 აგვისტოს არის ესპანეთის სუპერთასი ძაან მაგარი იქნება

რა იქნება მაგარი?:)

ელ კლასიკო

კიდევ წავაგებთ!

არ ვიცი წინასწარ პროგნოზს ვერ გავაკეთებ შანსები 50-50ზეა თან გააჩნია გუნდები როგორ შეხვდებიან ტრავმები თუ არ იქნება ხო კაი

51

29 მაი 2017 21:52

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1841
დანილო საკმაოდ მაღალი დონის ფეხბურთერლია უბრალოდ ყველაფერი შედარებითია,კარვახალის ფონზეეე დანილო აკადემიური უფრო ჩანს,,გარემარბს უნდა ახასიათებდეს კრეატიული აზროვნებააა ,მარტო არ არის ის წინ და უკან ირბინოო ამას შედეგიც უნდა ქონდეს,,დანილოო პოზიციურად საკმაოდ სწორად თამაშობსს დაა ბალანსის მხრივვ ტაქტიკურად გამართული იგროკია მაგრამ არ აქ სწორედ ის კრეატივი რაც აუცილებლად ჭირდებაა გარემარბსსს,,მოფიქრების უნარი,აი როგორც კარლოსი იყოო,,ან კაფუუ,,ისინი მარტო მხცველები არ იყვნენ,შეტევით პოტენციალს ამდიდრებდნენ და ზუსტად ეგ პლიუსი აქ კარვახალსს დანილოსთან,დალშეე არაფერი დაეწუნება,სწრაფიააა,თავის დროზეე ავსებს თავის ზონას.მებრძოლიაა.აქ ბევრი პლიუსიმ მაგრამ ყველაფერი შედარებითია
-----------------------
ცოდნის მტერი უცოდინრობა კი არააა,ცოდნის ილუზიააა.

52

29 მაი 2017 21:52

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4241
ციტატა: hip hop
ეხლა ის გვითხარი კარვახალს რამდენი ლანძღავს? :)

ravici dzalian cota magram es sxva ramis gamo xdeba tavis dacvashi cud tamashs shetevashi kargi tamashit faravs da amitom r modis magaze landzgva. tan rogorc aseti danilo ro tamashobs gadakidebulia mteli madridi magaze imitom ro karvaxali espanelia da ar undat adgilshi sheecilos da sul stvenis fonze uwevs tamashi tavisi gundis gulshematkivrebisgan rac dzalian cudia amis gamo iwvev shemdeg es yvelaferi dabneulobas nerviulobas da ufro uaresi mosdis

53

29 მაი 2017 22:00

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2871
ციტატა: D.a.t.i
ციტატა: Wtf man

არ ვიცი წინასწარ პროგნოზს ვერ გავაკეთებ შანსები 50-50ზეა თან გააჩნია გუნდები როგორ შეხვდებიან ტრავმები თუ არ იქნება ხო კაი

აჰ ეს უკვე მომეწონა... მეთქი ამყვებოდი და იტყოდი, აბა რა გაგანადგურებთ, ბერნაბეუზე მონაგონი იქნება და ამდაგავრ რამეებს იტყოდი კაია ასე რო იმსჯელე ამ საკითხზე მომეწონა:))))

მე ეგრე არ ვმსჯელობ რაც სიმართლეა იმას ვიძახი. ელ კლასიკოში ფავორიტი არ არსებობს 50-50ზეა შანსები. პირველი თამაში 12ში არის ბარსა სახშია მეორე თამაში 15ში გასვლაზე

ისე ერთი სული მაქ მოვიდეს ტრანსფერების დრო მაგრად მაინტერესებს ვის მოიყვანენ იმედია ვერატის და კოუტინიოს ორივეს თუ არა ერთერთს მაინც მოიყვანენ ცენტრის გასაძლიერებლად თუ ორივე არა მაშინ ვერატი უფრო მინდა რადგამ კოუტინოო ინის პოზიციაზე თამაშობს და ინი ერთ წელს კიდე გაქაჩავს და ინის და ვერატი ერთად ძაან მაგარი იქნება

54

29 მაი 2017 22:01

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4241
ციტატა: Wtf man
კოუტინიოს

am fexburtelis tamashs tu uyureb mgonia gecodineba ro saocrad gansxvavdeba barcelonas stilisgan

55

29 მაი 2017 22:05

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2871
ციტატა: kontaqti
ციტატა: Wtf man
კოუტინიოს

am fexburtelis tamashs tu uyureb mgonia gecodineba ro saocrad gansxvavdeba barcelonas stilisgan

კი ვუყურებ უფრო შემტევითი ფეხბურთელია მარა არაუშავს გამოგვადგება უფრო ვერატი მინდა რო მოიყვანონ მარა მგონი არ მოვა. არ უნდა და დალპეს იმ პსჟში მერვედ ფინალს ძლივს რო ცდებიან ხოლმე და ისიც ან ცდებიან ან არა. მე კი ორივეზე მეტად ტიაგო მინდოდა მარა ის არ მოდია გაახანგრძლივა კონტრაქტი

56

29 მაი 2017 22:07

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1841
ციტატა: kontaqti
ravici dzalian cota magram es sxva ramis gamo xdeba tavis dacvashi cud tamashs shetevashi kargi tamashit faravs da amitom r modis magaze landzgva. tan rogorc aseti danilo ro tamashobs gadakidebulia mteli madridi magaze imitom ro karvaxali espanelia da ar undat adgilshi sheecilos da sul stvenis fonze uwevs tamashi tavisi gundis gulshematkivrebisgan rac dzalian cudia amis gamo iwvev shemdeg es yvelaferi dabneulobas nerviulobas da ufro uaresi mosdis

შეცდომებს ყველა სპორცმენი უშვებსსს ,ასეა სპორტშიც და ასეა ცხოვრებაშიცც,,არავინაა იდეალური და ანგელოზიი,მაგრამ კარვახალიიი ჩამოყალიბდა სტაბილურ ფეხბურთელად შესაბამისად ნაკლები კრიტიკა მოდის,რომ ვამბობ სტაბილურს არ ნიშნავს ყველა მატჩსს უშეცდომოთ თამაშობს ეგ აფსურდია კარვახალი კი არა მალდინი ბარეზი ვერ ახერხებდა მაგასსს ,შეცდომა სპორტის განუყოფელი ნაწილია,მაგრამ მთლიანობაში სეზონით უნდა შეაფასო ფეხბურთელიიი და ტენდენცია კარვახალიის თამაში Aსკარად გამნოკვეთილია,ერთი ტემპი დინამიკააა,,ვერ ვიტყვი როგორც შენ ამბობ შეტევებით ფარავსო თავისსს დაცვაშიი გრეხებს,არაა ეგრე თავდახცვით ფუნქციებშიც საკმაოდ სწორად კორდინირებს,,ბევრჯერ მინახავს სიტუაციაა ცენტრალური მცველები დაუზღვევია როცა პოზიცია დაკარგესს დაა სხვისი შეცდომები გამოუსწორებია,მთავარი დინამიკააა,დინამიკაში კი აშკარად ცალსახად ჩანს კარვახალი ძალიან ბევრ ს აძლევს კლუბსს პოზიტივსს
-----------------------
ცოდნის მტერი უცოდინრობა კი არააა,ცოდნის ილუზიააა.

57

29 მაი 2017 22:13

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1917
ეგ რაზეც ჩვენ ვჯელობთ ზიზუმ ჩვენზე უკეთ იცის და ყველაფერს იდეალურად ჩაატარებს ფეხბურთელებთან ერთად, იმედია 4-ში ბიჭები თავს დადებენ და გაგვახარებენ თასით ხელში.
-----------------------
Hala Madrid!

58

29 მაი 2017 22:21

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4241
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
შეცდომებს ყველა სპორცმენი უშვებსსს ,ასეა სპორტშიც და ასეა ცხოვრებაშიცც,,არავინაა იდეალური და ანგელოზიი,მაგრამ კარვახალიიი ჩამოყალიბდა სტაბილურ ფეხბურთელად შესაბამისად ნაკლები კრიტიკა მოდის,რომ ვამბობ სტაბილურს არ ნიშნავს ყველა მატჩსს უშეცდომოთ თამაშობს ეგ აფსურდია კარვახალი კი არა მალდინი ბარეზი ვერ ახერხებდა მაგასსს ,შეცდომა სპორტის განუყოფელი ნაწილია,მაგრამ მთლიანობაში სეზონით უნდა შეაფასო ფეხბურთელიიი და ტენდენცია კარვახალიის თამაში Aსკარად გამნოკვეთილია,ერთი ტემპი დინამიკააა,,ვერ ვიტყვი როგორც შენ ამბობ შეტევებით ფარავსო თავისსს დაცვაშიი გრეხებს,არაა ეგრე თავდახცვით ფუნქციებშიც საკმაოდ სწორად კორდინირებს,,ბევრჯერ მინახავს სიტუაციაა ცენტრალური მცველები დაუზღვევია როცა პოზიცია დაკარგესს დაა სხვისი შეცდომები გამოუსწორებია,მთავარი დინამიკააა,დინამიკაში კი აშკარად ცალსახად ჩანს კარვახალი ძალიან ბევრ ს აძლევს კლუბსს პოზიტივსს

me imas ar vambob rom dacvashi sul cudad gamoiyureba magram rogorc aseti ukan sakmaod sustia. dzaan advilad abitureben xolme danis. tundac klasikoshi mesim 1 wlis bavshvivit moatyua ert metrshi tavis pirvel golze da aseti momentebi kidec sakmaod bevria magram win sakmaod kargad rom gamoiyureba amitom aqvs bevrad meti dafaseba da amitom uyvars yvelas. mec mat shoris magram rac nakli aqvs misasac vambob da sxvisasac

59

29 მაი 2017 22:43

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1841
ციტატა: kontaqti
me imas ar vambob rom dacvashi sul cudad gamoiyureba magram rogorc aseti ukan sakmaod sustia. dzaan advilad abitureben xolme danis. tundac klasikoshi mesim 1 wlis bavshvivit moatyua ert metrshi tavis pirvel golze da aseti momentebi kidec sakmaod bevria magram win sakmaod kargad rom gamoiyureba amitom aqvs bevrad meti dafaseba da amitom uyvars yvelas. mec mat shoris magram rac nakli aqvs misasac vambob da sxvisasac

მესი თუ გაგაბითურებს ეგ არავის უკვრისს,ასრარსებობს პპლანეტაზე მცველი არ დამეთანხმოს,არ გეთანხმებიი კარვახალი სტაბილურიაა
-----------------------
ცოდნის მტერი უცოდინრობა კი არააა,ცოდნის ილუზიააა.

60

29 მაი 2017 22:45

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4241
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
მესი თუ გაგაბითურებს ეგ არავის უკვრისს,ასრარსებობს პპლანეტაზე მცველი არ დამეთანხმოს,არ გეთანხმებიი კარვახალი სტაბილურიაა

eg mec vici rom aravis ukvirs magram xo gaachnia eg sad moxvdeba ra poziciaze da ra dros araa. roca ukanaskneli mcveli xar im momentshi es bevrad metad mogetxoveba. rogorc ert dros albioli aikles 0-2 ro wavaget ligis naxevarfinalshi mesis gatanili pirveli golis mere magram rogorc aseti am golis mere aravis araferi utqvavs karvaxalze esaa da es igive danilos eqna madrididan gadaasaxlebdnen

61

29 მაი 2017 22:46

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1812
გეუბნები არ გევასება კარვახალი და მაგიტო საუბრობ მასე.აქ მადრიდისტობა არაფერ შუაში არაა მე პირადად ობიექტურად მიმაჩნია იმის თქმა რომ კარვახალი არის ძალიან სტაბილური მცველი

როგორც შეტევაში ისე დაცვაში

62

29 მაი 2017 22:46

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4241
ციტატა: hip hop
გეუბნები არ გევასება კარვახალი და მაგიტო საუბრობ მასე.აქ მადრიდისტობა არაფერ შუაში არაა მე პირადად ობიექტურად მიმაჩნია იმის თქმა რომ კარვახალი არის ძალიან სტაბილური მცველი

rogorc win motamashe fexburteli mevaseba dzalian kargad utevs magram rogorc aseti ukan sakmaod sustia

63

29 მაი 2017 22:47

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1841
არ შეიძლება კონკრეტული მატჩით შეაფასო ფეხბურთელი,არამედ სეზონით,,რამდენად სტაბილურიაა დაა გუნდს როგორ ადგება.არარსებობს მცველიი არ მოეტყუებიოთ ეგ ბუნებრივიაააა ფეხბურთიაა
-----------------------
ცოდნის მტერი უცოდინრობა კი არააა,ცოდნის ილუზიააა.

64

29 მაი 2017 22:49

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4241
eg uceb magalirad moviyvane tore bevri dzalian bevri momenti iyo daaxloebit maseti. me kidev minda iyos ise ro ufro uketesad gamoadges fexburteli reals tore iq danilo iqneba karvaxali tu kafu chemtvis ar aqvs mnishvneloba

65

29 მაი 2017 22:51

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1841
ციტატა: kontaqti
eg mec vici rom aravis ukvirs magram xo gaachnia eg sad moxvdeba ra poziciaze da ra dros araa. roca ukanaskneli mcveli xar im momentshi es bevrad metad mogetxoveba. rogorc ert dros albioli aikles 0-2 ro wavaget ligis naxevarfinalshi mesis gatanili pirveli golis mere magram rogorc aseti am golis mere aravis araferi utqvavs karvaxalze esaa da es igive danilos eqna madrididan gadaasaxlebdnen

მესის პირველ გოლს თუ გულისხმობ იქ ნაკლებადაა კარვახალის დანაშაული რამეეე ,საერთოდ არ უნდა მდგარიყო მაგ პოზიციაზე მაგრამმ ვარანმაც და რამოსმაც პოზიცია დაკარგააა კარვახალი ცდილობდაა დაზღვევასს .სისრაფის ხარჯზეეე შეძლო მესიმ პოზიციის მოპოვებააა,მთელი სისწრაფით მოდიოდაა და როცა მდგარ სიტუაციაში ხარრ უფრო მეტი შანსიააა მოგიგოს.ვერ მოთხოვდი მანდ კარვახალს რამეს.
-----------------------
ცოდნის მტერი უცოდინრობა კი არააა,ცოდნის ილუზიააა.

66

29 მაი 2017 22:51

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 376
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: REZY
თუ ალეგრი 4-4-1-1 დააყენებს რაშიც ძალიან ეჭვი მეპარება კი ბატონო ბეილი ჯობია გამოვიდეს მეტი სივრცეები ექნება,მაგრამ თუ 5-3-1-1 დადგნენ პატარა სივრცეეში ისკოს ტექნიკა უფრო გაამართლებს ალბათ

არ მგონია ალეგრიმ შეტევითი ტაქტიკით ითამაშოსსს ნუ თავიდან,სივრცეებს რაც შეეხებააა არც ეგ მგონია ბევრი მოგცესს იუვენტუსმაა თუმცაა სივრცეები რომ გაჩნდესს აუცილებელია სწრაფი ტემპი და ადეკვატური ქმედებები,ისკო ნელიაა ,დინამიკაში ხშირად აფერხებსს ორგანიზებულ შეტევებსს და ამით მნიშვნელოვანი წამები იკარგებააა ,პლიუს ამას გადაწყვეტილებების მიღებაში არც ისე სხარტიააა,,შესაბამისად ესეთი პერსონააა არ გვჭირდება სანამ გოლს არ გავიტანთ,ბეილი ზუსტად მაგიტომ გვჭირდებაა ,არარსებობსს კლუბიი მთელი თამაში უშეცდომოთ ჩაატაროსს,,შენ უნდა ეცადო ეს შეცდომები გამოიყენოო და როცა სწრაფად დინამიურად ადეკვატურად ცდილობ ამას მეტოქე ვერ ასწრებს კომპაკტურად გადაწყობას,შესაბამისადდ უფრო მეტი შანსია პოზიციური შეტევებით არ ითამაშოო,,პოზიციური თამაში რთულია იუვენტუსის თავდაცვით უნარიანობასთანნ მომენტების შექმნააა,საკმაოდ კომპაკტურები არიან.

ბეილი რომ ფორმაში იყოს არც კი განიხილებოდა ალბათ ისკოს თამაში, მაგრამ დღევანდელი სიტუაციის გათვალისწინებით ძაან გარისკავს ზიდანი უელსელის დაყენებით ძირითადში.თან კარავახალის ტრავმის ფონზე ძაან საშიშია 2 პოტენციურად ადრეული ცვლილების გაკეთება.თუმცა წარმოიდგინე თამაში დინამოზე რო იყოს და ბეილი ქართველი - როგორი იქნებოდა ბეილის სკამზე დასმა))ვნახოთ,რატომღაც ერთადერთი რაც ძალიან მაეჭვებს არიელი მსაჯია

67

29 მაი 2017 23:01

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4241
[quote=FERNANDO_REDONDO]მესის პირველ გოლს თუ გულისხმობ იქ ნაკლებადაა კარვახალის დანაშაული რამეეე ,საერთოდ არ უნდა მდგარიყო მაგ პოზიციაზე მაგრამმ ვარანმაც და რამოსმაც პოზიცია დაკარგააა კარვახალი ცდილობდაა დაზღვევასს .სისრაფის ხარჯზეეე შეძლო მესიმ პოზიციის მოპოვებააა,მთელი სისწრაფით მოდიოდაა და როცა მდგარ სიტუაციაში ხარრ უფრო მეტი შანსიააა მოგიგოს.ვერ მოთხოვდი მანდ კარვახალს რამეს.
/quote]
mag poziciaze mag dros ronaldoc ro agmocheniliyo imasac moetxoveba rogorc ukanasknel mcvels iseve rogorc robens moetxoveboda iniestas golze 2010 wels msoflios finalshi is idga ukanasknel mcvelad mashin. karvaxalma mag dros ubralod fishkis movaleoba sheasrula

rac sheexeba finals alarkoni bolo dros sakmaod kargad gamoiyureba magram erti minusi aqvs uazro adgilas chvens naxevarze uazrod kargavs burts es malagastan 4-5 jer daemarta magram juve amas ar gvapatiebs. beili kidev axlad gamoketebuli iqneba da ar daayenebs finalshi barsastan daayena da rac mouvida vnaxet. chemi azrit yvelaze kargi varianti iqneba marcos dayeneba romelsac aseve dzalian kargi shoreuli dartyma aqvs pasi siswrafec

68

29 მაი 2017 23:02

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1841
ციტატა: REZY
ბეილი რომ ფორმაში იყოს არც კი განიხილებოდა ალბათ ისკოს თამაში, მაგრამ დღევანდელი სიტუაციის გათვალისწინებით ძაან გარისკავს ზიდანი უელსელის დაყენებით ძირითადში.თან კარავახალის ტრავმის ფონზე ძაან საშიშია 2 პოტენციურად ადრეული ცვლილების გაკეთება.თუმცა წარმოიდგინე თამაში დინამოზე რო იყოს და ბეილი ქართველი - როგორი იქნებოდა ბეილის სკამზე დასმა))ვნახოთ,რატომღაც ერთადერთი რაც ძალიან მაეჭვებს არიელი მსაჯია

თუ ფორმაში არ იქნება არც უნდა დააყენოსსს,,მაგრამ თუ მოასწო უეჭველად საჭიროაა,,პოზიციური ფეხბურთი იუვენტუს მაღალ დონეზე აქ,აქ არ იგულისხმება მხოლოდ თავდაცვითი ფუნქციები,შეტევების ორგანიზების კუთხითაც,კარგი ბალანსი აქვთ,შესაბამისად როცა მეტოქე შენ ნახევარზე ბურთს კარგავს აუცილებელია სწრაფი და ადეკვატურიი გადაწყვეტილებებიი,ამიტომ არი ბეილი საჭიროო რომ მაღალი ტემპით თამაშიი ხარვეზები არ იყოსს და ლოგიკური გაგრძელები ქონდესს,,მინიმუმიდან მაქსიმუმი უნდა მიიღოო,რატომ მოუგო ბარსელონას იუვენტუსმაა? ტემპიი არ ქონდა საკმარისი დინამიკა ვერ განსაზღვრესს ,გადაწყვეტილებების მიღებაში იყოოო პრობლემებიი ,შესაბამისად ძაან მარტივად ახერხებდა იუვენტუსიი გადაწყობას დაა პოზიციურად თავის დაცვასს,,180 წუთი ბურთი აგორეს და ლოგიკურ დასასრულამდე შეტევა ვერ მიიიყვანესს,ამის მთავარი მიზეზი იყოო პიქრიი და გადაწყვეტილებების მიღება სწრაფად და ადეკვატურად არ ხდებოდაა,,ამიტომ იგივე ჩვენ რომ არ მოგჰვივიდესს ნაკლებად საჭიროა ისკოს სტილის ფეხბურთელიი ,ჩვენ გვინდა სწრაფი დინამიური ფეხბურთი მაღალი ტემპიი ამით შევძლებთ უფრო მეტი შესაძლებლობა მივიღოთ ვიდრეე პოზიციურ ფეხბურთშიი.
-----------------------
ცოდნის მტერი უცოდინრობა კი არააა,ცოდნის ილუზიააა.

69

29 მაი 2017 23:02

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 121
Ra beili raunda mteli wlis utamashebel fexburtels sastavshi

70

29 მაი 2017 23:03

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3388
რაამპავია ) კონტაქტ , შენ ატლეტიკოებთან და იუვენტუსებთან , რეალის მეტ თამაშგარის დადებას არ შეეშვი ხომ? )))
-----------------------
HaLa MaDriD !!!

71

29 მაი 2017 23:04

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 93
eg chvenc vicit varan tkuila ar ibrdzvis reali mbappeze mara mbappes sakidlad cin 3tvea da exa finalze ipiqret da cin didi brdzola gvelis unda movigot )))) Hala Madrid Y Nada Mas!!!

72

29 მაი 2017 23:05

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4241
ციტატა: giohunter
რაამპავია ) კონტაქტ , შენ ატლეტიკოებთან და იუვენტუსებთან , რეალის მეტ თამაშგარის დადებას არ შეეშვი ხომ? )))

atletikostan meore tamashshi 1-2 iyo afsaitebi realis sasargeblod 4.9 iani kushi :D

73

29 მაი 2017 23:07

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1556
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
FERNANDO_REDONDO

იმენა ამ კაცს შანსი არაა არ დაეთანხმო რამეში, ლიჩნად მე ეგრე ვარ
-----------------------
პეპეს არასოდეს მიუღია 2 წითელი ბარათი ერთ თამაშში. RESPECT!!!
ძლიერ ლიდერს შეუძლია აქციოს ადამიანები მონებად ისე რომ მათში პროტესტის გრძნობამ არ იარსებოს.

74

29 მაი 2017 23:07

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3388
ციტატა: kontaqti
atletikostan meore tamashshi 1-2 iyo afsaitebi realis sasargeblod 4.9 iani kushi :D

ეგ იმიტომ რომ შემოგვიტია ატლეტიკომ ) სხვა გზა არც ქონდა . იუვენტუსი რეალის შემომტევია? როგორ ფიქრობ ახლა შენ? :D
-----------------------
HaLa MaDriD !!!

75

29 მაი 2017 23:09

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1841
ციტატა: kontaqti
mag poziciaze mag dros ronaldoc ro agmocheniliyo imasac moetxoveba rogorc ukanasknel mcvels iseve rogorc robens moetxoveboda iniestas golze 2010 wels msoflios finalshi is idga ukanasknel mcvelad mashin. karvaxalma mag dros ubralod fishkis movaleoba sheasrula

rac sheexeba finals alarkoni bolo dros sakmaod kargad gamoiyureba magram erti minusi aqvs uazro adgilas chvens naxevarze uazrod kargavs burts es malagastan 4-5 jer daemarta magram juve amas ar gvapatiebs. beili kidev axlad gamoketebuli iqneba da ar daayenebs finalshi barsastan daayena da rac mouvida vnaxet. chemi azrit yvelaze kargi varianti iqneba marcos dayeneba romelsac aseve dzalian kargi shoreuli dartyma aqvs pasi siswrafec

რადგან ბოლო იყო არ ნიშნავს მთელი პასუხისგებლობაა მას დააკისრო,მთელი რიგი ხარვეზები იყოოო სანამმ კარვახალამდე მივალთ უფრო დიდი შეცდომებიც კი,კაცს ვერ დააბრალებ ეხაა შეცდომას თუ მესი გატყუებს მესიაა ბოლო ბოლოო მაგრამ მე აგიხსენიი ის უპირატესობა იმ მომენტში იმის გარდა რომ მესიაააა კონკრეტულ მაგ ეპიზოდშიი ვერ დააბრალებს ვინმეე რომ თავის პოზიცია დაკარგააა ან რამე არასწორად გააკეთაა გავიდა დააზღვია მაგრამ მესია რააა ,სისწრაფეზე წამოსული მესი მოდი და გააჩერე ეხა,მაგაში ადანაშაულებ კაცს?მანამდე მოდრიჩმა და რამოსმა რეები აკეთეს ჰა მოდით ბიჭები გაიტანეთოოო რაზეა საუბარი საერთოდ,წამის მეასადებში ხდებაა ეგგ სტატიკურ მდგომარეობაში მდგომ მცველს რომელიც ცდილობს თანაგუნდელის დაზღვევასს ვერ მოთხოვ შენ და ვერ დაადაჰნნაშაულებ იმაში რომ რატო ბურთი ვერ წაართვიი თუ რატომ ზევით ავხსენი.
-----------------------
ცოდნის მტერი უცოდინრობა კი არააა,ცოდნის ილუზიააა.

76

29 მაი 2017 23:10

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3388
ფინალს რაც შეეხება , მთავარია კარვახალი იყოს წყობში ! ბეილს მაინც არ ვენდობი . მეორე ტაიმში შეიძლება შემოყვანა .
-----------------------
HaLa MaDriD !!!

77

29 მაი 2017 23:10

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4241
ციტატა: giohunter
ეგ იმიტომ რომ შემოგვიტია ატლეტიკომ ) სხვა გზა არც ქონდა . იუვენტუსი რეალის შემომტევია? როგორ ფიქრობ ახლა შენ? :D

nu aba ras izavs tavidan xo reali gaitans gols :D

78

29 მაი 2017 23:10

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 883
ციტატა: kontaqti
eg uceb magalirad moviyvane tore bevri dzalian bevri momenti iyo daaxloebit maseti. me kidev minda iyos ise ro ufro uketesad gamoadges fexburteli reals tore iq danilo iqneba karvaxali tu kafu chemtvis ar aqvs mnishvneloba

კარლოსის მერე ასეთი სტაბილური ფლანგის მცველი არ გვყოლია შეტევაშიც და დაცვაშიც თანაბრად ძლიერია,მარსელოც მაგარია მარა დაცვით ფუნქციებში ცოტას მოიკოჭლებს,კაპიტნობის მთავარი კანდიდატია წვერა მომავალში love
-----------------------
He had a best comeback ever
https://youtu.be/cfx6lGu1gZo

79

29 მაი 2017 23:11

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1556
ციტატა: giohunter
ფინალს რაც შეეხება , მთავარია კარვახალი იყოს წყობში ! ბეილს მაინც არ ვენდობი . მეორე ტაიმში შეიძლება შემოყვანა .

ბეილი მოაცილეთ მე მაგის ხრუსტალნი დედა ვატირე. ისკომ უნდა ითამაშოს და თუ ყველაფეერი კარგად წავიდა მერე შეიძლება ბეილის შემოყვანა. კარვახალი ყველაზე მეტად გვჭირდება
-----------------------
პეპეს არასოდეს მიუღია 2 წითელი ბარათი ერთ თამაშში. RESPECT!!!
ძლიერ ლიდერს შეუძლია აქციოს ადამიანები მონებად ისე რომ მათში პროტესტის გრძნობამ არ იარსებოს.

80

29 მაი 2017 23:13

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4241
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
FERNANDO_REDONDO

shesadzloa shen burti ver waartva mara ragac doneze mainc unda sheushalo xeli an cota win gaigdos an miejaxo mxrit boloss da bolos ro dartyma gauchirdes marto fishkasavit dgoma ro gamosavali araa mgoni eg shenc ici da mec. tore manamde ro modrichma chama eg mec vici

ციტატა: toni
კარლოსის მერე ასეთი სტაბილური ფლანგის მცველი არ გვყოლია შეტევაშიც და დაცვაშიც თანაბრად ძლიერია,მარსელოც მაგარია მარა დაცვით ფუნქციებში ცოტას მოიკოჭლებს,კაპიტნობის მთავარი კანდიდატია წვერა მომავალში

megona tavidan marceloze ambobdi :D nu didad dacvit funqciebshi arc eg gamoircheva magram am droistvis marcxena flangze aris ukonkurento sadac uamravi dzalian magari marcxena mcvelia ai marjvena mcvelebis sakmao deficitia da iqac araa karvaxali pirveli

81

29 მაი 2017 23:15

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3388
ციტატა: abi
ბეილი მოაცილეთ მე მაგის ხრუსტალნი დედა ვატირე. ისკომ უნდა ითამაშოს და თუ ყველაფეერი კარგად წავიდა მერე შეიძლება ბეილის შემოყვანა. კარვახალი ყველაზე მეტად გვჭირდება

ხრუსტალი და ტრამვის კი არ მეშინია , უბრალოდ მთელი მეორე სეზონია ლაზარეთში გორაობს . უსაშინლეს ფორმაში იქნება ახლა . სისწრაფეც დაკარგული ექნება და დრიბლინგიც . პასებზე ხომ არაფერს ვამბობ . ნუ ისკოს თემაც ცალკე განსახილია . ძალიან უყვარს ბურთის თრევა . იუვეს დაცვა ეგრე არ აპარპაშებს როგორც მას უყვარს ხოლმე ) ნუ ისკო მირჩევნია მეც იასნად.
-----------------------
HaLa MaDriD !!!

82

29 მაი 2017 23:15

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4241
ra male iviwyebt yvelafers. sezoni ro daiwyo realis mtavari damrtymeli dzala swored ualseli iyo yvela masze saubrobda yvela sheteva beilisken midioda pirvel rigshi da dziritadi gammwvavebelic zustad uelseli iyo magram miigo tramvebi da axla turme umaqnisi yofila

83

29 მაი 2017 23:17

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3409
რა ამინდია თქვენთან? lol

84

29 მაი 2017 23:17

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1556
ციტატა: giohunter
ხრუსტალი და ტრამვის კი არ მეშინია , უბრალოდ მთელი მეორე სეზონია ლაზარეთში გორაობს . უსაშინლეს ფორმაში იქნება ახლა . სისწრაფეც დაკარგული ექნება და დრიბლინგიც . პასებზე ხომ არაფერს ვამბობ . ნუ ისკოს თემაც ცალკე განსახილია . ძალიან უყვარს ბურთის თრევა . იუვეს დაცვა ეგრე არ აპარპაშებს როგორც მას უყვარს ხოლმე ) ნუ ისკო მირჩევნია მეც იასნად.

ისკო მაგრად აწვალებს მაგათ დაცვას, არ უჭირს მაგას არავის მოტყუება, არც ბებრუხანა კიელინი ბონუჩის გაწამება არ გაუჭირდება ჩვენ ბიჭს. ბეილი ეხლა დასაკლავი ღრივით იქნება მოსუქებული, მოაცილე აქედან. ერთადერთი მაგის პლიუსი კარდიფის პონტში მოტივაციაა
-----------------------
პეპეს არასოდეს მიუღია 2 წითელი ბარათი ერთ თამაშში. RESPECT!!!
ძლიერ ლიდერს შეუძლია აქციოს ადამიანები მონებად ისე რომ მათში პროტესტის გრძნობამ არ იარსებოს.

85

29 მაი 2017 23:17

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3388
ციტატა: kontaqti
ra male iviwyebt yvelafers. sezoni ro daiwyo realis mtavari damrtymeli dzala swored ualseli iyo yvela masze saubrobda yvela sheteva beilisken midioda pirvel rigshi da dziritadi gammwvavebelic zustad uelseli iyo magram miigo tramvebi da axla turme umaqnisi yofila

არაფერს არ ვივიწყებ . ფორმა აკრეფილი ბეილი , ჩემზე მეტად არავის ევასება მგონი აქ :) უბრალოდ ძალიან დიდი ხანი პრაქტიკის გარეშეა , არ მგონია ბეილის ძირითადში დაყენება ახლა , ასეთ გადამწყვეტ მომენტში მართებული იყოს . ისევ ის გუნდი ათამაშოს ვინც უკვე შეწყობილია ერთმანეთს აჯობებს.
-----------------------
HaLa MaDriD !!!

86

29 მაი 2017 23:18

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1556
ციტატა: Ronaldo_7
რა ამინდია თქვენთან?

:დდ ბანს ამაკრავენ თორე გეტყოდი
-----------------------
პეპეს არასოდეს მიუღია 2 წითელი ბარათი ერთ თამაშში. RESPECT!!!
ძლიერ ლიდერს შეუძლია აქციოს ადამიანები მონებად ისე რომ მათში პროტესტის გრძნობამ არ იარსებოს.

87

29 მაი 2017 23:19

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4241
ციტატა: giohunter
არაფერს არ ვივიწყებ . ფორმა აკრეფილი ბეილი , ჩემზე მეტად არავის ევასება მგონი აქ :) უბრალოდ ძალიან დიდი ხანი პრაქტიკის გარეშეა , არ მგონია ბეილის ძირითადში დაყენება ახლა , ასეთ გადამწყვეტ მომენტში მართებული იყოს . ისევ ის გუნდი ათამაშოს ვინც უკვე შეწყობილია ერთმანეთს აჯობებს.

dziritadshi roar unda dadges ki vici mec magram aq ise xataven beili olbraitonis doneze gayavt. tips tundac martos sheudzlia goli sheqmnas da finalshi dziritadidan tuara meore taimshi aucileblad itamashebs tan ra mondomebit warmomidgenia

88

29 მაი 2017 23:20

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 117
frangebi daazanzareben msofliosss

89

29 მაი 2017 23:24

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3388
ციტატა: kontaqti
dziritadshi roar unda dadges ki vici mec magram aq ise xataven beili olbraitonis doneze gayavt. tips tundac martos sheudzlia goli sheqmnas da finalshi dziritadidan tuara meore taimshi aucileblad itamashebs tan ra mondomebit warmomidgenia

აი პირველი ბურთი თუ ჩვენ შეუგდეთ წასულია იუვეს საქმე ) თუ მათ გაგვიტანეს , მწვრთნელიანად დაცვაში ამოიკეტებიან :D
-----------------------
HaLa MaDriD !!!

90

29 მაი 2017 23:24

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3932
ციტატა: abi
ბანს ამაკრავენ თორე გეტყოდი

კაკრას მაგნაირი ამინდია ჩემთანაცlol

91

29 მაი 2017 23:25

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 883
ციტატა: kontaqti
shesadzloa shen burti ver waartva mara ragac doneze mainc unda sheushalo xeli an cota win gaigdos an miejaxo mxrit boloss da bolos ro dartyma gauchirdes marto fishkasavit dgoma ro gamosavali araa mgoni eg shenc ici da mec. tore manamde ro modrichma chama eg mec vici

მანდ ერთი არასწორი მოძრაობა და პენალი იყო თავისი წითლით,ამიტომ ჩვეულებრივი გოლი ჯობდა lol
ციტატა: kontaqti
megona tavidan marceloze ambobdi :D nu didad dacvit funqciebshi arc eg gamoircheva magram am droistvis marcxena flangze aris ukonkurento sadac uamravi dzalian magari marcxena mcvelia ai marjvena mcvelebis sakmao deficitia da iqac araa karvaxali pirveli

მარსელო თანაბრად ძლიერი არასდროს იყო და ვერც იქნება,ჯოზე გიჟი კი არ იყო გრანდებთან კოეს რომ აყენებდა სასტავში lol ეს კარგი მარჯვენა მცველების დეფიციტი და მარცხენა მცველების სიმრავლე საიდან დაადგინე? lol ან კარვახალს ვინ ჯობია იავნად? feel
-----------------------
He had a best comeback ever
https://youtu.be/cfx6lGu1gZo

92

29 მაი 2017 23:25

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1841
ციტატა: kontaqti
shesadzloa shen burti ver waartva mara ragac doneze mainc unda sheushalo xeli an cota win gaigdos an miejaxo mxrit boloss da bolos ro dartyma gauchirdes marto fishkasavit dgoma ro gamosavali araa mgoni eg shenc ici da mec. tore manamde ro modrichma chama eg mec vici

როცა სტატიკურ მდგომარეობაში ხარ ანუ დგახარ წამგებიანი სიტუაციააა მცველისთვისს,სიჩქარის ხარჯზე მესიმ კი არა შეიძლებაა საშუალო დონის ფეხბურთელმაც მოგატყუოს,როცან მოძრაობაში ხარრ უფრო ადვილი სისწრაფე განავითაროო დაა დაზღვევაც მოასწროო და ნაკლებად მოგატყუოსსს ,მე გიხსნი კონკრეტულ სიტუაციასს ,მოძრაობაში არ იყო კარვახალი იდგააა სხვანაირად ვერც შეძლებდა იმდენად შეზღუდულიი სიტუაცია იყოოო და სიმჭიდროვეე,სისწრაფეზე დაიჭირააა ვერც კი მოასწრო ეგ ფიზიკური კონტაკტი იმდენად სრაფად მოხდაა წამებშიი,სხვების ბრალეულობებს ეხა კარვახალს სტენი ეგრე არ შეიძლება,ყველაზე ნაკლებად ეგ იყო დამნაშავე.
-----------------------
ცოდნის მტერი უცოდინრობა კი არააა,ცოდნის ილუზიააა.

93

29 მაი 2017 23:25

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4241
ციტატა: giohunter
აი პირველი ბურთი თუ ჩვენ შეუგდეთ წასულია იუვეს საქმე ) თუ მათ გაგვიტანეს , მწვრთნელიანად დაცვაში ამოიკეტებიან :D

egre minda me pirvelebma gagvitanon da mere naxaven martla namdvil reals rac sheudzlia shetevashi suls amoxdian juves dacvas uechveli vici da ver gaudzleben realis shetevebs. ai chven ro vigebdet da bolos gagvitanon eg ufro gatexavs

94

29 მაი 2017 23:28

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3932
ციტატა: giohunter
თუ მათ გაგვიტანეს , მწვრთნელიანად დაცვაში ამოიკეტებიან :D

და აი მანდ დაგვჭირდება Mr 92:48 lol

95

29 მაი 2017 23:29

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4241
ციტატა: toni
მარსელო თანაბრად ძლიერი არასდროს იყო და ვერც იქნება,ჯოზე გიჟი კი არ იყო გრანდებთან კოეს რომ აყენებდა სასტავში ეს კარგი მარჯვენა მცველების დეფიციტი და მარცხენა მცველების სიმრავლე საიდან დაადგინე? ან კარვახალს ვინ ჯობია იავნად?

me ar mitqvavs ro karvaxals vinme iavnad jobiatqo magram karvaxali araa am droistvis pirveli marjvena mcveli. ai marcelo iseti pirvelia ro amas msoflio agiarebs

96

29 მაი 2017 23:29

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3388
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
როცა სტატიკურ მდგომარეობაში ხარ ანუ დგახარ წამგებიანი სიტუაციააა მცველისთვისს,სიჩქარის ხარჯზე მესიმ კი არა შეიძლებაა საშუალო დონის ფეხბურთელმაც მოგატყუოს,როცან მოძრაობაში ხარრ უფრო ადვილი სისწრაფე განავითაროო დაა დაზღვევაც მოასწროო და ნაკლებად მოგატყუოსსს ,მე გიხსნი კონკრეტულ სიტუაციასს ,მოძრაობაში არ იყო კარვახალი იდგააა სხვანაირად ვერც შეძლებდა იმდენად შეზღუდულიი სიტუაცია იყოოო და სიმჭიდროვეე,სისწრაფეზე დაიჭირააა ვერც კი მოასწრო ეგ ფიზიკური კონტაკტი იმდენად სრაფად მოხდაა წამებშიი,სხვების ბრალეულობებს ეხა კარვახალს სტენი ეგრე არ შეიძლება,ყველაზე ნაკლებად ეგ იყო დამნაშავე.

+1 თან ეგ ჯუჯა სისწრაფეაღებული ისე სწრაფად აკეთებს ყველაფერს რომ შეუძლებელია მაგ დროს შეუშალო ხელი . ყველაზე კარგი ვარიანტია , საჯარიმომდე გამოჭერა მესისი . მასე ჩაკეტა იუვენტუსმა , საშუალება არ მისცა საჯარიმოში შევარდნილიყო .
-----------------------
HaLa MaDriD !!!

97

29 მაი 2017 23:30

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 83
პენალტებზე თუ მიდგა საქმე რეალი წააგებს

98

29 მაი 2017 23:30

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4241
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
როცა სტატიკურ მდგომარეობაში ხარ ანუ დგახარ წამგებიანი სიტუაციააა მცველისთვისს,სიჩქარის ხარჯზე მესიმ კი არა შეიძლებაა საშუალო დონის ფეხბურთელმაც მოგატყუოს,როცან მოძრაობაში ხარრ უფრო ადვილი სისწრაფე განავითაროო დაა დაზღვევაც მოასწროო და ნაკლებად მოგატყუოსსს ,მე გიხსნი კონკრეტულ სიტუაციასს ,მოძრაობაში არ იყო კარვახალი იდგააა სხვანაირად ვერც შეძლებდა იმდენად შეზღუდულიი სიტუაცია იყოოო და სიმჭიდროვეე,სისწრაფეზე დაიჭირააა ვერც კი მოასწრო ეგ ფიზიკური კონტაკტი იმდენად სრაფად მოხდაა წამებშიი,სხვების ბრალეულობებს ეხა კარვახალს სტენი ეგრე არ შეიძლება,ყველაზე ნაკლებად ეგ იყო დამნაშავე.

mand bevri iyo damnashave mara ukanaskneli iyo karvaxali mag dros da motyuvda 2 wlis bavshvivit ai vitomc ariyo egre

99

29 მაი 2017 23:30

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3388
მესი საჯარიმომდე უნდა აიყვანო . ანუ ჩამშლელის მოვალეობაა მესის შეჩერება ვიდრე დაცვის . თუ ჩამშლელმა გაუშვა ანუ ნახევარდაცვამ და აკრიფა თავისი სისწრაფე , იმის მერე ან პენალტით მთავრდება ყველაფერი ან კიდევ 90% გოლით.
-----------------------
HaLa MaDriD !!!

100

29 მაი 2017 23:31

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4241
ციტატა: carles
პენალტებზე თუ მიდგა საქმე რეალი წააგებს

piriqit

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

რეკლამა

სარეკლამო ადგილი

სარეკლამო ადგილი

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 მესი 12
2 ძაძა 9
3 ბაკამბუ 8
4 როდრიგო 7

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 ტოტენჰემი 4 3 1 0 10
2 რეალი 4 2 1 1 7
3 დორტმუნდი 4 0 2 2 2
4 აპოელი 4 0 2 2 2

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

იმსახურებს თუ არა ბენზემა სასტარტოში თამაშს?

კი
არა
არ ვიცი



მთვლელები

საიტის არქივი:

ნოემბერი 2017 (223)
ოქტომბერი 2017 (364)
სექტემბერი 2017 (352)
აგვისტო 2017 (477)
ივლისი 2017 (416)
ივნისი 2017 (430)