„რეალი“ 0-4 „ბარსელონა“

მადრიდელებმა საშინაო არენაზე სამარცხვინო ანგარიშით წააგეს...


მატჩი:„„რეალი“-„ბარსელონა“
დრო: 23:55
სტადიონი: სანტიაგო ბერნაბეუ

მადრიდის „რეალის“ სასტარტო შემადგენლობა: კურტუა, კარვახალი, მილიტაო, ალაბა, ნაჩო, კაზემირო, კროოსი, მოდრიჩი, ვალვერდე, ვინისიუსი, ბეილი dle 10.1

  • Hala
  • 21 მარტი 2022
  • 10853
  • 391

301

21 მარტი 2022 01:58

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1706
შედეგს დებს იმიტო რო სულ ჩაკვდა ლა ლიგა არადა სეზონის სტარტი რა კარგი ჰქონდა ამრა მერე ამოიჩემა ზოგიერთები და დაასლევა გუნდი. ზიდანი დღესვე რო მოიყვაანო ორ ამდენს იზამს პრსოტა ზიდანი რა შუაშია დღევანდელთან

302

21 მარტი 2022 01:59

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 818
ვინისიუსი როგორც გარდასახა ისე გარდმოსახა :დ კაცის მოტყუება დაავიწყდაო გეგონება. ტიპი ათრევდა მცველებს, არ მინდა მაგის მოპოვებული პენალტები და ამდენი გოლები, მეორეზე რომაა ბომბარდირებში, კაცზე წავიდეს და მაგაში მოუმატოს, სისწრაფეშიც ბევრად სწრაფი იყო და ტლანქია ცოტა გამხდარი. გასაგებიცაა შედეგის გუნდია რეალი მარა იმედია მბაპე რო მოვა და დაიწყებს ბენზემა და მბაპე გოლების გატანას ვინისიუსი პუბლიკაზე თამაშს დაიწყებს ისევ თორემ ეს სტატისტიკის კაცი არ მომწონს.

303

21 მარტი 2022 01:59

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1121
Is sastavi sadaa gadavuvlit barsaso.is barsa agaraa ukve naxe rasastavi yavs ar chamouvardeba aravis.raqna anchelotim dges rogor caago tamasgi.meti aravis bralia anchelotim caago

304

21 მარტი 2022 01:59

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 150
ციტატა: jeko_madrid
ციტატა: -Alarcon
ციტატა: jeko_madrid
მარტივი მოგება გილოცავთ ბარსას ფანებს თუ ხართ. კი ხართ ისე მრავლად wink. რაც შეეხება გუნდს კიდევ ერთხელ ვიტყვი წაგებაც უნდა გავდეს წაგებაას აამ შემთხვევაში არ ექნებოდა აზრი ამ ერთ თამაშს ზოგი რო ამბობს ერთი თამაშით არ წყდება არაფერი. გუნდისგაან ყველა თამაშში ვააფშე ყველა თამაში უნდა ჩანდეს შემართება აასე რო ვთქვათ ჟილკა და ამის გაკეთება ევაალება მწვრთნელს რაასაც არ აკეAტებს ან ვერ

არც ზიდანის რეალი იყოო ვაირავნახე ბოლო სეზონებში წაგება არა მარა ესეთი მოგების დედას მჯვაცენზურეეო სუ იტყოდიი ისეთ მაზილაობას თამაშობდა და თუმეტყვიი შედეგი მოქონდააო შედეგი კარლოს რეალმაც მოიტანა იგივე ლალიგაა და სამეფო თასი რაც ზიდანმა მოაგებინააა :დდდ

ზიდანის რეალს ამის მესამედი რესსურსი ჰქონდა და იმ დროს ვინიც ბევრად არაეფექტური იყო

რა რესურსი არქონდა ზიდაანს ერთი.მითხარი ისეთი თამაში წინა სეზონის სადააც ზიდაანს რესური არქონიაა და საფიქრალი ქონოდა ვინ დაეყენებინა ერთი თამაში :დდ

305

21 მარტი 2022 02:00

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 71
მოგიტყანნნნნნ ტაქტიკაააა დედამოტყუნოოოოოოოოოო

306

21 მარტი 2022 02:01

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1121
ციტატა: WhiteHeart
ვინაიდან *ლეები ცოტა გაიწმინდნენ ამ საიტზე და თან ასეთი დღე გვაქვს გადავწყვიტე გავაგრძელო აქ შემოსვლა. რაც შეეხება თამაშს:
1. არასდროს მილაპარაკია წინასწარ, არც ამ თამაშის წინ და ვინც ილაპარაკა იმათთან მაქვს ძმაკაცური რჩევა რო ხო ხედავთ რაც მოხდა და წინასწარ ვერაფერს გაიგებ, კლასიკოა.
2. სააღოლ ბარსელონას, მაგრად მოხოდილები არიან, გვაჯიბეს ყველაფრით ვაბშე, ყველა კომპონენტში, გილოცავთ ამ საიტზე ნორმალური ბარსელონას გულშემატკივრები ვინც ხართ და ნერვებზე ვინც ითამაშეთ და პროვოკატორობთ, თქვემს დედას შე*ცა დემბელემ (*ლეზე მკიდია დაზეპირებული ფრაზა ფეხბურთსი გამო რას იგინები, ტვინს რო მიტ*ნავს კაცი ეგ ფეზვურთს აღარ ეხება მე მეხება)
3. კარლო ანჩელოტის კისერზეა ეს წაგება და ლიგას თუ დადებს ცოტას ვაპატიებ, თუ არადა გაუშვან.
4. გუნდი არის გადაბერებული, ახალი სისხლია საჭირო, ყველაფერი ნახა ამ შემადგენლობამ, აღარ აქვთ ჯანი, მოტივაცია. ნახევარხცვაში ვინც გვყავს იცდაათი პლიუსია ყველა, კამავინგას იმედზე ჩემი მტერი იყოს, ვალვერდე კაი ბიჭია. უღიმღამოდ უმოტივაციოდ გამოვედით და დამსახურებულად გავნადგურდით, ესაა რეალობა და მოგვიწევს ატანა.

რავი მეტი რა გითხრათ, დაიკიდეთ მეთქი ვერ გეტყვით მარა ლა ლიგა ჩვენია და ვნახოთ ლიგაზე რას ვიზამთ. წაგება კი კარლოს კისერზეა.

Geta xmebi 100%

307

21 მარტი 2022 02:01

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ilarioni
ამ წაგებამ მორალურად არ გატეხოს გუნდი იმის მეშინია მარტო დანარჩენს მოევლება უნდა დაივიწყონ ეს მატჩი პლიუს კარლომ უნდა დაივიწყოს ექსპერიმენტები . ექსპერიმენტები ლა ლიგას რომ გავინაღდებთ მაგ დროს

განაღდებული გაქვთ და ეგაა, როდისღა გააკეთოს მაგრამ კლასიკო მაიმც არაა ექსპერიმენტების ადგილი

308

21 მარტი 2022 02:01

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1706
ციტატა: -Alarcon
ციტატა: jeko_madrid
ციტატა: -Alarcon
ციტატა: jeko_madrid
მარტივი მოგება გილოცავთ ბარსას ფანებს თუ ხართ. კი ხართ ისე მრავლად wink. რაც შეეხება გუნდს კიდევ ერთხელ ვიტყვი წაგებაც უნდა გავდეს წაგებაას აამ შემთხვევაში არ ექნებოდა აზრი ამ ერთ თამაშს ზოგი რო ამბობს ერთი თამაშით არ წყდება არაფერი. გუნდისგაან ყველა თამაშში ვააფშე ყველა თამაში უნდა ჩანდეს შემართება აასე რო ვთქვათ ჟილკა და ამის გაკეთება ევაალება მწვრთნელს რაასაც არ აკეAტებს ან ვერ

არც ზიდანის რეალი იყოო ვაირავნახე ბოლო სეზონებში წაგება არა მარა ესეთი მოგების დედას მჯვაცენზურეეო სუ იტყოდიი ისეთ მაზილაობას თამაშობდა და თუმეტყვიი შედეგი მოქონდააო შედეგი კარლოს რეალმაც მოიტანა იგივე ლალიგაა და სამეფო თასი რაც ზიდანმა მოაგებინააა :დდდ

ზიდანის რეალს ამის მესამედი რესსურსი ჰქონდა და იმ დროს ვინიც ბევრად არაეფექტური იყო

რა რესურსი არქონდა ზიდაანს ერთი.მითხარი ისეთი თამაში წინა სეზონის სადააც ზიდაანს რესური არქონიაა და საფიქრალი ქონოდა ვინ დაეყენებინა ერთი თამაში :დდ

რა რესურსი ჰქონდა გადახედე სტატისტიკას მონნი რეაალის ისტორიაში ყველაზე ტრამვიანი წელი იყო

309

21 მარტი 2022 02:02

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 628
ბიჭებო ნერვები არ აიშალოთ არ ღირს. ტიპებს თვითონ თუ არ სცხვენიათ სახლში ასეთი წაგება ჩვენც დავივიწყოთ მალე ეს მარცხი რაც შეიძლება. არაუშავს ბარსასთან წავაგეთ და ვაღიაროთ და ვთქვათ რომ ძალიან კარგ ბარსასთან. გილოცავთ ბარსელონას გულშემატკივრებს დამსახურებულ გამარჯვებას. ჩვენ კიდე რავი ლა ლიგას მივიყვანთ იმედია ბოლომდე და ეგ იქნება როგორც ჩანს ამ გუნდის მაქსიმუმი. იმედი მაქვს რომ პერესი ამ წაგებას კარლოს არ აპატიებს. ასეთი ჩმორული თამაში რეალს არ ეკადრება. კიდევ ბევრჯერ მოგვენატრება ზიზუ. პროსტა იმენა ამით კარლომ ყველაფერს ხაზი გადაუსვა რაა. დღევანდელი თამაშით დაამტკიცა რომ ჩმორია და ჩმორების ადგილი არაა რეალში.
-----------------------
HALA MADRID!

310

21 მარტი 2022 02:02

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3487
მე ჯერ კიდევ როდის ვთქვი რო ბარსა მაგარი მოხოდილია თქო და არაო შემეწინააღმდეგეთ. კი ანჩელოტის ბრალია, კი ბენზემა გვაკლდა მარა ისიც ვაღიაროთ რო ბარსამ მაგრად ითამაშა. და მაგარ გუნდს აყალიბებს ხავი.
-----------------------
ვენგერი 26 წელი = 0 ჩემპიონთა ლიგა
ფერგიუსონი 26 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
მოურინიო 17 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
გვარდიოლა 10 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა


ზიდანი 2.5 წელი 3 ჩემპიონთა ლიგა :)

311

21 მარტი 2022 02:02

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1894
ვულოცავ დამსახურებულ გამარჯვებას კატალონიებს.... წავაგეთ იმიტომ რომ ღირსი იყო გუნდი იმიტომ რომ ბებზემა არის მთელი გუნდი კი მართალია მაგრამ აი ამიტომ უნდა გყავდეს იოვიჩის და მარიანოს ნორმალურ ფორმაში ხშირად უნდა ათამაშო რომ სულ გქონდეს მათი იმედი... როცა სეზონში 5 თამაშს ათამაშებ ისიც ზამენაზე 10 წ ვერასდროს დაგიდებს შედეგს... ანჩელოტი არი მშიშარა ქვეშაფსია ესაა ფაქტი.. კისევ ერთხელ გილოცავთ😍და ვინც აქ შემოდის იმის გამო რომ რეალის გულშემატკივარი გააღიზიანოს ყველას სათითაოდ მოგი...ტყ.. არასწორი დედები... ანალოგიური ვინც ბარსამანიაზე შედის და მსგავს რამეს აკეთებს... რა გვაქ ვინმეს დასაცინი ლიგაზე ვთამაშობთ და პირველ ადგილზე ვართ ლალიგაში. მუდამ ყოველთვის ჰალა მადრიდ 😍😍😍😍

312

21 მარტი 2022 02:02

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1179
ციტატა: MADRIDD
ციტატა: Camavinga
დრო არის უკვე რეალმა ბარსას ცოტა კარგი ანგარიშით მოუგოს
რთული იქმება მაგრამ

ბენზო ყოფილიყო 4-0 იყო ეს იგრა მინიმუმ

გამოიცანი ძმა, ოღონდ პირიქით 0-4.

313

21 მარტი 2022 02:03

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 150
ციტატა: jeko_madrid
ციტატა: -Alarcon
ციტატა: jeko_madrid
ციტატა: -Alarcon
ციტატა: jeko_madrid
მარტივი მოგება გილოცავთ ბარსას ფანებს თუ ხართ. კი ხართ ისე მრავლად wink. რაც შეეხება გუნდს კიდევ ერთხელ ვიტყვი წაგებაც უნდა გავდეს წაგებაას აამ შემთხვევაში არ ექნებოდა აზრი ამ ერთ თამაშს ზოგი რო ამბობს ერთი თამაშით არ წყდება არაფერი. გუნდისგაან ყველა თამაშში ვააფშე ყველა თამაში უნდა ჩანდეს შემართება აასე რო ვთქვათ ჟილკა და ამის გაკეთება ევაალება მწვრთნელს რაასაც არ აკეAტებს ან ვერ

არც ზიდანის რეალი იყოო ვაირავნახე ბოლო სეზონებში წაგება არა მარა ესეთი მოგების დედას მჯვაცენზურეეო სუ იტყოდიი ისეთ მაზილაობას თამაშობდა და თუმეტყვიი შედეგი მოქონდააო შედეგი კარლოს რეალმაც მოიტანა იგივე ლალიგაა და სამეფო თასი რაც ზიდანმა მოაგებინააა :დდდ

ზიდანის რეალს ამის მესამედი რესსურსი ჰქონდა და იმ დროს ვინიც ბევრად არაეფექტური იყო

რა რესურსი არქონდა ზიდაანს ერთი.მითხარი ისეთი თამაში წინა სეზონის სადააც ზიდაანს რესური არქონიაა და საფიქრალი ქონოდა ვინ დაეყენებინა ერთი თამაში :დდ

რა რესურსი ჰქონდა გადახედე სტატისტიკას მონნი რეაალის ისტორიაში ყველაზე ტრამვიანი წელი იყო

იგივე იყო რაც ახლა კარლოს ყაავს ბეილი იყო ერთადერთი ტოტემშემში თვითონ გაუშვა იოვიჩიც აინტრახტში მაგან გაუშვა დალშე ყბელა იგროკიიი ყავდა ზიდანს ვისითაც ახლა კარლოც დებს შედეგს

314

21 მარტი 2022 02:03

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
აგარ არის ეს მოხუცების დრო უკვე
ფაქტია უკვე დიდი თამაშებში თუ ფეხბურთელებმა არ გააკეთეს რამე ისე ანჩელოტი სულ აგებს
ახალგაზრა გვინდა ვინმე
ვინც შეტევაზე იქნება ორიეტირებული
რაული ან ტუხელი
აბა ეხლა აქ კლოპი არ მოვა
როგორმე ჩავატარებთ ამ სეზონს
კარვახალის შემცვლელი
და ნახევრ დაცვაში გვინდა ხალხი
მარტო მბაპე ვერ გვიშველის და
მთლას ვინის იმედზეც ვერ ვიქნებით

315

21 მარტი 2022 02:03

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 73
ციტატა: RONALDINHO
პროსტა ვინებმა მოუგეს და გადაუარეს ეგ ტეხავს.ალბათ ყველაზმა ფარჩაკმა ბარსელონამ ,ბოლო 20 წლის.ამან წააგო,კარლო სირმა წააგო ,თუ არა იმათმა რა მოუგეს პრინციპში.

მშვენიერი გუნდია ბარსელონა, ფარჩაკი ნაღდად არ არის

316

21 მარტი 2022 02:05

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
გამოისვეს რეალი ერთ ადგილას და მოისროლეს. ის 5 მოგება ერთიანად გააბათილეს ეხლა არ დაიწყონ აქაურმა ღლაპებმა ბენზო აკლადა რეალსო რომელსაც ხან მძორზემა უძახდით და ხან მძ-ნერზემას სამარცხვინოა უკვე მერამდენეთ ვაგებთ ესე თი გამანადგურებელი ანგარიშით

317

21 მარტი 2022 02:05

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 803
ციტატა: RONALDINHO
პროსტა ვინებმა მოუგეს და გადაუარეს ეგ ტეხავს.ალბათ ყველაზმა ფარჩაკმა ბარსელონამ ,ბოლო 20 წლის.ამან წააგო,კარლო სირმა წააგო ,თუ არა იმათმა რა მოუგეს პრინციპში.

აი ანჩელოტის ბრალი ხოა ეს თამაში მაგრამ შენ რასაც წერ ჩემი აზრით რეალობას აცდენილია ბარსაზე რასაც ამბობ რადგან ძალიან კარგ ფეხბურთს თამაშობენ გვარდიოლას ბარსა მახსენდება და ასე თუ გააგრძელეს კი ნახავ შემდეგ სეზონებში რეებსაც იზამენ. დაფასება პირველი რიგში მეტოქის და აგერ გამოჩნდა და ჩანს კიდეც ბოლო თამაშებს თუ ავიღებთ ბარსა ძალიან კარგ ფორმაში შევიდა

318

21 მარტი 2022 02:05

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1179
მადრიდელებმა საშინაო არენაზე სამარცხვინო ანგარიშით წააგეს...
როდის აქეთ გახდა 0-4 ბარსასთან სამარცხვინო? 2-1-ს და 3-2-ს იგებდით და ტვინი შეჭამეთ. 0-4, 0-5, 2-6 ეს ნორმალურია თქვენთვის, მიჩვეულები ხართ.

319

21 მარტი 2022 02:06

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
😥😥😥😥😥

320

21 მარტი 2022 02:06

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 803
და ტუხელზე თუ იჩალიჩებენ კარგს იზამენ

321

21 მარტი 2022 02:07

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
სამარცხვინოები და უთავმოყვარეო სირების მეფეები

322

21 მარტი 2022 02:07

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1706
ციტატა: -Alarcon
ციტატა: jeko_madrid
ციტატა: -Alarcon
ციტატა: jeko_madrid
ციტატა: -Alarcon
ციტატა: jeko_madrid
მარტივი მოგება გილოცავთ ბარსას ფანებს თუ ხართ. კი ხართ ისე მრავლად wink. რაც შეეხება გუნდს კიდევ ერთხელ ვიტყვი წაგებაც უნდა გავდეს წაგებაას აამ შემთხვევაში არ ექნებოდა აზრი ამ ერთ თამაშს ზოგი რო ამბობს ერთი თამაშით არ წყდება არაფერი. გუნდისგაან ყველა თამაშში ვააფშე ყველა თამაში უნდა ჩანდეს შემართება აასე რო ვთქვათ ჟილკა და ამის გაკეთება ევაალება მწვრთნელს რაასაც არ აკეAტებს ან ვერ

არც ზიდანის რეალი იყოო ვაირავნახე ბოლო სეზონებში წაგება არა მარა ესეთი მოგების დედას მჯვაცენზურეეო სუ იტყოდიი ისეთ მაზილაობას თამაშობდა და თუმეტყვიი შედეგი მოქონდააო შედეგი კარლოს რეალმაც მოიტანა იგივე ლალიგაა და სამეფო თასი რაც ზიდანმა მოაგებინააა :დდდ

ზიდანის რეალს ამის მესამედი რესსურსი ჰქონდა და იმ დროს ვინიც ბევრად არაეფექტური იყო

რა რესურსი არქონდა ზიდაანს ერთი.მითხარი ისეთი თამაში წინა სეზონის სადააც ზიდაანს რესური არქონიაა და საფიქრალი ქონოდა ვინ დაეყენებინა ერთი თამაში :დდ

რა რესურსი ჰქონდა გადახედე სტატისტიკას მონნი რეაალის ისტორიაში ყველაზე ტრამვიანი წელი იყო

იგივე იყო რაც ახლა კარლოს ყაავს ბეილი იყო ერთადერთი ტოტემშემში თვითონ გაუშვა იოვიჩიც აინტრახტში მაგან გაუშვა დალშე ყბელა იგროკიიი ყავდა ზიდანს ვისითაც ახლა კარლოც დებს შედეგს

ბეილი სად იქნება რაა აზრი აქ ტიპი გუნდს შეურაცხყოფას აყენებს და მასეთი რატო უნდა ათამაშო. ყველა რო ყავს ეგ ვიცი მარა ტრავიანობაა მთავარი ტრამვა ჰქონდა ყველას ბეილიან ბენზემიანად და ეს ფაქტობრივად მთელი გუნდით თამაშობს, ბენზემა რომც ყოფილიყო მიანც წავაგებდით. თუ სტაატისტიკა სადმე ნახე წლევანდელი და წინა წლის ტრამვიანობა და ნახავ გასნხვაავვებას რესურს შშორის

323

21 მარტი 2022 02:08

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
რატომ ასხამთ ხავის ვერ ვხდები
რა დღეში იყო გუნდი და რა გუნდი გახადა
ყველას მოიგო დიდი ანგარიშით დაწყებული სევილია ატლეტიკო ვალესოა და ბოლოს რეალი
უბრალოდ მადლობა კურტუას რომ კიდევ გადაგვაფჩინა ბევრჯერ

324

21 მარტი 2022 02:08

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ბარსას ვულოცავ ხავის დაგინებული აქ 4 გოლზე ასევე გუნდი ისე თამაშობდა თითქოს ეკიდათ ეს თამაში მაგრამ იგივეს ბარსაზე ვერ ვიტყოდი 4 ბურთი შეგვიგდეს კარლო კი მაგრად ი........და ჩ..... ჯერ რა სასტარტო დააყენა მერე კიდე რა ცვლილებები ასევე კიდე რო ამბობთ ამ თამაშს მნიშვნელობა არ აქვს ეგ ეგრე არა სევილიას გავსწრებდით 12 ქულით ხოლო ბარსას 18 და უფრო თავისუფლად ვითამაშებდით ლიგაზე მაგრამ ეს თამაში დაივიწყეთ და დაიკიდეთ მთავარია ლა ლიგა დაიდოს და ლიგაზე გავიბრძოლოთ მერე მბამოეც მოვა და რამეს ვიზამთ კლასიკოში

325

21 მარტი 2022 02:08

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5517
იმედია კიდევ ერთხელ დარწმუნდით ეს გუნდი ბენზემას გარეშე სრული არარაობაააა!კანეც!
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

326

21 მარტი 2022 02:09

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ატლეტიკო ვალენისა ბილბაო ნაპოლი ეხლა რეალი ყველასთან 4 გოლები იტანეს იქამდე რაც იგეს კიდე იმეებს აღარ ვთვლი და მაინც ფარჩაკია თურმე ბარსა. კარლომ აარჩია ძალიან ცუდი ტაქტიკა მარა ვინც არ უნდა ყოფილიყო რეალი მაინც წააგებდა. ეს ბარსაა ძლიერი რეალიც კარგ ფორმაში იყო მადა ფაქტია აჯობა ხავიმ პირდად პაპა კარლოს.

327

21 მარტი 2022 02:09

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
გილოცავთ ბარსას ფანებს დამსახურებულ გამარჯვებას და კარგია რო ბარსა გაძლიერდა კარგი შემადგენლობა ყავს, ახლაგაზრდები რომლებსაც ჟილკა აქვთ და მოტივაცია. რაც შეეხება რეალს ანჩელოტიმ ჯერ კიდევ პესჟესთან დაუშვა ძალიან ბევრი შეცოდმა პირველ თამაში ძან გაგვიმართლა რო პსჟმ არ ამოგვტენა პარიზში საზიზღარად თამაშობდა რეალი . განმეორებით მაჩში კიდე სანამ დონარუმა არ შეცდებოდა მანამდე არფერს აკეთებდნენ , იქ მოდრიჩმა და ბენზემამ გაიპრწყნა შემდეგ და ასე მოვიგეთ შეცდომებით . ანჩელოტის არ ვაკრიტიკებ იმის გამო რო დღეს წააგო და გაბრაზებულივარ, არა პირადად მისი უაზრო გადაწყვეტილებებით აგებს გუნდი , როცა გალათასარაი წინააღმდეგობას უწევს ბარსელონას და თანასწორად ეთამაშება, ესე ფარჩაკულად არ უნდა აგებდეს მინიმუმ რეალი ბერნაბეუზე. ჩსვიდნენ ახლა ასსეთი გაფარჩაკებული განწყობით ლონდონში,.

328

21 მარტი 2022 02:10

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 803
ციტატა: nika 54
მადრიდელებმა საშინაო არენაზე სამარცხვინო ანგარიშით წააგეს...
როდის აქეთ გახდა 0-4 ბარსასთან სამარცხვინო? 2-1-ს და 3-2-ს იგებდით და ტვინი შეჭამეთ. 0-4, 0-5, 2-6 ეს ნორმალურია თქვენთვის, მიჩვეულები ხართ.

რა დაბალი დონე უნდა იყო რომ ის გააკეთო რასაც ეხა შენ აკეთბ

329

21 მარტი 2022 02:11

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5277
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
იმედია კიდევ ერთხელ დარწმუნდით ეს გუნდი ბენზემას გარეშე სრული არარაობაააა!კანეც!

ბენზემა მართლაც დიდი ძალაა კარგია ნაკრებები რომ უწევს იმედია სრულად მოიშუშებს ტრამვას ...... კარლოც რომ შეცდა ამ თამაში ეგიც ფაქტია

330

21 მარტი 2022 02:12

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Fernando redondo
გეთახმები მეგობარი ბენზემას გარეშე აი ვერაფერს შვებიან
მაგრამ ესეც არ უნდა მომხდარიყო
აი ზუზუ შარშან რა გუნდი ყავდა და ყველას გრანდს მოუგო
ანჩელოტი კი თუ იგებს ყველა თამაშს გრანდებთან იმენა გამართლებით და ისევ ფეხბურთელების და ბენზემას გამო
თორემ ისე ძალიან მოკლებული აქვს ანჩელოტის
ხავიმ ესე დაჩაგროს რავი
მეორე ტაიმში გუნდი სამ ცველზე გადაიყვანა ტიპა რა ქნა

331

21 მარტი 2022 02:13

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 695
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
იმედია კიდევ ერთხელ დარწმუნდით ეს გუნდი ბენზემას გარეშე სრული არარაობაააა!კანეც!

მართალი ხარ, ყველაზე გლავნი კაცია რეალში. ასე სამარცხვინოდ არ უნდა წაეგოთ მაინც. გასაგებია ბენზემას ფაქტორი, მაგრამ კარლომ წააგო ეს თამაში, რაები გააკეთა შენც კარგად ნახავდი.

332

21 მარტი 2022 02:13

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
benzo mendi ese ise kai ra dagvaxies burti tavze vso

333

21 მარტი 2022 02:15

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
agiareba unda shegvedzlos 5-0-6-2 4-0 4-0 chen roca ugebt 3-12-1

334

21 მარტი 2022 02:15

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ეს რეალი არ იყო…ეს თამაში მწრთვნელმაც და გუნდმაც წააგო…სიტყვები არ მყოფნის ისეთი საშინელება იყო ეს ყველაფერი.ვასკეს და ასენსიოს რო შემოიყვან აი მანდ გაქ დანძრეული როცა ბეილი აზარი იოვიჩი ისკო სკამზე გყავს.ჯერ რა სასტარტო დააყენა რა იყო ეს მერე რაის მარიოანო შემოყავს.მოკლედ რა დასავიწყებელია ეს თამაში სასწრაფოდ.მიეცათ კულეებს სალაპარაკო ალესეს კლავიატურები :დ 3 წელი რო ვიგებთ ერთხელ კი უნდა წაგვეგო ზრდილობის პონტში,მარა ასე ძაან რამ გააბლატავა ეს კულეები ევროპა ლიგამ? თუ რამ? არაუშავს ბიჭებო ლა ლიგა ჩვენია და იმედია ჩემპიონთა ლიგაც

პ.ს ხანდახან მძ*ნერიც ყვავდება :დ

ვამოს ჰალამადრიდ❤️❤️❤️❤️❤️

335

21 მარტი 2022 02:15

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 150
ციტატა: jeko_madrid
ციტატა: -Alarcon
ციტატა: jeko_madrid
ციტატა: -Alarcon
ციტატა: jeko_madrid
ციტატა: -Alarcon
ციტატა: jeko_madrid
მარტივი მოგება გილოცავთ ბარსას ფანებს თუ ხართ. კი ხართ ისე მრავლად wink. რაც შეეხება გუნდს კიდევ ერთხელ ვიტყვი წაგებაც უნდა გავდეს წაგებაას აამ შემთხვევაში არ ექნებოდა აზრი ამ ერთ თამაშს ზოგი რო ამბობს ერთი თამაშით არ წყდება არაფერი. გუნდისგაან ყველა თამაშში ვააფშე ყველა თამაში უნდა ჩანდეს შემართება აასე რო ვთქვათ ჟილკა და ამის გაკეთება ევაალება მწვრთნელს რაასაც არ აკეAტებს ან ვერ

არც ზიდანის რეალი იყოო ვაირავნახე ბოლო სეზონებში წაგება არა მარა ესეთი მოგების დედას მჯვაცენზურეეო სუ იტყოდიი ისეთ მაზილაობას თამაშობდა და თუმეტყვიი შედეგი მოქონდააო შედეგი კარლოს რეალმაც მოიტანა იგივე ლალიგაა და სამეფო თასი რაც ზიდანმა მოაგებინააა :დდდ

ზიდანის რეალს ამის მესამედი რესსურსი ჰქონდა და იმ დროს ვინიც ბევრად არაეფექტური იყო

რა რესურსი არქონდა ზიდაანს ერთი.მითხარი ისეთი თამაში წინა სეზონის სადააც ზიდაანს რესური არქონიაა და საფიქრალი ქონოდა ვინ დაეყენებინა ერთი თამაში :დდ

რა რესურსი ჰქონდა გადახედე სტატისტიკას მონნი რეაალის ისტორიაში ყველაზე ტრამვიანი წელი იყო

იგივე იყო რაც ახლა კარლოს ყაავს ბეილი იყო ერთადერთი ტოტემშემში თვითონ გაუშვა იოვიჩიც აინტრახტში მაგან გაუშვა დალშე ყბელა იგროკიიი ყავდა ზიდანს ვისითაც ახლა კარლოც დებს შედეგს

ბეილი სად იქნება რაა აზრი აქ ტიპი გუნდს შეურაცხყოფას აყენებს და მასეთი რატო უნდა ათამაშო. ყველა რო ყავს ეგ ვიცი მარა ტრავიანობაა მთავარი ტრამვა ჰქონდა ყველას ბეილიან ბენზემიანად და ეს ფაქტობრივად მთელი გუნდით თამაშობს, ბენზემა რომც ყოფილიყო მიანც წავაგებდით. თუ სტაატისტიკა სადმე ნახე წლევანდელი და წინა წლის ტრამვიანობა და ნახავ გასნხვაავვებას რესურს შშორის

ბემზემაა არცერთ მნიშვნელოვან თამაშს არ დაკლებიააა და კიდე გროარიყოო ბარსა კიარა მალიორკაა დაა კადისიც ისე გვიგენდი კარში ვერ ვურტყააამდით კაირაა რაა ტრამვაა გუნდის ძირითადი ბირთვი სულ ყავდაა რასაც ათამაშებდაა

336

21 მარტი 2022 02:16

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1706
ციტატა: shalvacr7sr4
agiareba unda shegvedzlos 5-0-6-2 4-0 4-0 chen roca ugebt 3-12-1

ეგრე მაინც მოგვეგო

337

21 მარტი 2022 02:16

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
gvchirs es ragac kompleqsi da vagiarot ro gvjobnis yoveltvis bokomde dedas ityna...

338

21 მარტი 2022 02:16

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0

339

21 მარტი 2022 02:17

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ტუხელი ან რაული რა აზრის ხართ?
ვეცადოთ დავივიწყოთ ეს თამაში
ისევ ფეხბურთელების იმედი მაქვს
რომ ეგენი ბოლომდე ითამაშებენ
თორემ ანჩელოტი რახ არის ვსიო გამოჩდა ეხლა არ თქვათ შეცდომაზე ისწავლოსო ვერაფერზს ვერ სწვალობა
ჯიუტი არის ძალიან
მარიანო მარიონი მორჩა აქ ყველაფერი
როცა აზარი გყავს რაც არ უბდა ცუდი იყო მარიანო არ უნდა შემოიყვანო

340

21 მარტი 2022 02:17

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: RONALDINHO
ფარჩაკია აბა რა არი,ამ ბარსელონას შედარება შეიძლება ,მესი-სუარესი-ნეიმარის დროინდელ ბარსელონასთან,ან მესი-ჩავი-ინიესტას პერიოდთან, ან მანამდე რონალდინიო-ეტოო-მესის და სხვების დროსთან? ეს გუნდი იმათთან სასაცილოა და მეტი არაფერი.ნალუბოი გრანდი გადახსნის ამათ.გვარდიოლას სასაცილოდ არ ეყოფა ესენი. კარლომ რო წაუკლევა ილუზიებს ნუ აყვებით ზოგი. ეს თამაში წააგო კარლომ და არა მოიგო ჩავიმ.ჩაიხადა კარლომ და წაიხარა ,ეს იყო მოკლე მიმოხილვა დღევანდელი თამაშის.

ატლეტიკო ვალენსია ბილბაო ნაპოლი ახლა რეალი ამ გუნდებს რო უგებ თანაც რა ანგარიშებით მოგებასაც მოგება ქვია ყველა ჩამოთვლილ გუნდს თავზე დაახიეს ბურთი და ეგ არაფერია? ბენზემა დიდი ძალაა მაგრამ ერთი ბენზემა თამაშს ვერ მოიგებდა დაცვაშიც ეგ ხო არ დადგებოდა ალაბას და მილიტაოს მაგივრად

341

21 მარტი 2022 02:17

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9051
რომ არა ის პირველი ნაჩუქარი გოლი პსჟესთან ლიგიდანაც გამოვარდებოდით. რა ფეხბურთელები გვყავს და ვინებს ათამაშებს შეტევაში მრცხვენია. კროოსი იმ შიბაქით როგორ შეცვალა საერთოდ სნ ეს ვინიციუსი როგორ უნდა მოგწონდეს 21 წლის ნეიმარის მეათედი არაა

342

21 მარტი 2022 02:18

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Camavinga
რატომ ასხამთ ხავის ვერ ვხდები
რა დღეში იყო გუნდი და რა გუნდი გახადაagiareba unda shegvedzlos 4-0 waage da kide metit ro ara gasakviria pativi ece mowinagmdeges chempionebic ro gavxdet es laqa igivea rac 5-0
ყველას მოიგო დიდი ანგარიშით დაწყებული სევილია ატლეტიკო ვალესოა და ბოლოს რეალი
უბრალოდ მადლობა კურტუას რომ კიდევ გადაგვაფჩინა ბევრჯერ

343

21 მარტი 2022 02:20

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1706
ციტატა: -Alarcon
ციტატა: jeko_madrid
ციტატა: -Alarcon
ციტატა: jeko_madrid
ციტატა: -Alarcon
ციტატა: jeko_madrid
ციტატა: -Alarcon
ციტატა: jeko_madrid
მარტივი მოგება გილოცავთ ბარსას ფანებს თუ ხართ. კი ხართ ისე მრავლად wink. რაც შეეხება გუნდს კიდევ ერთხელ ვიტყვი წაგებაც უნდა გავდეს წაგებაას აამ შემთხვევაში არ ექნებოდა აზრი ამ ერთ თამაშს ზოგი რო ამბობს ერთი თამაშით არ წყდება არაფერი. გუნდისგაან ყველა თამაშში ვააფშე ყველა თამაში უნდა ჩანდეს შემართება აასე რო ვთქვათ ჟილკა და ამის გაკეთება ევაალება მწვრთნელს რაასაც არ აკეAტებს ან ვერ

არც ზიდანის რეალი იყოო ვაირავნახე ბოლო სეზონებში წაგება არა მარა ესეთი მოგების დედას მჯვაცენზურეეო სუ იტყოდიი ისეთ მაზილაობას თამაშობდა და თუმეტყვიი შედეგი მოქონდააო შედეგი კარლოს რეალმაც მოიტანა იგივე ლალიგაა და სამეფო თასი რაც ზიდანმა მოაგებინააა :დდდ

ზიდანის რეალს ამის მესამედი რესსურსი ჰქონდა და იმ დროს ვინიც ბევრად არაეფექტური იყო

რა რესურსი არქონდა ზიდაანს ერთი.მითხარი ისეთი თამაში წინა სეზონის სადააც ზიდაანს რესური არქონიაა და საფიქრალი ქონოდა ვინ დაეყენებინა ერთი თამაში :დდ

რა რესურსი ჰქონდა გადახედე სტატისტიკას მონნი რეაალის ისტორიაში ყველაზე ტრამვიანი წელი იყო

იგივე იყო რაც ახლა კარლოს ყაავს ბეილი იყო ერთადერთი ტოტემშემში თვითონ გაუშვა იოვიჩიც აინტრახტში მაგან გაუშვა დალშე ყბელა იგროკიიი ყავდა ზიდანს ვისითაც ახლა კარლოც დებს შედეგს

ბეილი სად იქნება რაა აზრი აქ ტიპი გუნდს შეურაცხყოფას აყენებს და მასეთი რატო უნდა ათამაშო. ყველა რო ყავს ეგ ვიცი მარა ტრავიანობაა მთავარი ტრამვა ჰქონდა ყველას ბეილიან ბენზემიანად და ეს ფაქტობრივად მთელი გუნდით თამაშობს, ბენზემა რომც ყოფილიყო მიანც წავაგებდით. თუ სტაატისტიკა სადმე ნახე წლევანდელი და წინა წლის ტრამვიანობა და ნახავ გასნხვაავვებას რესურს შშორის

ბემზემაა არცერთ მნიშვნელოვან თამაშს არ დაკლებიააა და კიდე გროარიყოო ბარსა კიარა მალიორკაა დაა კადისიც ისე გვიგენდი კარში ვერ ვურტყააამდით კაირაა რაა ტრამვაა გუნდის ძირითადი ბირთვი სულ ყავდაა რასაც ათამაშებდაა

ანუ აზრი აქ ძირითადი ყავდაა თუ არა ყველა ვაარიანტში ყველაზე ტრამვიაანი სეზონი იყოდა მერე ტიპი ფორმაში უნდა შესსულიყო ისევ იტრაამვებოდად მარა ბევრად მეტ როტაციას ააკეთებდა ყოველთვის უწევდა ეს თუ არა მაინც აკეთებდა. მოკლედ ზიდანი ჩემ თვაალში ბევრაად დიდია ამას დაამტკიცებბს კიდებ სსადდაც მივა. ანჩელოტი ბევრაად გამოცდილია და მეტი იცის მარა ზიდანს აქვს რაღაცც ისეთი რაც ანჩელოტის აარ ააქვს

344

21 მარტი 2022 02:20

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
გამოისვეს რეალი ერთ ადგილას და მოისროლეს. ის 5 მოგება ერთიანად გააბათილეს ეხლა არ დაიწყონ აქაურმა ღლაპებმა ბენზო აკლადა რეალსო რომელსაც ხან მძორზემა უძახდით და ხან მძ-ნერზემას სამარცხვინოა უკვე მერამდენეთ ვაგებთ ესე თი გამანადგურებელი ანგარიშით. არაუხომ აიგ ვინიცისში გაარჭო

345

21 მარტი 2022 02:21

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 150
ადმინ ამხსენი ჩემს აიპზე ბლოკიიი 2 კვირააა ინტენეტ პაკეტებს ვყიდულობ აქ როშემოვიდეეე ვაიფაის ჩართვა მომენატრაა ნუუ მბლოკაავ ან რატო მბლოკაავ კაროჩეე რააა

346

21 მარტი 2022 02:22

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
mec eg mwvitavs guls waaage sabrdzolo angarishit imena deda...

347

21 მარტი 2022 02:25

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
meramde ukve ro chempioni gaxdnen sircxvili zurgze aqvt

kai aragze kamatobt 4-0 vso racarinda tqva da gaamartlo winaa dadzabes totalizatori masaji iseti anagirahia dedamout... kai ra vagiarot kide erti 5-0 6-2 4-0 4-0 wamali chempounta liga

348

21 მარტი 2022 02:26

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 150
ციტატა: jeko_madrid
ციტატა: -Alarcon
ციტატა: jeko_madrid
ციტატა: -Alarcon
ციტატა: jeko_madrid
ციტატა: -Alarcon
ციტატა: jeko_madrid
ციტატა: -Alarcon
ციტატა: jeko_madrid
მარტივი მოგება გილოცავთ ბარსას ფანებს თუ ხართ. კი ხართ ისე მრავლად wink. რაც შეეხება გუნდს კიდევ ერთხელ ვიტყვი წაგებაც უნდა გავდეს წაგებაას აამ შემთხვევაში არ ექნებოდა აზრი ამ ერთ თამაშს ზოგი რო ამბობს ერთი თამაშით არ წყდება არაფერი. გუნდისგაან ყველა თამაშში ვააფშე ყველა თამაში უნდა ჩანდეს შემართება აასე რო ვთქვათ ჟილკა და ამის გაკეთება ევაალება მწვრთნელს რაასაც არ აკეAტებს ან ვერ

არც ზიდანის რეალი იყოო ვაირავნახე ბოლო სეზონებში წაგება არა მარა ესეთი მოგების დედას მჯვაცენზურეეო სუ იტყოდიი ისეთ მაზილაობას თამაშობდა და თუმეტყვიი შედეგი მოქონდააო შედეგი კარლოს რეალმაც მოიტანა იგივე ლალიგაა და სამეფო თასი რაც ზიდანმა მოაგებინააა :დდდ

ზიდანის რეალს ამის მესამედი რესსურსი ჰქონდა და იმ დროს ვინიც ბევრად არაეფექტური იყო

რა რესურსი არქონდა ზიდაანს ერთი.მითხარი ისეთი თამაში წინა სეზონის სადააც ზიდაანს რესური არქონიაა და საფიქრალი ქონოდა ვინ დაეყენებინა ერთი თამაში :დდ

რა რესურსი ჰქონდა გადახედე სტატისტიკას მონნი რეაალის ისტორიაში ყველაზე ტრამვიანი წელი იყო

იგივე იყო რაც ახლა კარლოს ყაავს ბეილი იყო ერთადერთი ტოტემშემში თვითონ გაუშვა იოვიჩიც აინტრახტში მაგან გაუშვა დალშე ყბელა იგროკიიი ყავდა ზიდანს ვისითაც ახლა კარლოც დებს შედეგს

ბეილი სად იქნება რაა აზრი აქ ტიპი გუნდს შეურაცხყოფას აყენებს და მასეთი რატო უნდა ათამაშო. ყველა რო ყავს ეგ ვიცი მარა ტრავიანობაა მთავარი ტრამვა ჰქონდა ყველას ბეილიან ბენზემიანად და ეს ფაქტობრივად მთელი გუნდით თამაშობს, ბენზემა რომც ყოფილიყო მიანც წავაგებდით. თუ სტაატისტიკა სადმე ნახე წლევანდელი და წინა წლის ტრამვიანობა და ნახავ გასნხვაავვებას რესურს შშორის

ბემზემაა არცერთ მნიშვნელოვან თამაშს არ დაკლებიააა და კიდე გროარიყოო ბარსა კიარა მალიორკაა დაა კადისიც ისე გვიგენდი კარში ვერ ვურტყააამდით კაირაა რაა ტრამვაა გუნდის ძირითადი ბირთვი სულ ყავდაა რასაც ათამაშებდაა

ანუ აზრი აქ ძირითადი ყავდაა თუ არა ყველა ვაარიანტში ყველაზე ტრამვიაანი სეზონი იყოდა მერე ტიპი ფორმაში უნდა შესსულიყო ისევ იტრაამვებოდად მარა ბევრად მეტ როტაციას ააკეთებდა ყოველთვის უწევდა ეს თუ არა მაინც აკეთებდა. მოკლედ ზიდანი ჩემ თვაალში ბევრაად დიდია ამას დაამტკიცებბს კიდებ სსადდაც მივა. ანჩელოტი ბევრაად გამოცდილია და მეტი იცის მარა ზიდანს აქვს რაღაცც ისეთი რაც ანჩელოტის აარ ააქვს

ბებიაჩემს რომ .ლე ქონოდა ბაბუაჩემი იქნებოდააო რაღააც ესეთი გაჩითეე რესურსი თუწონდაა იგებდა ეგრე ესეც ჯგებს როარ ქონდა იჯვავდა ესეც იჯვაავს და ისეთი რამ რააც ზიდაანს აქ და კარლოს არაა დიდი ცხვირია ერთიი ზიდანს ბევრად დიდიააქ

349

21 მარტი 2022 02:27

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
samwuxarot roca shegvedzlo chven 2-1 mouget dzlivs 😕 arada erti esti ki sheidzleboda vidzaxot bavarias 8-2 amtemashi datanilebi vart

350

21 მარტი 2022 02:27

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 406
დავიღალე უკვე ამ კევისღეჭვია იტალიელზე ლაპარაკით...უკომენტაროდ ეს თამაში,უბრალოდ საშინელება იყო.... ფერანს და დემბელეს მადლობები ვუხადოთ 0-7ი რომ არ დამთავრდა,დაგვახიეს უბრალოდ ბურთი,მივულოცოთ ბარსას ქომაგებსაც ღირსეული ახალგაზრდული გუნდი შეკრა ხავიმ...

351

21 მარტი 2022 02:27

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1551
ლიგა უნდა დავდოთ, არ დამიწყოთ ეს გუნდი რაის ლიგის დამდებიაო, ამ გუნდს შეუძლია ლევანტესთან წააგოს და მეორე თამაშში ბავარია გახიოს ასე რომ ვერაფერს გაიგებ. ლიგა უნდა დავდოთ, დასრულდა!!!! თუ არადა კარლო გასაშვებია, არაა სამომავლო მწვრთნელი და ამ სასტავით ლიგას თუ დადებს, მბაპეს ერთად მაგარ რაღაცეებს იჩალიჩებს ესეიგი.

რაც შეეხება ბენზემას, ხელები ამიწევია.

352

21 მარტი 2022 02:28

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5277
ციტატა: RONALDINHO
ვერავინ ვერ დამიმტკიცებს არგუმენტირებად,რანაირად მოიგო ჩავიმ ,საერთოდ ბარსელონამ რანაირად დაჩაგრა რეალი ზღაპარი.გუნდს საერთოდ ამხანაგურ თამაშებში რომ არ უცდია არასდროს ,კლასიკოში დაიწყო ექსპერიმენტი,თან რანაირი ბუნებაშიც რომ არ წერია ისეთი.მეორე ტაიმში კიდე თავიდან გადააწყო 3 ცენტრალუ მცველზე.ეს ხო ცალკე ზღაპარი.მეორე ექსპერიმენტი.გუნდი ვერ მივხდა რას შვებოდა.რას თამაშობდა,ვინ რა პოზიციაზე იყო.მოედანი ვერ აითვისეს.ელემენტარული ცოდნა უნდა ფეხბურთის ეს რომ გაიგო.

აბა რა ვთქვი იექსპერიმენტა და დაისაჯა კიდეც მაგრამ ერთი თამაშით არავინ გაუშვებს კარლოს დაველოდონ სეზონის ბოლოს და ვნახოთ რა იქნება

353

21 მარტი 2022 02:30

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
9 ქულა არის სხვაობა არ დაგავიწყდეს
სევილია რომ ამ ბარსას ვერ მოუგებს ეგ ყველამ ვიცით
ფრთხილად უნდა ვიყოთ
უბრალოდ ეხა რომ ლალიგა წააგონ ან ერთი ან ორი ქულთ მოიგონ მაინც სირცხვილი იქმება
თუმცა უკვე აგარ ვიცი ანჩელოტო შემდეგ ტირებში რას იზამს

354

21 მარტი 2022 02:30

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2631
აუუუ პსჟ ს რა უქნაა კარლომ ნახეთოო??? კარლომ რა უქნა, სლე დინარუმა რომ არ ყოფილიყო. ეგ მოგება არანაირად არ ეთვლება ჯარლოს და მის ტაქტიკას. რაც შეეხება დღევანდეთ თამაშს, ის რომ ბენზემა და მენდი არ იყო გავიგეთ, მაგრამ, ასეთი ტაქტიკით რომ იწყებ თამაშს, ასე ცუციკივით, ეგ ბენზემას არ ყოფნას არ გამოუწვევია. ეგ გამოიწვია ამ ბებრუხანამ და ვინც ეს გუნდში დადოვოს იმის ყველაფერი მოვხან. მოვხან ისეთი ჩემპიონიბა სადაც სახლში გვაქ წაგებული ასეთი აბგარიშით. ბარსამ ისეთი რამ გააკეთა დღეს დარწმუნებული ვარ ჩემპიონობა არ გაახარებდათ ასე ძალიან. ბენზემაც რომ ყოფილიყო მაინც წააგებდნენ, ასეთი ანგარიშით შეიძლება არაა მაგრამ ერთი კაცის არ ყოლას ნუ დააბრალებთ ოთხ ბურთიანი სხვაობით წაგებას, ეგ არის ზღაპარი. ის ხალხი კიდე ცინც ჯერ ხავის დასცინოდა ეს ვინ მოიყვანესო, აი პასუხი! ის ხალხი კიდე ვინც ფერნანს და ობამეიანგს დასცინოდა, აი პასუხი! დამსახურებული გამარჯვება. ვულოცავ ყველა ბარსას ფანს. იგივე დღეს დამართებს სევილიასაც დარწმუნებული ვარ შემდეგ ტურში. ხავია მოყვანა დააგვიანეს თორე, უფრო ადრე რომ მოეყვანათ, ახლა გვერდში გვეყოლებოდა ბარსა სატურნირო ცხრილში. არც ეხლაა გვიან რომ იბრძოლოს, კარლოს სირობებს თუ გავითვალისწინებთ არაფერია გამორიცხული. წაგებააცაა დაა წაგებაც. მერჩივნა ასე არ წაგვეგო და ჩემპიონობა დაგვეკარგა. გადაგვიარეს რასაც ქვია.

355

21 მარტი 2022 02:33

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5517
ციტატა: RONALDINHO
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
იმედია კიდევ ერთხელ დარწმუნდით ეს გუნდი ბენზემას გარეშე სრული არარაობაააა!კანეც!

რედონდო,მომენტით ნუ სარგებლობ ,ძმაო.ვიცით,ბენზემა ლიდერი ,რომაა გუნდის და შეუცველი ფიგურა რომაა დღესდღეობით,მარა ბენზემას არ ჰყოფნას აბრალებ მარტო? ბენზემას არ ყოფნაზე მეტი როლი კარლოს სირობებს არ აქვს,დღევანდელ წაგებაში? ასეთი სირული ტაქტიკა ,საპოვნელადან რომ წაიყვანო ტრენერი ის არ ათამაშებს,ეგრე პრიმიტიული ფეხბურთი სირცხვილიც აღარაა ,რაც კარლომ ქნა.

შენ კომენტარი მახსოვს ეს ეს გუნდი 90 პროცენტი ვინიციუსიაოო.არაფერი მომენტით სარგებლობა რეალობა რაცაა ვამბობ ამ გუნდმა ბენზემას გარეშე არ იცის როგორ შეუტიოს ეს არის აქსიომა რომელიც 7 ჭლის თეკლამაც იცის მაგრამ მისი ჰეითერები ვერასდროს გაიგებენ არ უნდათ გაგება!
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

356

21 მარტი 2022 02:34

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ilarioni
ციტატა: RONALDINHO
ვერავინ ვერ დამიმტკიცებს არგუმენტირებად,რანაირად მოიგო ჩავიმ ,საერთოდ ბარსელონამ რანაირად დაჩაგრა რეალი ზღაპარი.გუნდს საერთოდ ამხანაგურ თამაშებში რომ არ უცდია არასდროს ,კლასიკოში დაიწყო ექსპერიმენტი,თან რანაირი ბუნებაშიც რომ არ წერია ისეთი.მეორე ტაიმში კიდე თავიდან გადააწყო 3 ცენტრალუ მცველზე.ეს ხო ცალკე ზღაპარი.მეორე ექსპერიმენტი.გუნდი ვერ მივხდა რას შვებოდა.რას თამაშობდა,ვინ რა პოზიციაზე იყო.მოედანი ვერ აითვისეს.ელემენტარული ცოდნა უნდა ფეხბურთის ეს რომ გაიგო.

აბა რა ვთქვი იექსპერიმენტა და დაისაჯა კიდეც მაგრამ ერთი თამაშით არავინ გაუშვებს კარლოს დაველოდონ სეზონის ბოლოს და ვნახოთ რა იქნება

ubralot meramdene amdeni esti davigale ra 18 welia pani var chemi komentarebi ro naxot tu sadme waawydit vinatre vicidi gauchirdebodat ese ro pormashi shevlen sul uchirt da davwere valexoc ro iyos daayenet prosta ar waaagot tqo da ...

357

21 მარტი 2022 02:34

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5277
ციტატა: Camavinga
9 ქულა არის სხვაობა არ დაგავიწყდეს
სევილია რომ ამ ბარსას ვერ მოუგებს ეგ ყველამ ვიცით
ფრთხილად უნდა ვიყოთ
უბრალოდ ეხა რომ ლალიგა წააგონ ან ერთი ან ორი ქულთ მოიგონ მაინც სირცხვილი იქმება
თუმცა უკვე აგარ ვიცი ანჩელოტო შემდეგ ტირებში რას იზამს

100% სანამ არ გავინაღდებთ ლა ლიგას მანამდე არანაირი ექსპერიმენტები

358

21 მარტი 2022 02:35

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
wyevlat aqvt sul shishit tamashoben amattan 20 ligac ro qondet

359

21 მარტი 2022 02:35

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ვამბობდი აქ ბარსას მომატებული აქვს ფეხბურთელებიც კარგი დაიმატეს და ხავიც კარგი არისთქო და რას ამბობო
შემ გადაცმული კულე ხარო ამას მაბრალებდდნე
და კი გამოჩდა დღეს რა დღეში ჩაგვაგდეს .
რავი უბრდლო ესეთ წაგებას არ ველოდი
ესეთ გაფარჩაკებას რავი ყველაფერში გვაჯობეს რასაც ქვია
აგარც ვიცი რა დავწერო არანარი გამართლება არ მოძებნება ანჩელოტის მხარეს აი არანაირი
პერეს არ უყვრაას ესე როცა აგებს გუნდი თამ ბარსასთან და იმედია უკვე შრჩეული ყავს მწრთვნელკ
ტუხელი ან რაული
კლოპი რომ არ მოვა აქ კი ვიცი

360

21 მარტი 2022 02:35

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1706
ციტატა: -Alarcon
ციტატა: jeko_madrid
ციტატა: -Alarcon
ციტატა: jeko_madrid
ციტატა: -Alarcon
ციტატა: jeko_madrid
ციტატა: -Alarcon
ციტატა: jeko_madrid
ციტატა: -Alarcon
ციტატა: jeko_madrid
მარტივი მოგება გილოცავთ ბარსას ფანებს თუ ხართ. კი ხართ ისე მრავლად wink. რაც შეეხება გუნდს კიდევ ერთხელ ვიტყვი წაგებაც უნდა გავდეს წაგებაას აამ შემთხვევაში არ ექნებოდა აზრი ამ ერთ თამაშს ზოგი რო ამბობს ერთი თამაშით არ წყდება არაფერი. გუნდისგაან ყველა თამაშში ვააფშე ყველა თამაში უნდა ჩანდეს შემართება აასე რო ვთქვათ ჟილკა და ამის გაკეთება ევაალება მწვრთნელს რაასაც არ აკეAტებს ან ვერ

არც ზიდანის რეალი იყოო ვაირავნახე ბოლო სეზონებში წაგება არა მარა ესეთი მოგების დედას მჯვაცენზურეეო სუ იტყოდიი ისეთ მაზილაობას თამაშობდა და თუმეტყვიი შედეგი მოქონდააო შედეგი კარლოს რეალმაც მოიტანა იგივე ლალიგაა და სამეფო თასი რაც ზიდანმა მოაგებინააა :დდდ

ზიდანის რეალს ამის მესამედი რესსურსი ჰქონდა და იმ დროს ვინიც ბევრად არაეფექტური იყო

რა რესურსი არქონდა ზიდაანს ერთი.მითხარი ისეთი თამაში წინა სეზონის სადააც ზიდაანს რესური არქონიაა და საფიქრალი ქონოდა ვინ დაეყენებინა ერთი თამაში :დდ

რა რესურსი ჰქონდა გადახედე სტატისტიკას მონნი რეაალის ისტორიაში ყველაზე ტრამვიანი წელი იყო

იგივე იყო რაც ახლა კარლოს ყაავს ბეილი იყო ერთადერთი ტოტემშემში თვითონ გაუშვა იოვიჩიც აინტრახტში მაგან გაუშვა დალშე ყბელა იგროკიიი ყავდა ზიდანს ვისითაც ახლა კარლოც დებს შედეგს

ბეილი სად იქნება რაა აზრი აქ ტიპი გუნდს შეურაცხყოფას აყენებს და მასეთი რატო უნდა ათამაშო. ყველა რო ყავს ეგ ვიცი მარა ტრავიანობაა მთავარი ტრამვა ჰქონდა ყველას ბეილიან ბენზემიანად და ეს ფაქტობრივად მთელი გუნდით თამაშობს, ბენზემა რომც ყოფილიყო მიანც წავაგებდით. თუ სტაატისტიკა სადმე ნახე წლევანდელი და წინა წლის ტრამვიანობა და ნახავ გასნხვაავვებას რესურს შშორის

ბემზემაა არცერთ მნიშვნელოვან თამაშს არ დაკლებიააა და კიდე გროარიყოო ბარსა კიარა მალიორკაა დაა კადისიც ისე გვიგენდი კარში ვერ ვურტყააამდით კაირაა რაა ტრამვაა გუნდის ძირითადი ბირთვი სულ ყავდაა რასაც ათამაშებდაა

ანუ აზრი აქ ძირითადი ყავდაა თუ არა ყველა ვაარიანტში ყველაზე ტრამვიაანი სეზონი იყოდა მერე ტიპი ფორმაში უნდა შესსულიყო ისევ იტრაამვებოდად მარა ბევრად მეტ როტაციას ააკეთებდა ყოველთვის უწევდა ეს თუ არა მაინც აკეთებდა. მოკლედ ზიდანი ჩემ თვაალში ბევრაად დიდია ამას დაამტკიცებბს კიდებ სსადდაც მივა. ანჩელოტი ბევრაად გამოცდილია და მეტი იცის მარა ზიდანს აქვს რაღაცც ისეთი რაც ანჩელოტის აარ ააქვს

ბებიაჩემს რომ .ლე ქონოდა ბაბუაჩემი იქნებოდააო რაღააც ესეთი გაჩითეე რესურსი თუწონდაა იგებდა ეგრე ესეც ჯგებს როარ ქონდა იჯვავდა ესეც იჯვაავს და ისეთი რამ რააც ზიდაანს აქ და კარლოს არაა დიდი ცხვირია ერთიი ზიდანს ბევრად დიდიააქ

ზიზუ არ გევასება მგონი და რესურსი კარლოს ქონდა იგებსო დღეს არ ჰქონდა რესურსი თუ ბენზემა არ იყო და მაგიტო სამი ბენზემა ყოფილიყო ჩემ სლეს იზამდნენ, სეზონი დასაწყისში რა კარგი იყო აურია მერე ყველაფერი თავისი ეექსპერიმენტებით.

361

21 მარტი 2022 02:38

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მსოფლიო ვითარდება, პორნოსაიტებზეც კი იხვეწება მომხმარებელი მარა აქ ისევ ის სუნია რაც 2010 ში 5-0 ზე იდგა. მატჩამდე დედის წიოკი, სამარცხვინო კომენტარები პატარა კულეებზე, ისე იქადნებით გეგონება ვინმე გაიხულებთ, თამაშამდე მოდრიჩი გენიაა, ყველა პოზიციაზე უკეთესები ფყავთ, კარლო გენიაა და 0-1 ზე დედისხვნა იწყება, 0-2 ზე კარლოს გაგსებას, 0-3 ზე არაადეკვატური კუტუები ხდებით და 0-4 ზე იპარებით. მსაჯის ბრალია ჩემი აზრით :დდდდ ვინიზე როგორ არ დადო პენალტი. სუკა მოდრიჩი იტუვის რეალი უკრთესი იყოო მატჩის მერე ეგეც თქვენნაირი არაადეკვატური კუტუა მოკლედ აქ არ იცვლება არაფერი სექტა სექტად რჩება პროსტა სექტის ლიდერები ლეკინოები ზიდანები და განსაკუთრებულები ჩაანაცვლეს ჯეკოებმა მოდრიჩებმა და ვაითჰართებმა

ციტატა: MADRIDD
ციტატა: Camavinga
დრო არის უკვე რეალმა ბარსას ცოტა კარგი ანგარიშით მოუგოს
რთული იქმება მაგრამ

ბენზო ყოფილიყო 4-0 იყო ეს იგრა მინიმუმ

წინასწარმეტყველი ხარ შე ოხერრო პროსტა გუნდები აგერია ცნობილაძესავით :დდდდდ

362

21 მარტი 2022 02:40

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 150
ციტატა: jeko_madrid
ციტატა: -Alarcon
ციტატა: jeko_madrid
ციტატა: -Alarcon
ციტატა: jeko_madrid
ციტატა: -Alarcon
ციტატა: jeko_madrid
ციტატა: -Alarcon
ციტატა: jeko_madrid
ციტატა: -Alarcon
ციტატა: jeko_madrid
მარტივი მოგება გილოცავთ ბარსას ფანებს თუ ხართ. კი ხართ ისე მრავლად wink. რაც შეეხება გუნდს კიდევ ერთხელ ვიტყვი წაგებაც უნდა გავდეს წაგებაას აამ შემთხვევაში არ ექნებოდა აზრი ამ ერთ თამაშს ზოგი რო ამბობს ერთი თამაშით არ წყდება არაფერი. გუნდისგაან ყველა თამაშში ვააფშე ყველა თამაში უნდა ჩანდეს შემართება აასე რო ვთქვათ ჟილკა და ამის გაკეთება ევაალება მწვრთნელს რაასაც არ აკეAტებს ან ვერ

არც ზიდანის რეალი იყოო ვაირავნახე ბოლო სეზონებში წაგება არა მარა ესეთი მოგების დედას მჯვაცენზურეეო სუ იტყოდიი ისეთ მაზილაობას თამაშობდა და თუმეტყვიი შედეგი მოქონდააო შედეგი კარლოს რეალმაც მოიტანა იგივე ლალიგაა და სამეფო თასი რაც ზიდანმა მოაგებინააა :დდდ

ზიდანის რეალს ამის მესამედი რესსურსი ჰქონდა და იმ დროს ვინიც ბევრად არაეფექტური იყო

რა რესურსი არქონდა ზიდაანს ერთი.მითხარი ისეთი თამაში წინა სეზონის სადააც ზიდაანს რესური არქონიაა და საფიქრალი ქონოდა ვინ დაეყენებინა ერთი თამაში :დდ

რა რესურსი ჰქონდა გადახედე სტატისტიკას მონნი რეაალის ისტორიაში ყველაზე ტრამვიანი წელი იყო

იგივე იყო რაც ახლა კარლოს ყაავს ბეილი იყო ერთადერთი ტოტემშემში თვითონ გაუშვა იოვიჩიც აინტრახტში მაგან გაუშვა დალშე ყბელა იგროკიიი ყავდა ზიდანს ვისითაც ახლა კარლოც დებს შედეგს

ბეილი სად იქნება რაა აზრი აქ ტიპი გუნდს შეურაცხყოფას აყენებს და მასეთი რატო უნდა ათამაშო. ყველა რო ყავს ეგ ვიცი მარა ტრავიანობაა მთავარი ტრამვა ჰქონდა ყველას ბეილიან ბენზემიანად და ეს ფაქტობრივად მთელი გუნდით თამაშობს, ბენზემა რომც ყოფილიყო მიანც წავაგებდით. თუ სტაატისტიკა სადმე ნახე წლევანდელი და წინა წლის ტრამვიანობა და ნახავ გასნხვაავვებას რესურს შშორის

ბემზემაა არცერთ მნიშვნელოვან თამაშს არ დაკლებიააა და კიდე გროარიყოო ბარსა კიარა მალიორკაა დაა კადისიც ისე გვიგენდი კარში ვერ ვურტყააამდით კაირაა რაა ტრამვაა გუნდის ძირითადი ბირთვი სულ ყავდაა რასაც ათამაშებდაა

ანუ აზრი აქ ძირითადი ყავდაა თუ არა ყველა ვაარიანტში ყველაზე ტრამვიაანი სეზონი იყოდა მერე ტიპი ფორმაში უნდა შესსულიყო ისევ იტრაამვებოდად მარა ბევრად მეტ როტაციას ააკეთებდა ყოველთვის უწევდა ეს თუ არა მაინც აკეთებდა. მოკლედ ზიდანი ჩემ თვაალში ბევრაად დიდია ამას დაამტკიცებბს კიდებ სსადდაც მივა. ანჩელოტი ბევრაად გამოცდილია და მეტი იცის მარა ზიდანს აქვს რაღაცც ისეთი რაც ანჩელოტის აარ ააქვს

ბებიაჩემს რომ .ლე ქონოდა ბაბუაჩემი იქნებოდააო რაღააც ესეთი გაჩითეე რესურსი თუწონდაა იგებდა ეგრე ესეც ჯგებს როარ ქონდა იჯვავდა ესეც იჯვაავს და ისეთი რამ რააც ზიდაანს აქ და კარლოს არაა დიდი ცხვირია ერთიი ზიდანს ბევრად დიდიააქ

ზიზუ არ გევასება მგონი და რესურსი კარლოს ქონდა იგებსო დღეს არ ჰქონდა რესურსი თუ ბენზემა არ იყო და მაგიტო სამი ბენზემა ყოფილიყო ჩემ სლეს იზამდნენ, სეზონი დასაწყისში რა კარგი იყო აურია მერე ყველაფერი თავისი ეექსპერიმენტებით.

რავიცი თქვენ წერთ სულ შრუკიკინა ერთ შემოადგენლობასო ტაქტიკასო ახლა ექსპერიმენტებიოოო რავიცი რავიცი :დ

363

21 მარტი 2022 02:40

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 406
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: RONALDINHO
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
იმედია კიდევ ერთხელ დარწმუნდით ეს გუნდი ბენზემას გარეშე სრული არარაობაააა!კანეც!

რედონდო,მომენტით ნუ სარგებლობ ,ძმაო.ვიცით,ბენზემა ლიდერი ,რომაა გუნდის და შეუცველი ფიგურა რომაა დღესდღეობით,მარა ბენზემას არ ჰყოფნას აბრალებ მარტო? ბენზემას არ ყოფნაზე მეტი როლი კარლოს სირობებს არ აქვს,დღევანდელ წაგებაში? ასეთი სირული ტაქტიკა ,საპოვნელადან რომ წაიყვანო ტრენერი ის არ ათამაშებს,ეგრე პრიმიტიული ფეხბურთი სირცხვილიც აღარაა ,რაც კარლომ ქნა.

შენ კომენტარი მახსოვს ეს ეს გუნდი 90 პროცენტი ვინიციუსიაოო.არაფერი მომენტით სარგებლობა რეალობა რაცაა ვამბობ ამ გუნდმა ბენზემას გარეშე არ იცის როგორ შეუტიოს ეს არის აქსიომა რომელიც 7 ჭლის თეკლამაც იცის მაგრამ მისი ჰეითერები ვერასდროს გაიგებენ არ უნდათ გაგება!

ბენზემაზე გეთანხმები სრულიად რომ ჰაი კლასის ფორვარდი გვყვავს და იმედია კიდევ დიდხანს იქნება ბენზემა ამ ფორმაში,წელს საუკეთესოა უდაოდ მსოფლიოში(ჩემი აზრით)უბრალოდ დღეს სამწუხაროდ ბენზემაც ვერ გვიშველიდა ისე იყო გუნდი ყველა ზოლში და პოზიციაზე მოშლილი... ვერც მეძინება ისე მომშალეს ნერვებზე ამათი დედა ვატირე🤣 თვითონ არ სრცხვენიათ და ჩვენ აქ ვზივართ და ვნერვიულობთ:))

364

21 მარტი 2022 02:42

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1706
ციტატა: Mentalist
მსოფლიო ვითარდება, პორნოსაიტებზეც კი იხვეწება მომხმარებელი მარა აქ ისევ ის სუნია რაც 2010 ში 5-0 ზე იდგა. მატჩამდე დედის წიოკი, სამარცხვინო კომენტარები პატარა კულეებზე, ისე იქადნებით გეგონება ვინმე გაიხულებთ, თამაშამდე მოდრიჩი გენიაა, ყველა პოზიციაზე უკეთესები ფყავთ, კარლო გენიაა და 0-1 ზე დედისხვნა იწყება, 0-2 ზე კარლოს გაგსებას, 0-3 ზე არაადეკვატური კუტუები ხდებით და 0-4 ზე იპარებით. მსაჯის ბრალია ჩემი აზრით :დდდდ ვინიზე როგორ არ დადო პენალტი. სუკა მოდრიჩი იტუვის რეალი უკრთესი იყოო მატჩის მერე ეგეც თქვენნაირი არაადეკვატური კუტუა მოკლედ აქ არ იცვლება არაფერი სექტა სექტად რჩება პროსტა სექტის ლიდერები ლეკინოები ზიდანები და განსაკუთრებულები ჩაანაცვლეს ჯეკოებმა მოდრიჩებმა და ვაითჰართებმა

ციტატა: MADRIDD
ციტატა: Camavinga
დრო არის უკვე რეალმა ბარსას ცოტა კარგი ანგარიშით მოუგოს
რთული იქმება მაგრამ

ბენზო ყოფილიყო 4-0 იყო ეს იგრა მინიმუმ

წინასწარმეტყველი ხარ შე ოხერრო პროსტა გუნდები აგერია ცნობილაძესავით :დდდდდ

ჯეკო ალბათ მე მიგულისხმე მეტი არივიცი სხვა ჯეკო აამ საიტზე თუა თU ვცცდები არაა პრობლემა. სად ნახე ჩემი კომმენტარი წინასაამტჩო სადაც ვწერ რო რეალი გაადაუვლიდაა ან მოდრიჩზე სად ვთქცი რო ჩაისვარა ან ბენზემაზე ან ვააფშშე ვინმეზე თუ მეტყვი კარგია. სექტააში როგორ მოაზროვნე ადაამიანებს აერთიანებ ეგეც გამააგებინე ბარემ

365

21 მარტი 2022 02:43

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5517
1 კვირის უკან ანჩელოტი გმირი იყო დღეს ყველამ გადაურბინა.ეს ბუნებრივია პასუხისმგებლობა მწვრთნელს აქვს მაგრამ ყველაზე ცუდი ისააა ფეხბურთელებს რომ იცავთ ყველაფერი ამის ფასად ..შეტევაში ერთი ნორმალური გააზრებული კომბინაცია რომ არ გექნება ამის შედეგია 0-4 თი .არავინ იცის მოვიგებდით თუ წავაგებდით ბენზემა რომ გვყოლოდა მაგრამ ესეთი უსუსური არ ვიქნებოთ .იმედია სხვაობა კონტრასტს ხვდებით.უბრალოდ ყველაფერი ანჩელოტის აკიდოთ მიუხედავად იმისა არასოდეს ვიყავი მოტრფიალე და დღემდე ვთვლი ზიდანის წასვლა შეცფომა იყოო ამის მიუხედავად ყველაფერი ანჩელოტის შეტენო ძაან ანომალიური მოვლენააა.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

366

21 მარტი 2022 02:44

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: LUCA MODRIC
ციტატა: Vini Jr.
0ია ტიპი პრესინგის დროს.

კაი თუ ძმა ხარ. ასენსიო არ იბრუნებს ბურთს? დაცვასაც კარგად ეხმარება ხოლმე, მაგრამ 60ნწუთის მერე იღლება და ვეღარ დარბის.
პრესინგის დროს მთელი ბარსა 0 ია. 40 წლის ალვეში, ბუსკვერცხი და პიკე ჰყავთ მკვდარ პედრისთან და გავისთან ერთად. ამათმა ბურთი როგორ უნდა დაუჭიროს კროოსს მოდრიჩს კაზეს და ვალვერდეს? აქეთ უნდა დავიჭიროთ თან ძალიან თავისუფლად წესით თუ მწვრთბელის დავალება არაა კონტრაზე თამაშის

აუუუ რა ტრა..ში ხარ ფეხბურთისგან :დდდდ

367

21 მარტი 2022 02:44

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4894
ციტატა: Mentalist
სუკა მოდრიჩი იტუვის რეალი უკრთესი იყოო მატჩის მერე ეგეც თქვენნაირი არაადეკვატური კუტუა

ვაი შე 9 წლის .ბიჭა, ტრაკ.ი დააყენე თორე მაგ კლავიატურას დედაშენს საშო..ში გავთხრი

368

21 მარტი 2022 02:44

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1706
ციტატა: -Alarcon
ციტატა: jeko_madrid
ციტატა: -Alarcon
ციტატა: jeko_madrid
ციტატა: -Alarcon
ციტატა: jeko_madrid
ციტატა: -Alarcon
ციტატა: jeko_madrid
ციტატა: -Alarcon
ციტატა: jeko_madrid
ციტატა: -Alarcon
ციტატა: jeko_madrid
მარტივი მოგება გილოცავთ ბარსას ფანებს თუ ხართ. კი ხართ ისე მრავლად wink. რაც შეეხება გუნდს კიდევ ერთხელ ვიტყვი წაგებაც უნდა გავდეს წაგებაას აამ შემთხვევაში არ ექნებოდა აზრი ამ ერთ თამაშს ზოგი რო ამბობს ერთი თამაშით არ წყდება არაფერი. გუნდისგაან ყველა თამაშში ვააფშე ყველა თამაში უნდა ჩანდეს შემართება აასე რო ვთქვათ ჟილკა და ამის გაკეთება ევაალება მწვრთნელს რაასაც არ აკეAტებს ან ვერ

არც ზიდანის რეალი იყოო ვაირავნახე ბოლო სეზონებში წაგება არა მარა ესეთი მოგების დედას მჯვაცენზურეეო სუ იტყოდიი ისეთ მაზილაობას თამაშობდა და თუმეტყვიი შედეგი მოქონდააო შედეგი კარლოს რეალმაც მოიტანა იგივე ლალიგაა და სამეფო თასი რაც ზიდანმა მოაგებინააა :დდდ

ზიდანის რეალს ამის მესამედი რესსურსი ჰქონდა და იმ დროს ვინიც ბევრად არაეფექტური იყო

რა რესურსი არქონდა ზიდაანს ერთი.მითხარი ისეთი თამაში წინა სეზონის სადააც ზიდაანს რესური არქონიაა და საფიქრალი ქონოდა ვინ დაეყენებინა ერთი თამაში :დდ

რა რესურსი ჰქონდა გადახედე სტატისტიკას მონნი რეაალის ისტორიაში ყველაზე ტრამვიანი წელი იყო

იგივე იყო რაც ახლა კარლოს ყაავს ბეილი იყო ერთადერთი ტოტემშემში თვითონ გაუშვა იოვიჩიც აინტრახტში მაგან გაუშვა დალშე ყბელა იგროკიიი ყავდა ზიდანს ვისითაც ახლა კარლოც დებს შედეგს

ბეილი სად იქნება რაა აზრი აქ ტიპი გუნდს შეურაცხყოფას აყენებს და მასეთი რატო უნდა ათამაშო. ყველა რო ყავს ეგ ვიცი მარა ტრავიანობაა მთავარი ტრამვა ჰქონდა ყველას ბეილიან ბენზემიანად და ეს ფაქტობრივად მთელი გუნდით თამაშობს, ბენზემა რომც ყოფილიყო მიანც წავაგებდით. თუ სტაატისტიკა სადმე ნახე წლევანდელი და წინა წლის ტრამვიანობა და ნახავ გასნხვაავვებას რესურს შშორის

ბემზემაა არცერთ მნიშვნელოვან თამაშს არ დაკლებიააა და კიდე გროარიყოო ბარსა კიარა მალიორკაა დაა კადისიც ისე გვიგენდი კარში ვერ ვურტყააამდით კაირაა რაა ტრამვაა გუნდის ძირითადი ბირთვი სულ ყავდაა რასაც ათამაშებდაა

ანუ აზრი აქ ძირითადი ყავდაა თუ არა ყველა ვაარიანტში ყველაზე ტრამვიაანი სეზონი იყოდა მერე ტიპი ფორმაში უნდა შესსულიყო ისევ იტრაამვებოდად მარა ბევრად მეტ როტაციას ააკეთებდა ყოველთვის უწევდა ეს თუ არა მაინც აკეთებდა. მოკლედ ზიდანი ჩემ თვაალში ბევრაად დიდია ამას დაამტკიცებბს კიდებ სსადდაც მივა. ანჩელოტი ბევრაად გამოცდილია და მეტი იცის მარა ზიდანს აქვს რაღაცც ისეთი რაც ანჩელოტის აარ ააქვს

ბებიაჩემს რომ .ლე ქონოდა ბაბუაჩემი იქნებოდააო რაღააც ესეთი გაჩითეე რესურსი თუწონდაა იგებდა ეგრე ესეც ჯგებს როარ ქონდა იჯვავდა ესეც იჯვაავს და ისეთი რამ რააც ზიდაანს აქ და კარლოს არაა დიდი ცხვირია ერთიი ზიდანს ბევრად დიდიააქ

ზიზუ არ გევასება მგონი და რესურსი კარლოს ქონდა იგებსო დღეს არ ჰქონდა რესურსი თუ ბენზემა არ იყო და მაგიტო სამი ბენზემა ყოფილიყო ჩემ სლეს იზამდნენ, სეზონი დასაწყისში რა კარგი იყო აურია მერე ყველაფერი თავისი ეექსპერიმენტებით.

რავიცი თქვენ წერთ სულ შრუკიკინა ერთ შემოადგენლობასო ტაქტიკასო ახლა ექსპერიმენტებიოოო რავიცი რავიცი :დ

კაი გასააგებია შენი აზრი კარგად კი მივწერ მოვწერეთ.

369

21 მარტი 2022 02:46

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 406
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
1 კვირის უკან ანჩელოტი გმირი იყო დღეს ყველამ გადაურბინა.ეს ბუნებრივია პასუხისმგებლობა მწვრთნელს აქვს მაგრამ ყველაზე ცუდი ისააა ფეხბურთელებს რომ იცავთ ყველაფერი ამის ფასად ..შეტევაში ერთი ნორმალური გააზრებული კომბინაცია რომ არ გექნება ამის შედეგია 0-4 თი .არავინ იცის მოვიგებდით თუ წავაგებდით ბენზემა რომ გვყოლოდა მაგრამ ესეთი უსუსური არ ვიქნებოთ .იმედია სხვაობა კონტრასტს ხვდებით.უბრალოდ ყველაფერი ანჩელოტის აკიდოთ მიუხედავად იმისა არასოდეს ვიყავი მოტრფიალე და დღემდე ვთვლი ზიდანის წასვლა შეცფომა იყოო ამის მიუხედავად ყველაფერი ანჩელოტის შეტენო ძაან ანომალიური მოვლენააა.

დღევანდელი თამაში წააგო მწვრთნელმა პირადად და შემიძლია ვისაუბრო იმ შეცდომებზე რამაც ამ შედეგამდე მიგვიყვანა,ერთი კი არა ათი ბენზემაც არ გვიშველიდა როცა გუნდი ტაქტიკურად და მორალურად განწირული და თამაშის წასაგებად გამოდის.

370

21 მარტი 2022 02:47

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ისე ღადაობაა ჯერ გავხევთ დედას მო...ავთ ამოვტენით მერე იგინებით ან თავს რო იმშვიდებთ ეგ კამანდა ხართ სუპერ, ეგენი ევროპს ლიგაზე არიან მკიდია ერთი წაგებაო 0-4 მერე რაო კია ბერნაბეო მარა ეგეც მკიდიაო. მკვდარ ლა ლიგას რო ლიდერობთ და პსჟ სთან ქამბექი მსსჯმა დაგაწყებინათ და 180 წუთში 25 ითამაშეთ დაიჯერეთ რო გუნდი ხართ და მაგიტოც შეეღრძო შესაღრძობს. სლექალა მოძველვიჭოებს ვურჩევ მიიწუეწონ როგორც კუტუამ ობასგან და მოდრიჩმა ღლაპი პედრისგან

371

21 მარტი 2022 02:47

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3142
არაუხომ ალაბა რომ ისროლა ბეჭის დარტყმით დაამუღამეთ? ფიზიკურად ეგეთი ძლიერი მცველი რავი ძმაო

372

21 მარტი 2022 02:47

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5517
ციტატა: SNTS
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: RONALDINHO
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
იმედია კიდევ ერთხელ დარწმუნდით ეს გუნდი ბენზემას გარეშე სრული არარაობაააა!კანეც!

რედონდო,მომენტით ნუ სარგებლობ ,ძმაო.ვიცით,ბენზემა ლიდერი ,რომაა გუნდის და შეუცველი ფიგურა რომაა დღესდღეობით,მარა ბენზემას არ ჰყოფნას აბრალებ მარტო? ბენზემას არ ყოფნაზე მეტი როლი კარლოს სირობებს არ აქვს,დღევანდელ წაგებაში? ასეთი სირული ტაქტიკა ,საპოვნელადან რომ წაიყვანო ტრენერი ის არ ათამაშებს,ეგრე პრიმიტიული ფეხბურთი სირცხვილიც აღარაა ,რაც კარლომ ქნა.

შენ კომენტარი მახსოვს ეს ეს გუნდი 90 პროცენტი ვინიციუსიაოო.არაფერი მომენტით სარგებლობა რეალობა რაცაა ვამბობ ამ გუნდმა ბენზემას გარეშე არ იცის როგორ შეუტიოს ეს არის აქსიომა რომელიც 7 ჭლის თეკლამაც იცის მაგრამ მისი ჰეითერები ვერასდროს გაიგებენ არ უნდათ გაგება!

ბენზემაზე გეთანხმები სრულიად რომ ჰაი კლასის ფორვარდი გვყვავს და იმედია კიდევ დიდხანს იქნება ბენზემა ამ ფორმაში,წელს საუკეთესოა უდაოდ მსოფლიოში(ჩემი აზრით)უბრალოდ დღეს სამწუხაროდ ბენზემაც ვერ გვიშველიდა ისე იყო გუნდი ყველა ზოლში და პოზიციაზე მოშლილი... ვერც მეძინება ისე მომშალეს ნერვებზე ამათი დედა ვატირე🤣 თვითონ არ სრცხვენიათ და ჩვენ აქ ვზივართ და ვნერვიულობთ:))

მოშლილი იმიტომ იყო რგოლებში დისბალანსი იყოო და ეს გამოიწვია კადრების არასწორმა სელექციამ.შეიძლება წაგვეგო მე არ ვამტკიცებ არ წავაგებდით.მე ვსაუბრობ ბენზემასთან ერთად უკეთესი ხარისხი გვაქ და ამას აქვს თავისი მიზეზები .გოლების და ასისტების გარდა უბურთოდ ძალუან დიდ სარგებელს და პლაცდარმს გვაძლევს.გუნდური პრინციპი არ იგრძნობოდა დღეს .
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

373

21 მარტი 2022 02:49

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 150
ციტატა: Mentalist
ციტატა: LUCA MODRIC
ციტატა: Vini Jr.
0ია ტიპი პრესინგის დროს.

კაი თუ ძმა ხარ. ასენსიო არ იბრუნებს ბურთს? დაცვასაც კარგად ეხმარება ხოლმე, მაგრამ 60ნწუთის მერე იღლება და ვეღარ დარბის.
პრესინგის დროს მთელი ბარსა 0 ია. 40 წლის ალვეში, ბუსკვერცხი და პიკე ჰყავთ მკვდარ პედრისთან და გავისთან ერთად. ამათმა ბურთი როგორ უნდა დაუჭიროს კროოსს მოდრიჩს კაზეს და ვალვერდეს? აქეთ უნდა დავიჭიროთ თან ძალიან თავისუფლად წესით თუ მწვრთბელის დავალება არაა კონტრაზე თამაშის

აუუუ რა ტრა..ში ხარ ფეხბურთისგან :დდდდ

ტრა..ში შენ იქნები დედააშენს რომ შევტენი შევტენიიი შენთაავს :დდ აიი შენთუ ზროსლი ხარ და მაგას მაინც შეგნებულაად აკეთეებ მოტყ დედის გლაანდებიი :დ აქქქ იმიტო შემოდიხარ როომ ვიღაცებს აგინოოო მოგიტყ ამღზრდელი ჭკუის დამრიგებელი :დდდ

374

21 მარტი 2022 02:50

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1706
ციტატა: Mentalist
ისე ღადაობაა ჯერ გავხევთ დედას მო...ავთ ამოვტენით მერე იგინებით ან თავს რო იმშვიდებთ ეგ კამანდა ხართ სუპერ, ეგენი ევროპს ლიგაზე არიან მკიდია ერთი წაგებაო 0-4 მერე რაო კია ბერნაბეო მარა ეგეც მკიდიაო. მკვდარ ლა ლიგას რო ლიდერობთ და პსჟ სთან ქამბექი მსსჯმა დაგაწყებინათ და 180 წუთში 25 ითამაშეთ დაიჯერეთ რო გუნდი ხართ და მაგიტოც შეეღრძო შესაღრძობს. სლექალა მოძველვიჭოებს ვურჩევ მიიწუეწონ როგორც კუტუამ ობასგან და მოდრიჩმა ღლაპი პედრისგან

ზემოთ ჯეკო დიდი ალბათობით მე მახსენე დაა ვერ გავიგე რატო?

375

21 მარტი 2022 02:51

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მწრთვნელის ბრალი იყო აბა რა იყო
4-4-2 აათამაშა
და იმის მაგივრად რომ უპირატესობა ქონოდა ნახევარ დაცვაში როგორხ ზიზუ შვებოდა
არა პირიქით მოდრიჩი აწია ცხრუ ცხრიანზე
და გამოდიოდა ვალვერდე კროსი კაზე უკან
და ბურთი ვერ დაიჭირეს საერთოდ
მერე გასატანი გვქონდა და სამ ცველზე გადავიდა როცა რეალს რავი როდის უთამაშოა ესე არ ვიცი და ეგრევე გაგვივიდა გოლი და მერე ისებ 4 მცველზე გადავიდა ვასკესი გაიყვანა
თუ მაინც 4 მცველზე გადადიოდი რას გაგყვადა კარვახალი
ბენზემას გარეშე ესე ცუდად არ უნდა ეთამაშა
მაშინ გამოდის ტყუილად ვამბობდ მაგარი ნახევარ მცველები გვყავსო თუ ბენზემას გარეშე ბურთის დაჭერა არ შეუძლიაათ
მარიანო რომ გამოიყვანა მწრთვნელის ბრალოა აბა ვისი

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

რეკლამა

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 დოვბიკი 20
2 ბელინგემი 18
3 სორლოტი 17
4 ლევანდოვსკი 17

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 რეალი 6 6 0 0 18
2 ნაპოლი 6 3 1 2 10
3 ბრაგა 6 1 1 4 4
4 იუნიონ ბერლინი 6 0 2 4 2

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...

4-3-3
4-4-2
4-2-3-1



მთვლელები

საიტის არქივი:

მაისი 2024 (136)
აპრილი 2024 (378)
მარტი 2024 (335)
თებერვალი 2024 (456)
იანვარი 2024 (411)
დეკემბერი 2023 (372)