„რეალი“0-1„ტოტენჰემი“

რეალმა აუდის თასის ნახევარფინალი წააგო, ხვალ კი მესამე ადგილისთვის იბრძოლებს...


მატჩი:„რეალი“-„ტოტენჰემი“
დრო: 20:00
სტადიონი: „ალიანც არენა“

საყურებელი ბმული

მადრიდის „რეალის“ სავარაუდო სასტარტო შემადგენლობა : ნავასი, კარვახალი, რამოსი, ვარანი, მარსელო, კროოსი, მოდრიჩი, ისკო, ვინიციუსი, აზარი, ბენზემა dle 10.1

  • Hala
  • 30 ივლისი 2019
  • 6086
  • 257

226

31 ივლისი 2019 01:36

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ნაჩოს წინ იდგაა,.მოდრიჩი იყო გადაწეული და პლის კარვახალი.ნაჩომ შეცდომა დაუშვა მაგრამ კაზემიროს იქ ყოფნა და დაზღვევა საერთოდ არ იყო საჭირო რადგან კარვახალს ისედაც აზღვევდააა მოდრიჩიიი ,ამიტომ მოხდა 2X1 ზე უპირატესობაა ცენტრში სადაც მარტო კროოსი იდგაა.

მოდრიჩი და კარვახალი თავინთ ხალხს ედგენ და კაზემირო მესამე კაცზე ავიდა ვისაც ბურთი ქონდა და ბოლოს წინა პასი გააკეთა,კაზემიროზე მეტად მანდ კროოსის ბრალეულობაა როცა ხედავს უტევენ და თავისი კარისკენ მოძრაობა არ გაუკეთებია,თავიდანვე რო დაეწყო მანევრი იმ ბოლო მომენტს მიუსწრებდა

ციტატა: ექიმი ჰაუსი
Misi pozicia sayrdenis iyo shen rac ginda is dauzaxe da vinc ginda daaxmare))))naxevarmcvelebis ukan mcvelebis win))))zaan martivia chemtvis amis ahqma)))

დგომა და საქმის კეთება სხვადასხვაა,იქ რისთვისაც იდგა იმ საქმეს იდეალურად აკეთებდა და შავ საქმეს სხვა უეთესად აკეთებდა,შენ რას მეუბნები ახლა გატუზოზე და დეროსიზე უკეთ შლიდა პირლო შეტევებს,სხვანაირად როგორ აგიხსნა smile

227

31 ივლისი 2019 01:36

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: toni
პოზიცია არა მარა კაცი ყავს დაკარგული და მაგ კაცს მარსელო მოყვება,მანდ პასი რომ გამოსულიყო იმ ფორვარდზე ზუსტად ერთადერთი მარსელო თუ გადაარჩენდა მაგ ბურთს,მაგ ეპიზოდში ყველაზე მეტად ნაჩოს და ისკოს ბრალეულობაა,დანარჩენი უკვე თითიდან გამოწოვილი მიზეზებია

კაცი როგორ ყავს დაკარგული როცა მოყვება დააა გვერდი გვერდ დგანან.ზონურად სწორად დგასსს .ჩემი მოსაზრებით შეძლებდა ჩაჭრას თუმცა ვარაუდიააა.რამოსი ამ შემთხვევაში პოზიციურად სწორად დგას და პოზიციურად რომ დგას სწორად ამიტომ არ უნდა შეწეულიყო მარსელოო.და არც ეგ გოლი გავიდოდაა.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

228

31 ივლისი 2019 01:39

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: ექიმი ჰაუსი
Me sxva rames vambob??? 2 sayrdeni cneba xo gagvigia?? Ki,xoda am oridan erti viria meore jkviani.. ert sayrdenianic xo gagvigia?? Ki ,viri an jkviani an virjkviani)))de rossi kaze makelee kante alonso jerardi pirlo gilberto silva vieira da a.sh eseni sxvadasxva tipis sayrdenebia romeltaganac zogi marto zogi ki duetshi idga sayrdenad.. yvela wyoba taviseburat utevs da icavs tavs,es damokidebulia trenerze da fexburtelebze,yvelas detalurad ganxilvis tavi ar maq,magram zogi sayrdeni mravalfunqciuria am kutxit zogi ki sworxszovani,xoda amis mixedvit iyenebdnen mat trenerebi taviant taqtikashi shetevisas da dacvisas,visac ra sheezlo da rogor...vaax)))

შენი ჩამოთვლილი სქემებიდან მხოლოდ 4-2-3-1 ში შეიძლება 2 საყრდენით თამაში და ესეც იმ ფონზე თუ ფლეიმეიკერი გყავს წინ,დალშე არცერთი არა 2 საყრდენიანი სისტემაა,,ცენტრალური მიდფილდერი თუ არ გყავსს ცენტრს საერთოდ ვერ მოიგებ.მილანშI პირლოს ყავდა გატუზო ამბროზინი მაგისთვისს,ნაკრებში კიი დეროსი იგივე გატუზო და რავიციი,,პირლო ცენტრალ მიდფილდერი უფრო იყოო..ის რომ ნახევარმცველს დაცვაში თამაში კარგად შეუძლია სულაც არ ნიშნავსს რომ საყრდენიან,არსებობს დეფენბსერ მიდფილდერ,ცენტრალ მიდფილდერ და ატქქინგ მითფილდერიი.ყველას თავისი როლი აქვსს,შენ 2 საყრდენით გამოხვიდე და არავინ გყავდესს შუაში ტვინიანიი გყავდეს თუ გინდ 3 პელე წინ.პიანიჩი რომ საყრდენი იყოს ცხენდირას არ დაუყენებდნენ.

Deshamis wyoba pogba kante.. gashlilia tamashi flangebze da cenyrs grizmani da pogba avsebs mara aq erti sayrdenia?? Aranairad es wyoba 4 2 2 2 aris.. saqmec magashia ro metnaklebad motamashis pozicia mis tvisebebzea damokidebuli.. ziritadad umetesoba cenrtral midfilderebia mara misi tvisebebis gamo umetesoba dacviti stilis sayrdens tamashobda,aseve es efeqturia nax dacvvis shetevastan dasalavshireblad.. aucilebeli araa AMF gyavdes ro shetevas miaba jax dacva,gaachnia taqtikas.. amas CMF aketebs da flamgis nax mcvelebic ani LMF an RMF.. aseve sainteresoa grizmani rasac nakrebshi aketebs ertdroulad AMF aris da meore tavdamsxmelic.. zohadad me unikalurobis momxre var da yvela situacia tu movlena unikaluria da ese charchoebshi ar vaqcev..

229

31 ივლისი 2019 01:39

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: toni
მოდრიჩი და კარვახალი თავინთ ხალხს ედგენ და კაზემირო მესამე კაცზე ავიდა ვისაც ბურთი ქონდა და ბოლოს წინა პასი გააკეთა,კაზემიროზე მეტად მანდ კროოსის ბრალეულობაა როცა ხედავს უტევენ და თავისი კარისკენ მოძრაობა არ გაუკეთებია,თავიდანვე რო დაეწყო მანევრი იმ ბოლო მომენტს მიუსწრებდა

ხოდაა ცენტრში უპირატესობა ესე ადვილად რომ გაკეთდა პასიო კაზემიროს არასწორი პოზიციის ბრალი იყოოო.არ გედავები ნაჩო რომ შეცდაა ყველაზე მთავარი ნაჩოა აქ მაგრამ საწყისი ეტაპიც მნიშვნელოვანია ტიპს 23235677 მეტრის რადიუსზე არავინ ედგაა,უკვე გვიანი იყო ეგ ასვლა,მეტოქემ გაიხედა გამოიხედა შეაფასა სიტუაცია გააკეთა პასი.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

230

31 ივლისი 2019 01:40

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
რას გადაეკიდეთ ამ იუვეს კაცო სიბერეში ითამაშა იქ,მილანში ვინ იყო სატრდენი გატუზო ამროზინი თუ ოპირლოო??

Gatuzo mat win pirlo da zedorfi.. rogorc kaze krosi da luka..

231

31 ივლისი 2019 01:41

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ექიმი ჰაუსი
Ai buskvercxi jkviani teqnikuri da dacvashic kargi.. tumca chemtvis alonso yoveltvis uketesia.. aseve vtvli ro xavis xarjze iyo rac iyo,axla didi veraferi)))

ბუსკეცი გენიოსია,ბარსას სტილითვის არის შექმნილი

232

31 ივლისი 2019 01:46

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
კროოსის ბრალეულობა არააა მანდ მეორე ნახევარმცველიც დგას და სწორად დგას კროოსიიიი რომ აწეულიყო ის მეორე ნახევარმცველი მიიღებდა დერეფანსს,რიცხობრივი უპირატესობა ესეც და ისეცც მეტოქეს ექნებოდა,სწორად მოიქცა კროოსი და სწორად იდგააა ცენტრშიი

ციტატა: ექიმი ჰაუსი
Deshamis wyoba pogba kante.. gashlilia tamashi flangebze da cenyrs grizmani da pogba avsebs mara aq erti sayrdenia?? Aranairad es wyoba 4 2 2 2 aris.. saqmec magashia ro metnaklebad motamashis pozicia mis tvisebebzea damokidebuli.. ziritadad umetesoba cenrtral midfilderebia mara misi tvisebebis gamo umetesoba dacviti stilis sayrdens tamashobda,aseve es efeqturia nax dacvvis shetevastan dasalavshireblad.. aucilebeli araa AMF gyavdes ro shetevas miaba jax dacva,gaachnia taqtikas.. amas CMF aketebs da flamgis nax mcvelebic ani LMF an RMF.. aseve sainteresoa grizmani rasac nakrebshi aketebs ertdroulad AMF aris da meore tavdamsxmelic.. zohadad me unikalurobis momxre var da yvela situacia tu movlena unikaluria da ese charchoebshi ar vaqcev..

თანამედროვე ფეხბურთში თავდაცვა ყველას ევალება უკვე ლამისაა ფორვარდებსაც ავალებენ,მაგრამ პოგბას ფუნქციები სხვაა და კანტესი სხვაა,პოგბა დირიჟორიაა უნივერსალილი რომელიცცც უფრო მეტადდდ შეტევების ოპრგანიზებით არის დაკავებულიიი და კანტე არისსს წმინდა სისხლისსს საყრდენი.არ თამაშობს საფრანგეთი 2 საყრდენით უბრალოდ პოოგბას დაცვაშიც მაგრად შეუძლია მუშაობაააა
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

233

31 ივლისი 2019 01:48

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Vax kaco sayrdenze tu amdens vilaparakebdii arada tavidanve ganvmarte vis mivichnev sayrdenad)))chemtvis kazec sayrdenia kantes buskvercxic pianichic vieirac de rosic pirloc da a.sh.. imito ro chemtvis sayrdeni mxolod najaxi araa,gundis tvini xerxemali bolo kaci mcvelebamde da pirveli kaci shetevamde,pasi, artmeva,xedva,pozicia da a.sh es chemtvis sayrdenis an 2 sayrdenis tvisebebia da movaleobebi..zogs yvela aqvs zogs naklebi amitom gaachnia taqtikas shetevas da dacvas..zaan martivad vambob))))

234

31 ივლისი 2019 01:48

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: ექიმი ჰაუსი
Gatuzo mat win pirlo da zedorfi.. rogorc kaze krosi da luka..

გამარჯობა შენი))) პირლო უნიკალური ფეხბურთელი იყო სწორედ იმ თვისებებით რაც მას გააჩნდა ბურთის ხედვა თამაშის წაყვანა მაგრამ დაცვაში თამაშიი ამას ალბად ყველაზე ბოლოს გამოვყოფდი.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

235

31 ივლისი 2019 01:48

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
კროოსის ბრალეულობა არააა მანდ მეორე ნახევარმცველიც დგას და სწორად დგას კროოსიიიი რომ აწეულიყო ის მეორე ნახევარმცველი მიიღებდა დერეფანსს,რიცხობრივი უპირატესობა ესეც და ისეცც მეტოქეს ექნებოდა,სწორად მოიქცა კროოსი და სწორად იდგააა ცენტრშიი

აწეულიყო არა, დაწეულიყო უნდა თავისი კარისკენ როცა ის პასი გაკეთდა ნაჩოს კაცზე და შეიძლებოდა მიესწრო ბოლოსწინა დამრტყმელითვის,მოკლედ აზრი არააქ ესე დავას,ჩემი აზრით მანდ მთავარი შეცდომა ნაჩოს იყო და მერე ისკოს

236

31 ივლისი 2019 01:50

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ბურთის ხედვა კი არადა მოედნის ხედვა))
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

237

31 ივლისი 2019 01:50

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: ექიმი ჰაუსი
Gatuzo mat win pirlo da zedorfi.. rogorc kaze krosi da luka..

გამარჯობა შენი))) პირლო უნიკალური ფეხბურთელი იყო სწორედ იმ თვისებებით რაც მას გააჩნდა ბურთის ხედვა თამაშის წაყვანა მაგრამ დაცვაში თამაშიი ამას ალბად ყველაზე ბოლოს გამოვყოფდი.

Aravisze naklebi dacva poziciurad.. bolo turniri nakrebshi vistan agar maxsovs damatebitic itamasha 200 wlis pirlom da marto iyo winac da ukanac,gavgijdi ar mejera..

238

31 ივლისი 2019 01:51

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
პირლო უნიკალური ფეხბურთელი იყო სწორედ იმ თვისებებით რაც მას გააჩნდა ბურთის ხედვა თამაშის წაყვანა მაგრამ დაცვაში თამაშიი ამას ალბად ყველაზე ბოლოს გამოვყოფდი.

+ ეგრეა

239

31 ივლისი 2019 01:53

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: toni
აწეულიყო არა, დაწეულიყო უნდა თავისი კარისკენ როცა ის პასი გაკეთდა ნაჩოს კაცზე და შეიძლებოდა მიესწრო ბოლოსწინა დამრტყმელითვის,მოკლედ აზრი არააქ ესე დავას,ჩემი აზრით მანდ მთავარი შეცდომა ნაჩოს იყო და მერე ისკოს

უკანა ძელს ყოველთვის კეტავს ვინგერი,კროოსი რომ გადაწეულიყოო კაი და მერე მიეცა პასი ცენტრშიი გოლი არ გავიდოდა თუ რააა?გადმოგდებულ ბურთზე კროოსი სწორად იდგა ცენტრში მეორე ფაზა არ მიეცა მეტოქისთვისს.მაგრამ უკანა ძელი დაკეტოსს ცენტრალ მიდფილდერმააა პოზიციური შეტევის დროს ეს უნიკალური ფენომენი პირველად მესმის,მანდ მთავარი სამი დამნაშავეაა,ნაჩო,მარსელო და ისკოო,ნუ კაზემიროც
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

240

31 ივლისი 2019 01:55

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ექიმი ჰაუსი
bolo turniri nakrebshi vistan agar maxsovs damatebitic itamasha 200 wlis pirlom da marto iyo winac da ukanac,gavgijdi ar mejera..

2016 ევროპაზე გერმანიასთან მეოთხედფინალი პენლებში წააგეს,მანდ 3-5-2 თამაშობდა კონტე და პირლოს გვერძე დეროსი-მარკიზიო ყავდა ცენტრში

241

31 ივლისი 2019 01:57

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: ექიმი ჰაუსი
Aravisze naklebi dacva poziciurad.. bolo turniri nakrebshi vistan agar maxsovs damatebitic itamasha 200 wlis pirlom da marto iyo winac da ukanac,gavgijdi ar mejera..

პირლო რითიც იყო პირლო იმაზე ვისაუბროთ შე კაცო,რა დაცვააა ))ტიპს უნიკალური მოედნის ხედვა ქონდა,)))))))) კარგად აზროვნებ ბევრ რამეში გეთანხმები მაგრამ პირლო დაა პიანიჩიუს მიმართებაში არ გეთანხმები.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

242

31 ივლისი 2019 01:59

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
კროოსის ბრალეულობა არააა მანდ მეორე ნახევარმცველიც დგას და სწორად დგას კროოსიიიი რომ აწეულიყო ის მეორე ნახევარმცველი მიიღებდა დერეფანსს,რიცხობრივი უპირატესობა ესეც და ისეცც მეტოქეს ექნებოდა,სწორად მოიქცა კროოსი და სწორად იდგააა ცენტრშიი

ციტატა: ექიმი ჰაუსი
Deshamis wyoba pogba kante.. gashlilia tamashi flangebze da cenyrs grizmani da pogba avsebs mara aq erti sayrdenia?? Aranairad es wyoba 4 2 2 2 aris.. saqmec magashia ro metnaklebad motamashis pozicia mis tvisebebzea damokidebuli.. ziritadad umetesoba cenrtral midfilderebia mara misi tvisebebis gamo umetesoba dacviti stilis sayrdens tamashobda,aseve es efeqturia nax dacvvis shetevastan dasalavshireblad.. aucilebeli araa AMF gyavdes ro shetevas miaba jax dacva,gaachnia taqtikas.. amas CMF aketebs da flamgis nax mcvelebic ani LMF an RMF.. aseve sainteresoa grizmani rasac nakrebshi aketebs ertdroulad AMF aris da meore tavdamsxmelic.. zohadad me unikalurobis momxre var da yvela situacia tu movlena unikaluria da ese charchoebshi ar vaqcev..

თანამედროვე ფეხბურთში თავდაცვა ყველას ევალება უკვე ლამისაა ფორვარდებსაც ავალებენ,მაგრამ პოგბას ფუნქციები სხვაა და კანტესი სხვაა,პოგბა დირიჟორიაა უნივერსალილი რომელიცცც უფრო მეტადდდ შეტევების ოპრგანიზებით არის დაკავებულიიი და კანტე არისსს წმინდა სისხლისსს საყრდენი.არ თამაშობს საფრანგეთი 2 საყრდენით უბრალოდ პოოგბას დაცვაშიც მაგრად შეუძლია მუშაობაააა

Tamashobs,ubralod zustad .ag mizezit ro yvela yvelganaa dges,ase gamokvetilad ver vambobt)))zustad magas vambob ro erti mozgia meore najaxi))))aige arsenali 3 mcveli da 2 DMF jaka da toreira)))orive najaxia titqmis mara erts erti pliusi aqvs meores meore da avseben nax dacvas.. ase iyo oditganve,vieira makelele ,maskerano jerardi ,xedo alonso, zaan bevri 2 sayrdenia taqtika arsebobda da aris tanac ertmametisgan gansxvavebuli ,3 mcvelze 5 mcvelze, 4 mcvleze... 4 nax mcvelit atletikoshi, 5 naxevarmcvelit.. daje dges bevri mcveli dgeba sayrdenad da manevrireben 3dan 4mcvelze,eg kide calke fenomenia..

ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: ექიმი ჰაუსი
Aravisze naklebi dacva poziciurad.. bolo turniri nakrebshi vistan agar maxsovs damatebitic itamasha 200 wlis pirlom da marto iyo winac da ukanac,gavgijdi ar mejera..

პირლო რითიც იყო პირლო იმაზე ვისაუბროთ შე კაცო,რა დაცვააა ))ტიპს უნიკალური მოედნის ხედვა ქონდა,)))))))) კარგად აზროვნებ ბევრ რამეში გეთანხმები მაგრამ პირლო დაა პიანიჩიუს მიმართებაში არ გეთანხმები.

Zogadad vici ertic da meorec ras tamashobdnen karierulad mara me ver mesmis rato xdeba sruliad uaryofa mati am poziciaze roca iuveshi 2ve mand idga da dgas))))

243

31 ივლისი 2019 02:00

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
უკანა ძელს ყოველთვის კეტავს ვინგერი,კროოსი რომ გადაწეულიყოო კაი და მერე მიეცა პასი ცენტრშიი გოლი არ გავიდოდა თუ რააა?გადმოგდებულ ბურთზე კროოსი სწორად იდგა ცენტრში მეორე ფაზა არ მიეცა მეტოქისთვისს.მაგრამ უკანა ძელი დაკეტოსს ცენტრალ მიდფილდერმააა პოზიციური შეტევის დროს ეს უნიკალური ფენომენი პირველად მესმის,მანდ მთავარი სამი დამნაშავეაა,ნაჩო,მარსელო და ისკოო,ნუ კაზემიროც

კროოსის ბრალიათქო არ გეუბნები,ვამბობ შეეძლო უკან ცოტა სწრაფად ემოძრავა და შეიძლებოდა მიესწრო და მის ადგილს შუაში კაზემიროც შეავსებდა მერე,მარა კროოსი ცოტა ინერტული ფეხბურთელია ეგეთ მომენტებში,ზედმეტს არაფერს არ აკეთებს არც დარბის დაჟე wink

244

31 ივლისი 2019 02:01

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: toni
ციტატა: ექიმი ჰაუსი
bolo turniri nakrebshi vistan agar maxsovs damatebitic itamasha 200 wlis pirlom da marto iyo winac da ukanac,gavgijdi ar mejera..

2016 ევროპაზე გერმანიასთან მეოთხედფინალი პენლებში წააგეს,მანდ 3-5-2 თამაშობდა კონტე და პირლოს გვერძე დეროსი-მარკიზიო ყავდა ცენტრში

Ara ra derosi da markizio daje veratic ar iyo,an me meshleba an shen))))mag turniris mogeba sheelo uzlieresi nakrebi da treneri iyo mara aese aravin iyo darcheni pirlos garda..

245

31 ივლისი 2019 02:07

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: ექიმი ჰაუსი
Tamashobs,ubralod zustad .ag mizezit ro yvela yvelganaa dges,ase gamokvetilad ver vambobt)))zustad magas vambob ro erti mozgia meore najaxi))))aige arsenali 3 mcveli da 2 DMF jaka da toreira)))orive najaxia titqmis mara erts erti pliusi aqvs meores meore da avseben nax dacvas.. ase iyo oditganve,vieira makelele ,maskerano jerardi ,xedo alonso, zaan bevri 2 sayrdenia taqtika arsebobda da aris tanac ertmametisgan gansxvavebuli ,3 mcvelze 5 mcvelze, 4 mcvleze... 4 nax mcvelit atletikoshi, 5 naxevarmcvelit.. daje dges bevri mcveli dgeba sayrdenad da manevrireben 3dan 4mcvelze,eg kide calke fenomenia..

ვიეირა მაკელელე ერთად არ მახსოვსს ნაკრებში და თუ იქნებოდაა ამის გამოცნობა რთული არაა იქ ყავდათ ტვინი წინ ისეთი კაცი ამათ ლიჟბიი ბურთი წაერთმიათ.ვსაუბრობ ზიდანზე.კიდევ ერთხელ გაგიმეორებ ყველა ნახევარმცველს ევალება თავდაცვაა ნებისმიერსს მაგრამ ეს არ ნიშნავს რომ ყველა საყრდენიაა.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

246

31 ივლისი 2019 02:18

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Yvela wyoba individualuria da amas fexburtelebis tvisebebi azlevs treners ro esa tu is taqtika gamocados.. magalitad walkeri nakrebshi centr mcvelia 3 mcvelia wyobashi arada rogoria flangis mcvelia mtel krais ijers xo?? Ra exa ar vtqva ro centrmcveli araa?)))ase rom dges imdenad cvalebadia taqtika da pozicia ro ase uaryofa arafris sheileba.. daje tamashis dros 2-3 taqtika shemodis dacva shetevis dros da mtlianad icvlis pozicias fexburtelebi

ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: ექიმი ჰაუსი
Tamashobs,ubralod zustad .ag mizezit ro yvela yvelganaa dges,ase gamokvetilad ver vambobt)))zustad magas vambob ro erti mozgia meore najaxi))))aige arsenali 3 mcveli da 2 DMF jaka da toreira)))orive najaxia titqmis mara erts erti pliusi aqvs meores meore da avseben nax dacvas.. ase iyo oditganve,vieira makelele ,maskerano jerardi ,xedo alonso, zaan bevri 2 sayrdenia taqtika arsebobda da aris tanac ertmametisgan gansxvavebuli ,3 mcvelze 5 mcvelze, 4 mcvleze... 4 nax mcvelit atletikoshi, 5 naxevarmcvelit.. daje dges bevri mcveli dgeba sayrdenad da manevrireben 3dan 4mcvelze,eg kide calke fenomenia..

ვიეირა მაკელელე ერთად არ მახსოვსს ნაკრებში და თუ იქნებოდაა ამის გამოცნობა რთული არაა იქ ყავდათ ტვინი წინ ისეთი კაცი ამათ ლიჟბიი ბურთი წაერთმიათ.ვსაუბრობ ზიდანზე.კიდევ ერთხელ გაგიმეორებ ყველა ნახევარმცველს ევალება თავდაცვაა ნებისმიერსს მაგრამ ეს არ ნიშნავს რომ ყველა საყრდენიაა.

Magas arc me vambob,mara arian tipebi vinc gamokvetilad magistvis arian gundshi da arian tipebi romlebic balansis gamo irgeben amatu im rols nax dacvis sayrden zonashii

Nakrebshi iyvnen ratqmaunda ertad,tumca zidanamde burti vieiras unda mietana..chashla makeles exeboda tumca ertmanets azgvevdnen da faqtiurad orive erti daigive rames aketebda tavisi pliusebis gamoyenebbit..

Ai magalutad safrangetis nakrebi avigot zalian magari nax dacvit moiges msoflio.. matuidi pogba kante.. es shetevaa tu dacva?? Ratqmaunda kargi dacvidan kargi sheteva.. mozraoba da shroma rac matuidis da kantes damsaxurebaa da mere pogba.. aq gamokveteli mxolod kantea ukan marcxniv matuidi da kantes gverdit centrshi pogba.. marjvniv mbape ufro win da shuashi da tavdamsx.elis ukan grizmani.. es gundi dacvashi su sxvaaa shetevashi su sxva.. rato?? Sheszleblobis mixedvit trenerma poziciebi shearchia..vso morcha.. pogba iuveshi LMF iyox CMF ic mara sad ufro efeqturia?? Gaachnia vin azgvevs da sad gjirdeba..ase rom fexburtshi mitumetes dges dogmebi araa..)))

247

31 ივლისი 2019 02:20

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: ექიმი ჰაუსი
Magas arc me vambob,mara arian tipebi vinc gamokvetilad magistvis arian gundshi da arian tipebi romlebic balansis gamo irgeben amatu im rols nax dacvis sayrden zonashii

2 საყრდენის ბალანსი არისს ფლეიმეიკერი,გამთამაშებლით კი დღეს არავინ თამაშობს,არასწორი ფორმულირებაა საყრდენის ნაჯახიობაც,საყრდენზე თამაშს დიდი ინტელექტი უნდაა წაიკითხო სათამაშო სიტუაციაა და მეტოქეს არ მისცე მომენტები შესაძლო განვითარებააა ,ყველა პოზიციას სჭირდება ჭკუა და მაღალი აიქიუუუ.იმისთან ერთად რომ არანორმალური ფიზიკური მონაცემები გჭირდება ფაქტიურად სულ მოძრაობაში ხარ მეტოქეს აქვს ბურთი თუ შენ დაცვას თუ შემტევს სულ მოძრაობაში ხარ ამიტომ ესეც ნუ დავაკნინებთ ამ პოზიციას.საუკეთესო ბალანსი არის საყრდენი,ცენტრალური ნახევარმცველი და შემტევი ნახევარმცველი,ესე თამაშოობს ყველას,შენ რომ გგობნიაა პოგბა საყრდენი სინამდვილეში არის ცენტრალური ნახევარმცველიი.თავდაცვა ყველას ევალება მაგრამ როცა ბურთი გაქვსსს იქ მეტი პასუხისგებლობა პოგბას აქვსს .საყრდენს კი არ აქვს მოედანზე იმისს უფლება რომ ცენტრალური ნახევარმცველის როლი შეასრულოს.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

248

31 ივლისი 2019 02:25

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: ექიმი ჰაუსი
Magas arc me vambob,mara arian tipebi vinc gamokvetilad magistvis arian gundshi da arian tipebi romlebic balansis gamo irgeben amatu im rols nax dacvis sayrden zonashii

2 საყრდენის ბალანსი არისს ფლეიმეიკერი,გამთამაშებლით კი დღეს არავინ თამაშობს,არასწორი ფორმულირებაა საყრდენის ნაჯახიობაც,საყრდენზე თამაშს დიდი ინტელექტი უნდაა წაიკითხო სათამაშო სიტუაციაა და მეტოქეს არ მისცე მომენტები შესაძლო განვითარებააა ,ყველა პოზიციას სჭირდება ჭკუა და მაღალი აიქიუუუ.იმისთან ერთად რომ არანორმალური ფიზიკური მონაცემები გჭირდება ფაქტიურად სულ მოძრაობაში ხარ მეტოქეს აქვს ბურთი თუ შენ დაცვას თუ შემტევს სულ მოძრაობაში ხარ ამიტომ ესეც ნუ დავაკნინებთ ამ პოზიციას.საუკეთესო ბალანსი არის საყრდენი,ცენტრალური ნახევარმცველი და შემტევი ნახევარმცველი,ესე თამაშოობს ყველას,შენ რომ გგობნიაა პოგბა საყრდენი სინამდვილეში არის ცენტრალური ნახევარმცველიი.თავდაცვა ყველას ევალება მაგრამ როცა ბურთი გაქვსსს იქ მეტი პასუხისგებლობა პოგბას აქვსს .საყრდენს კი არ აქვს მოედანზე იმისს უფლება რომ ცენტრალური ნახევარმცველის როლი შეასრულოს.

Najaxshi vgulisxmob imas visac shetevis da pasebis da egetebi naklebad gamodis,mokled imena dacviti stils ro uberavs.. anu kaze sxvaa buskvercxi sxva.. ar vambob ro dacvas patkats tavze tamashs da chajras da egetebs tvini arunda,piriqit.. ubralod imis tqma minda ro zog sayrdens pasic aqvs artmevac shetevac dacvac da ase shemdeg,zogs ki ufro gundis tvinis da xerxe.lis funqcia aqvs ,ogond orive es sayrdn zonashi moqmedeben..

249

31 ივლისი 2019 02:27

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: ექიმი ჰაუსი
Ai magalutad safrangetis nakrebi avigot zalian magari nax dacvit moiges msoflio.. matuidi pogba kante.. es shetevaa tu dacva?? Ratqmaunda kargi dacvidan kargi sheteva.. mozraoba da shroma rac matuidis da kantes damsaxurebaa da mere pogba.. aq gamokveteli mxolod kantea ukan marcxniv matuidi da kantes gverdit centrshi pogba.. marjvniv mbape ufro win da shuashi da tavdamsx.elis ukan grizmani.. es gundi dacvashi su sxvaaa shetevashi su sxva.. rato?? Sheszleblobis mixedvit trenerma poziciebi shearchia..vso morcha.. pogba iuveshi LMF iyox CMF ic mara sad ufro efeqturia?? Gaachnia vin azgvevs da sad gjirdeba..ase rom fexburtshi mitumetes dges dogmebi araa..)))

კარგათ შეგიძლია თავის დაცვა არ ნიშნავს რომ ხარ საყრდენი,მატუიდი ცენტრალ მიდფილდერ დაა ლეფთ მიდფილდერია ძირითადადდ ,ასე იყო ჩაბარებული ქონდა ცენტრი და მარცხენა ფლანგი როგორც კროოს რეალში და პოგბას ცენტრი და მაჯვენაა ფლანგი როგორც მოდრიჩსს ,მაგრამ მის უკან კანტეა ცენტრშიიი რომელიც ნაკლებად იღებს შეტევებში მონაწილეობასს და ძირითადად ამ ორის დაზღვევითაა დაკავებული,აქ რა არის გაუგებარი??
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

250

31 ივლისი 2019 02:30

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
CMF ar aqvs gamokvetili pozicia,is sheileba 1 sayrdenis win idges an 2is an kide erti sayrdenis gverdit idges sayrden zonashi..mokled gaachnia taqtikas,dacvas an shetevas..

ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: ექიმი ჰაუსი
Ai magalutad safrangetis nakrebi avigot zalian magari nax dacvit moiges msoflio.. matuidi pogba kante.. es shetevaa tu dacva?? Ratqmaunda kargi dacvidan kargi sheteva.. mozraoba da shroma rac matuidis da kantes damsaxurebaa da mere pogba.. aq gamokveteli mxolod kantea ukan marcxniv matuidi da kantes gverdit centrshi pogba.. marjvniv mbape ufro win da shuashi da tavdamsx.elis ukan grizmani.. es gundi dacvashi su sxvaaa shetevashi su sxva.. rato?? Sheszleblobis mixedvit trenerma poziciebi shearchia..vso morcha.. pogba iuveshi LMF iyox CMF ic mara sad ufro efeqturia?? Gaachnia vin azgvevs da sad gjirdeba..ase rom fexburtshi mitumetes dges dogmebi araa..)))

კარგათ შეგიძლია თავის დაცვა არ ნიშნავს რომ ხარ საყრდენი,მატუიდი ცენტრალ მიდფილდერ დაა ლეფთ მიდფილდერია ძირითადადდ ,ასე იყო ჩაბარებული ქონდა ცენტრი და მარცხენა ფლანგი როგორც კროოს რეალში და პოგბას ცენტრი და მაჯვენაა ფლანგი როგორც მოდრიჩსს ,მაგრამ მის უკან კანტეა ცენტრშიიი რომელიც ნაკლებად იღებს შეტევებში მონაწილეობასს და ძირითადად ამ ორის დაზღვევითაა დაკავებული,აქ რა არის გაუგებარი??

Ara eg francia da es reali su sxvaa..
LMF CMF DMF RMF matuidi pogba kante da mbape romelic gacilebit win da xshirad adis vidre matuidi sapirisorio flangze..

251

31 ივლისი 2019 02:32

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: ექიმი ჰაუსი
Najaxshi vgulisxmob imas visac shetevis da pasebis da egetebi naklebad gamodis,mokled imena dacviti stils ro uberavs.. anu kaze sxvaa buskvercxi sxva.. ar vambob ro dacvas patkats tavze tamashs da chajras da egetebs tvini arunda,piriqit.. ubralod imis tqma minda ro zog sayrdens pasic aqvs artmevac shetevac dacvac da ase shemdeg,zogs ki ufro gundis tvinis da xerxe.lis funqcia aqvs ,ogond orive es sayrdn zonashi moqmedeben..

საკვანძო პასებს არა საყრდენი არამედდ ცენტრალური ნახევარმცველი აკეთებსს,დირიჟორი მოედანზე არის ცენტრალური ნახევარმცველი და არა საყრდენი,ბუსკეცი ინტელექტუალური მოთამაშეაა მასგრამ არასოდეს ყოფილა დირიჟორიიი .იღებს ბურთს რამოსსი მაშინვე გვერძე ეხსნება კროოსიიი ,ან პირიქით იქიდან მხრიდან მოდრიჩი,დირიჟორობა ამათ ევალებათ,საყრდენზეც გადის პასი მაგრამ ეს ძირითადად მაშინ ხდება როცა არ არის შესაძლებლობა კროოსმა მიიღოს ბურთი.განა იმიტომ რომ უტვინოა უბრალოდ ყველას თავის ვალდებულება აქვს და ფუნქცია,დღეს ბარსელონას დირიჟორი რაკიტიჩიააა
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

252

31 ივლისი 2019 02:39

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Reali esaa
CMF DMF CMF krosi kaze luka
An 4 2 2 2 asea
LMF CMF CMF RMF dges ase iyo kazes gareshe..

ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: ექიმი ჰაუსი
Najaxshi vgulisxmob imas visac shetevis da pasebis da egetebi naklebad gamodis,mokled imena dacviti stils ro uberavs.. anu kaze sxvaa buskvercxi sxva.. ar vambob ro dacvas patkats tavze tamashs da chajras da egetebs tvini arunda,piriqit.. ubralod imis tqma minda ro zog sayrdens pasic aqvs artmevac shetevac dacvac da ase shemdeg,zogs ki ufro gundis tvinis da xerxe.lis funqcia aqvs ,ogond orive es sayrdn zonashi moqmedeben..

საკვანძო პასებს არა საყრდენი არამედდ ცენტრალური ნახევარმცველი აკეთებსს,დირიჟორი მოედანზე არის ცენტრალური ნახევარმცველი და არა საყრდენი,ბუსკეცი ინტელექტუალური მოთამაშეაა მასგრამ არასოდეს ყოფილა დირიჟორიიი .იღებს ბურთს რამოსსი მაშინვე გვერძე ეხსნება კროოსიიი ,ან პირიქით იქიდან მხრიდან მოდრიჩი,დირიჟორობა ამათ ევალებათ,საყრდენზეც გადის პასი მაგრამ ეს ძირითადად მაშინ ხდება როცა არ არის შესაძლებლობა კროოსმა მიიღოს ბურთი.განა იმიტომ რომ უტვინოა უბრალოდ ყველას თავის ვალდებულება აქვს და ფუნქცია,დღეს ბარსელონას დირიჟორი რაკიტიჩიააა

Arian sayrdenebi romlebic sakvanzo pasebsac aketeben da dacvasac dideebulad aketeben.. de rosi da buskvercxic kargi mepasea.. aseti iyo alonso, jerardic misi vardna rad girs marto.. kazes ro exvewo 3 pass ver gadaabavs nu rtuls..ase rom mgoni ertidaigiveze vsaubrobt mcire piradi shexedulebebit)))))

Dges lukamac da krosmac sayrdenebi itamashes mara kazes gareshe orive ertadac ki nulia..

253

31 ივლისი 2019 02:41

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: ექიმი ჰაუსი
Arian sayrdenebi romlebic sakvanzo pasebsac aketeben da dacvasac dideebulad aketeben.. de rosi da buskvercxic kargi mepasea.. aseti iyo alonso, jerardic misi vardna rad girs marto.. kazes ro exvewo 3 pass ver gadaabavs nu rtuls..ase rom mgoni ertidaigiveze vsaubrobt mcire piradi shexedulebebit)))))

ბუსკეცში მუდამ რაც მომწონდა ტვინით კითხულობდა სათამაშო სიტუაციასსს და მოკლე დისტანციებში კარგ სამკუთხედს ათამაშებდააა ჩავი ინიესტასთან მაგრამმ გრძელი პასი რაკიტიჩს უკეთესი აქვს და მოედნის ხედვაც.ბუსკეცს აკლია ის თვისება მაინც რაც აქვს ცენტრალურ ნახევარმცველებსს,,უბრალოდ ისსს ნაკლები სირბილის ხარჯზე კარგად კითხულობს მეტოქისს შესაძლო ვარიანტებსს ,ბუსკეცის ძირითადი პასები მოკლე პასებიაააა ,მე არ მინახავსს ბუსკეცის ისეთი პასი სადაც მთელი დაცვა მოეჭრააა დააა გაეყვანა ერთი ერთზე ვინმეეე ,ცენტრში უპირატესობის მოსაპოვებლად ბუსკეცი კარგია მაგრამმ მას არ აქვსს ალონსოს თუნდაც მოედნის ხედვა.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

254

31 ივლისი 2019 02:42

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: ექიმი ჰაუსი
Najaxshi vgulisxmob imas visac shetevis da pasebis da egetebi naklebad gamodis,mokled imena dacviti stils ro uberavs.. anu kaze sxvaa buskvercxi sxva.. ar vambob ro dacvas patkats tavze tamashs da chajras da egetebs tvini arunda,piriqit.. ubralod imis tqma minda ro zog sayrdens pasic aqvs artmevac shetevac dacvac da ase shemdeg,zogs ki ufro gundis tvinis da xerxe.lis funqcia aqvs ,ogond orive es sayrdn zonashi moqmedeben..

საკვანძო პასებს არა საყრდენი არამედდ ცენტრალური ნახევარმცველი აკეთებსს,დირიჟორი მოედანზე არის ცენტრალური ნახევარმცველი და არა საყრდენი,ბუსკეცი ინტელექტუალური მოთამაშეაა მასგრამ არასოდეს ყოფილა დირიჟორიიი .იღებს ბურთს რამოსსი მაშინვე გვერძე ეხსნება კროოსიიი ,ან პირიქით იქიდან მხრიდან მოდრიჩი,დირიჟორობა ამათ ევალებათ,საყრდენზეც გადის პასი მაგრამ ეს ძირითადად მაშინ ხდება როცა არ არის შესაძლებლობა კროოსმა მიიღოს ბურთი.განა იმიტომ რომ უტვინოა უბრალოდ ყველას თავის ვალდებულება აქვს და ფუნქცია,დღეს ბარსელონას დირიჟორი რაკიტიჩიააა

Eg ori ertmametis gareshe didi veraferi iqneboda..

255

31 ივლისი 2019 02:43

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
მაგრამ არის ტექნიკური და ცენრტრში მოკლე მონაკვეთებშიიი ძალიან კარგიაა თუ კარგიიი დამაკავშირებელიი ცენტრალური ნახევარმცველი უდგას წინ.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

256

31 ივლისი 2019 02:44

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: ექიმი ჰაუსი
Arian sayrdenebi romlebic sakvanzo pasebsac aketeben da dacvasac dideebulad aketeben.. de rosi da buskvercxic kargi mepasea.. aseti iyo alonso, jerardic misi vardna rad girs marto.. kazes ro exvewo 3 pass ver gadaabavs nu rtuls..ase rom mgoni ertidaigiveze vsaubrobt mcire piradi shexedulebebit)))))

ბუსკეცში მუდამ რაც მომწონდა ტვინით კითხულობდა სათამაშო სიტუაციასსს და მოკლე დისტანციებში კარგ სამკუთხედს ათამაშებდააა ჩავი ინიესტასთან მაგრამმ გრძელი პასი რაკიტიჩს უკეთესი აქვს და მოედნის ხედვაც.ბუსკეცს აკლია ის თვისება მაინც რაც აქვს ცენტრალურ ნახევარმცველებსს,,უბრალოდ ისსს ნაკლები სირბილის ხარჯზე კარგად კითხულობს მეტოქისს შესაძლო ვარიანტებსს ,ბუსკეცის ძირითადი პასები მოკლე პასებიაააა ,მე არ მინახავსს ბუსკეცის ისეთი პასი სადაც მთელი დაცვა მოეჭრააა დააა გაეყვანა ერთი ერთზე ვინმეეე ,ცენტრში უპირატესობის მოსაპოვებლად ბუსკეცი კარგია მაგრამმ მას არ აქვსს ალონსოს თუნდაც მოედნის ხედვა.

Ki batono metnaklebad vis ra aqvs meti da vis ra naklebi.. saboloo jamshi chemtvis sayrdenia naxevarmcveli romelic ziritadad sayrden zonashi moqmedebs 2 danishnulebit,dacvis da shetevis.. vso es chemi azria da unda davizino,madloba yvelafristvis))))gamemshvidobis

257

31 ივლისი 2019 02:47

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: ექიმი ჰაუსი
Eg ori ertmametis gareshe didi veraferi iqneboda..

კი ბატონო,მაგრამ სხვადასხვა პოზიციაა,დაცვაში ყველაა საყრდენიააა ჩათვალე იმიტომ რომ ყველამმ თავის პოზიციაზე ჩამოვიდეს ვალდებულია მაგრამ ბურთი როცა გაქვს აი იქ ჩანს ვინ რა პოზიციაააა.კოლექტიური თავდაცვა მთავარი პრინციპია დღეს რომ მეტოქემ რიცხობრივი უპირატესობა არ მიიღოსს.

ციტატა: ექიმი ჰაუსი
Ki batono metnaklebad vis ra aqvs meti da vis ra naklebi.. saboloo jamshi chemtvis sayrdenia naxevarmcveli romelic ziritadad sayrden zonashi moqmedebs 2 danishnulebit,dacvis da shetevis.. vso es chemi azria da unda davizino,madloba yvelafristvis))))gamemshvidobis

მეც მაგ აზრზე ვარ უბრალოდ შეტევაში ორგანიზების მხრივ ნაკლკლები დატვირთვა აქ საყრდენს,ღამე მშვიდობის.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

რეკლამა

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 დოვბიკი 18
2 ბელინგემი 17
3 მაიორალი 15
4 ბუდიმირი 15

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 რეალი 6 6 0 0 18
2 ნაპოლი 6 3 1 2 10
3 ბრაგა 6 1 1 4 4
4 იუნიონ ბერლინი 6 0 2 4 2

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...

4-3-3
4-4-2
4-2-3-1



მთვლელები

საიტის არქივი:

მაისი 2024 (35)
აპრილი 2024 (379)
მარტი 2024 (335)
თებერვალი 2024 (456)
იანვარი 2024 (411)
დეკემბერი 2023 (372)