„რეალმა“ „სელტასთვის“ მზადება დაასრულა

მადრიდის „რეალის“ ფეხბურთელებმა ფინალური სავარჯიშო სესია გამართეს. ზიზუს გუნდი „სელტასთან“ შეხვედრისთვის მზად არის, რომელიც შაბათს შედგება.


აღსანიშნავია, რომ გუნდს დაუბრუნდა კრიშტიანო რონალდუ, თუმცა ის ინდივიდუალური პროგრამით ვარჯიშობს და მზადების 80%-ს სატრენაჟორო დარბაზში ატარებს, ის მწვანე მინდორზე მცირე ხნით დაიტვირთა.

დანი კარვახალის აღდგენითი პროცესი გრძელდება, ისკო კი ვიგოელებთან აუცილებლად გამოჩნდება.

ზიზუმ დღევანდელ სესიაზე რამდენიმე კანტერანო დაიმატა. dle 10.1


226

12 მაი 2018 01:17

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3513
ციტატა: lekino
მე ვეთანხმები რედონდოს... 90იანებიდან 2006 მდე უფრო შთამბეჭდავი ეპოქა ქონდა ფეხბურთს ვიდრე 2006 დან დღემდე... no

shtambechdavi iyo im8tom rom dabalansebuli iyo sakaifod. yvela grand yavda ertiori gamorcheuli fexburteli. mara me viyo pike tu romelime im fexburtels gaeketebinos am fexburtshi is rac mesim da ronaldum aketa;) shen gjera rom anri ronaldus magivrad imas shedzlebda rac ronaldum shedzlo? alalad tqvi. tu ginda fenomeni aige. zedized ori ligis mere fenomens rios karnavalidan da braziliuri klubebidan ver gamoagdebdi. ver naxe ronaldinio? verc zizu shedzlebda zedized 3 ligas am sastavit. ronaldu amoige da chasvi zizu warmogidgenia rom sam ligas shedzlebda? sheileba sheedzlo kidec mara ese xelafebit ityvi ro ki kaco uechveli?

227

12 მაი 2018 01:17

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2189
მთლიანობაში და ზოგადად ინიესტაც და ხავიც კი აღემატება რონალდინიოს :)
-----------------------
მოხდების ხოლმე არწივი
დაჭრილი დაბლა დავარდეს,
მაგრამ ქათამი ზეცაში
ვერასდროს გაინავარდებს.

228

12 მაი 2018 01:18

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2588
რონალდინიო იყო ფეხბურთის საოცრება.... დიდი აფეთქება... რომლიდანაც შემდეგ ვარსკვლავები წარმოიშვნენ.... love

229

12 მაი 2018 01:18

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ragac mgonia ro uefa yvelapers izams ro ver movigot zedized mesame liga liverpuls upadeshkeben :/ msajebi

230

12 მაი 2018 01:19

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2189
ციტატა: lekino
მე ვეთანხმები რედონდოს... 90იანებიდან 2006 მდე უფრო შთამბეჭდავი ეპოქა ქონდა ფეხბურთს ვიდრე 2006 დან დღემდე...

ცალკეული ფეხბურთელები რო აიღო კი ბატონო ..
მაგრამ 90 იანების მერე ელვის სისწრაფით განვითარდა ფეხბურთი ..
სულ სხვაა ეს ფეხბურთი და ზიდანის დროინდელი რო გადახედო ორი სხვა განზომილებაა..
-----------------------
მოხდების ხოლმე არწივი
დაჭრილი დაბლა დავარდეს,
მაგრამ ქათამი ზეცაში
ვერასდროს გაინავარდებს.

231

12 მაი 2018 01:20

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2588
ციტატა: GEORGIAN
mara me viyo pike tu romelime im fexburtels gaeketebinos am fexburtshi is rac mesim da ronaldum aketa

რათქმაუნმა მესის და რონალდოს გარდა... აქ არ არის საუბარი ვის რა შეეძლო სამი თუ ოთხი ლიგის მოგება.. ფეხბურთი უფრო კარგი და ლამაზი საყურებელი.... ფეხბურთელები იყო უფრო კარგი და რაც მთავარია ინდივიდუალურად გამორჩეულები მრავლად იყვნენ... მოკლედ მე ის ეპოქა მერჩივნა ძამა fellow

232

12 მაი 2018 01:20

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: ბალი
ეხლა ელემენტარულ კითხვას დაგისმევ რა :)
ბარსას ხო ყავდა 2012 ში ჩელსიზე ბევრად გამართული ძლიერი გუნდი ყველა ასპექტში ??
რატო დამარცხდა ??
მერე ფინალში როგორ მოუგო ორჯერ უფრო ძლიერ და უფრო დიდი რესურსის მქონე ბაიერნს ??
გაცილებით ღრმა და საფუძვლიანი მიზეზი აქვს ამ ყველაფერს ვიდრე ბანალური ატგავორკები..
ხოდა ამით რისი თქმა მინდა უფრო კარგი და უფრო ძლიერი რესურსის მქონე გუნდი ფეხბურთელი არაა წარმატების გარანტი

მაღალ მიზნებს მაღალი დონის ფეხბურთელები ჭირდება,წინააღმდეგ შემთხვევაში წარმატებაზე ფიქრი ლოკალური შესაძლოა იყოს და არ მოგცემს სტაბილურობის შეგრძნებას,,რაც შეეხება კონკრეტულ მაგ მატჩსსს ჩელსის საკმაოდ მაღალი დონის ფეხბურთელები ყავდა და ვერ იტყვი რომ რესუურსი არ ქონდააა ,წარმატების გარანტი რომაა კარგი ფეხბურთელები ამაზე მეტყველებს ჩემპიონთა ლიგაზეეე მმიმდიონარე ტენდენციაა,,ტოპ გუნდებს რომლებსაც აქვთ დიდი რესურსი 98 ტი ერთერთი იგებს,123545667 წელში ერთხელ გამოტყნაურება ხდება პორტოსნაირების.კმაღალ დონის ფეხბურთელები რომ არ იყოს წარმატების გზა დიდი წარმატებებისკენ ვიგოს სელტა მოიგებდა ჩემპიონთა ლიგას
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

233

12 მაი 2018 01:22

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9021
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
არცერთი მაქედან ახლოსაც ვერ მივა ჩემ ჩამოთვლილებთანნ.

ho eg axla chans egre tore karieras ro daamtavreben mere ufro didebi gamochndebian. amas plius mesis da ronaldos rom konkurencia gauwio pirvel rigshi liga unda moigo da aseti realis da iseti barcelonas fonze romeli del pieroebi da shevchenkoebi iparpashebdnen. udaod dzalian dzlieri taoba iyo ratqmaunda magram am bolo 10 welshi motamashe taobas dzaan dabla ushveb. igive naxevarmcvelebi lampardi jerardi pirlo iniesta xavi alonso vize naklebebi iyvnen an tundac mcvelebi bazari araa maldini kafu nesta da ase magram igive aige ramosi vidichi cxoveli pepe puioli ferdinandi teri couli marcelo xo calke temaa vafshe. alveshic da kide radenni arian da iyvnen. karebshi kasilasi chexi vandersaari aqvea bufonic noieric da ise ixsenieb amat ityvi erti toldo da kani jobda chveulebrivad

234

12 მაი 2018 01:23

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: lekino
ფეხბურთი უფრო კარგი და ლამაზი საყურებელი.... ფეხბურთელები იყო უფრო კარგი და რაც მთავარია ინდივიდუალურად გამორჩეულები მრავლად იყვნენ... მოკლედ მე ის ეპოქა მერჩივნა ძამა

+1111111 შედარებაც კი უხერხულიააა
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

235

12 მაი 2018 01:25

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2189
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
მაღალ მიზნებს მაღალი დონის ფეხბურთელები ჭირდება,წინააღმდეგ შემთხვევაში წარმატებაზე ფიქრი ლოკალური შესაძლოა იყოს და არ მოგცემს სტაბილურობის შეგრძნებას,,რაც შეეხება კონკრეტულ მაგ მატჩსსს ჩელსის საკმაოდ მაღალი დონის ფეხბურთელები ყავდა და ვერ იტყვი რომ რესუურსი არ ქონდააა ,წარმატების გარანტი რომაა კარგი ფეხბურთელები ამაზე მეტყველებს ჩემპიონთა ლიგაზეეე მმიმდიონარე ტენდენციაა,,ტოპ გუნდებს რომლებსაც აქვთ დიდი რესურსი 98 ტი ერთერთი იგებს,123545667 წელში ერთხელ გამოტყნაურება ხდება პორტოსნაირების.კმაღალ დონის ფეხბურთელები რომ არ იყოს წარმატების გზა დიდი წარმატებებისკენ ვიგოს სელტა მოიგებდა ჩემპიონთა ლიგას

კაი ფეხბურთელიც საჭიროა რა თქმაუნდა :)
მაგრამ არა ისე სასიცოცხლოდ საჭირო როგორც ადრე..
დავწერე და გავმეორდები რო ადრე თამაშებს იგებდა ცალკეული ფეხბურთელი კონკრეტულად ინდივიდუალური მონაცემების ხარჯზე ..
ეხლა ესეთი რამე ფაქტიურად დაუშვებელი და შეუძლებელიც კი არის..
თAმაშებს წყვიტავს უკვე მწვრთნელი 60-70%ი დანარჩენი 40-30% ი ფეხბურთელის კლასზეა დამოკიდებული ..
აგერ რომა რომ რომაა გეუბნები რო შეუძლია მესის ამოკეტვა კონკრეტულ თამაშში ..
იმდენად შევიწროვდა სივრცეები რო მესისაც უჭირს მანევრირება..
ძან გართულებულია ფეხბურთი და უფრო ღრმაა ვიდრე ადრე იყო..
2ჯერ 2ია ის თემაა რა/
-----------------------
მოხდების ხოლმე არწივი
დაჭრილი დაბლა დავარდეს,
მაგრამ ქათამი ზეცაში
ვერასდროს გაინავარდებს.

236

12 მაი 2018 01:25

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: kontaqti
ho eg axla chans

ესე ჩანს ისე ჩანს არვიცი მე,იმ ეპოქასაც ვადევნებდი თვალს და დღევანდელსაც და აშკარად მაშტაბებში არის სხვაობა,იმ დროს რომ გაცილებით მეტი ნიჭი იყო ამაზე დავა საერთოდ რატო უნდა მჭირდებოდეს??
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

237

12 მაი 2018 01:28

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2189
ციტატა: lekino

რათქმაუნმა მესის და რონალდოს გარდა... აქ არ არის საუბარი ვის რა შეეძლო სამი თუ ოთხი ლიგის მოგება.. ფეხბურთი უფრო კარგი და ლამაზი საყურებელი.... ფეხბურთელები იყო უფრო კარგი და რაც მთავარია ინდივიდუალურად გამორჩეულები მრავლად იყვნენ... მოკლედ მე ის ეპოქა მერჩივნა ძამა

ის ეპოქა რო ამას ჯობდა ეგ ცალსახაა ..
უფრო კაი საყურებელი რო იყო ესთეტიურად მაგაშიც გეთანხმები..
ჩვენ სხვა რამეს ვუსმევთ ხაზს ბატონო ლეკინო..
-----------------------
მოხდების ხოლმე არწივი
დაჭრილი დაბლა დავარდეს,
მაგრამ ქათამი ზეცაში
ვერასდროს გაინავარდებს.

238

12 მაი 2018 01:28

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9021
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ესე ჩანს ისე ჩანს არვიცი მე,იმ ეპოქასაც ვადევნებდი თვალს და დღევანდელსაც და აშკარად მაშტაბებში არის სხვაობა,იმ დროს რომ გაცილებით მეტი ნიჭი იყო ამაზე დავა საერთოდ რატო უნდა მჭირდებოდეს??

sheileba konkurencia im dros meti iyo da ufro ert doneze iyvnen fexburtelebi magram am periodshi es 2 fexburteli am saocari stabilurobit im 90 ianebidan moyolebuls dgemde yvelanairad jabnian. magram rogorc wegan vtqvi am 10 wlin winandeli taobac arafrit didit ar chamouvardeboda dzvel taobas tundac naxevarmcvelebi aige igive mcvelebic da mekareebze laparaki agar maqvs saertod

239

12 მაი 2018 01:32

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: ბალი

კაი ფეხბურთელიც საჭიროა რა თქმაუნდა :)
მაგრამ არა ისე სასიცოცხლოდ საჭირო როგორც ადრე..
დავწერე და გავმეორდები რო ადრე თამაშებს იგებდა ცალკეული ფეხბურთელი კონკრეტულად ინდივიდუალური მონაცემების ხარჯზე ..
ეხლა ესეთი რამე ფაქტიურად დაუშვებელი და შეუძლებელიც კი არის..
თAმაშებს წყვიტავს უკვე მწვრთნელი 60-70%ი დანარჩენი 40-30% ი ფეხბურთელის კლასზეა დამოკიდებული ..
აგერ რომა რომ რომაა გეუბნები რო შეუძლია მესის ამოკეტვა კონკრეტულ თამაშში ..
იმდენად შევიწროვდა სივრცეები რო მესისაც უჭირს მანევრირება..
ძან გართულებულია ფეხბურთი და უფრო ღრმაა ვიდრე ადრე იყო..
2ჯერ 2ია ის თემაა რა

იცი როგორ რამეს მეუბნები გეგონება ზიდანიი 60 წლის უკან თამაშობდა,შენ რაც მოყევი ეგ ხდებოდაა დისტეფანოს ეპოქაში და მეოცე საუკლუნის შუაში მაგრამმ რენუს მიხელსი გაგიგიაააა ვინ იყოო??რომელმაც დანერგა ტოტალური ფეხბურთი 70 ანებში,ანუ 70 ანებში გვქონდა უკვე მოცემულობაა იმის რომ ტაქტიკური თვალკსაზრისით ხდებოდა ინოვაციებიი,და შენ მესაუბრები ზიდანის ეპოქაში ტაქტიკურად გამართული კლუბები არ იყვნენ??ეს ფერგიუსონი,მაურინიო,,ანჩელოტი ესე შემდეგგგ ციდან ჩამოფრინდნენ?ეს მწვრთნელები არ იყვნენ მაშინაცც???კაპელო აიღეეე უდიდესი სტრატეგი,ვანგაალი უდიდესი ნიოვინატორი,დელ ბოსკე და ესე შემდეგ.ისე საუბრობთ თქვენ ამ ტაქტიკაზე გეგონება 4 წელში ჩამოფრინდა ეს ყველაფერი ციდან.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

240

12 მაი 2018 01:33

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3513
ციტატა: lekino
რათქმაუნმა მესის და რონალდოს გარდა... აქ არ არის საუბარი ვის რა შეეძლო სამი თუ ოთხი ლიგის მოგება.. ფეხბურთი უფრო კარგი და ლამაზი საყურებელი.... ფეხბურთელები იყო უფრო კარგი და რაც მთავარია ინდივიდუალურად გამორჩეულები მრავლად იყვნენ... მოკლედ მე ის ეპოქა მერჩივნა ძამა

magaze arc gedavebi mec is epoqa mirchevnia. sxva da sxva konteqstshi vsaubrobdit ashkarad tore am konkretul konteqstshi shenken var😂 ubralod eg marto nichieri fexburtelebis naklebobis brali ar mgonia mtlad. yvelaferi sheicvala dzma. midgoma, mwvrtbelebi, miznebi. dgesdgeobit titulebi da marketingia nomer pirveli. mashin tamashi da tutulebi iyo mtavari. naxee? tamashi market8ngma chaanacvla😂 xoda mesim da ronaldum shedzles da itamashes kidec, marketinguladac brendad 8qcnen da titulebic daiyares gulze:) vot tak😂😂

241

12 მაი 2018 01:37

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ფეხბურთი იმიტომ გახდა რთული რომ ნიჭიი ს დეფიციტიააა ,შესაბამისად დღესსს რაკიტიჩის დონისს ერთფეროვანი ფეხბურთელების დომხალია და ბევრად უშინაარსოო სიუჟეტებს უყურებთ.შესაბამისად როცა კაცი ნიჭიერი არა უფრო ადვილიაა მას მოერიოო,მაგრამ ჭკუაშინ თუ გჯობსს გირთულდებააა..

ციტატა: kontaqti
sheileba konkurencia im dros meti iyo da ufro ert doneze iyvnen fexburtelebi magram am periodshi es 2 fexburteli am saocari stabilurobit im 90 ianebidan moyolebuls dgemde yvelanairad jabnian. magram rogorc wegan vtqvi am 10 wlin winandeli taobac arafrit didit ar chamouvardeboda dzvel taobas tundac naxevarmcvelebi aige igive mcvelebic da mekareebze laparaki agar maqvs saertod

სტაბილურები არიანნ იმის ფონზე რომ სხვა ალტერნარტივები არ ჩანდა ან ერთი იგებდა ან მეორეე,,რაც გამორიცხულ თემად მიმაჩნია იმ ეპოქაში ესე დომ,ინანტი ყოფილიყო ერთი ან მეორე.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

242

12 მაი 2018 01:39

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9021
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
სტაბილურები არიანნ იმის ფონზე რომ სხვა ალტერნარტივები არ ჩანდა ან ერთი იგებდა ან მეორეე,,რაც გამორიცხულ თემად მიმაჩნია იმ ეპოქაში ესე დომ,ინანტი ყოფილიყო ერთი ან მეორე.

me imas ar vambob rom ichni 5-5 jer moigebdnen magram mtavari pretendentebi mashinac iqnebodnen da 5-5 jer tuara 3-3 jer albat minimum mainc eqnebodat

243

12 მაი 2018 01:42

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ise ras piqrobt sastav momavali sezonistvis gamovasworebt la ligashi situacias? ukve droa xo la ligasac ro mivawvet

244

12 მაი 2018 01:59

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
სვერ გორან ერიქსონმა მოიგონა 3-5-2 ტაქტიკა რომას თუ ლაციოს ათამაშებდა მაგით რომელსაც დღეს პოჩეტინო იყენებს ძირითადადდ ,ბევრი დღევანდელი ტაქტიკოსი სარგებლობს ვანგაალის ტაქტიკით,ასევე რენუს მიხელსი ტაქტიკასდ დღემდე მიმართავს გვარდიოლა ,და ესე შემდეგ,,უმრავლესობა მწვრთნელს გადაღებული აქ სხვისგანნ,,იტალიის ნაკრების კატენაჩოო რომელის მიმდევარი დღესაცაა ბევრი იტალიური კლუბები და ესსს მე 20 საუკუნის შუაში დაინერგაა,ბევრ დღევანდელ მწვრთნელს გადაღებული აქვსს .ესე არ ჩამოფრენილა 4-5 წელშიი.აქამდეც იყოო..ფეხბურთიი განვითარდა მარკეტინგულადდ კლუბებს უფრო დიდი შემოსავალი აქვთ სპორტული თვალსაზრისით აშკარად რეგრესია.

ციტატა: kontaqti
me imas ar vambob rom ichni 5-5 jer moigebdnen magram mtavari pretendentebi mashinac iqnebodnen da 5-5 jer tuara 3-3 jer albat minimum mainc eqnebodat

არ გეთანხმებიი,ფენომენიი ახლოსაც არ გაიკარებდა რონალდოს იმ სეზონში როცაა პქრტოს ბურთი მოიგო.

ან გინდ რონალდინიოო,ან ზიდანიი,როცა ოპქროს ბურთი მოიგოს მაგ წლელსსს,,,,რონალდო ვერაფერს იზავდაააა .

ციტატა: kontaqti
bazari araa maldini kafu nesta da ase magram igive aige ramosi vidichi cxoveli pepe puioli ferdinandi teri couli marcelo xo calke temaa vafshe. alveshic da kide radenni arian da iyvnen. karebshi kasilasi chexi vandersaari aqvea bufonic noieric da ise ixsenieb amat ityvi erti toldo da kani jobda chveulebrivad

პუიოლი ზიდანის დროსაც თამაშობდა,ფერდინანდიც,,ვანდერსარიც,ვანდერსარი უდიდესი მეკარე იყოო,,კასილასიც ,ტერიც,ბუფიონიც პაჩტი ყველაა თამაშობდაა ზიდანის დროს და ეხა ვერ ვხვდები რას მიდარებ??ჩემი პატივისცემის მიუხედავადდ ვერასოდეს რამოსი მალდინის დონეს ვერ მიაღწევს,თუ გინდ ნესტას დონეს,აი ამაზე ვინც მტკიცებასს დაიწყებს იქნება სრული უტოპია.ვიდიჩმა დაგლიჯა კიდევ.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

245

12 მაი 2018 02:24

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2639
ბიჭოო საერთოდ როგორ დაობთ დღევანდელი ფეხბურთი ჯობს თუ 10-15 წლის წინანდელი? ჯერ პრიმერა დივიზიონში ისეთი თამაშები იყო ეხლა ლიგაზე აღარაა მსგავსი რა შედარებაა საერთოდ. დღეს გამოკვეთილი ფავორიტები არიან ყველგან, ძირითად ჩემპიონატებში შედარებაც კი უხერხულია მართლა. მალიორკა რო მალიორკაა კარგად მახსოვს ბექჰემი, კარლოსი და სხვები ბოლო მატჩს რო ატარებდნენ რეიესი იყო კიდევ ეგ არ დამავიწყდება არასდროს რა თამაში აიწია. ორ ფეხბურთელს მიყავს ახლა პარადი ორი ფეხბურთელი ეჯიბრება ერთმანეთს ვინ უფრო მეტ ჯილდოს მიიღებს. დღევანდელი ფეხბურთში ისეთი დეფიციტიაა მაგ მხრივ მეტი რო არ შეიძლება.

რონალდუს და მესის გარდა ვაბშე არვინ ჩანს დღეს! სალაჰმა გამოანათაა კონკურენტი გაუჩნდათ თითქოს მარა მიუხედავად იმისა ვთვლი რო სალაჰი ნიჭიერი ფეხბურთელია რონალდუს და მესის ვერ შეეცილება)))))

246

12 მაი 2018 08:40

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5968
დილამშვიდობის, იცით ვინმემ წაუგებელი სეზონი ქონია რომელიმე გუნდს ლა-ლიგაში? მემგონი სოსიეგადს ქონდა წაუგებელი სეზონი და რეალსაც ქონია ადერე ოღონდ ამდენი ტური არ ყოფილა მაშიმ მაგრამ მაინც წაუგებელ სერიად ითვლება.
-----------------------
ჰალამადრიდ.

247

12 მაი 2018 08:42

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9021
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
არ გეთანხმებიი,ფენომენიი ახლოსაც არ გაიკარებდა რონალდოს იმ სეზონში როცაა პქრტოს ბურთი მოიგო.

ან გინდ რონალდინიოო,ან ზიდანიი,როცა ოპქროს ბურთი მოიგოს მაგ წლელსსს,,,,რონალდო ვერაფერს იზავდაააა .

da ronaldo vis ikarebs roca oqros burtebs igebs? aset shedegebs verc erti shengan chamotvlili ver ahvenebda ligaze rasac ronaldo aketebs. ar gaikarebdaze tu midga saqme vafshe romeli gaekareboda ronados 2008 shi mogebul oqros burts? rac sheexeba ramoss dzalian ar afaseb amdeni welia aset dones debs ase stabilurad 2 flangze da nesta donesac ver miagwevso. shen gamoiyvne exla ramosi vigac mamadu saxo

248

12 მაი 2018 11:18

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: oto.reali
დილამშვიდობის, იცით ვინმემ წაუგებელი სეზონი ქონია რომელიმე გუნდს ლა-ლიგაში? მემგონი სოსიეგადს ქონდა წაუგებელი სეზონი და რეალსაც ქონია ადერე ოღონდ ამდენი ტური არ ყოფილა მაშიმ მაგრამ მაინც წაუგებელ სერიად ითვლება.

კი ქონდა რეალსაც მარა მაშიმ სულ 18 ტური იყო ეხლა 38ია

249

12 მაი 2018 11:22

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2639
ციტატა: oto.reali
დილამშვიდობის, იცით ვინმემ წაუგებელი სეზონი ქონია რომელიმე გუნდს ლა-ლიგაში? მემგონი სოსიეგადს ქონდა წაუგებელი სეზონი და რეალსაც ქონია ადერე ოღონდ ამდენი ტური არ ყოფილა მაშიმ მაგრამ მაინც წაუგებელ სერიად ითვლება.

რეალი ნაღდად არ მახსოვს, მარა სოსიედადს ჰქონდა 80-იანებში და მაშინაც 38 ტური იყო :))

250

12 მაი 2018 12:15

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Axl
რეალი ნაღდად არ მახსოვს, მარა სოსიედადს ჰქონდა 80-იანებში და მაშინაც 38 ტური იყო :))

არ ქონია სოსიედადს :დ 38 ტური წაუგებლად არავის ქონია, 30 ან წლებში ქონდათ რეალს და ბილბაოს 18 ტური, სოსიედადმა ზედიზედ 38 თამაში არ წააგო ოღონდ წინა ჩემპიონატიდან მოყოლებული, ერთ სეზონში არ ყოფილა ჯერ ეგეთი რამე

251

12 მაი 2018 12:23

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3138
როდის დაიწყება მსოფლიო დეპრესიაში ვარ უკვე მაგის ლოდინში

252

12 მაი 2018 12:42

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2639
ციტატა: ani-barca
არ ქონია სოსიედადს :დ 38 ტური წაუგებლად არავის ქონია, 30 ან წლებში ქონდათ რეალს და ბილბაოს 18 ტური, სოსიედადმა ზედიზედ 38 თამაში არ წააგო ოღონდ წინა ჩემპიონატიდან მოყოლებული, ერთ სეზონში არ ყოფილა ჯერ ეგეთი რამე

ააა, გასაგებია. 38 თამაში წავიკითხეე ხოო სადღაც რო წაუგებელი ჰქონდა და ლა ლიგის მთლიან გათამაშებაში მეგონა))))

253

12 მაი 2018 12:54

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: kontaqti
da ronaldo vis ikarebs roca oqros burtebs igebs? aset shedegebs verc erti shengan chamotvlili ver ahvenebda ligaze rasac ronaldo aketebs. ar gaikarebdaze tu midga saqme vafshe romeli gaekareboda ronados 2008 shi mogebul oqros burts? rac sheexeba ramoss dzalian ar afaseb amdeni welia aset dones debs ase stabilurad 2 flangze da nesta donesac ver miagwevso. shen gamoiyvne exla ramosi vigac mamadu saxo

სწორედ სტატისტიკით რომ უყურებთ ფეხბურთს მაგიტო ვერ ხვდებით რა სხვაობაა ფენომენს შორის და რონალდუუს შორის ან ზიდანს შორის.შედეგებს რაც შეეხება ნუ ეხლა რონალდუ ფორვარდია და გატანA ევალება ბატონო და ზიზუ სხვა ამპლუა იყო,გოლით არ ისაზღვრება ფეხბურთელიი,,,ბევრ ასპეკტში გამოისვამდა შენ რონალდოს ზიდანიი,რაც შეეხებააა რამოს ვაფასებ ძალიან კარგად მაგრამ ყეყეჩი ვიქნები ვამტკიცო ის რომ როდესმე მალდინის დონე იქნებაა,უძლიერესი ფეხბურთელია სერხიოოო ჩემი ერთერთი საყვარელი ფეხბურთელი მაგრამ ყველაფერი არის შედარებითი,მალდინი ცოტა სხვა დონე იყო რა არ უნდა ამას ბევრი ლაი ლაი.

ციტატა: Axl
ბიჭოო საერთოდ როგორ დაობთ დღევანდელი ფეხბურთი ჯობს თუ 10-15 წლის წინანდელი? ჯერ პრიმერა დივიზიონში ისეთი თამაშები იყო ეხლა ლიგაზე აღარაა მსგავსი რა შედარებაა საერთოდ. დღეს გამოკვეთილი ფავორიტები არიან ყველგან, ძირითად ჩემპიონატებში შედარებაც კი უხერხულია მართლა. მალიორკა რო მალიორკაა კარგად მახსოვს ბექჰემი, კარლოსი და სხვები ბოლო მატჩს რო ატარებდნენ რეიესი იყო კიდევ ეგ არ დამავიწყდება არასდროს რა თამაში აიწია. ორ ფეხბურთელს მიყავს ახლა პარადი ორი ფეხბურთელი ეჯიბრება ერთმანეთს ვინ უფრო მეტ ჯილდოს მიიღებს. დღევანდელი ფეხბურთში ისეთი დეფიციტიაა მაგ მხრივ მეტი რო არ შეიძლება.

რონალდუს და მესის გარდა ვაბშე არვინ ჩანს დღეს! სალაჰმა გამოანათაა კონკურენტი გაუჩნდათ თითქოს მარა მიუხედავად იმისა ვთვლი რო სალაჰი ნიჭიერი ფეხბურთელია რონალდუს და მესის ვერ შეეცილება)))))

+100000

ციტატა: ani-barca
არ ქონია სოსიედადს :დ 38 ტური წაუგებლად არავის ქონია, 30 ან წლებში ქონდათ რეალს და ბილბაოს 18 ტური, სოსიედადმა ზედიზედ 38 თამაში არ წააგო ოღონდ წინა ჩემპიონატიდან მოყოლებული, ერთ სეზონში არ ყოფილა ჯერ ეგეთი რამე

თავი მაგით ინუგეშე ანი))
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

254

12 მაი 2018 15:38

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5968
ციტატა: Wtf man
კი ქონდა რეალსაც მარა მაშიმ სულ 18 ტური იყო ეხლა 38ია

ბილბაოს ქონია წაუგებელი სერია მთელ სეზონში და რეალსაც ქონია მაგრამ მართალი ხარ 18 ტური ყოფილა მაშინ, მაგრამ ეგეც ითვლება სეზონის წაუგებლად დამთავრებად. მაგრამ ის რაც სოსიედადმა გააკეთა მაშინ 38 ტურში და ბარსაც იმეორებს მართლაც მაგარი მიღწევაა.
-----------------------
ჰალამადრიდ.

255

12 მაი 2018 15:43

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: oto.reali
მაგრამ ის რაც სოსიედადმა გააკეთა მაშინ 38 ტურში და ბარსაც იმეორებს მართლაც მაგარი მიღწევაა.

სოსიედადს არ გაუკეთებია 38 ტურში :დ წინა სეზონიდან მოყოლებული არ წააგო 38 თამაში თორე ერთ ჩემპიონატში 38 ტური წაგების გარეშე არავინ ყოფილა ლა ლიგაში და წელს ბარსა უნდა გახდეს ეს ერთადერთი გუნდი :დდ

256

13 მაი 2018 10:50

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: GEORGIAN
ციტატა: Wtf man
კრაუჩი რო დააყენოთ რონალდოს მაგივრად განა ნაკლებ გოლებს გაუტანს მაგაზს დაასვამენ თავზს ბურთს კროოსი მოდრიჩი მარსელო კარვახალი ყველა მაგაზე ითამაშებს და გაიტანს ეგაც ბლომათ

ra iyo ram gagamwara?😂😂 ra anivit alaparakdi😂😂 krauchi ara gelashvili daayene isic gaqachavs;)


ანივით კი არა მაგაზე უარესია...ვითომ ობიექტურია და ჩუმჩუმად იკბინება...რამდენიც არ უნდა აქო შენი ჯუჯა ბოლო წლებია რონი იხევს და კუდე დაიხევს წელს და შენ და შენისთანები თუ გინდა გულზე გასკდით მაგ ჩმორი მაინც ვერაფერს იზამს

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

რეკლამა

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 დოვბიკი 20
2 ბელინგემი 18
3 სორლოტი 17
4 ლევანდოვსკი 17

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 რეალი 6 6 0 0 18
2 ნაპოლი 6 3 1 2 10
3 ბრაგა 6 1 1 4 4
4 იუნიონ ბერლინი 6 0 2 4 2

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...

4-3-3
4-4-2
4-2-3-1



მთვლელები

საიტის არქივი:

მაისი 2024 (68)
აპრილი 2024 (378)
მარტი 2024 (335)
თებერვალი 2024 (456)
იანვარი 2024 (411)
დეკემბერი 2023 (372)