„რეალი“0-0„ბილბაო“

სამეფო კლუბმა ლა ლიგაში მორიგი მატჩი ვერ მოიგო...


მატჩი:„რეალი“-„ბილბაო“
დრო: 23:55
სტადიონი: ბერნაბეუ

მადრიდის „რეალის“ სასტარტო შემადგენლობა: კურტუა, კარვახალი, მილიტაო, რამოსი, მენდი, ვალვერდე, კროოსი, მოდრიჩი, ვინიციუსი, როდრიგო, ბენზემა dle 10.1

  • Hala
  • 23 დეკემბერი 2019
  • 4719
  • 201

151

23 დეკემბერი 2019 02:07

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
isko iqneboda barsastan ro ar gaewura zizus)))

152

23 დეკემბერი 2019 02:07

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4886
ციტატა: KingLeo10m
რად უნდოდაგადამოწმება უნიჭოდ გააფორმა

აბა ყველა ალბა და სუარესი ხოარ იქნება, ან დანი ალვეში, არ შეხებაზე კაცს რომ აგდებინებენ მსაჯებს :)))

არაუშავრს, მკვლელი ფორვარდი უნდა ამ გუნდს რონალდუსნაირი და მეტი პრობლემა არ გვაქვს. იმედია მბაპე მოვა, აზარი იქით და შუაში იოვიჩი, ბენზოს დიდი პატივისცემის მიუხედავად.
ამ თამაშში იმენა დათარსულებჯ ვიყავით, არ შევიდა რა ბურთი, დაულეწეს შტანგები

153

23 დეკემბერი 2019 02:09

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: RONALDO DE LIMA
ციტატა: Dani carvajal
ციტატა: RONALDO DE LIMA
პირველი წუთიდან მოყოლებული ბენზემას აჯვავ და დედის ტრაკს უტრიალებ და მერე ვითომ ობიექტური ხარ ხოლმე)) ფაქტი სახეზეა ბენზემამ ჩააგდო ეს თამაში, მიმდინარე სეზონში შეტევაში არავინ არაფრის გამკეთებელია, აზარი ჩამოსხმაა ბეილიც, ვინიციუსიც, იოვიჩმა რამდენჯერაც ითამაშა ვერფერი ქნა ძირითადშიც რო დააყენეს 100% იანი მომენტები მაზა, ბენზემას გარდა ამ სეზონში არავინ ვარგა შეტევაში ტოდრიგო ჯერ ბავშვია, ბენზი 32 წლისაა და ყველა მატჩს კარგად ვერ ითამაშებს არაა ბენზემა რონალდოს დონის მარა რონალდო რი გვყავდეს ბენზის ნაცვლად შეტევაში მაინც პრობლემეი იქნებოდა, თუ თამაშს აგდებს ბენზო ვერ ვიტანთ გოლს სხვა ყველაფერი რიგზე აქ ამ გუნდს, და პირველი წუთიდან ვინც ბენზემას დედის ტრაკს უტრიალებთ დღეს ჩემი მოკრძალებული აზრით ობიექტურობაზე არ უნდა გქონდეთ პრეტენზია)) რონალდოსაც აგინებდით რო ვერ იტანდა ეხლა ხო გენატრება?
წინა თამაშიდან ავღნიშნავ რო დაღლილია ეს დედა ნაქაჩი და ტყუიილა რო დევს მოედანზე წინა მატჩებისან ეტყობოდა. დაასვენოს ხო შეიძლება იდოო და რაც მიიღო ისიც ფეხს ვერ იმორჩილებდა მეკარეს ჩააბარა ხელებში. იოვიცის პერსო ფანი კი არ ვარ ქულებს ვვივი თორე ბენზემა იქნება თუ ბაბუაჩემი მაგრა მკიდია. ახლა უყურე და სდიე ბარსას .
წელს რო ბენზემა არ მიგინებია დღეს ავუნაზღაურე ისეთები ქნა . და ზიზუს ბრალი არარისო ვერც ვიტყვი. თავიდანვე არ დავაყენებდი თურამეა სკამზე დავტოცებდი და მეორე ში შემოვიყვანდი თამაშს გადავხედავდი და. 90 წუთი გაგუჭების მეტი არაფერი უქნია .

154

23 დეკემბერი 2019 02:10

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: RONALDO DE LIMA
ციტატა: Dani carvajal
ციტატა: RONALDO DE LIMA
ბენზემა და იოვიჩმაკარგად გაათამაშეს ბურთი იოვიჩიც უფრო გახსნილია ვნახოთ იქნებ ეს ორი შეთამაშდეს
ბენზემას ბურთის თამაში კიარა ჩემი ათამაშოს მოვიდეს და ეგ ..ლის წვერი!

პირველი წუთიდან მოყოლებული ბენზემას აჯვავ და დედის ტრაკს უტრიალებ და მერე ვითომ ობიექტური ხარ ხოლმე)) ფაქტი სახეზეა ბენზემამ ჩააგდო ეს თამაში, მიმდინარე სეზონში შეტევაში არავინ არაფრის გამკეთებელია, აზარი ჩამოსხმაა ბეილიც, ვინიციუსიც, იოვიჩმა რამდენჯერაც ითამაშა ვერფერი ქნა ძირითადშიც რო დააყენეს 100% იანი მომენტები მაზა, ბენზემას გარდა ამ სეზონში არავინ ვარგა შეტევაში ტოდრიგო ჯერ ბავშვია, ბენზი 32 წლისაა და ყველა მატჩს კარგად ვერ ითამაშებს არაა ბენზემა რონალდოს დონის მარა რონალდო რი გვყავდეს ბენზის ნაცვლად შეტევაში მაინც პრობლემეი იქნებოდა, თუ თამაშს აგდებს ბენზო ვერ ვიტანთ გოლს სხვა ყველაფერი რიგზე აქ ამ გუნდს, და პირველი წუთიდან ვინც ბენზემას დედის ტრაკს უტრიალებთ დღეს ჩემი მოკრძალებული აზრით ობიექტურობაზე არ უნდა გქონდეთ პრეტენზია)) რონალდოსაც აგინებდით რო ვერ იტანდა ეხლა ხო გენატრება?

xo azari chamosxmaa da bizonia magari xo? es bizonis fanebi yvela ertnairebia,is ani ro ari iman brazilielebi gavyarot arsenali xomar varto 😂😂😂 cudad var imena ra kamanda ichiteba 😂

155

23 დეკემბერი 2019 02:10

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2588
არაუშავს ბიჭებო ბოლო სამ თამაშში სადაც ცხრა ქულა უნდა აგვეღო სამი ქულა ავიღეთ და 1 გოლი გავიტანეთ...... ყველაფერი კარგადაა ... სამაგიეროდ 9 ნომერი რომ არ გვყოლოდა 2-ს ავიღებდით.... მოკლედ სამ თამაშში ერთი ქულა ბენზემას დამსახურებაა ... ტოპ ფორვარდი გვყავს... დაჟე რომ გავუშვათ უკეთესსაც ვერ მოვიყვანთ... wink wink wink

156

23 დეკემბერი 2019 02:10

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
xo zizua banzi da viniciusi da rodrigo superstarebi)))gundshi usulgulo gaurkveveli momavlis mqone antifexburtelebi gvyavs da kide zizis rogor asxavt?)))tvqnen 10dgeshi kaliskos valensiastan da bilbaostan am gundit mogeba gindat?)))plius amas uamravi travmirebuli igroki,cota dafiqrdit sanam vinmes daasxavt,sadme logika ar gaiparos)))

157

23 დეკემბერი 2019 02:10

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ბენზემას რომ დაწერ “დაიცავი ცენზურა” უნდა ამოგიგდოს წითლად იმნაირი დოდოლააა

158

23 დეკემბერი 2019 02:12

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: lekino
არაუშავს ბიჭებო ბოლო სამ თამაშში სადაც ცხრა ქულა უნდა აგვეღო სამი ქულა ავიღეთ და 1 გოლი გავიტანეთ...... ყველაფერი კარგადაა ... სამაგიეროდ 9 ნომერი რომ არ გვყოლოდა 2-ს ავიღებდით.... მოკლედ სამ თამაშში ერთი ქულა ბენზემას დამსახურებაა ... ტოპ ფორვარდი გვყავს... დაჟე რომ გავუშვათ უკეთესსაც ვერ მოვიყვანთ... wink wink wink
lol lol

159

23 დეკემბერი 2019 02:12

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Martalia tamashi ar iyo dawyebuli ulve benzemas aginebdnen titqos viniciusi da rofmdrigo realis donis iyvnen :)))) viciciusma rom 2 metridan ver gaitana magas arsvin axsenbs da tan rato shecvaleso gaukvirdat :))))

160

23 დეკემბერი 2019 02:12

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: lekino
არაუშავს ბიჭებო ბოლო სამ თამაშში სადაც ცხრა ქულა უნდა აგვეღო სამი ქულა ავიღეთ და 1 გოლი გავიტანეთ...... ყველაფერი კარგადაა ... სამაგიეროდ 9 ნომერი რომ არ გვყოლოდა 2-ს ავიღებდით.... მოკლედ სამ თამაშში ერთი ქულა ბენზემას დამსახურებაა ... ტოპ ფორვარდი გვყავს... დაჟე რომ გავუშვათ უკეთესსაც ვერ მოვიყვანთ... wink wink wink

😃😃

161

23 დეკემბერი 2019 02:13

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Clever liar
ციტატა: RONALDO DE LIMA
ფაქტი სახეზეა ბენზემამ ჩააგდო ეს თამაში, მიმდინარე სეზონში შეტევაში არავინ არაფრის გამკეთებელია,

ვეთანხმები აზრს, მოგწონთ არ მოგწონთ უკეთესი მაინც არავინ გყავთ.:)) აგერ კლასიკოში ვინც უტევდა და ხიფათს ქმნიდა, იმას დღეს არც უთამაშია ..

ეგრეა აზარი 0 ია ჯერ ჯერობით, ჯერ წონაში რო მოიმატა ხო არაპროფესიონალიზმია? ახალ გუნდში მოვიდა ბოლოს და ბოლოს ზამთარია და 1 გოლი აქ, ბეილს რეალი კიდია და ვერც ვიყენებთ რეალურად, ვინისიუსი ჩამოსხმული შლანგია კაცს ატყუებს მარა მერე ვერაფერს შვება, იოვიჩიც მოსინჯა რამდენჯერმე და 100% იანი მომენტები მაზა, ვგულშემატკივრობ მეც მაგ ბიჭს მომწონს როგორც ფეხბურთელი მარა ვერ იხსნება, ერთადერთი ტოდრიგოს ქონდა კარგი მომენტები მარა სტაბილურად ვერა ბავშვია ბრაზილიიდან ეხლა ჩამოვიდა ბოლოს და ბოლოს, ბენზემაზეა მარტო შეტევა დამოკიდებული და ეგაა პრობლემა, ყველაზე კარგად შეტევაში თავის საქმეს ეგ კაცი აკეთებს და მაინც მარტო მაგას აგინებენ ბეილზე არავინ არაფერს ამბობს(( ესაა დაუნახავობა და არაობიექტურობა არგუმენტი მითხრას ვისაც უნდა საწინააღმდეგო პირადად დავუმტკიცებ რო დაუნახავი და არაობიექტურია

162

23 დეკემბერი 2019 02:14

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3138
ციტატა: LUCA MODRIC

აბა ყველა ალბა და სუარესი ხოარ იქნება, ან დანი ალვეში, არ შეხებაზე კაცს რომ აგდებინებენ მსაჯებს :)))

სუარესს ეგ ხელოვნების დონეზე ყავს აყვანილი 💕 ალბა ბევრად ჩამორჩება

163

23 დეკემბერი 2019 02:14

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
xalxs mbape neimarebi agueroebi,levandovskebi keinebi da vin ar yavt mara ra yvela igebs mosagebs?? me is momwons ro gunds jilka daubrunda da motivacia,rac 2 welia agar qondat,ase rom gaisad uketesad iqneba,arshemdgari talantebis magivrad erti ori shemdgari varskvlavi gveyoleba da egaa,zizustan ertad zaan asworebs.

164

23 დეკემბერი 2019 02:15

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4886
ბიჭო ზიზუს რა პონტში აგინებთ? ეხლაა საგინებელი ბენზემა თუ არის, ტიპმა 5 100 % მომენტი გამაზა, ცარიელ კარში ვერ დაარტყა, თავზე 2 ჯერ დაასვეს და ყველა მეკარეს მისცა ხელებში :))) როცა კარგად თამქშობს მაშინ ასხავთ და ეხლა სრული კატასტროფა იყო :)))

ზიდანს რას თხოვთ ვერ გავიგე. 10 დღის განმავლობაში ჯერ ვალენსია გასვლა, მერე ბარსა გასვლაზ ეხლა ბილბაო :)) გადაიწვნენ ეს ჩემისებიც.
თან გოლებს რომ ითხოვთ, რესურსს არ უყურებთ? როცა იყო რონალდო კი დადო ყველაფერი ამ კაცმა. ეხლა ფართხალა უნიჭო ვინის იმედზე ხართ, როდრიგოსი ცხენის თუ ლოქო ბენზემასი რომელიც გადაიწვა? აქ გოლის გამტანი არის მხოლოდ იოვიჩი, რომელსაც არ ათანაშევენ. 100% დარწმუნებული ვქრ, ბენზემას რაც ჰქონდა იმ მომენტებს 2-3 მაინც გაიტანდა

165

23 დეკემბერი 2019 02:15

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: RONALDINHO
ბენზემას აზარი ათამაშებდა ეგეც გამოჩნდა. ვერ მიიღო მარტივი გასატანები და ფაქტი სახეზე ვერაფერს აკეთებს გაფუჭების გარდა.არ გამიკვირდება ხანგძლივი უგულო სეტია წაუვიდეს და ყველაზე ცუდი ისაა ძირითადში რომ იქნება მაინც

მაგას ვამბობდი მე რამდენი ხნის უკან თან და დამცინოდნენ თავიანთი ჭკუით😃

166

23 დეკემბერი 2019 02:17

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ZIDAN KING
ციტატა: RONALDO DE LIMA
ციტატა: Dani carvajal
ციტატა: RONALDO DE LIMA
ბენზემა და იოვიჩმაკარგად გაათამაშეს ბურთი იოვიჩიც უფრო გახსნილია ვნახოთ იქნებ ეს ორი შეთამაშდეს
ბენზემას ბურთის თამაში კიარა ჩემი ათამაშოს მოვიდეს და ეგ ..ლის წვერი!

პირველი წუთიდან მოყოლებული ბენზემას აჯვავ და დედის ტრაკს უტრიალებ და მერე ვითომ ობიექტური ხარ ხოლმე)) ფაქტი სახეზეა ბენზემამ ჩააგდო ეს თამაში, მიმდინარე სეზონში შეტევაში არავინ არაფრის გამკეთებელია, აზარი ჩამოსხმაა ბეილიც, ვინიციუსიც, იოვიჩმა რამდენჯერაც ითამაშა ვერფერი ქნა ძირითადშიც რო დააყენეს 100% იანი მომენტები მაზა, ბენზემას გარდა ამ სეზონში არავინ ვარგა შეტევაში ტოდრიგო ჯერ ბავშვია, ბენზი 32 წლისაა და ყველა მატჩს კარგად ვერ ითამაშებს არაა ბენზემა რონალდოს დონის მარა რონალდო რი გვყავდეს ბენზის ნაცვლად შეტევაში მაინც პრობლემეი იქნებოდა, თუ თამაშს აგდებს ბენზო ვერ ვიტანთ გოლს სხვა ყველაფერი რიგზე აქ ამ გუნდს, და პირველი წუთიდან ვინც ბენზემას დედის ტრაკს უტრიალებთ დღეს ჩემი მოკრძალებული აზრით ობიექტურობაზე არ უნდა გქონდეთ პრეტენზია)) რონალდოსაც აგინებდით რო ვერ იტანდა ეხლა ხო გენატრება?

xo azari chamosxmaa da bizonia magari xo? es bizonis fanebi yvela ertnairebia,is ani ro ari iman brazilielebi gavyarot arsenali xomar varto 😂😂😂 cudad var imena ra kamanda ichiteba 😂

Mag viniciusis imedze rom iyavit solaris dros ki damtavrda mashin sezoni ianvarshi :)))) egeni vercert grandshi sastavshi ver moxvdebodnen shen albat adgilze bzriali gevaseba tore rato u da mogewonos an erti an meore ver vigeb ertma driblingis garda araferi icis meore jer tojinaa da iman ra tamashi unda mogagevinos :)))) egeni rom iyvnen imitomac ver moigo es tamashi realma magram shen magas ver mixvdebi :)))) jobia isev viniciusis magiuri modzraobebit datkbe :)))

167

23 დეკემბერი 2019 02:17

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4886
ციტატა: anireal
viciciusma rom 2 metridan ver gaitana magas arsvin axsenbs

ვინიმ გამაზა 1 მომენტი, ბენზემამ რამდენი გამაზა? 5 100% მომენტიდან 1 ვერ უნდა გაიტანოს რეალის ძირითადმა ფორვარდმა?

168

23 დეკემბერი 2019 02:18

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Dani carvajal
ციტატა: RONALDO DE LIMA
ციტატა: Dani carvajal
ციტატა: RONALDO DE LIMA
პირველი წუთიდან მოყოლებული ბენზემას აჯვავ და დედის ტრაკს უტრიალებ და მერე ვითომ ობიექტური ხარ ხოლმე)) ფაქტი სახეზეა ბენზემამ ჩააგდო ეს თამაში, მიმდინარე სეზონში შეტევაში არავინ არაფრის გამკეთებელია, აზარი ჩამოსხმაა ბეილიც, ვინიციუსიც, იოვიჩმა რამდენჯერაც ითამაშა ვერფერი ქნა ძირითადშიც რო დააყენეს 100% იანი მომენტები მაზა, ბენზემას გარდა ამ სეზონში არავინ ვარგა შეტევაში ტოდრიგო ჯერ ბავშვია, ბენზი 32 წლისაა და ყველა მატჩს კარგად ვერ ითამაშებს არაა ბენზემა რონალდოს დონის მარა რონალდო რი გვყავდეს ბენზის ნაცვლად შეტევაში მაინც პრობლემეი იქნებოდა, თუ თამაშს აგდებს ბენზო ვერ ვიტანთ გოლს სხვა ყველაფერი რიგზე აქ ამ გუნდს, და პირველი წუთიდან ვინც ბენზემას დედის ტრაკს უტრიალებთ დღეს ჩემი მოკრძალებული აზრით ობიექტურობაზე არ უნდა გქონდეთ პრეტენზია)) რონალდოსაც აგინებდით რო ვერ იტანდა ეხლა ხო გენატრება?
წინა თამაშიდან ავღნიშნავ რო დაღლილია ეს დედა ნაქაჩი და ტყუიილა რო დევს მოედანზე წინა მატჩებისან ეტყობოდა. დაასვენოს ხო შეიძლება იდოო და რაც მიიღო ისიც ფეხს ვერ იმორჩილებდა მეკარეს ჩააბარა ხელებში. იოვიცის პერსო ფანი კი არ ვარ ქულებს ვვივი თორე ბენზემა იქნება თუ ბაბუაჩემი მაგრა მკიდია. ახლა უყურე და სდიე ბარსას .
წელს რო ბენზემა არ მიგინებია დღეს ავუნაზღაურე ისეთები ქნა . და ზიზუს ბრალი არარისო ვერც ვიტყვი. თავიდანვე არ დავაყენებდი თურამეა სკამზე დავტოცებდი და მეორე ში შემოვიყვანდი თამაშს გადავხედავდი და. 90 წუთი გაგუჭების მეტი არაფერი უქნია .

კაი კაცო თამაში დაწყებული არ იყო რო უკვე აგინებდი, დაღლილია და 32 წლისაა ახალგაზრდა ხო არაა? 32 წლის გადაეწყო 9 იანად მანამდე ცრუ ცხრიანი იყო მეტი რა უნდა ქნას რას ელოდი? ვინ აკეთებს ბენზემაზე კარგად თავის საქმეს ამ სეზონში შეტევაში? ერთი ფეხბურთელი მითხარი? უნდა დაავენოს ხო მეც ეგრე ვფიქრობ და ეს იოვიჩიც რო მოიხოდოს ვგულშემატკივრობ მარა აქ როგორც ბაზრობთ ეგრე არაა, ბენზემას ბრალი არაა ქულების დაკარგვა ამ სეზონში შეტევა მარტო ერთ კაცზეა დამოკიდებული ეს კაცი ბენზემაა, სხვა რო ვერავინ თამაშობს ეგაა პრობლემა და არა ბენზი

169

23 დეკემბერი 2019 02:18

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: anireal
Martalia tamashi ar iyo dawyebuli ulve benzemas aginebdnen titqos viniciusi da rofmdrigo realis donis iyvnen :)))) viciciusma rom 2 metridan ver gaitana magas arsvin axsenbs da tan rato shecvaleso gaukvirdat :))))
ის ორი შლანგი დარბოდა მაინც. და ბენზემა გასახდელიდან უკვე მკვდარი გამობაჯბაჯდა. გვითამაშია ფეხბურთი და ვიცით ცოტა ჩვენც :))
მე ბენზემას უმიზეზოდ არასდროს ვასხამ .

170

23 დეკემბერი 2019 02:19

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ZIDAN KING
ციტატა: RONALDO DE LIMA
ციტატა: Dani carvajal
ციტატა: RONALDO DE LIMA
ბენზემა და იოვიჩმაკარგად გაათამაშეს ბურთი იოვიჩიც უფრო გახსნილია ვნახოთ იქნებ ეს ორი შეთამაშდეს
ბენზემას ბურთის თამაში კიარა ჩემი ათამაშოს მოვიდეს და ეგ ..ლის წვერი!

პირველი წუთიდან მოყოლებული ბენზემას აჯვავ და დედის ტრაკს უტრიალებ და მერე ვითომ ობიექტური ხარ ხოლმე)) ფაქტი სახეზეა ბენზემამ ჩააგდო ეს თამაში, მიმდინარე სეზონში შეტევაში არავინ არაფრის გამკეთებელია, აზარი ჩამოსხმაა ბეილიც, ვინიციუსიც, იოვიჩმა რამდენჯერაც ითამაშა ვერფერი ქნა ძირითადშიც რო დააყენეს 100% იანი მომენტები მაზა, ბენზემას გარდა ამ სეზონში არავინ ვარგა შეტევაში ტოდრიგო ჯერ ბავშვია, ბენზი 32 წლისაა და ყველა მატჩს კარგად ვერ ითამაშებს არაა ბენზემა რონალდოს დონის მარა რონალდო რი გვყავდეს ბენზის ნაცვლად შეტევაში მაინც პრობლემეი იქნებოდა, თუ თამაშს აგდებს ბენზო ვერ ვიტანთ გოლს სხვა ყველაფერი რიგზე აქ ამ გუნდს, და პირველი წუთიდან ვინც ბენზემას დედის ტრაკს უტრიალებთ დღეს ჩემი მოკრძალებული აზრით ობიექტურობაზე არ უნდა გქონდეთ პრეტენზია)) რონალდოსაც აგინებდით რო ვერ იტანდა ეხლა ხო გენატრება?

xo azari chamosxmaa da bizonia magari xo? es bizonis fanebi yvela ertnairebia,is ani ro ari iman brazilielebi gavyarot arsenali xomar varto 😂😂😂 cudad var imena ra kamanda ichiteba 😂

ამ სეზონში აზარი კარგად თამაშობს? 1 გოლი რო აქ ზამთარში კარგი შედეგია? წინაში რო მოიმატა ვისი ბრალია? პსჟ ს გარდა არც ერთ თამაშში არ იყო ისეთი როგორც აზარს მოეთხოვება

171

23 დეკემბერი 2019 02:19

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
skvaznoi gvqonda centri dacva da exa gols agar vushvebt uazrod.. amas danaxva unda,centri shekra,ager fedia ra aatamasha,exa viniciusi sanam karshi dartymas iswavlis da iovichi sanam gonshi chavardeba,zizu ver gamovardeba da ver itamashebs magat magivrad.. beili xamesi isko azari tavianti formis pikisgan shors arian,zogi matgani mtlianad gundisgan,ase rom sxva ras elit am wutas.. es mendi kide mlmkalit da zaan svarkaa jer,aranairo kreativi shetevashi,amoxda suli iqit karvajals)))dges ar iyo fris tamashi,ar gagvimartla an ar gveyo sashemsruleblo done,an orive ertad)))

172

23 დეკემბერი 2019 02:20

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ექიმი ჰაუსი
xalxs mbape neimarebi agueroebi,levandovskebi keinebi da vin ar yavt mara ra yvela igebs mosagebs?? me is momwons ro gunds jilka daubrunda da motivacia,rac 2 welia agar qondat,ase rom gaisad uketesad iqneba,arshemdgari talantebis magivrad erti ori shemdgari varskvlavi gveyoleba da egaa,zizustan ertad zaan asworebs.

Martali xar gunds ert kvirashi qonda barsa valencia gasvla da bilbao saxli :)))) tan azari marse kaze isko ar yavda zizus :)))) mat ki tojinebis imedi aqvt la ligas mogvagebinebeno :))))

173

23 დეკემბერი 2019 02:21

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4886
მე ყველაზე ძალიან ის მომწონს, რომ რეალი შეიძლება ნიჩიას თამაშობს, აგებს მაგრამ ჟილკა აქვთ, იბრძვიან ბოლო წუთამდე და თამაშით ჯაბნიან :))) ამ თამაშში კარი იმენა დაწყევლილი იყო. მეკარე როარ მდგარიყო, მაინც ვერ გავიტანდით :)))

174

23 დეკემბერი 2019 02:22

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: RONALDINHO
ბენზემას აზარი ათამაშებდა ეგეც გამოჩნდა. ვერ მიიღო მარტივი გასატანები და ფაქტი სახეზე ვერაფერს აკეთებს გაფუჭების გარდა.არ გამიკვირდება ხანგძლივი უგულო სეტია წაუვიდეს და ყველაზე ცუდი ისაა ძირითადში რომ იქნება მაინც

რას ქვია აზარი ათამაშებდა თოჯინაა ბენზემა და აზარი მართავს?😄 აზარი იმის ნახევარი არაა ამ სეზონში რაც უნდა იყოს ერთი ორი მატჩის გარდა ყველა ჩააგდო და 1 გოლი აქ ზამთარში არადა რონალდუს შემცვლელად მოვიდა

175

23 დეკემბერი 2019 02:22

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
azari kide calke fenomenia,magis motrevas isev ronaldoze echalichat,es ufro axalgazrdulad gamoiyureba))))))))

176

23 დეკემბერი 2019 02:23

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Dani carvajal
ციტატა: anireal
Martalia tamashi ar iyo dawyebuli ulve benzemas aginebdnen titqos viniciusi da rofmdrigo realis donis iyvnen :)))) viciciusma rom 2 metridan ver gaitana magas arsvin axsenbs da tan rato shecvaleso gaukvirdat :))))
ის ორი შლანგი დარბოდა მაინც. და ბენზემა გასახდელიდან უკვე მკვდარი გამობაჯბაჯდა. გვითამაშია ფეხბურთი და ვიცით ცოტა ჩვენც :))
მე ბენზემას უმიზეზოდ არასდროს ვასხამ .

ვინიციუსთან რაგინდათ? რომელმა ითამაშა შეტევაში უკეთ? ერთი ეგ იყო რომელიც თამაშს ამწვავებდა და სახალისოდ ხდიდა... წარმოიდგინეთ ეგ რომარ ყოფილიყო რა თამაში იქნებოდა იმენა სვარკა თან ისეთი რომ თვალები გეტკინებოდა სათვალის გარეშე რომ გეყურებინა.. ვინი იყო ის რისგამოც თამაშის ყურება ღირდა.. ეგ რომ გავიდა მაგის მერე ჩაკვდა რეალის შეტევა.. გასაყვანი ბენზემა იყო და არა ვინი..

177

23 დეკემბერი 2019 02:23

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: LUCA MODRIC
ბიჭო ზიზუს რა პონტში აგინებთ? ეხლაა საგინებელი ბენზემა თუ არის, ტიპმა 5 100 % მომენტი გამაზა, ცარიელ კარში ვერ დაარტყა, თავზე 2 ჯერ დაასვეს და ყველა მეკარეს მისცა ხელებში :))) როცა კარგად თამქშობს მაშინ ასხავთ და ეხლა სრული კატასტროფა იყო :)))

ზიდანს რას თხოვთ ვერ გავიგე. 10 დღის განმავლობაში ჯერ ვალენსია გასვლა, მერე ბარსა გასვლაზ ეხლა ბილბაო :)) გადაიწვნენ ეს ჩემისებიც.
თან გოლებს რომ ითხოვთ, რესურსს არ უყურებთ? როცა იყო რონალდო კი დადო ყველაფერი ამ კაცმა. ეხლა ფართხალა უნიჭო ვინის იმედზე ხართ, როდრიგოსი ცხენის თუ ლოქო ბენზემასი რომელიც გადაიწვა? აქ გოლის გამტანი არის მხოლოდ იოვიჩი, რომელსაც არ ათანაშევენ. 100% დარწმუნებული ვქრ, ბენზემას რაც ჰქონდა იმ მომენტებს 2-3 მაინც გაიტანდა

Sheni ver gavige. Roca ronaldo iyo dadoo es zidanma dado ligebi tu vin? Tu zidanma dado exla rato ver debs imito ro ronaldo araa? :d zidani imito gaiqca ro ronaldo midioda realidan da esec gahyva. Ar icoda rogor etamasha magis gareshe. Zidanis brali arariso ro benzemam yvela momenti gaapucha. Tavisit ki ar dgebian pexburtelebi dziritadshi. Sanam gadawvavs xo unda misces sxvebsac dro. Mariano upro mondomebuli tamashobda sul vidre es mdzgneri. Tipi vapshe gaaqro. Vinmem icit ra bedi ewia marianos?

178

23 დეკემბერი 2019 02:24

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: RONALDO DE LIMA
ციტატა: Dani carvajal
ციტატა: RONALDO DE LIMA
ციტატა: Dani carvajal
ციტატა: RONALDO DE LIMA

კაი კაცო თამაში დაწყებული არ იყო რო უკვე აგინებდი, დაღლილია და 32 წლისაა ახალგაზრდა ხო არაა? 32 წლის გადაეწყო 9 იანად მანამდე ცრუ ცხრიანი იყო მეტი რა უნდა ქნას რას ელოდი? ვინ აკეთებს ბენზემაზე კარგად თავის საქმეს ამ სეზონში შეტევაში? ერთი ფეხბურთელი მითხარი? უნდა დაავენოს ხო მეც ეგრე ვფიქრობ და ეს იოვიჩიც რო მოიხოდოს ვგულშემატკივრობ მარა აქ როგორც ბაზრობთ ეგრე არაა, ბენზემას ბრალი არაა ქულების დაკარგვა ამ სეზონში შეტევა მარტო ერთ კაცზეა დამოკიდებული ეს კაცი ბენზემაა, სხვა რო ვერავინ თამაშობს ეგაა პრობლემა და არა ბენზი
ამ სეზონზე ვინ რა თქვა ??? დღევანდელზე ვიძახი წინა თამაშებზე მანახე ერთი ცუდი მეთქვას ბენზემაზე . დღეს რა ..ლის თავიც იყოო აგერ ვთვი . ვიძახი გადაიწვათქო და გდებულიყო სკამზე . 10 კაციტ ვიყავით ისეთები აკეთა მოდი და არაგინო. თუ დაღლილია მოიტხოვოს მერე შეუძლია სკამზე დაატოვებინოს თავი ზიზუს. ტყუილა კუნძივიყ რო იდგა რა ხეირი.

179

23 დეკემბერი 2019 02:26

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Dani carvajal
ციტატა: anireal
Martalia tamashi ar iyo dawyebuli ulve benzemas aginebdnen titqos viniciusi da rofmdrigo realis donis iyvnen :)))) viciciusma rom 2 metridan ver gaitana magas arsvin axsenbs da tan rato shecvaleso gaukvirdat :))))
ის ორი შლანგი დარბოდა მაინც. და ბენზემა გასახდელიდან უკვე მკვდარი გამობაჯბაჯდა. გვითამაშია ფეხბურთი და ვიცით ცოტა ჩვენც :))
მე ბენზემას უმიზეზოდ არასდროს ვასხამ .

Xo da problemac magashia darbodnen tavs igijebdne n magram shedegi noli :)))) egeni bilbaostan verafers aketeben da martla seriozul tamashshi rogor unda sheiyvano tundac zamenidan :)))) bemzemas ar wauvida tamashi magram eg nebismier fexburtels mosvlia halaze ki mis gagdrbas itxoven :)))) da 2 vitom varskvlavi brazilielis dziritads :)))) tojinebis tetria tu reali ver gavige daeyenebina isko da beili dziritadshi da am tamashs movigebdit, an nacho ratoa realshi vwr vxvdebi

180

23 დეკემბერი 2019 02:28

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Ra xeiri da zizus imedi aqvs benzostan ertad ro pichichistvis ibrdzolebs :d. Naxevari sezoni ro itamashos messim mainc ver daeweva benzema 38 tamashshi

181

23 დეკემბერი 2019 02:29

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
mariano vini rodri da ase shemdeg araa is done rac reals jirdeba,vis yavs romel gunds ro egre bavshvebi da vigaceebi sheyaros asnavnoishi da ariqa daaxios yvelas tabze burti?? madloba tqvit ro ar wavaget barsastan kiara zaan klasnad vitamashet.. aq taobata cvla ro midis esec ar esmis zogs,32-34 wlis babuebi darbian,zogs kide wasvla umda da droeibitaa gundshi,meti ra gindat zizisgan.. travmebi daamatet da zogjer ver igeb ubralod tamashs,xdeba xolme,bolo sami tamashidan arcerti wavaget,roca erts uejveli an 2sac xandaxan vagebdit xolme magattan..

182

23 დეკემბერი 2019 02:30

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მოკლედ დავიწყოთ იქიდან რომ წინა ხაზი საშინელება იყო. მარსელო ძალიან გვაკლია მენდის ეშინია შეტევაში წასვლა თუ რა არის ვერ გავიგე. ვინისუსი ხო საშინელება იყო როცა პასი იყო გასაკეთებელი არ გააკეთა და როცა დასარტყმელი არ დაარტყა (გასაშვებია გუნდიდან ისეთი პიარი აუგორეს ტიპს მეთქი რონალდუ ვინ ჩემი დურბინიდია ამასთან თქო ნუ რათქმაუნდა ხუმრობით :DDD). რაც შეეხება ნახევარდაცვას მოდრიჩი ვეღარ ქაჩავს 90 წუთი ბოლო 20 წუთი მაგრად აურია თუ მეტი არა ასე რომ კაზემიროც დაგვაკლდა. მილიტაო კარგი ბიჭია ძაან მომეწონა დღეს. მილიტაოს იძულებითი შეცვლა რომ არა ალბათ ისკოს შემოყვანა რადიკალურად შეცვლიდა თამაშს. ბენზემას რაც შეეხება მიუხედავად იმისა რომ წელს არც თუ ისე პატარა შრომა გასწია მაინც არაა სანდო ფეხბურთელი (ეტყობა რომ მოუმატა მაგრამ ბოლომდე ვერ ამთავრებს საქმეს. კარში დარტყმაზე მაინც ივარჯიშოს მაგ ჩემისამ :D). აზარიც ძალიან გვაკლია თორე ამ ღლაპს ვინ გამოიყვანდა ვინისუსზე ვამბობ :DD. როდრიგო კიდევ ძალიან მშიშარაა იყო რამდენიმე მომენტი რომ თავის თავზე აეღო და დერტყა მაგრამ არ დაარტყა მეტი გამბედაობა უნდა. როდრიგო და ვინისუსი რომ გადაადნო კიდე გამოვა რაღაც. აქედან გამომდინარე ბეილს უნდა დეწყო ძირითადში. და ვინისუსი და როდრიგო ერთი დურბინდია რა რომელიც გამოვიდოდა არ ქონდა მნიშვნელობა

183

23 დეკემბერი 2019 02:30

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: hazard Hala madrid
Ra xeiri da zizus imedi aqvs benzostan ertad ro pichichistvis ibrdzolebs :d. Naxevari sezoni ro itamashos messim mainc ver daeweva benzema 38 tamashshi

Ramdeni birtit uswrebs mesi rom ver daewios shemaxsene erti :))))) sxva cxrils xo ar iyireb me :)))

184

23 დეკემბერი 2019 02:30

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მოკლედ სანამ ვინმე ისეთი არმოვა ვინც გოლის გატანა იცის არაფერი გვეშველება.. იოვიჩს დრო რომ მიეცეს ბენზემას თავისუფლად მოსვამს სკამზე მარა ეგ ზიდანს არაწყობს ბენზემა ხომ ხელშეუხებელია.. ტიპმა 96წუთი ათამაშა იმ ფონზე რომ პირველი 20წუთის მერე ვეღარც დარბოდა

185

23 დეკემბერი 2019 02:34

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4886
ციტატა: hazard Hala madrid
Roca ronaldo iyo dadoo es zidanma dado ligebi tu vin? Tu zidanma dado exla rato ver debs imito ro ronaldo araa?

რონალდუს წასვლით გუნდს მოაკლდა გამტანი. ფეხბურთელები იყო საჭირო მარჯვენა და მარცხენა ფლანგზე. ბეილს უშვებდნენ, ვერ გაუშვეს, ასენსიო 9 თვით დაილეწა, როგორც ვასკესი, ბრაჰიმი ვაბშე ვისთანაა, როდრიგო 18 წლისაა ბრაზილიიდან 2 თვის ჩამოსული, ვინიაიუსმა კარში დარტყმა არ იცის, ისო გადაიწვა ბარსასთან ენაგადმოგდებული დარბოდა და ფიზიკა აქვს 0. ხამესი დალეწილია, კაზემირო ვარანი მარსელო და აზარი არ იყო და რითი სთხოვ შედეგებს? მე ისიც მიკვირს ამ რესურსით ზიდანი რომ შედეგებს დებს. ნახევარმცველი და 2 ვინგერი მოითხოვა და ტიპს ნახევარდაცვაში 34 წლის მოდრიჩი დაახვედრეს რომელიც ძლივს დადის და ვალვერდესგან შექმნა მონსტრი :)) წინ ეხლა ვინისიუსს ნიჭს ვერ ჩაუნერგავს ხა გოლის გატანის ინსტინქტს ვერ გადასცემს :) შედეგს რომ სთხოვ, შესაბამისი რესურსიც უნდა მისცე. მიუხედავად ყველაფრისა, დღეს ბილბაო ტრა.კში ამოისვეს მომენტებით, 3 ძელი იყო ჯერ მარტო და 6 საგოლე მომენტი. თვითონ ვერ შევა მოედანზე და ვერ გაიტანს.

186

23 დეკემბერი 2019 02:37

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Dani carvajal
ციტატა: RONALDO DE LIMA
ციტატა: Dani carvajal
ციტატა: RONALDO DE LIMA
ციტატა: Dani carvajal
ციტატა: RONALDO DE LIMA

კაი კაცო თამაში დაწყებული არ იყო რო უკვე აგინებდი, დაღლილია და 32 წლისაა ახალგაზრდა ხო არაა? 32 წლის გადაეწყო 9 იანად მანამდე ცრუ ცხრიანი იყო მეტი რა უნდა ქნას რას ელოდი? ვინ აკეთებს ბენზემაზე კარგად თავის საქმეს ამ სეზონში შეტევაში? ერთი ფეხბურთელი მითხარი? უნდა დაავენოს ხო მეც ეგრე ვფიქრობ და ეს იოვიჩიც რო მოიხოდოს ვგულშემატკივრობ მარა აქ როგორც ბაზრობთ ეგრე არაა, ბენზემას ბრალი არაა ქულების დაკარგვა ამ სეზონში შეტევა მარტო ერთ კაცზეა დამოკიდებული ეს კაცი ბენზემაა, სხვა რო ვერავინ თამაშობს ეგაა პრობლემა და არა ბენზი
ამ სეზონზე ვინ რა თქვა ??? დღევანდელზე ვიძახი წინა თამაშებზე მანახე ერთი ცუდი მეთქვას ბენზემაზე . დღეს რა ..ლის თავიც იყოო აგერ ვთვი . ვიძახი გადაიწვათქო და გდებულიყო სკამზე . 10 კაციტ ვიყავით ისეთები აკეთა მოდი და არაგინო. თუ დაღლილია მოიტხოვოს მერე შეუძლია სკამზე დაატოვებინოს თავი ზიზუს. ტყუილა კუნძივიყ რო იდგა რა ხეირი.

დაღლილია მაგრამ იოვიჩზე მაღალი კლასის ფეხბურთელია, დაღლილი ფეხბურთელებიც აკეთებენ რაღაცას ზოგჯერ მაგისი იმედი უფრო აქ ზიდანს და მაგიტო დააყენა, არ წაუვიდა თამაში მარა მეორე ტაიმის ბოლოს მაინც კარგად გაამწვავ ერთ ორ მომენტში, იმ მომენტშიც ცარიელ კარი იყო მარართული იყო დარტყმა ვერ დაარტყა ძლიერად მარა ვინისიუსს ხო შეეძლო ერთი შეხებით ბურთის შეგორება? დაღლილმა ბენზემამაც შეიძლება კარგი პასი გააკეთოს, ამიტო იყო ძირითადში, ეხლა ადვილია ზიდანის შეფასება მეც ვფიქრობ რო დასვენება ჭირდება მარა აქ სხვა რაღაცაშია პრობლემა, მშვენიერი გუნდი ააწყო ზიდანმა ცოტა გოლს ვუშვებთ გინახავს რეალი როდესმე ასეთ ცოტა გოლს ტოდის უშვებდა? ბურთსაც კარგად ვაკონტროლებთ სწრაფადაც გადავდივართ შეტევაში და მომენტებსაც ვქმნით, ერთადერთი პრობლემა გატანაა და გოლის გამტანი ბენზემას გარდა არავინაა ფაქტია)) მარტო ბენზემას რო აგინო და ბეილზე ვინისიუსზე და როდრიგოზე არაფერი თქვა არ მიმაჩნია მე სწორად)) დანარჩენი შენი საქმის შენ იცი

ციტატა: ექიმი ჰაუსი
mariano vini rodri da ase shemdeg araa is done rac reals jirdeba,vis yavs romel gunds ro egre bavshvebi da vigaceebi sheyaros asnavnoishi da ariqa daaxios yvelas tabze burti?? madloba tqvit ro ar wavaget barsastan kiara zaan klasnad vitamashet.. aq taobata cvla ro midis esec ar esmis zogs,32-34 wlis babuebi darbian,zogs kide wasvla umda da droeibitaa gundshi,meti ra gindat zizisgan.. travmebi daamatet da zogjer ver igeb ubralod tamashs,xdeba xolme,bolo sami tamashidan arcerti wavaget,roca erts uejveli an 2sac xandaxan vagebdit xolme magattan..

+1

187

23 დეკემბერი 2019 02:41

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4886
ამ გუნდს სჭირდება მხოლოდ პოგბა მოდრიჩის ნაცვლად და მბაპე შეტევაში. მეტი არავინ არაა საჭირო.
ჰაკიმი, პოგბა, მბაპე, ედეგორი მოვიდეს და ვსო.
წავიდნენ - ბეილი, ხამესი, ოდრიოსოლა, მოდრიჩი, მარიანო.
და იდეალური გუნდი შეიკვრება

188

23 დეკემბერი 2019 02:44

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2588
ციტატა: RONALDO DE LIMA
ბურთსაც კარგად ვაკონტროლებთ სწრაფადაც გადავდივართ შეტევაში და მომენტებსაც ვქმნით, ერთადერთი პრობლემა გატანაა და გოლის გამტანი ბენზემას გარდა არავინაა ფაქტია)) მარტო ბენზემას რო აგინო და ბეილზე ვინისიუსზე და როდრიგოზე არაფერი თქვა არ მიმაჩნია მე სწორად)) დანარჩენი შენი საქმის შენ იცი

იმიტომ ვაკნტროლებთ რომ აგერ ვალვერდე აღმოვაჩინეთ და სასწაულია ეს ბიჭი ცენტრში ყველა პრობლემა მოგვიგვარა რაც დაცვაზეც აისახა თავისთავად.... დარჩა წინა ხაზი..... როდრიგო მისი ასაკიდან გამომდინარე რაც გააკეთა ამ ნახევარ სეზონში დამაკმაყოფილებელია თანაც არც მოიაზრება ჯერ 100% ძირითადის კაცად და არც აქვს პრეტენზია... ვინიციუსმა ვიცით რომ ერთადერთი რაც შეუძლია კაცის მოტყუება დარტყმა არ იცის მაგრამ არც ეგაა ძირითადის მოთამაშე თანაც ახალგაზრდაა და ჯერ კიდევ უნდა ვაცადოთ............... ბეილზე გეთანხმები უკვე შლანგია და მე პირადად ხელი მაქვს ჩაქნეული და წინა სეზონში ვასკესმა დააჯინა სკამზე საერთოდ...... აქ ერთადერთი უკონკურენტო ბენზემაა რომელიც რაც არ უნდა ჯობდეს მარიანოს და იოვიჩს მაინც შესაცვლელია ისეთი ფეხბურთელით ვინც ძირითადის მოთამაშე გახდება და არა ბენზემას ზამენა....მოკლედ ვერ თამაშობს წინა ხაზი სადაც ყველაზე მეტი დრო ბენზემას ეძლევა და მისი კრიტიკა რატოა გასაკვირი ვერ ვხვდები.....

189

23 დეკემბერი 2019 02:51

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მე არც ვიტყვი იმ მზეობას რო იოვიჩი ჯობია ბენზემასთქო. პროსტა დღეს რა მძღნერიც იყო აგერ ის ვთვი სხვა არაფეეი.

190

23 დეკემბერი 2019 02:52

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2588
ბოლო სამ თამაშში 1 გოლი გავუშვით და ერთი გავიტანეთ მარტო... ვინც წინა ხაზში თამაშობს ჯოხი იმაზე გადატყდება და ვისაც ყველაზე მეტი დრო ეძლევა იმაზე ორმაგად.... ლოგიკური არაა ? smile

191

23 დეკემბერი 2019 03:03

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: lekino
ბოლო სამ თამაშში 1 გოლი გავუშვით და ერთი გავიტანეთ მარტო... ვინც წინა ხაზში თამაშობს ჯოხი იმაზე გადატყდება და ვისაც ყველაზე მეტი დრო ეძლევა იმაზე ორმაგად.... ლოგიკური არაა ? smile

მაგ ჯოხი უნდა გადატეხო და ნაწილ ნაწილ მისცე უკანალში ბენზემას დღევანდელი ფრის გამო..

192

23 დეკემბერი 2019 03:06

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2588
ჩემი აზრით იოვიჩის მოყვანა შეცდომა იყო... ვიღაც უნდა მოეყვანათ აუცილებლად წინა სეზონის ჩაჯმიდან გამომდინარე წინა ხაზშო მაგრამ არა იოვიჩი.... ვალვერდე აქ არავის ბიძაშვილი არაა ერთადერთი რითაც დაიმსახურმა ამ ბიჭმა ჩვენი სიყვარული არამარტო გულით ტვინითაც და ღვიძლითაც თამაშობს სტადიოზე და დღევანდელ რეალში ყველაზე მეტს ეგ მოძრაობს... იოვიჩს კი თავიდანვე შეეეტყო რომ დინჯად უნდა თავს დამკვიდრება რეალში რაც აქ არ მოხდება... არ ვართ ატლეტიკო ან ბილბაო მადრიდის რეალია ეს და აქ მეორე არავის არ
ჭირდება...მისი თამაშიდან გამომდინარე მადლობელიც უნდა იყოს დრო რომ ეძლევა

193

23 დეკემბერი 2019 03:17

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: lekino
ჩემი აზრით იოვიჩის მოყვანა შეცდომა იყო... ვიღაც უნდა მოეყვანათ აუცილებლად წინა სეზონის ჩაჯმიდან გამომდინარე წინა ხაზშო მაგრამ არა იოვიჩი.... ვალვერდე აქ არავის ბიძაშვილი არაა ერთადერთი რითაც დაიმსახურმა ამ ბიჭმა ჩვენი სიყვარული არამარტო გულით ტვინითაც და ღვიძლითაც თამაშობს სტადიოზე და დღევანდელ რეალში ყველაზე მეტს ეგ მოძრაობს... იოვიჩს კი თავიდანვე შეეეტყო რომ დინჯად უნდა თავს დამკვიდრება რეალში რაც აქ არ მოხდება... არ ვართ ატლეტიკო ან ბილბაო მადრიდის რეალია ეს და აქ მეორე არავის არ
ჭირდება...მისი თამაშიდან გამომდინარე მადლობელიც უნდა იყოს დრო რომ ეძლევა

ეგრეა იოვიჩს რო მეტი დრო რკუთვნოდეს მიიღებდა გაიხსენე მორატა რამდენს თამაშობდა როცაკარგ ფორმაში იყო, ერთადერთირაშიც არ გეთანხმები ისაა რო ბენზემაა შესაცვლელი, კიბატონო კარგი იქნებოდა უკეთესი მარა ყველაზე მეტი პტობლემა ისაა რო ბენზის გარდა არავინ არ თამაშობს კარგად ამ სეზონში, მაგალითად ლივერპულში მანე ცო მაგარია? მარა წარმოიდგინე ეხლაამ სეზონში სალაჰს აზარივით 1 გოლი რო ქონდეს დაფირმინოსაც ერთი გოლი დეკემბერში სად იქნებოდა ეხლალივერპული? ბენზემას გარეშე შეიძლება მე 10 ადგილზე ვყოფილიყავით, იმის თქმა მინდა რო ბენზემას შეცვლის საჭიროება არაა ეხლაპრიორიტეტი ბენზის ნაცვლად ტო ლევანდოვსკი ჩასვა ეხლაგგონიატიტულებს მოიგებ? აზარს მაინც 1გოლი ექნება და ბეილს 2 არა? ბენზემაკარგიასხვებზე ამიტო პრიორიტეტი სხვა პოზიციების გაძლიერებაა,მაგალითად მბაპე ფლანგზე ბეილის ნაცვლად არიქნებოდაკარგი? ამაზარს მე მანე მირჩევნია მარარავი ვნახოთ ვაცადოთ მარა უფრო კარგი მოლოდინი ქონდაყველას, ბენზემას გარდა რო ნორმალური გამტანები გვყავდეს მაგალითად მბაპეს, მანეს ან სალაჰის ნაირი ამ გუნდს სხვა არაფერი კლია, მგონი ძნელი გასაგები არაა რასაც ვამბობ

194

23 დეკემბერი 2019 03:17

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
10 dgeshi 3 tamashi itamasheso. Premier ligis gundebma raga tqvan mashin))) dgevandeli realis tamashi uazro chawodebebia. Amis xarjze unda mogeba gunds. Espaniols ro ugebs reali zidani ambobs kargad vitamasheto realma sakutari dzala achvenao. Guardiola kide 5:0 ze motamasheebs ajvavs akritikebs momentebi gaapucheto. Benzemam kide 10 da 1 gaitans zidani agprovanebulia =))

195

23 დეკემბერი 2019 03:19

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: lekino
ბოლო სამ თამაშში 1 გოლი გავუშვით და ერთი გავიტანეთ მარტო... ვინც წინა ხაზში თამაშობს ჯოხი იმაზე გადატყდება და ვისაც ყველაზე მეტი დრო ეძლევა იმაზე ორმაგად.... ლოგიკური არაა ? smile

ყველაზე მეტი დრო იმიტო ეძლევა რო იმსახურებს

196

23 დეკემბერი 2019 03:35

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1954
მდაააა.......სანამ მბაპეს არ იყიდიან,მანამდე გუნდი ასე ბანძურად ითამაშებს.გიოლის გამტანი არავინაა და თვითონ ზიდანი ხომ არ გაიტანს გოლებს???თუ ასე გააგრძელა გუნდმა ზიზუსაც დაიქნევს პერესი გუნდიდან და რეალს ბარსელონა ისევ დაიტანს ამ სეზონშიც.....😠😠😠😠მბაპე და 2 კარგი მცველია საჭირო.რამოსის და ნაჩოს იმედზე ჩემი მტერი იყოს.

197

23 დეკემბერი 2019 10:23

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
საპანიკო არაფერიაა. 3 ძლიერ გუნდს ეთამაშა გუნდი თან იმის ფონზე რომ გუნდში ტრავმიანობაა და ბევრიც გადაიღალაა. ჯერ არაფერი დამთავრებულაა .

198

23 დეკემბერი 2019 10:38

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Gamarjoba bijebo axali var

199

23 დეკემბერი 2019 10:51

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Gasvla yvela dzlieri gundi mocilebuli gvaqvs rac didi upirayesobaa, wels la ligas veravin waartmevs reals

200

23 დეკემბერი 2019 11:33

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: anireal
Gasvla yvela dzlieri gundi mocilebuli gvaqvs rac didi upirayesobaa, wels la ligas veravin waartmevs reals

Ginda maziani? Visac surs patara tanxaze 100 $. Valensia iyo dzlieri tu bilbao? Maliorkac imatbuertdeba xo valiadolidic. Bernabeu sashinao arenaa da ukve 3 nichia gaagora. Tan sust gundebtan. Gvardiolam swori tqva. Barsas 1 qulit meti aqvso da pirvelzeao chven kide mesamezeo. Chveni problema liverpuliao yvela tamashs igebso. Vinc magari gundia enfildze daachoqos liverpuli.zidani xedavs dro midis da gundi ver itans mainc cjawodebebit apuchebs epizodebs. Imis magivrad ro sigrmeshi sheagwion da iqidan scadon.

201

23 დეკემბერი 2019 13:06

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
iovichi dzalian klasnia ubralod erti sami otxi tamashi hnda moxodvustvis magram benzemas dasavletma da amerikam tuar dauwesa sanqciebi ise shansi araa 😆😆😆😆😆😆

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

რეკლამა

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 დოვბიკი 20
2 ბელინგემი 18
3 სორლოტი 17
4 ლევანდოვსკი 17

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 რეალი 6 6 0 0 18
2 ნაპოლი 6 3 1 2 10
3 ბრაგა 6 1 1 4 4
4 იუნიონ ბერლინი 6 0 2 4 2

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...

4-3-3
4-4-2
4-2-3-1



მთვლელები

საიტის არქივი:

მაისი 2024 (68)
აპრილი 2024 (378)
მარტი 2024 (335)
თებერვალი 2024 (456)
იანვარი 2024 (411)
დეკემბერი 2023 (372)