„რეალი“0-1„ტოტენჰემი“

რეალმა აუდის თასის ნახევარფინალი წააგო, ხვალ კი მესამე ადგილისთვის იბრძოლებს...


მატჩი:„რეალი“-„ტოტენჰემი“
დრო: 20:00
სტადიონი: „ალიანც არენა“

საყურებელი ბმული

მადრიდის „რეალის“ სავარაუდო სასტარტო შემადგენლობა : ნავასი, კარვახალი, რამოსი, ვარანი, მარსელო, კროოსი, მოდრიჩი, ისკო, ვინიციუსი, აზარი, ბენზემა dle 10.1

  • Hala
  • 30 ივლისი 2019
  • 6086
  • 257

151

30 ივლისი 2019 22:52

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Bevri nakitxi da naswavli damekvanzos,mtavari ro wignis kitxva da dazepireba iyos,gacilebit meti geniosi iarsebebda,visac ar daezareboda))))fexburti imdenad miyvars da chemia ro amaze azris gamotqma arsad da aravistan momerideba,imito ro arc swavla mitydeba da arc shecdomis meshinia))))

152

30 ივლისი 2019 22:54

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ზოგადი შეხედულებები არ იძლევა ცოდნას,ცოდნა მაშინ მოდის როცა უშუალოო კავშირი გაქვს ამ სფეროშიი

შენ ხომ გაქვს უშუალო კავშირი და ცოდნა,ელემენტარულ კითხვას გისვამ და პასუხს ვერ მცემ,მაგაზე რას იტყვი smile

153

30 ივლისი 2019 22:54

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Aq da am doneze sakmarisze meti vici,analitikosi treneri an profesionali ro viyo aq kiar gavioflebodi))))fan klubia da ara universiteti))))

154

30 ივლისი 2019 22:55

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: ექიმი ჰაუსი
mito ro ronka yavdat da eg sqema mushaobda.. axla arcerti agaraa finisheri,arc azari da arc benzo.. yvelam vicit benzos pliusi da aravin uaryofs,mara mis am pirobe shi tamashi amazrzenia chemtvis,es chemi azria da dasabutebuli.. ramdeni tamashi unda wavagot magis mazilaobit.. gmertma qnas azarma an iovichma ise akrifon ro ariqa mara ar melogikurebaa..

აღარაა რონალდუ კლუბში 2 წელია და ისევ არავინ უშვებსს,,თქვენ არ გინდათ ამ მარტივი ჭეშმარიტების აღიარება თუ რატომ ხდება ესს,,,აი ხედავ რადიკალიზმი და ამოჩემება,,გადახედე სხვებსსს ვის აქვს 100 პროცენტიანი შედეგები??შე კაცო კლუბი რომ 4 გოლს გაუშვებს აიაქსისგან ეს ბენზემას რატო ბრალდება მხოლოდ??მივდივარ იმ დასკვნამდე რომ ამოჩემებული გყავთ პირადი ანტიპარტია ვიდრე რეალური საღი აზრი.რადგან თუ რამე მოხდება პირველ რიგში ვისზე ტეხავთ ჯოხს?ბბენზემაზე.თუმცა არაუშავს მე შეჩვეული ვარ ამ ფაქტს ჰალაზეეე.მსიამნოვნებს უცხოელების კომენტარებს რომ ვნახულობბ.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

155

30 ივლისი 2019 22:55

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1389
ხო მაგარი ტაქტიკური ინოვაციები შემოიტანა დღეს ზიდანმა :დდდ ჩაწოდების მეტი არაფერი უქნია მთელ გუნდს დღეს და გინდ 2 ფორვარდი იდგეს გინდ 3 მაინც ჩაწოდების მეტი ამ გუნდმა არაფერი იცის , მალე აზარსაც ჩამწოდებელ რობოტად აქცევენ , ჩაწოდებები კი ვისზე მიდის ბენზემაზე რომელი 10 მომენტიდან 12 მაზავს .

156

30 ივლისი 2019 22:59

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: ReallaeR
სათითაოდ გაიკეთოს ეგ ფული რაც აქ. მთელი მსოფლიო დედას აგინებს. ეგეთი ფულის დედაც

მთელი მსოფლიო შენი თავი ნუ გგონიაა და ნუ გაქ ამხელა ამბიცია,ჰალას ინტელიგენციის გარდა ვერსად ვხედავ მე რომ აგინებენ,მეტიც უცხოიურ წყაროებს ხშირად ვეცნობიი და შენც გაეცანი თუ ინგლისურთან პრობლემა არ გაქვს აღმოაჩენ სხვა რეალობას ,არ შეიძლება პარარელურ სამყაროში ცხოვრობდე და შენით საზღვრავდე ყველას და ყველაფერს.

საფრანგეთში ვცხოვრობ უცხო პრესას ხშირად ვეცნობი. თვითონ ალჟირელები აგინებენ. :D

157

30 ივლისი 2019 22:59

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: ექიმი ჰაუსი
mito ro ronka yavdat da eg sqema mushaobda.. axla arcerti agaraa finisheri,arc azari da arc benzo.. yvelam vicit benzos pliusi da aravin uaryofs,mara mis am pirobe shi tamashi amazrzenia chemtvis,es chemi azria da dasabutebuli.. ramdeni tamashi unda wavagot magis mazilaobit.. gmertma qnas azarma an iovichma ise akrifon ro ariqa mara ar melogikurebaa..

აღარაა რონალდუ კლუბში 2 წელია და ისევ არავინ უშვებსს,,თქვენ არ გინდათ ამ მარტივი ჭეშმარიტების აღიარება თუ რატომ ხდება ესს,,,აი ხედავ რადიკალიზმი და ამოჩემება,,გადახედე სხვებსსს ვის აქვს 100 პროცენტიანი შედეგები??შე კაცო კლუბი რომ 4 გოლს გაუშვებს აიაქსისგან ეს ბენზემას რატო ბრალდება მხოლოდ??მივდივარ იმ დასკვნამდე რომ ამოჩემებული გყავთ პირადი ანტიპარტია ვიდრე რეალური საღი აზრი.რადგან თუ რამე მოხდება პირველ რიგში ვისზე ტეხავთ ჯოხს?ბბენზემაზე.თუმცა არაუშავს მე შეჩვეული ვარ ამ ფაქტს ჰალაზეეე.მსიამნოვნებს უცხოელების კომენტარებს რომ ვნახულობბ.

Sheni pasuxi chem mimart miugebelia,kargad gadaxede vis rodis vadanashauleb an vaqeb)))))))sheni saubrit shenc stereotipulo xar da ar ginda imis gageba lichnad me ras vambob,me ar var saiti da yvela momxmarebeli))))imis gadameteba sxvaze ro nakitxi xar da me ar var( anda rato askvni ro uswavleli da ukitxavi var am mxriv arvici) af mginia su mcire sxvisi azris obieqtirad migebashi dagexmaros

158

30 ივლისი 2019 23:02

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: toni
შენ ხომ გაქვს უშუალო კავშირი და ცოდნა,ელემენტარულ კითხვას გისვამ და პასუხს ვერ მცემ,მაგაზე რას იტყვი

ფეხბურთელი ვიყავი,სამწვრთნელო ლიცენზიაც მაქ აღებული ბაქოში,და პლის პრაკტიკაში სხვადასხვა ასაკობრივი ჯგუფი მყავდააა .მე არ ვდებ თავსსს რომ ყველაფერი გადასარევად ვიცი მაგრამმმ მე რაც მისწავლია გამივლია პროცეში პრაკტიკაშიიი იმ ცოდნიდან გამომდინარე ვცდიოლობ გავაანალიზო ესა თუ სათამაშო მომენტი იქნებაა თუ ესე შემდეგ ფეხბვურთელის პირადი მონაცემები.რა კითხვაზე არ გაგეცი პასუხი???ისე რომ არ მიცნობ ცინიზმიი შენსს უსუსურობას ამჟღავნებ.

ციტატა: ექიმი ჰაუსი
Aq da am doneze sakmarisze meti vici,analitikosi treneri an profesionali ro viyo aq kiar gavioflebodi))))fan klubia da ara universiteti))))

აზრის გამოთქმა შენი ნებაა ვერავინ დაგიშლისს,,მაგრამ მტკიცებით ფორმას როცა აძლევ ამის დასაბუთებაც უნდა ხდებოდეს ცოდნით.ერთია რას ხედავ 5789900 კილომეტრის დაშორებით და მეორე რა ხდება უშუალოდ პროცეში.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

159

30 ივლისი 2019 23:02

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ronaldo legend
აზარსაც ჩამწოდებელ რობოტად აქცევენ ,

აზარი ჯერ სერიოზულად დასაფერთხია,ლოტოს კოჭივით დაგორავს,ისეა გასუქებული ხოდში ფეხბურთელს ვეღარ ასწრებს და გვერძე ბენზო უდგას,რომელ გოლის გატანაზეა საუბარი wink

160

30 ივლისი 2019 23:02

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
რეალის ფორვარდი 4 გოლს უნდა იტანდეს?

161

30 ივლისი 2019 23:03

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: ReallaeR
საფრანგეთში ვცხოვრობ უცხო პრესას ხშირად ვეცნობი. თვითონ ალჟირელები აგინებენ. :D

ხო აბა ეხა იმას ხო არ იტყვი არ აგინებენო)))ესე მგინებლებიიი ზიდანსაც ყავს აგეტტ ელიტარული ჰალას ინტელიგენციაა)))
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

162

30 ივლისი 2019 23:04

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1389
ისეთ ტრაკში ვართ წარმოდგენაც არ მაქვს რა უნდა გაკეთდეს რომ ვითარება შეიცვალოს , ისეთი პიზდეცია გუნდში 2-3 ტრანსფერი რომც გაკეთდეს არ ვარ დარწმუნებული რომ რამე კორდინალურად შეიცვლება , 2 მეტრიანი ნაბიჯებით მივექანებით მილანის გზაზე :)))

163

30 ივლისი 2019 23:07

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: ექიმი ჰაუსი
imis gadameteba sxvaze ro nakitxi xar da me ar var( anda rato askvni ro uswavleli da ukitxavi var am mxriv arvici) af mginia su mcire sxvisi azris obieqtirad migebashi dagexmaros

მე ამას არ ვამბობ ამას თქვენ ამბობთ,თქვენი თითოეული ცინიზმიიი ჩემიი მყარ პოზიციას აძლიერებს,ყველაზე დიდიიი უცოდინრობის გამომხატველი იცი რა არის?ც ი ნ ი ზ მ ი .ამ შემთხვევაშიი თქვენს რომ ვამბობ იგულისხმობა ის ოროსანიი ცინიკოსები ვისაცც ჩემ სიტყვებსს ატრიალებენნ თავისებუურადდ პრიმიტიულადდ.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

164

30 ივლისი 2019 23:07

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: toni
შენ ხომ გაქვს უშუალო კავშირი და ცოდნა,ელემენტარულ კითხვას გისვამ და პასუხს ვერ მცემ,მაგაზე რას იტყვი

ფეხბურთელი ვიყავი,სამწვრთნელო ლიცენზიაც მაქ აღებული ბაქოში,და პლის პრაკტიკაში სხვადასხვა ასაკობრივი ჯგუფი მყავდააა .მე არ ვდებ თავსსს რომ ყველაფერი გადასარევად ვიცი მაგრამმმ მე რაც მისწავლია გამივლია პროცეში პრაკტიკაშიიი იმ ცოდნიდან გამომდინარე ვცდიოლობ გავაანალიზო ესა თუ სათამაშო მომენტი იქნებაა თუ ესე შემდეგ ფეხბვურთელის პირადი მონაცემები.რა კითხვაზე არ გაგეცი პასუხი???ისე რომ არ მიცნობ ცინიზმიი შენსს უსუსურობას ამჟღავნებ.

ციტატა: ექიმი ჰაუსი
Aq da am doneze sakmarisze meti vici,analitikosi treneri an profesionali ro viyo aq kiar gavioflebodi))))fan klubia da ara universiteti))))

აზრის გამოთქმა შენი ნებაა ვერავინ დაგიშლისს,,მაგრამ მტკიცებით ფორმას როცა აძლევ ამის დასაბუთებაც უნდა ხდებოდეს ცოდნით.ერთია რას ხედავ 5789900 კილომეტრის დაშორებით და მეორე რა ხდება უშუალოდ პროცეში.

Tu rames vamtkiceb usabutod ara.. meorec, armgonia rames shenze metad mtkicebit formashi vambobde..)))madrididan an tundac dges germamiidan me shenze ufro axlos var)))bevri treneri yofila visac fexburti ar utamashia,tumca ufro meti ki yofili fexburtelia,ase rom chemtvis araamqveyniuri fexbirtshi araferia))))

165

30 ივლისი 2019 23:07

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ამხანაგურებით ნუიმსჯელებთ :)) დააგდებს აზარიშე შაურმის კალორიებს და მიხედავს საქმეს :)

166

30 ივლისი 2019 23:09

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: ექიმი ჰაუსი
imis gadameteba sxvaze ro nakitxi xar da me ar var( anda rato askvni ro uswavleli da ukitxavi var am mxriv arvici) af mginia su mcire sxvisi azris obieqtirad migebashi dagexmaros

მე ამას არ ვამბობ ამას თქვენ ამბობთ,თქვენი თითოეული ცინიზმიიი ჩემიი მყარ პოზიციას აძლიერებს,ყველაზე დიდიიი უცოდინრობის გამომხატველი იცი რა არის?ც ი ნ ი ზ მ ი .ამ შემთხვევაშიი თქვენს რომ ვამბობ იგულისხმობა ის ოროსანიი ცინიკოსები ვისაცც ჩემ სიტყვებსს ატრიალებენნ თავისებუურადდ პრიმიტიულადდ.

Xoda me ver vxvdebi ra shuashi var da chems mimart maravlobitis agmnishvneli sityva usamartlobaa su mcire..

167

30 ივლისი 2019 23:09

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1389
უკვე ატანა აღარ მაქ ამ გაუთავებელი ჩაწოდებების როდემდე შიძლება ეს გაგრძელდეს , ყველაზე უფანტაზიო ტოპ გუნდია დღეს რეალი და ეს სამწუხარო რეალობაა , რონალდო რომ გუნდში გვყავდა კიდე ქონდა რაღაც ახსნა ამ გაუთავებელ ჩაწოდებებს მარა ეხლა ვიღას აწვდით ბლიად ? ბენზემას ? :დდ უკვე ისე მიეჩვიან ფეხბურთელები ამ ტაქტიკას რომ სხვა რაც შეეძლოთ ყველაფერი დაავიწყდათ .

168

30 ივლისი 2019 23:11

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
დღეს რომელი ქნა ბიზონამ? ფეხი ააცილა ბურთს თუ ბურთი კარს? :))

169

30 ივლისი 2019 23:12

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Dgevandeli taqtikis shesaxeb shegizliat chemi 6 ivliss gaketebuli komentari naxot)))mxolod im gansxvavebit ro mashin iovichi janze iyo))))

170

30 ივლისი 2019 23:12

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1389
ამ აზარს კიდე რა ჯანდება ეტაკა მაინც და მაინც ეხლა რო გასივდა ღორივით ? როგორ შეიძლება ასე , პირველი მატჩები გაქ შე ჩემისა რა ეხლა მოგინდა ჰამბურგერების ყლაპვა :)))

171

30 ივლისი 2019 23:12

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ასენსიოს ტრავმა არის დაბრედვა, წელს ძირითადს უმიზნებდა, მონდომებაც ეტყობოდა და უცებ საშინელი ტრავმა, მასეთი ტრავმის მერე დაბრუნება ძალიან ძნელია, იმედია კიდე ერთი ვარსკვლავი არ ჩაქრება.

172

30 ივლისი 2019 23:13

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
.რა კითხვაზე არ გაგეცი პასუხი???

კონკრეტულად ბენზემას საკითხზე მაქვს კითხვა,ფიქრომ რომ ბენზემა მსოფლიოს ერთი-ერთი საუკეთესო წინახაზელია და იძახი ყველა მწვრთნელი და სპეციალისტი ამას აღიარებსო,10 წელია გუნდშია,გუნდმა ამდენი ტიტული მოიგო,ერთხელ მაინც რატო ვერ მოხვდა ლა ლიგის ან ჩემპიონთა ლიგის სეზონის თერთმეტეულში? smile მანდაც ჰალას მომხმარებლები ადგენენ სიას wink
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ისე რომ არ მიცნობ ცინიზმიი შენსს უსუსურობას ამჟღავნებ.

სად ნახე აბა ცინიზმი?ბენზემას თემაზე რო არ გეთანხმები ცინიზმია ეგ smile

173

30 ივლისი 2019 23:18

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: ექიმი ჰაუსი
Tu rames vamtkiceb usabutod ara.. meorec, armgonia rames shenze metad mtkicebit formashi vambobde..)))madrididan an tundac dges germamiidan me shenze ufro axlos var)))bevri treneri yofila visac fexburti ar utamashia,tumca ufro meti ki yofili fexburtelia,ase rom chemtvis araamqveyniuri fexbirtshi araferia))))

უსაბუთოა ყველაფერი როცაა უშუალოდ არ ხარ საკითხში ჩახედულიი.დანარჩენი პირადი აზრია დააა ვარაუდები,შენ რასაც ამბობ ეს ვარაუდები უნდა იყოს და არა მტკიცებითი ფორმააა,,თეორიული და პრაკტიკულიი ცოდნაა საჭირო და პროცესები,მე ეს ორივე გავლილი მაქვსსს ,ამიტომ მე თუ რამეს ვამტკიცებ ვასაბუთებ კიდევაცცც და ყოველთვის სიღმისეულ ანალიზს ვუკეთებ.შენ შეიძლება სხვა სფეროებში ჩემზე უკეთ ერკვეოდე და შენგან რაღაც ვისწავლოო ეს მე გამიხარდება მაგრამ თუ ვინმეს ოდნავ მაინც უკეთესი ცოდნა აქვს ნუ გწყიინთ,.მთელი ცხოვრება სხვებისგან ვსწავლობდი.ჟარგონულად რომ ვთქვათ ნუ გიტყდებათ.

ციტატა: ექიმი ჰაუსი
Xoda me ver vxvdebi ra shuashi var da chems mimart maravlobitis agmnishvneli sityva usamartlobaa su mcire..

ზოგადი ატმოსფეროზე არ შეიძლება შენთან საუბარი?თუ ყველაფერი შენ უნდა გეხებოდეს??

ციტატა: toni
ერთხელ მაინც რატო ვერ მოხვდა ლა ლიგის ან ჩემპიონთა ლიგის სეზონის თერთმეტეულში?

ძაან მარტივია ამაზე პასუხი,მესი რონალდუუ .
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

174

30 ივლისი 2019 23:18

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Special__One
ასენსიოს ტრავმა არის დაბრედვა, წელს ძირითადს უმიზნებდა, მონდომებაც ეტყობოდა და უცებ საშინელი ტრავმა, მასეთი ტრავმის მერე დაბრუნება ძალიან ძნელია, იმედია კიდე ერთი ვარსკვლავი არ ჩაქრება.

დამთავრებულია მაგის დიდი ფეხბურთი,ჯერ ისედაც მოკლებული ქონდა ბოლო სეზონებში,ახლა ხო საერთოდ,ხესეს გზას გაყვება

175

30 ივლისი 2019 23:23

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: toni
სად ნახე აბა ცინიზმი?ბენზემას თემაზე რო არ გეთანხმები ცინიზმია ეგ

შენ ხომ გაქვს ცოდნა))ეს ცინიკურად ჟღერდა)))) არ მეთანხმები ნუ მეთანხმები..მე მოვედი და გითხარი რატომ არ მეთანხმები?მე პრობლემას ვერ ვხედავ,ვიღაცას ენდომება გაგება ვიღაცას არააა,ძალა ხომ არააა.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

176

30 ივლისი 2019 23:23

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ძაან მარტივია ამაზე პასუხი,მესი რონალდუუ .

მაგათ გარდა კიდე 2 ადგილია მანდ,ხან სუარესია,ხან ნეიმარი ხან სალაფი ხან გრიზმანი ხან დიეგო კოსტა ხან ვინ და ხან ვინ,ჩნდება ლოგიკური კითხვა ბენზემა რატო არააა არასდროს თუ ასეთი მაგარია და ყველა სპეციალისთი ამას აღიარებს smile

177

30 ივლისი 2019 23:26

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: ექიმი ჰაუსი
Tu rames vamtkiceb usabutod ara.. meorec, armgonia rames shenze metad mtkicebit formashi vambobde..)))madrididan an tundac dges germamiidan me shenze ufro axlos var)))bevri treneri yofila visac fexburti ar utamashia,tumca ufro meti ki yofili fexburtelia,ase rom chemtvis araamqveyniuri fexbirtshi araferia))))

უსაბუთოა ყველაფერი როცაა უშუალოდ არ ხარ საკითხში ჩახედულიი.დანარჩენი პირადი აზრია დააა ვარაუდები,შენ რასაც ამბობ ეს ვარაუდები უნდა იყოს და არა მტკიცებითი ფორმააა,,თეორიული და პრაკტიკულიი ცოდნაა საჭირო და პროცესები,მე ეს ორივე გავლილი მაქვსსს ,ამიტომ მე თუ რამეს ვამტკიცებ ვასაბუთებ კიდევაცცც და ყოველთვის სიღმისეულ ანალიზს ვუკეთებ.შენ შეიძლება სხვა სფეროებში ჩემზე უკეთ ერკვეოდე და შენგან რაღაც ვისწავლოო ეს მე გამიხარდება მაგრამ თუ ვინმეს ოდნავ მაინც უკეთესი ცოდნა აქვს ნუ გწყიინთ,.მთელი ცხოვრება სხვებისგან ვსწავლობდი.ჟარგონულად რომ ვთქვათ ნუ გიტყდებათ.

ციტატა: ექიმი ჰაუსი
Xoda me ver vxvdebi ra shuashi var da chems mimart maravlobitis agmnishvneli sityva usamartlobaa su mcire..

ზოგადი ატმოსფეროზე არ შეიძლება შენთან საუბარი?თუ ყველაფერი შენ უნდა გეხებოდეს??

Simartle gitxta chemtvis sulertia adamians ra ganatleba aqvs mitumetes mashin roca azris gamotqmas exeba ..bevri nakitxi da diplomiani vici suleli da debilia tavis saqmeshi da atasjer vajobeb,es ukve charchoa romelsac chemi shegneba tavaidanve uaryofs,iset urtules sakitxshi tundac qimia an biologia iyos,veranairi xarisxi da magistri shemishlis xels vinmestan saubarshi,imito ro adamiani azrovnebs da ara diplomi da xarisxi)))praqtikuli gamocdileba xshirad imis naxevarze metsac ver matebs adamians vidre zogjer ubralod goneba)))is rom iswvle da waikitxe an gamocade avtomaturad ar nishnavs ro esatuis sakitxi chemze uketesad gesmis))))vafshe sxvagan wamiyvane mara es ro ar ganmemarta ar sheileboda)))chemi gamocdileba uflebas mazlevs vilaparako da tu shen sheni gamocdileba uflebas ar gazlevs momismino,amit me araferi damakldeba))))
Roca sityva tqvens chemtan saubarshi iyeneb imat gverdit mayeneb visac am sityvashi gulisxmob da me ki ase ar vtvli ubralod))))

178

30 ივლისი 2019 23:30

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: toni
მაგათ გარდა კიდე 2 ადგილია მანდ,ხან სუარესია,ხან ნეიმარი ხან სალაფი ხან გრიზმანი ხან დიეგო კოსტა ხან ვინ და ხან ვინ,ჩნდება ლოგიკური კითხვა ბენზემა რატო არააა არასდროს თუ ასეთი მაგარია და ყველა სპეციალისთი ამას აღიარებს

ჯერერთი სპეციალისტები არ ადგენენ თერთმეტეულ არამერდ მარკას ჟურნალისტები,,მწვრთნელი კი სხვა ფენომენიაა,,ჟურნალისტი მაინც შედეგებზე და სტატისტიკაზეა ორიენტირებული მაგრამ მწვრთნელიი ისეთ რაამეებს ხედავსსს რაც არ ჩანს ესე ზედაპირულადდდ რასაც ჟურნალისტები ვერ ამჩნევენ.თუ რა პრინციპით ადგენენ ჟურნალისტები კითხე.

ციტატა: ექიმი ჰაუსი
Simartle gitxta chemtvis sulertia adamians ra ganatleba aqvs mitumetes mashin roca azris gamotqmas exeba ..bevri nakitxi da diplomiani vici suleli da debilia tavis saqmeshi da atasjer vajobeb,es ukve charchoa romelsac chemi shegneba tavaidanve uaryofs,iset urtules sakitxshi tundac qimia an biologia iyos,veranairi xarisxi da magistri shemishlis xels vinmestan saubarshi,imito ro adamiani azrovnebs da ara diplomi da xarisxi)))praqtikuli gamocdileba xshirad imis naxevarze metsac ver matebs adamians vidre zogjer ubralod goneba)))is rom iswvle da waikitxe an gamocade avtomaturad ar nishnavs ro esatuis sakitxi chemze uketesad gesmis))))vafshe sxvagan wamiyvane mara es ro ar ganmemarta ar sheileboda)))chemi gamocdileba uflebas mazlevs vilaparako da tu shen sheni gamocdileba uflebas ar gazlevs momismino,amit me araferi damakldeba))))
Roca sityva tqvens chemtan saubarshi iyeneb imat gverdit mayeneb visac am sityvashi gulisxmob da me ki ase ar vtvli ubralod))))

დიპლომი და ხარისხი არაა მთავარი მაგრამ ვერც ტელევიზორი მოგცემს სათანადო ცოდნასს.კარგი მაშინ მე შენნ სათამაშო სიტუაციების ვიდეობს დაგიდებ და მოდფი გამოვცადოთ რამდენად კარგად განმარტავ გინდა???მეც მაინტერესებსსს.მე მსიამოვნებს პირიქით ინტელექტუალურ ხალხთან საუბარი.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

179

30 ივლისი 2019 23:31

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
შენ ხომ გაქვს ცოდნა))ეს ცინიკურად ჟღერდა)))

ჯღერდა და შენ როგორ გაიგე ერთია და მე რეალურად რა ვიგულისხმე მანდ მეორე,ცინიკურად მანდ არ დამიწერია,რო იცი და გესმის მაგიტო დაგისვი ეგ კითხვა smile

180

30 ივლისი 2019 23:32

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: toni
მაგათ გარდა კიდე 2 ადგილია მანდ,ხან სუარესია,ხან ნეიმარი ხან სალაფი ხან გრიზმანი ხან დიეგო კოსტა ხან ვინ და ხან ვინ,ჩნდება ლოგიკური კითხვა ბენზემა რატო არააა არასდროს თუ ასეთი მაგარია და ყველა სპეციალისთი ამას აღიარებს

ჯერერთი სპეციალისტები არ ადგენენ თერთმეტეულ არამერდ მარკას ჟურნალისტები,,მწვრთნელი კი სხვა ფენომენიაა,,ჟურნალისტი მაინც შედეგებზე და სტატისტიკაზეა ორიენტირებული მაგრამ მწვრთნელიი ისეთ რაამეებს ხედავსსს რაც არ ჩანს ესე ზედაპირულადდდ რასაც ჟურნალისტები ვერ ამჩნევენ.თუ რა პრინციპით ადგენენ ჟურნალისტები კითხე.

ციტატა: ექიმი ჰაუსი
Simartle gitxta chemtvis sulertia adamians ra ganatleba aqvs mitumetes mashin roca azris gamotqmas exeba ..bevri nakitxi da diplomiani vici suleli da debilia tavis saqmeshi da atasjer vajobeb,es ukve charchoa romelsac chemi shegneba tavaidanve uaryofs,iset urtules sakitxshi tundac qimia an biologia iyos,veranairi xarisxi da magistri shemishlis xels vinmestan saubarshi,imito ro adamiani azrovnebs da ara diplomi da xarisxi)))praqtikuli gamocdileba xshirad imis naxevarze metsac ver matebs adamians vidre zogjer ubralod goneba)))is rom iswvle da waikitxe an gamocade avtomaturad ar nishnavs ro esatuis sakitxi chemze uketesad gesmis))))vafshe sxvagan wamiyvane mara es ro ar ganmemarta ar sheileboda)))chemi gamocdileba uflebas mazlevs vilaparako da tu shen sheni gamocdileba uflebas ar gazlevs momismino,amit me araferi damakldeba))))
Roca sityva tqvens chemtan saubarshi iyeneb imat gverdit mayeneb visac am sityvashi gulisxmob da me ki ase ar vtvli ubralod))))

დიპლომი და ხარისხი არაა მთავარი მაგრამ ვერც ტელევიზორი მოგცემს სათანადო ცოდნასს.კარგი მაშინ მე შენნ სათამაშო სიტუაციების ვიდეობს დაგიდებ და მოდფი გამოვცადოთ რამდენად კარგად განმარტავ გინდა???მეც მაინტერესებსსს.მე მსიამოვნებს პირიქით ინტელექტუალურ ხალხთან საუბარი.

Madloba konplimentistvis)) televizorze metad didi gamocdileba maq,fexburts vtamashob rac tavi maxsovs da zalian bevri ram mesmis da vici,tumca ara yvelaferi da ara ushecdomod)))kibatono me araferi maq dasamtkicebeli mara tu mivxdebi profesori viqnebo da tu vera fexburtis ar mcodne?)))

181

30 ივლისი 2019 23:33

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ხარ მზად ბატონო ჰაუს)))
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

182

30 ივლისი 2019 23:34

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ხარ მზად ბატონო ჰაუს)))

Bavshvobidan)))

183

30 ივლისი 2019 23:34

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: ექიმი ჰაუსი
)kibatono me araferi maq dasamtkicebeli mara tu mivxdebi profesori viqnebo da tu vera fexburtis ar mcodne?)))

My Webpage ბარსელონა ლივერპულის მატჩი,მეორე გოლზე რა მოხდააა ჩამომიყალიბე.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

184

30 ივლისი 2019 23:40

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: ექიმი ჰაუსი
)kibatono me araferi maq dasamtkicebeli mara tu mivxdebi profesori viqnebo da tu vera fexburtis ar mcodne?)))

My Webpage ბარსელონა ლივერპულის მატჩი,მეორე გოლზე რა მოხდააა ჩამომიყალიბე.

Sad dacvashi tu shetevashi??

185

30 ივლისი 2019 23:45

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ანუ მე აქ მაინტერესებს რა ტიპის შეცდომები ჰქონდა ლივერპულსს

ციტატა: ექიმი ჰაუსი
Sad dacvashi tu shetevashi??

მე უფრო დაცვაში მაინტერესებსს,რადგან უფრო მეტიიი ყურადსაღები დაცვაა ამ სათამაშო სიტუაციაში.

ფეხბურთი ხო დღეს ჭადრაკი სვლებიაა))) რის ხარჯზე მოხდა რიცხობრივი უპირატესობის მოპოვებაა დამამთავრებელ ფაზაში))
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

186

30 ივლისი 2019 23:46

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ჯერერთი სპეციალისტები არ ადგენენ თერთმეტეულ არამერდ მარკას ჟურნალისტები

უეფაშიც მარკას ჟურნალისტებია?
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ჟურნალისტი მაინც შედეგებზე და სტატისტიკაზეა ორიენტირებული

ფეხბურთელი მითუმეტეს ფორვარდი რითი ფასდება აბა? რითიც ფასდება იმით აფასებენ ზუსტად
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
მწვრთნელიი ისეთ რაამეებს ხედავსსს რაც არ ჩანს ესე ზედაპირულადდდ რასაც ჟურნალისტები ვერ ამჩნევენ.თუ რა პრინციპით ადგენენ ჟურნალისტები კითხე.

ეს უკვე არასერიოზული პასუხია,ესეიგი ბენზემას ფენომენს ვერ ხედავს ვერავინ და დაჩაგრული ყოფილა

187

30 ივლისი 2019 23:46

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: rivaldo10
ყველა მესიზე იყო გადართული რედონდო)))

რა თქმა უნდა)) ეს ორჯერ ორიაა მაგრამ მე დეტალები მაინტერესებს როგორ განმარტავს)))
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

188

30 ივლისი 2019 23:50

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: toni
ეს უკვე არასერიოზული პასუხია,ესეიგი ბენზემას ფენომენს ვერ ხედავს ვერავინ და დაჩაგრული ყოფილა

არასერიოზული პასუხები მე არასოდეს მაქვს,,უბრალოდ განგიმარტე ჟურნალიოსტი ჟურნალისტია და მწვრთნელი მწვრთნელიი.და კიდევ ბენზემას ფენომენზე საერთოდ არ ვსაუბრობ,ფეხბურთში არის დეტალები რასაც ბევრი არ აქცევს ყურადღებასს ,და ეს ფენომენი არაა უბრალოდ არასათანადო სიღრმისეული ცოდნაა.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

189

30 ივლისი 2019 23:52

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: rivaldo10
ყველა მესიზე იყო გადართული რედონდო)))

Kai kaco)))mand zogna tavisi poziciuri shecdoma daushva da amis xarkze xdeba bolos upiratesobis mopoveba)))zogadad dacvis wesi asetia an poziciuri an individualuri,poziciurze dazgvevaa sajiro roca flangis mcveli zogjer centrisas azgvevs an piriqit.. aseve am saqmeshi ertveba xshirad sayrdeni da a.sh.. imistvis ro poziciurad sworad daicva ise unda gacvalo an daazgvio pozicia ro carieli zona ar dagrches.. am shemtxvevashi tu sworad davinaxe van diki da marjvena mcveli ureven,metad dakvirveba mezareba tore eseti rameebi martivia)))tan roca mesi gitevs xshirad xdeba aseti gaugebrobebi))))

ციტატა: rivaldo10
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: rivaldo10
ყველა მესიზე იყო გადართული რედონდო)))

რა თქმა უნდა)) ეს ორჯერ ორიაა მაგრამ მე დეტალები მაინტერესებს როგორ განმარტავს)))

მესი მოძრააობა მანდ მთავარი უკან რომ იწევს თითქოს ბურთის მიღებას ცდილობს.)) ის მომენტი არის გადამწყვეტი მანდ))

Bijoo shen vinmem rame gkitxaa???))) Swor pasuxs mainc izaxde iqneb damexmaro))))))

190

30 ივლისი 2019 23:53

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Exa davinaxe matipi saidan mosdevs)))

191

30 ივლისი 2019 23:54

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: toni
ფეხბურთელი მითუმეტეს ფორვარდი რითი ფასდება აბა? რითიც ფასდება იმით აფასებენ ზუსტად

ბენზემააა 9 ანი არასდროს იყო,ეს ეხა დადგა ამის აუცილებლობაა,30 გოლი ბევრ ფოერვვარდს არ ქონდა გასულ სეზონშიი გატანილი.ის სხვა რაღაცეებით უფრო იყო დაკავებულიი მთელი თავისი კარიერა ამიტომ უადგილოააა ბენზემა შეაფასო მაგ კრიტერიუმით კარიერულად.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

192

30 ივლისი 2019 23:55

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: lazio
უნდა იყიდონ
1) პოგბა
2) კაზეს შემცვლელი
3) მანე ან სალაჰი
4 ) ბენზემა გაგდონ

გეთანხმები მეგობარო.განსაკუთრებით ბენზემას გაგდებაში და ზედ ზიდანიც უნდა მიაყოლოს პერესმა.

193

30 ივლისი 2019 23:56

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Am shemtxvevashi matips sheezlo suaress gayoloda da van diki shexvdeboda mesis an piriqit..ar vici zustad bevri ram sheileba.. marjvena mcvelma ar gamoyva albat imito ro chatvala magis kaci ar iyo)))

ციტატა: rivaldo10
ციტატა: ექიმი ჰაუსი
)mand zogna tavisi poziciuri shecdoma daushva da amis xarkze xdeba bolos upiratesobis mopoveba)))

მე აბა სხვა რამე ვთქვი?)) მესიზე იყვნე გადართულები როცა იმ მომენტში სხვა რამ მოეთხოვებოდათ.

Yvelas ar daushvia shecdomaaaa

194

30 ივლისი 2019 23:58

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Kai redondo mekaifebi dacvashi tamashi chemi sayvareli poziciaa nu 11:11 arasdros vtamashob mara minis an nu 7-7 ze dacvidan miyvars tamashi,da vfiqrob kargad gamomdis imito ro tvitin vtamashob da ara zalit)))

195

30 ივლისი 2019 23:59

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Sxva dros piradshi chamigde linki)))))))

196

31 ივლისი 2019 00:04

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: ექიმი ჰაუსი
am shemtxvevashi tu sworad davinaxe van diki da marjvena mcveli ureven,metad dakvirveba mezareba tore eseti rameebi martivia)))tan roca mesi gitevs xshirad xdeba aseti gaugebrobebi))))

მე გეტყვი მთელ ანატომიას.1.როცა მესი ბურთს იღებს საყრდენს პოზიცია აქვს დაკარგული.2.ამის შედეგად მესიმ მიიღო დერეფანი რადგან სიღმიდანნ მიიიღო ბურთი,3.ვან დეიკი თავიდანნ ზურგით დგას და საერთოდ ვერ ხედავს სათამაშო სიტუაციას 4.მეოთხე და მთავარი რის შედეგადაც მეტოქემ მიიღო რიცხობრივი უპირატესობაა მატიპის პოზიციური შეცდომააა ,საყრდენმა პოზიცია დაკარგა ამ დროს იწევს მესისჯკენ მატიპი და სუარესი რჩEბა აბსოლიტურად მარტო ,5.ამ დროს მარკვენა მცველს უნდა დაეზღვია მატიპი მაგრამ მოვლენებისგან შორს იყოოო და პოზიცია უკვე დაკარგული ქონდა.6.ერთადერთი სწორად მარცხენა მცველი თამაშობდაა .7 როდესაც სუარეს ბურთს იღებსს დარტყმის მომენტში ვან დეიკი არამედ მეტოქწე ფეხბურთელს არამედ კარს უყურებსს ეს კი შეცდომააა .7.არსებული 4 მცველიდან სამმა დაუშვაა შეცდომა პოზიციური პლიუს საყრდენი.

ციტატა: Clever liar
რათუნდა მაგ ეპიზოდს გარჩევა, დაცვაც ნახევარდაცვაც და ფლანგებიც ყველა მესის მოსდევდა ცხვრებივით და ამანაც გააკეთა უგენიალურესი გამჭოლი პასი.. არც ერთი კონკრეტული ფეხბურთელის შეცდომაა მანდ და არც 2 დამზღვევი ფლანგელის. ნახევარი გუნდი შეცდა :)))

გუნდი კონკრეტული ფეხბურთელებისგან შესდგება,თუ ადამიანს რაღაც ორგაზმის ნაწილი სტკივა ის ვერ იქნება ჯამრთელი,სწორედ ინდივიდების შეცდომის ხასრჯზე მოყვა ეს გოლი.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

197

31 ივლისი 2019 00:05

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: ექიმი ჰაუსი
am shemtxvevashi tu sworad davinaxe van diki da marjvena mcveli ureven,metad dakvirveba mezareba tore eseti rameebi martivia)))tan roca mesi gitevs xshirad xdeba aseti gaugebrobebi))))

მე გეტყვი მთელ ანატომიას.1.როცა მესი ბურთს იღებს საყრდენს პოზიცია აქვს დაკარგული.2.ამის შედეგად მესიმ მიიღო დერეფანი რადგან სიღმიდანნ მიიიღო ბურთი,3.ვან დეიკი თავიდანნ ზურგით დგას და საერთოდ ვერ ხედავს სათამაშო სიტუაციას 4.მეოთხე და მთავარი რის შედეგადაც მეტოქემ მიიღო რიცხობრივი უპირატესობაა მატიპის პოზიციური შეცდომააა ,საყრდენმა პოზიცია დაკარგა ამ დროს იწევს მესისჯკენ მატიპი და სუარესი რჩEბა აბსოლიტურად მარტო ,5.ამ დროს მარკვენა მცველს უნდა დაეზღვია მატიპი მაგრამ მოვლენებისგან შორს იყოოო და პოზიცია უკვე დაკარგული ქონდა.6.ერთადერთი სწორად მარცხენა მცველი თამაშობდაა .7 როდესაც სუარეს ბურთს იღებსს დარტყმის მომენტში ვან დეიკი არამედ მეტოქწე ფეხბურთელს არამედ კარს უყურებსს ეს კი შეცდომააა .7.არსებული 4 მცველიდან სამმა დაუშვაა შეცდომა პოზიციური პლიუს საყრდენი.

Zustad igive momentebi agvnishne,nu bolo faza golis eg iyo..

198

31 ივლისი 2019 00:05

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: ექიმი ჰაუსი
Kai redondo mekaifebi dacvashi tamashi chemi sayvareli poziciaa nu 11:11 arasdros vtamashob mara minis an nu 7-7 ze dacvidan miyvars tamashi,da vfiqrob kargad gamomdis imito ro tvitin vtamashob da ara zalit)))

საყრდენზე ვთამაშობდი,მითხარი თანამედროვე ფეხბურთში საყრდენის მოვალეობა რა არის.?
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

199

31 ივლისი 2019 00:06

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ფეხბურთი ხო დღეს ჭადრაკი სვლებიაა))) რის ხარჯზე მოხდა რიცხობრივი უპირატესობის მოპოვებაა დამამთავრებელ ფაზაში))

ზოგადად ეგ ეპიზოდი შემთხვევით შეიქმნა,მესის პასი ვაბშე არ ჰქონდა ჩაფიქრებული მანდ,ფაბინიოს ვარდნის შემდეგ მიუვიდა ბურთი რობერტოს,ზოგადად ეპიზოდს რაც შეეხება მატიპმა დაუშვა პოზიციური შეცდომა თავისი ზონა დატოვა და მესის გადაყვა,მარჯვენა მცველმაც არ დააზღვია მატიპი,რაც ასევე ეგეც შეცდომაა,ვანდაიკი მესიზე იყო ორიენტირებული და დრიბლინგის გაგრძელებას ელოდებოდა ამიტომ იმ შემთხვევითმა ჩაჭრამ ეგეც გამოთიშა ეპიზოდს,მაგრამ ვანდაიკის ბრალეულობა ბოლო ფაზაშია უკვე როცა ნაადრევად გამოეთიშა ეპიზოდს, ბოლომდე რომ მიჰყოლოდა მომენტს მესის დაასწრებდა ძელიდან გადმოგდებულ ბურთზე,ერთადერთი მცველი რომელიც არ შემცდარა მანდ იყო რობერცონი smile

200

31 ივლისი 2019 00:08

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: toni
ზოგადად ეგ ეპიზოდი შემთხვევით შეიქმნა,მესის პასი ვაბშე არ ჰქონდა ჩაფიქრებული მანდ,ფაბინიოს ვარდნის შემდეგ მიუვიდა ბურთი რობერტოს,ზოგადად ეპიზოდს რაც შეეხება მატიპმა დაუშვა პოზიციური შეცდომა თავისი ზონა დატოვა და მესის გადაყვა,მარჯვენა მცველმაც არ დააზღვია მატიპი,რაც ასევე ეგეც შეცდომაა,ვანდაიკი მესიზე იყო ორიენტირებული და დრიბლინგის გაგრძელებას ელოდებოდა ამიტომ იმ შემთხვევითმა ჩაჭრამ ეგეც გამოთიშა ეპიზოდს,მაგრამ ვანდაიკის ბრალეულობა ბოლო ფაზაშია უკვე როცა ნაადრევად გამოეთიშა ეპიზოდს, ბოლომდე რომ მიჰყოლოდა მომენტს მესის დაასწრებდა ძელიდან გადმოგდებულ ბურთზე,ერთადერთი მცველი რომელიც არ შემცდარა მანდ იყო რობერცონი

მე აქ მცველების შეცდომებზე დავსვი საკითხი ტონი,რამდენი შემთხვევითი პასი გავა ეგრეე აჯაფსანდალივით უნდა აირიონ და დაირიონ?მოდით კიდევ დაგიდებთ ლინკებს და მაინრტერესებს თქვენიიი ყველასი აზრი,ამა თუ იმ სათამაშო სიტუაციებში რა შეცდომები იყო.გინდათ??
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

201

31 ივლისი 2019 00:11

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Clever liar
რათუნდა მაგ ეპიზოდს გარჩევა, დაცვაც ნახევარდაცვაც და ფლანგებიც ყველა მესის მოსდევდა ცხვრებივით და ამანაც გააკეთა უგენიალურესი გამჭოლი პასი

შეენც ბრუტუს wink რაის გენიალური პასი გააკეთა ფაბინიომ ჩაჭრა ეგ ბურთი და მაგის ფეხიდან წავიდა ბურთი smile

ციტატა: FERNANDO_REDONDO
მე აქ მცველების შეცდომებზე დავსვი საკითხი ტონი,რამდენი შემთხვევითი პასი გავა ეგრეე აჯაფსანდალივით უნდა აირიონ და დაირიონ?

მერე მეც ავხსენი რომელმა მცველმა რა შეცდომა დაუშვა,არ მეთანხმები რამეში?

202

31 ივლისი 2019 00:14

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: ექიმი ჰაუსი
Kai redondo mekaifebi dacvashi tamashi chemi sayvareli poziciaa nu 11:11 arasdros vtamashob mara minis an nu 7-7 ze dacvidan miyvars tamashi,da vfiqrob kargad gamomdis imito ro tvitin vtamashob da ara zalit)))

საყრდენზე ვთამაშობდი,მითხარი თანამედროვე ფეხბურთში საყრდენის მოვალეობა რა არის.?

2 tipis sayrdenebia er sufta chamshleli artmevaze orientirebuli fzikurad zlieri da meore kreatiuli mepase tqenikuri.. kazemiro da pianichi.. pirveli tipi dacvas exmareba da gaachnia wyobas 4 4 2 an 4 3 3 da a.sh.. ziritadad centris da krais mcvelebs azgvevs,burts jris da pirvel pass azlevs gamtamashebels.. meore tipis gundis tvini da xerxemalia,karnaxobs ritms da shetevis mimartulebas.. da a.sh))))zogjer asetebi orive ertadaa gundshi,magalitad xedo da alonso gvyavda ase,mous uyvarda 4 2 3 1 wyoba,liovsac da dechampsac aseti wyoba aqvs pogba kante)))jerardsac meore yavda xan alonso xan maskerano.. vieira makelele ratqmaunda da a.sh.. azinoki volkebic bevri vicit ager kaze tundac)))yvelaze metad momwonda alonso modrichi 4 2 2 2 wyobashi roca tu sworad maxsovs karlo iyenebda dacvit taqtikas)))

203

31 ივლისი 2019 00:15

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
My Webpage ჟირირონას მეორე გოლი,ვინ და რატომ დაუშვა შეცდომაა აბა წავიდა გარჩევები.

ციტატა: toni
მერე მეც ავხსენი რომელმა მცველმა რა შეცდომა დაუშვა,არ მეთანხმები რამეში?

როგორ არ გეთანხმები როცა იგივე ვთქვი მეც))
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

204

31 ივლისი 2019 00:16

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
მოდით კიდევ დაგიდებთ ლინკებს და მაინრტერესებს თქვენიიი ყველასი აზრი,ამა თუ იმ სათამაშო სიტუაციებში რა შეცდომები იყო.გინდათ??

მაგაზე დისერტაციას დაგიცავ wink მთელი ცხორებაა მაგას ვაკეთებ,აქ ვრცლად წერა მეზარება საუბარი მირჩევნია მაგ თემაზე smile

205

31 ივლისი 2019 00:17

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
My Webpage ჟირირონას მეორე გოლი,ვინ და რატომ დაუშვა შეცდომაა აბა წავიდა გარჩევები.

ციტატა: toni
მერე მეც ავხსენი რომელმა მცველმა რა შეცდომა დაუშვა,არ მეთანხმები რამეში?

როგორ არ გეთანხმები როცა იგივე ვთქვი მეც))

Me sworad gageci pasuxi barsas golze)))arafers meubnebi)))

Mxolod me gageci konkretuli swori pasuxi)))

206

31 ივლისი 2019 00:28

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: ექიმი ჰაუსი
2 tipis sayrdenebia er sufta chamshleli artmevaze orientirebuli fzikurad zlieri da meore kreatiuli mepase tqenikuri.. kazemiro da pianichi.. pirveli tipi dacvas exmareba da gaachnia wyobas 4 4 2 an 4 3 3 da a.sh.. ziritadad centris da krais mcvelebs azgvevs,burts jris da pirvel pass azlevs gamtamashebels.. meore tipis gundis tvini da xerxemalia,karnaxobs ritms da shetevis mimartulebas.. da a.sh))))zogjer asetebi orive ertadaa gundshi,magalitad xedo da alonso gvyavda ase,mous uyvarda 4 2 3 1 wyoba,liovsac da dechampsac aseti wyoba aqvs pogba kante)))jerardsac meore yavda xan alonso xan maskerano.. vieira makelele ratqmaunda da a.sh.. azinoki volkebic bevri vicit ager kaze tundac)))yvelaze metad momwonda alonso modrichi 4 2 2 2 wyobashi roca tu sworad maxsovs karlo iyenebda dacvit taqtikas)))

საყრდენის მთავარი მოვალეობააა მის წინ განლაგებული ცენტრაკლ მიფილდერების დაზღვევაა და ხშირად პოზიციური შეტევის დროს ის დგას ცენტრშიი ,საყრდენი არის საყრდენი არსობრივად სხვა საკითხიაა სხვა კონკრეტული უნარ ჩვევები თუ გააჩნიაა ამის გარდააა ,პიანიჩი ცენტრალ მიდფილდერიც არის ათაქინდ მიდფილდერიცც რადგან მასს აქვსს ამის შესაძლებლობები დაა კლუბი ხედირათი აბალანსებდა ამას,მაგრამ საყრდენიი ს მთავარი მოვალეობა არის მის წინ განლაგებული ნახევარმცველების დაზღვევააა და პლიუს ცენტრალური მცველების დაზღვევა,როდესაცც ფლანგის მცველი ჩართული შეტევაშიი პრევენციის მიზნით კროოსი დგასს მარსელოს ფლანგისკენ შედარებით მაგრამ კროოოსის ბარიერი თუ გადაილახაა გარემარბს აზღვევს უკვე ცენტრალური მცველი და ცებნტრალური მცველის პოზიციას ავსებს საყრდენიი ,პლიუს ამას როდესაც მეტოქე პოზიციურ შეტევაშიააა და აწვდის საჯარიმოში გადმოგდებულ ბურთზეე მეორე ფაზა არ უნდა მისცესს საყრდენმაა,სხვადასხვა ტიპის საყრდენები არარსებობს უბრალოდდ ერთს შეიძლება შეეძლოს ბევრი ფუნქციების შესრულება და მეორეს ვერაა თუმცა პრევწენციის მიზნით პიანიჩს მუდამ უყენებენ ხედირას.მაგრამ ჩემთვისს პიანიჩი უფრო ცენტრ მიდფილდერია.

ციტატა: ექიმი ჰაუსი
Me sworad gageci pasuxi barsas golze)))arafers meubnebi)))

ჯერ არ დამიმთავრებია შენთან))) გაგცემმ პასუხსსს ამ თემით არ მინდა მხოლოდ შემოვიფარგლო.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

207

31 ივლისი 2019 00:30

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ჟირირონას მეორე გოლი,ვინ და რატომ დაუშვა შეცდომაა აბა წავიდა გარჩევები.

პირველ ფაზაში კარვახალი შეცდა პოზიციურად,არასწორად იყვანდა ფორვარდს,მეორე ფაზაში უკვე კროოსი იყო ინერტული ბოლომდე არ გაჰყვა ეპიზოდს და ისკომაც არ აიყვანა თავისი კაცი,ამ ორიდან ერთ-ერთს მაინც თავისი კარისკენ უფრო სწრაფად რომ ემოძრავა გოლი არ გავიდოდა smile

208

31 ივლისი 2019 00:35

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ანუ საყრდენი არისს მთლიანად ჩაშლლაზე ორიენტირებული,ის ძრავიაა სასიცოცხლო ფუნქცია დაცვას და ნახევარდაცვას შორისს,საყრდენს არ ევალება ბურთები ანაწილოს მის წინ არსებობსს ცებნტრალური ნახევარმცველი ვინც ამას აკეთებსს,საყრდენს ევალებაა შავი სამუშაო რაც არის უკან გამოასწოროს და პლიუს ცენტრალური მცველებიც დააზღვიოსს ,რადგან ვინგერს აზღვევს ცენტრალური მცველი,,და ამ დროს საყრდენმა უნდა დაიკავოს ცენტრალური მცველის პოზიცია რომ მეტოქესსს არ მიეცესს სივრცე,.მაგრამმ ხშირად ყოფილაა კრროსიი არ ჩამოსულა თავის დროზე ამ შემთხვევაში უკვე კროოსი იკავებს კაზემიროს პოზიციას რომ მეტოქეს არ მიეცეს ცენტრალურ ზონაში დერეფანი და პლიუს გადმოგდებულ ბურთზე მეორე ფაზაა ,.ამიტომ არის ფეხბურთი მუდამ მუდამ ურთიერთ დაზღვევაა .
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

209

31 ივლისი 2019 00:38

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: ექიმი ჰაუსი
2 tipis sayrdenebia er sufta chamshleli artmevaze orientirebuli fzikurad zlieri da meore kreatiuli mepase tqenikuri.. kazemiro da pianichi.. pirveli tipi dacvas exmareba da gaachnia wyobas 4 4 2 an 4 3 3 da a.sh.. ziritadad centris da krais mcvelebs azgvevs,burts jris da pirvel pass azlevs gamtamashebels.. meore tipis gundis tvini da xerxemalia,karnaxobs ritms da shetevis mimartulebas.. da a.sh))))zogjer asetebi orive ertadaa gundshi,magalitad xedo da alonso gvyavda ase,mous uyvarda 4 2 3 1 wyoba,liovsac da dechampsac aseti wyoba aqvs pogba kante)))jerardsac meore yavda xan alonso xan maskerano.. vieira makelele ratqmaunda da a.sh.. azinoki volkebic bevri vicit ager kaze tundac)))yvelaze metad momwonda alonso modrichi 4 2 2 2 wyobashi roca tu sworad maxsovs karlo iyenebda dacvit taqtikas)))

საყრდენის მთავარი მოვალეობააა მის წინ განლაგებული ცენტრაკლ მიფილდერების დაზღვევაა და ხშირად პოზიციური შეტევის დროს ის დგას ცენტრშიი ,საყრდენი არის საყრდენი არსობრივად სხვა საკითხიაა სხვა კონკრეტული უნარ ჩვევები თუ გააჩნიაა ამის გარდააა ,პიანიჩი ცენტრალ მიდფილდერიც არის ათაქინდ მიდფილდერიცც რადგან მასს აქვსს ამის შესაძლებლობები დაა კლუბი ხედირათი აბალანსებდა ამას,მაგრამ საყრდენიი ს მთავარი მოვალეობა არის მის წინ განლაგებული ნახევარმცველების დაზღვევააა და პლიუს ცენტრალური მცველების დაზღვევა,როდესაცც ფლანგის მცველი ჩართული შეტევაშიი პრევენციის მიზნით კროოსი დგასს მარსელოს ფლანგისკენ შედარებით მაგრამ კროოოსის ბარიერი თუ გადაილახაა გარემარბს აზღვევს უკვე ცენტრალური მცველი და ცებნტრალური მცველის პოზიციას ავსებს საყრდენიი ,პლიუს ამას როდესაც მეტოქე პოზიციურ შეტევაშიააა და აწვდის საჯარიმოში გადმოგდებულ ბურთზეე მეორე ფაზა არ უნდა მისცესს საყრდენმაა,სხვადასხვა ტიპის საყრდენები არარსებობს უბრალოდდ ერთს შეიძლება შეეძლოს ბევრი ფუნქციების შესრულება და მეორეს ვერაა თუმცა პრევწენციის მიზნით პიანიჩს მუდამ უყენებენ ხედირას.მაგრამ ჩემთვისს პიანიჩი უფრო ცენტრ მიდფილდერია.

ციტატა: ექიმი ჰაუსი
Me sworad gageci pasuxi barsas golze)))arafers meubnebi)))

ჯერ არ დამიმთავრებია შენთან))) გაგცემმ პასუხსსს ამ თემით არ მინდა მხოლოდ შემოვიფარგლო.

Azrobrivad igive vtqvi mec)))))meore swori pasuxi))))

Mecineba roca amaze vinme gamomcdelad mekitxeba radgan chem garshemo umetesonaze kargad mesmis es sakitxebi)))))

210

31 ივლისი 2019 00:39

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ჩემთვისს პიანიჩი უფრო ცენტრ მიდფილდერია.

პიანიჩი საყრდენი არაა და ვერ იქნება ფიზიკურად იმიტო რომ არააქ ის თვისებები რაც აუცილებელია,პიანიჩი ზოგადად გამთამაშებელი იყო და ალეგრიმ დაწია პირლოს ადგილზე,ასე ვთქვათ პირლოს ცუდი ვარიანტია,ბურთის ამოტანა და გათამაშეშება ევალება,შავი სამუშაო უფრო ხედირა და მატუიდის მხრებზე გადადიოდა

211

31 ივლისი 2019 00:50

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ანუ საყრდენი არისს მთლიანად ჩაშლლაზე ორიენტირებული,ის ძრავიაა სასიცოცხლო ფუნქცია დაცვას და ნახევარდაცვას შორისს,საყრდენს არ ევალება ბურთები ანაწილოს მის წინ არსებობსს ცებნტრალური ნახევარმცველი ვინც ამას აკეთებსს,საყრდენს ევალებაა შავი სამუშაო რაც არის უკან გამოასწოროს და პლიუს ცენტრალური მცველებიც დააზღვიოსს ,რადგან ვინგერს აზღვევს ცენტრალური მცველი,,და ამ დროს საყრდენმა უნდა დაიკავოს ცენტრალური მცველის პოზიცია რომ მეტოქესსს არ მიეცესს სივრცე,.მაგრამმ ხშირად ყოფილაა კრროსიი არ ჩამოსულა თავის დროზე ამ შემთხვევაში უკვე კროოსი იკავებს კაზემიროს პოზიციას რომ მეტოქეს არ მიეცეს ცენტრალურ ზონაში დერეფანი და პლიუს გადმოგდებულ ბურთზე მეორე ფაზაა ,.ამიტომ არის ფეხბურთი მუდამ მუდამ ურთიერთ დაზღვევაა .

Amas vizaxi mec eg mec aliluiasavit zepirad vici vin ra da rogor unda aketos da amito vambob mxolod kazeze damokidebuli arunda viyot metqi)))magalitad flagebze asul karvas da marses azgvevs zalian neli krosi da modrichi,zogjer kazec.. rato?? Imito ro arc karva da arc marsea imdenad gamzle da swrafi ro mteli flangi akontrolon,mara krosi da moxuci luka xo saertod loqoebi arian,ertaderti vinc rames aswrebs es kazea,tvinit da fizikit.. amito agar minda marse da luka da arc mxolod kazes imedad yofna..amas vizaxi imito ro vici vis ra evaleva da ra sheulia..

ციტატა: toni
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ჩემთვისს პიანიჩი უფრო ცენტრ მიდფილდერია.

პიანიჩი საყრდენი არაა და ვერ იქნება ფიზიკურად იმიტო რომ არააქ ის თვისებები რაც აუცილებელია,პიანიჩი ზოგადად გამთამაშებელი იყო და ალეგრიმ დაწია პირლოს ადგილზე,ასე ვთქვათ პირლოს ცუდი ვარიანტია,ბურთის ამოტანა და გათამაშეშება ევალება,შავი სამუშაო უფრო ხედირა და მატუიდის მხრებზე გადადიოდა

Dges misi pozicia sayrdeni naxevarmcvelia,aporni poluzashitniki,defensive midfilderi,rasac pirlo aketebda,naxmcvelebis uknidan mcvelebis win..

Kargi sheteva kargi dacvidan modis da zustad vici amis azri..

Sayrdeni naxevardacvis ramdenimenairi ganlagebaa popularuli 4 ,,1,, 2 3 , 4 ,,2,, 2 2 da 4 ,,2,, 3 1.. xoda rac zemot davwerre tu kitxulobt ori tipis sayrdenebiatqooo vtqvi zogjer orive ertad an zogjer marto erti..

Rogorc redondom tqva sayrdeni poziciaa da gaachnia vis ra upiratesoba da tvisebebi aqvs..is ver iqneba da es magalia da is dabali sisulelea..

212

31 ივლისი 2019 00:51

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: toni
პირველ ფაზაში კარვახალი შეცდა პოზიციურად,არასწორად იყვანდა ფორვარდს,მეორე ფაზაში უკვე კროოსი იყო ინერტული ბოლომდე არ გაჰყვა ეპიზოდს და ისკომაც არ აიყვანა თავისი კაცი,ამ ორიდან ერთ-ერთს მაინც თავისი კარისკენ უფრო სწრაფად რომ ემოძრავა გოლი არ გავიდოდა

1,გეთანხმები კარვახალმა დაკარგა პოზიცია .2.კარვახალს აზღვევს მოდრიჩი,გაცვლა მოხდა მაგრამ რეალურად ორი ორზე იყო ფლანგზე თამაში და ფლანგის შედეგად მეტოქეს რიცხობრივი უპირატესობა არ მიუღია3.რიცხობრივი უპირატესობა ცენტრალურ ზონაში მიიღო მეტოქემ დაა ეს იმის ბრალია კაზემირო გაურკვეველ პოზიციაზე იდგა,მეტიც იმხელა დერეფანი ჰქონდა წინ სვლაც შეეძლოო მეტოქეს.4.მცველი პირველ რიგში უყურებსს ფორვარდის მოძრაობას და ნაჩო საერთოდ არ უყურებდა ფორვარდს მეტიც ის ბურთშ უყურებდა მხოლოდ რის შედეგადაც დაკარგაა თავისი კაცი.5.როდესაც გამჭოლი პასი კეთდებაა მარსელო რატომღაც იწევს ცენტრშიი და თავი კაცს კარგავს ,ამის აუცილებლოპბა სულაც არ იყო რადგან რამოსი სწორად იდგააა და არც პოზიცია ჰქონდა ცუდი,.7,მარსელოს პოზიციურიუ შეცდომისს მიუხედავად ვალდებული იყო ისკო ჩამოსულიყო და დაეზღვია რადგან ეპიცენტრთან უფრო ახლოს იყო .და ბოლო ფაზა ორივე მცველი მარსელო დაა რამოსი უყურებსს დამმრტყმელს და არა იმ ფორვარდს რომელიც მასთან ახლოსააა.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

213

31 ივლისი 2019 00:54

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ექიმი ჰაუსი
Dges misi pozicia sayrdeni naxevarmcvelia,aporni poluzashitniki,defensive midfilderi,rasac pirlo aketebda,naxmcvelebis uknidan mcvelebis win..

არასდროს არ ყოფილა პირლო საყრდენი ნახევარმცველი,უკან დაწეული ფლეიმეკერი იყო,მილანშიც და ნაკრებში გვერძე ედგა გატუზო რომელიც უკან შავ საქმეს აკეთებდა smile

214

31 ივლისი 2019 01:01

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: toni
პირველ ფაზაში კარვახალი შეცდა პოზიციურად,არასწორად იყვანდა ფორვარდს,მეორე ფაზაში უკვე კროოსი იყო ინერტული ბოლომდე არ გაჰყვა ეპიზოდს და ისკომაც არ აიყვანა თავისი კაცი,ამ ორიდან ერთ-ერთს მაინც თავისი კარისკენ უფრო სწრაფად რომ ემოძრავა გოლი არ გავიდოდა

1,გეთანხმები კარვახალმა დაკარგა პოზიცია .2.კარვახალს აზღვევს მოდრიჩი,გაცვლა მოხდა მაგრამ რეალურად ორი ორზე იყო ფლანგზე თამაში და ფლანგის შედეგად მეტოქეს რიცხობრივი უპირატესობა არ მიუღია3.რიცხობრივი უპირატესობა ცენტრალურ ზონაში მიიღო მეტოქემ დაა ეს იმის ბრალია კაზემირო გაურკვეველ პოზიციაზე იდგა,მეტიც იმხელა დერეფანი ჰქონდა წინ სვლაც შეეძლოო მეტოქეს.4.მცველი პირველ რიგში უყურებსს ფორვარდის მოძრაობას და ნაჩო საერთოდ არ უყურებდა ფორვარდს მეტიც ის ბურთშ უყურებდა მხოლოდ რის შედეგადაც დაკარგაა თავისი კაცი.5.როდესაც გამჭოლი პასი კეთდებაა მარსელო რატომღაც იწევს ცენტრშიი და თავი კაცს კარგავს ,ამის აუცილებლოპბა სულაც არ იყო რადგან რამოსი სწორად იდგააა და არც პოზიცია ჰქონდა ცუდი,.7,მარსელოს პოზიციურიუ შეცდომისს მიუხედავად ვალდებული იყო ისკო ჩამოსულიყო და დაეზღვია რადგან ეპიცენტრთან უფრო ახლოს იყო .და ბოლო ფაზა ორივე მცველი მარსელო დაა რამოსი უყურებსს დამმრტყმელს და არა იმ ფორვარდს რომელიც მასთან ახლოსააა.

Mapatiet mara agar vuyureb,sabavshvo bagia ukve)))))teoriulad bevr rameze sheileba sakutari azri gqondes erti da igive faqtzec ki,ase rom fexburti matematika araa ro yvelas erti azri gvqondes

ციტატა: toni
ციტატა: ექიმი ჰაუსი
Dges misi pozicia sayrdeni naxevarmcvelia,aporni poluzashitniki,defensive midfilderi,rasac pirlo aketebda,naxmcvelebis uknidan mcvelebis win..

არასდროს არ ყოფილა პირლო საყრდენი ნახევარმცველი,უკან დაწეული ფლეიმეკერი იყო,მილანშიც და ნაკრებში გვერძე ედგა გატუზო რომელიც უკან შავ საქმეს აკეთებდა smile

Kargad naxe misi iuves bolo tamashebi da nakrebshic bolo turnirze..

Tundac de rossi etaloni sayrdenis..

215

31 ივლისი 2019 01:03

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ყველამ ვნახეთ რამდენიმე წლის წინ ლესტერმა რო მოიგო პრემიერლიგა, და არ მესმის რეალის გულშემატკივარს რატო არ უნდა ქონდეს ამ გუნდის იმედი,

216

31 ივლისი 2019 01:07

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
1,გეთანხმები კარვახალმა დაკარგა პოზიცია

კარვახალი შემეშლა ნაჩო ყოფილა იქ ვერ გავარჩიე უცებ ნაჩო შეცდა პოზიციურად ცუდად იყვანდა თავდასხმელს
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
3.რიცხობრივი უპირატესობა ცენტრალურ ზონაში მიიღო მეტოქემ დაა ეს იმის ბრალია კაზემირო გაურკვეველ პოზიციაზე იდგა,მეტიც იმხელა დერეფანი ჰქონდა წინ სვლაც შეეძლოო მეტოქეს.

კაზემირო მანდ ბურთიან კაცზე ადიოდა ამიტომ უკან ფიზიკურად ვერ ჩამოასწრებდა,მანდ მთავარი შეცდომა დაუშვა ნაჩომ როცა ვერ აიყავანა კაცი სწორად
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
.როდესაც გამჭოლი პასი კეთდებაა მარსელო რატომღაც იწევს ცენტრშიი და თავი კაცს კარგავს ,ამის აუცილებლოპბა სულაც არ იყო რადგან რამოსი სწორად იდგააა და არც პოზიცია ჰქონდა ცუდი,

რამოსი ვერ ასწრებდა მანდ ამიტომ მარსელო სწორად წაყვა იმ კაცს,ეგ პასტრელი რომ გამოსულიყო ერთადერთი მარსელო შეუშლიდა ხელს,მარსელო უნდა დაეძზვია ისკოს რომელიც ვაბშე არ განძრეულა ადგილიდან,ამიტომ მარსელოს ბრალეულობა მანდ ნაკლებად,
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
.და ბოლო ფაზა ორივე მცველი მარსელო დაა რამოსი უყურებსს დამმრტყმელს და არა იმ ფორვარდს რომელიც მასთან ახლოსააა.

დამრტყმელს იმიტომ უყურებს რომ კარი ცარიელია და კარში ჩადგა ორივე იმის იმდედად რომ ბურთი მოხვდებოდა,უბრალოდ იმ დამრტყმელს შემთხვევით დარტყმის მაგივრად პასი გამოუვიდა ამიტომ მაგაზეც ვერ იტყვი შეცდომააო

217

31 ივლისი 2019 01:18

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: ექიმი ჰაუსი
Dges misi pozicia sayrdeni naxevarmcvelia,aporni poluzashitniki,defensive midfilderi,rasac pirlo aketebda,naxmcvelebis uknidan mcvelebis win..

Kargi sheteva kargi dacvidan modis da zustad vici amis azri..

Sayrdeni naxevardacvis ramdenimenairi ganlagebaa popularuli 4 ,,1,, 2 3 , 4 ,,2,, 2 2 da 4 ,,2,, 3 1.. xoda rac zemot davwerre tu kitxulobt ori tipis sayrdenebiatqooo vtqvi zogjer orive ertad an zogjer marto erti..

Rogorc redondom tqva sayrdeni poziciaa da gaachnia vis ra upiratesoba da tvisebebi aqvs..is ver iqneba da es magalia da is dabali sisulelea..

4-1-2-3 რასაც რეალი ხშირად იყენებსს თავდაცვის დროს ეწყობააა 4-4-2 ზე ან უკიდურეს შემთხვევაში 4-5-1 ზე მაგრამ მაგ ტაქტიკაში საერთოდ არ ევალება საყრდენს ბურთების განაწილება რადგან მის წინ 2 ცენტრალური ნახევარმცველია მოდრიჩი და კროოსი,,ამ შემთხვევაში პიანიჩი ვერ ჩაჯდებოდააა ამ ტაქტიკურ მონახაზში საყრდენზე .ეს არასოდეს უცდია ალეგრისსს .1 საყრდენით როცა თაამაშოპბ ტიპიური გატუზოს სტილის ასაყრდენი უნდა დააყენო და პიანიჩი არაა ტიპიურიი საყრდენი რადგან მას უფრო მეტი ინტელექტუალური შესაძლებლობები აქვს,2.........4-2-2-2 ამ ორი ნახევარმცველიდან ერთი ცენტრალური ნახევარმცველიაა რომლებიც ბურთებს ანაწილებსსს და მაგ ტაქტიკურ მონახაზში მნიშვნელოვანიააა გარემარბი ნახევარმცველები კარგად ერკვეოდნენ დაცვით ფუნქწციებში,,ეგ ტაქტიკა არაა 2 საყრდენნიანიი ეს ტაქტიკა უფრო გარემარბებზე დგასს .4-2-3-1 ს რაც შეეხება ეს მაურინიოს ნაცადი ტაქტიკა რეალშიიი ალონსოო მარტო დააყენა ერთხელ და 5-0 გაგვარღვიაა ბარსელონამ.ანუ რეალურად საყრდენი არც ალონსო იყო ის ცენტრალური ნახევარმცველი იყო და პლიუს ამას მის წინ იყოო გამთამაშებელი იოზილი.

ციტატა: toni
რამოსი ვერ ასწრებდა მანდ ამიტომ მარსელო სწორად წაყვა იმ კაცს,ეგ პასტრელი რომ გამოსულიყო ერთადერთი მარსელო შეუშლიდა ხელს,მარსელო უნდა დაეძზვია ისკოს რომელიც ვაბშე არ განძრეულა ადგილიდან,ამიტომ მარსელოს ბრალეულობა მანდ ნაკლებად,

რამოსი იდგა თავის ზონაში და ზონურად პოზიცია არ დაუკარგავს სწორად იდგა .მაშინ აზღვევ შენს თანაგუნდელს როცა ხედავ რომ პოზიცია აქვს დაკარგული.სად დაინახე რომ რამოს პოზიცია აქვს დაკარგული?ეს უკვე მკითხაობაა ჩაჭრიდა თუ არა მაგრამ პოზიციურად სწორად იდგააა მაგ მომენტში და მარსელო არ უნდა შეწეულიყოო .
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

218

31 ივლისი 2019 01:20

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ექიმი ჰაუსი
Kargad naxe misi iuves bolo tamashebi da nakrebshic bolo turnirze.

ნანახი მაქვს უკვე,იუვეში ბოლოს ვიდალი და მარკიზიო ყავდა გვერძე რომლებიც უკან წმენდნენ და ნაკრებში დეროსი ყავდა და იგივე ნახსენები მარკიზიო,ამიტომ პირლოს საყრდენად მოხსენიება ცოტა უხერხულია როცა შენზე მეტ შავ სამუშაოს სხვა აკეთებს smile

219

31 ივლისი 2019 01:22

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: ექიმი ჰაუსი
Dges misi pozicia sayrdeni naxevarmcvelia,aporni poluzashitniki,defensive midfilderi,rasac pirlo aketebda,naxmcvelebis uknidan mcvelebis win..

Kargi sheteva kargi dacvidan modis da zustad vici amis azri..

Sayrdeni naxevardacvis ramdenimenairi ganlagebaa popularuli 4 ,,1,, 2 3 , 4 ,,2,, 2 2 da 4 ,,2,, 3 1.. xoda rac zemot davwerre tu kitxulobt ori tipis sayrdenebiatqooo vtqvi zogjer orive ertad an zogjer marto erti..

Rogorc redondom tqva sayrdeni poziciaa da gaachnia vis ra upiratesoba da tvisebebi aqvs..is ver iqneba da es magalia da is dabali sisulelea..

4-1-2-3 რასაც რეალი ხშირად იყენებსს თავდაცვის დროს ეწყობააა 4-4-2 ზე ან უკიდურეს შემთხვევაში 4-5-1 ზე მაგრამ მაგ ტაქტიკაში საერთოდ არ ევალება საყრდენს ბურთების განაწილება რადგან მის წინ 2 ცენტრალური ნახევარმცველია მოდრიჩი და კროოსი,,ამ შემთხვევაში პიანიჩი ვერ ჩაჯდებოდააა ამ ტაქტიკურ მონახაზში საყრდენზე .ეს არასოდეს უცდია ალეგრისსს .1 საყრდენით როცა თაამაშოპბ ტიპიური გატუზოს სტილის ასაყრდენი უნდა დააყენო და პიანიჩი არაა ტიპიურიი საყრდენი რადგან მას უფრო მეტი ინტელექტუალური შესაძლებლობები აქვს,2.........4-2-2-2 ამ ორი ნახევარმცველიდან ერთი ცენტრალური ნახევარმცველიაა რომლებიც ბურთებს ანაწილებსსს და მაგ ტაქტიკურ მონახაზში მნიშვნელოვანიააა გარემარბი ნახევარმცველები კარგად ერკვეოდნენ დაცვით ფუნქწციებში,,ეგ ტაქტიკა არაა 2 საყრდენნიანიი ეს ტაქტიკა უფრო გარემარბებზე დგასს .4-2-3-1 ს რაც შეეხება ეს მაურინიოს ნაცადი ტაქტიკა რეალშიიი ალონსოო მარტო დააყენა ერთხელ და 5-0 გაგვარღვიაა ბარსელონამ.ანუ რეალურად საყრდენი არც ალონსო იყო ის ცენტრალური ნახევარმცველი იყო და პლიუს ამას მის წინ იყოო გამთამაშებელი იოზილი.

Me sxva rames vambob??? 2 sayrdeni cneba xo gagvigia?? Ki,xoda am oridan erti viria meore jkviani.. ert sayrdenianic xo gagvigia?? Ki ,viri an jkviani an virjkviani)))de rossi kaze makelee kante alonso jerardi pirlo gilberto silva vieira da a.sh eseni sxvadasxva tipis sayrdenebia romeltaganac zogi marto zogi ki duetshi idga sayrdenad.. yvela wyoba taviseburat utevs da icavs tavs,es damokidebulia trenerze da fexburtelebze,yvelas detalurad ganxilvis tavi ar maq,magram zogi sayrdeni mravalfunqciuria am kutxit zogi ki sworxszovani,xoda amis mixedvit iyenebdnen mat trenerebi taviant taqtikashi shetevisas da dacvisas,visac ra sheezlo da rogor...vaax)))

220

31 ივლისი 2019 01:22

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: toni
კაზემირო მანდ ბურთიან კაცზე ადიოდა ამიტომ უკან ფიზიკურად ვერ ჩამოასწრებდა,მანდ მთავარი შეცდომა დაუშვა ნაჩომ როცა ვერ აიყავანა კაცი სწორად

ნაჩოს წინ იდგაა,.მოდრიჩი იყო გადაწეული და პლის კარვახალი.ნაჩომ შეცდომა დაუშვა მაგრამ კაზემიროს იქ ყოფნა და დაზღვევა საერთოდ არ იყო საჭირო რადგან კარვახალს ისედაც აზღვევდააა მოდრიჩიიი ,ამიტომ მოხდა 2X1 ზე უპირატესობაა ცენტრში სადაც მარტო კროოსი იდგაა.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

221

31 ივლისი 2019 01:26

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: toni
ციტატა: ექიმი ჰაუსი
Kargad naxe misi iuves bolo tamashebi da nakrebshic bolo turnirze.

ნანახი მაქვს უკვე,იუვეში ბოლოს ვიდალი და მარკიზიო ყავდა გვერძე რომლებიც უკან წმენდნენ და ნაკრებში დეროსი ყავდა და იგივე ნახსენები მარკიზიო,ამიტომ პირლოს საყრდენად მოხსენიება ცოტა უხერხულია როცა შენზე მეტ შავ სამუშაოს სხვა აკეთებს smile

Misi pozicia sayrdenis iyo shen rac ginda is dauzaxe da vinc ginda daaxmare))))naxevarmcvelebis ukan mcvelebis win))))zaan martivia chemtvis amis ahqma)))

Kakras kargad gaixsene eg iuve uamrav naxevarmcvelebs ukan marto idga pirlo)))nakrebshic daaxloebit ase.. igi iyo gundis tvini da xerxemali da yvela shetevis wamomwyebi,da rogorcarunda gvikvirdes dacvasac aravissr naklebad aketebda)))

222

31 ივლისი 2019 01:27

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
რამოსი იდგა თავის ზონაში და ზონურად პოზიცია არ დაუკარგავს სწორად იდგა .მაშინ აზღვევ შენს თანაგუნდელს როცა ხედავ რომ პოზიცია აქვს დაკარგული.სად დაინახე რომ რამოს პოზიცია აქვს დაკარგული?ეს უკვე მკითხაობაა ჩაჭრიდა თუ არა მაგრამ პოზიციურად სწორად იდგააა მაგ მომენტში და მარსელო არ უნდა შეწეულიყოო

პოზიცია არა მარა კაცი ყავს დაკარგული და მაგ კაცს მარსელო მოყვება,მანდ პასი რომ გამოსულიყო იმ ფორვარდზე ზუსტად ერთადერთი მარსელო თუ გადაარჩენდა მაგ ბურთს,მაგ ეპიზოდში ყველაზე მეტად ნაჩოს და ისკოს ბრალეულობაა,დანარჩენი უკვე თითიდან გამოწოვილი მიზეზებია smile

223

31 ივლისი 2019 01:29

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: ექიმი ჰაუსი
Me sxva rames vambob??? 2 sayrdeni cneba xo gagvigia?? Ki,xoda am oridan erti viria meore jkviani.. ert sayrdenianic xo gagvigia?? Ki ,viri an jkviani an virjkviani)))de rossi kaze makelee kante alonso jerardi pirlo gilberto silva vieira da a.sh eseni sxvadasxva tipis sayrdenebia romeltaganac zogi marto zogi ki duetshi idga sayrdenad.. yvela wyoba taviseburat utevs da icavs tavs,es damokidebulia trenerze da fexburtelebze,yvelas detalurad ganxilvis tavi ar maq,magram zogi sayrdeni mravalfunqciuria am kutxit zogi ki sworxszovani,xoda amis mixedvit iyenebdnen mat trenerebi taviant taqtikashi shetevisas da dacvisas,visac ra sheezlo da rogor...vaax)))

შენი ჩამოთვლილი სქემებიდან მხოლოდ 4-2-3-1 ში შეიძლება 2 საყრდენით თამაში და ესეც იმ ფონზე თუ ფლეიმეიკერი გყავს წინ,დალშე არცერთი არა 2 საყრდენიანი სისტემაა,,ცენტრალური მიდფილდერი თუ არ გყავსს ცენტრს საერთოდ ვერ მოიგებ.მილანშI პირლოს ყავდა გატუზო ამბროზინი მაგისთვისს,ნაკრებში კიი დეროსი იგივე გატუზო და რავიციი,,პირლო ცენტრალ მიდფილდერი უფრო იყოო..ის რომ ნახევარმცველს დაცვაში თამაში კარგად შეუძლია სულაც არ ნიშნავსს რომ საყრდენიან,არსებობს დეფენბსერ მიდფილდერ,ცენტრალ მიდფილდერ და ატქქინგ მითფილდერიი.ყველას თავისი როლი აქვსს,შენ 2 საყრდენით გამოხვიდე და არავინ გყავდესს შუაში ტვინიანიი გყავდეს თუ გინდ 3 პელე წინ.პიანიჩი რომ საყრდენი იყოს ცხენდირას არ დაუყენებდნენ.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

224

31 ივლისი 2019 01:29

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Ai buskvercxi jkviani teqnikuri da dacvashic kargi.. tumca chemtvis alonso yoveltvis uketesia.. aseve vtvli ro xavis xarjze iyo rac iyo,axla didi veraferi)))

225

31 ივლისი 2019 01:31

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
რას გადაეკიდეთ ამ იუვეს კაცო სიბერეში ითამაშა იქ,მილანში ვინ იყო სატრდენი გატუზო ამროზინი თუ ოპირლოო??
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

რეკლამა

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 დოვბიკი 19
2 ბელინგემი 17
3 სორლოტი 17
4 ლევანდოვსკი 16

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 რეალი 6 6 0 0 18
2 ნაპოლი 6 3 1 2 10
3 ბრაგა 6 1 1 4 4
4 იუნიონ ბერლინი 6 0 2 4 2

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...

4-3-3
4-4-2
4-2-3-1



მთვლელები

საიტის არქივი:

მაისი 2024 (40)
აპრილი 2024 (379)
მარტი 2024 (335)
თებერვალი 2024 (456)
იანვარი 2024 (411)
დეკემბერი 2023 (372)