ჟოზე:„ბეილთან ურთიერთობა „რეალის“ ვერცერთმა მწვრთნელმა ვერ ისწავლა“

მანჩესტერ „იუნაიტედის“ თავკაცმა, ჟოზე მოურინიომ ძალიან საინტერესო განცხადება გააკეთა...


„რონალდუ „იუნაიტედში“? ამ ეტაპზე სისულელეებზე დროის დაკარგვა არ ღირს. თუ პორტუგალიელს მოუნდება, მისთვის ჩვენი კარი ყოველთვის ღიაა.“

„კიდევ ერთხელ მინდა ვთქვა, რომ გარეთ ბეილის „მანჩესტერში“ გადმოსვლა ჩვენ მოგცემს იმის საშუალებას, რომ პრემიერლიგა მოვიგოთ.“

„სამწუხაროდ, „რეალის“ ვერცერთმა მწვრთნელმა ვერ ისწავლა ბეილთან ურთიერთობა და ვერ მიხვდა, თუ როგორ უნდა გამოიყენოს ის ყველაზე მეტად. ჩემი აზრით, უელსელს უდიდესი შესაძლებლობები აქვს.“ dle 10.1

  • Hala
  • 20 იანვარი 2018
  • 7997
  • 176

151

20 იანვარი 2018 23:43

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
არაფერი ისმისს ფორვარდის ტრანსფერთან დაკავშირებით ? no winked

152

20 იანვარი 2018 23:43

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: RONALDINHO
პირველი თამაში თუ მადრიდში ვერ მოვიგეთ,ან 0-0 არ მორჩა,რაც არ მოხდება გამოვარდნილი ვართ.ნახევარდაცვაში უნდა დავჩაგროთ.შევა ნახევარდაცვა ფორმაში მანამდე.მარა მეკარისა და შეტევის სისუსტე მაფიქრებს.დაცვაც პრახადნოი დვერია.მარაა დაცვამმ მოხოდვაა იცის ეგეთი თამაშების დროსს,უმაღლეს დონეზეე თამაში.ბეილი მანდ აუცილებელი იქნება,საჯაჯგუროოდ და წინ დაუკან სარბენად,მარა ეგეც რომ იღლებააა და ვერ ქაჩავს 90 წუთი ეგაა მთავარი პრობლემაა.ასევეე ასენსიოს ნაირი სწრაფი და კაი დარტყმის მქონე იგროკია საჭირო და არაა ბენზემას ნაირი "ინტელიგენტი".ყველაზე კაი ალტერნატივაა ბეილი-რონალდო-ასენსიო იქნება პსჟ-ესთან შეტევაშიიი.ასეთიი რეალიი უფროო დაეჯახება პსჟ-ს და შეაზანზარეებსს .მარა მაინც ბენზემას შეტენიის ხო ვიციი.მარა ერთი ისაა ნერვიულობაა სულ არ მექნებაა,მაინცც ჩვენ სასიკეთოდ იქნება ,რომც წავაგოთ,პერესიი სსერიოზულ ცვლილებებს გაატარეებს და საჭირო ხალხს მოიყვანს.1სეზონს არაფერი უჭირს.დაგვღალეს ისედაც ამდენი მოგებებით...

პირველ თამაშიი გოლის არ გაშვება იქნება კანფეტიი,,პარიზში რეალი გაიტანს ამაში დარწმუნებული ვარრ,,მაგრამ სახში რამდენად შევძლევთ კარის მშრალად შენახახვას დიდი კითხვის ნიშანიაა,თუმცაა რეალის ზიდანმაა პრინციპულ მატჩებში ბევრჯერ დაგვანახაა რომ თავდაცვაც შეუძლია,თუ იმ დონის ფეხბუირთს ითამაშებენ რასაცც წინა წელს თამაშობდნენ.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

153

20 იანვარი 2018 23:45

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Itokshi Reali Xval 0-3 Moigebs 2 Ronaldo Sheagdebs Da Sastavs Isev Sheuyvardeba

154

20 იანვარი 2018 23:45

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ნელ ნელა პესეჟეს კუში ქვემოთ მოდის, ეს ხელფასიც აღარ დაჯდა რა 😂😂

155

20 იანვარი 2018 23:48

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: RONALDINHO
პირველი თამაში თუ მადრიდში ვერ მოვიგეთ,ან 0-0 არ მორჩა,რაც არ მოხდება გამოვარდნილი ვართ.ნახევარდაცვაში უნდა დავჩაგროთ.შევა ნახევარდაცვა ფორმაში მანამდე.მარა მეკარისა და შეტევის სისუსტე მაფიქრებს.დაცვაც პრახადნოი დვერია.მარაა დაცვამმ მოხოდვაა იცის ეგეთი თამაშების დროსს,უმაღლეს დონეზეე თამაში.ბეილი მანდ აუცილებელი იქნება,საჯაჯგუროოდ და წინ დაუკან სარბენად,მარა ეგეც რომ იღლებააა და ვერ ქაჩავს 90 წუთი ეგაა მთავარი პრობლემაა.ასევეე ასენსიოს ნაირი სწრაფი და კაი დარტყმის მქონე იგროკია საჭირო და არაა ბენზემას ნაირი "ინტელიგენტი".ყველაზე კაი ალტერნატივაა ბეილი-რონალდო-ასენსიო იქნება პსჟ-ესთან შეტევაშიიი.ასეთიი რეალიი უფროო დაეჯახება პსჟ-ს და შეაზანზარეებსს .მარა მაინც ბენზემას შეტენიის ხო ვიციი.მარა ერთი ისაა ნერვიულობაა სულ არ მექნებაა,მაინცც ჩვენ სასიკეთოდ იქნება ,რომც წავაგოთ,პერესიი სსერიოზულ ცვლილებებს გაატარეებს და საჭირო ხალხს მოიყვანს.1სეზონს არაფერი უჭირს.დაგვღალეს ისედაც ამდენი მოგებებით... smile


თქვენ იუვენტუსთან ლიგის ფინალის წინაც მაგას გაიძახოდით, ბენზემასნაირ ფორვარდს შეჭამს იუვეს დაცვაო, მაგრამ კი აფორთხიალა ბონუჩი, კიელინი, ალვეში ერთად ბენზომ ფინალში

156

20 იანვარი 2018 23:49

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ნაჩოო ვალიეხოო ლორენტეე სებალიოსიი ტეო კასილია ნავასიც (უკვე დროა) და ბენზოოც რათქმაუნდა N1 უნდა წავიდნენ და უნდაა წახალისდეს გუნდიი ძააან მაგრად თორეე არაფერიი ეშველებაა რეალს ამათ ხელშიი ვითომ და ამომავალი ვარსკვლავებიი იყიდაა პერესმა მარა ძააან სისულელე გააკეტაა ...

157

20 იანვარი 2018 23:52

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: ilarioni
ძირეული ცვლილებებია გუნდში საჭირო პირველ რიგში

ძირეული ცვლილებები ხდებაა შეიხის გუნდებში სადაც არ არის გამართული მენეჯმენტიი დაა ყიდულობენნნ უამრავ მაღალი დონის ფეხბურთელს და შედეგები არ აქვთ,ჩანაცვლება გარდამავალი პროცესი უნდა იყოსს ეტაპობრივად უნდა ხდებოდეს ესს და არა ისე რომ 3 ლიგის დამდები ფეხბურთელები მოდი აღარ გვინდა და გავვყაროთ,ვინ მოგყავთ უკეთესები დავინახავ ერთი რომელი სხვები დაგიიდებენ 4 წელში 3 ლიგასს,,ეგ აღარ განმეორდება ამ ფორმაციის რერალმა რაც გააკეთა რეალის ისტორიის საუკეთესო წლებიააა თუ არ ჩავთვლით დისტეფანოს პერიოდსს,,ესეთი დრო რეალს კაი ხანი აღარ ექნება ეს ძირითადი ბირთვი რომ წავააა ,ამ ხალხმა ეპოქა შექმნესს ამ კლუბში,უბედურება ისაა დღემდე ვერ საზღვრავს რეალის ქომაგების უმრავლესობა იმ მაშტაბებს რაც 2008 წლის პერესი პროეკტმა მოიტანა!!!
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

158

20 იანვარი 2018 23:52

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: RONALDINHO
პირველი თამაში თუ მადრიდში ვერ მოვიგეთ,ან 0-0 არ მორჩა,რაც არ მოხდება გამოვარდნილი ვართ.ნახევარდაცვაში უნდა დავჩაგროთ.შევა ნახევარდაცვა ფორმაში მანამდე.მარა მეკარისა და შეტევის სისუსტე მაფიქრებს.დაცვაც პრახადნოი დვერია.მარაა დაცვამმ მოხოდვაა იცის ეგეთი თამაშების დროსს,უმაღლეს დონეზეე თამაში.ბეილი მანდ აუცილებელი იქნება,საჯაჯგუროოდ და წინ დაუკან სარბენად,მარა ეგეც რომ იღლებააა და ვერ ქაჩავს 90 წუთი ეგაა მთავარი პრობლემაა.ასევეე ასენსიოს ნაირი სწრაფი და კაი დარტყმის მქონე იგროკია საჭირო და არაა ბენზემას ნაირი "ინტელიგენტი".ყველაზე კაი ალტერნატივაა ბეილი-რონალდო-ასენსიო იქნება პსჟ-ესთან შეტევაშიიი.ასეთიი რეალიი უფროო დაეჯახება პსჟ-ს და შეაზანზარეებსს .მარა მაინც ბენზემას შეტენიის ხო ვიციი.მარა ერთი ისაა ნერვიულობაა სულ არ მექნებაა,მაინცც ჩვენ სასიკეთოდ იქნება ,რომც წავაგოთ,პერესიი სსერიოზულ ცვლილებებს გაატარეებს და საჭირო ხალხს მოიყვანს.1სეზონს არაფერი უჭირს.დაგვღალეს ისედაც ამდენი მოგებებით...

პირველ თამაშიი გოლის არ გაშვება იქნება კანფეტიი,,პარიზში რეალი გაიტანს ამაში დარწმუნებული ვარრ,,მაგრამ სახში რამდენად შევძლევთ კარის მშრალად შენახახვას დიდი კითხვის ნიშანიაა,თუმცაა რეალის ზიდანმაა პრინციპულ მატჩებში ბევრჯერ დაგვანახაა რომ თავდაცვაც შეუძლია,თუ იმ დონის ფეხბუირთს ითამაშებენ რასაცც წინა წელს თამაშობდნენ.


მე უფრო მგონია რომ პარიზში ვითამაშებთ კარგად. ისე თემას ვუხვევ, მაგრამ უნივერსალურ განათლებაში რა იგულისხმება?

159

20 იანვარი 2018 23:53

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: RONALDINHO
ნეიმარიი-სუარესი-მესიი გაუჩერებია რეალის დაცვაას,სამივეე ერთად ხშირად ვერაა,თუმცა 2-ი მაინც არაერთხეელ და ეს მბაპეე და განსაკუთრებით კავანიი ვინ ჩემიი ბადრია შუბლაძეაა ეხლა მაგათი რომ გვეშინოდესს.კავანი არი არარაობაა,მაგაას მე არ ვთვლი საშიშად,მარტივად ამოკეტავენნ.მბაპეს კი პირადად ვარანი უნდა დაუდგეს დაზღვევაზეეე,სიწსრაფეზეე ვერავინ გაუქაჩავს ვარანის გარდაა და ნაჩოო იქნება პირველ თამაშში და მანდ კაზემიროზე ბევრია დამოკიდებული ნეიმარს როგორ ეთამაშებააა.მთავარია რეალმა თავის ფეხბურთიი და მოგებაზე ითამაშოოს.დემორალიზება მოახდინოს დაცვისა და ნახევარდაცვიის და თავდასხმა ჰყავდეეთ ეგეთიი ,ბურთიი არ უნდა ამოატანინო და შეტევით ფეხბურთს რამდენად გაუძლებეენ,თან იმ ფონზე რომ სუსტებთან თამაშშს არიან შეჩვეულიი ეგ საკითხავიააა.

კრისტალს ბაზრობ 100%

160

20 იანვარი 2018 23:56

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2588
ციტატა: RONALDINHO
ციტატა: Benz9
თქვენ იუვენტუსთან ლიგის ფინალის წინაც მაგას გაიძახოდით, ბენზემასნაირ ფორვარდს შეჭამს იუვეს დაცვაო, მაგრამ კი აფორთხიალა ბონუჩი, კიელინი, ალვეში ერთად ბენზომ ფინალში

არა მანდ ბონუჩი და ალვეში მოატყუა,მარა მაგ მომენტს არანაირი ზეგავლენა თამაშშზე არ მოუხდენია.მანდ ბენზემამ თამაში ჩააგდო.არაფერი გაუკეთებია ტიპპს.მე მაგ აზრზე ვრჩებიი.ყველას სუსტი იყოო.ეგაა ორჯერ ორი ოთხიი.კი მოძრაობდა,მარა პირადად მაგის თამაშს არანაირი ზეგავლენა ,მომენტების შექმნა და ა.შ არ მოუტანიააა.

ალვეშმა გვიჯიგრა თორემ ვერც მოვიგებდით ფინალს... რას ნიშნავს მაინც ლეგენდა რომ ხარ ... wink wink wink

161

20 იანვარი 2018 23:59

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: RONALDINHO
კარის მშრალად შენახვა მე გამორიცხული მგონია.ეგრე არ მგონია ზიდანმა გუნდი გამოიყვანოს.არც ისეე როგორც ბარსელონასთან ქნაა.თავიდანვე მოგებაზეეე .არ აქ მნიშვნელობაა 2-1.თუ 2-0ს მოვიგებთ.მთავარია მოვიგოოთ.თუ მოვიგოთ რაც არუნდა ანგარიშით მორჩეესსს დარწმუნებული ვარრ გავალთთ,რადგაან იქ პსჟ-ეს შევჭაამთ უკვე კონტრშეტევებზეე ,ფეხი დაცვაში მაგათ პარიზში არაერთხელ წაუცდებათთ.მთავარია ბერნაბეუზეე გუნდიი გავიდეეს სრულად მოტივირებული მოსაგებადდ

თავგუდმოგლეჯილიცც წინ არ გაიქცევა,სრული უტოპია იქნებაა,,დღევანდელ ფეხბურთში როგორც შეტევა ასევე თავდაცვაც მნიშვნელოვანიააა,,საუკეთესო ბალანსიი ეს არის,საუკეთესო თავდაცვა თავდასხმაოო ეგეც არაა სწორიი ,რადგან დღეს კლუბები გაცილებით ორგანიზებულად იცავენ თავს,ვიდრე ეს იყო პელეს დროს ან მარადონას დროს,პესეჟეს კარგი მცველები ყავს სახელებით მაგრამ ცოტა თუ თამაშობს გუნდური თავდაცვის პრინციპით და ხშირად აქვთ პოზიციური შეცდომებიი,ასეა რეალშიცც,,კაზემიროს როლი მნიშვნელოვანი იქნება და ასევე სხვა ნახევარმცველების,თავდაცვა არ ნიშნავს მხოლოდ მცველების და საყრდენის ჩართულობას,არამედ მთლიანად გუნდის ორგანიზებულად,ასევე მნიშვნელოვანია რა სქემას აირჩევს დაა რაზე გაკეთდება აქცენტი .
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

162

21 იანვარი 2018 00:02

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: RONALDINHO
ციტატა: Benz9
თქვენ იუვენტუსთან ლიგის ფინალის წინაც მაგას გაიძახოდით, ბენზემასნაირ ფორვარდს შეჭამს იუვეს დაცვაო, მაგრამ კი აფორთხიალა ბონუჩი, კიელინი, ალვეში ერთად ბენზომ ფინალში

არა მანდ ბონუჩი და ალვეში მოატყუა,მარა მაგ მომენტს არანაირი ზეგავლენა თამაშშზე არ მოუხდენია.მანდ ბენზემამ თამაში ჩააგდო.არაფერი გაუკეთებია ტიპპს.მე მაგ აზრზე ვრჩებიი.ყველას სუსტი იყოო.ეგაა ორჯერ ორი ოთხიი.კი მოძრაობდა,მარა პირადად მაგის თამაშს არანაირი ზეგავლენა ,მომენტების შექმნა და ა.შ არ მოუტანიააა.


ვერ დაგეთანხმები, ცუდად არ უთამაშია და მისმა მოძრაობებმაც შედეგი მოიტანეს, ზოგადად იმ ფინალში აბსოლიტურად ყველამ იდეალურად შეასრულა ზიზუს დავალება. არ ვამბობ, რომ საუკეთესო იყო, თუმცა სხავთა შორის, გუტიმ დაასახელა რატომღაც ამ ფინალის ერთ-ერთ საუკეთესო მოთამაშედ ბენზემა, თუმცა ცნობილია გუტის ბენზემა ძალიან უყვარს და შეიძლება ამანაც იქონია გავლენა. ეგ კონკრეტული მომენტი კი იმისთვის მოვიყვანე, რომ თქვენ რომ გგონიათ ბენზოს ამოკეტვა ეგეთი ადვილი არ არის. ბოატენგმა საერთოდაც მესისთან, რონისთან და აზართან ერთად ყველაზე რთულ მოწინააღმდეგედ დაასახელა ბენზო.

ისე კი, დანარჩენი რაც თქვი პსჟ-ზე გეთანხმები ყველაფერში, განსაკუთრებით კავანიზე და მბაპეზე

163

21 იანვარი 2018 00:06

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: Benz9
მაგრამ უნივერსალურ განათლებაში რა იგულისხმება?

რწმენამდე ვერ მიხვალ თუ ცოდნა არ გაქ,,ყველაფერს აქ მიზეზი და ახსნაა,ადამიანი თუ ათეისტი სწორედ მაგ უნივერსალურმა განათლებამ მოიტანა,,მაგალითზე მომყავს.არ არის სავალდებულო ადოლფ ჰიტლერის სიტყვებს ყველა ეთანხმებოდეს მაგრამ,მე კონკრეტულ ამ წინადადებაში ვეთანხმებიი,,რადგან თავისუფალმა აზროვნებამ განათლებამ საზოგადოება გარყვნა.

ადამიანი თავის ცხოვრებაში მუდამ ეშმაკს ებრძვისს,,,თავისუფალმა აზროვნებამ ბევრი ალტერნატივა მოიტანა თუნდაც რელიგიის მხრივ რაც ანტიქრისტეს ემსახურება!
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

164

21 იანვარი 2018 00:07

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Wtf man- ვალენსიამ უკვე გაუბაბანა ლას პალმას 😂😂 არადა ვიფიქრე რაარის ეს სასტავი თქო მაგრამ მაინც რაკარგები არიან ✌ ნაჯახები მეოთცეზე წელს რეალი ვალენსია მესამე მეორეზეე ))

165

21 იანვარი 2018 00:08

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: Benz9
მაგრამ უნივერსალურ განათლებაში რა იგულისხმება?

რწმენამდე ვერ მიხვალ თუ ცოდნა არ გაქ,,ყველაფერს აქ მიზეზი და ახსნაა,ადამიანი თუ ათეისტი სწორედ მაგ უნივერსალურმა განათლებამ მოიტანა,,მაგალითზე მომყავს.არ არის სავალდებულო ადოლფ ჰიტლერის სიტყვებს ყველა ეთანხმებოდეს მაგრამ,მე კონკრეტულ ამ წინადადებაში ვეთანხმებიი,,რადგან თავისუფალმა აზროვნებამ განათლებამ საზოგადოება გარყვნა.


ზოგადად მეც იმ აზრს ვიზიარებ, რომ თანამედროვე ლიბერალიზმი ბევრი უბედურების მთავარი მიზეზია, თუმცა ამ შემტხვევაში კონკრეტულად როგორი განათლების მომხრე ხარ?

166

21 იანვარი 2018 00:10

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: RONALDINHO
4-3-3 იქნება იდეალური ვარიანტი.მანამდე ის მადარდებს ჯანმრთელად თუ მივა გუნდი ,ამ ბეილისა და ვარანის შემყურეე.ყოველდღე იტრამვებიაან.საქმეე ისაა,რომ თავქუდმოგლეჯილი არ ვიძახი ,მარა ინიციატივა თავიდანვე უნდა აიღოს ზიდანმაა,ნახევარდაცვის უფრო მაღალი კლასი უნდა დაანახოს და უნდა ეცადოს თავიდანვე მოახვიოს საკუთარი ფეხბურთი.აი მალევე თუ გავუტანეთ,მერეე უკვეე ზიდანიი ტემპს დააგდებს და კონტრშეტევებზე გადააწყოობს,პსჟ-ეს არც ისეთი დაცვა არ ყავს და მეკარე ხომ მითუმეტეეს,რომ ამ რეალისთვის რამე პრობლემა იყოოს.მაინც მგონიაა პირველ გოლს ექნება უდიდესი მნიშვნელობაა.და ასევეე იქნებ ეს მომენტები გამოიყენონნნ,პსჟ-ესთან დამღუპველი იქნებაა ამდენი მომენტის განიავებააა.

ინტენსიურობაა,,უბურთოდ ბევრი მოძრაობააა ,,,და მომენტების მაქსიმალური რეალიზებაა,რეალს ძალიან ბევრი მომენტი შეექმნება ამაში დარწმუნებული ვარ,არსებული რეალობით არცერთს არ ყავს კარგი დაცვააა მაგრამ ვინც უფრო გამოიყენებს მომენტებს ის გავაა,,არც იმას ველოდები რომელიმეს სადმე ტოტალური უპირატესობა ექნება,ეს არის თამაში FიFთი FიFთი სადაც ყველაფს გადაწყვეტს ვინც ბევრ შეცდომას დაუშვებს და რამდენად მოხდება ამის რეალიზება.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

167

21 იანვარი 2018 00:12

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Dani carvajal
Wtf man- ვალენსიამ უკვე გაუბაბანა ლას პალმას 😂😂 არადა ვიფიქრე რაარის ეს სასტავი თქო მაგრამ მაინც რაკარგები არიან ✌ ნაჯახები მეოთცეზე წელს რეალი ვალენსია მესამე მეორეზეე ))

ნაჯახები ნუ ჩამოწერე ეგრე. იბრძოლებენ მეორე აგილისთვის

168

21 იანვარი 2018 00:12

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: Benz9
თუმცა ამ შემტხვევაში კონკრეტულად როგორი განათლების მომხრე ხარ?

ყველაფერი კარგისს რაც ჩვენ რელიგიას არ აზარელებს და რწმენასს.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

169

21 იანვარი 2018 00:17

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: Benz9
თუმცა ამ შემტხვევაში კონკრეტულად როგორი განათლების მომხრე ხარ?

ყველაფერი კარგისს რაც ჩვენ რელიგიას არ აზარელებს და რწმენასს.


გასაგებია, მე ეროვნულ იდენტობასაც მივამატებდი ისე, თუ რა თქმა უნდა, ზოგადად ეგეც არ იგულისხმე

170

21 იანვარი 2018 00:25

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
კონკრეტული ამოცანის შესრულებისას ყველა კლუბი სწავლობს მეტოქის სუსტ და ძლიერ მხარეებსს,,ასევე რა სქემით გამოდის ხშირად და რაზე აკეთებს აქცენტს,სამწუხაროდდ ინგლიში ტოტენჰემთანნ ზიდანმა სქემა ჩააგდოო,3-5-2 ტაქტიკა რაც პოჩეტინომ გამოიყენააა ეს იყო რეალის სუსტ მხარეებზე გათვლილი,მეტი დატვირთვა ფლანგებისს რაც აძლევდა ცენტრალურ ზონაში ხშირად რიცხობრივ უპირატესობასს ეს შეტევით სცენარშიი,ვინაიდანნ რეალის ნახევარდაცვააა გაიწელააა და როცა ხელოვნურად ცდილობ მეტოქეე გაწელოოო გაცილებით მეთი სივრცის ათვისება გეძლევა,,დღევანდელი ფეხბურთი არის დრო,მანძილი და რიცხობრივი უპირატესობაა,ამიტომ ძალიან მნიშვნელოვანია ზიდანმა სწორი სქემა მოიფიქროსს ,როცა საუბარია აი ბევრისგან მსმენიაა ცენტრიდან არ უტევს რეალი მხოლოდ ფლანგიდანოო,ფლანგიდან მეტი ჩართულობა გაძლევსს ცენტრალურ ზონაშიი მეტ სივრცეს,არ დამავიწყდება ანჩელოტის სიტყვები როცაა გვარდიოლას ბაიერნსს უნდა შეხვედროდა კითხვა დაუსვესს რის ხარჯზე აპირებთ ბაიერნის დამარცხებას?მან ძალიან მარტივად და გასაგებად თქვა 5 სიტყვაში,ჩვენ მეტოქის დაცვა უნდა გავწელოთ,ეს ძალიან მოკლე პასუხია და თითქოს ზედაპირული მაგრამმ ამის განხილვა რომ დაიწყო დეტალურად ძალიან ღრმა ანალიზი უნდა,მეტოქის დაცვის გაწელვა არარსებობს ფლანგის ჩართულობის გარეშე,არარსებობს მცნება ფეხბურთში ცენტრში მოიპოვოო რიცხობრივი უპირატესიობა გარემარბების აქტიურობის გარეშე.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

171

21 იანვარი 2018 00:37

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man
ციტატა: Dani carvajal

ნაჯახები ნუ ჩამოწერე ეგრე

ეს მარსელინო რა უცნაური და დასტრესილი როჟააა 😂😂 გუედეში ძაძა ვიეტო სად მოტეხა ან კიდე ლამისაა მოედანზე შევარდეს მერამდენედ უნდა დისკვალიქიკაცია აარტყან 😂😂 მევასება მაგარი კაცია მარსელინო 😂✌✌ და მშვენიერი ტაკტიკოსია სწრაფ ფეხბუეთს ათამაშებს არც ავტობუსია და არც ნაჯახი აი კაციიი ძმაოოო ✌✌

172

21 იანვარი 2018 00:37

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
როცა ფლანგიდან არაა ჩართულობა დაუშვათ ბევრჯერ ყოფილა ეგეთი სათამაშო სიტუაციაა,4 მცველიი ძალიან ახლოს არის ერთმანეთანნნ დიდი საჯარიმოს ირგვლივ და რომც მოუინდომო თუ ფლანგი არ ჩართე ვერ გაშლი ამ 4 მცველსსს ,ამიტომ ხდება როცა ფლანგიდან ხშირად მეტი ჩართულობაა მეტოქის განაპირა მცველებიი გადადიან დაა იწელება დაცვააა,,გვარდიოლას ბარსელონას ხშირად ეთამაშებოდა ბევრი კლუბისს ეგრე კომპაკტურ დაცვას 4 ვე მცველი რომმ ძალიან ახლოში იყვნენ ერთმანეთან რომ მეტოქეს არ მიეღო პატარა სივრცეც კიი და პლიუს ამას მაღალი იყო დაზღვევის მექანნიზმი მაგრამ ფლანგიდან ჩართულ ალბას ყოველთვის მოყვებოდა დაცვით უნარებში გამართულიი გარემარბი ნახევარმცველი,რეალურად 7 მცველიანი სისტემა იყო,გარემარბი დაცვითი სტილის ნახევარმცველები პლიუს 4 მცველი და პლიუს საყრდენიი,ბურთმა უნდა იმოძრავოსს აბსოლიტურად ყველაა სივრცის ათვისება ხდება დღევანდელ ფეხბურთში,მაგრამ ბურთმა რომ იმოძრავოს ჯერ უბურთოდ უნდა იმოძრავოო რომ დინამიკურობა და ინტენსივობა არ მოაკლლდესს ,გუნდური პრინციპი პირველ რიგში უბურთოდ მოძრაობაზეა აგებული,ყველაზე მნიშვნელოვანი ასპეკტიააა ,ვერ შექმნი დინამიურ ლოგიკურ კომბინაციას თუუ თანაგუნდელი არ გადაადგილდებაა ,რა თქმა უნდა ერუდიცია მთავარიაა განსაზღვრო კონკრეტული სათამაშო სიტუაციაა დაინახო შენი თანაგუნდელი უკეთეს პოზიციაში მაგრამ სწორედ მაგ უკეთეს პოზიციაში რომ მოხვდე უბურთოდ უნდა იმოძრავოო.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

173

21 იანვარი 2018 00:38

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Dani carvajal
ციტატა: Wtf man
ციტატა: Dani carvajal

ნაჯახები ნუ ჩამოწერე ეგრე

ეს მარსელინო რა უცნაური და დასტრესილი როჟააა 😂😂 გუედეში ძაძა ვიეტო სად მოტეხა ან კიდე ლამისაა მოედანზე შევარდეს მერამდენედ უნდა დისკვალიქიკაცია აარტყან 😂😂 მევასება მაგარი კაცია მარსელინო 😂✌✌ და მშვენიერი ტაკტიკოსია სწრაფ ფეხბუეთს ათამაშებს არც ავტობუსია და არც ნაჯახი აი კაციიი ძმაოოო ✌✌

ხო არ უნდა დაესვენებინა ამდენი ლიდერი გუედეში მაინც უნდა ყოფილიყო. კი მაგარი მწვრთნელია ვილიარეალსაც კარგად ათამაშებდა მეოთხე ადგილზე დაამთავრებინა შარშან

174

21 იანვარი 2018 00:42

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man
ციტატა: Dani carvajal
ციტატა: Wtf man
ციტატა: Dani carvajal

ხო არ უნდა დაესვენებინა ამდენი ლიდერი გუედეში მაინც უნდა ყოფილიყო. კი მაგარი მწვრთნელია ვილიარეალსაც კარგად ათამაშებდა მეოთხე ადგილზე დაამთავრებინა შარშან
მეორეში გამოიყვანს ალბათ ! აზრზე ხარ ამას ვარსკვლავები რო მისცეს გუბდში ვგულისხმობ რაც რეალს და ბარსას ყავს რას იზამდა 😂. პერეს ვეტყვი ოდესმე თუ წავა ზიდანი ეგ კაცი მომიყვანოს რეალში 😂 გიჟიააა სიმონ 😂😂

175

21 იანვარი 2018 00:49

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ასე რომ საერთოდ ვერ ვიგებ იმ ხალხის მოსაზრებასს ფლანგებიდან უტევს რეალიოო,,პრობლემა უფრო სხვა რამ არისს,,,ძირითადად არის ეს 4 ეული კროოსი-მოდრიჩი-ისკო კაზემიროო,წესით ამ გუნდს ცენტრალურ ზონაშიი რიცხობრივი უპირატესობის მოპოვება არ უნდა გაუჭირდეს მაგრამ სწორედ ფლანგების არააფექტურობამ გამოიწვიაა ის რომმ ჩვენ ვხედავთ რეალურად ეს 4 ნახევარმცველიი ერთმანეთს ხელს უშლიან და არის იმის განცდა რომმ ზედმეტად სიმჭიდროვეც კია,ფლანგებისს ინერტულობა რამ გამოიწვიაა,ეს მარსელო არაა ან კარვახალიი მამაზეციერნი მაგათ შესაძლებლობებსაც აქვს ზღვარი მაგრამ ჩვენ ვხედავთ კროოს უწევსს მარსელოს ფლანგისკენ მანევრირება,მოდრიჩს კარვახალისკენნ ,არცერთი და არც მეორე არაა თავის შესაძლებლობებიდან გამომდინარე მსგავსიი ამოცანისთვის ეფექტურება,მჩნდება შთაბეჭდილება რესურსის არასწორად ათვისება ხდებაა,რეალურადდ ამით გუუნდს მ,ოაკლდა ფლანგების ეფექტურობა და ცენტრში შეიქმნა სრული ბალაგანიი,ამიტომ არის ტიპიური ნახევარმცველი ვინგერის არსებობა საჭირო 4 ნახევარმცველიან სისტემაში.ამიტომ არის ეს უაზრო ჩაწოდებები,ჯერ კრეატივი არაა ცენტრშიო,შე კაცო 3 ცენტრალური ნახევარმცველით თამაშობბბ ზოგიერთების ლოგიკას რომ მივყვეთ მათემატიკურად ჰოიდააა ცენტრში უნდა გვქონდეს უპირატესობები,და ამ ადამიანებს არ ესმით ფლანგების ჩართულობის გარეშე არარსებობს ცენტრშიი ერთი გოჯის ათვისებაც კი.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

176

21 იანვარი 2018 10:57

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
100% ხარ მოუ . რას დააჯლიგინებენ ამ ბეილს დაცვაში არ მესმის . ტიპს სისწრაფე აქვს , გამოიყენე რა შე დალოცვილო ! თამაშგარის ზღვარზე უნდა ათამაშო ბეილი .

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

რეკლამა

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 დოვბიკი 19
2 ბელინგემი 17
3 სორლოტი 17
4 ლევანდოვსკი 16

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 რეალი 6 6 0 0 18
2 ნაპოლი 6 3 1 2 10
3 ბრაგა 6 1 1 4 4
4 იუნიონ ბერლინი 6 0 2 4 2

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...

4-3-3
4-4-2
4-2-3-1



მთვლელები

საიტის არქივი:

მაისი 2024 (40)
აპრილი 2024 (379)
მარტი 2024 (335)
თებერვალი 2024 (456)
იანვარი 2024 (411)
დეკემბერი 2023 (372)