„რეალი“ 1-0 „ვალიადოლიდი“

ზიდანის გუნდმა ლა ლიგაში მორიგი 3 ქულა ჩაიწერა აქტივში და უკვე 7 ქულას ფლობს...


მატჩი:„რეალი“-„ვალიადოლიდი“
სტადიონი: დი სტეფანო
დრო: 23:30

მადრიდის „რეალის“ სასტარტო შემადგენლობა:კურტუა, რამოსი, ვარანი, მარსელო, ოდრიოზოლა, კაზემირო, ვალვერდე, ისკო, მოდრიჩი, ბენზემა, იოვიჩი dle 10.1

  • Hala
  • 1 ოქტომბერი 2020
  • 4862
  • 152

76

1 ოქტომბერი 2020 00:50

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2654
ციტატა: Ssjuc
აღარაა მარსელოს ადგილში რეალში, რეგილონი არ უნდა გაეშვათ ეგ და მენდი უნდა ყოფილიყვნენ კონკურენტები

აუ რეგილონი მართლაა. ან ჰაკიმი ან რეგილონი სად გაუშვეს. მაგრამ რეგილონი და მენდი ერთად არ გამოვიდოდა. ასე უფრო სამართლიანია ახლა რაც ხდება. მაგრამ ოდრიოზოლა ვაბშე არ უნდა გააკაროს ძირითადს.

77

1 ოქტომბერი 2020 00:50

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5280
ციტატა: Axl
ციტატა: ilarioni
მერე ეს სასაცილოა ვალადოლიდს რომ ვერ უგებენ სასაცილოა კი სატირელიც რომ არ

აუფფფ... რას მეუბნები. მე რა დავწერე და შენ რას მიციტირებ რამ შეგაწუხა :)

რეალის სლე ფეხბურთის თამაშმა შემაწუხა ეს არა ის რეალი რომელიც მე მიყვარდა და მიყვარს

78

1 ოქტომბერი 2020 00:51

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4900
რეალის თამაშს ვუყირენ თუ კომპოსტელასი ვერ გამიგია 1 წელი. გაცილებიG დაბალი დონის ფეხბურთელები ყავს ბევრ გუნდს მაგრამ სანახაობრივს თამაშობენ, ამათ რა სჭირთ რო გადავირიე
აგერ ბარსაში კუმანი ახალი მოსულია და რა საკაიფოდ თამაშობენ სიამოვნებით ვუყურე

79

1 ოქტომბერი 2020 00:52

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Axl
ციტატა: Ssjuc
აღარაა მარსელოს ადგილში რეალში, რეგილონი არ უნდა გაეშვათ ეგ და მენდი უნდა ყოფილიყვნენ კონკურენტები

აუ რეგილონი მართლაა. ან ჰაკიმი ან რეგილონი სად გაუშვეს. მაგრამ რეგილონი და მენდი ერთად არ გამოვიდოდა. ასე უფრო სამართლიანია ახლა რაც ხდება. მაგრამ ოდრიოზოლა ვაბშე არ უნდა გააკაროს ძირითადს.

არ იცის ზიდანმა ახლებთან მუშაობა ძველი გვარდიით გააქვს თავი, რამდენი ფეხბურთელიც გაუშვეს ყველა სხვაგან ათამაშდა, შესაცვლელია ტლოპინა

80

1 ოქტომბერი 2020 00:53

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2654
ციტატა: ilarioni
რეალის სლე ფეხბურთის თამაშმა შემაწუხა ეს არა ის რეალი რომელიც მე მიყვარდა და მიყვარს

შენგგონია მე ნაკლებად მაწუხებს? მაგრამ თვით ზიდანს ჰკიდია ერთ ადგილას ახალს არაფერს იგონებს და ჩვენ რაღაზე ვინერვიულოთ :D

81

1 ოქტომბერი 2020 00:54

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4900
ვინის ფართხალით გაგვივარდა 😂

82

1 ოქტომბერი 2020 00:58

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
და ამ სლე ბრაზილიელების მდორე ასენსიოს უკლასო ვასკესის იმედია შეტევაში? დედა აქ მოდღნული გუნდს

3 თამაშში 4 გოლი წინა წელს ყველაზე ცოტაგოლიანი ჩემპიონი ტოპ 5 ლიგაში

83

1 ოქტომბერი 2020 00:59

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
რაც ამათ 70 წუთ ფაფხურში ვერ ქნეს, ვინიმ 10 წუთში გააკეთა

84

1 ოქტომბერი 2020 01:01

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
დაცვაში კიდე მენდი ხანდახან რამოსი და კურტუა თუ დგანან მხნედ ეგაა შეილება 1-0 მოვიგოთ ძირეული ცვლილებების დროა კაი ხანია უკვე

85

1 ოქტომბერი 2020 01:08

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4900
მარსელო მოდრიჩი ორივე ფლანგელი და ბენზოს ღირსეული კონკურენტია მოსაყვანი
მარსელოს ნაცვლად ჰაკიმი, მოდრიჩის მაგივრად პოგბა, მბაპე და 1 შემტევია საჭირო

აზარი მბაპე ბენზო(ლაუტარო, კეინი, ჰალანდი)
პოგბა ვალვერდე კაზე
ჰაკიმი ვარანი რამოსი კარვახალი
იდეალური შემადგენლობა იქნებოდა

86

1 ოქტომბერი 2020 01:17

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: LUCA MODRIC
მარსელო მოდრიჩი ორივე ფლანგელი და ბენზოს ღირსეული კონკურენტია მოსაყვანი
მარსელოს ნაცვლად ჰაკიმი, მოდრიჩის მაგივრად პოგბა, მბაპე და 1 შემტევია საჭირო

აზარი მბაპე ბენზო(ლაუტარო, კეინი, ჰალანდი)
პოგბა ვალვერდე კაზე
ჰაკიმი ვარანი რამოსი კარვახალი
იდეალური შემადგენლობა იქნებოდა

ბენზოს კონკურენტი დაივიწყე სანამ ის მელოტი სლეა გუნდში

87

1 ოქტომბერი 2020 01:19

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5518
ვერ თამაშობს ბენზემა შეტევა ნახირიაა ვუნდს საერთოდ არაფერი გამოდის.ესაა ის რეალობა რისი დანახვაც ბევრს არ უნდა.

ის გოლიც ძაან შემთხვევით გავიტანეთ
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

88

1 ოქტომბერი 2020 01:21

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
გასაჯმეინებელია ვინიციუსი ეგ ტიპი არის ხეტაფეს დონის რატოა რეალში რატოო ვერ ვხვდებიი ასეთი უნიჭO ბრაზილიელი მე არ მინახავს

89

1 ოქტომბერი 2020 01:21

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2654
მიუხედავად იმისა, რომ აზარი ვარსკვლავებს არც გასულ სეზონში წყვეტდა, დამეთანხმებით ალბათ მისი არყოფნა რამხელა დანაკლისია.

90

1 ოქტომბერი 2020 01:22

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: lukaerko
გასაჯმეინებელია ვინიციუსი ეგ ტიპი არის ხეტაფეს დონის რატოა რეალში რატოო ვერ ვხვდებიი ასეთი უნიჭO ბრაზილიელი მე არ მინახავს

შეიძლებადა ნიჭიერიცაა მარა ამ მწვრთელის ხელში გამორიცხულია პროგრესი ჰქონდეს რაიმე მიმართულებით

91

1 ოქტომბერი 2020 01:22

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5518
ციტატა: Axl
მიუხედავად იმისა, რომ აზარი ვარსკვლავებს არც გასულ სეზონში წყვეტდა, დამეთანხმებით ალბათ მისი არყოფნა რამხელა დანაკლისია.

ძაან დიდიი.კბინაციური ფეხბურთი ვაფშე არ გამოგვდის..შემთხვევით გოლი გავიტანეთ.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

92

1 ოქტომბერი 2020 01:22

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1820
ვალიადოლიდს რო ძლივს და გამართლებით მოუგებ დიდი იმედი არ უნდა გქონდეს რამე ტიტულის მოგების
-----------------------
Decimotercero

93

1 ოქტომბერი 2020 01:23

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: RAUL REAL
რაც ამათ 70 წუთ ფაფხურში ვერ ქნეს, ვინიმ 10 წუთში გააკეთა

Ra gaaketa egeti 2 metrshi rom daugpres burti midi iqmeb gaitanoo? :)))))

94

1 ოქტომბერი 2020 01:23

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4900
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ვერ თამაშობს ბენზემა შეტევა ნახირიაა

ბენზემა კი არა ვერავინ ვერ ითამაშა, მოდრიჩი რო მოდრიჩია იმან 2 სწორი პასი ვერ გააკეთა, ამდენი არაზუსტი პასი არ ვიცი რა. კროოსის თამაშის გამოტოვება და ნახევარდაცვის სრული კრახი ერთია. ან კაზე როცა არაა ან კროოსი სრული კატასტროფა ხდება პოლუზაშიტაში. კაზემიროც ძალიან ცუდ ფორმაშია
იოვიჩს რა ბურთები გამოუძრო იმ სლე მეკარემ, როგორ წაახალისებდა და მოხოდავდა

95

1 ოქტომბერი 2020 01:23

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5518
ციტატა: Ssjuc
ციტატა: lukaerko
გასაჯმეინებელია ვინიციუსი ეგ ტიპი არის ხეტაფეს დონის რატოა რეალში რატოო ვერ ვხვდებიი ასეთი უნიჭO ბრაზილიელი მე არ მინახავს

შეიძლებადა ნიჭიერიცაა მარა ამ მწვრთელის ხელში გამორიცხულია პროგრესი ჰქონდეს რაიმე მიმართულებით

პრაკტიკას არ აძლევს თუ არასწორ პოზიციაზე აყენებს???
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

96

1 ოქტომბერი 2020 01:24

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Ssjuc
ციტატა: lukaerko
გასაჯმეინებელია ვინიციუსი ეგ ტიპი არის ხეტაფეს დონის რატოა რეალში რატოო ვერ ვხვდებიი ასეთი უნიჭO ბრაზილიელი მე არ მინახავს

შეიძლებადა ნიჭიერიცაა მარა ამ მწვრთელის ხელში გამორიცხულია პროგრესი ჰქონდეს რაიმე მიმართულებით

აი რა გააკეთა ბოლოს ვინმე ამიხსნით? ანუ არაა ეგ მომენტი ისე გასატარებელი,, სულ ეგრე შვება ეს ჩამოსხმა,, ამის ყოფნას აზრი არააქ,,, რაგააკეთა თავზე გადაგდება უნდოდა თუ ჩაწოდება თუ რაქნა ტიპმა 1-1 ზე??????? ტრ***ში დაერტყა ოღონდ დაერტყა და ეგეც არ ქნა

97

1 ოქტომბერი 2020 01:24

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
წინა წლების ატლეტიკოს დავემსგავსებით მგონი, 1-0 ებით და გამართლებით მოგებული თამაშების მიხედვით. და წელს შეიძლება ანტირეკორდიც დავამყაროთ გატანილი გოლების მიხედვით ....

98

1 ოქტომბერი 2020 01:24

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5280
სრული შეტევა ქვეშაჯმიები ბენზემამ პასი იცის მეთქი და დღეს იგიც არ გამოდიოდა ვინიციუსმა გაიტანა მაგრამ რად გინდა ბოლოს ისეთი გამაზა კიდევ ერთხელ გაუსვა ხაზი თავის უნიჭობას .... ვოფშემ შეტევა დიდი 0 ნული

99

1 ოქტომბერი 2020 01:25

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Es tamashi ki kurtuam moigo :) win ki yvela erti iyo :)))

100

1 ოქტომბერი 2020 01:25

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4900
ციტატა: lukaerko
ასეთი უნიჭO ბრაზილიელი მე არ მინახავს

როგორ არა, როდრიგოა ეგეთი, კასტილიის დონესაც ვერ გაქაჩავს
ამაზრზენი ფეხბურთი, გავარდნა მოგებით, ვალიადოლიდი გვჯობდაშეტევაში, 2 პასი ვერ გადააბეს

101

1 ოქტომბერი 2020 01:25

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2654
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ძაან დიდიი.კბინაციური ფეხბურთი ვაფშე არ გამოგვდის..შემთხვევით გოლი გავიტანეთ.

მე მახსოვს როცა თამაშობდა სანამ ტრავმას მიიღებდა რა დღეში აგდებდნენ, თურმე არაფერს აკეთებდა და როცა დაიმტვრა ყველამ ერთბაშად დაიწყო წუწუნი და ყველა მისტირის. ბენზემას და აზარი რომ იყოს ერთად კიდე რაღაცის იმედი გვექნებოდა.

102

1 ოქტომბერი 2020 01:26

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: lukaerko
ციტატა: Ssjuc
ციტატა: lukaerko
გასაჯმეინებელია ვინიციუსი ეგ ტიპი არის ხეტაფეს დონის რატოა რეალში რატოო ვერ ვხვდებიი ასეთი უნიჭO ბრაზილიელი მე არ მინახავს

შეიძლებადა ნიჭიერიცაა მარა ამ მწვრთელის ხელში გამორიცხულია პროგრესი ჰქონდეს რაიმე მიმართულებით

აი რა გააკეთა ბოლოს ვინმე ამიხსნით? ანუ არაა ეგ მომენტი ისე გასატარებელი,, სულ ეგრე შვება ეს ჩამოსხმა,, ამის ყოფნას აზრი არააქ,,, რაგააკეთა თავზე გადაგდება უნდოდა თუ ჩაწოდება თუ რაქნა ტიპმა 1-1 ზე??????? ტრ***ში დაერტყა ოღონდ დაერტყა და ეგეც არ ქნა

ხო კიდე ვინიციუსი და ზიდანის მწვრთნელობა რაშუაშია? ეგ თუ სლეა ზიდანი რას უშველის,,, ნეტა იმდენი შანსი ქონოდა ან იმის მესამედი მაინც იოვიჩს დღეს ძალიან მაგარ ფორმაშI იქნებოდა დარწმუნებული ვარ

103

1 ოქტომბერი 2020 01:26

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5518
გუნდური აზროვნება შემტევს რომ არ უვარგა დამთავრებულია მისი საქმე..
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

104

1 ოქტომბერი 2020 01:28

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2654
ვინისიუსის გოლმა მოგვაგებინა კიბატონო მაგრამ მემგონი მანდაც გაუვარდა რო დაარტყა ჯერ იქამდე როგორ მიუვიდა მაგას არ ვთვლი. ტიპმა პროსტა კარს ვეღარ ააცილა ისე ახლოს იყო თორე :)

105

1 ოქტომბერი 2020 01:28

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
გუნდური აზროვნება შემტევს რომ არ უვარგა დამთავრებულია მისი საქმე..

და არც ინდივიდუალური :( ფინტაობა მე ვიცი პლიაჟის ფეხბურთზე და იმენა მაგის დონეა ეგ

106

1 ოქტომბერი 2020 01:29

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5518
ციტატა: Axl
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ძაან დიდიი.კბინაციური ფეხბურთი ვაფშე არ გამოგვდის..შემთხვევით გოლი გავიტანეთ.

მე მახსოვს როცა თამაშობდა სანამ ტრავმას მიიღებდა რა დღეში აგდებდნენ, თურმე არაფერს აკეთებდა და როცა დაიმტვრა ყველამ ერთბაშად დაიწყო წუწუნი და ყველა მისტირის. ბენზემას და აზარი რომ იყოს ერთად კიდე რაღაცის იმედი გვექნებოდა.

აბა ვინიციუს რო დაუყენებ რომელიც გონზე არააა სწორად წაიკითხოს სათამაშო მომენტი ძაან ტრაკისკეეენაა საქმე.აზარს სათამაშო ინტელექტი აქ .ინტელექტუალური უგებს თავისნაირს.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

107

1 ოქტომბერი 2020 01:29

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: lukaerko
ციტატა: lukaerko
ციტატა: Ssjuc
ციტატა: lukaerko
გასაჯმეინებელია ვინიციუსი ეგ ტიპი არის ხეტაფეს დონის რატოა რეალში რატოო ვერ ვხვდებიი ასეთი უნიჭO ბრაზილიელი მე არ მინახავს

შეიძლებადა ნიჭიერიცაა მარა ამ მწვრთელის ხელში გამორიცხულია პროგრესი ჰქონდეს რაიმე მიმართულებით

აი რა გააკეთა ბოლოს ვინმე ამიხსნით? ანუ არაა ეგ მომენტი ისე გასატარებელი,, სულ ეგრე შვება ეს ჩამოსხმა,, ამის ყოფნას აზრი არააქ,,, რაგააკეთა თავზე გადაგდება უნდოდა თუ ჩაწოდება თუ რაქნა ტიპმა 1-1 ზე??????? ტრ***ში დაერტყა ოღონდ დაერტყა და ეგეც არ ქნა

ხო კიდე ვინიციუსი და ზიდანის მწვრთნელობა რაშუაშია? ეგ თუ სლეა ზიდანი რას უშველის,,, ნეტა იმდენი შანსი ქონოდა ან იმის მესამედი მაინც იოვიჩს დღეს ძალიან მაგარ ფორმაშI იქნებოდა დარწმუნებული ვარ

რო უყურებ 2 წელია დარტყმა არ იცის კაცმა ხო უნდა ავარჯიშო დარტყმებზე ან კიდე თუ ვერ სწავლობს გაუშვი მაზოხისტი ხარ გუნდში რო იტოვებ?

108

1 ოქტომბერი 2020 01:30

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Viniciusi kacsac vegar atyuebs ukve :))) sxva danrchenshi ki rac iuo isev is aris ;)))) mokled wels mainc chempionebi vart ligaze ki dzalian cota shansi gvaqvs :) am sezonshi maiorals unda avawevino la ligis tasi :))))

109

1 ოქტომბერი 2020 01:30

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
რამდენჯერ მითქვამს, რომ ჩვენ გუნდს საშინელი გულშემატკივრები ყავსთქო და თურმე როგორ ვცდებოდი, მადლი არაა ახლა ამათზე კაი გულიანი შტვენა და წნეხიი? 😁😁

110

1 ოქტომბერი 2020 01:31

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1820
ჰაკიმიმ რო გაიტანა იცინოდა ანი.ბენევენტოს გაუტანაო.ვალიადოლიდი თითქოს ბენევენტოეზე ფიორენტინაზე ძლიერია.დორტმუნდში შედეგს დებდა ინტერში 2 თამაშში გოლი და 2 ასისტი ჩაიწერა.კარვახალი არ უნდა გაეყიდა არაა.აშრაფი უნდა დაეტოვებინათ გუნდში.
-----------------------
Decimotercero

111

1 ოქტომბერი 2020 01:32

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: anireal
Viniciusi kacsac vegar atyuebs ukve :))) sxva danrchenshi ki rac iuo isev is aris ;)))) mokled wels mainc chempionebi vart ligaze ki dzalian cota shansi gvaqvs :) am sezonshi maiorals unda avawevino la ligis tasi :))))

ძაან ოპტიმისტი ხარ ანი:) :p თუ არაფერი შეიცვალა და აზარი მალე არ დაბრუნდა და არ ათამაშდა არამგონია რამე შანსი გვქონდეს

112

1 ოქტომბერი 2020 01:33

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5518
ციტატა: lukaerko
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
გუნდური აზროვნება შემტევს რომ არ უვარგა დამთავრებულია მისი საქმე..

და არც ინდივიდუალური :( ფინტაობა მე ვიცი პლიაჟის ფეხბურთზე და იმენა მაგის დონეა ეგ

ვინიციუსი არც მე მევასება .სიმართლე გითხრა გუნდური აზროვნების ინტელექტუალური მოთამაშეები მომწონს ადინ მაქსიმუმ დვა კასანიაა რომ იცის შენობით ფორმაში.ეს ზედმეტს ეხება ბურთს .დღევანდელი ფეხბურთი კი არის დრო მანძილი და რიცხობრივი უპირატესობა.დაიმახსოვრე მაგის ბოლო ვესტჰემიაა
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

113

1 ოქტომბერი 2020 01:33

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
კაროჩე ზიდანი ამათგან მაქსიმუმს ქაჩავს სხვა როიყოს რაუნდა ქნას უარესი კიდე უტყდებათ მაგის ხელში და რაღაცას ფაფხურობენ ხოლმე

114

1 ოქტომბერი 2020 01:33

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2654
ციტატა: kvazimodo69
რამდენჯერ მითქვამს, რომ ჩვენ გუნდს საშინელი გულშემატკივრები ყავსთქო და თურმე როგორ ვცდებოდი, მადლი არაა ახლა ამათზე კაი გულიანი შტვენა და წნეხიი? 😁😁

კომპიუტერი და დინამიკები რო უსტვენს მარტო იმიტომაც აიშვეს :D სირბილიც აღარ უნდათ.

115

1 ოქტომბერი 2020 01:34

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ჯერ კიდევ როდიდან ვამბობ ეს მაგარი ხიხო ვინმათქო აქ ჯერ კიდევ რო ადიდებდით ვინიციუსს,, იმენა კოჭებში ეტყობოდა და იმ თეტღ-კბილა სიცილში რა დუდუკი ვინმე იყო

116

1 ოქტომბერი 2020 01:34

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Sani_Real
ჰაკიმიმ რო გაიტანა იცინოდა ანი.ბენევენტოს გაუტანაო.ვალიადოლიდი თითქოს ბენევენტოეზე ფიორენტინაზე ძლიერია.დორტმუნდში შედეგს დებდა ინტერში 2 თამაშში გოლი და 2 ასისტი ჩაიწერა.კარვახალი არ უნდა გაეყიდა არაა.აშრაფი უნდა დაეტოვებინათ გუნდში.

Mere achrafs kitxe aba undoda karvaxalis zamena yofiliyo? Magram rogorc chans eg sul ar gainteresebs xo? :))) dzalit kide achrafs ki ara varskvlavebs ar achereben gunshi albat eg mainc ici

117

1 ოქტომბერი 2020 01:35

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: lukaerko
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
გუნდური აზროვნება შემტევს რომ არ უვარგა დამთავრებულია მისი საქმე..

და არც ინდივიდუალური :( ფინტაობა მე ვიცი პლიაჟის ფეხბურთზე და იმენა მაგის დონეა ეგ

ვინიციუსი არც მე მევასება .სიმართლე გითხრა გუნდური აზროვნების ინტელექტუალური მოთამაშეები მომწონს ადინ მაქსიმუმ დვა კასანიაა რომ იცის შენობით ფორმაში.ეს ზედმეტს ეხება ბურთს .დღევანდელი ფეხბურთი კი არის დრო მანძილი და რიცხობრივი უპირატესობა.დაიმახსოვრე მაგის ბოლო ვესტჰემიაა

ვესტ ჰემის რა გითხრა მაგრამ არამგონია ზოგადად ინგლისურ ფეხბურში გაქაჩოს....

118

1 ოქტომბერი 2020 01:36

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4900
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
გუნდური აზროვნება შემტევს რომ არ უვარგა დამთავრებულია მისი საქმე..

100% გეთანხმები
ზედმეტად უნიჭოა ვინისიუსი, მაგდენი დრო იოვიჩისთვის მიეცა, კაცს ეგრევე დაეტყო წინა თამაშში ძირითადში რომ დააწყებინეს. რამდენიმე თამაში კიდევ ძირითადში და მოიხოდება დარწმუნებული ვარ. აქვს ნიჭიც და მონაცემებიც. დარტყმული არ ჰქონდა უკვე აღნიშვავდნენ იმდენად კარგი ფინიშერია
ვინისიუსიც როდრიგოც ვასკესიც მოდრიჩიც და მარსელოც გასაშვებია
მბაპე პოგბა კამავინგაა საჭირო + 1 ვინგერი სანეს ან მანეს სტილის

119

1 ოქტომბერი 2020 01:36

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: anireal
ციტატა: RAUL REAL
რაც ამათ 70 წუთ ფაფხურში ვერ ქნეს, ვინიმ 10 წუთში გააკეთა

Ra gaaketa egeti 2 metrshi rom daugpres burti midi iqmeb gaitanoo? :)))))


tamashi gaacocxla da pirvelive dartymit gaaketa is rasac sheni benzema 2 tamashia ver aketebs. Marto mazilaobs.

120

1 ოქტომბერი 2020 01:36

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5518
ციტატა: Guti-MURTO1992
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: lukaerko
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
გუნდური აზროვნება შემტევს რომ არ უვარგა დამთავრებულია მისი საქმე..

და არც ინდივიდუალური :( ფინტაობა მე ვიცი პლიაჟის ფეხბურთზე და იმენა მაგის დონეა ეგ

ვინიციუსი არც მე მევასება .სიმართლე გითხრა გუნდური აზროვნების ინტელექტუალური მოთამაშეები მომწონს ადინ მაქსიმუმ დვა კასანიაა რომ იცის შენობით ფორმაში.ეს ზედმეტს ეხება ბურთს .დღევანდელი ფეხბურთი კი არის დრო მანძილი და რიცხობრივი უპირატესობა.დაიმახსოვრე მაგის ბოლო ვესტჰემიაა

ვესტ ჰემის რა გითხრა მაგრამ არამგონია ზოგადად ინგლისურ ფეხბურში გაქაჩოს....

ვესტჰემი პირობითად ..რანგი ვიგულისხმე..მავის სუპერსტარობის არ მჯერა
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

121

1 ოქტომბერი 2020 01:36

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1820
ციტატა: anireal
ციტატა: Sani_Real
ჰაკიმიმ რო გაიტანა იცინოდა ანი.ბენევენტოს გაუტანაო.ვალიადოლიდი თითქოს ბენევენტოეზე ფიორენტინაზე ძლიერია.დორტმუნდში შედეგს დებდა ინტერში 2 თამაშში გოლი და 2 ასისტი ჩაიწერა.კარვახალი არ უნდა გაეყიდა არაა.აშრაფი უნდა დაეტოვებინათ გუნდში.

Mere achrafs kitxe aba undoda karvaxalis zamena yofiliyo? Magram rogorc chans eg sul ar gainteresebs xo? :))) dzalit kide achrafs ki ara varskvlavebs ar achereben gunshi albat eg mainc ici

მილედი არენდით მაინც გაეშვათ.და მეორე კიდე სულ კარვახალი რატო უნდა ათაშო როცა ასეთი მხეცი ფეხბურთელი გყავს.რეალში რა ცუდად თამაშობდა ჰაკიმი
-----------------------
Decimotercero

122

1 ოქტომბერი 2020 01:36

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
An dortmundshi ra shedegi dado bundesligis 2 adgilze.rom gavida? :))))) shedegi karvaxalma dado dashlili realit rom chempioni gaxda :)))) romelshic ert erti mniahvmelovani fexburteli iyo :))) albat ar gaxsovs magis gareshe rom.mkvdari iyo realis sheteva :)))

123

1 ოქტომბერი 2020 01:39

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5518
ციტატა: LUCA MODRIC
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
გუნდური აზროვნება შემტევს რომ არ უვარგა დამთავრებულია მისი საქმე..

100% გეთანხმები
ზედმეტად უნიჭოა ვინისიუსი, მაგდენი დრო იოვიჩისთვის მიეცა, კაცს ეგრევე დაეტყო წინა თამაშში ძირითადში რომ დააწყებინეს. რამდენიმე თამაში კიდევ ძირითადში და მოიხოდება დარწმუნებული ვარ. აქვს ნიჭიც და მონაცემებიც. დარტყმული არ ჰქონდა უკვე აღნიშვავდნენ იმდენად კარგი ფინიშერია
ვინისიუსიც როდრიგოც ვასკესიც მოდრიჩიც და მარსელოც გასაშვებია
მბაპე პოგბა კამავინგაა საჭირო + 1 ვინგერი სანეს ან მანეს სტილის

ორფორვარდიანი სისტემაც ვერ ამართლებს ზედმეტად უგრუზება ცენტრი და ფლანგებს ისე ვეღარ ვიყენებთ.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

124

1 ოქტომბერი 2020 01:40

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Sani_Real
ციტატა: anireal
ციტატა: Sani_Real
ჰაკიმიმ რო გაიტანა იცინოდა ანი.ბენევენტოს გაუტანაო.ვალიადოლიდი თითქოს ბენევენტოეზე ფიორენტინაზე ძლიერია.დორტმუნდში შედეგს დებდა ინტერში 2 თამაშში გოლი და 2 ასისტი ჩაიწერა.კარვახალი არ უნდა გაეყიდა არაა.აშრაფი უნდა დაეტოვებინათ გუნდში.

Mere achrafs kitxe aba undoda karvaxalis zamena yofiliyo? Magram rogorc chans eg sul ar gainteresebs xo? :))) dzalit kide achrafs ki ara varskvlavebs ar achereben gunshi albat eg mainc ici

მილედი არენდით მაინც გაეშვათ.და მეორე კიდე სულ კარვახალი რატო უნდა ათაშო როცა ასეთი მხეცი ფეხბურთელი გყავს.რეალში რა ცუდად თამაშობდა ჰაკიმი

Sul karvaxals arc atamashebda magram karvaxalis zamena rom iqneboda wg tvitonac icoda da magitomac mousurva wasvla sadac dziritadshi adgili garantirebuli eqneboda, dziritadshi dges odri iyo da iaic egre iqneboda eset gundebtan magram seriozul tamashebshi karvaxals skamze aravin dasvavda, reali kide aravis gaekideba rogorc amas bevri grandi aketebs :))))) visac wasvla unda da konkurenciis eshinia unda wavides vinc ginda is iyos :)

125

1 ოქტომბერი 2020 01:40

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 167
ამ ფორმაციის რეალს მარიანო უფრო გამოაგება თუ მაიორალი?

126

1 ოქტომბერი 2020 01:41

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5518
ჰაკიმი ყველაზე პროგრესირებადი განაპირა მცველია.მეც შეცდომად მივიჩნევ გაყიდვას
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

127

1 ოქტომბერი 2020 01:41

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2113
არ ვიცი რა ჭირთ - რას დავაბრალო ესეთი თამაში,მაგრამ ფაქტია რომ ნელ-ნელა მადრიდის იუვენტუსად გადავიქეცით.ვალიადოლიდთან სახლში რომ მეკარე გახდება საუკეთესო იგროკი ზნაჩიტ ძაან ტრაკში ვართ,ოდრიოზოლა საერთოდ განაცხადში არ უნდა იყოს,ბენზემა ვერ თამაშობდა, მაგრამ მაინც იოვიჩი შეცვალა.

128

1 ოქტომბერი 2020 01:42

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ჰაკიმი ყველაზე პროგრესირებადი განაპირა მცველია.მეც შეცდომად მივიჩნევ გაყიდვას

Ra ginda rom fexburtelebi daabas realma? :))))

129

1 ოქტომბერი 2020 01:43

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1415
ციტატა: Kaka_8
ამ ფორმაციის რეალს მარიანო უფრო გამოაგება თუ მაიორალი?

ნებისმიერ ფორმაციის რეალს მარიანო უფრო გამოადგება, მაიორალი მარიანოს ნახევარიც არაა, რატო არ ყიდიან ვერ გავიგე, 10 მილიონი კი არაა 5 ბევრია მაგაში.

130

1 ოქტომბერი 2020 01:43

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ამ ზაფხულს საშინელი სატრანსფერო პოლიტიკა აწარმოა პერესი-ზიდანის წყვილმა,,, ვინიციუსიც და როდრიგოც მოსაშორებელი იყო,, ბრაჰიმ დიასს დაუფიქრებლად დავტოვებდი 1-2 ჯერ გამოიყვანა ეგ ბიჭი წინა სეზონში ზიდანმა და ეგრევე დამამახსოვრა თავი,,, ჰაკიმს უეჭველი მაქსიმუმ გავანახოვრებდი მსოფლიოს საუკეთესო გახდება ეგ 2-3 წელში,,,, არც ახლაა მაგისგან შორს,,, მარიანოს გავუშვებდი ვაბშე რას უპირებენ მაგას ვერ ვხვდები მაგრად მეცოდება ცარიელი ჟილკაა კაცი,,,

131

1 ოქტომბერი 2020 01:44

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ronaldo legend
ციტატა: Kaka_8
ამ ფორმაციის რეალს მარიანო უფრო გამოაგება თუ მაიორალი?

ნებისმიერ ფორმაციის რეალს მარიანო უფრო გამოადგება, მაიორალი მარიანოს ნახევარიც არაა, რატო არ ყიდიან ვერ გავიგე, 10 მილიონი კი არაა 5 ბევრია მაგაში.

Arcerti formaciis reals ar gamoadgeba arcerti :))))))

132

1 ოქტომბერი 2020 01:44

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Calvert-Lewin მა კიდე გაიტანა ჰეთრიკი შეასრულა თასზეე, მაგრად მევასება ეგ ფორვარდი, მაგრად.მოიხოდა

133

1 ოქტომბერი 2020 01:45

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 167
ციტატა: anireal
ციტატა: ronaldo legend
ციტატა: Kaka_8
ამ ფორმაციის რეალს მარიანო უფრო გამოაგება თუ მაიორალი?

ნებისმიერ ფორმაციის რეალს მარიანო უფრო გამოადგება, მაიორალი მარიანოს ნახევარიც არაა, რატო არ ყიდიან ვერ გავიგე, 10 მილიონი კი არაა 5 ბევრია მაგაში.

Arcerti formaciis reals ar gamoadgeba arcerti :))))))

მარიანის ჟილკა სჭირდება ხოლმე რეალის შეტევას, დღეს ვინიმ რო გამაზა სიცილი კი არა ადგილზე უნდა დემარხა თავი

134

1 ოქტომბერი 2020 01:45

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4900
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ორფორვარდიანი სისტემაც ვერ ამართლებს ზედმეტად უგრუზება ცენტრი და ფლანგებს ისე ვეღარ ვიყენებთ.

ხო მაგრამ ფლანგები რომ გამოიყენო ფლანგის შემტევები უნდა გყავდეს ნორმალური, ინვალიდი დემბელე ჯობია ბარსადაც ყველა ჩვენს გარემარბს. ვინისიუსის როდრიგოს და ვასკესის ხელში რა უნდა მოიგო ან რა სანახაობას ველით? ასენსიომ მთელი წელი გამოტოვა, აზარი ინვალიდია, ბენზემა რო დაიმტვრეს სევილიას დონეც ვეღარ ვიქნებით. ერთადერთი იმედი არის იოვიჩის ათამაშება ბენზოსთან ერთად + აზარი ასენსიოს ძალიან მაგარი ფორმა, სხვა შემთხვევაში 3 ადგილი და ზიზუს გაგდება არ აგვცდება.
მბაპე კამავინგა ჰაერივით საჭიროა სა ცენტრში მოდრიჩის მაგივრად ვინმე ნიჭიერი გამოცდილი შემქმნელი ნახევარმცველი.

135

1 ოქტომბერი 2020 01:46

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1415
ციტატა: anireal
ციტატა: ronaldo legend
ციტატა: Kaka_8
ამ ფორმაციის რეალს მარიანო უფრო გამოაგება თუ მაიორალი?

ნებისმიერ ფორმაციის რეალს მარიანო უფრო გამოადგება, მაიორალი მარიანოს ნახევარიც არაა, რატო არ ყიდიან ვერ გავიგე, 10 მილიონი კი არაა 5 ბევრია მაგაში.

Arcerti formaciis reals ar gamoadgeba arcerti :))))))

ეგ კი მარა მაიორალს და მარიანოს შორის რომ არჩევანი მქონდეს დაუფიქრებლად მარიანოს ავირჩევდი, მაიორალი უნიჭო ფორვარდის განსახიერებაა.

136

1 ოქტომბერი 2020 01:46

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Hakims agar ekitxebit undoda tu ara kide ganatxovrebit wasvla? :)))) arcert normalur fexbirtels ar esiamovneba ganatxovrebit iaros aqet iqit wlebis ganmavlobashi :)))) dafiqrdit aba :)

137

1 ოქტომბერი 2020 01:47

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Morigi "დაიცავით ცენზურა!"-prochaoba tamashi. Zidanis farchaki pragmatuli stili ukve yelshi amovida.

138

1 ოქტომბერი 2020 01:48

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1820
კარვახალი აშრაფზე შემტევია და გამტანია კაი ანი.დაცვაშიც არ ვარგა მოროკოელი.და იმ რეალის დედა ვატირე რომელსაც კარვახალის გარეშე შეტევა არაფერია.აშრაფი ფიზიკურადაც ძლიერია გამტანიც არის.9 თამაშში 2 გოლი შეაგდო მცველმა.ეხლა კითხვა შენთან .კარვახალმა რამდენი გაიტანა 7 წლის განმავლობაში??
-----------------------
Decimotercero

139

1 ოქტომბერი 2020 01:48

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ronaldo legend
ციტატა: anireal
ციტატა: ronaldo legend
ციტატა: Kaka_8
ამ ფორმაციის რეალს მარიანო უფრო გამოაგება თუ მაიორალი?

ნებისმიერ ფორმაციის რეალს მარიანო უფრო გამოადგება, მაიორალი მარიანოს ნახევარიც არაა, რატო არ ყიდიან ვერ გავიგე, 10 მილიონი კი არაა 5 ბევრია მაგაში.

Arcerti formaciis reals ar gamoadgeba arcerti :))))))

ეგ კი მარა მაიორალს და მარიანოს შორის რომ არჩევანი მქონდეს დაუფიქრებლად მარიანოს ავირჩევდი, მაიორალი უნიჭო ფორვარდის განსახიერებაა.

Ki magram realis gulshematkovrebi archevans eget forvardebshi ar unda vaketebdet :)))

140

1 ოქტომბერი 2020 01:48

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4900
არც მარიანო უქნია ღმერთს არც მაიორალი, ორივე დაბალი დონეა, მაგრამ მაიორალი საერთოდ როგორ შეიძლება ვინმეს ჯობდეს? ერთუჯრედიანი უფანტაზიო აყლაყუდა, სირბილიც რომ არ იცის, მარიანოს ჟილკა მაინც აქვს და კარგი დარტყმა, ამან ბოლოს კარისკენ ლევანტეში დაარტყა

141

1 ოქტომბერი 2020 01:49

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1820
კარვახალი აშრაფზე შემტევია და გამტანია კაი ანი.დაცვაშიც არ ვარგა მოროკოელი.და იმ რეალის დედა ვატირე რომელსაც კარვახალის გარეშე შეტევა არაფერია.აშრაფი ფიზიკურადაც ძლიერია გამტანიც არის.9 თამაშში 2 გოლი შეაგდო მცველმა.ეხლა კითხვა შენთან .კარვახალმა რამდენი გაიტანა 7 წლის განმავლობაში??
-----------------------
Decimotercero

142

1 ოქტომბერი 2020 01:49

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: irakli123
ციტატა: anireal
ციტატა: irakli123
რა ყლ*ეა ეს პერეზი 😂😂 ჰაკიმი როგორ გაყიდა ბლიააად😂😂😂😂

Aba karvaxali gaeyida? :))))))

Hieska ra kargi gundia :)

Gaeyida karvaxali da hakimi daebrunebina, milionjer jobs hakimi karvaxals dges dgeiaobit da uketesi momavalic aqvs karvaxalze

მერე გამოხვალ და ლეალი ცუდი გუნდია ლეგენდებს არ აფასებსო ხო ?

143

1 ოქტომბერი 2020 01:50

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1415
ციტატა: anireal
ციტატა: ronaldo legend
ციტატა: anireal
ციტატა: ronaldo legend
ციტატა: Kaka_8
ამ ფორმაციის რეალს მარიანო უფრო გამოაგება თუ მაიორალი?

ნებისმიერ ფორმაციის რეალს მარიანო უფრო გამოადგება, მაიორალი მარიანოს ნახევარიც არაა, რატო არ ყიდიან ვერ გავიგე, 10 მილიონი კი არაა 5 ბევრია მაგაში.

Arcerti formaciis reals ar gamoadgeba arcerti :))))))

ეგ კი მარა მაიორალს და მარიანოს შორის რომ არჩევანი მქონდეს დაუფიქრებლად მარიანოს ავირჩევდი, მაიორალი უნიჭო ფორვარდის განსახიერებაა.

Ki magram realis gulshematkovrebi archevans eget forvardebshi ar unda vaketebdet :)))

სამწუხაროც ეგეა რომ არჩევანს ამათ შორის ვაკეთებთ))

144

1 ოქტომბერი 2020 01:50

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 167
ციტატა: anireal
ციტატა: ronaldo legend
ციტატა: anireal
ციტატა: ronaldo legend
ციტატა: Kaka_8
ამ ფორმაციის რეალს მარიანო უფრო გამოაგება თუ მაიორალი?

ნებისმიერ ფორმაციის რეალს მარიანო უფრო გამოადგება, მაიორალი მარიანოს ნახევარიც არაა, რატო არ ყიდიან ვერ გავიგე, 10 მილიონი კი არაა 5 ბევრია მაგაში.

Arcerti formaciis reals ar gamoadgeba arcerti :))))))

ეგ კი მარა მაიორალს და მარიანოს შორის რომ არჩევანი მქონდეს დაუფიქრებლად მარიანოს ავირჩევდი, მაიორალი უნიჭო ფორვარდის განსახიერებაა.

Ki magram realis gulshematkovrebi archevans eget forvardebshi ar unda vaketebdet :)))

მაგაში გეთანხმები. ამიტომ უნდა დაითრიოს ბაბუმ კავანი

145

1 ოქტომბერი 2020 01:54

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Sani_Real
კარვახალი აშრაფზე შემტევია და გამტანია კაი ანი.დაცვაშიც არ ვარგა მოროკოელი.და იმ რეალის დედა ვატირე რომელსაც კარვახალის გარეშე შეტევა არაფერია.აშრაფი ფიზიკურადაც ძლიერია გამტანიც არის.9 თამაშში 2 გოლი შეაგდო მცველმა.ეხლა კითხვა შენთან .კარვახალმა რამდენი გაიტანა 7 წლის განმავლობაში??

Ar gewyinos da dzaan bavshvur shekitxvas misvav :)))) an saertod ar giyurebia realis tamashebs gasuli wlebis ganmavlobashi sxva shtabechdilebas ver mitovebs sheni dasmuli shekitxva, dacvashic da shetevashic karvas konkurenti ar yavda iseti sezonebi aqvs chatarebuli, eg rom ar iyo marjvena flangze arc gadaqondat burti da saertod marse eg ert wrti sauketesoebi iyvnen da bevri sagole gadacemebic modis magatze vidre magalitad modrichze :) tan iseti sagoleebi rom titulebs gvagebinebda aintraxtebtan da beneventoebtan ki ara :))))

146

1 ოქტომბერი 2020 01:56

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4900
მე არ მესმის, კაცი იყო ლეგენდარული ფეხბურთელი, შენს გვერდით ეთამაშა რაულს მორიენრესს, ნიატელროის, რონალდოს, ოუენს და შემდეგ გუნდში გყავდეს ბორხა მაიორალი და მარიანო და რომელიმეს ათამაშებდე, ამოუხსნელი ფენომენია.
კაცი რონალდუს გოლებს და ფინიშინგს უყურებდე და მერე ვინისიუსს და როდრიგოს იუირებდე და არ უშვებდე, არ ვიცი, 1 ხეტაფეს დონისაა, მეორე კომპოსტელას ზამენაზეც ვერ გაქაჩავდა.
კაცი რობერტო კარლოსს იუირებდე ყოველდღე, მასთან ვარჯიშობდე და ოდრიოსოლას თამაში მოგწონდეს, გუნდში ტოვებდე და ჰაკიმს უშვებდე? ან ლუკას ვასკესი გყავდეს ფუნდში და ბრაჰიმ დიასს უშვებდე?
ასე უსახურად მოთამაშე რეალი სოლარის დროსაც კი არ ყოფილა, მოურინიოს ეძახდნენ დაცვითი სრილის მწვრთნელიაო და გუნდმა გოლების მხრივ ყველა დროის რეკორდი მოხსნა, ესპანური იუვენტუსი გავხდით, ეგეც არა, უფრო პარმა ან რომა, 1-0 ზე როდის იყო ამხელა გრანდს ეთამაშა მართლა არ მახსოვს.
უნიჭო ფეხბურთელების და პრაგმატული მწვრთნელის ადგილი არაა რეალში.
რეალს უნდა ჰყავდეს შემტევი მწვრთბელი, თამაშობდეს ლაღად, სანახაობრივად და იმის არ ეშინოდეს რომ ბორხა მაიორალის დონის თავდამსხმელი 90 წუთზე გოლს გაგვიტანს და ფრე მორჩება. ასეთ თამაშს გაცილებით ჯობია ლამაზად და კომბინაციურად ითამაშა და 2-0 წააგო ან ფრე მორჩეს. რეალს ხალხი იმიტომ არ ქომაგობს რომ ტაბლოს უყუროს

147

1 ოქტომბერი 2020 01:58

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ronaldo legend
ციტატა: anireal
ციტატა: ronaldo legend
ციტატა: anireal
ციტატა: ronaldo legend
ციტატა: Kaka_8
ამ ფორმაციის რეალს მარიანო უფრო გამოაგება თუ მაიორალი?

ნებისმიერ ფორმაციის რეალს მარიანო უფრო გამოადგება, მაიორალი მარიანოს ნახევარიც არაა, რატო არ ყიდიან ვერ გავიგე, 10 მილიონი კი არაა 5 ბევრია მაგაში.

Arcerti formaciis reals ar gamoadgeba arcerti :))))))

ეგ კი მარა მაიორალს და მარიანოს შორის რომ არჩევანი მქონდეს დაუფიქრებლად მარიანოს ავირჩევდი, მაიორალი უნიჭო ფორვარდის განსახიერებაა.

Ki magram realis gulshematkovrebi archevans eget forvardebshi ar unda vaketebdet :)))

სამწუხაროც ეგეა რომ არჩევანს ამათ შორის ვაკეთებთ))

Ara egre ar aris realshi rom arcerts aqvs momavali wg yvelam icis , skamis gasatbobat ki orive erti donea :))))

148

1 ოქტომბერი 2020 01:59

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1820
ეს ბავშვური კაი იყო
-----------------------
Decimotercero

149

1 ოქტომბერი 2020 02:02

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
[/quote]
ბენზოს კონკურენტი დაივიწყე სანამ ის მელოტი სლეა გუნდში[/quote]
ადამიანი რომელიც ზიდანს მელოტ სლედ თვლის.. რატოა აქ ვინმე მეტყვის ?

150

1 ოქტომბერი 2020 02:08

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Rac sheexeba shemtevebis ar yidvas magasac aqvs tavis mizezebi, an azari asensioze amyarebnden isev imedebs an mbapes yidvas elodebian da tyyilad fuls ar isvrian vitom.varskvlavebshi romlebic an gaamartleven an vera :) babu kide sauketeso prezidentia realis istoriashi bernabeustan ertad :)))

Ise sheidzleba barsamaniaze exla isev msajebs agineben afsaitshi iyo goli achuqeso :))))

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

რეკლამა

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 დოვბიკი 20
2 ბელინგემი 19
3 სორლოტი 17
4 ლევანდოვსკი 17

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 რეალი 6 6 0 0 18
2 ნაპოლი 6 3 1 2 10
3 ბრაგა 6 1 1 4 4
4 იუნიონ ბერლინი 6 0 2 4 2

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...

4-3-3
4-4-2
4-2-3-1



მთვლელები

საიტის არქივი:

მაისი 2024 (213)
აპრილი 2024 (378)
მარტი 2024 (335)
თებერვალი 2024 (456)
იანვარი 2024 (411)
დეკემბერი 2023 (372)