რონალდუ:„ეს მარცხი ჩემთვის ძალიან მტკივნეულია“

კრიშტიანო რონალდუმ „აიაქსთან“ მატჩის შემდეგ კომენტარი გააკეთა...


„ეს მარცხი ჩემთვის განსაკუთრებულად მტკივნეულია, რადგან ლიგას „რეალი“ და „მანჩესტერიც“ დაემშვიდობნენ. 1/2 ფინალში თამაშს შეჩვეული ვიყავი, წლებია 1/4 ფინალიდან ტურნირს არ გამოვკლებივარ, თუმცა ეს ფეხბურთია, სადაც რაღაც იწყება და რაღაც მთავრდება“-განაცხადა კრიშტიანომ.



dle 10.1

  • Hala
  • 17 აპრილი 2019
  • 12909
  • 112

76

17 აპრილი 2019 16:05

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5514
შეიძლება უცნაური რაღაც ვთქვა მაგრამ რონალდუსთან ერთად იუვე უფრო სუსტია ვიდრე წინა წლებში,აქ გამოჩნდა დამოკიდებულება რონალდუზეე .და რაც მთავარიაა გუნდური მექანიზმი მოიშალააა.პერსოფანი ეხა სხვანაირად გაიგებსს ,განა რონალდუა სუსტი ფეხბურთელზე არ მაქ აქცენტი,არამედ დამოკიდებულება კლუბის მხრიდანნ და სათამაშო ფილოსოფიის მკვეთრად შეცვლაზე.რეალის წარმატების საიდუმლო სწორედ ეს იყო გვყავდა რონალდუ მაგრამ მხოლოდ რონალდუ არ იყოო რეალში,სწორად ხდებოდა ყველაფერიი გუნდურობაა ცა და დედამიწა ისეთი სხვაოობა იყო.

რონალდუუ დამატებითი ბონუსი უნდა ყოფილიყო,თითქოს რაც აკლდა იუვესს ეს რონალდუ იყო,,მაგრამ რაც იცოდნენნ წინა წლებში ის აღარ აქვთ და მთლიანად გუნდის წარმატება აგებული იყო რონალდუზეე.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

77

17 აპრილი 2019 16:08

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: CHEPE
ციტატა: Wtf man
ციტატა: oto.reali
ციტატა: Wtf man
ისე ხო გახსოვს რასაც ვიძახდი? ეს იუვეა არაფერია თქო და აიაქსი მოიგებს თქო და კი ახდა. დღეს ვფიქრობ ლივერი და სიტი გალვლენ

ეგრესც არა არი კოშტა მაინც რომ ყოლოდათ მემგონი გავიდოდნენ.

კაი თუ ძმა ხარ რას გავიდოდნენ. რონალდო ყავდათ და ვერ გავიდნენ და კოშტას რა უნდა ექნა მარტოს

ციტატა: CHEPE
ეს ობლაკი რა დებილია ჩემი კაი ტიპი რადონის მეკარეა და გაახამგრძლივა ატლესთან დაიღუპა მისი კარიერა ისე როგორც გრიზმანის...
შე ოჯახაშენებულო წადი სადმე სხვაგან ითამაშე თუ იმის იმედი აქ რო რამე ევროპა ლიგას მოვიგებო აბა ატლეტიკო აწი არამგონია ფინალში ვნახოთ ლიგაზე

აი სად უნდა წავიდეს ატლეზე ძლიერ გუნდში? ბარსაში და რეალში ყავთ მეკარე სხვა ვინაა ატლეზე ძლიერი?

თუნდაც ბაიერნში ნოიერი უკვე ვეღარაა რაც იყო ან პსჟ ში აქაც ვერაფერს იგებს და იქ ლიგა ერთს მაინვ მოიბედა ან ბუნდესლიგას

ეს ატლეტიკო ბავარიასაც და პსჟსაც ერთად რო გააერთიანი მოუგებს. რათ უნდა ლიგა 1. ან ეხლა 100 მილიონზე ნაკლებად რო არ გაუშვებს რათ უნდა მაგას ბაზარი და გადაიხდიან მაგდენს გინდაც პსჟ და გინდაც ბავარია

ციტატა: Wakana
ციტატა: Wtf man
ციტატა: Wakana
ციტატა: Wtf man
ციტატა: Wakana
ისე იუვეს გავარდნა საკმოდ გაუხრადა ხალხს როგორც ჩანს😂😂,ყოჩაღ აიაქსს პირველ რიგში,მაგრამ ალეგრის დამსახურება უფროა ვიდრე აიაქსის გუშინ რაც მოხდა,იმედია აიქსი ნახევრფინალებშიც დონეს დადებს

რატო არ უნდა გაუხარდეს ხალხს? ნახევარი სასტავი აიაქსის ბ გუნდიდან ყავთ დაწინაურებული და ყველაზე ძვირიანი ბლინდი ყავდათ გუშინ რომელშიც 14 მილიონი გადაიხადეს. იუვეს კიდე 100 მილიონიანი რონალდო ყავს და ამ ახალგაზრდულ გუნდს რატო არ უნდა უბალეშიკოს ნეიტრალურ გულშემატკივარმა? ამათზე სანახაობრივ ფეხბურთს კარგხა ხანია არავინ თამაშობს მირჩევნია ლამაზი ფეხბურთი ვიხილო ვიდრე იუვეს გადაიტანე ფლანგზე და ჩააწოდე. სუფთა სვარკაა მაგათი ფეხბურთი

აქ მეგობარო მთავარი აქცენტი კეთდება რონალდოზე და არა იმაზე, რომ აიაქსი დონე თამაშს თამაშობს, კი ბატონო მეც მომწონს საკამოდ ლაღად თამაშოებენ ,მაგრამ იუვეს გავარდნის მთავარი იდეა იყო რონალდოს გავარდნა😂😂

ეგ შენთვის იყო ეგრე და გინდოდა რონალდოს გასვლა ან გგონია რო რონალდოს გამო გვინდოდა აიაქსის გასვლა მარა არაა ეგრე. ჩემთვის პირადად არაა ეგრე და ბევრისთვისაც. არ ჯობია ნეიტრალურმა ქომაგმა ლაღ ფეხბურთს უყუროს ვიდრე საზიზღარ ჩაწოდებით ფეხბურთს

მე საერთო სურათს გეუბნები, მეგობარო იუვეს მიმართ ამხელა აგრესია არასოდეს მახსოვს სანამ,რონალდო არ გადავიდა😂😂😂რაც შემეხება მე,რონალდოს როგორც რეალის ლეგენდას მაგის წარმატება გამიხარდება, მაგრამ იუვეს ნაკლებად ვბალეშიკობ.😂😂😂😂😂

ჩემში აგრესიას იწვევს მაგათი სტილი რასაც თამაშობენ. პირველ რიგში ეგ ჩმორი ალეგრი უნდა გაუშვან რა. ატლეტიკო იუვე და მოურინიო ესენი იწვევენ ჩემში აგრესიას. არანაირი რონალდო და სხვები

78

17 აპრილი 2019 16:09

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
შეიძლება უცნაური რაღაც ვთქვა მაგრამ რონალდუსთან ერთად იუვე უფრო სუსტია ვიდრე წინა წლებში,აქ გამოჩნდა დამოკიდებულება რონალდუზეე .და რაც მთავარიაა გუნდური მექანიზმი მოიშალააა.პერსოფანი ეხა სხვანაირად გაიგებსს ,განა რონალდუა სუსტი ფეხბურთელზე არ მაქ აქცენტი,არამედ დამოკიდებულება კლუბის მხრიდანნ და სათამაშო ფილოსოფიის მკვეთრად შეცვლაზე.რეალის წარმატების საიდუმლო სწორედ ეს იყო გვყავდა რონალდუ მაგრამ მხოლოდ რონალდუ არ იყოო რეალში,სწორად ხდებოდა ყველაფერიი გუნდურობაა ცა და დედამიწა ისეთი სხვაოობა იყო.

რონალდუუ დამატებითი ბონუსი უნდა ყოფილიყო,თითქოს რაც აკლდა იუვესს ეს რონალდუ იყო,,მაგრამ რაც იცოდნენნ წინა წლებში ის აღარ აქვთ და მთლიანად გუნდის წარმატება აგებული იყო რონალდუზეე.

უბრალოდ ალეგრია ხლე მწვრთნელი და ვერ შექმნა ის სქემა რომელშიც რონალდო ყველაზე შედეგიანი იქნებოდა, ზიდანის და ანჩელოტის საქმის ნახევარი ვერ გააკეთა ანუ.. ამ შემადგენლობით ბოლოჯერ ქონდათ ლიგის მოგების შანსი, აწი დიბალაა მარტო პიკის ასაკში ;დდდ დანარჩენი ან მოზე კინია ან 38 წლის ყრუები

79

17 აპრილი 2019 16:10

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
შეიძლება უცნაური რაღაც ვთქვა მაგრამ რონალდუსთან ერთად იუვე უფრო სუსტია ვიდრე წინა წლებში,აქ გამოჩნდა დამოკიდებულება რონალდუზეე .და რაც მთავარიაა გუნდური მექანიზმი მოიშალააა.პერსოფანი ეხა სხვანაირად გაიგებსს ,განა რონალდუა სუსტი ფეხბურთელზე არ მაქ აქცენტი,არამედ დამოკიდებულება კლუბის მხრიდანნ და სათამაშო ფილოსოფიის მკვეთრად შეცვლაზე.რეალის წარმატების საიდუმლო სწორედ ეს იყო გვყავდა რონალდუ მაგრამ მხოლოდ რონალდუ არ იყოო რეალში,სწორად ხდებოდა ყველაფერიი გუნდურობაა ცა და დედამიწა ისეთი სხვაოობა იყო.

რონალდუუ დამატებითი ბონუსი უნდა ყოფილიყო,თითქოს რაც აკლდა იუვესს ეს რონალდუ იყო,,მაგრამ რაც იცოდნენნ წინა წლებში ის აღარ აქვთ და მთლიანად გუნდის წარმატება აგებული იყო რონალდუზეე.

შეთამაშებულებიც იყვნენ ძმაო რეალში აბა რამდენი წელი იყვნენ ეგ ფეხბურთელები ერთად? იუვეში კიდე ამ წელს გადავიდა დრო უნდათ მარა ეყოფა კი რონალდოს დრო 34ისაა პატარა აღარაა. უკან გადადგმული ნაბიჯია მაგის მხრიდან მანდ გადასვლა. მაგან იფიქრა იუვეც ძლიერია წავალ ლიგას მივაგებინებ და საუკეთესოდ მაღიარებენო მარა არ გამოუვიდა წელს. გაისად ვნახოთ

80

17 აპრილი 2019 16:14

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5514
წინა წლებში იუვენტუსი უფროო გამართული გუნდის შთაბეჭდილებას ტოვებდაა ერთი ნაბიჯი აკლდებოდათ მიზნამდეე და ეს ერთი ნაბიჯი იდეაში რონალდუ იყო.მაგრამ იმის მაგივრად იუვენტუსი უფროო ძლიერი კლუბი გამხდარიყო ჩემი აზრით უფრო მოუკლოო,.ამ სეზონში არცერთი მატჩი არ მომეწონა იუვესი სერია ა ში,სეზონში ერთადერთი მატჩი ითამაშეს ატლეტიკოსთან შინ.ან ალეგრიიმ ზედმეტად გახადა რონალდუზე დამოკიდებული გუნდი ან კიდევ ფეხბურთელებს აქვთ რეგრესიიი ,მე უფრო პირველი მგოპნია
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

81

17 აპრილი 2019 16:15

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Clever liar
ვან დე ბიკის და ფელიშის დაკარგვა ნებისმიერი ტოპ კლუბისთვის ამ ზაფხულს, ავტომატურად ნიშნავს უარის თქმას ფეხბურთის მომავალსა და ესთეტიკაზე. სასწაულად მევასებიან ეს ყვაწვილები რა .

ციტატა: Wakana
მე საერთო სურათს გეუბნები, მეგობარო იუვეს მიმართ ამხელა აგრესია არასოდეს მახსოვს სანამ,რონალდო არ გადავიდა

და ვის ევასებოდა wink + გადასარევად მახსოვს სწორედ რო ყველაზე დიდი აგრესორები რეალის ფანები იყვნენ იუვესი, მარა რონალდოს მერეე გააგო ბარეორმა ვაზელინის ხიდები

საქმეც მაგია რო დიდი ნეიტრალიტეტით სარგებლობდა იუვე😂😂😂😂😂😂არც დიდი სიყვარული და არც დიდი აგრესია😂😂😂აბა დღეს რას ფიქრობ?

82

17 აპრილი 2019 16:18

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5514
ციტატა: Wtf man
შეთამაშებულებიც იყვნენ ძმაო რეალში აბა რამდენი წელი იყვნენ ეგ ფეხბურთელები ერთად? იუვეში კიდე ამ წელს გადავიდა დრო უნდათ მარა ეყოფა კი რონალდოს დრო 34ისაა პატარა აღარაა. უკან გადადგმული ნაბიჯია მაგის მხრიდან მანდ გადასვლა. მაგან იფიქრა იუვეც ძლიერია წავალ ლიგას მივაგებინებ და საუკეთესოდ მაღიარებენო მარა არ გამოუვიდა წელს. გაისად ვნახოთ

მესმის რასაც იძახი,რონალდუს ადაპტაციაა არ გაუჭირდა,მე სხვა რამეს ვამბობ,თუ პიანიჩი უფრო სტაბილური იყო წინა წლებში ეხა რატომ არ ჩანს ეს სტაბილურობა?თYუ დიბალა უკეთესი იყოვ და ესე შემდეგგ.როგორც გუნდი აქვს მოკლებული წინა წლებთან შედარებით აქ არაა საუბარი რონალდუზე,ეს უდიდესი ბონუსი და ჯოკერიაა
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

83

17 აპრილი 2019 16:21

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: Wtf man
შეთამაშებულებიც იყვნენ ძმაო რეალში აბა რამდენი წელი იყვნენ ეგ ფეხბურთელები ერთად? იუვეში კიდე ამ წელს გადავიდა დრო უნდათ მარა ეყოფა კი რონალდოს დრო 34ისაა პატარა აღარაა. უკან გადადგმული ნაბიჯია მაგის მხრიდან მანდ გადასვლა. მაგან იფიქრა იუვეც ძლიერია წავალ ლიგას მივაგებინებ და საუკეთესოდ მაღიარებენო მარა არ გამოუვიდა წელს. გაისად ვნახოთ

მესმის რასაც იძახი,რონალდუს ადაპტაციაა არ გაუჭირდა,მე სხვა რამეს ვამბობ,თუ პიანიჩი უფრო სტაბილური იყო წინა წლებში ეხა რატომ არ ჩანს ეს სტაბილურობა?თYუ დიბალა უკეთესი იყოვ და ესე შემდეგგ.როგორც გუნდი აქვს მოკლებული წინა წლებთან შედარებით აქ არაა საუბარი რონალდუზე,ეს უდიდესი ბონუსი და ჯოკერიაა

მაგათი თამაში მარტო რონალდოა. გეთანხმები ზუსტად მაგის ბრალია რო ესე გაბანძდნენ. რეალშიც რაღაც მხრივ ეგრე იყო მარა აქ ბენზემა ყავდა მარსელო კაევახალი ყავდა და ერთერთი საუკეთესო ცენტრი იატორიაში იქ კიდე ვინ ყავს მანჯუკიჩმა რა უნდა ქნას ბენზემას კლასის. ან რა ბენტანკრუი ან მატუიდი. დიბალას წელს რაღაც საშინელი რეგრესი აქვს

84

17 აპრილი 2019 16:22

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5514
მე დღეს დავწერე სიტის ჰანდიკაპით მოგებაა,ძაან მგონია რომ გადაურბენს,თან კეინი არ ეყოლებააა.და სიტის 5.5 ზე მეტი კუთხური.მეორე მატჩშიი ორივეს გატანა და პორტოს 4.5 ზე მეტი კუთხური.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

85

17 აპრილი 2019 16:28

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Clever liar
ციტატა: Wakana
აბა დღეს რას ფიქრობ?

როგრი თამაშიც იყო გუშინ ბარსელონა მანჩე ზუსტად ისეთს. თუმცა აქ სიტის თავიდანვე აქვს შესატევი და შეიძლება კი წამოინცოს ტოტემ ერთ შეცდომაზეც. ლივერი კიდე რა ქათამიცაა გასვლაზე კარგად ვიცით, მარა სურპრიზებს ნამდვილად არ ველოდები რავი..

სიტის პირველად ვბალეშიკობ მე მგონი😂😂😂ყველანაირი წესით უბრალოდ უნდა გადაღუნონ,თან ტოტეს კეინიც არ ეყოლება და შეიძლება ალიც,ასე.რომ უნდა გადაუარონ,თან ძალიან საინტერესო იგრა იქნება სიტი აიქსი, უბრალოდ რას ითამაშებს აიქსი ძალიან მაინტერესებს.

ნუ მეორე თამაშში არამგონია რაიმე განსაკუთრებული მოხდეს.

86

17 აპრილი 2019 16:55

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ჩაუტარა დე იონგმა და კამპანიამ რეალი იუვეს :დდდ lol

87

17 აპრილი 2019 17:05

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
რატომ ვერ გაიყვანა რონალდუმ იუვე და რატომ ჩაისვა ჯიბეში დე ლიხტმა? როცა გუნდზე ხარ დამოკიდებული და საჯარიმოში პასსელოდები მაგიტო ხდება ასე, ნამდვილი ლიდერი თვითონ შექმნის მომენტებს, სხვასაც შეუქმნის და მთლიან გუნდს აათამაშებს. აი განსხვავება ორ ლეგენდას მესის და რონალდუს შორის... შეადარეთ მესის სტილი მანჩესტერთან და რონალდუსი აიაქსსთან უსერიოზულესი კონტრასტია ))) რონალდუს გოლები გუნდზეა დამოკიდებული,
ჩამიგდე საჯარიმოში დამიღეჭე მე პოზიციას შევარჩევ და გავიტან, მესიი პირიქით აკეთებს ყველაფერს, თუ გუნდი ვერ თამაშობს იქ შეუძლებელია რონალდუმ თამაში პირადად მოიგოს )) არაა მესის კალიბრის გენიოსი, არც არასდროს იყო და არც არასდროს იქნება, მარტივად ) რეალში თავისი შედეგისთვის და ოქროს ბურთებისთვის უკოცნოს ერთი ადგილი სერხიო რამოსს, გუნდს, ასვევე მსაჯის N რაოდენობით საკამათო გადაწყვეტილებებსა და იღბალს )

რაც შეეხება ტოტენჰემს და სიტის, ტოტენჰემი გავა ნახევარფინალში ))))) დასქრინეთ ვისაც გინდათ ეს კომენტარი და დამიდეთ თამაშის შემდეგ ))

88

17 აპრილი 2019 17:24

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: rivaldo10
ციტატა: Clever liar
ბოღმიჩას

))))) ეს კი მაგრამ. ეს My Webpage ნარცისა რაფერ არის საინტერესიოა))))))

შენ არ ნახე გუშინ მაგის კომენტარი თამაშის შემდეგ?

ციტატა: rivaldo10
ციტატა: Clever liar
ბოღმიჩას

))))) ეს კი მაგრამ. ეს My Webpage ნარცისა რაფერ არის საინტერესიოა))))))

რამდენიმე წუთის წინ დასრულდა ჩემპიონთა ლიგის 1/4 ფინალური ეტაპის მატჩი, რომელშიც "იუვენტუსმა" ამსტერდამის "აიაქსს" უმასპინძლა და ანგარიშით 1:2 დამარცხდა.

ევროტურნირებიდან გამოვარდნის შემდგომ კრისტიანო რონალდუმ პირველი კომენტარი გააკეთა.

"მსაჯებმა შეცდომა დაუშვეს. "აიაქსის" მცველს აშკარად ხელზე მოხვდა და პენალტი აუცილებლად უნდა დანიშნულიყო. სწორი გადაწყვეტილების შემთხვევაში ყველაფერი სხვაგვარად განვითარდებოდა."

"სამწუხაროდ დღეს ჩვენი თამაში ვერ ვაჩვენეთ. მეტოქე გუნდს წარმატებას ვუსურვებ." - აცხადებს რონალდუ.
აი ძმაო მთავარი მიზეზი რატომაც გამოვარდნენ

89

17 აპრილი 2019 17:28

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: rivaldo10
ციტატა: Wtf man
"მსაჯებმა შეცდომა დაუშვეს.

wink wink wink

90 წუთზე რო არ დაუნიშნეს ვითომ პენალი არადა არც იყო მაგაზე იძახის ალბათ. ყველაფერი სხვაგვარად წავიდოდაო. მთელი 90 წუთი გუნდმა ვერაფერი ქნა და იმ დარჩენილ 2 წუთში თუ აპირებდნემ თამაშის მოგებას არ ვიცოდი😂

90

17 აპრილი 2019 17:31

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: rivaldo10
ეს My Webpage ნარცისა რაფერ არის საინტერესიოა))))))

ასეთი ვითრებაა My Webpage wink

91

17 აპრილი 2019 17:55

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
წყალწაღებული სასტავი :D ჯერ რეალს ეჭიდებოდნენ რონის გარეშეც მაგრები ვართო, მერე იუვეო, რონი მაინც ჩვენიაო. მერე პსჟ ეო, მბაპეა იქო, გეზიზღებოდათ სიტი და ეხლა რო ყველა ბო.ზი გუნდი გავარდა სიტი მოიგებს ლიგასო, ზოგმა ლივეო, ზოგი კიდე აიაქსიო. იმენა ტრაკზე გახევა მიდის რო ბარსა არ ახსენონ. ეშმაკს მისცემენ და ბარსას გაჩემპიონებას იქამდე არ დაიჯერებენ სანამ თასით ხელში არ დაინახავენ. და მერე იტყვიან ან მსაჯებიო , ვარი ხო ბართომეუმ მოიგონა. ან დიდები ყავთ მაგათ და მაგიტო მოიგესო :D:D:D და მერე სექტას და ავადმყოფებს რატო გვეძახიანო. ის ანი რეალია თუ ანი ალი სად წავიდა, იუვეც რო მოუბახეს. აღარ შემოუვლია იმ მეორე ფანოღ საიტზეც და ხო კარგადაა, სუიციდზე ხო არ ჩაფიქრდა.

92

17 აპრილი 2019 17:55

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Shakespeare1
ციტატა: David:)
ამ იუვეს თვლიდნენ ფავორიტად?

თვლიდნენ რომელია,აქ ერთი ამბავი იყო ატლეტიკოსთან ჩაწოდებებით მოგებული თამაშის შემდეგ :) არადა ის წაგება სიმეონეს კისერზე უფროა, ვიდრე რაღაც სასწაული ფეხბურთი შემოეთავაზებინოს "სტანდარტულების გუნდს" და ამის ხარჯზე მოეგოს :) რასაც ამ სეზონში იუვე თამაშობს ეს არის ე.წ "სვარკა" ფეხბურთი,უფრო მეტიც,სვარკის ყურებაზე მეტად ბიანკონერის თამაშის ხილვა გატკენს თვალებს :) "უძღები შვილის" მეექვსე ოქროს ბურთი გავიდა გაღმა მარილზე? :) აწი მაგას ურჩევნია გულშემატკივართა გულები მოიგოს,სხვა რამის მოგებას თუ ვერ ახერხებს,ეს მაინც გააკეთოს :) ერთი დეტალია კიდევ საინტერესო,გვარდიოლას მოსწავლემ ჯერ რეალი გამოაგდო სახლიდან,შემდეგ კი ბებერი ქალბატონი მიაცილა საძინებელ ოთახამდე(ამის ჭაღარა თმას სცა პატივი,არ გამოდიოდა სხვანაირად).მოკლედ პეპმა კატალონიურ კლუბში მოღვაწეობის დროს ისეთი ხე დარგო,რომელმაც ნაყოფი ესპანეთის მასშტაბით ხომ მოისხა და მოისხა(ვგულისხმობ ხოსეპის ბარასელონურ ოქროს ხანას,რომელიც ზუსტად ემთხვევა ესპანეთის ნაკრების ოქროს ხანას),თურმე,როგორც აღმოჩნდა, ესპანეთის საზღვრებს გარეთაც გაუსინჯავთ ამ ხის ნაყოფი :)

გვარდიოლას სტილი და ტაქტიკა სულ სხვა თემაა ბარსელონა შეიცვალა მაგრამ დარჩა ის ელემენტები რაც დიდი ხნის განმავლობაში შეახსენებს მადრიდელებს თუ ვინ არის გვარდიოლა და ბარსელონა რაც შეეხება იუვენტუს გეთანხმები იუვენტუსი წელს არაფერ განსაკუთრებულს არ თამაშობდა მე ის უფრო მიკვირს სიმეონებ როგორ ტყუილად წააგო ამ ფარჩაკებთან ვერც კი გაიბრძოლეს სამარცხვინოა რომ გადახედავ მარტო გამოცდილების ხარჯზე უნდა გასულიყვნენ მაგრად აიაქსი ისე თამაშობს ნუ რავთქვა უბრალოდ უყურე და ისიამოვნე ყველაზე ლაღად თამაშობენ და არავითარი წნეხი არ აქვთ რაც შეეხება რონალდუს და მესსის ისედაც გარკვეული იყო ყველაფერი ამ სეზონში მესსი 3 თავით მაღლა დგას ყველაზე და ამას ყველა თამაში ამტკიცებს წელს მეექვსეს აიღებს მოკლედ დღეს სიტი თუ გავიდა ფინალი სიტი ბარსელონა მგონია აიაქსის დიდი პატივისცემის მიუხედავად სიტისთან გაუჭირდებათ თამაში რადგან მინიმუმ ბურთის 70 % მაინც დაუჭერს და ასე თამაში გაჭირდება სიტისთან

93

17 აპრილი 2019 17:59

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ეს იუვე ვერასდროს ვერაფერს მოიგებს თუ ის ჩმორი ალეგრი ეყოლება და ეს უსაზიზღრესი ნახ დაცვა და დაცვა. მინიმუმ 2 მცველია საყიდი და ცენტრში მინიმუმ 2 კაცი 1 ტოპი. ბენტანკურები მატუიდები და ძმანი მისნი უნდა გადააბა და გაყარო გუნდიდან. მანჯუკიჩიც კუარდარადოც დიბალაც. ბერნარდესკი კოშტა მოისე კინი რონალდო ეს შეტევაა დასატოვი და ფელიში თუ ითრიეს მაგათ შეტევას არაფერი ენდომება. ნახ დაცვაში პიანიჩს ვინმე მაღალი დონის ცენტრი უნდა შეუწყვილონ აი კროოსი კაი იქნება ან რაკიტიჩი ერიკსენი პოგბა ამათგან ვინმე უნდათ

ციტატა: David:)
ციტატა: Shakespeare1
ციტატა: David:)
ამ იუვეს თვლიდნენ ფავორიტად?

თვლიდნენ რომელია,აქ ერთი ამბავი იყო ატლეტიკოსთან ჩაწოდებებით მოგებული თამაშის შემდეგ :) არადა ის წაგება სიმეონეს კისერზე უფროა, ვიდრე რაღაც სასწაული ფეხბურთი შემოეთავაზებინოს "სტანდარტულების გუნდს" და ამის ხარჯზე მოეგოს :) რასაც ამ სეზონში იუვე თამაშობს ეს არის ე.წ "სვარკა" ფეხბურთი,უფრო მეტიც,სვარკის ყურებაზე მეტად ბიანკონერის თამაშის ხილვა გატკენს თვალებს :) "უძღები შვილის" მეექვსე ოქროს ბურთი გავიდა გაღმა მარილზე? :) აწი მაგას ურჩევნია გულშემატკივართა გულები მოიგოს,სხვა რამის მოგებას თუ ვერ ახერხებს,ეს მაინც გააკეთოს :) ერთი დეტალია კიდევ საინტერესო,გვარდიოლას მოსწავლემ ჯერ რეალი გამოაგდო სახლიდან,შემდეგ კი ბებერი ქალბატონი მიაცილა საძინებელ ოთახამდე(ამის ჭაღარა თმას სცა პატივი,არ გამოდიოდა სხვანაირად).მოკლედ პეპმა კატალონიურ კლუბში მოღვაწეობის დროს ისეთი ხე დარგო,რომელმაც ნაყოფი ესპანეთის მასშტაბით ხომ მოისხა და მოისხა(ვგულისხმობ ხოსეპის ბარასელონურ ოქროს ხანას,რომელიც ზუსტად ემთხვევა ესპანეთის ნაკრების ოქროს ხანას),თურმე,როგორც აღმოჩნდა, ესპანეთის საზღვრებს გარეთაც გაუსინჯავთ ამ ხის ნაყოფი :)

გვარდიოლას სტილი და ტაქტიკა სულ სხვა თემაა ბარსელონა შეიცვალა მაგრამ დარჩა ის ელემენტები რაც დიდი ხნის განმავლობაში შეახსენებს მადრიდელებს თუ ვინ არის გვარდიოლა და ბარსელონა რაც შეეხება იუვენტუს გეთანხმები იუვენტუსი წელს არაფერ განსაკუთრებულს არ თამაშობდა მე ის უფრო მიკვირს სიმეონებ როგორ ტყუილად წააგო ამ ფარჩაკებთან ვერც კი გაიბრძოლეს სამარცხვინოა რომ გადახედავ მარტო გამოცდილების ხარჯზე უნდა გასულიყვნენ მაგრად აიაქსი ისე თამაშობს ნუ რავთქვა უბრალოდ უყურე და ისიამოვნე ყველაზე ლაღად თამაშობენ და არავითარი წნეხი არ აქვთ რაც შეეხება რონალდუს და მესსის ისედაც გარკვეული იყო ყველაფერი ამ სეზონში მესსი 3 თავით მაღლა დგას ყველაზე და ამას ყველა თამაში ამტკიცებს წელს მეექვსეს აიღებს მოკლედ დღეს სიტი თუ გავიდა ფინალი სიტი ბარსელონა მგონია აიაქსის დიდი პატივისცემის მიუხედავად სიტისთან გაუჭირდებათ თამაში რადგან მინიმუმ ბურთის 70 % მაინც დაუჭერს და ასე თამაში გაჭირდება სიტისთან

სიტი დაუჭერს 70%ს? შანსი არაა მაგის აიაქსს ვინმემ 70%ი რო დაუჭიროს აი შანსი არაა . ბურთის ფლობა იქნება ან 50-50ზე ან 45-50ზე სიტის სასარგებლოდ. მეც ვფიქრობ სიტი თუ გავიდა აიაქსს გამოაგდებს აი ტოტე თუ გავიდა 90%ით აიაქსია ფინალში და რა კაი ფინალი იქნება ბარსაც თუ გავიდა

94

17 აპრილი 2019 18:02

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: rivaldo10
არწივი არაასდროს ყოფილა ეგ სიმაღლიდან გადმოგდებული თავისუფალი ვარდნით მიწაზე დანარცხებას გარდაუალი "ფრინავი" ქათამი იყო ყოველთვის))

შენ დაწყნარდი და თუ გიგისწორდება ქათმის დადებული კვერცხი იყოს wink

95

17 აპრილი 2019 18:09

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man
ეს იუვე ვერასდროს ვერაფერს მოიგებს თუ ის ჩმორი ალეგრი ეყოლება და ეს უსაზიზღრესი ნახ დაცვა და დაცვა. მინიმუმ 2 მცველია საყიდი და ცენტრში მინიმუმ 2 კაცი 1 ტოპი. ბენტანკურები მატუიდები და ძმანი მისნი უნდა გადააბა და გაყარო გუნდიდან. მანჯუკიჩიც კუარდარადოც დიბალაც. ბერნარდესკი კოშტა მოისე კინი რონალდო ეს შეტევაა დასატოვი და ფელიში თუ ითრიეს მაგათ შეტევას არაფერი ენდომება. ნახ დაცვაში პიანიჩს ვინმე მაღალი დონის ცენტრი უნდა შეუწყვილონ აი კროოსი კაი იქნება ან რაკიტიჩი ერიკსენი პოგბა ამათგან ვინმე უნდათ

ციტატა: David:)
ციტატა: Shakespeare1
ციტატა: David:)
ამ იუვეს თვლიდნენ ფავორიტად?

თვლიდნენ რომელია,აქ ერთი ამბავი იყო ატლეტიკოსთან ჩაწოდებებით მოგებული თამაშის შემდეგ :) არადა ის წაგება სიმეონეს კისერზე უფროა, ვიდრე რაღაც სასწაული ფეხბურთი შემოეთავაზებინოს "სტანდარტულების გუნდს" და ამის ხარჯზე მოეგოს :) რასაც ამ სეზონში იუვე თამაშობს ეს არის ე.წ "სვარკა" ფეხბურთი,უფრო მეტიც,სვარკის ყურებაზე მეტად ბიანკონერის თამაშის ხილვა გატკენს თვალებს :) "უძღები შვილის" მეექვსე ოქროს ბურთი გავიდა გაღმა მარილზე? :) აწი მაგას ურჩევნია გულშემატკივართა გულები მოიგოს,სხვა რამის მოგებას თუ ვერ ახერხებს,ეს მაინც გააკეთოს :) ერთი დეტალია კიდევ საინტერესო,გვარდიოლას მოსწავლემ ჯერ რეალი გამოაგდო სახლიდან,შემდეგ კი ბებერი ქალბატონი მიაცილა საძინებელ ოთახამდე(ამის ჭაღარა თმას სცა პატივი,არ გამოდიოდა სხვანაირად).მოკლედ პეპმა კატალონიურ კლუბში მოღვაწეობის დროს ისეთი ხე დარგო,რომელმაც ნაყოფი ესპანეთის მასშტაბით ხომ მოისხა და მოისხა(ვგულისხმობ ხოსეპის ბარასელონურ ოქროს ხანას,რომელიც ზუსტად ემთხვევა ესპანეთის ნაკრების ოქროს ხანას),თურმე,როგორც აღმოჩნდა, ესპანეთის საზღვრებს გარეთაც გაუსინჯავთ ამ ხის ნაყოფი :)

გვარდიოლას სტილი და ტაქტიკა სულ სხვა თემაა ბარსელონა შეიცვალა მაგრამ დარჩა ის ელემენტები რაც დიდი ხნის განმავლობაში შეახსენებს მადრიდელებს თუ ვინ არის გვარდიოლა და ბარსელონა რაც შეეხება იუვენტუს გეთანხმები იუვენტუსი წელს არაფერ განსაკუთრებულს არ თამაშობდა მე ის უფრო მიკვირს სიმეონებ როგორ ტყუილად წააგო ამ ფარჩაკებთან ვერც კი გაიბრძოლეს სამარცხვინოა რომ გადახედავ მარტო გამოცდილების ხარჯზე უნდა გასულიყვნენ მაგრად აიაქსი ისე თამაშობს ნუ რავთქვა უბრალოდ უყურე და ისიამოვნე ყველაზე ლაღად თამაშობენ და არავითარი წნეხი არ აქვთ რაც შეეხება რონალდუს და მესსის ისედაც გარკვეული იყო ყველაფერი ამ სეზონში მესსი 3 თავით მაღლა დგას ყველაზე და ამას ყველა თამაში ამტკიცებს წელს მეექვსეს აიღებს მოკლედ დღეს სიტი თუ გავიდა ფინალი სიტი ბარსელონა მგონია აიაქსის დიდი პატივისცემის მიუხედავად სიტისთან გაუჭირდებათ თამაში რადგან მინიმუმ ბურთის 70 % მაინც დაუჭერს და ასე თამაში გაჭირდება სიტისთან

სიტი დაუჭერს 70%ს? შანსი არაა მაგის აიაქსს ვინმემ 70%ი რო დაუჭიროს აი შანსი არაა . ბურთის ფლობა იქნება ან 50-50ზე ან 45-50ზე სიტის სასარგებლოდ. მეც ვფიქრობ სიტი თუ გავიდა აიაქსს გამოაგდებს აი ტოტე თუ გავიდა 90%ით აიაქსია ფინალში და რა კაი ფინალი იქნება ბარსაც თუ გავიდა

ბარსელონას გულშემატკივარს უნდა გესმოდეს გვარდიოლა ლიგის თასს დათმობს და ბურთის ფლობა მაინც მეტი ექნება wink რავიცი სიტი თუ გავიდა აიაქსი მეცოდება ამდენი იწვალეს და სიტი გამოაგდებს არადა სიტი ბარსელონა სულ სხვა ფინალი იქნებოდა

96

17 აპრილი 2019 18:09

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: rivaldo10
ეგ ხუთი ოქროს ბურთი რომ აქ რეალს პერესს რამოსი და მთლიანად კოლექტივს უკოცნოს ყვერები..

ფერგიუსონის რუნის ედერის ყვერები დაგავიწყდა და ზუსტად გაწერილი გამოვიდოდა ხუთივე ოქრო wink

97

17 აპრილი 2019 18:13

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: David:)
ციტატა: Wtf man
ეს იუვე ვერასდროს ვერაფერს მოიგებს თუ ის ჩმორი ალეგრი ეყოლება და ეს უსაზიზღრესი ნახ დაცვა და დაცვა. მინიმუმ 2 მცველია საყიდი და ცენტრში მინიმუმ 2 კაცი 1 ტოპი. ბენტანკურები მატუიდები და ძმანი მისნი უნდა გადააბა და გაყარო გუნდიდან. მანჯუკიჩიც კუარდარადოც დიბალაც. ბერნარდესკი კოშტა მოისე კინი რონალდო ეს შეტევაა დასატოვი და ფელიში თუ ითრიეს მაგათ შეტევას არაფერი ენდომება. ნახ დაცვაში პიანიჩს ვინმე მაღალი დონის ცენტრი უნდა შეუწყვილონ აი კროოსი კაი იქნება ან რაკიტიჩი ერიკსენი პოგბა ამათგან ვინმე უნდათ

ციტატა: David:)
ციტატა: Shakespeare1
ციტატა: David:)
ამ იუვეს თვლიდნენ ფავორიტად?

თვლიდნენ რომელია,აქ ერთი ამბავი იყო ატლეტიკოსთან ჩაწოდებებით მოგებული თამაშის შემდეგ :) არადა ის წაგება სიმეონეს კისერზე უფროა, ვიდრე რაღაც სასწაული ფეხბურთი შემოეთავაზებინოს "სტანდარტულების გუნდს" და ამის ხარჯზე მოეგოს :) რასაც ამ სეზონში იუვე თამაშობს ეს არის ე.წ "სვარკა" ფეხბურთი,უფრო მეტიც,სვარკის ყურებაზე მეტად ბიანკონერის თამაშის ხილვა გატკენს თვალებს :) "უძღები შვილის" მეექვსე ოქროს ბურთი გავიდა გაღმა მარილზე? :) აწი მაგას ურჩევნია გულშემატკივართა გულები მოიგოს,სხვა რამის მოგებას თუ ვერ ახერხებს,ეს მაინც გააკეთოს :) ერთი დეტალია კიდევ საინტერესო,გვარდიოლას მოსწავლემ ჯერ რეალი გამოაგდო სახლიდან,შემდეგ კი ბებერი ქალბატონი მიაცილა საძინებელ ოთახამდე(ამის ჭაღარა თმას სცა პატივი,არ გამოდიოდა სხვანაირად).მოკლედ პეპმა კატალონიურ კლუბში მოღვაწეობის დროს ისეთი ხე დარგო,რომელმაც ნაყოფი ესპანეთის მასშტაბით ხომ მოისხა და მოისხა(ვგულისხმობ ხოსეპის ბარასელონურ ოქროს ხანას,რომელიც ზუსტად ემთხვევა ესპანეთის ნაკრების ოქროს ხანას),თურმე,როგორც აღმოჩნდა, ესპანეთის საზღვრებს გარეთაც გაუსინჯავთ ამ ხის ნაყოფი :)

გვარდიოლას სტილი და ტაქტიკა სულ სხვა თემაა ბარსელონა შეიცვალა მაგრამ დარჩა ის ელემენტები რაც დიდი ხნის განმავლობაში შეახსენებს მადრიდელებს თუ ვინ არის გვარდიოლა და ბარსელონა რაც შეეხება იუვენტუს გეთანხმები იუვენტუსი წელს არაფერ განსაკუთრებულს არ თამაშობდა მე ის უფრო მიკვირს სიმეონებ როგორ ტყუილად წააგო ამ ფარჩაკებთან ვერც კი გაიბრძოლეს სამარცხვინოა რომ გადახედავ მარტო გამოცდილების ხარჯზე უნდა გასულიყვნენ მაგრად აიაქსი ისე თამაშობს ნუ რავთქვა უბრალოდ უყურე და ისიამოვნე ყველაზე ლაღად თამაშობენ და არავითარი წნეხი არ აქვთ რაც შეეხება რონალდუს და მესსის ისედაც გარკვეული იყო ყველაფერი ამ სეზონში მესსი 3 თავით მაღლა დგას ყველაზე და ამას ყველა თამაში ამტკიცებს წელს მეექვსეს აიღებს მოკლედ დღეს სიტი თუ გავიდა ფინალი სიტი ბარსელონა მგონია აიაქსის დიდი პატივისცემის მიუხედავად სიტისთან გაუჭირდებათ თამაში რადგან მინიმუმ ბურთის 70 % მაინც დაუჭერს და ასე თამაში გაჭირდება სიტისთან

სიტი დაუჭერს 70%ს? შანსი არაა მაგის აიაქსს ვინმემ 70%ი რო დაუჭიროს აი შანსი არაა . ბურთის ფლობა იქნება ან 50-50ზე ან 45-50ზე სიტის სასარგებლოდ. მეც ვფიქრობ სიტი თუ გავიდა აიაქსს გამოაგდებს აი ტოტე თუ გავიდა 90%ით აიაქსია ფინალში და რა კაი ფინალი იქნება ბარსაც თუ გავიდა

ბარსელონას გულშემატკივარს უნდა გესმოდეს გვარდიოლა ლიგის თასს დათმობს და ბურთის ფლობა მაინც მეტი ექნება wink რავიცი სიტი თუ გავიდა აიაქსი მეცოდება ამდენი იწვალეს და სიტი გამოაგდებს არადა სიტი ბარსელონა სულ სხვა ფინალი იქნებოდა

შეილება მეტი ქონდეს მარა არა ისეთი როგორიც შენ დაწერე რა 70%ი აშკარად კიდევ ვერ აფასებთ ამ აიაქსს

98

17 აპრილი 2019 18:21

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man
შეილება მეტი ქონდეს მარა არა ისეთი როგორიც შენ დაწერე რა 70%ი აშკარად კიდევ ვერ აფასებთ ამ აიაქსს

აიაქს არა მწვრთნელს love სუფთა მწვრთნელის გუნდია,მანდ ნებისმიერი საშუალო დონის ტრენერი და შეიძლება ჯგუფიდან ვერ გასულიყვნენ,ლაღ ფერხბურთს ითმაშებდნენ მარა შედეგი არ ექნებოდათ,წელს ვალოდიას ჰეტრიკზეც თანახმა ვარ ოღონდ ეგ კაცი ბარსაში არ მოიყვანონ wink

99

17 აპრილი 2019 18:23

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: toni
აიაქს არა მწვრთნელს სუფთა მწვრთნელის გუნდია,მანდ ნებისმიერი საშუალო დონის ტრენერი და შეიძლება ჯგუფიდან ვერ გასულიყვნენ,

ბეწვზე გაასწრო ზიდანს. ჰაერში იხმარდა მაგ აიაქსს

100

17 აპრილი 2019 18:26

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: rivaldo10
რაიყო ესე გეწყინა რონალოდზე მზგავსი რაღაცა რომ დავწერე. მისგამო შეურაწყოფზე კი გადმოდიხარ?

ისე მეწყინა დღეს არ დამეძინება მაგაზე ფიქრით wink შეურაწყოფა სად ნახე? smile

101

17 აპრილი 2019 18:32

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ZIDANE.
ბეწვზე გაასწრო ზიდანს. ჰაერში იხმარდა მაგ აიაქსს

ამ სასტავით ვერაფერს ვერ უზავდა ზიზინიო,საათივით აწყობილი ყავს გუნდი,ალეგრი ცუციკი კია მარა ორ თამაშში ასე არავისთან დაჩაგრულა ჯერ,გვარდიოლასთანაც მოუწია დაპირისპირება და ზიდანთანაც ამ ბოლო წლებში smile

102

17 აპრილი 2019 18:41

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: rivaldo10
ალბათ უცებ რაღაც ვერ გავიგე

არაუშავს smile

103

17 აპრილი 2019 18:45

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: toni
ციტატა: Wtf man
შეილება მეტი ქონდეს მარა არა ისეთი როგორიც შენ დაწერე რა 70%ი აშკარად კიდევ ვერ აფასებთ ამ აიაქსს

აიაქს არა მწვრთნელს love სუფთა მწვრთნელის გუნდია,მანდ ნებისმიერი საშუალო დონის ტრენერი და შეიძლება ჯგუფიდან ვერ გასულიყვნენ,ლაღ ფერხბურთს ითმაშებდნენ მარა შედეგი არ ექნებოდათ,წელს ვალოდიას ჰეტრიკზეც თანახმა ვარ ოღონდ ეგ კაცი ბარსაში არ მოიყვანონ wink

დიდი სიამოვენბით დავთმობდი კოპასაც და ლა ლიგასაც ოღონდ ეგ კაცი გაისად ჩვენთან მოვიდეს. არადა გული მიგრძნობს ცხვირბანგლამ თუ ტრიპლეტი დადო მინიმუმ 3 წელი დარჩება ჩვენთან და სამი წელი მაგას აიაქსში ვინ გააჩერებს. ითრიოს მანიუმ ეგ კაცი ან იუვემ წაიყვანოს არ უყურებენ ორივე თამაშში იხმარა ტენ ჰააგმა ალეგრი

104

17 აპრილი 2019 18:47

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მოიყვანოს ბართონ სანამ ხავი დაიხვეწება მერე ვნახოთ თუ გაამართლა ტენ ჰააგმა რაც ძალიან მგონია რო გაამართლებს დატოვოს თუ არადა ხავი დანიშნოს

105

17 აპრილი 2019 18:47

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: toni
ციტატა: ZIDANE.
ბეწვზე გაასწრო ზიდანს. ჰაერში იხმარდა მაგ აიაქსს

ამ სასტავით ვერაფერს ვერ უზავდა ზიზინიო,საათივით აწყობილი ყავს გუნდი,ალეგრი ცუციკი კია მარა ორ თამაშში ასე არავისთან დაჩაგრულა ჯერ,გვარდიოლასთანაც მოუწია დაპირისპირება და ზიდანთანაც ამ ბოლო წლებში smile

მაგ აწყობილ საათის ისრებს ტრაკში გათხრიდა ზიზუ, თუ უფრო ძლიერებს არ გათხარა? დდ

106

17 აპრილი 2019 18:52

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: rivaldo10
ალეგრი კიარა მეორე ტაიმში ვერ დადიოდნენ ივენტუსის ფეხბურთელები ვერ გაუძლეს აიაქსის ტემპს ვეღარ დადიოდნენ ბოლო 20 წუთი ერთი კუთხურიც ვე ჩამოაწოდეს იმდენად ენა გამოგდებულები დარბოდნენ მეკიდე ერთი კუთხური დამაკლდა 400 ლარს ვვიგებდი მძორების გამო.

ასეთ დონეზე დაღლის გამო თამაშს არავინ არ აგებს მითუმეტეს იუვენტუსი,ასაკზე თუ გაქვს გამახვილებული ყურადღება 30 წელს გადაცილებული იუვეს გუშინდელი სასტავიდან რონალდო და ბონუჩი იყო მარტო smile

ციტატა: Wtf man
დიდი სიამოვენბით დავთმობდი კოპასაც და ლა ლიგასაც ოღონდ ეგ კაცი გაისად ჩვენთან მოვიდეს. არადა გული მიგრძნობს ცხვირბანგლამ თუ ტრიპლეტი დადო მინიმუმ 3 წელი დარჩება ჩვენთან და სამი წელი მაგას აიაქსში ვინ გააჩერებს. ითრიოს მანიუმ ეგ კაცი ან იუვემ წაიყვანოს არ უყურებენ ორივე თამაშში იხმარა ტენ ჰააგმა ალეგრი

წესით წელსვე წავა რომელიმე შეძლებულ გუნდში,ვალოდიას ლა ლიგა და კოპაც დატოვებს მინიმუმ 1 წლით კიდე wink

107

17 აპრილი 2019 18:56

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ZIDANE.
მაგ აწყობილ საათის ისრებს ტრაკში გათხრიდა ზიზუ, თუ უფრო ძლიერებს არ გათხარა?

და რითი გათხრიდა ბენზოთი და ბეილით? wink გასათხრელი რო აღარ ჰქონდა მაგიტო წავიდა შარშან,მარა მომავალი წლისთვის შეუკვეთა უკვე,ზაფხულში ჩამოუვა love

108

17 აპრილი 2019 18:57

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: toni
წესით წელსვე წავა რომელიმე შეძლებულ გუნდში,ვალოდიას ლა ლიგა და კოპაც დატოვებს მინიმუმ 1 წლით კიდე

შეიძლება დარჩეს მარა დაუშლიან გუნდს და ტეხავს ეგ. დე ლიხტი დეიონგი ნერეში ზიეჩი ესენი წავლენ ტალიაფიკოზეც იწერება წავაო ტადიჩზე და ცოდოები არიან ტო მონაკოს ბედი დაადგებათ. თუ დაუშალეს გუნდი უნდა წავიდეს და მაღალი დონის კლუბში. ბავარიაში წავიდეს მაგრად მოხოდავს თან ტრანსფერებს აკეთებენ ბლომად ფულს ხარჯავენ ამ ზაფხულს. ჩელსისთვის ცოდოა მანდ რა უნდა. მანჩესტერი სოლსკიაერს არ გაუშვებს. სიტიში ტოტეში და ლივეში ვერ მივა. ვერც არსენალში

109

17 აპრილი 2019 19:11

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: rivaldo10
ფაქტია მეორე ტაიმი ტიპები ვეღარ მოძრაობდნენ ეხლა ასაკს დაბრალე თუ გინდა ფიზიკურ მოუზადებლობას. უბრაოდ იმის თქმა მინდა რომ მარტო ალეგრი არაფერ შუაშია აქ აიაქსი უკეთესი იყო და აჯობა როგორც გუნდმა. ალეგრის რაც არუნდა დაერიგებინა ფაქტია ფეხბურთელებს თავს ზემოთ ძალა არ ქონდა უბრალოდ ვერ იზამდნენ მეტს რასაც მთლინად მეორე ტაიმი მოწმობს მე აქ ტაკტიკური შეცდომა ვერ დავინახე მე დავინახე 11 მძორი რომელსაც არაფრის თავი არ ქონდა მეორე ტაიმშო..

არც ასაკის ბრალი იყო და არც ფიზიკური მოუმზადებლობის,ფიზიკაში შეიძლება შვეიცარიამ გვაჯობოს ჩვენ მარა ეგეთ დონეზე ეგ გამორიცხულია,ერთი გუნდი როცა ასე აღემატება მეორეს პირდიპირ მწვრთნელის ბრალეულობა იკვეთება მანდ,შედარებით თანაბარი პირველი ტაიმის მერე რო ასე გიგებს მეტოქე,1-2 კიდე ვერ ასახავს აიაქსის უპირატესობას,მეორე ტაიმს ვინ იგებს გეცოდინება ეგ შენ smile

ციტატა: Wtf man
შეიძლება დარჩეს მარა დაუშლიან გუნდს და ტეხავს ეგ. დე ლიხტი დეიონგი ნერეში ზიეჩი ესენი წავლენ ტალიაფიკოზეც იწერება წავაო ტადიჩზე და ცოდოები არიან ტო მონაკოს ბედი დაადგებათ. თუ დაუშალეს გუნდი უნდა წავიდეს და მაღალი დონის კლუბში. ბავარიაში წავიდეს მაგრად მოხოდავს თან ტრანსფერებს აკეთებენ ბლომად ფულს ხარჯავენ ამ ზაფხულს. ჩელსისთვის ცოდოა მანდ რა უნდა. მანჩესტერი სოლსკიაერს არ გაუშვებს. სიტიში ტოტეში და ლივეში ვერ მივა. ვერც არსენალში

ბაიერნს დახატავდა,თან ახალი გუნდის აწყობა უნდათ და 1-2 კაცს წაიყოლებდა აქედან,ნამუშევარიც აქვს თავის დროზე ბაიერნში მეორე გუნდის ტრენერი იყო,ყველაზე მოთხოვნდი მწვრთნელი ამ ეტაპზე ეს კაცი უნდა იყოს love

110

17 აპრილი 2019 19:28

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: toni
ბაიერნს დახატავდა,თან ახალი გუნდის აწყობა უნდათ და 1-2 კაცს წაიყოლებდა აქედან,ნამუშევარიც აქვს თავის დროზე ბაიერნში მეორე გუნდის ტრენერი იყო,ყველაზე მოთხოვნდი მწვრთნელი ამ ეტაპზე ეს კაცი უნდა იყოს

სერიოზულ შედეგს დადებდა ბავარიაში. გვარდიოლას აღზრდილია მარა მთლად გვარდიოლას არ გავს სტილით ამას უფრო შეტევა უყვარს და ზედ დააკვდებოდა ბავარიას. თან საკაიფოდ მოიხოდება ბავარია ამ ზაფხულს.

111

18 აპრილი 2019 00:50

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ეხა წოვე ალეგრის ჭუჭუა

112

19 აპრილი 2019 01:04

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
თუ ნახევარ ფინალში არ შეხვდნენ ერთმანეთს ფინალი Ajax vs Tottenham იქნება, ამოვიდა ყელში ბარსა და დანარჩენები ყოველ წელს ერთი და იგივე

ეს ორი გუნდი თამაშის ხარისხიდან გამომდინარე იმსახურებენ ფინალში თამაშსს. არ მეთანხმებით?? Champions league final Ajax vs Tottenham

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

რეკლამა

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 ბელინგემი 16
2 დოვბიკი 16
3 მაიორალი 15
4 ბუდიმირი 15

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 რეალი 6 6 0 0 18
2 ნაპოლი 6 3 1 2 10
3 ბრაგა 6 1 1 4 4
4 იუნიონ ბერლინი 6 0 2 4 2

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...

4-3-3
4-4-2
4-2-3-1



მთვლელები

საიტის არქივი:

აპრილი 2024 (236)
მარტი 2024 (335)
თებერვალი 2024 (456)
იანვარი 2024 (411)
დეკემბერი 2023 (372)
ნოემბერი 2023 (391)