განმეორებითი „ელ კლასიკოს“ დღე და საათი ცნობილია

„მარკა“ ოფიციალურად დადასტურებულ ინფორმაციას აქვეყნებს, რომელიც სამეფო თასის განმეორებით „ელ კლასიკოს“ ეხება...


მადრიდის „რეალი“ კატალონიის „ბარსელონას“ 27 თებერვალს უმასპინძლებს.

„ელ კლასიკო“ თბილისის დროით 23:55 საათზე აიღებს სტარტს. dle 10.1

  • Ramos
  • 5 თებერვალი 2019
  • 3378
  • 100

76

5 თებერვალი 2019 23:26

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man
ციტატა: oto.reali
ციტატა: FERNANDO_REDONDO

ნოიერი
კაფუ მალდინი პუიოლი კაროლსი
ზიდანი ხავი ინიესტა
მესი კრისტიანო რონალდინიო
ჩემი 11ეული ესეთია
ცენტრი ისეთი მოზგია ეს სასტავი რო არსებობდეს გადაბუგავდნენ მსოფლიოს !

77

5 თებერვალი 2019 23:27

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5969
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
არამარტო ბარსასი,მესი სხვა განზომილებაა ჩემთვისსს

ხო რა გეთანხმები ძმა? რონალდუზეც მაინტერესებს შენი აზრი? შენი აზრი ადრეც მინახავს და მემგონი ათეულშიც არ შეგყავს თუ არ მეშლება და რატომ? ჩემს ხუთეულსი შედის.
-----------------------
ჰალამადრიდ.

78

5 თებერვალი 2019 23:28

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5518
ისე ქლევერ გვარდიოლა კი არის შემტევი სტილის მქადაგებელი მაგრამმმ იმას ვერ ვიტყვი რომ დაცვას არ თამაშობს,უბრალოდ აქ პრიორიტეტებზეა საუბარი,მაურინიო დაცვიდან თამაშობს,გვარდიოლა ესე მწყობრად დაცვაში არ ჩააბეტონებს გუუნდს მაგრამ დაკარგულ ბურთზე როგორი პრესინგი მიდის მეტოქის ნახევარზე ეს შენ ბარსელობნას ქომაგს კარგად გემახსოვრებაა,თავდაცვის სხვადასხვა სისტემებია,,ძირითადად ზონურად თამაშობენნ,მეტოქის ნახევარზევე ცდილობენ მოხრჩობას გვარდიოლას გუინდები,შეიძლება ზედმეტად ამოწევაა მეტოქის ნახევარზე რისკია კონტრატაკა გაგეპარტოს მით უმეტეს სწრაფი ვინგერები თუ ყავს მეტოქესს რის ხარჯზეც მოუგო რამოდენიმე მატჩი მაურინიომ რეალშიი,მაგრამ მე ვფიქრიობ მეტოქის ნახევარზე ზეწოლა მეტოქეს არ აძლევ ბურთის გათამ,აშების საშვალებასს კარგიი დამოკიდებულებაა,არ მომწონს როცა ამბობენ გვარდის გუნდები დაცვას არ თამაშობენ,თამაშობენ მაგრამ პრიორიტეტი შეტევაა ამიტომაც აქვთ ბოლ კონტროლი ყველა მატჩში 70 პროცენტამდე,რაც უფრო ხშირად გექნება ბურთი მით უფრო ნაკლებია შანსი მეტოქემ შეგიტიოს ძაან მარტივია.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

79

5 თებერვალი 2019 23:28

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Dani carvajal
ციტატა: Wtf man
ციტატა: oto.reali
ციტატა: FERNANDO_REDONDO

ნოიერი
კაფუ მალდინი პუიოლი კაროლსი
ზიდანი ხავი ინიესტა
მესი კრისტიანო რონალდინიო
ჩემი 11ეული ესეთია
ცენტრი ისეთი მოზგია ეს სასტავი რო არსებობდეს გადაბუგავდნენ მსოფლიოს !

ეგ ტრიო ძმაო ნებისმიერს დააჩოქებდა. აი პროსტა წარმოდგენაც არ მინდა რას იზავდნენ და მწვრთნელად გვარდიოლას ავირჩევდი მე

80

5 თებერვალი 2019 23:28

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: mirianiii
mirchevnia

yvelas vigaca urchevnia vigacas :))) gemovnebaa raaa chemtvis N 1 oliver kania mekarebshi. maldini mcvelebshi. zidani naxevarmcvelebshi dashemtevebshi kicha

81

5 თებერვალი 2019 23:28

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
და რა მაინტერესებს როგორც ჩანს გვატდიოლას დარი მწვრთნელი მსოფლიოს არ ღირსებია და ანჩელოტიზე წინ დგას?

82

5 თებერვალი 2019 23:29

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ზამენა ესეთი მეყოლებოდა. ობლაკი ნესტა მარსელო პირლო მოდრიჩი კიჭა ნეიმარი

83

5 თებერვალი 2019 23:30

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: lazio
ციტატა: mirianiii
mirchevnia

yvelas vigaca urchevnia vigacas :))) gemovnebaa raaa chemtvis N 1 oliver kania mekarebshi. maldini mcvelebshi. zidani naxevarmcvelebshi dashemtevebshi kicha

Xo martali xar,mekaris garda yvelashi getanxmebi😂

84

5 თებერვალი 2019 23:31

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man
ციტატა: Dani carvajal
ციტატა: Wtf man
ციტატა: oto.reali
ციტატა: FERNANDO_REDONDO


ეგ ტრიო ძმაო ნებისმიერს დააჩოქებდა. აი პროსტა წარმოდგენაც არ მინდა რას იზავდნენ და მწვრთნელად გვარდიოლას ავირჩევდი მე
მასეთ გუნდს მწვრთნელი ვაფშე აუნდა 😂😂😂 მიუშვიი 😂😂 წინ შევცვლიდი : მესი ,კიჭა ,რონალდუ ) . რონალდინიო ძალიან მიყვარს მაგრამ რავქნა 😄 ზედმეტი ფინტავიკი არ ჭირდება მაგ გუნდს .

85

5 თებერვალი 2019 23:33

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Dani carvajal
ციტატა: Wtf man
ციტატა: Dani carvajal
ციტატა: Wtf man
ციტატა: oto.reali
ციტატა: FERNANDO_REDONDO


ეგ ტრიო ძმაო ნებისმიერს დააჩოქებდა. აი პროსტა წარმოდგენაც არ მინდა რას იზავდნენ და მწვრთნელად გვარდიოლას ავირჩევდი მე
მასეთ გუნდს მწვრთნელი ვაფშე აუნდა 😂😂😂 მიუშვიი 😂😂 წინ შევცვლიდი : მესი ,კიჭა ,რონალდუ ) . რონალდინიო ძალიან მიყვარს მაგრამ რავქნა 😄 ზედმეტი ფინტავიკი არ ჭირდება მაგ გუნდს .

არა ძმაო მე მაგას ვერ ვიზავ მესის ამოვიღებ ჩემი თერთმეტეულიდან მარა რონალდინიოს ვერა. რონალდინიო ზიდანი მესი აი ეს სამია ვინც ჩემს თერთმეტეულში ყოველთვის უცვლელი იქნება

ერთი რონალდინიოს ნაირიც უნდა გუნდს რო პუბლიკაზეც ითამაშოს ხოლმე

86

5 თებერვალი 2019 23:34

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man
ციტატა: Dani carvajal
ციტატა: Wtf man
ციტატა: Dani carvajal
ციტატა: Wtf man
ციტატა: oto.reali
ციტატა: FERNANDO_REDONDO


არა ძმაო მე მაგას ვერ ვიზავ მესის ამოვიღებ ჩემი თერთმეტეულიდან მარა რონალდინიოს ვერა. რონალდინიო ზიდანი მესი აი ეს სამია ვინც ჩემს თერთმეტეულში ყოველთვის უცვლელი იქნება
შენ დინიო გიყვარს მაგ პონტში , არავის რო არ ეწყინოს ცენტრი ისეთია შეტევა ვაფშე რო არ ყავდეს მაინც მოიგებენ 😂😂

87

5 თებერვალი 2019 23:35

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5518
ყველა პასი ფეხბურთში მნიშვნელოვანია,ყველა პას აქვს დატვირთვააა ,თუ არ შეტენეე თანაგუნდელსსს,ლოგიკაააა იმაში მდგომარეობს რომმ ტოტალური ფეხბურთში როცა გუნდი მუდმივად იცვლის პოზიციებსსს ძაან ბევრი ალტერნატივა ჩნდება მინდორზეე,,უმრავლეს ფეხბურთელს არ აქვს პოზიცია განსაზღვრული,მაგალითად ვბარსაში ინიესტა იყოო ერთერთი მთავარიიი ფიგურა,ის ყველგან იყო,ატაქინგ მიდფილდერ,ცენტეალ მიფილდერ,რაინგთ ვინგერ ესე შემდეგ აბსოლიტურად ყველაზე პოზიციაზე გადაადგილდებოდა ანუ ამ ფეხბურთელს არ ქონდა განსაზღვრული პოზიციააა ,უბურთო მოქმედება იწვევს მეტოქეშიი დაბნეულობებს რის შედეგადაც ხდებაა სივრცეებს ათვისებაა ,მაგრამ ეს უბურთო გადაადგილებააა რაც მნიშვნელოვანიაა ტოტალურ ფეხბურთში არ უნდა იყოს სწორხაზოვანი,ხშირად იყო ბარსას გვარდიოლაში სამკუთხედებიი,ეს სამკუთხედიი კონჯკრეტულ მონაკვეთზე 3X2 ზე უპირატესობის მოპოვება გაძლევს შემდეგ ფაზაში გადასვლისს შესაძლებლობებს,უბურთო გადაადგილებები შედეგად ხშირად დარჩენილა ისეე ალვეში პირისპირ მეკარესთან ან ჩავიი ეს სემთხვევით არ ხდებოდა,აბნევდნენ მეტოქეებს,ტოტალური ფეხბურთი არსით არის ყველაზეეე მაშტაბურიი აზროვ ნებით ზე დონე მაგრამ ამავდროულად რთული ასათვისებელი,ამიტომ ვამბობ ყველა ამას ვერრ შეეწყოპბა.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

88

5 თებერვალი 2019 23:36

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Dani carvajal
ციტატა: Wtf man
ციტატა: Dani carvajal
ციტატა: Wtf man
ციტატა: Dani carvajal
ციტატა: Wtf man
ციტატა: oto.reali
ციტატა: FERNANDO_REDONDO


არა ძმაო მე მაგას ვერ ვიზავ მესის ამოვიღებ ჩემი თერთმეტეულიდან მარა რონალდინიოს ვერა. რონალდინიო ზიდანი მესი აი ეს სამია ვინც ჩემს თერთმეტეულში ყოველთვის უცვლელი იქნება
შენ დინიო გიყვარს მაგ პონტში , არავის რო არ ეწყინოს ცენტრი ისეთია შეტევა ვაფშე რო არ ყავდეს მაინც მოიგებენ 😂😂

დინიო მიყვარს კი არა ვაბოდებ მაგ კაცს რეალში რო ეთამაშა მე ეხლა რეალის ფანი ვიქნებოდი მაგ კაცმა შემაყვარა ბარსა. ცენტრზე გეთანხმები გადასთიბავს ნებისმიერ ცენტრს

ციტატა: Clever liar
ციტატა: Wtf man
არადა გულის სიღრმეში თან არ გინდა რო ბარსამ ლიგა დადოს 😂😂 იმიტო რო ვალვერდეს დატოვებენ მინიმუმ 2 წლით

რას ამბობ რა გულის სიღრმეში, იმხელა ჩავარდნა გვაქვს, ლიგაზე მეტად არაფრის მოგბა მსურს :)) მაინც აუდებს ეგ ტრიპლეტი კიარა სუ კვინტეტები რო ყაროს wink

😂😂 არა ძმაო ლიგის მოგება და მინიმუმ 2 წელი მაგის დარჩენა ერთია თან ლიგა თუ დადო ლა ლიგა ისედაც ხელში გვაქვს და აი კოპაზე ვნახოთ რა იქნება

89

5 თებერვალი 2019 23:36

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
axla davwer aralegendebis sastavs :)))))

shmeixeli
salgado canavaro stami kaladze

figo makelele gerardi gigsi

zamorano nistelroi

90

5 თებერვალი 2019 23:40

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 772
ციტატა: boixos_nois
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ისე ქლევერ გვარდიოლა კი არის შემტევი სტილის მქადაგებელი მაგრამმმ იმას ვერ ვიტყვი რომ დაცვას არ თამაშობს,უბრალოდ აქ პრიორიტეტებზეა საუბარი,მაურინიო დაცვიდან თამაშობს,გვარდიოლა ესე მწყობრად დაცვაში არ ჩააბეტონებს გუუნდს მაგრამ დაკარგულ ბურთზე როგორი პრესინგი მიდის მეტოქის ნახევარზე ეს შენ ბარსელობნას ქომაგს კარგად გემახსოვრებაა,თავდაცვის სხვადასხვა სისტემებია,,ძირითადად ზონურად თამაშობენნ,მეტოქის ნახევარზევე ცდილობენ მოხრჩობას გვარდიოლას გუინდები,შეიძლება ზედმეტად ამოწევაა მეტოქის ნახევარზე რისკია კონტრატაკა გაგეპარტოს მით უმეტეს სწრაფი ვინგერები თუ ყავს მეტოქესს რის ხარჯზეც მოუგო რამოდენიმე მატჩი მაურინიომ რეალშიი,მაგრამ მე ვფიქრიობ მეტოქის ნახევარზე ზეწოლა მეტოქეს არ აძლევ ბურთის გათამ,აშების საშვალებასს კარგიი დამოკიდებულებაა,არ მომწონს როცა ამბობენ გვარდის გუნდები დაცვას არ თამაშობენ,თამაშობენ მაგრამ პრიორიტეტი შეტევაა ამიტომაც აქვთ ბოლ კონტროლი ყველა მატჩში 70 პროცენტამდე,რაც უფრო ხშირად გექნება ბურთი მით უფრო ნაკლებია შანსი მეტოქემ შეგიტიოს ძაან მარტივია.

zustad e

ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ისე ქლევერ გვარდიოლა კი არის შემტევი სტილის მქადაგებელი მაგრამმმ იმას ვერ ვიტყვი რომ დაცვას არ თამაშობს,უბრალოდ აქ პრიორიტეტებზეა საუბარი,მაურინიო დაცვიდან თამაშობს,გვარდიოლა ესე მწყობრად დაცვაში არ ჩააბეტონებს გუუნდს მაგრამ დაკარგულ ბურთზე როგორი პრესინგი მიდის მეტოქის ნახევარზე ეს შენ ბარსელობნას ქომაგს კარგად გემახსოვრებაა,თავდაცვის სხვადასხვა სისტემებია,,ძირითადად ზონურად თამაშობენნ,მეტოქის ნახევარზევე ცდილობენ მოხრჩობას გვარდიოლას გუინდები,შეიძლება ზედმეტად ამოწევაა მეტოქის ნახევარზე რისკია კონტრატაკა გაგეპარტოს მით უმეტეს სწრაფი ვინგერები თუ ყავს მეტოქესს რის ხარჯზეც მოუგო რამოდენიმე მატჩი მაურინიომ რეალშიი,მაგრამ მე ვფიქრიობ მეტოქის ნახევარზე ზეწოლა მეტოქეს არ აძლევ ბურთის გათამ,აშების საშვალებასს კარგიი დამოკიდებულებაა,არ მომწონს როცა ამბობენ გვარდის გუნდები დაცვას არ თამაშობენ,თამაშობენ მაგრამ პრიორიტეტი შეტევაა ამიტომაც აქვთ ბოლ კონტროლი ყველა მატჩში 70 პროცენტამდე,რაც უფრო ხშირად გექნება ბურთი მით უფრო ნაკლებია შანსი მეტოქემ შეგიტიოს ძაან მარტივია.

zustad eg iyo guardiolas filosifiia barsashi. rasac itxovda. guardiolas 30 wami. burti rom ikargeboda shetevashi. iset presings tamashobda gundirom egreve unda daebruna burti. da mag stilis piki iyo 2011 weli
-----------------------
barca o muerte. antimadridistas forever

91

5 თებერვალი 2019 23:43

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5518
ყველაზე ბანძი თერთმეტეული აბა ვის რა გახსოვთ დაწერეთ
1.სუბისარეტა.2.ჯულიან ფობერი.ივან კამპო.რაიციგერი.ჟულიან ბელეტი.დრენტე.გრავესენი.ემრე ბოლოძოღლუ.კვინტონ ფორჩუნი,პედრო მუნიტისი,ბორხა მაიორალი,
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

92

5 თებერვალი 2019 23:45

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5518
ციტატა: boixos_nois
zustad eg iyo guardiolas filosifiia barsashi. rasac itxovda. guardiolas 30 wami. burti rom ikargeboda shetevashi. iset presings tamashobda gundirom egreve unda daebruna burti. da mag stilis piki iyo 2011 weli

ხოდა ეგ მიკვირსს როცა ამბობენ დაცვას არ თამაშობს გვარდის გუნდებიო.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

93

5 თებერვალი 2019 23:45

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ყველაზე ბანძი თერთმეტეული აბა ვის რა გახსოვთ დაწერეთ
1.სუბისარეტა.2.ჯულიან ფობერი.ივან კამპო.რაიციგერი.ჟულიან ბელეტი.დრენტე.გრავესენი.ემრე ბოლოძოღლუ.კვინტონ ფორჩუნი,პედრო მუნიტისი,ბორხა მაიორალი,
მაჰამადუ დიარა ლასანა დიარა ადებაიორი 😂 კანალესი გრანერო ეს ჯართი ჩაბარებულია დაშლილებში!

94

5 თებერვალი 2019 23:46

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5969
კანი-კაფუ-მალდინი-ნესტა-კარლოსი-ზიდანი-ჩავი-ინიესტა-რონალდუ-მესი-მარადონა. თაბდასხმაში შეიძლებოდა სხვა ტრიოს დასმაც ისიც შეუდარებელი იქნებოდა პელე-კიჭა-რონალდინიო.
-----------------------
ჰალამადრიდ.

95

5 თებერვალი 2019 23:49

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5518
ციტატა: Clever liar
რათქმაუნდა და სწორედ ეგ პრიორიტეტები ტოვებს შემდეგ გუნდის სათამაშო ხელწერას თორე, დაცვა რომ გუნდს არ ჭირდებოდეს ბარსა ლივერი და სიტი მცველებში არ გადაიხდიდნენ 90 მილიონებს ლოგიკურია.

ხო თავისთავად,მე ის მიკვირს ხალხი რომ ამბობსსს დაცვას არ თამაშობსოო,ბოლ კონტროლ 70 პროცენტი რომ გაქქ თუ კარგად არ ართმევვ მაგდენი ბურთის ფლობაც არ გექნებაა,,რაც არ უნდა დამჭერები გყავდეს ბურთის მაგარი მაგხელა პროცენტი ვერ გექნებაააა
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

96

5 თებერვალი 2019 23:55

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5518
ციტატა: rivaldo10
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ყველა პასი ფეხბურთში მნიშვნელოვანია,ყველა პას აქვს დატვირთვააა ,თუ არ შეტენეე თანაგუნდელსსს,ლოგიკაააა იმაში მდგომარეობს რომმ ტოტალური ფეხბურთში როცა გუნდი მუდმივად იცვლის პოზიციებსსს ძაან ბევრი ალტერნატივა ჩნდება მინდორზეე

დახატე და დახატავს ესეც fellow My Webpage

უყურებ დააკკვირდი?უბურთოდ პოზიციებნს ცვლა,მესი ინიესტა სისტემატიურად გაადფგილდებნიან,ან ანრი სად იღებს ბურთს,ანუუუ რატომ ხდება ესსს მეტოქესს ხაზები დაშალო რომ კონრეტულ მონაკვეთზე სივრცე მიიღო,განსაზღვრული პოზიცია არცერრთს არ აქვსსს მოკლე მონაკვეთებშიი კომბინირებაა,ამას ეძახიანნ უაზრო ბურთის გორაობასს,,ერთ კონკრეტულ მონაკვეტში ათასნაირ ვარიანტებს აკეთებენნ ,რატომ ხდება ესს სწრაფი ბოლ კონტროლი პოზიციების ცვლაა,,სივრცის ათვისების მიზნით რომ შემდეგ ფაზაში გუნდი გადავიდეს,დღევანდელი ფეხბურთი რა არის,დრო და სივრცე.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

97

5 თებერვალი 2019 23:58

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5518
ჩავი სად იღებს ბურთს ფორვარდის პოზიციაზეეე ,სად დგას ეტო ვინგერზეე,საიდან შემოდის მესიი,პოზიციების ცლაა უბურთო მოძრაობა სწორედ ეს რაზეც ვსაუბრობდი
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

98

6 თებერვალი 2019 00:01

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5518
ეს არის ტოტალური ფეხბურთიი,აზე რომ არ ხარ ვინ დარჩება ფინიშერზეეე ,ამიტომ თამაშობდა გვარდიოლა გამოკვეთილი ფორვარდის გარეშე,არც ვილა იყო გგამოკვეთილი ცენტრფორვარდი,.ამიტომ გაუშვა იბრაგიმოვიჩიიი
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

99

6 თებერვალი 2019 00:02

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5518
ციტატა: Clever liar
ესაა ეს ამ ბარსელონას ბებიაჩემიც რო მოაგებინებდა :)) მაგ ტაქტიკურ კომბინაციებს მესი წერდა

ამ ფილოსოფიას კრიატიული ფეხვბურთელები სჭირდებააა ,ფაქტორი მთავარი ნამდვილად იყო მესი.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

100

6 თებერვალი 2019 00:12

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5518
ციტატა: Clever liar
აბა მე რაცარუნდა მიხაზო და მიქარგო მანდ სქემები ისევე ვერ შევასრულებ დავალებას როგორც მიულერი, მაგრამ უყურებდე მაგ ყველაფერს და ვერ ხედავდე მწვრთნელის უბადლო ნამუშევრებს თითოეულ კომბინაციაში, იგიევა რაც მიხვიდე სუხიშვილების კონცერტზე და თქვა ილიკო და ნინო ამათთან რაშუაშიაო :))

ეგრეა +11
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

რეკლამა

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 დოვბიკი 20
2 ბელინგემი 19
3 სორლოტი 19
4 ლევანდოვსკი 17

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 რეალი 6 6 0 0 18
2 ნაპოლი 6 3 1 2 10
3 ბრაგა 6 1 1 4 4
4 იუნიონ ბერლინი 6 0 2 4 2

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...

4-3-3
4-4-2
4-2-3-1



მთვლელები

საიტის არქივი:

მაისი 2024 (223)
აპრილი 2024 (378)
მარტი 2024 (335)
თებერვალი 2024 (456)
იანვარი 2024 (411)
დეკემბერი 2023 (372)